نتایج جستجو برای عبارت :

قدردانی باشگاه دورتموند از هواداران وفادار این تیم پیش از بازی با پادربورن

به گزارش دورتموند ایران ، تیم فوتبال بورسیا دورتموند در هفته دوازدهم رقابت های بوندسلیگا به مصادف پادبورن رفت. پیش از این دیدار و با تصمیم باشگاه دورتموند، در یک اقدام فرهنگی از شش نفر از هواداران وفادار و دیرینه این باشگاه تقدیر به عمل آمد.
 
به گزارش دورتموند ایران، مارکو رویس کاپیتان باتجربه و آلمانی تیم فوتبال بورسیا دورتموند پس از نمایش ضعیف این تیم مقابل پادرپورن تیم ته جدولی بوندسلیگا در مصاحبه با خبرنگار گفت : " دیگر هرگز نباید به این شکل بازی کنیم. عملکرد امشب ما بسیار ضعیف بود و ما شرمنده هواداران شدیم. از هوادران معذرت می خواهم.
تیم فوتبال بورسیا دورتموند در این دیدار با دریافت سه گل در نیمه اول بازی را به تیم قعر جدولی پادربورن واگذار کرد. اما با شروع نیمه دوم آنها یک گ
به گزارش دورتموند ایران ، طی مراسمی که با حضور اعضای مختلف باشگاه دورتموند برگزار شد، دکتر راینهارد رائوبال مجددا به عنوان رئیس باشگاه معرفی و منصوب گردید.
آقای رائوبال پس از این انتصاب گفت " از اینکه رئیس باشگاه شده ام خوشحالم"
رائوبال از سالهای 1979 تا 1982 و همچنین 1984 تا 1986 نیز ریاست این باشگاه را عهده دار بوده است.
با انتخاب مجدد رائوبال به عنوان ریاست باشگاه او این سمت را از سال 2004 تاکنون حفظ کرده است.
 به استثنای دو رای ممتنع، از تعداد 159,037 ن
به گزارش دورتموند ایران ، در آستانه سال جدیدی میلادی و کریسمس طبق روال هر ساله باشگاه فوتبال بورسیا دورتموند با حضور هواداران و اعضای این تیم جشنی برگزار کرد. در این جشن برنامه های متنوعی تدارک دیده شده بود و هواداران بسیاری نیز در این جشن حضور داشتند.
از جمله برنامه هایی که در این مراسم انجام شد، امضای پیراهن تیم توسط بازیکنان دورتموند بود. آنها پیراهن های خود را امضا می کردند و به هواداران هدیه می دادند. همچنین در قسمتی از این جشن بازیکنان
به گزارش دورتموند ایران ، تیم دورتموند در هفته چهاردهم بوندسلیگا از مهمان خود دوسلدورف در ورزشگاه وستفالن میزبانی کرد.
در این بازی دورتموند موفق به زدن 5 گل به این تیم شد و در ورزشگاه خود و در مقابل دید هواداران خود جشنواره گل به پا کرد.
اولین گل دورتموند را کاپیتان رویس در دقیقه 42 به ثمر رساند تا این گل آغازی بر جشنواره گل این تیم در نیمه دوم باشد.
با شروع نیمه دوم، در دقیقه 53 توسط سانچو گل دوم وارد دروازه دوسلدورف شد اما با تصمیم VAR این گل مرد
به گزارش دورتموند ایران ، تیم فوتبال بورسیا دورتموند در هفته سیزدهم بوندسلیگای آلمان هرتابرلین را در خانه خود دو بر یک شکست داد. در این بازی هازاد و سانچو برای زنبورها گلزنی کردند.
هواداران دورتموند که از پرشورترین هواداران فوتبال در دنیا هستند، بار دیگر این موضوع را ثابت کردند.
در  فیلم زیر آتش بازی هواداران دورتموند را در ورزشگاه خانگی هرتابرلین مشاهده می کنید.
 
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا
به گزارش دورتموند ایران ، با این که مدیران دورتموند در مصاحبه هایشان همواره تاکید بر حفظ جیدون سانچو دارند اما هیچ کس نمی تواند تضمین دهد که او همچنان در این تیم باقی خواهد ماند. با این وجود حتی خود مدیران هم نسبت به گفته های خود مطمئن نیستند و به دنبال جانشین برای خروج احتمالی سانچو از دورتموند هستند.
در همین رابطه آنتونی وینگر 19 ساله تیم سائوپائو یکی از گزینه های جانشینی سانچو در رسانه ها مطرح شده است.
این بازیکن که متولد 24 فوریه 2000 است 1.72 س
#غیر_رسمی 
 امره جان از یوونتوس به دورتموند پیوست
انتقال امره جان به دورتموند تکمیل شده است. امره جان، هافبک 26 ساله آلمانی که در این فصل به یک نیمکت‌نشین مطلق در یوونتوس تبدیل شده بود، پس از چندین بار ابراز نارضایتی، به خواسته‌اش رسید و می‌تواند در بوندس‌لیگا به فوتبالش ادامه دهد. طبق توافقات انجام شده، امره جان در انتقالی قرضی به ارزش 2 میلیون یورو همراه با بند خرید اجباری 27 میلیون یورویی از یوونتوس راهی دورتموند می‌شود. امره جان فردا ر
به گزارش دورتموند ایران  به تازگی اخباری در سانه ها مطرح شده که حکایت از انتقال احتمالی امره جان به دورتموند دارد.
امره جان بازیکن 25 ساله و دو رگه ی آلمانی و ترکیه ای در یوونتوس ایتالیا بازی می کند.
او تا سال 2022 با این باشگاه قرارداد دارد. البته که او فوتبال خود را از کشور یعنی آلمان و از تیم جوانان فرانکفورت شروع کرده است.
او پس از فرانکفورت به تیم زیر 17 ساله های بایرن پیوست و در ادامه مسیر را در تیم بایرن مونیخ تا رده بزرگسالان طی کرد. او پس از
خرید بلیت بازی پدیده استقلال از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
خرید بلیت بازی های پدیده مشهد لیگ برتر و جام حذفی کیو ار تیکت
با خبر گروه دو باشگاه خبرنگاران کودک و با حمل از باشگاه پدیده شهر ماشین تنها ۱۰ درصد ورزشگاه دوست رضا ع با هواداران استقلال ویژه . طرفداری باشگاه پدیده خراسان هدف داشت مانند ورزش ‌های قبل این تیم سر مدفن با خرید بلیت‌های دیدار شنبه آینده با آزادی تماشای وابسته را با منظور هواداران مشهدی.
ادامه
به گزارش دورتموند ایران ، دو تیم دورتموند و دوسلدورف در ورزشگاه خانگی دورتموند یعنی وستفالن بازی هفته چهاردهم خود در این فصل بوندسلیگا را برگزار خواهند کرد.
در ده مسابقه اخیر این دو تیم، دورتموند 6 بار موفق به شکست حریف خود شده و دو بار هم شکست خورده و تنها دو بازی به تساوی انجامیده است.
در تاریخ این دو تیم، چهل بار به مصاف هم رفته اند که دورتموند 17 بازی را برده و 15 بازی را شکست خورده و 8 بازی هم مساوی شده است.
در این چهل دیدار دورتموند مجموعا 75
به گزارش دورتموند ایران ، ارلینگ هالاند مهاجم 19 ساله تیم فوتبال سالزبورگ در بوندسلیگای اتریش در سد خرید دورتموند قرار گرفته است. ارزش فعلی این بازیکن 30 میلیون یورو تخمین زده شده که البته باید این نکته را در نظر گرفت که هالاند خواهان بسیاری دارد و باشگاه های زیادی به دنبال او هستند، و به همین خاطر به جهت رقابت با سایر باشگاه ها احتمالا از 30 میلیون یورو بیشتر معامله شود.
هالاند در این فصل 13 بازی برای تیمش انجام داده که در این مدت 15 گل و 6 پاس گل
به گزارش دورتموند ایران ، تیم بورسیا دورتموند که در سخت ترین گروه لیگ قهرمانان اروپا قرار داشت موفق به صعود از این گروه به مرحله یک هشتم نهایی شد.
گروه F این رقابت های که به گروه مرگ نامیده شد، چهار نماینده از چهار کشور اسپانیا، ایتالیا، آلمان و چک داشت. بارسلونا، اینتر، دورتموند و اسلاویا پراگ تیم هایی بودند که در این گروه حضور داشتند.
دورتموند در اولین بازی خود برابر بارسلونا به تساوی صفر صفر دست یافت.در دومین بازی پراگ را دو بر یک شکست داد.
به گزارش دورتموند ایران ، تیم فوتبال دورتموند در هفته سیزدهم رقابت های بوندسلیگا در ورزشگاه خانگی هرتابرلین، به مصاف هم می روند.
در تاریخ در 10 تقابل اخیر این دو تیم در بوندسلیگا و دی اف بی پوکال جام حذفی آلمان، دورتموند پنج بار موفق به شکست این تیم شده، چهار دو تیم با تقسیم امتیازات زمین را ترک کرده اند و تنها یک بار هرتابرلین موفق به شکست زنبورها شده است.
آخرین برد هرتابرلین برابر دورتموند به سال 2017 باز می گردد که در این دیدار در هفته 24 بوند
به گزارش دورتموند ایران ، بعد از حواشی به وجود آمده خارج از زمین فوتبال برای جیدون سانچو ستاره جوان دورتموند، بار دیگر این بازیکن به بسیاری از تیم ها لینک شد.
در حالیکه همه انتظار خروج سانچو از دورتموند را داشتند، زورک اعلام کرد هیچ برنامه ای برای فروش او نداریم.
زورک در ادامه صحبت هایش تاکید داشت که سانچو عنصری اساسی برای تیم ما است و ما در این باره بارها با سانچو صحبت هایی داشته ایم.
زورک همچنین به نمایش عالی سانچو در بازی مقابل هرتابرلین و
رئیس باشگاه ناپولی، اورلیو دی‌لورنتیس اعلام کرد مژده‌ای برای هواداران این تیم دارد و امروز دوشنبه باشگاه ناپولی پیوستن یک بازیکن جدید به این تیم را رسماً اعلام خواهد کرد. ناپولی که امسال با اختلاف زیاد نسبت به یوونتوس، فصل را با کسب مقام دوم سری آ به پایان رسانده در اولین فصل فعالیت زیر نظر کارلو آنچلوتی موفق به کسب 79 امتیاز در این لیگ شد و از این گذشته در چمپیونزلیگ هم بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت تا هوادارانش را به سال آینده امیدوار کند
به گزارش دورتموند ایران ، کمتر از یک ماه تا پایان سال 2019 میلادی و آغاز 2020 باقیمانده است. اروپاییها در تکاپوی کریسمس و آغاز سال نو هستند. در تصویر زیر خلاقیت یک هوادار دورتموند در تهیه نان و کولوچه برای کریسمس را مشاهده می کنید.
به گزارش دورتموند ایران ، دو تیم بارسلونا و دورتموند در دیدار برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار در ورزشگاه خانگی بارسلونا، نیوکمپ برگزار خواهد شد.
زردپوشان وستفالن و آبی اناری های بارسلونا در حالی به مصاف هم خواهند رفت که پیش از این در تاریخ این دو تیم تنها سه بار به مصاف هم رفته اند.
آخرین مصاف این دو تیم به دیدار رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان در فصل جاری بر می گردد جایی که این دو تیم به نتیجه تساوی بدون گل
به گزارش دورتموند ایران ، هواداران تیم دورتموند در اقدامی زیبا و جالب سرودی را همخوانی کردند. این همخوانی در ورزشگاه وستفالن ورزشگاه خانگی دورتموند انجام شده است. در زیر این فیلم را تماشا می کنید.
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آو
باشگاه استقلال امروز مذاکرات اولیه خود را با علی کریمی بر سر تمدید قرارداد آغاز کرد.

 
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امروز صبح در محل اردوی آبی پوشان در العین امارات مذاکرات باشگاه استقلال با علی کریمی آغاز شد‌.در این مذاکرات باشگاه استقلال پیشنهادات خود را به علی کریمی برای تمدید قرارداد ارائه و مقرر شد وی ظرف مدت یک هفته به باشگاه پاسخ بدهد.در روزهای آینده باشگاه
به گزارش دورتموند ایران ، در پایان بازی های گروه F لیگ قهرمانان اروپا، تیم بورسیا دورتموند در ورزشگاه نیوکمپ از میزبان خود بارسلونا، با سه گل شکست خورد تا صعود او مشروط به نتیجه آخر این تیم برابر اسلاویا پراگ و البته نتیجه دیدار بارسلونا و اینتر باشد.
دورتموند اما در این دیدار یک گل از سه گل خورده را جبران کرد اما این باعث نشد که بتوانند بازی را برگردانند.
در این دیدار ابتدا لوئیس سوارز در دقیقه 29 و لیونل مسی در دقیقه 33 دو گل بارسلونا را زدند
مدیرعامل باشگاه تراکتور در نامه ای به رئیس سازمان لیگ به خاطر حرکت تماشاگران پرسپولیس شکایت کرد.
به گزارش مهر به نقل از سایت باشگاه تراکتور، باتوجه به خواسته و مطالبه هواداران تراکتور پیرامون فیلم منتشر شده از هواداران باشگاه پرسپولیس شکایتی در این خصوص توسط غلامرضا صادقیان مدیرعامل باشگاه تراکتور تنظیم و به سازمان لیگ فوتبال ایران ارسال شد. رونوشت این شکایت نیز به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشورمان ارسال شد.

در بخشی از این نامه آمد
آیا بیرانوند سابقه کری برای تراکتوری‌ها داره و اصلا رقیب پرسپولیس حسابشون کرده که هواداری عقده‌ای این تیم علیه‌ش فحاشی کردن (البته فقط برای بیرانوند این اتفاق رخ نداده، این جماعت هر بازی میزنه به سرشون و علیه یه نفر موضع میگیرن). چرا باشگاه پرسپولیس بخاطر بی‌احترامی‌ها از این باشگاه شکایت نمیکنه؟
به گزارش دورتموند ایران ، طبق شنیده ها ماریو مانژوکیچ مهاجم 33 ساله یوونتوس ایتالیا در سید خرید دورتموند قرار دارد.
مانژوکیچ کروات که در سال 2015 از اتلتیکو مادرید به یوونتوس پیوست، مد نظر دورتموند قرار گرفته است.
او البته سابقه بازی در بایرن مونیخ را نیز دارد و با جو بوندسلیگا و تیم های آلمانی تا حدودی آشناست.
او البته با وجود گذشت 13 هفته از سری آ در سال 2020-2019 حتی یک دقیقه هم برای این تیم بازی نکرده و پیشنهاد این تیم آلمانی می تواند او را وسوسه ب
ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند
سیگنال ایدونا پارک (وست فالن)، نام استادیوم فوتبالی در شهر دورتموند آلمان است.
نام تاریخی این ورزشگاه «وست فالن» یا «وست فالن اشتادیون» است و نام کنونی، نامی تجاری است که از دسامبر ۲۰۰۵ تا ژوئن ۲۰۱۶ برجای خواهد ماند که بعد از اتمام قرارداد باشگاه با شرکت تجاری، نام آن به وست فالن باز خواهد گشت.
این استادیوم، ورزشگاه خانگی تیم فوتبال بروسیا دورتموند است و با بیش از هشتاد هزار نفر ظرفیت، بزرگترین ورزشگاه
به گزارش دورتموند ایران ، در هفته سیزدهم رقابت های بوندسلیگا، دورتموند در ورزشگاه خانگی هرتابرلین به مصاف این تیم رفت که موفق به شکست دو بر یک این تیم شد.
خلاصه بازی
در این دیدار برای دورتموند ابتدا جیدون سانچو در دقیقه 15 اولین گل دورتموند را به ثمر رساند و سپس هازاد تنها دو دقیقه پس از گل اول، گل دوم دورتموند و گل اول خود را وارد دروازه هرتا کند.
هرتابرلین پس از دریافت دو گل در فاصله بسیار کم سعی در جبران نتیجه داشت تا اینکه در دقیقه34 توسط ول
در صورت داشتن مشتریان وفادار ، تجارت موفق می شود. برای هر صاحب مشاغل ، این یک واقعیت مهم در زندگی است. برای ارتباط با بازار طاقچه و به دست آوردن مشتری ، بهترین راه برای پیشبرد مکان است. صاحبان مشاغل زمان زیادی را صرف بازاریابی می کنند. برای تعریف استراتژی های مختلف مشتری برای …The post چرا داشتن وب سایت شما برای مارک های شخصی مهم است؟ appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2T5rJSv
مشاهده مطلب در کانال
علی پروین به شایعات جدایی برانکو از پرسپولیس واکنش نشان داد.
خبرگذاری نیوزمای :
پرسپولیس موفق شد با برانکو برای سومین سال پیاپی قهرمان لیگ برتر شود و همچنین با کسب قهرمانی جام حذفی به اولین تیمی تبدیل شود که در فرمت جدید فوتبال ایران، دوگانه کسب می‌کند. علی پروین اسطوره #باشگاه پرسپولیس در پستی اینستاگرامی از برانکو حمایت کرد.
علی پروین نوشت:
«یکبار دیگه قهرمانی تو لیگ برتر و جام حذفی رو به مدیریت، هواداران، کادر فنی با درایت و #بازیکنان با
باشگاه پرسپولیس با گردآوری مدارک و مستندات، حمله به هواداران خود را در مراجع ذیصلاح پیگیری خواهد کرد.

 
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با توجه به اقدام‌های صورت گرفته در جریان بلیت فروشی و حوادث رقم زده شده برای هواداران پرسپولیس، باشگاه در حال جمع آوری مدارک و مستندات است که با ارایه آن به مراجع ذیصلاح، این موارد را با جدیت پیگیری خواهد کرد.
 
انتهای پیام
 
بیران
به گزارش دورتموند ایران ، اشرف حکیمی بازیکن 21 ساله تیم فوتبال دورتموند از سوی کنفدراسیون فوتبال آفریقا به عنوان بهترین بازیکن جوان این قاره در سال 2019 انتخاب شد. حکیمی که از رئال به صورت قرضی به دورتموند پیوسته، به واسطه عملکرد خیره کننده اش در ترکیب دورتموند به این عنوان دست یافت.
حکیمی تا به اینجای رقابت های بوندسلیگا در 12 بازی برای زردپوشان وستفالن به میدان رفته که تاکنون دو گل زده و سه پاس گل هم داده است. اما چیزی که به احتمال زیاد موجب دس
۹۰ به ۱۰ دوباره هوا می‌شود؟ نتایج استقلالِ استراماهوچی علیه قانون سازمان لیگ
قرعه‌کشی لیگ نوزدهم این نوید را می‌داد که برای اولین بار قانون ۱۰-۹۰ اجرا شود اما به نظر می‌رسد این قانون اجرایی نخواهد شد. فعلا اوضاع استقلال خوب پیش نرفته و ۲ گل در دقایق پایانی باعث شده این تیم یک شکست برابر ماشین‌سازی و سپس توقف برابر فولاد را تجربه کنند
این نتایج اما از یک جهت دیگر هم حائز اهمیت است. استقلال هفته چهارم میزبان دربی رفت است و باید ۹۰ درصد سکوه
پیش بازی دورتموند ولفسبروگ
از هفته دوم بوندسلیگای آلمان فصل 2020-2019، دورتموند و ولفسبورگ به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در ورزشگاه وستفالن که ورزشگاه خانگی دورتموند است برگزار خواهد شد. در جدول رقابت های بوندسلیگا، ولفسبورگ با 17 امتیاز و دورتموند با 16 امتیاز رتبه های چهارم و پنجم را در اختیار دارند و به نوعی برد و باخت هر یک از این دو تیم در این بازی می تواند جای آن ها را در رده بندی لیگ عوض کند. این دو تیم تاکنون 44 بار رویاروی هم قرار گرفته ان
پیش بازی دورتموند ولفسبروگ
از هفته دوم بوندسلیگای آلمان فصل 2020-2019، دورتموند و ولفسبورگ به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در ورزشگاه وستفالن که ورزشگاه خانگی دورتموند است برگزار خواهد شد. در جدول رقابت های بوندسلیگا، ولفسبورگ با 17 امتیاز و دورتموند با 16 امتیاز رتبه های چهارم و پنجم را در اختیار دارند و به نوعی برد و باخت هر یک از این دو تیم در این بازی می تواند جای آن ها را در رده بندی لیگ عوض کند. این دو تیم تاکنون 44 بار رویاروی هم قرار گرفته ان
پیش بازی دورتموند ولفسبروگ
از هفته دوم بوندسلیگای آلمان فصل 2020-2019، دورتموند و ولفسبورگ به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در ورزشگاه وستفالن که ورزشگاه خانگی دورتموند است برگزار خواهد شد. در جدول رقابت های بوندسلیگا، ولفسبورگ با 17 امتیاز و دورتموند با 16 امتیاز رتبه های چهارم و پنجم را در اختیار دارند و به نوعی برد و باخت هر یک از این دو تیم در این بازی می تواند جای آن ها را در رده بندی لیگ عوض کند. این دو تیم تاکنون 44 بار رویاروی هم قرار گرفته ان
دبل جولیان برانت 23 ساله در بازی مقابل گلادباخ در جام حذفی آلمان
تیم فوتبال دورتموند در دور دوم رقابت های جام حذفی آلمان ملقب به دی اف بی پوکال به مصاف مونشن گلادباخ رفت. آنها این بازی را با نتیجه 2 بر 1 بردند تا به دور بعدی این رقابت ها راه پیدا کنند. نکته جالب توجه این بازی اما درخشش جوان 23 ساله زنبورها بود.
 
جولیان برانت بازیکن آلمانی دورتموند با دو گلی که زد توانست یک تنه دورتموند را به مرحله بالاتر هدایت کند. زردپوشان ابتدا در دقیقه 77 توسط
دبل جولیان برانت 23 ساله در بازی مقابل گلادباخ در جام حذفی آلمان
تیم فوتبال دورتموند در دور دوم رقابت های جام حذفی آلمان ملقب به دی اف بی پوکال به مصاف مونشن گلادباخ رفت. آنها این بازی را با نتیجه 2 بر 1 بردند تا به دور بعدی این رقابت ها راه پیدا کنند. نکته جالب توجه این بازی اما درخشش جوان 23 ساله زنبورها بود.
 
جولیان برانت بازیکن آلمانی دورتموند با دو گلی که زد توانست یک تنه دورتموند را به مرحله بالاتر هدایت کند. زردپوشان ابتدا در دقیقه 77 توسط
دبل جولیان برانت 23 ساله در بازی مقابل گلادباخ در جام حذفی آلمان
تیم فوتبال دورتموند در دور دوم رقابت های جام حذفی آلمان ملقب به دی اف بی پوکال به مصاف مونشن گلادباخ رفت. آنها این بازی را با نتیجه 2 بر 1 بردند تا به دور بعدی این رقابت ها راه پیدا کنند. نکته جالب توجه این بازی اما درخشش جوان 23 ساله زنبورها بود.
 
جولیان برانت بازیکن آلمانی دورتموند با دو گلی که زد توانست یک تنه دورتموند را به مرحله بالاتر هدایت کند. زردپوشان ابتدا در دقیقه 77 توسط
برای حل بخشی از مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس، مسئولان این باشگاه قصد دارند یکبار دیگر از هواداران خود کمک مالی بگیرند.


 
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، با نامه سومی که برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس به مسئولان این باشگاه داده تا مطالباتش پرداخت شود ادامه حضور او در این باشگاه را با ابهام روبه‌رو کرده است و این احتمال وجود دارد که برانکو که یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد به دلیل عدم تعه
باشگاه تاتنهام رسما اعلام کرد که ژوزه مورینیو، سرمربی سابق منچستر یونایتد و چلسی رسما به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.
مورینیو با تاتنهام قراردادی 4 ساله امضا کرد و تا سال 2023 در زمام هدایت این تیم قرار دارد. باشگاه تاتنهام شب گذشته پوچتینو را از سمت مربیگری تاتنهام بعد از 5 سال برکنار کرد.
پوچتینو 5 سال و نیم در تاتنهام حضور داشت و پایه ریز اصلی موفقیت‌های اخیر این باشگاه به حساب می‌آید. البته پوچتینو بعد از اینکه با این تیم در فصل گذش
باشگاه فوتبال بارسلونا 
ورزشگاه باشگاه بارسلونا، نیوکمپ که با حمایت‌های مالی هواداران در سال ۱۹۵۷ ساخته شد.
بارسلونا با مربیگری هلنیو هررا و لوییز سوارز جوان (بازیکن سال فوتبال اروپا در ۱۹۶۰) و دو بازیکن مجارستانی به توصیه کوبالا با نام‌های ساندور کوچیس و زولتان زیبور توانست دو عنوان ملی دیگر در سال ۱۹۵۹ و لا لیگا و جام بین شهری را در ۱۹۶۰ کسب کند. در ۱۹۶۱ بارسلونا اولین باشگاهی بود که توانست رئال مادرید را در رقابت‌های لیگ قهرم
به گزارش دورتموند ایران ، آکسل ویتسل بازیکن تیم فوتبال دورتموند چهار بازی آخر تیمش در سال 2019 را به دلیل مصدومیتی که برایش پیش آمد از دست داد. اما ویتسل در جریان تمرین تیمش مصدوم نشده است، و مصدومیت او در خانه اش رخ داده است.قضیه از این قرار است که در طبقه بالای منزل ویتسل نرده هایی برای جلوگیری سقوط فرزندانش وجود دارد که این نرده ها قفل نشده بودند. آکسل ویتسل اما بی خبر از همه جا به این نرده ها تکیه می دهد و با صورت از پله ها به پایین سقوط می کند
فرشاد احمدزاده که به دلیل آسیب‌ دیدگی از تمرینات معاف شده بود، از چهارشنبه هفته آینده در تمرینات سرخپوشان حاضر خواهد شد
 
گابریل کالدرون هفته آینده برای حضور در اجلاس برترین مربیان آسیا راهی چین خواهد شد
 
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای از هواداران دعوت کرد روز جمعه برای حمایت از تیم محبوب خود با حضور در ورزشگاه یادگار امام، به تشویق قهرمان ایران بپردازند
 
۱۶ سال پیش در چنین روزی؛ پرسپولیس در دیداری پرگل با نتیجه ۲-۸ پگاه را شکست دا
به گزارش دورتموند ایران ، تیم فوتبال بورسیا دورتموند از حالا به فکر تقویت خود است و گزینه هایی را نیز در همین راستا در دستور کار قرار داده است که یکی از انها ترروی پاروت است.
پاروت متولد چهارم فوریه سال 2002 و در شهر دوبلین ایرلند است.
این مهاجم یک متر و هشتادوپنجی راست پا است و با تیم فعلی خود یعنی تاتنهام تا سال فوریه 2019 قرارداد دارد.
تروی فوتبال خود را در سال 2017 و در تیم بلوردس ایرلند شروع کرد و از این تیم به جوانان تاتنهام پیوست.
او در این فصل
  تعدادی از هواداران استقلال برای اعتراض به مدیران این باشگاه مقابل ساختمان این باشگاه حضور پیدا کردند اما درخواست آنها به جایی نرسید.


 
  بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پیش از ظهر امروز تعدادی از هواداران استقلال که به 20 نفر هم نمی‌رسیدند برای اعتراض به عملکرد مدیریت این باشگاه در خیابان سعادت آباد حضور پیدا کردند اما تجمع بیهوده آنها سرانجامی نداشت.
 
این تعداد از طرفداران استقلال که
گروه مهندسی #خاتم توس  توانایی تولید #سخت افزار های #بانکی و #نرم افزارهای آن را که در قالب نرم افزار ebank و نرم افزار لویالتی(باشگاه مشتریان) رادارا می باشد. برخی مشتریان: بانک ها و موسسات مالی اعتباری خطوط هوایی شرکت های بیمه شرکت های کارگزاری بورس شرکت های لیزینگ شرکت های خودروسازی صنایع غذایی دارویی پزشکی و دندان پزشکی و…. نمو نه های  آن شامل : ۱- لویالتی ویژه فروشگاه های زنجیره ای ۲- لویالتی ویژه باشگاه های ورزشی ۳-لویالتی ویژه فرهنگی و م
به گزارش دورتموند ایران ، تیم دورتموند در بازی آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی خود به مصاف اسلاویا پراگ از کشور چک رفت. در این بازی دورتموند با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و با توجه به شکست اینتر مقابل بارسلونا جواز صعود به مرحله بعد را کسب کرد.
در این بازی اما بیشتر از هر بازی دیگر دورتموند، بورکی نقش بسیار موثری در تیمش ایفا کرد. او با چند سیو دیدنی توانست دورتموند را ضمن نجات دادن از خطر حذف، در راه رسیدن به مرحله یک هش
آنها که مصونیت کامل دارند...
هواداران استقلال تمام صندلی‌های ورزشگاه فولادشهر را پس از باخت به ذوب آهن شکستند دریغ از حتی یک  تذکر!!
جالب است حال این جماعت کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند که چرا فقط پرسپولیس ۳۰ میلیون جریمه شده است!!!
شاید انتظار داشته‌اند ۶ امتیاز هم از پرسپولیس کسر شود و بدهند به تیم وزارتی و مربی گران و خوشتیپ و عصبانی‌اش تا گریه نکند
گاهی آدم نمی‌داند باید به کسی که نیست وفادار بماند یا نه؛
اگر عهد‌های قدیم را بشکنی چه فرقی با او داری؟
اگر پای قول و قرار‌ها بمانی، اصلا می‌شود یک طرفه پای قول و قرار‌ها ماند؟
فکر می‌کنم از یک جایی به بعد ما به آدم ِ رفته وفادار نیستیم، بلکه به خودمان وفادار می‌مانیم؛
رو‌به‌رو شدن با این حقیقت که آن‌ حرف‌ها همه‌اش باد هوا بوده، که شاید بیشترشان دروغ بوده، کار هر کسی نیست.
از یک جایی به بعد ما اصلا نمی‌دانیم چرا و به چه کسی وفادار ماند
کارت هواداری ورزشی 
باشگاه های فرهنگی و ورزشی
به عنوان جایگاه ویژه‌ای برای گردهمایی گروهی از مردم با هدفی معین است.
و درکشور سالانه پذیرای خیل عظیمی از ورزش دوست می باشد و از دیر باز تا کنون، با میزبانی از ورزش دوستان و طرفداران وگردشگران از ادیان و فرق گوناگون،
به نحوی که این حضور موجب گشته تا در معادلات جهانی باشگاه های فرهنگی و ورزشی  را به عنوان  نمادکلان شهرهای دنیا به حساب آورند،
در همین خصوص راه کارهای جهت راه اندازی  باشگاه های هوا
کارت هواداری ورزشی 
باشگاه های فرهنگی و ورزشی
به عنوان جایگاه ویژه‌ای برای گردهمایی گروهی از مردم با هدفی معین است.
و درکشور سالانه پذیرای خیل عظیمی از ورزش دوست می باشد و از دیر باز تا کنون، با میزبانی از ورزش دوستان و طرفداران وگردشگران از ادیان و فرق گوناگون،
به نحوی که این حضور موجب گشته تا در معادلات جهانی باشگاه های فرهنگی و ورزشی  را به عنوان  نمادکلان شهرهای دنیا به حساب آورند،
در همین خصوص راه کارهای جهت راه اندازی  باشگاه های هوا
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد
باشگاه فوتبال منچستریونایتد یکی از باشگاه های حرفه ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلستان است. این باشگاه در سال 1878، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث تأسیس شد.
تاریخچه باشگاه منچستریونایتد
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در سال 1878 توسط شرکت راه آهن لانکشایر و یورکشایر و با نام نیوتون هیث شکل گرفت. در ابتدا این تیم فقط با تیم های شرکت های راه آهن دیگر بازی می کرد، ولی در 20 نوامبر 1880 اولین بازی رسمی خود را در برابر بو
پیش از این هم اعلام شده بود که ناپولی برای حضور هر چه قوی‌تر در فصل آینده به دنبال اضافه کردن یک مهاجم به ترکیب خود است. مهاجم سابق ناپولی فابیو کوالیارلا امسال آقای گل لیگ ایتالیا شد تا هواداران ناپولی حسرت از دست دادن او را بخورند. اما دی‌لورنتیس، احتمال بازگشت کوالیارلای 36ساله به ناپولی را رد کرد ولی گفت امروز دوشنبه خبر خیلی خوبی برای باشگاه در پیش خواهد بود و اعلام خواهد شد.
تپسی از راه‌اندازی باشگاه مشتریان در آخرین نسخه اپلیکیشن خود خبر داد. این تاکسی اینترنتی که به تازگی از رنگ و لوگوی جدیدش رونمایی کرده بود، باشگاه مشتریان خود را با نام «سفینه تپسی» به عنوان یکی از قابلیت‌های تازه‌اش معرفی کرد.
«سفینه تپسی» یا باشگاه مشتریان این شرکت، با هدف قدردانی از مسافران وفادار این تاکسی اینترنتی و افزایش حس تعلق به برند تپسی طراحی شده است و تمامی کاربران تپسی می‌توانند پس از بروزرسانی اپلیکیشن تپسی در آن ثبت نام
به تازگی لیستی از باارزش ترین بازیکنان رئال به که صورت قرضی به تیم های مختلف پیوسته اند منتشر شده است.
1- در این فهرست دنی سبایوس در رتبه نخست قرار دارد. سبایوس که ارزشی معادل 45 میلیون یورو دارد به صورت قرضی به آرسنال رفته و در انگلیس بازی می کند.
2- رتبه دوم این فهرست اشرف حکیمی بازیکن دورتموند است که تازگی 21 ساله شده است. حکیمی مراکشی با 30میلیون یورو دومین بازیکن برتر این فهرست است. حکیمی که تا به اینجای که عملکرد بسیار درخشانی داشته و ممکن است
به تازگی لیستی از باارزش ترین بازیکنان رئال به که صورت قرضی به تیم های مختلف پیوسته اند منتشر شده است.
1- در این فهرست دنی سبایوس در رتبه نخست قرار دارد. سبایوس که ارزشی معادل 45 میلیون یورو دارد به صورت قرضی به آرسنال رفته و در انگلیس بازی می کند.
2- رتبه دوم این فهرست اشرف حکیمی بازیکن دورتموند است که تازگی 21 ساله شده است. حکیمی مراکشی با 30میلیون یورو دومین بازیکن برتر این فهرست است. حکیمی که تا به اینجای که عملکرد بسیار درخشانی داشته و ممکن است
پخش زنده بازی تراکتور و ذوب آهن از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
سیمای سراسری
فوتبال حل چدن اصفهان تراکتورسازی تبریز هفته 27 لیگ عالی فوتبال کشور رشت آهن خوزستان فوتبال یکدوم اول موجود حل چدن اصفهان. صاحب باشگاه تراکتورسازی بود هواداران در ورزش مقابل ذوب آهن را مجانی اعلام.
ادامه مطلب
حمله‌های متعدد اسطوره‌های استقلال تهران به استراماچونی؛ اینبار نوبت به صمد مرفاوی رسید:
زمانی که فقط چند روز به شروع مسابقات لیگ باقی مانده بود و استراماچونی تهدید به جدایی کرد مسولان باشگاه استقلال باید برخورد جدی و قاطع از خود نشان می‌دادند، وقتی او مشاهده می‌کند واکنشی از سوی مدیران استقلال با او صورت نمی‌گیرد تصور می‌کند هر کاری می‌تواند در استقلال انجام دهد
اگر این اتفاقات تکرار شود و استراماچونی به رفتارهایش ادامه دهد کی‌روش
نشانه های مرد وفادار
تمام دختران در مورد مرد کامل (مردی که امیدوارند روزی پیدا کنند و تمام عمرشان را با او بگذرانند ) ، نظر خودشان را دارند . بعضی دخترها مردهای بلند و بعضی دیگر مردهای کوتاه را ترجیح می دهند . بعضی دخترها ، مردی را می خواهند که با او خوش بگذرانند ، در حالی که بقیه مردی را می خواهند که با او همدردی کند . اما مهم نیست شما چه نوع ویژگی فیزیکی یا شخصیتی را دوست دارید ، چیزی که بیشتر از همه مهم است وفاداری است نه چیزهای دیگر . بنابراین
نشانه های مرد وفادار
تمام دختران در مورد مرد کامل (مردی که امیدوارند روزی پیدا کنند و تمام عمرشان را با او بگذرانند ) ، نظر خودشان را دارند . بعضی دخترها مردهای بلند و بعضی دیگر مردهای کوتاه را ترجیح می دهند . بعضی دخترها ، مردی را می خواهند که با او خوش بگذرانند ، در حالی که بقیه مردی را می خواهند که با او همدردی کند . اما مهم نیست شما چه نوع ویژگی فیزیکی یا شخصیتی را دوست دارید ، چیزی که بیشتر از همه مهم است وفاداری است نه چیزهای دیگر . بنابراین
نشانه های مرد وفادار
تمام دختران در مورد مرد کامل (مردی که امیدوارند روزی پیدا کنند و تمام عمرشان را با او بگذرانند ) ، نظر خودشان را دارند . بعضی دخترها مردهای بلند و بعضی دیگر مردهای کوتاه را ترجیح می دهند . بعضی دخترها ، مردی را می خواهند که با او خوش بگذرانند ، در حالی که بقیه مردی را می خواهند که با او همدردی کند . اما مهم نیست شما چه نوع ویژگی فیزیکی یا شخصیتی را دوست دارید ، چیزی که بیشتر از همه مهم است وفاداری است نه چیزهای دیگر . بنابراین
باشگاه پرسپولیس از هواداران این تیم درخواست کرد تا امروز با حضور در ورزشگاه از این تیم حمایت کند.  
     
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، از سری رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر، تیم فوتبال پرسپولیس امروز از ساعت 16:15 به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهد رفت که این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص نحوه بلیت‌فروش
به گزارش دورتموند ایران ، با توجه به نتایج نه چندان مطلوب دورتموند در هفته های گذشته و به خصوص در آخرین دیدار این تیم در بوندسلیگا که با توقف این تیم همراه شد، مسئولان این تیم هشداری جدی به کادر فنی این تیم و در راس آنها لوسیان فاوره سرمربی سوئیسی و 62 ساله دادند.
حساسیت این موضوع زمانی مشخص می شود که فاوره و تیمش باید چند روز دیگر به مصاف یکی از غولهای فوتبال دنیا یعنی بارسلونا بروند، به خصوص آنکه این بازی در نیوکمپ ورزشگاه خانگی بارسلونا برگ
مردی که واقعا  به همسر خود علاقه مند باشد .
بدون هیچ گونه تردیدی وفادار خواهد بود .
ولی از آنجایی که خانمها دارای روحیه حساس می باشند.
برخی اوقات به همسر خود شک خواهند کرد.
 نشانه های مرد وفادار
او سپاسگزار شما می باشد:
اگر همسر شما به سپاسگزاری از شما بپردازد .نشانگر این می باشد که از رابطه عاطفی خود دارای رضایت است.و همین طور دارای  اعتماد به نفس کافی می باشد.اگر در رابطه با جایگاه شما و خودش در این رابطه احساس بدی داشته باشد .هیچگاه به خاطر دا
باشگاه استقلال به پخش زنده دیدار با سپید رود اعتراض کرد.
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال امیرحسین فتحى مدیرعامل باشگاه در خصوص پخش دیدار استقلال و سپید رود از شبکه «شما» گفت: این موضوع بسیار عجیب و به نظر دور از ذهن است. بازی استقلال مقابل سپید رود در تهران و ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و با وجود همزمانی مسابقات، رسم معمول این است که این بازی به صورت زنده از شبکه ۳ و یا شب
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد
باشگاه فوتبال منچستریونایتد یکی از باشگاه های حرفه ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلستان است. این باشگاه در سال 1878، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث تأسیس شد.

همه چیز درباره تیم محبوب منچستر یونایتد
تاریخچه باشگاه منچستریونایتد
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در سال 1878 توسط شرکت راه آهن لانکشایر و یورکشایر و با نام نیوتون هیث شکل گرفت. در ابتدا این تیم فقط با تیم های شرکت های راه آهن دیگر بازی می کرد، ولی در 20 نو
باشگاه استقلال فرصت زیادی برای پرداخت پول به شیخ دیاباته ندارد.
خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :
درخشش فوق العاده شیخ دیاباته در ترکیب استقلال باعث شده تا او خیلی زود به یک چهره محبوب در بین هواداران این تیم تبدیل بشود.دیاباته اما مثل سایر بازیکنان خارجی لیگ برتر بعد از تعطیلی لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا به کشورش سفر کرد و دقیقا از همان زمان بود که شایعاتی در مورد اینکه تا او دیگر به ایران باز نخواهد گشت به راه افتاد.
در نهایت پیش
 
باشگاه مشتریانمعرفی باشگاه مشتریانباشگاه مشتریان یک باشگاه ارتباطی است که توسط یک مجموعه یا سازمان جهت ایجاد ارتباط مستقیم با اعضا جهت رسیدن به منافع بیشتر به وجود می آید. در واقع می توان سیستم مشتریان را، راهکاری جهت یکپارچه سازی تمام فعالیت ‌های سازمان در رابطه با مشتری تعریف نمود. در این مقاله برآنیم تا بیشتر در خصوص Customer Club صحبت نماییم تا مجموعه هایی که قصد راه اندازی چنین سیستمی را دارند به شناخت بیشتری برسند.
باشگاه مشتریان چیست؟
به گزارش دورتموند ایران ، یک هوادار خوش ذوق تیم فوتبال دورتموند سعی در یاددادن اسامی بازیکنان این تیم به فرزندش دارد.
در ویدیو زیر مشاهده می کنید که او اسامی بازیکنان را می خواند و فرزند او نیز آنها را تکرار می کند.
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را
باشگاه مشتریانمعرفی باشگاه مشتریانباشگاه مشتریان یک باشگاه ارتباطی است که توسط یک مجموعه یا سازمان جهت ایجاد ارتباط مستقیم با اعضا جهت رسیدن به منافع بیشتر به وجود می آید. در واقع می توان سیستم مشتریان را، راهکاری جهت یکپارچه سازی تمام فعالیت ‌های سازمان در رابطه با مشتری تعریف نمود. در این مقاله برآنیم تا بیشتر در خصوص Customer Club صحبت نماییم تا مجموعه هایی که قصد راه اندازی چنین سیستمی را دارند به شناخت بیشتری برسند.
باشگاه مشتریان چیست؟با
نشانه های مرد وفادار
تمام دختران در مورد مرد کامل (مردی که امیدوارند روزی پیدا کنند و تمام عمرشان را با او بگذرانند ) ، نظر خودشان را دارند . بعضی دخترها مردهای بلند و بعضی دیگر مردهای کوتاه را ترجیح می دهند . بعضی دخترها ، مردی را می خواهند که با او خوش بگذرانند ، در حالی که بقیه مردی را می خواهند که با او همدردی کند . اما مهم نیست شما چه نوع ویژگی فیزیکی یا شخصیتی را دوست دارید ، چیزی که بیشتر از همه مهم است وفاداری است نه چیزهای دیگر . بنابراین
نشانه های مرد وفادار
تمام دختران در مورد مرد کامل (مردی که امیدوارند روزی پیدا کنند و تمام عمرشان را با او بگذرانند ) ، نظر خودشان را دارند . بعضی دخترها مردهای بلند و بعضی دیگر مردهای کوتاه را ترجیح می دهند . بعضی دخترها ، مردی را می خواهند که با او خوش بگذرانند ، در حالی که بقیه مردی را می خواهند که با او همدردی کند . اما مهم نیست شما چه نوع ویژگی فیزیکی یا شخصیتی را دوست دارید ، چیزی که بیشتر از همه مهم است وفاداری است نه چیزهای دیگر . بنابراین
نشانه های مرد وفادار
تمام دختران در مورد مرد کامل (مردی که امیدوارند روزی پیدا کنند و تمام عمرشان را با او بگذرانند ) ، نظر خودشان را دارند . بعضی دخترها مردهای بلند و بعضی دیگر مردهای کوتاه را ترجیح می دهند . بعضی دخترها ، مردی را می خواهند که با او خوش بگذرانند ، در حالی که بقیه مردی را می خواهند که با او همدردی کند . اما مهم نیست شما چه نوع ویژگی فیزیکی یا شخصیتی را دوست دارید ، چیزی که بیشتر از همه مهم است وفاداری است نه چیزهای دیگر . بنابراین
باشگاه مشتریانمعرفی باشگاه مشتریانباشگاه مشتریان یک باشگاه ارتباطی است که توسط یک مجموعه یا سازمان جهت ایجاد ارتباط مستقیم با اعضا جهت رسیدن به منافع بیشتر به وجود می آید. در واقع می توان سیستم مشتریان را، راهکاری جهت یکپارچه سازی تمام فعالیت ‌های سازمان در رابطه با مشتری تعریف نمود. در این مقاله برآنیم تا بیشتر در خصوص Customer Club صحبت نماییم تا مجموعه هایی که قصد راه اندازی چنین سیستمی را دارند به شناخت بیشتری برسند.
باشگاه مشتریان چیست؟با
به نقل از سایت  باشگاه استقلال، پیرو عملکرد اخیر  تیم استقلال و عدم استفاده مطلوب و بهینه از نیروهاى موجود و باتوجه به ارزیابی‌های فنی بعمل آمده و نیز نارضایتی گسترده کارشناسان، پیشکسوتان و هواداران فهیم باشگاه، فعالیت آقایان وینفرد شفر و ساشا شفر در تیم استقلال معلق گردید.
 بدیهی است که در پایان فصل جاری مذاکرات لازم بین طرفین درباره وضعیت همکاری انجام خواهد گرفت.
همچنین آقای فرهاد مجیدی، عضو کادر مربیگری تیم فوتبال بزرگسالان در پنج ب
خانم ها و اقایان، باشگاه ورزشی خانه زیبایی اندام یکی از باشگاه های خوب و عالی در منطقه ی ولیعصر می باشد که شما می توانید با تخفیف ویژه ای که گذاشته اند به راحتی به این باشگاه رفته و از تمامی خدمات ان استفاده کنید و به اندامی ورزیده دست یابید.
فوتبال آلمان فقط یک بازی و سرگرمی نیست. امشب بایرن با 6 گل برنده مسابقه فوتبال در برابر هافنهایم بود.
مالکیت اکثر باشگاه های معروف در آلمان به صورت سهام در دسترس مردم و تماشاگرانیست که برای تماشای بازی حضور دارند. 
اما این مالکیت در باشگاه هافنهایم فقط متعلق به یک فرد است. 
پس از پیروزی پر گل بایرن مونیخ که در اواسط بازی قطعی شده بود هواداران این تیم با شورش در ورزشگاه و توهین به مالک باشگاه هافنهایم باعث ایجاد جو ناخوشایندی شدند. 
با وجود تذ
1355 : سخت کوش...!!!
1356 : فدا کار...!!!
1357 : با معرفت...!!!
1358 : شجاع...!!!
1359 : با غیرت...!!!
1360 : پر تلاش...!!!
1361 : احساساتی...!!!
1362 : خجالتی...!!!
1363 : راستگو...!!!
1364 : زود رنج...!!!
1365 : با مرام...!!!
1366 : وفادار...!!!
1367 : بیزار از خیانت...!!!
1368 : مهربون...!!!
1369 : خوش سلیقه...!!!
1370 : خوش خبر...!!!
1371 : زیبا رو...!!!
1372 : متنفر از دروغ...!!!
1373 : شیک پوش...!!!
1374 : عاشق...!!!
1375 : لوس و با مزه...!!!
1376 : تو دل برو...!!!
1377 : خوشگل...!!!
1378 : وفادار...!!
1379 : مدرن...!!!
1380 تا 1395 : دایناسور...!!!
 
باشگاه مشتریانمعرفی باشگاه مشتریانباشگاه مشتریان یک باشگاه ارتباطی است که توسط یک مجموعه یا سازمان جهت ایجاد ارتباط مستقیم با اعضا جهت رسیدن به منافع بیشتر به وجود می آید. در واقع می توان سیستم مشتریان را، راهکاری جهت یکپارچه سازی تمام فعالیت ‌های سازمان در رابطه با مشتری تعریف نمود. در این مقاله برآنیم تا بیشتر در خصوص Customer Club صحبت نماییم تا مجموعه هایی که قصد راه اندازی چنین سیستمی را دارند به شناخت بیشتری برسند.
باشگاه مشتریان چیست؟با
من در تعجبم که چطور آقای روحانی به خود حق می دهد که به هوادارانش اینطور توهین کند. اصلی ترین و بدترین توهین ها، توهین به شعور افراد است. اینکه در همایش ها و بازدیدهای خود بجای صحبت در رابطه با برنامه ها و استراتژی ها و کارنامه چهارساله خود، بحث های بی ارزشی مانند دیوار کشیدن در خیابان ها و ... مطرح شود و سعی کند که فقط با احساس طرفدارانش بازی کند؛ بنظر حقیر توهین بزرگی به هواداران است.
ادامه مطلب
اخبار امروز حاکی از انست که تعداد حضور در ترکیب ثابت استقلال بین یازده بازیکن امروز
غفوری و حسینی برای نهمین هفته متوالی حضور در ترکیب اصلی را تجربه میکنند.
اخبار جدید استقلال و حواشی پیش از دیدار تراکتور- استقلال
با اینکه بیش از ۶ ساعت به آغاز این بازی مهم زمان باقی مانده است ولی هواداران تراکتور به سمت ورزشگاه حرکت کرده اند و هم اکنون نزدیک ۵۰۰ نفر در مقابل ورزشگاه حضور دارند.
یکی از نکات جالب توجه مقابل ورزشگاه یادگار امام تبریز حضور و هم
محمد صلاح (به عربی: محمد صلاح حامد محروس غالی) (زاده ۱۵ ژوئن ۱۹۹۲) بازیکن فوتبال تیم ملی مصر و باشگاهلیورپول می‌باشد. وی در پست‌های هافبک هجومی و حمله و وینگر راست بازی می‌کند و سابقه عضویت در تیم‌هایالمقاولون العرب،[۳] بازل،[۴][۵] چلسی،[۶][۷] فیورنتینا، رم ولیورپول را دارد. صلاح سابقه ۶۷ بازی و ۴۱ گل ملی در کارنامه دارد. محمد صلاح در بازی مقدماتی جام جهانی۲۰۱۸ با گل کردن پنالتی دقیقهٔ ۹۵ باعث صعود مصر به جام جهانی پس از ۲۸ سال شد.
با
محمد صلاح (به عربی: محمد صلاح حامد محروس غالی) (زاده ۱۵ ژوئن ۱۹۹۲) بازیکن فوتبال تیم ملی مصر و باشگاهلیورپول می‌باشد. وی در پست‌های هافبک هجومی و حملهو وینگر راست بازی می‌کند و سابقه عضویت در تیم‌هایالمقاولون العرب،[۳] بازل،[۴][۵] چلسی،[۶][۷] فیورنتینا، رم ولیورپول را دارد. صلاح سابقه ۶۷ بازی و ۴۱ گل ملی در کارنامه دارد. محمد صلاح در بازی مقدماتی جام جهانی۲۰۱۸ با گل کردن پنالتی دقیقهٔ ۹۵ باعث صعود مصر به جام جهانی پس از ۲۸ سال شد.باز
  باشگاه «پاسوس فریرا» از پرتغال، خواهان جذب علی علیپور شد اما باشگاه پرسپولیس با جدایی وی مخالفت کرد.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس،علی علیپور که در نقل و انتقالات تابستانی پیشنهادهای خارجی زیادی داشت، در نقل و انتقالات زمستانی هم  با پیشنهاد یک تیم اروپایی مواجه شده است.طی روزهای گذشته باشگاه پاسوس فریرای پرتغال به صورت رسمی خواهان علی علیپور شد. این تیم لیگ برتری،
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد
باشگاه فوتبال منچستریونایتد یکی از باشگاه های حرفه ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلستان است. این باشگاه در سال 1878، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث تأسیس شد.

همه چیز درباره تیم محبوب منچستر یونایتد
تاریخچه باشگاه منچستریونایتد
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در سال 1878 توسط شرکت راه آهن لانکشایر و یورکشایر و با نام نیوتون هیث شکل گرفت. در ابتدا این تیم فقط با تیم های شرکت های راه آهن دیگر بازی می کرد، ولی در 20 نو
 یک خاطره ای که خیلی بی ربط به این روزها هم نیست، در شیخ سله بمو با دکتر وفادار برای شناسایی می رفتیم هواپیمای عراق شیمیایی زدند، یکی از ماسک ها بسبب مشکلی که داشت قابل استفاده نشد، ما مانده بودیم و یک ماسک نه وفادار قبول کرد بزند نه من، تو مسیر یک کُرد محلی دیدیم که خیلی هم ترسیده بود ماسک سالم را به او دادیم چفیه رانصف کردیم هردو جلو صورتمان بستیم، هر دو خوشحال شدیم و رفتیم دنبال ماموریتمان. خوش به آن روزها، برای سلامتی همه پزشکان خصوصا دکت
فرمایش رسول الله درباره وظیفه زن نسبت به شوهر
مجله زیبا - بخش زناشویی- رسول اکرم حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله فرمودند: حق مرد بر زن این است که [زن]ملازم خانه او باشد، و به شوهرش دوستی و محبت و دلسوزی کند، و از خشم و عصبانی کردن وی دوری گزیند، و آنچه را مورد رضایت اوست انجام دهد، و به پیمان و وعده وی وفادار باشد.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
https://www.isna.ir/news/99022115286/%D8%AA%D9%88-%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%BA%DA%AF%D9%88-%D9%87%D8%B3%D8%AA%DB%8C
«تو دروغ‌گو هستی!» این کنایه و توهینی است که از سوی دو مدیرعامل سابق و البته تا حدودی محبوب پرسپولیس روی آنتن زنده تلویزیون مطرح شد؛ دو مدیرعاملی که در دوران خود، روزهای خوبی را برای هواداران پرسپولیس رقم زدند و البته نکات منفی بسیاری را نیز از لحاظ مالی به باشگاه تحمیل کردند.
مشاهده مطلب در کانال
هاروی بارنز (انگلیسی: Harvey Barnes؛ زادهٔ ۹ دسامبر ۱۹۹۷) بازیکن فوتبال اهل انگلستان است.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال بارنزلی، باشگاه فوتبال وست برومویچ آلبیون،باشگاه فوتبال میلتون کینز دونز، و باشگاه فوتبال لستر سیتی اشاره کرد.
 
وی همچنین در تیم‌های ملی فوتبال زیر ۱۸ سال انگلستان،زیر ۲۰ سال انگلستان، و زیر ۲۱ سال انگلستان بازی کرده‌است.
 
ما تو شرکتمون از یک سیستم مشترک سازی دیتاهای مورد نیاز استفاده می کنیم که لایسنس اون از شرکت آلمانی SAP خریداری شده ... مالک شرکت SAP میلیاردر آلمانی دیتمر هاپ هست این آقای دیتمر هاپ در سال 1972 شرکت SAP را افتتاح کرده و تا امروز در 180 کشور فعالیت رسمی داره ... مطلب امروز در مورد ERP یا سیستم های شبکه بندی نیست بلکه نشات گرفته از یک خبر فوتبالی است که ظرف 10 ساعت گذشته رخ داده ...
آقای دیتمر هاپ به جز این شرکت مالک باشگاه هوفنهایم آلمان هم هستند مالکی که باع
نشانه های مرد وفادار
تمام دختران در مورد مرد کامل (مردی که امیدوارند روزی پیدا کنند و تمام عمرشان را با او بگذرانند ) ، نظر خودشان را دارند . بعضی دخترها مردهای بلند و بعضی دیگر مردهای کوتاه را ترجیح می دهند . بعضی دخترها ، مردی را می خواهند که با او خوش بگذرانند ، در حالی که بقیه مردی را می خواهند که با او همدردی کند . اما مهم نیست شما چه نوع ویژگی فیزیکی یا شخصیتی را دوست دارید ، چیزی که بیشتر از همه مهم است وفاداری است نه چیزهای دیگر . بنابراین
نشانه های مرد وفادار
تمام دختران در مورد مرد کامل (مردی که امیدوارند روزی پیدا کنند و تمام عمرشان را با او بگذرانند ) ، نظر خودشان را دارند . بعضی دخترها مردهای بلند و بعضی دیگر مردهای کوتاه را ترجیح می دهند . بعضی دخترها ، مردی را می خواهند که با او خوش بگذرانند ، در حالی که بقیه مردی را می خواهند که با او همدردی کند . اما مهم نیست شما چه نوع ویژگی فیزیکی یا شخصیتی را دوست دارید ، چیزی که بیشتر از همه مهم است وفاداری است نه چیزهای دیگر . بنابراین
مردی که واقعا  به همسر خود علاقه مند باشد .
بدون هیچ گونه تردیدی وفادار خواهد بود .
ولی از آنجایی که خانمها دارای روحیه حساس می باشند.
برخی اوقات به همسر خود شک خواهند کرد.
 نشانه های مرد وفادار
او سپاسگزار شما می باشد:
اگر همسر شما به سپاسگزاری از شما بپردازد .نشانگر این می باشد که از رابطه عاطفی خود دارای رضایت است.و همین طور دارای  اعتماد به نفس کافی می باشد.اگر در رابطه با جایگاه شما و خودش در این رابطه احساس بدی داشته باشد .هیچگاه به خاطر دا
محمد‌حسن انصاری‌فرد در حالی مدیریت پرسپولیس را از عرب تحویل گرفت که نه تنها یک ریال در حساب باشگاه نبود بلکه هیچ یک از بازیکنان و مربیان تیم دریافتی بابت قرارداد این فصلشان نداشتند. با شرایط موجود باشگاه، انصاری‌فرد حداقل تا پایان این ماه هم نمی‌تواند پرداختی به اعضای تیمش داشته باشد
اسپانسر به باشگاه اعلام کرده در بهترین حالت در نیمه اول مهر ماه بتوانند پولی به حساب باشگاه واریز کنند. با این حال پرسپولیسی‌ها شرایط انصاری‌فرد را کامل
مردی که واقعا  به همسر خود علاقه مند باشد .
بدون هیچ گونه تردیدی وفادار خواهد بود .
ولی از آنجایی که خانمها دارای روحیه حساس می باشند.
برخی اوقات به همسر خود شک خواهند کرد.
 نشانه های مرد وفادار
او سپاسگزار شما می باشد:
اگر همسر شما به سپاسگزاری از شما بپردازد .نشانگر این می باشد که از رابطه عاطفی خود دارای رضایت است.و همین طور دارای  اعتماد به نفس کافی می باشد.اگر در رابطه با جایگاه شما و خودش در این رابطه احساس بدی داشته باشد .هیچگاه به خاطر دا
دی یانگ:
" بارسا برام بهترین باشگاه خارجیه"
" خیلی دلتنگ آژاکس خواهم شد. الان هر روز با شادی و لذت زیاد به باشگاه میرم"
" خوشحالم به من اجازه داده شده که جزئی از آژاکس باشم، امیدوارم بتونم مسیرم در این باشگاه رو به شکلی عالی به پایان برسونم"
" همیشه مایل بودم برای بارسا بازی کنم"
" باشگاه بارسا فوتبالی زیبا ارائه میده. وقتی که باید از آژاکس ترنسفر میشدم، همیشه امیدوار بودم اون باشگاه بارسا باشه"
 هواداران تیم فوتبال العربی قطر خواهان کنارگذاشتن مرتضی پور علی‌ گنجی شدند.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس روزنامه الرایه چاپ دوحه گزارشی از آخرین وضعیت تیم العربی منتشر کرد.این نشریه نوشت از سوی هواداران العربی درخواست‌های مطرح شده که کنار گذاشتن مدافع ملی‌پوش ایرانی و لاسوگا، بازیکن تیم از این جمله است.

طبق اعلام این نشریه تمرینات آماده‌سازی تیم قطری از روز گذشته آغاز شد که بازیکنان خود را برای مصاف
به گزارش دورتموند ایران ، تیم فوتبال بورسیا دورتموند در آستانه 110 سالگی از کیت جدید خود رونمایی کرد.
این رونمایی توسط بازیکن باتجربه و کاپیتان تیم یعنی مارکو رویس انجام شد و ویدیویی زیبا در همین رابطه منتشر شده است که در زیر این ویدیو را خواهیم دید.
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط
فیفا باشگاه تراکتور را به خاطر شکایت کوین کنستانت به جریمه مالی سنگین محکوم کرد.
در حالی که باشگاه تراکتور پس از ترک تیم توسط کوین کنستانت از این بازیکن شکایت کرده بود اما این بازیکن هم به بهانه عدم پرداخت مطلباتش از باشگاه تبریزی به فیفا شکایت کرد. این بازیکن که هفته گذشته از دنیای فوتبال خداحافظی کرد توانسته در این شکایت باشگاه تراکتور را مغلوب کند و فیفا در حکمی باشگاه تراکتور را به دلیل عدم پرداخت به موقع مطالبات این بازیکن به ۸۲۰ هزا
..در روز شنبه مورخ 18 خردادماه 1398 ثبت نام و تمرین فقط از ساعت 0900 تا 1100 انجام می شود و باشگاه در عصر این روز تعطیل است.بدیهی است ثبت نام و تمرین از روز یکشنبه 19 خردادماه طبق روال معمول از ساعت 0900 تا 1200 و 1600 تا 1900 انجام خواهد شد.اعضاء محترمی که مایل به تمرین در زمان کار باشگاه یا بعد از ساعت 1900 هستند لازم است پیش از مراجعه به باشگاه زمان تمرین خود را هماهنگ کنند...#اصفهان #سالن_تیراندازی_شهدای_هاتف #تیراندازی #ثبت_نام #گروه_ورزشی_آرش_کمانگیر #باشگاه_تی
اکثر رابطه های امروزی مدت زیادی طول نمی کشد . این مساله به دلیل عدم وجود عشق نیست بلکه به دلیل عدم توانایی فرد در وفادار ماندن نسبت به تعهدات زندگی مشترک است . فریبکاری یکی از دلایل اصلی جدا شدن زوج ها است . اکثر افرادی که قربانی این سرنوشت غم انگیز شده اند ، قسم خورده اند هرگز دوباره عاشق نشوند .اکثر افراد تایید می کنند ، فریب خوردن از طرف کسی که عمیقا دوستش داشته اند ، غم انگیزترین چیزی است که کسی می تواند تجربه کند .
ادامه مطلب
جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان رقابتی است میان باشگاه های کتابخوانی در شهرها و روستاهای سراسر ایران که چهارمین دوره آن در سال ۱۳۹۸ با شرایط زیر برگزار خواهد شد:
فعالیت باشگاه های کتابخوانی دایمی بوده و هر زمان از سال با شرایطی که در این شیوه نامه آمده است،علاقه­ مندان واجد شرایط می توانند با مراجعه به سایت، باشگاه خود را ثبت کنند.
باشگاه هایی که در سال های قبل ثبت شده اند، در سال ۱۳۹۸ هم رسمیت دارند و می توانند در جام باشگاه ها شرکت ک
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که هنوز هیچ پیشنهاد رسمی از باشگاه های خارجی برای دروازه بان این تیم نیامده است.

 
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، ایرج عرب در خصوص اینکه گفته می شود علیرضا بیرانوند از تیم های ترکیه ای از جمله فنرباغچه پیشنهاد دارد و قصد دارد این فصل از پرسپولیس جدا شود گفت: هفته گذشته که آقای برانکو به باشگاه آمد از باشگاه خواست به بازیکنان اعلام شود اگر بازیکنی آفر خارجی دارد هر چه
در روز شنبه مورخ 18 خردادماه 1398 ثبت نام و تمرین فقط از ساعت 0900 تا 1100 انجام می شود و باشگاه در عصر این روز تعطیل است.بدیهی است ثبت نام و تمرین از روز یکشنبه 19 خردادماه طبق روال معمول از ساعت 0900 تا 1200 و 1600 تا 1900 انجام خواهد شد.اعضاء محترمی که مایل به تمرین در زمان کار باشگاه یا بعد از ساعت 1900 هستند لازم است پیش از مراجعه به باشگاه زمان تمرین خود را هماهنگ کنند...#اصفهان #سالن_تیراندازی_شهدای_هاتف #تیراندازی #ثبت_نام #گروه_ورزشی_آرش_کمانگیر #باشگاه_تیر
انچه بر عمو گذشت ...
بعد از چند روز جست و جوی فراوان و تلفن بازی بسیار توانستم با یک باشگاه سوارکاری  صوبت کنم و بفهمم قیمتای تو نت چقد توهمیه :|
اینجا گفته بود در باشگاه خصوصی هرینه یک دوره 210 تومان هست جلسه ای هم بشینی از 10 تومن باشگاه های دولتی شروع میشه تا 40 تومن ولی واقعیت اینجوری بود 10 جلسه 800 تومن تک جلسه 80الی 100 تومن :| 
اسب کهر میخوام سوار شم ... شما چه رنگی سوار میشی هانیه خانوم ؟ :)
به‌منظور قدر دانی از همراهان ایران‌سرور و در جهت ترویج استفاده از خدمات هاستینگ، ایران‌سرور هدیه(هایی) را بصورت هفتگی برای هواداران خود در نظر گرفته‌است. این هدایای متنوع تا ۷ام مردادماه ۱۳۹۳، مصادف با عید سعید فطر، هر هفته و به تعداد محدود در صفحه هواداران ایران‌سرور ارائه خواهد شد. هر هدیه با ارزش کاملا … جشنواره هدایای هفتگی ایران‌سرور
منبع : وبلاگ ایران سرور

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها