نتایج جستجو برای عبارت :

تبلیغات کلیکی به چه معناست؟

تفکرو سبک زندگی
 -نکات کلیدی را که در انتخاب اهداف مطالعه باید در نظر داشت باشیم بیان کنید ؟ 
 -مدیریت زمان به چه معناست؟
- هدف به چه معناست ًاهداف به چند دسته  تقسیم میشوند ؟ 
 -اهمیت برنامه ریزی و مدیریت زمان چیست ؟
سوالات کامل در قسمت ویژه دانش آموز
در اغلب جواهرات نقره عددی با شماره ۹۲۵ حک شده است که عیار نقره می باشد . ولی این عدد به چه معناست ؟
اگر به جواهرات نقره ای که خریداری کرده باشید یا دارید حتما متوجه یک عدد شده اید که روی نقره حک شده است .
عددی که اغلب بر روی جواهرات نقره حک شده عدد ۹۲۵ می باشد . البته در نقره های دست ساز ایرانی عدد ۹۵۰ یا ۹۹۹ هم گاهی اوقات مشاهده می شود .
حال سوالی که به ذهنمان می آید این عدد به چه معناست ؟ عیار ۹۲۵ در اصل عدد ۹۲٫۵ می باشد و بدین معناست که ۹۲٫۵% از فلز
هزار بار تصورت کرد در لحظۀ خواندن، کاش می‌توانست خودش را ضمیمه کند به کاغذ، به تو. درین دم، چه بی‌معناست پیش و پس. آنچه به نیت تو آغازیدن گرفت، لاجرم کنار توست حتی پیش از آنکه بخوانیش. حتی دور از تو، عطر تو را می‌دهد...
 
مرقومه را بوسید و بویید و فرستاد.
پیش بینی در روابط:
شما همین حالا می‌توانید بگویید در روابطتان چه داده‌اید. اگر رابطه‌ای عالی است، بدین معناست که شکرگزاری و عشقی که می‌دهید از نیروی منفی و گلایه‌های شما از آن رابطه بیشتر است. اگر رابطه‌ای بغرنج و پر کشمکش است، بدین معناست که احساسات منفی که ناخواسته و یا شاید حتی خواسته بروز می‌دهید بیشتر از عشق است.
سؤال:چگونه همین حالا رابطه ی عاشقانه ام ‌را جذب کنم؟
جواب:تمرینی به شما می دهم: با جستجوی چیزهایی که در آن شخص دوست دارید
چگونه می‌توانم تعداد فالورهای خود را با واحد K (هزار نفر) نمایش دهم؟

این تغییر به‌صورت خودکار و پس از رسیدن فالورها به چند هزار نفر توسط اینستاگرام انجام شده و در اختیار شما نیست.
نقطه آبی در اینستاگرام در هنگام جستجو به چه معناست؟


این نقطه به معنای پست جدید و دیده نشده از سوی کاربر مورد نظر است و ارتباطی به فعال یا آنلاین بودن ندارد.
خطای Your account has been disabled for violating our terms به چه معناست؟

ادامه مطلب
وقتی دیدم که پست «نقطه ی عطف» یک تیک منفی خورده، بسیار ذوق زده شدم! می دانی چرا؟ آخر وقتی که پای یک پست تیک منفی میخورد، به این معناست که یک نفر واقعی و نه فیک و مجازی، صادقانه پست تو را خوانده و روی آن ایستاده و اندیشیده؛ هرچند به دلش ننشسته.
 
+ ای کسی که به پست «نقطه ی عطف» من منفی زدی، دمت گرم! چشم! از این به بعد، سعی می کنم تا بهتر و صادق تر بنویسم... 
انزال زودرس در مردان به چه معناست؟





امروزه
زوجین جوان زیادی به بنده مراجعه می کنند که از اختلال در نعوظ و مخصوصاً
انزال زودرس شاکی و نگران هستند. تعداد این مردان جوان که آمارها نشان می
دهد در رده سنی 25 الی 35 سال هستند روز به روز به علت های مختلف از جمله
افزایش استرس ها ی روحی فراوان، مشغولیت زیاد زندگی و غیره در حال افزایش
می باشد.
ادامه مطلب
 
 
اسلیو معده نوعی جراحی لاغری است که طی آن اندازه معده به منظور کمک به کاهش وزن، کوچک می شود. حدود ۸۰ درصد از معده به شکل غیر قابل بازگشتی، برداشته می شود و بخش لوله مانند معده باقی می ماند. گنجایش بخش باقی مانده معده تنها ۴ اُنس یا ۱۲۰ میلی لیتر است که بسیار کمتر از گنجایش طبیعی معده است.
نشتی اسلیو معده به چه معناست؟
نشتی معده یکی از عوارض اسلیو معده محسوب می شود و به معنی وجود سوراخ یا درز کوچکی در کیسه ی جدید معده و خروج شیره گوارشی از مع
فشرده سازی تصویرتصاویر معمولاً فایلهای بسیار بزرگی هستند. این بدان معناست که داشتن تصاویر زیاد می تواند باعث کاهش سرعت سایت شما شود و منجر به بی حوصلگی افراد شود و قبل از بارگیری کامل آن را ترک کند. این به عنوان "تندرست" از صفحه شناخته شده است.
ادامه مطلب
برد مدار چاپی چند لایه از بیش از دو لایه ساخته شده است و این بدان معناست که این نوع PCBها حداقل سه لایه مسی رسانا دارند. برای محافظت از برد، مابین لایه ها از عایق استفاده می شود تا اطمینان حاصل شود که گرمای بیش از حد به هیچ یک از قطعات مدار آسیب نمی رساند.
طراحی این نوع PCB بسیار پیچیده است است و از فضای بسیار کم و مدار جمع و جوری استفاده می شود. این نوع PCB ها در سیستم های ماهواره ای، جی پی اس، تجهیزات پزشکی، سرور فایل و استوریج داده ها استفاده می شود
..::هوالرفیق::..
در بخش زنان و مامایی (OBGYN) روزهای دوشنبه معادل دو کشیک به حساب می‌آید چرا که بیماران اسکجول (Schedule) را در آن روز در بخش می‌خوابانند و این به آن معناست که این بیماران نوبت عمل دارند، بنابراین آزمایشات و پیگیری‌های قبل از عمل‌شان حسابی کار کشیک را زیاد می‌کند. البته یک نکته‌ی نانوشته‌ی دیگر هم دارد و تنها برای آن‌هایی که در بیمارستان فقیهی هستند صدق می‌کند: راند روزهای سه‌شنبه استاد پارسانژاد ساعت 7:30 صبح!
من هم دقیقا...
ادامه م
به دنیا آمدم. پیرمردی درویش از کنارم رد شد. به صورتم نگاهی انداخت. گریه‌ام بند آمد. برایش لبخند زدم. لبخند از لبش رخت بربست. به مادرم گفت. «این دختر پستی و بلندی زیادی دارد. دل پاک و بی‌آلایشی دارد. اما رنگ عشق را هیچ وقت نخواهد دید. زندگی بی‌عشق، بی‌معناست. تا در گهواره است و رنج عشق را به خودش نکشیده، ببرید و جایی سر به نیستش کنید. دردش کمتر است و زجر نمی‌کشد».
مادرم هیچی نگفت. نگاهش کردم. گرمی نگاه و امیدش، آرام آرام از گونه‌اش سرید. ریخت روی
نشستم به صفحه ی گوشی که هر دفعه بهش نگاه می کنم نگاه میندازم و نگاه میندازم و آهنگ پلی شده بیشتر توی مغز استخونم رسوخ میکنه بی تابی درد پوچ گرایی همه به ذهنم هجوم میارن . "تقصیر" کلمه ی نا مفهومی شده که دلم نمی خواد موشکافیش  کنم . من دیگه گریه هم نکردم حتی ، دست از تلاطم برداشتم فقط بیشتر روی آهنگ تمرکز می کنم به تصورات بی سر و تهی که توی سرم پیچ و تاپ می خورن به چشم یک موجود خارجی که احراز هویت کرده و مثل همیشه تشنه ی جنگیدنه و من فقط با لبخند بغل
چطور بیزینس خودمون رو شروع کنیم؟!
قسمت اول
 
این عنوانِ مبحثیه که بهتون کمک میکنه تجارت خودتون رو از ابتدا شروع بکنید و دید مناسب تری نسبت به کسب و کارها و راه اندازی و ادامه شون پیدا کنید.
 
پس مستقیم بریم سراغ اصل مطلب
 
قدم اول:
 
قطعا هر کسب و کار و تجارتی با یک ایده شروع میشه!
وقتی ایده تون رو پیدا کردید ، باهاش بازی کنید!
تو گوگل راجع بهش سرچ کنید و تحقیقات روش انجام بدید!
اینکه موفق بوده یا نه!
اینکه توش رقابت هست یا نه!
و از این دست تحقیقات
 
1. تعریفهرمنوتیک (Hermeneutics) در تعریفی ابتدایی، علم تعبیر، تفسیر و تاویل، نام گرفته است. هرمنوتیک به معنای تعبیر و تفسیر برای دستیابی به معناست. (1) این واژه در فارسی «زندآگاهی » نیز ترجمه شده است. (2) پل ریکور، هرمنوتیک را فن تشریح و توضیح نمادها بخصوص نمادهایی که معنی صریح دارند می شناسد. (3) او در مقاله «رسالت هرمنوتیک » تعریف زیر را تعریف کارآمدی از هرمنوتیک تلقی می کند: هرمنوتیک نظریه عمل فهم است در جریان روابطش با تفسیر متون. (4)
ادامه مطلب
معادرا چه معناست؟                        مرا همین تمنا است
یعنی بشر تماما                             زنده شوند حتما
با روح وبا همین تن                         دوباره بعد مردن
فاعل هر نیک وبد                           سزای خویش بیند
آن که نماز خوانده                          شیطان ز خویش رانده
امر به خیر کرده                            نهی زبد نموده
چشم ز نامحرمان                         پوشیده در هر مکان
عمل به امر خدا                            کرده ارآن ابتدا
بود بهشت ج
چطور بیزینس خودمون رو شروع کنیم؟!
قسمت اول
 
این عنوانِ مبحثیه که بهتون کمک میکنه تجارت خودتون رو از ابتدا شروع بکنید و دید مناسب تری نسبت به کسب و کارها و راه اندازی و ادامه شون پیدا کنید.
 
پس مستقیم بریم سراغ اصل مطلب
 
قدم اول:
 
قطعا هر کسب و کار و تجارتی با یک ایده شروع میشه!
وقتی ایده تون رو پیدا کردید ، باهاش بازی کنید!
تو گوگل راجع بهش سرچ کنید و تحقیقات روش انجام بدید!
اینکه موفق بوده یا نه!
اینکه توش رقابت هست یا نه!
و از این دست تحقیقات
 
تبلیغات کلیکی به چه معناست؟
اگر در زمینه تبلیغات اینترنتی کمی اطلاعات مختصری داشته باشید، احتمالا می دانید که، یکی از راههای تبلیغات در سطح اینترنت، تبلیغات کلیکی است که نه تنها در ایران، بلکه در دنیا نیز بسیار متداول است.

کسب درآمد به دلار از سایت معتبر استار کلیکس
تبلیغات کلیکی، روشی می باشد که شرکت های تبلیغ کننده به ازای هر کلیک بر روی تبلیغ شما، از شما هزینه دریافت خواهند کرد. برای مثال شما یک تبلیغی را به شرکتی میدهید که مثلا بصورت
چرا اکو آجر(پازلی)؟
این بدان معناست که به نوعی به محیط زیست کمک می کند. به طور خاص برای این مورد  ، همانطور که فرآیند پخت به شکل "رطوبت و استراحت" است تا به نقطه ایده آل مقاومت خود برسد.
برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق کانال تلگرامی ما و سفارش آجر های پازلی نوشته زیر را لمس کنید
@ajor_pazeli
را به انجام کاری وا دار کند که به آن خاتمه دهید .اما اگر کاری برای پایان دادن انجام ندهید به احتمال زیاد به این معناست که شما تیره  روزی را امری طبیعی می دانید و اساساًروان زندگی را این گونه می بینید .در این حالت شما گرفتار دردی مزمن هستید که برایتان بهنجار جلوه میکند. گاه گرفتار ی ما به دلایلی است که واقعا خارج از کنترل ماست.اما اگر دقت کنیم متوجه خواهیم شد که بیشتر ، عوامل درونی مانع از آن می شوند که ما به شرایط نامطلوب پایان دهیم ، نه عوامل ب
Shirazart.blog.ir 
*اسطوره عبارت است از : روایات یا جلوه ای نمادین درباره ی ایزدان، فرشتگان و موجودات فوق طبیعی و به طور کلی جهان شناختی که یک قوم به منظور تفسیر خود از هستی به کار می برد اسطوره سرگذشتی راست و مقدس است که در زمانی ازلی رخ داده و به گونه ای نمادین ، وهم انگیز ، تخیلی می گوید که چگونه چیزی پدید آمده ، هستی دارد و از میان خواهد رفت و به شیوه ای تمثیلی کاوشگر هستی است و بینش شهودی دارد. هر چه در ردیف حماسه ، افسانه و قصه های پریان قرار می گیرد
وقتی تو باشیزندگی برایم زیباست ؛ عاشقی برایم با معناستوقتی تو باشیقلبم بی آرزوست ، ای تنها آرزوی من در لحظه های تنهاییوقتی تو عزیز دلم باشیهمدمم باشیسر پناهم باشیطلوع آفتاب برایم آغاز یک روز پر خاطره دیگر با تو استتو هستی ، برای من هستی ، تا آخرش همه هستی ام هستیحالا من هستم و یک عشق پاک در قلبم !وقتی تو باشیعشق در وجودم همیشه زنده است
کنترل کارکنان به چه معناست ؟
کنترل کارکنان بخشی از 4 وظیفه اصلی یک مدیر است ( برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، هدایت و رهبری و کنترل ) است. کنترل کارکنان به عنوان یک وظیفه به مدیریت منابع انسانی سازمان تفویض می‌گردد و معنای آن قرارداد نیروی انسانی در یک چهارچوب اخلاقی و رفتاری بر اساس الگوی فرهنگی مدنظر سازمان و نظارت بر دستیابی به سطح مشخصی از کنترل است.
زمانی که کارکنان به مدیر خود احترام نمی‌گذارد ، آیا می‌توان کنترل کارکنان را مجددا به دست گ
ورود به سایت سامانه سهام عدالت www.samanese.ir برای ثبت شماره شبا, ثبت نام, مشاهده سود و صورتحساب سهام عدالت
جهت ورود روی عکس بالا کلیک کنید
 
کاربر گرامی
لطفا قبل از ورود به سیستم به نکات ذیل توجه فرمایید:
۱- در صورتی که دعوتنامه سهام عدالت را دریافت کرده اید برای ثبت نام می بایست به شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان ذیربط مراجعه نمایید در غیر اینصورت برای دریافت دعوتنامه به سازمان امور اقتصادی و دارایی استان مربوطه مراجعه فرمایید.
۲- چنانچه پس از ورو
ورود به سایت سامانه سهام عدالت www.samanese.ir برای ثبت شماره شبا, ثبت نام, مشاهده سود و صورتحساب سهام عدالت
جهت ورود روی عکس بالا کلیک کنید
 
کاربر گرامی
لطفا قبل از ورود به سیستم به نکات ذیل توجه فرمایید:
۱- در صورتی که دعوتنامه سهام عدالت را دریافت کرده اید برای ثبت نام می بایست به شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان ذیربط مراجعه نمایید در غیر اینصورت برای دریافت دعوتنامه به سازمان امور اقتصادی و دارایی استان مربوطه مراجعه فرمایید.
۲- چنانچه پس از ورو
اگر تا به حال بدنسازی کار کرده باشید یا حتی از کنار باشگاه بدنسازی هم رد شده باشید، قطعا اسم تخم مرغ و سفیده تخم مرغ و تاثیر آن بر بدن را شنیده اید. در این مطلب برای شما از خواص و مزیت های پودر سفیده تخم مرغ صحبت کرده ایم.
اگرچه سفیده تخم مرغ محتوی میزان بالایی پروتئین است اما زرده آن را نیز نباید نادیده بگیرید. یک تخم مرغ بزرگ ۳.۶ گرم پروتئین در سفیده و ۲.۷ گرم پروتئین در زرده خود دارد. این بدین معناست که ۶۰ درصد پروتئین موجود در تخم مرغ در سف
انتشارات حوض‌نقره منتشر کرد: آیا می‌دانستید وقتی که صورتتان سرخ می‌شود، همه‌ی بدنتان سرخ می‌شود..حتی داخل شکمتان؟ یا این‌که بیش از یک میلیارد نفر در جهان کرم روده دارند؟ این بدین معناست که روزانه 10 میلیون لیتر از خون مردم توسط آن‌ها مکیده می‌شود! دوست قصه‌گوی ما و دوستانش نشان خواهند داد که بدن شما چه‌قدر شگفت‌انگیز است، آن‌قدر که حتی تصورش را هم نمی‌کنید! حقایق شگفت‌آوری درباره‌ی آن‌چه در بدن می‌گذرد؛ مهاجمانی نامرئی که بدنتان
 
 
 
کلماتی که برای توصیف پروردگار به کار می‌بریم، همچون آینه‌ای است که خود را در آن می‌بینیم. هنگامی که نام خدا را می‌شنوی ابتدا اگر موجودی ترسناک و شرم‌آور به ذهنت بیاید، به این معناست که تو نیز بیشتر مواقع در ترس و شرم به سر می‌بری. اگر هنگامی که نام خدا را می‌شنوی ابتدا عشق و لطف و مهربانی به یادت بیاید، به این معناست که این صفات در وجود تو نیز فراوان است.
 
بشنویم
 
کلماتی که برای توصیف پروردگار به کار می‌بریم، همچون آینه‌ای است که خود را در آن می‌بینیم.
هنگامی که نام خدا را می‌شنوی ابتدا اگر موجودی ترسناک و شرم‌آور به ذهنت بیاید، به این معناست که تو نیز بیشتر مواقع در ترس و شرم به سر می‌بری.
اگر هنگامی که نام خدا را می‌شنوی ابتدا عشق و لطف و مهربانی به یادت بیاید، به این معناست که این صفات در وجود تو نیز فراوان است.
 
بشنوید
 که هراکلیتوس پایداری و ثبات در عنصرهای جهان را رد می‌کرد و معتقد بود همه چیز در جهان در سیلان است؛ تا آنجا که وی گفته‌است: "هیچکس نمی‌تواند در یک رودخانه دوبار گام بنهد".
... که طبق باور اگزیستانسیالیست‌ها زندگی بی‌معناست مگر اینکه خود شخص به آن معنا دهد؛ این بدین معناست که ما خود را در زندگی می‌یابیم، آنگاه تصمیم می‌گیریم که به آن معنا یا ماهیت دهیم.
... که نظریه فلسفی سهروردی (شیخ اشراق ) این بود که هستی غیر از نور چیزی نیست و هر چه در جهان
ذرت و کالوس به چه معناست ؟
 
ذرت و کالوس ها تکه هایی از پوست سخت و ضخیم هستند. آنها می توانند در هر نقطه از بدن شما ایجاد شوند ، اما به طور معمول در پاهای شما ظاهر می شوند.
ذرت دایره هایی کوچک و گرد از پوست ضخیم است. شما به احتمال زیاد ذرت هایی را در قسمت های بالای یا انگشتان پا یا کف پا ایجاد می کنید. آنها بیشتر در پاهای استخوانی رخ می دهند که فاقد بالشتک هستند.
کالوس ها لکه های پوستی سخت و خشن هستند. آنها به احتمال زیاد روی پاشنه یا توپ پای شما ظاه
عروق و رگ های ریوی ریوی وظیفه گردش خون را بر عهده دارند. این بدان معناست که آنها وظیفه حمل خون حاوی اکسیژن را از ریه ها به قلب و حمل خونی که اکسیژن آن دفع شده است را از قلب به ریه ها دارند. گردش خونی که حاوی اکسیژن است با خونی که اکسیژن آن دفع شده است نظر سیستمی متفاوت است. این تفاوت ناشی از این واقعیت است که هر رگ خونی که خون را از ریه به قلب منتقل می کند، رگ است، در حالی که رگی که خون را از قلب به ریه منتقل می کند شریان است. در این مقاله از بخش قلب و
نوع خاصی از ثبت شخصیت حقوقی در قانون تجارت ایران وجود دارد که شرکت نسبت و اهداف تجاری را دنبال نمی کند ، این نوع شخصیت حقوقی به نام موسسات غیرتجاری در قانون تجارت تعریف می شود . موسسه غیرتجاری ماهیت تجاری ندارند و فعالیت تجاری انجام نمی دهند ، این بدین معناست که فعالیت های تجاری از قبیل خرید و فروش – واردات و صادرات – تولید و امور بازرگانی در موسسه غیرتجاری در موضوع فعالیت نمی توان ذکر نمود و صرفا جهت ارائه خدمات در زمینه های مختلف قابل ثبت
هنگام استفاده از کارت سوخت شخصی ممکن است با پیام‌هایی همچون «کد ۲۵» یا «کارت ابطال‌شده» مواجه شوید که این مساله به دلیل استفاده نادرست از کارت و مخدوش شدن فیزیک کارت است.
همچنین ممکن است مالک کارت آن را ابطال کرده باشد که درصورت دریافت این پیام، مالکان برای صدور المثنی کارت باید به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه کنند/ ایسنا
دوشنبه ، ۴ آذر ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
برد مدار چاپی چند لایه از بیش از دو لایه ساخته شده است و این بدان معناست که این نوع PCBها حداقل سه لایه مسی رسانا دارند. برای محافظت از برد، مابین لایه ها از عایق استفاده می شود تا اطمینان حاصل شود که گرمای بیش از حد به هیچ یک از قطعات مدار آسیب نمی رساند.
طراحی این نوع PCB بسیار پیچیده است است و از فضای بسیار کم و مدار جمع و جوری استفاده می شود. این نوع PCB ها در سیستم های ماهواره ای، جی پی اس، تجهیزات پزشکی، سرور فایل و استوریج داده ها استفاده می شود
 
می دانیم که زانو در حال دژنراسیون یک بیماری مزمن است که باعث درد و ناراحتی می شود. در بسیاری موارد ، حتی می تواند باعث ناتوانی شود. به همین دلیل است که بسیاری از پزشکان جراحی برای تعویض زانو را توصیه می کنند. اگرچه ژنتیک نقش مهمی را ایفا می کند ، اما می توانید بسیاری از عوامل دیگر را برای کاهش آسیب کنترل کنید. این بدان معناست که با تغییراتی در شیوه زندگی می توانید برای سلامتی زانو مبارزه کنید.
ادامه مطلب
TFT یکی از بهترین تکنولوژی‌های صفحات کریستال مایع (LCD) می‌باشد که کیفیت تصویر و سرعت پاسخ دهی بسیار بالایی را ارائه می‌دهد. اما این تکنولوژی نقاط ضعفی نیز دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مصرف انرژی و قیمت بالای این نوع صفحات اشاره کرد.TFT همانند صفحات TFD، از تکنولوژی شبکه-فعال استفاده می‌کند. این بدین معناست که در کنار هر پیکسل یک دیود قرار دارد و به کمک آن‌ها پیکسل‌ها می‌توانند به صورت جداگانه خاموش یا روشن شوند که باعث افزایش کنترا
اینکه رابطه ی عاطفیت با یه نفر به هم خورده، از نظر همه به این معناست که دیگه گذشته، گذشته و تموم شده و حال و آینده ی اون آدم هم کلا دیگه به تو چه! ولی از نظر من اینطور نیست.
یه وقتایی یهو! به پشتوانه ی هوش سرشارِ خودت (قربونِ هوشِ خودم برم!) متوجهِ یه داستانایی تو گذشته میشی! مثلا میفهمی اون ج*ده ای که باهات بخاطرش کات کرده، از دو سال قبل باهم بودن! مثلا خارجه باهم میرفتن، باهم توی خارجه استخر مختلط میرفتن و خیلی کارهای دیگه باهم میکردن و بعده دو س
بچه ها به سوالای زیر جواب بدید
تا بفهمیم چقدر عاشق هستید
(اگر دوست داشتید میتونید جواباتونو بگید
اگرم ن میتونید بر طبق پاسخ های عاشقانتون از 60 نمره به خودتون درصد بدید و اونو کامنت کنید
هر گدوم از سوالات زیر 10 نمره)
 
 
سوال اول: شما به طرف خانه کسی که دوستش دارید می‌روید. 2 راه برای رسیدن به آن‌جا وجود دارد: یکی کوتاه و مستقیم است که شما را سریع به مقصد می‌رساند ولی خیلی ساده و خسته‌کننده است. اما راه دوم به‌طور قابل ملاحظه‌ای طولانی‌تر ولی
پاسخ سوالات هفته دهم
 
 «پاسخ سؤالات مسابقه» برنامه 98/09/21
 
«سؤالات مسابقه»
 
1- واژه «دین» به چه معناست؟
 
1) راه رسیدن به آخرت
2) راه و روش زندگی ✅ (صحیح)
3) راه رسیدن به خدا
 
 
2- کمونیست‌ها، عامل پیدایش و گسترش ادیان را چه می‌دانستند؟
 
1) جهل و ناآگاهی مردم
2) تبعیض اقتصادی در جامعه
3) سلطه سرمایه‌داران بر کارگران ✅ (صحیح)
 
 
3- آیه 130 سوره آل‌عمران، از چه کاری نهی می‌کند؟
 
1) رباخواری ✅ (صحیح)
2) کم‌فروشی
3) گران‌فروشی
 
 
4- روان‌شناسان بی‌ای
مطلب درباره دل که پاک است زبان بی باک است
دل که پاک است زبان بی باک است به چه معناست
دل که پاک است زبان بی باک است دانشچی

داستان دل که پاک است زبان بی باک

معنی دل که پاک است
مثل نویسی خفته را خفته کی کند بیدار
انشا درباره ضرب المثل خفته را خفته کی کند بیدار
یک داستان برای ضرب المثل دل که پاک است زبان بی باک است
اولین چیزی که به‌محض ورود به آنکارا نظر شمارا جلب خواهد کرد، پوشش سرسبز آنکارا هست، آنکارا سرسبزتر و خوش آب‌وهوا تر از استانبول است. انبوه درختان سرسبز در کنار خیابان‌ها، پارک‌ها جلوه زیبایی به شهر داده است. برخلاف استانبول که امکان پیاده‌روی در محیطی آرام وجود ندارد، پارک‌های آنکارا به زیبایی، سر سبزی و آرامی مشهورند، مکانی که گردشگران می‌توانند برای ساعت‌ها پیاده‌روی آرامی داشته باشند.سفر با تور آنکارا سفر به شهر مسکونی و سیاسی ت
تا زمانی که سایت‌های اینترنتی وجود دارند، مرورگر یکی از نیاز‌های اصلی هر فرد به شمار می‌آید که مطمئناً دلیل آن برای شما مشخص و روشن است.
برای دسترسی به محتوای هر سایتی باید از مرورگر کمک بگیرید تا صفحه موردنظر را اجرا کند.ایران بیشترین کاربر اینترنتی را در خاورمیانه دارد، به این معناست که بیشترین استفاده از مرورگر را در خاورمیانه دارد.
ازآنجایی‌که بسیاری از فعالیت‌های ما در اینترنت به کمک مرورگر انجام می‌شود باید کمی در انتخاب مرورگر
تحلیل کارنامه اولیه کنکور سراسری 98 رتبه منطقه
رتبه منطقه کارنامه کنکور سراسری 98 به چه معناست؟(مهمترین رتبه و ملاک انتخاب رشته)
رتبه در منطقه چیست؟ (رتبه بر اساس موقعیت مکانی)
رتبه منطقه در پذیرش تاثیرگزارتر است یا رتبه کشوری؟(مطالعه مقاله)
در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 رتبه منطقه چه اندازه تاثیر در قبولی دارد؟(مشاوره تحصیلی درخت دانش)
و ... ؟؟؟
هرساله پس از اعلام نتایج اولیه کنکور 98  تعداد زیادی از داوطلبان پس از دیدن کارنامه اولیه و جداول
در کتاب اصول تشیع آمده است:
«روح تقیه عبارت است از مراعات قانون اهم و مهم که علمای اصول بیان فرموده ­اند. یعنی حکم مهم اسلام را فدای حکم مهمتر قرار دادن، البته در موردی که رعایت و عمل کردن هر دو با هم از عهده و توانائی مکلّف بیرون باشد.»[1]
 
[1] - اصول تشیع، انصار زنجانی، ص 125
ایمیل مارکتینگ شکلی از بازاریابی مستقیم یا direct marketing است و ابزاری ضروری برای بازاریابی در کسب و کار به شمار می‌رود. به عمل ارسال ایمیل‌های تجاری به گروهی از افراد که در حال حاضر مشتری بالفعل یا بالقوه ما هستند، ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی گفته می‌شود.
 
 
فکت : در نظرسنجی که لیتموس (LITMUS) از بین ۳۷۲ دیجیتال مارکتر انجام داده بود ، میانگین نرخ بازگشت سرمایه (ROI) را (۳۸:۱) محاسبه کرده بود. این بدین معناست که از هر ۳۸ گیرنده ایمیل یک نفر ت
 
نصیریان اضافه کرد: کیفیت غذای تولیدکنندگان داخلی در سطح کشورهای همسایه است و می تواند با غذاهای مشابه رقابت کند و این بدان معناست که اگر از تولیدکنندگان داخلی حمایت شود می توانیم علاوه بر پاسخگویی به نیازهای داخلی به صادرات نیز امیدوار باشیم.
 
 
نوید نصیریان دامپزشک و تولید کننده غذای حیوانات با بیان این مطلب گفت: وقتی صحبت از غذای حیوانات می شود بسیاری حیوانات تزئینی خانگی را به یاد می آورند درحالی که سگ های بمب یاب، مواد یاب، گارد، سگ
 
«آیا شما یک «منتظر» همیشگی هستید؟ چه مدت از زندگی خود را به انتظار کشیدن می‌گذرانید؟ انتظار برای تعطیلات بعدی، شغل بهتر، بزرگ شدن بچه‌ها، یک رابطه پرمعنا، موفقیت، پولدار شدن، مهم شدن یا روشن بین شدن. چندان نامتعارف نیست که اشخاص همه عمر را به انتظار شروع زندگی سپری کنند. انتظار، یک حالت ذهنی ست و در اصل به این معناست که شما آینده را می‌خواهید و اکنون را نمی‌خواهید. آنچه را دارید نمی‌خواهید و آنچه را ندارید می‌خواهید. با هر نوع انتظار،
فلش کردن به چه معناست ؟
عبارت فلش کردن را بارها و بارها ممکن است شنیده باشیم ولی ندانیم که دقیقا به چه معناست و در چه شرایطی به کار می آید؟ از آنجایی که گوشی های سامسونگ کاربران زیادی دارد می خواهیم در این مقاله در خصوص فلش گوشی سامسونگ آموزش های لازم را بدهیم. ابتدا می خواهیم عبارت فلش کردن را معنا کنیم :
با یک مثال ساده توضیحات را بیان خواهم کرد. در نظر بگیرید یک سیستم کامپیوتری دچار مشکل شده است ، شما برای حل کردن مشکل آن راه های مختلف و تمام
استفاده از دیکشنری های انگلیسی به انگلیسی
زبان انگلیسی بر خلاف زبان فارسی از نظر تعداد لغات و کلمات بسیار گسترده است و مثلا برای یک کلمه مثل راه رفتن چندین مدل و مفهوم وجود دارد و به همین دلیل نباید انتظار داشته باشیم که در هنگام ترجمه، فقط با استفاده از یک لغت ،بتوانیم کلمه ای را که در زبان ما وجود ندارد را عینا ترجمه کنیم. به همین علت بعضی از مترجمان می توانند از ترجمه و توضیحات لغت انگلیسی که در دیکشنری ها و لغتنامه های انگلیسی به انگلیسی
  #سلامت_روان را می توان در دو عبارت خلاصه کرد: 
۱-واقعیت پذیری
۲-مسئولیت پذیری
✅ پذیرش واقعیت به این معناست که فرد توانمندی و قدرت پذیرشِ پیامدهای منطقی و طبیعی رفتارِ خود را داشته باشد. این پیامدها بخشی از دنیای واقعیست و هنگامی که ما پیامدهای رفتار و تصمیماتمان را نمی پذیریم، در واقع واقعیت را انکار می کنیم.
✅ مسئولیت پذیری، یعنی فرد مسئولیت ارضای نیازهای شخصیش را به عهده می گیرد، و در راستای این هدف به نیازهای دیگران تعدی نمی کند و یا ای
برای بیان قطر مس برد PCB از واحد oz یا اونس استفاده می کنند.
اما چرا از واحد وزن برای بیان قطر استفاده می کنند!در تولید برد خام PCB، اهمیت به وزن مس مصرفی است نه به قطر مس!
این وزن با oz یا اونس بیان می شود و معمولا برد های خام به صورت یک اونس یا دو انس یا حتی 6 اونس تولید می شود.
 وقتی مسی به وزن یک اونس در ابعاد یک فوت مربع پرس می کنند قطر آن به واحد متر 0.0347 میلی متر یا حدودا 0.035 میلی متر می شود که معادل یک oz است!
1oz = 0.0347mm or 0.035mmیا 35 میکرون2oz = 0.0694mm or 0.007mmیا 70
تدوین فیلم به چه معناست؟!!
در مطلبی با عنوان ادیوس چیست در این وبلاگ توضیح دادیم که ادیوس یک نرم افزار برای تدوین فیلم و ویدئو هاست که برای سیستم عامل ویندوز عرضه شده است و درواقع ادیوس نرم افزاری برای تدوین فیلم هاست اما شاید این سوال مطرح شود که تدوین فیلم به چه معناست و کلا با نرم افزار ادیوس چه کار می توان کرد؟ در این پست قصد داریم کمی توضیح بدم که کلا تدوین کردن فیلم چیه و به چه معناست!
 
به عبارت خیلی ساده تدوین یعنی پشت سرهم قرار دادن
نرم افزار محاسبه md5 در ویندوز
 
شاید امروزه در بسیاری از سایت ها دیده باشید که وقتی فایلی را برای دانلود گذاشته اند در زیر آن یا کنار آن مقدار MD5 آن نیز نوشته شده است این برای این است تا پس از دانلود شما مجددا MD5 آن فایل را محاسبه نمایید و با MD5 موجود در سایت مقایسه نمایید اگر هر دو MD5 یکسان بودند به این معناست فایل شما امن است و در بین راه دستکاری نشده است یا به ویروسی در بین راه آلوده نشده است . حال این سوال پیش می آید پس از دانلود فایل چگونه در وی
آیا شما کاندید خوبی برای جراحی زیبایی زنان هستید ؟ این سوال ممکن است برای هر یک از زنان در طول زندگیشان پیش بیاید که آیا آن ها نیاز به جراحی زیبایی دارند یا خیر؟ یکی از مسائلی که در میان خانم ها بسیار رواج دارد نارضایتی از شکل ظاهری و اندازه ی واژن است.
افتادگی رحم در واقع به معنی جا به جایی رحم به درون واژن است. این بیماری با نام پرولاپس نیز شناخته می شود.افتادگی رحم می تواند در اثر پارگی عضلات لگنی باشد.این بیماری دارای چهار درجه می باشد.
این
یکی از بایسته های لازم در زندگی اجتماعی که برای تداوم زندگی اجتماعی لازم است مساله امانت داری است. امانت به این معناست که ان چه که از مردم، با هدف حفظ و نگهداری آن و تحویل دوباره آن به صاحبش، تحویل ما می شود، باید بدون هر گونه نقص و تصرفی در آن، به صاحبش در هنگام درخواست عودت داده شود. بنابراین بر خلاف تصورف ما در ان چه که به عنوان امانت به دست ما می رسد حق هیچ گونه تصرفی را نداریم. مگر اینکه صاحبش اذن داده باشد.
ادامه مطلب
کتاب نگرش یعنی همه چیز نوشته ی جف کلر توسط نشر درسا منتشر شده است. کلر شخصا همه راهبردهای موفقیتی را که در این کتاب شرح داده شده است، در زندگی اعمال کرده است، بنابراین از روی تجربیات شخصی خود به خوانندگان این کتاب می گوید که خواندن این نظرات موثرند و می توانند زندگی تان را دگرگون کنند. جف می داند که داشتن نگرش منفی چه حالی را در آدم ایجاد می کند، و تردید نسبت به خود و توانی ها به چه معناست  چون سی سال اول عمر خود را با آن سپری کرده است. همه تغییر
مغز انسان بدون اکسیژن از کار می افتد. این بدین معناست که تنفس بیشترین اهمیت را داراست.


یادگیری نحوه صحیح تنفس :


 کف دست خود را روی سینه خود قرار دهید. و یک نفس عمیق بکشید.


اگر قفسه سینه شما تکان خورد و شکمتان به داخل رفت یعنی به اشتباه نفس می کشید‌.
ادامه مطلب
سئو یکی از پیچیده‌ترین موضوعاتی است که در دنیای وب وجود دارد. افرادی که در زمینه تولید محتوا و بهینه‌سازی موتورهای جستجوگر تخصص دارند این سخن را به خوبی درک می‌کنند. توسعه‌دهندگان و طراحان نیز برای بهره‌وری بیشتر کارهای‌شان این افراد را استخدام می‌کنند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن وبسایت‌شان را بهینه‌سازی نماید. با این حال از آنجایی که همیشه ممکن است اشتباهاتی بوجود بیاید، در دنیای سئو نیز چنین مشاهداتی می‌شود. 
اما به عنوان یک طر
بزرگ‌ترین چالش زندگی هر انسانی، مواجهه با مسئله‌ی معناست؛ جست‌وجو و یافتن پاسخی برای این پرسش سهم‌گین: «که چی؟». خیلی از آدم‌ها، تا جایی که من دیده‌ام، اساساً با این مسئله مواجه نمی‌شوند؛ دغدغه‌ی‌شان نیست و شاید متوجه نمی‌شوند که هر کاری را برای چه‌غایتی انجام می‌دهند. در مقابل، برخی دیگر از آدم‌ها به‌این جمع‌بندی می‌رسند که اصولاً زندگی چنان تصادفی و بی‌معناست که جست‌وجوی غایت برای آن بی‌هوده است؛ این‌ها از آغاز تکلیف‌شان ر
اسناد رسمی، لازم‌الاجرا هستند و این بدان معناست که بدون مراجعه به دادگاه، می‌توان اجرای مفاد آن را از مراجع ویژه خواست. در نتیجه اجراییه صادره از این مراکز نه تنها ارزش کمتری از حکم دادگاه ندارد که مانند آن‌ها نیز باید اجرا شود. 
ادامه مطلب
دکتر اسپنسر جانسون، نویسنده کتاب چه کسی پنیر من را برداشت، فرق بین آدم‌ها و موش‌ها را این طور توصیف می‌کند.
وقتی یک موش حس می‌کند تلاش‌هایش به نتیجه نمی‌رسد، روش خود را عوض می‌کند، اما وقتی آدم‌ها حس می‌کنند کاری که انجام می‌دهند به نتیجه نمی‌رسد، عصبانی و خسته می‌شوند و دوست ندارند روش خود را عوض کنند. حتی گاهی اگر کسی راهکار تازه‌ای را به آنها نشان دهد، حالت دفاعی به خود می‌گیرند و می‌گویند: «من همیشه این کار را همین طور انجام داد
مغز انسان بدون اکسیژن از کار می افتد. این بدین معناست که تنفس بیشترین اهمیت را داراست.


یادگیری نحوه صحیح تنفس :


 کف دست خود را روی سینه خود قرار دهید. و یک نفس عمیق بکشید.


اگر قفسه سینه شما تکان خورد و شکمتان به داخل رفت یعنی به اشتباه نفس می کشید‌.
ادامه مطلب
1 . در پشت سر یه دوچرخه سوار در حال رانندگی هستید ،قصد گردش به راست دارید ، چکار میکنید ؟الف) سرمون رو از شیشه میاریم بیرون میگیم هوووو یره مگه کوری برو اونور دیگه .ب) به موازات دوچرخه سوار حرکت میکنیم و یه هو میپیچیم جلوش تا حالش گرفته شه.ج) پشت سرش یه بوق خفن میزنیم تا هُل شه و بخوره زمین و بعد از روش رد میشید طوری که مخش بپاشه بیروند) با ماشین میکوبیم بهش تا بیفته زمین و بعد از رو مخش رد میشیم .
2 . از یه خیابان فرعی میخواهید وارد خیابان اصلی شوید.
کتابی را شروع کردم با نام نخل و نارنج از نویسنده ای که زیاد از او خوشم نمی آید یامین پور، تا اینجا که رسیدم بد نبود شاید مروری بر آن داشتم. عیدتان هم مبارک با یک روز تاخیر برای ایرانیان و دو روز تاخیر برای باقی مسلمانان. بگذریمالقصه داستان امروز روایت جالب استاد روانشناسی است از زمان حال، ربطی هم به روانشناسی ندارد اصل حرف جذاب است. گفت "تمام این حرف ها که می گویند در حال زندگی کن غلط است ما زمان حالی برای زندگی نداریم یکی گذشته است یکی آینده،
همۀ تلاش ما از مدیریت و روش‌های آن، فروش بیشتر است.تمامی ابزارهای کمک‌رسان به مدیریت، برای حفظ فروش و افزایش آن است.کلیۀ مفاهیم مدیریتی اگر منجر به حفظ فروش و افزایش آن نگردد، در اجرای مدیریت کاملاً غیراثربخش و بی‌معناست!
رزرو هتل به صورت آنلاین مزیت های بسیاری دارد
که یکی از آن ها که بسیار به نفع مسافران می باشد، بهرمندی از تخفیف ها و پکیج های
ویژه ای است که هتل ها در مناسب ها و ایام مختلف سال ارائه می دهند. این بدین
معناست که همان هتل دلخواهتان با سرویس های همیشگی و کیفیت مد نظرتان منتظر شماست
ولی هزینه ی کمتری متقبل خواهید شد و در کنترل هزینه ها در سفر که بسیار هایز
اهمیت است، تاثیر به سزایی دارد.
 
به نظرم چگونه فهمیدن و درک ایماژ و طرح زندگی برای تک تک ما آدمیان مهمترین و در عین حال خطیرترین موضوعی است که با آن موتجهیم !
آیا انسان همچون مسافری که نقطه پایانی و مقصد نهایی او از پیش تعیین شده رستگاریش در گرو رسیدن به ان مقصد نهایی است و چنانچه به هر علت از نیل به آن غایت و هدف منظور باز ماند زندگی اش مهمل و بیهوده خواهد ماند .
و یا اینکه در طول عمر چندین و چند ساله یله و رها به خود واگذاشته شده تا در هر وادی به دنبال کسب لذت و ارضای خواسته ها
 
 
در ابتدا درباره وردپرس چیست توضیح خواهم داد تا با آن آشنا شوید و سپس درباره طراحی سایت با وردپرس صحبت خواهیم کرد.
به زبان تازه کارها ، وردپرس نرم افزاری برای ساخت و انتشار وبلاگ یا وب سایت است . وردپرس سیستم مدیریت محتویی (CMS) بسیار منعطف است که شما را قادر می سازد که وب سایتتان را ساخته و مدیریت کنید . از همه مهمتر ، ورد پرس مجانی است. وردپرس پروژه ای متن باز (Open Source) است ، واین بدان معناست که صدها متخصص از سرتاسر جهان مشغول به تولید و بهسازی
 
بیمه گزار و بیمه شده به چه  معناست؟
 
هر شخص میتواند این بیمه نامه را برای خودش و یا افراد خانواده اش تهیه کند . این شخص بیمه گذار نامیده میشود (به زبان ساده یعنی کسی که اقساط حق بیمه را پرداخت میکند ) . در صورتی که بیمه گذار برای خودش بیمه نامه تهیه کند ، بیمه شده و بیمه گذار خود شخص هستند و اگر بطور مثال برای فرزندش بیمه نامه تهیه کند ، فرزند او "بیمه شده" میباشد . اگر شما از یک شرکت ، بیمه نامه تهیه کنید شرکت ارائه دهنده پوشش های بیمه ، "بیمه گر"
آیا تمام وب سایت های بزرگ در HTML و CSS نوشته شده اند؟
پاسخ کوتاه به سوال شما این است: بله تمام وبسایتها (بزرگ یا کوچک) باید در HTML و CSS نوشته شوند. با این حال، این بدان معنا نیست که آنها فقط باید در HTML یا CSS نوشته شوند. با توجه به ماهیت سوال شما، به نظر می رسد که شما نسبتا جدید در زمینه توسعه وب است، بنابراین اجازه دهید از یک قیاس استفاده کنم تا اطمینان حاصل شود که چه چیزی در مورد معرفی به چه معناست. 

ادامه مطلب
این فیلم یک فیلم با ژانر معنی گرا محسوب میشود در این فیلم شما باافکار  و زندگی ونکوگ آشنا میشوید و اینکه او عاشق و شیفته نقاشی است ولی انسانهای پیرامون او هرگز ارزش هنر او و یا حتی خود اورا درک نمیکنند ،او بشدت نیاز به توجه و خواهان مشهور شدن است اتفاقی که هرگز در طول حیات او نمی افتد و در نهایت او به مرز دیوانگی و پوچی میرسد و در آخر مرگ تلخ او است که با خودکشی به پایان میرسد او معتقد است زندگی بدون نقاشی برای او بی معناست  .آیا او دچار حالتهای

#علامه_طباطبایی
#مراقبه_به_چه_معناست⁉️
#مراقبه یعنی توجه باطنی انسان به #خدا و روی نگرداندن از آن در همه ی احوال است. مراقبه کمالی است که انسان را به مقصد نزدیک، بلکه به مقصد می‌رساند مراقبه این است که انسان در اوقات بیداری از اول صبح تا هنگام خواب از یاد خدا غافل نباشد و تمام گفتار و کردارش برای خداوند متعال و جلب رضای او باشد، او را همه جا حاضر و بر کارهای خود ناظر بداند و خویشتن را در #محضر او بیابد. و در روایت آمده است: #حدیث
خدا را آنگونه
چند سالی است که روز به روز محبوبیت مدل های مختلف دستگیره درب هوشمند ، در حال افزایش است. هنگامی که این محصولات امنیتی برای اولین بار به بازار معرفی شدند، بسیاری از صاحب خانه ها و کسب و کارها از به کارگیری آن اطمینان نداشتند؛ زیرا قفل های سنتی و قدیمی تا حدودی نیازهای آن ها را برآورده می کرد. اما گذشت زمان به آن ها نشان دارد که این نوع قفل ها علاوه بر افزایش امنیت، راحتی در رفت و آمد را نیز به دنبال دارد.
دستگیره درب هوشمند به صاحب خانه ها این ام
 
عشق نوعی میلاد است .اگر «پس از عشق» همان انسانی باشیم که «پیش از عشق» بودیم ، به این معناست که به‌قدر کافی دوست نداشته‌ایم .اگر کسی را دوست داشته باشی ، با معناترین کاری که می توانی بخاطر او انجام بدهی ، تغییر کردن است ! باید چندان تغییر کنی که تو از تو بودن به در آیی .
ملت عشق #الیف_شافاک
فرهنگ مهروش می‌نویسد:

«برای
اشاره به دوره پیش از اسلام، بیشتر از تعبیر ”عصر جاهلیت“ استفاده می‌کنند. این
عنوان تا حدودی گمراه‌کننده است و ازاین‌رو شاید مناسب نباشد. برخی فکر می‌کنند وقتی
می‌گوییم عرب عصر جاهلیت، یعنی عرب نفهم و نادان، در صورتی که این خطاست. جاهلیت
ــ آن‌سان که در این تعبیر آمده است ــ مطلقاً معنایش بی‌عقلی و نفهمی نیست.
جهل دارای
دو معناست. گاهی اوقات جهل را در مقابل حلم و گاهی آن را در مقابل عقل به کار می‌برند.
اکنون
پاورپوینت سیستم های خبره
دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی دوره کارشناسی ارشد، با موضوع سیستم های خبره، در 54 اسلاید، در زمینه معرفی هوش مصنوعی و حوزه های مختلف آن. بخشی از متن: سیستم خبره، یک سیستم کامپیوتری است که از قابلیت تصمیم گیری افراد خبره تقلید می کند. لغت تقلید به این معناست که سیستم خبره سعی دارد در تمام جنبه ها...
بسم الله الرحمن الرحیم
یوگا از تبلیغ تا تحقیق(شماره 10)
یکی از اصول پنجگانه ی نیاما (الزامات) در یوگا «ایشوارا پرانیدهانا» است. "ایشوارا پرانیدهانا" در فضای تبلیغی و ویترینی یوگا به "تسلیم خدا بودن" ترجمه می شود ، ولی حقیقت چیز دیگری است زیرا مفهوم خدا برای آنچه در یوگا با نام ایشوره یا با سایر نام ها و سمبل ها معرفی می شود معادل مناسبی نیست.
"ایشوره" نماد خدایان هندو می باشد و "پرانیدهانا" در یوگا به این معناست که شخص تمام امیال و گرایش ها و ارزش
«زندگی در پیش رو» عنوان کتابی از رومن گاری است که امشب تمامش کردم. سراسر داستان سیاهی است و بدبختی؛ اما درست مانند چهره ی رزا خانم که بزک می کند، بزک شده است تا بتوان بدبختی را تحمل کرد. رومانتیک ترین قسمت داستان همین بزک کردن و عطر پاشیدن روی بدبختی است. زندگی همین است. با قسمت هایی از کتاب حتی می توان خندید و بدبختی آن لحظاتی برجسته می شود که خوش بختی نسبی ای در داستان وجود داشته باشد: مثل برخورد با دو کودک نادین خانم یا تعریف های مومو از زندگ
کارکرد قلب چیزی فراتر از پمپاژ خون است. قلب نقش مهمی در یادگیری، تفکر و ادراک دارد و به عبارتی دیگر شبیه مغز کار می کند.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بر اساس یافته های علمی تازه قلب دیگر فقط یک پمپ عضلانی توخالی نیست که بدون توقف خون را به سراسر بدن پمپ می کند.دانشمندان دریافته اند که قلب انسان حاوی دستگاه عصبی مستقل و پیشرفته ای متشکل از ۴۰۰۰۰ سلول عصبی و شبکه پیچیده از انتقال دهنده های عصبی و پروتئین هاست که اطلاعات بسیاری از شخصیت
زبان نشانه گذاری (HyperText (HTML یک زبان نشانه گذاری  برای ایجاد یک صفحه وب است. وب سایت ها معمولا در یک مرورگر وب مشاهده می شوند. آنها می توانند نوشتن، لینک ها، عکس ها و حتی صدا و ویدئو باشند. HTML برای علامت گذاری و توصیف هر یک از این نوع محتویات استفاده می شود تا مرورگر وب بتواند به درستی آنها را نمایش دهد. HTML همچنین می تواند برای اضافه کردن اطلاعات متا به یک صفحه وب استفاده شود. اطلاعات متا معمولا توسط مرورگرهای وب نمایش داده نمی شود و اطلاعاتی در م
1. آیا تعاون وهمکاری محدود به مکان خاصی می شود؟
تعاون، تنها به خانه و مدرسه و محلّه، محدود نمی‌شود. گاهی افراد نیکوکار در سطح جامعه به صورت فردی و گاهی به صورت گروهی به دیگران یاری می‌رسانند و کمک می‌کنند.
2. انفاق به چه معناست؟
افراد از طریق بخشش مال، علم، توانایی‌ها، و زمان عمر خود به کسانی که نیازمند هستند، یاری می‌رسانند. به این بخشش «انفاق» میگویند.
ادامه مطلب
سوالی برای عدالتخواهی در ورزش و سلامت جامعه
زمان جنگ هزاران میلیارد تومانی که اکنون برای ورزش قهرمانی از وزارتخانه تا فدراسیون و باشگاهها و مربیان و ... هزینه میشود , هزینه نمیشد کسی هم نمیگفت برای آبروی کشور و اسلام و انقلاب باید هزینه کنیم. اکنون بیش از 30 سال است داریم هزینه ریالی و ارزی میدهیم به کجا رسیدیم؟ با این هزینه های 30 ساله چه مقدار فقر زدایی و اشاعه خیرات که می توانستیم انجام دهیم و نکردیم. عدالت حاکمان به چه معناست. آیا با این هزین
نشتی معده یکی از عوارض اسلیو معده محسوب می شود و به معنی وجود سوراخ یا درز کوچکی در کیسه ی جدید معده و خروج شیره گوارشی از معده به درون شکم می باشد.
علائم نشتی اسلیو معده کدامند؟
برخی از شایع ترین علائم و نشانه های نشتی اسلیو معده عبارت است از:
 
·         افزایش ضربان قلب
·         تنگی نفس
·         درد در ناحیه شکم
·         درد در قفسه سینه
·         شانه درد
·         سرگیجه
·         تب
·         احساس بیماری و نگرانی
در صورتی ک
به نام خدای شنهای طبس


سروری: حتی یک اقتصاددان در فهرست اصلاح‌طلبان نیست
هشدار نماینده سابق درباره لیست اصلاح طلبان:
نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فقط یک مجلس اقتصاددان می‌تواند
به داد کشور برسد این در حالی است که در فهرست رقیب اصولگرایان حتی یک
اقتصاددان نیز وجود ندارد و این به آن معناست که اولویت فهرست رقیب بر
توسعه سیاسی است

https://www.mashreghnews.ir/news/537516

سوره رعد آبه 11:
انَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا م
خدا رنگ نداردنویسنده: غلامرضا حیدری ابهرینشرجمال
معرفی:
بسیاری از کودکان می پرسند :خدا چه رنگی است؟به این پرسش و پرسش های مشابه آن چگونه باید پاسخ دقیق و منطقی داد؟روشن است که ارائه پاسخ های پیچیده در برخورد با سوال های کودک، کارساز نیست. کتاب (خدا رنگ ندارد) نمونه ای از روش درست پاسخگویی به این پرسش ها را ارائه داده است. این روش سه مرحله ی مهم دارد که در کتاب بیان شده است.
بریده کتاب:
فکر کردن چه رنگی است؟ یاد گرفتن چه رنگی است؟ عقل و هوش چه رنگ
پاورپوینت سیستم های خبره
دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی دوره کارشناسی ارشد، با موضوع سیستم های خبره، در 54 اسلاید، در زمینه معرفی هوش مصنوعی و حوزه های مختلف آن. بخشی از متن: سیستم خبره، یک سیستم کامپیوتری است که از قابلیت تصمیم گیری افراد خبره تقلید می کند. لغت تقلید به این معناست که سیستم خبره سعی دارد در تمام جنبه ها...
کف دریا و خواص مفید آن برای پرندگان

کف دریا یکی از مواد مفیدی است که وجودش در قفس به طوطی ها بسیار کمک میکند ، کف دریا سرشار از کلسیم است و در صورت تامین ویتامین D3 ، کلسیم پرندگان را تامین میکند . از فواید دیگر کف دریا در قفس میتوان به تمیز کردن و کوتاه کردن نوک پرندگان اشاره کرد به صورتی که پرندگان نوک خود را به آن می سابد و از رشد اضافه نوک جلوگیری میکند
مزایای استفاده از کف دریا:
1:موثر در تامین املاح معدنی موجود در بدن پرندگان
2:تاثیر چشمگیر د
معماری سبز روشی پایدار در طراحی ساختمان سبز است، طراحی و ساخت و ساز با توجه به محیط زیست. معماران سبز معمولاً با مفاهیم کلیدی ایجاد خانه ای کارآمد و سازگار با محیط زیست کار می کنند.
اکولوژی طبیعی کره زمین باید الگوی کلان باشد تا معماران از آن به عنوان الگویی برای طراحی یک ساختمان سبز استفاده کنند.
معیارهای معماران سبز
معمارانی که در این سبک فعالیت می کنند، از درجه های استاندارد در طراحی و تمرین معماری برخوردار هستند و ممکن است برای نشان
روف گاردن به چه معناست؟
حتما این سوال را مکرر از خود می پرسید که روف گاردن به چه معناست؟ باید به شما بگوییم که روف گاردن یا همان بام باغ به بام خانه ای گفته می شود که سراسر آن را درختان و فضای سبز احاطه کرده باشند. به صراحت می توانیم بیان کنیم که این باغ های سبز که بر روی پشت بام خانه ها احداث می شود دارای وزنی سبک بوده و به شکلی کاملا مهندسی شده ساخته می شوند.
پس نباید به هیچ عنوان نگران این مسئله باشید که ممکن است بام باغ ها برای ساختمان شما ایج
جدا شدن روح از بدن هنگام مرگِ قطعی  در کسری از ثانیه انجام میشود این لحظه چنان سریع اتفاق می افتد که حتی کسی که چشمانش لحظه ی مرگ باز است فرصت بستن آن را پیدا نمیکند 
 یکی از شیرین ترین تجربیات انسان دقیقا لحظه جدا شدن روح از جسم میباشد حس سبک شدن و معلق بودن .
بعد از مرگ اولین اتفاقی که می افتد این است که روح ما که بخشی از آن هاله ذهن است و در واقع آرشیو اطلاعات زندگی دنیوی اوست شروع به مرور زندگی از بدو تولد تا لحظه مرگ میکند و تصاویر بصورت یک
چرا اسباب بازی های جنسی می تواند مردم را در معرض "مواد شیمیایی ناسالم" قرار دهد و چگونه اطمینان حاصل کند که یک ماده امن را انتخاب می کنید
آنها در حال حاضر با میلیون ها فروخته شده در سراسر جهان در هر سال از رونق فروش و محبوبیت برخوردار هستند ، اما آیا می دانید ویبراتور شما می تواند سلامتی شما را خراب کند؟
به گفته کارشناسان ، از آنجا که اسباب بازی های جنسی اغلب از مواد و پلاستیک های کم درجه ساخته می شوند ، می توانند بر سلامتی افراد تأثیر منفی بگذ
وکیل تقسیم ترکه
وکیل تقسیم ترکهتقسیم ترکه به چه معناست؟ طبق ماده ۳۰۰ قانون امور حسبی "در صورت تعدد ورثه هر یک از آنها می توانند از دادگاه درخواست تقسیم سهم خود را از سهم سایر ورثه بخواهد" که اشخاص ذیل می توانند به عنوان خواهان دعوی تقسیم ترکه درخواست نمایند:هر یک از ورثه قانونی متوفیپدر یا جد پدری صغیراگر متوفی برای بعد از فوت ، وصی تعیین کرده، وصی حق درخواست تقسیم ترکه را دارد.اقداماتی که لازم است جهت تقسیم ماترک انجام شود عبارتند از انحصار
حتما شما هم در دوربین ها و یا گوشی های هوشمند خود با موردی به نام f-stop یا aperture برخورد کرده اید و برایتان سوال شده است که این اعداد اعلام شده چیست و به چه معناست؟ در این مطلب تلاش دارم شما رو به طور خلاصه با یکی از امکانات و موارد تاثیرگذار در عکاسی آشنا کنم.حتما
شما نیز درباره گشادگی دریچه لنز مطالبی شنیده اید و برایتان سوال شده است
که در واقع کاربرد آن چیست؟ در واقع در لنز ها تعدادی تیغه فلزی وجود دارد
که میزان نور گذرنده از لنز به سمت فیلم یا
امروزه برندینگ فوق العاده مهم شده است و یکی از موثرترین فرم های برندینگ طراحی لوگو حیوانی است.
این روزها و در این عصر از شبکه های اجتماعی برندینگ به چه معناست؟
برندینگ راهی است که شما می توانید هویت و سیمای سازمان خود را بسازید.
برندینگ ایجاد یک نگاهی است که مصرف کنندگان فورا در سطوح مختلف فکری تشخیص می دهند. این همان راهی است که شرکت شما ارزش کلیدی خود را بیان می کند، آیا محصولات با کیفیتی برای زیباسازی خانه میفروشند یا برای خیریه حیوانات ب
 
بیمه گذار و بیمه شده به چه  معناست؟
 
 
هر شخص میتواند این بیمه نامه را برای خودش و یا افراد خانواده اش تهیه کند . این شخص بیمه گذار نامیده میشود (به زبان ساده یعنی کسی که اقساط حق بیمه را پرداخت میکند ) . در صورتی که بیمه گذار برای خودش بیمه نامه تهیه کند ، بیمه شده و بیمه گذار خود شخص هستند و اگر بطور مثال برای فرزندش بیمه نامه تهیه کند ، فرزند او "بیمه شده" میباشد . اگر شما از یک شرکت ، بیمه نامه تهیه کنید شرکت ارائه دهنده پوشش های بیمه ، "بیمه گ
۱. محرک‌هایتان را شناسایی کنید
پیش از پرداختن به راهکارهای درمان عطسه، ابتدا علت آن را بررسی می‌کنیم. تقریبا هر چیزی که موجب تحریک بینی شود، باعث می‌شود تا عطسه کنیم. معمولا گردوغبار،
 گردهٔ گل، موی حیوانات و چیزهای این‌چنینی باعث بروز عطسه می‌شوند. همچنین عطسه‌کردن نوعی واکنش دفاعی بدن برای خارج کردن جرم‌هایی است که می‌توانند باعث 
تحریک سیستم تنفسی شوند. مثل پلک زدن و نفس کشیدن، عطسه نیز واکنشی نیمه مستقل به‌حساب می‌آید. این بدان
آنها می توانند اندازه های خودرو را دوباره کشف کنند
این یک ویژگی است که توسط سازمان ها به عنوان مثال ، آلامو به پایان رسیده است. مدتی پیش وقتی آنها توسط Enterprise به دست آوردند ، آلامو وسایل نقلیه خود را تغییر نام داد. این ممکن است به نظر نمی رسد یک معامله جدی باشد تا زمانی که درک کنید که آنچه معمولاً به یک وسیله نقلیه محافظه کار محول می شود ، به عنوان یک اندازه متوسط ​​مشاهده می شود. توسط دفتر اجاره
مرتبط: 10 اسرار کارکنان هتل نمی خواهید شما بدانید
این یک هک اینستاگرام عمیقاً گزینه به کارگیری وجود ندارد تا مورد ها ذیل را ارتقا دهد - و مطلقاً می بایست برای سال 2020 آزمون نمایید! اینستاگرام این لیست از پروفایل های اینستاگرام را بر طبق علایق شما ، کسانی که دنبال می‌کنید ، ولی همینطور مبنی بر کار آن اکانت تهیه میکند. مثلا ، چنانچه روی نمایه \"Later\" روی دکمه پیشنهادی برای شما کلیک فرمایید ، ممکن میباشد اکانت هایی مانند اینستاگرام برای Creators ، Canva ، Your Social Team و موردها دیگر پیدا نمایید - تمامی برند
حضانت فرزندان بعد از طلاق
دانستن همه چیز در مورد حضانت فرزندان بعد از طلاق از جمله خواسته‌های زوجینی است که قصد جدایی از هم را دارند. اگرچه زن و شوهر پیش و پس از طلاق دچار مشکلات 
روانی و عاطفی متعددی می‌شوند که صدمات مهمی را به آن‌ها وارد می‌کند، اما نباید از کودکان طلاق که هیچ نقشی در این مشکلات نداشته‌اند غافل شد. در این مقاله ابتدا به 
آن پرداخته می‌شود که حضانت به چه معناست، سپس در مورد نقش مصلحت طفل در تعیین وضعیت حضانت بحث‌هایی می
در تمام طول عمرمان، در جاهای مختلف تقریبا خودمان را به هزاران شخص جدید معرفی می‌کنیم، هر بار مکالمه‌ای را با یک غریبه در قطار روبروی شما نشسته است، یا شخصی که به دنبال آدرس می‌گردد. به طور مداوم در حال استفاده از روش‌های خلاقانه برای معرفی خودمان به افراد جدید اطرافمان هستیم اما این کار برایمان یک امر کاملا طبیعی است و متوجه آن نمی‌شویم.یک اسم به اندازه هزاران مکالمه ارزشمند استهیرونمردم نواحی گرمسیر بوشهر قدیم یا اهالی جنوب که در نواح
در سه مقاله آخر من در مورد نوسانات من در بازاریابی کمیسیون ، جنبه های این مدل کسب و کار و اینکه چرا ارزش دادن به مردم مهمتر از هر چیز دیگری است – از جمله اعتماد به نفس در موفقیت کسب و کار شما صحبت کردم. در اینجا ، 6 مدل مختلف از بازاریابی آنلاین را توضیح خواهم داد که با تعریف آنها کاملاً عمومی هستند.1. بازاریابی وابستهاولین نمونه اولیه تقریباً ابتدایی ترین و لازم برای همه مبتدیان است. این امر با تبلیغ محصولات و خدمات دیگران – اعم از دیجیتال یا
وقتی شهروندان «حق آزادی بیان» دارند در اجرای  آن حق (مادامی که به حقوق دیگران تجاوز نکنند) ممکن است مطالبی را بیان نمایند که از دیدگاه اخلاقی ویژه‌ای، مصداق یک «بیان بد یا خطا» باشد، به همان اندازه که ممکن است مطالبی را بیان نمایند که از دیدگاه اخلاقی خاصی، مصداق یک «بیان خوب یا درست» باشد. اما در هر دو صورت از حمایتهای قضایی و سیاسی برخوردارند. بر چنین مبنایی فیلسوفان حق از «حق بر خطا بودن» سخن به میان می‌آورند (حق و نه تکلیف خطا کردن)(سیدفا
Usability Testing چیست؟
این تست به این معناست که فضای نرم افزاری ما برای کاربران مورد پسند و استفاده از آن راحت باشد.
در این تست ما از یک مجموعه ای از کاربران واقعی را برای تست این سیستم نرم افزاری و فاش شدن عیب و ایرادات آن استفاده میکنیم.
از اهداف انجام این تست میتوان به سهولت استفاده کاربر از برنامه ، انعطاف پذیری در کنترل کردن و توانایی سیستم اشاره کرد.
نام دیگر این تست Experience(UX) میباشد.
انجام این تست را در مراحل تولید اولیه یا همان SDLC توصیه م
باور چیست ،چگونه شکل میگیرد و چگونه آن را تغییر دهیم ؟
باور چیست ؟
✅ باور فکر یا رفتاری است که در اثر تکرار،انسان به درستی آن اعتقاد داشته و به عنوان یک حق مسلم پذیرفته است.
یک تعریف دیگر:
عمیق ترین رفتارها در سطح ناخودآگاه انسان.
اگر فکر میکنید که برای موفق شدن باید سخت کار کنید
به این معنی است که شما باور داریدکه کارهای سخت منجربه موفقیت میشود و بالعکس.
اگر فکر میکنید هوای تهران آلودست قطعا برای شما همینطور خواهد بود .
پس باور یعنی اینکه به

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها