نتایج جستجو برای عبارت :

خرید بادکنک فویلی شب یلدا هندوانه

هندوانه فروش
_موضوع داستان: اخلاقی_
فقیری به نزد هندوانه فروشی رفتو گفت هندوانه‌ای برای رضای خــدا به من بده فقیرم و چیزی ندارم ...️هندوانه فروش درمیان هندوانه ها گشتی زد و هندوانهٔ خراب و بدرد نخوری را به فقیرداد....فقیر نگاهی به هندوانه کرد و دید که به درد خوردن نمیخورد!مقدار پولی‌که ‌به همراه‌ داشت به هندوانه فروش داد و گفت به اندازه‌ پولم به من هندوانه ای بده...هندوانه فروش هندوانه خوبی را وزن ڪرد و به مرد فقیر داد...فقیر هر دو هندوانه‌ر
 
 
بادکنک فویلی شب یلدا هندوانه به قطر 44 سانتی متر یک ابزار مناسب تزیینی برای شب یلدا می باشد که شادی آور برای کودکان در شب چله نیز خواهد بود. جنس آن فویلی ، دارای کیفیت مناسب با رنگ بندی شاد یلدایی زینت بخش مراسم شب یلدایتان خواهد بود.
برچسب‌ها: بادکنک فویلی, شب یلدا
بادکنک های گازی
 
شاید شما هم اسم بادکنک های گازی و یا هلیومی را شنیده باشید. این بادکنک ها علاوه بر این که با هوا پر می شوند، می توانند با گاز نیز پر شوند و به هوا بروند. اگر نخ این بادکنک ها را بگیرید به بالا می روند و اگر نخ آن را ول کنید به سقف بالای سر شما می چسبند.
 
 
بادکنک های تزیینی
 
این بادکنک ها معمولا برای تزیین مجالس استفاده می شوند و جذابتی خیره کننده به مهمانی های میدهند. البته نباید از جنبه سرگرمی آنها نیز غافل شد. این بادکنک ها در
در یک شهربازی پسرکی سیاه پوست به مرد بادکنک فروشی نگاه می کرد. بادکنک فروش برای جلب توجه یک بادکنک قرمز را رها کرد تا در آسمان اوج بگیرد و بدینوسیله جمعیتی از کودکان را که برای خرید بادکنک به والدینشان اصرار می کردند را جذب خود کرد. سپس یک بادکنک آبی و همین طور یک بادکنک زرد و بعد از آن یک بادکنک سفید را به تناوب و با فاصله رها کرد. بادکنک ها سبکبال به آسمان رفتند و اوج گرفتند و ناپدید شدند. پسرک سیاه پوست هنوز به تماشا ایستاده بود و به یک بادکنک
در یک شهربازی پسرکی سیاه پوست به مرد بادکنک فروشی نگاه می کرد. بادکنک فروش برای جلب توجه یک بادکنک قرمز را رها کرد تا در آسمان اوج بگیرد و بدینوسیله جمعیتی از کودکان را که برای خرید بادکنک به والدینشان اصرار می کردند را جذب خود کرد. سپس یک بادکنک آبی و همین طور یک بادکنک زرد و بعد از آن یک بادکنک سفید را به تناوب و با فاصله رها کرد. بادکنک ها سبکبال به آسمان رفتند و اوج گرفتند و ناپدید شدند. پسرک سیاه پوست هنوز به تماشا ایستاده بود و به یک بادکنک
هندوانه
خواص دارویی و مضرات هندوانه ترکیبات شیمیایی : هندوانه دارای اسید آمینه ای بنام سیترولین و موادی بنام کاروتن و لیکوپن و نوعی قند بنام مانیتول می باشد.
در صد گرم هندوانه مواد زیر موجود است آب ۹۲ گرم پروتئین ۰/۵ گرم مواد چربی ۰/۲ گرم نشاسته ۶ گرم کلسیم ۰/۷ میلی گرم فسفر ۱۰ میلی […]

ادامه مطلب
دسر هندوانه و عسل
توی
تابستون و هوای گرم و طاقت فرساش هیچی نمیتونه جای یه نوشیدنی خوشمزه و
خنک رو بگیره. دسر هندوانه و عسل بدون شک یکی از خوشمزه ترین و دلچسب ترین
دسر هایی هست که من خوردم و به شما هم پیشنهاد میکنم حتما برای یک بار هم
که شده امتحانش کنید. اونقدر بهتون میچسبه که تصمیم میگیرید هر روز این اسموتی رو درست کنید و نوش جان کنید.
هندوانه از جمله میوه‌های خوشمزه تابستانی است، اما میتوانید در تمام طول
سال آن را پیدا کنید. برای گرمای تا
تزیین شیک و جدید هندوانه برای شب چله
تزیین هندوانه شب یلدا به خصوص اگر برای بردن شب چله ای برای عروس باشد کلی تشریفات دارد و خانم های خوش سلیقه و خوش ذوق ایرانی برای شب یلدا علاوه بر تزیین و درست کردن کیک شب یلدا به شکل هندوانه در کنارش میوه آرایی هندوانه را هم درست می کنند و این کار موجب خوشگلتر شدن سفره ی شب یلدا می شود. شما می توانید از مدل های تزیین هندوانه های زیر ایده بگیرید و در شب یلدا شیک ترین مدل سفره شب یلدا را داشته باشید.
 
برای مشا
خوردن هندوانه باعث شادابی فرد می‏ شود و از آنجا که هندوانه حاوی 92 درصد آب است، آب بدن را به خوبی تأمین می‏ کندو مصرف این میوه در فصل تابستان بسیار مفید است.
به گزارش روز شنبه ایرنا از دانشگاه علوم پزشکی تهران، هندوانه گیاهی است یک ساله و یک پایه، ساقه آن خزنده بر روی زمین قرار دارد و برگ‏ های آن پهن با بریدگی‏ های عمیق می‏ باشد. میوه هندوانه آبدار و خوشمزه است. نژادهای مرغوب و متنوعی از آن در نواحی مختلف ایران پرورش می‏ یابد.
هندوانه دارای و
فواید و عوارض مصرف تخمه هندوانه
تخمه هندوانه
تخمه هندوانه سرشار از ویتامین مانند تیامین، نیاسین، اسید فولیک، و مواد معدنی مثل منیزیم، پتاسیم، منگنز، آهن، روی، فسفر و مس است. علاوه بر این دانه هندوانه یک منبع بزرگ از کالری است.
در هر 100 گرم تخمه هندوانه، حدود 600 گرم کالری می باشد.
تخمه هندوانه، بو داده شده به عنوان یک میان وعده یا برای بعضی از سالاد ها استفاده می شود.
در نیجریه تخمه هندوانه، در یک نوع سوپ خاص استفاده می شود. روغن تخمه هندوانه،
هندوانه
زمان مصرف: درست بعد از تمرینات
علت مصرف:
اگر چه میگویند میوه را قبل از تمرین مصرف کنید اما برخی از میوه ها دارای هضم کند می باشند. اما هندوانه یکی از میوه هایی است که سریع الهضم می باشد. یعنی موجب متوقف کردن سطح انسولین می شود که بعنوان کربوهیدرات خوب بعد از تمرین محسوب می شود.
محتوای قرمز و بخصوص پوست سفید سرشار از سیترولین آمینو اسید است که به راحتی در بدن به آرزنین تبدیل می شود و آرژنین درون بدن را حتی بهتر از مصرف خود مکمل افزایش می
بازی آنلاین تیراندازی برج دفاع بادکنک 3
موضوع بازی : تیراندازی

نحوه اجرای بازی : در صورت عدم نصب Flash Player روی سیستم آنرا نصب کرده و  روی گزینه Allow برای اجرای فایل Swf کلیک کنید پس از لود بازی بر روی یکی از مراحل بازی را انتخاب کنید سپس بر روی یکی از حالت های آسان و متوسط و سخت کلیک نمایید.

آموزش بازی برج دفاع بادکنک : بازی آنلاین برج دفاع بادکنک: در این بازی زیبا شما با کمک میمون ها و دستگاه های پرتابی و انفجاری و ترمزی نباید به بادکنک ها در طول مسی
می گفت روز قبل از شهادت حاج قاسم سلیمانی مادر مرحومم را در خواب دیدم. هندوانه ای دستش بود و به من چیزی گفت که نفهمیدم . صبح جمعه که خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی را شنیدم با خود گفتم مادرم چه می خواست بگوید ؟ آیا ارتباطی به شهادت حاج قاسم داشت یا خیر ؟  دو روز بعد یعنی یکشنبه شب یکی از دوستان حاج قاسم خاطره ای از ایشان تعریف می کرد می گفت: با شهید بزرگوار حسین یوسف الهی در هوای گرم تابستان در کنار رودخانه (کرخه) نشسته بودیم. حسین گفت: اگه گفتید الان
هندوانه چه خواصی دارد؟ 
هندوانه میوه ای محبوب و تابستانی است که تقریبا همه ی مردم آن را دوست دارند و از آن استقبال می کنند، اما شاید خیلی از ما از خواص این میوه خوشمزه غافل شده باشیم. خرید هندوانه در این فصل گرم بسیار اتفاق می افتد، پس چه بهتر که هنگام خرید این محصول، از خواص آن نیز آگاه باشیم.
ادامه مطلب
هندوانه water melon با نام علمی Citrullus متعلق به خانواده خیاریان Cucurbitacease است. هندوانه اگرچه میوه تابستانی است اما خوشبختانه در مملکت ما به واسطه وجود موقعیت های آب و هوایی مناسب در مناطق مختلف هندوانه را تقریبا می توان بیشتر اوقات سال تهیه و مورد استفاده قرار داد. هندوانه در برخی نواحی که از هوای مناسب و رطوبت کافی برخوردار هستند مانند خراسان و کرمان به صورت دیم (بدون آبیاری) نیز کشت می شود.
ادامه مطلب
تم تولد‌های زیادی برای تزیین جشن تولد وجود دارد. تم تولد هندوانه یکی از شادترین تم‌هایی است که می‌توانید برای جشن تولد از آن استفاده کنید. در این مطلب روش ساخت تم تولد هندوانه را طی چند مرحله آسان یاد بگیرید و با به کار بردن وسایل ساده جشن تولد خود را استثنایی کنید.
وسایل آماده بسیاری در بازار وجود دارد که شما می‌توانید جشن تولد را به راحتی و بدون دردسر برگزار کنید. اما اگر به دنبال داشتن یک جشن تولد بی نظیر هستید، این بار تم تولد هندانه را
 
 
 
شمع هندوانه یلدا مناسب تزیین میز شب یلدا می باشد ، همانطور که می دانید شب یلدا از سنت های مرسوم در ایران است که سالانه هر خانواده ایرانی در طولانی ترین شب سال گرد هم جمع می آیند ، با خرید شمع هندوانه شب یلدا می توانید میز یلدای خود را به زیباترین شکل آراسته و یک شب پرخاطره به یادگار گذارید.
 
برچسب‌ها: شمع هندوانه, شب یلدا
با این برش‌ها تمام خاصیت هندوانه را از بین می‌برید
هندوانه
(نام علمی : Citrullus lanatus ، انگلیسی : Watermelon ، دری: تربوز ،
رومی: بطیخ هندی ، عربی: دُلاع ) نوعی بوته و میوه از دسته صیفی‌جات است که
در جالیز رشد می‌کند.



 
زادگاه
اصلی هندوانه، هندوستان است به همین خاطر، وجه تسمیه‌ی آن (هند وانه) به
معنای میوه هند معروف شده است. در گذشته به این میوه تربوزه گفته‌ ک
یکی از فصل هایی که برای همه ما تفریح و خاطرات شیرین را از کودکی به ارمغان آورده فصل خون گرم تابستان هست که گرمای محبتش از بچگی ما را فرا گرفته است. 
اسم تابستان که میاد اولین چیزی که فکر ما را مشغول به خودش می کند هندوانه های قارچ شده هستش که واقعا عضوی جدانشدنی از خانواده ها در این فصله
امروز قصد معرفی اسلایسر هندوانه استیلی را در دستور کار خود قرار دادیم
اسلایسر هندوانه وسیله ای با ظاهری ساده و کارایی متفکرانه است جهت قاچ کردن یک دست و آسان
احسان کرمی درباره فروش میز برنامه نود می گوید
بخش فرهنگی زنان ایرانی - احسان کرمی در واکنش به فروش میز برنامه «نود» در اینستاگرام نوشت: «از پشت این میز هیچوقت کلاه مردم برداشته نشد، حتی الان مرد هندوانه فروش، هندوانه هاشو به شرط چاقو میفروشه.» به‌تازگی عکسی از میز عادل فردوسی‌پور «نود» منتشر شد که صداوسیما پس از تعطیل کردن این برنامه، آن را به یک هندوانه‌فروش فروخته است . ..
منبع : پارسینه
یک روز استاد دانشگاه به هر کدام از دانشجویان کلاس یک بادکنک باد شده و یک سوزن داد و گفت یک دقیقه فرصت دارید بادکنک‌های یکدیگر را بترکانید. هرکس بعد از یک دقیقه بادکنکش را سالم تحویل داد برنده است. مسابقه شروع و بعداز یک دقیقه چهار نفر با بادکنک سالم برنده شدند.
ادامه مطلب
یک روز استاد دانشگاه به هر کدام از دانشجویان کلاس یک بادکنک باد شده و یک سوزن داد و گفت یک دقیقه فرصت دارید بادکنک‌های یکدیگر را بترکانید. هرکس بعد از یک دقیقه بادکنکش را سالم تحویل داد برنده است. مسابقه شروع و بعداز یک دقیقه چهار نفر با بادکنک سالم برنده شدند.
ادامه مطلب
 
 
بادکنک شب یلدا لاتکس از نمونه ابزارهای تزیینی مورد استفاده در شب یلدا می باشد. امروزه توجه به تزیین و آراستن مدرن سفره ی شب یلدا بسیار زیاد است و فروش انواع لوازم تزیینی تم یلدا در بازار بسیار رایج می باشد . استفاده از بادکنک شب یلدا لاتکس مطمئنا سفره ی یلدای شما را پر زرق و برق خواهد کرد.
برچسب‌ها: بادکنک شب یلدا لاتکس, تم یلدا
 
طرز تهیه “فالوده هندوانه”
مواد لازم:آب هندوانه:500 میلی لیتر یا 2 پیمانه         شکر:100 گرم         فالوده:500 گرم         پودر ژلاتین:2 قاشق سوپ خوری         عرق نسترن یا آب:یک دوم پیمانهطرز تهیه :برای درست کردن این دسر خوشمزه ابتدا فالوده یخ زده را از فریزر خارج کنید تا به دمای اتاق برسد. حالا آب یا عرق نسترن را در ظرفی بریزید پودر ژلاتین را روی آن بپاشید و روی حرارت غیر مستقیم قرار دهید تا حل شودبعد از این که دانه های ژلاتین خوب حل شد آن را کنار بگذ
خرید بادکنک
باید به خاطر داشت هیچ هنری بدون خلاقیت زیبا نیست. ایران بالون، مرکز خرید وسایل تولد در تهران یاری گر شما خواهد بود.
بادکنک ها در زمره ی اشیایی قرار می گیرند که بزرگ و کوچک نمی شناسند و همه به نوعی دوست دار آن ها هستند.
کوچکترها معمولا سرگرم بازی و بالا پایین انداختن بادکنک ها و بزرگ ترها مشغول باد کردن و چیدن آن ها می شوند.
به نظر می رسد شیرینی طراحی مراسمی مانند جشن تولد کمتر از شیرینی خود مراسم نیست.
اگر قصد خرید بادکنک و بادکنک
روزهای قدیم،حتی میترسیدم که به برداشتنِ یک هندوانه با دو دستم فکر کنم!ترس از اینکه همان یک هندوانه‌ی در دسترس را بلند کنم و همان هندوانه با ضعف و دست و پاچلفتی‌‌بازی‌هایم،لیز بخورد و جلوی چشمانم و در یک لحظه، روی زمین متلاشی شود!اما در روزهای جدید این ترس تقریباً از بین رفت...واقعیتش،روزهای جدید هیچوقت نیامدند و من همان روزهای دود گرفته‌ی قدیم، دست بکار شدم و سعی کردم آجرهایش را بیشتر به سلیقه‌ی خودم،آرام و با دقتِ نسبی روی همدیگر بچینم
 شکم شما هندوانه‌ای است یا آلبالویی؟شاید از همان ماه‌های اول بارداری، خانم‌های اطراف‌تان
با نگاهی به شکم پهن شما بگویند که دختر دارید و حتی وقتی از خیابان
می‌گذرید، برخی زنان با دیدن شکمی که حسابی جلو آمده به خاطر داشتن فرزندی
پسر به شما تبریک بگویند اما ماجرا به این سادگی نیست.
اظهارنظر در مورد
وضعیت جنین، آن هم با دیدن شکل شکم، یکی از شایع‌ترین باورهای خرافی است.
واقعیت این است که شکل شکم بیشتر از آنکه به جنسیت نوزاد ارتباط داشته ب
در سال های اخیر بسیاری از شاخه های مختلف تبلیغات پا به عرصه ظهور گذاشته است. از این رو صاحبان مشاغل و مدیران برندهای معتبر میتوانند از یک سبد متنوع از انواع تبلیغات برای معرفی محصولات خود استفاده نمایند.
لذا با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه که تاثیر به سزایی بر روی تمامی کسب و کارهای مختلف گذاشته است، صاحبان و مدیران مشاغل را به استفاده از تبلیغات پربازده و کم هزینه ترغیب نموده است.
از این رو یکی از بهترین انواع تبلیغات که علاوه بر داش
در گذشته بادکنک های بسیار محدودی در زندگی ما وجود داشت و معمولا با یک شکل و ظاهر خاصی در زندگی ظاهر می شدند و هر وقت صحبتی از بادکنک به میان می آمد ذهن ما به سمت اون سری از بادکنک ها می رفت. ولی در دنیای فعلی در حوزه چاپ بادکنک تنوع بسیار زیادی چه از لحاظ سایز و اندازه و چه از لحاظ کارایی و جنس و ابعاد مختلف که هرکس بسته به نیاز خود یکی از این انواع بادکنک را انتخاب می کند.
در گذشته بادکنک ها تنها به عنوان یک اسباب‌بازی در بین بچه در نظر گرفته می
موضوع بازی : بازی SWF استراتژی (تایم استراحت) 

نحوه اجرای بازی : در صورت عدم نصب Flash Player روی سیستم آنرا نصب کرده و روی بازی کلیلک کرده سپس گزینه Allow را برای اجرای فایل Swf کلیک کنید پس از لود بازی بر روی یکی از مراحل بازی کلیک کرده و سپس بر روی یکی از حالت های آسان و متوسط و سخت کلیک نمایید. (بهتره از Google Chrome استفاده کنین) 

آموزش بازی برج دفاع بادکنک : بازی آنلاین برج دفاع بادکنک: در این بازی زیبا شما با کمک میمون ها و دستگاه های پرتابی و انفجاری و تر
خواص تخمه های هندوانه و فواید فوق العاده آن برای سلامت و زیبایی
این ها تخمه هایی هستند که در میوه هندوانه یافت می شوند. کالری کم و مواد مغذی بالا دارند و سمی نیستند و مزایای زیادی ارائه می دهند. بعضی از آنها شامل تقویت سلامت قلب و ایمنی بدن و کنترل قند خون می باشد ؛ دانه ها غنی از مواد مغذی مانند پتاسیم، مس، سلنیوم و روی - هستند که ممکن است در رژیم غذایی شما کم نباشد.
شما می توانید خود تخمه های هندوانه ،یا پودر شده آنها را مصرف کنید آنچه باع
خواستم بنویسم گاهی مسئول خشم دیگران خودمان هستیم. وقتی تصمیم نادرست می گیریم. وقتی دیگران را یک جایی، یک طوری وادار می کنیم کاری را بکنند که ما می خواهیم، یک جایی، یک طوری روی سرمان خالی می کنند همه زجرهایی را که کشیدند. ممکن است فقط یک سوزن زده باشیم ولی ناگهان طوفانی از باد، از بادکنک دل دیگران خارج شود.
دسر اسلایس هندوانه دسر بسیار خوشمزه ی هست و براحتی سرو می شود . این دسر برای شب یلدا خیلی مناسب است.برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته انواع دسر ، از سایت مجله آشپزی کوک مستر مقالات بیشتری را مشاهده نمایید.امروز به آموزش این دسر می پردازیم .با ما همراه باشید.
مواد لازم دسر اسلایس هندوانه  :
پودر ژلاتین30 گرمکره6 قاشق غذاخوریخامه (فرم گرفته / در صورت تمایل جهت تزیین)1 پیمانهشکر1/4 پیمانهشیر1/2 پیمانهآب لیموترش تازه1/2 پیمانهاسانس لیمو1/2 قاشق چایخو
 
بادکنک آرایی در رشت
برگزاری جشن تولد * تم دندونی * بادکنک آرایی رشت
شماره تماس بادکنک آرایی در رشت ۰۹۱۱۵۴۴۴۱۹۹

آدرس اینستاگرام: gilan_tashrifat
تم جشن تولد و تم دندونی استثنائیبرگزارکننده اجراهای تخصصی جشنهای تولدطراحی و تزیین محل برگزاری تولد با تم های مختلفبادکنک آرایی متفاوت و درست کردن اشکال مختلف بادکنکی
بادکنک آرایی در رشت
بادکنک آرایی مراسم افتتاحیه فروشگاه ها ، نمایشگاه ها و …..
تم تولد در رشت
=====================================
گیلان تشریفاتتم تولد
دوستی میگفت:سمیناری دعوت شدم که هنگام ورودبه هر یک از دعوت شدگان بادکنکی دادند.
سخنران سمینار بعد از خوشامدگویی به حاضرین که 50 نفر بودندخواست که با ماژیک اسم خود را روی بادکنک نوشته و آنرا در اطاقی که سمت راست سالن بود بگذارند و خود در سمت چپ جمع شوند.
سپس از آنها خواست در 5 دقیقه به اطاق بادکنکها رفته و بادکنک نام خود را بیاورد.
من به همراه سایرین دیوانه وار به جستجو پرداختیم ، همدیگر را هل میدادیم و زمین میخوردیم و هرج و مرجی به راه افتاده بو
 
 
شب یلدا از مهم ترین شبهای ایرانیان است. در این شب خوردن تنقلات از مهم ترین کارهای ما ایرانیان است. داشتن یک ظرف با طرح یلدا می تواند سفره ی یلدای ما را زیباتر کند. پیاله سفالی هندوانه یلدا کد 01 از جمله ی این ظروف است که از جنس سرامیک بوده و روکش لعابی دارد. این پیاله به دلیل طرح و رنگ آمیزی دستی مناسب دکور نیز می باشد.
برچسب‌ها: پیاله سفالی هندوانه یلدا, یلدا
انواع چاپ بادکنک توسط چاپ سیلک سایان با بالاترین کیفیت انجام میگیرد . شما میتوانید تصویر یا طرح لوگو خود را بروی یک طرف یادو طرف بادکنک سفارش دهید تا ما آن را بشما ارائه دهیم .شما می‌توانید توسط سفارش بادکنک (بادکنک هایی با چاپ طرح دلخواه شما روی آن) برای موارد مختلف استفاده کنید. چاپ روی بادکنک فقط استفاده تبلیغاتی ندارد. می‌توانید از این بادکنک ها در میهمانی ها و مراسم شاد، نام افرادی که بخاطرشان جشن گرفته اید روی بادکنک ها چاپ کنید.
چاپ ب
هندوانه در پک های پذیرایی یلدا
هندوانه در پک های پذیرایی یلدا از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
یکی از ارکان اصل‍ی سفره شب یلدا هندوانه است که همیشه به شیوه‌ های جذابی تزیین می‌ شود .
هندوانه یادآور گرمای تابستان و حرارت است .
باور بر این است ، اگر مقداری هندوانه در شب یلدا بخورید ، در سراسر زمستان طولانی ، سرما و بیماری بر شما غلبه نخواهد کرد و این باور ، با خواص هندوانه که سرشار از ویتامین های A و B و C است ، مطابقت دارد .
ارزش تغذیه ای هندوانه : 90
چاپ بادکنک تولد در چاپ سیلک سایان در کوتاهترین زمان ممکن انجام میشود .منظور از بادکنک تولد بادکنک‌های رنگارنگی است که اسم کودکان و عبارت تولدت مبارک روی آنها چاپ شده‌است.
چاپ بادکنک تبلیغاتی نمونه ای از چاپ بادکنک تولد میباشد :
چاپ بادکنک تبلیغاتی زیر مجموعه چاپ بادکنک تولد میباشد .از چاپ بادکنک تیلیغاتی خارج از نمایشگاه و شرکتتان نیز می‌تواند مانند یک بیلبورد متحرک در دست کودکان عمل کند. تاثیر چاپ لوگو روی بادکنک تبلیغاتی سفارشی شما گا
انواع چاپ بادکنک توسط چاپ سیلک سایان با بالاترین کیفیت انجام میگیرد . شما میتوانید تصویر یا طرح لوگو خود را بروی یک طرف یادو طرف بادکنک سفارش دهید تا ما آن را بشما ارائه دهیم .شما می‌توانید توسط سفارش بادکنک (بادکنک هایی با چاپ طرح دلخواه شما روی آن) برای موارد مختلف استفاده کنید. چاپ روی بادکنک فقط استفاده تبلیغاتی ندارد. می‌توانید از این بادکنک ها در میهمانی ها و مراسم شاد، نام افرادی که بخاطرشان جشن گرفته اید روی بادکنک ها چاپ کنید.
چاپ ب
+کراش؟
-نه تو بگو جذاب دست نیافتنی
***********
این متنه هم قشنگ بود خوشم اومد ازش-_- نویسنده ش رو فعلا نمیدونم
در کودکی عاشق بادکنک بودم
امکان نداشت با پدر و مادرم به سوپر مارکت بروم و برای بادکنک پا زمین نکوبم
اولین بادکنکی که داشتم را همان روز اول در دست هایم گرفتم و محکم بغلش کردم... ولی ترکید...
فهمیدم همان اول نباید خیلی دوست داشتنم را نشان بدهم.
نباید خیلی محکم بغلش کنم طاقتش را ندارد می ترکد!!
بادکنک بعدی را بیش از حد بزرگش کردم ظرفیتش را نداشت...
دانشجویی میگفت:
 یک روز استاد دانشگاه به هر کدام از دانشجویان کلاس یک بادکنک باد شده و یک سوزن داد و گفت یک دقیقه فرصت دارید بادکنکهای یکدیگر را بترکانید هرکس بعد از یکدقیقه بادکنکش را سالم تحویل داد برنده است
مسابقه شروع و بعد از یک دقیقه من و چهار نفر دیگه با بادکنک سالم برنده شدیم
سپس استاد رو به دانشجویان کرد 
و گفت:
من همین مسابقه را در کلاس دیگری برپا کردم و همه کلاس برنده شدند زیرا هیچکس بادکنک دیگری را نترکاند چرا که قرار بود بعداز یک
بسم الله
 
یادداشت یک دوست؛ با کمی دست‌کاری
باز خدا را شکر که مراسم یلدا، ریشه‌ی فقهی ندارد؛ وگرنه باید ده همایش در توجیه هندوانه خوردن در زمستان می‌گذاشتیم و تازه هر سال هم یکی مدعی می‌شد پدربزرگش که حرف‌های آخوندها را باور می‌کرده، بر اثر خوردن هندوانه در این شب، لرز کرده و مرده. یک عده هم مدام می‌پرسیدند چرا این هزینه‌ها خرج فقرا نمی‌شود. اما حالا سکوت است و سکوت.
هندوانه یکی از میوه های غنی از آب است و لذا، میوه مناسبی برای هضم غذا و کمک به گوارش می باشد زیرا حاوی ویتامین A، C و پتاسیم، روی، چربی و دارای کالری اندک می باشد. این میوه جادویی نه تنها به خاطر خود میوه بلکه به خاطر دانه هایش دارای مزیای شگفت انگیزی برای سلامتی ماست. اما قبل از اینکه دانه های هندوانه را بخوریم، باید ابتدا دانه هایش را پوست بکنیم و هرگز نباید دانه های این میوه را بدون کندن پوستشان ببلعیم.
ادامه مطلب
بذر خیار مکزیکی(هندوانه ای)
 
محصول کشور روسیه
**قابل کشت در باغچه و گلدان**
تعداد بذر در هر بسته : 20 عدد
خیار ترش مکزیکی یا خیار هندوانه ای یا کوکاملون یا خیار مینیاتوری
ترکیبی از طعم خیار و لیمو با شکل پوست هندوانه!
بومی مناطق مکزیک و آمریکای مرکزی
باردهی 75 روز بعد از نشا
به صورت بوته رونده بسیار زیبا و پربار
شاخه های آن تا 3 متر طول می کشد
www.karnila.ir
فروشگاه بذر کارنیلا
 
در کودکی عاشق بادکنک بودم امکان نداشت با پدر و مادرم به سوپر مارکت بروم و برای بادکنک پا زمین نکوبم اولین بادکنکی که داشتم را همان روز اول در دست هایم گرفتم و محکم بغلش کردم... ولی ترکید... فهمیدم همان اول نباید خیلی دوست داشتنم را نشان بدهم.
نباید خیلی محکم بغلش کنم طاقتش را ندارد می ترکد!! بادکنک بعدی را بیش از حد بزرگش کردم ظرفیتش را نداشت... آن هم ترکید... فهمیدم نباید چیزی را که دوست دارم بیش از حد بزرگش کنم
بادکنک بعدی را که خریدم حواسم بود... ن
ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   ​
خرید بادکنک از چین , انواع بادکنک وارداتی
کلمه Balloon مشتق شده از کلمه لاتین Ball به معنی توپ می باشد.
کیسه ای کشسان که با گونه‌های مختلفی از گاز، مانند هلیوم، هیدروژن، نیتروژن، نیترو اکسید یا هوا پر می‌شود. نخستین بادکنک‌ها از مثانه خشک شده حیوانات بوده‌اند. بادکنک‌های نوین را می‌توان از موادی چون لاتکس، لاستیک و…  ساخت. برخی بادکنک‌ها کاملاً تزئینی هستند، در حالی که برخی برای کاربردهای ویژه چو
هندوانه گیاهی گرمسیری یا نیمه گرمسیری است و برای رشد به دمایی بالاتر از حدود ۲۵ درجه سانتیگراد نیاز دارد. در مقیاس باغ، دانه‌ها معمولاً در گلدان‌هایی دارای پوشش کاشته می‌شوند و به زمین خوب زهکشی شده با pH بین ۵٫۵ و ۷ و سطوح متوسط نیتروژن منتقل می‌شوند.
 
بیش از ۱۲۰۰ رقم هندوانه وجود دارد که از نظر وزن از کمتر از یک کیلو تا بیش از ۹۰ کیلوگرم متفاوت هستند، گوشت آن‌ها می‌تواند به رنگ قرمز، صورتی، نارنجی، زرد یا سفید باشد.
 
ارزش غذایی هندوانه
 
 
 
فرستادن یک دسته از  بادکنک
 
 در روز تولدتان زنگ خانه یا محل کارتان به صدا درمیاد و می گویند برای شما یک بسته دارند، وقتی که شما درب را باز می کنید با یک دسته بادکنک زیبا روبرو می شوید که در هوا شناور است و در پایین آن کارت تبریکی است که فرستنده دسته بادکنک تولدتان را تبریک گفته است!
 
 
البته این دسته بادکنک ها برای سورپرایزهای دیگر نظیر سورپرایز و هدیه ولنتاین نیز مناسب هستند.
سفارش این دسته بادکنک ها از راه دور نیز ممکن است و شما می توا
بسته های پذیرایی آماده شب یلدا یا چله
بسته های پذیرایی آماده شب یلدا یا چله به عنوان اولین فروشگاه تخصصی آنلاین در زمینه پک ها و بسته های پذیرایی ، با ارائه پک‌ ها و سینی‌ های پذیرایی آماده در طرح‌ ها و ترکیب های مختلف این امکان را برای شما فراهم آورده است تا به آسانی و با اطمینان کامل از کیفیت بالا و قیمت مناسب ، میهمانی‌ های خود را برگزار نموده و از میهمانان خود به شایسته ترین شکل ممکن پذیرایی نمایید .
اقلام موجود در بسته های پذیرایی آماده
توزیع ۵۰۰کیلو هندوانه در ایستگاه صلواتی غدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ساوجبلاغ
برپایی ایستگاه صلواتی مقابل اداره تبلیغات اسلامی ساوجبلاغ هر روز تا عید غدیر ساعت ۱۱ 
 
شما هم م توانید شبیه این کار در محله و یا اداره خود انجام دهید.
خدا قوت به حاج آقای محمدی و همکارانشان
چاپ روی بادکنک از روش های تبلیغاتی است که اکثر مردم با هدف تبلیغات کسب و کار و خدمات خود با چاپ لوگو و نام تجاری و متن ها تبلیغاتی روی بادکنک استفاده می کنند.
از بادکنک های تبلیغاتی معمولا در نمایشگاهها ، شرکت های بیمه ، آموزشگاهها،دندانپزشکی ، رستوران ، فستفود ها، مهدکودک ها، شهربازی و سایر کسب و کارهای کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد.
چاپ روی بادکنک بازدهی بالایی برای هر بیزنسی دارد. از دیگر استفاده های چاپ روی بادکنک میتوان به استف
چاپ  روی بادکنک تولد از خدمات ارائه شده در مجموعه چاپ سیلک سایان ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران می باشد.
منظور از  چاپ بادکنک تولد بادکنک‌های رنگارنگی است که اسم کودکان و عبارت «تولدت مبارک» روی آنها چاپ شده‌است.میتوان با چاپ پیام دعوت روی بادکنک ، دوستان و عزیزان خود را برای جشن تولدتان نیز دعوت کنید.
با چاپ اسم و عکسی زیبا از فرزند خود، روی بادکنک در مراسم تولدش حس غرور و خاص بودن را در میان دوستان و همسن و سالان خودش بوجو
ما هر روز با افکار منفی بسیاری مواجه می شویم، افکاری که ما را از هرگونه اقدام و حرکتی که باز میدارند می ترسانند.
این خرده افکار منفی روزانه بسیار خطرناک هستند ونه تنها مانع پیشرفت وموفقیت مان می شوند، بلکه می توانند حتی مارا بیمار کنند. 
با چند تکنیک ساده می توان از شر افکار منفی خلاص شد:
1⃣افکار منفی را روی یک کاغذ نوشته و آنها را پاره کنید. 
2⃣_هرگاه فکر منفی به سراغتان آمد، بگویید: ایست، نه...
3⃣_اگر فکر منفی به ذهنتان رسید ، فورا با خود بگویی
تزیین شگفت‌انگیز و غافلگیر‌کننده جشن تولد کودک با بادکنک.
مطمئناً اولین چیزهایی که برای برگزاری یک جشن تولد به ذهن شما می‌رسد نوشیدنی، غذا، کیک تولد و دسرهای خوشمزه است. هیچکس منکر مهم بودن این موارد نیست. ولی اگر دکوراسیون خانه شما حال و هوای جشن را نداشته‌باشد، تمام زحمات شما برای تدارک جشن بی‌فایده خواهد بود.
اما آیا با نحوه تزیین جشن تولد آشنا هستید؟
ادامه مطلب
با استفاده از چاپ بادکنک تبلیغاتی کسب و کار خود ،چه بزرگ و چه کوچک را به بهترین شکل ممکن تبلیغ کنید.
تاثیر چاپ بادکنک تبلیغاتی گاهی حتی از بالون های تبلیغاتی که بر فراز آسمان نمایشگاه ها معلق هستند بیشتر است.هزینه اندک در مقایسه باسایر تبلیغات ، در عین حال تاثیر تبلیغاتی بالا ، چشم گیر بودن بادکنک تبلیغاتی از عوامل مهم در استقبال از شیوه  چاپ تبلیغاتی بادکنک شده است.
اکثر مردم با هدف تبلیغات کسب و کار و خدمات خود با چاپ لوگو و نام تجاری و متن
مجموعه چاپ سیلک سایان ارائه دهنده نخصصی ترین خدمات چاپ در ایران ، اینبار خدمات چاپ لوگو روی بادکنک را برای استفاده مشتریان عرضه می نماید.
چاپ لوگو روی بادکنک این امکان را به شما میدهد که از کسب کار خود چه بزرگ و چه کوچک ،به بهترین شکل ممکن تبلیغ کنید.با چاپ لوگو روی بادکنک میتوانید به عنوان یک ابزار تبلیغاتی به افزایش فروش خود کمک کنید.هزینه اندک در مقایسه با سایر تبلیغات ، در عین حال تاثیر تبلیغاتی بالا ، چشم گیر بودن بادکنک تبلیغاتی از عوا
یک سنگ کوچولو وسط کوچه ای افتاده بود. هرکسی از کوچه رد میشد، لگدی به سنگ میزد و پرتش میکرد یک گوشه ی دیگر. سنگ کوچولو خیلی غمگین بود. تمام بدنش درد میکرد. هرروز از گوشه ای به گوشه ای می افتاد و تکه هایی از بدنش کنده میشد. سنگ کوچولو اصلا حوصله نداشت. دلش می خواست از سر راه مردم کنار برود و در گوشه ای مخفی شود تا کسی او را نبیند و به او لگد نزند.یک روز مردی با یک وانت پر از هندوانه از راه رسید. وانت را کنار کوچه گذاشت و توی بلندگوی دستیش داد زد: « هندو
چاپبادکنک یک هدیایای تبلیغاتی بسیار قوی می باشد که می توانید با امنیت و آرامش کامل به وب سایت چاپ متین مراجعه بفرمایید و ثبت سفارشتون رو انجام بدید. 
 
 
 
شما می توانید هر عکسی را برروی هر مدل بادکنکی به چاپ برسانید.در عکس‌هایی که می‌توانید طیف گسترده‌ای از طرح‌های سهام را ببینید که ما بر روی بادکنک چاپ می‌کنیم. اگر لوگو را روی بالن می‌بینید، می‌توانیم آن را با استفاده از نرم افزار های مرتبط با این وکتور بفرمایید و برای ما
ژله هندوانه ژله انار یک بسته(هر طعمی باشه میشه فقط قرمز باشه)ژله آلوئه ورا نصف بستهژله کیوی نصف بستهشیر یک لیوان(برای هر رنگ نصف لیوان کمتر)چیپس شکلات برای تزیین مقداریابتدا یک بسته ژله انار را با یک لیوان آب جوش کاملا مخلوط کردم و گذاشتم کاملا خنک بشه بعد نصف لیوان کمتر شیر برای مات شدن ژله بهش اضافه کردم و مخلوط کردم(حتما باید ژله کامل خنک باشه اگر گرم باشه ژله میبره)قالبم رو خیلی کم با برس چرب کردم و ژله قرمز رو داخلش ریختم و گذاشتم یخچال ت
مدل کیک هندوانه ای شیک برای مراسمشب یلدا
کیک شب یلدا برای ما ایرانی ها جزو یکی از تزیینات سفره ی شب یلدا است و ما ایرانی ها در این جشن علاوه بر دورهمی که کنار بزرگتر های فامیل جمع می شویم و کنار هم شام و تنقلات می خوریم نیز کارهایی از قبیل کیک و میوه آرایی هم انجام می دهیم. درست کردن کیک یلدا با خامه و خمیر فوندانت انجام می شود. کیک شب چله با تزیینات هندوانه ای و انار انجام می شود و شما می توانید با دیدن مدل کیک های زیر از آنها ایده بگیرید و کیک
فواید و خواص هندوانه
پیشگیری از سنگ کلیههندوانه منبع کاملی از پتاسیم است که در از بین بردن سموم از بدن مؤثر است. هندوانه غلظت اسید اوریک خون را کاهش داده و از سنگ کلیه جلوگیری می کند. مقادیر زیاد هندوانه ادرار را افزایش داده و برای تمیز کردن کلیه مفید است.کاهش وزن و کاهش وزنهندوانه مقادیر زیادی آب و کالری کمی دارد که باعث تسریع در متابولیسم بدن می شود. این میوه خوشمزه باعث کاهش تجمع چربی در بدن و نازک تر شدن آن می شود.بهبود دستگاه گوارشهندوان
توجه داشته باشید که خوردن چند نوع میوه همراه هم مضر است، بعد از خوردن یک نوع میوه ، نیم ساعت صبر کنید و بعد میوه دیگری میل نمایید. میوه ها باید به عنوان میان وعده مصرف شود، زیرا خوردن میوه ها همراه غذا یا با فاصله کمی قبل یا بعد از آن باعث فساد هضم می شود. میوه های تر (آب دار ) مخصوصا خربزه، هندوانه و انگور را ناشتا میل نکنید. در هر فصلی میوه مخصوص آن فصل را میل کنید، برای مثال در زمستان خوردن هندوانه مضر است. نوشیدن آب و مایعات دیگر همراه میوه ها
بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَى الْباطِلِ فَیَدْمَغُهُ فَإِذا هُوَ زاهِقٌ وَ لَکُمُ الْوَیْلُ مِمَّا تَصِفُونَ (18)
بلکه حق را بر باطل فرو مى‏افکنیم، پس آن را در هم مى‏شکند، و بناگاه آن نابود مى‏گردد. واى بر شما از آنچه وصف مى‏کنید.


98/10/25
حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان در برنامه تلوزیونی جهان آرا در شبکه افق سیما در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت:
(تشبیه حق و باطل به سوزن و بادکنک)
باطل مثل بادکنک بزرگ و تجمیع می شود و حق مثل سوزن به آن برخورد ک
                                    سلام...بچه ها میخواهم تئاتر بچه هارا به شما بگوییم یک روز یادم نیست و نمیدونم چه روزی بود آن روز آقای رایگان آمد و بچه ها را خنداند و رفت بعد نوبت بچه ها کلاس ششم شد آمدند ...بازیگران ....کامران افضلی...امیررضا امیریان...ابولفضل عباسپور......عارف امیریان... عکس بردار و فیلمبردار ‌:محمد قانعی بودند ...اصل کاری اینجاست که بچه ها چیکار کردند خلاصه داستان ...کامران همراه خود یک بالشت و یک پتو داشت امیررضا هم دو بادکنک کامران و
بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَى الْباطِلِ فَیَدْمَغُهُ فَإِذا هُوَ زاهِقٌ وَ لَکُمُ الْوَیْلُ مِمَّا تَصِفُونَ (18)
بلکه حق را بر باطل فرو مى‏افکنیم، پس آن را در هم مى‏شکند، و بناگاه آن نابود مى‏گردد. واى بر شما از آنچه وصف مى‏کنید.


98/10/25
حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان در برنامه تلوزیونی جهان آرا در شبکه افق سیما در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت:
(تشبیه حق و باطل به سوزن و بادکنک)
باطل مثل بادکنک بزرگ و تجمیع می شود و حق مثل سوزن به آن برخورد ک
همه بچه هایم، به خصوص دو پسر شهیدم، به نماز و روزه مقید بودند.☝️ نمازشان را می‌خواندند، قضای نمازهای از دست رفته را جبران می‌کردند. سید مجتبی توجه ویژه‌ای به فقرا داشت. همسر سید مجتبی، تعریفمی‌کرد وقتی که در افغانستان زندگی می‌کردیم، او نیمی از غذای ما را برای همسایه‌ای که همسرش بیمار بود و بچه‌ داشت، می‌برد. یا وقتی هندوانه و خربزه می‌خرید، به سه قسمت تقسیم می‌کرد و دو قسمت آن را برای همسایه‌ها می‌برد. او به همسرش می‌گفت؛ تو من را د
امشب به جای پارک رفتیم استریت فودِ سی‌تیر.
روغن آفتاب اونجا یه غرفه داشت و کلی بادکنک می‌دادند به بچه‌ها و یه سری جفنگ دیگه.
فاطمه‌زهرا هم از لحظه اول دلش رفت واسه اون بادکنک‌های قرمز. رفتیم کنار غرفه تا بادکنک بگیره‌‌. این دخترایی که تو غرفه تبلیغ می‌کردند، انقدر گیج بودند که فکر کردند من برای زینب بادکنک می‌خوام :))
یکی از همین دخترا هم گیر داد به من که چه و چه بکنم تا تو قرعه‌کشی شرکت داده بشیم. بعدش هم بنا کرد به توضیح دادن در مورد روغن
پسردایی هنوز از اون بالا بادکنک پرت می‌کنه تو حیاط ما. یعنی هنوز بادکنک‌هاش تموم نشدن. الان ده تا بادکنک دارم که یکیش زرده.
به امیرعلی گفته‌م که جعبه‌ی خرت‌وپرت‌هاشو ببره بالا بذاره تو کابینت و هر وقت میاد خونه‌ی ما بیاره پایین و بازی کنه. الان از اینجا که من نشستم یه قسمتیش رو از زیر مبل می‌بینم.
حس می‌کنم توی یه فیلم زندگی می‌کنم. شاید به خاطر اینه که این دو سه روز چند تا فیلم دیدم. دیگه یاد گرفتم روی جزئیات فیلم‌ها متمرکز نشم. قبلا وقت
چاپ بادکنک از خدمات ارائه شده در مجموعه چاپ سیلک سایان ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران می باشد.
با استفاده از چاپ بادکنک کسب و کار خود ،چه بزرگ و چه کوچک را به بهترین شکل ممکن تبلیغ کنید.
تاثیر چاپ بادکنک در تبلیغات گاهی حتی از بالون های تبلیغاتی که بر فراز آسمان نمایشگاهه ها معلق هستند بیشتر است.
چاپ بادکنک با لوگو یا پیام شما بهترین روش برای تبلیغات ،تزئین یک محل ، پخش کردن در جمعیت، ایجاد یک محیط سرگرم کننده ، استفاده در جشن
نمی‌دانم چه اندازه با فرهنگ غذا خوردن گیلانی‌ها آشنایی دارید اما در خانواده‌ی من که اصالتا اهل شرق گیلان هستند رسم است که میوه بیاوریم روی سفره‌ی‌غذا. ما با خوردن خیار، هندوانه، خربزه، طالبی، و انگور به عنوان ساید/Side هیچ مشکلی نداریم. برای ما خوردن کوکوی سیب‌زمینی همراه هندوانه یک امر عادی محسوب می‌شود. در این بین، خیار محبوب‌ترین است. همانطور که می‌بینید حتی در لیستم آن را در رتبه‌ی اول جای دادم. دایی حسین که دایی کوچکم است یک دعای ف
بسته بندی پذیرایی ویژه شب یلدا ایپک
بسته بندی پذیرایی ویژه شب یلدا ایپک آماده پذیرایی از مراسمات ، میهمانیها و جشن های شما می باشد .
ایپک با عرضه پک های پذیرایی آماده یلدا توانسته بسیاری از مشکلات شما عزیزان را حل کند .
دیگر نیازی نیس در این شب زیبا و بیاد ماندنی نگران پذیرایی از میهمانانتان باشید .
و می توانید پذیرایی از میهمانانتان را در شب چله به کادر ایپک بسپارید .
اقلام موجود در بسته بندی ویژه پذیرایی یلدا
پک های یلدا دارای اقلام بسیاری ا
چاپ بادکنک از خدمات ارائه شده در مجموعه چاپ سیلک سایان ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران می باشد.
با استفاده از چاپ بادکنک کسب و کار خود ،چه بزرگ و چه کوچک را به بهترین شکل ممکن تبلیغ کنید.
تاثیر چاپ بادکنک در تبلیغات گاهی حتی از بالون های تبلیغاتی که بر فراز آسمان نمایشگاهه ها معلق هستند بیشتر است.
چاپ بادکنک با لوگو یا پیام شما بهترین روش برای تبلیغات ،تزئین یک محل ، پخش کردن در جمعیت، ایجاد یک محیط سرگرم کننده ، استفاده در جشن
نحوه شستن لکه آب هندوانه
در فصل تابستان که گرما بسیار زیاد است میوه های آبدار و خنک بسیار لذت بخش است. از جمله بهترین و مفیدترین میوه ها هندوانه است علاوه بر خاصیت و ارزش غذایی بالایی که دارد، آب زیادی در آن است که اگر در فصل تابستان مصرف شود، برای تامین آب بدن بسیار سودمند می باشد.
به علت مقدار آب زیاد هندوانه، اگر تکه ای از هندوانه که قصد میل کردن آن را داریم بزرگ باشد ،احتمال آن که مقداری ازآن روی لباس یا فرش و حتی مبل چکه کن و لکه هایی را به
‍ اجرای پویش ورزش و بازی های خانگی ویژه اقشار خاصپویش ورزش و بازی های خانگی ویژه جانبازان ومعلولین با هدف تامین حفظ سلامتی و آسایش جسمی ، روانی اجتماعی و معنوی برگزار شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، محسن فریدی معاون امور اجتماعی و فرهنگی در تشریح این برنامه افزود: بازی های ورزشی و خانگی در فضای مجازی به منظور ترویج تحرک بیشتر و ورزش در محیط خانه و زمان قرنطینه انجام می شود.او همچنین بیان کرد: طبق دستورالعمل های ابلاغی سازمان ورزش
 
خرید لوازم، تزئینات و وسایل شب یلدا
سلایق افراد در خرید و تزئینات شب یلدا متفاوت است. برخی طرح تم های یلدای سنتی، کلاسیک و قدیمی تر را می پسندند و برخی طرح های فانتزی و برخی طرح های جدید و مدرن تر را. بهترین حالت برای تزئین سفره ی شب یلدا استفاده از روبان قرمز می باشد که هم خوانی خوبی با هندوانه و انار به دلیل رنگ قرمز آن دارد.
اما از مهم ترین لوازم و وسایلی که در این شب استفاده می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
انواع میوه و تنقلات یلدا: ما
 
با دو تا هندوانه زیرِ بغل، با همین جان لاغر و زردمفکر کردم که می شود جنگید، فکر کردم فقط خودم مَردممردِ بیزار خسته از بیداد
از همه سمت نیزه می بارید، به خودم آمدم تنم خاریدگفتم از شهر دست بردارید، شب شد و سینه را سپر کردممثل یک کوهِ سخت از فولادخواستم مثل آسمان باشم، منجی شهر نیمه جان باشمآشیان پرندگان باشم، با همین دست خالی و سردمنعره برداشتم که ماه آمد، مرد جنگاور سپاه آمدچگوارای بی کلاه آمد، گرچه یک بی چراغ شبگردم
همچنان با زبان شعر و غ
 بازی بادکنک خشم: برای تخلیه خشم در کودکان
یکی از بازی هایی که برای کنترل و تخلیه خشم در بازی درمانی به کار می ­رود، بازی بادکنک خشم است. دراین بازی کودکان چگونگی تخلیه خشم خود را بدون آسیب و آزار دیگران می ­آموزند. اگر کودک یاد نگیرد که خشم خود را تخلیه کند و آن را سرکوب کند، منجر به بروز مشکلات روانی در آنها می­ گردد. خشم یکی از احساسات طبیعی در انسان است و سرکوب کردن آن  منجر به بروز مشکلات روانی زیادی می ­گردد. خشم سرکوب شده در نهایت به نوعی
آهای ... ایهّاالناس ، بگذارید این شهکار آلاجاقی را بگویم که سال قحطی ، چه‌جور سرِ بندگان خدایی را که از بلوک کوه‌میش آمده بودند تا از او گندم به قیمت خون پدرش بخرند بُرید ، و چه‌جوری آن سرها را میان تور هندوانه بار کرد و فرستاد به شهر برای حاکم وقت . از این کارِ او مأمورها هم باخبر بودند و با او دست‌به‌یکی کردند . آن بندگان خدا ، در آن سال قحطی ، دار و ندارِ اهالی ده خودشان را جمع کرده بودند و به پول رسانیده بودند و آمده بودند تا از انبار آقای آ
یک روز استاد دانشگاه به هر کدام از دانشجویان کلاس یک بادکنک باد شده و یک سوزن داد و گفت یک دقیقه فرصت دارید بادکنکهای یکدیگر را بترکانید. هرکس بعد از یک دقیقه بادکنکش را سالم تحویل داد برنده است. مسابقه شروع و بعداز یک دقیقه
ادامه مطلب
معبود من
روزگاری ک در خیالم رنگ ها تمیزو دست نخورده بودند برایت شبانه روز از رنگین کمان مینوشتم,از زلال قلب های روان در دستم..
از نگاه سبز تو
از دوست داشتن های بی چون وچرا
قرار نبود سنگ روی سنگ بندنباشد!
قرار نبود روزگار مارا حواله ی هندوانه ی سر بسته کند...
 
 
+عمل انجام شد. توده خیلی بزرگ بود مجبور شدن مقداری از بافت برست رو هم باهاش بردارن بالاجبار. 
 
+ دردم زیاد بود نمیتونستم گوشی بگیرم دستم . منم که راست دستم! الانم با دست چپم گوشی رو گذاشتم رو پام تایپ میکنم که راحت تر باشه. شاید بگم لپ تاپ بیارن . حداقل دکمه هاش بزرگتره... 
 
+دردم واقعا زیاده و دست راستم هم شده بادکنک :|
 
خواص انجیر 
در متون مربوط به طب سنتی آمده است که می‌توان از این میوه برای بهبود مشکلات بزرگی مانند ناباروری، ضعف بنیه و همچنین نعوظ استفاده کرد. بر همین اساس است که در یونان انجیر به عنوان یک میوه مقدس شناخته می‌شود و مصرف کردن آن بر اساس باورهای کهن منجر به افزایش باروری انسان می‌گردد.
جدای از تعاریف پزشکی سنتی و اسطوره‌ها، خواص انجیر در بهبود قوای جنسی نیاز به بررسی‌های زیادی دارد اما می‌توان گفت که وجود مواد معدنی، مغذی و انتی اکسیدا
 
 
روزی سوداگری بغدادی از بهلول سوال نمود من چه بخرم تا منافع زیاد ببرم؟ بهلول جواب داد آهن و پنبه. آن مرد رفت و مقداری آهن و پنبه خرید و انبار نمود اتفاقا" پس از چند ماهی فروخت و سود فراوان برد. باز روزی به بهلول بر خورد. این دفعه گفت بهلول دیوانه من چه بخرم تا منافع ببرم؟ بهلول این دفعه گفت پیاز بخر و هندوانه. 
سوداگر این دفعه رفت و سرمایه خود را تمام پیاز خرید و هندوانه انبار نمود و پس از مدت کمی تمام پیاز و هندوانه های او پوسید و از بین رفت و ض
انیمیشن باب اسفنجی و شخصیت‌های اصلی آن مثل باب اسفنجی و پاتریک محبوب بچه‌های کوچک هستند. خیلی از بچه‌ها آرزو دارند برای یکبار هم شده دنیای باب اسفنجی رو تجربه کنند. در این مطلب روش برگزاری جشن تولد با تم تولد باب اسفنجی با چندین ایده خاص و با حال آورده شده است.
بچه‌های کوچک عاشق باب اسفنجی و پاتریک هستند و اگر شما بتوانید یک جشن تولد باحال با تم باب اسفنجی برای آن‌ها برگزار کنید، بچه‌ها را حسابی سوپرایز می‌کنید و به آرزوی کوچکشان می‌رسا
فواید و مضرات مصرف هندوانه چیست؟
فواید و مضرات مصرف هندوانه ،علیرغم اعتقاد رایج که هندوانه فقط آب و شکر است ، هندوانه در واقع یک ماده غذایی مغذی متراکم است. 
مقادیر زیادی ویتامین ها ، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها و فقط تعداد کمی کالری را تأمین می کند.
هندوانه با تابستان و پیک نیک و دلایل خوب مترادف شده است.
 کیفیت طراوت و طعم شیرین آنها به مقابله با گرما کمک کرده و دسرعالی را فراهم می کند.
در کنار طالبی ، هندوانه عضو خانواده گیاهشناسی Cucurbitaceae
تکنیک اول : اغراق
برای ساختن روابط خلاق و غیر معمولی راحت ترین راه اینه که اغراق رو در کارهاتون دخالت بدید
مثال اغراق در احساس
مثلا تجسم کنید که تو
پارک محلتون کتاب ادبیات و بادکنک با هم خولت کردن وکتاب ادبیات داره شعر
میخونه و بادکنک هم داره میرقصه وشما هم یک گوشه پارک قایم شدید ودارید
یواشکی به اونا نگاه میکنید صحنه ای رو که دیده میشه باید خوب تجسم کنید و
به من هم تعریف کنید چی دیدید این ودتا عاشق ومعشوق چه احساسی دارن ( خوب
تجسم کنید!!)
همه در تکاپو بودیم ولوله بود فرشید با آرامش پشت میز نهارخوری هندوانه میخورد. علی آقا به فرشید گفت: همه بخاطر شما اسپند رو آتیشن داداش؛ اونوقت شما هندونه میخوری؟ فرشید جواب داد: تو چندتا جبهه باهم جنگیدن خیلی سخته علی؛ گاهی باید بزنی به بی خیالی که سکته نکنی.
خواهری بودم عصبانی که دلم برای غوغای دل برادرش کباب میشد.
تم تولد دخترانه 
تولد های دخترانه اکثرا با تم های خاصی که معمولا شخصیت های کارتونی است برگزار میشود.شخصیت های مورد علاقه دختران شامل فروزن ، پونی ، اسب تک شاخ ، دختر کفشدوزکی و... استکه با بادکنک های همرنگ آن تزئین میشود .پک کامل یک ست تولد شامل پک پیش دستی و لیوان ، ریسه ، کارد وچنگال ، کارد کیک بری ، استند شخصیت ، ظرف پاپ کرن ، تاپر و شمع میشود.که همه ی این آیتم ها یک هارمونی رنگی دارند یا در طرح و شکل آنها هماهنگی وجود دارد .مواردی که باید در تم
دیدم امشب شب یلداست و همه چیز رنگ و بوی یلدا داره. گفتم چه خوب که بیاییم و به روند خرید هندوانه و پسته و آجیل شب یلدا مردم در این چند سال یه نگاهی بکنیم.
این شد که نشستم و بعد از چند ساعت کار روی داده ها (اصلا تصور نمیکردم که این همه زمان و انرژیمو بگیره!) اطلاعاتو از بودجه خانوار استخراج کردم و کشیدم.
این هم نمودارش
ادامه مطلب
ماه شعبان برای خودش یک فصل از زندگی است. در زندگی معنوی ما فصل مناجات، ماه شعبان است. البته در دیگر فصل‌ها زندگی هم مناجات نقش پررنگی باید داشته باشد ولی فصل مناجات شعبان است.چگونه به تابستان می‌گوییم فصل هندوانه؟ و یا مثلا فصل زولبیا و بامیه ماه مبارک رمضان است و یا فصل مرکبات زمستان است. در شعبان هم مناجات از لازمه‌های زندگی ما است و فصل آن است.
سکته، چه از نوع قلبی یا مغزی آن؛ چیزی جز عدم خون رسانی درست به این دو دستگاه بدن و ایجاد اخلال در عملکردشان نیست.
عدم خون رسانی درست به قلب یا مغز، دلایلی مختلفی می تواند داشته باشد که به دو مورد آن اشاره می شود:
1- غلظت خون: وقتی غلظت خون زیاد باشد، خون در رگها به آرامی حرکت کرده و در نتیجه؛ ممکن است به قلب و مغز خون رسانی انجام نگیرد.
کسانی که دچار این عارضه هستند، باید آب بیشتری در طول روز بنوشند. زیرا نوشیدن آب از غلظت خون می کاهد.
در بین میوه ه
سنت‌ها به همین راحتی حذف می‌شوند. کم کم یلدا، نوروز، چهارشنبه سوری و... به پایان خود می‌رسند و زندگی ماشینی جای تمام سنت‌ها را می‌گیرد.
یلدا نزدیک است. شبی طولانی که ایرانی‌ها دور هم جمع می‎شوند، آمدنِ زمستان را جشن می‌گیرند، انار و هندوانه می‌خورند، با آجیل، خود را سرگرم می‌کنند و القصه، در آخرین شب پاییز، حسابی خوش می‌گذرانند.
ادامه مطلب
جشن تولد یکی از بهترین جشن هاییست که در بین تمامی افراد ساکن در این دنیای خاکی مرسوم بوده و هر کسی برای عزیزانش روز تولد را به بهترین شیوه جشن خواهد گرفت. اما گرفتن یک جشن تولد به آن سادگی هم که فکر می کنیم نخواهد بود و برای برگزاری یک جشن تولد خوب نیاز است تا مواردی را رعایت کنید؛ در مطلب امروز می خواهیم انواع مختلف از تزیین اتاق تولد مناسب برای کودک و بزرگسالان را برای شما به نمایش بگذاریم، در این بین و در مطلب امروز می توانید نکاتی برای برگ
برپایی ایستگاه صلواتی ویژه عیدسعیدغدیرخم 
ازعناوین مهم برنامه ها:
توزیع بادکنک به کودکان جهت نهادینه نمودن یادغدیر در اذهان کودکان 
ثبت نام واهداجوایز به قیدقرعه به اشخاصی که مزین به نام حضرت علی علیه السلام میباشند
پذیرایی
ازکلیه عاشقان ولایت دعوت میشودجهت هرچه باشکوهتر برگزارشدن این ایستگاه کمک های خودرا به شماره کارت زیرواریزنمایند
بانک صادرات۶۰۳۷۶۹۷۵۱۶۳۳۹۶۹۱
☎️۷۲۳۳۳۹۰ 
موسسه قرآنی شیفتگان وحی
تم تولد پسرانه
تم تولد پسرانه اکثرا شخصیت های کارتونی و یا تیم فوتبال هستند .
تم مرد عنکبوتی تشکیل شده از رنگ قرمز مخصوص پسربچه های معمولا زیر 10 سال میباشد .
باتوجه به رنگبندی این تم بهتر است در بادکنک آرایی از رنگ قرمز استفاده کند .
مرد عنکبوتی شخصیت مورد علاقه پسران است .
پس اگر فرزند  شماهم مرد عنکبوتی را دوست دارد گزینه ی خوبی است تا برای تولدش اورا خوشحال کنید .
بن تن یک پسربچه ی بازیگوش ولی قهرمان است
که با ساعت جادویی اش به موجودات مختلفی
جشن تعیین جنسیت 
عکس بارداری نیز مانند عکس کودک و عکس نوزاد که در آتلیه عکاسی گرفته میشود متنوع و دارای خلاقیت زیادی هستند .
آمدن یک عضو جدید به خانواده باعث هیجان و خوشحالی اعضای خانواده است . این اتفاق بزرگی است که در فرهنگ ها و رسوم مختلف به گونه های متفاوتی خبر بارداری را اعلام میکنند و آن را جشن میگیرند .
اللخصوص اگر اولین بارداری باشد و اولین فرزند بخواهد به دنیا بیاید .
همانطور که در مقاله های قبلی وبلاگ آتلیه عکاسی بن سای خوانده اید مت
 
کارد و کفگیر کیک شب یلدا
کارد و کفگیر کیک شب یلدا جنس آن از پلاستیک مرغوب ، محکم و با دوام است ، دسته ی این محصول به طور استاندارد طراحی و آراسته شده با آویزهای روبانی و برچسب های مقوایی طرح هندوانه می باشد.
برچسب‌ها: کیک شب یلدا
لوازم تولد ظروف یکبارمصرف 
عرضه کننده:
تم تولد  /  بادکنک با طرح های مختلف  / لوازم آتش بازی 
سفره های مجلسی و معمولی با بهترین کیفیت کمترین قیمت 
ظرف یکبار مصرف با سایز رنگ های مختلف کیفیت بالا 
نایلون در سایز های مختلف وکیفیت باور نکردنی 
آدرس صالح شهر روبه روی تاسیسات آب            
شماره تماس:     09167563786
                   

                                                                       
هندوانه کوهی چیست ؟


هندوانه کوهی یا شپله یا
کاپاریس که در ارومیه با نام " داغ قارپوزی "معروف
است.بالا بردن مقاومت بدن در برابر سرماخوردگی ، خاصیت ضد نفخ ، تحریک و تقویت کبد
و ضد عفونی کردن کلیه از جمله خواص داروئی هندوانه کوهی است. درطب سنتی ایران قسمت
های مختلف هندوانه کوهی به عنوان داروی محرک کبدی ودرمان تصلبشرائین ، کاهش نفخ ، ضـدرومـاتـیـسم
و بــه عـنـوان یـک مدر (دیورتیک ) مورد استفاده قرار می گیرد .
تمامی قسمتهای گیاه هندوانه
کوهی مانن
چند مقاله مفید برای خانم های خوش سلیقه
در وب سایت ایرانیان بیوتی منتشر گردیده است.
جهت یادگیری و آموزش تزیین مدل های مختلف هندوانه برای شب یلدا به لینک زیر مراجعه کنید.
تزیین هندوانه شب یلدا
 
 
برای آشنایی با خواص و طرز تهیه و تاریخچه ی پیدایش چای ماسالا به لینک زیر مراجعه کنید.
 
چای ماسالا و طرز تهیه آن
 
 
منبع: وبسایت ایرانیان بیوتی
دیانای عزیزم
چرا وبلاگت خالیست؟ منتظرم بخوانمش.
بحث را عوض نمی کنم. اصلا هم نمی خواهم به رویم بیاورم که چند هفته(دوتا؟)است که بهت زنگ نزدم.
واقعا مرا ببخش. تا آخر نامه را بخوانی، می فهمی دلم واقعا برایت تنگ شده بود. ولی میدانی...بیشتر دلم برای خودم تنگ شده بود. از ماریا هم بپرسی بهت می گوید، تا بهم زنگ نمی زد، باهم حرف نمی زدیم. باید از همه چیز دور می بودم.
وحالا، خبرها:
شب یلدای فامیلی جمعه شب بود. یلدای اصلی، شب شنبه بود که من و باران دوتایی گرفتی
تخمه ژاپنی محصول کدام کشور است از سایت ایندکس وار دریافت کنید. ویکی‌پدیا دانشنامهٔ آزاد باید دانست که این نوع تخم در یکی از روستاهای اطراف دماوند جابان که همجوار غربی سربندان بوده و ساکنان مرتبط هم از اصل کرمانج هستند کشت می. عکس گیاه تخم ژاپنی تخم ژاپنی فربه کننده است هندوانه تخم ژاپنی روش کاشت این محصول را در کشور ژابان دماوند جابُن یا جابون پرورش. تخمه ژاپنی محصول کدام کشور است تخم ژاپنی یا جابونی؟ مساله این است هم‌چنین در علت دیگری آمد
تخمه ژاپنی محصول کدام کشور است از سایت ایندکس وار دریافت کنید. ویکی‌پدیا دانشنامهٔ آزاد باید دانست که این نوع تخم در یکی از روستاهای اطراف دماوند جابان که همجوار غربی سربندان بوده و ساکنان مرتبط هم از اصل کرمانج هستند کشت می. عکس گیاه تخم ژاپنی تخم ژاپنی فربه کننده است هندوانه تخم ژاپنی روش کاشت این محصول را در کشور ژابان دماوند جابُن یا جابون پرورش. تخمه ژاپنی محصول کدام کشور است تخم ژاپنی یا جابونی؟ مساله این است هم‌چنین در علت دیگری آمد
شب یلدا
, از جشن های ما ایرنیان که همه ساله برگزار شده و به فال نیک گرفته می
شود، شب یلدا نام دارد. خوشبختانه از معدود جشن‌هایی است که فراموش نشده
است. این جشن از زمان‌های بسیار گذشته رواج داشته و از سنت‎های بسیار خوب
ما ایرانی‌ها محسوب می شود. در ادامه مطلب به معرفی شب یلدا و آداب و رسوم
آن می پردازیم
 
 
شب یلدا
 
شب یلدا به غروب آخرین روز پاییز تا طلوع آفتاب
روز بعدش اطلاق می شود. کلمه‌ی یلدا از ریشه‌ سریانی است که معنای تولد یا
زایش زاد

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها