نتایج جستجو برای عبارت :

صدور ۴ حکم محکومیت برای مدیرعامل اسبق پرسپولیس/ قطع اینترنت تصمیم دستگاه قضا نبود/ اتمام حجت با آشوبگران و متولیان نظارت بر گرانفروشی/ دستگیری آتش‌ زنندگان مساجد

 غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در چهاردهمین نشست خبری با حضور اصحاب رسانه اظهار کرد: ایام ولادت پیامبر رحمت و مهربانی از ناحیه قوه قضائیه با اخبار خوبی همراه بود، اما با حوادثی که رخ داد شیرینی این اخبار از بین رفت.
ادامه مطلب
فرماندار شهرقدس با اشاره به شناسایی آشوبگران در شهرستان قدس گفت: تمامی آشوبگران شناسایی شدند؛ به زودی همه آنها دستگیر می‌شوند.
 
لیلا واثقی ضمن محکومیت اقدامات آشوبگران و اغتشاشگران در روزهای اخیر اظهار داشت: با کمک سپاه، نیروی انتظامی و یگان ویژه آرامش و امنیت در شهرها برقرار شد و در مقابل آشوبگران ایستادگی خوبی صورت گرفت.
 
وی بیان کرد: حرکت های اخیر در اعتراض به سهمیه‌بندی بنزین نبود بلکه با هدف غارتگری و تخریب اموال عمومی و فروشگاه ها
مردم فقط می خواهند صدای خود را به گوش مسئولان برسانند و حالا کاری ندارم که این وسط سو استفاده گران و آشوبگران هم وارد کار شده اند و اوضاع را بدتر می کنند که خدا ازشان نگذرد و آن وسط در بعضی شهرها مساله اعتراض فراموش می شود و همه به خیابان می ریزند و مرگ بر فلان کشور و بهمان کشور سر می دهند و می گویند ما پشت همیم و...!!!!! سوال  اینجاست که چرا اینگونه که در مرگ خواستن برای یک کشور پشت همید به همین شکل ساده خواسته های خود را نمی توانید بیان کنید؟!
اما
انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
گفت: مگر ترامپ بلافاصله بعد از شروع آشوب‌های اخیر، رسماً از آن حمایت نکرد؟! و مگر اعلام نکرد که آمریکا نیازهای آشوبگران را تامین می‌کند؟!گفتم: بر منکرش لعنت! مایک پمپئو وزیر خارجه ترامپ هم با صراحت از اراذل و اوباش اجاره‌ای حمایت کرد و کنت تیمر‌من، عضو سابق سیا و مسئول کنونی موسسه آمریکایی NED هم اعتراف کرد که سازمان سیا علاوه‌بر نیازهای نرم‌افزاری آشوبگران، نیازهای سخت‌افزاری آنها را هم تامین کرده است.گفت: ولی دیروز ترامپ در کنفرانس خب
در پایان محفل انس با قرآن کریم: یکی از کارهای خیلی مهم این است که جلسات قرآن را زیاد کنیم/ در گذشته، توجه قرآنی یک هزارم الان هم نبود، اما یکی از عادتهای خوبی که وجود داشت همین دوره های خانگی قرآن بود. مساجد را پایگاه قرآن قرار بدهید/ من واقعاً کاری که در ماه رمضانها در مشهد و قم راه افتاده که یک جزء را همه میخوانند، لذت میبرم. این حرکت که از قم هم شروع شد خیلی کار خوبی است. این بایستی در مساجد مختلف در طول سال تکرار بشود.
به مناسبت هفته کتاب از کتابداران کتابداران ، نویسندگان اهل قلم ، خیرین کتابخانه ایی و مدیران فعال نمونه کتابخانه های کانون های مساجد خراسان رضوی در نمایشگاه بین المللی کتاب و مطبوعات  مشهد مقدس 12آبان ماه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دکتر مروارید و مسئول دبیرخانه هماهنگی و نظارت برکانون های مساجد استان حاج اقای عبدالهی تجلیل شد .

ادامه مطلب
با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) مساجد همانند دوران صدر اسلام جایگاه واقعی  خود را بازشناختند. به طوری که نیروهای فعال در مساجد به طور مستقیم در متن انقلاب شرکت جستند .به گونه ای که از ان پس مساجد نقش پایگاه ارتباطی مردم را به عهده داشتند.و در شرایط حساسی گه نهضت اسلامی فاقد هرگونه تشکلات منطبق با معیار های اسلامی  بود مساجد توانستند این نارسایی مهم را جبران کرده و به انسجام نیروهای مردمی بپردازد.علاوه بر این بسیاری از برنام
تصاویر | راهپیمایی انزجار مردم برخوار از آشوبگرانراهپیمایی مردم ولایت مدار شهرستان برخوار در اعتراض به اغتشاشات اخیر در کشور و اقدامات اخیر آشوبگران در به آتش کشیدن اماکن عمومی و ضربه به امنیت ملی امروز پنجشنبه 30 آبان 1398 در مرکز شهرستان برخوار (دولت آباد) برگزار شد.
عکاس: محمد مهدی منصوری
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال عصرحباد؛ در بازی اول تیم پایگاه بسیج هاجر به مصاف تیم مریخی پور رفت که این دیدار با نتیجه ١-٢ به سود تیم پایگاه بسیج هاجر به اتمام رسید.
زنندگان گل تیم پایگاه بسیج هاجر: خانم ها زهرا جعفری و کوثر جعفری
و زننده تک گل تیم مریخی پور خانم میترا خانی بود.
در بازی دوم تیم شفیع زاده و تیم کوثر به مصاف همدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ٠-٣ به سود تیم شفیع زاده به پایان رسید.
زنندگان گل: خانم ها آوا بیگی، مهسا طالبی و خانم
 
ظهور اینترنت پر سرعت به همراه دستگاه های قابل حمل پیشرفته مثل گوشی های هوشمند، استفاده از برنامه های ردیابی برای نظارت بر گوشی فرزندان را ضروری ساخته است.
به این دلیل که اکثر تهدیدهایی که کودکان را تهدید می کند، مربوط به استفاده از دستگاه های قابل حمل پیشرفته مثل گوشی های هوشمند و دیگر دستگاه ها است.
در سال های اخیر، نگرانی والدین در مورد رفتارهای بد کودکان و اعتیاد آن ها به تلفن های همراه و دیگر دستگاه های هوشمند بیشتر شده است.
شاید بپرسی
ترجمه پروانه کسب
جهت صدور پروانه کسب , متقاضیان می توانند در صورت صدور اقدام به ایجاد شغل مورد نظر خود را یه صورت قانونی داشته باشند , لازم به ذکر است که متولی این امر سازمان نظارت و بر هیات های صنفی کشور بوده و یا همان سیت ایرانیان اصناف می باشد , برای صدور قانونی جواز شغلی و یا پروانه کسب متولی این امر اتاق اصناف می باشد که توسط واحد های صنفی آمار و اطلاعات کسبه محترم را داشته  و بنا به نیاز آنها اقدام به صدور جواز کسب نمایند .
لازم به ذکر است ص
با اینکه بیش از دو هفته از آغاز اغتشاشات اخیر می‌گذرد و تقریباً هر یکی دو روز هم اخباری مبنی بر دستگیری لیدرهای اغتشاشگران منتشر می‌شود اما همچنان افکار عمومی منتظر اقدام و پیگیری فوری معرفی و محاکمه آشوبگران هستند.سیاهه‌ای از جنایات آشوبگرانبعدازظهر 24 آبان‌ماه سال جاری بود که در برخی نقاط کشور، خبر افزایش قیمت بنزین موجی از اعتراضات را برانگیخت. به موازات شکل‌گیری رشته‌ای از اعتراضات به نحوه اجرای مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی س
با اینکه بیش از دو هفته از آغاز اغتشاشات اخیر می‌گذرد و تقریباً هر یکی دو روز هم اخباری مبنی بر دستگیری لیدرهای اغتشاشگران منتشر می‌شود اما همچنان افکار عمومی منتظر اقدام و پیگیری فوری معرفی و محاکمه آشوبگران هستند.سیاهه‌ای از جنایات آشوبگرانبعدازظهر 24 آبان‌ماه سال جاری بود که در برخی نقاط کشور، خبر افزایش قیمت بنزین موجی از اعتراضات را برانگیخت. به موازات شکل‌گیری رشته‌ای از اعتراضات به نحوه اجرای مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی س
نرم افزار صدور فاکتور فروش ارزش افزوده
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نرم افزار صدور فاکتور فروش ارزش افزوده درحال | آرمانتwww.armanet.ir › software › نرم-افزار-صدور-فاکتور-فروش-ارزش-ا...نرم افزار صدور فاکتور فروش ارزش افزوده گروه نرم افزاری درحال ویژه دارایی برای صدور فاکتور ارزش افزوده، چاپ و نگهداری آن می باشد.
نرم افزار صدور فاکتور فروش ارزش افزوده - فــــــرافایلfarafile.ir › product › نرم-افزار-صدور-فاکتور-فروش-ارزش-افزودهنرم افزار صدور فا
یکی از علل پیروزی این انقلابِ مبارک در ایران اسلامی این بود که مردم به مساجد اقبال پیدا کردند، جوانان مساجد را پُر کردند و علمای اعلام، مساجد را به‌عنوان مرکزی برای تعلیم، تربیت، روشنگری افکار و اذهان، مورد استفاده قرار دادند و مسجد، مرکزی برای حرکت، آگاهی، نهضت و افشای اسرار زمامداران فاسد و خودفروخته‌ی رژیم طاغوت شد.
کتاب عهد مشترک، صفحه ۲۰۵
پاورپوینت بررسی فضای ورودی مساجد
دید کلی : 
پاورپوینت بررسی فضای ورودی مساجد در 31 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt
توضیحات کامل : 
پاورپوینت بررسی فضای ورودی مساجد در 31 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt
 
فهرست مطالب:
مسجد جامع اشترجانمسجد یشیلپیشینه معماری نگاهی به معماری مساجد معاصر جهان ورودی شهر / طراحی محیطیپرداخت آنلاین و دانلود
کلمات کلیدی : فضای ورودی مساجد پاورپوینت فضای ورودی مساجد فضای ورودی
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
در دنیای بزرگتر ها دیگر خبری از هفت سنگ نبود
دیگر صدای سوک سوک قایم شدن زیر تخت نبود
دیگر خبری از دفتر نقاشی و مداد رنگی نبود
دیگر شوق تعطیلی در یک روز برفی نبود
دیگر داغ شدن پاها از بازی فوتبال نبود
دیگر شوق گرفتن عیدی بعد هر سال نبود
دیگر خبری از کتاب های تن تن و قهرمان بازی نبود
دیگر خبری از کل کل بچه ها سر قرمز و آبی نبود
دیگر خبری از سر زدن  و زنگ زدن و گل خشکیده داخل نامه نبود
دیگر پشت سرم رفیق و هم بازی که نه حتی سایه ام نبود
دیگر زندگی ام ب
مراسم جشن ولادت حضرت علی اکبر(ع) در مساجد جامع ، امام حسن مجتبی (ع) و
امیر المومنین (ع) و حسینیه محترم شاهزاده علی اکبر (ع) روستای قوژد
برگزار شد.
روابط عمومی شورای اسلامی ، دهیاری و کانون های فرهنگی هنری مساجد ((
نورالثقلین – جوانان امام رضا (ع) – همای رحمت و کریم اهل البیت )) روستای
قوژد
تصاویر در ادامه مطالب ...
ادامه مطلب
این روزها را هیچ وقت به فراموشی نخواهم سپرداز سخت ترین دوران های زندگی ستاین قدر که حتی از شرح وقایع اش هم عاجزممحل کار یک جور و منزل طوری دیگرتنها امیدم این روزها به آیات الهی خداست که وعده داده به مجازات سخت تهمت زنندگانتنها امیدم به خداست که وعده داده به تمام شدن این دورانثبت می کنم برای یک عمر در این تاریخ23/06/1398 
شریعت نیوز «کامران حسین»، مدیر مسجد گرین‌لین و مرکز اسلامی بیرمنگام (GLMCC) در این زمینه گفت: امسال ۱۰ جایزه را برای اعطا به بهترین مساجد در نظر گرفته بودند که ما بهترین و با ارزش‌ترین جایزه آنها را دریافت کردیم.
وی افزود: ما از دریافت این جایزه خوشحال هستیم و این بهترین قدردانی از زحمات اعضای مسجد به شمار می‌رود.اعطای جوایز ده گانه بهترین مساجد انگلیس از سال ۲۰۱۸ برای ترویج بهترین شیوه‌ها و استانداردهای اداره مساجد آغاز شد.مساجد و مراکز اس
در دیدار سرپرست فرمانداری زرند با رئیس دستگاه قضا شهرستان در محل دادگستری زرند تاکید شد:
لزوم نظارت و کنترل شدیدتر بر بازار
به گزارش روابط عمومی فرمانداری زرند، صبح امروز ۵ تیرماه، علی صادقزاده سرپرست فرمانداری با حضور در محل دادگستری زرند با رئیس، قضات و پرسنل دستگاه قضا شهرستان دیدار و هفته قوه قضاییه را به ایشان تبریک و تهنیت گفت.
در این دیدار، نمایندگان عالی قوای مجریه و قضاییه شهرستان، بر لزوم نظارت شدیدتر و منظم تر اتحادیه ها، تعزیر
حجت الاسلام ناصر شککران امیری در مصاحبه با خبرنگار آنلاین با اشاره به این برنامه کم اهمیت وی گفت: این مراسم در شب قدر اتفاق افتاده و مشکلی در راه اندازی مجدد آن وجود ندارد. از زندگی و برکات روز و شب ماه مبارک رمضان و شبهای کامل قدرت بزرگترین نقطه قوت مساجد استفاده از این روزها است.
وی به مناسبت شهید تسلیت گفت مولی ممحدی .. امیر مومنان علی رایگان Mp3 دانلودآ) و فرارسیدن شبهای قدر و اشاره به جشن باشکوه این جشن ها با نمای کاملی از سیاست وزارت بهداش
مساجد از جمله جاذبه های تاریخی کشورمان هستند، که می توانند کاربردی دو جانبه داشته باشند. این اماکن که روزگاری با اهداف مذهبی ساخته شده اند، حالا پس از چند صد سال به اهرمی برای جذب گردشگر و کمک به اقتصاد کشور بدل شده اند.
انصافا در ساخت برخی از این مساجد هیچ چیز کم نگذاشته اند و هرچه هنر داشته اند را به کار برده اند.
شهرهایی مثل مشهد، شیراز، اصفهان، یزد بیشترین جاذبه های مذهبی را دارند و البته بیسترین پتانسیل را! وقتی صحبت از جاذبه هایی مثل مسج
پیشنهادهای برای شهردار:
فرهنگی: 
سرویسهای بهداشتی اغلب مساجد بدلیل نگرانی از تخریب و دزدی به جز زمانهایی نماز بسته استاز طرفی شهرداری برای رفع نیاز عمومی اقدام بله تاسیس سرویسهای بهداشتی شهری مینماید. پیشنهاد میشود هزینه نگهداری از سرویسهای مساجد را شهرداری ها بعهده بگیرند در علی ابیض در تمام روز باز باشد.
دانشمندان موفق با ساخت یک دستگاه میکروسکوپی شدند که می تواند جریان خون را برای مقاصد پزشکی نظارت کند. این دستگاه که به اندازه عرض یک تار موی انسان است بر جریان خون و مناطق دورافتاده بدن در جهت انتقال دارو، انجام سنجش بیولوژیکی و حتی انجام جراحی نظارت می کند محققان این پژوهش موفق شدند تا با استفاده از امواج صوتی حباب هایی را در داخل سیلندرهای پلیمری کوچک به وجود آورده و این شناگر کوچک را در مایعات و خون به حرکت درآورند.
بزرگترین فروشگاه اینت
مردم غیور اهواز با حضور پر شور خود در راهپیمایی اقتدار و امنیت؛ اختشاش گران و اشرار و آمریکایی ها را ناامید کردند
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، امروز مردم غیور اهواز با حضور پرشور خود در راهپیمایی اقتدار و امنیت اغتشاشگران و حامیان استکباری آنان را نا امید کردند.
در روزهای گذشته در برخی شهرها به بهانه برخی اعتراضات و گلایه‌های بر حق مردم گروهی از آشوب گران و اغتشاشگران که هدفشان بر هم زدن امنیت و آرامش کشور بود دست به تحرکاتی زدند که
رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد از برنامه‌های این نهاد در بیست و هفتمین هفته کتاب خبرداد و گفت: پویش مردمی «نذر کتاب»، طرح اهدای کتاب به کتابخانه‌های روستایی و مناطق محروم، نذر کتاب در گردش و ... در این هفته انجام می‌شود.
ادامه مطلب
به گزارش روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سعیدی که مهمان ویژه یکصد و شصت و نهمین جلسه مجمع معتمدین شهر کرج بود، طی سخنانی با بیان اینکه مساجد باید کانون حضور جوانان باشد، گفت: مسجد به قدری مهم است و قداست دارد که مشرک حق ندارد مسجد را تأسیس و یا آن را تعمیر کند.
وی با تاکید بر اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند باید در مساجد فعالیت سیاسی وجود داشته باشد اما سیاسی کاری نشود، گف
 
آیا با وجود کرونا، مساجد در ماه رمضان بازگشایی می‌شوند؟
این روزها بازگشایی مساجد در ماه رمضان، آن هم با رعایت اصول بهداشتی، به یکی از درخواست‌های مهم مردم تبدیل شده است.
شاید این سؤال برای بسیاری از نمازگزاران مطرح شود که چرا مساجد که در شیوع کرونا سهم کمی داشته‌اند و با رعایت موارد بهداشتی قابل‌کنترل هستند، همچنان تعطیل‌اند؟
رییس‌جمهور دراین‌باره گفته است: مناطق مختلف کشور از لحاظ شیوع کرونا، به سه دسته سفید، زرد و قرمز منطقه‌بند
حزب کارگر: انگلیس از وضعیت کشور‌های دیگر به خوبی درس نگرفت
به گزارش خبرگزاری رویترز، رهبر حزب کارگر انگلیس روز چهارشنبه اعلام کرد برخی از تصمیمات انگلیس در هفته‌های گذشته بسیار کند اتخاذ شدند و این کشور از وضعیت کشور‌های دیگر به خوبی درس نگرفت.
 
کرونا و خطر گرسنگی میلیون‌ها انگلیسی
"وینس کیبل" (Vince Cable)، رهبر اسبق حزب لیبرال دموکرات انگلیس در مقاله‌ای در روزنامه ایندیپندنت نوشت همه گیری بیماری کووید ۱۹ نشان داد نظام رفاه اجتماعی در انگل
مزایای دسته چک های صیاد کدامند؟
در مقایسه با دسته چک های قدیمی مزایای دسته چک صیاد بی شمار است.
یکی از دلایل عمده ی راه اندازی سامانه صیاد
و صدور دسته چک های صیاد کاهش تنش های اعتباری در این سیستم
و همین طور افزایش قدرت نظارت بر فرایند صدور چک ها می باشد
و راه اندازی این سیستم به طور کامل امکان رصد جریان چک ها را فراهم کرده است.
 
 
از جمله سایر مزیت هایی که دسته چک های جدید دارند؛
حذف شدن نقش شعب بانکی در صدور دسته چک ها می باشد.
 
با راه اندازی
احمد بهرامی مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاریهای شهرستان فریدونشهر: عملیات برفروبی معابر روستاهای دهستان عشایری تا روستاهای قلعه سرخ ، دره سیب و همه روستاهای دهستان برف انبار تا روستای چقا به وسیله ماشین آلات موجود اعم از یک دستگاه لودر، دو دستگاه بیل بکهو، یک دستگاه تراکتور مجهز به تیغه برف روب، کامیون برف روب و یک دستگاه گریدر  اتمام یافته و کلیه معابر بازگشایی شد.
یکی از نیازهای مدیرهای امروزی کنترل دقیق و نظارت بر کارکرد کارمندان و بهره وری آن ها است. یکی از این موارد کنترل و نظارت بر تردد کارمندان و همچنین محاسبه حقوقشان بر اساس این داده ها است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود دستگاه‌های پیشرفته با بازار این امکان به راحتی و با کمترین هزینه‌ها در اختیار مدیران قرار گرفته‌است. با نصب دستگاه‌هایی که برای همین منظور طراحی شده‌اند (دستگاه حضور و غیاب ) در ادارت و شرکت‌ها, کارمندان در هنگام ورود و خ
فراوان گفته اند که ثروت و شهرت آرامش نیاورد هر چند آسایش چند روزه به همراه داشته باشد؛ نمونه عملی اش آقای نجفی شهردار اسبق بزرگترین شهر ایران و آقای محمود صادقی نماینده نا امید لیست امید. خدا می داند در تهران پیرمرد دست فروشی دیدم که شاید همه سرمایه همراهش چند هزار تومان بیشتر نبود اما دلی خوش و امیدوار داشت و لبی خندان.
آن نا امیدان صاحب ثروت و شهرت که مردم را نا امید کردند و در نتیجه مشارکت در انتخابات را برای اولین بار چنین پایین آوردند با
قرار است محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران در روز 10 تیرماه به اتهام قتل میترا استاد محاکمه شود.
به گزارش فارس، اولین جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد توسط محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران، 10 تیر در دادگاه کیفری استان تهران برگزار می‌شود.

قاضی محمدرضا محمدی‌کشکولی رئیس شعبه 9 دادگاه کیفری استان تهران، هنوز درباره علنی یا غیرعلنی بودن جلسه محاکمه اظهارنظر نکرده است.
کشاورزی ارگانیک که تحت استانداردهای سختگیرانه دولتی قرار دارد، مستلزم آن است که محصولات حاوی برچسب آلی بدون استفاده از آفت کش هائی سمی و ماندگار و کودهای نیتروژن مصنوعی، آنتی بیوتیک ها، هورمون های مصنوعی، مهندسی ژنتیک یا سایر روش های منع شده، لجن فاضلاب یا تابش تولید می شود .
بر اساس این و دیگر استانداردها، ارگانیک ترین سیستم تولید و نظارت دقیق در ایالات متحده است.
کشاورزان ارگانیک متوجه میشوند که آنچه که در خاک وارد می کنید تأثیر زیادی ب
آموزش Revit : ارائه و مدیریت
 
هنگامی که به خرید بیش از اندازه طرح دستمال نیاز دارید یا کاغذ را دنبال می کنید تا مشتری خریداری کنید ، Revit دارای ابزارهای آموزش Revit : ارائه و مدیریت مختلف سازگار برای نشان دادن گزینه ها است.
در این دوره ، معلم ویلیام کارنی بهترین راه استفاده از Revit را برای انتقال سریع افکار ساختار خود و ارائه گزینه های بیشمار و تختخواب های مختلف به مشتریان می گوید.
نحوه تنظیم انتخاب ساختار ، نظارت بر نمایش ، نمایش مناطق مختلف ساختار
دستگاه شرینک پک|دستگاه شیرینگ پک
از دستگاه شرینک پک جهت چسباندن سلفون به محصول به صورت حرارتی استفاده میشود.
جهت کسب اطلاعات و خرید دستگاه شیرینک با ماتماس بگیرید.
تلفن تماس: ۰۹۱۰۰۱۸۶۹۹۴
دستگاه شیرینگ،دستگاه شرینک،دستگاه شیرینک
فراوان گفته اند که ثروت و شهرت آرامش نیاورد هر چند آسایش چند روزه به همراه داشته باشد؛ نمونه عملی اش آقای نجفی شهردار اسبق بزرگترین شهر ایران و آقای محمود صادقی نماینده نا امید لیست امید. خدا می داند در تهران پیرمرد دست فروشی دیدم که شاید همه سرمایه همراهش چند هزار تومان بیشتر نبود اما دلی خوش و امیدوار داشت و لبی خندان.
آن نا امیدان صاحب ثروت و شهرت که مردم را نا امید کردند و در نتیجه مشارکت در انتخابات را برای اولین بار چنین پایین آوردند با
 این جرم دارای جنبه خصوصی می باشد.مطابق ماده ۹ قانون صدور چک در صورتی که صادرکننده قبل از تاریخ شکایت کیفری وجه آن را نقداً به دارنده پرداخته یا به موافقت شاکی خصوصی ترتیبی برای آن داده باشد یا موجبات آنرا فراهم نماید قابل تعقیب کیفری نخواهد بود.در جرم صدور چک پرداخت نشدنی:➖در صورت پرداخت وجه  قبل از شکایت کیفری تعقیب کیفری را منتفی خواهد نمود.➖در صورت گذشت شاکی خصوصی قبل از صدور حکم قطعی قرار موقوفی تعقیب صادر خواهد شد.➖پرداخت وجه  و خسا
دستگاه‏ جاروبرقی آب و خاک CB60-3 برای جمع‏ آوری انواع مواد مانند گرد و خاک و آب مورد استفاده قرار می ‏گیرد. ساختار این دستگاه‏ متشکل از سه عدد موتور مکش، فیلتر، مخزن و لوله و نازل‏ ها می‏ باشد. از این دستگاه‏ در کارخانه ‏ها، اداره ‏ها، مجتمع ‏های مسکونی، مساجد، کارواش ‏ها و … استفاده می ‏شود.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با واحد فروش شرکت اسب زر حاصل فرمایید.
021-54635 -  09120235174
 www.asbzar.com
https://goo.gl/kKbPw5
کانال آپارات
https://www.aparat.com/asbzar
صفحه اینس
دستگاه‏ جاروبرقی آب و خاک CB60-3 برای جمع‏ آوری انواع مواد مانند گرد و خاک و آب مورد استفاده قرار می ‏گیرد. ساختار این دستگاه‏ متشکل از سه عدد موتور مکش، فیلتر، مخزن و لوله و نازل‏ ها می‏ باشد. از این دستگاه‏ در کارخانه ‏ها، اداره ‏ها، مجتمع ‏های مسکونی، مساجد، کارواش ‏ها و … استفاده می ‏شود.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با واحد فروش شرکت اسب زر حاصل فرمایید.
021-54635 -  09120235174
 www.asbzar.com
https://goo.gl/kKbPw5
کانال آپارات
https://www.aparat.com/asbzar
صفحه اینست
دستگاه شرینک پک|دستگاه شیرینگ پک
از دستگاه شرینک پک جهت چسباندن سلفون به محصول به صورت حرارتی استفاده میشود.
جهت کسب اطلاعات و خرید دستگاه شیرینک با ماتماس بگیرید.
تلفن تماس: ۰۹۱۰۰۱۸۶۹۹۴
دستگاه شیرینگ،دستگاه شرینک،دستگاه شیرینک
دستگاه شرینک پک|دستگاه شیرینگ پک
از دستگاه شرینک پک جهت چسباندن سلفون به محصول به صورت حرارتی استفاده میشود.
جهت کسب اطلاعات و خرید دستگاه شیرینک با ماتماس بگیرید.
تلفن تماس: ۰۹۱۰۰۱۸۶۹۹۴
دستگاه شیرینگ،دستگاه شرینک،دستگاه شیرینک
بسم الله الرحمن الرحیم
 
کیهان در ویژه های خود نوشت:
مجمع روحانیون در آستانه روز قدس، ضمن صدور بیانیه‌ای، این روز را میراث امام خمینی (ره) دانسته بود. اما خاتمی و موسوی خوئینی‌ها و برخی افراد مشابه آنها که نقشی فعال در مهندسی فتنه و آشوب ۱۰ سال قبل داشتند، مانند سال‌های اخیر باز هم در این راهپیمایی ضد صهیونیستی حاضر نشدند.
گفتنی است آشوبگران تحریک شده از سوی سران فتنه سبز، در روز قدس سال ۸۹ اقدام به راهپیمایی جداگانه کرده و شعار «نه غزه نه ل
کاش که این ساده دل عاشق و رسوا نبودکاش که چشمان تو این همه زیبا نبودکاش رها میشدم از غم دلدادگیصورت آن آشنا این همه بیتا نبودگرد جهان گشتم و غیر تو ام خواست نیستکاش که لبهای تو شککر و حلوا نبودگفتمش این راز و از خون جگر ها که رفتگفت که اسرار عشق حل معما نبود
موضوع نظارت استصوابی شورای محترم نگهبان از سال ها قبل مورد بحث و جنجال های بسیار زیادی قرار گرفته است بالاخص از سوی جناح های سیاسی شرکت کننده در انتخابات های مختلف ؛ یکی از مسائل مورد بحث همیشه این بوده است که شورای نگهبان بر اساس سلیقه دست به احراز صلاحیت یا عدم آن می زند که در نهایت برای بعضی گروه های سیاسی ( به خصوص  جناح موسوم به اصلاحات ) قابل قبول نبوده است .
                                                          ****************************************
با توجه ب
پاورپوینت مقرنس کاری مساجد در ادوار مختلف فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pptxتعداد صفحات: 80حجم فایل: 25810قیمت: 3000 تومانبخشی از متن:پاورپوینت معماری مقرنس کاری مساجد در80 صفحه برای شما عزیران گردآوری شده است در این پاوروینت به معرفی کامل این هنر زیبا و بررسی آن در دوره های مختلف معماری پرداخته شده است
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
دستگاه شرینک پک|دستگاه شیرینگ پک
از دستگاه شرینک پک جهت چسباندن سلفون به محصول به صورت حرارتی استفاده میشود.
جهت کسب اطلاعات و خرید دستگاه شیرینک با ماتماس بگیرید.
تلفن تماس: ۰۹۱۰۰۱۸۶۹۹۴
دستگاه شیرینگ،دستگاه شرینک،دستگاه شیرینک
مهندس ناظر ساختمان [به انگلیسی Supervisor Engineer ] یا مهندس مقیم در کارگاه (به انگلیسی resident engineer) شخص حقیقی یا حقوقی دارایپروانه اشتغال به کار مهندسی است که در یکی از رشته‌های موضوع قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمانبر اجرای صحیح عملیات ساختمانی ابنیه ساختمانی نظیر سازه ساختمان، معماری ساختمان، تأسیسات برقی و مکانیکی ساختمان جهت رعایت اصول و مقررات ملیساخت و ساز توسط مجری ساختمان در حیطه صلاحیت مندرج در پروانه اشتغال خود نظارت می‌نماید.   
 
 
توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر؛ از اجرای طرح «رمضان مهربانی» توسط شورای هماهنگی کانون های مساجد با همکاری پایگاههای مقاومت بسیج سطح شهرستان های کاشمر و کوهسرخ در قالب رزمایش همدلی کمک مومنانه خبر داد و گفت: این طرح در راستای سخنان مقام عظمای ولایت در زمینه ضرورت توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه ناشی از کرونا و با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان و بسیجیان در سطح ملات و روستاهها انجام می گیرد.
ادامه مطلب
نظارت وکنترل پیشرفته با رویکرد مدیریت ورهبری نظارت وکنترل پیشرفته با رویکرد مدیریت ورهبری این مطالب در همایش تاریخ ۲۱اردیبهشت سال ۱۳۹۰ بعنوان برترین سخنرانی همایش مدیران برتر ایران که با حمایت کانون مدیریت و مهندسی ایران برگزار گردید ارائه شد.کنترل در مدیریت مهمترین فصول مدیریت است و تیلور و فایول بعنوان بزرگان علم مدیریت ادامه مطلب
دیروز خنجر کلی التماس کرد که باهاش برم آش یا سیب.خب آش انتخاب کردم در حالیکه ناهار یه ظرف پر خورشت بامیه داشتم!بازم جای همیشگی و بازم شله قلمکار....
تو راه خونه هم کمی....
وقتی می خواستم سوار شم دیدم دست چپشو گرفته .فکر کردم داره سکته می کنه.بهش زنگ زدم گفت خوبم!رفتم خونه و  تا یه ساعت خبری ازش نبود!بعدش گفت حالش بد شده و با آژانس رفته خونه.دوستش میاد دنبالش و میرن کلاس...
از اون طرف بابا هوس قرمه کرده بود .به یاد اسبق!دو پرس گرفتیم و خوردیم!بعدش پدر گ
جاروبرقی آب و خاک صنعتی را می توان به عنوان یک ابزار ایده آل برای اجرای کار نظافت در بسیاری از موارد استفاده نمود.همانطور که از اسم این دستگاه جارو برقی مشخص است هر دو مواد مایع و جامد را می توان توسط آن مکش و جمع آوری نمود. دستگاه جاروبرقی سطلی آب و خاک در کلاس های متنوع ارائه می گردد.
دستگاه‏ جاروبرقی آب و خاک CB60-3 برای جمع‏ آوری انواع مواد مانند گرد و خاک و آب مورد استفاده قرار می ‏گیرد. ساختار این دستگاه‏ متشکل از سه عدد موتور مکش، فیلت
دستگاه خشک کن فرش
یکی از دستگاه های بسیار مدرن و جدید در عرصه دستگاه های صنعتی ، دستگاه خشک کن فرش یا همان دستگاه آبگیری فرش می باشد .
دستگاه خشک کن فرش یکی از مدرن ترین دستگاه ها با کیفیت بسیار بالا می باشد که برای افزایش بهره وری کارگاه ها و کارخانه های قالیشویی بسیار لازم است .
برای کارگاه های یزرگ قالیشویی استفاده از این دستگاه یک نیاز اساسی است تا بتوان پاسخگویی به تقاضا را در اینگونه محیط های بزرگ مدیریت کرد .
این دستگاه ها بسیار کار ما ر
بسم ا..
 
قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم:
ان لقتل الحسین علیه السلام حرارة فی قلوب المؤمنین لا تبرد ابدا.
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: برای شهادت حسین علیه السلام، حرارت و گرمایی در دلهای مؤمنان است که هرگز سرد و خاموش نمی شود.
در حال حاضر تعداد کمی هیئت اصیل در تهران وجود داره که جوون ها رو جذب میکنن 
در مساجد که قدم میزنید تقریبا دهه شصتی داخل مسجد نمیبینید 
جوون گرایی فقط برای مسئولین نیست 
ای کاش در هیئات و مساجد همکا
ایران به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده زعفران 90 درصد از بازار جهانی زعفران را به خود اختصاص داده است ، اسپانیا در حال رقابت با ایران است و این در صورتی است که تنها علت آن بسته بندی‌های بهتر کشور اسپانیا می‌باشد.
 
در این میان مشکلاتی نظیر صادرات فله‌ای، نبود نظارت و ایجاد انگیزه در تولید محصول با کیفیت، حضور دلالان و  واسطه‌ها در این بازار، عدم نظارت و مدیریت مناسب، نبود بسته‌بندی مناسب، عدم تعامل با کشورهای مقصد و …  سبب شده است تا زعفرا
مدیران محترم کانونهای مساجد شهر و روستا ی شهرستان خلیل آباد
حضور شما را در جلسه توجیهی اوقات فراغت 98 ( با حضور کارشناسان استانی )
در مورخه 98/3/26 روز یکشنبه هفته آینده ساعت 9 تا 11 صبح ارج می نهیم.
مکان : سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان خلیل آباد
حضور شما در جلسه الزامی بوده و در پرداخت کمک هزینه اوقات فراغت سالجاری موثر خواهد بود .
منتظر ارائه طرح ها و ایده های فرهنگی شما نیز هستیم.
روابط عمومی کانون معین مساجد شهرستان خلیل آ
بعد دو سال دیدمش جواب سلامم رو هم نداد بی ادب :|
آهنگ خونده میگه واسه تفریح خوندم، میخواد عصر جدید شرکت کنه.
امروز سالگرد فوت عزیزترین کسمه، چه زود گذشت.
فیلم رقص چاقوم تو ده دوازده سالگیم رو فرستاده برام، میگم دمم گرم چه اعتماد به نفسی داشتم
کاش روزا بگذره زودتر یکشنبه برسه.
روز آخر خدمتش دل تو دلش نبود!
انقدر شنگول بود که از راه رفتنش هم میشد فهمید براش یه روز دیگه ست!
روز آخر خدمت سربازی برای اکثری خیلی لذتبخش و منحصر به فرده. حتی برای دوست من که تو همون محل خدمتش باید کارش رو ادامه میداد.
حالا سرباز رفته و تقریبا همه جا سوت و کوره.
و ما گاهی با خاطرات شیطنتها و شوخیهاش لبخند حسرت باری میزنیم!
و البته یه خوششش بحالش از ته اعماقمون:)
امروز به این فکر کردم که روزی که خدمت من تموم بشه و برم بدیار باقی چه چیزایی از اطراف
دستگاه های چسب زن از مناسب ترین و پرکاربردترین دستگاه های بسته بندی می باشند. دستگاه چسب کش (چسب زن) در صنف های مختلف کاربرد دارد و امکان بسته بندی سایزهای مختلف کارتن با آن وجود دارد. این دستگاه ها انواع مختلفی دارد و یکی از پر مصرف ترین دستگاه های صنایع بسته بندی، دستگاه های چسب زن کارتن است که در بخش های مختلفی از جمله کارخانجات صنعتی، مواد غذایی، صنعت خودروسازی، فرآورده های لبنی و ... کاربرد دارد. 
 
خرید دستگاه چسب زن دستی - قیمت دستگاه کا
دستگاه سیل لیوان|دستگاه پک لیوان
از دستگاه سیل لیوان جهت بسته بندی لیوان های یکبار مصرف استفاده میشود.
جهت کسب اطلاعات و خرید دستگاه سیل لیوان با ما تماس بگیرید.
تلفن تماس: ۰۹۱۰۰۱۸۶۹۹۴
دستگاه پک لیوان،دستگاه سیل لیوان
سانا پک گستر
جاروبرقی آب و خاک صنعتی را می توان به عنوان یک ابزار ایده آل برای اجرای کار نظافت در بسیاری از موارد استفاده نمود.همانطور که از اسم این دستگاه جارو برقی مشخص است هر دو مواد مایع و جامد را می توان توسط آن مکش و جمع آوری نمود. دستگاه جاروبرقی سطلی آب و خاک در کلاس های متنوع ارائه می گردد.
دستگاه‏ جاروبرقی آب و خاک CB30-1 برای جمع‏ آوری انواع موادمانندگرد وخاک وآب مورد استفاده قرارمی‏گیرد.
ساختاراین جاروبرقی متشکل از موتور مکش، فیلتر، مخزن و
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سامانه نظارت عالیه مقررات سیستم های جامع مدیریت بازدیدهای موضوع ماده ۳۵ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان با حضور وزیر راه و شهرسازی راه اندازی شد.
به گفته مانی فر مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، وظیفه نظارت عالیه بر ساخت و سازها به استناد قانون نظام مهندسی برعهده وزارت راه و شهرسازی است. برای آنکه این نظارت بهتر اعمال شود و نتایج در جایی ثبت، ضبط و تجزیه و تحلیل شوند نیازمند سامانه
دستگاه های چسب زن از مناسب ترین و پرکاربردترین دستگاه های بسته بندی می باشند. دستگاه چسب کش (چسب زن) در صنف های مختلف کاربرد دارد و امکان بسته بندی سایزهای مختلف کارتن با آن وجود دارد. این دستگاه ها انواع مختلفی دارد و یکی از پر مصرف ترین دستگاه های صنایع بسته بندی، دستگاه های چسب زن کارتن است که در بخش های مختلفی از جمله کارخانجات صنعتی، مواد غذایی، صنعت خودروسازی، فرآورده های لبنی و ... کاربرد دارد. 
 
خرید دستگاه چسب زن دستی - قیمت دستگاه کا
 دلیل افزایش قیمت فرش
یکی از عوامل اصلی تاثیر گذار در زیبایی و ایجاد فضایی آرام در هر محیطی، فرش است. فراهم آوردن محیط آرام و زیبا و پاکیزه یکی از مشخصات عبادتگاه در تمامی ادیان بوده است و مساجد ، حسینیه ها و نمازخانه ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. علاوه بر این، از آنجا که مساجد ، حسینیه ها و نمازخانه ها جزو مکان های عمومی محسوب می شوند، اهمیت توجه به زیبایی و آرامش فضای آن را، دو چندان می کند.
امروزه فرش های سجاده ای زینت بخش مکان های مذه
به استناد سایت حقوق کیفری دینا آراء به دو دسته قرار و حکم تقسیم می گردد که قرار به تصمیمات اتخاذ شده از سوی دادگاه اطلاق می شود و حکم نیز آرایی است که توسط دادگاه ها صادر می شوند . اما قانونگذار در خصوص زمان صدور رای و کیفیت رای صادره و لزوم درج کیفیت رای صادره در دادنامه قوانینی مختلفی را وضع کرده است . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صدور رای در دادگاه کیفری می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1911/صدور-رای-در-دادگاه-کی
بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون های ورود به حرفه ‌می‌رساند، نوبت بعدی آزمون‌های مربوط، در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۷ برای کلیه رشته های مهندسی، شهرسازی، عمران (محاسبات، نظارت و اجرا)، معماری (طراحی، نظارت و اجرا)، تاسیسات مکانیکی (طراحی و نظارت)، تاسیسات برقی(طراحی و نظارت)، نقشه‌برداری و ترافیک و رشته‌های کاردان‌های فنی ساختمان شهرسازی، عمران، معماری، نقشه برداری، تأسیسات مکانیکی و تأسیسات برقی و تعیین ص
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
«روم»
در ابتدای قرن بیست میلادی بر باقیمانده روم جنگهایی صورت داده شد تا دیگر « روم اسلامی » نباشد. دو جنگ ویرانگری که عثمانی یا همان ترکان و به تعبیر صحیح « روم » در گرداب آن افتاد؛ همان دو جنگ بین‌الملل بود. روم در جنگ بین‌الملل اول رسما حضور داشت ولی در انتهای جنگ دوم بین‌الملل صدمات فراوانی خورد. روم دیگر آن روم نبود ، سالها در جنگهای عقیدتی _مذهبی _ دینی بسر برده بود و از این لحاظ ید طولایی داشت ولی فرسایش امری حتمی ست. 
روم دیگر ، آن رومی
به گفته سرهنگ سید مسلم موسوی پناه رییس دایره آموزش همگانی پلیس راهور فاتب، چنانچه فردی خالکوبی‌های مشهود و نامتعارف باشد، مانع از صدور گواهینامه برای فرد متقاضی می‌شود!
اگر فردی خالکوبی‌های مشهود و نامتعارف و یا اثراتی از خودزنی بر تن داشته باشد، باید از نظر احتمال به برخی اختلالات روانی تاثیرگزار در رانندگی مورد بررسی و ارزیابی روانشناسان قرار ‌گیرد.
پس از بررسی و ارزیابی روانشناسان ر صورتی که فرد متقاضی صدور گواهینامه، موفق به گذرا
بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به‌کار مهندسی می‌رساند اولین دوره آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان سال ۱۳۹۸ در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۸ و ۱۹ مهرماه بطور هماهنگ و همزمان در کلیه رشته‌های مهندسی مذکور در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری (طراحی، نظارت و اجرا)، عمران (محاسبات، نظارت و اجرا)، تاسیسات مکانیکی (طراحی و نظارت)، تاسیسات برقی (طراحی و نظارت) شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک برگزار می‌شو
علی توکلی  از اجرای برنامه های ویژه نیمه شعبان کانون های مساجد شهرستان های کاشمر و کوهسرخ در فضای مجازی خبر داد و گفت: امسال با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع کرونا برنامه های شعبان کانون ها به فضای مجازی و منازل منتقل شده است و برنامه های تجمعی برگزار نمی شود.

ادامه مطلب
    کاش سرداران مقاومت سنی بودند!
✔️ سهیل العانی مدیر یک مرکز استراتژیک اهل سنت با اشاره به اتفاقات اخیر عراق و هتک حرمت تصاویر شهدای مقاومت توسط آشوبگران، در توییتی نوشت: به ما ابو مهدی المهندس را بدهید تا در هر روستا و مسجد و خیابان سنی نشین برایش یادبود و مسجد بسازیم؛ کاش این سردارها سنی بودند تا کودکانمان را با سیره آن‌ها تربیت کنیم، اما متأسفانه رهبران ما افرادی مثل حلبوسی، نجیفی و البغدادی هستند؛ اکنون باز شما عکس‌های رهبرانتان را
اعتراضات زیباشهر اصفهان به گرانی و بیکاری
حجت‌الاسلام والمسلمین احدالله سینکایی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری تعدادی از آشوبگران در اعتراضات اخیر در زیباشهر اظهار داشت: در ارتباط با شعارنویسی در قرچک تعدادی از افراد دستگیر شده و با قرار قانونی زندان Prison هستند
ادامه مطلب
"بسم ربّ الودود"《مسجدی
که در آن شبکه سازی انجام نشود یعنی نتواند مومنین را باهم مرتبط کند و
توان های آنها را با هم به اشتراک گذارد، به رسالت مسجد بودن خود نرسیده
است.》
دعوتید به: همایش جهانی مسجدهای تدبرمحورهمراه با رونمایی از سند فعالیت‌های مسجدچهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ١۶الی١٨محل برگزاری: مسجد دانشگاه تهران
سامانه نظارت بر اجرای استاندارد از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
سازمان ملی استاندارد
سامانه اصدار مجوزهای کالاهای صادراتی و وارداتی سامانه جامع مرکز عام قبول صلاحیت سامانه تهیه مانند عام سمایار سامانه نظارت بر اجرای مانند سامانه عام مانند ایران  ثبت اشکالات پیشنهادات سامانه   کتاب عام مانند . دریافت عنوان کاربری جهت ورود به سیستم نظات بر اجرای نمونه سینا آدرس سیستم تنها تولیدی که تاکنون اقدام به دریافت عنو
در شرکت های سهامی معمولا دفتر ثبت سهام وجود نداره همینطور شرکت ها فاقد برگه سهام هستن که این موضوع ممکنه مالکیت سهامداران رو دچار مشکل کنه چون هیچ دستگاه و ارگانی برای نظارت به این موضوع وجود نداره. تنها مستند موجود برای اثبات مالکیت سهام سهامداران لیست سهام مجامع عمومی­ است که در اداره ثبت شرکت ها موجوده و در موارد مقتضی مراجع قضایی در صورت عدم وجود دفتر سهام، لیست سهامداران را از اداره ثبت شرکت ها استعلام می گیره. ولی این لیست نمی تونه
دستگاه سیل لیوان|دستگاه پک لیوان
از دستگاه سیل لیوان جهت بسته بندی لیوان های یکبار مصرف استفاده میشود.
جهت کسب اطلاعات و خرید دستگاه سیل لیوان با ما تماس بگیرید.
تلفن تماس: ۰۹۱۰۰۱۸۶۹۹۴
دستگاه پک لیوان،دستگاه سیل لیوان
سانا پک گستر
دستگاه سیل لیوان|دستگاه پک لیوان
از دستگاه سیل لیوان جهت بسته بندی لیوان های یکبار مصرف استفاده میشود.
جهت کسب اطلاعات و خرید دستگاه سیل لیوان با ما تماس بگیرید.
تلفن تماس: ۰۹۱۰۰۱۸۶۹۹۴
دستگاه پک لیوان،دستگاه سیل لیوان
سانا پک گستر
راهپیمایی مردم ولایت مدار شهرستان برخوار در اعتراض به اغتشاشات اخیر در کشور و اقدامات اخیر آشوبگران در به آتش کشیدن اماکن عمومی و ضربه به امنیت ملی امروز پنجشنبه 30 آبان 1398 در مرکز شهرستان برخوار (دولت آباد) برگزار شد.
عکاس: محمد مهدی منصوری
دستگاه تولید نوار خطر
این نوع دستگاه قابلیت تولید پلی اتلین سبک را دارد ، که می توان نوار خطر را هم نیز تولید نمود. باران پلاست با به روز کردن خط تولید خود دستگاه تولید نوار خطر را با تکنولوژی روز اروپا دارا است و بالاترین کیفیت نوار خطر درایران مختص شرکت باران پلاست با33 سال سابقه کاری  جز اولین تولید کننده نوار خطردرایران می باشد.
09127007008
 
 
دستگاه تولید نوار خطر ، فروش دستگاه تولید نوار خطر ، دستگاه تولید نوار خطر شبرنگ ، دستگاه تولید نوار
با سلام و تحیت حضور ائمه محترم مساجد
بدینوسیله به اطلاع می رساند، با توجه به مناسبت ویژه دهه کرامت "مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز" آماده دریافت کمک های مردمی و وجوه نقدی جهت ارسال به مناطق سیل زده می باشد.از ائمه محترم مساجد دعوت می شود ضمن فراخوان عمومی جهت جمع آوری وجوه نقدی، زمینه خوشحالی هم میهنان و یاری آسیب دیدگان سیل زده را فراهم نماییم.
 
پاورپوینت مسجد برای درس معماری اسلامی
این پاورپوینت دارای 44 اسلاید بوده و در آن برای درک بهتر از نمودارها و تصاویر در کنار متن و توضیحات استفاده شده است پاورپوینت مسجد برای درس آشنایی با معماری اسلامی تهیه شده که در ادامه بخشی از آن را برای مطالعه قرار داده ایم و با خرید این پاورپوینت به تمام مطالب آن دسترسی خواهید داشت
مشخصات فایل

تعداد صفحات
44

حجم
19 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
ppt

دسته بندی
معماری

توضیحات کامل
پاورپوینت مسجد برای درس معما
دانلود صوت شعر با نوای حاج آقا منصور ارضی
سال ها طی شد و دل، زائرِ محبوب نبوداین همه سال نشستن به دعا خوب نبودنه غم قحطی و نان داشت، نه داغ پیریجز غم دوری یوسف، غم یعقوب نبودهرچه گشتم عملی هدیه به آقام کنمبین بار عملم، توشه ی مرغوب نبودحاجت از چشم ترم خواند و دعایم فرمودگرچه حاجت به دلم مانده‌ و مکتوب نبوداز ازل سینه ی زهرایی ما سینه زنانجز به آقای نجف، ملحق و منسوب نبودنکند راه حرم، راه نجف، بسته شودسال ها بود دلم این همه آشوب نبودچشم خشکید
دستگاه‏ جاروبرقی آب و خاک CB30-1 برای جمع‏ آوری انواع موادمانندگرد وخاک وآب مورد استفاده قرارمی‏گیرد.
ساختاراین جاروبرقی متشکل از موتور مکش، فیلتر، مخزن و لوله و نازل‏ ها می‏باشد.
ازاین دستگاه‏ درکارخانه ‏ها،اداره ‏ها،مجتمع ‏های مسکونی،مساجد،کارواش ‏ها و… استفاده می‏شود.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با واحد فروش شرکت اسب زر حاصل فرمایید.
021-54635 -  09120235174
 www.asbzar.com
https://goo.gl/BytTu6
کانال آپارات
https://www.aparat.com/asbzar
صفحه اینستاگرام 
www.instagram
بدینوسیله با توجه به برگزاری اولین دوره مسابقات ورزشی در دهه کرامت 1398 ویژه اعضاء کانونهای فرهنگی و هنری مساجد شهرستان خلیل آباد عناوین رشته های ورزشی به شرح ذیل اعلام می گردد.
1- فوتبال دستی
2- تنیس روی میز
3- شطرنج
4- دارت
شایسته است مدیران محترم کانون نسبت به معرفی 3تا 5 نفر از اعضاء کانون در هر رشته تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 18 تیر ماه در قالب نامه اداری اقدام نمایند .
باتشکر کارگروه غنی سازی اوقات فراغت کانونهای مساجد شهرستان خلیل آباد
دستگاه تاریخ زن حرارتی
از دستگاه تاریخ زن جهت زدن تاریخ روی لیبل،فویل و سایر سطوح صاف به صورت حرارتی استفاده میشود.
جهت کسب اطلاعات و خرید دستگاه تاریخ زن حرارتی( دستگاه قیمت زن) با ما تماس بگیرید.
تلفن تماس: ۰۹۱۰۰۱۸۶۹۹۴
دستگاه تاریخ زن حرارتی،دستگاه تاریخ زن دستی،دستگاه قیمت زن
سانا پک گستر
زراعتکار مکی با اشاره به اینکه در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای مکی با همکاری پایگاه بسیج، دهیاری و ایستگاه صلواتی فاطمیون، روند گندزدایی و ضدعفونی مساجد و معابر را انجام می دهیم.
ادامه مطلب
نمونه سوالات ضمن خدمت نظارت و راهنمایی تعلیماتی
کاملترین فایل در مورد نمونه سوالات راهنمایی تعلیماتی
 این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون ضمن آزمون راهنمایی تعلیماتی می باشد نمونه سوالات ضمن خدمت نظارت و راهنمایی تعلیماتی  می باشد.
 
محتویات بسته دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت راهنمایی تعلیماتی
سرفصل دوره
نظارت و راهنمایی تعلیماتی
مفاهیم نظارت و ر
تا که سر به روی پیکرم گذاشت، جز قلم، سری به دستِ من نبود
هیچ درد سر نداشتم، اگر: این زبانِ سرخ در دهن نبود
دستِ بی‌اجازه‌ی پدر، بلند... وای از زبانِ تلخِ مادرم
کاش در زبان مادریِّ من، زن بُنِ مضارعِ زدن نبود
مادرم وطن! بگو کدام دیو، بچه‌هات را به مرزها فروخت 
مادرم وطن! بگو پدر نبود، آن که هرگز اهلِ این وطن نبود
پای حجله‌های خون، برادرم، پاش را فروخت، یک عصا خرید 
او بدونِ پا به جشنِ مرگ رفت، بس که هیچ پای‌بندِ تن نبود
توی واژه‌نامه جای جنگ،
علی توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کاشمر گفت: همزمان با ورود تاریخی حضرت امام، صبح امروز ۱۲ بهمن ماه ساعت ۹:۳۳ ضمن برگزاری مراسم گل افشانی توسط دانش آموزان حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی امام صادق (ع) و اعضای نوجوانان کانون های مساجد شهری با حضور مسئولین شهرستان برگزار گردید و سپس با حضور در دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی شهرستان زنگ انقلاب توسط فرماندار و دیگر مسئولین به صدا در آ
کارخانه و شرکت سجاده فرش مسجدی پاریس کارپت کاشان تولید کننده تخصصی و حرفه ای فرش سجاده ای مساجد و فرش نمازخانه ها افتخار دارد در مفروش نمودن فرش مساجد سهمی عمده را عهده دارد. این شرکت جهت رفاه حال خریدران محترم به لحاظ لیست قیمت فرش سجاده ای مسجدی و خرید مستقیم از شرکت سجاده باف کاشان اقدام به فروش اینترنتی فرش سجاده ای مساجد نموده که به راحتی خریداران محترم می توانند با مدیریت فروش تماس حاصل نموده و پس از دریافت مشاوره رایگان 24 ساعته از جدی
هر پیامبر معجزه‌ای داشت و *خدا* در این فکر که چه معجزه‌ای برای خود برگزیند تا برازنده‌ی مقام والایش باشد و اتمام تمام تلاش‌های تفکری.
چه چیزی بهتر از موسی و عصایش، عیسی و دَمِ مسیحایش، محمد و کلامش؟ چه چیزی بالاتر و والاتر از این‌ها؟
در نهایت تصمیم بر این گرفت که خویش را در وجود *مادر* جلوه‌گر سازد و بر روی زمین پدیدار آید.
و به این طریق برای پیروان تمام ادیان حضور بی واسطه‌ی خویش را فراهم ساخت.
همه چیز بر همه کس اثبات گشت و روند صدور مجوز مع
هر پیامبر معجزه‌ای داشت و *خدا* در این فکر که چه معجزه‌ای برای خود برگزیند تا برازنده‌ی مقام والایش باشد و اتمام تمام تلاش‌های تفکری.
چه چیزی بهتر از موسی و عصایش، عیسی و دَمِ مسیحایش، محمد و کلامش؟ چه چیزی بالاتر و والاتر از این‌ها؟
در نهایت تصمیم بر این گرفت که خویش را در وجود *مادر* جلوه‌گر سازد و بر روی زمین پدیدار آید.
و به این طریق برای پیروان تمام ادیان حضور بی واسطه‌ی خویش را فراهم ساخت.
همه چیز بر همه کس اثبات گشت و روند صدور مجوز مع
شرایط لازم برای ثبت شرکت نرم افزاری بدون نیاز به مجوز : - برای ثبت شرکت در این نوع می بایست اکیدا از به کار بردن واژه های نرم افزار فرهنگی و هنری خودداری نمود.
- لازم است برای حصول اطمینان از به ثبت رسیدن شرکت و عدم ایراد کارشناس
ثبت، از واژه غیر فرهنگی و غیر هنری در ادامه تولید نرم افزارها استفاده
نمود.
• موضوعاتی که نیاز به اخذ مجوز فعالیت شرکت نرم افزاری ندارند عبارتند از : _طراحی و مشاوره و محاسبه و نظارت فنی و اجرای کلیه پروژه های سخت افزا
ایا تا به حال فکر کرده اید که ردیابهای وسایل نقلیه چگونه کار می کنند و چه تکنولوژیهایی پشت آن وجود دارند؟

دستگاه های ردیابی خودرو یکی از بهترین روشهایی است که هنگام
به سرقت رفتن خودرو، در پیدا کردن آن به شما کمک می کنند که این دستگاههای ردیاب خودرو در صورت سرقت، با استفاده از تکنولوژی پیشرفته برای مشخص کردن مکان وسیله نقلیه استفاده می کنند. اما ردیاب خودرو چگونه کار می کند؟
تمام دستگاه های ردیابی وسیله نقلیه، از تکنولوژی نوآورانه GPS و GSM  ب
ایا تا به حال فکر کرده اید که ردیابهای وسایل نقلیه چگونه کار می کنند و چه تکنولوژیهایی پشت آن وجود دارند؟

دستگاه های ردیابی خودرو یکی از بهترین روشهایی است که هنگام
به سرقت رفتن خودرو، در پیدا کردن آن به شما کمک می کنند که این دستگاههای ردیاب خودرو در صورت سرقت، با استفاده از تکنولوژی پیشرفته برای مشخص کردن مکان وسیله نقلیه استفاده می کنند. اما ردیاب خودرو چگونه کار می کند؟
تمام دستگاه های ردیابی وسیله نقلیه، از تکنولوژی نوآورانه GPS و GSM  ب
دستگاه تاریخ زن حرارتی
از دستگاه تاریخ زن جهت زدن تاریخ روی لیبل،فویل و سایر سطوح صاف به صورت حرارتی استفاده میشود.
جهت کسب اطلاعات و خرید دستگاه تاریخ زن حرارتی( دستگاه قیمت زن) با ما تماس بگیرید.
تلفن تماس: ۰۹۱۰۰۱۸۶۹۹۴
دستگاه تاریخ زن حرارتی،دستگاه تاریخ زن دستی،دستگاه قیمت زن
سانا پک گستر
به اطلاع کلیه متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به‌کار مهندسی، کاردانی و معمار تجربی می‌رساند، دومین دوره آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان سال ۱۳۹۸ در کلیه رشته‌های مهندسی مذکور در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری (نظارت و اجرا)، عمران (محاسبات، نظارت و اجرا)، تاسیسات مکانیکی (طراحی و نظارت)، تاسیسات برقی (طراحی و نظارت)، شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک، همچنین آزمون‌های ورود به حرفه کاردانی در رشته‌های معماری، عمران، شه
جاروبرقی آب و خاک صنعتی را می توان به عنوان یک ابزار ایده آل برای اجرای کار نظافت در بسیاری از موارد استفاده نمود.همانطور که از اسم این دستگاه جارو برقی مشخص است هر دو مواد مایع و جامد را می توان توسط آن مکش و جمع آوری نمود. دستگاه جاروبرقی سطلی آب و خاک در کلاس های متنوع ارائه می گردد.
دستگاه‏ جاروبرقی آب و خاک CB60-2 برای جمع‏ آوری انواع موادمانند گردوخاک وآب مورداستفاده قرار می گیرد.
ساختار این جاروبرقی‏ متشکل از دو عدد موتور مکش، فیلتر،
 
 
 
⭕️ میدان امام حسین؛ پاسخ می‌دهیم به اهانت‌کنندگان به ساحتِ #امام_حسین! در دهمین سالگرد تو دهنیِ مردم به آشوبگران و اهانت‌کنندگان در #عاشورای_۸۸ می‌آییم تا باری دیگر به دشمنان پاسخ دهیم که همه در برابر دشمنان ایران متّحدیم! دوشنبه ۹ دی ۹۸ ساعت ۱۴ میدان امام حسین تهران گفتنی‌است این مراسم در میادین و خیابان‌های اصلی شهر‌ها برگزار خواهد شد! 
چهارنفر از اعضای شورای شهر بابل چند ماه قبل بخاطر ارتکاب فساد اخلاقی استعفا دادند، چهار نفر دیگر دارای پرونده مشابه هستند و رأی بدوی محکومیتشان نیز صادر شده است. آن وقت این شورا با این سطح از خوشنامی! می رود از یک روحانی انقلابی که تعبیر مردمی "شورای فساد" را بر زبان آورده به دادگاه شکایت می کند!!
البته تعبیر شورای فساد با شورای فاسد تفاوت دارد و اینکه در شورایی فساد اتفاق افتاده لزوماً به این معنی نیست که همه اعضای آن فاسد هستند.
بنظر می رسد پ

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها