نتایج جستجو برای عبارت :

همزمان با هفته بسیج برگزار شد:

بازی های هفته هفدهم لیگ برتر رو روزهای شنبه ۵ بهمن و یکشنبه ۶ بهمن برگزار خواهد شد. البته بازی شهر خودرو و شاهین یک هفته قبل برگزار شده و بازی فولاد و استقلال هم لغو شد.
 
 ماشین سازی- سپاهان    پیش بینی : سپاهان با اختلاف یک گل پیروز میشود.
 
پیکان- نساجی             پیش بینی: تساوی
 
گل گهر - سایپا             پیش بینی:  تساوی
 
ذوب آهن - پارس جنوبی     پیش بینی: تساوی
 
پرسپولیس - تراکتور         پیش بینی: پرسولیس با اختلاف یک گل پیروز میشود.
 
نفت مسج
 
 
هفته فیلم ایتالیا به کارایی موسسه هنروتجربه سینمای ایرانیان و سفارت ایتالیا در کشور ایران در شهرهای تهران , کیش و شیراز برگزار میشود .درپی برگزاری هفته‌های فیلم کشورهای متعدد به وسیله موسسه هنروتجربه سینمای ایرانیان , هفته فیلم ایتالیا با عنوان«دریچه‌ای در سمت سینمای ایتالیا» به سعی این شرکت و سفارت ایتالیا در کشور ایران برگزار می گردد .این هفته فیلم از مورخ یکم تا هفتم اسفند ۹۸ مصادف با ۲۰ تا ۲۶ فوریه ۲۰۲۰ برگزار می شود
 
رویداد همفکر چیست؟
همفکر یک بستر و رویداد هفتگی( همفکر سقز دو هفته یک بار برگزار می شود) است برای ایده پردازان، طراحان، برنامه نویسان، سرمایه گذاران، مشاوران، کارآفرینان و سایر افراد علاقه مند به ایجاد کسب و کار که می‌توانند گرد هم آمده و به تبادل اطلاعات و ارتباطات حرفه ای و تجربه هایشان با یکدیگر بپردازند و در مورد کسب و کارشان، استارت آپ ها، علاقه مندی ها و ایده هایشان با یکدیگر گفتگو کنند.تا الان هفده همفکر با موفقیت برگزار شده، این
فایل صوتی کلاس متون حقوقی 3 برای هفته های دوم و چهارم در دو فایل صوتی به ترتیب زیر در دسترس است:
فایل اول
فایل دوم
با توجه به هماهنگی دو گروه کلاسهای هفته های پنجم و ششم برای هر دو گروه بعد از تعطیلات نوروز برگزار خواهد شد. در واقع گروه زوج طبق برنامه در هفته ششم (اولین هفته پس از نوروز) تشکیل و سپس جبرانی هفته پنجم برای گروه فرد در هفته بعد از آن هماهنگ و اعلام خواهد شد تا از هفته هفتم یا نهم مجددا دو گروه همزمان پیش بروند.
هفته بعد سه تا میانترم دارم :/ دوتای اونا تو یه روز برگزار میشه. در وصف یکی از امتحانا، گفتن انقدر سخته که استاد حتی زحمت تصحیح کردن و محاسبه نمره ها رو به خودش نمیده. ضربه نهایی اون‌جا وارد میشه که آخر هفته باید برم مهمونی خانوادگی :(
 
معصومه آب‌بند با تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: باید در راستای اهداف فرهنگ غنی اسلام به ویژه فرهنگ فاطمی قدم برداریم.
 
مسئول بسیج جامعه زنان صومعه‌سرا با بیان اینکه ترویج و تبیین فرهنگ فاطمی می‌تواند به تحکیم بنیاد خانواده کمک کند، افزود: وجود نازنین حضرت فاطمه(س) راه و رسم حیات بشریت است.
 
وی با بیان اینکه باید سیره فاطمی، سبک زندگی همه باشد و الگو قرار دادن آن حضرت در زندگی نهادینه شود گفت: بزرگداشت مقام زن با نام بانوی دو
در تاریخ 6 آذر ماه همزمان با سراسر کشور مانور زلزله مدرسه با حضور مسئولین اداره و نمایندگان هلال احمر و اورژانش شهرکرد در محل آموزشگاه برگزار گردید. با توجه به آموزشهایی که از روز های قبل دانش آموزان دیده بودند و هماهنگی های انجام شده  این مانور به شکل خوبی برگزار و دانش آموزان آمادگی خود را برای مواقع بحران محک زدند. 
سلام اگر این هفته کیش هستید اصلا این فستیوال را فراموش نکنید !
هفته فیلم ایتالیا در 3 شهر ایران افتتاح می شودتهران ، 18 فوریه (MNA) - هفته فیلم ایتالیا که توسط سفارت ایتالیا در تهران و سینما هنر و تجربه برگزار می شود ، این هفته در سه شهر ایران افتتاح می شود.عنوان "توجه به سینمای ایتالیا" ، این رویداد فیلم در سینماهای تهران ، شیراز و جزیره کیش برگزار می شود.به همت سفارت ایتالیا در تهران و سینما هنر و تجربه ، هفته فیلم از 20 فوریه افتتاح می شود و تا 26 فو
سازمان سنجش: کنکور دکتری روز ۲۶ تیرماه، کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ روزهای دوم و سوم مردادماه، کنکور سراسری روزهای ۳۰ و ۳۱ مردادماه، آزمون فنی و حرفه ای و کارشناسی ناپیوسته به طور همزمان روز ۱۴ شهریورماه برگزار می‌شود.
✅ کانال خرو آنلاین
@Kharv_Online
مشاهده مطلب در کانال
همزمان با سراسر ایران اسلامی در قلعه گنج برگزار شد:
ائین عزاداری شهادت حضرت فاطمه (ص) در قلعه گنج
مراسم عزاداری شهادت ام‌ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) در فاطمیه دوم  به مدت ۵ شب در جوار گلزار شهدا گمنام شهرستان قلعه گنج برگزار گردید.
ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در شهرستان قلعه گنج در آ
ادامه مطلب
همزمان با ماه مبارک رمضان؛
 
مسابقه بزرگ پیامکی «#کلام_وحی» برگزار می‌شود
 
مسابقه « کلام وحی » مربوط به آیات نماز در قرآن می شود که با هدف شناخت آیات نماز و تدبر و تأمل در آیات قرآن در قالب فایل های چند رسانه‌ای از مجموعه تفسیر قطره‌ای #حجت‌_الاسلام_قرائتی در ماه مبارک 'رمضان طراحی و برگزار می شود.
 
شرکت در این مسابقه برای عموم علاقمندان به فرهنگ نماز بلامانع است و شرکت کنندگان جهت دریافت سوالات می توانند هر روز به سایت NAMAZ.IR مراجعه و پاسخ
..::هوالرفیق::..
یک روز سر مورنینگ1 (Morning) رزیدنت2 به ما گفت که هفته آینده دارد کنگره زنان و مامایی برگزار می‌شود برای همین اساتید هیچ کدام نیستند. ما هم فکر کردیم کنگره سالانه‌ی OBGYN3  آلمان! یا یکی از این کشورهای اروپایی هست که پروفسورها دور هم جمع می‌شوند و مسائل فوق تخصصی را هر چه دقیق‌تر و به‌روزتر بررسی می‌کنند؛ احتمالا ما هم این هفته تعطیل می‌شویم که حسابی درس بخوانیم، جون خودمون...
ادامه مطلب
این لیست بازی های هفته ۱۶ لیگ برتر هست که این هفته پنج شنبه و جمعه قرار هست برگزار بشن.
 
استقلال- ماشین سازی
 
تراکتور - نفت مسجد سلیمان
 
سپاهان - شاهین بوشهر
 
پارس جنوبی- پرسپولیس
 
نساجی - گل گهر
 
سایپا - ذوب
 
شهر خودرو - پیکان
 
صنعت نفت - فولاد.
 
اگر کسی دوست داشت بازی ها رو پیش بینی کنه و توی کامنت ها برای من کامنت بزاره. من هم روز پنج شنبه نتیجه پیش بینی براساس ریاضی رو میزارم. بعد میشه نتایج پیش بینی ها رو با هم مقایسه کرد.
اندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال برای مدیریت تیم ی ضرب اجل دو هفته ای جهت خرید یک هافبک بازیساز و روبه جلو داده است.
استراماچونی از آقای فتحی درخواست کرده که حتما باید این خرید تا قبل از بازی  هفته سوم که در مسجد سلیمان برگزار میشود انجام بگیرد.
در این دو هفته روبرو انشالله هافبک خوبی نصیب بشه چون پنجره نقل و انتقالات بسته شده بازیکن درجه یکی پیدا نمیشه. 
کلاسهای دکتر موغلی از دوشنبه 98/11/28 برگزار میگردد
کلاسهای استاد علی شیری از شنبه 98/11/26 برگزار میگردد
کلاسهای دکتر معاف پوریان از سه شنبه 98/11/29 برگزار میگردد ./
کلاسهای استاد مصلی نژاد از دوشنبه 98/11/28 برگزار میگردد./
کلاسهای دکتر وصال از چهارشنبه مورخه ی 98/12/07 برگزار میگردد ./
سلام دوستان.
صبح آخر هفته تون بخیر.
اومدم بگم من حالم خوبه نگران نباشین.مهمونی یکشنبه و اومدن غزاله هم به خوبی برگزار شد.
امروز میخواستم بنویسم اما از دیشب یکساعت و نیم خوابیدم فقط.
سرم درد میکنه و چشمام باز نمیمونه اصلا...ببخشید.
فقط اومدم خبر بدم که نگران نمونین.انشاالله شنبه یه پست طولانی از انچه که گذشت این هفته مینویسم.
به اطلاع دانشجویان محترم کارشناسی ارشد می رساند با توجه به برنامه اعلام شده برای برگزاری کلاس های مقطع کارشناسی ارشد، این هفته (25 آبان تا 1 آذرماه) هفته زوج بوده و کلاس های مربوط به دروس دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد مطابق برنامه برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است
ادامه مطلب

ارضاء شدن همزمان
   
 
ارضاء شدن همزمان
خیلی مواقع زوج‌ها سعی می‌کنند طوری عشق‌بازی‌شان را پیش برند که ارگاسم‌ و یا ارضاء شدن شان همزمان با هم رخ دهد. بر خلاف تصورشان، این نوع زمابندی می‌تواند به سلامت رابطه جنسی صدمه بزند و از رضایت‌بخشی آن بکاهد.
ادامه مطلب

ارضاء شدن همزمان
 
ارضاء شدن همزمان
خیلی مواقع زوج‌ها سعی می‌کنند طوری عشق‌بازی‌شان را پیش برند که ارگاسم‌ و یا ارضاء شدن شان همزمان با هم رخ دهد. بر خلاف تصورشان، این نوع زمابندی می‌تواند به سلامت رابطه جنسی صدمه بزند و از رضایت‌بخشی آن بکاهد.
ادامه مطلب
با سلام و احترام خدمت تمام اعضای محترم حلقه داستانی کویر
این هفته به مناسبت هفته کتاب، میزبان تعدادی از ناشران و نویسندگان شهرستان خواهیم بود. البته برنامه معمول نقد داستان و تمرین های داستانی، به روال گذشته برگزار خواهد شد.
گرامیداشت هفته معلم در تاریخ١٢ اردیبهشت ٩٩ به علت شیوع ویروس کرونا در استان مجازی برگزار گردید.
در فضای مجازی شاد دانش آموزان دبستان صفرپور از معلمان خود تشکر و قدر دانی کردند و برای ایشان با کلیپ های متنوع یاد و خاطره اَی زیبا ساختند.
دریافت
 

 دومین روز از هفته سلامت و ویژه برنامه گذر سلامت با حضور توانیابان هنرمند برگزار شد
به گزارش روابط عمومی اداره سلامت منطقه 19 ، فاطمه داداش زاده مدیر اداره سلامت معاونت اجتماعی و فرهنگی با اعلام این خبر گفت: دومین روز از برگزاری ویژه برنامه " گذرسلامت " با شعار " مشارکت اجتماعی و سلامت " با حضور توانیابان هنرمند در محله عبدل آباد برگزار شد .
وی افزود : از آنجایی که ایجاد شرایط لازم برای مشارکت حداکثری شهروندان در اجتماع از جمله اهداف اداره سل
کاشمر، ترشیز اسپرت / بخش مرکزی ؛ پایگاه اطلاع رسانی روستای قوژد ؛ محمد جعفرنژاد خبرنگار -  همزمان با هفتم ربیع الاول، مراسم عزاداری و سوگواری شهادت امام حسن عسگری(ع) در مسجد صاحب الزمانی عج روستای قوژد برگزار شد.
ادامه مطلب
مسابقات ورزشی شطرنج  همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) ؛ ویژه دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان کاشمر در دانشگاه دولتی کاشمر در روز دوشنبه 30 اردیبهشت ماه 98 ویژه دانشجویان پسر و روز سه شنبه 31 اردیبهشت ماه 98 ویژه دانشجویان دختر برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
امیرعباس پایه ی هفتم است. آموزش و پرورش برای پایه های هفتم و دهم آزمون ورودی در نظر میگیرد تا میزان سطح دانشی دانش آموزان را قبل از ورود به این پایه بسنجد و با آزمون دیگری که در پایان پایه برگزار میشود مقایسه کند.
آزمون در روزیکه اعلام شده بود برگزار نشد و با دو روز تاخیر هفته ی گذشته گرفته شد. امیرعباس وقتی به خانه آمد گفت یکی از دوستانش تمامی سوالات را داشته و در منزل کار کرده است‌. اینطور که دوستش به امیرعباس گفته است مادرش مدیر مدرسه است و
حامی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۵با اطلاع دادن این شناسایی گفت: «همزمان با فرارسیدن هفته گردشگری، ۵ تا۱۱مهر ماه، ستاد گردشگری منطقه با همکاری شهرداری ناحیه۷، مسابقه خاطره نویسی از بهترین جا های دیدنی خواه زادگاه دانش آموزان را برگزار می درنگ.» ارباب«حسین دلبری» افزود: «در این مشق دانش آموزان می توانند در یک صفحه خاطرات شیرین خود را از بهینه مکانی که رفته اند یا زادگاهشان بوده، تصنیف و برای شهرداری منطقه واقع درون خیابان آیت ا
کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی با موضوع خانواده با نشاط در روز سه شنبه برگزار شد
با حضور استاد مجرب حوزه ودانشگاه سرکار خانم درویشی✳ این دوره با استقبال خوبی شروع شد حدود ۱۶۰ نفر در این کارگاه شرکت نمودندو با توجه به استقبال شرکت کنندگان ودرخواست آنها ادامه این دوره از سه شنبه هفته آینده به مدت ۱۵ جلسه برگزار میشود ✅مهلت ثبت نام تا روز دوشنبه ۹۸/۹/۴
ازمتقاضیان عزیز خواهشمند است برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به موسسه قرآنی شیفتگان وحی م
به مناسبت هفته ی جوان جلسه ی ستاد سازماندهی امور جوانان جهت برنامه ریزی برای پاسداشت هفته ی جوان برگزارشد
امروز صبح جلسه ی ستاد سازماندهی امور جوانان باحضور همه ی نهادهای اجرایی ودولتی شهرستان #زرند در فزمانداری این شهرستان برگزار گردید. 
به گزارش ندای زرند، دراین نشست تمامی ادارات به ذکر ایده هاوبرنامه های ابتکاری خود پیرامون هفته ی جوان پرداختند که در زیر به برخی ازآن اشاره می گردد:
بهجتی رییس امور ورزش وجوانان دراین جلسه گفت :مادراین ه
آمار و کاربرد آن در مدیریت 2 یکشنبه مورخه 98/9/24 ساعت 8 صبح از فصول 8 الی 11 درکلاس 701 برگزار میگردد./
مبانی برنامه ریزی و پیشرفت عدالت و توسعه اقتصادی دوشنبه 98/9/18 ساعت 8 صبح از کل کتاب در کلاس 701 برگزار میگردد .
مبانی سازمان و مدیریت یکشنبه مورخه 98/9/17 ساعت 8 صبح چهار فصل  اول کتاب در کلاس 701 برگزار میگردد
مدیریت منابع انسانی دوشنبه 98/9/4 تا فصل پنجم کتاب ساعت 8 صبح درکلاس 701 برگزار میگردد .
تجزیه و تحلیل  طراحی سیستم  رشته مدیریت بازرگانی دوشنبه 98/9/4 ساعت
یکی از دلایل مهم ابتلا به برخی بیماری‌های گوارشی و ناراحتی‌های کبدی، خوردن همزمان برخی از مواد غذایی است که هیچ سازگاری با هم ندارند و مصرف همزمان آنها با هم، ضمن ایجاد فساد در معده در نهایت باعث تولید "خون ناصالح" و درگیر کردن اندام‌های رئیسه از جمله "کبد" است.
در ادامه به اهم موارد و غذاهایی که خوردن آنها با هم، مضر و باعث تهدید سلامت می‌شود، اشاره شده است:
ادامه مطلب
 همزمان با آغاز هفته ی بسیج مراسم عطرافشانی و گلباران مزار شهدای والامقام مزینان با حضور  بسیجیان مزینان و مسئولین اداری شهرستان داورزن برگزار شد.

حجت الاسلام جواد علیزاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان داورزن ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: به برکت وجود بسیجیان ایثارگر و سلحشور؛ ایران اسلامی از گزند فتنه های دشمنان و بدخواهان حفظ شده و امروز این وظیفه به عهده جوانان است.
در این مراسم که با حضور جوادقلعه نوئی سرپرست بنیاد شه
ما در استارتاپ نوکو تمام سعی خودمون رو میکنیم تا میتونیم برای خانواده ها چه مادر و چه پدر مطالب مفیدی را بسازیم در این بخش از مجله نوکو به توضیح کامل هفته های بارداری یا همان بارداری هفته به هفته پرداخنه ایم
بارداری هفته به هفته
شما میتونین به طور کامل از هفته چهارم بارداری که به طور مثال شروع بارداری هست تا هفته چهل و یکم بارداری که تقریبا زمان زایمان است بخونید.
مردم جنوب:  همزمان با فرارسیدن اول ماه ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم جشن وشادی با همکاری هئیت حضرت اباعبدالله حسین (ع) (مسجد قدس) و هئیت محبان اهل البیت (علیهم السلام) ( مسجد الغدیر ) در مسجد قدس برازجان برگزار شد.

ادامه مطلب
به مناسبت هفته دفاع مقدس وهمزمان با اآعاز سال تحصیلی جدیدفعالیت ها واقدامات زیر در این آموزشگاه برگزار گردید.
-سخنرانی در رابطه باآرمانها وارزشهای هشت سال دفاع مقدس
- هماهنگی باسایر مدارس روستا حضور بر سر تربت پاک شهدا
-آشنا سازی دانش آموزان بااندیشه های امام راحل
 
بخاطر اینکه دانش آموزان عزیز از فشردگی هر هفته امتحانات خسته شده اند . اینهفته که منتهی به 29 فروردین بود امتحان سیستم را برگزار نمیکنم. و با یکهفته تاخیر در 4 و 5 اردیبهشت برگزار میشود چون امتحان مشکل است و مطالعه زیادی لازم دارد و نتایج آن سیستمی است و هیچ دخل و تصرفی از طرف هیچکس صورت نمیگیرد خوب مطالعه کنید نمره شما در این ازمون دست کم نصف نمره مستمر دوم شما است. خوب توجه کنید که سوالات شامل لغت و گرامر میباشد
برای این هفته فقط آزمون داریم.
افت 92 درصدی فروش خودروی چین به دلیل کروناویروس !
▪️سازمان خودروهای مسافربری چین از کاهش 92 درصدی فروش خودرو در این کشور و همزمان با شیوع ویروس کرونا خبر داده است.
▪️بنابر اعلام این نهاد چینی، این کاهش فروش مربوط به دو هفته نخست ماه فوریه است و فروش خودرو حتی در هفته نخست با کاهش 96 درصدی مواجه شد و کار به جایی رسید که در سرتاسر بازار چین، روزانه 811 دستگاه خودرو به فروش رسیده است.
▪️پیش‌بینی می‌شود که در مجموع ماه فوریه، فروش خودرو با کاهش 70
گرامیداشت هفته معلم در تاریخ١٢ اردیبهشت ٩٩ به علت شیوع ویروس کرونا در استان مجازی برگزار گردید.
در فضای مجازی شاد دانش آموزان دبستان صفرپور از معلمان خود تشکر و قدر دانی کردند و برای ایشان با کلیپ های متنوع یاد و خاطره اَی زیبا ساختند.
دریافت
دریافتحجم: 11.8 مگابایت 
مراسم غبار روبی و عطر افشانی  مزار مطهر 24 شهید دوران دفاع مقدس و 1 شهید انقلاب شهر کمشچه همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور خانواده های محترم و معزز شهدا و مسئولین نظامی و انتظامی شهر ، شهرستان و بخش حبیب آباد برگزار گردید.
ادامه مطلب
98/3/18 بود که تصمیم گرفتم از کارها و اعمالم مراقبه کنم.
به مدت یک هفته انجامش دادم.
هفته دومش ولی ... 
ولی بله. کم کاری و غفلت کردم ... .
اما خداروشکر که الان می تونم ادامه بدم.
الحمدلله... .
از همین چهارشنبه تا جمعه ، هفته دوم مراقبه ام باشه خوبه.
ان شاء... .
 زمان انتخابات مجلس ۹۸ در دو دور به تاریخ‌های ۲ اسفند ۱۳۹۸ و اردیبهشت ۱۳۹۹ خواهد بود. همچنین اولین انتخابات میان‌دوره‌ای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری استان‌های تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، استان فارس و قم نیز به صورت همزمان برگزار خواهد شد.پس از بررسی سوابق و صلاحیت داوطلبان در مراجع چهارگانه و اعلام نظر شورای نگهبان، وزارت کشور در ۲۲ بهمن اسامی نهایی نامزدهای انتخابات را به مراکز حوزه‌های انتخابیه اعلام می‌کند.در اواخر سال ۹
بسم الله....
بالاخره رسید، وقت اردو رو میگم
ایشالا کله صبح برپا می زنیم و یه هفته پر جنب . جوش و پر استرس اما پر از شیرینی رو تجربه کنیم
امسال که اردو همزمان با محرم شده حال و هوای خاصی باید داشته باشه
حال و هوای سادگی 
حال و هوای عزاداری های کوچیک که دور از همه هیاهو های شهر تو این دهه که یه گوشه مسجد روستا برگزار میشه
کنار مردمی که برای امامی که فقط سالی چند روز ازش شنیدن عزا میگیرن
اما بار سنگین من برای این مسئولیت بزرگ
اینکه بتونم درست مدیریت
همانطور که می دانید ترکیه یک کشور مسلمان است. آداب اسلام و مسلمانی در این کشور وجود دارد. نماز جمعه در این کشور از اهمیت بالایی برخوردار است. و با وجود اینکه جمعه یک روز کاری در ترکیه است ، اما نماز جمعه هر هفته برگزار می شود.
ماه رمضان نیز در ترکیه هر سال برگزار می شود. و مردم بسیار برای این ماه احترام قایلند. حتی کسانی که روزه نمی گیرند، مراعات افراد روزه دار را می کنند.

ادامه مطلب
به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، نشست کتاب خوان  دفاع مقدس، در کتابخانه عمومی شهدای سنجان با حضور نوجوانان برگزار شد.
در این نشست ،نوجوانان با مطالعه زندگینامه شهدا دفاع مقدس ،کتابهای خوانده شده را با علاقه مندان به اشتراک گذاشتند.
 
                                                                                                    
 
معصومه آب‌بند با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج یک نهاد مقدس و همزاد انقلاب برای تشکیل حکومت اسلامی و آخرین فرایند ما رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.
مسئول دفتر بسیج جامعه زنان صومعه‌سرا افزود: امسال ۴۰ سال از تاسیس شجره طیبه بسیج به دستان پر برکت امام خمینی(ره) می‌گذرد و خوشبختانه این الگوی موفق و موثر در تمام ممالک اسلامی مورد استفاده قرار گرفته است.
وی گفت: خط قرمز بسیج، ولایت فقیه، انقلاب و اسلام است که همه گروه‌ها باید با حضور د
با سلام و عرض ادب خدمت مراجعین و اعضای محترم کتابخانه ی سعدی
کلاس قصه گویی و خلاقیت هر هفته در کتابخانه ی سعدی برای رده ی سنی کودکان برگزار می شود. در این کلاس که به مدت یک ساعت در بخش کودک کتابخانه برگزار می گردد، بر اساس یک برنامه ی مدون، کتاب های ادبیات فاخر ایران، نظیر قصه های شاهنامه، کلیله و دمنه، حکایت های سمک عیار، داستان های هزار و یک شب و ... برا کودکان خوانده می شود و بر اساس داستان و بسته به خلاقیت کودکان نمایش، کاردستی و ... ساخته می ش
به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، نشست کتاب خوان  دفاع مقدس، در کتابخانه عمومی شهدای سنجان با حضور نوجوانان برگزار شد.
در این نشست ،نوجوانان با مطالعه زندگینامه شهدا دفاع مقدس ،کتابهای خوانده شده را با علاقه مندان به اشتراک گذاشتند.
 
                                                                                                    
► ترتیب مسابقات لیگ در هفته های مختلف در جدول زیر آورده شده است: 

هفته 1
1 - 2
3 - 4
5 - 6
7 - 8

هفته 2
4 - 1
2 - 7
6 - 3
8 - 5

هفته 3
1 - 8
3 - 5
4 - 2
7 - 6

هفته 4
6 - 1
2 - 3
5 - 7
8 - 4

هفته 5
1 - 7
4 - 5
3 - 8
2 - 6

هفته 6
5 - 1
7 - 3
6 - 4
8 - 2

هفته 7
1 - 3
2 - 5
4 - 7
6 - 8

هفته 8
3 - 1
5 - 2
7 - 4
8 - 6

هفته 9
1 - 5
3 - 7
4 - 6
2 - 8

هفته 10
7 - 1
5 - 4
8 - 3
6 - 2

هفته 11
1 - 6
3 - 2
7 - 5
4 - 8

هفته 12
8 - 1
5 - 3
2 - 4
6 - 7

هفته 13
1 - 4
7 - 2
3 - 6
5 - 8

هفته 14
2 -1
4 - 3
6 - 5
8 - 7

► هرگاه تیمی بدون صاحب شود، در اولین فرصت پس از یکی از زمان های زیر، بات (bot)خواهد شد:- قبل از با
افتتاح یا آغاز ساخت ۹ طرح عمرانی در زرند
همزمان با دومین روز از هفته دولت با سرمایه گذاری ۴۴ میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال ۹ طرح مختلف عمران روستایی و مخابراتی در شهرستان زرند افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.
علی صادق زاده فرماندار زرند گفت: از ۹ طرح هادی شهرستان  ۳ طرح هادی در روستا‌های سرباغ شاهرمز، اکبرآباد پادامنه وگتکوئیه جمعا با هزینه ۷ میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال و بهرمندی ۲۷۵ خانوار روستایی افتتاح شد.
او افزود: افتتاح دو طرح مخابر
کلاس توجیهی جهت سالمندان در بهزیستی آب پخش برگزار شد.
مسئول بهزیستی آب پخش در این رابطه اظهار داشت:این کلاس جهت ذکر موارد آموزشی جهت قلب سالم و سلامت روان به سالمندان عزیز برگزار شد.
لیلا رضوانیان افزود:قرص ویتامین دی نیز بین سالمندان توزیع گردید.

ادامه مطلب
تهران - ایرنا - تیم ملی والیبال ایران هفته سوم لیگ ملت‌ها را با حضور در صدر جدول رده‌بندی به پایان برد.




مسابقات
هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در ارومیه با حضور تیم‌های ایران، روسیه،
کانادا و لهستان برگزار شد. ایران در هر سه بازی خود در این هفته پیروز شد و
بر صدر جدول رده‌بندی تکیه کرد.
ملی‌پوشان ایران در هفته چهارم باید در
اردبیل به مصاف فرانسه، پرتغال و استرالیا بروند. در صورت پیروزی شاگردان
ایگور کولاکوویچ در د
به اطلاع دانشجویان محترم می رساند تمامی کلاس های اینجانب روز چهارشنبه 22 اسفندماه برگزار نخواهد شد و برنامه برگزاری کلاس های جبرانی متعاقبا اعلام خواهد شد.
تاکید می گردد صرفا کلاس های روز چهارشنبه که مربوط به اینجانب می باشد برگزار نخواهد شد و سایر کلاس ها مطابق برنامه اعلام شده برگزار خواهد گردید.
آیین تودیع و معارفه فرمانده بسیج ادرات شهرستان زرند برگزار شد
صبح امروز 28 فروردین ماه همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و با حضور حبیب الله خنجری فرماندار، سرهنگ اکبر کردی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و جمعی از مدیران ادارات، نهادها، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان، آئین تودیع سروان پاسدار محسن یزدانی و معارفه ستوان دوم پاسدار ماشاا... اثنی عشری به عنوان فرمانده حوزه بسیج ادرات شهرستان زرند برگزار شد.
 د
سلام بنا به اطلاع مرکز آموزش مجازی دانشگاه از این هفته بصورت آنلاین کلاس برگزار خواهد شد که به محض مشخص شدن روز و ساعت اطلاع رسانی میکنم.
 اطلاعیه شماره 8 
با سلام و آرزوی سلامتی 
به اطلاع اساتید و دانشجویان عزیز می رساند بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه از روز شنبه 23 فروردین 99 کلیه کلاسها بجز دروس عملی و معارف اسلامی در قالب برنامه جدید آموزشی به صورت کنفرانس آنلاین برگزار می گردد. لذا توجه اساتید و دانشجویان عزیز را به نکات زیر جلب می نم
 
مسابقه کتابخوانی
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مسابقه کتابخوانی تفسیر سوره اسراءاز هفته کتاب تا هفته پژوهش برگزار می شود.
علاقه مندان جهت تهیه کتاب و شرکت در مسابقه می توانند به کتابخوانه مدرسه مراجعه فرمایند.
تاریخ برگزاری مسابقه 98/10/2 می باشد.
 
باتشکر  معاونت پژوهش
 
شخصیت و رفتار انسان‌ها بر اساس جهان بینی آنها شکل می‌گیرد.در حقیقت جهان بینی، زیربنای فکری و عملی هر انسانی است.به همین جهت است که هر مکتبی، ابتدا جهان بینی خود را ارائه می‌دهد تا بر اساس آن، ایدئولوژی را بسازد.حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ماه رمضان سال۱۳۵۳ش به بیان و توضیح بخش‌های مهمی از جهان بینی اسلامی می‌پردازند که آن مباحث تا کنون مرجع فهم بسیاری از مفاهیم دینی برای بسیاری از انسان‌های جویای حقیقت گشته است.
آن مباحث در کتابی با عنوا
آمار و کاربرد آن در مدیریت 2 یکشنبه مورخه 98/9/24 ساعت 8 صبح از فصول 8 الی 11 درکلاس 701 برگزار میگردد./
مبانی برنامه ریزی و پیشرفت عدالت و توسعه اقتصادی دوشنبه 98/9/18 ساعت 8 صبح از کل کتاب در کلاس 701 برگزار میگردد .
مبانی سازمان و مدیریت یکشنبه مورخه 98/9/17 ساعت 8 صبح چهار فصل  اول کتاب در کلاس 701 برگزار میگردد
مدیریت منابع انسانی دوشنبه 98/9/4 تا فصل پنجم کتاب ساعت 8 صبح درکلاس 701 برگزار میگردد .
تجزیه و تحلیل  طراحی سیستم  رشته مدیریت بازرگانی دوشنبه 98/9/4 ساعت
پنج شنبه، بعد از کلی مشورت با این و اون و چندین و چند بار تایید گرفتن از محمد، به کنفرانسی که جمعه برگزار میشد و من توش باید ارائه میدادم پیام دادم که شرمنده،‌حالم خوب نیست و نمیتونم بیام و اونها هم با روی گشاده از اینکه زود در جریانشون گذاشتم تشکر کردن. اما، تا همین امروز مدام از خودم میپرسم که آیا این کار نشونه تنبلی نیست؟ آیا نشونه ضعف نیست؟ آیا نشونه عدم برنامه ریزی قبلی و تعهد به کار نیست؟ آیا نشون نمیده که از پس انجام چند کار به طور همز
 
نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته دولت در کتابخانه عمومی نیمروز زابل برگزار شد.
                                                                                                                                                                                                                          
 
 
 
تصمیم دارم در آینده هم که قطعا خونه ی بزرگتر و با امکانات تری میگیرم و احتمالا مهمون ها ی بیشتری دعوت میکنم همینقدر ساده و راحت برگزار کنم پذیرایی هام رو! 
حدس میزنین هلناز برای نهار مهمونش امروز چی تدارک دیده بود ؟؟؟ 
بعله 
آبدوغ خیار !!!! 
مواد لازم : 
خیار 
ماست
آب 
کمی دوغ ترش 
نمک 
فلفل 
گل محمدی 
پونه 
نعنا 
گردو 
کشمش 
نان سنگک تست شده ی خشک شده ! 
بعله ...
شما همه رو با هم مخلوط میکنین از شب قبل ، میذارین یخچال و ظهر که همزمان با مهمونتون م
سلام
آزمون پودمان سوم، ساعت اول کلاسمون در روز دوشنبه همین هفته برگزار خواهد شد
با توجه به تعطیلی 3 هفته کلاسمون و فرصت بیش از اندازه برای یادگیری و تمرین، هیچ عذر و بهانه‌ای برای به عقب انداختن امتحان پذیرفته نیست
 
برای دوستانی که میگن قبلا اعلام شده بود بعد امتحانات دی، باید بگم که قبلا قرار نبود این هفته کلاس داشته باشیم! حالا که کلاس داریم، امتحان هم خواهیم داشت
روز یکشنبه نیز پودمان چهارم رو برای تدریس شروع خواهیم کرد
 
موفق باشید
هفته آخر تابستونه، بالاخره داره تموم میشه :)) و من خیلی سرگردونم وسایلم رو نصفه نیمه جمع کردم ولی چیزی هم نیست که جمع کنم بقیشون یا باید شسته شن یا اتو یا دوخته بشن و ترمیم.
خیلی دارن دیر خوابگاه رو باز میکنن حقیقتا و انجام اون همه کار تو یه روز پدر درآره.. من برعکس یه عده همیشه خودمو عجول نمیدونستم ولی تازگی ها خیلی عجول شدم و خودم اذیت میشم بابتش، از این انتظار باز شدن خوابگاه هم متنفرم
دیگه این که دو نفر که آدمایین که خوشم نمیاد ببینمشون همزم
فکر میکنم ویروس ها تا بدن ضعیف و نحیف منو میبینن دستاشونو میزنن به هم و یه هفته ده روزی خودشونو به یه بدن خوش ویروس مهمون میکنن.. از هر موج آنفولانزای اومده هیچ کدومو رد ندادم.. یک هفته تب و لرز.. درد و بی اعصابی و همزمان باهاش کار.. عملا کل خانواده بسیج میشدن تا نمیرم! یکی کارای خونه رو میکرد یکی سوپ میاورد یکی سرم وصل میکرد خلاصه کفن رو فروختم و همین یکی دو هفته پیش بلاخره لباس عافیت پوشیدم.. 
اما کرونا که امیدوارم بدنم بعد از اون همه روزها و شب ه
به گزارش عصرحباد؛ نماز عید سعید قربان همزمان با سراسر کشور، صبح امروز به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مومنی امام جمعه حبیب آباد و با حضور مردم و مسئولین از جمله سید جواد لقمانی شهردار، اعضای شورای اسلامی همچنین رئیس شورا و... در مصلی نماز جمعه شهر حبیب آباد اقامه شد. 
یه جوری شدم انگار می‌خوام همه کار بکنم ولی همزمان نمی‌خوام هیچ‌کار بکنم ، فردا میرم واسه مشاوره پایان نامم ، اخرای شهریور دفاع میکنم و بعدش یک هفته شروع میکنم به چرم دوزی و کار های دیگم اگر بشه شایدم برم مسافرت ... با این فکرا دلمو خوش میکنم 
تیم فوتبال استقلال در تعطیلات نیم فصل یک اردوی خارجی را پشت سر خواهد گذاشت.
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با هماهنگی بین کادر فنی و مسئولان باشگاه استقلال این تیم در تعطیلات نیم فصل، راهی اردوی خارج از کشور خواهد شد.قرارداد برگزاری یک اردوی 10 الی 12 روزه در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس امضا شده و اعضای تیم استقلال در تعطیلی لیگ یک اردوی آماده سازی را در خارج از ایران برگزار خواهند کرد.هماهن
 مجامع مهم گروه خودرو در هفته آخر سال؛ خودروسازان با سرمایه جدید در سال جدید
 برگزاری مجامع ایران‌ خودرو، خساپا و خگستر برای تصویب افزایش سرمایه
در ادامه اعلام رسمی خبر افزایش سرمایه سایپا، خگستر و ایران‌خودرو و مجامع مهم خودروسازان، در هفته آینده این سه شرکت مجامع خود را برگزار می‌کنند. 
بر این اساس، سایپا روز 28 اسفندماه و ایران‌خودرو نیز روز 27 اسفنده ماه و خگستر 26 اسفندماه مجمع عمومی فوق العاده خود را به منظور تصویب افزایش سرمایه از
آمار و کاربرد آن در مدیریت 2 یکشنبه مورخه 98/9/24 ساعت 8 صبح از فصول 8 الی 11 درکلاس 701 برگزار میگردد./
مبانی برنامه ریزی و پیشرفت عدالت و توسعه اقتصادی دوشنبه 98/9/18 ساعت 8 صبح از کل کتاب در کلاس 701 برگزار میگردد .
مبانی سازمان و مدیریت یکشنبه مورخه 98/9/17 ساعت 8 صبح چهار فصل  اول کتاب در کلاس 701 برگزار میگردد
مدیریت منابع انسانی دوشنبه 98/9/4 تا فصل پنجم کتاب ساعت 8 صبح درکلاس 701 برگزار میگردد .
تجزیه و تحلیل  طراحی سیستم  رشته مدیریت بازرگانی دوشنبه 98/9/4 ساعت
باسلام و احترام
کمیته هفته معرفی مشاغل در روز دوشنبه مورخ 99/02/01 با حضور کارشناسان حوزه اداری در دفتر معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه سه برگزار گردید.
جناب آقای قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ضمن عرض خیر مقدم و آرزوی صحت و سلامتی برای همکاران و هموطنان عزیز در جهت گذار از بحران بیماری کرونا،در خصوص دستورالعمل و نحوه اجرای هفته مشاغل با توجه به تعطیلی مدارس به علت بیماری کرونا و اجرای هرچه مطلوب تر هفته مذکور و اطلاع رسانی های مناسب ب
چند روز به روضه مونده و هزینه کمی برای برگزاری روضه داریم 
ولی من و همسرم دوست داریم روضه مادرمون  به خوبی و باتشریفات برگزار بشه ..
آقا محمد با نگرانی بهم گفت:دوست دارم روضه امسال مثل پارسال با تشریفات برگزار بشه . بهش گفتم فکر می کنی پارسال هزینه روضه را تو دادی یا خود مادرمون . گفت  این حرفتا می دونم  ولی... 
ولی نداره خوده مادرمون  شخص می کنه روضمون چه طور برگزار بشه ،
من باور دارم که میزبان این مهمانی حضرت زهراست . و ما  افتخلر نوکری پیدا کر
یه هفتس که ازم خواستن یه گزارشی بزنم، اجرا با عکس متفاوت بود.منم مستقیم رفتم سراغ مدیر و گفتم: برای من زدن این گزارش 5دقیقه ست خودتون میدونید،اما عکس ها با جلسه مطابق نیست و از عکس های سال قبل میخوان استفاده کنن،من دروغ ثبت نمیکنم. 
مدیر هم گفت: نه دروغ نیست فقط وقت نکردیم عکس بگیریم.
منتهی دو روز بعد دیدم یکم مشکوکِ ومن یه هفته به تاخیر انداختم.امروز روز آخر ارسال گزارش بود،منم هنوز ارسال نکرده بودم.باز هم از عوامل اومدن گفتن ما سالهای قبل هم
خیلی یهویی سرم شلوغ شده،کلاسای دانشگاه از طریقِ اپلیکیشن برگزار میشه امروز از ۸ صبح تا ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر یه سَره به گوشی و هنزفری وصل بودم حتی ناهار هم نخوردم.دیروز هم همینطور و احتمالا تا آخر هفته کلاسامون واسه جبران این مدت فشرده برگزار میشه،تا دیروز تجربه کلاس های آنلاین رو نداشتم ولی برخلاف تصورم فهمیدم از کلاسای حضوری توی دانشگاه یکم خسته کننده تره چون فقط با شنیدن ویس و تایپ کردن سر و کار داری و دانشجوها زیاد نمیتونن اکتیو باشن م
✅ همایش ویژه خانواده های عضو انجمن های اسلامی دانش آموزان در دوره دوم متوسطه برگزار شد. 
هدف از این برنامه ▪️ آشنایی با فعالیت های اتحادیه در زمینه های مختلف و ارائه منظومه فکری تربیتی اتحادیه به اولیا گرامی و همچنین 
معرفی فعالیت های تابستانی پیش رو که در هفته دوم تیر ماه اجرا خواهد شد بود.
_ در این همایش استاد حمیدی نیا (متخصص در مدیریت فضای مجازی و بازی های رایانه ای) پیرامون مدیریت_دوره_نوجوانی_و_بلوغ / مدیریت نظام خانواده در عصر فضای_مج
برگزاری جلسه کانون ادبی و نقد و تفسیر غزلیات سعدی در کتابخانه عمومی آیت الله اراکی
بررسی غزلیات سعدی که هر هفته در روزهای سه شنبه در سالن مرجع کتابخانه عمومی آیت الله اراکی فرهنگسرا برگزار میگردد این هفته نیز طبق روال قبل در تاریخ 30 بهمن ماه برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روستای قوژد ، این
مراسم در روز چهارشنبه دوم مرداد ماه 98 همزمان با نماز مغرب و عشاء تا ساعت 22 برگزار
خواهد شد. حضور در این مراسم برای عموم و نماز گزاران و هیات امنای مساجد و تکایا
و بسیجیان و ایثارگران و جانبازان  آزاد
است و علاقمندان می‌توانند حضور بهم برسانند . همزمان مراسم یادبود دومین سالگرد خادم
القرآن مسجد امام حسن مجتبی (ع) مرحوم و مغفور شادروان حاج محمد علی نخعی برگزارمی
گردد .
ادامه مطلب
در چهارمین روز از هفته دولت،24 منرل مدجویی کمیته امداد در آب پخش افتتاح شدند.
رئیس کمیته امداد آب پخش در آئین افتتاح این منازل مسکونی اظهار داشت:این منازل مسکونی با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال و با همکاری سپاه پاسداران،استانداری بوشهر و کمیته امداد ساخته شده است.
رمضان غلامی افزود:36 منزل مددجویی نیز در حال انجام است و انشالله در آینده ای نه چندان دور تحویل مددجویان عزیز خواهد شد.
ادامه مطلب
برگزاری همایش بزرگ ۱۲۰۰۰ رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس در زرند
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند از برگزاری همایش بزرگ ۱۲۰۰۰ رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
 حسن عرب رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از برگزاری همایش بزرگ 12000 رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
عرب افزود: این همایش بزرگ روز یکشنبه 7 مهرماه از ساعت 15:30 با حضور پیشکسوتان، جانبازان و خانواده های محترم شهدا در
رابرت دایکراف توی یه قسمت از سخنرانی آغازین خودش توی همایش The Universe Speaks in Numbers، که چند روز پیش توی IAS برگزار شد، یه دیالوگ جالب از فاینمن و عطیه گفت که نقل به مضمون‌ش می‌کنم.
 
ریچارد فاینمن: برای کسانی که خیلی از ریاضیات سر در نمی‌آورند بسیار سخت است که زیبایی‌های طبیعت، عمیق‌ترین زیبایی‌های طبیعت، را احساس کنند... اگر شما می‌خواهید برای قدردانی از طبیعت به مطالعه‌ی آن بپردازید، باید بتوانید به زبانی که او صحبت می‌کند، صحبت کنید... با این
رابرت دیج‌گراف توی یه قسمت از سخنرانی آغازین خودش توی همایش The Universe Speaks in Numbers، که چند روز پیش توی IAS برگزار شد، یه دیالوگ جالب از فاینمن و عطیه گفت که نقل به مضمون‌ش می‌کنم.
 
ریچارد فاینمن: برای کسانی که خیلی از ریاضیات سر در نمی‌آورند بسیار سخت است که زیبایی‌های طبیعت، عمیق‌ترین زیبایی‌های طبیعت، را احساس کنند... اگر شما می‌خواهید برای قدردانی از طبیعت به مطالعه‌ی آن بپردازید، باید بتوانید به زبانی که او صحبت می‌کند، صحبت کنید... با ای
 مسابقات تنیس روی میز بین نوجوانان  فعال کانون فرهنگی هنری ولایت همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم در بیهود قاین برگزار گردید.
گفتنی است برگزاری این رقابتها را آقایان آزاد و هادوی ( از فرهنگیان بیهود ) بر عهده داشتند  و از بین 20 شرکت کننده ای  که در محل " کلوپ ورزشی دانش آموزی کانون ولایت " به رقابت پرداخته بودند؛ دانش آموزان دبیرستان جهاد بیهود: ابوالفضل عرب نژاد، علی رمضانی و محمد جواد رحمانی فر به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم شدند و از طرف ک
چهارمین جلسه کمیته مناسب سازی معابر، بوستان ها و ساختمان های اداری در منطقه 19 با حضور شهردار منطقه و اعضای کمیته برگزار شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، این جلسه در راستای سهولت تردد افراد کم توان (نابینایان، کهنسالان و کودکان) سطح منطقه برگزار و طی آن ضمن بررسی مصوبات جلسات قبل، گزارشی از اقدامات مناسب سازی در پروژه های پایلوت و سایر نقاط در منطقه ارائه شد.در این جلسه علی توکلی شهردار منطقه با اشاره به اینکه حدود 3 سال از آغاز مناسب
قدرت تو اینه ک میتونی ب صورت همزمان حال من رو خوب و بد کنی.
اینه ک میتونی منو خوشحال و ناراحت کنی.
میتونم همزمان دوستت داشته باشم و ازت متنفر باشم...
تو عجیب ترین، محبوب ترین و یکی از عزیز ترین های عالمی و حیف ک خودت نمیدونی... واقعن حیف!
برگزاری جشن زیر سایه خورشید در شهرستان زرند

جشن بزرگ زیر سایه ی خورشید به مناسبت دهه کرامت با استقبال بی نظیر مردم در آستان مقدس امام زاده حمزه زرند برگزار شد
 ناصر ایرانمنش دبیر و مسوول برگزاری مراسم زیر سایه ی خورشید در گفتو گو با خبرنگار ندای زرند گفت: جشن بزرگ زیر سایه ی خورشید همزمان با دهه ی کرامت و در آستانه ولادت امام رضا (ع)با استقبال پر شور مردم در امام زاده حمزه برگزار شد
 ایرانمش عنوان کرد: از جمله برنامه های ما در این مراسم حضور
من آخر هفته ها رو دوست دارم چون تو، این روزا پیش مادرتی و خوشحالی. من تمام طول هفته برای آخر هفته لحظه شماری می کنم چون تو بی صبرانه منتظر رسیدن این روزی. بعد از آشنایی ما بهترین روز هفته در نظرم، از یکشنبه به پنجشنبه تغییر کرد چون روزی بود که تو بدون استثنا هر هفته منو دعوت می کردی خونتون. من، تو و مادرت. فقط خودمون سه تا. خونه ی مادرت تو خوشحال بودی. می خندیدی. لبخند یک لحظه هم از صورتت پاک نمی شد. تو مادرتو بی هوا بغل می کردی. هی بهش می گفتی که دل
 
همزمان با پنجمین روز از هفته بسیج ، نوجوانان کانون فرهنگی هنری ولایت بیهود قاینات ضمن برپایی جشنی ، هفته بسیج را گرامی داشتند.این مراسم روز سه شنبه 5 آذر 98پس از اقامه نماز جماعت ظهر در آموزشگاه جهاد و با حضور مدیرو اعضای کانون فرهنگی بیهود، فرمانده پایگاه مقاومت شهدا و فرهنگیان این آموزشگاه برگزار گردید.سخنرانی جناب آقای بادامی کارشناس علوم اجتماعی و تاریخ ( فرهنگی فرزند شهید ) در خصوص بسیج ، دستاوردها و لزوم فعالیت آن و همچنین پذیرایی ا
⚜️آغاز ثبتنام اولین دوره مجازی زبان فرانسوی⚜️
به حول و قوه الهی پس از برگزاری موفق چهار دوره مجازی مکالمه عربی و استقبال کم نظیر مخاطبین، و نیز درخواست مکرر مخاطبین برای افزودن دیگر زبان ها،آموزشگاه زبان هُدهُد افتخار دارد تا اولین دوره مجازی آفلاین زبان #فرانسوی را برگزار نماید.
سطح: مبتدی (از الفبا شروع میشود و تا پیشرفته )
متن درسی: کتاب le nouveau taxi1 (این کتاب رایج ترین و درعین پرمطلب بودن، آسان ترین نیز هست)
⏰مدت زمان: هفته ای دو جلسه (در
هفته بیست و نهم ایستگاه صلواتی مجموعه فرهنگی فدائیان زینب سلام الله علیها

گلستان شهدای قهجاورستان

همزمان با شهادت شهید محسن رهسپار زمانی

بانی محترم: خانواده مرحوم عبدالعلی حبیبی

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
شکست در دیداری تدارکاتی
تیم فوتسال پیام وحدت عصر امروز ۱۶ آذر ماه ساعت ۱۶  در دیداری تدارکاتی و  به میزبانی تیم میثاق  به مصاف  این تیم  رفت و در پایان نتیجه را به تیم حریف واگذار کرد.
این بازی مهیج و دیدنی  ۷ گل در بر داشت ، که سهم تیم پیام وحدت ۳ و تیم میثاق ۴  بود.
گل های تیم پیام وحدت در این مسابقه دوستانه  را << پیمان رحمتی ،سهیل قنبری و سلمان باخدا>> به ثمر رساندند.

تیم پیام وحدت ؛ خود را برای حضور قدرتمندانه در لیگ فوتسال شهرستان تای
زیارت و غبارروبی مزار شهدا
و دیدار از گنجینه شهدای شهرستان مراغه
به مناسبت هفته بسیج، در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گرانقدر، دانشجویان دانشکده از گنجینه آثار شهدای شهرستان مراغه، که مشتمل بر وصایا، دست نوشته ها، تصاویر و آثار مختلف شهدای عزیز دیدار کردند.
زیارت مزار مطهر شهدا و یادمان شهدای گمنام مراغه، از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود. (تصاویر این مراسم)
انتقال دوباره دیدار سایپا - استقلال به ورزشگاه شهدای شهر قدس!
باشگاه سایپا که صبح از برگزاری دیدار با استقلال در ورزشگاه آزادی خبر داده بود بعداظهر امروز اعلام کرد که این بازی در همان ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود!
 
 
 
 به گزارش خبرگزاری ورزش 3 و به نقل از سایت باشگاه سایپا، با پیگیری‌های مستمر به عمل آمده و تفاهم ایجاد شده بین مسئولان شهر قدس از جمله شهرداری، فرمانداری و یگان ویژه مقرر شد بازی سایپا و استقلال در چارچوب هفته هفتم مس
انتخابات شورای دانش آموزی مدرسه همزمان با سراسر کشور در روز دوم آبان ماه برگزار گردید و پانزده نفر از دانش آموزان مدرسه به رقابت با یکدیگر پرداختند.سرانجام آقایان محمدجواد خدابخشی با 73 رای، محمد همتی با65 رای، یاسین کیانی با 64 رای ، امیرمتین حاتمی با 63 رای،و حسن عسگر با 58 رای به عنوان اعضای شورای دانش آموزی مدرسه انتخاب شدند
  جشن تولد کاپیتان تیم ملی کشورمان در اردوی کره‌جنوبی برگزار شد.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار دوستانه مقابل کره‌جنوبی در این کشور به سر می‌برد.
 
بعد از تمرین امروز با حضور بازیکنان و کادر فنی جشن تولد مسعود شجاعی در اردوی تیم ملی در کره جنوبی برگزار شد.
 
 
دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان برابر کره جنوبی روز سه شنبه 21 خردادماه ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه
مراسم تجلیل از خانواده های اهدا کننده عضو در فرمانداری دشتستان برگزار شد.
سرپرست فرمانداری دشتستان:خانواده ای که عضو عزیز خود را اهدا می کند در واقع با خدا معامله کرده است.
به گزارش سفیر جنوب، صبح امروز، مراسم تجلیل از خانواده های اهدا کننده عضو برگزار گردید.

ادامه مطلب
 
جشن اکتبر آلمان
جشن اکتبر (به آلمانی Oktoberfest، تلفظ: اکتُبِرفِست) جشن آبجوخوری است دو هفته‌ای که هر سال در آخر سپتامبر و آغاز اکتبر در مونیخ برگزار می‌شود. جشن اکتبر از بزرگ‌ترین جشن‌های جهان است و هربار بیش از شش میلیون نفر در آن شرکت می‌کنند و هر سال نزدیک به ۶ میلیون لیتر آبجو در طول جشن اکتبر مصرف می‌شود. در برخی شهرهای دیگر دنیا نیز در همان زمان جشن‌های مشابهی برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
جشنواره گنج سی ساله در کرمان ادامه دارد
دبیر اجرایی جشنواره گنج سی ساله گفت: جشن های ویژه شهرستانهای استان کرمان از روز شنبه هفتم تا چهاردهم اردیبهشت ماه در تالار بسطامی ادامه دارد.

به گزارش ندای زرند، "حسین شهابی" گفت: با تاکید استاندار کرمان، همچنین نشست های تخصصی آینده پژوهی شهرستانهای استان در همان روزهای جشن، عصرها از ساعت 17 تا 19 با حضور مسئولان برگزاری جشنواره و نمایندگانی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و شورای اداری شهرستانها با رو
⚜️آغاز ثبتنام اولین دوره مجازی زبان فرانسوی⚜️
به حول و قوه الهی پس از برگزاری موفق چهار دوره مجازی مکالمه عربی و استقبال کم نظیر مخاطبین، و نیز درخواست مکرر مخاطبین برای افزودن دیگر زبان ها،آموزشگاه زبان هُدهُد افتخار دارد تا اولین دوره مجازی آفلاین زبان #فرانسوی را برگزار نماید.
سطح: مبتدی (از الفبا شروع میشود و تا پیشرفته )
متن درسی: کتاب le nouveau taxi1 (این کتاب رایج ترین و درعین پرمطلب بودن، آسان ترین نیز هست)
⏰مدت زمان: هفته ای دو جلسه (در
- میکرودرم لک صورت
میکرودرم  برای از بین بردن لک صورت کاربرد دارد و عمدتا باعث کمرنگ تر شدن یا محو کردن لک های حاملگی می گردد مخصوصا اگر همزمان با آن از داروهای لک بر استفاده شود اما امکان از بین بردن کامل آنها با این روش وجود ندارد . تجویز همزمان داروهای مناسب لکه برداری در همراهی با میکرودرم نیز موثر می باشد. مهم ترین اثر این روش کم رنگ یا محو کردن لک های حاملگی است مخصوصا اگر همزمان با آن از داروهای لک بر استفاده شود. همچنین باعث روشن و شفافت
آغاز ثبتنام اولین دوره مجازی زبان انگلیسـی
به حول و قوه الهی پس از برگزاری موفق چهار دوره مجازی مکالمه عربی و فرانسوی، و استقبال کم نظیر مخاطبین، و نیز درخواست مکرر مخاطبین برای افزودن دیگر زبان ها،آموزشگاه زبان هُدهُد افتخار دارد تا اولین دوره مجازی آفلاین زبان #انگلیسی را برگزار نماید.
سطح: مبتدی (از الفبا شروع میشود و تا فوق متوسطه )
متن درسی: کتاب interchange1 جلد زرد (این کتاب معمولا در فروشگاه های کتب زبان در همه شهرها موجود است و روش آن نی
حامد مانی‌فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص روند اعلام نتایج آزمون های ورود به حرفه مهندسان گفت:پس از نشست هایی که با طراحان سئوال در این هفته و اوایل هفته آینده  برگزار می‌شود کلید سوالات آزمون آماده شده و در نهایت اواخر هفته آینده، پرسش‌نامه همراه پاسخ برگ آن در سایت قرار می گیرد.
مدیر کل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه در اوایل اردیبهشت۹۸ نتایج اولیه اعلام می‌شود تصریح
در کلاس های آنلاین، آموزش و فراگیری زبان نسبت به کلاس های حضوری بسیار ساده است دیگر از دشواری های موجود جهت شرکت در کلاس های حضوری خبری نیست. ترافیک سنگین در شهرهای بزرگ را دور زده اید و البته همه چیز بدون نیاز به حضور فیزیکی شما و استاد در محلی برگزار خواهد شد که برای شما امکان دارد. در کلاس های آنلاین بعد مسافت دیگر معنا ندارد و در هر ساعت از روز که تمایل داشته باشید کلاس برگزار خواهد شد. فقط کافی است با استاد  هماهنگ کنید تا کلاس های آنلاین
در کلاس های آنلاین، آموزش و فراگیری زبان نسبت به کلاس های حضوری بسیار ساده است دیگر از دشواری های موجود جهت شرکت در کلاس های حضوری خبری نیست. ترافیک سنگین در شهرهای بزرگ را دور زده اید و البته همه چیز بدون نیاز به حضور فیزیکی شما و استاد در محلی برگزار خواهد شد که برای شما امکان دارد. در کلاس های آنلاین بعد مسافت دیگر معنا ندارد و در هر ساعت از روز که تمایل داشته باشید کلاس برگزار خواهد شد. فقط کافی است با استاد  هماهنگ کنید تا کلاس های آنلاین
                           به گزارش کوچان نیوز :دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به برگزار نشدن نمازجمعه به دلیل ویروس کرونا ، پیام جمعه رشت با سخنان آیت الله فلاحتی جایگزین خطبه های عبادی سیاسی جمعه می شود.در این اطلاعیه آمده است : آیت الله فلاحتی در پیام جمعه رشت ، درباره مناسبت های تقویمی و رویدادهای هفته و مسائل سیاسی استان و جهان در هفته ای که گذشت با مردم صحبت می کند و در صفحه اینستاگرامی وی به نشانی rasoul_falahati@ ب
به‌علت توصیه‌های بهداشتی مسئولان و جلوگیری از شیوع کرونا؛ سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی برگزار نمی‌شود
دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مراسم سخنرانی حضرت آیت الله خامنه‌ای که همه ساله در روز اول سال نو در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شد، امسال به علت توصیه‌های بهداشتی برای جلوگیری از گسترش بیماری ناشی از ویروس کرونا برگزار نخواهد شد و معظم‌له به مشهد مقدس سفر نخواهند کرد.
ادامه مطلب
هفته ی قبل که صبح ها کارآموزی غدد بودم چند تا عصر هم شیفت داشتم تو بیمارستان
کاردانشجویی،  این هفته هم که گذشت از یکشنبه تا خود امروز صبح ها تمام بیمارستان
کاردانشجویی بودم عصر ها هم غیر 2 روز کارآموزی ccu ...
دلم میخواد دقیق و با همه ی جزییات بنویسم ولی خواب چشمامو پر کرده !
فقط میگم ابن هفته جدید قراره خونه خواهر باشم ، فردا بلیط داریم از شهر ما به مقصد شهر خواهر....
حتی اگر شمارش روزهای هفته از دستت رفته باشد، که می‌دانم رفته، اما...
صبح جمعه را با دست و پا زدن در بیم‌هاو امیدهایش، عصر جمعه را با‌ دلتنگی های خفه کننده اش و پایان جمعه را با افسردگی مزمن و غیرقابل درمانش خواهی شناخت...
این هفته هم تَه کشید.
برنامه امتحانی هفته آینده ترم اول دیماه به قرار زیر میباشد: فیزیک ریاضی و تجربیمنطق ۱۰ انسانیفلسفه یازده و دوازده انسانی 
روز دوشنبه مورخه ۹۸/۱۰/۳۰  ...........................................
و علوم فنون ۱۰ انسانی و ۱۲ انسانی 
شنبه ۹۸/۱۰/۲۸ 
...........................................
و زبان خارجه یازده انسانی روز سه شنبه ۹۸/۱۱/۱  برگزار خواهد شد
نخبگان برتر دوره دوم
جواد افسری

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها