نتایج جستجو برای عبارت :

مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان بوشهر؛ارتقاء بهره وری واستفاده مطلوب از منابع آب موجود از اهداف این شرکت است

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری ازشبکه های آبیاری وزهکشی استان بوشهر روح اله محمدی مدیرعامل شرکت با بیان این مطلب افزود:باتوجه به ضرورت لایروبی در کانال های درجه یک و دو در شبکه آب پخش با شروع آبیاری پس از برداشت محصول نخیلات اجرای طرح فوری لایروبی و تعمیر ونگهداری شبکه های آبیاری وزهکشی درحال انجام می باشد.

ادامه مطلب
به گزارش سفیر جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری وزهکشی استان بوشهرنشستی پیرامون بررسی مسایل ومشکلات باغداران شبکه آب پخش در محل دفتر مدیرعامل این شرکت برگزار گردید. در این نشست روح اله محمدی مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری وزهکشی استان بوشهرباغداران را از ارکان اساسی مدیریت توزیع عادلانه  آب درشبکه های آبیاری وزهکشی استان برشمرد و افزود:تعامل و همکاری آنان با متولیان توزیع آب یک ضرورت است.
ادامه
سفیر جنوب:با حضور تیم متخصص جداسازی در بوشهر، چهاردهمین اهدای عضو استان بوشهر در سال جاری انجام شد و قلب این جوان با یک فروند جت به تهران ارسال شد.
علی باقری مسئول تیم فراهم آوری عضو پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: تاکنون بیش از ۶۰ اهدای عضو در استان بوشهر انجام شده است.
ادامه مطلب
 
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای کردستان اضافه کرد: چنانچه حفر چاه آب خانگی در مجاور چاهها یا منابع آبی مجوزدار بوده و بر این منابع(دارای مجوز) تاثیرگذار باشد، در صورت تایید کارشناسان این شرکت، مسدود می‌شود.
 
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای کردستان عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از آنجاییکه چاه‌ خانگی اغلب در منازل برای تامین آب شرب مورد نیاز حفر می‌شود، بنابراین آمار دقیقی از تعداد چاه‌های غی
خرید و فروش فیش حج در بوشهر
 
فیش حج عمره و تمتع استان بوشهر را با بالاترین قیمت خریداریم با مجوز انتقال از سازمان حج و زیارت
بهترین خریدار فیش حج عمره و تمتع در سراسر استان بوشهر
نمایندگی فعال دفتر ایران حج در استان بوشهر: برازجان، بندر کنگان، بندر گناوه
خورموج، اهرم، عسلویه، جم، بندر دیر، بندر دیلم، تنگستان، دشتی
دفتر ایران حج فیش حج عمره و تمتع را با نازلترین قیمت در استان بوشهر به فروش میرساند،
لطفا جهت خرید و فروش فیش حج و مشاوره رایگان
شرکت نوین سازان پاسارگاد , بزرگترین تولید کننده انواع سیستم های کنترل تردد در سراسر استان بوشهر و سایر استان های دیگر آماده ازایه خدمت به تمامی هم میهنان عزیزمان می باشیم .
ارایه ۴ سال گارانتی تعویض و ۱۵ سال خدمات پس از فروش روی تمامی محصولات , ضمانت کار ماست .
طراحی , تولید , فروش و واردات تمامی محصولات کنترل تردد و محصولات امنیتی به شرح زیر :
فروش راهبند در بوشهر
فروش راه بند در بوشهر
فروش گیت در بوشهر
فروش گیت تردد در بوشهر
فروش گیت مترویی در
سفیر جنوب:به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان بوشهر روح اله محمدی از لایروبی کانال بی براء در شبکه آبیاری رودخانه دالکی در بخش سعدآباد خبر داد و افزود : به منظور افزایش راندمان انتقال و توزیع آب در شبکه های آبیاری سعدآباد با یک دستگاه بیل مکانیکی عملیات لایروبی در کانال بی براء انجام شد و این عملیات در سایر مناطق نیز ادامه خواهد داشت .

ادامه مطلب
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، یوسف عرفانی نسب، به مناسبت سالروز پسند عادت تشکیل  شریک آبفا داخل جمع اصحاب رسانه افزود: فرسودگی شبکه آبرسانی موجب می شود تا ۲۲ درصد آب کیفی آشامیدنی از دسترس مشترکان خارج شود و بوسیله هدر برود. وی پیش روی کرد: سرریزی مخازن، برداشت غیرمجاز از کنتورهای مصرف، حوادث و اتفاقات احتمالی و عبرت دستگاه های حد گیری از دلایل هدر رفت آب در شبکه آبرسانی است. همچنین در سال جاری  ۱۵ هزاره و ۴۰۰ متر ساری توسعه در شب
به گزارش سفیر جنوب به نقل از  روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری وزهکشی استان بوشهر؛روح اله محمدی به سمت مدیرعامل جدید این شرکت منصوب گردید.
 
شایان ذکر است پیش از این سید مهدی موسوی عهده دار این سمت بود و روح الله محمدی به عنوان  مدیر حراست و امور محرمانه شرکت فوق الذکر فعالیت می کرد.
استان چهارمحال و بختیاری ، یکی از استان های مرتفع کشور است. این استان ، به لحاظ داشتن منابع طبیعی در منطقه زاگرس میانی یکی از استان های خاص در ایران محسوب می شود.به علت وجود منابع سرشار آب، کوه های مرتفع و برف گرفته ، طبیعت زیبا ، جنگل های طبیعی بلوط ، مراتع و خاک حاصلخیز، لقب هایی چوه همسایه آفتاب، سرزمین طلای جاری ، سرزمین گنج های پنهان ، سرزمین آب و آیینه و آفتاب ، هند کوچک و سوییس ایران را به خود اختصاص داده است.از جمله مزایای ثبت شرکت در چه
به گزارش بوشهرنیوز؛ گفته می شود افراز بهزادزاده در نشستی نیمه خصوصی با انتقاد از وضعیت موجود کشور اظهار داشته که تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و بهره گیری از بیانیه گام دوم انقلاب است.
 
بهزادزاده همچنین در این نشست اعلام کرده بود که مجلس آینده باید در اختیار جوانان پایِ کار قرار بگیرد و کسانی نمایندگی مردم را به عهده بگیرند که خود را نوکر ملت بدانند نه ارباب.
 
همچنین وی در این نشست که در منزل یکی از حامی
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: مدل‌های پیش بینی فصلی نشان می‌دهد که میزان بارش در فصل پاییز در حد میانگین خواهد بود.
به گزارش «خلیج فارس»؛ فرج الله شکوهی پور در نشست ستاد مدیریت بحران استان بوشهر بیان کرد: بر اساس آخرین مدل پیش بینی فصلی که مربوط به هفته اول شهریور است، میزان بارش پاییزی در استان، در حد میانگین است.
به نوشته باشگاه خبرنگاران، او افزود: استان بوشهر از مهر پارسال یعنی آغاز سال آبی ۹۸-۹۷ تا کنون، ۳۶۲.۶ میلیمتر بارندگی داشته
سفیر جنوب: صبح امروز 30مهرماه سالجاری مسئولین مرکز خدمات جامع سلامت شهید بهشتی آب پخش با مسئولین شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان بوشهرنشست مشترکی با هدف هماهنگی بین بخشی در زمینه عدم مصرف سموم غیرمجاز درنگهداری مواد غذایی به خصوص قرص برنج برگزار گردید.

ادامه مطلب
شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگ ترین تولید کننده انواع راهبند اتوماتیک با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت موجود در ایران.
انواع راهبند پارکینگ ،راهبند هتل ها،راهبند تگ خوان و راهبند پلاکخوان با دو سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش در بوشهر.
راهبند اتوماتیک اوژن با موتور قدرتمند 200 وات،گیریبکس صنعتی اختصاصی،ترمز ابتدا و انتهای بازو و دو خروجی تشخیص ابتدا و انتهای بازو دارای استهلاک ناچیز میباشد و این قابلیت را به راهبند میدهد که به
1. درخواست نصب و راه اندازی پروژه
در صورتی که درخواست نصب دوربین مداربسته هایک ویژن از نمایندگی هایک ویژن در بوشهر را دارید می توانید به صورت زیر عمل کنید:
به صفحه درخواست نصب دوربین مداربسته رفته و فرم مربوطه را پر کنید.
سپس همکاران ما با شما تماس گرفته و پس از بازدید رایگان از پروژه و طراحی فنی، پیش فاکتور صادر شده و به شما ارائه می گردد.
در صورت تایید پیش فاکتور اجرای پروژه، با در نظر گرفتن مقیاس آن، نصب و راه اندازی پروژه توسط شرکت تارتن
در تدوین نقشه راه استان بوشهر 50 جلد کتاب و 30 پایان نامه استفاده شده است. در راستای این اقدان از جوانان و نخبگان خواسته شده تا راهکارهای خود را ارائه نمایند. تشکیل هفت کار گروه یا هفت بخش: " اقتصاد" "عدالت و مبارزه با فساد" "عزت ملی" "روابط خارجی" " مرزبندی با دشمن" " سبک زندگی" " علم و پژوهش" و " معنویت و اخلاق".
 
در واقع بیش از ۲ سال است که اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و ستاد نقشه جامع علمی کشور بر روی این سند کار کرده‌اند. کلیات سند توسعه دانش‌بنیا
موقعیت جغرافیایی،استان،شهرستان و روستااستان فارس از شمال با استان اصفهان و یزد از مغرب با استان های کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر از جنوب با استان هرمزگان و بوشهر و از شرق با استان کرمان و هرمزگان همسایه است.مساحت آن حدود 133000 کیلومتر مربع است و در ارتفاع 1491 متری از سطح دریا قرار دارداین استان بین مدارهای 27 درجه و 2 دقیقه و 31 درجه و 42 دقیقه عرض شمالی و 50 درجه و 42 دقیقه و 55 درجه و 36 دقیقه طول شرقی از نصف النهار گرینویچ قرار گرفته است
ادامه مطلب
مدیر اداره ثبت اسناد و املاک بوشهر گفت: از یک میلیون و ۷۹۸ هزار و ۹۸۳ متر مربع اراضی ملی از ابتدا تا پایان سال ۱۳۹۸ مقدار یک میلیون و ۵۸۴ هزار و ۹۵۶ متر مربع در سیستم کاداستر جانمایی شده که معادل ۸۸ درصد است. 

کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر، به گزارش خبرگزاری میزان، سعید محوری ضمن تأکید بر وظایف قانونی سازمان‌های متولی زمین در راستای حفظ و حراست از اراضی ملی گفت: خوشبختانه اراده واقعی و همگانی برای حفظ و نگهداری منابع ملی در استان بوشهر
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از تقویت سامانه بارشی در استان خبر داد و گفت: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر وجود دارد.
به گزارش سفیر جنوب؛فرج‌الله شکوهی‌پور  اظهار داشت: با توجه به تقویت سامانه بارشی، شاهد تشدید بارندگی‌ها همراه با رعد و برق های شدید و وزش باد شدید و گاهی تندبادهای لحظه ای از  بعد از ظهر یکشنبه تا پایان روز دوشنبه خواهیم بود.
ادامه مطلب
سفیر جنوب:مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری وزهکشی استان بوشهر با اعلام خبرفوق افزود: با توجه به پایان برداشت محصول نخیلات شبکه آب پخش ، آبیاری نخیلات در دوره پس از برداشت محصول بسیار حائز اهمیت است.
 
 
وی با اشاره به تامین آب اراضی نخیلات آب‌‌پخش دشتستان از سد رئیسعلی دلواری خاطر نشان کرد: بر این اساس با هماهنگی شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر آب از سد رئیسعلی دلواری برای مشروب کردن نخیلات آب‌پخش از طریق شبکه آبیاری رهــاسازی م
 بهره وری ppt
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تلاش برای بهبود بهره وری تلاش برای زندگی بهتر افراد و جامعه است. امروزه در بهبود زندگی اجتماعی و اقتصادی تلاش همه جانبه یی جهت ارتقا بهره وری به طور مستمر برای ...PPThttp://www.pogc.ir/www.pogc.ir › Portals › maghalat › 890818.9.ppsعوامل موثر بر افزایش بهره وریعوامل موثر در بهره وری سازمانها. الف) عوامل داخلی: مجموعه عواملی هستند که تحت کنترل سازمان بوده و سازمان می تواند با بکارگیری تکنیک ها و روشهای مدیریتی روی آنها ...PPThttp://hd.lums.ac.ir
در صورتیکه خود را، لایق شغلی با درآمد نامحدود و موقعیت شغلی قابل ارتقاء تا سطوح بالای مدیریتی می دانید ،
شما را به چالش مصاحبه و آزمون حرفه ای دعوت میکنیم:
استان ها و شهرهای  مورد نیاز :
استان تهران
استان سمنان
 استان قم
استان اصفهان
مزایای شغلی
»»بیمه تکمیل درمان
»»ثبت سوابق فروش (پرتفو با نام شما )
»»تمام وقت /  پاره وقت  /  امکان اشتغال کارمندان دولت
»»امکان رشد و ارتقای درجه، مرتبه و جایگاه شغلی در سطوح ملی و بین المللی
»»بهره مندی از خدما
شیپ فایل معادن استان بوشهر فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: boshehr_mine.shpحجم فایل: 86قیمت: 5000 تومانبخشی از متن:لایه نقشه معادن استان بوشهرمکانیابی دقیق محل معادننوع ماده معدنی استخراجیقابلیت اجرا و ویرایش در arcgis و اتوکد
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
معاون خدمات مشترکین و امور درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به ارائه ۲۳ خدمت غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اشاره کرد و گفت: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از طریق سامانه ۱۵۲۲ بیش از ۲۳ خدمت را به صورت غیر حضوری به مردم در اقصی نقاط استان اصفهان ارائه می‌دهد که این امر در راستای خدمات بهتر در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی شده است.
 
 
به نقل از شرکت آبفای استان اصفهان، رضا رضایی با بیان اینکه در حال حاضر شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان
پرسشنامه ارزیابی بهره وری در شرکت ها
دانلود پرسشنامه ارزیابی بهره وری در شرکت ها، در حجم 14 صفحه، این پرسشنامه یکی از کاملترین پرسشنامه های جمع آوری شده در راستای ارزیابی بهره وری شرکت ها می باشد. سئوالات این پرسشنامه بصورت 2 گزینه ای (بله، خیر) یا سئوالات باز (بدون گزینه) می باشد.
پخش شیشه با داشتن مساحتی در حدود 1000 متر مربع در سال 1357 در استان فارس، شهر شیراز تأسیس گردید.
همت
و اراده بنیانگذارین شرکت، آقایان قدرت اله ملائی، علیرضا بسامی و سعید
جهانی موجب گردید تا این مرکز در زمانی کوتاه تمام نیازهای بازار یدک مربوط
به شیشه اتومبیل را برآورده نماید. در حال حاضر شرکت پخش شیشه
فارس با داشتن محیطی مناسب و همکاری با شرکت های بزرگ تولید کننده از جمله
آسیا، امید، بهنود، ونوس و کبیر و ... و پرسنل آموزش دیده در جهت توزیع
انوا
شرکت نوین سازان پاسارگاد نمایندگی انحصاری مجموعه فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان آماده ارایه خدمت به تمامی هم میهنان عزیزمان در سراسر کشور می باشد. 
ارایه خدمت در زمینه ی طراحی ,تولید و فروش و تعمیرات انواع راه بند در سراسر کشور می باشد.
فروش انواه راه بند هیدرولیکی و راه بند الکترومکانیکی در تهران
فروش انواع گیت تردد در سراسر اصفهان و سایر استان ها
فروش انواع سیستم های کنترل تردد در سراسر استان خوزستان و سایر استان ها
فروش انواع سیستم های
فروش انواع گیت ضد عفونی کننده ویروس کرونا در بوشهر با بالاترین سطح کیفیت.
شرکت حافظان حریم سپاهان یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع سیستم های کنترل تردد با بهره گیری از متخصصین در این زمینه موفق به طراحی و تولید گیت ضد عفونی کننده با بالاترین سطح کارآمدی نموده است.
این گیت ها در دو مدل حرفه ای و معمولی مناسب جهت استفاده در مکان های مختلف تولید میشود که دارای یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش میباشد.
فروش انواع گیت ضد عفونی کننده در بوش
فروش انواع گیت ضد عفونی کننده ویروس کرونا در بوشهر با بالاترین سطح کیفیت.
شرکت حافظان حریم سپاهان یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع سیستم های کنترل تردد با بهره گیری از متخصصین در این زمینه موفق به طراحی و تولید گیت ضد عفونی کننده با بالاترین سطح کارآمدی نموده است.
این گیت ها در دو مدل حرفه ای و معمولی مناسب جهت استفاده در مکان های مختلف تولید میشود که دارای یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش میباشد.
فروش انواع گیت ضد عفونی کننده در بوش
سریال سرنوشت یک مبارز از شبکه استانی بوشهر در حال پخش میباشد
و فردا قسمت دوم یا سومش هست
سریال سرنوشت یک مبارز حوالی ساعت11:20یا11:30پخش میشود البته فک نکنم جمعه و پنجشنبه ها پخش بشه
امیدوارم از دیدن این سریال لذت کافی رو ببرید
معرفی این سریال به زودی قرار داده خواهد شد
بانوی ورزشکار آب پخشی،در مسابقات تیراندازی استان بوشهر با کسب بیشترین امتیازات،عنوان برتر را کسب کرد.
به گزارش سفیر جنوب؛نوشین پی خسته بانوی تیرانداز آب پخشی توانست در مسابقات استانی بمناسبت دهه کرامت،مقام برتر را کسب نماید.

ادامه مطلب
پربارش‌ترین و کم‌بارش‌ترین استان‌های کشور+جدول
استان سیستان و بلوچستان با 87 میلیمتر بارش کم‌بارش‌ترین استان کشور بوده و تنها استانی است که زیر 100 میلیمتر بارش در سال آبی جاری داشته است.

به گزارش ندای زرند، بررسی آمار رسمی دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت مدیریت منابع آب ایران نشان می دهد که در 206 روز ابتدایی سال آبی جاری (اول مهرماه 97 تا عصر روز بیست‌وهفتم فروردین‌ماه 98) مجموع بارش‌های کشور به 308.2 میلیمتر رسیده است.

در این مدت، برخی است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر،در شهر آب پخش حضور یافت و با مردم دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش سفیر جنوب؛شامگاه پنج شنبه آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با حضور در شهر آب پخش،دفتر امام جمعه بخش و حسینیه اباعبدالله الحسین(ع) این شهر را افتتاح کرد و سپس در محل حسینیه و در حضور مردم به سخنرانی پرداخت.
ادامه مطلب
کارشناس محیط زیست لرستان نیز در این میزگرد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۶۱ مورد بازدید نظارتی از واحدهای صنعتی استان و ۱۰۷ مورد بازید منابع آبی،۱۴۹ مورد بازید از طرح های توسعه ای، ۱۲ مورد مخالفت با انتقال پسماندهای ویژه از استان های دیگر ثبت شده است.
 
به گزارش ایرنا، تخریب روز افزون جنگل‌ها و مراتع، بهره‌بردای بی‌رویه از معادن و منابع طبیعی، افزایش جمعیت و کاهش روزافزون منابع، خشکسالی و تغییرات اقلیمی،  آلودگی خاک، آب و هوا تنها بخش
اینترنت خطوط ثابت (ADSL) در استان‌های هرمزگان، کرمانشاه و بخش‌هایی از تهران برقرار شده است.
به گزارش مشرق، موضوع وصل شدن اینترنت این روزها به موضوع داغ کشور تبدیل شده است.
از ابتدای هفته جاری با تصویب شورای امنیت و در راستای ایجاد محدودیت در برابر سوءاستفاده اغتشاشگران، دسترسی به شبکه‌های پیام‌رسان خارجی قطع شده بود اما وب‌سایت‌های داخلی از جمله سایت بانک‌ها و ادارات دولتی، خبرگزاری‌های داخلی و ظاهراً تمامی‌ وب‌سایت‌هایی که از سرور
افتخاری دیگر برای هنر تئاتر آب پخش به ثبت رسید.
نمایش زیر زمین به کارگردانی جواد فروزش و نویسندگی آرش عباسی توانست با شایستگی به جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر راه یابد.
این افتخار آفرینی بزرگ را به این هنرمندان شایسته آب پخشی تبریک و تهنیت عرض می نمائیم.
ادامه مطلب
قیمت تصفیه آب صنعتی در کهکیلویه و بویراحمد:شرکت مهندسی آریا عمران با هدف ارتقاء بهره‌وری صنایع ، افزایش سلامت جامعه و حفظ و صیانت از محیط زیست؛ در حوزه سیستم‌های تصفیه آب و فاضلاب فعالیت می نماید   .این شرکت از بدو تاسیس تا کنون با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های روز دنیا در زمینه طراحی ، ساخت،نصب ،راه اندازی و راهبری دستگاه‌های تصفیه آب و فاضلاب، مخازن نگهداری آب و انتقال آب، با بهره‌گیری از تیمی مجرب در زمینه‌های مهندسی فرآیند، برق،
 
طراحی سایت بوشهر برای ساکنین و کسب و کارهای بوشهر مهم و قابل توجه است. شهری بندری و مرکز استان بوشهر از استان‌های جنوب غربی ایران است. بوشهر بندری شبه‌جزیره‌ای در بخش مرکزی شهرستان بوشهر است که از سمت شمال، غرب و جنوب به خلیج فارس محدود شده‌است.
از مراکز تجاری بوشهر که خیلی زیاد به طراحی سایت در بوشهر نیاز دارند می توان به مجتمع تجاری، تفریحی و مسکونی زیتون بوشهر، مراکز خرید ملت، آزادی، بوشهر، لیان و آزادگان در کنار بازارهای سنتی چون با
کامپیوترها به خودی خود دستگاه‌های بسیار قدرتمندی هستند. زمانی که کامپیوترها به شبکه متصل می‌شوند قدرت آن‌ها چند برابر می‌شود. شبکه های کامپیوتری کامپیوترها را به هم متصل می‌کنند تا آن‌ها از منابع مشترک استفاده کنند. مهم‌ترین علت به وجود آمدن شبکه کامپیوتری مسأله اشتراک منابع است. یک شرکت با حدودا 30 کارمند را در نظر بگیرید. اگر شبکه کامپیوتری وجود نداشت باید برای هر کارمند یک دستگاه پرینتر تهیه می‌شد؛ اما با استفاده از شبکه کامپیوتری
همیشه قبل از اینکه یه طراح سایت سایتی رو راه اندازی کنه دغدغه اصلیش انتخاب هاست مناسبه. یکی از شرکت هایی که سرویس های میزبانی وب با کیفیتی ارائه میکنه شرکت میزبان فا ست.
این شرکت اولین شرکت ایرانی هست که هاست مخصوص وردپرس رو ارائه کرده و شما زمانی که با سرویس های این شرکت وب سایتتون رو راه اندازی کنید تفاوت رو به سرعت احساس میکنید.پشتیبانی اون ها هم فوق العاده ست و بسیار سریع میتونین مشکلات خودتون رو برطرف کنید.
 
برخی امکانات میزبان فا
 
 
1.ا
 
آن دسته از راهکارهایی است که یک شرکت از آن تبعیت می‌کند تا در جامعه به شکلی منسجم، واحد و برای اهداف دراز مدت دیده شود. این راهکارها شامل اهداف و قوانین شرکت، نوع تعامل با شرکت‌های دیگر و جامعه در کنار هویت ‌بصری که از آن دیده می‌شود. هویت ‌بصری نیز شامل تمامی تبلیغات و پوسته ظاهری شرکت در تعامل با جامعه است، همانند نام یک شرکت، لوگو و آیکن‌های مورد استفاده، شعار تبلیغاتی، اصوات و آهنگ‌های بکار ‌رفته در تبلیغات، رنگ‌های خاصی که در تب
مشخص کردن شبکه برقالف- سطوح اختلال موجودیک بررسی ملی از سطوح اختلال PQ موجود در سطوح MV و LV انجام شده است. نظارت، در محل های مصرف کننده نیز صورت گرفته است. هر شرکت خط، گزارشی درباره سطوح اختلال PQ در شبکه خود دریافت می کند. با اتمام این بررسی ملی، گزارشی منتشر خواهد شد که شبکه های مختلف را مقایسه می کند. هویت شرکت های برق بی نام خواهند بود. ب- امپدانس سیستمتعامل روزانه با هیپرسترهای عجیب با کمک EEA، شرکت های خط به منظور بدست آوردن اطلاعات توپولوژی
شرکت کامپوزیت ساز آلوارس
برند: الیما پرو گلاس

شماره تماس
04533873933   دفتر اردبیل
04533873934   فکس دفتر اردبیل
09122107855   على وند
09143521097   سیاوش مصلح
http://www.elimaprogloss.ir
 
توضیحات
شرکت کامپوزیت ساز آلوارس در سال 1392 با هدف ساخت و تولید مواد اولیه صنایع چوب در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل با سرمایه گذاری عظیم احداث گردید. این شرکت با خرید و نصب و راه اندازی خط تولید ورق های uv mdf هایگلاس فعالیت خود را در سال 1396 آغاز کرد. با گسترش فعالیت و تحقق اهداف و تقاضای روزافزو
شرکت لیمون چینی آراد تولید کننده انواع ظروف آشپزخانه چینی در سال 93 با اندیشه ایجاد تحول و تاثیر گذاری در کیفیت و تنوع انواع ظروف آشپزخانه چینی با ظرفیت تولید سالیانه 2500 تن به بهره برداری رسید،این شرکت با دیدگاه توسعه پایدار و شعار “” همیشه یک گام جلوتر”” در سال 97 موفق به راه اندازی واحدهای تحقیق و توسعه و طراحی و قالب سازی گردید که در این راستا موفق به طراحی ، ثبت طرح های صنعتی ، ساخت و تولید انواع ظروف اشپزخانه چینی سخت شده است.در حال حاضر
چکیدهبهره وری،موضوعی است که طی دهه ی گذشته به طور فزاینده ای
توجّه پژوهشگران را به خود جلب کرده است. در مفهوم کلّی، بهره وری رابطه ی
بین محصول تولید شده توسط سیستم تولیدی یا خدماتی و نهاده ای است که برای
محصول به کار می رود. همچنین بهره وری به عنوان استفاده ی کارا از منابع
برای تولید کالا و خدمات تعریف می شود ، و نیز می توان بهره وری را به صورت رابطه ی بین نتایج کار و طول زمان انجام آن ،تعریف کرد(نصیری پور،۱۳۹۰).
بهره
وری یکی ازعواملی است که د
فرود پرواز وزیر اقتصاد در شیراز به جای بوشهر
دژپسند برای سفر یک روزه صبح امروز راهی بوشهر شده بود که به دلیل مه‌گرفتگی در بوشهر، در فرودگاه شیراز به زمین نشست
احتمالا سفر وی لغو نخواهد شد و ظهر امروز در بوشهر خواهد بود/ خلیج فارس
پنج شنبه ، ۲۸ آذر ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
شرکت کامپوزیت ساز آلوارس
 
 
مدیر عامل: کامبیز مصلح
برند: الیما پرو گلاس
 
شماره تماس
 02176701328 دفتر مرکزی
04533873933 دفتر اردبیل
09338883328 مدیریت فنی تولید
 http://www.elimaprogloss.ir
 
توضیحات
شرکت کامپوزیت ساز آلوارس در سال 1392 با هدف ساخت و تولید مواد اولیه صنایع چوب در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل با سرمایه گذاری عظیم احداث گردید. این شرکت با خرید و نصب و راه اندازی خط تولید ورق های uv mdf هایگلاس فعالیت خود را در سال 1396 آغاز کرد. با گسترش فعالیت و تحقق اهداف و تقاضا
سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان، شبکه مخابراتی در ۲ شهرستان این استان را دچار مشکل کرده و سایر شهرهای این استان، دارای ارتباطات پایدار و بدون مشکل هستند.
محمدرضا بیدخام به خبرنگار مهر گفت: با بیان اینکه به دنبال وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان در ۲ روز گذشته، شبکه مخابراتی در ۲ شهرستان پیشین و فنوج این استان، دچار اختلال شده است، گفت: تمامی تلاش برای رفع این خرابی ادامه دارد اما به دلیل آنکه حجم آب زیاد
شرکت کامپوزیت ساز آلوارس
 
 
مدیر عامل: کامبیز مصلح
برند: الیما پرو گلاس
 
شماره تماس
04533873933 دفتر اردبیل
04533873934 فکس دفتر اردبیل
09338883328 مدیریت (کامبیز مصلح)
 http://www.elimaprogloss.ir
 
توضیحات
شرکت کامپوزیت ساز آلوارس در سال 1392 با هدف ساخت و تولید مواد اولیه صنایع چوب در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل با سرمایه گذاری عظیم احداث گردید. این شرکت با خرید و نصب و راه اندازی خط تولید ورق های uv mdf هایگلاس فعالیت خود را در سال 1396 آغاز کرد. با گسترش فعالیت و تحقق اهداف
 
عنوان کامل پایان نامه :
 
 شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بهره وری نیروی انسانی
 
قسمتی از متن پایان نامه :
 
 
بیان مساله
مستند به ماده واحده قانون تاسیس دهیاری های خودکفا در روستاهای کشور مصوب 14/4/77 مجلس شورای اسلامی به وزارت کشور اجازه داده شده است به منظور اداره امور روستاها،سازمانی عمومی و غیر دولتی بنام دهیاری به صورت خودکفا با شخصیت حقوقی مستقل تاسیس نماید.با توجه به واگذاری وظایف متعدد به دهیاری ها در زمینه تهیه و اجرای انواع پ
با مرا جعه به سایت نابکو می توانید برای خود باربری مورد نظر را در باربری تهران انتخاب نمایید و از تخفیفات آن شرکت ها بهره مند شوید. همچنین اگر شما شرکت باربری تهران هستید می توانید با مراجعه به سایت نابکو و ثبت شرکت باربری خود از تبلیغات رایگان بهره مند شوید.
به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت وگو با ایلنا درباره آخرین آمار حوادث جوی تا صبح امروز ۱۳ فروردین گفت: تاکنون براثر حوادث جوی در ۱۵ استان کشور ۲۲ نفر مصدوم شده اند. همچنین از کل مصدومان ۱۴ نفر بوسیله صورت زمینی بوسیله مراکز درمانی واگذاری یافته اند و ۸ نفر در محل به عارض سرپایی تداوی شده اند. وی درباره مصدومان این حوادث گفت: ۲ نفر تو بوشهر، ۶ نفر در سیستان و بلوچستان، یک نفر در فارس، ۲ نفر داخل خراسان جنوبی،
با سلام خدمت سروران عزیز
 
بنده یکی از زیان دیده هایی هستم که چندی پیش با شرکت گوهرخاک بوشهر به شماره ثبت 2691 قراردادی منعقد کردم و بعد ماه ها دوندگی و پیگیری به زحمت توانستم قسمتی از پول خودم را پس بگیرم . به نظر بنده سهامداران و مدیران این شرکت انسانهای کلاشی هستند که در این وضعیت اقتصادی سعی می کنند با فریب دیگران را ترغیب به سرمایه گذاری و معامله با این شرکت کنند و بعد از آن با وقت خریدن و پس دادن قطره چکانی قسمتی از وجه مربوطه ، بتوانند کسب
چند سال پیش مدیری داشتم که همیشه می گفت اگر به افراد سفارشی حقوق شان را بطور کامل پرداخت کنند ولی اجازه ندهند سر کار بیایند بسیار بهتر است و باعث پایین آمدن بهره وری سیستم هم نخواهند شد. حالا دقیقا متوجه صحبت های وی می شوم و با گوشت و پوست درک می کنم که آنچه او در خشت خام می دید من در آیینه هم نمی دیدم.
ولی معضلی که جدیدا ایجاد شده این افراد سفارشی یا نسخه ارتقاء یافته شان که همین ژن های خوب هستند نه تنها باید حقوق شان را داد بلکه باید یک شرکت هم
 
شرکت ویرا سگال کارو در سال 1396 با مشارکت جمعی از دانش آموخته های داخل و خارج از کشور تاسیس و با شماره ثبت 534753 شروع به فعالیت در ایران کرد.
این شرکت از همان ابتدا با اهداف مشاوره و ساخت سیستم های مدیریتی ، خدماتی و کنترلی بر
پایه هوش مصنوعی ( ماشین لرنینگ ) کار خود را آغاز نمود و در طول حیات خود چندین طرح
خلاقانه و کاربردی را با اتکا به دانش فنی و تحقیقات گسترده بر پایه برترین تکنولوژی روز دنیا
برای اولین بار در جهان در داخل کشور عزیزمان ایران
امروزه روان شناسان بر این باورند که موفقیت نهایی یک سازمان بزرگ به هوش معنوی مدیران و کارکنان آن بستگی دارد هرچند که هوش عقلانی و هوش عاطفی نیز تا حدی این موفقیت را تضمین می کند . 
 
تشویق معنویت در محیط کار می تواند منجر به افزایش خلاقیت ، صداقت و اعتماد ، تعهد سازمانی ، رضایت شغلی ، مشارکت شغلی ، اخلاق و وجدان کاری ، انگیزش ، عملکرد و بهره وری بالا شود . 
 
با توجه به اهمیت شرکت های نفتی در چرخه اقتصادی و تامین انرژی وهمچنین صادرات کشور، این ش
مدیر اداره ثبت اسناد و املاک بوشهر گفت: از یک میلیون و ۷۹۸ هزار و ۹۸۳ متر مربع اراضی ملی از ابتدا تا پایان سال ۱۳۹۸ مقدار یک میلیون و ۵۸۴ هزار و ۹۵۶ متر مربع در سیستم کاداستر جانمایی شده که معادل ۸۸ درصد است. 
کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر، به گزارش خبرگزاری میزان، سعید محوری ضمن تأکید بر وظایف قانونی سازمان‌های متولی زمین در راستای حفظ و حراست از اراضی ملی گفت: خوشبختانه اراده واقعی و همگانی برای حفظ و نگهداری منابع ملی در استان بوشهر
شرکت کامپوزیت ساز آلوارس
 
 
مدیر عامل: کامبیز مصلح
برند: الیما پرو گلاس
 
شماره تماس
09121540539  مدیر فروش(جمشید وند)
04533873933 دفتر اردبیل
04533873934 فکس دفتر اردبیل
09338883328 مدیریت (کامبیز مصلح)
09144521813 حسام مصلح
09143521097  سیاوش مصلح
 http://www.elimaprogloss.ir
 
توضیحات
شرکت کامپوزیت ساز آلوارس در سال 1392 با هدف ساخت و تولید مواد اولیه صنایع چوب در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل با سرمایه گذاری عظیم احداث گردید. این شرکت با خرید و نصب و راه اندازی خط تولید ورق های uv mdf هایگلا
اگر قصد اسباب‌کشی و تغییر محل کار و زندگی را دارید، اگر قصد انتقال جهیزیه از تهران به بوشهر را دارید، اگر می‌خواهید هرگونه باری را از تهران به مقصد بوشهر ارسال نمایید یا حتی اگر به دنبال شرکتی متمایز جهت ارائه خدمات وابسته به باربری هستید سپند بار انتخاب شما است. مجموعه سپند بار […] حمل بار و باربری تهران به بوشهر
منبع : سپند بار
شبکه‌های کامپیوتری زیر شاخه‌ای از مهندسی برق، مهندسی الکترونیک، ارتباطات راه دور، علوم رایانه، فناوری اطلاعا ت باشند.  بر اساس علوم نظری و عملی این رشته‌ها پایه‌ریزی شده اند.
یک شبکه این امکان را می‌دهد تا منابع محاسباتی و اطلاعاتی را برای استفاده کاربران و نرم‌ افزارهای دیگر به اشتراک بگذاریم. کاربران می‌توانند از طریق شبکه از منابع مختلفی که توسط تجهیزات شبکه به اشتراک میگدارند شده است استفاده کنند. مانند چاپ یه سند  پرینتری که به
مادربرد ایسوس مدل PRIME B250-PRO
مادربرد « PRIME B250-PRO» شرکت ایسوس ASUS از سری مادربردهای حرفه‌ای این شرکت است که فرم فاکتور ATX بهره می‌برد. شرکت ایسوس برای قسمت جلو کیس یک پورت USB3.0 و یک پورت USB 2.0 تعبیه کرده است. همچنین دو پورت USB3.0 و 2 پورت USB2.0 در کنار دو پورت USB3.1 برای قسمت پشت کیس تعبیه شده است. این مادربرد برای اتصال به نمایشگر از یک درگاه HDMI و یک پورت DVI و VGA بهره می‌برد که با اغلب مانیتورهای رایج سازگاری دارد یک پورت LAN تعبیه‌شده برای این محصول هم شمارا
 
عمارات ملک بوشهر یکی از این بناهای تاریخی است که صاحب آن یکی از تجار معروف شهر بوشهر است. این عمارت در دوره قاجاریه ساخته شده است. این عمارت زیبا در ۸ کیلومتری بوشهر و در کوچه ملک، واقع در خیابان ماهینی و محله بهمنی شهرستان بوشهر قرار دارد. عمارت ملک بوشهر یک مجموعه ساختمانی است که با داشتن یک قرن سابقه، اکنون یک عمارت تاریخی محسوب می‌شود.
ادامه مطلب
آدرس صرافی های بوشهر
صرافی ها یکی از حساس ترین شغل های امروزی می باشند. برای تبدیل پول خود به واحد پولی کشور های دیگر به صرافی ها مراجعه میکنیم.همیشه پیدا کردن لیست صرافی های منتخب بانک مرکزی در بوشهر بسیار مهم بوده ازینرو برایتان بهترین صرافی های بوشهر  را در جدول زیری آماده کردیم که آدرس و تلفن آنها نیز موجود می باشد
صرافی چیست؟
صرافی در لغت به معنای داد و ستد انواع پول است. پیدایش آن به عنوان یک حرفه را می‌توان ناشی از نیاز مردم به تعیین و
شبکه استراتژیک
 
چطور یک شبکه‌ی استراتژیک بسازیم؟ 
۱. با اهداف کاری خود شروع کنیدبرای ۳ تا ۵ سال آینده، چه برنامه‌ و اهدافی برای کار خود دارید؟ بعد از پاسخ به این سؤال، از خودتان بپرسید چه کسانی را می‌شناسید و برای اینکه به اهداف‌تان برسید، لازم است با چه افرادی ارتباط برقرار کنید؟
 
۲. گزاره‌ی ارزش (value proposition) خود را بشناسیدشبکه‌ای که ساخته‌اید، چطور در نتایج مثبت کسب‌وکار شما مشارکت خواهد کرد؟ گزاره‌ی ارزش، شما را به‌عنوان فردی معت
بدون شک بازاریابی شبکه های اجتماعی برای همه انواع مشاغل اهمیت دارد. اما هنوز هم، بسیاری از برند ها احساس می کنند که تعیین بازگشت سرمایه واقعی یک کمپین شبکه های اجتماعی آسان نیست و همین امر باعث شده است که آنها به طور کلی بازاریابی شبکه های اجتماعی را رها کنند.
در مقاله بازاریابی شبکه های اجتماعی، نحوه تعیین اهداف بازاریابی شبکه های اجتماعی و نحوه دستیابی به این اهداف به طور کامل توضیح داده شده است.
در زیر خلاصه ای از این مقاله را می خوانید.
اتصال اینترنت که از دو شب پیش و در سطح اینترنت ادارات ، اینترنت شرکت هو و دانشگاه آغاز شده بود  شب گذشته به اینترنت خانگی در ۱۰ استان رسد
مردم استان‌های ایلام، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، یزد، همدان، اردبیل، سمنان، زنجان، گلستان و چهارمحال و بختیاری به اینترنت جهانی وصل شدند.طی اخبار رسیده از سوی وزارت ارتباطات، بسیاری از استان‌ها نیز تا امشب به اینترنت متصل می‌شوند و این فرآیند ادامه خواهد داشت. این منابع خبری از آغاز اتصال اینترنت همر
لینک لیست کانالها و گروهای استانی سراسر ایران.      
آدرس بنیاد کشه در ویکی پدیا : https://en.kfwiki.org/wiki/KF_Wiki
کانال استان تهران
https://t.me/KesheFoundation_Tehran
گروه استان تهران
https://t.me/joinchat/EQhzyRbUgUPQjAeYfSqemQ
کانال استان یزد
https://t.me/KesheFoundation_Yazd
گروه آذربایجان شرقی
https://t.me/joinchat/AAAAAFlj-QVBtUprtayu1w
کانال آذربایجان شرقی
 https://t.me/joinchat/AAAAAFlj-QVBtUprtayu1w
گروه آ ش
https://t.me/joinchat/DwKM-EX7w3aBHOk_r3SolA
گروه استان آذربایجان غربی
https://t.me/joinchat/Byl7wVC0yk9mZgkOJ1_hoA
گروه استان بوشهر
https://t.me/joinchat/A8aSQVVl-k4Sgpf2P4lP-A

گروه و
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران از فعال بودن 40 اکیپ گشت و بازرسی شرکت در تعطیلات نوروزی 98 برای­ حفاظت از منابع آب‌های زیرزمینی و سطحی مقابله با تخلفات در استان تهران خبر داد.

متن کامل خبر: فعالیت 40 اکیپ بازرسی شرکت آب منطقه‌ای تهران
بوسیله گزارش ایسنا به نقل از از روابط عمومی شبکه نسیم، احسان محمدنژاد، مدیر تولید و متخصص شبکه نسیم، در گفت وگویی اعلام کرد: شبکه نسیم در آخرین گام های خود بخاطر اچ دی شدن شبکه قرار دارد. وی افزود: یکی از اهداف کلیدی و رادیکال تک رویت درون راستای شرف به مخاطبان رسانه ملی، ارتقا کیفیت پخش شبکه پرمخاطب نسیم از SD به HD است. داخل همین راستا در اواسط سال ۹۷ مراحل تجهیز و ابراز رسانی رژی پخش HD شبکه نسیم با همت خاص مرکز تولید و فنی اشکار کردن و عنایت ا
در دیدار دست اندرکاران کنگره ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر که دوشنبه ۲۳ دی ۹۸ برگزار شده بود صبح امروز در بوشهر منتشر شد: کسی از دوستان ما میگفت اگر شهید نادر مهدوی متعلّق به کمونیست ها بود، یک چگوارا از او درست میکردند؛ یک چهر ه بین المللی مبارز. حضورش در منطقه خلیج فارس، آن درگیری اش با آمریکایی ها، بعد هم دستگیری و شکنجه و شهادتش/ رئیسعلی دلواری، آدم به این عظمت، آدم کمی که نیست، در بین نسل جوان ما چند درصد او را میشناسند؟ چند درصد اسم او را شنیده
همایش و مراسم‌های جایزه دوسالانه ادبی بوشهر به‌خوبی و خوشی برگزار شد و داوران و فعالان ادبی آمدند و رفتند، تصاویر سناتورهای پهلوی در بوشهر نصب و جمع شد اما حواشی های آن باعث شد تا مردم پاسخگویی شهرداری بوشهر و مدیران زیرمجموعه را آن مطالبه کنند.

ادامه مطلب
ثبت شرکت در غرب تهران
شرکت: به معنای یک انجمن یا نگاه یا یک شخص حقیقی و حقوقی است.
شرکت قراردادی است که براساس آن اعضا یا شرکا سود حاصل از سرمایه را تقسیم می کنند.
انواع شرکت ها :
شرکت سهامی خاص
شرکت سهامی عام
شرکت تضامنی
شرکت بامسئولیت محدود
شرکت های نسبی
شرکت مختلط سهامی
شرکت مختلط غیر سهامی
شرکت تعاونی
آدرس کلید سازی های بوشهر
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که کلید قفلی را گم کرده باشید و یا اینکه بخواهید از روی کلید، یک نسخه دیگر کپی کنید برای اینکارها احتیاج به بهترین کلید سازی در بوشهر دارید.در جدول زیر آدرس کلید سازی های بوشهر به همراه تلفن کلید سازی های بوشهر جمع آوری شده تا به راحتی بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.در بعضی مواقع شما احتیاج به کلید ساز سیار در بوشهر دارید تا بتواند در محل حظر پیدا کند.و در بعضی مواقع ممکن است نصف
مراکز پلیس + 10 بوشهر کجاست؟
دفاتر پلیس +10 خدمات گوناگون و گسترده ای را ارائه می دهند  و برای هر کدام از ما حداقل یکبار اتفاق افتاده که برای انجام خدمات خاصی به این دفاتر مراجعه کنیم.در جدول زیر آدرس پلیس+10 بوشهر برای راحتی هرچه تمام تر شما، به همراه تلفن پلیس+10 بوشهر جمع آوری شده است
انجام کلیه خدمات کامپیوتر لپ تاپ و شبکه در شهر قزوین و شما در حضور شما. - عیب یابی سیستم و رفع عیب با دستگاه و نرم افزارهای تخصصی در دفتر قزوین - پارتیشن بندی هارد دیسک - نصب انواع ویندوز 7 - 8 - 10 - XP و سرور - نصب و راه اندازی انواع نرم افزارهای عمومی، تخصصی و حسابداری - نصب و راه اندازی آنتی ویروس و ویروس کشی و تعمیر ویندوز خراب شده در اثر ویروس - بازیابی اطلاعات پاک شده حتی فرمت شده - نصب و راه اندازی انواع شبکه - نصب و راه اندازی انواع پرینتر و اسکنر
 
 
بیگلری خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی طرح شبکه فاضلاب در بخش کیار آغاز شده است و شهرهای چلگرد، ناغان و دشتک نیز ردیف ماده ۲۳ را دریافت کرده‌اند که با پایداری ردیف‌های اعتباری شبکه‌های فاضلاب را در این مناطق ایجاد می‌کنیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری در این آیین اظهار داشت: این تصفیه‌خانه فاضلاب دارای کیفیت مطلوب و از استانداردهای زیست‌محیطی برخوردار است.
قدرت‌الله بیگلری افزود: این طرح، نخستین تصفیه‌خانه در اس
بهره وری تولید :
 
بهره وری چیست؟ استفاده از کمترین نیرو ، انرژی و امکانات در انجام بهترین کار را بهره وری میگویند .
 
بهره وری آرزوی هر مدیری در مجموعه ی خود می باشد . بدون برنامه ریزی های اولیه و بلند مدت بهره وری در تولید هیچگاه محقق نخواهد شد. استفاده از کمترین منابع در راه پیشبرد ، اهداف کسب و کار با توجه به افزایش کیفیت و کمیت تولید همواره از اصلی ترین دغدغه مدیران کسب و کارها بوده است اما به دلیل مواردی که بسیار زیاد هستند این امر تحقق نمی
شرکت کاشی فیروزه مشهد در سال 1362 سرمایه گذاری و تاسیس شد و پس ازتجهیزات  و گذراندن یک دوره تولید آزمایشی در سال 1372 با ظرفیت تولید سالانه 750 هزار متر مربع کاشی کف رسما به بهره برداری رسید.در ادامه مسیر، پیشرفتهای بعدی را باسرعت بیشتری طی نمودیم و ظرفیت و کیفیت تولیدات را ارتقاء دادیم.در این راستا در سال 1379 با افتتاح طرح توسعه اول، تولید سالانه به 1/250/000 مترمربع رسید و دو سال بعد طرح توسعه دوم در سال 1381 با تولید سرامیک کف و اضافه نمودن کاشی دیوار
پژوهش-گرنت-آزمایشگاهآزمایشگاه جامع تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی ایران، در قالب خرید خدمت یا اجاره فضای آزمایشگاهی با شرکت‌های دانش بنیان همکاری می‌کند.
به گزارش ایسنا، آزمایشگاه جامع تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی ایران با حمایت شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری و با هدف ایجاد فضایی مناسب برای شرکت های دانش بنیان که فضای لازم برای انجام کار ندارند، فضاهای آزمایشگاهی موجود خود را در اختیار این شرکت‌ها قرار می‌دهد.
 
از جمعیت شهری یک میلیون و 200 هزار نفری کردستان 100 درصد آن در 27 شهر استان تحت پوشش شرکت آبفا هستند.شرکت آبفای شهری کردستان دارای 357 هزار فقره انشعاب آب، 340 هزار انشعاب فاضلاب و پنج هزار و 100 کیلومتر شبکه توزیع و خطوط انتقال آب است.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان گفت: آب شرب شهرهای این استان سالم و فاقد هر گونه مشکل بهداشتی است و به صورت کاملا سالم و با استانداردهای لازم آزمایش شده و به دست مردم می رسد.محمدحسین محمدی روز جمعه در گفت و گو
 
عنوان کامل پایان نامه :
 
 شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بهره وری نیروی انسانی
 
قسمتی از متن پایان نامه :
 
 
تعریف عملیاتی واژه­ها
در این تحقیق واژه ها و اصطلاحاتی بکار برده شده است که مفهوم آنها بدین ترتیب است:
دهستان:کوچکترین واحد تقسیمات کشوری است که دارای محدوده جغرافیایی معین بوده و از به هم پیوست چند روستا،مکان،مزرعه همجوار تشکیل می شود که از لحاظ محیط طبیعی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی همگن بوده و امکان خدمات رسانی و برنامه ری
 نماینده خوشه انگشتر استان نیز در این همایش به مشکلات فعالان این عرصه اشاره کرد و گفت: نبود بازاچه ویژه صنایع دستی ، نبود بیمه هنرمندان، نبود تسهیلات کم بهره، اجرایی نشدن قانون حمایت از هنرمندان و حمایت نکردن از ثبت جهانی عقیق  و انگشتر قم از عمده مشکلات فعالان این عرصه است .
 
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در این همایش استاندار قم گفت: رونق تولید در بخش صنعت یکی از محورهای مدیریتی سطح استان در سال رونق تولید است که راه اندازی خوشه انگشتر اس
شرکت کارخانجات چینی بهداشتی مروارید از سال 1368 با نام های تجاری مروارید  در صنعت چینی بهداشتی کشور شروع به فعالیت  نمود که با بکار گیری دانش روز ، مواد اولیه مرغوب ، سیستم های کنترل کیفیت و همچنین با برخورداری از تکنولوژی به روز دنیا در زمره بزرگترین تولیدکنندگان چینی بهداشتی مطرح بوده بگونه ای که در حال حاضر توانایی تولید بیش از 12 هزار تن در سال را دارد . این شرکت ارتقاء کیفیت ، نوآوری و ارائه خدمات مطلوب  را پیشه خود ساخت . ضمن پاسخ شایسته ب
مجموعه کامرینو ارائه دهنده خدمات شبکه به موسسات و شرکت ها برای مدیریت شبکه های و حفظ اطلاعات شبکه کاربران می باشد . خدمات شبکه نیاز هر موسسه و شرکت است تکنسین های مجموعه کامرینو با نیم دهه تجربه در مدیریت و دانش شبکه میتوانند بهترین خدمات را به شما ارائه دهند  . با پشتیبانی 24 ساعته همچنین اعزام تکنسین برای رفع مشکلات به محل  یکی از مزایای خدمات شبکه کامرینو است 
وجود تغییرات سریع ، پیشرفت های تکنولوژیک و رقابت های آشکار و پنهان در
دنیا، اهمیت و ضرورت توانا سازی را بیش از پیش آشکار ساخته است . توان
افزایی ، یک تکنولوژی مؤ ثر و پیشگام است که هم برای سازمان ها ، مزیت
راهبردی و هم برای کارکنان ایجاد فرصت می نماید و ابزار مشارکت اعضای گروه
ها در کامیابی و ناکامی سازمان است.
امروزه منشا اصلی مزیت رقابتی در
تکنولوژی نهفته نیست ، بلکه در فداکاری ، کیفیت تعهد و توانایی نیروی کار
ریشه دارد. از مهمترین منابع
شهرستان ورامین یکی از شهرستان های استان تهران است . شهرستان ورامین از شمال شرق به شهرستان های پیشوا و پاکدشت، از شمال غرب به شهرستان قرچک ، از غرب به شهرستان ری، از جنوب به استان قم و از جنوب شرق و شرق به استان سمنان محدود می شود .
ثبت شرکت قراردادی تجاری است که گاه بین افراد حقیقی ( مردم عادی ) و حقوقی ( شرکت ها ) بسته می شود تا بنا بر آن سرمایه، توانایی یا روابط خود را در چهارچوب قوانین برای کسب منفعت به شراکت بگذارند .
قبل از ثبت شرکت در ورامین ب
تاسیس شرکت بهترین و مطمئن ترین روش جهت شروع انواع فعالیت اقتصادی در استان البرز می باشد. این استان به واسطه موقعیت جغرافیایی و قابلیت های بالقوه در زمینه های مختلفی چون نیروی انسانی متخصص و ... دارای مزیت نسبی و رقابتی نسبت به سایر استان های کشور می باشد. وجود 9 شهرک صنعتی و 3500 واحد صنعتی در استان البرز، استقرار صنایع استراتژیک و بزرگ ، سهل الوصول بودن به فرودگاه های بین المللی امام خمینی و مهرآباد ، واقع شدن در شاهراههای ارتباطی کشور ، وجود م
شرکت رایان گستر آرکا پارس با بهره گیری از نیروهای متخصص در زمینه دنیای دیجیتال به صورت سفارشی و طبق نیاز مشتری فعالیت داشته که خدمات ویژه ای را برای مشتریان خود بر اساس استانداردهای موجود ارائه می دهد. حوزه فعالیت این شرکت شامل حوزه های طراحی اختصاصی سایت و نرم افراز موبایل، تولید محتوا، تبلیغات مجازی، بازاریابی اینترنتی، پشتیبانی شبکه از راه دور، پشتیبانی و سئو وبسایت می باشد. از دیگر خدمات آرکا پارس می توان به اجرای استارتاپ های نوپا و
شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگترین تولید کننده و عامل نصب انواع سیستم های کنترل تردد نظیر انواع راهبند اتوماتیک بازویی،راهبند های امنیتی ،انواع بولارد ،انواع سیستم های تگ خوان و پلاکخوان و ... در شهر بوشهر.
تمامی محصولات این شرکت دارای دو سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد.
این سیستم در اماکن مختلف عمومی و خصوصی،انواع پارکینگ های هتل ها و پاساژ ها و مکان های نظامی و امنیتی کاربرد داشته و به شما کمک میکند عبور مرور خود را کنترل و
اجرای طرح ملی برق سبز و حذف قبوض خانگی توسط شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی
طرح ملی برق سبز و حذف قبوض خانگی از اول مهرماه توسط شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی اجرا می‌شود.
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، فرج نیا مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان تعداد کل مشترکین شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی را ۸۵۸ هزار مشترک اعلام کرد و گفت:شماره تلفن ۷۶۰ هزار مشترک (حدود ۸۹ درصدکل مشترکین) در ا
چتربازان به کسانی گفته میشود که وقتی جایی چیز رایگان و تخفیف خورده میدهند سریعا خود را می رسانند تا بهره مند گردند به اصطلاح چتر میشن ….و البته به بقیه هم خبر میدن

این اولین متن پین شده در گروه چتربازان شریف بوددرواقع ما در
چتربازان تمامی آمار های کد های تخفیف، پیشنهادات شگفت انگیز، همایش های
رایگان شده و… رو داشتیم. اگر شما بخواهید یک محصولی را از دیجی کالا یا
بامیلو و.. بخرید یا از سایت سفارش غذا سفارشی داشته باشید برای خرج کمتر و
تخفیف
شرکت اژدری نوین چندین سال است که در زمینه نماسازی ساختمان فعالیت می کند .
این شرکت بر اساس سوابق موجود در حال حاضر در حوزه مشاوره، طراحی و اجرای نماهای ساختمانی در پروژه های متفاوت مشغول به کار است و آماده همکاری با پروژه های مورد نظر در زمینه فعالیت های کاری خود می باشد.
واحد فنی و مهندسی شرکت شیشه اژدری نوین با دارا بودن متخصصین و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بهره گیری از نرم افزارهای تخصصی در حوزه های نماسازی، مدیریت کلیه پروژه های
توضیحات فایل:
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بهره وری
کاربران عزیز ،این فایل حاوی مطالعه مبانی نظری و پیشینه تحقیق بهره وری با فرمت پی دی اف در ۴۸ صفحه می باشد که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه تحقیق بهره وری :
بهره وری
در بخش دوم این فصل به بهره وری که متغیر وابسته این تحقیق است، می پردازیم. در این بخش با تاریخچه بهره وری و مفاهیم و تعاریف مختلف آن آشنا می شویم، به بهره و
دیروز به اتفاق عموی عزیزم (مسعود) برای دیدن بازی شاهین بوشهر با سرخپوشان ماهدشت برای اولین بار برای تماشای بازی فوتبال از نزدیک به استادیوم ورزشی اکباتان تهران رفتم.خداروشکر بعد از 10 سال دوباره شاهین بوشهر به لیگ برتر راه یاقت و حس حال خوبی به ما داد.و اونجا پر از بوشهری هایی بود که مدت ها حتی توی خود بوشهر ندیده بودمشون! ان شا الله که امسال شاهین قهرمان لیگ بشه.
بدون تردید پس از شنیدن کلمه “شبکه“ اولین سوالی که ذهن ما را درگیر خود کرده , این بود که به طور کلی شبکه یعنی چه ؟ و کاربرد آن چیست؟ و به عبارتی چرا باید به علم شبکه روی بیاوریم ؟!
در ساده ترین حالت ممکن , شبکه به معنی ارتباط یکپارچه بین کامپیوتر ها و دستگاه های دیگر نظیر پرینترها و مودم ها و … است . در شبکه , کامپیوتر ها به یکدیگر متصل می شوند و با زبان پروتکل ها با یکدیگر صحبت می کنند و به عبارتی تبادل اطلاعات می کنند . در این ارتباط یک سو سرویس ده
productivity=
▶️efficiency+effectiveness
◀️بهره وری = کارایی + اثربخشی
♦️مثالی از مفاهیم بالا:
فرض کنیم پروژه ای بر اساس طرح تجاری مصوب و آمار های قابل قبول طرح توجیهی با زمان برآوردی 12 ماهه و سرمایه مورد نیاز  500 میلیون تومان شروع گردید:
در صورتیکه پروژه مورد نظر در طول 12 ماه با همان سرمایه یعنی 500 م.ت به اتمام برسد،پروژه فوق از کارایی برخوردار می باشد.
در صورتیکه، پروژه طی مدت 12 ماه با سرمایه 500 م.ت پایان یافته باشد و هدف های شرکت را محقق کرده باشد، علاوه بر
بارش مطلوب باران باعث رونق پسته #زرند شد
فرماندار زرند : میزان بارندگی‌ها در شهرستان زرند در سال جاری افزایش قابل‌توجه دارد و باغ‌ها به‌خصوص در بخش تولید پسته در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارند.
حبیب‌الله خنجری افزود: در این شهرستان ۴۰ هزار هکتار باغ پسته وجود دارد که ۳۷ هزار هکتار از این باغ‌ها بارور هستند و پیش‌بینی ما برداشت ۲۲ تن پسته در مجموع باغ‌های شهرستان است.
وی تصریح کرد: وضعیت باغ‌ها با نظارت جدی کارشناسان جهاد کشاورزی مطلوب ا
 
عنوان کامل پایان نامه :
 
 شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بهره وری نیروی انسانی
 
قسمتی از متن پایان نامه :
 
 
چرخه بهره وری[1]
ادامه فعالیتهای اقتصادی شرکتها بدون اطلاع از وضعیت موجود آن، علی رغم صرف هزینه های هنگفت برای بهبود بهره وری اگر نه غیرممکن ولی مشکل بوده و همواره با بحرانهایی نظیر وجـــود ضایعات، افزایش دوباره کاریها و پایین بودن کیفیت محصولات تولیدی دست به گریبان خواهدبود. یکی از راههای رهایی از این معضل استفاده از چرخه به
شرکت حمل بار ایرانکس در امرباربری شیراز به اصفهان ، باربری شیراز به بوشهر ، باربری شیراز به تهران و ... زیر نظر اتحادیه فعالیت می نماید . 
این شرکت با داشتن انواع ماشین های سبک و سنگین آمادگی خود را برای حمل هر گونه باری اعلام می نماید . تمامی خودروها مجهز به پتو و موکت هستند . این شرکت  با به کار گیری رانندگان مجرب و آشنا به مسیر سعی نموده است خدمات مناسب را به مشتریان خود ارائه دهد .
برای استعلام قیمت ها در شهر شیراز با کارشناسان این مجموعه تما
 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین ادامه داد: ورود گردشگران غیر بومی و اجرای تورهای گردشگری داخلی و خارجی در آوج مولد اقتصادی مناسبی برای تقویت زیرساختهای گردشگری در این منطقه است که امیدواریم با همراهی مجموعه مدیریت شهرستان آوج و استفاده از همکاری‌های بومی علی رغم کمبودهای موجود بستر مناسبی برای توسعه گردشگری این شهرستان و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران فراهم گردد .
 
 
به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی و گ
اگر شما هم به عنوان یک دانشجو به دنبال یک شبکه اجتماعی قوی می‌گردید، «شبکه اجتماعی دانشگاهیان» را به شما معرفی می‌کنیم.
در این سامانه، علاوه بر امکانات متداولی که در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد، می‌توانید از امکانات ویژه‌ای از جمله موارد زیر بهره‌مند شوید:
مشاوره رزومه شغلی
ثبت شرکت دانشجویی
بیمه دانشجویی تامین اجتماعی
دانشنامه دانشگاهیان
شما هم می‌توانید به‌راحتی با عضویت در سازمان بین‌المللی دانشگاهیان، از امکانات فوق برخوردار
شرکت فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان،عامل فروش و نصب و راه اندازی انواع سیستم های راهبند هیدرولیک فک ایتالیا،راهبند هیدرولیک فادینی ایتالیا،راهبند هیدرولیک اوژن ایران در جنوب کشور،استان بوشهر و دارای نماینده مقیم نصب و خدمات پس از فروش در منطقه ویژه عسلویه
مناطق جنوبی ایران و به خصوص استان بوشهر و عسلویه به دلیل شرایط خاص آب و هوایی  و رطوبت بالای هوا،بحث خوردندگی به دلیل وجود نمک در هوا و .... مناطقی هستند که استفاده از راهبند های الکترو
نسبت P/E
نسبت P/E در یک شرکت به معنای انتظارات سرمایه‌گذاران از بازدهی آینده آن شرکت است؛ مثلا اگر شرکتی P/E پنج داشته باشد، یعنی انتظار داریم بازدهی آینده آن نزدیک به بهره سپرده‌های بانکی و حدود ۲۰ درصد باشد. نسبت P/E پنج همچنین نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری در این شرکت پس از پنج دوره سودآوری، می‌تواند اصل سرمایه‌ را بازگرداند.
انجام کلیه خدمات کامپیوتر لپ تاپ و شبکه در شهر قزوین و شما در حضور شما. - عیب یابی سیستم و رفع عیب با دستگاه و نرم افزارهای تخصصی در دفتر قزوین - پارتیشن بندی هارد دیسک - نصب انواع ویندوز 7 - 8 - 10 - XP و سرور - نصب و راه اندازی انواع نرم افزارهای عمومی، تخصصی و حسابداری - نصب و راه اندازی آنتی ویروس و ویروس کشی و تعمیر ویندوز خراب شده در اثر ویروس - بازیابی اطلاعات پاک شده حتی فرمت شده - نصب و راه اندازی انواع شبکه - نصب و راه اندازی انواع پرینتر و اسکنر
با استعانت از خداوند متعال، شرکت کشت و صنعت مکران (سهامی خاص) نیروی انسانی مورد نیاز خود را برای زمان بهره برداری، از بین متقاضیان واجد شرایط در مقاطع تحصیلی: فوق دیپلم و لیسانس طبق شرایط در نظر گرفته شده (آزمون کتبی، مصاحبه عمومی و تخصصی و معاینات پزشکی)، براساس جدول زیر و با انعقاد قرارداد مدت معین، مطابق قوانین کار و تأمین اجتماعی در استان سیستان و بلوچستان و به صورت ساکن و شاغل دائم (این شرکت طرح اقماری ندارد)، جذب می نماید.
 
 
لینک مشخصا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها