نتایج جستجو برای عبارت :

تأکید مهندس مزینانی بر اجرای طرح های اشتغال در هزار و ۵۶۵ روستای مازندران



نشست توجیهی  و هم اندیشی با محوریت تشریح ابعاد طرح توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی مازندران به میزبانی  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تنکابن و با حضور فرمانداران شهرستانهای تنکابن ، عباس آباد و رامسر و کارشناسان و مسئولان برگزار شد.
در این نشست حسن مزینانی کارشناس سازمان مدیریت و برنامه و بودجه مازندران هم گفت:  بر اساس برنامه ششم توسعه برای مازندران  در اجرای این طرح هزار و ۵۶۵  روستا در نظر گرفته شده بود اما بدلیل شرایط خاص جغرافیایی
گروه تلگرام مازندران از لینکدونی مازندران و گروه های مازندران از گروه یاب مازندران در این سایت لینکدونی تل منتشر می شود.
برای این گروه های مازندرانی فقط کافی هست تا وارد لینک یاب مازندران بشید.
گروه های چت مازندران و گروه گپ مازندران از گروه های تلگرامی پر مخاطب هستند.
برای پیوستن به گروه تلگرام مازندران روی لینک زیر کلیک کنید.
                                               گروه تلگرام  
تحقق ۷۰ درصدی تعهد اشتغال شهرستان زرند
فرماندار زرند گفت: تعهد اشتغال شهرستان بر اساس آمار اشتغال ثبت شده در سامانه رصد از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۷۰ درصد محقق شده است.
 
علی صادق زاده؛ فرماندار زرند در کارگروه اشتغال شهرستان زرند گفت: تعهد دستگاه‌های اجرایی امسال اشتغال شهرستان، ایجاد هزار و ۴۱۸ فرصت شغلی است که تا کنون کمتر از مدت ۶ ماهه اول سالجاری بیش از ۸۶۱ اشتغال در سامانه رصد ثبت شده که در نوع خود کم نظیر است.
 
او بیان داشت: بیشتری
شرکت نوین سازان پاسارگاد بزرگترین نمایندگی فروش و پخش انحصاری محصولات مجموعه دانش بنیان حافظان حریم سپاهان در سراسر استان سرسبز و زیبای مازندران.
فروش انواع محصولات کنترل تردد در سرتاسر مازندران از جمله :
فروش راهبند در مازندران
فروش راه بند هیدرولیکی در رامسر
فروش راه بند الکترومکانیکی در لاهیجان
فروش راه بند در فومن
فروش راه بند در بابلسر
فروش راه بند در ساری
فروش راه بند در آمل
فروش راه بند در تنکابن
فروش راه بند در چالوس
و سایر شهرهای
خرید سنگ تراورتن کرم در مازندرانبا توجه به استفاده روز افزون از سنگ تراورتن و افزایش ساخت و سازها در شمال ایران روز به روز به استفاده از سنگ تراورتن در شمال ایران و مازندران در حال افزایش است.سنگ تروارتن سنگی بسیار زیبا و پرمصرف است که تقریبا در تمام نماهای ایران یافت میشود.در صورتی که شما نیاز به خرید سنگ تراورتن دارید ما میتوانیم بهترین سنگ تراورتن را با قیمت مناسب برای شما تامین نماییم.قیمت های مارا با قیمت های سنگ تراورتن در مازندران
کسی توی خونه بهم نمیگه مهندس، بیرون هم کسی رو عادت ندادم که بگه...
خانواده هم حس میکنن روز مهندس رو نباید بهم تبریک بگن...
اولین جلسه‌ای بود که داشتیم.
گفت خواب دیده...
خواب دیده که شهید باکری یه مهندس رو میفرسته کمک‌شون...
میگفت بعد خوابش با من آشنا شدن.
گفتم چرت نگو! بچه‌ها داره الکی آسمون ریسمون میبافه بریزین سرش!
راستش اون روز تعریف مهندس برام عوض شد!
اسم مهندس که میاد یاد یک نفر میفتم...
شهید مهدی باکری
روزت مبارک جوانمرد!
مازندران یک منطقه شمالی با سر سبزی بی‌نظیر که قطب گردشگری ایران بوده و همه ساله پذیرای گردشگران بی شمار بوده است. این استان تنها منطقه‌ای است که با سه محور هراز، کندوان و سوادکوه با مرکز کشور مرتبط است. مازندران دارای سه فرودگاه در ساری، نوشهر و مازندران است. در ادامه به معرفی مناطق گردشگری بی‌شمار این استان خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب
قیمت سنگ تراورتن کرم در مازندرانسنگ تراورتن کرم سنگی پر مصرف و پر طرفدار در شمال ایران است .قیمت سنگ هایی که ما برای شما تامین مینماییم از لحاظ قیمت و کیفیت بسیار قابل رقابت با سنگ های موجود در مازندران می باشد.جهت استعلام قیمت انواع سنگ های تراورتن با ما تماس بگیرید.09135566477
گیلکی بیش از آنکه متعلق به گیلان باشد، متعلق به استان مازندران است! گیلکی «تنها» زبان بومی استان مازندران محسوب می‌شود این درحالی‌ست که در استان گیلان علاوه بر گیلکی، تالشی نیز یکی از دو زبان بومی این استان حساب می‌آید. همچنین گیلکی تنها در دو استان گیلان و مازندران خلاصه نمی‌شود! جوامع کوچکتری از استان‌های همجوار نظیر گلستان، سمنان، تهران، البرز و قزوین نیز به این زبان سخن می‌گویند و اکثریت آنان زبان خود را «گیلکی/گلکی/گیلیکی» می‌نا
مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان؛ اهتمام شرکت فولاد زرند ایرانیان، جذب سرمایه‌انسانی بومی است
 
درصد بالایی از سرمایه‌انسانی در کارخانه‌های کنسانتره و گندله‌سازی شرکت فولاد زرند ایرانیان، از نیروهای بومی شهرستان، با عملکرد بسیار رضایت بخش هستند.
مهندس سهراب‌نژاد مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان – از شرکت‌های هلدینگ میدکو- در دیدار با دکتر امیری نماینده مردم زرند در مجلس شورای‌اسلامی و همچنین خنجری فرماندار زرند ضمن بیان این م
نوعی جن که در مازندران به ونگ زن معروف است. افراد کمی تا بحال دیدنش با این حال بعضی ها میگندکه نامرئی هستش!!! معمولا سر جاده ها میشینه و افراد رو تنها گیر میاره و به اسم کوچیک صداشون میکنه, میگفتن وقتی تنها بریم تو باغ شبیه صدای یه آشنا صدات میکنه و با خودش میبره…ونگ زن نوعی از دوال پا که توی ایرانه (مخصوصا توی مازندران) اسمش ونگ زن هست. البته توی مازندران میگن که این پیر زن ها معمولا نوزاد هارو میدزدن و برای همین هم با تا ۴۰ روز یه دعای مخصوص
اهتمام شرکت فولاد زرند ایرانیان، جذب سرمایه‌انسانی بومی است
می متالز - مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان؛ اهتمام شرکت فولاد زرند ایرانیان، جذب سرمایه‌انسانی بومی است. 

به گزارش ندای زرند  درصد بالایی از سرمایه‌انسانی در کارخانه‌های کنسانتره و گندله‌سازی شرکت فولاد زرند ایرانیان، از نیروهای بومی شهرستان، با عملکرد بسیار رضایت بخش هستند.
مهندس ماشاالله سهراب‌نژاد مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان – از شرکت‌های هلدینگ میدکو - در د
مهندس ناظر ساختمان [به انگلیسی Supervisor Engineer ] یا مهندس مقیم در کارگاه (به انگلیسی resident engineer) شخص حقیقی یا حقوقی دارایپروانه اشتغال به کار مهندسی است که در یکی از رشته‌های موضوع قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمانبر اجرای صحیح عملیات ساختمانی ابنیه ساختمانی نظیر سازه ساختمان، معماری ساختمان، تأسیسات برقی و مکانیکی ساختمان جهت رعایت اصول و مقررات ملیساخت و ساز توسط مجری ساختمان در حیطه صلاحیت مندرج در پروانه اشتغال خود نظارت می‌نماید.   
گروه مالی گردشگری: ظرفیت فاز یک طرح فولاد بافت ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی است و با بهره‌برداری از آن برای ۳۰۰ نفر اشتغال مستقیم و برای حدود ۲۵۰۰ نفر نیز اشتغال غیرمستقیم ایجاد می‌شود. برای راه‌اندازی کارخانه احیاء مستقیم شماره یک طرح فولاد بافت در مجموع 600 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.
ادامه مطلب
مستند گزارشی خداقوت به تهیه کنندگی و کارگردانی ارش رمضانی به تعدادد26قسمت20دقیقه ای چهارشنبه ها و جمعه ها از اذر98در شبکه مازندران پخش میگردد.موضوعات برنامه در مورد کارافرین های بخش کشاورزی.شیلات.دامپروری و صنعت در استان مازندران و نشان دادن توانمندیهای جوانان در بخش اشتغال زایی و بازده اقتصادی برای خانوار مازندرانی در دوران تحریم ظالمانه دشمنان می باشد.
گروه واتساپ مازندران مخصوص دوستان مازندرانی است و از همه شمالیا و مازندرانی ها درخواست میشود که به گروه بیایند و در گروه با دوستان خود چت کنند.
چت در گروه واتساپ مازندران برای همه شما آزاد است و شما میتونید چت دوستانه در گروه داشته باشید، اگر میتونید مدیریت گروه رو هم بر عهده بگیرید که خوشحال میشیم.
اگر دوست دارید که در گروه واتساپ مازندران مدیر گروه شوید درخواست میکنم که به مدیر گروه اصلی بگین تا ایشان در صورت صلاحدید به خواسته شما برسد.
قو
اجرای  مقاوم سازی سازه های بتنی
اجرای مقاوم سازی با الیاف frp
اجرای مقاوم سازی ساختمان در تمام نقاط ایران
اجرای مقاوم سازی سازه های بتنی
اجرا و طراحی مقاوم سازی های بتنی و فلزی
اجرا مقاوم سازی سازه توسط مشاورEPC
اجرای مقاوم سازی با ژاکت بتنی
اجرای ترمیم و تقویت سازه
تقویت سازه بتنی با مقاومت کم
اجرای آببندی مخازن
اجرای آببندی استخراجرای آببندی دیواره زیر زمین
ترمیم بتن آسیب دیده
اجرای آببندی چاله آسانسورفروش عایق بی رنگ آلمانی
اجرای مقاوم س
باربری مازندران
اسباب کشی و باربری شمال تهران درون شهری برون شهری بدون دردسر و آسان چشم انداز ماست!شرکت خدماتی تمام کار خزر با بیش از 10 سال تجربهباربری مازندران متخصص در امر بسته بندی و حمل اثاثیه منزل در استان مازندران می باشد که با مجوز رسمی از اتحادیه باربری های مازندران به صورت شبانه روزی ( حتی در تعطیلات ) خدمات جابجایی وسایل منزل و حمل بار را با وانت ، نیسان و کامیون انجام می دهد و تمامی خدمات باربری و اسباب کشی را برای شما انجام می ده
 
کاتب با تأکید بر اینکه گردشگری بین‌المللی که سبب رشد و پایداری اقتصادی کشور می‌شود خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر سازمان میراث فرهنگی در این زمینه برنامه‌های خوبی را اجرا کرده که در این برنامه‌ها به دنبال تفکر اقتصاد گردشگری در جایگزینی اقتصاد نفتی در کشور است.
 
 
غلامرضا کاتب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرمسار، با اشاره به جلسه روز گذشته فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی با سرپرست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دست
DL360 G7 - 4SFF2x 5649 12Core16GB Ram2x 300GB 10k2x 460w PS
 
فقط تا آخر وقت فردا(5شنبه)2500 تومن - حداقل سفارش 2 عدد می باشد.
Telegram :   @SaeidG مهندس قنبری@sadegh323  مهندس قنبری@sale1_DRHP خانم مهندس محمودی@Sale2_DRHP مهندس دهنوی
WhatsApp:https://wa.me/989199799651
Phone : 021-91008413 - داخلی 120invite link : https://t.me/joinchat/AAAAAD9Bv977dnZXTMeiIQ
189 99/02/18
DL360 G7 - 4SFF2x 5649 12Core16GB Ram2x 300GB 10k2x 460w PS
 
فقط تا آخر وقت فردا(5شنبه)2500 تومن - حداقل سفارش 2 عدد می باشد.
Telegram :   @SaeidG مهندس قنبری@sadegh323  مهندس قنبری@sale1_DRHP خانم مهندس محمودی@Sale2_DRHP مهندس دهنوی
WhatsApp:https://wa.me/989199799651
Phone : 021-91008413 - داخلی 120invite link : https://t.me/joinchat/AAAAAD9Bv977dnZXTMeiIQ
189 99/02/18
یازدهمین نمایشگاه الکامپ مازندران هم زمان باپنجمین  فن بازار استان برگزار می شود
زمان:۱۹لغایت ۲۲آذرماه سال جاری
مکان:محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مازندران)قائمشهر)
ساعت بازدید:۱۰صبح الی ۱۸عصر
 
شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل طراوان
بابا جونش میگفت،
مهندس!  قبل از انجام هر کاری فکر کن..  خوب فکر کن!  (مچمو گرفته بود که برای چی اینهمه راهو وسط روز هفته اومدم دم خونشون و با ماشین پرسه میزدم!    نمیدونم شایدم ترسیده بود که کار اشتباهی یا ترسناکی ازم سر بزنه 
:/     )     یعنی من انقدر ترسناک و غیر قابل اعتمادم!؟ 
 
راستی.. مرسی از عزیزان بابت تبریک روز مهندس*      
 
مستند گزارشی خداقوت به تهیه کنندگی و کارگردانی ارش رمضانی به تعدادد26قسمت20دقیقه ای چهارشنبه ها و جمعه ها از اذر98در شبکه مازندران پخش میگردد.موضوعات برنامه در مورد کارافرین های بخش کشاورزی.شیلات.دامپروری و صنعت در استان مازندران و نشان دادن توانمندیهای جوانان در بخش اشتغال زایی و بازده اقتصادی برای خانوار مازندرانی در دوران تحریم ظالمانه دشمنان می باشد.
پاورپوینت استان مازندران فرمت فایل دانلودی: .pptxفرمت فایل اصلی: pptتعداد صفحات: 29حجم فایل: 5164قیمت: 10000 تومانبخشی از متن:استان مازندران با جلگه‌های سرسبز، کوهستان‌های پربرف، بیشه‌زارها و جنگل‌های هیرکانی در کنار سواحل زیبای دریای خزر یکی از پرطرفدارترین استان‌های ایران برای گردشگری به شمار می‌رود ...» فهرست مطالب:مقدمهتاریخچهموقعیت جغرافیاییآب و هواصنایع دستیآداب و رسومباغ عباس آباددریاچه ولشتجنگل سه هزارجواهردهکاخ مرمر رامسرمناب
خرید سنگ تراورتن در مازندرانبا توجه به مد شدن نماهای رومی در مازندران ،سنگ تراورتن مصرف بسایر زیادی در شمال ایران پیدا نموده است و تقریبا اکثر تولیدات سنگ تراورتن در مناطق شمالی ایران در پروژه های مسکونی اپارتمانی و ویلایی مصرف می شود.جهت خرید سنگ تراورتن در مازندران لازم است چند نکته را بدانید.در زمان خرید سنگ تراورتن از فروشنده بخواهید که معدن مربوط به سنگ مورد نظر را به شما معرفی نماید و از سابقه معدن اطلاعاتی به دست آورید چرا که برخی
سفر رویایی به رامسر بهشت استان مازندران
 
سفر رویایی به رامسر بهشت استان مازندران 
رامسر یکی از پربازدیدترین شهرهای شمالی ایران هست، از روستای جواهرده گرفته تا تله کابین رامسر همگی برای مردم جذاب میباشند. شهرستان رامسر که دارای ساحلی جذاب با مناظر کوهستانی و جنگلی هست، از شهر های پرطرفدار شمال ایران برای گردشگری می باشد. با ما همراه باشید تا شما را با بعضی از مشهور ترین جاذبه های گردشگری رامسر از روستای جواهرده گرفته تا تله کا
سلام
یه جایی بودم یه مهندس قدیمی و با تجربه داشت برای دو نفر مهندس جدید pcb شون رو نگاه میکرد که ببینه خوبه که بفرستن برای چاپ یا نه. بعد یکی ازین مهندس جوون تر ها داشت هی میگفت فلان جاش رو اینجوری کنی بهتر میشه (اون یکی دیزاین کرده بود)
بعد چند دقیقه این مهندس قدیمیه گفت بابا ولش کن بفرست بره دیگه 
Perfection is a long road to nowhere
 
 
توجه.             توجه
سلام و عرض ادب و احترام
اعضای بزرگوار مجمع خیرین فرهنگ فاطمی
احتراما به استحضار می رساند شورای کارآفرینی و اشتغال دراولین مرحله ازطرحاشتغال پویا ؛ ازبین علاقمندان و خانواده هاوبامعرفی ؛ اعضای مجمع خیرین فرهنگ فاطمی دررشته های تعمیرات موبایل ( با تضمین اشتغال دراین زمینه ) دعوت به همکاری می نمایدهریک از اعضای محترم می‌توانند( فقط) یک نفررامعرفی نمایندشایان ذکر است هزینه های طی دوره آموزشی باتخفیف ویژه وپس اززمان شر
تنها مجری کلاس و دوره های رباتیک در آمل را با خانه رباتیک مازندران تحت پوشش شرکت رباتیک کاکتوس دنبال بفرمایید
تخصصی ترین دوره های آموزشی رباتیک در استان مازندران 
تنها مرکز آموزشی رباتیک فنی مهارتی در استان مازندران
دفتر مرکزی شهرستان آمل
با ما همراه باشید ....
جهت ثبت نام و مشاوره با شماره مربوطه تماس حاصل بفرمایید:09199774784
گروه واتساپ مازندران مخصوص دوستان مازندرانی است و از همه شمالیا و مازندرانی ها درخواست میشود که به گروه بیایند و در گروه با دوستان خود چت کنند.
چت در گروه واتساپ مازندران برای همه شما آزاد است و شما میتونید چت دوستانه در گروه داشته باشید، اگر میتونید مدیریت گروه رو هم بر عهده بگیرید که خوشحال میشیم.
اگر دوست دارید که در گروه واتساپ مازندران مدیر گروه شوید درخواست میکنم که به مدیر گروه اصلی بگین تا ایشان در صورت صلاحدید به خواسته شما برسد.
قو
واردات 30 هزار تن چای در ابتدای سال
حبیب جهانساز گفت بیست و نه درصد چای مورد نیاز کشور در داخل تولید میگردد در صورتی که از ماه مرداد تا آبان حدود سی هزار تن چای خارجی وارد کشور شده است.
وی طی مصاحبه با تسنیم در رشت ، گفت مقدار مصرف چای هر فرد در سال تقریبا یک کیلوگرم است. وی اصلاح کرد و گفت:در سال گذشته تولید چای داخلی به بیست و پنج هزار تن رسید و وارد بازار گشت و با حمایت دولت توانستیم صادرات چای را به پانزده هزار تن برسانیم .
جهانساز با اشاره به ت
مستند گزارشی خداقوت به تهیه کنندگی و کارگردانی ارش رمضانی به تعدادد26قسمت20دقیقه ای چهارشنبه ها و جمعه ها از اذر98در شبکه مازندران پخش میگردد.موضوعات برنامه در مورد کارافرین های بخش کشاورزی.شیلات.دامپروری و صنعت در استان مازندران و نشان دادن توانمندیهای جوانان در بخش اشتغال زایی و بازده اقتصادی برای خانوار مازندرانی در دوران تحریم ظالمانه دشمنان می باشد.
 
 
روزی، مهندس ساختمانی، از طبقه ششم میخواست که با یکی از کارگرانش حرف بزند.خیلی او را صدا زد... اما به خاطر شلوغی و سر و صدا، کارگر متوجه نمیشد! بناچار مهندس، یک اسکناس ۱۰ دلاری به پایین انداخت. تا بلکه کارگر بالا را نگاه کند! کارگر ۱۰ دلار را برداشت و توی جیبش گذاشت و بدون اینکه بالا را نگاه کند، مشغول کارش شد. بار دوم مهندس ۵۰ دلار فرستاد پایین و دوباره کارگر بدون اینکه بالا را نگاه کند پول را در جیبش گذاشت...بار سوم مهندس سنگ کوچکی را پایین ا
در فروردین 1395 رئیس بنیاد ملی نخبگان مازندران از طریق خبرگزاری ایرنا اعلام کرد که مازندرانی ها در رتبه دوم مهاجران وارد شده به تهران بعد از آذری زبان ها هستند . مهاجرت بیش از یک و نیم میلیون نفر مازندرانی به تهران چندان خبر خوبی برای استان مازندران نیست .
یکی از دلایل عمده مشکلات مختلف استان مازندران در حوزه های مختلف مدیریتی ، سیاسی و اقتصادی ، مهاجرت نخبگان این استان به تهران است. زیرا این مهاجرت منابع انسانی این استان را با ضعف روبرو کرده
دیشب باشیخ رفتیم خونه حاجی رضاکارگر معروف به مهندس که چهارراه ورودی شهیدیه به نام ایشون بوده و هنوز هم گاهی به این نام نامیده میشه. عمل قلب کرده اند و روی تخت خوابیده ولی اجمالا بحمدالله، حالشون نسبتا خوبه. کیفیت عکس هم همین شد !
2x E5620 CPU16GB DDR3 RamP410 256MB RaidHP 200GB SSD 2x 146GB 10K SAS2x 460w PSNO Rail kit
 
3.500.000 تومن، قیمت مقطوع
دوماه گارانتی و فرصت تست برای تعویض
مناسب برای شرکت های کوچک و استارت آپ برای نصب و راه اندازی سیستم حسابداری اتوماسیون اداری و ویپ و ... 
برای مشاوره ما همیشه در دسترس شما هستیم.➖➖➖➖➖➖➖Telegram :   @SaeidG مهندس قنبری@sadegh323  مهندس قنبری@sale1_DRHP خانم مهندس محمودی@Sale2_DRHP مهندس دهنوی
WhatsApp:https://wa.me/989199799651
Phone : 021-91008413 - داخلی 120invite link : https://t.me/joinchat/AAAAAD9Bv977dnZXTMeiIQ
گزارش توسط مهندس متین > بخش سیاسی سایت
 
از مجموع ۱۲۳ هزار میلیارد تومان یارانه پنهان بنزین، حدود ۱۱ هزار میلیارد تومان سهم سه دهک پایین (کم درآمد) و حدود ۶۷ هزار میلیارد تومان سهم سه دهک بالا (پردرآمد) بود؛ یعنی سه دهک بالا حدود شش برابر بیشتر از سه دهک پایین از یارانه‌های بنزین نفع می‌بردند.
ادامه مطلب
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ورزش های محلی که ساختاری متناسب با روحیه، ظرفیت، بافتن تاریخی و زیستی هر منطقه دارد، می تواند به نشانی مسیری برای بازیابی فرهنگ بومی استان مورد استعمال استراحت گرفته و تو مصونیت اندام و روان اهل مناطق مختلف در قالب فعالیت های تفریحی و ورزشی به ویژه در ایام بلای ناگهانی کرونا نقش مهمی ایفا کند. آشنایی با ورزش ها و سرگرمی های محلی استان مازندران همچنین درون بازی های محلی که بیشتر به قیافه گروه جمعی ای
  هر درسی دارم تو دانشگاه، یه جوری توش انتگرال نباشه، درس نیست، نادرسه، نادرس.
 دینامیک، انتگرال
 ریاضی مهندسی، انتگرال
 سالید ورک، انتگرال
 کتیا، انتگرال
 الکترونیک، انتگراال
تئوری حرکت خودرو، انتگرال
 انتگرال نامعین و ساده نه هاا، انتگرال معین از اون سختاش.
  برنامه نویسی، انتگرال
و این حکم فرمایی انتگرال تا آخر عمر دست از سر من بر نمی داره...
و به شما پیشنهاد می کنم مهندس نشید چون: مهندس شدن سخت است، به خصوص مهندس فنی شدن و مکانیک خودرو
 مهندس شایان باهو از کسبه محترم بازار و فعال اجتماعی سیاسی شهرستان بهمراه مهندس مرتضی گلریز از کارکنان شرکت پتروشیمی شهرستان مسجدسلیمان، از پرفسور دکتر علیرضا زراسوند در انتخابات پیش اعلام حمایت قاطع کردند و ایشان انتخاب برتر دانستند.
توجه: کتاب از سایت  مکتب تی وی می باشد لطفا جهت دیدن فیلمهای آموزشی به این سایت مراجعه فرمایید: maktabtv.com
گردآورنده: خانم مهندس سپیده سرمدی
طراحان: خانم مهندس فاطمه چهکندی نژاد و آقای مهندس فرزاد تاراپور والا
فایل پی دی اف کتاب:دریافت
توجه: کتاب از سایت  مکتب تی وی می باشد لطفا جهت دیدن فیلمهای آموزشی به این سایت مراجعه فرمایید: maktabtv.com
گردآورنده: خانم مهندس سپیده سرمدی
طراحان: خانم مهندس فاطمه چهکندی نژاد و آقای مهندس فرزاد تاراپور والا
فایل پی دی اف کتاب:دریافت
آخرین جزییات بازار اقلام اساسی در ایام پایانی سال/ آیا قیمت گوشت، مرغ و آجیل کاهش می‌‌یابد؟آخرین بررسی‌ها از سطح بازار عمده فروشی‌های مولوی نشان می‌دهد که قیمت هر کیلو برنج ایرانی ۱۳ تا ۲۰ هزار، برنج پاکستانی ۸ تا ۱۱ هزار، برنج هندی ۸ تا ۸ هزار و ۵۰۰، شکر ۳ هزار و ۸۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰، قند ۵ هزار تا ۶ هزار و ۵۰۰، لیموعمانی ۶۰ هزار، نخود ۱۰ تا ۱۲ هزار، لوبیا قرمز ۱۳ تا ۱۵ هزار، لوبیا چیتی ۱۲ تا ۱۵ هزار، عدس ۸ تا ۱۰ هزار، لپه ۱۰ تا ۱۳ هزار، رب گو
downloadsfilm.ir دانلود بچه مهندس 3 19 دانلود بچه مهندس 3 نوزدهم دانلود رایگان سریال دانلود رایگان سریال بچه مهندس 3 دانلود سریال بچه مهندس 3 دانلود قسمت 19 بچه مهندس 3 دانلود قسمت نوزدهم بچه مهندس 3 با لینک مستقیم دانلود قسمت نوزدهم سریال بچه مهندس 3 سریال بچه مهندس 3

دانلود سریال بچه مهندس ۳ قسمت ۱۹ با کیفیت بلوری
سریال بچه مهندس ۳ قسمت نوزدهم با کیفیت عالی و سرعت بالا
لینک دانلود امشب…
ژانر سریال : درام
امتیاز سریال : ۷.۷/۱۰ – ۵,۴۹۷ رای
رده سنی : 
پاورپوینت بازار کار ,اشتغال و بیکاری فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pptxتعداد صفحات: 47حجم فایل: 656قیمت: 5000 تومانبخشی از متن:•مرکز آمار ایران در تاریخ 10/4/94 جدیدترین گزارش خود را در بارۀ بیکاری در ایران ،شاخص های آن و پراکندگی بیکاری میان گروه های مختلف سنی و جنسی منتشر کرد . اینمرکز با بکارگیری روش هایی چون قرار دادن نوجوانان و کودکان تا 10 ساله در شمارجمعیت فعال اقتصادی ( شاغلان و بیکاران ) و یا کاهش سطح شیوۀ شناسایی افراد شاغل بهحد کسان
بدینوسیله جناب آقای
............................ فرزند ................... به شماره شناسنامه
............... و کد ملی ..................... رضایت منجز خود را نسبت
به فعالیت همسرش سرکار خانم ...............................در اشتغال به
.................... را برای مدت ..................... اعلام می نماید.
مهندس این روزها فامیل کسانیست که نمی‌شناسیم و فامیل‌بازی کسانی که از میان راه‌های ساخته‌شده به دست دیگران، پول داده‌اند راهی را به نام خویش کرده‌اند و در نهایت نیز یافتم یافتم ارشمیدسی سر داده‌اند. این آدم‌های فنی‌چون فن بیانشان خوب است، طرحی‌نو نمی‌ریزند بلکه زبان می‌ریزند. اصلا ایشان سر کار نمی‌روند که پول بگیرند بلکه پول می‌دهند که سر کار روند. در گذشته آرزوی خانواده‌ها این بود که فرزندانشان دکتر و مهندس شوند، اما این روزها ف
جت هیتر 60 هزار گازی دودکشدار، هیتر موشکی 60 هزار گازی دودکشدار، هیتر گازی مرغداری، جت هیتر گلخانه، هیتر جت دود کشدار ،هیتر موشکی گازی 

‍ فروشگاه تی تاک تولید کننده جت هیتر 60 هزار دود کشدار گازی

برای مشاوره و خرید همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۹ می توانید با مهندس محسنی-مدیربخش فروش تماس بگیرید :
➖➖➖➖➖
09120578916
09137028196
➖➖➖➖➖
مدل دستگاه  QEG110 - NTA
جت هیتر 60 هزار گاز سوز
کاربری تک موتوره - دودکش دار
ظرفیت حرارتی -50.000 الی 60.000 کیلو کالری در ساعت
حداکثر م
روستای فیلبند مازندران،بهترین زمان برای سفر،عکس های روستای فیلبند

فیلبند یا Filband، روستای فیلبند مازندران کجاست؟ در ادامه با عکس‌های زیبا از روستای فیلبند و همچنین معرفی بهترین تاریخ سفر همراه کد ابزار 

بهترین زمان برای سفر به روستای فیلبند؟
ابتدای بهار و تابستان، بهترین زمان برای سفر به روستای فیلبند است هرچند سایر فصل ها هم فوق العاده است. فیلبند آخرین دهکده منطقه چلاو در شرق مازندران است و از جنوب به روستاهای ورزنه و نشل، از جنوب شر
 

 
 
ایجاد اشتغال برای یک خانواده نیازمند
مادر خانواده برای گذران زندگی فرزندانش مشکل مالی داردتصمیم گرفتیم به جای کمک های مقطعی، برای این مادر ایجاد اشتغال کنیم تا با فعالیت اقتصادی بتواند مشکلات مالی زندگی اش را سر و سامانی بدهدتوسط یک خیر گرامی سایت فرهاد داودوندی یک عدد چرخ خیاطی تخصصی برای این مادر گرامی با گرفتن یک تخفیف ویژه به مبلغ 23.500.000 ریال ( دو میلیون و سیصد و پنجاه هزار تومان ) خریداری کردیم  و به ایشان هدیه نمودیمصمیمانه برا
به لطف خدا بازهم افتخار این رو داشتم  که به عنوان یکی از داوران در مرکز رشد پارک علم و فناوری مازندران ,  در کنار اساتیدی شایسته به بررسی و یاری استارتاپی دیگر بپردازم.
امیدوارم در مسیر رشد این جوانان پرشور بتوانم سهمی هرچند کوچک داشته باشم.
مهندس نادیا وطن خواه.
 اطلاعات بیشتر
الف – تذکریا توبیخ شفاهی درحضورهیات مدیره نظام پزشکی محل
ب – اخطاریا توبیخ کتبی با درج در پرونده نظام پزشکی محل
ج- توبیخ کتبی با درج درپرونده نظام پزشکی ونشریه نظام پزشکی محل یا ابلاغ رای در تابلو اعلانات نظام پزشکی محل
د – محرومیت ازاشتغال به حرفه های پزشکی وابسته از سه ماه تا یک سال درمحل ارتکاب تخلف
ه_ محرومیت از اشتغال به حرفه های پزشکی وابسته از سه ماه تایک سال درتمام کشور
و – محرومیت از اشتغال به حرفه های پزشکی از بیش از یک سال تاپنج س
♦️تولد بیش از یک‌میلیون نوزاد ایرانی در سال ۹۸
سیف‌الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت‌احوال کشور:
در سال گذشته یک‌میلیون و ۱۹۶ هزار و ۱۳۴ نوزاد در ایران متولد شدند.
در سال گذشته میزان ولادت پسران بیشتر از دختران بوده است.
از این آمار ۶۱۶ هزار و ۴۹۶ نوزاد پسر و ۵۷۹ هزار و ۶۳۸ نوزاد دختر متولدشده است.
بیشترین میزان ولادت در سال ۹۸ به ترتیب در استان‌های تهران (۱۵۶ هزار و ۵۵۸ نفر)، خراسان رضوی (۱۱۶ هزار و ۷ نفر)، خوزستان (۹۷ هزار و ۱۳۲ نفر)، سیستان
چیزی که هنوز بهش عادت نکردم، واژه ی "خانم مهندس" ه...
تازه داشتم با فامیلیم کنار میومدم.
"مهندس" و "محدثه" شبیه هم هستش. ولی من با دومی راحت ترم..

*مامان و بابا اومدن تهران. واسه اولین بار فردا مرخصی گرفتم که باهاشون برم بیرون.. :)
 
♦کارت مهارت آموزی و اشتغال
 
به گزارش ایسنا، در راستای صدور کارتهای مهارت و گواهینامه‌ مهارت،
توزیع کارت اشتغال و مهارت آموزی نیز در دستور کار قرار گرفته و در قالب
آیین‌نامه اجرایی ماده ۸۰ قانون برنامه پنجم توسعه مقرر شده تا برنامه
عملیاتی صدور کارت مهارت آموزی و اشتغال دنبال شود.
 
کارت اشتغال و مهارت آموزی کارتی است که به بهبود وضعیت اشتغال در کشور و ساماندهی آمارهای اشتغال کمک می‌کند.
 
به اعتقاد بسیاری از کارشناسان حوزه کار، صدور
 
دوستان و عزیزان مازندرانی با ما همراه باشید تا لینک گروه های چت و گپ تلگرام رو در یک کانال لینکدونی خدمتتون معرفی کنیم. حتما میدونید که برای دریافت لینک بایستی عضو یک لینکدونی گروه باشید، البته یک لینکدونی فعال که بتونی لینکت رو پیدا کنی!
 
قابل توجه دخترا و پسرای مازندرانی
جهت دریافت لینک همینک فیلتر شکن خود را فعال کرده و سپس وارد صفحه لینکدونی مازندران بشید و لینک خودتون رو خیلی راحت پیدا و در دورهمی های دوستانه شرکت کنید و لذتشو ببرید.
دانلود سریال بچه مهندس 3 قسمت 8 لینک مستقیم
دانلود سریال بچه مهندس 3 قسمت 8 با کیفیت عالی ,دانلود سریال ایرانی جدید , دانلود سریال ایرانی
داستان سریال و جزئیاتی در مورد آن : 
داستان فصل سوم سریال (بچه مهندس) در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود که پیش از این فصل‌های اول و دوم این سریال پخش شده است. بچه مهندس، کودکی و بزرگسالی شخصیتی به نام جواد جوادی را مطرح می کند که دراین فصل سریال، بیست و پنج ساله می شود و
 کتاب خانم مهندس تهمینه طالبی و آقای مهندس نجار (اتودسک مایا 2013):دریافت
جزوه خانم مهندس امین جواهری( اتودسک مایا 2016):دریافت
جزوه خانم مهندس مرادیان( اتودسک مایا 2018):دریافت
جزوه خانم مهندس اصغری( اتودسک مایا 2018):دریافت
جزوه خانم مهندس لیلا سعید سه فصل اول( اتودسک مایا 2018):دریافت
هلند را به نوعی می‌توان نماد کشاورزی مدرن در جهان دانست. کمتر کسی را می‌توان دید که با شنیدن نام هلند به یاد گل و گیاه معروف آن نیافتد، هلند با مساحتی کمتر از مساحت سه استان شمالی و آب و هوایی به  مراتب بدتر، توانسته است به بزرگترین صادر کننده گل و گیاه در دنیا بدل شده و از طریق درآمد صادراتی از بخش کشاورزی، 2 برابر درآمدهای نفتی ما در طول سال را به دست آورد.با این مثال دور از انتظار نیست اگر سه استان شمالی ما که از شرایط بسیار بهتری نسبت به کش
دبیر ستاد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی
گفت: آمار انصراف داوطلبان مازنی از گردونه رقابت‌های انتخاباتی به ۳۹ نفر
رسید.....

به گزارش شمال نیوز، مهدی محمدی افزود : براساس آمار بیشترین داوطلبان
انصرافی از رقابت های انتخاباتی مجلس یازدهم در مازندران  با ۱۰ نفر مربوط
به حوزه انتخابیه شهرستان نوشهر و چالوس است که در این حوزه ۴۶ نفر برای یک
کرسی نمایندگی در مجلس ثبت نام کردند.به گفته وی از بین داوطلبان انصرافی ۳۸ نفر مرد و یک نفر زن ا
دانلود سریال بچه مهندس 3 قسمت 2 لینک مستقیم
دانلود سریال بچه مهندس 3 قسمت 2 با کیفیت عالی ,دانلود سریال ایرانی جدید , دانلود سریال ایرانی
داستان سریال و جزئیاتی در مورد آن : 
داستان فصل سوم سریال (بچه مهندس) در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود که پیش از این فصل‌های اول و دوم این سریال پخش شده است. بچه مهندس، کودکی و بزرگسالی شخصیتی به نام جواد جوادی را مطرح می کند که دراین فصل سریال، بیست و پنج ساله می شود و
دانلود سریال بچه مهندس 3 قسمت 6 لینک مستقیم
دانلود سریال بچه مهندس 3 قسمت 6 با کیفیت عالی ,دانلود سریال ایرانی جدید , دانلود سریال ایرانی
داستان سریال و جزئیاتی در مورد آن : 
داستان فصل سوم سریال (بچه مهندس) در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود که پیش از این فصل‌های اول و دوم این سریال پخش شده است. بچه مهندس، کودکی و بزرگسالی شخصیتی به نام جواد جوادی را مطرح می کند که دراین فصل سریال، بیست و پنج ساله می شود و
دانلود سریال بچه مهندس 3 قسمت 7 لینک مستقیم
دانلود سریال بچه مهندس 3 قسمت 7 با کیفیت عالی ,دانلود سریال ایرانی جدید , دانلود سریال ایرانی
داستان سریال و جزئیاتی در مورد آن : 
داستان فصل سوم سریال (بچه مهندس) در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود که پیش از این فصل‌های اول و دوم این سریال پخش شده است. بچه مهندس، کودکی و بزرگسالی شخصیتی به نام جواد جوادی را مطرح می کند که دراین فصل سریال، بیست و پنج ساله می شود و
 
حکایتی_زیبا_و_خواندنی
شکر نعمتروزی مهندس ساختمانی، از طبقه ششم می خواهد که با یکی از کارگرانش حرف بزند.خیلی او را صدا می زند اما به خاطر شلوغی و سر و صدا، کارگر متوجه نمی شود!
به ناچار مهندس، یک اسکناس ۱۰دلاری به پایین می اندازدتا بلکه کارگر بالا را نگاه کند!
کارگر ۱۰دلار را برمیدارد و توی جیبش می گذارد و بدون اینکه بالا را نگاه کند مشغول کارش می شود!
بار دوم مهندس ۵۰دلار می فرستد پایین و دوباره کارگر بدون اینکه بالا را نگاه کند پول را در جی
حسین فوق العاده شخصیت فعالی داشت، با اینکه مهندس‌عمران بود و امکانات زیادی برای اشتغال در جاهای دیگر داشت اما برای اینکه به استخدام سپاه در بیاید نذر کرد و بعد از عضویتش در سپاه هم، فوق العاده موثر بود و به سرعت درجات بالاتر را طی کرد. پادگان ها و استحکامات مرزی زیادی در نقاط مختلف کشور در گمنامی ساخت، از سیستان و بلوچستان گرفته تا کردستان و خوزستاناما با اینکه همه جا فعال بود و نقشی محوری در محل کارش داشت، برای رفتن به سوریه خیلی تلاش می کر
 
دوستان و عزیزان مازندرانی با ما همراه باشید تا لینک گروه های چت و گپ تلگرام رو در یک کانال لینکدونی خدمتتون معرفی کنیم.حتما میدونید که برای دریافت لینک بایستی عضو یک لینکدونی گروه باشید، البته یک لینکدونی فعال که بتونی لینکت رو پیدا کنی!
دخترا و پسرای مازندرانیجهت دریافت لینک همینک فیلتر شکن خود را فعال کرده و سپس وارد صفحه لینکدونی مازندران بشید و لینک خودتون رو خیلی راحت پیدا و در دورهمی های دوستانه شرکت کنید و لذتشو ببرید.اگر لینک گرو
 
دوستان و عزیزان مازندرانی با ما همراه باشید تا لینک گروه های چت و گپ تلگرام رو در یک کانال لینکدونی خدمتتون معرفی کنیم.حتما میدونید که برای دریافت لینک بایستی عضو یک لینکدونی گروه باشید، البته یک لینکدونی فعال که بتونی لینکت رو پیدا کنی!
دخترا و پسرای مازندرانیجهت دریافت لینک همینک فیلتر شکن خود را فعال کرده و سپس وارد صفحه لینکدونی مازندران بشید و لینک خودتون رو خیلی راحت پیدا و در دورهمی های دوستانه شرکت کنید و لذتشو ببرید.اگر لینک گرو
کنکاشی که در تسخیر ممالک گیلان و جرجان و مازندران و آذربایجان و شروان و فارس و عراق کردم این بود که در ایامی که عرایض اهل عراق از تعدی آلِ‌مظفر و ملوک‌الطوایف به من رسید اراده‌ی یساق عراق کردم
و در این حال به خاطرم رسید که ملوک آن ممالک اگر به یک اتفاق در مقابل من درآیند جنگ را آماده باید بود و اُمرای من همچنین کنکاش گفتند که به استعداد جنگ باید رفت و من با خود چنین کنکاش دیدم که یک یک از ایشان را به خود رام گردانم و هرکس رام نشود وی‌را به سزا
کنکاشی که در تسخیر ممالک گیلان و جرجان و مازندران و آذربایجان و شروان و فارس و عراق کردم این بود که در ایامی که عرایض اهل عراق از تعدی آلِ‌مظفر و ملوک‌الطوایف به من رسید اراده‌ی یساق عراق کردم
و در این حال به خاطرم رسید که ملوک آن ممالک اگر به یک اتفاق در مقابل من درآیند جنگ را آماده باید بود و اُمرای من همچنین کنکاش گفتند که به استعداد جنگ باید رفت و من با خود چنین کنکاش دیدم که یک یک از ایشان را به خود رام گردانم و هرکس رام نشود وی‌را به سزا
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حدود ۳۰ هزار تن در حوزه مطبوعات و نشر تامین ارز شده است.وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مشکلات برخی انتشاراتی‌ها و چاپخانه‌ها در خصوص کمبود کاغذ برای سالنامه و...، گفت: پارسال اتفاقاتی در خصوص قیمت ارز رخ داد که مشکلاتی در این حوزه به وجود آورد و گروهی ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی برای کاغذ دریافت و آن را در مسیر‌های دیگر هزینه کردند یا با همان قیمت کاغذ وارداتی را در اختیار بازار قرار ندادند.
صالحی افزود: در سا
اگر به دنبال آدرس خانه سالمندان استان مازندران هستید،بهتر است قبل از تصمیم گیری علاوه بر مکان‌ قرارگیری آن‌ها، به امکانات، نحوه برخورد پرسنل، برنامه های روزانه و...  دقت کنید. سالمندی دوره بسیار سخت و حساسی است و به دلیل شرایط جسمی و روحی خاص زنان و مردان مسن، نگهداری از آنان در خانه کار راحتی نیست. از طرف دیگر سپردن والدین مسن به خانه سالمندان تصمیم بسیار سخت و پرچالشی است چرا که هم والدین و هم فرزندان به یکدیگر وابسته هستند و هیچ یک علاق
 
HP ProLiant DL360p G82x intel Xeon E5-2620 v22x HP 32GB 14900L RamHP P420 1GB FBWC3x HP 600GB 10K SAS2x 460w PS / DVD RWNO Rail kit 
9.500.000 تومن؛ 
در صورت درخواست ریل کیت، 1.000 تومن اضافی خواهد شد. 
HP ProLiant DL380p G82x intel Xeon E5-2620 v24x HP 32GB 14900L RamHP P420 512MB FBWC3x HP 600GB 10K SAS2x 460w PS / DVD RW NO Rail kit 
 
13.300.000 تومن؛ 
در صورت درخواست ریل کیت، 1.000 تومن اضافی خواهد شد.
Telegram :   @SaeidG مهندس قنبری@sadegh323  مهندس قنبری@sale1_DRHP خانم مهندس محمودی@Sale2_DRHP مهندس دهنوی
WhatsApp:https://wa.me/989199799651
Phone : 021-91008413 - داخلی 120invite link : https://t.me/joinchat/AAAAAD9Bv977dnZXTMeiIQ
184❄️
کار لغو در نظر دین آن عمل مباح و حلالی است که سرانجام آن منتهی به سود اخروی نشود. و اعراض غیر از ترک فعل است. اعراض وقتی است که محرک و انگیزه‌ای آدمی را به سوی اشتغال به فعل بخواند و آدمی از آن اعراض کند و به کار دیگر بپردازد و لازمه‌اش آن است که نفس آدمی خود را بزرگتر از آن بداند که به کار پست اشتغال ورزد. از اینجا معلوم میشود اعراض از لغو کنایه است از علو همت و کرامت نفس مومن.
+ترجمه تفسیر المیزان ذیل آیه ۳ سوره مومنون.
+از اون آیه‌هاست که سیلی م
26 عَیدِماه یا عید مردگان آئین سنتی و کهن دیار مازندران است روزی که مردم این دیار در یک اجتماع یکپارچه بر سر مزار امواتشان حاضر می شوند و با برگزاری چشن هایی یادی از درگذشتگانشان می کنند .
28 تیر همان سالروز رخداد اسطوره ای ، پیروزی فریدون برضحاک زمان برگزاری این آیین سنتی در مازندران است که هر ساله در مناطق مختلف استان به ویژه روستاها برگزار می شود . هرچند نام این آیین با واژه 'مردگان ' عجین شده است اما نبود برنامه هایی برای عزاداری و غصه خوردن
صنعت گل و گیاه اشتغال زا و ارزآور است
سرپرست فرمانداری زرند گفت:صنعت گل و گیاه هم اشتغالزا و هم ارز آور است.

صادق زاده؛ سرپرست فرمانداری زرند صنعت گل و گیاه را صنعتی پویا و با سودآوری مناسب دانست و گفت: از نظر اقتصادی و صادرات گل و گیاه هنوز موقعیت مناسبی در سطح دنیا نداریم درحالیکه ایران از لحاظ شرایط مساعد جهت تولید گل و گیاه جزو ۱۵ کشور اول جهان است.
نماینده عالی دولت در زرند از صنعت گل و گیاه به عنوان صنعتی اشتغال زا و ارزآور یاد کرد و از کا
نمی‌دونم. دوست دارم کامل بنویسم که پر از خشمم. که چه‌جوری می‌گذره و نمی‌گذره حتی! اما فعلا چیزی که مهمه اینه که هیچ‌وقت این‌قدر پر از انگیزه قتل نبودم:
صبح به بچه‌های اکیپ دبیرستانم روز مهندس رو تبریک گفتم. با این‌‌که دوست نداشتم این‌کار رو بکنم اما انجامش دادم چون تنها کسی‌ام که توی اون گروه مهندسی نمی‌خونم. حتی فکر می‌کنم نگار خیال می‌کنه یه‌کم حسادت هم می‌کنم بهشون که مهندس می‌شن:) خدایا من سکوت می‌کنما ولی خداوکیلی کسی که یه وا
جت هیتر (هیتر موشکی) دستگاهی است برای  گرم کردن محیط های صنعتی مثل گلخانه ، مرغداری، ساختمان های در حال ساخت  دامداری و ....

جت هیتر موشکی ۵۰ هزار ، نسل جدید هیتر های موشکی فروشگاه تی تاک با ظرفیت گرمایشی 50 هزار کیلو کالری در ساعت ، مناسب برای گرم کردن محیط های صنعتی با ظرفیت ۵۰۰ متر مکعب (مثل طول ۲۵ متر و عرض ۱۰ متر و ارتفاع ۲ متر )  الی ۱۵۰۰ متر مکعب (مثلا طول ۵۰ متر و عرض ۱۰ متر و ارتفاع ۳ متر) تا حد ۳۰ الی ۴۰ درجه 
این دستگاه بدون دودکش می باشد و
مشاور امور جوانان شهردار آب پخش منصوب شد.
به گزارش سفیر جنوب؛ مهندس اعظم صمصامی شهردار آب پخش در حکمی،مهندس بهزاد بویری را به عنوان مشاور افتخاری خود در امور جوانان و برنامه ریزی منصوب کرد.
مهندس بویری از جوانان شایسته،تحصیلکرده و فعال اجتماعی شهر آب پخش است که مشاور عمرانی رئیس شورای اسلامی شهرستان دشتستان را نیز در کارنامه خود دارد.

ادامه مطلب
امروز در ادامه‌ی یه بحثی که رفته بود سمت ازدواج مهندس، مهندس گفت زن‌ها ویژگی‌های بدی دارن.
مامان گفتن دستت درد نکنه، یعنی من ویژگی‌های بدی دارم؟
مهندس که گیر افتاده بود، گفت نه، زن‌های این دوره زمونه رو میگم. زن‌های قدیم فرق دارن.
گفتم پس براش یه پیرزن بگیرین!
و خونه منفجر شد از خنده، حتی آقای که داشتن نماز می‌خوندن. منم مثل اینایی که به جک خودشون بیشتر از همه می‌خندن، نمی‌تونستم جلوی قهقهه‌مو بگیرم. مهندس هم هر لحظه بیشتر از قبل عصبانی
جت هیتر گازوئیلی ۵۰ هزار  ، جت هیتر مرغداری،جت هیتر گلخانه ، هیتر ۵۰ هزار مرغداری ، هیتر ۵۰ هزار گلخانه ، جت هیتر گازوئیلی مرغداری ، بخاری گلخانه ، بخاری مرغداری

فروشگاه تی تاک تولید کننده جت هیتر گازوئیلی ۵۰ هزار مناسب برای مرغداری و کارگاه و گلخانه های بزرگ


مشخصات دستگاه  :
ظرفیت گرمایشی : ۵۰۰ الی ۲۰۰۰ متر مکعب 
سیستم : ۵۰ هزار گازوئیلی  بدون دودکش بدون باک
ابعاد دستگاه  ۳۳۰*۱۱۰*۶۶۰
مصرف گازوییل  : ۶ لیتر در ساعت

برای مشاوره و خرید همه رو
نمایندگی شیرآلات در مازندران
گروه صنعتی تهران دوش تولید کننده انواع شیرآلات بهداشتی با برند تهران دوش، در سال ۱۳۷۶ کار خود را با شعار بهینه سازی مصرف آب آغاز نمود و در طی سال های پیاپی سعی نموده است که این شعار خود را با بهبود کیفیت محصولات و خدمات رسانی گسترده عملیاتی کند.
تهران دوش علاوه بر اینکه بر کیفیت محصولات که مستقیما با مهمترین عامل حیات و زندگی یعنی آب در ارتباط است تاکید دارد، بر تعامل و بهبود وضعیت معیشت نمایندگان خود نیز بسیار
شرکت نوین سازان پاسارگاد بزرگترین تولیدکننده و وارد کننده انواع سیستم های ایکس ری و سیستم های بازرسی بار در کشور آماده ارایه خدمت در این زمینه به سراسر استان مازندران  می باشد.
فروش انواع سیستم های ایکس ری در سراسر استان مازندران با کیفیت و دقت بسیار بالا.
فروش انواع سیستم ایکس ری در ساری
فروش سیستم بازرسی بار در رامسر
فروش سیستم بازرسی بار فرودگاه
سیستم ایکس ری چیست ؟
سیستم ایکس ری چگونه کار می کند؟
قیمت سیستم ایکس ری
قیمت سیستم بازرسی بار
ترافیک در آزادراه کرج-تهران نیمه سنگین است/ بارش برف و باران در مازندران، تهران، البرز و قزوین
رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا:
در حال حاضر ترافیک در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده‌های گدودک، شورآب و ورسک نیمه سنگین است.
در محور‌های هراز، چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت بارش باران و برف را شاهد هستیم.
در حال حاضر ترافیک در آزادراه کرج-تهران نیمه سنگین است.
در محور‌های استان‌های مازندران، تهران، البرز و قزوین ب
گزارش اشتغال بخش غیر کشاورزی آمریکا (U.S. Nonfarm Payrolls)


در این پست قصد داریم تا در مورد یکی از مهم ترین گزارشات اقتصادی توضیحاتی بدهیم.
امروز جمعه ساعت 17 گزارش اشتغال بخش غیر کشاورزی آمریکا (NFP) منتشر میشود که دارای اهمیت بسیار زیادی است.
NFP چیست؟
اشتغال بخش غیر کشاورزی تعداد مشاغل ایجاد شده به جز شغلهای ایجاد شده در بخش کشاوری، در ماه گذشته را مشخص میکند. این آمار شامل کارگزان مزرعه، کارکنان خصوصی خانوار و کارمندان بخش خصوصی نمیشود و تنها اشتغال
رسم زیبای مازندران در محرم.
این روزها در کشور عزیز ما مراسم مذهبی ماه محرم درحال اجراست. برخلاف شهرهای بزرگی مثل تهران و مشهد و.... تعداد عزادارها و دسته‌های عزاداری در شهرهایی همچون ساری، مرکز استان مازندران کم است. به غیر از دسته‌های عزاداری اکثر مساجد این شهر در روز تاسوعا و عاشورا پذیرای هیچ مهمانی نیستند. اما.....
ادامه مطلب
کتاب سی و دو هزار سال تاریخ هنر pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود دانلود رایگان کتاب سی و دو هزار سال تاریخ هنر pdf|اِی تیatre.omran-files.ir › دانلود-رایگان-کتاب-سی-و-دو-هزار-سال-تاریخ-هنر...یکی از بهترین فایل ها با عنوان معرفی کتاب:(سی و دو هزار سال تاریخ هنر)نقاشی پیکرتراشی معمارینویسنده:فردریک هارتمترجم:هرمز ریاحیتعداد صفحات:1160حجم ...
کتاب سی دو هزار سال تاریخ هنر - کارا کتابwww.karaketab.com › کتاب-نایاب › کتاب-سی-دو-هزار-سال-تاریخ-هنرکتاب
چهار تا مهندس برق، مکانیک، شیمی و کامپیوتر با یه ماشین در حال مسافرت بودن که یهو ماشین خراب میشه. خاموش میکنه و دیگه هر چی استارت میزنن روشن نمیشه.
میگن آخه یعنی چی شده؟
مهندس برقه میگه: احتمالاً مشکل از مدارها و اتصالاتو سیم کشی هاشه.


ادامه مطلب
نمی دانم شما تابحال با قطار از تهران به مازندران سفر کرده اید یا خیر. اگر این تجربه را دارید که خب تمام این متن را یکبار حس کرده اید و خوب می دانید که چه می خواهم بگویم. اما اگر اینکار را نکرده اید، پیشنهاد می کنم همین حالا یک بلیط قطار اینترنتی به مقصد ساری بخرید و چمدانتان را ببندید. 
سفر با قطار از تهران به مازندران بسیار جذاب است. اصلا مهم نیست که شما قصد دارید به مازندران بروید یا نه. اینجا واقعا می توان از آن جمله کلیشه ای استفاده کرد که مس
امیرحسین خالقی
به عنوان یک مدافع اقتصاد بازار که اشتغال دولتی را نه تنها مطلوب نمی داند، بلکه آن را مصیبت تلقی می کند عرض می کنم این حرف البته بیراه نیست و در مواردی رواست، ولی زمانی رئیس قوه مجریه می تواند این را در پشت تریبون بگوید که پیش از آن شرایطی برقرار باشد:
۱. اداره کار و تعزیرات و سازمان حمایت و هزار بوروکرات پرت از اوضاع را به جان کارفرما نینداخته باشد.

ادامه مطلب
روز مهندس رو تبریک میگم به همونا که محکوم شدن به «مهندس یه چایی میریزی» ها :)) 
+ دارم اون اهنگه رو گوش میدم که میگه میخوام برسونمت سونمت سونمت سونمت :)))))) 
#اسکل
+ آقا دعا کنید داداشم با شیرینی برگرده خونه :))) 
+ یکی از فانتریام اینه که بیام زیر پستاتون بنویسم «مطالب جالبی داری، موفق باشید».
شرکت نوین سازان پاسارگاد بزرگترین تولیدکننده و واردکننده انواع راهبند های نفر رو در سراسر کشور . 
گیت نفر رو چیست ؟
در برخی از مکان ها برای کنترل جمعیت علاوه بر نیروی انسانی نیاز به ورود تکنولوژی به آن مکان داریم. گیت های نفر رو در این خصوص به ایجاد نظم و امنیت در یک مکان به ما کمک می کنند.
گیت های نفر رو را بیشتر بنام گیت مترو میشناسیم. این گیت ها انواع مختلفی دارند که در ادامه به برسی آنها می پردازیم.
گیت نفررو میله ای
گیت نفر رو شیشه ای
گیت نف
حضور مجدد #احمدی‌نژاد در مازندران:100:با
توجه به شنیده ها از حوزه انتخابیه بابل آقای هاشمی به عنوان مسئول ستاد
مرکزی دکتر کریمی و معاون سابق استانداری در زمان دولت احمدی‌نژاد ،در حال
رایزنی و پیگیری جهت حضور محمود احمدی‌نژاد در ستاد آقای کریمی در هفته ای
آینده می باشد.پ ن :احتمالا ایشان دیدارهای در قائمشهر،نکا،تنکابن خواهد داشت
نیویورک تایمز نوشت: به رغم وعده‌های تبلیغاتی ترامپ، ایجاد شغل در آمریکا به خوبی پیش نرفت.
وعده‌های اشتغال ترامپ محقق نشدبه گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از نیویورک تایمز، برنامه‌هایی از کاهش مالیات گرفته تا مقررات تعرفه‌ای که هرکدام به نوعی از ابداعات ترامپ بود تا به گفته وی موج سرمایه‌گذاری  و اشتغال ایجاد کند به درستی پیش نرفت.
ترامپ در کمپین‌های تبلیغاتی خود همواره مطرح می‌کرد که اشتغال این کشور توسط کشورهای د
مدارک لازم جهت معافیت 28 و 29 ماه جبهه :فتوکپی شناسنامه+کارت ملی+پایان خدمت پدرفتوکپی شناسنامه+کارت ملی+آخرین مدرک تحصیلی+گواهی اشتغال به تحصیل+عکس3قطعهمعاف شونده(درصورتی ک فرد سرباز باشد گواهی اشتغال ب خدمت+برگه اعزام ب خدمت از پلیس+10)درصورتی ک معاف شونده برادر بالای18 سال داشته باشد :فتوکپی شناسنامه + کارت ملی + پایان خدمت یا گواهی اشتغال ب تحصیلافرادی ک دارای جانبازی میباشند روگرفت فرم شماره2 صادره از بنیادشهیدافرادی ک دارای سابقه بسیج میب
✔️ نشست اعضای طرح تبیین منظومه فکری رهبری در مازندران با حضور مدیریت طرح حجه‌الاسلام والمسلمین فخریان موضوع: چیستی و چرایی سیر مطالعاتی تمدن ساززمان: پنجشنبه ۲۲ فروردین ۹۸ ساعت ۱۰ الی ۱۲مکان: قائمشهر، خیابان ساری، پشت فروشگاه فرهنگیان، اندیشکده آفاق
سایت مهندس نیک مرجع تخصصی فروش محصولات کشاورزی اعم از کود، سم، خاک بسته بندی، انواع بذر ، انواع گلدان، لوازم و ادوات باغبانی، فروش گیاهان آپارتمانی، کاکتوس، بونسای، تراریوم و … در ایران می باشد.
فروشگاه آنلاین مهندس نیک با اخذ مجوزهای لازم از جمله اینماد از وزارت صمت و درگاه امن پرداخت بانک ملی در خدمت شماست تا مجری رویای سبزتان باشد.
مهندس نیک در سال 1396 فعالیت خود را با دامنه mohandesnic.com شروع کرده است و در سال 1398 با ثبت شرکت توسعه اندیشان به
 
HP Proliant DL360 Gen72x intel xeon E56208x HP 2GB DDR3 RamHP P410 / 512MB Raid 4x HP 300GB 10K SAS
2x HP 460w PS
 
قیمت : 4.200 تومن➖➖➖➖➖➖➖
HP Proliant DL360 Gen72x intel xeon E56404x HP 16GB DDR3 RamHP P410 / 512MB Raid 4x HP 300GB 10K SAS2x HP 460w PS
 
قیمت : 6.600 تومن➖➖➖➖➖➖➖
HP Proliant DL360 Gen7
2x intel xeon E56494x HP 32GB DDR3 RamHP P410 / 512MB Raid 4x HP 300GB 10K SAS2x HP 460w PS
 
قیمت : 7.000 تومن
ریل کیت برای این سرور انتخابی بوده و قیمت برای اضافه شدن 750 تومان می باشد .➖➖➖➖➖➖➖
Telegram :   @SaeidG مهندس قنبری@sadegh323  مهندس قنبری@sale1_DRHP خانم مهندس محمودی@Sale2_DRHP مهندس دهنوی
WhatsApp:htt
وقتی میخواستم سر به سرش بگذارم بهش میگفتم مهندس جواب نمیداد یا زیر لب میگفت لا اله الا الله شیخ دوباره بازیش گرفت  بهش میگفتم مگه بده یک کت و شلوار خوشکل بپوشی و یک کیف سامسونت  و البته باید اون ریشت رو هم کوتاه کنی با یه ته ریش خوشگل یا حداقل ریش پرفسوری خیلی بهت میاد گفت مگه آقا مهدی باکری مهندس نبود؟ مگه فلانی و فلانی مهندس نبودند  مهندس حقیقی اونا هستند که اول دلشون رو مهندسی کردن شیخ تو خودت اینها رو می گفتی یادت رفت؟
راوے:حجت‌الاسلام ص
HP ProLiant DL380p Gen8 - 12LFF2x intel Xeon E5 - 2620 v14x HP 4GB 10600R DDR3 RamHP P420 1GB Raid Controller2x HP 100GB SSD SATA4x HP 2TB 7.2K SATA HDD2x HP 750w PS HP Original Rail kit 
قیمت ویژه : 11.500.000 تومان
➖➖➖➖➖➖➖
HP ProLiant DL380p Gen8 - 12LFF2x intel Xeon E5 - 2620 v28x HP 4GB 10600R DDR3 RamHP P420 1GB Raid Controller2x HP 100GB SSD SATA8x HP 2TB 7.2K SATA HDD2x HP 750w PS HP Original Rail kit 
قیمت ویژه : 16.500.000 تومان
➖➖➖➖➖➖➖Telegram  @SaeidG مهندس قنبری@sadegh323  مهندس قنبری@sale1_DRHP خانم مهندس محمودی@Sale2_DRHP مهندس دهنوی
WhatsApp:https://wa.me/989199799651
Phone : 021-91008413 - داخلی 120invite link : https://t.me/joinchat/AAAAAD9Bv977dnZXTMeiIQ
184❄️
به دانشگاه خواندم درس دشوارپر از فرمول و انتگرال و آماربرای شهریه گشتم چه مفلسدر آخر تا شدم روزی مهندسصناعت پیشه کردم سالیانیبدست آرم مگر آبی و نانیبه دور از همسر و فرزند و خانهشدم آواره‌ی هر کارخانهتمام دست و پایم روغنی شداَنیسم یک روبات آهنی شدبه دستم چرخ صنعت خوب چرخیداز این چرخش مرا چیزی نچربیدبه یُمن واردات جنس چینیشدم محکوم به خانه نشینیشد اما چرخ صنعت چون که پنچرمهندس هم نمی‌خواهند دیگرکسی کو رفت دنبال صنایعیقین عمر خودش را کرده
تست های ICDL سطح یک کتاب مهندس سبز علی گل 
کتابهای icdl سطح یک و دو نوشته آقایان مهندس مجید سبزعلی گل Mar 18, ... بهترین کتاب تست icdl, نمونه سوالات آزمون استخدامی مهارت های icdl|یک ...
 
دانلود تست های ICDL سطح یک کتاب مهندس سبز علی گل 
 کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل تست های کتاب ICDL (سطح یک) اثر مهندس سبز ... کتابهای دو جلدی مهارتهای هفتگانه icdl مهندس سبزعلی گُلی ...
 
 
نمونه سوال ICDL
نمونه سواالت آمادگی برای آزمون مهارت. ICDL. گردآوری : مهندس محمد
پاورپوینت استان مازندران
 فرمت فایل قابل ویرایش: پاورپوینت    تعداد اسلاید: 18     قسمتی از پاور پوینت:     استان مازندران از شمال به دریای خزر،از غرب به استان گیلان،از شرق به استان گلستان و از جنوب به استانهای سمنان،قزوین و تهران محدود می شود. قله دماوند مرتفع ترین قله ایران در مازندران و در شهرستان آمل قرار دارد. گستردگی این استان حدود ۲۳۷۵۶ کیلومتر مربع و حدود ۵/۱ درصد وسعت کشور را تشکیل می دهد. استان ‌ مازندران ‌ ۶۴۵۴۶ کیلومتر مربع ‌ مس
 
HP ProLiant ML350p G82x intel Xeon E5-2620 v22x HP 32GB 14900L RamHP P420 512MB FBWC3x HP 600GB 10K SAS2x 460w PS / DVD RWNO Rail kit
 
 11.200.000 تومن؛  
HP ProLiant ML350p G82x intel Xeon E5-2650 v24x HP 32GB 14900L RamHP P420 512MB FBWC1x HP 200GB SSD Ent.4x HP 600GB 10K SAS2x 460w PS / DVD RW NO Rail kit 
19.050.000تومن؛ 
 
سرور های ایستاده یا tower مناسب مجموعه هایی هست که رک و یا محل مناسبی برای نگهداری سرور ندارن. و تقریبا هم اندازه کیس های خانگی (کمی بزرگتر ) هستند. صدای کم ، قدرت بالا و قابلیت سازگاری با محیط های اداری از جمله مزایای این سرور ها می باشد.
➖➖➖➖➖➖➖Telegra
مدیرکل امور بانوان و
خانواده استانداری بوشهر از اجرای طرح ملی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در 23
استان کشور به صورت پایلوت خبر داد.

به گزارش سفیر
جنوب؛نشست کارگروه بانوان و خانواده بخش آب پخش صبح امروز با به ریاست مهندس تنگ
ارمی بخشدار و با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر و شهردار آب
پخش و با موضوع اشتغال خانگی بانوان در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.


ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها