نتایج جستجو برای عبارت :

من هم موافق و هم مخالفم

هم نشین موافق یه نعمته ...این یعنی یک نفر یا چند نفر تو زندگیت حضور داشته باشن که خط فکری ،اعتقادی و اخلاقیت باهاشون هماهنگ باشه! این جوری معاشرت لذت بخشه و هر بار می‌بینیشون کلی اطلاعات و حرف های دل نشین بهم میزنید و موقع خداحافظی شارژِ شارژید.
اما خب نمیشه گفت اگه هم نشین های موافق نداشته باشی نعمت نداری! اتفاقا شاید بشه گفت این یکی از اون یکی نعمت بیشتری داره!  این که هر بار نظرات و اعتقاداتت به چالش کشیده بشه و تو نیاز به فکر بیشتر داشته باش
 *من با گرانی بنزین موافقم و دلیل های خودم رو دارم که دوتا شو این جا
می نویسم:
1-کم تر خودرو تو اتوبان ها و جاده ها حرکت می کنه و کمی آلودگی شهرهای
بزرگ کم تر می شه
2-از وسایل حمل و نقل عمومی بیشر طرفداری می شه و این باعث می شه
بهشون بیشتر رسیدگی کنند تا بتونند خدمت خوبی به مردم برسانند.
و....
و* با کار و روش اعتصاب گرها موافق نیستم، روششون و طرزکارشون
اون ها رو از هدف اصلیشون دور می کنه.
مثلاً با آتش زدن تعدادی اتوبوس واحد در اصفهان چه ضرری به
دولت
معشوق بودن به این سادگی ها هم نیست.
کمی جسارت میخواهد.
بی رحمی میخواهد.
حوصله هم یادمان نرود،همان نمک است برای غذا
کمی ناز و کرشمه میخواهد
هزار نکته ی باریکتر از مو میخواهد
به همین سادگی ها که نیست
از همه مهمتر یک یار موافق میخواهد...
سلام دوستان
میخوام تو تابستون ، پیج اینستاگرامی و احتمالا کانال تلگرامی برای کانال بسازم تا آموزش ها هم در وبلاگ ، هم در کانال و هم در پیجمون قرار بگیره
آموزش های فوق العاده خوبی رو ( خصوصا در حوزه برنامه نویسی با پایتون) ارائه خواهیم داد .
دوستان خلاصه مطلب اینکه ؛ اگه پیج اینستاگرامی و کانال بسازیم ، جوین و فالوو خواهید کرد یا نه؟!
البته بازم اطمینان میدم که آموزش های خیلی خوبی براتون میذارم !
دوستانی که موافق ساخت کانال و پیج هستن و در صورت
یه رای گیری تو کلاسمون برگزار شد
کل کلاس موافقش بودن
بعد من و ف دیشب واسه خنده و از سر بیکاری
رفتیم رای مخالف دادیم
میخواستیم امشبم پسش بگیریما
بعد الان نماینده مون که خیلیم باهاش رو دروایسی داریم
اومده باهامون مذاکره
که رای مونو پس بگیریم و موافق شیم چون اجرا شدنش به امضای تک تک بچه ها نیاز داره
الان ما هم مجبوریم الکی ادای مخالفایی که به احترام نماینده موافق شدن در بیاریم‍♀️‍♀️‍♀️
می‌دونی یکی از خوشبختی‌هایی که ادامه تحصیل بهم داده و کاملا تو زندگی شخصی و مخصوصا کاریم احساسش می‌کنم این حرفی برای گفتن داشتنه. و نه هر حرفی. حرفی که پشتش کلی سند و مدرک مستدل هست و می‌تونی با اعتماد به نفس بزنیش و باهاش آدمایی رو که باید، قانع کنی. البته سعی کنی قانعشون کنی، چون خب طرف مقابل همیشه حق انتخاب داره حتی مستدل‌ترین چیزها رو بپذیره یا نه. ولی همین که امکانش برام هست، خیلی حس خوبی بهم میده. الان که درمورد موضوعی با رئیس مخالفم،
♦️ ۸۶.۴ درصد تهرانی‌ها موافق افزایش محدودیت‌های کرونایی هستند
علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، گفت:
در یک نظرسنجی ۸۶ و ۴ دهم درصد جامعه آماری اعلام کردند که با اعمال محدودیت‌های بیشتر که سلامت آنها را تضمین کند، موافق هستند.
در ۲۴ ساعت گذشته ۳۴۰ مورد جدید از مبتلایان به این بیماری را در استان تهران داشتیم که در بخش‌های عادی بیمارستان‌ها و ۸۰ مورد در بخش‌های ویژه بستری شده‌اند./مهر
بالاخره موفق شدم 54 عدد وبلاگ به روز شده رو بخونم و 
در صورت داشتن نظر مفید، کامنت بذارم و 
در صورت موافق بودن لایک کنم و
در صورت موافق نبودن دیسلایک کنم و ( البته تا حالا پیش نیومده دیسلایک بزنم،صرفا جهت جور شدن قافیه گفتم :)) )
مرسی که انقد هستید و همتون از من بهتر مینویسید و جذاب ترید و واژه ها زیر دستون یه جور دیگه ای تایپ میشن
بعدا نوشت :
تو همین فاصله تایپ کردن و انتشار این پست سه تا ستاره طلایی اون بالا روشن شد :/ :))))
سلام
مدتی بود که سر 2 راهی بودم که من اصولیم؟ ازطرفی باور دینیم این ه که تحزب  و محو یه جناح شدن خارج عقله! اصلاحی ام؟ که توشون هم آدم پاک دست وجود داره, هم جاسوسو ضد دین؟
اصولیا میگن ..., خُب منهم همینو میگم, پس یعنی منم با اون جرسومه هایی که کلاشی میکنن زیر اون پرچم , یکیم؟
اصلاحیا میگن ... خُب چون حرف, حرف ابلیسه, پس اونا از دارو دسته ابلیسن! پس اون پاکدستا و ... اونجا چیکار میکنن؟
مَخلَص کلام, گاهی ننگم میومد بگم اصولیم و گاهیم که طرف(مثلا یه اصلاح
یه غلطی کردم ... خودمم توش موندم:) نمیدونم چجوری جمعش کنم.
به یه نفر پیشنهاد دادم بیاد گروه فیزیوپات، بچه ها اول موافق بودن. هنوزم هستن. منتها دوستم موافق نیست:) . و قبلا هم به من گفته بود جایی که اون باشه من نیستم. با اون یکی هم رودرواسی دارم. چه کنم؟:))))
میدونم من نباید خودمو جلو مینداختم و حداقل من نباید پیشنهاد میدادم. ولی خب غلطیه که کردم:). نظرتون چیه؟
پ‌.ن : برای اون نفر پلن b هست گروه ما. بچه ها هم میدونن. قرار بود بره یه جای دیگه، ولی گویا از اون
سلام
خانمی ۳۶ ساله هستم، یک دختر ۱۵ ساله و یک پسر ۱۱ ساله دارم، همسرم ۳ ساله که اصرار به بچه دار شدن داره، کارگره و درآمد کمی داره در حد ماهیانه ۳ میلیون، من اصلا موافق نیستم و تا حالا مقاومت کردم، ولی همسرم خیلی پیگیره، چند روز پریودم عقب افتاد می خواست از خوشحالی بال در بیاره، والا سر اون دو تا اصلا این طوری ذوق و شوق نداشت ، انگار اجاق کوریم، به چند دلیل بچه نمی خوام؛
اول اینکه سنم زیاد شده و ۳۶ سالگی واقعا سن بارداری نیست، دوم وضعیت مال
روزی بهلول در حالی که داشت از کوچه ای می گذشت شنید که استادی به شاگردانش می گوید :
من امام صادق (ع) را قبول دارم اما در سه مورد با او کاملا مخالفم !
یک اینکه می گوید :
خداوند دیده نمی شود
پس اگر دیده نمی شود وجود هم ندارد
دوم می گوید :
خدا شیطان را
ادامه مطلب
هر حرفه ای سئو موافق است که یک روش سئو کاملاً برهنه یک معامله بن بست است. SEO این ماموریت را سریعتر و آسان تر می کند و وقت گیر و خسته کننده است. تعداد زیادی ابزار جستجوگرها وجود دارد که برای دستیابی به اهداف بهینه سازی وب سایت طراحی شده اند. آنها به شما …The post 6 ابزار رایگان SEO برای تقویت فعالیت SEO خود appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2KRonhb
مشاهده مطلب در کانال
یک بار گفت مخالفم با حضور زنان در ورزشگاه وهنوز هم کنایه های وطنی و غیر وطنی به سمتش روانه میشه.میخوام بگم،با قدرت بگم سحرخانوم هنوز انقدر زن هستی که منقلب بشی و این حس رو بفهمی،اما زنهایی هستند که انقدر زیاد منقلب شدن که دیگه یادشون رفته این منقلب شدن چه حسیِ و به تمسخر میگیرن.میگن مرد اگر تحریک نشه مرد نیست،شنیدین؟زن اگر منقلب نشه زن نیست.
اولاً، باید تأکید کنم که من منتقد نیستم؛ مطلب‌های وبلاگ، صرفاً نوشته‌ها و نظرات من‌اند و با تکیه بر دانش سینماییِ محدودی نگاشته شده‌اند. فلذا، اعتبارِ (تقریباً) هر مطلبِ این وبلاگ، قابل‌بحث است.  
برای امتیازدهی به فیلم‌ها، از شیوه‌ی بدیعِ آقای مسعود فراستی استفاده می‌کنم (اما با بسیاری از عقیده‌های ایشان مخالفم!)؛ هر فیلم یا بی‌ارزش تلقی می‌شود، یا به آن نمره‌ای در بازه‌ی صفر و چهار تعلق می‌گیرد.
دیشب درمورد اینکه کی بریم دانشگاه تو گروه حرف میزدیم و جالب اینجا بود ک همه با هم موافق بودیم اما بچه ها محض احتیاط یک نظرسنجی گذاشتن تا همه شرکت کنن و کسی جانمونه. اتفاقا تو نظرسنجی هم همه با هم موافق بودن اما همون وجود گزینه ی دوم باعث شد ز بیاد تو گروه دخترونه و شروع کنه ب داد و بیداد ک چرا میخاین زودتر برین و چرا با بقیه هماهنگ نیستین و توهین کرد..من هم ک دلم پر بود از این طرز رفتارای بچگانه اش باهاش بخاطر لحن صحبتش دعوا کردم و....اونم بدتر با
من به عنوان یه پسر بدشانس، 27 -28 ساله، کارمند بیمه شده بخش دولتی، با درآمد مکفی و خونه و خانواده فرهنگی ، متنفر از سیگار و دود و ... هر جایی به همراه خانواده برای خواستگاری رفتم بعدش تلفنی جواب رد دادن با این دلایل :
1. قصد ادامه تحصیل داریم ( در حالی که من موافق ادامه تحصیل تا دکتری طرف های مقابلم بودم )
2. افکارشون با هم سازگار نبوده ( در حالی که من روشنفکر و موافق احترام به عقیده طرف مقابلم بودم )
ادامه مطلب
مدتیه که در مورد آهنگ جنتلمن ساسی ,و باز خورد هایش در مدارس مطالبی میشنویم ,با وجود اینکه مخالف خفقان و خشکی مدارس ایرانم اما در مورد این آهنگ کاملا مخالفم ... 
چند هفته پیش وقتی پیاده از مسیر کوچه میرفتم پسر بچه شش هفت ساله ای روی دوچرخه میرفت تا به من رسید گفت ,هی خانوم س.ک.س.ی قرش بده!!!!!!!!دقیقا همون تکیه آهنگ جنتلمن ,ذهنم مشغول شده بود که چرا این بچه انقدر وقیح این حرف میزنه و ایا اصلا معنیشو میدونه یا نه!!
واقعا داریم به کجا میرسیم?
به گزارش صدای جویا از اصفهان، صبح امروز 11 آبان ماه 1398 حمید فرهنگ با 7 رأی موافق شهردار جدید شاهین‌شهر شد.
  به گزارش صدای جویا از اصفهان، صبح امروز ۱۱ آبان ماه ۱۳۹۸ حمید فرهنگ مدیر سابق منطقه ۵ شهرداری اصفهان با ۷ رأی موافق شهردار جدید شاهین‌شهر شد.
پس از گذشت ۸۰ روز، سرانجام از میان دو گزینه عبدالرسول امامی و حمیدرضا فرهنگ برای تصدی مدیریت شهری شاهین شهر، حمیدرضا فرهنگ توانست نظر همه اعضای شورای شهر برای تصدی این سمت به سوی خود جلب کند.
در 
سلام
آیا مطالب بنده منتشر میکنم به درد نمیخورد؟؟
آیا انسجامی بین مطالب مشاهده نمیکنید؟؟
بنده نقد اصلا مشکل ندارم ولی با توهین و بی ادبی کاملا مخالفم و مشکل دارم.پس لطفا ازطریق  ناشناس  نقد های وارده بفرمتیید ..به دردمیخوره چون بیشتر دقت میکنم..
پیشاپیش تشکر میکنم..
یادم نیست دقیقن کجاها ولی کلن خعلی اسم این فیلمو شنیده بودم و خوب... یکم نت خریدم و دانلودش کردم و... حیف پولی ک خرجش شد:/
یه جایی بهش گفته بودن یه رُمَنس متوسطه... ولی من کاملن مخالفم. یه فیلم نه کاملن تینیجری و یه عاشقانه بسیار سطح پایینیه! و واقعن ارزش دیدن نداشت. توی کل ماجرا هیچ چیز جدیدی نسیبت نمیشد و پایانش... افتضاح تر از این ممکن نبود! و من منتظر بودم یه چیزایی از ادامه ماجرا رو توی تیتراژ عاخر ببینیم ک هیچی نبود:))
کلن نت‌تون رو حرومش نکنید چ
من تا یه حد خیلی زیادی با تکنولوژی و چیزای پیشرفته مخالفم. نه که بگم که: آره من عاشق چیزای سنتی‌ام و به طور کلی مخالف پیشرفت علم و تکنولوزی‌ام. نه. اتفاقا چیزای سنتی هم دوست ندارم. ولی بیشتر چیزای سافت و ساده و قدیمی رو میپسندم. مثلا حتی همین پستم تو قسمت «انتشار سریع» دارم تایپ میکنم. چون که صفحه ارسال مطالب خیلی پیچیده‌س و دکمه‌های اضافی داره. گوشیمم آپلودشون نمیکنه. نمیدونم چرا دارم اینا رو میگم و نمیدونم که خونده میشه یا نه. اما اینجوریه.
من همیشه دوست دارم به خدماتی ها و کارگران شهرداری و فقیران کمک کنم و همیشه این زحمت کشان را دوست دارم.
 
به نظرم حتی به فقیران در خیابان هم باید کمک کرد و به ایشان احترام گذاشت. بعضیا می گن بعضی از فقرا ادا در میارن و واقعا اونقدر فقیر نیستند و نباید به اونا کمک کرد. این افراد می گن گدا پروری نباید کرد. من کاملا مخالفم
 
مگه اون طرف حتما باید از گرسنگی بمیره تا ما بهش کمک کنیم. 
کسی که وضعش بده باید بهش کمک کرد. هر کس هم به اندازه ای که می تونه باید

 
آزمون نئو از مشهورترین و معتبرترین تست‌های شخصیت شناسی در دنیا است که کاربرد‌های زیادی در روانشناسی دارد. در این قسمت از بیتوته به صحبت دربارۀ آزمون شخصیت شناسی نئو و نحوۀ تفسیر آزمون نئو پرداخته‌ایم.
آزمون نئو (NEO)
آزمون نئو از پرکاربردترین تست‌های روانشناسی است که مهم‌ترین مزیت آن، اعتبار و دقت بالای نتایج است. انجام تست نئو و تحلیل نتایج آن، زمان زیادی از شما میگیرد ولی آزمون نئو از علمی‌ترین تست‌ها برای بررسی بی‌طرفانه و دقیق
 
۱۷ نفر مهمان نوروزی این روزهایم کم بود که به لطف مسئولین امر ، و تلاش های بی شمار عروس و خواهر گرامیش و خواهر خودم 
۸  نفر دیگه امروز و امشب و تا پایان تعطیلات هفته قراره مهمان خانه ی ما باشند و دریغ از یک کمک از طرف میزبانان (عروس و خواهران)  :|
وسایل پذیرایی آماده ، لوازم و وسایل خواب آماده تر ، و مسئول پذیرایی هم که بنده باشم در حال آماده باش !
خودشون دعوت کردند و گفتند بیایند بعد برای اینکه خاطر ما مکدر نشود اجازه خشک و خالی در آخر از من و پدر
یکی از دلسوزی هایی که فوق العاده ازش بیزارم، اینه که کسی بهم بگه "تو جهادت بچه داریه، دیگه نمیخاد کار دیگه ای بکنی؛ بچسب به بزرگ کردن بچت"
ینی کسی که بچه دار میشه باید مث مرده ی متحرک چندین سال هیچ حرکتی در راستای اعتلای روح یا روحیه یا افزایش سعه ی وجودیش انجام نده؟؟؟ فقط صبح تا شب چه عوض کنه و مث پو غذا دهن بچه بذاره؟؟(لامصب مگه این پو سیر میشه؟؟)
آب هم که یه مدت یه جا بمونه میگنده! چطور از یه زن بی تحرک انتظار دارید همچنان شاداب و پویا بمونه؟
ا
1. یه شب تو ایتالیا داشتیم میرفتیم خونه...دیدم دو تا پسره خیلی دارن به هم ابراز محبت میکنن...اینقدر ترسیدم که دست دختره چینی رو محکم گرفتم تو دستم...
 
۱.۵. یه خونه دیده بودم که اسمش بود vegetarian place... منم بین همه خونه ها یه ایمیلم به اونا زدم...بهم ایمیل زدن که ایا تو گیاهخواری که میخوای بیای از ما اتاق اجاره کنی؟ یا به گیاهخواری علاقه داری؟ من این همه قاتی شدن سلایق با فضا رو نمیفهمم...چرا اینقد گیاهخوارا فریاد میزنن که گیاه خوارن؟ اصلا من با هرگونه فر
راستشو بخواید، اگه یه موقعی بچه‌دار بشم، از همون اول اول منتظر اون روزی‌ام که جلوم وایسته و بگه «مامان، در مورد این موضوع باهات موافق نیستم.‌ راه درست‌تر اینه که فلان کار رو انجام بدیم.»این اتفاق، تو هر سنی که بیفته، نقطهٔ عطف مادر/پدر بودنه به نظرم...
استاد راهنمای ارشدم بهم گفت: «آینده ت رو روشن میبینم»
معلم فیزیک سوم دبیرستانم که یه خانوم خیلی مهربونی هم بود گفت:«اگه یه نفر یه کار بد در حقت کنه، فراموش نمیکنی و نمی تونی ببخشیش.»
منا تو دوران دبیرستان بهم گفت:«آدم حسودی هستی.»
پیمان از کانادا بهم گفت: «به طرز وحشتناکی باهوشی.»
 
اگرچه دوست دارم اولی و آخری واقعا درست باشن ولی تا حدی  باهاشون مخالفم و احساس میکنم نظرشون اغراق شده واقعیت هست ولی خب یاداوری شون امید میده بهم و یه جورایی دوست
خیلی از رفتارها و تصمیماتی که ما انسانها می گیریم تحت فشار اطرافیان و اثر جامعه ای که در اون هستیم گرفته میشهه.
ممکنه ما اصلا با یک خواسته موافق نباشیم اما نتونیم نه بگیم.
این مقاله رو از دست ندید 
 
مهارت نه گفتن ، 4دلیلی که برای مردم سخت است نه بگویند 
من وهمسرم هردو موافق هستیم که توافقی طلاق بگیریم ولی در مورد هیچ چیز فعلا توافق نکرده ایم 
میخواستم بدونم اگه توافقی اقدام کنم بعد از جلسات مشاوره میتونم اقدام کنم در مورد حق و حقوقم؟ در روز دادگاه یا توافقی یعنی زن هیچ ادعایی دیگه نمیتونه داشته باشه
عصر امروز علیرضا جهانگیری با هفت رای موافق رئیس شورای اسلامی دوره پنجم شهر شاهین‌شهر شد.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، عصر  امروز ۲ مهرماه ۱۳۹۸ تکلیف رئیس شورای اسلامی شهر شاهین شهر بعد از مدت یک هفته از رفتن نرگس السادات موسوی و آمدن مجدد علی فتحی به جمع اعضای شورای اسلامی این شهر مشخص شد.
در ادامه علیرضا جهانگیری توانستند با هفت رأی موافق (علی فتحی، اسماعیل فرهادی، مهرداد مختاری، حسین ابراهیمی ناغانی، سجاد قهرمانی فرد، پر
یکی بردار ، معمولا وقتی به کار برده می شود که تفاوت چندانی بین گزینه های پیش رو نباشد . اوایل زندگی معمولا هدف شکلات است و شیرینی و موز ، بعد تر هدف می شود رشته تحصیلی و شغل ، و حین یا بعد از آن نوبت به ازدواج می رسد . 
ازدواج در اینجا نماینده هر نوع از زوجیت هست ، نه صرفا حاصل عقد و عروسی . هدف اینجا بررسی رفتار "یکی بردار" در ازدواج است . 
نمیدانم شنیده اید یا نه ، ضرب المثلی در قالب لفظ و دهان به دهان می چرخد ، عموما در پسر ها و هدف آن هم دختر ها ، ب
دانلود صوت این جلسه:
خلاصه جلسه یکم :

  بهترین طب اجرای دستورات وحی است ومطالبی که خداوند از طریق وحی به رسول او آموزش داده است.
در کلام معصومین سلامتی یک پایه اساسی در زندگی بشر است.
شاید مهمترین نعمت بعد از ایمان به دین ، نعمت سلامتی است.
روایت: اگر پنج چیز برای شخصی نباشد او زندگی آرام وسعادتمند و خوش نخواهد داشت:1-صحت (سلامتی) ۲-امن (امنیت) ۳-غنا (بی نیازی باشد و نیازمند به دیگران نباشد) 4-قناعت ۵-انیس موافق(همسر و یا دوست و رفیق موافق و همراه)
بنظرم خیلی پولدار شدن فقط اولش سخته .
به شدت موافق با این جمله هستم که میگن " پول ، پول میاره "
فقط سرمایه اولیه به دست اوردن کمی سخته ..
وگرنه شما با سود کسب و کارت همزمان به کسب و کار دیگه راه بنداز !
یا کسب و کارتو زنجیره ای کن ..
کم کم میشی پولدار ..
یکم دیگه که بگذره  میشی خیلی پولدار !
یه اشتباه بزرگ کردم!
دنبالش گشتم و پیداش کردم!!
حالا دوباره همه خاطرات مضخرف دارن تو ذهنم ردیف میشن
حس میکنم مغزم داره منفجر میشه
لعنت ب حافظه
لعنت ب حافظه
من فقط نیاز ب ی موضوع جدید دارم تا دیگه این ذهن مغرور مسخرم تو رو یادآوری نکنه!
حافظه عزیزم لطفا خفه شو و بذار بخوابم
اون و هرچی درباره اون هست بدرک!!
همه چی از اون پیشنهاد مسخره شروع شد! 
چی باعث شد وقتی میخوای کسی رو بندازی تو زباله دون ذهنت کاری کنی ک یکی دیگه بهم ربطتون بده؟
اگ قبل هرکاری ف
خب! حاج آقا امشب پیامک دادن :
سلام.
راستش پدرم به دلیل اینکه روی شغل(نه درآمد زیاد) و سربازی حساس هستند، موافق نیستند. بنده هم با نظر ایشون موافقم.
انگار که دنیا و آخرت رو با هم یکجا به پدر و مادرم بدن شاد شده بودن خونوادم! پدرم گفت اصلا تو فکر نری ها. بشین درس فرداتو بخون!
ادامه مطلب
هم حس خوبی دارم هم حس بد. هم خوشحالم هم نیستم. خوشحالم چون شاغل شدم هدف دارم برای تایمم و خب این سرآغاز خیلی چیزاست برای.
ناراحتم چون بخور و بخواب تموم شده. دوست دارم هروقت دلم میخواد برم مسافرت بدون دغدغه. بدون مرخصی. مخصوصا تو پاییز و زمستون که همه جا خلوته و جون میده برای مسافرت.
تو تابستون هم ساعت کاریم از ۸:۳۰-۹ شروع میشه تا ۱ ظهر.
بابام میگن باید قرارداد کاری بنویسی.. ولی من مخالفم چون تا همین الانشم چند تا سمت دادن به منی که هنوز مدرک لیسانس
با سلام
آیا با تغییر در برنامه زندگی موافق هستید؟ یعنی اینکه مثلا روزی یکساعت زبان بخونیم و... که بعدا حسرتش رو نخوریم. اگه موافقید استارتش رو بزنید.
شاید این کار سبب شه که بیشتر اعتماد به نفس و... داشته باشیم.
اگه مثال هم بزنید تا من و دیگران دوستان هم استفاده کنیم خیلی عالی میشه.
به امید موفقییت ...
یاعلی
گفت اطلاعاتتون از هم ناقصه
گفت ۶ ماه نامزدی بذارید 
یکی از چیزهایی باید بررسی شه شغله 
تو خونه بابا و مامان میگن این کار درست حسابی نداره 
خودش موافق نبود با دوره ی آشنایی 
می گفت چی میخواین از توش دربیاری؟ (به من) 
می گفت من اول بررسیمو می کنم وقتی انتخاب کردم تا تهش هستم 

خدایا 
این چه امتحانیه؟ 
مامان و بابا واقعا مخالفن
خواهرم میگه مثل اون یکی خواهرمون نشه که چون پسر میخواست اومد خواهرمونو خر کرد 

نمی دونم 
مغزم اصلا کار نمی‌کنه 
اگر ارزش شما نزد خودتان به این بستگی دارد که دیگران چقدر برای شما ارزش قائل می شوند، به احتمال زیاد جزو آن دسته از افراد هستید که تمام زندگی شان را وقف راضی نگه داشتن دیگران می کنند. 
لازم نیست همه از شما خوششان بیاید یا با سبک زندگی شما موافق باشند. نکات خوب و بد انتقادات دیگران را مد نظر قرار دهید، اما هیچ گاه اجازه ندهید ارزش شما را کس دیگری تعیین کند.
در میان اتوبان سوار ماشین در حال حرکت. به آن که  آهسته‌تر از ما می‌راند، می‌گوییم: گاریچی برو کنار راه رو بند آوردی!  و آن که پشت سرمان چراغ و بوق می‌زند که راه بدهیم و از ما سبقت بگیرد، می‌گوییم: چه خبرته سر آوردی! مگه میدون مسابقس؟! (البته چون خانواده درون ماشین است، از الفاظ رکیک و کاف دار استفاده نمی‌کنیم).
این یک نمونه از حق به جانبی ما است، اگر کمی دقت کنیم؛ نمونه‌های زیادی از این حق به جانبی پیدا می‌کنیم. نمی‌دانم چرا همیشه خودمان را
خدا را شکر امسال قسمت شد و در پیاده‌روی اربعین شرکت کردیم.
دو زوج بودیم. من و بانو به همراه دوستش و همسرش. من با آن‌هایی که می‌گویند پیاده‌روی اربعین جای خانم‌ها نیست مخالفم. مسلما همراهی با یک خانم در طول مسیر سختی‌های خاص خودش را دارد اما نمی‌شود گفت این سختی‌ها بد است یا نباید باشد. اتفاقا خوب است. بعضی چیزها را برای انسان ملموس‌تر می‌کند. به هرحال خانم‌ها تاب و توان کم‌تری از لحاظ جسمی دارند و این طبیعی است.
وقتی کم‌کم پاها شروع کند
کلیپی را دیدم که اصلا باورم نمیشه. یکی در صدا و سیما به یک کارگردان گفت شاید شما دوست داشته باشی خودت و دخترت در اختیار داعش قرار بگیری!!!!!
واقعا نمی فهمم. یعنی چی؟
 
آخه چرا ما باید اینطور علنا این حرفهای نادرست و زشت را بر زبان بیاوریم؟!
 
چرا بذر نفاق می پاشیم. ما همه ایرانی هستیم. شاید با نظرات هم موافق نباشیم ولی دشمن هم نیستیم. 
 
امیدوارم سریعا عذرخواهی کند و همه با هم در کنار هم مشکلات را پشت سر گذاریم
در این وبلاگ هم از معتقدین به فلسفه و عرفان مطلب میذارم هم از مخالفین فلسفه و عرفان. قضاوت با شما.
البته خودم موافق فلسفه و عرفان هستم.
از شخصیت ها و اعتقادات متفاوت مطلب میذارم. شما سعی کنید با تحقیق و دقت حق رو انتخاب کنید.
در ضمن اگر نظری و پیشنهادی و انتقادی نسبت به سایت دارید و مطلب خاصی رو میخواید که در وبلاگ نیست حتما لطف کنید بگید.
نگاهی به اشتغال خانم‌ها
اشاره: ما با اشتغال خانم‌ها مخالف نیستیم، اصلا. بلکه ایشان را به کارهای موافق فطرت و طبیعت‌شان تشویق می‌کنیم. نیز به این‌که کارکردن، حس مفیدبودن را در خانم‌ها تقویت می‌کند، توجه داریم. نیز برخی از شغل‌ها را مخصوص خانم‌ها می‌دانیم، که روا نیست آقایان در آن‌ها ورود کنند. این دیدگاه ما را در نظر بگیرید و اکنون سخن این دختر شاغل را بخوانید: من شاغل بودم و هستم. خواستگاران زیاد و خوبی داشتم که با اشتغالم موافق نبودن
..::هوالرفیق::..
اینقدر مطلب تو ذهنم هست که نمیدونم از کجاش شروع کنم؛ با دیدن استاتوس محمد گفتم بزار با همین بریم جلو:
«بدترین چیز تو دنیا وابستگیه، به هر چیز و هر کس اگر وابسته باشی زور می‌شنوی و نمی‌تونی کاری کنی. یک روز باید وابستگی‌ها رو برید و به آتیش کشیدشون، اون روز همه باید بترسن ازت!»
این که متن استاتوس را نوشتم برای این بود که امانت را رعایت کرده باشد، نه آنکه با همه‌ی آن موافق باشم...
ادامه مطلب
نسل های آینده بشر مدیون اونهایی هستند که در قبال جامعه و تمدن بشری احساس مسئولیت می کنند. (این جمله رو من زیر یکی از کامنت‌های پست قبلی نوشتم) بقیه کامنت های دوستان هم انصافا مطالب خوبی داشت. پیشنهاد می کنم یه مرور بکنید. همچنین پیشنهاد می‌کنم نظرات مخالف یا موافق خود با کامنت ف.الف و جواب من به او را بنویسید تا تضارب آرایی صورت بدهیم.
یک‌روزی با برادرم رفته بودیم خرید شب عید. بله. من با برادرم خرید لباس می‌روم. شاید کمی نامتعارف بنظر برسد. به هرحال، صحبت‌هایمان حین قدم زدن در پیاده‌روها به محدودیت‌های من کشید. به نوجوانی‌ام. به اینکه از لحاظ دختر بودن و بخاطر جوّ (نسبتاً؟) مذهبی خانواده، یک‌سری چیزهایی بر من تحمیل می‌شود. برادرم حرف‌هایم را قبول می‌کرد و می‌گفت خودش با اینکه هر وقت بخواهم باید بتوانم بروم بیرون، موافق است. ولی در عین حال هر دو دقیقه یکبار یادآوری می
ملا نصرالدین کمونیست شده بود. از او پرسیدند: ملا می دونى کمونیسم یعنى چه؟ گفت: می دانم. گفتند: می دانى اگر دو تا اتومبیل داشته باشى و یکى دیگر اتومبیل نداشته باشد ناچار خواهى بود یکى از آن دو را بدهى !؟ گفت: بله کاملاً حاضرم همین حالا این کار رابکنم. گفتند: میدانى اگر دو تا الاغ داشته باشى، باید یکى را بدهى به کسى که الاغ ندارد! گفت: نه! با این مخالفم! این کار را نمى توانم انجام دهم. گفتند: چرا این که همان منطق است و همان نتیجه؟ گفت: نه این همان نیست.
وقایع صبح عاشورا و چگونگی شروع واقعه عاشورا
 

چون شب عاشورا به پایان رسید و سپیدة روز دهم محرم دمید حضرت سیدالشهداء علیه السلام نماز بگذاشت پس از آن به تعبیه صفوف لشکر خود پرداخت و به روایتی فرمود که تمام شماها در این روز کشته خواهید شد و جز علی بن الحسین (ع) کس زنده نخواهد ماند و مجموع لشکر آن حضرت سی و دو نفر سوار و چهل تن پیاده بودند و به روایت دیگر هشتاد و دو پیاده، و به رواتی که از جناب امام محمد باقر علیه السلام وارد شده چهل و پنج نفر سوار
هزار بار سلام 
اگر بدانید چقدر دلم برایتان تنگ شده بود.
راستش را بخواهید این روزها گاهی نکته‌ای، فایل صوتی دلنشین یا تصویر الهام بخشی به دستم می‌رسد و جایی را ندارم که با شما به اشتراک بگذارم. ضمن اینکه دسترسی‌ این روزهای من به تلگرام راحت‌تر از وب است و تا جایی که خاطرم هست دوستان هم عمدتا با تلگرام موافق بودند. تا وقت فراغت بیشتر، نکته‌ها و فایل‌ها را در کانال برایتان می‌گذارم. 
محتاج دعایتان هستم 
+https://t.me/Koochakebozorg
امروزه شاهد سبک جدید از مداحی هستیم که به سبک "شور" معروف است، در این سبک ذکر گفتن یکی از اصلی ترین بخش‌های مراسم است.برخی افراد و گروه‌ها از همان ابتدا مخالف ذکر گفتن بودند و برخی هم موافق، در ادامه این مطلب به نحوه ذکر گفتن اصولی در هیئت و حکم شرعی ذکر گفتن از دید مراجع تقلید پرداخته‌ایم.
ادامه مطلب
بذارید براتون یک مکالمه‌ی احمقانه‌ی خیالی رو به تصویر بکشم :
شخص شماره 1 : من مدتی کار فیلمسازی رو شروع کردم و به نظرم در فیلم ها نباید فقر و گرفتاری مردم رو به تصویر کشید. تاثیر خوبی نداره. به این دلیل به این دلیل به این دلیل.
شخص شماره 2 : چی ؟! به من گفتی فقیر و بدبخت ؟؟ وا مصیبتا …
شخص شماره 3 : من وقتی رزومه‌ی شما رو با کریستوفر نولان مقایسه میکنم ترجیح میدم کارهای ایشون رو دنبال کنم نه شما رو ! اصلا در حد ایشون نیستید.
شخص شماره 4 : اگه توی فیلم
روش تمرینی است که ترکیبی از دو تمرین می باشد و هر تمرین درست بعد از تمرین دیگر اجرا می شود. مزیت این تمرین ذخیره زمان و تمرین با شدت بالاست. بدنسازان ورزیده و پیشرفته اغلب فشار تمرینی خود را به کمک این سیستم افزایش می دهند.در سیستم تمرینی سوپرست دو حرکت متفاوت برای دو و یا چند گروه عضلانی بدون استراحت مابین اجرا می شود.
سه مفهوم تمرینی برای سوپرست وجود دارد :
تمرین عضلات آنتاگونیست : استفاده از عضلات  مخالف.
برای مثال : جلو بازو و پشت بازو (تمری
صرف نظر از اینکه ما با جهان بینی، ارزش ها، شیوه نگرش و نحوه عملکرد فردی و اجتماعی روحانیت شیعه، موافق یا مخالف باشیم، نمی‌توانیم این نکته را به منزله یک واقعیت نادیده انگاریم که این قشر، اصیل‌ترین قشر اجتماعی به لحاظ قدمت و وجاهت اجتماعی است که در کشور ما ایران وجود دارد و یگانه قشری است که می‌تواند اصالت تاریخی، ریشه‌های تاریخی و پیوستگی تاریخی خود را با سند و مدرک مکتوب ارائه نماید.بیژن عبدالکریمی، ما و جهان نیچه ای، ص۳۹،
یکی از تفریحات سالم پسرجان اینه که میاد بهت گیر میده موافقی یا مخالف؟
با چی؟ خوب مسأله همین جاست باید نشنیده تصمیم بگیری
منم که مامان بسیار اندیشمندی هستم هیچوقت زیر بار نمیرم
دیروز باز گیر سه پیچ داد و تهش من گفتم باشه هرچی هست مخالفم 
(راستش میترسم موافقت کنم؛ مخالفت کم خرج تره) :دی
بععععد از اعلام مخالفت بنده ایشون شروع کرد به شمردن شاید پنجاه تا مورد که من منظورم اینا بود و تو مخالفت کردی :))
از حموم روزانه و مسواک هر شب و کم کردن تماشای تلو
دریافت پرسشنامه استاندارد  شهرت سازمانی همراه با یک مقاله معتبر پژوهشی و فایل خام spss  پرسشنامه
پرسشنامه استاندارد شهرت سازمانی
پرسشنامه استاندارد شهرت سازمانی فومبران و ونریل(۲۰۰۳) شامل ۲۶گویه و هدف آن بررسی میزان اعتبار سازمان می باشد.
تعریف مفهومی متغییر پرسشنامه
در تحقیقات روابط عمومی معاصر، ” شهرت” سازمانی، به عنوان مفهوم کانو نی و مهم برای نشان دادن ارزش روابط عمومی در یک سازمان پیشنهاد شده است. لذا از طرف ی دیگر، شهرت سازمانی به
اگر موافق تدبیر من شود تقدیر

چو قسمت ازلی بی حضور ما کردند
گر اندکی نه به وفق رضاست خرده مگیر.
حافظ
#کانال_آوای_شبانه_پارسا
#اخبار_روز_ایران_و_جهان
-tumblrhttps://avayeshabane.tumblr.com
آخرین خبرها و اتفاقات روز در وب سایت:
websitehttp://aparssa.wordpress.com
منبع خبری کانال:
#BBC_News
مشاهده مطلب در کانال
دریافت پرسشنامه اتوماسیون اداری از سایت مرسی
 
 
پرسشنامه استاندارد اتوماسیون اداری  عادل(منبع داخل فایل)  که شامل ۳۰ گویه و شش مولفه ای رسیدن به هدف ها ، کیفیت تصمیم گیری ،کیفیت تجزیه و تحلیل ،ورود ایده های جدید ،کیفیت پاسخگویی،اصلاح فرایند های کاری  از می باشد.
اتوماسیون اداری مشتمل بر تمام سیستم های الکترونیک رسمی و غیر رسمی بوده که به برقراری ارتباط اطلاعات بین اشخاص در داخل و خرج موسسه و بالعکس مربوط می شود .کلمه اصلی که اتوماسیون اد
2444 - «محمد توحیدی» روحانی‌نمایِ
عراقی‌تبارِ متولد ایران که ساکن استرالیا است، از دیدار خود با «ربع
پهلوی» خبر داد و از این ملاقات ابراز خوشحالی کرد.این آخوند مروج اسلامِ آمریکایی که از مریدان «صادق شیرازی» می‌باشد، از سویی مخالف حجاب‌اسلامی و از سویی دیگر موافق قمه‌زنی است!منبع: yon.ir/mzdr101
دانلود فایل اصلی
(جلسه کمیسیون بهداشت آغاز می‌شود)
دکتر علی وراثتی (رئیس کمیسیون بهداشت با کت سورمه‌ای): بسم‌الله الرحمن الرحیم. همانطور که همکاران عزیز در جریان هستند اخیراً هجمه‌های فراوانی علیه قشر نخبه و مظلوم پزشکی ایجاد شده که باعث شده سقف درامدی 60 میلیون تومانی برای کارانه پزشکان دولتی گذاشته شود که ظلم بزرگی است. جهت کاستن بخشی از مشقتهای پزشکان عزیز ما در این جلسه می‌خواهیم قانون «معافیت پزشکان از مالیات پلکانی» را به رأی بگذاریم. من از نماینده
تابستون قشنگم خوش اومدی.
دلم میخواست با یک دنیا عشق به استقبالت بیام!
ولی ببخش که یه مقدار خسته و بی حوصله بودم...ولی این دلیل نمیشه دوستت نداشته باشم!
دلم میخواد تمام روزاتو به رنگ سبز و صورتی نقاشی کنم...به رنگ بستنی قیفی هایی ک فقط تو میدونی چقدر میچسبه!به رنگ هوای صبح وقتی پنجره رو نیمه باز میزارم و تو رو نفس میکشم!
دلم میخواد تمام روزاتو جشن بگیرم و از کنار تو بودن لذت ببرم :)
تابستون قشنگم!موافق زندگی کردن هستی؟ :)

+تابستون قشنگی داشته باشید
هوالرئوف الرحیم
آقا دو جلسه ی اول باشگاه 10 نفری تو کلاس بودن و برای من خوشایند بود. مابقی بخاطر آلودگی هوا نیومده بودن.
با ما دعوا که چرا اومدین. الکی هم هی جو داد:
"کی حالش بده؟ کی ریه ش می سوزه و..."
الکی کلاسو هم زود تموم کرد و من که تازه کار بودمو بخاطر تازه کاری کم آورده بودم رو هم بسته بودن به آلودگی هوا.
هیچی.
این جلسه هم سر گروه کلاس که تمام مدت کلاس داشت حرف می زد و هیکلشم اصلا براش مهم نبود آخر کلاس به بچه ها گفت روزهای آلودگی هوا تو گروه می
رضا بابایی این روزها به نویسنده ای عصبانی و انتقادی تبدیل شده و کمر همت بسته تا هنجارهای نظام رسمی دین را به چالش بکشد. گرچه راقم این سطور موافق هر نوعی از اجبار در حجاب نیست (بین حجاب قانونی و اجباری می توان تفکیک کرد) و همه ابعاد تفکرات مشهور و قالبی از پوشش را مطابق هدف قرآن نمی داند (و لذا جداگانه باب تفکر در آیات پوشش را آغاز کرده ام) اما نوشته اخیر بابایی فراتر از نظام رسمی حجاب است و در باب پوشش  حاوی اظهارات مبهم تفسیری است
ادامه مطلب
۱۶. بازیابی تسلط
با استفاده از دستی که در سمت موافق پای درگیر قرار دارد، ماهیچه سه ‌سر بازوی حریف را بگیرید تا از هر ضربه‌ی احتمالی از سمت وی پیشگیری کنید. پای آزادتان را کنار باسن‌تان روی زمین بگذارید، و با استفاده از حرکت میگو خود را به سمت عقب بکشید و زانوی‌تان را رها کنید؛ سپس پای‌تان را دور میان تنه‌ی دشمن حلقه کنید؛ به طوری که بتوانید بدن وی را با تسلط کامل بین پاهای‌تان نگه دارید.وضعیت و تسلط دفاعی‌تان باید به گونه‌ای باشد که راه
به نقل از سایت مشاوره حقوقی دینا ، بازسازی ملک در صورت مخالفت برخی مالکان اینگونه صورت می گیرد که آن دسته از مالکانی که موافق باز سازی ساختمان هستند می توانند به مراجع قضایی مراجعه نمایند و در صورتی  سه نفر از کارشناسان رسمی دادگستری عمر مفید ساختمان به پایان رسیده و یا به هر دلیل دیگری ساختمان دچار فرسودگی کلی شده باشد و بیم خطر یا ضرر مالی و جانی برود و اقلیت مالکان قسمت های اختصاصی در تجدید بنای آن موافق نباشند ، آن دسته از مالکان که قص
با سلام خدمت دوستان بلاگی!می خواهم بعد این نظرسنجی در صورت موافق بودن بیشتر دوستان دوره ی آموزشی ساخت قالب بلاگ بیان حرفه ای بصورت پروژه محور رو شروع کنم.
لطفا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
لینک نظرسنجی. کلیک کنید
ادامه مطلب
احتمالا اگر تا الان تئوری زندگی در غار را عملی کرده بودم، آن جا کرونا هم نیامده بود.
نمی‌دونم چرا احساس می‌کنم زندگیم شبیه یه فیلمیه که هی بازپخش می‌ذارن ازش، فقط موقعیت‌هاش تغییر می‌کنه. تقریبا راجع به هر چیزی که می‌خوام بنویسم یادم می‌آد که قبلا یه دوره درگیرش بوده‌م. نمی‌دونم که این اتفاق طبیعیه یا یه پس‌رفت محسوب می‌شه.
در هر صورت اخیرا درگیر و در ابهام خسران در زندگیمم و دوباره درگیر ترس از آینده‌ای مبهم. این روزها زیاد بهم گفته
پرسشنامه عوامل موثر بر حس تعلق مکانی
دانلود پرسشنامه استاندارد عوامل موثر بر حس تعلق مکانی

پرسشنامه استاندارد حس تعلق مکانی:
 از اعتبار صوری ، به منظور بررسی اعتبار ابزار اندازه گیری تحقیق(پرسشنامه و سئوالات راهنمای بحث گروهی متمرکز) از طریق مراجعه به متخصصان(اساتید و تعدادی از کارشناسان علوم  اجتماعی) بهره گرفته شده است.
 
 
 
40 سوال در طیف لیکرت همراه با روایی و پایایی معتبر
کاملاً موافقم    موافقم    نظری ندارم    مخالفم    کاملاً مخ
بابای من خیلی مخالفن، کلا دنیامون خیلی جداست از هم، فعالیت هام، رشته م، علاقه مندی هام، چیزایی که میخونم، چیزایی که می‌بینم فرق داره با سلیقه بابا و خیلی وقت ها مورد نقد و طعنه قرار گرفتم!
امشب داشتم فکر می‌کردم که چقدر عجیب این پدری که انقدر با من مخالفن چرا سر ازدواجم انقدر روال و موافق و راضی برخورد کردن؟ 
خیلی چیزا بود توی این ازدواج که حتی وجود یه دونه ش از نگاهِ بابا میتونست یه جوابِ "نه" ی سفت و سخت باشه...
 
خلاصه اینکه می‌گن ازدواج خی
دهنوی ادا فرمان نه و مسرور کردن سایرین را نوعی عبادت می داند و براین باور است از خوشحالی دیگران کارمایه مثبت می گیرد. او می گوید: «خوشبختانه همسایه های ما داخل محله بهار همگی دست بوسیله نه و بخاطر کمک به دیگران ابد پیشگام می شوند. وضعیت مالی به نسبت انعام دارند و تا جایی که امکان دارد از هیچ کمکی هرچند کوچک دریغ ندارند. همین که می توانم همراه آنها بنیان گذار کار خیری منحوس و باری از گرمابه بی نظیر محتاج بردارم برایم رضایتبخش است؛ چراکه با دیدن
رسولخدا ص فرمود برای هر امر حقی و حقیقتی موجود است که بسوی ان حق رهبری میکند وبر سر هر امر درستی نوری موجود است پس انچه موافق قر انست اخذ کنید وانچه مخالف قرانست ترک نمایید زبرا قران نو ر است و حقیقت که مردم را بحق وصواب دلالت کند 2 ابن ابی یعفور گوید از امام صادق  ع پرسیدم در باره اختلاف حدیث که انرا روایت کند کسیکه باو اعتماد داریم و کشیکه باو اعتماد نداریم و در مضمون مختلف باشد  فرمود چون حدیثی بشما رسبد واز قران یاقول پیغمبر ص گواهی بر ان ی
تنظیم پرسشنامه با طیف لیکرت
طیف لیکرت یکی از مهم ترین مقیاس‌هایی است که توسط پرسشنامه انجام می‌شود و توسط رنسیس لیکرت ابداع شده است.
تعداد گویه ها در مقیاس لیکرت حداقل ۱۵ تا ۳۰ گویه است. در ساختن طیف لیکرت می‌بایست مراحل زیر را رعایت کرد:
انتخاب موارد تشکیل دهنده مقیاس اندازه گیری و تدوین گویه های مناسب و نامناسب مربوط به موضوع
انجام یک نمونه اولیه از گویه ها در نمونه ای تصادفی از پاسخ دهندگان
ارزش گذاری و محاسبه نمره کل برای هر پاسخ دهنده
امروز اومدم بعد از مدت ها گریز آناتومی ببینم . تقریبا بعد از یه سال. اخرین باری که دیده بودمش اوایل زمانی بود که سرطان عمه م تشخیص داده شده بود و از شانسمم اواسط فصل 5 سریال بود که ایزی استیون میفهمه سرطان داره. از اونجایی که مبتلا به خودآزاری هستم نشستم و نگاه کردم و افسردگیم واضطرابم و هیپوکندریام بدتر شد.از همون موقع ندیدم و ترک کردم این سریال رو.
امروز اومدم شانسکی یه اپیزود زدم. دلم تنگ شده بود براش.احتیاج به انگیزه داشتم. اما بیشتر از نیم
این بار از تنبلی نیست. تنهام، خیلی دوست دارم با یکی (بیش تر از یکی هم باشه که چه بهتر) حرف بزنم و حرف هامم زیاده. این پست صوتی 12 دقیقه ای صمیمی هم معرفی شخصیت داره، هم داستان و هم پیشنهاد برای سال جدید. حالا دیگه خودتون می دونین که حاضرین 13 مگ حرومش کنین یا نه :))
پست صوتی
پ.ن راستی اگه موافق پست های صوتی این شکلی هستین اعلام کنین. اگه هم نیستین فدا سرتون
پزشکان دو تیم استقلال و پرسپولیس در مورد از سرگیری مسابقات لیگ نوزدهم به مناظره با هم پرداختند.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، موضوع آغاز تمرینات لیگ برتری و از سرگیری بازی‌های باقیمانده فصل نوزدهم لیگ برتر این روزها به دلیل مسائل پزشکی و بهداشتی واکنش‌های مختلفی را در جامعه فوتبال کشورمان به همراه داشته است.
دکتر ستوده پزشک تیم استقلال در مورد اینکه چرا برخی تیم‌ها اصرار به از سرگیری مسا
صرف نظر از اینکه ما با جهان بینی، ارزش ها، شیوه نگرش و نحوه عملکرد فردی و اجتماعی روحانیت شیعه، موافق یا مخالف باشیم، نمی‌توانیم این نکته را به منزله یک واقعیت نادیده انگاریم که این قشر، اصیل‌ترین قشر اجتماعی به لحاظ قدمت و وجاهت اجتماعی است که در کشور ما ایران وجود دارد و یگانه قشری است که می‌تواند اصالت تاریخی، ریشه‌های تاریخی و پیوستگی تاریخی خود را با سند و مدرک مکتوب ارائه نماید.
 
بیژن عبدالکریمی، ما و جهان نیچه ای، ص۳۹،
1.معمولا وقتشان را با ابراز تاسف به حال خود تلف نمی کنند.2.اختیار قدرت خود را از کف نمی دهند.3.از انعطاف پذیربودن خجالت نمی کشند.4.انرژی خود را روی مسائلی که خارج از کنترلشان باشد هدر نمی دهند.5.نیازی نمی بینند که همیشه موافق دیگران باشند.6.از خطرات پیش بینی شده نمی ترسند.7.به گذشته نمی چسبند.8.معمولا یک اشتباه را بارها و بارها تکرار نمی کنند.9.از موفقیت دیگران بیزار نیستند.10.با دیدن اولین شکست دست از تلاش نمی کشند.11.از تنها بودن نمی ترسند.12.حس نمی کن
معرفی  شیر فلکه کشویی یا گیت ولواگر به دنبال شیرفلکه ای هستید که مسدودکننده باشد و دو حالت باز و بسته داشته باشد، شیر کشویی مناسب می باشد. شیر فلکه کشویی دارای نشیمنگاه  است که زبانه شیر روی آن مینشیند و مسیر عبور سیال را سد میکند. شیر کشویی را می توان به صورت دستی از طریق فلکه یا آچار مخصوص (در صورت نصب در یک محفظه) و یا به وسیله یک محور (در صورت نصب در زیر زمین) باز و بسته کرد. باز و بسته کردن شیر به صورت خودکار از طریق مکانیزم نیز مخصوص امکان پذ
امروزه شاهد سبک جدید از مداحی هستیم که به سبک "شور" معروف است، در این سبک ذکر گفتن یکی از اصلی ترین بخش‌های مراسم است.
برخی افراد و گروه‌ها از همان ابتدا مخالف ذکر گفتن بودند و برخی هم موافق، در ادامه این مطلب به نحوه ذکر گفتن اصولی در هیئت و حکم شرعی ذکر گفتن از دید مراجع تقلید پرداخته‌ایم.
ادامه مطلب
صدای اذان به گوشم میرسه؛درلحظه  به دلم افتاد یه ختم ۴۰ روزه بردارم و نیت کنم  واسه هرچه زودتر رفع شدن این اوضاع ، به خودم گفتم بهتره   از  تصمیمم بنویسم و بپرسم هرکسی که موافق در این ختم ۴۰ روزه شرکت کنه تا همگی دعا کنیم به امید  زود رفع شدن شرایط.
نیت کردم هر روز پنج بار آیت الکرسی بخونم  به مدت ۴۰ روز ،هرکسی موافقِ و دوست داره شرکت کنه ،کامنت بزاره
 
+الزامی به شرکت کردن نیست اما اگه خواستید شرکت کنید بهم بگید چون میخوام بدونم چند نفر میشیم.
زراره گوید-خدمت امام باقر ع بودم مردی از اهل کوفه از انحضرت راجع بقول امیرالمومنین ع و هرچه خواهید از من بپرسبد هر چه از من بپرسید شما خبر دهم سوال کرد حضرت فرمود هیچ کس علمی ندارد جز انچه از امیرالمومنین ع اسفاده شده مردم هر کجا خواهند بروند بخدا علم درست جز اینجا نیست وبا دست اشاره بخانه خود کرد مقصود خانه وحی و نبوتست نه خصوص خانه ملکی انحضرت  توصیح این عبد البر در کتاب استیعا خود گوید هیچ کس از صحابه جز  علی بن ابیطالب نگفت هرچه خواهید از
میخواهم برم دور، خیلی دور، یک جائی که خودم را فراموش بکنم، فراموش بشوم، گم بشوم، نابود بشوم...
میخواهم از خود بگریزم و بروم خیلی دور...
#صادق هدایت
 
اممم... با قسمت نابود شدنش فقط مخالفم:))))
میشه یه کوله پر از وسایل مورد علاقمم یعنی کتابا و مداد رنگیام همراه ببرم؟
تا چند وقت پیش همش فکر میکردم این کشور دیگه جای زندگی نیست، چون نمیتونم بیشتر ادماشو درک کنم! اما الان با ماجرا‌ی کرونا، خبرای بدی که از گوشه و کنار دنیا درمورد فقر، کمبود غذا و... توی ک
انتفاضه(معنای انتفاضه) 
از آیت الله حائری شیرازی
در منازل جنوب شهر، گاهی که باران زیاد می‌آید، آب وارد خانه ها می‌شود و به ناچار آب را سطل سطل در کوچه می‌ریزند. حال اگر سطح آب زیرزمینی بالا بیاید، این آب را سطل سطل که سهل است، بشکه بشکه هم بیرون بریزند تمام نمی‌شود چون دوباره مثل چاه جایش آب بالا می‌آید. عرب به اینگونه جوشیدن آب، «انتفاضه» می‌گوید؛ یعنی خودجوش. 
الآن به جریان فلسطین شورش نمی‌گویند، انتفاضه می‌گویند. بچه مدرسۀ فلسطینی
میخواهم برم دور، خیلی دور، یک جائی که خودم را فراموش بکنم، فراموش بشوم، گم بشوم، نابود بشوم...
میخواهم از خود بگریزم و بروم خیلی دور...
#صادق هدایت
 
اممم... با قسمت نابود شدنش فقط مخالفم:))))
میشه یه کوله پر از وسایل مورد علاقمم یعنی کتابا و مداد رنگیام همراه ببرم؟
تا چند وقت پیش همش فکر میکردم این کشور دیگه جای زندگی نیست، چون نمیتونم بیشتر ادماشو درک کنم! اما الان با ماجرا‌ی کرونا، خبرای بدی که از گوشه و کنار دنیا درمورد فقر، کمبود غذا و... توی ک
دیشب با فیروزه راجب اینکه همخونه بشیم حرف زدم و اون موافق بود و نتیجه نهایی رو سپرد به من:(
همیشه تصمیم گیری تو هر زمینه ای سخت ترین کاره برام.حتی انتخاب غذا تو یه رستوران! همش حس میکنم بعد هر تصمیمی پشیمون میشم و باید خودمو بازخواست کنم!!و نمیدونم چرا این حسو دارم!
راجب داشتن همخونه هم همین طورم و البته اینجا بیشتر میترسم که پشیمون بشم:( و خب طبیعتا باید بعدش حداقل یک سال تحمل کنم شرایطو!
از یه طرف عادت کردم به تنها موندن و از یه طرف هم تنها بودن
یک چهارم از
ساکنین آمریکا معتقدند که واشنگتن باید عملیات های جنگی علیه تهران انجام
دهد تا نقطه پایانی بر برنامه هسته ای ایران بگذارد.
به گزارش اسپوتنیک، نتایج همه پرسی Gallup گویای این آمار است. طبق اسناد این همه پرسی 18 درصد آمریکایی ها از امکان اقدامات نظامی حمایت می کنند ، در حالی که 78 درصد آنها موافق اقدامات دیپلماسی و اقتصادی در ارتباط با تهران هستند.
از افراد شرکت کننده در همه
پرسی که مخالف اقدامات نظامی بودند، پرسیدند که آیا آنها معتقد
 
هیچ مشکلی با اغتشاش حل نمی شود. آشوبگری جز ضرر به مردم و تضعیف اقتصاد کشور اثری ندارد.
آنهایی که در تیر 78 و فتنه 88 لیدر جریان اغتشاش بودند الان خودشان در مصدر قدرت هستند و از این باب باید گفت جماعت ضدانقلاب و فرصت طلب، یتیم هستند.
جوجه آشوبگرهای تازه به دوران رسیده هم در نهایت پس از دستگیری به مخبر بعضی از نهادها تبدیل می شوند و رفقایشان را لو می دهند. معدود آدم های خل و چل و جوگیر و بی کس و کار هم جز این که پرونده ای سیاه در دستگاه قضا و امنیت ب
صدای اذان به گوشم میرسه؛درلحظه  به دلم افتاد یه ختم ۴۰ روزه بردارم و نیت کنم  واسه هرچه زودتر رفع شدن این اوضاع ، به خودم گفتم بهتره   از  تصمیمم بنویسم و بپرسم هرکسی که موافق در این ختم ۴۰ روزه شرکت کنه تا همگی دعا کنیم به امید  زود رفع شدن شرایط.
نیت کردم هر روز پنج بار آیت الکرسی بخونم  به مدت ۴۰ روز ،هرکسی موافقِ و دوست داره شرکت کنه ،کامنت بزاره
 
+الزامی به شرکت کردن نیست اما اگه خواستید شرکت کنید بهم بگید چون میخوام بدونم چند نفر میشیم.
..::هوالرفیق::..
اینقدر مطلب تو ذهنم هست که نمیدونم از کجاش شروع کنم؛ با دیدن استاتوس محمد گفتم بزار با همین بریم جلو:
«بدترین چیز تو دنیا وابستگیه، به هر چیز و هر کس اگر وابسته باشی زور می‌شنوی و نمی‌تونی کاری کنی. یک روز باید وابستگی‌ها رو برید و به آتیش کشیدشون، اون روز همه باید بترسن ازت!»
این که متن استاتوس را نوشتم برای این بود که امانت را رعایت کرده باشم، نه آنکه با آن موافق (یا مخالف) باشم...
ادامه مطلب
سلام.
من از جریان خاصی پیروی نمی کنم.
نه اصولگرا هستم نه اصلاح طلب.سعی می کنم انقلابی باشم و بارها دیدم که همین افراد انقلابی چندین برابر افراد با همراه با یک جریان خاص به کشورمون خدمت کردن.چون یکی از ارزش های مهم برای من،پیشرفت کشور و دفاع از اونه.
تجدید نظری که می فرمایید رو هم بارها انجام دادم و به همین نتیجه رسیدم و به جد معتقدم یکی از مهم ترین دلایل،همین درست نفهمیدن ما هست که انتخاب اشتباه می کنیم.
اینکه اوضاع کی خوب میشه...بله،بی شک بی نق
بیا بخندیم غم دار، با نون اضافه و پنیر زیاد تا بر غم حاکم غلبه کنه...بیا بخندیم، (خنده های پوشش داده شده)خوشحالی های کوچک با احساسی آکنده از، اگه الان نخندم دیگه گیرم نمیاد...بیا ما هم احساس خوشبختی کنیم (خودِ خودِ خودمان) به دور از تعلقات ژنی، به دور از حماقت های بی سروتهبیا منطقی احمق باشیم...بیا احمقانه بخندیم و دست بزنیم و هورااا گویان به نگاه های مرد های جوان سرانه ی ماهانه بدهیم، و احساس خوشبختی کنیم (خوشبختی های دیزاین شده)
بیا بخندیم، ب
میلاد عظیمی : امروز نگاهی درست در برابر نگاه شما (ه ا سایه) وجود داره؛ در نگاه شما ایثار و فداکاری تا پای جان برای رسیدن به اهدافی که مقدس و ارزشمند تلقی می شه ، تجویز و تبلیغ می شه؛ اما نگاه دیگری هست که می گه « هر انسان به خودی خود بالاترین هدفه برای آفرینش»
ه ا سایه : این حرف عین اینه که امروز تو اذهان فرو کردن که اصلا ایدئولوژی چیز بدیه.
میلاد عظیمی: شما با این نظر مخالفید؟
ه ا سایه: مخالفم سخت، استدال می شه که ایدئولوژی یعنی شما را محدود کردن و
سلام گوگولی های هویج بستنی! خوبین مخاطبای قشنگم؟ دماغ هاتون چاغه؟ خب خدارو شکر (با لحن خاله شادونه)
چالش مذکور: زندگی به سبک دخترم/پسرم.
همونطور که در خطوط ابتدایی این پست همایونی ما مشاهده میکنید، قراره در مورد کارهایی حرف بزنیم که فکر میکنیم میتونیم برای بچه اینده مون انجام بدیم. 
+ اینجانب در پایان پست تاکید کردم که چه قدر با زاد و ولد مخالفم و اصلا نمیخوام این مورد رو نشر بدم. منتها اگه تا الان نفهمیدین بذارین اینجوری بگم که ( صدایش را یوا
حدس میزدم که قراره خوندن کتاب مادمازل شنل خیلی طول بکشه چون قصه ای از موفقیت هاست و احتمالا عاری از هر چیز جذب کننده به جز شوق موفقیت ؛ اما اینطور نبود و این کتاب به غایت جالب بود. یکی همین به موفقیت رسیدن یک خانوم بود که واسم جذابیت بالایی داشت، یکی هم زندگی در کنار هنرمندان و نویسنده ها و امکان سفرهای‌ متعدد و خلاصه چنین زندگی‌ای! به نظر خیلی ماجراجویانه بود زندگی پس از ثروتش.
یه سری جملات از کتاب هم در ادامه مطلب هستن که شاید با چندتاییش کا
..::هوالرفیق::..
امروز استاتوس محمد1 من را به فکر فرو برد؛ برای جهت دادن به آن آشفته بازار چه کاری از نوشتن بهتر:
بدترین چیز تو دنیا وابستگیه، به هر چیز و هر کس اگر وابسته باشی زور می‌شنوی و نمی‌تونی کاری کنی. یک روز باید وابستگی‌ها رو برید و به آتیش کشیدشون، اون روز همه باید بترسن ازت!
نوشتن متن کامل استاتوس برای رعایت امانت هست؛ نه آنکه با آن موافق (یا مخالف) باشم.
ادامه مطلب
..::هوالرفیق::..
امروز استاتوس محمد1 من را به فکر فرو برد؛ برای جهت دادن به آن آشفته بازار چه کاری از نوشتن بهتر:
بدترین چیز تو دنیا وابستگیه، به هر چیز و هر کس اگر وابسته باشی زور می‌شنوی و نمی‌تونی کاری کنی. یک روز باید وابستگی‌ها رو برید و به آتیش کشیدشون، اون روز همه باید بترسن ازت!
نوشتن متن کامل استاتوس برای رعایت امانت هست؛ نه آنکه با آن موافق (یا مخالف) باشم...
ادامه مطلب
صدای اذان به گوشم میرسه؛درلحظه  به دلم افتاد یه ختم ۴۰ روزه بردارم و نیت کنم  واسه هرچه زودتر رفع شدن این اوضاع ، به خودم گفتم بهتره   از  تصمیمم بنویسم و بپرسم هرکسی که موافق در این ختم ۴۰ روزه شرکت کنه تا همگی دعا کنیم به امید  زود رفع شدن شرایط.
نیت کردم هر روز پنج بار آیت الکرسی بخونم  به مدت ۴۰ روز ،هرکسی موافقِ و دوست داره شرکت کنه ،کامنت بزاره
 
+الزامی به شرکت کردن نیست اما اگه خواستید شرکت کنید بهم بگید چون میخوام بدونم چند نفر میشیم.
این بعد شخصیتی در برگیرنده صفاتی همچون اعتماد، نوع دوستی، مهربانی، محبت و سایر رفتارهای موافق اجتماعی است. افرادی که توافق پذیری بالایی دارند تلاش می‌کنند در بیشتر کارها مشارکت داشته باشند. این در حالیست که افرادی با توافق پذیری کمتر ، رقابتی تر هستند.
منبع: drfahimehrezai.com
بسم الله الرحمن الرحیم 
با سلام به همراهان فرهیخته وبلاگ دروغ ها و خرافات ملحدین
با بررسی یکی از احادیث علمی  که جز حقایق کیهانشناسی اهل بیت است در خدمت عزیزان هستیم که بسیاری از جاهلان و دشمنان اسلام بر آن ایراد میگیرند و تمسخر میکنند که ما نشان خواهیم داد این جماعت مثل همیشه جاهل و نادان به مطلب هستند. 
این روایت را عده ای از علما مخالف صحت آن هستند و عده ای موافق و عده ای علم آن را به خدا واگذار کردند. به هر حال این روایت بسیار معتبر هست و م
طلاق یکی از پراسترس‌ترین و عاطفی‌ترین تجربیات زندگی است. صرف نظر از دلیل جدایی و موافق بودن یا نبودن شما با طلاق، به پایان رسیدن زندگی مشترک دنیای شما را زیر و رو می‌کند و تمام عواطف دردناک و ناراحت کننده را برمی‌انگیزد. علاوه بر احساس غم و اندوه برای فروپاشی زندگی‌تان، احساس گیجی و گم‌گشتگی می‌کنید، گوشه‌گیر و منزوی می‌شوید و از آینده می‌ترسید. اما کارهای زیادی هست که می‌توانید برای کنار آمدن با این درد، پشت سر گذاشتن این دوران دشوا
صدا کن مرا
صدای تو خوب است.
صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است
که در انتهای صمیمیت حزن می‌روید.
در ابعاد این عصر خاموش
من از طعم تصنیف در متن ادراک یک کوچه تنهاترم.
بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است.
و تنهایی من شبیخون حجم تو را پیش‌بینی نمی‌کرد.
و خاصیت عشق این است.
کسی نیست،
بیا زندگی را بدزدیم، آن وقت
میان دو دیدار قسمت کنیم.
بیا با هم از حالت سنگ چیزی بفهمیم.
بیا زودتر چیزها را ببینیم.
ببین، عقربک‌های فواره در صفحه ساعت حوض
زمان
سردار پاسدار غلامحسین غیب پرور روز شنبه در یادواره شهدای عملیات والفجر هشت و شهدای یگان دریایی لشگر ۳۱ عاشورای استان اردبیل افزود: جوانان غیور این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات داخل طبق زیاده خواهان دنیا به اختصاص آمریکا ایستادند و درون نهایت فاتح این شورش نابرابر شدند و امروز اندوه رمز پیروزی کشور ایستادگی، مقاومت، نترسیدن از دشمنان، نلرزیدن داخل موافق آنها، نخندیدن در موافق بدخواهان و شهامت است. وی بیان کرد: همانطور ک
سلااااام!!!
وضعیت اکانت استیمت چطوره؟
کلش level چندی؟
...
اینایی که دیدید چند مدتیه که داره جای احوال‌پرسی معمولی‌رو میگیره. شک دارید؟ 
در کل با بازی‌های مجازی موافق نیستم.
فقط یه توصیه دوستانه به شما:
تو رو خدا مراقب چشماتون باشین؛ اگه نزدیک بین شدید حداقل کور نشید.
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها