نتایج جستجو برای عبارت :

سحابی چشم گربه (Cat's Eye Nebula)

دانلود انیمیشن گربه ها 2019 Cats
ژانر : کمدی | درام | انیمیشن
محصول : 2019 آمریکا
امتیاز: 10/2.9
کارگردان :Tom Hooper
بازیگران : Idris Elba, Rebel Wilson, Judi Dench
خلاصه داستان : در دنیای گربه‌ها قبیله‌ای بزرگ به نام جلیکلز با نژاد‌های مختلف وجود دارد که در این قبیله هر ساله تصمیم‌گیری می‌کنند که کدام یک از آنها به لایه‌ی هویساید صعود می‌کند ، اما در این میان اتفاقات مختلفی رخ می‌دهد که…
ادامه مطلب
انواع غذای خشک گربه
مهم ترین عامل در نگهداری گربه کیفیت غذای گربه است. کیفیت زندگی گربه ها بسیار به نوع غذای گربه مصرفی آنها وابسته است. به طور میانگین گربه ها حدود 12 تا 15 سال عمر میکنند و انتخاب صحیح غذای خشک گربه از همان ماههای اول زندگی، مسیر سلامت او را در میانسالی و پیری تعیین می نماید. مهترین مسائلی که با انتخاب صحیح غذای گربه قابل پیشگیری است عبارت اند از : سلامت دندانها، کم شدن ریزش مو، سلامت کلیه ها، سلامت دستگاه گوارش، عدم چاقی و … .
خلاصه داستان : گربه های آشپز (Cookie Cats) یک گیم فوق العاده پرطرفدار و جذاب در سبک بازی های ماجراجویی می باشد که توسط کمپانی مطرح Tactile Games برای اندروید منتشر شده است. به دنیای رنگارنگ و جذاب گربه ها خوش آمدید!! در این دنیای زیبا کوکی ها و شیرینی های خوشمزه منتظر خورده شدن هستند!! پس شما نیز به جمع گربه های بامزه پیوسته و همراه با یکدیگر و با وصل کردن شیرینی های رنگارنگ، با دشمنان مبارزه کرده و با کسب امتیازات بیشتر مراحل بازی را یکی پس از دیگری پشت سر
بازی با گربه های عصبی
گربه ها چه بی اعتماد به نفس، چه با اعتماد با نفس ،چه ترسو یا عصبی ، عاشق بازی می باشند. بازی کردن با یک اسباب بازی نظیر پرنده یا طناب می تواند به رشد و بلوغ غریز شکار گربه و افزایش اعتماد به نفس گربه کمک کند.
 
مشاوره و آموزش درمان بیماری گربه ها
با این حال ، سعی کنید به گربه خود فشار زیادی برای جلوگیری از ترس و عصبانیت نیاورید و بسیار آهسته مراحل را طی کنید. در صورتی که گربه شما نمی خواهد با اسباب بازی ها بازی کند، شما باید
گربه موکوتاه بریتانیایی
 
بریتیش شورت هیر یا گربه موکوتاه بریتانیایی هم با ظاهر فوق‌العاده زیبا و خاصی که داره یکی از بهترین نژاد گربه در ایران و دنیاست. گفته می‌شه که اولین بار در قرن اول میلادی این نژاد گربه رو به انگلستان آوردن و از اون موقع گربه بریتیش همدم و دوست آدم‌ها بوده.
در طول سال‌ها و بر اثر ترکیب نژادی گربه بریتیش با گربه پرشین، تغییرات مطلوبی در ظاهر این گربه به وجود اومده و باعث پشمالوتر شدن و زیباتر شدن این نژاد شده.
گربه بر
گربه چین چیلا
 
کسانی که طرفدار گربه پرشین هستن حتما عاشق گربه چین چیلا هم می‌شن. چین چیلا در واقع ترکیب نژادی گربه پرشین و یک نژاد دیگه است و هنوز هم خیلی‌ها چین چیلا رو یک نوع پرشین می‌دونن؛ اما از نظر اکثر کارشناسان چین چیلا یک نژاد جداگانه و متفاوته.با این حال این گربه زیبا از نظر ظاهری و همینطور خلق و خو شباهت‌های زیادی به پرشین داره، با این تفاوت که صورتش مثل پرشین فلت و تخت و جمع شده نیست. پس اگه گربه پرشین دوست دارین اما صورت فلت پرشی
دانلود آهنگ جدید بلک کتس به نام کجا میری به این زودی
متن آهنگ جدید کجا میری به این زودی - بلک کتس
Download New Music By Black Cats Called Koja Miri Be In Zoodi
Lyrics Music Black Cats Koja Miri Be In Zoodi
Yeni şarkı indir Black Cats Adında Koja Miri Be In Zoodi
Şarkı Sözleri Koja Miri Be In Zoodi itibaren Black Cats
تو فانوس و بغل کردیТы обнял фонарь
  که امشب ماه دلگیرهЭто лунная ночь сегодня вечером
زمین خاموشه و عطر

ادامه مطلب
نکته هایی در مورد دارو دادن به گربه
 
موقع دادن شربت و قرص به صورت زورکی برای کنترل آسیب توسط گربه هایی که خشن هستن و گاز و چنگ میگیرن، قبل از شروع عملیات گربه رو داخل پتو یا حوله بپیچید و حتما دو نفری این عملیات رو انجام بدین.
اگر دفعه اوله که اون دارو رو به گربه میدین، پس از دادن دارو رفتارها و حرکات گربه رو تحت  نظر بگیرین
در صورتی که بی حالی در گربه تون مشاهده کردین سریعا  با دامپزشکش تماس بگیرین یا به نزدیک ترین کلینیک دامپزشکی مراجعه کنین
گربه پرشین
 
این گربه پشمالو و موبلند و زیبا که اصالتی ایرانی هم داره یکی از محبوب‌ترین و بهترین نژادهای گربه در دنیاست و از گذشته‌های دور به عنوان حیوان خانگی نگهداری می‌شده. حتی بسیاری از نژادهای محبوب گربه که در حال حاضر وجود دارن هم به نوعی از ترکیب نژادی با گربه پرشین به وجود اومدن و جدشون یه گربه پرشین اصیل بوده!این نژاد گربه به خاطر شخصیت آروم، باوقار و مهربونش مشهوره و صورت فلت بامزه و جمع شده و همینطور چشم‌های گرد و بانمکش اونو مح
گربه خال‌زنگاری (نام علمی: Prionailurus rubiginosus) نام یک گونه از سرده پلنگ‌گربه‌های آسیایی است.
گربه خال زنگاری(Rusty Spotted Cat ) یک گربه وحشی بسیار کوچک شاید کوچیکتر از یک کف دست، که در جنگلهای برگریز سریلانکا زندگی می‌کند که به آن لقب کوچکترین گربه جهان را داده اند. این شکارچی مرگبار که از پرندگان و جوندگان کوچک تغذیه میکند بخاطر جثه کوچک قادر به استتار بسیار خوب و نزدیک شدن به طعمه است.
خرید خاک گربه مناسب و مرغوب یکی از اولین و مهم‌ترین دغدغه‌های ما صاحبان گربه است.
خوشبختانه گربه‌ها خودشون به طور غریزی دستشویی کردن رو بلدن و تنها وظیفه ما اینه که با تهیه یه خاک خوب و مناسب هم سلامت گربه‌ رو تضمین کنیم و هم خونه رو تمیز نگه داریم.
اگه تا به حال به پت شاپ‌ها مراجعه کرده باشین با تنوع زیادی از خاک گربه مواجه می‌شین که ممکنه شما رو دچار سردرگمی و تردید کنه.
بنابراین، در این مقاله تصمیم گرفتیم ابتدا در مورد انواع خاک گربه و و
کشیدن ناخن‌های گربه
عمل کشیدن ناخن گربه که بهشdeclawing  می‌گن عملی دردآور و غیرقابل برگشته که تو بسیاری از کشورها هم غیرقانونی اعلام شده! هرچی باشه ناخن‌های گربه علاوه بر شکار، در راه رفتن، پریدن و حفظ تعادل گربه هم بهشون کمک می‌کنن و نباید از بین برن. به همین دلیل به هیچ وجه این کار رو توصیه نمی‌کنیم!
چون اسکرچ کردن یه کار غریزیه مطمئنا با تنبیه و دعوا کردن گربه هم نمی‌تونید اونو از این کار منصرف کنید! پس راه حل چیه؟ خرید یک اسکرچر خوب و مناس
گربه اسکاتیش فولد
 
نژاد گربه اسکاتیش فولد با صورت بامزه و گوش‌های خوابیده یکی از محبوب‌ترین و بهترین نژاد گربه در ایران و جهانه و طرفداران زیادی داره. این نژاد گربه خلق و خویی آرام و سازگار داره و نگهداری از اون رو به تجربه‌ای شیرین و دلچسب تبدیل می‌کنه.
گربه اسکاتیش رابطه خیلی خوبی با صاحبش، آدمای دیگه و همینطور حیوانات دیگه داره و کلا گربه خوش اخلاقی به حساب می‌آد.
علاوه بر ظاهر و گوش‌های بامزه، اسکاتیش فولد به خاطر صدای ناز و لطیفش هم
گربه های مبارز.
بازی‌های چندنفره آنلاین یکی از پرمخاطب‌ترین آثار در پلتفرم‌های موبایلی هستند؛ بازی‌هایی جذاب و اعتیادآورد که بازیکنان مدت زمان زیادی را صرف تجربه این‌چنین آثار می‌کنند. بازی موبایل Super Cats یکی از این بازی‌های چندنفره و سرگرم‌کننده است که حال و هوای کلی این بازی شبیه به بازی Brawl Stars طراحی شده است. استودیو Happy Universe این بازی را روی سیستم عامل اندروید توسعه داده است و در این بازی شاهد مبارزه قهرمانان گربه‌ای با یکدیگر هستیم.
سایت تفریحی چفچفک :یک هنرمند، گربه ها را به غول هایی دوست داشتنی تبدیل کرده است که قلبتان را تسخیر می کنند. بدیهی است که چنین گربه‌ های غول پیکری که در واقعیت بتوانند باعث ایجاد ترافیک بشوند و یا بر روی یک کشتی کروز غول پیکر لم بدهند وجود ندارند. اما تصورات افراد مرزی نمی‌شناسد و می‌توانند هر چه را می‌خواهند به واقعیت تبدیل کنند، فقط کافی است کمی فتوشاپ بدانند و کمی خلاقیت را چاشنی کارشان کنند تا عجیب‌ ترین خیالات و تصورات خود را همانند تص
در یکی از کشورهای همسایه پسر بچه 9ساله در حال بازی با دوستان خود در یک خرابه ای بود (این خرابه بعلت عدم سکونت آدمیان به محل زندگی جنها تبدیل شده بود)در حالیکه با بچه های دیگر بازی میکرد یک گربه سیاه میبنند وچون این بچه نترس بود گربه را گرفته و شروع اذیت وآذار گربه بیچاره کرد از آنطرف بچه های دیگه هم اونو تشویق میکردند.پسر بچه یک چاقوی کوچک همراه داشت که با اون چاقو چندین ضربه به گربه بخت برگشته میزد طوری که خون از کمر گربه جاری شد.پسر بچه نمیذاش
گربه‌ عضو خانواده‌ گربه‌سانان‌ بوده‌ و حیوانی‌ گوشتخوار می‌باشد. از خصوصیات‌ گربه‌سانان‌ یکی‌ پوشش‌ راه‌راه‌ یا لکه‌ای‌ تیره‌ در زمینه‌ای‌ روشن‌تر بوده‌ که‌ این‌ لکه‌ها و خطوط از هم‌ جدا می‌باشند. خصوصیت‌ دیگر داشتن‌ پوزه‌ کوتاه‌ ودندانهایی‌ است‌ که‌ برای‌ بریدن‌ و پاره‌کردن‌ تخصصی‌ شده‌اند.گربه‌ اهلی‌ با سگ‌ متفاوت‌ است‌. سگ‌ اجتماعی‌تر و با وفا بوده‌ ولی‌ گربه‌ منزوی‌ و خودخواه‌ می‌باشد. بیش‌ از 100 نژادش
 
خب، امروز می‌خوایم کمی بیشتر در مورد گربه پرشین یا گربه اشرافی ایرانی با هم صحبت کنیم. همونطوری که می‌دونین گربه پرشین دومین نژاد محبوب گربه‌ها در جهانه. شاید براتون این سوال پیش بیاد که اولیش پس چی؟
معمولا توی نمره‌دهی به نژادها، نژاد سیامی کاپ قهرمانی رو برنده می‌شه و صدر جدول قرار می‌گیره، که به زودی راجع به اونا هم مفصل گپ می‌زنیم اما توی این مطلب می‌خوایم ببینیم گربه‌های پرشین چه ویژگی‌هایی دارن و انواع اون‌ها رو یاد بگیریم. 
معاینه گربه قبل از انتخاب : قبل از انتخاب گربه ( مثلا سیمون کت simoncat ) به عنوان یک حیوان خانگی به منظور اطمینان از سلامت آن یکسری اقدامات بایستی صورت گیرد :
 
۱ – روی موی گربه دست بکشید موی گربه باید صاف و غیر نمدی باشد همچنین موی گربه را از جهت آلودگی به کک و سایر موجودات بررسی نمائید.
 
۲ – گوش بچه گربه باید تمیز و خشک باشد.
 
۳ – چشمها باید تمیز و براق باشند بینی هم باید مرطوب باشد.
 
۴ – گربه سالم دارای دهان صورتی و دندانهای سفید است.
 
۵ – د
هم اکنون یکی از بامزه ترین دعواهای دنیا تو خونه ما در حال اجرا هست
کوثر و علی باهم دعواشون شده که کی گربه باشه. هر دوشون میخوان گربه باشن و اون یکی صاحبش باشه یعنی بازیاشون منو کشته
اخر به این نتیجه رسیدن هر دوتاشون گربه باشن و صاحب نداشته باشن. الانم صدای میو میو خونه رو برداشته
اسکرچر گربه
 
این سوال خیلی از صاحبان گربه است که اصلا چرا گربه‌ها چنین عادتی دارن و چرا این کارو می‌کنن. در طبیعت گربه‌ها معمولا روی تنه درخت ها اسکرچ می‌کنن و با ناخن کشیدن روی پوسته درخت، محدوده قلمرو خودشون رو تعیین می‌کنن و به بقیه گربه‌ها نشون می‌دن که این جا قلمرو منه!
علاوه بر این، اسکرچ کردن روشی طبیعی برای تیز کردن ناخن‌ها و آماده شدن برای شکاره. موقع ناخن کشیدن، پوسته‌های قدیمی ناخن جدا می‌شن و یه جورایی مثل مانیکور و سوهان ک
 
در طول روز کارکنان هتل گربه ها را نظافت می کنند و سه وعده غذا در اختیارشان قرار می دهند و ناخن هایشان را مرتب می کنند. اتاق های هتل به دوربین های مداربسته مجهز است و صاحبان گربه ها می توانند از اوضاع حیوان خانگی خود به خوبی اطلاع یابند.
 
این هتل شیک دارای ۳۵ اتاق مخصوص برای گربه هاست . صاحبان گربه ها می توانند از ۳ ساعت تا یکسال گربه های خود را در اختیار کارکنان هتل قرار دهند و سفرهای خود را به راحتی انجام دهند . در طول روز کارکنان هتل گربه ها ر
اسباب بازی گربه نقش مهمی در زندگیش داره چون گربه ها غریزی بازیگوشن و عاشق بازی هستن. اغلب ما اینطور تصور می‌کنیم که گربه‌ها فقط دنبال یه جای گرم و نرم روی مبل می‌گردن تا روش لم بدن و بخوابن! به همین دلیل شاید فکر کنیم که گربه‌ها خیلی حوصله بازی کردن ندارن و تهیه و خرید اسباب بازی برای گربه یه کار غیرضروری و بی فایده است.
درسته که گربه‌ها بخش زیادی از شبانه روز (حدود ۲۰ ساعت) رو در حال چرت زدن و خوابیدن هستن. اما اگه قصد نگهداری از گربه دارید ف
توخونه نشستی و ناگهان گربه ی خونگی خوشگلت میره توخاک گلدون و خودشو کثیف میکنه بالاخره کافیه یه شیطونی بکنه وازگربه تروتمیز به گربه ی کروکثیف تبدیل میشود وحالا شما 2 تا گزینه داری یا خودت پیشولی عزیزترازجانت رابشوری یا برای حمام بیاریش پیش ما
حالا اینکه اصلا میشه گربه راشست؟ باچه شامپویی باید بشوریش ؟
 
یاچجوری تروتمیزکنی ؟ همرو دونه دونه برات توضیح میدم
 
نکات کلیدی برای شستن گربه simoncat.ir/خدمات-شستشوی-و-حمام-گربه / چگونه گربه را حمام کنیم
 
 "شعر کودکانه جوجه من"جوجه پر طلاییزرد و سرخ و حنایی
پرهات رنگا رنگهراه رفتنت قشنگه
ای جوجه قشنگمجوجه رنگارنگم
حناییه سر توچه خوشگله پر تو
   بیشتر بخوانید: "شعر کوتاه برای کودک 2 ساله"
 
**********اشعار کودکانه**********
 
"جوجه نافرمان"
گفت با جوجه مرغکی هشیارکه ز پهلوی من مَرو به کنار
گربه را بین که دُم عَلم کردهگوش ها تیز و پشت خم کرده
چشم خود تا به هم زنی بردتتا کُله چرخ داده ای خوردت
جوجه گفتا که مادرم ترسوستبه خیالش که گربه هم لولوست
گربه حیوان خو
رفتن به نزد دامپزشک و معاینه گربه های عصبی
شاید برای شما غیر ممکن و یا سخت باشد که گربه خود را در زمانی که عصبانی یا نگران باشد داخل باکس قرار داده و سوار ماشین گردید و به دامپزشکی مراجعه کنید.
مشاوره و آموزش درمان بیماری گربه ها
اما بهترین راه برای آرام ساختن یک گربه برای رفتن به نزد دامپزشک تخلیه کردن انرژی گربه است! این کار اصلا سخت نخواهد بود و تنها چیزی که شما نیاز دارید یک حیاط یا فضای باز جهت بازی کردن گربتان با لوازم و اسباب بازی هایش م
بیماری کلسی ویروس گربه ها
 
بیماری کلسی ویروس گربه یکی از بیماری های تنفسی شایع در گربه هاست. عامل این بیماری که نوعی ویروس از خانواده وزی ویروس هاست، به دستگاه تنفسی (عموما ریه ها و راه های بینی) دهان (به همراه ایجاد زخم در دهان)، روده ها و عضلات اسکتی حمله میکنه.
این بیماری در گربه های واکسینه نشده و بخصوص در خانه هایی که چندین گربه در اون زندگی میکنن، پناهگاه ها و پرورشگاه های گربه ها شایعه.
 
آموزش و مشاوره بیماری کلسی ویروس گربه ها
واکسینا
نحوه دادن قرص به گربه
برای دادن قرص به گربه اول باید مطمئن بشین که اون قرص میتونه همراه غذا مصرف بشه یا خیر میتونین این رو از دامپزشکش بپرسین.
برخی از داروها هم باید با معده خالی مصرف بشن و قایم کردنشون  داخل تشویقی و غذا از جذب دارو جلوگیری میکنه.
قایم کردن قرص داخل تشویقی یا غذامحبوب ترین و راحت ترین روش برای دادن قرص به گربه قایم کردنش داخل یه تشویقی خوشمزه است!
این روش به خصوص برای گربه هایی که به بیماری های پوستی گربه مثل درماتوفیت که درم
بچه ها دیشب خواب دیدم مامانم اجازه داده گربه بگیریم و یه گربه رو به سرپرستی قبول کردیم که اسمش‌ تامی بود حیف که خواب بود صد حیف :( امروز به مامانم گفتم گربه به سرپرستی بگیریم هرچی اصرار کردن فایده نداشت ! همش مثل خل و چلا هر جای خونمونو که میبینم تصور میکنم که الان اگه گربه داشتم اینجا چطور اش میکرد یا راه میرفت
تو خونه ی گربه ها هیچی سر جاش نیست. مثلا اگه ناخنگیر لازم باشه معلوم نیست باید تو یخچال دنبالش گشت یا تو جعبه ی داروها یا ...مثلا همین دیروز همه ی وسایل خونه با نخ به هم بسته شده بودند. اگه بابا گربه ها می خواست شلوارشو برداره میز هم باهاش بلند می شد. تلویزیون هم تکون می خورد. آخه بچه گربه شون می خواسته با کلاف نخ بازی کنه. انقدر این نخ ها رو باز کرده و به هم ریخته بود که دیگه سر و تهش معلوم نبود. فقط دور همه چیز نخ بسته شده بود.
 
همین ظهری دُم مامان
بیماری های گربه ممکنه ما رو خیلی نگران و ذهنمون رو مشغول کنن. دونستن علائم بیماری های گربه ها، راه‌های پیشگیری و درمانشون کمک می‌کنه که مراقبت بهتری از دوستای کوچولومون بکنیم. بیمار‌هایی که گربه‌ها ممکنه بهش مبتلا بشن خیلی زیادن، ما توی این مقاله به چنتا از رایج‌ترین‌هاشون اشاره می‌کنیم.
ادامه مطلب
گربه ای خبیث برای شکار هر روز تعدادی جوجه را می گرفت و انها را می خورد  و شکمی از عزا در می اورد او حتی به مرغ های بزرگ هم رحم  نمی کرد و با خباثت تمام انها را خفه و فرار می کرد . 
روزی صاحب مرغ ها از ترس گربه انها را در قفسی بزرگ می گذارد تا از شکار گربه در امان باشد. گربه تا چشم صاحب خانه را دور می بیند  خود را از شکافی کوچک وارد قفس می کند وتمام مرغها و جوجه ها را خفه می کند . 
سگی از دور دست  تمام ماجرا را شهود می باشد . او به گربه می گوید چرا انها ر
علائم بالینی یرقان  در گربه ها 
علائم بالینی یرقان بستگی به عوامل ، زمان بیماری و اتیولوژی آن دارد. بطور مثال تفریق بین شکل یرقان داخل کبدی از یرقان خارج کبدی تنها بر اساس یافته‌های بالینی مشکل می باشد .
 
مشاوره و آموزش درمان  یرقان  در گربه ها 
 
ولیکن علامت های التهاب مجاری صفراوی گربه ها عبارتند از بی حالی – بی اشتهایی – سستی – استفراغ – کاهش وزن – بزرگ شدن کبد و زردی.
یک ماه پیش با مادرم کاموا خریدیم و یک جفت میل هم همراهش برداشتیم. مادرم می خواهد آنها را شال و کلاه کند. از همان روز مادرم شروع به بافتن کرد و الان تا حدودی شال را تمام کرده است. 
برادر من دامپزشک است و برای خودش یک گربه ی ملوس دارد.اول از او خوشم می آمد‌٫ تا اینکه یک روز شال زیبایم را شکافته شده دیدم. حدس می زدم کار گربه باشد و حدسم هم درست بود.
آن روز آنقدر گریه کردم که خوابم برد و در خواب غرق شدم:
یک گربه ی بزرگتر از من جلوی رویم بود. داخل یک خان ک
آیا درباره اصلاح کردن گربه چیزی شنیده اید. گربه های پرشین یا موبلند نیازمند مراقبت ورسیدگی تخصصی هستند بهتراست سالی یکبار مخصوصا درتابستان موهای گربتان کوتاه شود اصلاح گربه به چند طریق انجام میشود:
به روش موزر یا قیچی
 طریق کوتاه کردن موی گربه با موزر بیشتر درارایشگاه های تخصصی گربه انجام میشود ماشین اصلاح موی گربه تخصصی است ونمیتوان باماشین های اصلاح انسانی انجام شود. کوتاه کردن مو گربه پرشین خیلی سخت تراز موی گربه موکوتاه است چون دربیش
همسایه خانه رو به رویی بادبادک هوا کرده البته موفق آمیز نبود فقط لحظه‌ای بالا آمد و سقوط کرد احتمالا کیس مناسبی است برای اینکه ایمان بیاوریم دنیا هنوز قشنگیاشو داره. البته جدی داره چند روز پیش گربه سفید خاکستری که فسمت خاکستریش راه‌راهه و نمیدونم اسمش چیه اومد پشت پنجره یه کم بم نگاه کرد و رفت. دقیقا جایی که سال پیش یا شایدم دوسال پیش بچه گربه ای جا مانده بود، تراژدی عظیمی بود اگر دقت میکردی بچه گربه‌ای تنها بی کس کنار خواهر مرده اش رها شده
اصلاح موی گربه پرشین simoncat.ir/اصلاح-و-کوتاه-کردن-موی-گربه/ به چه صورت است؟
گربه های پرشین simoncat.ir یا موبلند نیازمند مراقبت ورسیدگی تخصصی هستند بهتراست سالی یکبار مخصوصا درتابستان موهای گربتان کوتاه شود اصلاح گربه به چند طریق انجام میشود:
[img=984x0]https://simoncat.ir/wp-content/uploads/2019/08/%D8%A7%D8%B5%D9%84%D8%A7%D8%AD-%D9%85%D9%88%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D8%A8%D9%87-1024x683.jpg[/img]
 
به روش موزر یا قیچی
 
طریق کوتاه کردن موی گربه با موزر بیشتر درارایشگاه های تخصصی گربه انجام میشود ماشین اصلاح موی گربه تخ
چرا اسکرچر گربه لازمه و چی کار باید بکنیم که گربه‌ها دست از کندن و ناخن کشیدن به وسایل خونه بردارن؟
خب باید بگم گربه ها موجوداتی شکارچی هستن و ناخن کشیدن یا اسکرچ کردن (Scratching) برای اون ها شیوه‌ای غریزی برای تیز کردن ناخن‌ها، تعیین قلمرو و آماده شدن برای شکار است.
گربه‌های خانگی اگرچه دیگه اهل شکار نیستن وغذاشون رو به صورت حاضر و  آماده می‌خورن، اما هنوز این عادت غریزی رو دارن و اگه اسکرچر خوب براشون تهیه نکنیم ممکنه رو وسایل خونه مثل مبل،
این سحابی که با نام‌های NGC6543 و Caldwell 6 نیز شناخته می‌شود، در واقع یکی از درخشان‌ترین و پیچیده ترین سحابی‌های سیاره‌ای است که با فاصله تقریبی ۳۰۰۰ سال نوری از ما و قدر ظاهری ۸.۳ در صورت فلکی اژدها قرار دارد. این عکس ترکیبی از یک تصویر مرئی تلسکوپ فضایی هابل و یک تصویر اشعه ایکس تلسکوپ فضایی چاندرا می‌باشد.
اعتبار عکس: NASA, ESA
Instagram.com/fasaastronomy
@fasaastronomy
[عکس 800×687]
Show commentsمشاهده مطلب در کانال
تو خونه نشستی و ناگهان گربه ی خونگی خوشگلت میره توخاک گلدون و خودشو کثیف میکنه بالاخره کافیه یه شیطونی بکنه وازگربه تروتمیز به گربه ی کر و کثیف تبدیل میشود وحالا شما 2 تا گزینه داری یا خودت پیشولی عزیزتر از جانت رابشوری یا برای حمام بیاریش پیش ما.
حالا اینکه اصلا میشه گربه راشست؟ باچه شامپویی باید بشوریش ؟
یاچجوری تروتمیزکنی ؟  همرو دونه دونه برات توضیح میدم. اول ازهمه ناخن گربه را باید بگیریم برای اصلاح ناخن گربه به یک ناخن گیر مخصوص گربه
تیزرآنونس فیلم گربه سیاه محصول 1399 اثری از کریم امینی, تیزرآنونس فیلم گربه سیاه با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, تیزرآنونس فیلم سینمایی ایرانی گربه سیاه جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه تیزرآنونس فیلم

ادامه مطلب
روی پای خانم مُسنی که جلوی تاکسی نشسته بود، سبدی حصیری بود که گربه لاغری وسط آن نشسته بود و به خانم مسن نگاه می‌کرد ! پسربچه‌ای که با مادرش عقب تاکسی نشسته بود از خانم مسن پرسید : «چرا گربه‌تون اینقدر زشته؟» زن گفت : «اینکه خیلی خوشگله، تازه نابغه هم هست!» مادر پسربچه گفت : «نابغه است؟» زن مُسن با افتخار گفت : «بله... جدول ضرب رو حفظه.» پسربچه گفت : «دروغ نگو.» زن مسن رو به گربه گفت : «دو دو تا؟» گربه چهار تا میو گفت. زن مسن گربه را ناز کرد و گفت : «س
گربه های عصبی و دلایل عصبانیت
عصبی بودن گربه سوالی را در ذهن صاحبش ایجاد می کند و آن این است : ” چرا گربه من عصبی و نگران است؟ ” ، برای پاسخ به این سوال باید به رایج ترین دلایل این امر اشاره نمود و آن ها را بررسی کرد. از شایع ترین دلایل این موضوع می توان به موارد زیر اشاره نمود:
ژنتیک و نژاد : همان طور که نژاد های متفاوت سگ ها رفتاری های متفاوتی دارند , گربه ها نیز بر حسب نژاد رفتار های به خصوص و خلق و خوی خاص خود را دارا می باشند.
مشاوره و آموزش درم
مدل لباس و مانتو 17 بازدید
گلچینی از جدیدترین مدل مانتوهای حریر

مدل مانتو تابستانه

مدل مانتو حریر

مانتو حریر زنانه

مدل مانتو حریر بلند

مانتو حریر مجلسی
گردآوری:روبکا
ags robeka robeka.ir مانتو حریر بلند مانتو حریر تابستانی مانتو حریر زنانه مانتو حریر مجلسی مانتوحریر مجلسی مدل مانتو تابستانه مدل مانتو حریر مدل مانتو حریر بلند مدل مانتوحریر مدل های مانتو حریر
بیماری توکسوپلاسموز در گربه
 
گربه ها در صورتی که یه طعمه آلوده به توکسوپلاسما مثل موش بخورن یا در تماس مستقیم با مدفوع یه گربه آلوده دیگه قرار بگیرن ممکنه به توکسوپلاسما مبتلا بشن. این حقیقت ۲ تا نکته رو برای ما آشکار میکنه:
نباید اجازه بدین گربه شما بیرون از خونه بره و موش شکار کنه یا پرسه بزنه.
توکسوپلاسموز در گربه های داخل خانه ای که غذای خوب پخته شده میخورن، محاله به وجود داشته باشه.

 
شاید گربه ها هم دوست داشته باشند که یک مهمانی بگیرند یه میز پر از خوراکی های متنوع و خوشمزه گربه ایی برای دوستانشان بگذارند نوشیدنی سرو کنن و حتی بعد از یک آتیش بازی و فشفه بازی با دوستاشون عکس بگیرند و در شبکه اجتماعی مخصوص گربه ها به اشتراک بزارن.
شاید دقیقا ندونید که تولد گربه simoncat.ir/گرفتن-جشن-تولد-برای-گربه/  چه چیزی میخواد ولی سایمون کت اینو میدونه.
مهم ترین وسیله ای که شما باید برای بچه گربه خود تهیه کنید جای خواب است . بچه گربه های نوزاد
«شخصی شتر، گم کرد. سوگند خورد که اگر شتر را پیدا کند آن را به یک درم بفروشد. چون شتر را یافت از سوگند خود پشیمان شد. برای آنکه سوگند خود را نشکند گربه ای را در گردن شتر آویخته و بانگ زد: که چه کسی می خرد؟ شتری را به یک درم و گربه ای را به صد درم. اما هر دو را با هم می فروشم. شخصی آنجا بود؛ گفت: این شتر ارزان بود؛اگر این گربه را در گردن نداشت» شخصی شتر خود را گم کرده بود. قسم خورد که اگر شتر خود را پیدا کند آن را به یک درم بفروشد(به ازای مبلغی بسیار ناچیز
گربه ها حیوانات ملوس و دوست داشتنی هستند که نگهداری از آنها و بازی کردن با آنها بسیار سرگرم کننده است. اما این حیوانات به شدت روی تغذیه ی خود حساس هستند. غذای گربه ی مرغوب باید از پت شاپ معتبر خریداری شود. غذای خشک گربه و غذای مرطوب گربه هرو باید در کنار هم به گربه داده شوند. نگهداری از گربه بسیار امر خطیری است و یک وظیفه ی سنگین و مهم محسوب می شود. در این نوشته نکات مهمی درباره تغذیه گربه برای شما آورده ایم. با ما همراه باشید.
گربه ای که در طبیعت
Bad Cat 2016,انیمیشن Bad Cat 2016 720p با دوبله فارسی,انیمیشن بد کت 2016,انیمیشن گربه بد دوبله فارسی,بد کت,دانلود Bad Cat دوبله فارسی,دانلود انیمیشن گربه بد Bad Cat 2016,دانلود انیمیشن گربه بد Bad Cat 2016 BluRay,دانلود دوبله فارسی انیمیشن Bad Cat 2016 1080p,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی Bad Cat 2016,دانلود مستقیم انیمیشن Bad Cat 2016 1080p,فارسی,کمدی,گربه بد,
ادامه مطلب
آقای وایتزمن می‌گوید "من فکر می‌کنم که خرخر گربه مزایای زیادی برای سلامت انسان‌ها دارد. مزایای فیزیولوژیکی قطعا مهم است، اما ما همیشه به تاثیرات روانی خرخر گربه‌ها هم واکنش مثبت نشان داده‌ایم. در ما ایجاد آرامش و خشنودی می‌کند، انگار که داریم موج‌های دریا را نگاه می‌کنیم."
 
گربه‌هایمان شاید اگر نازشان کنیم یا قلقلکشان دهیم خرخر کنند، اما این وسیله ارتباطی از آنچه که ما تا به حال فکر می‌کرده‌ایم پیچیده‌تر است.
خیلی‌ها هستند که احتم
ماساژ گربه (Cat massage) نیز به جهت آشنایی صاحب گربه با نقاط لذت بخش حیوان و همچنین ایجاد حسی جالب و جدید ایجاد شده است .
ماساژ گربه simoncat.ir/ماساژ-گربه/ سایمون کت باعث بهبود رابطه گربه با انسان می شود استرس و اضطراب ناشی از حمام را نیز کاهش میدهد و باعث کاهش درد عضلات گربه می شود.
 
با ماساژ گربه شستشوی دقیق تر و راحتری خواهیم داشت و احساس رضایت پس از حمام کاملا در چهره مشهود است.
[img=200x0]https://simoncat.ir/wp-content/uploads/2019/08/%D8%B3%D9%88%D9%86%D8%A7-%DA%AF%D8%B1%D8%A8%D9%87-200x300.jpg[/img]
 
گ
بلک کتس ناز
دانلود آهنگ جدید بلک کتس به نام ناز
Download New Music Black Cats - Naaz
دانلود با لینک مستقیم : کیفیت ۳۲۰ MP3
دانلود با لینک مستقیم : کیفیت ۱۲۸ MP3
 
بلک کتس
دانلود آهنگ جدید بلک کتس به نام ناز با لینک مستقیم
برای دانلود آهنک ، فیلم و سریال های روز دنیا کیلک کنید
بلک کتس ناز
دانلود آهنگ جدید بلک کتس به نام ناز
Download New Music Black Cats - Naaz
دانلود با لینک مستقیم : کیفیت ۳۲۰ MP3
دانلود با لینک مستقیم : کیفیت ۱۲۸ MP3
 
بلک کتس
دانلود آهنگ جدید بلک کتس به نام ناز با لینک مستقیم
برای دانلود آهنک ، فیلم و سریال های روز دنیا کیلک کنید 
ژانر : انیمیشن , فانتزی , کمدی
مدت زمان : ۱۰۱ دقیقه زبان : انگلیسی کیفیت : ۷۲۰p Web-dl فرمت : MKV انکودر : F2M حجم : ۸۱۷ مگابایت محصول : انگلیس , آمریکا ستارگان : Idris Elba, Rebel Wilson, Judi Dench, Ian McKellen کارگردان : Tom Hooper لینک‌های مرتبط : جستجوی زیرنویس – کیفیت‌های دیگر
خلاصه داستان :
گربه‌ها ، فیلمی کمدی و فانتزی محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی تام هوپر می‌باشد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است ، در دنیای گربه‌ها قبیله‌ای بزرگ به نام جلیکلز با نژاد‌های مختلف وجود د
ایدز در گربه ها
مهمترین راه انتقال ویروس گزیدگی و از راه زخم است. تماسهای غیرتهاجمی و اتفاقی که جنبه جنگ ندارد و بخصوص گربه های اهلی و خانگی که اینگونه تماسها را هم خیلی ندارند نمی تواند عامل مهم و خطرساز برای ابتلا به این بیماری قلمداد شود. در مواردی اندک انتقال از طریق خون مادر به نوزاد در هنگام عبور نوزاد از کانال زایمان و یا از راه شیر آلوده رخ می دهد. برخلاف انسان ، جفت گیری در گربه ها راه مهمی برای انتقال این ویروس محسوب نمی گردد.
 
مشاور
در ادامه نقدم درباره فیلم cats
 
به نظرم نسل جدید (نسل شماره دو و سه که قبلنا توضیح دادم) در حال مقابله و مبارزه با نسل شماره یک هست.
 
نسل شماره یک فکر میکنه که هنوز اون تفکرات قبلی، پایداره. یا از روی حماقت و خودخواهی درک نمیکنه یا نمیخواد درک کنه که بابا زمانه عوض شده، یا اگه تا حدی متوجه شده که بله زمانه عوض شده، باز چون یه لایه بزرگی از نژادپرستی (نمونه ش همین ترامپ) و خیلی موارد دیگه بهش چسبیده، و اینها خیلی وارد جوامع جدید نشدن یا جداقل چون م
♻️ آخر هر هفته سعی میکنم یکی از قشنگ ترین فیلم های سینمایی که دیدیم بهتون معرفی کنیم و امیدواریم شما از دیدنش لذت ببرید
#پیشنهاد این هفته : گربه 
عنوان : گربه – The Cat
ژانر : رازآلود |معمایی|ترسناک 
محصول : کره جنوبی 2011
کارگردان : Byun Seung-Wook
نویسنده : Jang Yoon-Mi, Lee Jung-Hwa
بازیگران :
Park Min-Young 
Kim Ye-Ron 
Kim Dong-Wook 
بررسی داستان :
یه روز یکی از مشتریان سو یون در آسانسور میمیره ، و گربه اش رو جا میزاره راز قتل اون زن در آسانسور نامشخص میمونه اما تنها شاهد اون ماجرا
سلام دوستانم
به درخواست واران جان، بر آن شدیم که یک بازی وبلاگی راه بندازیم. به یمن ولادت امام رضا علیه السلام، میخوایم یه مجموعه از خاطرات زیارت حرم رضوی داشته باشیم.
شما دوستان، بهترین خاطره سفرتون به مشهد رو در قالب یک پست توی وبلاگتون منتشر کنید و آدرسش رو تو همین پست بفرستید تا بتونیم کلی خاطره خوب رو با هم به اشتراک بذاریم :)
میتونید دوستانتون رو هم دعوت کنید.
لینک پست های شما در ادامه درج میشه
بسم الله :)
خاطرات شما:
1. دردانه (پست شماره ی
۱. با خواهرجان و مامی رفتیم سینما فیلم "جهان با من برقص" [دوسش داشتم .. در عین سادگی و شوخی شوخی راجع به همه چی صحبت کرد و فیلمی بود ک بعدش تورو ب فکر میبرد + جایی که فیلمو گرفتن قشنگ بود ولی چنتا صحنه داره خوب نیس بچه ها ببینن خشونت داره] 
۲. تن ماهی داشتم میدادم ب گربه های پارک مث این cat lady ـا شده بودم ک کلی گربه داشت دورم میچرخید .. گربه سیاهه ام هی میپرید هوا:دی
۳. املت گوشت چرخ کرده + خورشت قیمه ترش 
یا کریم
دیواری کوتاه در نزدیکی آن مناره کمی قامت بلندها را حیران خود می کرد. هنوز کسی آن گربه را نتوانسته بود در روی آن بلندی دیوار کوتاه دنبال کند چون بسرعت در بالای آن متاره خود را نمایان میکرد.
سبز بود اما نه به سبزی سفره هفت سین، همه در عجب بودند که رنگ این گربه چرا چنین به سبزی نشان می دهد بخصوص در غروب آفتاب ؟ اصلاً درست بود این دیدن.
در بچگی خواهر کوچکمان می گفت گربه ها را اذیت نکنید که خدا خیلی ناراحت می شود در این فکرها بودم که چند بچه گر
شاید گربه ها تاریخ تولدشان را بروی تقویم علامت نزده باشند و یا شاید برای آن برنامه ریزی نکرده باشند ولی قلبا اینرا احساس میکنند که یکبار دیگر دور خورشید گشتند و عشق و حال کردند و خوردند و خوابیدند .
بد نیست که ما این تاریخ را بروی تقویممان علامت بزنیم و برایش برنامه ریزی کنیم و لحظات خوشی را برای خودمان و گربه مان رقم بزنیم . جشن تولد گربه simoncat.ir/گرفتن-جشن-تولد-برای-گربه/ کار آسانی نمی باشد.
 
شاید گربه ها هم دوست داشته باشند که یک مهمانی بگیرند
بیماری تورم عفونی صفاق در گربه ها 
یک بیماری رایج و مهم دیگر در بین گربه ها ، تورم عفونی صفاق است . اگرچه این بیماری ، مسری است ، با این حال بنظر می‌رسد که برخی گربه‌ها یک ایمنی طبیعی و ذاتی نسبت به آن پیدا می‌کنند . گربه آلوده به عامل این بیماری ممکن است یک ناقل بدون نشان دادن علائم باشد  . بر خلاف بیماری قبلی یک تست خونی قابل دسترس برای تشخیص آن وجود ندارد ؛ ولی واکسیناسیون بر علیه آن بکار می‌رود  .
 
1080p,تام و جری,دانلود انیمیشن Tom and Jerry The Dog House,دانلود انیمیشن تام و جری خانه سگی Tom & Jerry The Dog House,دانلود انیمیشن موش و گربه,دانلود انیمیشن موش و گربه خانه سگی,دانلود رایگان,دانلود کارتون تام و جری با دوبله فارسی,دانلود گلچین تام و جری از سال 1992 تا 2010,دانلود مستقیم Tom & Jerry The Dog House,دانلود موش و گربه,دوبله فارسی,کیفیت HD,موش و گربه,
ادامه مطلب
بهترین راه برای تامین غذای گربه استفاده از غذای خسک و غذای مرطوب شرکتی است که می توانید از پت شاپ ها تهیه کنید. اما اگر دوست دارید غذای خانگی به گربه ی خود بدهید باید با رژیم غذایی گربه بیشتر آشنا شوید. پس تا پایان این نوشته ما را همراهی کنید.
گاهی اوقات می توانید غذای خود را با گربه به اشتراک بذارید. اکثر رژیم های غذایی بچه گربه، یک غذای کامل به حساب می آیند. به همراه این وجود شما می توانید هر چند مدت یکبار با گربه خود هم بشقاب(هم سفره!) شوید. شم
علایم ایدز در گربه ها 
 
- معمولاً تب پایدار و از دست رفتن اشتها و به هم ریختگی پوشش خارجی بدن حیوان وجود دارد.- التهاب لثه و دهان و عفونت های مزمن یا عودکننده پوست ، مثانه و بخش فوقانی دستگاه تنفس- اسهال پایدار و مشکلاتی در چشم- از دست رفتن هر چند به آرامی اما اتفاق می افتد- انواع بیماریهای خونی و سرطانها هم همزمان می تواند رخ دهد- در گربه هایی که عقیم نشده اند سقط و سایر ناهنجاریهای تناسلی رخ می دهد- تشنج در برخی موارد ، تغییر رفتار حیوان و سایر
آیا از ماساژ گربه اطلاعی دارید ؟ امروز یه مطبی جالب خوندم گفتم برای شما هم به اشتراک بزارم.
 گربه ها در بیشتر مواقع از حمام می ترسند و از آب بدشان می آید و احساس خوبی نسبت به تماس انسانها با بدنشان ندارند .
هر گربه رفتار خاص خودش را دارد و اجازه می دهد بخشی از بدنش را لمس کنیم با اینحال نیاز است که فردی متخصص در هنگام ماساژ و شست و شوی همراه آن باشد.
ماساژ گربه simoncat.ir/ماساژ-گربه  (Cat massage) نیز به جهت آشنایی صاحب گربه با نقاط لذت بخش حیوان و همچنین ا
سلام دوستانم
به درخواست واران جان، بر آن شدیم که یک بازی وبلاگی راه بندازیم. به یمن ولادت امام رضا علیه السلام، میخوایم یه مجموعه از خاطرات زیارت حرم رضوی داشته باشیم.
شما دوستان، بهترین خاطره سفرتون به مشهد رو در قالب یک پست توی وبلاگتون منتشر کنید و آدرسش رو تو همین پست بفرستید تا بتونیم کلی خاطره خوب رو با هم به اشتراک بذاریم :)
میتونید دوستانتون رو هم دعوت کنید.
لینک پست های شما در ادامه درج میشه
بسم الله :)
خاطرات شما:
1. دردانه (پست شماره ی
گربه ها رو تو حیاط خونه نگاه میکردم. مادر و بچه ها رفته بودن بالای میز بچه گربه کوچکتر از همه  هم میخواست بره پیششون ولی نمیتونست. اونا هم توجهی بهش نداشتن. همشون تو این سرما به هم چسبیده بودن و کنار هم خوابیده بودن فقط این پایین مونده بود با خودم گفتم برای من که کاری نداره برم اینو با دستم بذارم روی میز ولی بعد گفتم بالاخره اونم باید مثل بقیه یاد بگیره خودش بره بالا.بچه گربه همه روشهارو امتحان میکرد ولی نتیجه نداشت .
تو دلم گفتم احتمالا خدا هم
تو استانبول رفتیم ی کتابفروشی
صاحبش ی گربه گنده کثیف داشت
صداش میکرد عثمان!!!
 
دیروز با پسرجان رفتیم پیاده روی کنار رودخونه
تو همون مسیر ی آقایی بود ی گربه کوچولو و ملووووس آورده بود پیاده روی
من ازش اجازه گرفتم از گربه ش عکس بگیریم و نشستم ی ذره نازش کردم
که به دلیل مسخره بازی بیان الان نتونستم عکسا رو اپلود کنم اینجا
حالا اسم این گربه شیرین چی بود؟؟
نسترن!!!!
 
با توجه به این که از دیروز رگ حیوون خواهی من و پسرجان با دیدن نسترن خانوم خوشگل قل
درمان بیماری توکسوپلاسموز در گربه ها
 
اگر بیماری گربه حاد باشه و اسهال داشته باشه باید مایع درمانی بشه و آنتی بیوتیک های مناسب رو دریافت کنه.
داروهایی که به کنترل علائم اسهال کمک میکنن هم میتونن در اسهال حاد کاربرد داشته باشن.
 
 
مشاوره و آموزش درمان بیماری توکسوپلاسموز در گربه ها
گربه ها های مبتلا به توکسوپلاسما تا ۲ هفته بعد از خوردن تخم انگل، خودشون هم انگل دفع میکنن و در صورتی که تشخیص توکسوپلاسموز قطعی شد، تا ۲ هفته نباید با گربه های
دانلود انیمیشن Cats & Dogs: The Revenge of Kitty Galore 2010 دوبله فارسی
Cats & Dogs: The Revenge of Kitty Galore 2010 عنوان یک انیمیشن دوبله فارسی میباشد که به انیمیشن گربه ها و سگهای 2 معروف است که توسط Brad Peyton کارگردانی شده است و محصول کشور آمریکا میباشد. داستان انیمیشن در مورد جنگ همیشگی بین سگ‌ها و گربه‌ها است. وقتی که برای خنثی کردن نقشه‌های شیطانی یک گربه‌ی جاسوس خبیث متحد می‌شوند… اکنون میتوانید این انیمیشن جدید را از سایت پارسی دانلود دریافت کنید.
 
مشخصات انیمیشن
دانلود انیمیشن Cats & Dogs: The Revenge of Kitty Galore 2010 دوبله فارسی
Cats & Dogs: The Revenge of Kitty Galore 2010 عنوان یک انیمیشن دوبله فارسی میباشد که به انیمیشن گربه ها و سگهای 2 معروف است که توسط Brad Peyton کارگردانی شده است و محصول کشور آمریکا میباشد. داستان انیمیشن در مورد جنگ همیشگی بین سگ‌ها و گربه‌ها است. وقتی که برای خنثی کردن نقشه‌های شیطانی یک گربه‌ی جاسوس خبیث متحد می‌شوند… اکنون میتوانید این انیمیشن جدید را از سایت پارسی دانلود دریافت کنید.
 
مشخصات انیمیشن
دیروز غروب پارک بودم. دو تا گربه مقابل هم ایستاده بودن و برای هم غر غر می کردن. بعد کم کم حالت درگیری شد. پیشونی هاشون رو چسبونده بودن به هم و حالت دعوا گرفته بودن . چند دقیقه همین مدلی بودن و هی غرش ریز می رفتن. بعد یکیشون نشست. اون یکی هم نشست کنارش. یکیشون روبرو رو نگاه می کرد و اون یکی یه سمت دیگه رو. انگاری قهر بودن.
خیلی ناز و دوست داشتنی هستن گربه ها.
داشتم به همراهم می گفتم من گربه خیلی دوس دارم و از این حرفا و کلی برای همین اتفاق ساده ای که اف
در یک باغ زیبا و بزرگ ، گربه پشمالویی زندگی می کرد .او تنها بود . همیشه با حسرت به گنجشکها که روی درخت با هم بازی می کردند نگاه می کرد .
 
یکبار سعی کرد به پرندگان نزدیک شود و با آنها بازی کند ولی پرنده ها پرواز کردند و رفتند .
 
پیش خودش گفت : کاش من هم بال داشتم و می توانستم پرواز کنم و در آسمان با آنها بازی کنم .
دیگر از آن روز به بعد ، تنها آرزوی گربه پشمالو پرواز کردن بود .
 
آرزوی گربه پشمالو را فرشته ای کوچک شنید . شب به کنار گربه آمد و با عصای جاد
من بنده عبد تو هستم 
ولی خوب بعد دوتا بچه داشتن بچه سوم سخته از پسش بر نمیام مجبورم سقط کنم.
ولی نذر میکنم به گربه ها بیشتر کمک کنم بتونن تو حیاط خونه ما بچه دار بشن.از وقتی اون گربه رفت منم از رفتنش خوشحال شدم زندگی این شکلی شد راستش ما زیاد با طبیعت خوب نبودیم که این بلاها داره سرمون میاد .
آیا سگ می تواند از غذای گربه بخورد ؟
 فروش غذای سگ و گربه چگونه انجام می شود؟
نگهداری همزمان گربه و سگ در خانه مشکلات زیادی را به همراه دارد. معرفی آنها به یکدیگر برای بار اول کار سختی خواهد بود، چرا که آنها به زمان احتیاج دارند تا با یکدیگر آشنا شده و بتوانند همدیگر را تحمل کنند.
هنگامی که سگ و گربه در خانه ساکن شدند، خواهید دید که شروع به ایجاد یک گروه قوی و منحصربفرد می‌کنند. سگ و گربه جای خواب را با یکدیگر تقسیم می‌کنند. حتی گاهی اوقات هنگا
عکس های میوه و سبزیجات جالب و خنده دار را در سایت روبکا ببینی و شاد باشید.
میوه و سبزیجات جالب

میوه و سبزیجات جالب و خنده دار
 سبزیجات زنده
عکس میوه های عجیب
میوه های زنده
میوه شبیه حیوانات
میوه شبیه انسان


گردآوری:روبکا
عکس های میوه و سبزیجات جالب و خنده دار
ادامه مطلب ...ادامه مطلب ...robeka robeka.ir تزیین میوه سایت روبکا سبزیجات زنده عکس میوه عکس میوه های عجیب میوه زنده میوه شبیه انسان میوه های زنده میوه های عجیب میوه و سبزیجات جالب میوه و سبزیجا
The Cat Returns 2002,انیمیشن ژاپنی بازگشت گربه,بدون سانسور,دانلود انیمیشن The Cat Returns 2002,دانلود انیمیشن بازگشت گربه 2002,دانلود دوبله فارسی انیمیشن The Cat Returns 2002,دانلود زیرنویس فارسی انیمیشن The Cat Returns 2002,دانلود فیلم The Cat Returns 2002 720p,دانلود فیلم بازگشت گربه The Cat Returns,دانلود مستقیم انیمیشن The Cat Returns 2002 1080p,
ادامه مطلب
وایسادم کنار در فست فودی و وانمود کردم دارم با گوشی کار می کنم.- یه تیکه مرغ بندازیم واسه اش؟+ خَری ها! آخه کی به گربه غذا می ده؟! گربه باید آشغال بخوره! باید سرش رو بکنه توی جوب و هرچی گیرش اومد بکنه توی شکمش!از جاش بلند شد و یه خورده مرغ گرفت توی دست چپش تا در رو باز کنه و بندازه بیرون. رفیقش لباسش رو کشید و گفت: نمی خواد حالا حامی حیوانات باشی. من و تو باید غذا بخوریم که هر روز مثل سگ داریم کار می کنیم.- گشنگی انسان و حیوون نمی شناسه! گشنه که باشی، ا
حکایت:
«شخصی شتر، گم کرد. سوگند خورد که اگر شتر را پیدا کند آن را به یک درم بفروشد. چون شتر را یافت از سوگند خود پشیمان شد. برای آنکه سوگند خود را نشکند گربه ای را در گردن شتر آویخته و بانگ زد: که چه کسی می خرد؟ شتری را به یک درم و گربه ای را به صد درم؟ اما هر دو را با هم می فروشم. شخصی آنجا بود؛ گفت: این شتر ارزان بود؛اگر این گربه را در گردن نداشت».
بازنویسی:
شخصی شتر خود را گم کرده بود. قسم خورد که اگر شتر خود را پیدا کند آن را به یک درم بفروشد(به ازای
سلام العلیکم 
براتون مطلب اوردم (یه‌مطلب ریزه میزه) درباره ی گربه ی شنی :
گربه ی شنی کوچولو موچولو تر از گربه های خونگیه.این حیوون موهای بلندی‌ در کف دست ها و پاهاش داره که بهش کمک میکنه تو مناطق شنی و بیابانی زندگی کنه. نویسنده: tabnak

ادامه مطلب
درمورد تولد گربه چی میدونید؟ من یه مطلب باحال خوندم درباره جشن تولد گربه https://simoncat.ir/گرفتن-جشن-تولد-برای-گربه/ اگه برای شما هم جالبه متن زیر رو بخونیدشاید گربه ها تاریخ تولدشان را بروی تقویم علامت نزده باشند و یا شاید برای آن برنامه ریزی نکرده باشند ولی قلبا اینرا احساس میکنند که یکبار دیگر دور خورشید گشتند و عشق و حال کردند و خوردند و خوابیدند .بد نیست که ما این تاریخ را بروی تقویممان علامت بزنیم و برایش برنامه ریزی کنیم و لحظات خوشی را برا
قلهک منطقه بکروزیبایی هست.بهترهست به آنجارفته وآنجاسکونت کنیم.نوراگفت مامانی مامانی اونجاهمه دوستان من هستن؟فائزه گفت هه عزیزم غصه نخورباتلگرام باهاشون درارتباطی هروقت خواستی لیزمیخوریم سمتشون.
نورانگاهی یاس آلودبه تهران داشت هوای آلوده تهران درفصل پاییزباعث شده بودآسم بگیردولی مادرش این مطلب رانفهمیده بودکه روزی قلهک دریک زلزله اوراسمت جایی میفرستدکه امتدادراه تباهی خواهدبود.این زلزله میتوانست آلودگی هوای بیش ازحدانتظارباشدیاه
مطلب میذاری مینویسی: «گربه رو دَمِ حجله کُشتم»
میگه: «مگه دَمِ حجلتون گربه هم میاد؟ در باز بوده؟ مواظب باشین ها حساسیت میاره. من که خیلی بدم میاد از گربه. موهاش میریزه. بی حیاست.نمک نشناسه»
میگم: «این فقط یه ضرب المثل بود»
میگه: «اوه اوه از بچگی از جدول ضرب هم بدم میومده. چه حوصله ای داریا. دو دوتا چهار تا.. سه دوتا....»
میگم: «متوجه نمیشی چی میگم؟»
میگه: « من نفهمم؟ خودت نفهمی. بابات نفهمه. تیرْطایفه‌ت نفهمن»
 
سارا از سگ خود و نگهداری آن برایم گفت از اینکه به سگ خود وابسته است و بیشتر از سه روز نمی‌تواند از سگ خود دور بماند، می‌گفت حتی زمانی که به اجبار سگم را فقط چند روز به آشنایان می‌سپارم به آن‌ها می‌گویم برام فیلم و عکس ارسال کنند تا دلتنگی ام رفع شود.
باشگاه خبرنگاران جوان در گزارشی به بررسی هزینه‌های نجومی برای آرایشگاه سگ و گربه پرداخته است.
فرقی نمی‌کند چند سال دارند اما بسیاری ترجیح می دهند تنهایی و خلع خود را با نگهداری یک حیوان در خ
علائم بالینی یرقان پیش کبدی در گربه 
یرقان پیش کبدی اکثرا همراه با کم خونی همولیتیک است. کم خونی باید به صورت حاد و شدید بوده بطوریکه ظرفیت مشخص جذب و کونژوگه کردن کبد را در بر می گیرد.
 
مشاوره و آموزش درمان یرقان پیش کبدی در گربه 
 
این حیوانات با علائم ضعف ، افزایش میزان فعالیت قلبی و تنفسی و مرمر قلبی به دلیل کم خونی و مدفوع تیره قهوه ای حضور پیدا می کنند. ادرار با میزان زیاد هموگلبین به رنگ قرمز یا قسمتی به رنگ شرابی تظاهر می کند.
آموزش نقاشی
 در این صفحه مرحله به مرحله کشیدن یک
گربه را برای شما به نمایش می گذاریم با دقت در این شکل می توانید به سادگی
به فرزندان خود بیاموزید چگونه یک گربه را نقاشی کندابتدا سر گربه را می کشیم
   حالا گوش ها و تنه گربه را مانند شکل زیر برای او بکشید.
 
 حالا نوبت پاهاست مانند شکل زیر به سادگی پا ها را رسم کنید.
 
 حال اجزای صورت را می کشیم چشم ها و دماغ و دهان همراه با سبیل های گربه همانطور که در شکا می بینید کشیدن آنها بسیار ساده است.
 
  حا
بیماری های پریودنتال گربه
بیماری های پریودنتال که به بیماری های دندان ولثه و ساختارهای دندانی گفته میشه، یکی از مهم ترین علل بوی بد دهن در سگ و گربه هست!
 
تکه های مواد غذایی باعث تشکیل پلاک دندانی (همان جرم اولیه دندان) و بدتر از اون ایجاد تارتار دندانی (همون پلاک دندان که رسوب کرده و سفت شده) میشن و اگر پلاک و تارتار برداشته نشن باعث درد دهان درحیوان و از بین رفتن دندان و حتی ایجاد مشکلاتی در اندام های دیگه بدن (مانند کلیه) میشن.
 
مشاوره و آ
حالا برای پروژه خود نام مناسب انتخاب کنید.
پیشنهاد ما (HelloPurr) است.  در این پروژه می‌خواهیم به گربه دست بزنیم و گربه میو میو کند.
سلام گربه: گربه را لمس کنید تا به شما سلام کند.
ین پروژه را مدت زمان کوتاهی می‌سازید. شما دکمه‌ای را می‌سازید که عکس گربه‌ای روی آن است، و در برنامه اصلی روی تصویر گربه که کلیک کنید، گربه میو خواهد کرد.
برای ساخت این اپ شما احتیاج به  تصویر گربه دارید و همینطور صدای گربه. که می‌توانید هر دو را از لینک زیر دریافت کنید
     توی این فکرم که من چرا اغلب حیوانات را اینقدر دوست دارم؟ مثلا گربه. من از تماشای خمیازه کشیدن و نگاه کردن و لم دادن یک گربه بی اندازه کیف می کنم. حتی وقتی غذایم را می دزدد بازهم کیف می کنم. از تماشای یک بزغاله کیف می کنم. از بع بع و نگاه یک گوسفند کیف می کنم. از قد قد یک مرغ
ادامه مطلب
"سکوت را بر هم مزن.
نتیجه فریادها، 
پژواکی ست که نهایتا به خودت برمیگردد.
در سکوت اما،
قادر به شنیدن اسرار خواهی بود."
امروز توی باغ یه بچه گربه خیلی کوچولو پیدا کرده بودیم که فکر نکنم بیشتر از چند روز سن داشت چون گوشت نمی خورد ولی وقتی یه پاکت کوچیک شیر رو دم دهنش گذاشتم خیلی خوشحال شد و همه ش رو خورد. کلی به سرو گوشش دست کشیدم و وقتی کار می کردم همش بین پاهام با هر چیزی که اطرافش بود بازی می کرد. دوست داشتم با خودم بیارمش خونه ولی خب هم اجازه آور
 
بازی CATS: Crash Arena Turbo Stars علاوه بر دانلود زیاد، توانسته امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را بر اساس هزاران رای بدست اورد که ما در فارسروید جدیدترین نسخه اش را برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید! در اخر اینکه، بازی CATS: Crash Arena Turbo Stars توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است!
ادامه مطلب
داستان گربه ی پشمالو
در یک باغ زیبا و بزرگ ، گربه پشمالویی زندگی می کرد .او تنها بود . همیشه با حسرت به گنجشکها که روی درخت با هم بازی می کردند نگاه می کرد .یکبار سعی کرد به پرندگان نزدیک شود و با آنها بازی کند ولی پرنده ها پرواز کردند و رفتند .پیش خودش گفت : کاش من هم بال داشتم و می توانستم پرواز کنم و در آسمان با آنها بازی کنم .دیگر از آن روز به بعد ، تنها آرزوی گربه پشمالو پرواز کردن بود .آرزوی گربه پشمالو را فرشته ای کوچک شنید . شب به کنار گربه آم
BluRay,Tom and Jerry,x265 HEVC,بلوری,تام و جری,داستان انیمیشن Tom and Jerry Spy Quest 2015,دانلود Tom and Jerry Spy Quest 2015 720p,دانلود انیمیشن Tom and Jerry Spy Quest 2015 1080p,دانلود انیمیشن تام و جری 2015,دانلود انیمیشن تام و جری Tom and Jerry: Spy Quest 2015,دانلود انیمیشن موش و گربه,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی Tom and Jerry Spy Quest 2015,دانلود کارتون موش و گربه 2015,دوبله فارسی,زبان اصلی,ماجراجویی جاسوس,موش و گربه,نسخه اورجینال,
ادامه مطلب
بیوگرافی بازیگران
بیوگرافی مونا اسکندی
مونا اسکندری متولد 20 مهر سال 1377 در ایران و شهر تهران می باشد. 
بیوگرافی مونا اسکندری
رشته تحصیلی مونا اسکندری :
مونا اسکندری در رشته گرافیک در دانشگاه هنر و معماری تهران فارغ التحصیل شده است.
 
عکس های مونا اسکندری
ورود مونا اسکندری به عرصه هنر بازیگری :
 
مونا اسکندری در سن کودکی وارد عرصه هنر شد و به عنوان بازیگر تیزرهای تبلیغاتی فعالیتش را شروع کرد. او از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۴ در این عرصه کار می کرد تا ای
بیوگرافی بازیگران
بیوگرافی مونا اسکندی
مونا اسکندری متولد 20 مهر سال 1377 در ایران و شهر تهران می باشد. 
بیوگرافی مونا اسکندری
رشته تحصیلی مونا اسکندری :
مونا اسکندری در رشته گرافیک در دانشگاه هنر و معماری تهران فارغ التحصیل شده است.
 
عکس های مونا اسکندری
ورود مونا اسکندری به عرصه هنر بازیگری :
 
مونا اسکندری در سن کودکی وارد عرصه هنر شد و به عنوان بازیگر تیزرهای تبلیغاتی فعالیتش را شروع کرد. او از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۴ در این عرصه کار می کرد تا ای
عوامل یرقان در گربه ها 
یرقان پیش کبدی: عفونت با ارگانیسم‌های هموبارتونلا ، بابزیا ( به ندرت ) - سیتاکسزونوز – کم خونی اجسام هاینز- داروها ( استامینوفن – متیلن آبی ) - باکتریمی یا سپتی‎سمی - انتقال خون – تجزیه اریتروسیت‎های نوزادییرقان کبدی: لوسمی ویروسی گربه سانان همراه با بیماری ها ( لنفوسارکوم ، ناراحتی های میلوپرولیفراتیو، توقف دهنده‎های ایمنی و عفونت میکروبی ثانویه ) - التهاب مجاری صفراوی یا صفراوی و کبدی – لیپیدوز کبدی با عامل ناشنا
فوبیای گربه یا ایلوروفوبیا [۱] یک فوبیای خاصی است که به معنای یک ترس مداوم و غیرمنطقی از گربه ها می باشد.ایلورفوبیا ریشه در کلمات یونانی αἴλουρος (ailouros) به معنای گربه و φόβος (phóbos) به معنای ترسیدن دارد.سایر اسم هایی که برای این فوبیا مورد استفاده قرار گرفته اند شامل فلینوفوبیا[۲]، الوروفوبیا[۳] و فوبیای گربه می باشند.به چه نحوی می توانید فوبیای گربه را از بین ببرید؟مراحل مربوط به درمان فوبیای گربه شامل نگاه کردن به تصاویر گربه، دیدن ویدئوهای
سلام دوستانم
به درخواست واران جان، بر آن شدیم که یک بازی وبلاگی راه بندازیم. به یمن ولادت امام رضا علیه السلام، میخوایم یه مجموعه از خاطرات زیارت حرم رضوی داشته باشیم.
شما دوستان، بهترین خاطره سفرتون به مشهد رو در قالب یک پست توی وبلاگتون منتشر کنید و آدرسش رو تو همین پست بفرستید تا بتونیم کلی خاطره خوب رو با هم به اشتراک بذاریم :)
میتونید دوستانتون رو هم دعوت کنید.
لینک پست های شما در ادامه درج میشه
بسم الله :)
خاطرات شما:
1. دردانه (پست شماره ی
تنها جاییکه می توان بدون گردن درد، نیم ساعت تمام آسمان را خیره تماشا کرد، داخل سرویس است. از پشت پنجره تمیز، ابیش را نوشید و ابرها را نظاره کرد.
_____
اول گربه بود. گربه ای وحشی با دندان های ببر مانند. آواره هایش دراز تر شدند دندان هایش کوچکتر. اول آماده شکار بود، حالا خود شکار به نظر می رسید. ترسیده...
دوم مرگ بود. مرگ، شبیه کارخانه دود سازی بود. دود های دراز و وحشتناک تا بالای بالا می دویدند. ترسناک بود. یعنی گربه از آن ترسیده بود؟
سوم جمجمه بود. بز
سلام دوستانم
به درخواست واران جان، بر آن شدیم که یک بازی وبلاگی راه بندازیم. به یمن ولادت امام رضا علیه السلام، میخوایم یه مجموعه از خاطرات زیارت حرم رضوی داشته باشیم.
شما دوستان، بهترین خاطره سفرتون به مشهد رو در قالب یک پست توی وبلاگتون منتشر کنید و آدرسش رو تو همین پست بفرستید تا بتونیم کلی خاطره خوب رو با هم به اشتراک بذاریم :)
میتونید دوستانتون رو هم دعوت کنید.
لینک پست های شما در ادامه درج میشه
بسم الله :)
خاطرات شما:
1. دردانه (پست شماره ی
عکس های خنده دار جدید بزرگسالان 1398
عکس های خنده دار
عکس های خنده دار جدید
جدیدترین عکس های خنده دار روز
عکس های خنده دار و با مزه
زمین بازی کودکان
عکس خنده دار بزرگسالان
عکس های خنده دار
عکس های خنده دار جدید بزرگسالان 1398
ادامه مطلب ...برچسبrobeka robeka.ir جدیدترین عکس های خنده دار جدیدترین عکس های خنده دار روز روبکا زمین بازی کودکان سایت روبکا عکس خنده دار بزرگسالان عکس خنده دار پدر و فرزندی عکس های خنده دار عکس های خنده دار از بچه ها عکس های خنده
شیخی به طوطی اش "لا اله الا الله" آموخته بود!طوطی شب و روز "لا اله الا الله" می گفت!روزی طوطی به دست گربه کشته شد!شیخ به شدت می گریست!علت بی تابی را از او پرسیدند پاسخ داد:وقتی گربه به طوطی حمله کرد طوطی آن قدر فریاد زد تا مرد!"لا اله الا الله" را فراموش کرد!زیرا او عمری با زبان گفت و دلش آن را یاد نگرفته و نفهمیده بود!سپس شیخ گفت: می ترسم من هم مثل این طوطی باشم، تمام عمر با زبان "لا اله الا الله" بگویم، و هنگام مرگ فراموش کنم!
۱. رفتم پارک .. آقای منبع غذای پیشولا اومد .. یه عالمه گربه و کلاغ دهن باز اومدن .. پیشول پشمالو بود پیشول بداخلاق بود یه پیشول نر ـم بود ولی انق سفید و با ناز و ملوس بود که نگو:دی + با آراد دوس شدم .. همیجو با مامان و داداشش سر گربه ها صبت کردیم برا اولین بار بود این بچه رو میدیدم .. بم گف مگه نگفتم از خونه خوراکی بیاری برام؟ :دی من؟شیب؟تو؟:دی
۲. لازانیای پر پنیــــــــر خوشمزه تپل همه چی تموم:دی
۳. سریال hyde jekyll me ـو تموم کردم .. جزو سریالای خیلی خوبی بو
کسایی که میان کتابخونه سه دسته هستن:
یکی اونایی که واسه درس میان
یکی اونا که واسه دوست بازیو گشتن تو محوطه میان
و دسته سوم که من باشم واسه گربه بازی. که به لطف اون دختره دیگه به گربه هامم نمیرسم...
گربه ها تنها چیزی هستن که منو اروم میکنن.حتی وقتی ناراحتم فقط فکر به بدن نرمو نورم اونا حالمو خوب میکنه...
 
 

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

عطیه