نتایج جستجو برای عبارت :

هواپیمای کنترلی Super Ez 1220mm ساخت شرکت FMS

افکار عمومی همیشه خوش سلیقه بوده و بهترین انتخاب‌ها را دارد. بنابراین اگر تخصصی در انتخاب یک هواپیمای مدل مناسب ندارید، بهتر است از دانش دیگر کاربران و علاقه‌مندان در این زمینه استفاده کنید تا بتوانید بهترین را برای خود برگزینید.  یکی از پرفروش‌ترین هواپیماهای شرکت FMS و همچنین فروشگاه ایستگاه پرواز، هواپیمای super ez 1220mm است که به دلیل ابعاد مناسب، ظاهر بسیار زیبا و جذاب و همچنین قابلیت‌های فوق العاده از طرفداران زیادی برخوردار است. 
 
 
ا
افکار عمومی همیشه خوش سلیقه بوده و بهترین انتخاب‌ها را دارد. بنابراین اگر تخصصی در انتخاب یک هواپیمای مدل مناسب ندارید، بهتر است از دانش دیگر کاربران و علاقه‌مندان در این زمینه استفاده کنید تا بتوانید بهترین را برای خود برگزینید.  یکی از پرفروش‌ترین هواپیماهای شرکت FMS و همچنین فروشگاه ایستگاه پرواز، هواپیمای super ez 1220mm است که به دلیل ابعاد مناسب، ظاهر بسیار زیبا و جذاب و همچنین قابلیت‌های فوق العاده از طرفداران زیادی برخوردار است. 
 
 
ا
با کمک این افزونه می توانید براحتی و مستقیم از بالای صفحه مدیریت ، حافظه کش WP Super Cache را پاک نمایید.
دیگر نیازی به رفتن به برگه CONTENTS در WP Super Cache Settings برای خالی کردن کش نیست.
لطفاً توجه داشته باشید که این گزینه فقط برای ADMINISTRATORS WordPress قابل مشاهده است.
این یک افزودنی برای WP SUPER CACHE است:لطفا در نظر داشته باشید که این افزودنی برای افزونه WP SUPER CACHE است. شما باید WP SUPER CACHE را نصب و فعال کنید تا این افزونه کار کند.
نصب و راه اندازی
wp-super-cache-clear-cache-menu را در /wp-conten
BluRay,DC Super Hero Girls: Hero of the Year 2016,WEB-DL,x265 HEVC,دانلود DC Super Hero Girls: Hero of the Year 2016 720p,دانلود انیمیشن DC Super Hero Girls: Hero of the Year 2016,دانلود انیمیشن دختران ابرقهرمان 2016,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود فیلم با حجم کم,دانلود کارتون با دوبله فارسی,دانلود مستقیم انیمیشن Super Hero Girls: Hero of the Year 2016 1080p,زبان اصلی,
ادامه مطلب
Lego DC Super Hero Girls Brain Drain 2017,x265 HEVC,انیمیشن,دانلود Lego DC Super Hero Girls Brain Drain 2017 720p,دانلود انیمیشن Lego DC Super Hero Girls Brain Drain 2017,دانلود انیمیشن Lego DC Super Hero Girls: Brain Drain 1080p,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود فیلم جدید,دانلود مستقیم انیمیشن Lego DC Super Hero Girls Brain Drain 2017,دختران ابرقهرمان,دوبله فارسی,زبان اصلی,
ادامه مطلب
دانلود نسخه فشرده بازی SUPER ROBOT WARS X برای PCتاریخ انتشار    چهارشنبه 15 ژانویه 2020حجم    6.4 گیگابایتدسته    بازی رایانه ایفرمت    .RARنظرات    بدون دیدگاهنویسنده    dlfoxتعداد دانلود    2نسخه    FitGirl Repacksکمپانی باندای نامکو بازی جدید خود یعنی Super Robot Wars X را منتشر کرد که نسخه جدیدی از مجموعه قدیمی و محبوب Super Robot Taisen به شمار می‌رود. وقایع بازی در دنیایی خیالی به نام Al-Warth رخ می‌دهد که...
ادامه مطلب
Lego DC Comics Super Heroes,Lego Super Heroes: The Flash 2018 1080p BluRay,x265 HEVC,انیمیشن ابرقهرمانان لگو فلش,جوکر,دانلود انیمیشن Lego 2018,دانلود انیمیشن لگو Super Heroes: The Flash 2018,دانلود زیرنویس فارسی Super Heroes: The Flash 2018,دانلود مستقیم انیمیشن Lego The Flash 2018 72p,دوبله فارسی انیمیشن Lego DC Comics Super Heroes: The Flash,لگو سوپر هیروز,
ادامه مطلب
کتاب  Super Minds از کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای نونهالان از دانشگاه کمبریج انگلستان است. در اینجا کتاب دانش آموز و سی دی صوتی آن و همچنین سی دی صوتی معلم برای این کتاب را برای دانلود می گذارم. لطفا نظر خود را در زیر پست درج بفرمایید.

Super Minds 1 Student's Book PDF

Super Minds 1 Student's Book Audio CD
Super Minds Teacher's Resources
Super Heavy Cut Comple 300

برای سایش حداکثر. 
این ترکیب با عملکرد بالا زمینه را در حذف علائم شن و ماسه به طول می دهد. ایده آل برای جزئیات و پوشش وسیله نقلیه حرفه ای. 1200 علامت شن و ماسه سنگ زنی و علائم استفاده را در کمترین زمان بدون آسیب رساندن به سطح یا کثیف شدن مناطق مجاور از بین می برد. 
کارایی بالا به لطف جدیدترین فن آوری های پولیش با رنده پولیش قابل تقسیم به پایان رسید.



دسته بندی:
حق بیمه

برش / براق:
10/6


فواید:
سایش بسیار زیاد
حذف بسیار سریع علائم شن و
Artist: Super Junior | Music Name: One More Chance | Genre: Pop | Released: 2017 | Album: Play | Super Junior – One More Chance (Music Video)
هنرمند: سوپر جونیور | نام موزیک: یک شانس بیشتر | سبک: پاپ | تاریخ انتشار: 2017 | ملیت: کره جنوبی
دانلود موزیک ویدیو کره ای گروه (سوپر جونیور) Super Junior با نام (یک شانس بیشتر) One More Chance
ادامه مطلب
Dragon Ball Super Broly 2018 BluRay 1080p 1080p BluRay,انیمه دراگون بال سوپر: برولی 2018,توپ اژدها برولی,دانلود انیمه ژاپنی,دانلود انیمیشن Dragon Ball Super: Broly 2018,دانلود رایگان کارتون,دانلود کارتون دراگون بال سوپر برولی 2018 دوبله فارسی,دانلود کارتون دراگون بال سوپر: برولی 2018,دراگون بال برولی,دوبله فارسی کارتون Dragon Ball Super: Broly 2018,زیرنویس فارسی Dragon Ball Super: Broly 2018,
ادامه مطلب
«ژوزف پولیتزر»[1] یکی از مشهورترین پیشگامان یهودی مطبوعات نوین آمریکا به شمار می‌آید. او که در خانواده‌ای یهودی در مجارستان زاده شده بود پس از مهاجرت به آمریکا در سال ۱۸۷۸ نشریه‌ای را به نام سنت لوئیس پست دیسپاج[2] منتشر ساخت و در سال ۱۸۸۳ مشهورترین نشریه وقت آمریکا به نام نیویورک ورلد[3] را خرید. از آن پس، دو نسخه از آن، یکی صبح و دیگری عصر به بازار عرضه می‌شد.
ادامه مطلب
رمان مومیایی
همه چیز خراب شود و همه نقشه هایم بر باد رود، عرق بر صورتم می نشیند. به اتاق می روم. کمد را باز می کنم و به چمدانم خیره می شوم. چمدانی که زیر انبوهی از وسایل مخفی شده. لبم را به دندان می گیرم تا بغضی که حتی وجود هم ندارد،نشکند. به پذیرایی برمی گردم. روی مبل می نشینم و چشمم را می بندم و اجازه می دهم زندگی ام مثل یک فیلم از ابتدا استارت بخورد و از مقابل اعصاب بینایی ام عبور کند. معده ام منقبض می شود.
ادامه مطلب
فلزیاب دی اف آر DFR NORMAL
 
فلزیاب SUPER DFR IMAIGING
 
فلزیاب P.W.2 UNM-BETA 8
 
 
شرکت جویندگان طلا
برای مشاوره رایگان در مورد علائم و نشانه ها و خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شر کت جویندگان طلا در تماس باشید.
شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی : ۰۹۱۰۲۱۹۱۳۳۰و ۰۹۱۰۲۱۸۱۰۸۸و خط ثابت ۰۲۶۳۲۸۲۱۳۰۹ 
آدرس وبلاگ شرکت جویندگان طلا : joyandeganetala.blogfa.com
آدرس کانال تلگرام : joyandeganetala@
آدرس کانال کاتالوگ های شرکت جویندگان طلا : joyandeganetalaa@
package ir.ben.hassan;
import androidx.appcompat.app.AppCompatActivity;
import androidx.core.view.DragStartHelper;
import android.os.Bundle;
import android.widget.Toast;
public class two extends AppCompatActivity {
@Override
protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
super.onCreate(savedInstanceState);
setContentView(R.layout.activity_two);
Toast.makeText(this, "two OnCreate ", Toast.LENGTH_LONG).show();
}
@Override
protected void onPause() {
super.onPause();
Toast.makeText(this, "twoOnPause ", Toast.LENGTH_LONG).show();
}
@Override
protected void onStop() {
super.onStop();
Toast.makeText(this, "twoOnStop ", Toast.LENGTH_LONG).show();
}
@Override
protected void onStart() {
بازی زیبای ماریو جدید Super Mario the Dark Dungeon  کم حجم 6 مگابایت
 
                                                                                                 
 
Super Mario the Dark Dungeon
 
گیمر های قدیمی محال است بازی سوپر ماریو را به یاد نداشته باشند و یا اینکه بازی نکره باشند این ورژن از بازی ماریو با افکتهای زیبا و صداگذاری و گرافیک خوبی و البته جم بسیار کم 6 مگابایت ساخته شده است با نصب و اجرای این بازی خاطرات خوش گذشته را مجددا زنده کنید و سرگرم بشوید .
 
لینک دانلود ب
«شلومو موشه عَمار»[1] یکی از خاخام‌های اعظم رژیم صهیونیستی است که سال 1948م. در مراکش متولد شد و در سال 1962م. به فلسطین اشغالی مهاجرت کرد. عمار یک یهودی «سِفاردی»[2] است که در زمره یهودیان فرقه‌ی «اُرتُدُکس»[3] قرار می‌گیرد. در سوابق او، ریاست دادگاه عالی شرعی یهود و انتصاب به عنوان خاخام ارشد شهر تل‌آویو در سال 2002م. به چشم می‌خورد.
ادامه مطلب
کلیپ آموزش ساخت پروژه کاروفناوری
کلیپ آموزش ساخت پمپ آب
Super Power Water Pump
دوستان گرامی در کلیپ تصویری زیر نحوه ساخت یک مدل پمپ آب از وسایل دورریختنی و ساده آموزش داده می شود.امید است از دیدن این کلیپ لذت برده و بتوانید نمونه ای بهتر از آن بسازید.
فرمت mp4
پخش آنلاین


دانلود کلیپ
دانلود پروژه های برق و الکترونیک
فروشگاه آنلاین محصولات الکترونیکی کاروفناوری

برای استفاده از سایر مطالب سایت به صفحه اصلی مراجعه نمایید.
 
CHOPARD SUPER ICE CUBE
ساعتهای سوییسی در جهان همیشه معروفند، این برند سالیان زیادی است بر روی دستان مرد و زن در جـهان خودنمایی کرده اند. المــاس هایی بر روی ان قرار دارد که دارای وزنی 60قیراطی است، الماس های ان مکعب است و بسیار درخشان و این ساعت بر روی ان هیچ خط وخشی ایجاد نمی شود وکاملا ضد آب است. قیمت این ساعت سوییسی زیبا معادل یک میلیون دلار است و یکی از گرانترین ساعت های لاکچری جهان محسوب می شود.
 
 
ماشین حساب کاسیو fx-3600Pv Super-FX
تعداد ارقام: 10 رقم اصلی + 2 رقم نمایی
منبع تغذیه: باتری سلولی خورشیدی
حافظه: دارد
قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو fx-3600Pv Super-FX
اگر به یک ماشین حساب مهندسی ساده برای استفاده های دانش آموزی و دانشجویی نیاز دارید، ماشین حساب کاسیو Casio fx-3600Pv Super-FX یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود. این ماشین حساب از جمله دستگاه های ارزان قیمت و اقتصادی برند کاسیو به حساب می آید که برای انجام محاسبات روزمره آموزشی طراحی و عرضه شده است.
ع
بزرگنمایی ، تأخیر و محکم کردن محصولات
انزال زودرس را با اسپری تاخیری Super Viga 150000 متوقف کنید.
اسپری تأخیر SUPER VIGA 150000 (بطری 12 میلی لیتری) هنگام اسپری کردن سر به سمت آلت تناسلی مرد و در مدت 5 دقیقه از اسپری شدن کار می کند. پس از استفاده می توانید تا 10 برابر بیشتر از گذشته رابطه جنسی داشته باشید. به دلیل توانایی شما در ادامه کار و رضایت بانوی خوش شانس خود به عنوان اسپری گل میخ شناخته شده است و به ارگاسم های متعدد او می دهد.
انزال زودرس یک وضعیت شایع است
شرکت های برتر ساخت اپلیکیشن
در مقالات قبلی به توضیح مزایای طراحی اپلیکیشن در محیط Native و مقایسه آن با اپلیکیشن های آنلاین و بدون کدنویسی پرداختیم. در این مقالات مشخص شد که برای ساخت حرفه ای و توسعه اپلیکیشن در محیطی پایدار و تضمین موفقیت آن در طولانی مدت، به شرکت های برتر ساخت اپلیکیشن نیاز خواهیم داشت. شرکت هایی که با داشتن اصول و پلتفرم های مناسب، بازار هدف را به درستی جستجو کرده و با مهارت و علم کافی به توسعه اهداف کسب و کارها بپردازند.

ا
Super Brawl Heroes v1.3.6.1 + Mod – بازی اکشن قهرمانان جنگجو مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (خرید رایگان) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین
Super Brawl Heroes – قهرمانان جنگجو یک بازی اکشن سرگرم کننده و محبوب از استودیوی بازیسازی Byte Game برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده  است! با نصب Super Brawl Heroes برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی دویدنی – پریدنی جالب با گرافیک دو بعدی بسیار زیبا و گیم پلی هیجان انگیزی را تجربه کنید ک
دریافت
حجم: 38.7 مگابایتتوضیحات: SUPERAntiSpyware نرم افزارهای جاسوسی امروزه به عنوان یکی از مخرب ترین ابزارهایی می باشند که ممکن است بر روی یک سیستم کامپیوتری نصب شوند. دزدی اطلاعات و هویت افراد ممکن است خسارات سنگینی را به بار آورد و این خسارات زمانی بیشتر می شود که یک شرکت با چنین مشکلی مواجه شده و اطلاعات تجاری آن توسط ابزارهای جاسوسی برای رقیبان و یا افراد مختلف دیگر برای سو استفاده ارسال شود. بسیاری از شرکت های نرم افزاری که در زمینه های امنیتی
بدون شک همگی شما با اسم بازی سوپر ماریو Super Mario (قارچ خور) آشنا هستید . همانطور که می دونید از این بازی زیبا ورژن های مختلفی وجود دارد که شاید شما آنها را تا به حال بازی نکرده باشید یا به دنبال آنها برای تجدید خاطره هستید . سوپر ماریو ران بازی است که توسط شرکت ژاپنی نینتندو برای کنسول‌های NES ساخته شد . طبق کتاب گینس پس از گذشت بیش از 20 سال هنوز مقام پرفروش ترین بازی کامپیوتری جهان را در اختیار دارد . این بازی در ایران به ماریو قارچ خور معروف است
در کتاب‌های تاریخی، برای معاویه صفات زیر آمده است[1]:
حلم
زیرکی
بخشش
معاویه برای رسیدن به اهداف به خود، با زیرکی افراد را تطمیع می‌کرد و در این راه صبور بود، برای مثال عبیدالله بن عبّاس(فرمانده لشکر امام حسن (علیه السّلام)) را با پول جذب کرد، و یا برخی از بزرگان کوفه را، با پول بر ولایت عهدی یزید، مجاب کرد. [2]
این روش در میان جانشینان و والیان معاویه پابرجا ماند![3]
 
 
 
 
[1] موسوعه التاریخ الاسلامی، محمدهادی یوسفی غروی،  ج6 ، ص 47
[2] همان،ج5
[3] إن ش
میرچا الیاده گوید: «تحقیقات جدید نشان داده که مراسم آشامیدن هئومه هماره با آیین پرستش میترا (مهر پرستی) به طور کامل در دین مزدایی و حتی در گاتاها مردود نشده بود. به علاوه قربانی جانوری بدون هیچ وقفه‌ای اجرا می‌شد، حداقل به خاطر بهره بردن عامه‌ی مردم. بنابراین به نظر می‌رسد زرتشت اساسا با افراط کاری در مراسم و آیین‌های شادی خواری و عیاشی جنون آمیز مخالف بود که شامل قربانی‌های خونین بی‌حساب و مصرف بیش از حد هئومه (هوم) می‌شد»[1].
وی در جای د
قارچ خور دوست داشتنی به دنبال نجات پرنسس.بدون شک با شنیدن نام ماریو و یا همان قارچ خور، خاطرات گذشته بازی‌های قدیمی که در کنسول میکرو با هیجان زیاد بازی می‌کردید برایتان زنده می‌شود. این بازی هنوز هم لذت و هیجان تازه ای را به دوست داران خود می‌دهد.برای انجام این بازی لازم است نرم‌افزار Virtual Nes را بر روی ویندوز نصب کنید. سپس با باز کردن فایل بازی به انجام آن بپردازید.
اگر قصد تجدید خاطره با دوران سلطنت میکرو را دارید، می‌توانید Super Mario را از
ساخت سوله در شیراز
سوله ها امروزه نقش بسیار مهمی در ساخت و ساز دارند و همانطور که ممکن است بدانید ساخت و ساز های بسیار بزرگ و مدرن امروزه توسط سازه های مدرن صورت می گیرند .
ساخت سوله در سراسر نقاط کشور دارای ضوایط و شرایط خاصی هست که باید توسط یک شرکت سوله سازی خوب انجام شود .
اجرای محاسبات و نحوه ساخت سازه ها برای هر منطقه کشور با یکدیگر فرق دارد .
این محاسبات باید طبق دستورالعمل های خاص و همچنین تایید های نظام مهندسی صورت گیرد .
ساخت سوله در ش
شرکت سامسونگ همیشه در ساخت و عرضه گوشی موبایل کارآمد و خوش قیمت پیشرو بوده است. به طوری که همه افراد با هر توان مالی و نیازی که دارند می توانند از محصولات این شرکت استفاده کنند. از گوشی های بسیار ارزان تا گران قیمت و میان رده در فهرست محصولات این شرکت دیده می شود. برخی از افراد هم ترجیح می دهند برای داشتن گوشی دوم از محصولات میان رده این شرکت استفاده کنند. سامسونگ از رقابت با شرکت هایی قدرتمندی همچون اپل هم غافل نمانده است و با ساخت و عرضه گوشی
دو روش برای ساخت این منو وجود داره
۱- با xml
تو resources  کلیک راست add new resource file->menu
میخوای آیتم بهش اضافه کنی:
از تو پالت گوش آیتم رو می گیری می کشی رو منو ولش می کنی
اگه خواستی یکی از اینا خودش منو باشه به جای آیتم یه منو می گیری می بری زیر اون آیتمه 
حالا اینو همین طوری بذاری اجرا نمیشه باید بری تو main activity
یه متدی بسازی مثل همون onCreate (یه متد جدا و جدید و خارج از قبلیا)
می زنی oncreateoption میاره:
@Override
public boolean onCreateOptionsMenu(Menu menu) {
return super.onCreateOptionsMenu(menu);
نظام کاشت: تعداد چهار ردیف درخت و از نوع چنار یک مسئله مشترک مطرح شده بین اکثر سیاحانی بوده که در دوره قاجار از اصفهان دیدن کرده­اند(دیولافوا، 1371، 499، نوردن، 1365، 117، هولستر[1]، 1355، 78). سیاحانی که در دورة صفویه به اصفهان آمدند، تعداد ردیف درخت چنار برای خیابان چهارباغ اصفهان را دو ردیف بیان داشته­اند(کمپفر، 1363، 196 و جملی کارری[2]، 1348، 67). اکثر سیاحان برای این خیابان درخت چنار را برشمردند، تنها در تاریخ عالم آرای عباسی از درختان سرو و چنار و کاج و ع
سوپرورم زنده
ارزش غذایی سوپرورم زندهغذای ویژه پرندگان زینتی%۱۰۰ ارگانیک اگر سوپرورم  بعنوان بخش از جیره خوراک طیور جوان (جوجه ها)  استفاده شود، میزان زنده مانی آنها تا٪ ۹۵ افزایش می یابد و اگر در جیره ی مرغ هایتخمگذار گنجانده شود، عملکرد تولید تخم مرغ تا٪۲۰ افزایش می یابد. 
سوپرورم هابهترین غذا برای انواع ماهی ها مثل دیسکس،فلاور ،کوی ،آروانا ،پیرانا و انواع ماهی های اکواریومی غذای کاملا طبیعی و مقوی برای پرورش و رشد انواع قناری ،مرغ ،می
MARVEL Super War v3.5.1 – بازی استراتژیکی و رقابتی “نبرد بزرگ مارول” برای اندروید + تریلریکی دیگر از بازی های خوش ساخت و پرطرفدار استودیوی NetEase با بیش از 5 میلیون دانلودتست شده با اجرای آنلاین
MARVEL Super War – نبرد بزرگ مارول یک بازی بسیار جذاب و یکی دیگر از عناوین عرضه شده از مجموعه بازی های MARVEL می باشد که این بار توسط استودیوی مطرح و قدرتمند NetEase Games سازنده آثار و شاهکارهایی همچون Stick Fight: The Game Mobile ، Dawn of Isles ، Ride Out Heroes ، Disorder ، Cyber Hunter ، LifeAfter و Identity V
MARVEL Super War v3.5.1 – بازی استراتژیکی و رقابتی “نبرد بزرگ مارول” برای اندروید + تریلریکی دیگر از بازی های خوش ساخت و پرطرفدار استودیوی NetEase با بیش از 5 میلیون دانلودتست شده با اجرای آنلاین
MARVEL Super War – نبرد بزرگ مارول یک بازی بسیار جذاب و یکی دیگر از عناوین عرضه شده از مجموعه بازی های MARVEL می باشد که این بار توسط استودیوی مطرح و قدرتمند NetEase Games سازنده آثار و شاهکارهایی همچون Stick Fight: The Game Mobile ، Dawn of Isles ، Ride Out Heroes ، Disorder ، Cyber Hunter ، LifeAfter و Identity V
ثعالبی سفره‌ی بلاش بن فیروز را چنین توصیف کرده است: «غذاهایی که برای او تهیه می‌کردند متفاوت بود از جمله غذای پادشاهی که عبارت از کباب گرم و سرد، بقلمه، آبگوشت ترش، ماهی پخته سرد، پلو با گوشت، دلمه، یک خوراک گوشت که در سرکه پخته باشد و ترحلوا بوده و غذای خراسانی که عبارت از کباب سیخی و دیگ کباب با کره و ربّ، و غذای رومی که با شیر و شکر همچنین با تخم مرغ و عسل با برنج و کره و شیر و شکر تهیه میشد و غذای دهقانی که عبارت از گوشت گوسفند نمک سوز و ناز
نشانه‌های سیطره لابی صهیونیست بر رسانه‌های تأثیرگذار و غالب در آمریکا واضح است؛ زیرا بیشتر نظریه‌پردازان آمریکایی اصولاً طرفدار اسرائیل هستند. «اریک آلترمن»[1] روزنامه‌نگار معروف در این‌باره می‌نویسد: «‌بحث و جدل پیرامون موضوع حساس و جنجال‌برانگیز خاورمیانه، در رسانه‌های آمریکا توسط افرادی هدایت می‌شود که نمی‌توانند تصور انتقاد از اسرائیل را بکنند.»[2]
ادامه مطلب
روش دوم بدون xml تو خود جاوا main activity
@Override
public boolean onCreateOptionsMenu(Menu menu) {
MenuItem item=menu.add("good");
menu.add("better");
return super.onCreateOptionsMenu(menu);
}
 و حتی اون MenuItem item= قابل حذفه
افزودن زیر منو:
@Override
public boolean onCreateOptionsMenu(Menu menu) {
MenuItem good=menu.add("good");
menu.add("better");
SubMenu flower= menu.addSubMenu("flower");
flower.add("rose");
flower.add("orchids");
return super.onCreateOptionsMenu(menu);
}
حتی اون متد on options selected هم اجرا میشه
برگردیم تو xml خودمون اگه بخوای گزینه اول بره تو آسمون وایسه اینو می نویسی:
<item androi
لوگوی هر شرکت یا سایتی خود موسسه را معرفی میکند و بسیار مهم میباشد. چون میتواند شما را از رقیبانتان متماییز کند.
بنابرین باید در ساخت لوگو کارهای خلاقانه انجام داد. ساخت لوگو بسیار جداب است و میتوان از آن برای کسب درآمد استفاده کرد.
اگر شما هم میخواهید شروع به ساخت لوگو کنید، با ما همراه باشید...
ادامه مطلب
نویسندگان قدیم از قربانی اسب توسط اشکانیان یاد کرده‌اند. از آن جمله مولف کتاب Perigesis (در میان سالهای 143 و 176 میلادی) می‌نویسد: «مردمان لاکونیکا (Lakonika) در بالای کوه مقدس تایژتوس (Taygetos: در شبه جزیره پلوپونز) از برای خورشید اسب قربانی می‌کنند. چنانچه می‌دانیم این رسم از عادت ایرانیان است.»
فیلوستراتوس در سده‌ی سوم میلادی از فیلسوفی دیگر به نام آپولونیوس یاد می‌کند و می‌نویسد: «آپولونیوس نزد فرهاد اشکانی رفته از او خواست که در به جا آوردن مراسم
دانلود بازی LEGO DC Super-Villains برای PC – نسخه CODEX
آپدیت جدید 1.0.0.15083 اظافه شد
LEGO DC Super-Villains نام یک بازی جدید کامپیوتری است که در سبک گیمهای اکشن قرار دارد و بدست شرکت بازیسازی Warner Bros. Interactive Entertainment طراحی و سپس توسط TT Games در تاریخ 16 اکتبر 2018 برای پلتفرم PC عرضه شده است. سری جدید از بازی محبوب و دوست داشتنی لگو در پیش روی شما است که این نسخه از بازی شامل بخش های جدید و گیم پلی جدید است که براساس آن میتوانید برای دقایق طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم
دانلود بازی LEGO DC Super-Villains برای PC – نسخه CODEX
آپدیت جدید 1.0.0.15083 اظافه شد
LEGO DC Super-Villains نام یک بازی جدید کامپیوتری است که در سبک گیمهای اکشن قرار دارد و بدست شرکت بازیسازی Warner Bros. Interactive Entertainment طراحی و سپس توسط TT Games در تاریخ 16 اکتبر 2018 برای پلتفرم PC عرضه شده است. سری جدید از بازی محبوب و دوست داشتنی لگو در پیش روی شما است که این نسخه از بازی شامل بخش های جدید و گیم پلی جدید است که براساس آن میتوانید برای دقایق طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم
مدتی پیش، «مولانا سجاد صاحب نعمانی» از علمای مسلمان هند، در شهر تاریخی «احمدنَگَر»[1] واقع در ایالت «ماهاراَشترا»[2]، در جمع تعدادی از علمای این ایالت سخنانی مهم را پیرامون درگیری‌های موجود میان مسلمانان و هندوها و درگیری بین ظالمان و مظلومان در هندوستان، ایراد کردند.
بخشی از ترجمه‌ی سخنرانی جالب‌توجه «مولانا صاحب نعمانی» در ادامه تقدیم می‌گردد.
ادامه مطلب
علامه میر حامدحسین موسوی نیشابوری لکنهوی هندی نویسنده کتاب گرانسنگ عبقات الانوار که در اثبات ولایت و امامت نگاشه شده، در اواخرعمر از کثرت نوشتن در دفاع از اهل البیت علیهم السلام، دست راستش آسیب می بیند ولی با دست چپ شروع به نوشتن می کند.
او در نوشتن کتاب فقط از کاغذ اسلامی که به دست مسلمانان تهیه می شد،استفاده می کرد[1].
 
[1] - به نقل از شرح حال مختصر آن بزرگوار، صص19 و29، انتشارات صبح امید یاران
گفته می‌شود که در گاتاها قربانی منع شده است اما آرسی زنر پس از بررسی چند بند از گاتاها گوید: «به نظر می‌رسد که پیامبر، ذبح گاو را با فریادهای شادی و همراه با گروه‌های مستی – که بر اثر نوشیدن عصاره تخمیر شده‌ی هوم بر سر ذوق می‌آمدند و تحریک می‌شده‌اند- به شدت محکوم کرده باشد. با این همه به نظر می‌رسد که این مسئله با ادله‌ی مربوط به تاریخ ادیان مغایر باشد؛ یعنی هرگاه دین آوری (پیامبری) آیینی را به شدت ممنوع سازد، این ممنوعیت بدون هیچ اعترا
کمبوجیه پس از فتح مصر به شهر سائیت رفت و پس از اجرای مراسم ستایش الهه مصریان «به خدایان مصری قربانی تقدیم کرد»[1]. همچنین درباره کمبوجیه که در معبد نبو حاضر شده بود در سالنامه نبونید چنین آمده است: «گوسپند قربانی در برابر (خدا) بِل (Bel=سرور =[خدا] مردوک) و (خدا) ما[ر]بیتی(Marbiti)»[2].
 
[1]- داندامایف، محمد، 1389، تاریخ سیاسی هخامنشی، ترجمه فرید جواهر کلام، ص 103.
[2]- ارفعی، عبدالمجید، 1389، فرمان کورش بزرگ، ص 16.
قیمت ارزان با ساخت غیر اصولی !!
همیشه در ذهن مشتری هایی که با کارشناسان شرکت ما تماس می گیرند این سوال پیش آمده که چرا فلان شرکت قیمتی به مراتب پایین تر از قیمت شما می دهد ؟
و اینجاست که مشتری با توجه به قیمت پایین استعلامی از شرکت های مختلف و دفاتر متفرقه گیج می شود و بدون اطلاع از بحث فنی سازه و استاندارد هایی که باید در ساخت سازه و کیفیت متریال مصرفی رعایت شود صرفا بخاطره قیمت پایین خودش را دچار دردسر و خطرات جبران ناپذیر می کند ...
مشکلات بعد
بسمه تعالی
درس اول: تزکیه نفس
مقدمه:
خداند متعال کی بارگاه میں شکر ادا کرتے هیں که جس نےهمیں توفیق عطا فرمایی اور یه لطف کرم شامل حال کیا همیں پهر سے ماه مبارک رمضان نصیب هوا ماه مبارک رمضان وه مهینه هے جس کے بارے پیغمبر اسلام ص نے ارشاد فرمایا هے أیُّهَا النَّاسُ إِنَّهُ قَدْ أَقْبَلَ إِلَیْکُمْ شَهْرُ اللَّهِ بِالْبَرَکَةِ وَ الرَّحْمَةِ وَ الْمَغْفِرَةِ. [1] اے لوگو تمهاری طرف الله کا مهینه آرها هے جو که برکتوں کے ساتھ ،رحمتوں کے ساتھ ،مغ
دانلود فیلم سینمایی Super 30 2019 با زیرنویس فارسی
دانلود رایگان فیلم سوپر 30 2019 با کیفیت عالی
کیفیت HDCAM قرار گرفت
گروه فیلم : درام ، زندگی نامه | محصول : 2019 هند
امتیاز : 10/8.8 | کارگردان : Vikas Bahl | اطلاعات بیشتر: IMDB
دانلود فیلم Super 30 2019
دانلود فیلم سینمایی Super 30 2019 با زیرنویس فارسی
دانلود رایگان فیلم سوپر 30 2019 با کیفیت عالی
کیفیت HDCAM قرار گرفت
گروه فیلم : درام ، زندگی نامه | محصول : 2019 هند
امتیاز : 10/8.8 | کارگردان : Vikas Bahl | اطلاعات بیشتر: IMDB
دانلود فیلم Super 30 2019
سوپرورم
 
مصرف سوپر ورم سرعت رشد و مستی را در پرنده های بالغ افزایش می دهداین کرمها با داشتن پروتئین بالا بهترین و طبیعی ترین جایگزین منابع پروتئینی دیگر از جمله تخم مرغ و مکملهای پروتئینی مصنوعی می باشد.این کرم ها با داشتن پروتئین بالا، مواد معدنی و ویتامین ها بهترین و طبیعی ترین گزینه برای تغذیه جوجه ها می باشند فقط زنده موجود است
 
ثبت سفارش تماس.پیامکشماره: 1826|682|0912در صورت عدم پاسخگویی پیامک ارسال کنید
علامه میر حامدحسین موسوی نیشابوری لکنهوی هندی نویسنده کتاب گرانسنگ عبقات الانوار که در اثبات ولایت و امامت نگاشه شده، در اواخرعمر از کثرت نوشتن در دفاع از اهل البیت علیهم السلام، دست راستش آسیب می بیند ولی با دست چپ شروع به نوشتن می کند.
او در نوشتن کتاب فقط از کاغذ اسلامی که به دست مسلمانان تهیه می شد،استفاده می کرد[1].

[1] - به نقل از شرح حال مختصر آن بزرگوار، صص19 و29، انتشارات صبح امید یاران
دانلود فیلم سینمایی Super Deluxe 2019 با زیرنویس فارسی
دانلود رایگان فیلم Super Deluxe 2019 با کیفیت عالی
کیفیت WEB DL 720p قرار گرفت
گروه فیلم : درام ، اکشن ، جنایی| محصول : 2019 هند
امتیاز : 10/7.2 | کارگردان : Thiagarajan Kumararaja | اطلاعات بیشتر: IMDB
دانلود فیلم Super Deluxe 2019
 
معنای «تحقیق» و تفاوت آن با «پژوهش» ...
واژه «تحقیق» به معنای جستجوی «حقیقت» است و حقیقت هر چیزی را خالق آن، بهتر می­داند. پس منبع اصلی برای هر تحقیقی در نهایت خداوند علیم است که خودش، حق المبین است. ... نیز برای درک «حقیقت» پدیده ها، باید چشم و دلی حقیقت بین تربیت کرد و البته از خدای علیم، یاری طلبید که «اللهم أرنی الاشیاء کما هی[1]» و به اولیائش -که انسان کامل و معادن حکمت پروردگارند- توسل جست. ... حال آنکه واژه «پژوهش» به معنای صِرف پژوهیدن و جس
         
Super Kickers League بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ورزشی و شبیه‌سازی می باشد که در سال 2020 توسط Xaloc Studios ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. طرفدار فوتبال بودن، سن و سال نمی‌شناسد! بارها و بارها دیده‌ایم از یک کودک کم‌ سن‌وسال گرفته تا پیرمرد یا پیرزن‌هایی که با تمام وجود خود عاشق تیم‌های فوتبال بوده و تمامی مسابقات باشگاه مورد علاقه خود را دنبال می‌کنند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، بازی کامپیوتری جذاب و سرگرم‌کننده‌ای را برای شما
منزرنا 300 ژل پولیش زبر سری سبز
ترکیبی با کارایی بالا برای سایش حداکثر، بدون حلال های خطرناک.
این ترکیب با کارایی بالا VOC باعث می شود طول ها به حذف علائم ماسه زدن منجر شود. سالم تر و راحت تر کار کردن در برنامه های حرفه ای اتومبیل سازی و رنگ آمیزی.
1500 علامت شن سنگ زنی و علامت استفاده را در کمترین زمان و بدون حلالهای تهاجمی از بین می برد.
هیچ آسیبی به سلامت کاربر نمی رسد. با توجه به آخرین فن آوری های جلا دادن با کمبود ناخن، کارایی بالایی را به پایان
طراحی و اجرای تخصصی نما رومی در استان گیلان
شرکت آتیه سازان عمران کادوس پیش از ساخت از پروژه شما انیمیشن و رندرهای بی نظیری را تهیه خواهد کرد علاوه بر این شرکت عمران کادوس به عنوان تنها شرکت رسمی استان گیلان در زمینه متره و برآورد دقیق از پروژه پیش از شروع به اجرا بوده که این امر یقینا باعث کاهش چشمگیر پرتی مصالح و طبیعتا افزایش کیفیت ساخت خواهد شد . 
اعتبار ما فقط و فقط اعتماد شماست .
 
جهت استعلام قیمت ساخت با ما تماس بگیرید*مشاوره رایگان سا
دانلود فیلم سینمایی Super Deluxe 2019 با زیرنویس فارسی
دانلود رایگان فیلم Super Deluxe 2019 با کیفیت عالی
کیفیت WEB DL 720p قرار گرفت
گروه فیلم : درام ، اکشن ، جنایی| محصول : 2019 هند
امتیاز : 10/7.2 | کارگردان : Thiagarajan Kumararaja | اطلاعات بیشتر: IMDB
دانلود فیلم Super Deluxe 2019
وه‌هار کورده‌ماڵان
ماڵان بار کردن هه‌ر دانه‌ێ له بار            
زمسان چگه‌و سه‌ر هات فه‌سڵ وه‌هار       
ده‌نگ ته‌قه‌ێ شکیان یه‌خ که‌ڵوه‌زان      
فه‌سڵ خوه‌ش چه‌کیان ئارام ده‌ێ وه گیان  
وه‌فره‌یل تێویاوه ده‌یشته بؤ خاڵ خاڵ
که‌سێ دڵ نیه‌نەێ دی بچوو وه ماڵ              
ئاڵه‌م سه‌ونزه‌و بؤ کؤیه و بێاوان   
قنج مه‌که‌ێ که‌ڵڕه‌م[1] له سه‌رسراوان 
زه‌مین سه‌ونز پوشه بؤ وه گوڵواران   
شاقه‌ێ[2] که‌و مه‌یوو له سه‌ر
نمایندگی گنج یاب جی پی 3000ماینلب یک شرکت استرالیایی است که کار خود را از سال ۲۰۰۰ با ساخت انواع فلزیاب ها آغاز کرد. مدیر کل این شرکت آقای پیتر چارلزورث می باشد. شخصی که دارای لیسانس برق و الکترونیک و کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آدلاید استرالیا بوده و علاوه بر انجام امورات شرکت مدرس دانشگاه نیز می باشد. شرکت مینلب در اکثر قاره ها دارای نمایندگی می باشد ولی نمایندگی محصولات مینلب و به خصوص نمایندگی گنج یاب جی پی 3000 که مجاز
نمایندگی کناف ایران : با گذشت پیشرفت و توسعه فناوری ساخت و ساز درسالهای گذشته ، مصالح نو جایگزین مصالح سنتی شده اند. یکی ازنو ترین مصالح مورد مصرف دردیوارها و سقف ها سیستمهای ساخت و ساز خشک درساختمان سازی دراروپا و همچنین درکشور ما بتدریج درحال توسعه هست. صفحات روکش دار گچی یکی ازمصالح اصلی برای ساخت و ساز درحال آماده می باشد. شرکت کناف بابیش از80 سال تجربه و قدمت نخستین و بزرگترین فرآوری کننده این روکشهای گچی هست و دسته آکس طرح و ساخت مفتخرک
شرکت پالایش صدرآب کاسپین تحت برند صدر آب با مشارکت چند تیم حرفه ای در زمینه های مهندسی محیط زیست، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، ساخت و تولید،بهداشت محیط، شیمی و حقوق محیط زیست تاسیس گردید و امروز با پشتوانه ی بیش از یک دهه تجربه ی صنعتی و تولیدی ، از بزرگترین شرکتهای فعال در صنعت تصفیه آب و فاضلاب و محیط زیست کشور می باشد . ساخت پکیج تصفیه فاضلاب، تصفیه فاضلاب بهداشتی، فاضلاب صنعتی، سپتیک تانک، تصفیه فاضلاب به روش لجن فعال، از فعالیتهای شرک
کناف نوعی صفحه روکش دار گچی است که در واقع نسل جدیدی از گچ برگ  به شمار میرود و کلیه کارهای ساختمانی که با گچ و بعضی مصالح های دیگر قابل انجام بوده .از جمله این موارد می توان به سیستم های ساخت و ساز خشک اشاره کرد که استفاده از این نوع صفحات گچی در صنعت ساختمان به صورت فراگیر در اروپا و در ایران در حال توسعه می باشد. صفحات روکش دار گچی یکی از مصالح اصلی مورد استفاده در ساخت و ساز خشک هستند.
کناف نوعی صفحه روکش دار گچی (Dry Wall) است که توسط شرکت کناف تو
محصول:ژاپن
زبان:ژاپنی
زمان:25 دقیقه

سال انتشار:2001

سبک:انیمیشن . ورزش . درام
بازیگر:Kikuko Inoue
داستان :داستان “کاپیتان سوباسا در راه جام جهانی” درباره مسابقه ایست با تیم هلند و 3 شخصیت اصلی و قوی و حرفه ای، بازیکن باهوش فوتبال سوباسا اوزارا ، بهترین دروازه بان گنزو واکی بایاشی و نوک حمله پر افتخار و قوی کوجیرو هیوگا که مشکلات آن ها و راه یابی عالی و تحسین بر انگیز آن ها برای تبدیل شدن به فوتبالیست های حرفه ای در اروپا را به تصویر میکشد که هرکدام می
بسمه تعالی:
 سلسلہ درس۔تزکیہ نفس۔۔
ھم نے بچھلے تحریر مین تزکیہ ،کے بارے میں کچھ مطالب بیان کیے تھے۔ اب ا یہاں پر نفس کے بارے میں کچھ مطالب بیان کرتے ھے۔۔
نفس کے معنی۔ نفس لغت میں روح کے  معنی میں استعمال ھویے ھے۔راغب اصفہانی لکھتے ھے نفس کا معنی روح کے ھے۔ اس سلسلہ میں انہوں نے قرآن کریم کی اس آیت کو ثبوت کے طور پر پیش کیا ھے۔وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ یَعْلَمُ مَا فِی أَنْفُسِکُمْ فَاحْذَرُوهُ ۚ وَ اعْلَمُواْ أَنَّ اللَّهَ غَفُورٌ حَلِیمٌ(2
حال و هوای عید نمی‌آید امسال. حتی نمی‌دانم که روز عید چه خواهم کرد. نه حس خانه‌تکانی هست و نه سفره هفت‌سین چیدن.
درخت‌های حیاط همسایه پایینی شکوفه داده‌اند، اما این آن بهاری نیست که حس عید به من می‌دهد. نه که حالم بد باشد، اما حس و حال عید نیست.
ساعاتی که در سر کار می‌گذرد را دوست دارم همچنان. شکر خدا موقعیت خوبی در بین همکاران دارم و احترام و دوستی خوبی بین‌مان برقرار است. رئیس جدید آدم خوبی است، اما خب به اندازه ویلیام دوستش ندارم. دیشب ش
حال و هوای عید نمی‌آید امسال. حتی نمی‌دانم که روز عید چه خواهم کرد. نه حس خانه‌تکانی هست و نه سفره هفت‌سین چیدن.
درخت‌های حیاط همسایه پایینی شکوفه داده‌اند، اما این آن بهاری نیست که حس عید به من می‌دهد. نه که حالم بد باشد، اما حس و حال عید نیست.
ساعاتی که در سر کار می‌گذرد را دوست دارم همچنان. شکر خدا موقعیت خوبی در بین همکاران دارم و احترام و دوستی خوبی بین‌مان برقرار است. رئیس جدید آدم خوبی است، اما خب به اندازه ویلیام دوستش ندارم. دیشب ش
ثبت شرکت در غرب تهران
شرکت: به معنای یک انجمن یا نگاه یا یک شخص حقیقی و حقوقی است.
شرکت قراردادی است که براساس آن اعضا یا شرکا سود حاصل از سرمایه را تقسیم می کنند.
انواع شرکت ها :
شرکت سهامی خاص
شرکت سهامی عام
شرکت تضامنی
شرکت بامسئولیت محدود
شرکت های نسبی
شرکت مختلط سهامی
شرکت مختلط غیر سهامی
شرکت تعاونی
کانون تبلیغاتی ویرا ورنا اولین شرکت تبلیغاتی ایرانی است که در دپارتمان
صدا و موسیقی خود،‌ ساخت موسیقی اوریجینال با رعایت موازین جهانی کپی رایت
را در صدر برنامه‎های کاری خود قرار داده است. همین توجه به قوانین و
معیارهای بین‎المللی و احترام به حقوق مؤلفین و مصنفین کمک کرده تا ویرا
ورنا در زمینه‎ی آهنگسازی و ساخت موسیقی اوریجینال فرصت همکاری با شرکت‎های
موفق بین‎المللی را در گوشه و کنار دنیا بدست آورد.
طراحی و اجرای تخصصی تالار در شمال کشور
طراحی هنرمندانه
نظارت هوشمندانه
اجرای ماهرانه
ما رویای شما را خواهیم ساخت
تخصصی ترین گروه طراحی و اجرا در زمینه ساخت تالار و باغ عروس
با ما شگفت زده خواهید شد
کاهش پرتی مصالح و افزایش کیفیت ساخت
به صرفه ترین حالت ممکن برای کارفرمایان محترم
طراحی و ساخت تالارهای مجلل خود را به ما بسپارید
شرکت فنی و مهندسی آتیه سازان عمران کادوس پیشرو در فرآیند BIM در استان گیلان
جهت استعلام قیمت ساخت با ما تماس بگیرید 
ر
ساخت کامل یک وبسایت خبری با کمک افزونه‌های وردپرسدسته‌بندی‌ها: افزونه وردپرس، مقالات وردپرس۲۲ مهر ۱۳۹۷8,159 بار داغ شده        1 رایساخت وبسایت خبری با وردپرسوردپرس را در عالم به عنوان یک پلتفرم محبوب برای ساخت گونه ها وبسایت‌ها می‌شناسند و واقعا هم همین‌طور است. با کمک آن به راحتی می‌توانید وبسایت خبری، فروشگاهی، شرکتی، شخصی و… بسازید و در ساخت آن با هیچ محدودیتی مواجه نمی‌شوید. در واقع وردپرس بخشی از موفقیت خود را مدیون افزونه‌هایش
شرکت آکس طرح و ساخت دارای گواهینامه ISO 9001:2000 از شرکت URS انگلیس، گواهی تائید صلاحیت فنی از وزارت کار در زمینه های خدمات نیروی انسانی، تعمیر و نگهداری تاسیسات، گواهی مجری درجه 1 گازرسانی از سازمان نظام مهندسی، دارای رتبه 3 ساختمان و 4 تاسیسات از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و عضو انجمن های مختلف علمی تخصصی، با داشتن تجهیزات مکفی و کادری مجرب، آمادگی خود را برای طراحی، اجرا و نظارت پروژه های سیویل، مکانیکال و الکتریکال اعلام می دارد.
شرکت آکس طرح
 
شرکت رسا قطعه گستر مهر :         
                                          متخصص ساخت قالب های فلزی و تزریق پلاستیک
                                              تولید کننده قطعات خودروئی و لوازم خانگی
 
زنجیره تامین شرکتها :
- شرکت امرسان
-شرکت سایپا آذین
-شرکت دیپوینت
 
آدرس : پردیس - شهرک صنعتی کارآفرینان
شماره تماس : 02176266545
ژل پولیش نرم 2/10 منزرنا 3800
نمایش نهایی ماشین برای براقیت عمیق نهاییعلائم صیقل ، میکرو خش و هولوگرام را با عملکردی درخشان و با کیفیت ستاره های واقعی از بین می برد

2/10 منزرنا, 3800, irancar.care, Menzerna, Super Finish Plus 3800, بهترین پولیش, بهترین مارک پولیش ماشین, پولیش, پولیش ماشین, پولیش منزرنا, پولیش نرم 2/10, خرید اینترنتی پولیش منزرنا, خرید اینترنتی پولیش نرم, خرید پولیش منزرنا, ژل پولیش نرم, منزرنا 3800
قیمت و خرید محصول
شرکت پالایش صدرآب کاسپین تحت برند صدر آب با مشارکت چند تیم حرفه ای در زمینه های مهندسی محیط زیست، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، ساخت و تولید،بهداشت محیط، شیمی و حقوق محیط زیست تاسیس گردید و امروز با پشتوانه ی بیش از یک دهه تجربه ی صنعتی و تولیدی ، از بزرگترین شرکتهای فعال در صنعت تصفیه آب و فاضلاب و محیط زیست کشور می باشد . ساخت پکیج تصفیه فاضلاب، تصفیه فاضلاب بهداشتی، فاضلاب صنعتی، سپتیک تانک، تصفیه فاضلاب به روش لجن فعال، از فعالیتهای شرک
طراح
دکوراسیون کیست؟امروزه
گروهی از افراد در جامعه وجود دارند که وظیفه این چیدمان را برعهده دارند که به آن
ها دکوراتور یا طراح دکوراسیون داخلی می گویند. اصولا دکوراتور ها دارای ذهنی
سرشاژ از خلاقیت و ایده می باشند که می توانند طبق سلیقه افراد و علاقه مندی آن ها
یک دکوراسیون داخلی منزل متفاوت برای آن ها خلق کنند که با ورود به خانه سرشار از
آرامش و جذابیت برای افراد باشد.فرق طراح دکوراسیون و طراح داخلی چیست؟بسیاری از افراد، طراح دکوراسیون دا
شرکت فنی و مهندسی آتیه سازان عمران کادوس با کادر حرفه ای خود در زمینه های مختلف اعم از ساخت و ساز و طراحی های هنرمندانه میتواند به شما کمک کند .هنر ما تحقق رویای شماست .
آدرس جدید شرکت فنی و مهندسی آتیه سازان عمران کادوس :
09378310030 - 09114368808
ما را در اینستاگرام هم دنبال کنید :
omrankadoos@
طراحی اپلیکیشن iOS از کجا شروع شد؟
شرکت اپل، یکی از تاثیرگذارترین شرکتهای ساخت اپلیکیشن iOS و تکنولوژی هوشمند در دنیا می باشد. کمتر کسی در دنیا وجود دارد که متوجه تاثیر محصولات شرکت اپل بر زندگی انسان قرن 21 نشده باشد. نوآوری های این شرکت تنها به طراحی و کارآیی محصولات محدود نشده بلکه اپل با ساخت سیستم عامل اختصاصی iOS، خاص بودن خود را به جهانیان ثابت نموده است.

ادامه مطلب
طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی
یکی از خدماتی که شرکت مها به مشتریان خود ارائه می‌دهد،  طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی می باشد. مشتریان عزیزی که قصد شرکت و داشتن غرفه در نمایشگاه های بین المللی را دارند می‌توانند از مشاوره ی رایگان ما استفاده کنند و در صورت رضایت شما عزیزان طراحی غرفه ی نمایشگاهی برای شما انجام می‌شود.
حضرت امام خامنه ای حفظه الله:
نهج البلاغه از جهات مختلفی حائز اهمیت است، شاید بشود گفت که نهج البلاغه یک مجموعه ای است از عمده ترین مباحث معارف اسلامی؛ و همه ی چیزهایی که برای یک انسان مسلمان و یک جامعه ی مسلمان لازم است در نهج البلاغه از آن سخنی و حرفی و به آن اشاره ای یا درباره ی آن بحثی و هدایتی هست.
از توحید و عقاید اسلامی و اصول دین تا اخلاق و تهذیب و تزکیه ی نفسانی؛ و از سیاست ملکداری و کیفیت ادارهی صحنه های عظیم فعالیت اجتماعی تا تنظیم رو
شرکت پیشگامان توسعه صنعت پاژ فعالیت رسمی خود را از سال 1390 در زمینه های ساخت و تجهیز کشتارگاه های دام کشور آغاز نموده است . این شرکت با دارا بودن مهندسان و متخصصان مجرب و متعهد توانسته است تا در زمان کوتاهی پروژه های بسیاری را با موفقیت به انجام رسانده و نام این شرکت را در زمینه تجهیزات کشتارگاهی در کشور مطرح نماید .
هم اکنون این شرکت با داشتن 35 پرسنل توانسته است گامی مهم در ایجاد اشتغال در کشور بردارد . همدلی ، همفکری ، تعهد ، تلاش ، پشتکار و صم
ساخت ماشین آلات صنعتی
 
امروزه با توجه به ماشینی شدن تمام صنایع و خدمات، ساخت ماشین آلات صنعتی
در سراسر جهان حرف اول را می زند. شرکت تکنو صنعت ویستا مفتخر است با بیش
از بیست سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی با
بهترین کیفیت و مطابق با نیازهای روز هر صنعت، طراحی و ساخت ماشین آلات
صنعتی زیر را به شما عزیزان ارائه دهد.
 

 
انواع ساخت ماشین آلات صنعتی
طراحی و ساخت انواع ماشین آلات صنعتی و مهندسی معکوس تکنولوژی ماشین آلات غ
یکی از عاداتی که معاویه داشت، این بود که مخالفین را تحمّل نمی‌کرد و به هرقیمتی می‌خواست آنها را با خود همسو کند.(برخلاف امام علی (علیه السّلام) که به نوعی آزادی بیان و عقیده اعتقاد داشتند و مخالفین و افراد ناهمسو، به راحتی در اطراف ایشان آمد و شد می‌کردند، مانند خوارج، سعدبن ابی وقّاص، عبدالله بن عمر و ... .)
معاویه وقتی از تطمیع افراد مخالف ناامید می‌شد، آنها را تهدید می‌کرد و اگر تهدید جواب نمی‌داد، آنها را می‌کشت.
از مخالفان معاویه، حجر
یادتان که نرفته است اسفند ۹۸، کرونا به‌شکل قطره‌چکانی در ایران رسانه‌ای و حال آنکه، جنازه‌برجنازه در بیمارستان‌های قم و رشت تلنبار شده بود و با بازگویان و نشر و بازنشردهندگان مطالب و کلیپ‌های کرونایی برخورد از نوع شدید می‌کردند و بر فراگیریِ کرونا  به‌نوعی مُهر کتمان می‌‌زدند و چندی بعد هم با پای احتیاط، پرشتاب از ترس اوضاع نابه‌سامان اقتصادی، درِ بازار را باز کردند و حالا که پاک اوضاع بیخ پیدا کرده، دولت کریمه، آشکار، بر دهنه‌ی
 
چاپار : آموزش ساخت ایمیل در چاپار | ساخت ایمیل ایرانی chmail 
چاپار از محبوب ترین سرویس ایمیل ایرانی می باشد، ما در این پست به آموزش ساخت ایمیل در چاپار به همراه ویدیو پرداخته ایم.
و شما به راحتی قادر به ساخت ایمیل ایرانی چاپار chmail ( ساخت ایمیل چاپار ) خواهید بود.
ادامه مطلب
 
چاپار : آموزش ساخت ایمیل در چاپار | ساخت ایمیل ایرانی chmail 
چاپار از محبوب ترین سرویس ایمیل ایرانی می باشد، ما در این پست به آموزش ساخت ایمیل در چاپار به همراه ویدیو پرداخته ایم.
و شما به راحتی قادر به ساخت ایمیل ایرانی چاپار chmail ( ساخت ایمیل چاپار ) خواهید بود.
ادامه مطلب
 
چاپار : آموزش ساخت ایمیل در چاپار | ساخت ایمیل ایرانی chmail 
چاپار از محبوب ترین سرویس ایمیل ایرانی می باشد، ما در این پست به آموزش ساخت ایمیل در چاپار به همراه ویدیو پرداخته ایم.
و شما به راحتی قادر به ساخت ایمیل ایرانی چاپار chmail ( ساخت ایمیل چاپار ) خواهید بود.
ادامه مطلب
هرودوت درباره رسم قربانی انسانی در میان ایرانیان چنین گوید خشایارشا وقتی به «نُه راه» در سرزمین ادونی‌ها رسید: «وقتی شنیدند آن جا «نه راه» نام دارد، نه دختر و پسر محلی را گرفتند و همانجا زنده دفن کردند. زنده به گور کردن انسانها از رسوم ایرانیان است و به من گفتند آمستریس وقتی پیر شد برای جلب عنایت خدای زیر زمین دو هفت پسر پارسی از خاندان‌های بزرگ را به همین گونه زنده به گور کرد»[1]. گویا ویل دورانت تحت تاثیر همین گزارش‌ها درباره پارسیان گوید:
مجموعه مهندسی چرخه سبز در سال 1384 با هدف فعالیت در پروژه های ساختمانی و عمران شهری تاسیس گردید و و گردآوری امکانات سخت افزاری و نرم افزاری موجود و همچنین بهره گیری از تجربیات فنی همکاران و کارشناسان زبده (معمار و سازه) جهت طراحی و ساخت:
- پروژه های شهری اعم از مبلمان شهری ( ساخت آبنما و پارک )
- زیبا سازی و محوطه سازی
- باغ و ویلا و دکوراسیون داخلی اماکن خصوصی بکار گرفته
این شرکت مفتخر است که تجربیات خود را در اختیار بقیه قرار دهد . 
طراحی باغ و و
ساخت سوله
سوله هم اکنون در کشور ما کاری بسیار توسعه یافته و در عین حال تخصصی است .
ساخت و ساز سوله هم اکنون به روش نوین صورت می گیرد و همه کسانی که قصد دارند کارخانه ، کارگاه یا انبار ، گاوداری ، مرغداری و.... احداث کنند همگی سازه های خود را با سوله می سازند .
ساخت سوله چند مرحله کلی و اساسی دارد :
1.مشاوره با سوله ساز و تعیین مساحت سوله ، نوع سوله  و....
2.خرید مصالح مورد نیاز جهت ساخت سوله مد نظر
3.نقشه کشی ، طراحی معماری و انجام محاسبات 
4.شروع ساخت در
بیزینس پلن شرکت ساختمانی برای کانادا
بیزینس پلن شرکت ساختمانی برای کانادا ( ایالت انتاریو – شهر کینگز استون ) توسط آقای کوردانی به تیم مشاوران مدیریت ایران سپرده شد. هدف از تهیه این بیزینس پلن جذب یک شرکت آمریکایی برای همکاری و توسعه کسب و کار است.
تفاوت بیزینس پلن با بیزینس پلن
شرایط دریافت ویزای استارت آپ کانادا برای مهاجرت کارآفرین به کانادا
خلاصه اجرایی بیزینس پلن شرکت ساختمانی
مقدمه
شرکت Kourdani LLC ، یک شرکت ساختمانی کوچک است. این شرکت
طراحی سایت b2b
پباده سازی گونه های وبسایتپباده سازی گونه های وب سایت بوسیله تیم قابل انعطاف افزاری آلماتک انجام می‌گردد. برخی از مورد ها دربرگیرنده تیتر های تحت میباشد:
طراحی وب فردیطراحی سایت مذهبیطراحی وب مدرسه هاساخت وب سایت آتلیهطراحی وب پزشکانساخت وب سایت امکانات طبیساخت سایت املاکساخت وب سایت رستورانساخت وب سایت دانلودطراحی وب سایت هتلطراحی وب داینامیکساخت وب سایت تفریحیطراحی سایت تبلیغاتیساخت وب سایت رسپانسیوساخت سایت منحصر به
اگر برای انتخاب یک پلاگین کش یا پلاگین Cache مناسب برای سایت وردپرسی خود به مشکل خورده اید، ما برای شما با مقایسه این دو پلاگین کار را اندکی راحتتر می کنیم.در این مقاله سعی می کنیم به شما نشان دهیم که هر کدام از این پلاگین ها چطور کار می کنند و مقایسه ای &#8230;
بی شک یکی از بهترین نرم افزار های ویرایش عکس فتوشاپ هستش گاهن میشه باهاش طراحی نیز کرد مثلا برای بازی خودتون کاراکتر طراحی کنید و غیره ..
این نرم افزار که حاصل تلاش کمپانی شرکت ادوبی میباشد ( Adobe ) که یک شرکت خیلی معروفی است و تمرکز اصلی این شرکت ساخت نرم افزار های گرافیکی بوده است مانند ( فتوشاپ . ایلوستریتور و ... )
آموزش فتوشاپ خیلی آن چندان که فکر میکنید سخت نیست!
به طوری که اگر شما فتوشاپ رو دست بچه بدید به اسم یه بازی باهاش کار کنه بعد از یه مد
بی شک یکی از بهترین نرم افزار های ویرایش عکس فتوشاپ هستش گاهن میشه باهاش طراحی نیز کرد مثلا برای بازی خودتون کاراکتر طراحی کنید و غیره ..
این نرم افزار که حاصل تلاش کمپانی شرکت ادوبی میباشد ( Adobe ) که یک شرکت خیلی معروفی است و تمرکز اصلی این شرکت ساخت نرم افزار های گرافیکی بوده است مانند ( فتوشاپ . ایلوستریتور و ... )
آموزش فتوشاپ خیلی آن چندان که فکر میکنید سخت نیست!
به طوری که اگر شما فتوشاپ رو دست بچه بدید به اسم یه بازی باهاش کار کنه بعد از یه مد
امام خامنه‌ای مد ظله:
اصلح یعنی چه کسی؟
یعنی کسی که همین هدف‌ها را دنبال کند؛
یعنی کسی که همین دردها را بداند و حس کند؛
یعنی کسی که برای ریشه‌کنی فقر و فساد عزم جدی داشته باشد؛
یعنی کسی که به حال قشرهای محروم و مستضعف دل بسوزاند.
اصلح کسی است که هم به ترقی و پیشرفت کشور و توسعه‌ی اقتصادی و غیراقتصادی بیندیشد؛ هم زیر توهمات مربوط به توسعه، آن‌چنان محو و مات نشود که از یاد قشرهای مظلوم و ضعیف غافل بماند.
اصلح کسی است که به فکر معیشت مردم، د
منزرنا 3500 ژل پولیش نرم
با استفاده از یک ساینده خوب پودر ، پولیش چرخش ها و نقایص ریز را مشاهده می کند و بازتاب ترین و براق ترین سطح قابل تصور را برای شما به همراه خواهد داشت. منزرنا ادعا می کند که ساینده ها کوچکترین و یکنواخت ترین در جهان هستند ، این ذرات دارای لبه ای تیز هستند که می تواند روکش های سرامیکی شفاف و همچنین کت های شفاف تر معمولی را برش دهد. این بدان معناست که شما خیره کننده ترین درخشش و براق را تصور می کنید ، در حالی که هنوز هم قادر ب
خرید سوله سبک تبریز
شرکت ما واقع در بازار آهن تبریز ، مفتخر است تا با ساخت بیش از 400 نوع سوله از انواع مختلف در سراسر نقاط کشور ، همچنین استفاده از تکنولوژی روز دنیا در کنار مهندسین و متخصصین مجرب ، خدمات سوله و سوله سبک را با موفقیت به انجام برساند .
صنعت سوله سازی امروزه با تحولات زیادی رو به رو شده است و دیگر مثل گذشته در یک جهت حرکت نمی کند . با داشتن دانش و مهارت می توان سوله هایی را ساخت که بسیار مقرون به صرفه و ارزان باشند و همچنین به دلیل
نقشه ساخت منبع کویل دار
در زیر نقشه Azbuilt ساخت منبع کویل دار مربوط به یکی از سفارشات شرکت ناب زیست برای متخصصان فنی این صنعت قرار داده میشود.
دقت شود منبع کویلی زیر یک منبع کویل دار 4000 لیتری صنعتی می باشد.
که از دو کویل 91 فوت مربعی بری گرمایش سیال درون مخزن استفاده شده است.
هم چنین برای هر مخزن یک دریچه منهول به قطر 50 در نظر گرفته شده است.
ساخت سایت عملکردی شبیه آهنربا دارد؛ مردم جذب محتوای شما می شوند و رابطه ای طولانی و رضایتبخشی را با شما آغاز میکنند. رابطه ای که سرمنشأ فروش های موفق و دائمی محصولات و خدمات شماست. در گذشته ای نه چندان دور، به دلیل هزینه های بالا فقط شرکت های بزرگ می توانستند تبلیغات موثر و … ساخت وبلاگ: آهن ربای جذب مشتری به روش بازاریابی محتوایی
منبع : وبلاگ ایران سرور
*از صفر تا صد در کنار شما خواهیم بود*
طراحی و اجرای تخصصی سوله با کادری متخصص و حرفه ای در استان گیلان
شرکت پیمانکاری آتیه سازان عمران کادوس گیلان 
- طراحی و اجرای صفر تا صد سوله با کاربری های متفاوت در استان گیلان
- ارائه انیمیشن رایگان پیش از ساخت سوله
- کاهش پرتی مصالح 
- مدلسازی اطلاعات ساختمان
- افزایش کیفیت ساخت با استفاده از نرم افزارهای روز دنیا
- محاسبات دقیق و مهندسی بر اساس آئین نامه ها و استانداردها جهت مقابله با نیروی جانبیهمچون با
ساخت باربیکیو در تمامی فضاهای باز از یک بالکن کوچک تا محوطه ویلای بسیار بزرگ امکانپذیر است. باربیکیو وسیله بسیار مناسبی برای طبخ غذا مخصوصاً غذاهای گوشتی است که با این روش می‌توانید ارزش غذایی آنها را تا حد زیادی حفظ کنید.
باربیکیو انواع مختلفی دارد.  طراحی و ساخت انواع بربیکیو به شرح زیر در شرکت طرح معماری ایوان امکانپذیر است:
 ساخت باربیکیو ذغالی
ساخت باربیکیو سنگی
باربیکیو آجری
باریبکیو دیواری
 باربیکیو گازی

برای ساخت باربیک
کتاب «فلسطین صلح، یا نژادپرستی» توسط «جیمی کارتر»[1] سی و نهمین رئیس‌جمهور آمریکا نگاشته شده و نخستین مرتبه در سال 2006 به چاپ رسید. این کتاب یک سال بعد، توسط « محمدحسین وقار» ترجمه و به همت نشر «اطلاعات» به انتشار رسید. این کتاب 260 صفحه‌ای، از 17 فصل تشکیل شده است.
ادامه مطلب
سفارش ساخت سبکترین سوله
سفارش ساخت سوله یکی از خدماتی است که  ما به روش های مختلف برای شما ارائه می کند .
شما می توانید برای سفارش ساخت سوله از چندین روش اقدام کنید . در قدم اول شما اگر می خواهید یک پروژه با سوله بسازید و اطلاعات کمی در رابطه با سوله ها دارید ابتدا بهتر است تا در مورد انواع و اقسام سوله ها اطلاعات کافی کسب کنید .
در داخل وب سایت و در منوی بالایی از قسمت سوله ها می توانید تمام سوله هایی که سوله آذین صدرا به شما پیشنهاد می کند و می
تا حالا از خود پرسیده‌اید که جهت ساخت یک آزمایشگاه استاندارد، چگونه شرکت‌های تولید کننده‌ی حقیقی را از شرکت‌های واسطه متمایز کنیم؟
به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام شرکت کارن پویا نوآور (برند تولیدی کارن لب)، امروزه با توجه به نیاز به ساخت آزمایشگاه، شرکت‌های واسطه و شرکت‌هایی که هیچ‌گونه تجربه تخصصی در این زمینه ندارند و با اعلام قیمت‌های پایین سعی در ایجاد شکاف بین شرکت‌های تولید کننده و صنایع کوچک و بزرگ نموده‌اند، ظهور پیدا کرده‌ان

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها