نتایج جستجو برای عبارت :

دستور آمریکا به شبکه‌های اجتماعی برای مسدود کردن حساب ایرانی‌ها

نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران از دستور دولت «دونالد ترامپ» به شرکت های فناوری و شبکه های اجتماعی برای مسدود کردن حساب های کاربران ایرانی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، «برایان هوک» نماینده آمریکا در امور ایران، در گفتگو با بلومبرگ، با تکرار ادعاهای همیشگی واشنگتن علیه ایران و همچنین تاکید بر حمایت دولت کشورش از اغتشاشات اخیر ایران، با اشاره به قطع اینترنت گفت: آمریکا از شرکت های فناوری و شبکه های اجتماعی خواسته تا حساب های کار
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران از دستور دولت «دونالد ترامپ» به شرکت های فناوری و شبکه های اجتماعی برای مسدود کردن حساب های کاربران ایرانی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، «برایان هوک» نماینده آمریکا در امور ایران، در گفتگو با بلومبرگ، با تکرار ادعاهای همیشگی واشنگتن علیه ایران و همچنین تاکید بر حمایت دولت کشورش از اغتشاشات اخیر ایران، با اشاره به قطع اینترنت گفت: آمریکا از شرکت های فناوری و شبکه های اجتماعی خواسته تا حساب های کار
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران از دستور دولت «دونالد ترامپ» به شرکت های فناوری و شبکه های اجتماعی برای مسدود کردن حساب های کاربران ایرانی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، «برایان هوک» نماینده آمریکا در امور ایران، در گفتگو با بلومبرگ، با تکرار ادعاهای همیشگی واشنگتن علیه ایران و همچنین تاکید بر حمایت دولت کشورش از اغتشاشات اخیر ایران، با اشاره به قطع اینترنت گفت: آمریکا از شرکت های فناوری و شبکه های اجتماعی خواسته تا حساب های کار
انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
به گزارش همشهری آنلاین،  پخش سریال و فیلم سینمایی طنز تا آخر سال بصورت یومیه از شبکه سه سیما داخل دستور فقره این شبکه قرار گرفت. روابط اشتراکی شبکه سه سیما اخبار کرده است، با توجه به تعلیلی مدارس، دانشگاهها و شرایط پیش آمده ناشی از بیماری کرونا در کشور، دستور کار ریزی شبکه بر اساس نیاز مخاطب تغییر کرد. بنا بر این گزارش تکرار سریال طنز "مرد هزاره چهره" از این شبکه پخش خواهد شد. علاوه پهلو پخش سریال، در ایام پایانی سال ساری همچنین بصورت روزان
سلام
تابستان یازده
ما خانوادگی! مشتری بانک رفاه هستیم. ماجرا از این قرار است که سه شنبه به خاطر یک تراکنش بانکی از طریق اینترنت، متوجه شدم که حسابم مسدود شده! یعنی متوجه نشدم چون فقط پیغام خطای سیستمی می‌داد بدون هیچ توضیحی. با شعبه که تماس گرفتم گفتند حسابتان مسدود شده!
چرا؟
لابد اشکالاتی در اطلاعات حساب بوده!
مثلا چه اشکالاتی؟ همین چند ماه قبل –پارسال-  حساب ارجمندبابا مسدود شد و حضوری خدمتتان رسیدم محض احتیاط علاوه بر ارجمندبابا، کل اطل
حتما بارها شده رمز ایمیل و سایر حساب های اجتماعی را فراموش کرده اید این شبکه ها روش های مختلف را برای ریکاوری قرار داده است اما خب در شبکه wifi این روند متفاوت است اگر از شبکه وای فای ذاخل لب تاپ یا کامپیتر خود استفاده میکنید یک دستور ساده در CMD  میتواند پسورد وای فای را به راحتی نمایش دهد.
ادامه مطلب
چک امکان دارد به ۱۰ دلیل در شعب بانک‌ها برگشت بخورد.چک عادی به چکی گفته می‌شود که اشخاص، عهده بانک‌ها به حساب جاری خود صادر کرده و دارنده آن تضمینی جز اعتبار صادرکننده آن ندارد. گیرنده وجه چک ممکـن است خود صادرکننده یا حامل چک بوده و یا این که چک در وجه شـخص معـین و یا بـه حواله‌کرد آن شخص صادر شده باشد، این چک‌ها به دو دسته چک‌های وصولی و برگشتی تقسیم می‌شود.چک وصولی به چکی گفته می‌شود که صحت آن مورد تایید بانک عهده بوده و بانک نسـبت بـه
توسط این برنامه می‌توان فایل یا متن از طریق شبکه منتقل نمود:
۱-ارسال متن:
در گیرنده دستور زیر زده شود:
nc -l -p PortNumber
در سمت فرستنده نیز دستور زیر زده شود:
echo "TEXT" | netcat  [Destination] PortNumber
2-ارسال فایل:
درسمت گیرنده دستور زیر زده شود
nc -l -p 1234 > out.file
در سمت فرستنده نیز دستور زیر زده شود
nc -w 3 [destination] 1234 < out.file

3-ارسال فایل-فشرده سازی
درسمت فرستنده دستور زیر زده شود
tar cfp - /some/dir | compress -c | nc -w 3 [destination] 1234
در سمت گیرنده نیز دستور زیر زده شود
nc -l -p 1234 | uncompress -c | tar xvfp
توییتر یکی از شبکه های اجتماعی محبوب و خاص است که بیشتر افراد رده بالا در آن تلاش می کنند خیلی خلاصه اظهار نظر کنند. توییتر روز گذشته اعلام کرد که ۴۸۰۰ حساب کاربری مربوط به کاربران ایرانی را که در ارتباط با دولت این کشور بوده‌اند، مسدود کرده است. این شبکه اجتماعی همچنین یک گزارش اختصاصی در این مورد منتشر کرده که می‌توان در آن دلایل این اقدامات را مشاهده کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.
توئیتر روز پنج‌شنبه با انتشار
– در صورت وقوع هر یک از موارد زیر، میتوان صادر کننده چک را تحت تعقیب کیفری قرار داد: ۱- نبودن وجه نقد یا عدم کفایت آن در حساب صادر کننده چک. ۲- خالی کردن حساب از تمام یا قسمتی از وجهی که به اعتبار آن چک صادر شده است. ۳- تنظیم چک به صورت نادرست: الف- عدم مطابقت امضا. ب- اختلاف در مندرجات چک ج- قلم خوردگی. ۴- دستور عدم پرداخت چک به بانک توسط صادر کننده چک. ۵- صدور چک از حساب مسدود.
 
مجازات صدور چک بلامحل در سه مبلغ قابل تقسیم است: 
۱. اگر مبلغ چک کمتر از ۱
رفع مشکل مسدود شدن حساب فیس بوک
 
دریافت اموزش
 
 
 
 
 
آموزش بازگرداندن و فعال کردن اکانت فیس بوک (هک شده ، قفل ...۲۶ دی ۱۳۹۷ - در این مقاله میخواهیم گام به گام نحوه بازیابی حساب کاربری فیسبوک را به شما آموزش دهیم. ... آموزش بازگرداندن و فعال کردن اکانت فیس بوک (هک شده ، قفل شده ، فراموشی رمز) .... در صورت هرگونه مشکل و سوالی در مورد حساب کاربری فیس بوک خود ، آنها را در قسمت دیدگاه های این صفحه بیان ... رفع 20 مشکل و خطا اینستاگرام.http://facedooki.mihanblog.com/facedooki
سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: آمریکا حساب های هلال احمر را مسدود کرده و با این اقدام عملا کمک رسانی از کشورهای دیگر به مردم سیل زده را مختل کرده است.
خبرگزاری ایرنا: سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: آمریکا حساب های هلال احمر را مسدود کرده و با این اقدام عملا کمک رسانی از کشورهای دیگر به مردم سیل زده را مختل کرده است.
ادامه مطلب
اینستاگرام در ایران برخلاف سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، یوتیوب و دیگر شبکه‌های محبوب دنیا به‌طور کامل فیلتر نیست ولی طرح فیلترینگ هوشمند اینترنت روی آن اجرا شده‌است.[۲۸][۲۹] در روز ۱۰ دی ۱۳۹۶ این شبکه اجتماعی به همراه تلگرام و به‌دلیل رخدادهای مرتبط با تظاهرات ۱۳۹۶ ایران، و به دستور مقامات حکومت ایران از دسترس کاربران ایرانی خارج شد[۳۰][۳۱] و پس از چند روز دوباره رفع فیلتر شد.
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
NIC مخفف عبارت Network Interface Card  و به معنای کارت واسط شبکه است.کارت شبکه واسطی است بین کامپیوتر و شبکه.کارت شبکه به سه دسته تقسیم میشوند.1ـکارت های شبکه ای که روی مادربرد قرار میگیرند.2ـشبکه های جانبی که توسط usb به کامپیوتر متصل میشود.3ـکارت های شبکه ای بی سیم(wireless).
از مهم ترین فواید کارت های شبکه میتوان به 1ـاتصال کامپیوترهابه هم2ـاتصال به شبکه های جهانی اشاره کرد .
 
اینستاگرام مثل هر شبکه اجتماعی دیگری یکسری قوانین دارد که در صورت رعایت نکردن آنها کاربران جریمه خواهند شد، بلاک شدن کوتاه مدت و بلند مدت نمونه های رایجی از این جریمه ها هستند.
مواردی که در ادامه می آیند اگر رعایت نشوند منجر به بلاک شدن پیج اینستاگرام تان خواهد شد.
1. اطلاعات حساب کاربری خود را کامل کنید
اگر اطلاعاتی کامل در پروفایل اینستاگرام خود نداشته باشید. یعنی عکس پروفایل و یا بیوگرافی کوتاهی از خود نداشته باشید اینستاگرام اکانت شما ب
طراحان با تجربه، از کاربرد این دستور اطلاع دارند، اما معمولا تازه کارها، از این دستور !important در CSS بی اطلاع هستند و تعجب می کنند. با افزودن دستور !important به انتهای دستور css تان، اولویت دستور مورد نظر را نسبت به دستورات دیگر که با آن در تضاد هستند، افزایش می دهید.در کد زیر، رنگ زمینه، به دلیل وجود !important آبی خواهد بود (و نه قرمز)
.page {
background-color: blue !important;
background-color: red;
}
کاربرد روش فوق وقتی است که شما یک css rule می نویسید، اما متوجه می شوید که هیچ تاثیری
کسب درامد از اینترنت روش های مختلفی وجود دارد.
امروزه روش های مختلفی وجود دارد که از دنیای دیجتال کسب در آمد کنیم ولی یکی از روش های جالبی که امروزه در دنیا مطرح شده است استخراج ماینر بیت کوین است که به مبلغ بسیار بالای خرید و فروش میشود.
در بساری از سایت ها گفته میشود که در کم ترن زمان ممکن در1ماه 100میلیون تومان به جیب بزنید.
این آموزش همان استخراج بیت کوین است که شما را در کمترین زمان ممکن به پول های هنگفتی میرساند.ما طی بررسی که انجام دادیم د
گیت هاب دسترسی کاربران ایرانی را مسدود کرد.
گیت‌‌هاب براساس آنچه تبعیت از قوانین تجاری ایالات متحده عنوان می‌کند، در حال مسدودسازی دسترسی کاربران ایرانی است.
براساس گزارش‌‌های اخیر، گیت‌هاب طی ۲۴ ساعت گذشته با ارسال ایمیلی به کاربران ایرانی، از مسدودشدن دسترسی آن‌ها به سرویس خود با هدف تبعیت از تحریم‌های اِعمال‌شده از سوی ایالات متحده علیه کشورمان خبر می‌دهد. متن ایمیل ارسالی به کاربران ایرانی گیت‌هاب بدین شرح است:
به‌موجب محدو
درج تبلیغات مشاغل ، کالا و خدمات ، رزومه فقط مِشَد و حومه درج لینک = مسدود توسط ربات. اضافه کردن ربات = مسدود درج آیدی و فوروارد تبلیغ آزاد شرط تبلیغات = ادد 10 نفر روزانه [بینهایت] میتوانید تبلیغ کنید لینک گروه:https://t.me/joinchat/JErASkW74p4I9hhCoA7vAw
یکی از روش های کاربردی برای بررسی و عیب یابی سیستم استفاد از محیط کامند پرامپت است. اگر با دستورات cmd آشنایی داشته باشید می توانید در کوتاهترین زمان علت مشکلات شبکه ای خود را پیدا کنید. یکی از کاربردی ترین دستورات شبکه در CMD دستور ping است. این دستور برای بررسی اتصال شبکه مورد استفاده قرار می گیرد شما باید به دنبال عبارت ping آی پی مقصد یا نام دامنه آن را وارد کنید. با این کار تعدادی بسته برای مقصد ارسال شده و می توانید ببینید چه تعداد از آنها باز م
دیشب اکانت فیس بوکم یا هک شده بود یا سعی شده بود هک بشه
چون از طرف فیس بوک برام پیام اومد ک حساب شما مسدود شده چون از دو موقعیت مکانی همزمان وارد شدین. 
و من ناراحت شدم چون مطابق گفته فیس بوک فقط بنی میتونه دنبال هک کردن اکانت من باشه ولی اخه چرا , اصلا استرس ندارم چون تو این سه سال بجز بنی باکسی دوست نبودم ...و حرف نزدم.
شاید هم خطایی پیش اومده واقعا نمیدونم 
همانطور که می دانید در حال حاضر اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان است و افراد زیادی در طول روز برای اهداف گوناگون نظیر آموزش، اوقات فراغت و یا بیزینس بیشتر وقت خود را در آن می گذرانند. اما برای استفاده صحیح از این شبکه اجتماعی قوانین و ضوابط مشخصی تعریف شده است که در صورت ملاحظه نکردن آنها ممکن است حساب کاربری شخص مسدود گردد.
به عبارت دیگر این پلتفرم دستورالعمل هایی را برای کاربران خود تنظیم کرده است و در صورتی که
دلایل اصلی نشتی اب از یخچال فریزر چیست؟
غالبا مشکل نشتی اب از یخچال فریزر به علت مسدود شدن تخلیه است.همه یخچال فریزر های بدون برفک یک چرخه برفک زدایی دارند که یخ و برفکی که ممکن است روی کویل های اواپراتور بوجود ایند را ذوب می کنند.اب ناشی از ذوب شدن این یخ ها به داخل ی ظرف یا سینی که خارج از یخچال فریزر معمولا زیر یخچال  نزدیک کمپرسور قرار دارد هدایت می شود.گاهی اوقات تخلیه  ممکن است با ذرات غذا یخ یا کیسه های پلاستیکی مسدود شود.در بعضی یخچال ف
 
 
 
اینستاگرام شبکه‌ی اجتماعی محبوب و پراستفاده‌ای است. همه‌ی ما تصاویری را در این شبکه‌ی اجتماعی با دوستانمان به اشتراک می‌گذاریم و از تصاویر آن‌ها بازدید می‌کنیم. اینستاگرام طی سالیان گذشته تغییرات زیادی را تجربه کرده است.
 
اکنون تبلیغات در سراسر این شبکه دیده می‌شود و بیشتر به فیسبوک و اسنپ‌چت شباهت  دارد تا مکانی برای به اشتراک‌گذاری عکس‌های شاد. چیزی که اوضاع را از این هم بدتر می‌کند آن است که پژوهشگران متوجه شده‌اند اطلاع
هک شدن در انواع دستگاه ها و سیستم عامل ها، در هر مکان و زمانی ممکن است. هک شدن اکانت شبکه اجتماعی نظیر هک شدن کامپیوتر نگران کننده است؛ از دلایل استفاده از سد امنیتی فایروال نیز همین هک شدن است. برای شبکه های اجتماعی در کنار استفاده از سد های امنیتی دستگاه، به ناچار باید خود کاربر از نشانه های موجود به هک شدن حساب خود پی ببرد.
✅انتشار پست و مطالب ناخواسته در صفحه شخصی
در صورتی که یک اکانت هک شده باشد، محتوا و پست هایی را در حساب خود میبینید که
خدمات شبکه های اجتماعی (به انگلیسی: Social Networking Service) بستری برای ایجاد شبکه‌های اجتماعی یا شبکه‌های ارتباطی است که در آن افراد در قالب گروه‌های مختلف، به‌طور مثال علایق، فعالیت‌ها، پیش‌زمینه‌ها و ارتباطات خود در زندگی واقعی را به اشتراک می‌گذارند. در این خدمات، هر شخص از طریق حساب کاربری اختصاصی خود شناخته می‌شود و از این طریق به فعالیت‌های قابل انجام می‌پردازد. بیشتر این شبکه‌های اجتماعی برگرفته از برنامه کاربردی وب هستند که از طری
یکی از بهترین شبکه های اجتماعی که اکثر افرادی که در فضای مجازی فعالیت دارد، می خواهد در آن حساب کاربری داشته باشد شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد. این شبکه اجتماعی بهترین و بزرگترین شبکه اجتماعی، به منظور اشتراک گذاری عکس و فیلم می باشد. به منظور ایجاد حساب کاربری در این شبکه اجتماعی، افراد نیاز دارند که یا از طریق شماره موبایل و یا از طریق ایمیل خود، فرآیند احراز هویت خود را برای این شبکه اجتماعی انجام داده و در اینستاگرام عضو شوند. ممکن ا
تعریف شبکه به زبان ساده عبارت است از مجموعه‌ای از رایانه‌ که به هم وصل شده‌اند. یک شبکه رایانه‌ای می‌تواند در یک اتاق، ساختمان، شهر یا حتی در چند کشور قرار داشته باشد. بنابراین لزوما مفهوم شبکه بر اساس میزان بزرگی یا کوچکی آن نخواهد بود و از متصل شدن دو رایانه به یکدیگر نیز یک شبکه ابتدایی ایجاد می‌شود.
برای راه‌اندازی یک شبکه به سه وسیله اصلی که کارت شبکه، کابل شبکه و سوئیچ است نیاز داریم:
ادامه مطلب
روحانی: به دستور رهبر شبکه ملی اطلاعات را تقویت می‌کنیم
حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، گفته است که دولت قصد دارد شبکه ملی اطلاعات را تا حدی تقویت کند که "مردم برای رفع نیازمندی‌های خود نیازی به خارج نداشته باشند."
آقای روحانی که در جلسه ارائه بودجه سال ۱۳۹۹ در مجلس ایران صحبت می‌کرد، به دستوری از آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر ایران درباره شبکه ‌ملی اطلاعات اشاره کرده که به گفته او اخیرا صادر شده است.@BBCPersian
 
من اولویت اولم اینه که دیگه ایر
سلام
تابستان یازده
ما خانوادگی! مشتری بانک رفاه هستیم. ماجرا از این قرار است که سه شنبه به خاطر یک تراکنش بانکی از طریق اینترنت، متوجه شدم که حسابم مسدود شده! یعنی متوجه نشدم چون فقط پیغام خطای سیستمی می‌داد بدون هیچ توضیحی. با شعبه که تماس گرفتم گفتند حسابتان مسدود شده!
چرا؟
لابد اشکالاتی در اطلاعات حساب بوده!
مثلا چه اشکالاتی؟ همین چند ماه قبل –پارسال-  حساب ارجمندبابا مسدود شد و حضوری خدمتتان رسیدم محض احتیاط علاوه بر ارجمندبابا، کل اطل
بدیهی است در چنین مواردی تقصیری متوجه فروشگاه اینترنتی نیست. همان طور که
اگر شخصی با کارت دزدی از فروشگاه های معمولی خرید کند مسیولیتی متوجه
فروشنده نیست. در این مواقع اطلاعات تماس و آی پی و آدرس و مشخصات تحویل گیرنده از طریق
فروشگاه اینترنتی می تواند جهت انجام بهتر تحقیقات در اختیار پلیس فتا و
دادسرای جرایم رایانه ای قرار گیرد. در خصوص پول قاعدتا مسیولیت اصلی با سارق است؛ زیرا فروشنده اینترنتی در
قبال ارائه کالا وجهی را دریافت کرده است
⚠ 5 نشانه برای این که بدانیم اکانت شبکه اجتماعی ما هک شده است.
هک شدن در انواع دستگاه ها و سیستم عامل ها در هر مکان و زمانی ممکن است. هک شدن اکانت شبکه اجتماعی نظیر هک شدن کامپیوتر نگران کننده است؛ از دلایل استفاده از سد امنیتی فایروال نیز همین هک شدن است. برای شبکه های اجتماعی در کنار استفاده از سدهای امنیتی دستگاه، به ناچار باید خود کاربر از نشانه های موجود به هک شدن حساب خود پی ببرد.
➊ - انتشار پست و مطالب ناخواسته در صفحه شخصی
در صورتی که یک
در این مقاله قصد داریم با رک شبکه و اهمیت آن آشنا شده و انواع رک شبکه (دیواری و ایستاده) را بررسی کنیم.
رک شبکه چیست؟
یک شبکه محلی یا LAN از تجهیزات شبکه گوناگونی چون سوییچ ، روتر، سرور، پچ پنل، کابل های شبکه، مودم و … تشکیل شده است. تمام این تجهیزات در رک شبکه قرار می‌گیرند و همگی در یک مکان نگه داری می‌شوند. تجهیزات شبکه از اندازه استانداردی برخوردار هستند تا بتوانند درون رک شبکه (که آن هم از این استاندارد ها پیروی می‌کند) قرار گیرند.
ادامه م
دستور join در اتوکد همانطور که از نامش پیدا است به منظور متصل کردن موضاعات استفاده می‌شود. عکس این دستور، دستور break است که به منظور فصل کردن است به این معنا که خطوط را از هم جدا می سازد. Break خصوصیات و راه های خود را دارد که در این مقاله نمی گنجد. با ما در دوره آموزش اتوکد همراه باشید.
اما وصل کردن چیست؟
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید خطوط شکسته و پاک شده‌ی بین دو خط را بهم وصل کنید، قطعا اولین راهی که به ذهن شما میرسد استفاده از دستور Line
  روشهای مسدود کردن کارت نقدی بانک پاسارگاد.
شاید برای شما عزیزان هم اتفاق افتاده باشه که کارت بانکی خود را گم کرده‌باشید، برای جلوگیری از سوء استفاده از کارت بانکی روشهای مختلفی وجود دارد. در زیر نحوه مسدود کردن کارت بانک پاسارگاد اورده‌شده‌است :
ادامه مطلب
کسب درامد از اینترنت روش های مختلفی وجود دارد.
امروزه روش های مختلفی وجود دارد که از دنیای دیجتال کسب در آمد کنیم ولی یکی از روش های جالبی که امروزه در دنیا مطرح شده است استخراج ماینر بیت کوین است که به مبلغ بسیار بالای خرید و فروش میشود.
در بساری از سایت ها گفته میشود که در کم ترن زمان ممکن در1ماه 100میلیون تومان به جیب بزنید.
این آموزش همان استخراج بیت کوین است که شما را در کمترین زمان ممکن به پول های هنگفتی میرساند.ما طی بررسی که انجام دادیم د
 
در اطراف ما شبکه‌های بزرگ و کوچکی وجود دارند اما اندازه شبکه‌ها ارتباطی به اهمیت امنیت شبکه ندارد. هدف از امنیت شبکه در یک بیان ساده، محافظت از شبکه و قطعات آن از دسترسی غیر مجاز و سوء استفاده است. شبکه ها به دلیل ویژگی اساسی خود برای تسهیل دسترسی از راه دور آسیب پذیر هستند. برای مثال اگر یک هکر قصد دسترسی به یک کامپیوتر نه یک شبکه را داشته باشد، دسترسی فیزیکی لازم می‌باشد. با این حال، با استفاده از شبکه در تصویر، امکان دور زدن این جنبه امن
HTTPS://XUNXAR.TK
آزادی یک لفظ نیست و باید با جست وجو، بفهمیم که این آزادی چگونه است، که از طریق آن عدم به جهان وارد می شود.[...] دیگری لازمه وجود من است و من از آزادی خود به آزادی دیگران پی می برم و آزادی دیگران بدان معنی است که دیگران نه به خودی خود دشمن من هستند و نه الزاماً دوست من. عمل آنان یکی از این دو راه را مشخص می کند.
سارتر  وبلاگم دیروز فیلتر و بعد مسدود شد! در این آدرس اگر حوصله کردم مینویسم.
لوزارتان متعلق به دسته داروهاییست که به مسدود کننده های گیرنده آنژیوتانسین یا ARBs معروفند. دسته دارویی به گروهی از داروها گفته می شود که عملکردی یکسان یا مشابه با هم دارند و اغلب برای درمان بیماری های مشابهی استفاده می شوند. از دیگر داروهای مسدود کننده گیرنده آنژیوتانسین می توان به المزارتان (olmesartan)، والزارتان (valsartan) و تلمیزارتان (telmisartan) اشاره کرد که درست مثل لوزارتان از آنها هم برای درمان فشار خون بالا استفاده می شود.
لوزارتان با مسدود کرد
انواع برندهای کابل شبکه
کابل شبکه یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده ی زیرساخت شبکه های کامپیوتری است . انتخاب درست کابل شبکه با توجه به نیازها می تواند تاثیر زیادی بر عملکرد و سرعت شبکه داشته باشد . برندهای مختلفی اقدام به تولید کابل شبکه در دسته بندی های گوناگون کرده اند که در این مقاله به معرفی برندهای کابل شبکه و محصولات تولیدی آنها میپردازیم .
ادامه مطلب
جدای هر نیروی انسانی که در شرکتها از سیتمهای سخت افزاری استفاده می
کنند ، هر سیستم سخت افزاری نیازمند تعمیر و نگهداری است . چون زمانی که یک
سیستم مختل میشود، پرسنل نمیتوانند به کار خود ادامه دهند. زیر ساخت شبکه
از نیازهای یک تجارت برای شروع و ادامه حیاتش نشات میگیرد. قابل انکار نیست
که زیر ساخت از مهمترین نیازهای هر شرکت بوده و اگر دچار اختلال شود،
مشکلات زیادی را برای همه مراحل کار به وجود می آورد.
اتصال کامپیوترها به سرورها در شبکه ، اتص
از این سریالهای شبانه تلویزیون کدومش رو می بینید؟ الان شبکه ۳ گاندو داره. شبکه ۲ دکتر ماهان و شبکه ۱ عروس تاریکی یا بوی باران. به نظرم شبکه ۱ از همه بهتره. هان؟ فقط این دختره ستایش که اسمش تو این فیلم ترانه است دیگه شورشو در اورده از بس فوضولی می کنه :))
اهمیت هشتگ‌ها: بدانید کجا، چرا و چگونه باید از آن استفاده کنید
دیگر هشتگ در شبکه‌های اجتماعی رویکرد جدیدی به حساب نمی‌آید.
به هرحال، اگر شما کسی هستید که به تازگی با هشتگ‌های شبکه‌های اجتماعی آشنا شده‌اید، چیزهایی هست که باید درباره‌ی آن‌ها بدانید.
 شاید فکر کنید که نشانه‌ی پوند (#) فقط برای زمانی که می‌خواهید پست صوتی خود را چک کنید به‌کار می‌رود ،اما باید بدانید که این نشانه وقتی وارد دنیای شبکه‌های اجتماعی می‌شود معنای کاملا م
درصورت گم شدن چک چه کنیم
درصورت گم شدن چک چه کنیم ؟ اگر چک سرقت یا مفقود شود چه اقداماتی باید انجام دهیم :
قدم اول اینکه به بانک صادر کننده چک مفقود شده مراجعه می کنیم و درخواست مسدودی حساب می دهیم،
صادرکننده چک یا ذینفع یا قائم مقام قانونی آنها می توانند این تقاضا را بدهند در تقاضا باید تصریح شود که
چک مفقود شده
یا سرقت شده
یا جعل شده و یا از طریق کلاهبرداری
یا خیانت در امانت
یا جرایم دیگری تحصیل گردیده ، پس از تحویل این درخواست به بانک ، بانک
برای اتصال کامپیوترها از لپ تاب تا پرینتر و... به یکدیگر و به شبکه های بزگتری به نام اینترنت که به نظر می رسد امروزه ضروری است به کارت شبکه نیاز داریم.
کارت شبکه یا همان NIC سخت افزاری است که به صورت کارتی در شیارهای توسعه مادبورد قرار میگیرد.ارتباطات سیمی و بیسیم بین آنها در شبکه و در دنیای اینترنت را برقرار میکند.در حقیقت وظیفه کارت شبکه این است که داده ها را به گونه ای ترجمه کند که از طریق کابل شبکه یا سیگنال های بیسیم قابل انتقال باشد.
این سخت
سرور edge در CDN کامپیوتری است که تقریبا در خارجی‌ترین لایه‌های شبکه  یا در لبهٔ شبکه قرار گرفته است . سرور edge معمولا به عنوان نقطهٔ اتصال میان شبکه‌های جدا از هم محسوب می‌شود. هدف اصلی سرور edge در CDN آن است که بتوان مطالب را در مکانی که تا حد امکان به دستگاه درخواست‌کننده( کاربر )  نزدیک‌تر است ، ذخیره کرد تا بدین  ترتیب با افزایش سرعت جابجایی و انتقال فایلها ، زمان بارگذاری صفحات سایت را کاهش داد.
سرور edge یک دستگاه لبهٔ شبکه‌ای است که به نوعی
برای افزایش و بهبود عملکرد کامپیوتر استفاده میشود.با کارت شبکه یک دستگاه میتواند با دستگاههای دیگر در یک شبکه قرار گیرد.با وجود کارت شبکه دستگاه میتواند به شبکه مرکزی وصل شود و یا فقط به طور مستقیم به دستگاههای دیگر متصل شود.
کسب درامد از اینترنت روش های مختلفی وجود دارد.
امروزه روش های مختلفی وجود دارد که از دنیای دیجتال کسب در آمد کنیم ولی یکی از روش های جالبی که امروزه در دنیا مطرح شده است استخراج ماینر بیت کوین است که به مبلغ بسیار بالای خرید و فروش میشود.
در بساری از سایت ها گفته میشود که در کم ترن زمان ممکن در1ماه 100میلیون تومان به جیب بزنید.
این آموزش همان استخراج بیت کوین است که شما را در کمترین زمان ممکن به پول های هنگفتی میرساند.ما طی بررسی که انجام دادیم د
سام بار یا سامانه باربری یک سامانه هوشمند برای حمل بار، حمل اثاثیه منزل، حمل اسباب خانه و باربری میباشد. وب سایت سام بار تاسیس شده در سال 1398 جهت تکمیل روند کاری و درآمدی خود در حال تکمیل نمودن شبکه های اجتماعی خود از قبیل pinterest و twitter میباشد تا کاربران و عزیزان محترم بتوانید از آخرین اخبار این شرکت باربری مطلع باشند.به همین جهت شما میتوانید به حساب توییتر این شرکت مراجعه نمایید.لینک حساب توییتر سام بار:
https://twitter.com/irsambar
پشتیبانی شبکه یکی از مهمترین دغدغه مدیران
و کارفرمایان است مجموعه کامرینو این اطمینان را به شما میدهد که پشتیبانی
از شبکه شما توسط متخصصین هر حوزه انجام میپذیرد. پشتیبانی شبکه هم برای
افرادی که خدمات شبکه را از مجموعه کامرینو گرفته باشند و هم برای افرادی
که شبکه خود راه راه اندازی کرده ارائه میشود.
پیش از سفر ایدین گواهینامه اش را بین المللی کرده بود که در طول سفر ماشین کرایه کنیم. خودمان را برای سفری با ماشین اماده کرده بودیم. در جریان رزرو هتل مونیخ با بوکینگ بود که فهمیدیم ویزا کارت من کار نمی کند و ظاهرا دولت مالزی حساب ایرانیان را مسدود کرده است. این شد که نمی توانستیم اعتبار مورد نیاز برای رنت ماشین را فراهم کنیم و اتوبوس جایگزین ماشین شد. 
{یک نکته ای من به هر کسی که می خواهد سفر کند همیشه خواهم گفت: حتما باید کارت بانکی داشته باشی،
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
 
یوزبیت YOOZBIT یک استارت آپ ایرانی با زیرساخت بلاکچین و ارزهای دیجیتال ( بر پایه بستر شبکه اتریوم ) است و طبق گفته توسعه دهندگان آن یک  شبکه تجارت الکترونیک است که امکان کسب درآمد اینترنتی را بصورت آسان برای کاربران ایرانی فراهم می کند. هر کاربر پس از ثبت نام اولیه با استفاده از ظرفیت ها و استعداد های خود می تواند اقدام به ایجاد یک کسب و کار مجازی برای خود و کسب درآمد در سیستم یوزبیت نماید.
سایت YOOZBIT در واقع یک شبکه تجارت الکترونیک می باشد که ا
برای تست نفوذ یک شبکه یا دیوایس های درون شبکه اولین کاری که باید انجام شود این است که تمامی ای پی های فعال درون شبکه را اسکن و پیدا شوند که در قدم های بعدی تست نفوذ دقیقا بر روی دیوایس مورد نظر انجام شود که حملاتی نظیر حملات مرد میانی و اسنیف کردن شبکه انجام شود برای این کار نیاز به ابزار هایی خواهید داشت که در ادامه به معرفی ان ها می پردازیم.
آموزش پیدا کردن ای پی های فعال شبکه
در ابتدا اگر داخل ویندوز هستید در cmd دستور ipconfig و اگر درون لینوکس
در این جلسه از سری جلسات آموزش اتوکد ، می خواهیم به ۵ تا از کاربردی ترین دستور های اتوکد (ابزارهای اتوکد) بپردازیم که در تمام پروژه هایی که کار می کنید حتما به این دستور ها احتیاج پیدا می کنید و کار کردن با اونها سرعت کارتون رو بیشتر می کنه.
Copy/ Move :
دستور کپی و دستور موو از دستورات بسیار کاربردی اتوکد. برای کپی کردن هر چیزی در اتوکد، از خط و شکل و بلاک گرفته تا کل یک پروژه میتوانید از این دستور استفاده کنید.
برای استفاده از دستور کپی، ابتدا CO را
برگشت ۱۸۱ میلیون ریال به حساب شاکی
فرمانده انتظامی شهرستان زرند از برگشت مبلغ ۱۸۱ میلیون ریال که طی یک کلاهبرداری اینترنتی از حساب شاکی کسر شده بود، خبر داد.
به گزارش ندای ، سرهنگ هادی میرزایی، فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: بدنبال مراجعه یکی از شهروندان با به همراه داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا، مبنی بر اینکه بدون اطلاع او مبلغ ۱۸۱ میلیون ریال از حسابش کسر شده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی‌های انج
و ماه، در نیمه شبی به اندازه ی نیم قرن پیرتر شد.
ما به اندازه ی نیم قرن خسته تر شدیم.
حالا چه کسی می خواهد صدای جوانی ما را
از زیر خروارها خاکِ سرخِ گرم،
و ترک های زودهنگام پوستمان را
از زیر بوتاکس های پی در پی، بشنود؟
 
صدای ما را که در گورهای خانگی دفن شده ایم،
خواب هایمان را که در فکرهای خونین غرق شده اند،
و نفس هایی که در سینه ها حبس کرده ایم را،
چه کسی می خواهد بخت بگشاید؟!
 
من قول داده بودم که بخندم!
من پاییز را در میانه ی راه پشت سر گذاشته بو
مجموعه کامرینو ارائه دهنده خدمات شبکه به موسسات و شرکت ها برای مدیریت شبکه های و حفظ اطلاعات شبکه کاربران می باشد . خدمات شبکه نیاز هر موسسه و شرکت است تکنسین های مجموعه کامرینو با نیم دهه تجربه در مدیریت و دانش شبکه میتوانند بهترین خدمات را به شما ارائه دهند  . با پشتیبانی 24 ساعته همچنین اعزام تکنسین برای رفع مشکلات به محل  یکی از مزایای خدمات شبکه کامرینو است 
DDOS یا DOS حملاتی هستند که باعث از دسترس خارج شدن سرور و یا سایت می شوند که به ان ها حملات تکذیب سرویس هم می گویند، به طور کلی در صورتی که حمله از طریق چندین سیستم و سرور انجام شود DDOS می گویند و در صورتی که از طریق یک سیستم یا سیستم های کمتری انجام شود حملات DOS می گویند.
نحوه تشخیص و چک کردن حملات دیداس
این حملات انواع مختلفی دارند که هر کدام ممکن است از روش های متفاوتی باشند ما در این اموزش مهم ترین بخش های سرویس ها را برای برسی امنیت ان ها و جلوگیر
طرف به دلیل چت غیراخلاقی تمام اکانت‌هاش تو برنامه مسدود میشه، با ایمیل اون یکی اکانتش با لحن مظلومانه!! به پشتیبانی پیام میده چرا مسدود شدم من که کاری نکنم. نمیدونه ما تمام متخلفین رو با جزئیات زیر نظر داریم و ادعای دروغ اونها برای ما کاملا روشنه.
 
مورد داریم اکانتش مسدود شده، یه اکانت ناشناس دوم از قبل داشته و ما هم میدونستیم، اما از اونجایی که تخلفش در حدی نبوده که تمام اکانت‌هاش مسدود بشه دیگه پیگیری نکردیم. حالا اسمشو به یه غریبه آشنا ت
شبکه ها هر روزه گسترده تر شده و کاربردهای بیشتری پیدا می کنند. به طوری
که امروزه بسیاری از امور زندگی بشر بدون شبکه ممکن نخواهد بود. در ابتدا
هدف از طراحی شبکه، انتقال سریع اطلاعات به طرف مقابل در کمترین زمان ممکن
بود. اما گسترش آن و امکان دسترسی همه به آن و دانش بیشتر استفاده کنندگان
شبکه ها باعث شد که برخی افراد با انگیزه های مختلف اقدام به انجام عملیاتی
نمایند که از اطلاعاتی که با آنها ارتباط ندارند آگاهی یافته و یا جلو
ادامه مطلب
یادتان هست که گفتم من اول متن‌محور و بعداً صدامحور هستم؟ دوست دارم بخوانم و بعد از آن ترجیح می‌دهم بشنوم؟ گفتم که تا امروز یک شبکه‌ی اجتماعی خوب که بشود در آن صدا اشتراک‌گذاری کرد ندیدم و کسی هم چیزی معرفی نکرده است؟
حالا خبر خوب و خوش برای علاقه‌مندان این‌که فکر می‌کنم موفق شدم یک شبکه‌ی اجتماعی صدامحور پیدا کنم. زیاد قدرتمند نیست اما بدک هم نیست، هم نسخه‌ی تحت وب دارد -بر خلاف اینستارادیو- هم اپلیکیشن اندرویدی که -ایضا بر خلاف اینست
سلام خدمت دوستان....
در این اموزش قصد دارم نحوه بدست اوردن ip سیستم لینوکسی را توضیح بدم...
اول از همه iP چیست؟
IP (آی پی) که آن را IP address هم می گویند مخفف عبارت Internet Protocol address یا آدرس های پروتکل اینترنت است که به صورت یک سری اعداد باقاعده به هر وسیله ای (به طور مثال سرورها، کامپیوترهای شخصی، دستگاه های تلفن همراه و...) که به شبکه (Network) متصل شود اختصاص داده می شود، IP در واقع یک شماره شناسایی یکتا برای برقراری یک ارتباط تحت شبکه است که با آن دستگاه های مخت
تغییرات و پیشرفت های تلگرام ادامه دارد. پس از نسخه 6.0 تلگرام که در آن قابلیت دسته بندی چت ها به تلگرام افزوده شد، حالا نوبت به نشان تایید یا تیک آبی تلگرام رسیده است. تیک آبی برای تایید یک کانال، گروه یا ربات است. این اعتبار توسط تلگرام به آن کانال، گروه یا ربات داده می شود و خیال شما را از اصلی بودن آن کانال، گروه یا ربات راحت می کند. شما حتما تیک آبی را در شبکه های اجتماعی دیگر مانند اینستاگرام، توییتر و… مشاهده کرده اید. تیک آبی معمولا برا
دلایل مسدود شدن حساب معاملات پاکت آپشن: یکی از رایج‌ترین پیام‌هایی که می‌توان در سایت‌های بروکر از طرف کاربران پیدا کرد، مربوط به مسدود شدن حساب می‌شود.
 
برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
بنابراین بیایید اصلی‌ترین دلایل مسدود شدن حساب شما در پلتفرم‌های معاملاتی را با هم بررسی کنیم:
دلایل مسدود شدن حساب
1 – وقتی یک معامله‌گر از جزئیات پرداخت معامله‌گر دیگری برای واریز یا برداشت از پلتفرم معاملاتی استفا
خب!در ابتدا باید بدانیم که منظور از کارت شبکه چیست.NIC مخفف عبارت Network Interface Card به معنای کارت واسط شبکه است. این سخت افزار به صورت کارتی در شیارهای توسعه مادربورد کامپیوتر قرار می­­­‌گیرد.اکثر کامپیوترها کارت شبکه را به صورت built-in درون مادر برد دارند ولی ما میتوانیم آن را به صورت مجزا برای بهبود عملکرد کامپیوتر به آن افزود.به بیان ساده، کارت شبکه می‌تواند یک دستگاه با دستگاه‌های دیگر، در یک شبکه قرار گیرد. با وجود کارت شبکه، دستگاه می‌تواند
تلگرام بدون فیلتر
خوب برای این کار شما به یک نرم افزار نیاز دارید 
نام نرم افزار : TERMUX
Name application: termux
وارد نرم افزار بشید و این دستور ها رو بزنید
آموزش دور زدن فیلترینگ تلگرام
وارد نرم افزار termux بشید 
دستور های زیر را وارد کنید
apt update
pkg install tor
tor
خوب بعد از زدن این دستور ها
۱دقیقه صبر کنید تا نصب کامل 
بشه /:
حالا وارد تلگرام شید 
برید قسمت پرو کسی 
گزینه add proxy
بعد گزینه SOCKS5 Proxy
رو انتخاب کنید
بعد سرور رو بزنید «127.0.0.1»
بعد پورت رو بزنید«9050»
یه چند
انتخاب کابل شبکه مناسب یکی از مهم‌ترین قسمت‌های طراحی یک شبکه کامپیوتری است. کابل شبکه بستر ارتباطی شبکه است. همان طور که برای حمل و نقل و عبور و مرور مسیر عبوری ما اهمیت دارد و ترجیح می‌دهیم به جای رد شدن از کوچه‌ها و خیابان‌های کم عرض شهری از بزرگراه‌ها استفاده کنیم، در طراحی و اجرای شبکه هم این بستر ارتباطی که اولین پله برقراری ارتباط و برنامه‌ریزی شبکه کامپیوتری است بسیار مهم است. با توجه به اهمیت اطلاعات و اهمیت زمان برای کسب و کار
 
 
از جمله مشکلاتی که افراد در حین معاملات خود با چک با آن مواجه می شوند این است
که اطلاعات کافی در زمینه شرایط برگشت زدن چک را ندارند
و اینکه وجود چه عواملی برگشت زدن چک را قطعی می کند؟
 
 
توضیحات لازم در اینباره را در مطلب زیر به طور کامل بیان خواهیم کرد:
در صورتی که موارد زیر رخ دهد بانک برای پرداخت مبلغ چک مجاز نخواهد بود
و بدین ترتیب با درخواست دارنده ی چک، گواهی عدم پرداخت چک را صادر خواهد کرد:
 
_ در صرت کافی نبودن مبلغ موجودی حساب و همی
 
10000 دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه برای رایتلی‌ها
دوستان رایتلی میتونن با ارسالOn 11920(بین on و 11920 یه فاصله هست)به شماره 202010,000 دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه به مدت 6 ماه هدیه بگیرن.
✳ برای مشاهده مانده حساب بسته مکالمه کد زیر رو شماره گیری کنید:
2#*142*
هدیه به سیم کارت های تأمین اجتماعی تعلق نمیگیره
شبکه ی توزیع محتوا شبکه ای عظیم از سرور هایی که در نقاط مختلف دنیا برپا شده و به صورت جغرافیایی پخش شده اند. محتوای وبسایت ها با بکارگیری از شبکه ی توزیع محتوا و با توجه به موقعیت جغرافیایی کاربران از طریق نزدیک ترین شبکه به کاربران ارائه داده می شود. این شبکه ها در سرعت بخشیدن به تحویل محتوا و پهنای باند در وبسایت های بزرگ و جهانی مثل یاهو، گوگل، فیس بوک و... تاثیر به سزایی دارند. شبکه توزیع محتوا یا CDN چیست؟
منبع : وبلاگ ایران سرور
بسم الله الرحمن الرحیمسلام
شبکه افق با رویکرد گفتمان انقلابی در دی‌ماه سال 1393 شروع به کار کرد. جدای از نقدهایی که به این شبکه از نام‌گذاری گرفته تا پرکردن کنداکتور شبکه با انواع و اقسام برنامه‌هایی که از ترس خالی بودن ساعات پر شده که باعث جبهه گیری قشری خاص و هدر رفت برنامه‌های به حق جالب و پرمحتوی شده است؛ امتیازات بالایی نیز دارد.
ادامه مطلب
#قانون_صدور_چک✅چک در نظام حقوقی ایران واجد امتیازات خاصی نسبت به سایر اسناد تجاری ازجمله سفته و برات می باشد. چک در ایران به عنوان یک سند عادی لازم الاجراء هم واجد حمایت کیفری (امکان اعمال مجازات برای صدور چک بلامحل) و هم دارای ضمانت اجرای حقوقی یا مدنی (امکان دادخواهی در دادگاه حقوقی) است. قانون اصلاح قانون صدور چک مصوب 1397 از لحاظ جنبه کیفری تفاوتی با قانون سابق برخود ندارد، اما از منظر حقوقی و مدنی واجد تغییرات و تحولات بسیاری شده است.تکلیف
احتراماً قانون فوق الذکر بیان می‌دارد؛
بعد از ثبت غیرقابل پرداخت بودن یا کسری مبلغ چک در سامانه یکپارچه بانک مرکزی، این سامانه مراتب را به صورت بر خط به تمام بانکها و موسسات اعتباری اطلاع میدهد. پس از گذشت 24 ساعت کلیه بانکها و موسسات اعتباری حسب مورد مکلفند تا هنگام رفع سوء اثر از چک، محرومیت‌ها و محدودیت‌های احصاء شده در ذیل ماده یاد شده را نسبت به صاحب حساب اعمال نمایند.
 
محرومیت و محدودیت‌های اجرایی شامل موارد ذیل می‌باشند؛
الف - عدم
با Cryptotab Browser می توانید به راحتی در مرورگر اینترنت خود اقدام به استخراج بیت کوین نمایید . این مرورگر ماینینگ بیت کوین از موتور و ابزار کلی گوگل کروم استفاده مینماید و بوسیله آن میتوانید Bitcoin و ساتوشی برای خود جمع نمایید و با چند کلیک ساده آنها را به حساب های خود منتقل کنید .
 
درواقع جهت استخراج Bitoin ها تنها کاری که باید انجام بدید نصب این مرورگر و استفاده از آن است, مرورگر Cryptotab به صورت خودکار شروع به ماینینگ Bitcoin می کند و شما می توانید مثل گوگل
بدون تردید پس از شنیدن کلمه “شبکه“ اولین سوالی که ذهن ما را درگیر خود کرده , این بود که به طور کلی شبکه یعنی چه ؟ و کاربرد آن چیست؟ و به عبارتی چرا باید به علم شبکه روی بیاوریم ؟!
در ساده ترین حالت ممکن , شبکه به معنی ارتباط یکپارچه بین کامپیوتر ها و دستگاه های دیگر نظیر پرینترها و مودم ها و … است . در شبکه , کامپیوتر ها به یکدیگر متصل می شوند و با زبان پروتکل ها با یکدیگر صحبت می کنند و به عبارتی تبادل اطلاعات می کنند . در این ارتباط یک سو سرویس ده
اهمیت رک شبکه:
رک شبکه یکی از تجهیزات اساسی پسیو شبکه است که با محافظت از سایر تجهیزات اکتیو و پسیو شبکه ، نظم بخشیدن به شبکه و محافظت از آن‌ها نقش مهمی ایفا می‌کند. تجهیزاتی مانند سرور، سوییچ، روتر، پچ پنل و کابل های شبکه همگی در این محفظه قرار می گیرند و در مقابل شرایط محیطی حفظ می شوند. رک ها به صورت ماژولار طراحی شده‌اند و شما می‌توانید تجهیزات را با آرایش مورد نظر خود در آن قرار دهید. علاوه بر این رک خود دارای متعلقاتی است که ویژگی ها
همه ی دستورها اتوکد که در کتاب ها و کلا س ها می خوانید شاید در عمل کاربدی نباشند. قاعده ای است به نام هشتاد بیست که این قانون بیان می کند که هشتاد درصد کاری که شما انجام می دهید بیست درصد نتایج را به همراه دارد این بدان معنی است که شما اگر تمرکزنان را ابتدا به سمتی ببرید که دستورات کاربردی را بدانید می توانید موفق تر باشید. در مطلب زیر قصد داریم چند تا از دستوراتی که بیشتر کاربرد دارند را به شما معرفی کنیم. البته این بدان معنا نیست که این دستور ه
چه زمانی کودک میتواند وارد فضای مجازی شود؟
بسیاری از شبکه‌‎های اجتماعی به کودکان زیر ۱۳ سال اجازه ثبت حساب کاربری را نمی‌دهند. علیرغم محدودیت سنی برای شبکه‌های اجتماعی، بسیاری از کودکان از این شبکه‌ها بدون اطلاع و رضایت والدینشان استفاده می‌کنند.
ادامه مطلب
 
سلام به دوستان بی حال و بی انگیزه خودم
یعنی اصلا اهل چالش نیستید !
امیدوارم شب یلدا به همتون حسابی خوش بگذره
و یکی دو روز قبلش حسابی سر حال باشید تا بتونید از شب یلدا لذت ببرید
اگر هم حال و حوصلش رو ندارید که چیزی درست کنید یا تزیین کنید
اصلا مهم نیست
میشه با خریدن چند تا شیرینی یا ژله از ی شیرینی فروشی خوب
از این شب لذت برد
خوب چون استقبال از این چالش بسیار قوی بود
تصمیم گرفتم دستور چند تا ژله و کیک رو اینجا بذارم
 
من خودم قصد دارم فالوده و ژل
کارت شبکه رابط بین دستگاه های الکترونیکی و هر دستگاه هوشمندی با اینترنت می باشد.یکی از فواید مهم و اساسی آن،این است که می توان به وسیله آن دستگاه های هوشمند را به هم یا به شبکه جهانی(اینترنت) متصل کرد.
انواع کارت شبکه از نظر اتصال
۱-کارت شبکه سیمی
۲-کارت شبکه وایرلس
۳-کارت شبکه USB
سلام خدمت دوستان....
در این اموزش قصد دارم نحوه بدست اوردن ip سیستم لینوکسی را توضیح بدم...
اول از همه iP چیست؟
IP (آی پی) که آن را IP address هم می گویند مخفف عبارت Internet Protocol address یا آدرس های پروتکل اینترنت است که به صورت یک سری اعداد باقاعده به هر وسیله ای (به طور مثال سرورها، کامپیوترهای شخصی، دستگاه های تلفن همراه و...) که به شبکه (Network) متصل شود اختصاص داده می شود، IP در واقع یک شماره شناسایی یکتا برای برقراری یک ارتباط تحت شبکه است که با آن دستگاه های مخت
سلامامروز میخوایم سایت های مفید فناوری را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن به حل مشکلات شما کمک کرده باشیم .
اطلاعاتی در مورد cmd
 معرفی دستورات پرکاربرد شبکه در cmd
سایتی در مورد مسدود سازی مزاحمان در اینستا
سایتی در مورد دستورات پرکاربرد cmd
اطلاعاتی در مورد شبکه سی ام دی
اطلاعاتی در مورد دستورات پرکاربرد شبکه در cmd
سایتی در مورد دستورات شبکه در cmd 
اطلاعاتی در مورد اینستاگرام
 معرفی ویژگی جدید اینستاگرام برای کنترل مزاحمان 
سایتی در مورد ویژ
با سلام خدمت دوستان، هموطنان و علاقمندان، شما می توانید ما را در پیام رسان داخلی ایتا دنبال کنید
 
شبکه اطلاعات ملی کشورمان بخوبی امتحان پس داد و با قطع شبکه اینترنت بین الملل، شبکه اطلاعات کشور بخوبی کار می کند و ما در این شبکه با کانال های باورنیوز و خبرهای فوری پلدشت در خدمت شما هستیم
شاید این مشکل برای شما هم پیش آمده باشد.  از یک فروشگاه اینترنتی میخواهید خرید انجام بدهید. کالا را انتخاب می کنید و به درگاه پرداخت بانک ملت جهت پرداخت می روید شماره کارت و رمز را وارد می کنید و سپس با این خطای مسخره روبرو می شوید: 
"کارت شما از سمت بانک صادرکننده محدود است لطفا کارت دیگری را وارد نمایید"
ابتدا شاید فکر کنید نکند بانک ملت کارت شما را مسدود کرده است و برای باز کردن آن از شما پول خواهد خواست (مثل آن قضیه که چندی پیش گندش در آمد و
اینستاگرام برخی از هشتگ های رایج و به ظاهر بی ضرر را برای همیشه ممنوع کرده است.
برخی از هشتگ ها ممکن است به طور موقت ممنوع شود و باعث می شود در یک جستجوی هشتگ در برنامه ظاهر یا ناپدید شوند.
از هشتگ ممنوعه استفاده نکنید! این می تواند باعث شود همه هشتگهای شما دیگر کار نکنند.
با استفاده از هشتگ های اینستاگرام موقت یا ممنوع ، می توانید حساب کاربری خود را سایبان ، مسدود یا مجازات کنید.
هنگامی که می خواهید یک هشتگ "جدید" را به یک پست اضافه کنید ، لیست
پنجشنبه 10/5/1395صبح با باباجونت رفتیم بانک صادرات سر کوچه تا برات حساب باز کنیم،اول قرار بود مشترک با حساب من باشه ولی کارمند بانک گفت با باباش باشه بهتره و این شد که شما با حساب بابا و خودت صاحت یک عدد عابر بانک شدی و وقتی اسم و فامیلت رو روی کارت دیدم کلی ذوق کردم ان شاءالله همیشه حسابت پر پول باشه و تنت سلامت دلت خوش...بهترین ها رو برات آرزو میکنم عشق مامان
بازار هدف آنتی ویروس بیت دیفندر که مدتها کشورهای اروپایی را پوشش میداد مدتهاست کشورهای آسیایی را نیز در دستور کار قرار داده. شناخت مناسب از صنعت امنیت اطلاعات، ارائه راه حل‌ها و تکنولوژی های پیشرفته پیشگیرانه و مسدود کننده بدیع، این تولید کننده محصولات امنیتی سایبری را به یکی از مطرح ترین‌ها در این عرصه تبدیل کرده است.
 
ادامه مطلب
 
همان طور که در بالا گفته شد. تنظیمات عمومی هر نرم افزاری از قسمت‌های مهم آن نرم افزار است.دستور option نیز برای تنظیمات عمومی موجود در نرم افزار اتوکد است. این تنظیمات می‌تواند شامل گزینه‌های بسیار زیادی باشد.مانند اطلاعات فایل و نحوه‌ی ذخیره‌ی آن مانند اطلاعات فراتر از اتوکد و رندر گیری آن و… که هر کدام از موارد موجود در این گزینه به موضوعات مهم و حیاتی در نرم افزار پرداخته است که در ادامه‌ی مقاله به این گزینه‌ها اشاره خواهیم کرد.حال ک
دامنه farsnews.com متعلق به خبرگزاری فارس ساعتی پیش با دستور وزارت خزانه‌داری آمریکا مسدود شد.
در ایمیلی که از طرف سرویس دهنده بین‌المللی این دامنه برای خبرگزاری فارس ارسال شده به صراحت دلیل این انسداد غیرقانونی «دستورالعمل مقرر شده توسط دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا (اوفک) و قرار گرفتن این خبرگزاری در فهرست SDN عنوان شده است.
شنبه ، ۵ بهمن ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
برای دانلود فیلم خارج از دستور شما
ابتدا به سایت های معتبر سری بزنید
اگر شما میخواهید از دستورات کسی سرپیچی کنید حتما خارج از دستور رفتار کرده اید
فیلم سینمایی ایرانی خارج از دستور می تواند یک فیلم ایده آل برای تمامی شمایی باشد که دوست دارید مستقل رفتار کنید
کامیار تهیه کننده فیلم است گویا 
ولی نتوانسته است احساسات کسی را به اوج برساند و به قله ی خود نزدیک شود. چی میگم من دیوونه شدم 
همه ش شنیدن چرت و پرت هم خوب نیست خب 
والا چی بگم هر چی میخو
پخش زنده شبکه نسیم خندوانه از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
پخش زنده
پخش زنده شبکه باد را در این بخش مشاهده خندوانه و بچه شو پربیننده ترین نقشه قرارمون نوروز٩٨ شبکه نسیم برق شبکه باد در. پخش موجود گروه ۱ تماشای آنلاین تلویزیون اینترنتی تلوبیون پخش موجود گروه 1 پخش آنلاین گروه ۱ پخش گروه یک سیما در تلوبیون پخش موجود نظر .
ادامه مطلب
در بیان، با یک حساب کاربری میشه حداکثر دو وبلاگ ایجاد کرد. برای داشتن بیش از دو وبلاگ، باید یک حساب کاربری جدید درست کنیم و با حساب کاربری جدید، وبلاگ جدید رو راه بندازیم، مسئله ی که از اینجا به بعد ایجاد میشه اینه که باید برای رفت و آمد بین وبلاگ جدید و قدیم، از از یک حساب کاربری خارج و وارد حساب کاربری بعدی بشیم.
خب اینجا میشه با یک حرکت کاری کرد که در حساب کاربری اصلی هم به مدیریت وبلاگ های دیگه هم دسترسی داشته باشیم و دیگه مجبور به خروج از ح
حمایت از جمله چین
کمپین حمایت از سازنده جمله چین و روند ساخت
امروز در روند ساخت جمله چین به نتایجی رسیده ایم که ارزشمند هستند و نشان دهنده قدرت برنامه نویسی ایرانی است . با اینکه تماما انگلیسی می باشد اما ایرانی های فارسی زبان در زمینه برنامه نویسی پیشتازند . امیدوارم در این شرایطی که هم باید بیکدیگر کمک کنیم نرم افزار جمله چین من به شما کمک کرده باشد . امیدوار باشید که در نسخه های بعدی این نرم افزار شامل تحولات بسیاری می شود . من خودم به شخصه
تغذیه کودک
دستور پخت غذای کمکی مقوی و خوشمزه را با طرز تهیه برای شما اینجا جمع آوری کرده ایم . این غذاهای کمکی بسیار مقوی و همچنین موجب وزن گیری کودک شما می شود و مادران می توانند غذا و طرز تهیه غذا را اینجا پیدا و برای کودک خود درست کنند. درست کردن این غذاها بسیار ساده اما خوشمزه و مقوی برای کودکان می باشد.در اینجا چند دستور تهیه غذای خانگی و مقوی برای درست کردن غذا و سوپ برای کودکان از ۷ تا ۱۲ ماهگی را آورده ایم. از ۶ ماهگی به بعد کودک علاوه بر
شبکه ی اجتماعی پینترست یکی از شبکه های محبوب در جهان است.
با استفاده از این شبکه می توانید یک صفحه شخصی بسازید ولینک های دلخواه خود را در آن وارد کنید.
همچنین با توجه به ظاهر کاربری این شبکه به راحتی می توانید با دیدن عکس های آن چیزی را که می خواهید پیدا کنید . 
 
می توانید برای نمونه نیم نگاهی به این صفحه داشته باشید.
 
https://www.pinterest.com/crystaldateCompany/special-post/
سلام!
امروز یه پیام برام اومد با این مضمون که یه حساب برای من تو بانک سپه افتتاح شده و من باید برم و کارت عابر رو بگیرم از بانک این در حالیه که من قبلا خودم یه حساب باز کرده بودم و شماره حساب رو تو فرم ها نوشته بودم..نمیدونم چرا اینطوری شده و قضیه چیه؟
یک شبکه سیستمی است که به شما امکان می دهد دو یا پند رایانه را به هم وصل کنید و مثلا با یک دستگاه پابگر به چند رایانه خدمات بدهید.در گذشته شبکه رایانه ای موضوع پیچیده ای بود و تنها متخصصین ماهر توانستند از آن بهره ببرند.اما امروزه تقریبا هر کس با سطح اطلاعات خوبی از یندوز می تواند یک شبکه کوچک را نصب و تنظیم کند.البته سازمانهای بزرگتر هنوز هم به شبکه های پیچیده که توسط افراد آموزش دیده و مجرب نصب راه اندازی و مدیریت شوند نیاز دارند.
روشهای تامین امنیت در شبکه که عبارتند از : دفاع در عمق ،فایروال و پراکسی که به طور کامل تشریح شده است .و در ادامه سطوح امنیت شبکه ، تهدیدات علیه امنیت شبکه ، امنیت شبکه لایه بندی شده، ابزارها و الگوهای امنیت شبکه ،مراحل ایمن سازی شبکه ، راهکارهای امنیتی شبکه ،مکانیزم های امنیتی و الگوریتم جهت تهیه الگوی امنیت شبکه  توضیح داده شده است .
دانلود - 13200 تومان
 
دانلود پاورپوینت دستور زبان فارسی
فرمت فایل: پاورپوینت pptx
تعداد اسلایدها: 231 اسلاید
حجم فایل: 983 کیلوبایت
هر زبانی قواعد مخصوصی را دارد که به آن قواعد در زبانهای مختلف نامی نهاده اند و در زبان فارسی به آن دستور زبان یا به اختصار دستور گویند.برای سخن گفتن یا نوشتن نیازی به آموختن قواعد و نظام زبان نیست امّا دستور زبان کمک می کند تا بهتر بگوییم یا بنویسم و جمله های درست را از نادرست باز شناسیم .دستور زبان حاضر به ارزش (2) واحد دستور (1) محسوب می شو
محدودیت‌های جدید اپل از روز گذشته آغاز شده و به واسطه همین محدودیت‌ها که در زمینه گواهی توسعه دهنده سازمانی است، تعدادی از برنامه‌های پرطرفدار و کاربردی ایرانی مثل اسنپ، برای کاربران آیفون از دسترس خارج شده‌اند.
ادامه مطلب
درود ...
 
می خوام تو این مطلب راجع به اینکه من چجوری شبکه رو شروع کردم بنویسم :)
 
من تا قبل از ورودم به دانشگاه کلا با مبحثی به عنوان شبکه هیچ اشنایی نداشتم. کلا یه دید کور نسبت به اینکه چی هست این قسمت از کامپیوتر.
تابستون 97 یه دوره تکنسین فنی شرکت کردم ، بحث اصلی دوره راجب عیب یابی کلی کامپیوتر و به میزان خیلی کمی شبکه. تو طول دوره کم کم به
قسمت های فنی و بحث های مزتبط با شبکه علاقه مند شدم ، تا اینکه تابستون سال بعد یعنی سال 98 تو یه شرکت کامپیوتر

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها