نتایج جستجو برای عبارت :

شیپ فایل معادن استان بوشهر

شیپ فایل معادن استان بوشهر فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: boshehr_mine.shpحجم فایل: 86قیمت: 5000 تومانبخشی از متن:لایه نقشه معادن استان بوشهرمکانیابی دقیق محل معادننوع ماده معدنی استخراجیقابلیت اجرا و ویرایش در arcgis و اتوکد
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
سفیر جنوب:با حضور تیم متخصص جداسازی در بوشهر، چهاردهمین اهدای عضو استان بوشهر در سال جاری انجام شد و قلب این جوان با یک فروند جت به تهران ارسال شد.
علی باقری مسئول تیم فراهم آوری عضو پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: تاکنون بیش از ۶۰ اهدای عضو در استان بوشهر انجام شده است.
ادامه مطلب
خرید و فروش فیش حج در بوشهر
 
فیش حج عمره و تمتع استان بوشهر را با بالاترین قیمت خریداریم با مجوز انتقال از سازمان حج و زیارت
بهترین خریدار فیش حج عمره و تمتع در سراسر استان بوشهر
نمایندگی فعال دفتر ایران حج در استان بوشهر: برازجان، بندر کنگان، بندر گناوه
خورموج، اهرم، عسلویه، جم، بندر دیر، بندر دیلم، تنگستان، دشتی
دفتر ایران حج فیش حج عمره و تمتع را با نازلترین قیمت در استان بوشهر به فروش میرساند،
لطفا جهت خرید و فروش فیش حج و مشاوره رایگان
شرکت نوین سازان پاسارگاد , بزرگترین تولید کننده انواع سیستم های کنترل تردد در سراسر استان بوشهر و سایر استان های دیگر آماده ازایه خدمت به تمامی هم میهنان عزیزمان می باشیم .
ارایه ۴ سال گارانتی تعویض و ۱۵ سال خدمات پس از فروش روی تمامی محصولات , ضمانت کار ماست .
طراحی , تولید , فروش و واردات تمامی محصولات کنترل تردد و محصولات امنیتی به شرح زیر :
فروش راهبند در بوشهر
فروش راه بند در بوشهر
فروش گیت در بوشهر
فروش گیت تردد در بوشهر
فروش گیت مترویی در
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: مدل‌های پیش بینی فصلی نشان می‌دهد که میزان بارش در فصل پاییز در حد میانگین خواهد بود.
به گزارش «خلیج فارس»؛ فرج الله شکوهی پور در نشست ستاد مدیریت بحران استان بوشهر بیان کرد: بر اساس آخرین مدل پیش بینی فصلی که مربوط به هفته اول شهریور است، میزان بارش پاییزی در استان، در حد میانگین است.
به نوشته باشگاه خبرنگاران، او افزود: استان بوشهر از مهر پارسال یعنی آغاز سال آبی ۹۸-۹۷ تا کنون، ۳۶۲.۶ میلیمتر بارندگی داشته
در تدوین نقشه راه استان بوشهر 50 جلد کتاب و 30 پایان نامه استفاده شده است. در راستای این اقدان از جوانان و نخبگان خواسته شده تا راهکارهای خود را ارائه نمایند. تشکیل هفت کار گروه یا هفت بخش: " اقتصاد" "عدالت و مبارزه با فساد" "عزت ملی" "روابط خارجی" " مرزبندی با دشمن" " سبک زندگی" " علم و پژوهش" و " معنویت و اخلاق".
 
در واقع بیش از ۲ سال است که اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و ستاد نقشه جامع علمی کشور بر روی این سند کار کرده‌اند. کلیات سند توسعه دانش‌بنیا
موقعیت جغرافیایی،استان،شهرستان و روستااستان فارس از شمال با استان اصفهان و یزد از مغرب با استان های کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر از جنوب با استان هرمزگان و بوشهر و از شرق با استان کرمان و هرمزگان همسایه است.مساحت آن حدود 133000 کیلومتر مربع است و در ارتفاع 1491 متری از سطح دریا قرار دارداین استان بین مدارهای 27 درجه و 2 دقیقه و 31 درجه و 42 دقیقه عرض شمالی و 50 درجه و 42 دقیقه و 55 درجه و 36 دقیقه طول شرقی از نصف النهار گرینویچ قرار گرفته است
ادامه مطلب
شیپ فایل معادن استان فارس فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: fars_mine.shpحجم فایل: 130قیمت: 5000 تومانبخشی از متن:لایه نقطه ای نقشه معادن استان فارسمکانیابی دقیق محل معادننوع ماده معدنی استخراجیقابلیت اجرا و ویرایش در arcgis و اتوکد
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از تقویت سامانه بارشی در استان خبر داد و گفت: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر وجود دارد.
به گزارش سفیر جنوب؛فرج‌الله شکوهی‌پور  اظهار داشت: با توجه به تقویت سامانه بارشی، شاهد تشدید بارندگی‌ها همراه با رعد و برق های شدید و وزش باد شدید و گاهی تندبادهای لحظه ای از  بعد از ظهر یکشنبه تا پایان روز دوشنبه خواهیم بود.
ادامه مطلب
بانوی ورزشکار آب پخشی،در مسابقات تیراندازی استان بوشهر با کسب بیشترین امتیازات،عنوان برتر را کسب کرد.
به گزارش سفیر جنوب؛نوشین پی خسته بانوی تیرانداز آب پخشی توانست در مسابقات استانی بمناسبت دهه کرامت،مقام برتر را کسب نماید.

ادامه مطلب
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر،در شهر آب پخش حضور یافت و با مردم دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش سفیر جنوب؛شامگاه پنج شنبه آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با حضور در شهر آب پخش،دفتر امام جمعه بخش و حسینیه اباعبدالله الحسین(ع) این شهر را افتتاح کرد و سپس در محل حسینیه و در حضور مردم به سخنرانی پرداخت.
ادامه مطلب
افتخاری دیگر برای هنر تئاتر آب پخش به ثبت رسید.
نمایش زیر زمین به کارگردانی جواد فروزش و نویسندگی آرش عباسی توانست با شایستگی به جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر راه یابد.
این افتخار آفرینی بزرگ را به این هنرمندان شایسته آب پخشی تبریک و تهنیت عرض می نمائیم.
ادامه مطلب
فرود پرواز وزیر اقتصاد در شیراز به جای بوشهر
دژپسند برای سفر یک روزه صبح امروز راهی بوشهر شده بود که به دلیل مه‌گرفتگی در بوشهر، در فرودگاه شیراز به زمین نشست
احتمالا سفر وی لغو نخواهد شد و ظهر امروز در بوشهر خواهد بود/ خلیج فارس
پنج شنبه ، ۲۸ آذر ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت وگو با ایلنا درباره آخرین آمار حوادث جوی تا صبح امروز ۱۳ فروردین گفت: تاکنون براثر حوادث جوی در ۱۵ استان کشور ۲۲ نفر مصدوم شده اند. همچنین از کل مصدومان ۱۴ نفر بوسیله صورت زمینی بوسیله مراکز درمانی واگذاری یافته اند و ۸ نفر در محل به عارض سرپایی تداوی شده اند. وی درباره مصدومان این حوادث گفت: ۲ نفر تو بوشهر، ۶ نفر در سیستان و بلوچستان، یک نفر در فارس، ۲ نفر داخل خراسان جنوبی،
شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگ ترین تولید کننده انواع راهبند اتوماتیک با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت موجود در ایران.
انواع راهبند پارکینگ ،راهبند هتل ها،راهبند تگ خوان و راهبند پلاکخوان با دو سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش در بوشهر.
راهبند اتوماتیک اوژن با موتور قدرتمند 200 وات،گیریبکس صنعتی اختصاصی،ترمز ابتدا و انتهای بازو و دو خروجی تشخیص ابتدا و انتهای بازو دارای استهلاک ناچیز میباشد و این قابلیت را به راهبند میدهد که به
اگر قصد اسباب‌کشی و تغییر محل کار و زندگی را دارید، اگر قصد انتقال جهیزیه از تهران به بوشهر را دارید، اگر می‌خواهید هرگونه باری را از تهران به مقصد بوشهر ارسال نمایید یا حتی اگر به دنبال شرکتی متمایز جهت ارائه خدمات وابسته به باربری هستید سپند بار انتخاب شما است. مجموعه سپند بار […] حمل بار و باربری تهران به بوشهر
منبع : سپند بار
 
عمارات ملک بوشهر یکی از این بناهای تاریخی است که صاحب آن یکی از تجار معروف شهر بوشهر است. این عمارت در دوره قاجاریه ساخته شده است. این عمارت زیبا در ۸ کیلومتری بوشهر و در کوچه ملک، واقع در خیابان ماهینی و محله بهمنی شهرستان بوشهر قرار دارد. عمارت ملک بوشهر یک مجموعه ساختمانی است که با داشتن یک قرن سابقه، اکنون یک عمارت تاریخی محسوب می‌شود.
ادامه مطلب
لینک لیست کانالها و گروهای استانی سراسر ایران.      
آدرس بنیاد کشه در ویکی پدیا : https://en.kfwiki.org/wiki/KF_Wiki
کانال استان تهران
https://t.me/KesheFoundation_Tehran
گروه استان تهران
https://t.me/joinchat/EQhzyRbUgUPQjAeYfSqemQ
کانال استان یزد
https://t.me/KesheFoundation_Yazd
گروه آذربایجان شرقی
https://t.me/joinchat/AAAAAFlj-QVBtUprtayu1w
کانال آذربایجان شرقی
 https://t.me/joinchat/AAAAAFlj-QVBtUprtayu1w
گروه آ ش
https://t.me/joinchat/DwKM-EX7w3aBHOk_r3SolA
گروه استان آذربایجان غربی
https://t.me/joinchat/Byl7wVC0yk9mZgkOJ1_hoA
گروه استان بوشهر
https://t.me/joinchat/A8aSQVVl-k4Sgpf2P4lP-A

گروه و
در دیدار دست اندرکاران کنگره ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر که دوشنبه ۲۳ دی ۹۸ برگزار شده بود صبح امروز در بوشهر منتشر شد: کسی از دوستان ما میگفت اگر شهید نادر مهدوی متعلّق به کمونیست ها بود، یک چگوارا از او درست میکردند؛ یک چهر ه بین المللی مبارز. حضورش در منطقه خلیج فارس، آن درگیری اش با آمریکایی ها، بعد هم دستگیری و شکنجه و شهادتش/ رئیسعلی دلواری، آدم به این عظمت، آدم کمی که نیست، در بین نسل جوان ما چند درصد او را میشناسند؟ چند درصد اسم او را شنیده
همایش و مراسم‌های جایزه دوسالانه ادبی بوشهر به‌خوبی و خوشی برگزار شد و داوران و فعالان ادبی آمدند و رفتند، تصاویر سناتورهای پهلوی در بوشهر نصب و جمع شد اما حواشی های آن باعث شد تا مردم پاسخگویی شهرداری بوشهر و مدیران زیرمجموعه را آن مطالبه کنند.

ادامه مطلب
آدرس کلید سازی های بوشهر
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که کلید قفلی را گم کرده باشید و یا اینکه بخواهید از روی کلید، یک نسخه دیگر کپی کنید برای اینکارها احتیاج به بهترین کلید سازی در بوشهر دارید.در جدول زیر آدرس کلید سازی های بوشهر به همراه تلفن کلید سازی های بوشهر جمع آوری شده تا به راحتی بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.در بعضی مواقع شما احتیاج به کلید ساز سیار در بوشهر دارید تا بتواند در محل حظر پیدا کند.و در بعضی مواقع ممکن است نصف
مراکز پلیس + 10 بوشهر کجاست؟
دفاتر پلیس +10 خدمات گوناگون و گسترده ای را ارائه می دهند  و برای هر کدام از ما حداقل یکبار اتفاق افتاده که برای انجام خدمات خاصی به این دفاتر مراجعه کنیم.در جدول زیر آدرس پلیس+10 بوشهر برای راحتی هرچه تمام تر شما، به همراه تلفن پلیس+10 بوشهر جمع آوری شده است
دیروز به اتفاق عموی عزیزم (مسعود) برای دیدن بازی شاهین بوشهر با سرخپوشان ماهدشت برای اولین بار برای تماشای بازی فوتبال از نزدیک به استادیوم ورزشی اکباتان تهران رفتم.خداروشکر بعد از 10 سال دوباره شاهین بوشهر به لیگ برتر راه یاقت و حس حال خوبی به ما داد.و اونجا پر از بوشهری هایی بود که مدت ها حتی توی خود بوشهر ندیده بودمشون! ان شا الله که امسال شاهین قهرمان لیگ بشه.
به گزارش بوشهرنیوز؛ گفته می شود افراز بهزادزاده در نشستی نیمه خصوصی با انتقاد از وضعیت موجود کشور اظهار داشته که تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و بهره گیری از بیانیه گام دوم انقلاب است.
 
بهزادزاده همچنین در این نشست اعلام کرده بود که مجلس آینده باید در اختیار جوانان پایِ کار قرار بگیرد و کسانی نمایندگی مردم را به عهده بگیرند که خود را نوکر ملت بدانند نه ارباب.
 
همچنین وی در این نشست که در منزل یکی از حامی
1. درخواست نصب و راه اندازی پروژه
در صورتی که درخواست نصب دوربین مداربسته هایک ویژن از نمایندگی هایک ویژن در بوشهر را دارید می توانید به صورت زیر عمل کنید:
به صفحه درخواست نصب دوربین مداربسته رفته و فرم مربوطه را پر کنید.
سپس همکاران ما با شما تماس گرفته و پس از بازدید رایگان از پروژه و طراحی فنی، پیش فاکتور صادر شده و به شما ارائه می گردد.
در صورت تایید پیش فاکتور اجرای پروژه، با در نظر گرفتن مقیاس آن، نصب و راه اندازی پروژه توسط شرکت تارتن
سفر به بوشهر در حاشیه خلیج فارس پر از هیجان است و تجربه ای متفاوت از طبیعت را به شما می دهد. یکی از دیدنی های طبیعی این استان گنبد نمکی جاشک است که یکی از بزرگ ترین، فعال ترین و زیباترین در نوع خود در سراسر جهان می باشد. تاریخ شکل گیری آن به ۶۰۰ میلیون سال پیش باز می گردد و به عنوان یکی از آثار فسیلی ملی ایران در سال ۱۳۸۶ به ثبت رسیده است. زیبایی خیره کننده آن به خاطر نمک خوراکی است که جلوه ای خیره کننده به آن بخشیده است.
ادامه مطلب
مدیر اداره ثبت اسناد و املاک بوشهر گفت: از یک میلیون و ۷۹۸ هزار و ۹۸۳ متر مربع اراضی ملی از ابتدا تا پایان سال ۱۳۹۸ مقدار یک میلیون و ۵۸۴ هزار و ۹۵۶ متر مربع در سیستم کاداستر جانمایی شده که معادل ۸۸ درصد است. 

کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر، به گزارش خبرگزاری میزان، سعید محوری ضمن تأکید بر وظایف قانونی سازمان‌های متولی زمین در راستای حفظ و حراست از اراضی ملی گفت: خوشبختانه اراده واقعی و همگانی برای حفظ و نگهداری منابع ملی در استان بوشهر
خرید سنگ تراورتن محلاتبه طور کلی میتوان گفت معادن محلات بهترین و با کیفیت ترین سنگ های تراورتن ایران را دارا می باشند.معادن تراورتن محلات سنگهایی کم سوراخ و با کیفیت هستند که از تم کرمی تیره تا رنگ سفید را پوشش می دهند.معادنی همچمون تراورتن آتشکوه عباس آباد دره بخاری حاجی آباد جزو معادن تراورتن منطقه نیمور محلات هستند که جزو با کیفیت ترین و زیباترین سنگ های تراورتن در ایران هستند.جهت خرید سنگ تراورتن محلات اعم از سنگ تراورتن آتشکوه سنگ های
باربری مشهد
باربری مشهد با نام تجاری نتسان بهترین مسیر باربری با ارزانترین قیمت را از مشهد به بندر بوشهر ارائه می دهد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...
بهترین مسیر باربری ارزان مشهد بندر بوشهر
شرکت نوین سازان پاسارگاد نمایندگی انحصاری مجموعه فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان آماده ارایه خدمت به تمامی هم میهنان عزیزمان در سراسر کشور می باشد. 
ارایه خدمت در زمینه ی طراحی ,تولید و فروش و تعمیرات انواع راه بند در سراسر کشور می باشد.
فروش انواه راه بند هیدرولیکی و راه بند الکترومکانیکی در تهران
فروش انواع گیت تردد در سراسر اصفهان و سایر استان ها
فروش انواع سیستم های کنترل تردد در سراسر استان خوزستان و سایر استان ها
فروش انواع سیستم های
آدرس صرافی های بوشهر
صرافی ها یکی از حساس ترین شغل های امروزی می باشند. برای تبدیل پول خود به واحد پولی کشور های دیگر به صرافی ها مراجعه میکنیم.همیشه پیدا کردن لیست صرافی های منتخب بانک مرکزی در بوشهر بسیار مهم بوده ازینرو برایتان بهترین صرافی های بوشهر  را در جدول زیری آماده کردیم که آدرس و تلفن آنها نیز موجود می باشد
صرافی چیست؟
صرافی در لغت به معنای داد و ستد انواع پول است. پیدایش آن به عنوان یک حرفه را می‌توان ناشی از نیاز مردم به تعیین و
فرج‌الله شکوهی‌پور اظهار داشت: از روز جمعه با ورود سامانه بارشی به غرب و جنوب غرب کشور، به تدریج بر میزان ناپایداری‌های جوی در استان افزوده می‌شود.
وی بیان کرد: از عصر روز جمعه بارش باران بر روی دریا و نواحی غربی خلیج فارس آغاز می‌شود و با نفوذ تدریجی به استان، به تناوب تا اوایل روز یکشنبه وقوع بارش پراکنده باران، گاهی رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد در سطح استان پیش بینی می‌شود.
ادامه مطلب
اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر http://www.mirasbushehr.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان تهران http://tehran.ichto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان http://www.isfahancht.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان ایلام http://www.ilamchto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان جنوبی http://www.skchto.com/fa
اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان شمالی http://www.nkchto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان رضوی http://razavichto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان خوزستان http://www.miraskhz.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان سیستان و بلو
به گزارش روزنامه نگار همشهری آنلاین در این ورزش که در روستا بوشهر برگزار می شد علی علیپور تو دقایق 6 و 38 و وحید امیر دردقیقه 26 برای تیم میهمان گلزنی کردند.داخل نیمه نخست این بازی عقاب بوشهر توان مقابله با همتای خود را نداشت بیشتر در صد مالکیت توپ متعلق بوسیله پرسپولیس بود.
 
به خودم وعده ی یک سفر به استان یزد را داده بودم . هر جور بود بالاخره به قولم عمل کردم .
من عاشق بومگردی های این استانم .
سفر به استان یزد یعنی قدم زدن در دل تاریخ ایران .
و دیدن جاهایی که دست بیگانه نرسیده و یا خیلی کم رسیده . 
مردمی آرام و متین که هنوز به اخلاقیات تا حدود زیادی پایبند هستند و میشه امنیت را تا حدودی از نزدیک لمس کرد .
من عاشق و شیفته ی معماری استان یزدم . بادگیرها ، سقف هاط گنبدی و آب انبارها ...
خانه های بزرگ و هشتی و صفه و شیشه های ر
معادن شناسایی شده شهرستان ملایر. 
حدود49درصدمنابع زیرزمینی ومعادن غنی استان همدان درشهرستان ملایر است وبعضی از آنها از جمله( فلدسیات، آندالوزیت )دراستان، ایران و خاورمیانه از نظر کمیتوکیفیت دارای رتبه اول است وبه بخشی از معادن شناسایی شده ، حدود( 33 ) معدن کوچک وبزرگ اجازه برداشت موقت داده شده که در تولیدات صنعتی و...استفاده یا به خارج از ایران صادر میشود.
معادن شناسایی شده شهرستان ملایر عبارتند از:
1.لاشه آهکی. کوه گرمه. کوه رومیه شمالی..
2 آند
 
مشخصات فردی و روزمه کاری افراز بهزاد زاده
نام و نام  خانوادگی :افراز بهزادزادهتاریخ تولد: ۱۳۵۳سوابق تحصیلی۱-دیپلم فرهنگ و ادب٢-کارشناسی علوم و انتظامی٣-کارشناسی حقوق٤-کارشناسی ارشد رشته حقوق جزا و جرم شناسیسوابق اجرایی:۱-شاغل به خدمت در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سال ١٣٧٢ تا ١٣٧٩ ٢-شاغل به خدمت در  سازمان قضایی   نیروهای مسلح جمهوری اسلامی  ایران از سال ١٣٧٩تا١٣٩٨ ٣-عضو دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت  نظام٤-ریس کمیته صنعت و معدن
به همسر گفتم: ولی خوبیش این بود که حداقل بعد چهل روز، چند ساعت حالمون خوب بود...
گفت: الانم حالمون خوبه، فقط یه کم ماشین نداریم!!!
یه کم؟! :)))
ماشینو که گرفتن تصمیم گرفتیم به هیشکی نگیم چی شده. که هم نگران نشن و هم سرزنش نکنن!!! اصلا فکر نمیکردیم این همه طولانی بشه قصه! بابا چند باری به رومون آورد که "میدونم یه چیزی شده و نمیخواین بگین.." ولی هی ما مقاومت کردیم بلکه حل بشه و مجبور نشیم بگیم! حالا هم من هم همسر به یه نتیجه مشترک رسیدیم: "تا به بابا اعترا
به گزارش سفیر جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری وزهکشی استان بوشهرنشستی پیرامون بررسی مسایل ومشکلات باغداران شبکه آب پخش در محل دفتر مدیرعامل این شرکت برگزار گردید. در این نشست روح اله محمدی مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری وزهکشی استان بوشهرباغداران را از ارکان اساسی مدیریت توزیع عادلانه  آب درشبکه های آبیاری وزهکشی استان برشمرد و افزود:تعامل و همکاری آنان با متولیان توزیع آب یک ضرورت است.
ادامه
یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات از اتصال اینترنت همراه در تهران و ۷ استان دیگر خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان‌ از اتصال اینترنت همراه در استان‌های مرکزی، قم، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان شرقی، هرمزگان، بوشهر و تهران (به جز شهرستان‌های غرب استان) خبر داد.
شایان ذکر است اینترنت اپراتور ایرانسل و همراه اول و
انزده استاندار در ایران اعلام کردند با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه های و همچنین نزدیکی تعطیلات نوروزی به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور از پذیرش مسافران و کلیه افراد غیربومی در استان های خود خودداری خواهند کرد.
شب پنجشنبه 15 اسفند 1398، استان گیلان اولین استانی بود که اعلام کرد هیچ خودرو و مسافر غیربومی را نمی پذیرد.
هم زمان استانداری مازندران نیز اعلام کرد مسیرهای ورودی به این شهر نیز توسط پلیس مسدود است.
استان خراسان رضوی نیز که همه سا
در کمتر از یک هفته 6 کشته و در یک روز 5 نفر شامل 4 عضو از یک خانواده بر اثر تصادف در جاده ساحلی بوشهر به بندر دیّر (جاده مرگ) جان باختند. سرهنگ جابر پاپری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این سانحه که در جوار روستای گلستان » شوتی « ساحلی رخ داد تنها سرنشین خودرو پژو ۴۰۵ (خودرو های سواری که کالای قاچاق حمل میکنند)فوت کرد. وی بیان کرد: از چهار سرنشین پژو پارس نیز که از سمت بوشهر به دیر در حرکت بود چهار نفر کشته شد. پاپری یادآور شد:علت وقوع این حاد
شرکت فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان،عامل فروش و نصب و راه اندازی انواع سیستم های راهبند هیدرولیک فک ایتالیا،راهبند هیدرولیک فادینی ایتالیا،راهبند هیدرولیک اوژن ایران در جنوب کشور،استان بوشهر و دارای نماینده مقیم نصب و خدمات پس از فروش در منطقه ویژه عسلویه
مناطق جنوبی ایران و به خصوص استان بوشهر و عسلویه به دلیل شرایط خاص آب و هوایی  و رطوبت بالای هوا،بحث خوردندگی به دلیل وجود نمک در هوا و .... مناطقی هستند که استفاده از راهبند های الکترو
به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری ازشبکه های آبیاری وزهکشی استان بوشهر روح اله محمدی مدیرعامل شرکت با بیان این مطلب افزود:باتوجه به ضرورت لایروبی در کانال های درجه یک و دو در شبکه آب پخش با شروع آبیاری پس از برداشت محصول نخیلات اجرای طرح فوری لایروبی و تعمیر ونگهداری شبکه های آبیاری وزهکشی درحال انجام می باشد.

ادامه مطلب
سریال سرنوشت یک مبارز از شبکه استانی بوشهر در حال پخش میباشد
و فردا قسمت دوم یا سومش هست
سریال سرنوشت یک مبارز حوالی ساعت11:20یا11:30پخش میشود البته فک نکنم جمعه و پنجشنبه ها پخش بشه
امیدوارم از دیدن این سریال لذت کافی رو ببرید
معرفی این سریال به زودی قرار داده خواهد شد
باورم نمیشه.امروز جواب آزمون نیروگاه اتمی بوشهر اومد و من ناباورانه در حالی که اصلا در شرایط جسمی و روحی خوبی آزمون نداده بودم ، دعوت به مصاحبه شدم.دعوت به مصاحبه به صورت سه برابر ظرفیت هست ، این یعنی از هر سه نفر یک نفر مشغول به کار خواهد شد ، امیدوارم معجزه بشه و این دفعه مصاحبم رو به خوبی انجام بدم.
خیلی خوشحالم.خییییلی...
کارشناس محیط زیست لرستان نیز در این میزگرد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۶۱ مورد بازدید نظارتی از واحدهای صنعتی استان و ۱۰۷ مورد بازید منابع آبی،۱۴۹ مورد بازید از طرح های توسعه ای، ۱۲ مورد مخالفت با انتقال پسماندهای ویژه از استان های دیگر ثبت شده است.
 
به گزارش ایرنا، تخریب روز افزون جنگل‌ها و مراتع، بهره‌بردای بی‌رویه از معادن و منابع طبیعی، افزایش جمعیت و کاهش روزافزون منابع، خشکسالی و تغییرات اقلیمی،  آلودگی خاک، آب و هوا تنها بخش
بوشهری های عزیز سلام و درود به شما، در گروه های واتساپ بوشهر، دختر و پسرهای بوشهری وجود دارند که شما می توانید در گروه های واتساپ بوشهر عضو بشید
و با هشمهری های جنوبی خودتون چت و گفت و گو کنید.
 
برای پیوستن به گروه واتساپ بوشهر روی لینک یر کلیک کنید.
 
https://t.me/itslinkdoni
 
 
مراسم اختتامیه کارگاه سخنوری،فن بیان و مقدمه ای بر اجرا،عصر پنج شنبه 17 مرداد ماه در سالن اجتماعات شهید روا آب پخش برگزار شد.
این کارگاه با همت مهندس بهزاد بویری مشاور امور جوانان شهردار آب پخش و با حضور و تدریس حسین دهقان مجری توانمند استان بوشهر برگزار شد.
در این کارگاه از شهرهای مختلف استان حضور داشتند،هنرجویانی از شهر کلمه گرفته تا روستای بهر و شهرهای شبانکاره و وحدتیه و آب پخش و غیره. 
ادامه مطلب
بوسیله گزارش خبرگزاری مهربانی به نقل از نماینده بوشهر، سپهبد خلیل واعظی پیش روی داشت: درون پی اطلاع پاسبان مبنی به خشکی امدن اینکه شرور سابقه داری بوسیله معروفیت «ح. م» پس از آزادی از زندان با اقدامات مسلحانه، شاکیان و خطا دیدگان قبلی خویشتن را مورد آزار و زحمت استراحت می‌دهد، دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت. وی پیش روی کرد: پس از چندین روز اقدام اطلاعاتی و عملیاتی توسط افسران زنهار عمومی شهرستان دشتستان مخفیگاه وی داخل یکی از روستاهای
مژده‏ اى دل که به ما تاج سرى داد خداشب ما سوته دلان را سحرى داد خداسجده شکر به جا آر که از رحمت خویشتیر جانسوز دعا را اثرى داد خدا(ژولیده نیشابوری)
امروز پنجشنبه 31 مردادماه 1398 بمناسبت ولادت امام هفتم شیعیان امام موسی کاظم علیه السلام بزرگترین کیک تولد خامه ای در استان بوشهر به همت جمعی از خیّرین و محبان اهل بیت علیه السلام شهر بردخون تهیه و میان مردم شریف بردخون توزیع شد.«تقبل الله»
[Camera: SONY ALPHA a6400]
گزارش تصویری از پخت بزرگترین کیک تولد در بوش
استان ایلام (Ilam) که به عروس زاگرس معروف است، یکی از استان های ایران پهناور است که تمدنی بسیار غنی دارد. استان ایلام تقریبا جنگلی است. شمال این استان اقلیمی کوهستانی و جنوبش دشت های وسیعی دارد. مرکز این استان شهر ایلام است. این استان از شمال با استان کرمانشاه، از جنوب با استان خوزستان، از شرق با استان لرستان و از غرب با کشور عراق همسایه است. استان ایلام از نظر نفت و گاز منابع بسیار زیادی دارد. این استان به دلیل شرایط آب و هوایی آن، طبیعت بکر
مدیر اداره ثبت اسناد و املاک بوشهر گفت: از یک میلیون و ۷۹۸ هزار و ۹۸۳ متر مربع اراضی ملی از ابتدا تا پایان سال ۱۳۹۸ مقدار یک میلیون و ۵۸۴ هزار و ۹۵۶ متر مربع در سیستم کاداستر جانمایی شده که معادل ۸۸ درصد است. 
کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر، به گزارش خبرگزاری میزان، سعید محوری ضمن تأکید بر وظایف قانونی سازمان‌های متولی زمین در راستای حفظ و حراست از اراضی ملی گفت: خوشبختانه اراده واقعی و همگانی برای حفظ و نگهداری منابع ملی در استان بوشهر
شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگترین تولید کننده و عامل نصب انواع سیستم های کنترل تردد نظیر انواع راهبند اتوماتیک بازویی،راهبند های امنیتی ،انواع بولارد ،انواع سیستم های تگ خوان و پلاکخوان و ... در شهر بوشهر.
تمامی محصولات این شرکت دارای دو سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد.
این سیستم در اماکن مختلف عمومی و خصوصی،انواع پارکینگ های هتل ها و پاساژ ها و مکان های نظامی و امنیتی کاربرد داشته و به شما کمک میکند عبور مرور خود را کنترل و
مدیرکل امور بانوان و
خانواده استانداری بوشهر از اجرای طرح ملی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در 23
استان کشور به صورت پایلوت خبر داد.

به گزارش سفیر
جنوب؛نشست کارگروه بانوان و خانواده بخش آب پخش صبح امروز با به ریاست مهندس تنگ
ارمی بخشدار و با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر و شهردار آب
پخش و با موضوع اشتغال خانگی بانوان در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.


ادامه مطلب
فروش انواع گیت ضد عفونی کننده ویروس کرونا در بوشهر با بالاترین سطح کیفیت.
شرکت حافظان حریم سپاهان یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع سیستم های کنترل تردد با بهره گیری از متخصصین در این زمینه موفق به طراحی و تولید گیت ضد عفونی کننده با بالاترین سطح کارآمدی نموده است.
این گیت ها در دو مدل حرفه ای و معمولی مناسب جهت استفاده در مکان های مختلف تولید میشود که دارای یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش میباشد.
فروش انواع گیت ضد عفونی کننده در بوش
فروش انواع گیت ضد عفونی کننده ویروس کرونا در بوشهر با بالاترین سطح کیفیت.
شرکت حافظان حریم سپاهان یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع سیستم های کنترل تردد با بهره گیری از متخصصین در این زمینه موفق به طراحی و تولید گیت ضد عفونی کننده با بالاترین سطح کارآمدی نموده است.
این گیت ها در دو مدل حرفه ای و معمولی مناسب جهت استفاده در مکان های مختلف تولید میشود که دارای یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش میباشد.
فروش انواع گیت ضد عفونی کننده در بوش
تراورتن ابیانه در استان اصفهان، در نزدیکی نطنز، در روستای کمجان در نزدیکی مسیر ابیانه واقع شده است. به دلیل نزدیکی معادن سنگ تراورتن ابیانه به روستای زیبا و تاریخی ابیانه به آن تراورتن ابیانه می گویند.رنگ تراورتن ابیانه، سفید و کرم روشن است که به صورت موج دار و بدون موج فراوری می شود که هر یک از این دو حالت، زیبایی خاص خود را دارد.جهت خرید سنگ تراورتن ابیانه باما در ارتباط باشید.۰۹۱۳۵۵۶۶۴۷۷زارعی.
پخش شیشه با داشتن مساحتی در حدود 1000 متر مربع در سال 1357 در استان فارس، شهر شیراز تأسیس گردید.
همت
و اراده بنیانگذارین شرکت، آقایان قدرت اله ملائی، علیرضا بسامی و سعید
جهانی موجب گردید تا این مرکز در زمانی کوتاه تمام نیازهای بازار یدک مربوط
به شیشه اتومبیل را برآورده نماید. در حال حاضر شرکت پخش شیشه
فارس با داشتن محیطی مناسب و همکاری با شرکت های بزرگ تولید کننده از جمله
آسیا، امید، بهنود، ونوس و کبیر و ... و پرسنل آموزش دیده در جهت توزیع
انوا
احساس میکنم هی بعد هر اتفاق من کمر راست میکنم و میگم صبورم هنوز، خدا هم میگه پس اینو داشته باش!!!!
جدا از اینکه بر عکس هر سال، امسال بوشهر تصمیم گرفت اواخر شهریور خونه بده و وسایل من صد تیکه شد و یه تیکه‌ش رفت برازجون خونه پرسونل همسر، یه مقدارش رفت بوشهر خونه یکی از دوستاش، یه مقدارشم ریختیم تو ماشین که ببریم شیراز کهههههه... تو پلیس‌راه برازجون جلومونو گرفتن و گفتن ماشین باید بره پارکینگ! :/
ماشینو به نام نزده بودیم، کسی سند به نامشه توقیف ا
آیا می دانید؟
سبزوار یکی از ۷ شهر غیر مرکز استان دارای اداره کل پخش فرآورده های نفتی است. اداره کلی که حتی شهر سمنان، مرکز استان سمنان، از آن برخوردار نیست.
شاهرود، چابهار، تربت حیدریه، آبادان، چالوس و میاندوآب، دیگر شهرهای غیر مرکز استان دارای این اداره کل می باشند.
منطقه غرب خراسان به لحاظ تعداد جایگاههای عرضه سوخت مایع و سی. ان. جی نیز، با ۶۳ باب جایگاه، در رده بالاتر از استانهای خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد و ایلام و رتبه تقریباً بر
پاورپوینت استان گلستان : 
در شرایط فعلی که مسافرت بدلیل شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی ممنوع شده است . از فرصت ها استفاده کنیم و مروری بر شهرها و جاهای دیدنی داشته باشیم . پاورپوینت استان گلستان بسیار جذاب و زیباست که شما را با نقاط دیدنی استان گلستان آشنا می کند. 
                                        تهیه پاورپوینت استان گلستان
آبشار رودفاریابآبشار فاریاب پشتکوه دشتستان در حالت جغرافیایی E5131 N2909 در استان بوشهر واقع است . آبشار رود فاریاب ( چرمکی ) که در شمال روستایی به همین اسم واقع شده , تازگی و زیبایی دیدنی توجهی به محیط پیرامون بخشیده است . تماشای قطره های زیبای آب که به شدت به سنگ ها برخورد کرده و دور از هم می شوند , هر تماشاچی ای را ناخودآگاه جذب می نماید . تماشای آبشار علی الخصوص در فصل‌تابستان و در نقط ی اوج گرما لذتی وصف ناپذیر دارااست . در ح
اینترنت همراه تا ساعاتی دیگر در تهران وصل می‌شود
یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان‌ از اتصال اینترنت همراه تا ساعاتی دیگر در استان‌های مرکزی، قم، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان شرقی، هرمزگان، بوشهر و تهران (به جز شهرستان‌های غرب استان) خبر داد. 
نظرات این مطلب بدون تایید نشان داده میشود. درخواستی کارابران اما ممکن است سو استفاده هایی صورت گیرد.
دانلود شیپ فایل روستاهای استان بوشهر فرمت فایل دانلودی: .rarفرمت فایل اصلی: shpتعداد صفحات: 2حجم فایل: 71 کیلوبایت قیمت: 4700 تومان
توضیحات:
این شیپ فایل، روستاهای
استان بوشهر را نشان می دهد. برای برش روستاهای محدوده مورد مطالعه تان، از
دستور clip در GIS استفاده کنید.

مشخصات سیستم
تصویر:
Geographic Coordinate System: GCS_WGS_1984
Datum: D_WGS_1984
Prime Meridian: Greenwich
Angular Unit: Degree

پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
مدیرکل عتبات سازمان حج اعلام کرد «تا یکشنبه ۲۱ مهرماه 1398 تعداد ثبت‌نام‌های قطعی شده در سامانه سماح برای شرکت در مراسم اربعین حسینی حدود سه میلیون و ۲۲۸ هزار نفر نام نویسی کردند و ۳۹۰۵۴۶۱ نفر است».
 
بر اساس آمار سازمان حج ۵ استان؛ قم (با ۹/۳۸ درصد از جمعیت کل استان)، بوشهر (۷/۱۶ درصد)، خوزستان (۶/۹۱ درصد)، اصفهان ( ۵/۷۴ درصد)، یزد (با ۵/۴۹ درصد از جمعیت کل ) به لحاظ نسبت جمعیتی استان­ شان بیشترین ثبت ­نامی های اربعین را به خود اختصاص داده ­اند.
 
مدیرکل عتبات سازمان حج اعلام کرد «تا یکشنبه ۲۱ مهرماه 1398 تعداد ثبت‌نام‌های قطعی شده در سامانه سماح برای شرکت در مراسم اربعین حسینی حدود سه میلیون و ۲۲۸ هزار نفر نام نویسی کردند و ۳۹۰۵۴۶۱ نفر است».
 
بر اساس آمار سازمان حج ۵ استان؛ قم (با ۹/۳۸ درصد از جمعیت کل استان)، بوشهر (۷/۱۶ درصد)، خوزستان (۶/۹۱ درصد)، اصفهان ( ۵/۷۴ درصد)، یزد (با ۵/۴۹ درصد از جمعیت کل ) به لحاظ نسبت جمعیتی استان­ شان بیشترین ثبت ­نامی های اربعین را به خود اختصاص داده ­اند.
 
استان یزد با وسعت صد و بیست هزار کیلومتر مربع در مرکز ایران قرار دارد که براساس آخرین تقسیمات کشوری دارای هفت شهرستان میباشد. این استان در سال ۱۳۷۵ حدود هشتصد هزار نفر جمعیت داشت.
درحقیقت این شهر پر جمعیت ترین مرکز سیاسی اداری استان یزد میباشد.
اقلیم در این استان خشک است. به دلیل آنکه بر روی کمربند خشک جهانی قرار دارد و همچنین دریاهای آزاد خلیج فارس و دریاچه های داخلی و بادهای رطوبت زای دریایی بسیار دور میباشد.
فایبر سمنت برد یزد
عامل مهمی که
  رئیس فدراسیون فوتبال قهرمانی شهرداری بم در لیگ برتر بانوان را تبریک گفت.


 
  بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، در مراسم جشن قهرمانى تیم فوتبال بانوان شهردارى بم در ورزشگاه فجر این شهر، پیام تبریک رییس فدراسیون فوتبال قرائت شد.
 
مراسم جشن قهرمانی تیم فوتبال شهرداری بم در لیگ برتر بانوان کشور همراه با استقبال پرشور مردم بم و با حضور دکتر قرایی ریاست هیئت فوتبال ا
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از مهر، رضا مدرس در مجمع استانی ستاد مجادله با موضوع تهاجم ملخ صحرایی که با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، فرمانداران و پرسنل از مدیران استانی برگزار شد، بیان کرد: با همکاری فرمانداران و سازمان جهاد کشت باید سه گانه سطح برای مبارزه با ملخ، طراحی و خلق شود؛ سطح یک که زکام میدانی بسیار و باید مبارزه میدانی انجام شود و سطح دو ریزش میدانی اندک تر اما مبارزه میدانی خواهد داشت و ظاهر سطح یک باید باشد و سط
اسامی نمایندگان سبک چاچوان ووشو در استانها  
مجید عباسی            اصفهان
محمد علیپور            کهکیلویه وبویر احمد
محسن آذرتاج           اردبیل
محمدرضایی کیا       خوزستان
علی اصغرقبادی         فارس
زینب معشوری           یزد
حمید مقدم               منطقه آزاد اروند
وحید سهراب پور      خراسان رضوی
مهدی قیم                 بوشهر
علی سیفی               مازندران
علی امینی               کرمانشاه 
عباس راهگان           هرمزگان
یدالله سیرجانی        قم
 
طراحی سایت بوشهر برای ساکنین و کسب و کارهای بوشهر مهم و قابل توجه است. شهری بندری و مرکز استان بوشهر از استان‌های جنوب غربی ایران است. بوشهر بندری شبه‌جزیره‌ای در بخش مرکزی شهرستان بوشهر است که از سمت شمال، غرب و جنوب به خلیج فارس محدود شده‌است.
از مراکز تجاری بوشهر که خیلی زیاد به طراحی سایت در بوشهر نیاز دارند می توان به مجتمع تجاری، تفریحی و مسکونی زیتون بوشهر، مراکز خرید ملت، آزادی، بوشهر، لیان و آزادگان در کنار بازارهای سنتی چون با
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از مهر، رضا مدرس تو کنفرانس استانی ستاد بحران با موضوع تهاجم ملخ صحرایی که با محضر رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، فرمانداران و پرسنل از مدیران استانی برگزار شد، تقریر کرد: با همکاری فرمانداران و اداره جهاد کشاورزی باید سه گانه سطح برای مبارزه با ملخ، طراحی و ساختن شود؛ سطح یک که ریزش میدانی بسیار و باید مبارزه میدانی عمل شود و سطح دو ریزش میدانی ناچیز زیرفون اما مبارزه میدانی خواهد داشت و مشهود سطح
بزرگ‌ترین دارنده ذخایر معادن الماس جهان کیست؟
فارس به نقل از اسپوتنیک نوشت؛: ونزوئلا و فلسطین یک قرارداد استراتژیک برای تولید الماس امضا کردند.
یک توافق‌نامه استراتژیک بین یک شرکت فلسطینی و ۱۵۴ شرکت کوچک تولید الماس در ونزوئلا امضا شد.
نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا، که در تلاش است تا اقتصاد آشفته این کشور را بهبود بخشد، طی سخنرانی در جمع شرکت‌های ونزوئلایی در منطقه گوآیانا، گفت: بگذارید درباره طرح تولید الماس در ونزوئلا صحبت کنم.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر بر لزوم اجرای کامل طرح کاداستر تاکید کرد و گفت: کاداستر یکی از زیر ساخت‌های مهم توسعه پایدار و از نیاز‌های اصلی جامعه است. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر، به گزارش خبرگزاری میزان، در دیدار فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی با مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر، سردار زیراهی فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه همکاری و همیاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان را
-اشنایی با شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری
-معرفی جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی استان
-آداب و رسوم ، فرهنگ و نوع پوشش مردم استان چهارمحال و بختیاری
-غذاهای محلی
-اقامتگاه های بوم گردی اسن
-و.....
برای خواندن مطالب، با ما همراه باشید. کلیک کنید.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از مهر، رضا مدرس در جلسه استانی ستاد بحران با موضوع تهاجم ملخ صحرایی که با آستان رئیس راه اندازی جهاد کشت هرمزگان، فرمانداران و جمعی از مدیران استانی برگزار شد، بیان کرد: با شرکت فرمانداران و دایره جهاد زراعت باید سه سطح بخاطر مبارزه با ملخ، مدل سازی و خلق شود؛ سطح یک که ریزش میدانی زیاد و باید مبارزه میدانی ایفا شود و سطح دو زکام میدانی اندک تیز اما مبارزه میدانی خواهد داشت و واضح سطح یک باید باشد و سطح
فیروزه نیشابور برترین و مرغوب ترین و البته گران ترین نوع فیروزه است. یکی از معروف ترین معادن فیروزه جهان در مشهد قرار دارد و به همین دلیل است که استان خراسان مرکز تراش فیروزه و معاملات فیروزه در دنیا است. فیروزه‌ای که از معادن استخراج می‌شود را در مشهد در کارگاه‌های فیروزه تراشی تراش می‌دهند و سپس به بازارهای جهانی وارد می‌کنند.
سنگ فیروزه دارای درجه سختی 6 است و از سنگ‌های آذرین است. سختی این سنگ به حدی است که می‌توان با آن شیشه را برش دا
باربری مشهد
حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه از بهترین مسیر و با بهترین خدمات به استان یزد توسط باربری مشهد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...
بهترین مسیر حمل بار مشهد یزد
هتل آپارتمان پاسارگادهتل آپارتمان پاسارگاد یکی از هتل های تمیز و سه ستار بوشهر است که به خاطر قیمت مناسب و امکانات مطلوبش، مسافران زیادی را جذب می کند. میهمانان در اتاق های این هتل حتی امکان آشپزی نیز دارند و این امر باعث جذب مسافران بیشتری می شود زیرا مسافران این گونه می توانند در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنند.امکانات هتل آپارتمان پاسارگاد: لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانت، پارکینگ رایگان، اینترنت، نماز خانه، رستوران، تاکسی سرویس
شرکت نوین سازان پاسارگاد بزرگترین تولید کننده داخلی انواع گیت های مترویی بوده و آماده ارایه خدمت در این زمینه به تمامی هم طنان عزیز بوشهری می باشد.
فروش انواع گیت نفر رو میله ای , اهرمی , شیشه ای در بوشهر.
فروش انواع گیت مترو در بوشهر , برازجان,عسلویه‌, گناوه و ...
راهبندهای نفر رو نقش مفیدی در ایجاد نظم در ترددات افراد در یک مکان داشته و قابلیت نصب انواع سیستم های کنترل دسترسی را روی خود دارند. این گیت های نفررو میتوانند با استفاده از یک سریال
باسلام بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی، طی سه روز آینده در استان افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید تا شدید رخ می دهد. وقوع طوفان شن در مناطقی مانند ریگان و فهرج دور از انتظار نمی باشد. اختلال تردد به جهت کاهش میزان دید افقی در جاده های مواصلاتی استان کرمان به استان های سیستان و بلوچستان، یزد و خراسان جنوبی پیش بینی می شود. همچنین روز دوشنبه و سه شنبه در نیمه جنوبی استان بارش رخ می دهد. صبح چهار شنبه کاهش محسوس دما در استان خواهیم داشت. خواهشمند اس
باربری تهران
باربری تهران که در صنعت حمل و نقل کشور به عنوان بزرگترین و گسترده ترین شبکه حمل بار شناخته می شود از سالها پیش فعالیت خود را با نام تجاری نتسان آغاز کرده است. حمل انواع بار از تهران به برازجان استان بوشهر از جمله خدمات این باربری محسوب می شود.
نازلترین قیمت حمل بار برازجان تهران
باز این چه شورش است که در خلق عالم استباز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم استباز این چه رستخیز عظیم است کز زمینبی نفخ صور خاسته تا عرش اعظم استاین صبح تیره باز دمید از کجا کزوکار جهان و خلق جهان جمله در هم استگویا طلوع می‌کند از مغرب آفتابکاشوب در تمامی ذرات عالم استگر خوانمش قیامت دنیا بعید نیستاین رستخیز عام که نامش محرم است(محتشم کاشانی)
فرض بفرمایید که در یک نقطه‌اى از دنیا یک نفر کشته میشود، بلکه گاهى یک حیوان کشته میشود، جنجال به پا میکن
به نام او... 
دانشگاه فرهنگیان بوشهر تو این 3 ماهی که گذشت برام پر بود از خاطرات جذاب و تجربه های عالی. گاهی واقعا نیازه تا زمین بخوری بلکه بتونی بهتر راه بری. این که یه تعداد از دوستاتو از دست بدی باعث میشه دوستای واقعی خودشونو نشون بدن. انگیزه ی زیادی که برای پیشرفت دارم هم ناشی از همین دوستای واقعیمه. برنامه ای که برای آیندم دارم تدریس توی رشته ی زبان تحت عنوان استاد عضو هیأت علمیه.میخوام زبان رو خیلی جدی بگیرم و ادامه بدمش. چون علاقه ی خیلی ز
مدیر موسسه آموزش ریاضی رایکال آب پخش از راهیابی دو آب پخشی به مسابقات کشوری چرتکه ذهن نو خبر داد.
به گزارش سفیر جنوب؛مینا شادکام با اعلام این خبر اظهار داشت:مسابقه چرتکه ذهن نو مرحله استانی با حضور 150 نفر از دانش اموزان سطح استان در بوشهر با حضور مهندس میرزایی موسس چرتکه ذهن نو، برگزار گردید.

ادامه مطلب
              1. در نقشه ایران محدوده ی استان ها و مراکز خواسته شده را نشان دهید و بنویسید کدام
                   یک در محدوده آب و هوای خزری و کوهستانی هستند .
           الف) شهر کرد        استان  .......             آب و هوا ........
         
           ب) ساری              استان .......              آب و هوا ........
  
            2. در استان اصفهان شهرستان های نایین و فریدونشهر را نشان دهید و بنویسید کدام یک
                دارای رطوبت بیشت
 برخی از افراد مصرف کننده ی کولر گازی در بوشهر بر این باورد که تنها نصب و تعمیر کولر گازی در بوشهر جهت خنک کردن محیط کافی است و پرداخت هزینه جهت سرویس کولر گازی در بوشهر را یک هزینه اضافی می دانند این افراد نمی دانند که سرویس بموقع و سالیانه چه فواید مهمی از جمله افزایش طول عمرمفید کولر گازی را در پی دارد.
رایج ترین مشکلات در تعمیر کولر گازی در بوشهر چه مشکلاتی هستند؟
 
برخی از مشکلات کولر گازی است که نشان از خرابی در کولر گازی است و نیاز کولر
پربارش‌ترین و کم‌بارش‌ترین استان‌های کشور+جدول
استان سیستان و بلوچستان با 87 میلیمتر بارش کم‌بارش‌ترین استان کشور بوده و تنها استانی است که زیر 100 میلیمتر بارش در سال آبی جاری داشته است.

به گزارش ندای زرند، بررسی آمار رسمی دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت مدیریت منابع آب ایران نشان می دهد که در 206 روز ابتدایی سال آبی جاری (اول مهرماه 97 تا عصر روز بیست‌وهفتم فروردین‌ماه 98) مجموع بارش‌های کشور به 308.2 میلیمتر رسیده است.

در این مدت، برخی است
چند روز پیش یلدا شیرازی ازم پرسید حست به بوشهر چیه؟ گفتم حس غربت! گفت اونجا که باید حالت بهتر باشه! نزدیکتری به شیراز! گفتم خونه‌م ته دنیاس. من به ته دنیا خو گرفته بودم...
ته دنیا که بودیم عاشق تعطیلات بودم. عاشق اینکه چند روز پشت سر هم همسر خونه باشه... یه جورایی انتظار داشتم تعطیلات اینجا هم مث تعطیلات ته دنیا خوش بگذره. اما قضیه اینه که اینجا نه اون دوستایی که ته دنیا داشتیم رو داریم که روزای تعطیلاتو یه روز در میون خونه ما و خونه اونا مهمون با
چه لزومی دارد که مردم ما بدانند انگلیسی ها چهار بار به بوشهر چشم طمع گشودند و قشون نظامی پیاده کردند اما چندین بار شکست مفتضحانه ای خوردند و عقب نشینی کردند؟ هنگام غلبه دشمن هم فتنه انگلیسی و قهر حکومت مرکزی با بوشهری ها و تنگسیرها و دشتستانی ها باعث شکست دلیران جنوبی شد. چرا کسی باید دغدغه دانستن این مسائل را داشته باشد؟!

ادامه مطلب
کرمانشاه یکی از استان های بزرگ در غرب ایران است . این استان در مرز بین کشور ایران و عراق قرار گرفته است . 
این شهر دارای آب و هوای کوهستانی است . همچنین در دوران قبل از اسلام و همین طور بعد از اسلام دستخوش تغییرات فراوانی بوده است .
این استان به دلیل شاه راه بودن در امر حمل و نقل بین شهری در منطقه غرب ایران بسیار فعال است . وانت بار ایرانکس در امر حمل و نقل در استان کرمانشاه و سایر استان ها فعالیت دارد . 
این شرکت در کنار سرویس مناسب از نظر قیمت و ز
باربری مشهد
باربری مشهد با نام تجاری نتسان نازل ترین قیمت حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه را از مشهد به رشت مرکز استان گیلان به انجام می رساند. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...
نازل ترین قیمت حمل بار مشهد رشت
ضمن بازدید از معادن زغال سنگ پابدانا؛
رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان از مجتمع آموزش عالی زرند بازدید کرد

محمد علی طاهر، رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان به همراه اعضای هیأت رئیسه، از معدن پابدانا زرند و مجتمع آموزش عالی زرند بازدید کرد.
اعضا هیأت رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان به همراه رئیس این دانشگاه، از معادن زغال سنگ پابدانا واقع در شهرستان زرند بازدید کردند.
 شرکت فرآوران زغال سنگ پابدانا در سال ۱۳۸۵ تاسیس شد. به دلیل اینکه استان کرمان ا
بیکارترین استان‎ها کجاست؟
مطابق آمارهای ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران، بیشترین نرخ بیکاری به ترتیب در استان کرمانشاه با ۱۸.۴ درصد، استان چهارمحال بختیاری با ۱۷.۱ درصد و استان البرز با ۱۶.۱ درصد است.مطابق آمارهای ارائه شده از طرح آمارگیری نیروی کار پاییز ۹۸، استان های سمنان با ۶.۷ درصد و استان مرکزی با ۷.۱ درصد و استان همدان با ۷.۴ درصد به ترتیب کمترین نرخ بیکاری را در کشور دارا هستند.
 
سخنگوی وزارت بهداشت در به سوال ایسنا درباره تحلیل‌هایی که از آمار جانباختگان کرونا مطرح می‌شود و همچنین رشد ۱۳ درصدی آمار مرگ و میر کرونا در تهران، گفت: آمار رشد ۱۳ درصدی موارد مرگ و میر در تهران درست است و در برخی استان ها کمتر یا بیشتر از این است. تعداد فوتی‌ها در چند روز اخیر سه رقمی شد و امروز هم به طور میانگین هر ۱۰ تا ۱۲ دقیقه یک ایرانی جان خود را در اثر این بیماری از دست می‌دهد و این حرف درستی است. البته همچنان در بسیاری مراکز، میزان مر
مدیریت محترم دبیرستان متوسطه اول شهرستان کلمه بوشهر نرم افزار کارنامه ماهانه مدرسه شما آماده است.
می توانید بارمز ارسالی به موبایل تان آن را از لینک زیر دانلود نمایید.
 
دریافتعنوان: نرم افزار کارنامه ماهانهحجم: 5.44 مگابایتتوضیحات: دبیرستان متوسطه اول آزادگان 
مدیرکل ثبت احوال استان کرمان در ادامه با اشاره به اینکه استان کرمان از نظر جمعیت در کشور رتبه نهم را دارد، گفت: بیشترین جمعیت استان در شهرهای کرمان، سیرجان، رفسنجان، جیرفت و بم و کمترین جمعیت در شهرهای کوهبنان، فاریاب، رابر، انار و ارزوئیه است.
ادامه مطلب
سفیر جنوب:به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان بوشهر روح اله محمدی از لایروبی کانال بی براء در شبکه آبیاری رودخانه دالکی در بخش سعدآباد خبر داد و افزود : به منظور افزایش راندمان انتقال و توزیع آب در شبکه های آبیاری سعدآباد با یک دستگاه بیل مکانیکی عملیات لایروبی در کانال بی براء انجام شد و این عملیات در سایر مناطق نیز ادامه خواهد داشت .

ادامه مطلب
کاش من هم به لطف مذهب نورتا مقام حضور می رفتمکاش مانند یار صادقتانبی امان در تنور می رفتم(سیدحمیدرضا برقعی)
ائمه (علیهم‌السّلام)، مبارزه‌ی بسیار پُررنج و پُرتلاش و پُرمحتوا و فراگیری را میکردند؛ هم در زمینه‌ی معنوی و فرهنگی؛ برای حفظ پایه‌های اعتقاد اسلامی و جلوگیری از انحرافی که در جهت بنای حکومت سلطنتی ممکن بود به‌وجود بیاید، که به‌وجود آمده بود؛ هم در جهت مبارزه‌ی سیاسی. اوج این حرکت در زمان امام صادق بود. (بیانات امام خامنه ای مد ظ
صنعت سنگ استان اصفهان
استان اصفهان در تولید سنگ های تزئینی پیشتاز است و ۱۰ درصد سهم بازار سنگ را در اختیار دارد و این در حالی است موانعی بر سر صادرات سنگ و جود دارد، طبق آمار رئیس انجمن معدن داران، استان اصفهان با داشتن ۲۳۰ معدن سنگ و بیش از هزار و ۸۰۰ کارخانه فراوری را با مشکلاتی مواجه کرده است. استان اصفهان از بزرگ ترین تولید کنندگان سنگ های تزئینی کشور است و سنگ بری هایش بالغ بر نیمی از سنگ های فراوری شده بازار کشور را تامین می کنند.
مشکلات
مدیریت محترم دبیرستان متوسطه اول شهرستان کلمه بوشهر نرم افزار کارنامه ماهانه مدرسه شما آماده است.
می توانید بارمز ارسالی به موبایل تان آن را از لینک زیر دانلود نمایید.
 
دریافت نسخه دوم
عنوان: نرم افزار کارنامه ماهانهحجم: 4.73 مگابایتتوضیحات: دبیرستان آزادگان 
راهور ناجا:
در محورهای محور اسالم – خلخال در استان اردبیل و درگز-قوچان محدوده گردنه تیوان در استان استان خراسان رضوی بارش برف گزارش شده است.
در اکثر محورهای استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش باران را شاهدیم.
در استان اردبیل محورهای اسالم – خلخال و گرمی-بیله سوار، استان قزوین محور قزوین-رشت محدوده گردنه کوهین، محور فیروزکوه محدوده گدوک و استان آذربایجان شرقی محور تبریز-اهر مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است./ایسنا
جمعه ، ۲۴ آ
«سالک» چیست
سالک یک بیماری پوستی است که بوسیله گزش پشه خاکی آلوده به نوعی انگل، منتقل می‌شود. سالانه حدود دو میلیون مورد این بیماری در سراسر دنیا و از جمله ایران اتفاق می‌افتد.
 
سالک در ایران در بسیاری از نقاط وجود داشته است؛ بطوری که در استان‌های گلستان، سمنان، اصفهان، ‌یزد، کرمان، فارس، ‌هرمزگان، بوشهر، اهواز، ایلام و سیستان و بلوچستان شیوع بالایی دارد و سالانه بالغ بر 20 هزار مورد مبتلا به سالک در کشور ثبت و گزارش می‌شود.
 
ادامه مطل
«سالک» چیست
سالک یک بیماری پوستی است که بوسیله گزش پشه خاکی آلوده به نوعی انگل، منتقل می‌شود. سالانه حدود دو میلیون مورد این بیماری در سراسر دنیا و از جمله ایران اتفاق می‌افتد.
 
سالک در ایران در بسیاری از نقاط وجود داشته است؛ بطوری که در استان‌های گلستان، سمنان، اصفهان، ‌یزد، کرمان، فارس، ‌هرمزگان، بوشهر، اهواز، ایلام و سیستان و بلوچستان شیوع بالایی دارد و سالانه بالغ بر 20 هزار مورد مبتلا به سالک در کشور ثبت و گزارش می‌شود.
 
 
ادامه مط

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها