نتایج جستجو برای عبارت :

10 ترفند بازی GTA V – جی تی ای 5

برای این که بفهمید چرا کیک خانگی شما به اندازه کافی پف نکرده یا اشکالات دیگری در آن وجود دارد باید مراحل پخت کیک را یک بار دیگر مرور کنید و به نکاتی که در ذیل گفته شده، توجه کنید. درست در نیامدن کیک خانگی شما به معنی بلد نبودن طرز تهیه کیک خانگی نیست. 
 

ادامه مطلب
به عکاسی علاقه دارید؟
دنبال بهبود تخصص عکاسی خود هستید؟
چگونه متخصص عکاسی شوید؟
نحوه در آمد زایی از عکاسی؟
در این مقاله ما سعی میکنیم  ترفند مهم برای عکاس حرفه ای شدن را به شما آموزش دهیم. در هر سطحی از تخصص عکاسی باشید نیاز به ارتقا دارید نیاز به آموزش های تخصصی دارید با ما همراه باشید تا این  ترفند مهم برای گرفتن عکس های حرفه ای را باهام مرور کنیم.
5 ترفند مهم برای عکاسی حرفه ای شدن
1-شناخت گرایش های عکاسی
ادامه مطلب
10 ترفند بازی GTA V – جی تی ای 5
 
در این مطلب قصد داریم که 10 ترفند آموزشی بازی جی تی ای 5 – GTA V را به برای شما قرار دهیم که اگر این 10 ترفند را در بازی GTA 5 رعایت کنید مطمئنا شانس بیشتری برای موفق بودن در بازی خواهید داشت.
بازی جی تی ای 5 یا GTA V به عنوان یکی از بهترین بازی های سال 2013 معرفی شد با وجود اینکه 5 سال از زمان انتشار این بازی گذشته است اما همچنان در بعضی از مواقع بازی GTA V در صدر جدول فروش ماهانه قرار می گیرد.
بازی جی تی ای 5 همچنان در صدر جدول پرفرو
آیا عاشق آشپزی هستید اما بعضی چیزها شما را از آشپزی بازمی‌دارد؟ گاهی برخی چیزها به نظر ساده می‌آیند اما می‌توانند دردسرساز شوند. مثلا ممکن است شما غذا را زیادی بپزید یا برعکس نگذارید کامل بپزد. پا پس نکشید. ما در این مطلب چند ترفند به شما می‌آموزیم که به شما کمک خواهد کرد.

ادامه مطلب



ترفند دلیور نشدن اس ام اس به شما







 
 
 
بعضی موقع پیش میاد که دلمون نمیخواد از
طرف هیچکس بهمون اس ام اس برسه؟ باوجودیکه از طرف دیگه منتظر تماس تلفنی
مهمی از ناحیه دوستتان هستید! با کمک این ترفند موبایل که در سایت فردا
موبایل قرار داده شده میتونید به این کار دست یابید.
ادامه مطلب
5 ترفند کامپیوتری که حتما به کارتان می آید 
گاهی اوقات در انجام کارهای کامپیوتری با به کار بردن ترفندهایی می توان شمار زیادی از دشواری های بوجود آمده را حل نمود. در این مطلب قصد داریم 5 ترفند دیجیتالی را به شما تعلیم دهیم که احتمالاً با بعضی‌های انها آشنا باشید و با بعضی‌ها هم نه! چیزی که مهم هست این هست که ترفندها یکسری کارها را برای شما آسان‌تر خواهند کرد، پس توصیه میکنیم که در ادامه‌ی این پست را همراهی کنید.

ادامه مطلب
ترفند بازی انفجار فرمت فایل دانلودی: .pdfفرمت فایل اصلی: ترفند.pdgتعداد صفحات: 80حجم فایل: 1203قیمت: 26000 تومانبخشی از متن:بعد از انالیز بازی اتفجار به یه سری از احتمالات میتوان ضریب را مشخص کرد با مطالعه این ترفند که به صورت پی دی اف است میتوان ضریب ها را تشخیص داد و به درامد میلیونی رسید
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
تمامی ترفند های و راه کارهای سئو که بلد هستم را به شما یا خواهم داد. سئو یک دنیا است که ما فقط میتوانیم بخشی از آن را بدست آوریم همانند یک دریا که در هنگام شنا کردن فقط یک بخش از آن را میبینی ، اگر میخواهید وارد دنیای seo بشید قبل از هر چیزی باید حوصله داشته باشید در این حد که امروز کاری را انجام دادید 2 ماه بعد جواب آن در گوگل ظاهر خواهد شد و شما دائم باید در حال تحقیق باشید
4 ترفند رایانه برای مدیریت بهتر فایل‌ها
در این آموزش در سایت ام پی دانلود 4 ترفند رایانه برای مدیریت بهتر فایل‌ها را آموزش می دهیم. هرکسی که از کامپیوتر
استفاده می‌کند باید توانایی مدیریت فایل‌ها و پوشه‌های موجود در آن را
داشته باشد. متاسفانه بسیاری از کاربران با ترفندهای ساده برای انجام این
کار آشنا نیستند. یکی از دلایل این مشکل می‌تواند این باشد که این دسته از
کاربران تجربه‌ی کافی در استفاده از ویندوز ندارند و از امکانات آن
بی‌خبر
پختن شیرینی و کیک در حین آنکه به نظر ساده و راحت می‌رسد، نیاز به مهارت و ترفند‌های خاص خودش را دارد. مراحل مختلفی که برای شیرینی پزی انجام می‌شود، نیازمند دانشی است تا بتوانید در نهایت نتیجه کار را با آنچه در تصور داشتید، تطبیق بدهید. از آنجایی که بافت انواع و کیک و شیرینی متفاوت هستند، زمانی که قرار است نوع خاصی از شیرینی را تهیه کنید، نباید بافتی به دست آید که هیچ شباهتی با شیرینی مورد نظر شما ندارد. حتی اگر تمام مراحل انجام کار به درستی ا
چرب بودن مو عارضه‌ای است که خانم‌های بسیاری از آن گلایه دارند، اما با چند ترفند خانگی می‌توانید از شر چربی مو خلاص شوید.



به گزارش : بسیاری از خانم ها از چرب بودن و به دنبال آن کم پشتی موهایشان گلایه دارند و چرب بودن پوست سر برای آنها عوارضی چون خارش پوست سر، شوره و کثیف به نظر رسیدن موها را به دنبال دارد.
ادامه مطلب
اگر به تازگی به ویندوز 10 مهاجرت کرده‌اید یا مدت زیادی است که این سیستم‌عامل را در اختیار دارید، باید بدانید که تعداد زیادی نکات و ترفندهای کلیدی در رابطه با آن وجود دارد که استفاده از لپ تاپ یا کامپیوتر را برای شما بسیار لذت‌بخش‌تر می‌کند.پس بهتر است 10 ترفند ساده ویندوز را یاد بگیرید.
ادامه مطلب
مد و زیبایی فقط برای افزایش اعتماد به نفس و زیباتر نشان دادن ظاهر ما نیست بلکه گاهی کمک می کند تا بدون هیچ دشواری فقط با استفاده از چند ترفند ساده مد، چند سالی جوان تر به نظر برسیم. شما هم دوست دارید جوان تر به نظر برسید؟! در این مطلب سایت خانومانه به شما ترفندهایی را می آموزیم که بدون جراحی زیبایی یا بوتاکس به این آرزو دست پیدا کنید و جوان تر شوید.
 

ادامه مطلب
طراحی کارت ویزیت حرفه ای با ۲0 ترفند کاربردی
طراحی و چاپ ست اداری، تراکت و لوگو یکی از مهمترین اقدامات برای برندسازی و معرفی کردن کسب‌وکار شماست. در این مقاله شما را با 20ترفند کاربردی برای طراحی کارت ویزیت آشنا خواهیم کرد.
ادامه مطلب
 
 
معمولا از گوگل و موتور جستجو قدرتمند آن در طول روز به مراتب بهره می‌بریم؛ اما این موتور جستجو در کنار داده‌ها و اطلاعات جدی و ارزشمندی که می‌دهد، ترفندهای مخفی سرگرم کننده‌ای نیز دارد که گاهی می‌توان با آن‌ها برای مدتی وقت گذراند و سرگرم شد. در اینجا هشت نمونه از این ترفندهای جالب و سرگرم کننده را به شما نشان می‌دهیم.
به گزارش «تابناک» ترفندهای مخفی در همه جا پیدا می‌شوند؛ در سیستم عامل‌ها، برنامه‌ها و اینترنت و موتورهای جستجو. گو
ارسال SMS بدون افتادن شماره برای فرد
 
 
 
 
 
 
قصد داریم تا این بار یک ترفند فوق العاده را برای شما معرفی کنیم. مطمئنأ برای شما نیز پیش آمده که دوست داشته باشید گاهی ناشناس بمانید. این ترفند روشی را به شما معرفی میکند که میتوانید پیام کوتاه متنی SMS ارسال کنید به شکلی که شماره شما برای فرد مورد نظر نمایش پیدا نکند و کاملأ مخفی میمانید. این ترفند خصوصیاتی دارد که باید گوشی فرستنده و دریافت کننده آن را دارا باشد. پیشنهاد میکنیم این ترفند را حدأقل
افزایش فوق العاده تعداد آنلاین ها
افزایش چند برابری آمار واقعی سایت
یک ترفند همیشگی و بینهایت بازدید
در واقع در این ترفند هرچقد سیستمتون روشن باشه آمار بیشتری میگیرید
 
ضمانت بازپرداخت پول تا 48 ساعت در صورت عدم کارایی
 
«فقط با قیمت 19,500 تومن»
سلام رفقا!! با یه آموزش امنیتی واسه وردپرس با شما هستم.
خب یکی از مواردی که هکرها می تونند با استفاده از اون خیلی راحت ایرادات سایت وردپرسی شما رو متوجه بشند و از طریق اون نفوذ کنند به سایتتون نسخه مورد استفاده وردپرس در سایت شماست.
چون می تونند متوجه بشند که از کدوم نسخه با چه مشکلاتی استفاده می کنید.
خب بریم سراغ این ترفند که چطور باید این کار رو انجام بدید.
ادامه مطلب
 
سلااامم!
من اومدم با چند ترفند برای اذیت کردن دوستاتونبا استفاده از دستور هایی که داخل note pad مینویسید!
ترفند اول :  حمله به مرکز تجارت جهانی
۱٫ فایل Notepad را باز کنید و کلمه   Q33N   را بنویسید .
۲٫ اندازه فونت را به ۷۲ تغییر دهید.
۳٫ و فونت را  Wingdings انتخاب نمایید ، مشاهده کنید چه اتفاقی رخ می دهد.
ترفند دوم : افکت ماتریکس (Matrix Effect)
1. کد زیر را در Notepad قرار دهید .
 @echo offcolor 02:startecho %random% %random% %random% %random% %random% %random% %random% %random% %random% %random%goto start –
2. فایل را با
 
ترفند جلوگیری از سوختن فلش مموری
فلش مموری ها به یکی از لوازم ضروری افراد تبدیل شده است.با جمع آوری اطلاعات به صورت عکس و داده و فیلم در داخل فلش مموری ها، سوختن فلش می تواند اتفاق بسیار ناخوشایندی باشد ولی به سادگی می توان از این مشکل عبور کرد.
با این روش از سوختن فلش جلوگیری کنید
ادامه مطلب
ترفند جلوگیری از سوختن فلش مموری
فلش
مموری ها به یکی از لوازم ضروری افراد تبدیل شده است.با جمع آوری اطلاعات
به صورت عکس و داده و فیلم در داخل فلش مموری ها، سوختن فلش می تواند اتفاق
بسیار ناخوشایندی باشد ولی به سادگی می توان از این مشکل عبور کرد.
با این روش از سوختن فلش جلوگیری کنید
ادامه مطلب
خیارشور های بازاری که خیلی ترد و خوش طعم هستش و اکثرا به صورت دبه ای از همدان به کشور پخش میشند روش خاص و فوری دارند.
مواد لازم خیارشور دبه ای
خیار >> ٢ کیلوسبزی ( نعنا ،ترخون، مرزه ) کلا ٢٠٠ گرمسیر>> ٨ حبهنخود خام >> یک چهارم پیمانهنمک >> ١ پیمانهآب>> ١۴ پیمانهسرکه سفید>> ١ پیمانهفلفل تند >> ۶ عدد
 
ادامه مطلب
در این مطلب چند ترفند جالب برای خانه تکانی و نظافت رو معرفی می کنم :
رفع خط و خش وسایل چوبی
برای اینکه خط و خش وسایل چوبی و یا پایه های چوبی میز و صندلی های منزلتان را از بین ببرید کافی است یک مغز گردو را بروی محل بکشید تا کاملاً نقاط خالی پر گردد.
تمیز کردن وسایل چوبی با سس مایونز
اگه میز و یا وسایل چوبیتون کثیف شده و لک گرفته میتونین با مالیدن سس مایونز روی اون و تمیز کردنش بعد 10 دقیقه تمام لکه ها رو از بین ببرید.
ادامه مطلب
بیش از ۳ میلیارد دستگاه با زبان برنامه نویسی جاوا کار می‌کنند. براساس گفته شرکت اوراکل ۵ میلیارد جاوا کارت در حال استفاده است. بیش از ۹ میلیون توسعه دهنده، جاوا را برای نوشتن کد خود انتخاب کرده‌اند و در بین توسعه دهندگان محبوبیت زیادی دارد و همچنین محبوب ترین پلتفرم توسعه است. جاوا مزایای زیادی نسبت به سایر زبان‌های برنامه نویسی مثل پی اچ پی و پایتون دارد. در ادامه با پی‌سی‌ترفند همراه باشید تا به چند ترفند بی‌نظیر کامپیوتری در این زمین
مایکروسافت به طور معمول ویژگی های مخفی خود را به روشی که اپل انجام می دهد، منتشر نمی کند، که این مسئله می تواند استفاده مفید و حداکثری از دستگاهی که روزانه استفاده می کنید را دشوارتر کند. حتی یادگیری نحوه ارتقاء ویندوز 10 به صورت رایگان می تواند دشوار باشد. با این حال بهتر است به زودی این کار را انجام دهید ، زیرا پشتیبانی از ویندوز 7 چهارده ژانویه 2020 به پایان می رسد. این نکات هوشمندانه به شما کمک می کند تا سازماندهی و نظم خود را حفظ کنید و در این
مدّعیان عرفان برای اغوای زنان از ترفندهایی شبیه ترفند مولوی استفاده می‌کنند:
«بعد از آن فرمود که خدا را بندگانند که چون زنى را در چادر بینند، حکم کنند که نقاب بردار تا روى تو ببینیم‏  که چه کسى و چه چیزى، که چون تو پوشیده بگذرى و تو را نبینم مرا تشویش خواهد بودن که این کى بود و چه کس بود؟ من آن نیستم که اگر روى تو را ببینیم‏  بر تو فتنه شوم و بسته تو شوم. مرا خدا دیرست که از شما پاک و فارغ کرده است. از آن ایمنم که اگر شما را ببینم مرا تشویش و فتنه
سلام ...
در اولین پست وبسایت مستر هکر میخوام سه ترفند عالی برای ایمن کردن رایانه تان بهتون یاد بدم که با انجام این سه روش هیچ هکری نمیتواند رایانه شما را هک کند.
 
1- رایانه نداشته باش ، بهتره از همون اول کلا نخریش !!!
 
2- به برق وصلش نکن ، اگه داری اشکال نداره ولی بهتره به برق وصلش نکنی تا راحت بشی !!؟
 
3- ازش استفاده نکن ، به برق وصلش کردی بازم اشکال نداره ولی ازش استفاده نکن یعنی اصلا روشنش نکن ...
 
امید وارم روش های مطرح شده برایتان مفید باشد و این
این روزها متراژ آپارتمان ها و در پی آن اندازه آشپزخانه ها نسبت به گذشته کوچک تر شده است. اما نباید نگران کمبود فضای آشپزخانه
باشید؛ زیرا راه حل هایی وجود دارد که به کمک آن ها می توانید آشپزخانه را
به راحتی و با خوش سلیقگی بچینید. آشپزخانه نباید فقط فضایی برای پخت و پز
باشد، بلکه باید فضایی برای غذا خوردن، صحبت کردن با دوستان و گذراندن
زمان های بیکاری در آن جا نیز باشد. در واقع آشپزخانه بخشی از خانه است که
بیشتر اوقات را در آن می گذرانیم. به
اگر هنگام پخت مرغ برای گرفتن بوی زهم آن پیاز، برگ بو یا نظایر آن را ندارید میتوانید از هویج استفاده کنید. برای از بین بردن بوی گوشت گوسفند یا مرغ هنگام پخت، چند شاخه رزماری به مواد گوشتی اضافه کرده و بعد پخت از دورن ظرف خارج کنید. یکی از روشهای از بین بردن بوی بد مرغ این روش بسیار ساده و ابتدایی در تهیه مرغ می باشد. 
ابتدا مرغ را تکه تکه کرده دو عدد پیاز را رنده کرده با نمک و زغفران آب شده و یک قاشق غذا خوری آبلیمو مخلوط میکنیم. سپس در یک قابلمه
یکی از مشکلاتی که ممکن است هر دارنده ی لپ تاپی با آن رو به رو شود تمام شدن شارژ باتری لپ تاپ در حین کار با آن است. البته با کم شدن شارژ باتری می توانید آن را به شارژ بزنید و به کارتان با لپ تاپ ادامه دهید با این حال این تنها در صورتی امکان پذیر است که به پریز برق دسترسی داشته باشید! فرض کنید در حال انجام کار مهمی با لپ تاپ خود هستید که ناگهان شارژ آن تمام و لپ تاپ خاموش می شود. در چنین مواقعی چاره ای ندارید جز این که کار خود را نیمه کاره رها کنید و هم
یکی از مشکلاتی که ممکن است هر دارنده ی لپ تاپی با آن رو به رو شود تمام شدن شارژ باتری لپ تاپ در حین کار با آن است. البته با کم شدن شارژ باتری می توانید آن را به شارژ بزنید و به کارتان با لپ تاپ ادامه دهید با این حال این تنها در صورتی امکان پذیر است که به پریز برق دسترسی داشته باشید! فرض کنید در حال انجام کار مهمی با لپ تاپ خود هستید که ناگهان شارژ آن تمام و لپ تاپ خاموش می شود. در چنین مواقعی چاره ای ندارید جز این که کار خود را نیمه کاره رها کنید و هم
ترفند دانلود از یوتیوب با استفاده از آپارات
دید کلی :بهترین ترفند آموزشی دانلود از یوتیوب

توضیحات کامل :با عرض سلام.
در این ترفند به شما آموزش میدهیم چگونه از برنامه یوتیوب با نحوه کاملا متفاوت دانلود کنید.
امیدواریم مورد پسند شما واقع گردد.
قیمت : 4350 تومان 
پرداخت آنلاین و دانلود
ترفند دانلود از یوتیوب با استفاده از آپارات
دید کلی :بهترین ترفند آموزشی دانلود از یوتیوب

توضیحات کامل :با عرض سلام.
در این ترفند به شما آموزش میدهیم چگونه از برنامه یوتیوب با نحوه کاملا متفاوت دانلود کنید.
امیدواریم مورد پسند شما واقع گردد.
قیمت : 4350 تومان 
پرداخت آنلاین و دانلود
ترفند دانلود از یوتیوب با استفاده از آپارات
دید کلی :بهترین ترفند آموزشی دانلود از یوتیوب

توضیحات کامل :با عرض سلام.
در این ترفند به شما آموزش میدهیم چگونه از برنامه یوتیوب با نحوه کاملا متفاوت دانلود کنید.
امیدواریم مورد پسند شما واقع گردد.
قیمت : 4350 تومان 
پرداخت آنلاین و دانلود
ترفند دانلود از یوتیوب با استفاده از آپارات
دید کلی :بهترین ترفند آموزشی دانلود از یوتیوب

توضیحات کامل :با عرض سلام.
در این ترفند به شما آموزش میدهیم چگونه از برنامه یوتیوب با نحوه کاملا متفاوت دانلود کنید.
امیدواریم مورد پسند شما واقع گردد.
قیمت : 4350 تومان 
پرداخت آنلاین و دانلود
ترفند دانلود از یوتیوب با استفاده از آپارات
دید کلی :بهترین ترفند آموزشی دانلود از یوتیوب

توضیحات کامل :با عرض سلام.
در این ترفند به شما آموزش میدهیم چگونه از برنامه یوتیوب با نحوه کاملا متفاوت دانلود کنید.
امیدواریم مورد پسند شما واقع گردد.
قیمت : 4350 تومان 
پرداخت آنلاین و دانلود
ترفند دانلود از یوتیوب با استفاده از آپارات
دید کلی :بهترین ترفند آموزشی دانلود از یوتیوب

توضیحات کامل :با عرض سلام.
در این ترفند به شما آموزش میدهیم چگونه از برنامه یوتیوب با نحوه کاملا متفاوت دانلود کنید.
امیدواریم مورد پسند شما واقع گردد.
قیمت : 4350 تومان 
پرداخت آنلاین و دانلود
ترفند دانلود از یوتیوب با استفاده از آپارات
دید کلی :بهترین ترفند آموزشی دانلود از یوتیوب

توضیحات کامل :با عرض سلام.
در این ترفند به شما آموزش میدهیم چگونه از برنامه یوتیوب با نحوه کاملا متفاوت دانلود کنید.
امیدواریم مورد پسند شما واقع گردد.
قیمت : 4350 تومان 
پرداخت آنلاین و دانلود
ترفند دانلود از یوتیوب با استفاده از آپارات
دید کلی :بهترین ترفند آموزشی دانلود از یوتیوب

توضیحات کامل :با عرض سلام.
در این ترفند به شما آموزش میدهیم چگونه از برنامه یوتیوب با نحوه کاملا متفاوت دانلود کنید.
امیدواریم مورد پسند شما واقع گردد.
قیمت : 4350 تومان 
پرداخت آنلاین و دانلود
ترفند دانلود از یوتیوب با استفاده از آپارات
دید کلی :بهترین ترفند آموزشی دانلود از یوتیوب

توضیحات کامل :با عرض سلام.
در این ترفند به شما آموزش میدهیم چگونه از برنامه یوتیوب با نحوه کاملا متفاوت دانلود کنید.
امیدواریم مورد پسند شما واقع گردد.
قیمت : 4350 تومان 
پرداخت آنلاین و دانلود
ترفند دانلود از یوتیوب با استفاده از آپارات
دید کلی :بهترین ترفند آموزشی دانلود از یوتیوب

توضیحات کامل :با عرض سلام.
در این ترفند به شما آموزش میدهیم چگونه از برنامه یوتیوب با نحوه کاملا متفاوت دانلود کنید.
امیدواریم مورد پسند شما واقع گردد.
قیمت : 4350 تومان 
پرداخت آنلاین و دانلود
۱۰ ترفند برای تشخیص کیفیت لباس ها
یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید لباس، پارچه، پیراهن، شلوار و غیره کیفیت آن ها است. همیشه مردم به دنبال لباس ها و لوازمی هستند که کوچک نشود، پس از شست و شو پاره نشود و در کل از کیفیت بالایی برخوردار باشد. اما آیا راه های تشخیص کیفیت را می دانید؟
 
با فشردن پارچه نخی کیفیت آن را بررسی کنید
پارچه را در دست خود مچاله کنید و چند ثانیه آن را فشار دهید. اگر پس از این کار حالت خود را حفظ کرد و تغییر خاصی در آن دیده نشد،
اگر شما توی سایت بیان اکانت دارین و برای خودتون یه وبلاگ درست کردین این پست بدرد شما میخوره اما اگه هم وبلاگی توی بیان ندارین میتونین یکی درست کنین و شروع به نوشتن کنین.

قراره توی این پست چند تا ترفند رو به شما یاد بدم، که شاید بعضی هاتون یه چیزایی در موردش بدونین ولی این پست بیشتر برای تازه کارای بیان نوشته شده که اونا هم یه کمی اطلاعات بیشتر در مورد بیان بدست بیارن.

ادامه مطلب
ترفندهای طلایی خرید و فروش سهام
 
ترفندهای طلایی خرید و فروش سهام + pdf
 
 
 
دانلود آموزش
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
ترفندهای خرید و فروش سهام که باید بدانید! | مرجع آموزش بورس ...abcbourse.ir › آموزش عمومیترفندهای خرید و فروش سهام از المان های مهم آموزش بورس است. شما می توانید آموزش آنلاین بورس را با ما دنبال کنید. ترفند های ما بهترین هستند.
35 نکته ارزشمند برای حرفه‌ای شدن در بورس و معامله‌گری سهامwww.bourseiness.co
 
در این ویدیو شما آموزش ماسک گذاری بهتر و سریع تر در 5 ترفند را برای افتر افکت و پریمیر پرو بدون نیاز به پلاگین آموزش می بینید ، این آموزش به صورت ساده کار شده ، برای کسانی که علاقه زیادی به یادگاری بیشتر این دو نرم افزار را دارند بسیار کاربردی است و بعد از تماشای این نکات می توانید برای کارهای حرفه ای خود استفاده کنید . این آموزش به مدت زمان 4 دقیقه ضبط شده ، برای دیدن آموزش های بیشتر حتما به وبسایت مراجعه کنید .
 
لینک دانلود این آموزش : لینک
هنگامی‌که در یک فایل اکسل بخواهیم ردیف‌ها را بصورت یک یا چند در میان انتخاب کنیم می‌توان اینکار را به صورت دستی انجام داد، اما اگر صدها ردیف داشته باشیم، این روش انتخاب خوبی نیست. در ادامه با پی‌سی‌ترفند همراه باشید تا با چند ترفند برای اینکار آشنا شوید.
ادامه مطلب
گاهی وقت ها نیاز داریم تا معنی یک کلمه و یا تعریف یک چیزی رو در منابع انگلیسی ببینیم ؛ اما چون انگلیسیمون خوب نیست ، نمیتونیم مطلب رو به طور کامل درک کنیم ! اما چاره چیه؟
با اضافه کردن کلمه eli5 به اول عبارتی که میخواید سرچ کنید ، میتونید منابعی رو پیدا کنید که عبارت مورد نظر شما رو خیلی ساده توضیح دادن ؛ جالبه که بدونید خود کلمه eli5 ، مخفف عبارت " explain like i'm five " هست که معنیش میشه : " جوری توضیح بده که انگار من یه بچه پنج ساله ام "
برای مثال : eli5 bitcoin ؛ با
ترفند های آرایشی برای درشت کردن چشم
بیشتر آرایشگران با مشتریانی مواجه می شوند که برای درشت کردن چشم شان به آنها مراجعه می کنند. آنها نیز تمام تلاش شان را به کار می بندند تا با روش های آرایشی 
مناسب چشم ها را درشت تر، بازتر و درخشان تر جلوه دهند. درشت کردن چشم خواسته اکثر زنانی است که دوست دارند با اصلاحاتی ساده و ظریف، به نتیجه دلخواه برسند. 
برای درشت کردن چشم راهکارها و اسراری وجود دارد. اگر شما نیز تمام مراحل زیر را انجام دهید می توانید به س
در این مطلب قصد دارم که 10 ترفند آموزشی بازی جی تی ای 5 – GTA V را به برای شما قرار دهم که اگر این 10 ترفند را در بازی GTA 5 رعایت کنید مطمئنا شانس بیشتری برای موفق بودن در بازی خواهید داشت.
بازی جی تی ای 5 یا GTA V به عنوان یکی از بهترین بازی های سال 2013 معرفی شد با وجود اینکه 5 سال از زمان انتشار این بازی گذشته است اما همچنان در بعضی از مواقع بازی GTA V در صدر جدول فروش ماهانه قرار می گیرد.
بازی جی تی ای 5 همچنان در صدر جدول پرفروش ترین بازی تاریخ قرار دارد اما
 
واقعیت این است که سیستم عامل ویندوز پر از میانبرها و خدعه هایی است که طیفی 90 درصدی از کاربران به هیچ وجه آنها را نمی شناسند و در نتیجه از مزایای آنها بی بهره اند. شناخت ترفند های ویندوز 7 ضمن آنکه میتواند بسیاری از امور معمول در ویندوز را ساده و سل سازد، گاهی میتواند منجر به متعجب شدن دوستان شما نیز بشود!
ادامه مطلب
آموزش دریافت ایمیل فیک (به دو روش)
عرضه سلام و وقت بخیر دارم خدمت تمامی کابران گرامی سایت هک آسان باری دیگر در خدمت شما هستیم با یک ترفند بسیار کاربردی میریم سراغ توضیحات:
1️⃣برای دریافت ایمیل فیک از طریق تلگرام ما نیاز به یک ربات داریم به نام فیک میل که آیدیش رو هم میبینید  (@fakemailbot)
وقتی این ربات رو استارت کنید با یه دستوری به نام /generate را ارسال کنید بعد از ارسال چند لحظه صبر کنید و ایمیل فیک خود را دریافت کنید
2️⃣ راه دوم برای دریافت ایمیل ف
بسیاری از در هنگام کار کردن با نرم افزار word با مشکل تایپ اعداد به زبان انگلیسی مواجه می شویم که ما در ترفند چگونگی حل این مشکل را به شما آموزش خواهیم داد.
به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تایپ غیر فارسی اعداد در برنامه word  بسیار کلافه کننده  و خیلی از کاربران زمانی که چند روش را امتحان می کنند اما این مشکل حل نمی شود دیگر مشکل را رها کرده و با همان اعداد انگلیسی در میان متون فارسی کنار می آیند.
اما ما به شما راه حل
دوستان، لطفا با دقت این پست رو بخونید، چون ممکنه اشتباه متوجه بشید!
اینکه میگم لینک مستقیم رو مسدود کنید، بخاطر اینکه بعضی افراد بدون اینکه شما متوجه بشید از لینک فایل آپلود شده شما استفاده میکنن، بدون اینکه شما متوجه بشید! و دلتون میخواد بهش بگید که حداقل اسمی از شما داخل پستش ببره! ولی این کار رو نمیکنه! 
یا اینکه به فرض مثال: قالبی طراحی کردید و فایل های css اون رو داخل فضای مجازی خودتون ذخیره کردید و به قالبتون لینک دادید، اگر احیانا یک نفر
آموزش ترفند های درآمد از اینستاگرام
میدونستی میتونی از اینستاگرام هم درآمد کسب کنی؟! با ترفد های ما به درآمد تو اینستاگرام برسید *بدون نیاز به زیرمجموعه* *مناسب برای هر سنی* دوستان بعد از خرید انجام تراکنش صفحه پکیج براتون ارسال میشه میتونید دانلود کنید *درصورت بروز مشکل احتمالی به پشتیبانی پیام بدید در ...
دریافت فایل
قصد داریم در این مطلب یک ترفند جالب و در عین حال ساده را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید پسورد یاهو مسنجر و همین طور سایر رمزهای عبور خود را از دست هکرها در امان نگه دارید. با این ترفند کار بسیاری از تروجان ها و برنامه های جاسوسی صفحه کلید را دچار اختلال خواهید کرد.
در الگوریتم بسیاری از نرم افزارهای جاسوسی صفحه کلید (‌KeyLoger)و تروجان ها ، کلید Space در انتهای پسورد در نظر گرفته نشده است.
از همین طریق میتوان این ترفند را صورت داد :
ک
احتمالا بارها و بارها برای شما هم پیش آمده است که رمز عبور خود را فراموش کنید . اگر پسورد را روی کروم قبلا ذخیره کرده باشید، به سادگی می‌توانید آن را بازیابی کنید.
 
احتمالا بارها و بارها برای شما هم پیش آمده است که رمز عبورهای خود را فراموش کنید. این اتفاق بیشتر در شرایطی رخ می‌دهد که در وب سایت‌های مختلف ثبت نام کرده باشید و بعدا با فراموش کردن پسورد خود، دیگر به اکانتتان دسترسی نداشته باشید. برای رفع این مشکل یک ترفند ساده در کروم وجود دار
یکی از مهمترین ترفند ها در زمینه سئو در واقع نوشتن تبلیغات بهینه و تاثیر گذار میباشد.
این مورد فقط در صورتی امکان پذیر خواهد بود که شما علاوه بر سئو در کنار آن یک محتوای عالی تولید کنید البته با توجه به اصول تبلیغ نویسی
در واقع این اصول تبلیغات نویسی میباشد که کار شما را رونق میدهد و بر روی کاربر تاثیر میگذارد
اگر شما تبلیغات نویسی را انجام ندهید حتی اگر بهترین رتبه را در گوگل داشته باشید حتی اکر بهترین سایت را داشته باشیدحتی اگر کاربر در سای
اندازه‌ی دور کمر، مهم‌ترین شاخصی است که هم زن‌ها و هم مرد‌هایی که به دنبال تناسب اندام و کاهش وزن هستند، حساسیت زیادی به آن نشان می‌دهند. در این مطلب نکات و ترفند‌های ساده‌ای به شما ارائه می‌دهیم که کمک‌تان می‌کنند شکمی صاف و تخت داشته باشید.
ادامه مطلب
قصد داریم در این مطلب یک ترفند جالب و در عین حال ساده را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید پسورد یاهو مسنجر و همین طور سایر رمزهای عبور خود را از دست هکرها در امان نگه دارید. با این ترفند کار بسیاری از تروجان ها و برنامه های جاسوسی صفحه کلید را دچار اختلال خواهید کرد.
در الگوریتم بسیاری از نرم افزارهای جاسوسی صفحه کلید (‌KeyLoger) و تروجان ها ، کلید Space در انتهای پسورد در نظر گرفته نشده است.
از همین طریق میتوان این ترفند را صورت داد :
اگر تازه یک دوربین جدید خریده اید و به دنبال یاد گرفتن چند تکنیک جدید عکاسی هستید یا مدتی است که عکاسی را شروع کرده اید و می خواهید در آن استاد شوید، منابع اینجا در اختیار شماست.این لیست ۷۷ تا از محبوب ترین تکنیک های عکاسی را پوشش می دهد، بنابراین اگر می خواهید عکاسی پرتره خود را ارتقا دهید یا بیاموزید که چگونه عکس های منظره بهتری بگیرید، راز کلوز آپ های شارپ را بدانید یا عکاسی خیابانی را شروع کنید، نکته ها و ترفند های ضروری را اینجا پیدا خوا
10 راه های آسان برای بلافاصله نگاه شیک تر
به دنبال شیک تر همیشه در مورد پوشیدن trendiest ، گران ترین لباس ، و یا تسلط بر برخی از ترفند شیک پیچیده است. گاهی اوقات آن را به آسانی به عنوان فقط در پیراهن خود را به درون و یا پرتاب در یک
ادامه مطلب
این روزها عکسبرداری سلفی به یکی از شایع ترین کارهایی تبدیل شده که همه ما با گوشی های خود انجام می‌دهیم. اما به نظر شما چطور می‌توانیم یک عکس سلفی بهتر، زیباتر و حرفه‌ ای ضبط کنیم؟ خوشبختانه با توجه به برخی نکات شما می‌توانید عکس های سلفی با موبایل ضبط کنید که خودتان را هم شگفت زده کند. در ادامه این مقاله به بهترین ترفند هایی اشاره می‌کنیم که باید برای گرفتن عکس سلفی بهتر به آن ها توجه داشته باشید. پس با فروشگاه اینترنتی هدف همراه شوید.
 
تر
دقت: این ترفند اشتباه است، یادش نگیرید. یکی از ترفندهایی که باشگاه خبرنگاران جوان برای سرچ کردن در خروجی اخبار خود قرار داده است: 
"گاهی شما یک مقاله جالب را قبلا خوانده‌اید و حالا به نظرتان میرسد باید این مقاله را برای یکی از دوستانتان هم بفرستید یا اینکه باید دوباره آن مقاله را بخوانید، اما url دقیق آن مقاله را نمی‌دانید و فقط یادتان هست که از فلان وبسایت خوانده‌اید. در این مواقع، آدرس کامل وبسایت را بنویسید و سپس با یک فاصله، آن کلمه کلید
نام سایت : سایپر دراکون
نوع سایت : هایپ
محدودیت برداشت : ندارد
درصد اطمینان : 65%
محبوبیت : 100%
سیستم پرداخت : پایر (Payeer)
میزان سرمایه گذاری ما : 15000 روبل
مدت زمان فعالیت سایت : 45 روز سال
سود زیر مجموعه گیری : 20%
میزان سود دهی سایت سایپر دراکون : این سایت تا به امروز یک سایت فوق العاده در زمینه سود دهی بوده.با خرید یک بی دندون با حساب کردن میزان بونوس و ... تقریبا 25 روزه سرمایه اولیه بر میگرده و بعد از اون به سود میرسید.
این سایت هیچگونه محدودیتی در زمینه ب
حذف اطلاع‌رسانی در آیفون








گوشی آیفون،ترفند آیفون
 
همان‌طور که می‌دانید بدون نیاز به باز
کردن قفل صفحه گوشی آیفون می‌توانید از پیام کوتاه یا اتفاقات دیگری که
اطلاع‌رسانی درباره‌ آنها به عهده‌ مرکز اطلاع‌رسانی (Notification) است
مطلع شوید. به‌عنوان مثال چنانچه به حساب بانکی شما مبلغی واریز یا از آن
برداشت شود ممکن است این تراکنش برای شما به‌صورت پیام کوتاه ارسال شود و
باتوجه به متنی بودن این پیام، هشدار و بخشی از متن آن به‌صورت هش
سلام دوستان عزیز
قصد داریم ترفند سودجویی ۲۰ گیگ اینترنت رایگان را خدمت شما دوست عزیز مختصرا شرح بدهیم لطفا تا آخر مطلب را مطالعه بفرمایید.
فرض بگیریم لینکی که شما را به این صفحه ارجاع داده است، لینک کدنویسی شده ای بود که در قبال انتخاب (تاچ) کردن لینک به همه اطلاعات گوشی شما، هکر را دسترسی کامل میداد.
بله درست خواندید تنها با انتخاب لینک و ارجاع شما به یک صفحه جعلی
همه اطلاعات شما فاش میشد.
چه اطلاعاتی؟
اول از همه حساب های بانکی شما، هر آنچیزی
این ترفند بر روی کلیه نسخه‌های ویندوز عملی می‌باشد.

برای این کار مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید :

1️⃣ ابتدا کلیدهای ترکیبی Win+R را فشار دهید و در محیط Run ، عبارت notepad را وارد نمایید تا نرم‌ افزار Notepad ویندوز باز شود.

2️⃣ در محیط Notepad کد زیر را Copy و Paste نمایید:

taskkill /f /fi "status eq not responding"

3️⃣ اکنون از منوی File بر روی Save as کلیک کنید.
4️⃣ سپس فایل را با نام دلخواه و پسوند bat. در صفحه دسکتاپ ویندوز ذخیره نمایید به عنوان مثال asarayan.bat
5️⃣ اکنون در صورتی ک
طی خواب بعد از ظهر، ذهنم فعال شده بود روی دوخت های تزیینی، بنابراین خواب عمیقی نداشتم، بخاطر سر و صدا پنبه چپونده بودم تو گوشم که فایده ای هم نداشت، همون کورسوی امیدم محمد از گوشم درآورد میکشید زیر دماغم قلقلکم بده
صبح هم یه ترفند دیگه....
وقتی داداش چهارمی هنوز اینجا بود این ماجرای هر روزه و صد البته دو طرفه بود
این ترفند بر روی کلیه نسخه‌های ویندوز عملی می‌باشد.

برای این کار مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید :

1️⃣ ابتدا کلیدهای ترکیبی Win+R را فشار دهید و در محیط Run ، عبارت notepad را وارد نمایید تا نرم‌ افزار Notepad ویندوز باز شود.

2️⃣ در محیط Notepad کد زیر را Copy و Paste نمایید:

taskkill /f /fi "status eq not responding"

3️⃣ اکنون از منوی File بر روی Save as کلیک کنید.
4️⃣ سپس فایل را با نام دلخواه و پسوند bat. در صفحه دسکتاپ ویندوز ذخیره نمایید به عنوان مثال asarayan.bat
5️⃣ اکنون در صورتی
1-محیط را شاد کنید
شاید برایتان جالب باشد بدانید مواردی مثل نور، صدا و موسیقی می‌تواند
روی وضعیت روحی کارمندان و در نتیجه وضعیت کاری‌شان تاثیر بگذارد. برای
بهبود وضعیت روحی افراد به وضعیت تهویه هوای محیط کار، ترکیب نور زرد و
سفید، ارگونومیک بودن میزها و صندلی‌ها، استفاده از رنگ‌ها شاد و حفظ آرامش
محیط کار دقت کنید. علاوه بر این موارد فیزیکی، برگزاری جشن‌های کوچک
دوستانه و ایجاد محیطی شاد برای نیروی انسانی هم وفاداری این نیرو نسبت به
ترفندهای داشتن چشمان درشت از آموزشگاه آرایشگری الماس نشان:
ترفند اول: سایه ی روشن
یکی از ساده ترین راهها برای این که چشمان تان را درشت تر نشان دهید، سایه روشن است. آرایشگران هم برای این که چشم ها را شاداب تر و روشن تر نشان دهند، از سایه های رنگ روشن استفاده می کنند.
ترفند دوم: رژلب کم رنگ
زمانی که شما از رژ لب بی رنگ یا کم رنگ استفاده می کنید، در واقع تمرکز را از لبان تان گرفته اید و به سمت چشم هایتان جلب کرده اید. با این روش به طور طبیعی چشم هایت
کشف بازی موجود در نرم افزار Excel 2000
قصد داریم یک ترفند بسیار جالب را برای شما معرفی کنیم. در این ترفند شما میتوانید یک بازی ماشین سواری را در داخل نرم افزار Microsoft Excel 2000 بیرون بکشید. لازم به ذکر است نرم افزار Excel در بسته نرم افزاری آفیس قرار دارد و بیشتر برای محاسبات ریاضی ، آماری و نمودارکشی استفاده میشود.بدین منظور:1- اکسل 2000 را اجرا کنید.2- از منوی File گزینه Save as web page را انتخاب کنید.3- گزینه های Selection:Sheet و Add interactivity را تیک بزنید.4- Save را زده و از اکسل
این روش بسیار بسیار ساده و پیش پا افتاده است و مطمئنا بعد از خواندن آموزش بسیار شگفت زده خواهید شد. نکته مهم :این روش فقط و فقط از خطوط ایرانسل به سایر خطوط قابل اجراست و بر روی خطوط خود ایرانسل به هیچ وجه عمل نخواهد کرد. ( یعنی فقط میتوانید با سیم کارت های ایرانسل شماره هایی نظیر تلفن های ثابت و کلیه خطوط شرکت همراه اول را شماره گیری کنید ) 
آموزش : 
ابتدا مقادر شارژ سیم کارت ایرانسل خود را مشاهده نمایید و آن را به خاطر بسپرید. بعد از شماره گیری
یکی باشه ... باهاش راحت باشی ... همین ساعت از روز بهش پیام بدی بگی خوابم نمیبره ... اصن حس خواب نیس ... بیا باهم حرف بزنیم ... بعد منتظر شی ... منتظر شی ... جوابی نیاد بعد هر چی ترفند بلدی بزنی... به تلفنش زنگ بزنی...  به پنجره اش سنگ  بزنی ... آیفونشو بزنی ... بیدار شه فحشت بده ولی ... ولی تنهات نذاره ... بگه برنامت چیه خر بیشعور 
در صورتی که در حال کار بر روی یک فایل اکسل شامل سطرها و ستون‌های زیاد هستید، ممکن است نیازمند این شوید تا کلیه‌ی سلول‌های خالی موجود در فایل اکسل خود را شناسایی کرده و حذف کنید. این کار در اکسل به سادگی امکان‌پذیر است. در این ترفند به نحوه انجام این کار خواهیم پرداخت.
ادامه مطلب
در صورتی که در حال کار بر روی یک فایل اکسل شامل سطرها و ستون‌های زیاد هستید، ممکن است نیازمند این شوید تا کلیه‌ی سلول‌های خالی موجود در فایل اکسل خود را شناسایی کرده و حذف کنید. این کار در اکسل به سادگی امکان‌پذیر است. در این ترفند به نحوه انجام این کار خواهیم پرداخت.
ادامه مطلب
در این ترفند قصد داریم راه کاربردی غیر از Task Manager را به شما معرفی کنیم که با بهره‌ گیری از آن می ‌توانید تنها با اجرای یک فایل، کلیه پنجره‌های هنگ کرده مربوط به برنامه‌ ها را ببندید.این ترفند بر روی کلیه نسخه‌های ویندوز عملی می‌باشد.
برای این کار مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید :
☑️ابتدا کلیدهای ترکیبی Win+R را فشار دهید و در محیط Run ، عبارت notepad را وارد نمایید تا نرم‌ افزار Notepad ویندوز باز شود.☑️در محیط Notepad کد زیر را Copy و Paste نمایید:➖➖➖➖➖
دانلود آموزش جامع شگردهای بورس 
 
آموزش جامع شگردهای بورس 
 
 
دانلود آموزش
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
35 نکته ارزشمند برای حرفه‌ای شدن در بورس و معامله‌گری سهامwww.bourseiness.com › 35-tips-for-successful-trading-in-stock-market35 نکته ارزشمند برای حرفه‌ای شدن در بورس و معامله‌گری سهام را بخوانید. اوج و نهایت موفقیت در بازار بورس، پیش بینی صحیح بازار و کسب حداکثر سود در آن است.‏چگونه براساس محدوده حمایت و ... · ‏پرایس اکشن
این روزها مردم از روش های مختلفی جهت تناسب اندام خود استفاده می
کنند،برخی با ثبت نام در باشگاه های ورزشی و برخی دیگر با رژیم های افراطی
سعی می کنند چربی های بدن را از بین ببرند.ولی نکته ایی که تمامی دکترها به
آن اشاره می کنند و اکثر مردم به آن توجهی ندارند،مغز است.تا زمانیکه
واقعا تصمیم نگیریم نمی توانیم به تناسب اندام برسیم.ولی اگر ادامه مطلب
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از زومیت : بسیاری از ما از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنیم و شاید برخی اوقات از کندی آن گلایه‌مند باشیم. در این مقاله با ۱۹ روش برای افزایش سرعت و کارایی ویندوز ۱۰ آشنا می‌شویم.
ادامه مطلب
خانه داری که در ذهن بسیاری از افراد پیش پا افتاده و سطحی است ، جزو سخت ترین کارهاییست که بازنشستگی ندارد و هنر آن نزد کدبانوی خانه است . خانم های خانه دار به مرور زمان در آشپزی و خانه داری ترفندهایی آموخته اند که سبب راحتی در آشپزی و خانه داری شده است .اگر می خواهید با ترفندهایی آشپزی آشنا شوید با این بخش از خانه داری نمناک همراه شوید تا شما را با چند ترفند آشپزخانه ای آشنا کنیم.
از بین بردن بوی فلفل
 
https://medium.com/@sadeghsb98/%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86
وحشت زدگی میتونه به شدت ترسناک باشه. به خصوص اگه برای اولین بار اونو تجربه کنید. زمانی که برای اولین بار دچار وحشت زدگی شدم , فقط 13 سال سن داشتم و به شدت ترسیده بودم. نمیفهمیدم چه اتفاقی داره برام پیش میاد و نمیدونستم چطور اون اتفاق رو متوقف کنم. بعد از تجربه ی اولین وحشت زدگی , تو اینترنت جستجو کردم تا همه چیز رو در این باره بفهمم. چند سال بعد , نکات و ترفند های زیادی رو پیدا کردم که با استفاده از اونها میشه در زمان وحشت زدگی , از نظر جسمی و روانی آ
در بخش امروز تصمیم داریم یک ترفند کاربردی و بسیار مفید را برای افرادی که دارای کامپیوتر عمومی هستند را آموزش دهیم. فرض کنید دارای چندین کامپیوتر در یک آموزشگاه یا کافی نت هستید و قصد دارید در هنگام واردشدن به ویندوز برای کاربرانی که از سیستم استفاده می کنند یک متن نمایش داده شود که این امر با استفاده از مطلب امروز بسیار راحت انجام میگیرد
در این ترفند نحوه نمایش یک متن در هنگام بالا آمدن کامیپوتر به کاربران را آموزش خواهیم داد پس در ادامه با
سلام 
خب خب  این مدت همش داشتم روی بحث های فنی و تکنیکی کار می کردم 
قالب سایت عوض شد 
بهینه سازی های مختلفی انجام شد 
و یک سری بستر مناسب آماده شده برای تولید محتوا برای آینده ی نزدیک 
امیدوارم که خیلی زود بتونم مطالب خوب و قدرتمندی واستون تولید کنم که بتونه بهتون کمک کنه 
 
ممنون از همراهی شما با دانیال طاهری فر ♥ 
 
راست شما چه آموزش هایی را بیشتر دوست دارید ببینید ؟ 
 
آموزش فتوشاپ یا ایلوستریتور ؟ 
ترفند های ویندوزی یا وردپرس ؟ 
یا آموز
آموزش یک میلیونی کردن پیج اینستاگرام
 
انتظار ها به پایان رسید.میدونم که زیاد از این آموزش ها خوندید و زیاد از این اپلیکیشن ها دیدید ، اما به شما قول میدم این روش کاملا فرق داره و ۱۰۰٪ عمل میکنه .تصمیم گرفتیم موثر ترین و کاربردی ترین راه برای افزایش فالوور در اینستاگرام را که موفق به کشف آن شدیم ، به شما عزیزان آموزش بدیم.پیج خودتون رو میلیونی کنید و در آمد میلیونی کسب کنیددوستان و همراهان عزیز این ترفند ، به هیچ وجه تقلب یا خرید فالوور نیست !!
در صورتی که با نرم‌افزار Microsoft Office آشنایی دارید حتماً می‌دانید که جهت جمع زدن اعداد داخل دو یا چند سلول بایستی از فرمول SUM استفاده کرد. اما هر بار تایپ نمودن این فرمول جهت انجام عمل جمع ممکن است خسته کننده و وقت گیر باشد. در این ترفند قصد داریم نحوه محاسبه سریع جمع سلول‌ها در اکسل را به صورت سریع و با استفاده از از کلیدهای ترکیبی کیبورد برای شما بازگو نماییم.
ادامه مطلب
آموزش درست کردن شیرینی نارگیلی
 مواد لازم برای شیرینی نارگیلی
پودر نارگیل پرچرب 300 گرم مهادل 2 پیمانه
شکر 250 گرم
سفیده تخم مرغ 3 عدد
آب لیمو نصف قاشق چایخوری
وانیل یک چهارم قاشق چایخوری
روغن مایع نصف پیمانه سر خالی

ادامه مطلب
9 ترفند بازی Persona 5 برای تازه‌کاران


بازی Persona 5، ترکیبی است از زندگی روزانه یک دانش آموز دبیرستانی که باید با دیگران رابطه اجتماعی سالم داشته باشد و یک بازی نقش آفرینی کلاسیک که قهرمان باید دخمه‌ها را از هیولاها پاکسازی کند. مکانیزم در هم تنیده این دو سبک متفاوت باعش ده تا با سیستم پاداش دهی تعاملی بسیار لذت بخشی روبرو شویم که ما را وادار می‌کند تا تمام توجه خود را به آن معطوف کنیم. برای این که بتوانید از بازی persona 5 بیشتر لذت ببرید و در آن م
امروز با یه ترفند خیلی خوب و کاربردی با شما هستیم.
بعضی از قالبها که خلاصه متن رو نمایش میدند ممکنه با توجه به متنهای که داریم مرتب نمایش داده نشه و ظاهر سایت رو بهم ریخته نمایش بده. برای این قضیه کافی یه تکه کد رو به فایل functions.php اضافه کنیم.
function new_excerpt_length($length) {
return 100;
}
add_filter('excerpt_length', 'new_excerpt_length');
در تابع new_excerpt_lentgh به جای عدد 100 به سادگی می تونید طول کاراکتری که میخواین رو وارد کنید و بعد از این اندازه محتوایی که نمایش داده می شه این تعداد کار
مواد لازم برای تهیه خیارشور خانگی ترد و خوشمزه
خیار سبز قلمی ۴ کیلوگرمآب ۱۹ پیمانهسرکه سفید ۱ پیمانهنمک ۱ پیمانهترخون ۲ پیمانهشوبد تازه کمیسیر ۳-۴ حبهفلفل تند به میزان دا‌خواه
 
طرز تهیه خیارشور خانگی ترد و خوشمزه
ادامه مطلب
کسب درآمد از روبیکا + ترفند بردن پست به ویترین
می‌خوای با روبیکا پول در بیاری؟ می‌خوای فقط با 2 ساعت کار در روز اونم با موبایل به 2 تا 5 میلیون درآمد در ماه برسی؟ می‌خوای پستات به ویترین بره و بالای 100هزار تا بازدید بخوره؟ فقط کافیه طبق آموزش‌های این پکیج پیش  برید. فهرست مطالب: آموزش ساخت کانال در روبیکا ساخت پیج استاندارد در روبینو ساخت کانال استاندارد در پیام رسان روبیکا پست ها رو از کجا پیدا کنیم؟ آموزش رفتن پست به ویترین روش‌های
واقعیت این است که سیستم عامل ویندوز پر از
میانبرها و خدعه هایی است که طیفی 90 درصدی از کاربران به هیچ وجه آنها را نمی
شناسند و در نتیجه از مزایای آنها بی بهره اند. شناخت این خدعه ها ضمن آنکه
میتواند بسیاری از امور معمول در ویندوز را ساده و سل سازد، گاهی میتواند منجر به
متعجب شدن دوستان شما نیز بشود!
ادامه مطلب
آموزش درست کردن شیرینی نارگیلی
 مواد لازم برای شیرینی نارگیلی
پودر نارگیل پرچرب 300 گرم مهادل 2 پیمانه
شکر 250 گرم
سفیده تخم مرغ 3 عدد
آب لیمو نصف قاشق چایخوری
وانیل یک چهارم قاشق چایخوری
روغن مایع نصف پیمانه سر خالی

ادامه مطلب
 
 
آموزش لاجیک پرو به صورت فارسی 
 
 
www.Soobhaan.ir
 
آموزش آهنگسازی با لاجیک پرو ایکس
آموزش نرم افزار لاجیک پرو ایکس
آموزش صفر تا صد  لاجیک پرو ایکس
آموزش میکس و مستر لاجیک پرو ایکس
پروژه آماده لاجیک پرو ایکس
ترفند و تریک لاجیک پرو ایکس
آموزش برنامه Logic Pro X
آموزش آهنگسازی با Logic Pro X
آموزش نرم افزار Logic Pro X
آموزش صفر تا صد  Logic Pro X
آموزش میکس و مسترLogic Pro X
پروژه آماده Logic Pro X
ترفند و تریک Logic Pro X
 
 
 
PowerPivot نام افزونه‌ای رایگان از شرکت مایکروسافت است که امکان ایجاد جداول محوری پیشرفته را برای کاربران فراهم می‌کند. اغلب حسابداران خبره با PowerPivot آشنایی دارند. پیش از این PowerPivot به صورت یک افزونه‌ی جانبی از سایت مایکروسافت قابل دریافت و نصب بود، اما در نسخه‌ی 2013 نرم‌افزار Microsoft Excel، افزونه‌ی PowerPivot به شکل یک افزونه‌ی غیرفعال وجود دارد و تنها نیاز به فعال‌سازی دارد. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار می‌پردازیم.
ادامه مطلب
بچه ها امروز با یک ترفند خیلی خوب و کاربردی با شما هستیم. حتما برای شما هم پیش اومده که رمز ادمین سایت رو فراموش کردید. یک روش اینه که شما از طریق دیتابیس کاربر ادمین رو پیدا کنید و رمز کاربر رو تغییر بدید که این روش دردسرهای خودش رو داره.
در این آموزش می تونید یک روش دیگه که اضافه کردن یک کد به فایل functions.php اضافه کنید.
ادامه مطلب
از بین بردن بوی غذانکته 1- اگر خانه ی شما از بوی غذا پر شده و باعث ناراحتی خانواده می شود، از دود اسفند و یا دود خاکشیر استفاده کنید و یا با دود کردن دارچین می توانید کاملاً بوی غذا را از بین ببرید در ضمن دود اسفند باعث ضد عفونی کردن محیط هم می شود.چند نکته در مورد رب گوجه فرنگی 
 
ادامه مطلب
نیازی نیست نگران باشید و در شرایط سخت به فکر نقل مکان به جایی بزرگتر باشید. این مطلب تکنیک هایی را معرفی می کند که شما می توانید با استفاده از آنها در یک آپارتمان کوچک احساس راحتی و آرامش داشته باشید. بزرگ نشان دادن خانه کوچک و استفاده از رازهای چیدمان حرفه ای در دکوراسیون داخلی این امکان را به شما می دهد تا از کمترین فضای موجود در خانه ، بیشترین استفاده را ببرید و به خانه خود حس بزرگی و جاداری دهید. 
 
بزرگ نشان دادن فضای خانه های کوچک یکی از م
پس از انجام مراسم خاستگاری و رد و بدل شدن حلقه های نامزدی، زمان برنامه ریزی جشن عروسی فرا می رسد. اگر قصد دارید مراسم عروسی خود را در سال جدید برگزار کنید، برای خاص و متفاوت برگزار کردن مراسم عروسی خود می توانید روی ترفند هایی که در این مقاله معرفی می شوند، حساب کنید. روز عروسی زمان بسیار مناسبی برای نشان دادن هویت خود و همسرتان به عنوان یک زوج است و بهتر است از این موقعیت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.
ادامه مطلب
نوجوانان از طرفدار ان پر و پا قرص تردستی و شعبده بازی هستند. در این ویدئو، 7 ترفند جادویی برای نوجوانان آموزش داده می شود.
مشاوره رایگان: 09130919446,7,8 وب سایت: 118file.com
برای تماشای نمونه های بیشتر اینجا کلیک کنید.
 
#ترفند_جادویی
#تردستی
#شعبده_بازی
#نوجوانان
#آموزش_تردستی
سلام رفقا!
امروز یه ترفند دیگه از وردپرس داریم که مطمئنم برای خیلی ها سوال بوده مخصوصا اگه سایتی رو برای یه مشتری میخوای بسازی و دوست داری لینک خودت رو داخل سایت جای بدی یا اینکه میخوای لینک خودت رو داخل سایت برای پشتیبانی اضافه کنی .
بریم ببینیم چطوری می تونیم این لینک رو ایجاد کنیم.
ادامه مطلب
اکثر فیلم بازا فیلمارو با زبان اصلی و زیرنویس نگاه میکنن و از دوبله دیدن فیلما متنفرن، بیشتر فیلم بازا هم همش از هماهنگ نبودن زیرنویس با فیلم قر میزنن و...یه چند وقتیه به بهانه یادگیری زبان انگلیسی زدم تو کار زیرنویس و ترجمه زیرنویس فیلم‌های خارجکی، توی این چند وقت یه سری نکته و ترفند یاد گرفتم که قراره توی این پست با شما به اشتراک بزارم.
ادامه مطلب
اکثر فیلم بازا فیلمارو با زبان اصلی و زیرنویس نگاه میکنن و از دوبله دیدن فیلما متنفرن، بیشتر فیلم بازا هم همش از هماهنگ نبودن زیرنویس با فیلم غُر میزنن و...یه چند وقتیه به بهانه یادگیری زبان انگلیسی زدم تو کار زیرنویس و ترجمه زیرنویس فیلم‌های خارجکی، توی این چند وقت یه سری نکته و ترفند یاد گرفتم که قراره توی این پست با شما به اشتراک بزارم.
ادامه مطلب
روح مقاومت رااسلام داده برما/درپرتوولایت دین نبی است زیبا/قرآن ودین همیشه بااستقامت آید/احکام حق برایش شدمنتشربه دنیا/صبر ومقاومت رابرجان شیعه دادند/این خصلتی الهی بهروصال مولا/دشمن همیشه کارش ترفند وظلم باشد/با پیروی رهبر هردشمنی است رسوا/اینک که کشورما الگوی برجهان است/ملت شکوه دارد اندررکاب آقا/بهرظهور مهدی ایران ما مهیاست/یک لشکری فراهم ازبهر پورزهرا/
۱-کشیدن سریع (quick pan)چگونه انجام می شود: کلید فاصله (spacebar) را نگه دارید و بکشید
واضح است که با استفاده از میانبر های صفحه کلید می توانید زمان زیادی را در نرم افزار پست پروداکشن ( post-production) صرفه جویی کنید، اما تنها کلید میانبری که باعث صرفه جویی در وقت من شده است، این ویژگی در افترافکت است.
معمولا وقتی که می خواهید در افترافکت کشیدن سریع انجام دهید، باید hand tool را یا با کلیک کردن روی آیکون hand انتخاب کنید و یا کلید (H) را فشار دهید. به هر حال بجای استفا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها