نتایج جستجو برای عبارت :

دلتنگی زودرس

راههای درمان انزال زودرس
 
 
 
 

راههای درمان انزال زودرسانزال زودرس بلافاصله قبل یا پس از دخول به طور غیر ارادی اتفاق می‌افتد. انزال زودرس یک مشکل جنسی شایع است که تقریباً در یک سوم مردان زیر 25 و حدود 10 درصد مردان بالای 25 اتفاق می‌افتد.
ادامه مطلب
پیش از پرداختن به عوارض بلوغ زودرس به تعریف آن می پردازیم. بلوغ زودرس به ظاهر شدن زودهنگام علائم بلوغ جسمی و هورمونی گفته می‌شود. این اختلال میتواند دلایل بسیار مختلفی داشته باشد و مانند هر پدیده ی غیرطبیعی دیگری، پیامدهایی در پی خواهد داشت. در این مقاله سعی میکنیم در این زمینه اطلاعات کاملی به شما بدهیم.

ادامه مطلب
واکنش زنان به انزال زودرس شوهر
 
  
 
واکنش زنان به انزال زودرس شوهرعجیب نیست اگر همسران مردانی که دچار انزال زودرس می شوند، رضایت کمتری از روابط زناشویی شان گزارش کنند. معمولا با طولانی شدن زمان این مشکل ،روابط همسران بیشتر  تحت تاثیر قرار می گیرد. مطالعات نشان می دهد که  زنانی که همسرانشان  دچار انزال زودرس است از مشکلات جنسی و زناشویی بیشتری رنج می برند، عدم بر انگیختگی و خشکی واژن  و نرسیدن به ارگاسم از مشکلات شایع این خانمهاست.
ادامه

انزال زودرس را با طب سنتی درمان کنید
 
  
انزال زودرس یکی از شایع‌ترین شکایات مردان در مراجعه به پزشک است. حدود یک‌سوم مردان از این مشکل رنج می‌برند که این میزان برحسب سن، نژاد، محل زندگی و عوامل دیگر در جوامع مختلف متغیر است. زودانزالی از مهم‌ترین علل سردی روابط زوجین است و گاهی از علل ناباروری نیز محسوب می‌شود.
ادامه مطلب
تحقیقات نشان می‌دهد عدم دریافت کافی ویتامین «دی» می‌تواند خطر ابتلا به مرگ زودرس را سه برابر افزایش دهد.


نتایج یک بررسی جدید به خوبی نشان عسل پزشکی می‌دهد کمبود ویتامین دی منجر به بروز مرگ زودرس می‌شود.
ادامه مطلب
در خصوص انزال زودرس در مردان (علت و درمان)
 
 
 
 
 روش های پیشگیری از انزال زودرس
 
 در خصوص انزال زودرس در مردان و پیشگیری یا درمان آن در موقع آمیزش با همسر که طبعا مشکلاتی را ایجاد میکند، توضیح دهید؟
 
انزال زود رس به چه معناست ؟
ادامه مطلب
درمان شایع ترین اختلال مردانه
 
 
 

درمان شایع ترین اختلال مردانهدر مقاله ی قبل با عنوان « شایع ترین اختلال مردانه »، راجع به مشکلات انزال زودرس در مردان صحبت کردیم.و در این مقاله راه هایی را در جهت رفع این مشکل بیان می کنیم.رفتار جنسی انسان گوناگون است و تحت تاثیر متقابل عوامل پیچیده است. مثلا تحت تاثیر روابط مشخص با دیگران، موقعیتهای زندگی و فرهنگی است که شخص در آن زندگی می کند سایر عوامل شخصیتی یا ساختار زیست شناختی و احساس کلی شخص از خود
 
ترجیح می‌دهم دو نسل، سه نسل، کار کنند و بعد به نتیجه برسند. اما اگر در عرض ده سال به نتیجه برسیم، باز برمی‌گردیم به صدسال عقب‌تر. همیشه یک تجربه‌ ی عجیب در افریقا و آسیا شده: کسانی که به‌سرعت به نتیجه رسیده‌اند، بعد، امتیازات قبل از انقلاب‌شان را هم از دست داده‌اند. من همه‌ ی انقلابات زودرس را نفی می‌کنم.
علی شریعتی، چه باید کرد
 
پارگی زودرس کیسه آب در بارداری چیست؟
پارگی زودرس کیسه آب در بارداری (Premature rupture of membranes) پدیده مرسومی است که زنان در دوران بارداری امکان مواجهه با آن را خواهند داشت. در این مقاله با اقدامات لازم به هنگام مواجه با پارگی زودرس کیسه آب آشنا شوید.

ستاره | سرویس سلامت - یکی از مشکلاتی که ممکن است زنان باردار با آن مواجه شوند پارگی زودرس کیسه آب است. اگر به این عارضه که در هر زمانی از بارداری ممکن است رخ بدهد، بی توجهی شود ممکن است خطراتی را متوجه مادر
سلامبا خواندن برخی سایت ها و اطلاعات روانشناسی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم .
سایتی در مورد بلوغ
نشانه ها و عوامل بلوغ زودرس
سایتی در مورد مراحل تغییرات بلوغ
اطلاعاتی در مورد بلوغ زودرس
بلوغ و تغییرات همراه آن
نشانه های بلوغ چیست
اطلاعاتی در مورد بلوغ نوجوانان
عوامل بلوغ زودرس
بلوغ زودرس چیست
تغییرات بلوغ
سن شروع بلوغ چند است
اطلاعاتی در مورد نشانه  و تغییرات همراه با بلوغ 
اطلاعات مهم رو
سلام
باز هم امروز با اطلاعات و سایت های مفید روانشناسی در اختیار شما هستیم . 
امیدواریم این اطلاعات به شما برای  حل مشکلات روانشناسی کمک کند .
اطلاعات مهم در مورد نوزادان
سایتی در مورد مشکلات نوزادان
نوزادان زودرس
نوزادان نارس
اطلاعات مفید بهبود رشد بچه های زودرس
بهبود رشد بچه های زودرس و اطلاعات مربوط به آن
نوزادان زودرس و تفاوت زودرسی و نارسی
اطلاعاتی در مورد نوزادان زودرس و تفاوت زودرسی و نارسی
سایتی در مورد زودرسی و نارسی
نوزادان زود
انزال زودرس در مردان به چه معناست؟





امروزه
زوجین جوان زیادی به بنده مراجعه می کنند که از اختلال در نعوظ و مخصوصاً
انزال زودرس شاکی و نگران هستند. تعداد این مردان جوان که آمارها نشان می
دهد در رده سنی 25 الی 35 سال هستند روز به روز به علت های مختلف از جمله
افزایش استرس ها ی روحی فراوان، مشغولیت زیاد زندگی و غیره در حال افزایش
می باشد.
ادامه مطلب
چند نکته مهم در مورد بلوغ زودرسبازدیدها: 0
چند نکته مهم در مورد بلوغ زودرس
بلوغ زودرس 
کودک و تربیت 
بلوغ زودرس در حقیقت،مقابل بلوغ دیررس است.افرادی دچار چنین عارضه ای می شوند که در
محیطی آزاد و بی قید و بند رشد و نمو کرده باشند.خانواده ای که در آن مسائل حجاب و بعضی از
شرعیات اهمیتی ندارد و روابط زناشویی بسیار آزاد و بی پرواست،بچه ها زودتر از موعد مقرر بالغ
می شوند.در خانواده هایی که استفاده از فیلم های خلاف اخلاق و شوٌون انسانی آزاد است،فرز

درمان زود انزالی مردان (2)
 
  
 
راههای درمان زود انزالی مردان
 
انـزال زودرس (زود انزالی) چیست؟انـزال زودرس (زودانزالی) بـه انـزالی غیر قابل کنترل گفته می شود که قـبـل از نـزدیـکـی و انـجـام رابطه ی جنسی و یا مدت زمان بسـیـار کـمـی پـس از آن بـا میزان تحریک کم و خلاف میل فـرد انـجـام گیـرد.
ادامه مطلب
اسپری تاخیری و کمک به انزال زودرس
26 ژانویه 2007 - طبق تحقیقات انجام شده توسط این شرکت که اسپری آزمایشی را انجام می دهد ، یک اسپری بی حس کننده بیش از دو برابر زمان "پایدار" برای مردان با انزال زودرس است.
دوز اندازه گیری شده ، اسپری آئروسل ترکیبی از لیدوکائین و پیلوکائین بیهوشی است. 15 دقیقه قبل از رابطه جنسی بر روی نوک آلت تناسلی پراکنده می شود.
قبل از استفاده از اسپری ، 54 مرد دگرجنسگرا در مطالعه ، به طور متوسط ​​یک دقیقه پس از نفوذ واژن ، انزال کرد
انزال زودرس یا زودانزالی یکی از اختلالات جنسی میباشد. هنگامی که در حین رابطه ی جنسی ، مرد ، قبل از آنکه شریک جنسی اش ارضا شود ، دچار انزال میشود و اسپرم از اون خارج میگردد ، گفته میشود که مرد دچار زود انزالی است.
انزال زودرس دائمی ، مشکلی جدی بوده و به عدم رضایت خود شخص یا شریک جنسی او منجر میشود.
اکثر افرادی که دچار زودانزالی هستند ، سعی بر این دارند تا با استفاده از داروهای دیرانزالی ، مشکل خود را برطرف کنند.
اما ماهیت این داروها چیست؟ و چه مش
درمان زود انزالی یا سستی کمر به زبان ساده!
 
  
زود انزالی یا سستی کمر یکی از رایج ترین مشکلات امروزه زوج های جوان است
 
زود انزالی یا سستی کمر یکی از رایج ترین مشکلات امروزه زوج های جوان است که متاسفانه باعث عدم لذت از یکی از بهترین لذت های زندگی که همان مسائل زناشویی است می شود. تقریباً از هر ۳ مرد یک نفرمبتلا به این مشکل است و متاسفانه گاهی شاهد این هستیم که برخی جوانان با تصور اینکه این مشکل غیر قابل درمان است و شاید باعث شکست در زندگی زناش



آشنایی با انواع قرص‌ تاخیری








انزال زودرس و مصرف قرص تاخیری
 
مشکلات
جنسی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم در زندگی است. زود انزالی در مردان از
مشکلات شایعی است که توجه مردان را برای درمان آن به سمت دارو‌های ناتوانی
جنسی کشانده است. در این بخش از بیتوته ما به معرفی انواع قرص‌های تاخیری،
میزان مصرف و موارد منع مصرف قرص‌های تاخیری پرداخته‌ایم.
انزال زودرس
ادامه مطلب
Early ejaculation treatment without side effects
 
انزال زودرس هنگامی اتفاق می افتد که مردی زودتر از زمان عادی مقاربت جنسی انزال داشته باشد؛ و کاملاً طبیعی است که این مسئله اولاً برای خود شخص و دوماً برای شریک او ناراحت کننده باشد. درمان زود انزالی به یک مشکل رایج برای بسیاری از افراد تبدیل شده است. تخمین ها متفاوت است، اما به هر حال حداقل یک مرد از بین 3 نفر اظهار می کند که این مشکل را در بعضی مواقع تجربه کرده است. اما آیا واقعاً زود انزالی یک مشکل قابل درمان است؟ ب
 رابطه خود ارضایی (استمناء) با انزال زودرس  “خود ارضایی” مساوی است با زودانزالی؟  2 تمرین برای درمان انزال زودرس  بسیاری از جوانان به دلیل خودارضایی، از ازدواج هراس دارند  آیا بین خود ارضایی و زودانزالی رابطه ای وجود دارد؟گروه مهندسی  درمان خود ارضایی مردان، زود انزالی هم دارم  انزال زودرس، کاهش میل جنسی و چند نکته دیگر #ازمابپرس  من تقریبا از سن بلوغ تا آلان خودارضایی داشته ام و آلان دچار انزال  زودانزالی  رابطه خود ارضایی (استمناء) با
انـزال زودرس (زود انزالی) چیست؟
انـزال زودرس (زودانزالی) بـه انـزالی مهار گسیخته گفته می شود که قـبـل از نـزدیـکـی و انـجـام رابطه ی جنسی و یا مدت زمان بسـیـار کـمـی پـس از آن بـا میزان تحریک ناچیز و خلاف گرایش فـرد انـجـام گیـرد.
 
این روزها عده زیادی از مردان به کلینیک سلامت خانواده و سستی جنسی مراجعه می‌کنند تا در ارتباط با احد از مشکلات خویش در مقوله بستگی زناشویی با همسرشان مشاوره کنند. موضوع به این سادگی نیست چون با برپایی افسردگی و اض
هیچ ” اکسیر جادویی” برای درمان زود انزالی (پی‌ای) یا انزال زودرس وجود ندارد زیرا دلایل آن کاملا شناخته‌شده نیستند. با این وجود، این مشکل نباید مانع یک زندگی جنسی سالم شود زیرا طیفی از گزینه‌های درمان وجود دارد که می‌توانید راجع به آن‌ها با پزشک یا درمانگر جنسی خود صحبت کنید. در ادامه این نوشتار ۳۵ روش درمان انزال زودرس که تاثیر آنی دارند آمده است و امیدواریم این مقاله برای شما سودمند باشد.

ادامه مطلب
بزرگنمایی ، تأخیر و محکم کردن محصولات
انزال زودرس را با اسپری تاخیری Super Viga 150000 متوقف کنید.
اسپری تأخیر SUPER VIGA 150000 (بطری 12 میلی لیتری) هنگام اسپری کردن سر به سمت آلت تناسلی مرد و در مدت 5 دقیقه از اسپری شدن کار می کند. پس از استفاده می توانید تا 10 برابر بیشتر از گذشته رابطه جنسی داشته باشید. به دلیل توانایی شما در ادامه کار و رضایت بانوی خوش شانس خود به عنوان اسپری گل میخ شناخته شده است و به ارگاسم های متعدد او می دهد.
انزال زودرس یک وضعیت شایع است
چین و چروک صورت را با مصرف شیر از بین ببرید 
مصرف شیر، علاوه بر تامین سلامت بدن، از بافت های بدن در برابر پیری زودرس و بروز چین و چروک نیز محافظت می کند. پژوهشگران بهترین راه جلوگیری و درمان پیری زودرس را داشتن تغذیه صحیح و سالم و نوشیدن شیر می دانند، زیرا شیر ویتامین آ دارد که برای پوست و مو بسیار مفید است. 
پزشکان می گویند: مصرف همیشگی شیر و مشتقات آن، از بدن در برابر ابتلا به بیماری ها محافظت و از بروز عوارض پیری زودرس جلوگیری می کند. زنان با
جوانسازی پوست یکی از مهمترین دغدغه های اصلی در جمعیت بانوان بوده و راهکارهای متفاوتی به منظور ایجاد جوانسازی در پوست وجود داشته که از تاثیرات ویژه ای برخوردار می باشند. جوانسازی پوست به روش های متفاوتی می تواند پیری زودرس، چین و چروک، افتادگی، تیرگی و شل شدگی پوست صورت را برطرف نموده، جوانی و شادابی را به پوست شما بازگرداند.
اهمیت پوست سالم
پوست یکی از مهمترین و وسیع ترین ارگان های بدن می باشد که وظایف فیزیولوژیک فراوانی بر عهده داشته و در
اصلی ترین مراجعه مرد ۱۵ تا ۴۰ سال به متخصص اورولوژی بروز انزال زود رس است به گونه ای که در بررسی های آماری بین ۱۵ تا ۴۰ درصد افراد در این بازه سنی دچار این اختلال هستند.
تعریف انزال زودرس
طبق تعاریف سازمان های بهداشتی جهانی به میزان زمانی بین یک تا دو دقیقه یعنی کمتر از یک تا دو دقیقه از زمان دخول تا انزال اطلاق می شود .
انزال زود رس
عوامل انزال زود رس
بیمارانی که مشکلات قلبی و عروقی دارند
بیماران دیابتی
مسائل روانی
داشتن روابط عاطفی سرد
مصر
دوران بلوغ از حساس ترین دوران زندگی هر فردی به حساب می آید و افراد را از دنیای کودکی به بزرگسالی منتقل می کند . گاهی تغییرات بلوغ زودتر از سن معمول اتفاق می افتد که به آن بلوغ زودرس می گویند . بلوغ زودرس مشکلات جسمانی ، روانی و اجتماعی زیادی را برای کودکان به وجود می آورد زیرا زودتر از حد معمول و قبل از اینکه کودک آماده این تغییرات شود به وجود می آیند .
عوامل موثر در بلوغ زودرس شامل عوامل ژنتیکی ، محیطی و شرایط جسمی است و تغذیه یکی از موارد موثر
درمان پیری زودرس
 
 
با کاهش ناگهانی وزن پوستی که قبلا کشیده شده بود شل و آویزان و دچار چین و چروک می شود بنابراین تعادل در رژیم غذایی را باید رعایت کرد تا از تغییرات ناگهانی وزن جلوگیری شود با همین منطق خوابیدن مداوم روی یک طرف چهره باعث کشیدگی پوست آن سمت از صورت می شود.
 

 
روش زندگی بایستی هم سلامت جسمی و هم سلامت روانی فرد را تضمین کند فعالیت فیزیکی و ورزشی مناسب که باعث میشود جریان خون اندام های مختلف به ویژه پوست افزایش یابد بعد از یک ور
درمان زودانزالی با حنا:زود انزالی به انزال پیش از دخول و یا وقت کوتاهی پس از آن می‌گویند.
که با تحریک شدن کم جنسی و بیش از رساندن شریک جنسی ارگاسم اتفاق خواهد افتاد.
و زود انزالی امکان دارد منجر به قطع شدن رابطه جنسی و ناراضی بودن هر دو شخص در رابطه بشود .
که این حالت می‌تواند موجب اضطراب و نگرانی در طرفین بشود.
و این قضیه مشکلاتی را در زندگی زناشویی ایجاد کند.
زود انزالی یکی از رایج‌ترین مشکلات جنسی مردان می باشد .
که تقریباً همه مردان در دوره
عاملی که موجب ناتوانی جنسی مردان می شوند
 
 
 

 
10 عاملی که موجب ناتوانی جنسی مردان می شوند76 درصد از زوجین معمولا در روابط خود با مشکلاتی روبه‌رو هستند. در صورتی که میل جنسی شما کاهش یافته یا احساس رضایت ندارید به این 10 توصیه عمل کنید…
 
1. رابطه جنسی مرتبی داشته باشیدهر چه رابطه جنسی بیشتری داشته باشید، ناتوانی جنسی کمتر به سراغ شما می‌آید چون عروق و اعصاب دخیل در انزال قوی‌تر می‌شوند. نتایج تحقیقاتی که در فنلاند روی 989 مرد 55 تا 75 ساله انج
47.00 دلار
اسپری تأخیر Maca Delay را بگیرید تا از انزال زودرس خود جلوگیری کنید. بار خود را افزایش داده و مدت زمان ارگاسم در روابط جنسی را طولانی تر کنید. شریک زندگی خود را از استقامت جنسی بهبود یافته خود تعجب کنید!
انزال زودرس را حل کنیدآخرین خواب در رختخوابارگاسم خود را کنترل کنیدرانندگی جنسی را افزایش دهیداز نظر جنسی زنان بیشتری را راضی می کنندهمین حالا اسپری شخصی تأثیرگذار ماکا را سفارش دهید تا به شما در طولانی مدت در رختخواب کمک کند. مدت زمان خ
برای شش بار جنس اسپری کنیدزن و شوهرانزال زودرس برای زوجین می تواند نگران کننده باشدیک اسپری می تواند به مردان مبتلا به مشکلات انزال زودرس کمک کند که مدت زمان برقراری رابطه جنسی را شش برابر طولانی کنند.
کارآزمایی ها نشان داد که مردانی که پنج دقیقه قبل از مقاربت از درمان استفاده کرده اند ، عشق ورزی خود را از نیم دقیقه به تقریباً چهار دقیقه افزایش دادند.
اسپری که در بیمارستان رویال ویکتوریا در بلفاست ایجاد شده است ، حاوی بی حسی موضعی است که آلت
فندق به دلیل داشتن ترکیبات چربی، پروتئین، کربوهیدرات، ویتامین ای، مواد معدنی، فیبرهای رژیمی، فیتوسترول (بتاسیتوسترول) و آنتی‌اکسیدان‌های فنولیک مثل فلاوان، دارای جایگاه خاص در میان انواع دانه‌های خشک شده از نظر مواد مغذی و سلامتی است. فندق ترکیباتی از دسته ویتامین‌ها دارد که نقش خون‌سازی در بدن را بر عهده دارند. برای کودکان در حال رشد وجود فندق در مواد غذایی باعث افزایش و تکمیل فرایند رشد در آن‌ها می‌گردد.
روغن فندق منبع مناسبی برای
روش های دیر ارضا شدن در رابطه جنسی
دیر ارضا شدن یا تلاش برای برقراری رابطه جنسی طولانی همواره یکی از دغدغه های اصلی زوجین بوده و با تکنیک ها و مهارت هایی می توان به این توانایی رسید.

ستاره | سرویس زناشویی - بسیاری از زوج ها تمایل دارند تا تجربه ی یک رابطه جنسی مناسب و لذت بخش را داشته باشند. صرفا برقراری یک رابطه جنسی مناسب به مدت زمان آن بستگی ندارد، بلکه کیفیت آن نیز از عوامل مهم و تاثیر گذار تلقی می شود. در این مطلب سعی بر این است تا کلیه روش
 

 
انتخاب رقم مناسب و مطلوب گوجه فرنگی برای کشت ، مانند تمامی محصولات کشاورزی و گلخانه ای حائز اهمیت می باشد و بایستی به نکات زیادی توجه کرد . رقم مورد نظر باید دارای بازار پسندی مطلوبی باشد و اندازه و فرم مطلوب داشته ، عملکرد و تولید بالا داشته ، مقاوم به بیماری ها بخصوص بیماری های فیوزولیژیکی و شرایط نامناسب منطقه (نور کم ، دمای پایین و …) باشد .
در حال حاضر گوجه فرنگی دارای ارقام گلخانه ای بسیار زیادی است و روز به روز به تعداد آنها افزوده م
براساس آخرین مطالعه ، مردانی که در طی 36 ثانیه از نفوذ انزال داشتند ، شش بار بعد از استفاده از اسپری موضعی پنج دقیقه قبل از رابطه جنسی ، انزال کردند.سیصد مرد مبتلا به انزال زودرس مادام العمر (بالینی) از 31 مرکز در انگلیس ، جمهوری چک ، مجارستان و لهستان ، به طور تصادفی به دو گروه تقسیم شدند.
دویست نفر از اسپری PSD502 استفاده کردند که شامل 7.5 میلی گرم لیدوکائین و 2.5 میلی گرم پریلوکائین و 100 مورد استفاده از اسپری دارونما بدون مواد فعال است.هر بار که آنها
مقابله با پیری زودرس با یک نوشیدنی ارزان _ اهمیت نوشیدن آب گرم از لحاظ ایجاد تناسب اندام و جلوگیری از پیری زودرس ، در صدر فهرست ملزومات این فرایند قرار می گیرد. به همان اندازه که نوشیدن آب در طول روز تاکید می شود، هر فردی بایستی هر روز آب گرم نیز بنوشد.
خواص آب گرمآیا آب گرم در واقع یک درمان است؟
افراد زیادی وجود دارند که هر روز صبح به نوشیدن آب گرم عادت دارند. اما آیا آن ها می دانند فواید آب گرم چیست؟ در واقع، نوشیدن آب گرم یکی از درمان ها
مدرسه کوچه بغلی دارن اهنگ پخش میکنن و از بچه های دبستانی میخوان که بیان ترانه بخونن و جایزه بگیرن . ترانه ی چی؟ اهای عالیجناب ععععععشق فرشته عذاب عععععشق :/ 
بعد میگن بلوغ زودرس ، بعد میگن انحرافات جنسی، ذهن بچه از الان درگیر این مفاهیم به درد نخوره :( 
خاصیت عسل و فواید عسل را خواهیم گفت.
 
درمان آکنه با استعمال از خواص عسل :
 
یک کدام از مهم‌ترین خاصیت دارویی عسل که تو صنعت آرایشی بهداشتی خیلی استعمال می‌شه , مرطوب نگه داشتن پوست هستش , عسل دارنده مواد جذب کننده‌ی رطوبته , که منجر مرطوب شدن پوست شما می‌شه و باکتری‌های آکنه رو از میان می‌بره .
 
خودداری از پیری زودرس با عسل :
 
آنتی‌اکسیدان مو جود تو عسل ارگانیک , به خودداری از پیری زودرس امداد می‌کنه . شما با میل کردن روزمره عسل , وارد کردن
مراقبت های پوستی
 
 
مسئول نگه داشتن قوام پوست کلاژن داخل درمی میباشد حال به هر علتی در روند کلاژن سازی اختلالی بوجود می آید می تواند باعث چروک پوست گردد با افزایش سن کلاژن سازی دچار وقفه میگردد و افراد با سنین بالا پوستی افتاده دارند اختلالات ارثی در تولید کلاژن در بیماران سندرم مارفان و سندرم اهلر دانلس از این جمله اند.
 

 
دراین بیماران پوست بعلت نقص در کلاژن سازی دچار افتادگی زودرس میگردد علاوه برکلاژن سازی علتهای دیگری نیز درایجادچرو
خواص گوشت را میتوان در چندین مقاله جای داد اما ما در این مطلب به انواع مهمترین آنها میپردازیم
گوشت حاوی پروتئین آب چربی و کربوهیدرات و سایر مواد مغذی است
گوشت قرمز در جلوگیری از کم خونی تاثیر زیادی دارد همچنین در تقویت عظلات و کسب انرژی نقش بسزایی دارد
عدم مصرف گوشت در مشکلاتی مانند ریزش مو و پیری زودرس نقش دارد
رتینوپاتی نوزادان نارس
رتینوپاتی نوزادان نارس(ROP) یک ضایعه در شبکیه نوزادان نارس
می‌باشد. تنها در نوزادانی که رشد کامل داشته‌اند شبکیه و رگها به طور
کامل تشکیل می‌شوند، در صورتیکه رشد طبیعی در کودکان مختل شود بیماری ROP
اتفاق می‌دهد. این بیماری در سه سطح ضعیف، متوسط و شدید رخ می‌دهد.
 این
بیماری در گذشته بیشتر در اثر استفاده زیاد اکسیژن در دستگاه‌هایی که
نوزادان زودرس را در آن قرار می‌دادند ایجاد شده است. اما امروزه نوزادانی
که موقع ت
انزال زودرس و همینطور نعوظ شایع
ترین مشکل زوجین در روابط جنسی است بطوریکه این مشکل در صورتی که به درستی مهار
نشود می تواند بر زندگی زوج هم سایه بیاندازد. رضایت جنسی یکی از اصلی ترین ستون
های زندگی مشترک افراد است که در هر سن و با هر تجربه ای می تواند پیوند زوجین را
تحکیم کند.

 


بیشتر بخوانید: انزال زودرس چیست | تکنیک،
دارو و راهکارهای تشخیص و درمان
ادامه مطلب
فیزیوتراپ و شروع آرتروز زودرس زانو

آرتروز زانو یکی از بیماری های تخریبی مفصل زانو است که معمولا در سنین بالا رخ می دهد. اما نوع دیگری
از آرتروز زانو وجود دارد که جوانان را مبتلا می سازد که به آن آرتروز ثانویه گفته می شود. این نوع آرتروز
می تواند به علت ضربه ، بیماری های متابولیک ، اختلالات مادرزادی ، یائسگی زودرس و بیماری های التهابی
سیستمیک رخ دهد. عواملی همانند بدراستایی های زانو همانند زانو پرانتزی و پای ضربدری ، ضعف
عضلات اطراف مفصل زا
اگر روی زمین می خوابید حتما یک یا دو بالش زیر ساق پاهایتان قرار دهید . این کار باعث رسیدن گردش خون بیشتر به مغز شما می شود و کیفیت خوابتان افزایش می یابد.

دانشمندان معتقدند هنگام خواب باید حداقل 30 سانتی متر با زمین ارتفاع داشته باشید و در غیر اینصورت گرانش زمین باعث پیری زودرس، ایجاد چین و چروک و افتادگی اندام ها می شود. 
دلم برای تخت خوابم  برای صدای بادی که به پنجره اتاقم میخورد و من را یاد آلمان می انداخت، تنگ شده است. دلم برای پنجره اتاقم که میتوانستم نور چراغ های دور دست را از آنجا ببینم و به یاد شبهای آرام اروپا بیوفتم  تنگ شده است. برای تمام کتابهای کتابخانه ام و برای تمام آن لحظاتی که میتوانستم در تنهایی های خودم در مورد آینده ام رویاپردازی کنم و تصمیمات بزرگ بگیرم، دلتنگم.
برای تمام آن روزها دلتنگم. .. 
راه درست دیر ارضا شدن و رهایی از زود انزالی
انزال زودرس ازمشکلات شایع جنسی مردان است که تاثیرات عمیقی بر زندگی زناشویی افراد دارد ، هرچه رابطه جنسی زوجین با کیفیت بیشتر و لذت بیشتری همراه باشد، نشاط و روحیه افراد در زندگی روزمره نیز بالا می رود. از این رو رابطه جنسی نباید کوتاه و فقط در حد رفع نیاز غریزی صورت گیرد. طولانی و مسرت بخش بودن نزدیکی از نشانه های رضایت جنسی است بنابراین همانطور که در ادامه این بخش از سلامت جنسی نمناک خواهیم گفت آقا
فلسفی رژیم غذایی نامناسب، استفاده از غذاهای فرآوری شده مانند کنسروها،
چاقی، درمان‌های هورمونی جهت افزایش قد، جهش ژنی، سیگار کشیدن مادر در
دوران بارداری، مصرف بیش از اندازه گوشت قرمز، تماشای بیش از اندازه
تلویزیون، استفاده بیش از حد کودکان از فضای مجازی و حضور کمرنگ پدر در
خانواده را از عوامل بروز بلوغ زودرس در ایران و دیگر کشورهای جهان دانست.

به گفته وی اگر والدین در زمینه بلوغ آگاهی صحیحی نداشته باشند و یا با
وجود آگاهی نتوانند اطلا
قوز کردن باعث صاف شدن انحنای ستون مهره‌ها می‌شود و به دیسک‌های کمر که بین استخوان‌ها قرار دارد آسیب می‌رساند. این شرایط می‌تواند به آرتروز زودرس و برخی مشکلات دیگر منجر شود. سعی کنید هر نیم ساعت یک بار سر و گردن‌تان را در چهار جهت مختلف بگردانید. برای کاهش هرگونه درد و گرفتگی می‌توانید از کیسه یخ یا کمپرس گرم روی محل درد استفاده کنید. درصورت برطرف نشدن درد بهتر است با پزشک مشورت کنید.
.
ادامه مطلب
علائم پیری پوست
 
 
نیکوتین موجود در سیگار با ایجاد انقباض در عروق پوست تغذیه پوست را مختل می کند تماس مستقیم پوست با سمی موجود در سیگار هم به این عضو آسیب می رساند به علاوه عبور و جذب این مواد از فورل پوست به الیاف کلاژن و الاستین که شادابی و قوام خوب پوست را تضمین می کنند لطمه می زند.
 

 
همچنین قرار داشتن در معرض دود سیگار باعث تحریک چشم ها و جمع شدن غیر ارادی آنها می شود این عمل بروز چین و چروکها را در طرفین چشم ها تشدید می کند تمام این تغییر
گل کلم، منبع غنی ویتامین C و منگنز است که هر دو از اجزای اصلی آنتی اکسیدان ها هستند. علاوه بر این شامل طیف گسترده ای از انواع آنتی اکسیدان های دیگر است و در نتیجه، خطر سرطان، بیماری های قلبی و سکته مغزی پیشگیری میکند. آنتی اکسیدان ها، همچنین در تخریب رادیکال های آزاد که موجب پیری زودرس می شوند، دارای اهمیت اساسی هستند.ویتامین C موجود در آن که نوعی آنتی اکسیدان مهمی است، علاوه بر بهبود سریع تر زخم، از پیری پوست نیز پیش گیری می کند.
 
فیزیوتراپ و شروع آرتروز زودرس زانو

آرتروز زانو یکی از بیماری های تخریبی مفصل زانو است که معمولا در سنین بالا رخ می دهد. اما نوع دیگری
از آرتروز زانو وجود دارد که جوانان را مبتلا می سازد که به آن آرتروز ثانویه گفته می شود. این نوع آرتروز
می تواند به علت ضربه ، بیماری های متابولیک ، اختلالات مادرزادی ، یائسگی زودرس و بیماری های التهابی
سیستمیک رخ دهد. عواملی همانند بدراستایی های زانو همانند زانو پرانتزی و پای ضربدری ، ضعف
عضلات اطراف مفصل زا
به گزارش بهداشت نیوز بر اساس این مطالعات کم تحرکی یک عامل مهم و تاثیر گذار در بروز بیماری‌های قلبی و مرگ زودرس بر اثر این بیماری و سایر عوامل مرتبط با سلامت است. این مطالعه با بررسی فعالیت فیزیکی افراد طی ۲۰ سال نشان می‌دهد تغییر سبک زندگی کم تحرک به فعالیت بدنی منظم، نقش مهمی در سلامت قلب و عروق دارد.در این مطالعه ۲۳ هزار و ۱۴۶ داوطلب از سال ۱۹۸۴ میلادی به مدت ۲۰ سال تحت نظر گرفته شدند و فعالیت بدنی آنان به سه گروه کم تحرک، متوسط (کمتر از د
عیوب سطحی پوست را با ساختار غیر چرب خود پوشش می‌دهد، پوست را نرم نشان می‌دهد، حس راحتی‌ را با ساختار ظریفش بوجود می‌آورد، آرایش چشم را آسوده می‌سازد، عملکرد سایه چشم را با فناوری مخصوصی‌ افزایش می‌دهد که پوست را در برابر پیری زودرس محافظت می‌کند.
قیمت استثنائی: ۴۵،۵۰۰ تومان
خرید محصول: 
https://bit.ly/2whaDJ2
نوزادان زودرس اغلب مشکلات تنفسی دارند، زیرا ریه‌های آنها کاملاً رشد یافته نیست. نوزادان فول‌ترم یعنی نوزادانی که در زمان تعیین‌شدۀ زایمان به دنیا آمده‌اند هم ممکن است دچار برخی‌ مشکلات هنگام تولد مثل مشکلات تنفسی شوند. برای نوزادی که مشکل تنفسی دارد، ممکن است از دارو، ماسک اکسیژن یا ترکیبی از این دو استفاده شود. 
 امروزه یکی از دغدغههای اصلی برخی از مردم، سفید شدن ابروها در سنین جوانی است.  همان طور که با افزایش سن سفید شدن موهای سر امری طبیعی است، سفید شدن موهای ابرو هم روند طبیعی بدن است. اما این پدیده معمولا بین سنین ۳۰ تا ۳۵ سالگی شروع شده و تا ۵۰ سالگی تقریبا نیمی از مردم موهایشان سفید می شود که البته عوامل بسیاری مانند ژنتیک هم در آن تاثیر می گذارد.

ادامه مطلب
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از مندل : برای افراد سالمند ، انجام فعالیت بدنی بخش مهمی از سلامت عمومی آنها میباشد. در حقیقت ، کارشناسان می گویند که نه درصد از مرگ و میرهای زودرس ، ناشی از عدم انجام فعالیت بدنی کافی میباشد. مشخص شده است که فعالیت بدنی باعث کاهش مرگ و میرهای ناشی از بیماری های قلبی ، دیابت ، بیماری مزمن ریه و بیماری های روانی میشود.
ادامه مطلب
نوروفیزیولوژی : مطالعات انسانی هارمونیک و غیرهارمونیک بودن اصوات :بهبود اجزای زودرس - دیروس ERP که توسط تن های مرکب برانگیخته شده ، سمعک فوناک هنگامیکه یک Mistuning جزئی از هارمونیک ها در تن مرکب وجود داشته باشد اتفاق می افتد . بعلاوه با تفریق ERP بدست آمده از هارمونیک های مرکب از ERP های بدست آمده از حرکات غیرهارمونیک یک جز منفی را ایجاد می کند که به عنوان   ORN  :Objective Related Negativity : نام می برند . که جز با اجزا اصلی P2 , N1  همپوشانی دارد . ORN تحت شرایطی که فرد
انزال زودرس در مردان
انزال زودرس در آقایان همانند دیگر بیماری ها دارای تعاریف مشخصی است. به طور کلی اگر مردی در حین رابطه جنسی در کمتر از دو دقیقه انزال شود انزال زودرس می گویند. این تعریف وابسته به شرایط خاصی است یعنی مرد و زن باید رابطه مشخصی در طول هفته داشته باشند. اگر در 50 درصد روابط زناشویی( 2تا 3 بار در هفته) مرد در کمتر از دو دقیقه انزال شود دارای بیماری زودانزالی است.
از عواقب زودانزالی در مردان می توان به موارد زبر اشاره کرد.
کاهش رضایت
معرفی کوتاه:
سرم روشن کننده پوست صورت پریم حاوی ویتامین C و E است. استفاده از این سرم باعث رطوبت رسانی و افزایش کلاژن سازی پوست می‌شود. همچنین از ایجاد لکه های تیره و پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند. این سرم بسیار مناسب افرادی است که دارای کک و مک هستند.
خرید اینترنتی: 
https://bit.ly/34tE2fL
با آشیخ سجادمون بگومگو داریممیگم چرا تو بابا باشی، من بابابزرگ؟؟!من بابا باشم، تو بابا کوچک خخخخنمیدونستم رضوانه بابا قراره اینقدر شیرین باشه!!! خخخخهمه ش از کودک همسری میگن، از کودک شوهری چیزی شنیده بودین ؟! خخخخ این از آثار اونه...میگم که یعنی یه کم دلداریم بدین مبادا احساس پیری زودرس بهم دست بده خخخخ+ ولی نه... باید اعتراف کنم قبلنا ریش سبیلمو که اصلاح میکردم تارهای سفیدشو از بیخ میزدم که تو چشم نباشهالان بخوام این کارو بکنم ملت فکر میکنن گ
ویتاگنوس در بارداری و عوارض آن(به انگلیسی:VITAGNUS) نوعی داروی گیاهی است.ویتاگنوسویتاگنوس یا پنج انگشت را گیاه زنان می نامند. این گیاه در پیشگیری از اختلالات قاعدگی ،پریود دردناک ،قطع غیر طبیعی پریود ،اختلال در زمان و مقدار خونریزی ، نارسایی زودرس تخمدان وعوارض حین یایسگی موثر می باشد.

ادامه مطلب
ب: ، گیاهان دارویی برای درمان ناتوانی جنسی مردان و افزایش سایز الت، افزایش طول و قطر الت به وسیله دارویی گیاهی، بزرگ کننده الات تناسلی مردان در کوتاه مدت، افزایش کلفتی الت به روش سنتی و قدیمی، بهترین قرصهای درمان زودانزالی، داروهای تاخیری برای زود انزالی، بی حس کننده الت، خرید جدیدترین قرص بزرگ کردن آلت، خرید جدیدترین قرص بزرگ کردن آلت تناسلی مردان در مدت کم، خرید دارو بزرگ کننده الت، افزایش سایز الت و تقویت قوای جنسی، خرید دارو جهت افزای
 
نکاتی که میتواند باطری موبایل را از خرابی زودرس در امان بدارد!
1)شارژر استاندارد و درست گوشی را استفاده نمایید استفاده از شارژرهای متفرقه عمر باطری را کاهش و حتی احتمال صدمه زدن به موبایل را افزایش میدهد
2)در صورت استفاده مداوم از گوشی نگذارید شارژ آن بقدری کاهش یالد که گوشی خاموش گردد این کار به کاهش عمر باطری کمک میکند
3)شارژر گوشی را هیچ گاه شب تا صبح به گوشی متصل ننمایید حتی با توجه به اینکه شارژرهای استاندارد بعد از شارژ صد درصدی مسیر ش
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از دیجیاتو : طبق پژوهشی تازه، دویدن به هر میزانی، احتمال مرگ زودرس را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
این پژوهش که توسط محققان دانشگاه ویکتوریای استرالیا انجام شده و نتایج آن در نشریه پزشکی ورزشی بریتانیا منتشر شده برپایه دیتای ۱۴ تحقیق قدیمی روی ۲۳۲ هزار بزرگسال بریتانیایی صورت گرفته است. در جریان این پژوهش ها که با هدف بررسی عادات افراد انجام شدند این شهروندان برای مدت ۵.۵ الی ۳۵ سال تحت نظر گرفته شدند.
نام دارو
بتامتازون

رده درمانی:
داروهای کورتیکواستروئید.

اشکال دارویی :
 آمپول، قرص، قطره، پماد از عوارض

 
 

مواد مصرف داروی بتامتازون
 
بتامتازون برای درمان جایگزینی در نارسایی غده فوق کلیوی استفاده می‌شود. این دارو همچنین در درمان علامتی اختلالات التهابی و آلرژیک در جهت سرکوب کردن سیستم ایمنی، هیپرپلازی مادرزادی غده فوق کلیوی و تحریک بلوغ ریوی جنین در زایمانهای زودرس و ادم مغزی نیز مؤثر است.
ادامه مطلب
جلوگیری از پیری زودرس پوست
>> جلوگیری از پیری زودرس پوست
جلوگیری از پیری زودرس پوست صورت و بدن برای ممانعت از ایجاد چین و چروک های مختلف روی پوست به کار گرفته می شوند. روش زندگی و عادات مختلف می توانند تاثیر بسزایی بر جوانی و شادابی پوست داشته باشند.     مراقبت های پوست برای انواع پوست در سنین مختلف راهکارهایی هستند تا پیری پوست را به تعویق انداخته و جوانی را برای پوست بدن و صورت در سنین مختلف برای افراد به ارمغان آورند.     یکی از منابع ضر
عمر مفید هر تایر خودرو از تاریخ تولید (نه از زمان نصب روی ماشین) حدودا 5 ساله و علاوه بر اون هر تایر دارای شاخص میزان سایش عاجه . یعنی تا عاج اونقدر سائیده نشه که به شاخص برسه یا عمر مفید 5 سالش تموم نشده باشه استفاده ازش اشکالی نداره.نکته : خواب خودرو تو پارکینگ باعث خرابی زودرس مواد لاستیکی تایر و ترک ترک شدن اون و حرکت کردن مداوم خودرو باعث افزایش عمر تایر میشه
در این آموزش می خواهم فواید و مزایای استفاده از ظروف مسی را چه برای طبخ غذا و چه برای صرف غذا یا نوشیدن آب برایتان بازگو نمایم.
استفاده و کاربرد "ظروف مسی" در آشپزخانه برای سلامتی انسان مزایا و فواید ذیل را به همراه دارد :
1- تنظیم عملکرد تیروئید بدن
2- تقویت و کارآیی بیشتر قوای ذهنی
3- جلوگیری از تشنج و عقب ماندگی ذهنی
4- سلامتی ، شادابی و جوانی پوست
5- جلوگیری از حمله قلبی و داشتن قلبی سالم
6- بهبود عملکرد دستگاه گوارش 
7- پیشگیری و تاخیر در پیری زو
برخی از نوزادان زودرس و بیمار ممکن است برای ۱۵ تا ۲۰ ثانیه یا بیشتر نفس نکشند. این قطع شدن تنفس را آپنه می‌نامند. آپنه ممکن است با ضربان قلب ضعیف که برادی‌کاری یا کندتپشی نامیده می‌شود، همراه باشد. نوزادنی که در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، به طور مداوم برای آپنه و برادی‌کاردی تحت مراقبت و بررسی خواهند بود. متخصص ممکن است تصمیم بگیرد که به نوزاد دارو بدهد یا از تجهیزاتی مثل دستگاه‌های تولید فشار مثبت راه هوایی استفاده کند.
 
قوز کردن باعث صاف شدن انحنای ستون مهره‌ها می‌شود و به دیسک‌های کمر که بین استخوان‌ها قرار دارد آسیب می‌رساند. این شرایط می‌تواند به آرتروز زودرس و برخی مشکلات دیگر منجر شود. سعی کنید هر نیم ساعت یک بار سر و گردن‌تان را در چهار جهت مختلف بگردانید. برای کاهش هرگونه درد و گرفتگی می‌توانید از کیسه یخ یا کمپرس گرم روی محل درد استفاده کنید. درصورت برطرف نشدن درد بهتر است با پزشک مشورت کنید.
ادامه مطلب
زایمان زودرس در انسان به تولد نوزاد پیش از هفته ۳۷ام بارداری گفته می‌شود.
علت زایمان زودرس در اغلب موارد ناشناخته است.
نوزادان زودرس عموماً در معرض خطر ناتوانی در رشد ذهنی و جسمی هستند.
امروزه پیشرفتهای بسیاری در ارتباط با مراقبت از نوزادان نارس صورت گرفته ‌است
ولی از میزان شیوع زایمان زودرس کاسته نشده‌است. زایمان زودرس از مهمترین
عوامل مرگ ومیر نوزادان در سطح جهان می‌باشد.

نوزاد نارس
اگر به هر دلیلی زایمان بین هفته‌های ۲۰ تا
کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت اختلالات جنسی تشخیص،درمان در حجم 50 اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت اختلالات جنسی تشخیص،درمان، بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید 20
درمصاحبه بالینی در باره این موضوعات تحقیق می شود:
- ماهیت مشکل و عوامل وابسته مثل:اضطراب و متغیرهای موقعیتی
- سابقه مشکل و آغاز آن
- واکن
دسترسی زودهنگام و گسترده کودکان به فضای مجازی، رسانه و بلوغ زودرس موجب پرسشگری کودک و نوجوان در مورد مسائل جنسی شده و عدم مهارت پاسخگویی و یا تقبیح این رفتار موجب مراجعه ی کودک و نوجوان به افراد نامناسب خواهد شد.
تلفن هماهنگی و ثبت نام:۴۴۰۳۹۸۴۵-۴۴۰۳۹۷۵۶-۰۹۰۳۴۷۶۶۸۶۲یکشنبه ۲ دی کلینیک طلیعه صبح
یائسگی یک حالت کاملا طبیعیست که در همه زنانی سنشان رو به افزایش است، رخ می دهد. واژه ی یائسگی می تواند هر تغییری که یک زن قبل یا بعد از توقف عادات ماهانه، که باعث اتمام دوره تولید مثل او می شود، را توجیه کند. 
 
چه چیزی باعث یائسگی می شود؟
هر زن با تعدادی محدود از سلول تخم که در تخمدان ها ذخیره شده اند متولد می شود. تخمدان ها همچنین باعث تولید هورمون های استروژن و پروستروژن نیز می شوند که در کنترل قاعدگی و تخمک گذاری نقش دارند. یائسگی زمانی اتفا
یک ساعت ورزش و تحرک ریسک و خطرات احتمالی ناشی از ۸ ساعت بی تحرکی را از بین می برد. همه ما در حال حاضر درباره خطرات ناشی از نشستن بیش از حد شنیده ایم، اما برای کسانی که  شغل کم تحرک دارند، در حال حاضر خبر خوبی وجود دارد و این است که یک ساعت فعالیت با شدت متوسط خطرات ناشی از ۸ ساعت بی تحرکی را جبران می کند. این نتیجه گیری از یک متا آنالیز از آزمایشات که بیش از ۱ میلیون نفر سوژه آزمایش در آن وجود داشتند بدست آمده، این گزارش در مجله لانست منتشر شد.فعا
حفاظت از آفتاباشعه‌ ماوراء بنفش خورشید تاثیر مخربی بر سطح پوست می‌گذارد. قرار گرفتن بیش از حد در معرض خورشید منجر به آفتاب سوختگی، پیری زودرس پوست، چین و چروک و مشکلات دیگر می‌گردد. چنین خساراتی می‌تواند به کمک کرم زینک اکسید پیشگیری گردد. آیا واقعا به عنوان ضد آفتاب عمل می‌کند؟. هنگامی که شما این کرم را بر روی پوست اعمال می‌کنید، جذب پوست نمی‌گردد، بلکه بر روی سطح پوست به شکل یک سد محافظتی عمل کرده که می‌تواند مانع از نفوذ اشعه‌ی ماور
من به دنیا که اومدم تا چند سال اول موهام طلایی بود، توی افتاب کاملا طلایی زیر لامپ مشکی
بعد شد قهوه ای
تا دوزاده سیزده موهام قهوه ای بود
بعد شد مشکی
الان عوض شده بچه ها خیلی محسوس شده قهوه ای
میگن علامت پیری زودرس هست
رنگ موها اول قهوه ای روشن میشه بعد میشه سفید!!!!
خدا رحم کنه!
دیروز رفتیم یه انیمیشین دیدیم
ugly dolls
فوق العاده بود!
درباره یه یه سری عروسکه که چون کامل و متقارن توی شرکت ساخته نشدن میندازنشون توی بخش آشغالی
و میخوان که برن عروسک بچه ه
نام دارو
بتامتازون

رده درمانی:
داروهای کورتیکواستروئید.

اشکال دارویی :
 آمپول، قرص، قطره، پماد از عوارض

 
 

مواد مصرف داروی بتامتازون
 
بتامتازون برای درمان جایگزینی در نارسایی غده فوق کلیوی استفاده می‌شود. این دارو همچنین در درمان علامتی اختلالات التهابی و آلرژیک در جهت سرکوب کردن سیستم ایمنی، هیپرپلازی مادرزادی غده فوق کلیوی و تحریک بلوغ ریوی جنین در زایمانهای زودرس و ادم مغزی نیز مؤثر است.

ادامه مطلب
تحقیقات جدید نشان می دهد در افراد میانسال چاقی با حجم مغز در ارتباط است، افراد چاق حجم مغز کوچک تری دارند. یک مطالعه تصویربرداری که در آن به مقایسه حجم ماده سفید در افراد میانسال چاق و لاغر پرداخته شد نشان داد که کسانی که چاق بودند حجم ماده سفیدکمتری نسبت به افراد لاغر داشتند. نکته مهمی که محققان بیان کردند آن است که این ماده سفید کمتر در افراد چاق با کاهش عملکرد شناختی مغز آن ها مرتبط نیست.
در وهله اول طبق گفته محققان، پیامدهای این یافته مشخ
نحوه‌ی استفاده از کرم زینک اکسیدکرم زینک اکسید تنها برای مصرف موضعی استفاده می‌شود. قبل از این که کرم را بر روی پوست خود استفاده کنید، دست و صورت خود را به طور کامل بشویید. برچسپ روی کرم را به منظور بررسی هر گونه دستورالعمل بخوانید. سپس کرم را به میزان زیادی بر روی پوست خود اعمال کنید. اشعه‌ ماوراء بنفش خورشید تاثیر مخربی بر سطح پوست می‌گذارد. قرار گرفتن بیش از حد در معرض خورشید منجر به آفتاب سوختگی، پیری زودرس پوست، چین و چروک و مشکلات دیگ
خواص انبه برای پوست آنقدر شهرت یافته است که در تمام دنیا از برای این هدف از آن استفاده می شود. انبه فواید بسیار زیادی مانند مبارزه با جوش و آکنه، مبارزه پیری زودرس و کاهش لکه های تیره برای پوست دارد. این میوه منبع فوق العاده ای از ویتامین ها و مواد معدنی است و نقش مهمی در تولید کلاژن برای استحکام پوست دارد.
شما می توانید از خمیر، عصاره، روغن و حتی پوست انبه برای محافظت، احیا و صاف کردن پوست استفاده کنید. البته در اکثر موارد از عصاره و روغن انبه
با استفاده از نتایج بسیار شگفت آور ، حتی پزشکان آن را توصیه می کنند موثر و آسان است. اما حرف ما را فقط به این معنا ندهید - با فروش بیش از یک میلیون بطری ، بسیاری از کاربران Promescent خریداران مکرر هستند.افشانهفقط روی قسمت زیرین آلت تناسلی خود اسپری کنید ، و برخی نیز روی محور زیرین و همچنین حساس ترین منطقه آن قرار بگیرید. از سه یا چند اسپری استفاده کنید اما بیشتر از 10 نیست. لازم نیست که کاملاً درست باشید ، اما اگر هستید به همان اندازه خوب کار می کنید.
ژل بهداشتی پاورمکس به همراه اسپری بهداشتی دلتا
 
 
ژل پاور مکس دارای خواص حجم دهندگی برای آقایان بوده و برای افزایش قطر و طول آلت تناسلی آقایان کاربرد دارد . پاور مکس معتبرترین برند بهداشتی زناشویی در ایران بوده که تاکنون ژل های مقاربتی متفاوتی جهت مصارف گوناگون روانه بازار کرده که تمامی آن ها با توجه تأثیرات چشمگیر، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند، ژل حجم دهنده می باشد. این ژل حجم دهنده، نه تن
حس سیر شدگی زودرس، وجود خون در استفراغ، سوء هاضمه و ترش کردن، کاهش اشتها، کاهش وزن، خستگی و ضعف طولانی مدت از علائم بروز سرطان معده است.
متاسفانه سرطان معده در کشور ما بسیار شایع است و میزان ابتلای ایرانیان به این نوع سرطان بیشتر از اکثر کشورهای جهان است.در بعضی بررسی‌های انجام شده سرطان معده به عنوان شایع‌ترین سرطان در مردان و یکی از سه سرطان شایع در زنان ایرانی شناخته شده است. علت این امر به خوبی مشخص نیست ولی عادات غذایی به احتمال فراوان
عوارض داروی بتامتازون

نام دارو
بتامتازون

رده درمانی:
داروهای کورتیکواستروئید.

اشکال دارویی : 
 آمپول، قرص، قطره، پماد از عوارض

 
 

مواد مصرف داروی بتامتازون
 
بتامتازون برای درمان جایگزینی در نارسایی غده فوق کلیوی استفاده می‌شود. این دارو همچنین در درمان علامتی اختلالات التهابی و آلرژیک در جهت سرکوب کردن سیستم ایمنی، هیپرپلازی مادرزادی غده فوق کلیوی و تحریک بلوغ ریوی جنین در زایمانهای زودرس و ادم مغزی نیز مؤثر است. از این دارو به ش
این مقاله در مورد بارداری در انسان است. برای سایر پستانداران ، به بارداری (پستانداران) مراجعه کنید. برای ماهی ، به بارداری در ماهی مراجعه کنید.باردارینامهای دیگر Gestationباردار woman.jpgیک زن باردارتخصص زنان و زایمان ، ماماییعلائم دوره های از دست رفته ، سینه های دلپذیر ، تهوع و استفراغ ، گرسنگی ، تکرر ادرار [1]عوارض سقط جنین ، فشار خون بالا بارداری ، دیابت حاملگی ، کم خونی فقر آهن ، تهوع و استفراغ شدید [2] [3]مدت زمان ~ 40 هفته از آخرین دوره قاعدگی [4] [5]با
زمان بندی می
تواند همه چیز را در اتاق خواب داشته باشد.
اگر زودتر از
شما به توافق برسید و شریک زندگی خود را دوست دارید، ممکن است جنس برای هر یک از
شما رضایت بخش باشد.
این مسئله به
نام انزال زودرس (PE) است. این می تواند خسته کننده و حتی شرم آور
باشد. این می تواند رابطه شما را نیز صدمه ببیند
شما مجبور نیستید
با آن زندگی کنید. چیزهایی که می توانید انجام دهید تا در رختخواب بلندتر بمانید
وجود دارد.

انزال زودرس چیست؟

زمانیکه یک مرد
در طول رابطه جنسی باید
انزال زودرس از یکی از معروف ترین اختلال جنسی در مردان است و بررسی ها نشان می دهد که از هر ده نفر ، سه نفر از آقایان از این عارضه و مشکل رنج می برند. انزال زودرس را به صورت های گوناگونی از جمله انزال به دنبال پنج بار دخول آلت تناسلی، انزال کمتر از دو دقیقه و حتی انزال قبل از رسیدن همسر شما به ارگاسم تعریف کرده اند که هیچ کدام را نمی توان درست دانست. در برخی موارد ممکن است؛ خانم بیش از حد معمول، نزدیکی را ادامه دهد و زمان رسیدن ارگاسم او طولانی تر ا
انزال زودرس نوعی اختلال عملکرد جنسی است که می تواند بر کیفیت زندگی جنسی یک مرد تأثیر منفی بگذارد. این زمانی است که ارگاسم یا ” اوج ” زودتر از خواسته رخ می دهد.ممکن است گاهی اوقات تولید مثل دچار عارضه شود، اما انزال زودرس (PE) همچنین می تواند بر رضایت جنسی تأثیر منفی بگذارد.در سال های اخیر، شناخت و درک اختلال عملکرد جنسی مردان بهبود یافته است، و درک بهتری از مشکلات ناشی از آن وجود دارد.در اکثر موارد، ناتوانی در کنترل انزال به ندرت به دلیل شرایط
من از پایان شروع کردم من از مغرب طلوع کردم
من از پایان شروع کردم من از مغرب طلوع کردم
بدون توشه و همراه بدون یاورو همسر
بدون اسب و ارابه بدون مرشد و راهبر
من از پایان شروع کردم من از مغرب طلوع کردم
من از اعماق گمنامی من از گودال ناکامی
من از بن بست هر تصمیم پر از زخمای بی ترمیم
به دشواری شروع کردم به دشواری طلوع کردم
هزار مانع هزار دیوار هزار چاه کن به اسم یار
هزار شب ترس تیر خوردن بدست نارفیق مردن
من از وحشت شروع کردم پر از تردید طلوع کردم
قدمها
طراحی فضای سبز در شهرها می تواند به مردم کمک کند تا زندگی طولانی تری داشته باشند
اخیراً بزرگترین بررسی جهان اخیراً مشخص کرده است که فضای سبز شهری برای مهار مرگ زودرس چقدر مهم است.
حدود 63٪ از مردم ایالات متحده در شهرها زندگی می کنند.
برخی از شهرها از سایرین سبزتر هستند - به عنوان مثال ، فیلادلفیا دارای سابقه طولانی در فضای سبز شهری است و حتی به دنبال از بین بردن 20 درصد فضای سبز آن است - و شهرهای شمالی تمایل دارند فضای سبز کمتری نسبت به شهرهای جن
غده درون‌ریز و متابولیسم یا اندوکرینولوژی (به انگلیسی: Endocrinology) شاخه‌ای از بیولوژی و پزشکی است که با دستگاه درون‌ریز و بیماری‌هایش سر و کار دارد.
پزشک فوق تخصص غدد به بررسی بیماریهای غدد درون ریز و ارایه درمان یا کنترل این اختلالات میپردازد. غدد درون ریز در بزرگسالان شامل غدد تیرویید، فوق کلیوی، بخش درون ریز لوزالمعده و غدد لنفاوی میباشند. همچنین بررسی اختلالات رشد و کوتاهی قد و بررسی علل و درمان بلوغ زودرس، اختلالات قائدگی و پرمویی، بیم
هرروز که میگذرد احساس فارغ بودن ازاین دنیا رو بیشتراز همیشه احساس میکنم
هرروز که میگذرد لذت هایم بیشتر میشود و نسبت به 
اطراف پیرامونم بی حس تر میشوم،اهمیتی به گزافه گویی 
های اطرافیانم ندارم و حس خلاء بهترین حس در جهان البته
ازنوع مثبتش هست.من درک میکنم جهان را دیگر.
من درک میکنم اکثر چیزهارا.من خیلی زود به این درجه رسیدم
اما به خودم میبالم که خیلی زود به این ادراک رسیدم..
من دیگر غصه خودم نبودن را در نوع لباسم نمیخورم
نه اینکه بیخیال شوم،ن
یکی از دوران های مهم زندگی هر زن، دوران بارداری است. این دوران در کنار لذت بخش بودن، با مشکلات متعددی همراه می باشد. از آنجایی که سلامت مادر و جنین در دوران بارداری از اهمیت بالایی بر خوردار است باید از قبل اطلاعات کافی در مورد مشکلات احتمالی به دست آورد.
یکی از این مشکلاتی که ممکن است به وجود آید مربوط به مشکلات دندان است.
یکی از عمده ترین مشکلاتی که زنان باردار دچار آن می شوند، دندان درد و خونریزی لثه در این دوران است. پزشکان علت اصلی این قبی
دستگاه زردی در منزل
زردی یک بیماری متداول،
موقتی و معمولاً بی‌خطر است که در نوزادان تازه متولدشده دیده می‌شود.
این بیماری در هفته‌های اول زندگی نوزادان کامل و نوزادان نارس و زودرس دیده می‌شود.
زردی زمانی اتفاق می‌افتد که موادی در خون به نام بیلی‌روبین جمع می‌شود.
در این صورت لازم است جهت درمان زردی حتما از دستگاه زردی استفاده گردد.
همه افراد سطوح پایینی از بیلی‌روبین را در خون خود دارند.
زمانی که بیلی ‌روبین انباشته می‌شود در بافت‌
پی بردن به خود ارضایی کودکان معمولاً منجر به نگرانی شدید والدین می‌شود. نگرانی در مورد بلوغ زودرس، درگیر شدن کودک در فعالیت‌های جنسی و ادامه یافتن این رفتار از جمله مسائلی هستند که ذهن والدین را درگیر خود می‌کند. ممکن است شما هنگام قرار گرفتن در این موقعیت دائماً خود را سرزنش کنید و به دنبال این باشید که بدانید در تربیت کودک چه کم کاری کرده‌اید که منجر به بروز این آسیب در فرزندتان شده است. آگاهی والدین از علل بروز این اتفاق در کودکان و نحو
انزال زودرس شایعترین نگرانی در بین مردان تقریباً در تمام سنین است و متخصصان تخمین می زنند که از هر 3 نفر 1 نفر انزال زودرس به شکلی دیگر را تجربه می کنند. جامعه پزشکی به طور معمول ارگاسم هایی را که در طی 1 دقیقه از نفوذ رخ می دهند به عنوان "رسمیت" زودرس تعیین می کنند ، اما بسیاری از آقایان احساس می کنند حتی 5 دقیقه خیلی زود است - و هنگامی که در ذهن شما باشد ، ماندن بسیار زیاد است.
و گرچه ممکن است با دانستن اینکه این مسئله برای اکثر مردان مشکل دارد ، ک
دندان های کودک بسیار مهم هستند. اگر دندانهای شیری کودک خیلی زود بریزند، دندانهایی که باقی مانده اند ممکن است حرکت کنند و جایی برای درآمدن دندانهای دایمی باقی نگذارند. همچنین اگر از پوسیدگی دندان جلوگیری نشود، علاوه بر هزینه های بالای درمان، احتمال درد و بروز عفونت های تهدید کننده ی زندگی وجود دارد.
پوسیدگی دندان(که به نام پوسیدگی زودرس دندان کودکان نیز شناخته می شود) شایع ترین بیماری عفونی مزمن دوران کودکی است. پوسیدگی دندان ممکن است به عن
علائم زایمان
در هفته های آخر بارداری انقباضاتی که در اوایل بارداری وجود داشتند پر رنگ تر شده و ممکن است حتی دردهایی نیز ایجاد کنند که به این درد ها به اصطلاح دردهای براکستون هیکس می گویند و مادران فکر می کنند که دردهای زایمان شروع شده اما در واقع این دردها، درد کاذب هستند.
 
(منبع این نوشته مقاله سایت نوکو میباشد و به صورت خلاصه آورده شده است. جهت دیدن مقاله کامل میتوانید با کلیک بر روی لینک زیر مقاله را به صورت کامل مشاهده کنید. در مقاله کامل
 
 
آسم کنترل نشده می‌تواند در دوران بارداری برای سلامت مادر و جنین مشکلات زیادی ایجاد کند. پره اکلامپسی، رشد محدود، کاهش وزن در هنگام تولد، زایمان زودرس و در نهایت سزارین تنها بخشی از عوارض و تاثیرات بارداری و آسم بر یکدیگر است.
 
اگر یک زن به درستی تحت درمان آسم و مدیرت آن قرار نگیرد، طی دوره بارداری مشکلات متنوعی برای یک زن حامله ایجاد می‌شود. معمولا زنانی که دچار آسم هستند، طی دوره بارداری تحت درمان قرار می‌گیرند و درمان ها غالبا بی خطر
ضدآفتاب رنگی و بیرنگ نورا:
محافظت از پوست در برابر طیف گسترده ای از اشعه های UVA و UVB جلوگیری از پیری زودرس پوست به دلیل داشتن آنتی اکسیدان های قوی کرم ضد آفتاب ارگانیک با بافت بسیار سبک بدون سرب و موادشیمیایی 
پوشش دهی و کاور مناسب 
خواب مناسب بر روی پوست
مقاوم در برابر آب
مناسب  همه انواع پوست (ضدآفتاب مناسب برای پوست های چرب و خشک)
قیمت 30 تومن
به نظر می‌رسد این روزها ویروس بیماری آنفلوانزا به علت تغییرات آنتی‌ژن ویروس، مقداری قوی‌تر و تهاجمی‌تر شده و معدودی از افراد به خصوص گروه‌های پرخطر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.
به گزارش ایرنا، ویروس آنفلوانزایی که پاییز امسال در کشور شیوع یافته از دو نوع H1N1 و H3N2 است که اغلب جان‌باختگان ایرانی بر اثر ابتلا به نوع اول آن فوت کردند.
داود یادگاری روز شنبه با اعلام این مطلب به خبرنگار علمی ایرنا افزود: هر ساله مرگ و میر بر اث
بیشتر خانم‌های باردار می‌توانند در دوران بارداری فعالیت‌های روزانه‌شان
را داشته باشند، اما بعضی هم مجبورند به دستور پزشک معالج‌شان مدتی از
دوران بارداری‌ و یا حتی تمام آن را استراحت کنند که می‌تواند از یک
استراحت جزئی روزانه تا استراحت مطلق متفاوت باشد.البته دلایل
گوناگونی برای استراحت دوران حاملگی مطرح می‌شود که بارداری چندقلویی، خطر
زایمان زودرس، ابتلا به بیماری‌های خاص، سابقه سقط جنین مکرر و ... از جمله
آنهاست. مثلا بیماری پ
عنوان:یک قطره زندگی
نویسنده:فرناز نخعی
ناشر:علی
کمی دیر شده بود. شب زودرس پاییزی آغاز شده و هوا چنان تاریک بود که انگار ساعت ها از غروب گذشته ولی تازه شش بعد از ظهر بود. من و سمانه با قدم هایی بلند و سریع در حال حرکت بودیم و در عین حال زبانمان نیز از حرکت باز نمی ایستاد! همانطور که مشغول گفتن و خندیدن بودیم،از در وارد شدیم. بقیه قبل از ما جمع شده بودند و به نظر می رسید همه به موقع رسیده اند. وقتی به بچه ها نزدیک شدیم ، بهزاد از میان جمع گفت :
سلام خا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

علوم اسلامی