نتایج جستجو برای عبارت :

نحوه استعلام ریز خلافی خودرو با شماره پلاک

استعلام خلافی خودرو با شماره پلاک از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
سایت پلیس راهور ناجا
سوال خلافی خودرو از کار vin سوال آنلاین و ستاندن تعداد خلافی خودرو به حساب پلاک کوچک خلافی ماشین اس ام اس sms پیامک بازدادن . دیدار سردار سید تمام هادیانفر رییس پلیس راهور ناجا و هیات دوست با اهل بیت شهید راهور رییس مرکز شماره گذاری راهور فقط مالک خودرو گذرموقت اجازه رانندگی با متعلق را تعداد  وضعیت پلاک   پرسش نمره منفی  شماره گذاری.
ادام
پلاک خودروهای امروز در کشور ما که به پلاک ملی مشهور است، دارای رنگ های مختلفی همچون
سفید، زرد، سبز، قرمز و دو نوع رنگ آبی است، که هرکدام نماد مختلفی هستند و نشان دهنده نوع مالکیت خودرو ها هستند. تمامی پلاک های زیر توسط مرکز شماره گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی تهران صادر می شوند. این پلاک ها برای مشخص کردن نوع کاربری این خودرو ها طراحی شده اند و می توانند تا حدودی نمایانگر نوع سرنشین های آنها باشد.


 استعلام و پرداخت جریمه و خلافی خودرو از
 
تشخیص پلاک زوج و فرد
از زمانی که بحث طرح ترافیک مطرح شد، داشتن پلاک زوج و فرد نیز دغدغه ی بسیاری از رانندگان شده است. برای تشخیص زوج و یا فرد بودن پلاک خودرو، رقم آخر قسمت سه رقمی پلاک، مد نظر است. به عنوان مثال با توجه به عکسی که در پایین آورده ایم، عدد 9 که با رنگ قرمز مشخص شده است، نشان دهنده ی فرد بودن پلاک بوده و در صورتی که به جای عدد 9  ارقام زوج آورده می شد، در این صورت پلاک مشخص شده، زوج به حساب می آمد.
 
 
مطلب پیشنهادی ما: جریمه های سنگ
پلاک خودروهای امروز در کشور ما که به پلاک ملی مشهور است، دارای رنگ های مختلفی همچون
سفید، زرد، سبز، قرمز و دو نوع رنگ آبی است، که هرکدام نماد مختلفی هستند و نشان دهنده نوع مالکیت خودرو ها هستند. تمامی پلاک های زیر توسط مرکز شماره گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی تهران صادر می شوند. این پلاک ها برای مشخص کردن نوع کاربری این خودرو ها طراحی شده اند و می توانند تا حدودی نمایانگر نوع سرنشین های آنها باشد.

ادامه مطلب
طاها پلاست تولید کننده انواع قاب پلاک خودرو از جمله قاب پلاک طلق دار ،قاب پلاک استیل ،قاب پلاک پلاستیکی،قاب پلاک برجسته ،قاب پلاک تبلیغاتی و... میباشد.
قاب پلاک طلق دار طاها پلاست  با کیفیت عالی و قیمت مناسب  عرضه کننده و مرکز پخش قاب پلاک طلق دار طاها پلاست  به سرتاسر ایران.
قیمت ویژه و مناسب قاب پلاک طلق دار  برای همکاران و همچنین قیمت بسیار مناسب تک فروشی قاب پلاک طلق دار طاها پلاست  برای مصرف کنندگان گرامی.
طاها پلاست  بهترین کالاها ب
 
---> برای استعلام خلافی با موبایل کلیک کنید <---
 
قبل از اینکه بخواهید استعلام ریز خلافی خودرو با شماره پلاک را انجام دهید، باید مشخص کنید که می خواهید کل خلافی‌های خود را استعلام بگیرید یا اینکه فقط می خواهید تخلفات مربوط به طرح ترافیک را استعلام بگیرید. به طور کلی باید بدانید که لیست خلافی و تخلفات راهنمایی و رانندگی با توجه به روشی که استعلام می گیرید، می تواند شامل هر دوی این تخلفات شود و یا اینکه فقط یکی از آنها را پوشش دهد. اگر می خوا
پیگیری کارت خودرو از طریق پلیس 10 از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
سامانه رهگیری مرسولات سازمانی
سامانه پیگیری وضعیت فیش هوشمند نفت خودرو نوع و شماره پلاک خودرو آیا می دانید به پیامک نیز می توانید به روی آنی از وضعیت فیش هوشمند نفت بود . به همین موبایلی که در دست دارید می‌توانید انواع خدمات مناسب ارائه در نقاط اصلی یکی از راه ‌ها این است که به نزدیکترین مرکز پلیس 10 رجوع کنید ولی خب یک راه آسان خیس آهنگ دارید تعقیب فیش ن
نصب برنامه

توضیح
با این برنامه برای خود پیشخوان دولتی داشته باشید
این برنامه شامل بخش های:
خدمات تلفن همراه

-خرید و استعلام شارژ و اینترنت

خدمات پرداخت تمامی قبوض

-پرداخت آب-برق-گاز-تلفن-عوارض شهرداری و …

– پرداخت قبض همراه اول

– پرداخت قبض ایرانسل

استعلام راهنمایی و رانندگی

– خلافی خودرو

– فک پلاک

– تعویض پلاک

– اصلاح شماره تلفن مالکین خودرو

– کارت پایان خدمت

– گواهینامه

– گذرنامه

– اجازه خروج از کشور

خدمات بیمه تامین اجتماع
روش های گوناگونی برای احراز هویت خودروها وجود دارد که مناسب ترین آن ها شماره پلاک خودرو میباشد.
سامانه های هوشمند تشخیص پلاک خودرو سامانه هایی خودکار برای نظارت و مدیریت کنترل عبور و مرور خودروها هستند که با عکس برداری از پلاک خودرو توسط دوربین های مخصوص و با استفاده از الگوریتم های پیشرفته ،پلاک خودرو را استخراج کرده و در سیستم پایگاه داده ثبت میکند. 
این سامانه یکی از کم هزینه ترین روش ها برای احراز هویت خودرو هاست چرا که به هیچ تجهیز خاص
آموزش برق خودرو در شیراز
آموزشگاه فنی وحرفه ای دماوند
آموزش برق خودرو
با حضور عملی کارآموز روی خودرو
آدرس : فارس شیراز – خیابان ملاصدرا – ابتدای اردیبهشت غربی – جنب بانک رفاه کارگران – پلاک 228
 
موسسه فنی و حرفه ای علم وصنعت
آموزش دوره برق خودرو شامل مباحث: آموزش کامل مبانی برقخودروآشنایی با نمادها، کابلها و فیوزها آشنایی با باطری و ساختار آن آشنایی با سیستم شارژینگ و استارتر تهویه مطبوع نقشه خوانی کامل مدارات برقی خودرو و چراغ های ا
 دانلود قالب آماده پلاک خودرو
 
لینک دانلود و خرید محصول در پایین همین صفحه
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات : 1
قابل ویرایش و آماده چاپ
 
  اخیراً در شهرهای شاهد تردد خودروهای بدون پلاکی هستیم که مالکان آنها، این خودروها را از خودروسازان داخلی و یا نمایندگیهای برندهای وارداتی تحویل گرفته اند. این خودروهای پلاک نشده به راحتی ساعتها در شهر می‌چرخند، بدون اینکه کوچکترین نگرانی از تخلفی که مرتکب شده‌اند، داشته باشند. مطمئناً شما هم روزانه چند م
روش های گوناگونی برای احراز هویت خودروها وجود دارد که مناسب ترین آن ها شماره پلاک خودرو میباشد.
سامانه های هوشمند تشخیص پلاک خودرو سامانه هایی خودکار برای نظارت و مدیریت کنترل عبور و مرور خودروها هستند که با عکس برداری از پلاک خودرو توسط دوربین های مخصوص و با استفاده از الگوریتم های پیشرفته ،پلاک خودرو را استخراج کرده و در سیستم پایگاه داده ثبت میکند. 
این سامانه یکی از کم هزینه ترین روش ها برای احراز هویت خودرو هاست چرا که به هیچ تجهیز خاص
 ✅نحوه عملکرد این سنسور بدین صورت است که با چرخش دنده پینیون، سنسور توسط دنده کیلو متر پالس هایی به  کامپیوتر خودرو که نام آن ای سی یو است میفرستد به کمک پالسهایی که  کامپوتر خودرو دریافت میکند سرعت خودرو محاسبه می شود,✅محل قرارگیری این سنسور , بالای شفت خروجی گیربکس , روی پوسته بیرونی  میباشد
بر اساس ضوابط جدید طرح ترافیک در صورتی که خودرو بدون پرداخت عوارض و شارژ حساب خود
در محدوده هایی که شامل طرح ترافیک می شوند، تردد نمایند، علاوه بر جریمه ملزم به پرداخت بدهی عوارض نیز خواهند شد.
 
که طبق آن خودروهایی که دارای معاینه فنی عادی می باشند در صورتی که در ساعات اوج صبح و خروج در اوج عصر وارد محدوده شوند،
ملزم به پرداخت 36 هزار تومان می شوند، در صورتی که این مبلغ به موقع پردخت نشود،
رقم آن به 45 هزار تومان افزایش می یابد و همراه با جریمه 2
مراحل صدور پلاک، مدارک مورد نیاز برای تعویض پلاک که پیش نیاز های نقل و انتقال خودرو هستند و همچنین آدرس مراکز تعویض پلاک از جمله مطالبی است که به صورت دقیق و مفصل در این مطلب آسمونی مطالعه خواهید کرد.
 در صورتی که شما به تازگی اقدام به خرید وسیله نقلیه نموده باشید و یا تصمیم داشته باشید وسیله نقلیه را به نام فرد دیگری بزنید، برای ثبت سند نیازمند دریافت پلاک خودرو هستید.
 
شرایط و مدارک لازم جهت نقل و انتقال خودرو
 
1- حضور متعاملین (خریدار و فر
در مورد شماره شاسی بنز و بی ام و جالب است بدانید، شما می‌توانید به صورت اینترنتی هفت رقم آخر این عبارت هفده رقمی را وارد کنید و تمام مشخصات خودروی خود را ببینید. در حقیقت این کد داخل سیستم ثبت شده و با وارد کردن آن می‌توانید مشخصات کامل خودرو را بیابید. در برخی مواد اگر به تعمیرگاه‌های مجاز خارج از کشور مراجعه کرده باشید، تاریخچه مراجعه خود را نیز می‌توانید از روی شماره شاسی خودروی خود به دست بیاورید. اما غیر از این، VIN خودرو چه مزیتی دارد؟
 
 
خیلی از افراد به دلیل مشکلات اقتصادی که دارند، قادر نیستند تا همه ی خلافی خودرو خود را به صورت یک جا پرداخت نمایند
و به همین دلیل به دنبال راهی برای پرداخت قسطی خلافی خودرو خود می باشند.
 
از همین رو باید بگوییم که با اینکه این امکان جود ندارد که بتوان خلافی خودرو را قسط بندی کرد
ولی شما می توانید به شکل موردی برخی از جرایم رانندگی خود را انتخاب کرده و پرداخت نمایید.
 
 
 
شما عزیزان می توانید در ابتدا اپلیکیشن چک نما را بر روی گوشی همراه خو
هزینه نقل و انتقال سند خودرو موضوع تکراری و البته مورد توجه ای است که تقریبا تمام خریداران و فروشندگان خودرو در مورد آن سوال می کنند. برای تعیین تکلیف کردن پرداخت هزینه های نقل و انتقال یک ماشین، ابتدا لازم است مراحل سند زدن را مرور کنیم؛ پس از تنظیم رسمی قرارداد فروش، اولین کاری که برای نقل و انتقال خودرو باید انجام دهید این است که به یکی از مراکز تعویض پلاک مراجعه کنید. در سال 98، مبلغ 156 هزار و 500 تومان برای کل هزینه هایی که در مرکز تعویض پلا
پلاک ثبتی چیست؟
پلاک ثبتی کدی اختصاصی برای خانه ها و ساختمان های مختلف می باشد که بر اساس تقسیم بندی های شهری و موقعیت ساختمان مشخص می شود. این پلاک که ترکیبی از پلاک اصلی و فرعی می باشد توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تعیین می شود. این سازمان برای شناسایی املاک و درک بهتر از موقعیت مکانی اراضی و ساختمان ها، تقسیم بندی های مختلفی را در شهرها و استان های مختلف انجام داده است. بطوری که در این تقسیم بندی ابتدا با استان ها  و سپس شهر مربوطه روب
روند دریافت برگه خلافی خودرو در گذشته بسیار وقت گیر بود
و شما باید برای گرفتن استعلام خلافی خودرو به اداره راهنمایی و رانندگی و یا پلیس +10 مراجعه می کردید
ولی در حال حاضر شما می توانید به آسانی و از طریق اینترنت استعلام و پرداخت خلافی خود را بگیرید.
 
 
حتما می دانید که پس از گذشت 60 روز، مبلغ جریمه های رانندگی شما دو برابر می شود
و همچنین عبور و مرور خودروهایی که جریمه آن ها بیش از یک میلیون تومان باشد، ممنوع است
و به همین خاطر است که تسویه جری
لیست قیمت رولپلاک و رولپلاک 7 سانتی‌متری
 
محصول رولپلاک 7 سانتی‌متری یکی از بهترین مواد برای رسیدن به استحکام زیاد رولپلاک استفاده می‌شود. معمولا رول‌پلاک‌ها  را با توجه به طول پیچ آنها که‌ مخصوص به خود مب باشند شماره‌گذاری میکنند. به اینصورت با در نظر گرفتن طول پیچی که می‌توان به رول‌پلاک بسته شود، رول‌پلاک را شناخته میشود. به عبارت دیگر اگر شما می‌خواهید که برای نصب اجسام روی دیوارتان، از یک پیچ شماره 5 (طول 5 سانتی‌متری) استفاده ن
سامانه های هوشمند تشخیص پلاک خودرو سامانه هایی خودکار برای نظارت و مدیریت کنترل عبور و مرور خودروها هستند که با عکس برداری از پلاک خودرو توسط دوربین های مخصوص و با استفاده از الگوریتم های پیشرفته، پلاک خودرو را استخراج کره و در سیستم پایگاه داده ثبت میکند. این سامانه یکی از کم هزینه ترین روش ها برای احراز هویت خوردو هاست چرا که به هیچ تجهیز خاص دیگری برای نصب بر روی خودرو از جمله گیرنده های رادیویی نیاز ندارد.
قابلیت کنترل چراغ راهنمایی
از
  آموزش نحوه استعلام پیامکی چک صیاد. 
به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، در راستای تکمیل خدمات سامانه صدور یکپارچه الکترونیک دسته چک (صیاد) و با هدف ایجاد شفافیت در فضای کسب و کار از طریق ارائه خدمت استعلام مربوط به سوابق چک برگشتی مشتریان، سامانه استعلام پیامکی صیاد به عنوان خدمت ارزش افزوده قابل بهره‌برداری است.
ادامه مطلب
پلاک ثبتی چیست؟
پلاک ثبتی کدی اختصاصی برای خانه ها و ساختمان های مختلف می باشد که بر اساس تقسیم بندی های شهری و موقعیت ساختمان مشخص می شود. این پلاک که ترکیبی از پلاک اصلی و فرعی می باشد توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تعیین می شود. این سازمان برای شناسایی املاک و درک بهتر از موقعیت مکانی اراضی و ساختمان ها، تقسیم بندی های مختلفی را در شهرها و استان های مختلف انجام داده است. بطوری که در این تقسیم بندی ابتدا با استان ها  و سپس شهر مربوطه رو
 
نشانه های خرابی ترمز
برخی اوقات می بینید که ترمز خودرو به خوبی کار نمی کند و کارآیی گذشته را ندارد،
در این مطلب می خواهیم به برخی از مهم ترین دلایلی که موجب بروز این مشکل و خرابی ترمز می شد، بپردازیم:
 
 
سوت کشیدن
ممکن است که در مواقعی که تزمز می کنید از چرخ ها صدای سوت شنیده شود،
که این مساله به دو دلیل اتفاق می افتد؛ اول اینکه شاید لنت های خود را جدیدا عوض کرده اید
و آن ها از مرغوبیت کافی برخوردار نیستند و یا اینکه عمر لنت های شما به پایان رس
بازگشایی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در چند روز آینده
رئیس پلیس راهور از بازگشایی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در چند روز آینده خبر داد.
به گزارش تسنیم؛ سردار سید کمال هادیانفر درباره زمان بازگشایی مراکز تعویض پلاک اظهار کرد: از 25 فروردین با رؤسای مراکز شماره‌گذاری، کانون آموزشگاه‌داران و شرکتهای پیمانکار این حوزه، جلساتی برگزار کردیم.
ادامه مطلب
 
 
جریمه دو برگی: در برخی از مواقع پلیس با دیدن تخلف از سوی راننده و یا اینکه احتمال بدهد
که مشکلی وجود دارد، به خودروی مورد نظر درخواست ایست و بررسی را می دهد.
 
ولی برخی اوقات بعضی از رانندگان عمدا درخواست توقف پلیس را نادیده گرفته و به آن بی اعتنایی کرده و توقف نمی کنند.
البته باید بگوییم که حتی اگر در صورتی که راننده دستور ایست پلیس را نبیند و توقف نکند؛ باز هم شامل این حالت خواهد شد.
 
 
و چه در حالتی که عدم توقف عمدی باشد و یا چه در حالتی که
 برگ دادخواست به ……
مشخصات طرفین نام نام خانوادگى نام پدرشغل محل اقامتشهر – خیابان -کوچه –  شماره –پلاکخواهان خانم/آقای..خوانده خانم/آقای..وکیل(اگر دارید)
 تعیین خواسته وبهای آن:
۱-اعلام بطلان معامله مورخ ...‌مقوم بر ۱۱ ملیون ریال با لحاظ ارزش منطقه ای ملک  ۲- پرداخت کلیه خسارات دادرسی دلایل ومنضمات دادخواست:۱- تصویر مصدق بیع‌نامه شماره ………….. ۲- استعلام گردش ثبتی ۳- عنداللزوم استعلام از مراجع قانونی 
ریاست محترم مجتمع قضایی……….با ا
 
جریمه دودی کردن شیشه خودرو چیست؟
با شروع فصل گرما دودی کردن شیشه ها نیز خیلی بیش تر از سایر فصل ها می شود ولی باید باید بگوییم
که در صورت رعایت نکردن استانداردها در این زمینه مشمول پرداخت جریمه دودی کردن شیشه خودرو خواهند شد!
 
بر اساس گفته های پلیس راهنمایی و رانندگی تیرگی شیشه خودرو بایستی ما بین 30 الی 40 درصد بوده
و به گونه ای باشد که داخل خودرو با شیشه های دودی از بیرون قابل مشاهده باشد؛
در غیر این صورت راننده های خودروهای مذبور بایستی عل
 پاسخ به استعلام کاریر شماره ی 724 میثاق معمارزاده رسولی  با شناسه 8055408 یافت شد.
HadiRasoli@gmail.com 
برای اطلاع از استعلامات تحصیلی سپیده محمودی ریگی به مطلب سرآعاز رجوع شود 
در این مطلب شما نمیتوانید تصویر سازگار با گوشی خود را بخوانید و ببینید 
بروز رسانی کنید
در هنگام خرید خودروی دست دوم نکات بسیار مهمی وجود دارد که به صورت خلاصه به ۱۲ مورد از مهم ترین آنها اشاره می کنیم:
۱ بررسی کنید که خودرو مشکل سند نداشته باشد و سند به نام فروشنده باشدوتمام اسناد مالکیت خودرو را به کمک فردی متخصص بررسی کنید.
۲ قولنامه خرید به صورت بنگاهی تنظیم شود و در غیر اینصورت، سه نفر شاهد قولنامه را امضاء نمایند.
۳ در قولنامه صراحتا مشخص کنید که عوارض و مالیات‌ها را فروشنده پرداخت خواهد نمود.
۴ پرداخت تمامی جرائم و خلافی
خدمات و تعمیرات خودرو
امروزه خدمات و تعمیرات خودرو بسیار مهم می باشد و مراکز بسیاری در این زمینه فعالیت دارند مانند سایپا و ایران خودرو و مدیران خودرو و ...
امداد خودروی خوب در شیراز هم فراوان هستند و سرویسهای خوبی مثل تعمیر و تعویض قطعات خودرو و برطرف کردن مشکلات برق خودرو در محل را انجام می دهند.
ثبت سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی یکی از موضوعاتی است که در فرایند نقل و انتقال خودرو باید انجام شود. گرچه بین نیروی انتظامی و کانون سردفتران بر سر ثبت یا عدم ثبت سند خودرو اختلاف وجود دارد و نیروی انتظامی برگ سبز خودرو را ملاک مالکیت خودرو می داند، اما با این حال در مراحل نقل و انتقال یک ماشین، مراجعه به دفاتر اسناد رسمی کشور، لحاظ شده است و خریدار و فروشنده در هر صورت باید همزمان با هم به یکی از دفاتر رسمی اسناد مراجعه کنند و انتقال سند خودر
درباره ردیاب خودرو چه میدانید ؟
آیا میدانید ردیاب خودرو چیست ؟
ارزانترین ردیاب خودرو کدام است ؟
ردیاب خودرو آهنربایی
ردیاب خودرو دیجی کالا
لیست قیمت ردیاب خودرو
نصب ردیاب خودرو
همین این مطالب را میتوایند در سایت gear-box.ir پیدا کنید
انواع ردیاب خودرو و شرکت های اولید کننده ردیاب خودرو در ایران استفاده از ردیاب ماشین به جای دزدگیر 
نگهداری از خودرو در روزهای گرم تابستان نیاز به تخصص و دانش آنچنانی
ندارد و با داشتن آگاهی مختصری درباره نحوه عملکرد قطعات مختلف خودرو
می‌توانید از خودروی خود به نحو بهینه استفاده کنید. برای اطلاع از این
نکات، با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
استعلام بیمه عمر پاسارگاد
 
 
بیمه عمر پاسارگاد بیمه نامه‌ای است که پوشش‌های بیمه‌ای را به همراه سرمایه گذاری ارائه می‌کند، به این گونه که فرد با پرداخت مبلغ حق بیمه نامه نه تنها پوشش‌های بیمه‌ای دارد بلکه در پایان مدت قرارداد بیمه‌ای، مبلغ سرمایه گذاری شده و اندوخته بیمه‌ای به خود فرد در صورت در قید حیات بودن بیمه شده و در صورت فوت بیمه شده به ذینفعان وی پرداخت می‌شود. یکی از اولین اقدامات قبل از خرید بیمه نامه، استعلام بیمه عمر است.
کارشناسی اتومبیل در محلکارشناسی تخصصی رنگ خودرو ,کارشناسی فنی و بدنه خودرو ,کارشناسی اتومبیل در محل,دیاگ خودرو در محل,کارشناسی رنگ و بدنه خودرو,کارشناسی فنی خودرو,کارشناسی خودرو در محل,دیاگ خودروقیمت و کارشناسی انواع ماشین بازدید و تست کامل
متخصص کارشناسی حرفه ای اتومبیلکارشناسی قیمت انواع ماشین های ایرانی و خارجی کارشناسی رنگ و فنی و موتور و گیربگس انواع اتومبیل های ایرانی و خارجیبا دستگاه و چشمی به صورت حرفه ای در محل شمادر سریعترین ز
تا حالا بدنبال لیست نمایندگی های خودرو در شیراز بوده اید؟ ما برای آگاهی خود و دوستانتان لیستی از نمایندگی های خودرو در شیراز شامل ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو، مدیران خودرو و… آدرس و  شماره تماس و ساعت کاری این نمایندگی ها را برای شما به اشتراک گذاشته ایم. ایران خودرو شرکت خودروسازی ایرانی است که در سال ۱۳۴۱ توسط برادران خیامی با سرمایه مالی ۱۰۰ میلیون ریال بنیان‌گذاری شد. این شرکت که قبلاً ایران ناسیونال نام داشت، در خارج از ایران
 
عوارض خودرو چیست؟
عوارض خودرو مبلغی است که مالکان وسایل نقلیه به صورت سالیانه بایستی پرداخت نمایند.
حال سوالی که پیش می آید، این است که:
 
 
عوارض خودروها  بابت چه چیزی پرداخت می شود؟
باید بگوییم که عوارض خودرو برای جبران عوارض بی شماری است
که از رفت و آمد وسایل نقلیه در سطح شهر ناشی می شود.
 
مبلغی که بابت عوارض خودرو از صاحبان خودرو دریافت می شود
در مقایسه با هزینه های بسیار بالایی که شهرداری ها بابت حمل و نقل، ترافیک و ... صرف می کنند،
مقدا
اگر می خواهید خودروی خود را به صورت وکالتی بفروشید، حتما باید در مورد مدارک لازم برای وکالت فروش و سند قطعی نقل و انتقال خودرو اطلاعاتی داشته باشید. فروش وکالتی یکی از روش های فروش است که به هر دلیلی فروشنده نمی تواند یا نمی خواهد در مرکز تعویض پلاک همراه خریدار حضور داشته باشد و کار تعویض پلاک و ثبت سند مالکیت پلاک را تکمیل کند. در چنین شرایطی در دفترخانه رسمی اسناد وکالت نامه ای را تنظیم می کند که بر اساس آن به خریدار وکالت می دهد که طبق شرا
 
در روزهای گرم سال و بالا رفتن دما، نگهداری بنزین در داخل خودرو بسیار خطرناک است؛ بالا رفتن دما موجب افزایش جنبش مولکولی بنزین شده و موجب انفجار آن می شود. باید بگوییم که در کل قرار گرفتن مایعات قابل اشتعال مانند بنزین، اسپری و گاز فندک و سایر اقلام اشتعال زا در خودر و در زیر نور آفتاب موجب بروز خطر می شوند.
 
 
در پاسخ به این سوال که نگه داشتن اقلامی چون اسپری خوشبوکننده و یا بطری های شیشه ای و ... در داخل خودرو و در روزهای گرم سال موجب آتش سوزی
استاندارد ملی ایران، شماره ۲۰۵۳۳، پارکینگ های مکانیزه (خودرو)، الزامات و توصیه ها
عنوان…………………………………………………………………………………………………………………صفحه
هدف……………………………………………………………………………………………………………………..۱
دامنه کاربرد…………………………………………………………………………………………………………….۱
اصطلاحات و تعاریف………………………………………………………………………………………………….۱
انواع سامانه های پارکینگ مکانیزه…
گسترش ضرب المثل از دل برود هر آنکه از دیده برفت+عکس پروفایل

 سایت تفریحی » کد تولز ابزار وبلاگ » سایت سرگرمی
در این پست از سایت کد تولز انشا ضرب المثل از دل برود هر آنکه از دیده برفت و گسترش از دل برود هر آنکه از دیده برفت,  داستان و مفهوم یا ریشه ضرب المثل از دل برود هر آنکه از دیده برفت به طور مفصل همرا با بازنویسی به صورت جامع مطالعه می کنیم.
سوالات و موارد بررسی شده شامل موضوعات:
گسترش از دل برود هر آنکه از دیده برفت
معنی شعر از دل برود
برای برق رسانی به کولر گازی از سیم شماره چند استفاده کنیم؟؟؟
این سوالی است که خیلی از دوستان تا به حال آن را مطرح کرده اند.معمولاً
بر روی پلاک کولر گازی ها مقدار ظرفیت سرمایشی و گرمایشی آنها به واتنوشته
شده است. که اگر این مقدار را بر ۳٫۵ تقسیم و بر ۱۲ ضرب کنیم یک مقدار به
دست می آید که به آن BTU یا British Therminul Unit گفته می شود (البته با
اندکی اختلاف) . شاید مقدار BTU را مستقیماً هم روی پلاک کولر گازی نوشته
باشند.
 
 
جریمه های رانندگی که دو برابر می شوند
جریمه های رانندگی دارای انواع مختلفی بوده و ثبت آن ها نیز به روش های مختلفی صورت می گیرد.
برخی از این جریمه ها بعد از مدتی بخشیده می شوند و برخی از آن ها نیز بعد از گذشت مدتی دو برابر می شوند.
 
 
جریمه‌های رانندگی انواع مختلفی دارند و به روش‌های مختلفی ثبت می‌شوند
و همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم
برخی از آنها ممکن است پس از مدتی بخشیده شوند
و برخی از آنها نیز ممکن است بعد از گذشت 60 روز دوبرابر شوند
شماره وکیل پایه یک
شماره وکیل پایه یک
از بین کلمات و عباراتی که در پایین این متن آمده است احتمال دارد که شما به عنوان یک موکل به دنبال یکی از آنها باشید. پس می توانید شماره وکیل پایه یک برای مشکل حقوقی خود را در عبارات ذیل جستجو کنید. همینطور می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره های دفتر وکالت تماس بگیرید.
 
شماره وکیل کیفری
شماره وکیل مجرب
شماره وکیل با تجربه
شماره وکیل رایگان
شماره وکیل تلفنی
شماره وکیل پایه یک دادگستری
شماره وکیل آنلاین
ش
نحوه شناسایی شماره‌هایی که به نام شما ثبت شده است
 
 
مشترکان با مراجعه به سامانه استعلام مشترکین اپراتور‌های مخابراتی در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از شماره‌هایی که به نامشان ثبت شده و از وجود آن‌ها اطلاع ندارند، سلب مالکیت کنند.
ادامه مطلب
                  



دانلود استکیر مهدوی برای خودرو



کمپین  «هر خودرو، یک بنر مهدوی» 
از کلیه مهدی یاوران عزیز دعوت می شود با نصب  برچسب های دائمی با شعارهای
مهدوی بر روی شیشه خودروی خویش به این طرح عظیم و همگانی بپیوندند.
موسسه "مصاف ایرانیان"
39  طرح جدید تولیدی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد ، تا در صورت
تمایل آن را به صورت برچسب چاپ کرده و
نحوه انتقال تخفیف بیمه ثالث 
مراحل انتقال تخفیفات بیمه ثالث:
1_فروش قطعی خودرو2_ارائه کپی برگ فروش قطعی و اصل بیمه نامه3_دریافت الحاقیه حامل تخفیفات خودرو4_تمدید بیمه نامه خودرو جدید با اعمال تخفیفات الحاقیه خودرو قبلی
#شرایط انتقال تخفیف بیمه:
1_انتقال تخفیفات ملزم به یکی بودن مالکیت هر دو خودرو میباشد2_انتقال تخفیفات از خودروهای مشابه بهم امکانپذیر است مثلا سواری به سواری، وانت به وانت، کامیون به کامیون
 
رنگ خودرو از جمله مهم ترین عواملی است که در زیبایی ظاهری خودروها تاثیر بسیار داشته و به همین خاطر بایستی مواردی را که ممکن است زیبایی ظاهری خودرو را به خطر بیاندازد را بشناسیم.
 
 
مطلب پیشنهادی ما: نگهداری بنزین در داخل خودرو خطرناک است!
از جمله مهم ترین دشمنان رنگ خودرو  که زیبایی و جلوه ی آن را از بین می برد، نور خورشید است. در صورتی که خودرو به مدت طولانی در معرض نور خورشید قرار بگیرد به مرور زمان رنگ خودرو پوسته پوسته شده و از روی بدنه ی
پیچ و رول پلاک
معمولا از پیچ و رول پلاک به این خاطر استفاده میکنیم برای محکم سازی سنگ نما  بسیار مطلوب و مناسب و بصرفه میباشد  باعث استحکام بخشیدن به سنگ نماهایی با قدمت چند ساله میباشد. این حرفه نیاز به تخصص و تبحر بسیار دارد ، اگر به برای پیچ و رول پلاک به دنبال شرکتی با تخصص حرفه ای و معتبر هستین شرکت دلتا در تهران با کادری حرفه ای و مجرب ، میتواند با ارائه خدمات حرفه ای شما رو به بهترین شکل و سریعترین زمان ممکن به مقصود برساند.
 
https://www.deltacove
امداد
خودرو یدک کش حمل خودرو به بهترین نحو حمل انواع خودرو خارجی و
داخلی توسط چرخ گیر و یدک کش بدون آسیب دیدن سپر و جلو بندی شما

اگر اتومبیل شما در یکی از خیابان های تهران دچار مشکل شد و قادر به
حرکت نبود اصلا نگران نباشید با یک تماس رانندگان ما در خدمت شما دوستان
هستن
۲۲ بهمن،سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مبارک باد!!!
شاید همه ی ما الان از سیاست و دولت و وضعیت جامعه ناراضی باشیم و حتی مجبور نیستیم بریم راهپیمایی و شعار بدیم ولی...
*** زنده باد ایران ***
*** ایرانی ام ***
(((معراجی ها...)))
 
یه پلاک که بیرون زده از دل خاک
روی اون اسمیه از یه جوون
یه پلاک از دل خاک
یه پوتین فقط مونده از یه جوون که خوابید روی مین
استخون یه کلاه با یه عکس وصیت نامه ی غرق خون
یه جوون که پدر شد و پر زد و دخترکش رو ندید
دختری که پدر رو ندید و آغوش پ
تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1
تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1
ادامه مطلب
ایا تا به حال فکر کرده اید که ردیابهای وسایل نقلیه چگونه کار می کنند و چه تکنولوژیهایی پشت آن وجود دارند؟

دستگاه های ردیابی خودرو یکی از بهترین روشهایی است که هنگام
به سرقت رفتن خودرو، در پیدا کردن آن به شما کمک می کنند که این دستگاههای ردیاب خودرو در صورت سرقت، با استفاده از تکنولوژی پیشرفته برای مشخص کردن مکان وسیله نقلیه استفاده می کنند. اما ردیاب خودرو چگونه کار می کند؟
تمام دستگاه های ردیابی وسیله نقلیه، از تکنولوژی نوآورانه GPS و GSM  ب
✍ خانم کارگردان سناریوی سرقت نوشت
⬅️ دختر دانشجوی رشته کارگردانی با همدستی یک مرد عراقی و پسری ایرانی کیف پول زوج عراقی را سرقت کردند.
◀️ صبح یازدهم اردیبهشت امسال یکی از اتباع عراقی به دادسرای شهر ری مراجعه و شکایتی در خصوص سرقت کیف دستی اش طرح کرد. بلافاصله پرونده برای بررسی‌های تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
◀️ شاکی در بیان ماجرا اظهار کرد: از کشور عراق برای معالجه به تهران آمدم، در ساعت 11:00 صبح درحالی که ب
✍ خانم کارگردان سناریوی سرقت نوشت
⬅️ دختر دانشجوی رشته کارگردانی با همدستی یک مرد عراقی و پسری ایرانی کیف پول زوج عراقی را سرقت کردند.
◀️ صبح یازدهم اردیبهشت امسال یکی از اتباع عراقی به دادسرای شهر ری مراجعه و شکایتی در خصوص سرقت کیف دستی اش طرح کرد. بلافاصله پرونده برای بررسی‌های تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
◀️ شاکی در بیان ماجرا اظهار کرد: از کشور عراق برای معالجه به تهران آمدم، در ساعت 11:00 صبح درحالی که ب
شرکت تعاونی مسکن تلاشگران شهرداری بندرانزلی ( درحال تصفیه ) به شماره ثبت 1799 و شناسه ملی 10720145406 در نظر دارد تا از طریق مزایده سه پلاک ثبتی از زمین های مسکونی خود را بفروش برساند. جهت اطلاع بیشتر با شماره 09117041503 تماس حاصل نمایید.
یدک کش در تهران خودروبر ارزان
تعرفه حمل ( بکسل ) خودروهای تصادفی و غیر تصادفی
یدک کش خودرو تهران، شماره تلفن یدک کش تهران، جرثقیل حمل خورو در تهران، حمل خودرو شبانه روزی در تهران جرثقیل
حمل خودرو در تهران نیسان جرثقیل

نیسان یدک کش امداد خودرو شرق تهران
با کمترین قیمت سرویس داده میشود به شما همشهریان عزیزاخرین قیمت را از ما بگیرید
کاربرد خودرو: کاربرد خودرو‌ها در زندگی امروزه بشر بسیار متنوع و بسیار گسترده است بطوری که اگر خودرو ها را از زندگی روزمره حذف کنیم شاید تمدن بشری دیگر به شکل کنونی وجود نداشته باشد. عمده فعالیت خودرو‌ها در زمینه های زیر است.
سامانه استعلام قیمت باربری | سامانه قیمت باربری | سامانه نرخ باربری

ارسال بار به تهران | ارسال بار از تهران به شهرستان | باربری

سامانه استعلام قیمت باربری و اتوبار باربورد توانسته خود را در دل مردم جا کند، همچنین شما می توانید خدمات باربری ها مثلا نحوه بسته بندی، نحوه جابجایی، نحوه ذخیره سازی وسایل بهداشتی و فاسد شدنی و می توانید قیمت باربری و نرخ اتحادیه را مشاهده کنید و آنها را با هم مقایسه کنید.
سامانه باربورد امکاناتی را برای شما همشهری
یکی از لذت بخش ترین سفرها به ترکیه، میتواند سفر با خودروی شخصی باشد. شما برای سفر به ترکیه نیاز به اخذ ویزا ندارید. البته نیارمند نبودن به ویزا برای ورود به یک کشور دلیل بر اقامت دائم در آن کشور نمیباشد. ورود خروج به کشور "ترکیه" طبق قوانین آن کشور برای ایرانیان به صورت توریستی 90 روز میباشد.لازمه سفر با خودروی شخصی این است که پلاک خودروی خود را به پلاک بین المللی تغییر دهید. کاپوتاژ ماشین سرویس 1ساله بوده و از آن میتوانید برای عبور از تمام مرزه
آموزش برق خودرو در شیراز باید توسط فرد حرفه ای و یا آموزشگاه مرتبط انجام شود. آموزش برق خودرو فنی و حرفه ای شیراز خوب است به شرط اینکه در تمامی کلاس های آموزش برق خودرو شیراز شرکت نمایید. آموزشگاه جلوبندی خودرو شیراز نیز توانایی آموزش برق خودرو در شیراز را نیز دارد. اما پیشنهاد ما به شما این است که آموزش برق خودرو در شیراز را حتما به صورت عملی و حرفه ای در کنار فردی خبره یاد بگیرید.
استعلام  شناسه ملی شرکتها (National ID)  در شهرستانهای تهران
در استان تهران و شهر تهران جهت استعلام شرکت و استعلام شناسه ملی شرکتها و ثبت شرکت در شهر قدس و استعلام شرکت در شهریار و ثبت شرکت در پردیس و رودهن و استعلام شناسه ملی یا شماره ثبت شرکت در ورامین  و اسلام شهر و ثبت تغییرات در رباط کریم و غرب تهران و خاور تهران و ثبت شرکت در شهر ری و جنوب تهران جهت استعلام شماره ثبت یا شناسه ملی و  اخذ شناسه د ر مناطق تهران بزرگ با موسسه حقوقی هما تماس بگیری
همه ی افرادی که پشت فرمان می نشینند، حتما تجربه ی جریمه شدن را هم داشته اند.
البته اکثر این جریمه ها به دلیل بی توجهی صورت گرفته و عمدی نیستند؛
باید بگوییم که در نهایت همه ی این جریمه ها در لیستی به نام خلافی خودرو  درج می شوند.
که با ثبت این جریمه ها در سیستم شما عزیزان بایستی
در اسرع وقت اقدام به استعلام خلافی خودرو نموده و آن ها را پرداخت نمایید.
 
 
در متن زیر قصد داریم تا شما را با انواع جریمه خودرو آشنا سازیم:
 
جریمه مادی
طبق نوع خلاف ران
 
معاینه فنی ویژه خودرو و همین طور معاینه فنی معمولی در همه ی مراکز معاینه فنی شهر تهران انجام می شود.
ولی معاینه فنی ویژه برای گروه خودروهای برقی و هیبریدی بوده
و برای خودروهای معمولی در صورت تمایل مالکین آن ها صورت می گیرد.
 
 
مدیر عامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران بیان نمود با توجه به اینکه در معاینه فنی برتر دور موتور خودرو بیشتر می شود،
در معاینه فنی معمولی خودروها حدود مجاز در مونوکسید کربن در دور موتور بالا برابر 0.7 بوده و در معاینه ف
 یکی از نشانه‌های زمان تعویض دیسک و صفحه زمانی است که ما ماشین را در دنده ۱ گذاشته و کلاچ را رها می‌کنیم. موتور و اتاق خودرو به لرزه می‌افتد و البته این لرزش کاملا متفاوت است. این یک نشانه واضح و کامل برای تعویض دیسک خودرو است.وقتی ماشین در حال سکون است دنده را در ۲ قرار داده و کلاچ را رها می‌کنیم اگر خودرو حرکت کرد و خاموش نشد دیسک و صفحه تمام شده است. ولی اگر خودرو سریع خاموش شد، هنوز زمان تعویض صفحه کلاچ فرا نرسیده است.
در سر بالایی نیمه شدی
هدف از اجاره خودرو، رفاه و آسایش است. در این بین بسیاری از افراد بر این باور هستند که اجاره خودرو بسیار مقرون به صرفه است.
یکی از روش های اجاره اتومبیل، اجاره خودرو با راننده می باشد. این روش از اجاره خودرو نسبت به اجاره بدون راننده ارزان بوده و مورد پسند بسیاری از متقاضیان است.
آن دسته از مسافرانی که از کشور های دیگر به ایران سفر می کنند، می توانند از این روش برای تردد در شهر استفاده نمایند. شرکت اجاره خودرو رنتینال، خدمات ویژه و متفاوتی نسبت
استعلام رایگان چک صیادی.
به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی ، امکان استعلام چک‌های صیادی از طریق تارنمای بانک مرکزی به نشانی cbi.ir فراهم شده است.
بر این اساس مشتریان می‌توانند شناسه استعلام 16 رقمی مندرج در چک‌های صیادی را در بخش استعلام چک صیادی سایت بانک مرکزی وارد کرده و نسبت به اعتبارسنجی چک به صورت رایگان و نامحدود اقدام کنند.
ادامه مطلب
شهید محمّدعلی دولت آبادی در تاریخ
71/12/22 درخانواده ای مذهبی به به دنیا آمد.در سال 89 وارد نیروی انتظامی شده بود
و 8 ماهی بود که بعد از اتمام دوره آموزشی اش به عنوان گشت موتوری در کلانتری 120
سید خندان مشغول به کار شده بود.
به گفته پدرش، او از همان دوران کودکی
دوست داشت پلیس شود. به همین خاطر بعد ازاتمام دوره دبیرستان و گرفتن دیپلم برای
استخدام در نیروی انتظامی اقدام کرد.
 عصر20 مرداد مصادف با 21 رمضان
 حدود ساعت  6/30 بعدازظهر و پس از اینکه لباس پلیس
دانلود قالب آماده پلاک خودرو
لینک دانلود و خرید محصول در پایین همین صفحه فرمت فایل: WORD تعداد صفحات : 1 قابل ویرایش و آماده چاپ اخیراً در شهرهای شاهد تردد خودروهای بدون پلاکی هستیم که مالکان آنها، این خودروها را از خودروسازان داخلی و یا نمایندگیهای برندهای وارداتی تحویل گرفته اند. این خودروهای ...
دریافت فایل
هوالرزاق
استخدام نیروی راننده باماشین باربری باگواهینامه ومدارک ماشین جهت  دفاتر باربری وحمل ونقل کالا و خدمات  درهمه شهرهای کشور 
رانندگان محترم" مشخصات راننده  و خودرو  باری خود را در واتسآپ شماره های زیر ارسال نمایید.
نام ونام خانوادگی راننده:
کدملی:
سن:
عکس چهره :
آدرس دقیق وکامل محل سکونت:
-------------------
مشخصات ماشین باربری
نام ومدل ماشین:
پلاک ماشین باربری:
شماره کارت هوشمند:
صادره از:

راننده عزیز" مشخصات فوق را ازطریق واتس آپ به شماره ه
پیش‌بینی قیمت خودرو در شب عید
امیر‌حسین کاکایی کارشناس خودرو در پیش‌بینی درباره قیمت خودرو گفت:
▪️چنانچه دولت این هیجان مبنی بر حذف دو خودرو پراید و 405 را مدیریت کند ممکن است تا پایان سال با یک آرامش نسبی در بازار خودرو مواجه باشیم در غیر این صورت قیمت خودرو در شب عید گران خواهد شد.▪️کاکایی در ادامه اظهار کرد: فعلا صنعت خودرو در یک دو قطبی قرار گرفته، برخی بازیگران باعث شدند که دوباره قیمت خودرو در بازار گران شود. به عنوان مثال قیمت پراید
با توجه به اجرای مصوبه دولت و مجلس شورای اسلامی برای الزامی شدن عرضه بنزین با استفاده از کارت هوشمند سوخت شخصی، عرضه بنزین  از بیستم مرداد تنها با کارت هوشمند سوخت امکان پذیر خواهد بود.اجرای این برنامه در تاریخ بیستم مرداد امسال تنها در ۴ شهر کشور صورت می گیرد و مابقی شهرها و روستاهای کشور طی روزهای بعد مشمول این مصوبه می شوند.عزیزان همراه سایت در این مقاله در خصوص چگونه پرینت کارت سوخت را بگیریم مطالبی نوشته ایم تا شما همراهان عزیز با خوان
یدک کش خودرو تهران | خودرو بر (خودروبر) نیسان یدک کش | جرثقیل حمل خودرو
حمل ماشینهای تصادفی با  هزینه مناسب نیسان جرثقیل

خدمات رسانی به مناطق(نارمک-تهرانپارس-پیروزی-نیروهوایی-ابوذر-افسریه-مسعودیه-فرجام - سبلان -رسالت و...)
09120451416
دستگاه ضخامت رنگ خودرو در مبحث کارشناسی خودرو جایگاه بسیار ویژ ه ای دارد. بطور کلی خودرو هایی که در تصادفات نسبتا شدید از ناحیه بدنه دچار آسیب جدی می شوند در حین تعمیر و بازسازی در اکثر مواقع نیاز به رنگ آمیزی مجدد خواهند داشت. این رنگ آمیزی در اکثر مواقع با استفاده از دستگاه های ضخامت سنج رنگ و آموزش کارشناسی رنگ خودرو قابل تشخیص است.  بطور کلی دو نوع دستگاه دیجیتال و دستگاه مگنتی برای سنجش ضخامت رنگ خودرو در بازار موجود می باشد. هر دو نوع بص
با توجه به جرایمی که طی این سالها شاهد آن بوده ایم , من الجمله قاچاق و جاسازی مواد مخدر و یا حتی اسلحه در کف خودرو که قابل رویت نبوده و حتی با بازرسی خودرو هم نمی توان آنها را پیدا کرد, شرکت حافظان حریم سپاهان به طراحی و تولید اسکنرهای کف خودرو پرداخته تا عمل بازرسی انواع خودرو را آسان گرداند.
سیستم های اسکن کف خودرو در دو مدل طراحی و تولید گردیده اند :
سیستم اسکن کف خودرو ثابت
سیستم اسکن کف خودرو پرتابل
دسته ی اول یعنی سیستم های اسکن کف خودرو ثا
نکاتی بسیار مهم درباره نگهداری خودرو   ۱-ماهی یک بار کولر خودرو را به مدت چند دقیقه جهت مخلوط شدن گاز با روغن مخصوص آن و جلوگیری از فاسد شدن آن روشن نمایید.   
۲-در هنگام روشن بودن خودرو از باز کردن کابل باتری خودداری کنید.  
۳-با روشن شدن چراغ استپ،خودرو را متوقف نموده با نمایندگی تماس بگیرید.   
۴-با روشن شدن چراغ انژکتور،خودرو را خاموش نموده و بسط باتری را چند ثانیه جدا نموده و سپس اتصال دهید اگر چراغ خاموش.....
ادامه در
http://ravankaransanat.ir/category/we
فروش ردیاب خودرو
 
 
در این بخش می خواهیم محصولات ردیاب خودرو که در وب سایت www.ulcgps.com به فروش می رسد را بررسی و تحلیل بکنیم:
1. ردیاب خودرو مدل  GT06N که در این وب سایت به فروش می رسد دارای آپشن های ذیل می باشد:
 ردیابی آنلاین خودرو
نرم افزار ردیابی Android-IOS
امکان شنود داخل خودرو با کیفیت بسیار بسیار واضح
امکان قطع کردن برق خودرو
امکان اتصال به دزدگیر(بصورت دریافت سیگنال از آن)
دارای دکمه هشدار سریع (SOS)
مصرف شارژ سیمکارت بسیار کم 
مصرف باطری بسیار کم
کاربردهای جانمایی پلاک ثبتی:
 
|جانمایی پلاک ثبتی چیست؟|
|جانمایی ملک روی نقشه یک ۲۰۰۰|
|انواع جانمایی پلاک ثبتی سند|
|جانمایی ملک طبق معرفی مالک (نقشه یو تی ام UTM) |
|نقشه ثبتی و نقشه یو تی ام UTM جانمایی پلاک ثبتی|
|تعیین موقعیت دقیق املاک گمشده|
|عملیات معکوس جانمایی پلاک ثبتی|
|جانمایی پلاک ثبتی سندهای مشاعی|
|جانمایی قطعه های بزرگ کشاورزی بر روی زمین|
|جانمایی ملک تصرف شده توسط شهرداری|
|جانمایی مختصات یو تی ام UTM ملک روی عکس هوایی|
|مفهوم پلاک ثبت
دورموتور خودرو را نباید به خط قرمز برسانید
 
خودروی خود هیچگاه دور موتور خود را به نقطه ی کات آف نزدیک نکنید !  
عکس این جریان هم برای خودرو زیانبار است،یعنی نباید دورموتور خودرو را پایین یاورید یعنی به اصطلاح با دنده مرده حرکت نکنید 
وقتی در شیب رو به بالا حرکت میکنید دور موتور خودرو باید از 2.5rpm بالاتر باشد و...
ادامه در
http://ravankaransanat.ir/category/weblog
در برخی مواقع هم هنگام معامله شخص ادعا میکند که خودرو دارای بیمه شخص ثالث و ... می باشد ، در آن لحظه یا پیش از آن شاید فکر کنیم چگونه می توان بیمه ماشین را استعلام گرفت و مطمئن شد؟ در این شرایط است که شما به مشاهده سوابق بیمه خودرو نیاز پیدا می کنید ، امروز در این پست می خواهیم روش های مشاهده سوابق بیمه خودرو را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از این مقاله بتوانید با خیال راحت و اطمینان بیشتر وارد معامله شوید ، ضرر نکنید و از سوابق بیمه خودرویی ک
در حال حاضر
و تا اطلاع ثانوی ارائه اطلاعات ملک و بلوک در نقشه تهران محدود شده است.
برای اطلاع
از شماره ملک و بلوک از روش ذیل استفاده نمایید.
با پیدا کردن کد ملک و بلوک از روی نقشه
تهران و وارد کردن آن در سامانه طرح تفصیلی شهر تهران به راحتی می توانید اطلاعات
مربوط به پرونده شهرسازی را مشاهده کنید. 

روش اول:

ابتدا آدرس
مورد نظر خود را از http://map.tehran.ir پیدا کنید.

به طور مثال
آدرس : نیاوران روبروی خیابان جماران کوچه ناز پلاک ۱




برروی ملک
راست کلیک
پیگیری کارت ماشین از راهور از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
سامانه رهگیری مرسولات سازمانی
دلیل تعقیب شناسنامه ویژگیها خودرو به شماره تلفن 86012063 021تماس بار دلیل پیگیری کارت نفت و گواهینامه موتورسیکلت یا خودرو به دفاتر پلیس. مرحله آخر دنبال کردن فیش خودرو برگشتی از طریق پلیس راهور انجام می هم کوه طور که بیان شد به منظور این گروه از افراد طبق اخبار پلیس راهور به منظور دنبال کردن .
ادامه مطلب
همانطور که می دانید، یکی از روش های اجاره اتومبیل، اجاره خودرو با راننده می باشد. این روش از اجاره خودرو نسبت به اجاره بدون راننده ارزان بوده و مورد پسند بسیاری از متقاضیان است. همچنین شما با اجاره خودرو با راننده دیگر ناچار به پرداخت خسارت در صورت بروز حادثه نمی باشید.
آن دسته از مسافرانی که از کشور های دیگر به ایران سفر می کنند، می توانند از این روش برای تردد در شهر استفاده نمایند. شرکت اجاره خودرو رنتینال، خدمات ویژه و متفاوتی نسبت به دیگر
سامانه ساد 24 (سامانه استعلام چک های مفقودی و خوش حسابی صادر کننده چک) به عنوان یک ابزار کاربردی در پیشگیری وضعی، نقش و سهم مؤثری در کشف علمی جرم و اطلاع رسانی در خصوص چک های سرقتی و مفقودی داشته و برای استفاده از آن می‌توان از نسخه تحت وب با نشانی https://sad24.ir/ یا اپلیکیشن آن استفاده کرد.
مزایای اپلیکیشن ساد 24:
1- استعلام چم های برگشتی صادر کننده قبل از دریافت چک
2- استعلام رایگان سرقتی نبودن چک
3- یادآور سررسید چک های بانکی
این برنامه تحت حمایت معا
1️⃣باعث شکستن محفظه ساچمه ها میشود و خودرو دیگر حرکت نمی کند.
2️⃣درصورت شکستن , احتمال قفل کردن فرمان وجود دارد وکنترل خودرو از دست شما خارج می شود.
3️⃣در صورتی که سرعت خودرو زیاد باشد احتمال اسیب رسیدن به گیربکس وجود دارد.
4️⃣دربعضی موارد احتمال چپ کردن خودرو نیز میباشد.
انتخاب پیچ و رول پلاک سنگ نما
معمولا برای استحکام سنگ نما بهتر است پیچ و رول پلاک را ترکیب شوند وهمچنین برای دوام بیشتر و محکم سازی سنگ نما باید انتخاب درستی در پیچ و رول پلاک داشته باشیم اینکار باعث کمک شایانی به دوام بیشتر سنگ نما می کند.معمولا اندازه ی پیچ و رول پلاک براساس ضخامت سنگ و مصالح آن انتخاب می‌شود. معمولا این اندازه بین 4 تا 10 سانتی متر می باشد.پیچ هایی با سایز 8 و 10 سانتی متر از پر کاربرد ترین نوع پیچ ها  برای پیچ و رول پلاک می باش
استفاده از سایت خرید و فروش خودرو برای آگاهی از جزئیات طرح های فروش خودرو، قیمت و مواردی از این قبیل راهکار تاثیر گذار و راهگشایی به شمار می رود. امروزه روش های سنتی خرید و فروش خودرو و زیر و رو کردن نمایشگاه های ماشین برای یافتن مشتری مناسب و مطلوب، به تدریج جای خود را به شیوه های آنلاین و آگهی در سایت خرید و فروش خودرو داده است. با متصل شدن به سایت های به وجود آمده برای خرید فروش خودرو ایجاد یک آگهی به منظور فروش ماشین، به راحتی و بدون پیچیدگ
مشتریان محترم شما میتوانید به وسیله یکی از را های زیر جهت دریافت کد کاربری یا انتهاب نمایندگی اقدام فرمایید
1- مراجعه حضوری به نمایندگی ایران خودرو 2106 
2- تماس با شماره تلفنهای 03832276701 - 03832276702
3- ورد با سایت فروش اینترنتی ایران خودرو
 
حمل انواع خودرو به تعمیرگاه وبیمهدراوردن خودرو از جوی وجدول. قیمت مناسب وتوافقی
حمل انواع خودرو تصادفی ومعیوب به بیمه وتعمیرگاه،دراوردن ازجوب وجدولباقیمت مناسب(شبانه روزی)
یدک کش سیار در لویزان
حمل و نقل خودرو های سالم و معیوب و تصادفی به تمام نقاط کشور
 
در مورد نگهداری از خودرو باید بگوییم که در کنار رعایت کردن نکات فنی مانند چک کردن قطعات مکانیکی، تنظیم باد تایرها و تعویض کردن روغن موتور و ... بایستی به شستشوی خودرو و نظافت آن نیز توجه کافی داشته باشیم. از همین رو قصد داریم تا در این مطلب نکاتی را ذکر کنیم که با رعایت کردن آن، بدنه ی خودرو شما آسیب نخواهد دید.
 
 
عدم استفاده از پارچه های نامناسب
خیلی از پارچه ها مانند پارچه های معمولی، ابرها و اسفنج ها و ... برای شستشوی خودرو اصلا مناسب نیست
کسانی ممکن هست افراد زیادی رو پرزنت کنند اما با نداشتن اطلاعات در مورد کار خیلی از این افراد رو از دست بدند جزوه ای آماده کردم که به همه این آبجکشن هایی که میزنند جواب داده شده است. این جزوه شامل مباحث مقدمه و هدف شرکت شرعی و فقهی بودن استعلام از پلیس فتا مجوز ها و استعلام ها و هرمی نبودن شرکت می باشد 
دوستانی که تمایل به دریافت این جزوه دارند به شماره 09394477094 تماس حاصل بگیرند.
امروزه اجاره خودرو بسیار متداول شده است.
یکی از مزیت های اجاره خودرو این است که شما می توانید هر بار یک خودرو جدید اجاره کنید، به این ترتیب تجربه رانندگی با اتومبیل های زیادی را کسب می کنید. موسسات مختلفی در سطح شهر خودرو اجاره می دهند.
یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید، هدف از اجاره خودرو است.
اگر برای تشریفات قصد اجاره خودرو دارید، بهتر است از خودرو های لوکس استفاده کنید. برای مسافرت های خانوادگی از اتومبیل های خانواده اجاره کنی
سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا:
بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، فقط ورود افراد بومی و ساکن هر شهر طبق کارت ملی، پلاک و بیمه نامه خودرو، به آن شهر مجاز است.
در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس سنگین است.
همچنین ترافیک در آزادراه کرج-تهران محدوده‌های پل کلاک، گرمدره و ایران خودرو نیمه سنگین است.
ترافیک در محور شهریار - تهران، محدوده شهرقدس نیز سنگین است./باشگاه خبرنگ
فروشگاه لوازم یدکی خودرو های چینی پارسا یدک.در راستای اهداف خود توانسته استمجموعه ای کامل از لوازم یدکی هایما S7 و هایما توربو و هایما S5 که توسط شرکت هایما و شرکت برلیانس را که تولید شده است.را در فروشگاه خود جمع آوری کردهو این قطعات یدکی را آماده عرضه به شما مشتریان عزیز کند.
از این رو کلیه لوازم یدکی هایما در تمامی مدل ها با کیفیت اورجینال و تضمین سلامت فیزیکی در پارسا یدک موجود می باشد.جهت استعلام قیمت و مشاوره و نحوه خرید محصولات.در
شمارۀ پلاک ثبتی اصلی برای قطعۀ مادر صادر می‌شود. پس از آن، هر بخش کوچک تری که از قطعۀ اصلی جدا شود یک شمارۀ پلاک فرعی هم خواهد داشت.
به این ترتیب مشخص می‌شود، یک زمین مربوط به کدام قطعۀ مادر است و کدام بخش از آن را به خود اختصاص داده است. پلاک ثبتی اصلی و فرعی را می‌توانیم به نام کوچک و نام خانوادگی افراد تشبیه کنیم.
پس متوجه شدیم که سازمان ثبت اسناد و املاک با هدف شناسایی هر ملک، شماره‌ای را به صورت اصلی و فرعی به آن اختصاص می‌دهد که این شمار
حفظ آرامش اولین قدم است.
✅ هرگز فرمان را به طور ناگهانی به سمت خاصی نچرخانیم و یک‌مرتبه ترمز نکنیم و اجازه ندهیم خودرو از مسیر اصلی منحرف شود. ✅ پایمان را از روی پدال گاز برنداریم و به آرامی به آن ضربه بزنیم؛ اگر ترافیک اجازه می‌داد، سعی کنیم خودرو را به آرامی به کنار خیابان ببریم.
✅ وقتی خودرو را در نقطه امنی متوقف کردیم، ترمز دستی را بکشیم و چراغ هشداردهنده را روشن بگذاریم.
 
امداد خودرو یدک کش سیار09120451416

جرثقیل یدک کش امداد خودرو شرق و شمال تهران
حمل خودروبه تمام نقاط تهران| کرایه ها ،توافقی

حمل خودروبایدک کش چرخگیر به تمام نقاط استان تهران
جرثقیل یدک کش امدادخودرو خودروبر،حمل خودرو چرخگیر
حمل تمامی خودروهای نیازبه تعمیر به تعمیرگاه
حمل انواع کمپرسوربادی وکانکس چرخدار
هزینه حمل راباشمابه توافق میرسیم.
حتما همه شما با بنزین سوپر و بنزین معمولی آشنا هستید.
برخی از رانندگان و صاحبان خودرو برای تامین سوخت خودرو خود بدون توجه به نوع موتور خودرو ، از بنزین سوپر استفاده میکنند.این افراد اعتقاد دارند که بنزین سوپر باعث افزایش کارایی و افزایش طول عمر خودرو میشود.
این دسته از افراد باید بدانند که برای انتخاب بنزین مصرفی خودرو باید اول نوع موتور خودرو خود را بشناسند و بعدا متناسب با نوع موتور از بنزین معمولی یا بنزین سوپر استفاده کنند.
برای خرید دس
هر راننده ای باید اطلاعاتی مقدماتی از نحوه حل مشکلاتی که ممکن است برای ماشینش پیش بیاید داشته باشد. یکی از عمده ترین مسائلی که برای هر راننده ای اتفاق می افتد پنچری لاستیک ماشین یا خراب شدن آن به هر دلیل دیگری است. در این مطلب انزل وب به تعویض لاستیک خودرو در محل توسط خود راننده خواهیم پرداخت. در آموزش تعویض لاستیک ماشین موارد ابتدایی مانند جک را کجای ماشین بزنیم تا نحوه بستن پیچ ها پس از تعویض لاستیک پنچر شده خودرو ۲۰۶ ، پارس ، تیبا و.. را برر
حمل خودرو با جرثقیل
وقتی خودرو در محل امدادرسانی تعمیر نشد و نیاز به تعمیرگاه داشت امداد رسان خودرو را با جرثقیل حمل کرده و به اولین تعمیرگاه میبرد. پس از تعمیر امدادخواه میتواند بر اساس نرخ بازار هزینه تعمیرگاه را بدهد و خودرو را تحویل بگیرد.
حمل خودرو با جرثقیل در مرحله پایانی است یعنی اگر خودرو به هیچ روشی تعمیر نشد حمل خودرو با جرثقیل انجام میشود.
حمل خودرو
باید در حمل خودرو از نیروهای خبره و با تجربه استفاده کرد تا به خودرو صدمه وا
سایت دورهاتو به گزارش دنیای اقتصاد، در روزهای اخیر، بازار خرید خودرو و فروش خودرو به حالت ثبات در آمده است. دو دلیل عمده‫ی آن می‫تواند ثبات قیمت سکه و ارز و همچنین تکمیل خودروهای ناقص و عرضه‫ی آن به بازار فروش خودرو باشد. اما در طی هفته گذشته با اعلام افزایش قیمت خودرو که توسط ایران خودرو تکذیب شد، قیمت خودرو در بازار خرید خودرو صعودی شد. در پی کارشناسی های انجام شده از اردیبهشت امسال، برخی از دلایل افزایش قیمت خودرو شناسایی شده است.
سایت
مزون جامه ترمه پرنیانآدرس مزون جامه ترمه پرنیان: حکیمیه، فاز یک، بلوار فجر، جنب مسکن آشیانه، پلاک 12مزون نار و نیآدرس مزون نار و نی: فلکه دوم تهرانپارس، مجتمع تجاری نگین شرق، طبقه اول، واحد 18مزون کتی عبدالهی آدرس مزون کتی عبدالهی: منطقه الهیهمزون عالمیآدرس مزون عالمی: محدوده مرزدارانمزون متینآدرس مزون متین: خیابان ولیعصر، بالاتر از چهار راه امیراکرم، پاساژ امیر، طبقه زیر همکف، پلاک 6مزون شایستهآدرس مزون شایسته: دولت، انتهای معتمدی، جنب پ
دورهاتو به گزارش از خودرو تک، اظهار کرد؛ روز یک شنبه 26 خرداد ماه قرار است جلسه علنی در باره خرید و فروش خودرو و وضعیت نا به سامان قیمت خودرو جلسه علنی برگزار شود، در این جلسه رضا رحمانی وزیر صنعت و معدن قرار است حضور داشته باشد. خبرها حاکی از آن است که نمایندگانی از سوی شرکت های خودرو سازی و مسئولانی از اتاق بازرگانی در جلسه علنی مجلس حضور یابند. محورهای این جلسه قراراست، بررسی آخرین وضعیت بازار خرید خودرو و فروش خودرو، وضعیت شرکت های خودرو

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

الهه شعبان بیمه عمر و حوادث