نتایج جستجو برای عبارت :

برندگان ادبیات جوایز نوبل 2018 و 2019 اعلام شدند

این پاورپوینت در 26 اسلاید طراحی واسلاید بندی شده است در این پاورپوینت مطالبی از نحوه شکل گیری جایزه صلح نوبل،نوبل و ریاضیات،برندگان جایزه صلح نوبل چگونه مشخصمی شود،قسمت های جایزه نوبل،مطالبی در مورد برندگان جایزه صلح نوبل،حادثه میانمار و جایزه صلح نوبل و سایرمطالب مفید و ارزنده در مورد جایزه صلح نوبل که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
توزیع رشته‌ای: جایزه نوبل معتبرترین جایزه‌ای است که در شاخه‌هایی از علم به محققان آن شاخه‌ها تعلق می‌گیرد؛ این جایزه برای اولین بار در سال 1901 به محققان 6 شاخه از علم تعلق گرفته است؛ «اقتصاد» یکی از علومی است که هر سال به برترین محققان آن جایزه نوبل تعلق می‌گیرد. در کنار اقتصاد، به 5 شاخه دیگر از جمله «پزشکی»، «فیزیک»، «شیمی»، «ادبیات» و «صلح» جایزه نوبل تعلق می‌گیرد.
پراکندگی جنسی: بیش از 90 درصد از کل برندگان جایزه نوبل تا به امروز مرد و
نوبل پزشکی ۲۰۱۸ به درمان سرطان با ایمونوتراپی رسید 
 جایزه نوبل پزشکی سال 2018 به جیمز پی آلیسون آمریکایی و تاسوکو هونجو از ژاپن به دلیل کشف یک روش نوین در درمان سرطان با استفاده از سیستم ایمنی تعلق گرفت. این دستاورد تکه گمشده پازلی است که محققان یک قرن به دنبال آن بودند.
ادامه مطلب
سلامبرندگان مسابقه دی 13968 مشخص شدنداگر می خواهید برنده مسابقه زمستان 1398 باشید به نشانی زیر مراجعه کنید:http://eaes.ir/2020/02/16/%d9%85%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d9%82%d9%87-%d9%85%db%8c%d9%84%d8%a7%d8%af-%d8%ad%d8%b6%d8%b1%d8%aa-%d9%81%d8%a7%d8%b7%d9%85%d9%87-%d8%b2%d9%87%d8%b1%d8%a7-%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d9%84%d9%84%d9%87/
در سال 1925 وقتی جایزه نوبل به جرج برنارد شاو رسید او اینطوری جایزه نقدی نوبل رو رد کرد: این پول از فروش مواد منفجره به دست می آید که در کارخانه های مهندسی نوبل ساخته می شود. بیشتر این مواد برای کشتار مردم به کار می رود و یک انسان چنین پولی را برای حیات خود دریافت نمی کند.
آلفرد نوبل از جمله افراد معدودی بود که این شانس را داشت تا قبل از مردن، آگهی وفاتش را بخواند! حتما می دانید که نوبل مخترع دینامیت است. زمانی که برادرشلودویگ فوت شد، روزنامه‌ها اشتباهاً فکر کردند که نوبل معروف (مخترعدینامیت) مرده است. آلفرد وقتی صبح روزنامه ها را می‌خواند با دیدن آگهی صفحه اول، میخکوب شد: "آلفرد نوبل، دلال مرگ و مخترع مر‌گ آور ترین سلاح بشری مرد!"آلفرد، خیلی ناراحت شد. با خود فکر کرد: آیا خوب است که من را پس از مرگ این گونه بشن
خاطراتی از ابهیجیت بنرجی (یکی از برندگان نوبل اقتصاد امسال):
 
 
       امیر کرمانی دانشیار دانشگاه برکلی 
 
در طول دوران دکترا، درس اقتصاد کلان توسعه بنرجی یکی از بهترین درس‌هایی بود که داشتم. موضوع اصلی آن درس بررسی مدل‌های اقتصاد کلان و سیاست‌های بهینه توسعه‌ای در شرایطی که بازار کالا، بازارهای مالی و بازار کار دچار اعوجاج هستند بود. 
 
ادامه مطلب
فهم توسعه و کاهش فقر 
(از منظر نوبلیست‌های سال ۲۰۱۹)
 
 
مهمترین یافته برندگان نوبل اقتصاد سال ۲۰۱۹ این بود که یک تئوری خوب ممکن است برای کشف مکانیسم‌های احتمالی فقر و راه‌های موثر مبارزه با آن بسیار مهم باشد. اما برای هدایت سیاست کافی نیست. 
 
در حالی که تئوری می‌تواند انگیزه‌های خاصی را مشخص کند اما قدرتمند بودن راهکارها در عمل را بیان نمی‌کند. به عبارتی آنها به این یافته رسیدند که در راستای کاهش فقر یک راه کلی وجود ندارد بلکه باید با ا
 سه برنده، با چهار جایزه نوبل 
1-ماری کوری تنها خانمی که دو جایزه نوبل گرفت! ( نوبل شیمی و فیزیک )2- همسر ماری یعنی پیری کوری ( نوبل فیزیک‌)و دخترشان ایرن ژولیت کوری ( نوبل شیمی ) 
خانواده ای با بیشترین برنده نوبل در تاریخ !
ژن خوب اینه نه" پَست "فطرتانی که  که بواسطه ی مسئولیت پدر یا اقوامشان،و بدون تخصص و رزومه کاری " پُست "گرفتند!
 
با معرفی برندگان جایزه شعر فوروارد برندگان آن در سه بخش شناخته شدند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت جایزه، جایزه معتبر شعر فوروارد ۲۰۱۹ برندگان خود را در سه بخش معرفی کرد.
فیونا بنسون ‌شاعری از ‌ویلتشایر به عنوان شاعر برنده بخش بهترین مجموعه شعر جوایز فوروارد ۲۰۱۹ انتخاب شد تا جایزه ۱۰ هزار پوندی این بخش را از آن خود کند.
وی برای مجموعه شعر «سرگیجه و روح» که ششمین مجموعه شعری است که منتشر کرده، این جایزه را از آن خود کرد.
سال ۲۰۱۸ بن
بیگ بنگ: جایزه نوبل فیزیک امسال ۲۰۱۹ به دو محقق سوییسی و یک محقق آمریکایی- کانادایی اعطا شد. نیمی از جایزه نوبل فیزیک امسال به «جیمز پیبلز» به دلیل اکتشافات نظری در کیهان‌شناسی فیزیکی و نیم دیگر این جایزه به‌طور مشترک به «میشل مایو» و «دیدیه کوئلُز» برای کشف سیارات فراخورشیدی که به دور یک نوع ستاره مدل خورشیدی می‌چرخد، اهدا شد.
 
به گزارش بیگ بنگ به نقل از ایرنا، دیدگاه‌های جیمز پیبلز در مورد کیهان‌شناسی فیزیکی کل این حوزه تحقیقاتی را غن
اسامی برندگان چهلمین مرحله قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران اعلام شد.


به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه از یکم شهریورماه سال 97 آغاز و آخرین مهلت سپرده پذیری جهت افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی و بهره مندی از جوایز آن، 31 مردادماه امسال بود.
ادامه مطلب
موسسه Counterpoint Research در تازه‌ترین آمار خود اعلام کرده که آیفون XR
پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در سه ماهه سوم ۲۰۱۹ در تمام دنیا بوده و سه درصد
از فروش موبایل‌های هوشمند را به خود اختصاص داده است. درواقع به به جز
ماه سپتامبر ۲۰۱۸ که آیفون‌های جدید معرفی و عرضه شدند، آیفون XR از سه
ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ لقب پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در هر ماه را به خود
اختصاص داده است.
ادامه مطلب
این باشگاه در سال ۱۸۸۲ با نام هاتسپر اف.سی. شروع به فعالیت کرد و قبل از آنکه به لیگ دسته دوم فوتبال راه یابد، تا سال ۱۹۰۸ درلیگ جنوب بازی می‌کرد. قبل از این پیشرفت، آن‌ها جام حذفی انگلستان در سال ۱۹۰۱ به خانه بردند تا اولین باشگاه غیر حرفه‌ای باشند که این جام را صاحب می‌شود.
پس از آن، تاتنهام اف ای کاپ را هفت بار دیگر، لیگ را دو بار، جام اتحادیه را چهار بار، جام یوفا را دوبار و جام برندگان جام را یک بار به دست آورد. با قهرمانی در جام برندگان جا
با سلام و تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
به علت تمدید زمان قرعه کشی در بعضی از شهر ها به زودی اسامی قرعه کشی در سایت و کانال قابل مشاهده است.
 
اسامی برندگان قرعه کشی روزنامه دیواری به تفکیک استان در لینک های زیر قابل مشاهده است.
اسامی برندگان استان هرمزگان
اسامی برندگان استان کردستان (قروه)
.....
.....
.....
خبر مرگ نوبل آلفرد نوبل از جمله افراد معدودی بود که این شانس را داشت تا قبل از مردن، آگهی وفاتش را بخواند.زمانی که برادرش لودویگ فوت شد، روزنامه‌ها اشتباهاً فکر کردند که نوبل معروف (مخترع دینامیت) مرده است.آلفرد وقتی صبح روزنامه‌ها را می‌خواند با دیدن آگهی صفحه اول، میخکوب شد: آلفرد نوبل، دلال مرگ و مخترع مر‌گ‌آورترین سلاح بشری مرد!آلفرد، خیلی ناراحت شد. با خود فکر کرد: آیا خوب است که من را پس از مرگ این گونه بشناسند؟سریع وصیت نامه‌اش را
خب ، باید بگم که شکست سختی بود.نمی دونم چرا با این که پیش پا افتاده است و اهمیت چندانی نداره ، این قدر سر خورده شدم!
قضیه از این قراره که توی یه مسابقه ی کتاب خوانی شرکت کرده بودم و فکر می کردم که حتما برنده می شم و اگه اول نشم حداقل آخر می شم.ولی حالا که اسامی برندگان رو اعلام کردن می بینم که من برنده نشدم.یه شکست به شکست هایی که تا حالا خوردم افزوده شد!
خیلی خوشحال بودم که بعد از مدتی می تونم بگم که توی یه مسابقه برنده شدم ولی خب نشد دیگه.نمی دونم
برندگان جوایز نوبل سال 2019ارسال پیام دایرکت اینستاگرام از کامپیوتردانلود عکس ها و ویدئوهای اینستاگرام با یک کلیکتفاوت BIOS و UFEI چیست؟در متا آینه ها (metamirrors) چه چیزی می توان دید؟تفاوت یادگیری ماشین با هوش مصنوعی چیست؟چه تعداد فوتون در جهان وجود دارد؟سریع ترین اَبَرکامپیوترهای جهان در سال 2018دمای صفر مطلق چیست؟اَبَرخون چیست؟پیش بینی زلزله با ردیابی حیوانات از فضابستن زخم به کمک لیزرتعریف رسمی یک کیلوگرم تغییر می کندبهترین شبیه سازهای اندرو
آلفرد برنهارد نوبل شیمی دان،مهندس، مبتکر و اسلحه‌ساز سوئدی است که به عنوان مخترع دینامیت شناخته می‌شود. او از سال ۱۸۹۴ تا روز مرگش صاحب اسلحه‌سازی بوفورس بود و در تغییر آن از یک کارخانه ذوب آهن به یک توپخانه‌سازی مدرن و یک کارخانه تولید مواد شیمیایی نقشی اساسی وی در آخرین وصیت‌نامه خود سرمایه حیرت انگیزش را برای تأمین هزینه‌های جایزه نوبل اختصاص داد. عنصر شیمیای نوبلیم به احترام او نام‌گذاری شده‌است.اما سوال اینجاست چه چیز متخصص م
    به مناسبت هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی که در مرداد 97 برگزار شدبه قید قرعه به 8 نفر جوایزی از طرف شهرداری شهر مزرعه کتول به افراد برگزیده در شب میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و  امام جعفرصادق (ع) در مسجد صاحب الزمان(عج)مزرعه کتول اعطا شد.
اسامی برندگان سی و سومین مرحله قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک رفاه کارگران اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مشتریان بانک می توانند با مراجعه به شعب و پورتال بانک به نشانی www.refah-bank.ir از نتیجه این قرعه کشی مطلع شوند.
ادامه مطلب
برندگان جوایز ادبیات نوبل 2018 و 2019 اعلام شدند ! در یک مراسم دونفره نادر به دنبال تعویق جایزه سال گذشته به دلیل یک سری رسوایی ها ، آکادمی سوئد جایزه سال 2018 را به نویسنده لهستانی اولگا توکارکارزوک و جایزه 2019 را به نویسنده اتریشی پیتر هانکه اهدا کرده است. این مراسم 10 دسامبر 2019 در استکهلم برگزار می شود.
استقبال از این اطلاعیه در حالی است که آکادمی سوئد در خواست خود برای جابجایی این جایزه از رویکرد فعلی "یورو محور" و "مردسالار" خود آمیخته است و هنوز
به گزارش حوزه سینما و تلویزیون گروه فرهنگی هنری عصرحباد؛ برندگان قسمت های سیزدهم و چهاردهم مسابقه «عصر جدید» ساعت ۲۲:۳۰ امشب از شبکه سه سیما اعلام می شوند.
در قسمت سیزدهم داوران، وحید آقاجری و دختران نینجا را به عنوان برگزیده انتخاب کردند. همچنین در قسمت چهاردهم هم داوران گروه عروسک های غول پیکر و فاطمه عبادی را برگزیدند که حالا باید منتظر نظر نهایی مردم بمانیم.
گفتنی است دور دوم برنامه تلویزیونی «عصر جدید» روزهای یکشنبه و دوشنبه پخش می‌ش
اسامی برندگان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی کتابخانه باقرالعلوم(ع) شهر خشکرود به شرح زیر می باشد:
در بخش خانوادگی خانم مریم جانی فاردقی 3،000،000 ریال
در بخش نوجوان مکتوب خانم فاطمه شجاعیان 500،000 ریال
در بخش نوجوان پویش خانم حورا چمن پیرا 750،000 ریال
در بخش بزرگسال خانم آسیه دلیریان 800،000 ریال
انگشتر حضرت سلیمان با نام انگلیسیِ King Solomon's Ring کتابی درباره رفتارشناسی جانوری برای مخاطب عمومی  بوده و نویسنده کتاب، کنراد لورنتس، برنده جایزه نوبل فیزیولوژی و پزشکی و یکی از بنیانگذاران رفتارشناسی جانوری ه که خاطرات تعاملاتش رو با حیواناتی که مورد مطالعه ش بودند با عنوانِ جالبِ "انگشتر حضرت سلیمان" نوشته.نویسنده در مقدمه کتاب، داستان حضرت سلیمان و صحبتش با حیوانات رو تعریف کرده و ابتدا از تحریف کتاب مقدس و تبدیلِ "صحبت از مرغان و جانورا
زبان :انگلیسی + زیرنویس فارسی کیفیت :WEB-DL

فرمت :MKV حجم :متفاوت با هر کیفیتدانلود فیلم Animator 2018

مدت زمان :98 دقیقه محصول :ایالات متحده آمریکا

کارگردان :Logan Hall نویسنده :Roberta Jones

امتیاز IMDB :5.9 رده سنی :مشخص نشده !

ستارگان :Levenix Riddle,McKenzie Chinn,Geno Walker
2376 - «نجاح محمد‌علی» کارشناس شبکه من‌وتو با اذعان به اینکه سردار سلیمانی در بین مردم کشورهای غرب‌آسیا و حتی فرامنطقه‌ای به‌عنوان فرشته صلح شناخته می‌شود، گفت: “اگر ایشان نبود عراق و سوریه اکنون در دست داعش بودند و بر این اساس سردار سلیمانی شایسته دریافت جایزه صلح نوبل است”منبع: www.yon.ir/mzdr59
دانلود فایل اصلی
2376 - «نجاح محمد‌علی» کارشناس شبکه من‌وتو با اذعان به اینکه سردار سلیمانی در بین مردم کشورهای غرب‌آسیا و حتی فرامنطقه‌ای به‌عنوان فرشته صلح شناخته می‌شود، گفت: “اگر ایشان نبود عراق و سوریه اکنون در دست داعش بودند و بر این اساس سردار سلیمانی شایسته دریافت جایزه صلح نوبل است”منبع: www.yon.ir/mzdr59
دانلود فایل اصلی
وبسایت 500px که در زمینه اشتراک‌گذاری
تصاویر فعالیت می‌کند، به تازگی اعلام کرد در جریان نفوذ امنیتی جولای 2018
به این وبسایت توسط هکرها، اطلاعات بیش از 14.8 میلیون نفر از کاربران به
سرقت رفته است.
این وبسایت اعلام کرده در حال حاضر به دنبال باخبرسازی کاربران برای تغییر اطلاعات ورود به اکانت‌هایشان است.
در متن این نوتیفیکیشن که توسط وبسایت برای کاربران ارسال می‌شود آمده
که تیم مهندسی وبسایت 500px در تاریخ 8 فوریه یک ایراد امنیتی احتمالی را
کشف
ASGبهAASGHAگزارشOOOONOOOON همشهری آنلاین بوسیله نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پیاده شدن اساس آخرین نرخ ها درون بازار، میتسوبیشی  ASX فول ۲۰۱۸ نسبت  بوسیله قیمت روز خودرو در ۲۵ اسفندماه با سکون داخل قیمت به   سکه ۶۸۰  میلیون تومان خرید و ابتیاع شد میتسوبیشی. ASX فول ۲۰۱۸ (۶۸۰ )  میلیون تومان و  تویوتا  CH R-R تیپ لانچ (۲۰۱۸ ) یک میلیارد تومان بدون تغییر داخل مقدار  فروش شدند.  نرخ روز خودرو های خارجی  مدل خودرو ارزش (تومان)   رنو کولئوس ۲۰۱۸ ۱.۰۶۰.۰
بسم الله الرحمن الرحیم
 
بیش از یکسال پیش در فضای مجازی گفتیم هل من بحاث و باستانگرایان و زرتشتیان را به مناظره جلوی دوربین دعوت کردیم لکن یک نفر هم حاضر نشد ... نمیدانم با وجود این مقدار نشانه های محکم دال بر جعلی بودن باستانگرایی و الهی نبودن آیین زرتشت ، چرا بازهم عده ی زیادی کورش کورش و زرتشت زرتشت میکنند ؟ ؛ آخر این کورش کیست ؟ این زرتشت چیست ؟ کورش همانی است که اپیس را به آتش کشید، بت پرستی کرد، بتکده آباد کرد، مردم بابل را بد بخت کرد و در
یه حساب سرانگشتی کردم؛ بیش از 7000 کلمۀ منتشرنشده دارم. یه مقالۀ علمی، یه جستار روایی علمی، یه داستان کوتاه و یه داستان نسبتن کوتاه، که البته دوتای اولی اون‌جاهایی که باید منتشر شدن و توی چند روز آینده این‌جا هم می‌ذارم‌شون. دوتای آخر اما نیاز به این دارن که بیش‌تر روشون کار بشه. و این‌ها همه جدای از کلی داستان و متنِ نوشته‌نشده در مورد روزمرۀ این روزهام‌‌ه که بسیار دوست دارم در موردشون بنویسم، اگه وقت بشه. 
امروز کلی خوش‌حال شدم. برن
 جزئیات آزمون فراگیر ارشد پیام‌نور

 
تمدید مهلت پذیرش بدون آزمون دانشگاه‌ها

 
تصویب درس میان رشته‌ای «رایانش اجتماعی» برای نخستین بار در دانشگاه تهران

 
هدست واقعیت افزوده "مجیک‌لیپ" بروزرسانی می‌شود
 
 
 بررسی تعامل میان ژن‌ها با کمک یادگیری عمیق

 
 برندگان نوبل فیزیک، شیمی و پزشکی جوایز خود را دریافت کردند

 
 مسیریاب ویز و اعلام راه‌های برف‌روبی نشده

 
 ارائه نخستین مدل ۳بعدی از بافت عصبی

 
 مشاهده اختلال عملکرد مغ
 جزئیات آزمون فراگیر ارشد پیام‌نور

 
تمدید مهلت پذیرش بدون آزمون دانشگاه‌ها

 
تصویب درس میان رشته‌ای «رایانش اجتماعی» برای نخستین بار در دانشگاه تهران

 
هدست واقعیت افزوده "مجیک‌لیپ" بروزرسانی می‌شود
 
 
 بررسی تعامل میان ژن‌ها با کمک یادگیری عمیق

 
 برندگان نوبل فیزیک، شیمی و پزشکی جوایز خود را دریافت کردند

 
 مسیریاب ویز و اعلام راه‌های برف‌روبی نشده

 
 ارائه نخستین مدل ۳بعدی از بافت عصبی

 
 مشاهده اختلال عملکرد مغ
روز پنج شنبه هفته گذشته،در یک سانحه رانندگی در محور همدان ـ
اسدآباد یک مرد 54 ساله کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.
سرهنگ "جمشید باقری" فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اعلام این خبربه سایت پلیس گفت: در پی گزارش یک
فقره تصادف فوتی در محور همدان ـ اسد آباد به مرکز فوریت های پلیسی 110،
بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری 17 همدان برای بررسی به محل اعزام شدند.

 در بررسی های مقدماتی مشخص شد، یک سواری پیکان با
یک  سواری پژو 405 برخورد کرده که در نتیجه آن،
برندگان جوایز کتاب ملی 2019 اعلام شد! در سخنرانی دلخراش خود برای افتتاح 70مین دوره جوایز کتاب ملی ، مدافع تحسین برانگیز و میزبان لوور برتون اظهار داشت: "این داستان پردازی است که تمدن ما را در کنار هم نگه می دارد." اکثر فینالیست ها اولین بار نامزد شدند ، این یک شب قصه گویی ، داستان های جدید بود - شبی که برندگان داستان های خود را از نحوه رسیدن به آنجا ، مبارزات و الهام بخش ها و مردم در طول مسیر گفتند.
سارا ام بروم ، برنده جایزه جایزه غیرداستانی برای خ
اگه حرف مردم هیچ ارزشی نداشت به عنوان پاداش محسنین نمیفرمود:و ترکنا علیه فی الآخرینو اینکه توصیه شده خودتون رو از مواضع تهمت دور کنین یعنی برداشت مردم مهمهنه که بذار بگن تا جونشون دربیادبله اونجا که میدونی بر حقی و مردم بیراه میگن هیچ+ از خودت پرسیدی مردم بخوان پشت سر ما یا بعد مرگ ما از ما یاد کنن چه جوری یاد میکنن؟!با چه صفتی با چه عنوانی با چه خاطره ای؟آلفرد نوبل یه نمونه خوبیه که تا قبل از اینکه دیر بشه نگرش مردم رو به خودش بالکل تغییر داد:
علی الرغم اینکه هنوز اکران فیلم های 2018 ادامه دارد و دو ماه تا پایان سال باقیمانده و هنوز تعدادی فیلم در برنامه اکران امسال قرار دارند ولی برنامه اکران تعدادی از فیلم های 2019 از چند ماه پیش مشخص شده در این مطلب قصد داریم جذابترین این فیلم ها را معرفی کنیم :

کاپیتان مارول
انتقام جویان 4
ترمیناتور 2019
گودزیلا 
زن شگفت انگیز 2
آن یا IT قسمت 2
اسپایدر من 2019
ایکسمن دارک فونیکس
دراگون (چگونه یک دراگون را برانیم)
پرندگان عصبانی 2
شیرشاه 2019
فروزن 2
جنگ ستار
ثبت نام لاتاری گرین کارت ارزان ترین و میشه گفت بهترین روش مهاجرت قانونی به امریکاست به همین دلیل متقاضیان زیادی دارد، لاتاری یار به عنوان تیم تخصصی ثبت نام لاتاری گرین کارت امریکا در این چند سال پاسخگوی تماس ها و پیام های زیادی در شبکه های اجتماعی راجع به مسائل پیرامون لاتاری بوده است و طبیعی هست که دوستان زیادی قبل از اقدام برای ثبت نام سوالاتی مختلفی داشته باشند.
سوالاتی از قبیل ثبت نام رایگان لاتاری ، دلیل تفاوت نرخی که در مراکز مختلف ثب
در اینجا قصد داریم نحوه آرایش جذاب 2018 (مطابق با عکس بالا) را آموزش دهیم که در قسمت زیر مراحل انجام آرایش جذاب 2018 با جز‌ئیات آموزش داده شده است که در نهایت می توانید مدل میکاپ فوق را به راحتی انجام دهید.
برای مشاهده تصویری روی آرایش جذاب 2018 کلیک کنید
Zog 2018,Zog 2018 1080p BluRay,انیمیشن زاگ,تماشای آنلاین فیلم,دانلود انیمیشن Zog 2018 BluRay,دانلود انیمیشن جدید,دانلود انیمیشن کوتاه Zog 2018 BluRay دوبله فارسی,دانلود رایگان انیمیشن Zog 2018 BluRay,دانلود زیرنویس فارسی Zog 2018 BluRay,دانلود فیلم Zog 2018 BluRay,دانلود فیلم زاگ Zog 2018 BluRay,دوبله فارسی انیمیشن Zog 2018 BluRay,زاگ,سایت دوستی ها,کیت هرینگتون,
ادامه مطلب
بنا به اعلام کیانوش جهانپور در حساب توئیتری منتسب به وی اعلام کرد : بیماران مشکوک به ویروس کرو نا در شهر قم به علت کهولت سن و ضعیف بودن سیستم ایمنی مغلوب قاتل این روزهای جهان( کرونا ) شدند . از شما همراهان گرامی خواهشمندم پیشگیری های بهداشتی لازم را رعایت بفرمائید . گروه پزشکی و سلامت اورانوس
ثبت نام لاتاری گرین کارت هر سال از اواسط مهر شروع و تا اواسط آبان به مدت سی روز ادامه می یابد. اگر در این بازه زمانی موفق به ثبت نام لاتاری گرین کارت نشوید، فرصت این دوره را از دست داده اید و باید منتظر سال بعد باشید.
شرایط ثبت نام لاتاری
داشتن تابعیت یکی از کشورهای مجاز شرکت کننده در لاتاری.
داشتن مدرک ۱۲ سال تحصیل کامل (معادل دیپلم) یــا دو سـال سابقه کار در طی ۵ سال گذشته که این شغل نیاز به حداقل دو سال آموزش داشته باشد.
برنده شدن در لاتاری
در
ثبت نام لاتاری گرین کارت هر سال از اواسط مهر شروع و تا اواسط آبان به مدت سی روز ادامه می یابد. اگر در این بازه زمانی موفق به ثبت نام لاتاری گرین کارت نشوید، فرصت این دوره را از دست داده اید و باید منتظر سال بعد باشید.
شرایط ثبت نام لاتاری
داشتن تابعیت یکی از کشورهای مجاز شرکت کننده در لاتاری.
داشتن مدرک ۱۲ سال تحصیل کامل (معادل دیپلم) یــا دو سـال سابقه کار در طی ۵ سال گذشته که این شغل نیاز به حداقل دو سال آموزش داشته باشد.
برنده شدن در لاتاری
در
 
امشب بعد از کلی تقلا رفتم که کتاب جدیدی بخرم
سیم ورودی تلفن چیده شده_بدون دلیل و احتمالا غیرعمد_ پس اینترنت ندارم
فلت لپ تاپم خراب شده و صفحه اش مدام و هر لحظه تیره میشود پس نمیتوانم فیلم ببینم یا داستان کوچکی که عصر به ذهنم رسید را بنویسم 
پس تصمیم گرفتم سری به شهر کتاب بزنم و کتابی که "پدرام عزیز"  معرفی کرد را بخرم 
شهر کتابی که نزدیک خانه ام است تا قبل از این اصلا شبیه کتابفروشی نبود 
که اگر حتی یک بار سری به شهر کتابی زده باشی متوجه منظور
Bao 2018 1080p BluRay,انیمیشن بائو Bao 2018 زبان اصلی,دانلود انیمیشن دیزنی Bao 2018,دانلود انیمیشن کوتاه بائو 2018,دانلود رایگان انیمیشن,دانلود زیرنویس فارسی Bao 2018,دانلود مستقیم انیمیشن Bao 2018,دوبله فارسی,کارتون بائو Bao 2018 با لینک مستقیم,والت دیزنی,
ادامه مطلب
دانلود فیلم سینمایی X-Men: Dark Phoenix 2019 با زیرنویس فارسی
دانلود رایگان فیلم مردان ایکس : ققنوس سیاه 2018 با کیفیت بالا
کیفیت  BluRay 1080p قرار گرفته شد
گروه فیلم : علمی تخیلی ، هیجان انگیز ، اکشن | محصول : 2018 
امتیاز : 10/N.A | کارگردان : Simon Kinberg 
دانلود فیلم X-Men: Dark Phoenix 2019
دانلود فیلم سینمایی X-Men: Dark Phoenix 2019 با زیرنویس فارسی
دانلود رایگان فیلم مردان ایکس : ققنوس سیاه 2018 با کیفیت بالا
کیفیت  BluRay 1080p قرار گرفته شد
گروه فیلم : علمی تخیلی ، هیجان انگیز ، اکشن | محصول : 2018 
امتیاز : 10/N.A | کارگردان : Simon Kinberg 
دانلود فیلم X-Men: Dark Phoenix 2019
پرونده ویژه جشنواره ۳۸ ام فجر؛
با به پایان رسیدن جشنواره فیلم فجر و اعلام برندگان سیمرغ‌ها، حالا دوباره سال جدید سینمای ایران با اکران چند فیلم تازه شروع شده و کارشناسان می‌توانند تصویر بهتری از وضعیت یک سال آینده سینماهای کشور را در ذهن مجسم کنند. از آن‌جایی که جشنواره فجر آیینه‌ای از سینمای جریان اصلی ایران محسوب می‌گردد، حدس زدن ویژگی‌های مهم سینمای ایران در یک سال آتی کار چندان دشواری نخواهد بود.
البته فراموش نکنیم که تاریخ نشان د
بنابر خبرهای
اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول،بعد از اجرا کردن طرح سیم کارت
های  1000 و قرعه کشی موتور هزار به ارزش
1000 میلیون ریال توسط این شرکت،اسامی برندگان را اعلام شد.برندگان هفته های اول و
دوم این قرعه کشی به ترتیب از استان خوزستان و فارس غلام عباس دورقی نژاد و احمد
طاهری می باشند.


همراه اول مصادف
با اولین شنبه مرداد ماه 1396 مشترکانی را که در طول هفته دارای بسته آلفا پلاس
باشند درقرعه کشی شرکت می‌دهد. باید بدانید که این قرعه‌کشی به مدت
Sister 2018 1080p BluRay,انیمیشن Sister 2018 با دوبله فارسی,انیمیشن سیستر Sister 2018,انیمیشن نامزد اسکار 2020,تماشای آنلاین فیلم,خواهر,دانلود انیمیشن Sister 2018,دانلود انیمیشن جدید,دانلود دوبله فارسی انیمیشن Sister 2018,دانلود رایگان انیمیشن Sister 2018,دانلود فیلم Sister 2018,دانلود فیلم کوتاه Sister 2018,سایت دوستی ها,سیستر,کارتون خواهر Sister 2018 با زیرنویس فارسی,کارتون سیستر 2018,
ادامه مطلب
بهترین مجله دکوراسیون داخلی 2018 و 2019 کدام است؟ ما در این مقاله قصد داریم تا بهترین دکوراسیون داخلی سال 2017 و 2018 و همچنین 2019 را به شما نشان دهیم تا از این الگوها استفاده نمائید. موضوع بعدی که قصد دارم با شما در میان بگذارم مقالات و مجله های دکوراسیون داخلی است پس با من در ادامه این مطلب همراه باشید. لوازم خانگی منزل

ادامه مطلب
♦️اعلام وضعیت کاری ادارات تا ۲۰ فروردین
جهانپور درباره تعطیلی ادارات تا ۲۰ فروردین:۲ میلیون و ۵۰۰ هزار کارمند قطعی داریم که ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار معادل ۵۰ درصد در همان ابتدای تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شدند.  ۵۰۰ هزار نفر کارکنان نظام سلامت هستند که امکان تعطیلی آن‌ها وجود ندارد، بلکه به طور مضاعف هم کار می‌کنند. ۲۰۰ هزار نفر در شهرداری‌ها و نیروهای نظامی و امنیتی در حال خدمت به مردم هستند  و تعطیل نخواهند شد.بیش از ۲ میلیون نفر از ک
معرفی کامل بازی pes 2019 با عکس
طرفدارهای
بازی pes همه منتظرن تا هرچه زودتر نسخه جدید بازیpes 19 رو بازی کنن و
ببینن جه تفاوت هایی با قبل داشته . ما امروز تو این پست به صورت کامل با
تصویر pes 2019 رو به شما معرفی می کنیم .

معرفی و دانلود بازی pes 2019
معرفی کامل بازی pes 2019 با عکس
طرفدارهای بازی pes همه منتظرن تا هرچه زودتر نسخه جدید بازیpes 19 رو بازی کنن و ببینن جه تفاوت هایی با قبل داشته . ما امروز تو این پست به صورت کامل با تصویر pes 2019 رو به شما معرفی می کنیم .

معرفی و دانلود بازی pes 2019
شایان ذکر است که ارزیابی جهانی MIKE: Most Innovative Knowledge Enterprise در 8 محور یکپارچه با پوشش سطوح مختلف سازمان در 3 حوزه ساختار، منابع انسانی و ارتباطات و با تمرکز بر ارزش‌آفرینی سازمان مبتنی بر 3 مؤلفه دانش، نوآوری و سرمایه فکری و در 4 مرحله ارزیابی توسط کمیته بین‌المللی داوران از کشورهای سوئد، آلمان، انگلستان و رومانی انجام گرفته است.
از دیگر برندگان جایزه جهانی MIKE در سال 2019 می‌توان به Cinopec از کشور چین (بزرگ‌ترین شرکت پالایش نفت، گاز و پتروشیمی جهان)
لیست قیمت روز انواع گوشی موبایل  16 آذر 98
تمامی قیمت ها به تومان می باشد  
سامسونگ Samsung
Samsung Galaxy M10 - 16
1,720,000
Samsung Galaxy M10 - 32
1,820,000
Samsung Galaxy M20 - 32
2,400,000
Samsung Galaxy M20 - 64
2,600,000
Samsung Galaxy M30
2,850,000
Samsung Galaxy A8 2018 - 32
3,200,000
Samsung Galaxy A8 2018 - 64
3,400,000
Samsung Galaxy A8+ 2018 - 32
3,700,000
Samsung Galaxy A8+ 2018 - 64
3,690,000
Samsung Galaxy A9 2018
4,930,000
Samsung Galaxy A10
1,750,000
Samsung Galaxy A10s
1,850,000
Samsung Galaxy A2 Core
1,200,000
Samsung Galaxy A20
2,200,000
Samsung Galaxy A20s
2,410,000
Samsung Galaxy A20e
2,100,000
Samsung Galaxy A30
2,800,000
Samsung Galaxy A30s
2,950,000
Samsung Galaxy A40
3,000,000
Samsung Galaxy A50
3,250,
Trolled 2018 1080p BluRay,الکس سباستین,انیمیشن Trolled 2018 با دوبله فارسی,انیمیشن ترولد Trolled دوبله فارسی,خانوادگی,دانلود Trolled 2018 با زیرنویس فارسی,دانلود انیمیشن ترولد Trolled 2018,دانلود دوبله فارسی Trolled 2018,دانلود رایگان انیمیشن,دانلود زیرنویس فارسی Trolled 2018,دانلود فیلم Trolled 2018,دانلود کارتون ترولد,دانلود مستقیم انیمیشن Trolled 2018,سارا تیلر,سایت دوستی ها,
ادامه مطلب
از متن کتاب: 
" بند کفش ها بسته شدند. سر میز نشستم و منتظر نیمه شب ماندم. نیمه شب آمد، اما افراد گشت نیامدند .باید سه ساعت می گذشت، ساعت هایی که تحملشان دشوار بود و بعد آن ها آمدند. مادر پالتوی دم دستی که دور یقه اش نوار مخملی داشت، را برایم گرفت، درونش خزیدم. او گریه کرد. من دستکش های سبز را به دست کردم. مادربزرگ از راهروی چوبی، درست همان جایی که کنتور گاز بود، گفت: شک ندارم که دوباره بر می گردی.
من به این جمله از روی عمد توجه نکردم اما بی آنکه بدان
از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود (مولوی)
هنگامی که برادر آلفرد نوبل ( بنیانگذار جایزۀ صلح نوبل ) از دنیا رفت ، او در شهر استکهلم روزنامه ای  خرید تا از چاپ آگهی  درگذشت برادرش در روزنامه اطلاع حاصل کند . اما دریافت که روزنامه نگاران او را با برادرش اشتباه گرفته اند .او فرصتی یافت تا آگهی درگذشت خود را در روزنامه بخواند و از نظر دیگران نسبت به خود آگاه شود. همان طور که می دانید الفرد نوبل پیش از آنکه بنیان جایزۀ نوبل را بگذارد، دینامیت را اختراع کر
دانلود انیمیشن Strike 2018 با زیرنویس فارسی
دانلود رایگان انیمیشن Strike 2018 با کیفیت عالی
 کیفیت WEB-DL 1080p دوبله فارسی قرار گرفت
گروه فیلم : انیمیشن ، خانوادگی ، کمدی | محصول : 2019 انگلستان
امتیاز : 10/6.7 | کارگردان : Trevor Hardy | اطلاعات بیشتر: IMDB
دانلود انیمیشن Strike 2018
دانلود انیمیشن Strike 2018 با زیرنویس فارسی
دانلود رایگان انیمیشن Strike 2018 با کیفیت عالی
 کیفیت WEB-DL 1080p دوبله فارسی قرار گرفت
گروه فیلم : انیمیشن ، خانوادگی ، کمدی | محصول : 2019 انگلستان
امتیاز : 10/6.7 | کارگردان : Trevor Hardy | اطلاعات بیشتر: IMDB
دانلود انیمیشن Strike 2018
واکسیناسیون و  مدیکال برندگان لاتاری:
سفارت برای تمامی افراد حاضر در سفارت جهت انجام مصاحبه، نیاز به تایید مدارک پزشکی توسط پزشک معتمد سفارت (Panel Physician) دارد. مدارک پزشکی یا مدیکال لاتاری طبق شرایط زیر برای هر فرد بایستی تهیه گردد:
ابتدا به واحد واکسیناسیون انستیتو پاستور ایران در تهران و یا مراکز هلال احمر در شهرستان ها مراجعه کرده و اقدام به تزریق واکسنهای مربوط به هر فرد نمایید. در زمان مراجعه به انستیتو پاستور به مسئول واکسیناسیون بگوی
به اطلاع میرساند:اعلام نتایج اولین دوره مسابقه کتابخوانی مسجد امام حسین علیه السلام سده لنجان هم اکنون در قسمت اعلام نتایج قابل مشاهده می باشد.مراحل دریافت کارنامه:اعلام نتایج/دکمه اعلام نتایج/تکمیل فرم/دریافت کارنامهوبلاگ ما:www.tkanoon.blog.ir
دانلود کتاب صوتی موزه معصومیت اثر اورهان پاموک
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان کتاب موزه معصومیت اثر اورهان پاموک :: دانلود کتابketabdownloadpdf.blog.ir › tag › دانلود رایگان کتاب م...دانلود کتاب های اورهان پاموک - فیدیبو https://fidibo.com › نویسندگان خرید و دانلود کتاب های صوتی و الکترونیکی اثر اورهان پاموک. مجموعه ای از ... رمان موزه معصومیت، ...
دانلود کتاب صوتی موزه معصومیت - سایت گویا کتابgooyaketab.rzb.ir › postاو ۶ سال صرف نوشتن این رمان کرد و در نهایت ...,دان
Mirai 2018 1080p BluRay,Mirai no Mirai 2018,انیمه ژاپنی Mirai 2018 دوبله فارسی,انیمیشن Mirai 2018 با زیرنویس فارسی,بهترین انیمیشن 2018,دانلود انیمیشن Mirai 2018,دانلود دوبله فارسی انیمیشن Mirai 2018,دانلود رایگان انیمیشن,دانلود زیرنویس فارسی انیمه Mirai 2018,دانلود کارتون میرای 2018 با دوبله فارسی,سایت دوستی ها,کارتون میرای Mirai 2018,گلدن گلوب,میرای,نامزد اسکار,
ادامه مطلب
Away 2018 1080p BluRay,Hodja fra Pjort 2018,آپ اند آوی,بالا و دور,تماشای آنلاین فیلم,دانلود انیمیشن Away 2018,دانلود انیمیشن بالا و دور Away 2018,دانلود دوبله فارسی انیمیشن Away 2018,دانلود زیرنویس فارسی Away 2018,دانلود کارتون بالا و دور 2018 با دوبله فارسی,دانلود نیم بها,دوبله فارسی,دوبله فارسی کارتون بالا و دور Up and Away,سایت دوستی ها,کارتون بالا و دور Away 2018 با دوبله فارسی,
ادامه مطلب
سلام امروز میخوایم  اطلاعات مفید تحصیلی را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور ۹۹
سایتی در مورد اعلام نتایج
اطلاعاتی در مورد انتخاب رشت 99
نحوه بررسی نتایج انتخاب رشته
سایتی در مورد کنکور 99
اعلام نتایج دانشگاه آزاد ۹۹
سایتی در مورد دانشگاه آزاد
اطلاعاتی در مورد ازاد 99
اطلاعاتی در مورد اعلام نتایج
جواب دانشگاه آزاد ۹۹
زمان نتایج دانشگاه آزاد
اطلاعات مهم تحصیلی
حل مشکلات تحصیلی شم
کیفیت BluRay 1080p 720p دوبله فارسی
دانلود فیلم 96 دوبله فارسی 2018
ژانر : درام
محصول : 2018 هند
امتیاز: 10/8.8
زبان: دوبله فارسی
کیفیت: BluRay 1080p
کارگردان : C. Prem Kumar
بازیگران : Vijay Sethupathi, Trisha Krishnan, Varsha Bollamma
خلاصه داستان : در فیلم 96، دو دوست دبیرستان بعد از 22 سال در یک دیدار با یکدیگر ملاقات می کنند و خاطرات گذشته خود را به یاد می آورند و…
دانلود در ادامه مطلب
ادامه مطلب
NETFLIX,Next Gen 2018 1080p BluRay,انیمیشن Next Gen 2018 با دوبله فارسی,انیمیشن نکست جن Next Gen,جو کسندر,جیسون سودیکیس,دانلود انیمیشن Next Gen 2018,دانلود انیمیشن نسل بعدی Next Gen 2018,دانلود دوبله فارسی انیمیشن Next Gen 2018,دانلود رایگان انیمیشن,دانلود کارتون نکست جن Next Gen 2018,دوبله فارسی,سایت دوستی ها,کوین آر ادمز,نت فلیکس,نسل بعدی,
ادامه مطلب
زبان :کره ای ( زیرنویس فارسی ) کیفیت :BluRay

فرمت :MKV حجم :متفاوت با هر کیفیت

مدت زمان :119 دقیقه محصول :کره جنوبی

کارگردان :Byung-woo Kim نویسنده :Byung-woo Kim

امتیاز IMDB :5.5 رده سنی :مشخص نشده !

ستارگان :Jung-woo Ha,Sun-kyun Lee,Jennifer Ehle

Fa
En
دانلود فیلم Take Point 2018
افراد مشهوری که از اینستاگرام حذف شدند | از سلنا گومز تا امیر تتلو
در این بخش با افراد مشهوری آشنا میشویم کـه یا از اینستاگرام حذف شدند و یا صفحات باارزش و چند میلیونی خودرا حذف کردند، آمار بالای دنبال کننده ها در اینستاگرام یک منبع خوب برای کسب درآمد اسـت، حتی سلبریتی هایی هم چون جی جی حدید ستاره مولتی میلیونر دنیای مدلینگ هم از صفحه خود درآمدهای بالایی کسب می‌کنند، اما برخی بـه کلی حذف شدند و از نو شروع کردند، با پارس ناز همراه باشید.

ادا
دانلود فیلم T-34 2018

کیفیت ۷۲۰p WEB-DL اضافه شد

ژانر فیلم : اکشن, جنگی
امتیاز فیلم : ۶٫۱/۱۰ – ۹۶۲ رای
رده سنی : N/A
کارگردان : Aleksey Sidorov
نویسنده : Aleksey Sidorov
بازیگران : Alexander Petrov, Vinzenz Kiefer, Viktor Dobronravov, Irina Starshenbaum
محصول کشور : روسیه
تاریخ اکران : ۲۰۱۸
زمان فیلم : ۱۳۹
زبان فیلم : روسی
IMDB

خلاصه داستان :در سال ۱۹۴۴، گروهی از سربازان شجاع روسی موفق می‌شوند از دست آلمان‌ها فرار کنند.
ادامه مطلب
 
آژانس گردشگری کره‌شمالی در حال حاضر دفاتری در چین، بریتانیا، هلند، سوئد و جمهوری چک برای این منظور راه انداخته است.گفتنی است طی سال 2018، فقط حدود 200 هزار گردشگر وارد کره‌شمالی شدند که 90 درصد آنها گردشگران چینی بودند.
 
 

«یونهاپ» خبرگزاری رسمی کره‌جنوبی، با اعلام این خبر اطلاع داد: پیونگ یانگ به دنبال جذب منابع ارزی از طریق جذب هرچه بیشتر گردشگران به کره‌جنوبی است.
ادامه مطلب
نسخه جدید نرم افزار Office 2019 که در اکتبر سال 2018 منتشر شد، با پیشرفتهای چشمگیری همراه شده است. بهبود رابط کاربر نرم افزار در این مجموعه باعث شده است که شما بتوانید از این مجموعه نرم افزار و ابزارهای مختلف آن استفاده کنید. در تمامی اپلیکیشن های موجود در این مجموعه از قابلیت Handwriting که به شما امکان نوشتن با خودکار های دیجیتالی را می دهد استفاده کنید.
 
 
نرم افزار آفیس 2019، هر کدام به طور خاص برای انجام یک کار خاص طراحی شده است. به هر حال شما به دانلود
فهرست فیلم‌های حاضر در جشنواره کن ۲۰۱۹ با رقابت چهره‌های مطرحی چون «پدرو آلمادوار»، «برادران داردن»، «کن لوچ» و «ترنس مالیک» برای کسب نخل طلای بهترین فیلم اعلام شد.
«تیری فرمو» دبیر باسابقه جشنواره فیلم کن در یک نشست خبری در پاریس به همراه «پیر لسکیور» رئیس این رویداد سینمایی، فهرست فیلم‌های حاضر در بخش‌های رقابتی (نامزدهای نخل طلا)، غیررقابتی، نوعی نگاه، نمایش‌های ویژه و نمایش نیمه شب را اعلام کردند.
ادامه مطلب
فهرست فیلم‌های حاضر در جشنواره کن ۲۰۱۹ با رقابت چهره‌های مطرحی چون «پدرو آلمادوار»، «برادران داردن»، «کن لوچ» و «ترنس مالیک» برای کسب نخل طلای بهترین فیلم اعلام شد.
«تیری فرمو» دبیر باسابقه جشنواره فیلم کن در یک نشست خبری در پاریس به همراه «پیر لسکیور» رئیس این رویداد سینمایی، فهرست فیلم‌های حاضر در بخش‌های رقابتی (نامزدهای نخل طلا)، غیررقابتی، نوعی نگاه، نمایش‌های ویژه و نمایش نیمه شب را اعلام کردند.
ادامه مطلب
تمامی قیمت ها به تومان می باشد 
سامسونگ Samsungمدل گوشی
Samsung Galaxy M10 - 16
1,800,000
Samsung Galaxy M10 - 32
1,900,000
Samsung Galaxy M20 - 32
2,550,000
Samsung Galaxy M20 - 64
2,670,000
Samsung Galaxy M30
2,900,000
Samsung Galaxy M30s
3,150,000
Samsung Galaxy A8 2018 - 32
3,200,000
Samsung Galaxy A8 2018 - 64
3,400,000
Samsung Galaxy A8+ 2018 - 32
3,700,000
Samsung Galaxy A8+ 2018 - 64
3,690,000
Samsung Galaxy A9 2018
4,800,000
Samsung Galaxy A10
2,075,000
Samsung Galaxy A10s
2,100,000
Samsung Galaxy A2 Core
1,390,000
Samsung Galaxy A20
2,430,000
Samsung Galaxy A20s
2,550,000
Samsung Galaxy A20e
2,420,000
Samsung Galaxy A30
2,970,000
Samsung Galaxy A30s
2,820,000
Samsung Galaxy A40
2,960,000
Samsung Galaxy A50
3,600,000
Samsung Galaxy A50s
4,350
سلامامروز میخوایم سایت های مفید تحصیلی را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن به حل مشکلات شما کمک کرده باشیم .
اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
سایتی در مورد اعلام نتایج
اطلاعاتی در مورد انتخاب رشته
سایتی در مورد دانشگاه آزاد 99
زمان اعلام نتایج انتخاب رشته
اطلاعات مهم تحصیلی
سایتی برای حل مشکلات تحصیلی شما
موفق باشید .
 
دانلود فیلم The Boat 2018 قایق با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم The Boat 2018 , دانلود فیلم قایق , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2019 , دانلود فیلم , فیلم سینمایی جدید
 
نام اثر: قایق The Boat
کیفیت:  HD 720p
امتیاز: IMDb 5.4 /10
ژانر: هیجان انگیز
نوع فیلم: سینمایی
محصول: انگلستان قایق
کارگردان: وینستون آزوپاردی
ستاره: جو آزوپاردی
سال تولید: 2018 میلادی
زبان: انگلیسی (زیرنویس فارسی)
مدت زمان : 88 دقیقه
داستان فیلم:فیلم « The Boat »،درباره یک قایق ران می باشد که در
بر اساس گزارش رسمی هند، ۲۳ نفر از یک گروه گردشگر ایتالیایی که ماه گذشته میلادی وارد این کشور شده‌ بودند، مورد آزمایش قرار گرفته و ۱۷ نفر آنها مبتلا به کرونا تشخیص داده شدند.
آلمان نیز چهارشنبه اعلام کرد با افزایش ۴۴ مورد قطعی، شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به ۲۴۰ نفر رسید.
تاکنون حداقل بیش از ۹۴ هزار نفر در جهان مبتلا به کرونا شده و سه هزار و ۲۱۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.
عراق نیز روز چهارشنبه اعلام کرد که اولین مورد فوتی از کرونا ر
Biomutant یک بازی اکشن و نقش آفرینی ساخته استودیو سوئدی Experiment 101 است که توسط کمپانی THQ nordic هم منتشر خواهد شد. در این بازی گیمر کنترل یک کاراکتر راکون‌مانند را برعهده می‌گیرد که می‌تواند ویژگی‌های مختلف وی از جمله اندازه بدن، جنسیت و موارد دیگر را شخصی‌سازی کند. Biomutant همچنین یک بازی جهان‌باز است و در دنیای آن، شاهد انواع و اقسام جانوران جهش‌یافته خواهیم بود.
و در جریان گیمز کام 2018،سازندگان بازی تعدادی تصویر و تریلر از تن منتشر کردند. با این
دانلود فیلم Second Act 2018
دانلود فیلم Second Act 2018 با لینک مستقیم

خلاصه داستان : در
خلاصه داستان فیلم Second Act آمده است : یک کارگر فروشگاه بوکس زندگی و
داستان زندگی اش را باز آفرینی می کند و به Madison Avenue نشان می دهد که
شهری ها چه کار هایی می توانند انجام دهند… Second Act فیلمی کمدی و
عاشقانه محصول ۲۰۱۸ آمریکا است
 

ادامه مطلب
راهنمای برندگان گرین کارت آمریکا 2020
ضمن عرض تبریک به شما برندگان خوش شانس لاتاری سال ۲۰۲۰، لازم به ذکر است مراحل زیر را به دقت مطالعه بفرمائید. قبل از هر اقدامی باید اطلاعات لازم و کافی پس از برنده شدن گرین کارت را کسب کنید. به همین دلیل در این مقاله تمامی مراحلی که باید پس از اعلام نتایج لاتاری انجام دهید، شرح داده شده است. با ما همراه باشید.
پس از وارد کردن اطلاعات خود در سایت http://www.dvlottery.state.gov/ESC نامه قبولی خود را مشاهده خواهید کرد. همچنین
این مراسم که در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۲۰ معادل با ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ راس ساعت ۰۳:۰۰ بامداد (به وقت تهران) برگزار خواهد شد، بستری مهم برای رقابت آثاری مثل «جوکر»، «The Irishman»، «روزی روزگاری در هالیوود» و «Parasite» خواهد بود تا بهتر از همیشه خودشان را بسنجند. نکته جالب این لیست هم شباهت بسیار زیادش با گلدن گلوب است، هرچند معلوم نیست برندگان هم یکی باشند.
در ادامه می‌توانید لیست کامل نامزدهای اسکار 2020 را به تفکیک دسته‌بندی‌ها مشاهده کنید:
بهترین فیلم سینمایی
به گفته ی وبسایت فوربس، تیلور سوئیفت، پردرآمدترین خواننده ی زن سال ۲۰۱۹ است.
فهرست پردرآمدترین خوانندگان زن ۲۰۱۹، بر اساس درآمد پیش از کسر مالیات خوانندگان زن در بازه ی زمانی یک ژوئن ۲۰۱۸ تا یک ژوئن ۲۰۱۹ تهیه شده.
ادامه مطلب
دانلود فیلم Asuran 2018 آسوران با زیرنویس فارسی و کیفیت عالی
دانلود فیلم Asuran 2018 , دانلود فیلم آسوران , 
کیفیت HD 1080p , HD 720p – سانسور شده
فیلم آسوران زیرنویس فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.
نام اثر: آسوران Asuran
کیفیت: HD 1080p , HD 720p
امتیاز: IMDb 8.9 /10
ژانر: درام | اکشن | هیجان انگیز
مخاطب: این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.
نوع فیلم: سینمایی فیلم Asuran 2018
محصول: هندوستان آسوران
کارگردان: وتریماران
ستارگا
قیمت امروز گوشی موبایل 2 دی 98
تمامی قیمت ها به تومان می باشد 
قیمت گوشی موبایل سامسونگ Samsung
Samsung Galaxy M10 - 16   1,800,000
Samsung Galaxy M10 - 32   1,900,000
Samsung Galaxy M20 - 32   2,550,000
Samsung Galaxy M20 - 64   2,670,000
Samsung Galaxy M30        2,900,000
Samsung Galaxy M30s       3,150,000
Samsung Galaxy A8 2018 - 32   3,200,000
Samsung Galaxy A8 2018 - 64   3,400,000
Samsung Galaxy A8+ 2018 - 32  3,700,000
Samsung Galaxy A8+ 2018 - 64   3,690,000
Samsung Galaxy A9 2018         4,800,000
Samsung Galaxy A10             2,075,000
Samsung Galaxy A10s            2,100,000
Samsung Galaxy A2 Core         1,390,000
Samsung Galaxy A20             2,430,000
Samsung Galaxy
سلام
باز هم امروز با اطلاعات و سایت های مفید تحصیلی در اختیار شما هستیم . 
امیدواریم این اطلاعات به شما برای  حل مشکلات تحصیلی کمک کند .
اطلاعات مهم در مورد اعلام نتایج
اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت 98
سایتی در مورد آزمون دکتری
اطلاعاتی در مورد 
وزارت بهداشت 98
چگونگی مشاهده اعلام نتایج
سایتی در مورد زمان اعلام نتایج 98
اطلاعات مفید تحصیلی
حل مشکلات تحصیلی شما
موفق باشید .
دانلود فیلم سینمایی Unbridled 2018 با زیرنویس فارسی
دانلود رایگان فیلم Unbridled 2018 با کیفیت عالی
 کیفیت WEB-DL 1080p قرار گرفت
گروه فیلم : هیجان انگیز | محصول : 2018 آمریکا
امتیاز : 10/5.3 | کارگردان : Jota Linares | اطلاعات بیشتر: IMDB
دانلود فیلم Unbridled 2018
دانلود فیلم سینمایی Unbridled 2018 با زیرنویس فارسی
دانلود رایگان فیلم Unbridled 2018 با کیفیت عالی
 کیفیت WEB-DL 1080p قرار گرفت
گروه فیلم : هیجان انگیز | محصول : 2018 آمریکا
امتیاز : 10/5.3 | کارگردان : Jota Linares | اطلاعات بیشتر: IMDB
دانلود فیلم Unbridled 2018
تا حالا به این فکر کردین که مثلا بدونین عاقل ترین آدم ها در سن هشتاد سالگی چطور فکر میکنن و نظرشون راجع به مسائل مختلف چیه؟!
ژوزه ساراماگو رو که میشناسین؟! 
نویسنده رمان معروف "کوری" که جایزه نوبل ادبیات رو هم برد . ایشون اواخر عمرش یه وبلاگی راه انداخت و نظرشو مثل کلنگ و مریم و بقیه درباره مسائل مختلف می نوشت. 
خوبیش اینه که این نظریاتش در قالب یک کتاب و با ترجمه خوب چاپ شد!
توصیه میکنم یه نگاهی بهش بندازید، دید خوبی نسبت به مسائل بهتون میده . 
دانلود فیلم کره ای Door Lock 2018
با بازی گونگ هیو جین
نام: Door Lock
محصول: 2018 کره
ژانر: ترسناک | هیجان انگیر | معمایی
تاریخ اکران: 14 آذر 1397- 05Dec 2018
نمره 8.8 در MDL
مدت زمان: 102 دقیقه
بازیگران:
Gong Hyo jin – Kim Ye won
کیفیت بلوری اضافه شد.
زیرنویس فارسی اضافه شد.
ادامه مطلب
«آخرین دختر» اثر نادیا مراد.
روایت زندگی دختر ایزدی‌ای که بعد از تصرف شدن روستای کوچو توسط داعش، مردان خانواده‌ش کشته میشن و زنان توسط داعش به برده‌گی گرفته میشن. دختری که بارها و بارها مورد تجاوز قرار میگیره و موظف میشه به اجبار مسلمان بشه. نادیا مراد در سال ۲۰۱۸ برنده‌ی جایزه‌ی صلح نوبل میشه.
ترجیح میدم نظرات شخصیم رو درمورد این کتاب نگم. فقط اینکه سرگذشت بسیار دردناکیه..
Funan 2018 1080p BluRay,انیمیشن Funan 2018 با زیرنویس فارسی,انیمیشن سینمایی فونان ۲۰۱۸,انیمیشن فونان,انیمیشن فونان Funan 2018 دوبله فارسی,دانلود انیمیشن جدید,دانلود دوبله فارسی فیلم Funan 2018,دانلود رایگان انیمیشن Funan 2018,دانلود زیرنویس فارسی Funan 2018,دانلود کارتون فونان 2018,دانلود نیم بها,دوبله فارسی,دوبله فارسی انیمیشن فونان Funan 2018,سایت دوستی ها,فونان,
ادامه مطلب
گروه تروریستی القاعده در بلاد مغرب اسلامی با انتشار قطعه فیلمی اعلام کرد که یک سرکرده تونسی این گروه به نام «سیف‌الله بن حسین» ملقب به «ابو عیاض» در حمله هوایی فرانسه در مالی کشته شد.
ابومصعب عبدالودود سرکرده این گروه در فیلم مذکور ضمن تمجید از بن حسین، مرگ او در حمله هوایی فرانسه در مالی را اعلام می‌کند.
طبق گزارش خبرگزاری فرانسه، عبدالودود همچنین گفت که بن حسین و چند نفر دیگر از عناصر القاعده اخیرا در حمله هوایی فرانسه کشته شدند.
پیشتر ر
دانلود فیلم سینمایی Driven 2018 با زیرنویس فارسی
دانلود رایگان فیلم Driven 2018 با کیفیت عالی
 کیفیت WEB-DL 720p قرار گرفت
گروه فیلم : درام ، زندگی نامه ، هیجان انگیز | محصول : 2018 آمریکا ، انگلیس ، پرتوریکو
امتیاز : 10/6.2 | کارگردان : Nick Hamm
دانلود فیلم Driven 2018
دانلود فیلم سینمایی Driven 2018 با زیرنویس فارسی
دانلود رایگان فیلم Driven 2018 با کیفیت عالی
 کیفیت WEB-DL 720p قرار گرفت
گروه فیلم : درام ، زندگی نامه ، هیجان انگیز | محصول : 2018 آمریکا ، انگلیس ، پرتوریکو
امتیاز : 10/6.2 | کارگردان : Nick Hamm
دانلود فیلم Driven 2018
 
در رتبه‌بندی سالیانه نوآورترین شهرهای دنیا که از طرف شرکت "2thinknow" اعلام شده است، ۵۰۰ شهر دنیا مورد بررسی قرار گرفته‌اند تا بهترین آن‌ها از نظر وجود استارتاپ‌ها را معرفی کند.
به گزارش بیزینس اینسایدر، مشاغل و شرکت‌های نوپا در سراسر دنیا، ایده‌ها و مدل‌های تجاری خلاقانه‌ای را ایجاد کرده‌اند. اما کدام یک از شهرهای دنیا در پیشرفت نوآوری‌ها از رقبای خود پیشی گرفته‌اند و نسبت به باقی شهرها در سال ۲۰۱۹ میلادی عملکرد بهتری داشته‌اند؟
امسا
برند ورساچه
 این شرکت در سال 2018 میلادی، اعلام کرد که استفاده از خز را در مجموعه های آینده خود متوقف خواهد نمود.  در تاریخ 25 سپتامبر 2018 میلادی، طراح امریکایی مایکل کورس (Michael Kors) به ازای مبلغ 2.12 میلیارد دلار (امریکا) کلیه سهام ممتاز شرکت جانی ورساچه را کسب نمود که در 31 دسامبر 2018 میلادی تمامی امور انتقال مالکیت این شرکت به پایان رسید، ولی او همچنان دناتلا ورساچه (Donatella Versace) را به عنوان رئیس طراحی خلاق این شرکت در سمت خود نگه داشته است
ادامه مطلب
دانلود فیلم Driven 2018 با لینک مستقیم
دانلود رایگان فیلم خارجی Driven 2018
نام فیلم : Driven 2018ژانر : بیوگرافی | درام | هیجانیکارگردان : Nick Hammبازیگران : Jason Sudeikis, Lee Pace, Judy Greerمحصول : آمریکازبان : انگلیسیزمان : ۱۰۶ دقیقهامتیاز : ۶٫۲/۱۰کیفیت : BluRayفرمت : MKVحجم : ۱۶۰۰ | ۸۵۰ مگابایتاطلاعات بیشتر : کلیک کنیدخلاصه داستان : این فیلم بیوگرافی و هیجانی که به کارگردانی نیک هم می‌ باشد ، به داستان زندگی و دوران شغلی خارق‌ العاده‌ی جان دی‌ لورن خودروساز بحث‌ برانگیز شرکت
 
ضمن عرض تبریک به شما برندگان خوش شانس لاتاری سال ۲۰۲۰، لازم به ذکر است مراحل زیر را به دقت مطالعه بفرمائید. قبل از هر اقدامی باید اطلاعات لازم و کافی پس از برنده شدن گرین کارت را کسب کنید. به همین دلیل در این مقاله تمامی مراحلی که باید پس از اعلام نتایج لاتاری انجام دهید، شرح داده شده است. با ما همراه باشید.
پس از وارد کردن اطلاعات خود در سایت http://www.dvlottery.state.gov/ESC نامه قبولی خود را مشاهده خواهید کرد. همچنین از کیس نامبر (Case Number) و محل مصاحبه خو
  عکسهای شبنم مقدمی در بیستمین جشن خانه سینما
جدیدترین تصاویر شبنم مقدمی در جشن خانه سینما سال ۹۷
آیین پایانی بیستمین جشن سینمای ایران یا همان جشن خانه سینما امروز  ۱۰
شهریور ماه به منظور اهداء تندیس‌ های خانه سینما به برگزیدگان این رویداد
بزرگ سینمایی برگزار شد . در این مراسم برندگان رشته‌ های مختلف که توسط
داوران انجمن عالی هنر ها و فنون سینمایی برگزیده شده‌ بودند معرفی و با
اهداء لوح تقدیر و تندیس‌ های جشن سینما مورد تقدیر قرار گرف
مشخصات
نام: جاسوس رفته به شمال – The Spy Gone North
ژانر: درام
مدت زمان: 137 دقیقه
سال انتشار: 2018
کشور سازنده: کره جنوبی
نویسنده: Jong bin Yoon
کارگردان: Jong bin Yoon
ستارگان: Ju Ji hoon , Lee Hyori
خلاصه داستان
داستان فیلم جاسوس رفته به شمال در اواسط دهه 1990 میلادی میگذرد. یک افسر نظامی سابق توسط سرویس اطلاعاتی کره جنوبی به عنوان جاسوس استخدام میشود و با نفوذ بین مقامات عالی رتبه کره شمالی به دنبال به دست آوردن اطلاعات مهم درباره برنامه هسته ای کره شمالی هست و…
ادامه مطلب
پس از برگزاری مرحله اول مسابقه خطبه متقین و برگزیده شدن چهارنفر از خواهران و یک نفر از برادران
نهاد رهبری دانشگاه میبد اقدام به برگزاری امتحان تشریحی از این خطبه در میان برگزیدگان کرد.
نتایج: آقای محمدحسن کاظمی و خانم فرزانه عرفانی نفرات اول این مسابقه شدند.
و خانم ها: بهاره کرمی و وحیده دهقانی نرگس فتاحی به ترتیب دوم و سوم و چهارم شدند.
جوایز در روز یکشنبه (98/9/3) ما بین نماز ظهر و عصر در مسجد دانشگاه،اهدا خواهد شد.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها