نتایج جستجو برای عبارت :

آموزش تزیین خوشمزه تم تولد کودک

 برای تزیین تم تولد کودک می توانید خوراکی های مختلف مثل میوه ها، تنقلات و کیک و شیرینی را با توجه به مدل تم تولد تزیین کنید. این کار علاوه بر زیبایی جشن باعث تحریک اشتهای بچه ها می شود.
در اینجا روش تزیین میوه و تنقلات برای تم های تولد مختلف یاد داده شده است.
ادامه مطلب
خرید تم تولد، تم تولد، تم تولد دخترانه، تم تولد زنانه ، تم تولد مردانه، تم تولد پسرانه، تم، تم جشن، تم پارتی، تم صورتی، تم مشکی، تم یلدا، تم آبی، تم قرمز، تم رزگلد، تم خفن، تم پارتی، تم تولد دختر، تم جشن تولد، تم صورتی سفید، تم آبی و سفید، تم نوزادی، تم خردسالی، تم کودک، تم زرد، تم جنگل، تم خرس
تزیین شگفت‌انگیز و غافلگیر‌کننده جشن تولد کودک با بادکنک.
مطمئناً اولین چیزهایی که برای برگزاری یک جشن تولد به ذهن شما می‌رسد نوشیدنی، غذا، کیک تولد و دسرهای خوشمزه است. هیچکس منکر مهم بودن این موارد نیست. ولی اگر دکوراسیون خانه شما حال و هوای جشن را نداشته‌باشد، تمام زحمات شما برای تدارک جشن بی‌فایده خواهد بود.
اما آیا با نحوه تزیین جشن تولد آشنا هستید؟
ادامه مطلب
پن کیک یک صبحانه و میان وعده ای فوری و خوشمزه است که بین بچه ها طرفدار زیادی دارد پنکیک آناناس علاوه بر خوشمزه بودن ظاهری شیک و زیبا دارد و حتی می توانید به عنوان عصرانه برای مهمانی و جشن و تولد آن را سرو کنید.
آموزش تهیه پنکیک آناناس
مواد لازم برای ۵ تا ۶ عدد
زمان آماده سازی : ۱۰ دقیقه
زمان کل : ۳۰ دقیقه
ادامه مطلب
آموزش زبان به کودکان... چه وقت و چگونه؟
کودکان از زمان تولد توانایی شنوایی فوق‌العاده‌ای دارند که به آن‌ها اجازه
می‌دهد اصوات مختلف را از هم تشخیص دهند. در صورتی که از زمان تولد با
کودکی به 2 زبان صحبت شود، او به طور طبیعی قادر به درک هر دو خواهد بود.
کودکانی که دو زبان را حین تولد می‌شنوند معمولا دیرتر به حرف می‌آیند.
دلیل آن هم مواجه‌شدن کودک با دایره وسیعی از لغات است که باید آنها را درک
و بیان کند. گاهی نیز کودک دو زبان را با هم مخلوط م
روانشناسی کودک یکی از مهم ترین بخش های روانشناسی رشد است که موضوعی بسیار گستره و مهم می باشد.
این رشته خاص بر روی فرایند های روانی کودکان از تولد تا بزرگسالی تمرکز دارد. روانشناسی کودک در حقیقت به تغییرات روانی کودک از زمان تولد توجه دارد.
آشنایی با موضوع مرتبط با روانشناسی کودک یک سرمایه گذاری بزرگ توسط والدین و البته جامعه است چرا که کودکان امروز ایفا کننده نقش های بسیار مهم در جامعه فردا هستند و روانشناسی کودکان به ما کمک میکند تا بتوان
کیک مرغ یک نوع کیک و یک فینگر فود سرد است که بسیاری از افراد در مهمانی ها و دورهمی ها این کیک خوشمزه را برای سرو تهیه می کنند . کیک مرغ ازمرغ تازه ، جعغری و پیازچه و ... درست می شود و معمولا در تولد ها مورد استفاده قرار می گیرد.دستور های مختلفی برای آموزش فینگر فود کیک مرغ وجود دارد ولی دستور اصلی که می تواند در انتها برای شما تبدیل به یک کیک مرغ فوق العاده لذیذ که کوچک و بزرگ عاشق آن می شوند از جهت طعم بی نظیر این است.
ادامه مطلب
آموزش از پوشک گرفتن کودک
آموزش از پوشک گرفتن کودک یکی از مهم ترین و سخترین مراحل برای مادر و کودک است و خیلی مهم است که در این راه مادر از چه روش هایی استفاده می کند. شما می توانید با استفاده از مطالب و نکته های زیر به راحتی این آموزش را پشت سر بگذارید. با استفاده از روش های زیر می توانید به آسانی رفتن به دسشویی را به کودک خود آموزش دهید. در این راه ممکن است یک مقدار کودک لجبازی کند اما شما می بایست صبوری کنید تا این دوران هم برای شما و هم برای کو
راه های آموزش نظم به کودکان
 آموزش نظم به کودکان و تربیت کودک منظم برای والدین یک امر مهم است ولی اکثر آنها از اینکه کودکشان از نظم و انظباط زیاد استقبال نمی کنند گله مندند. در این بخش 8 اصل و راه مهم تربیت کودک منظم را خواهید خواند.آموزش نظم به کودکان
ادامه مطلب
عکاسی کودک در تولد 
یکی از مهم ترین روز های کودکان روز های تولدشان است . برای خوشحال کردن آن ها بهترین کاری که پدر و مادر میتوانند انجام دهند برگذاری یک مهمانی با هم سن و سالان خود کودک است .
بیشتر بدانید: آتلیه نوزاد
این مهمانی هم میتواند در فضای باز باشد و هم میتواند در منزل برگذار شود .
برخی از والدین نیز دوست دارند روز تولد فرزندشان او را به آتلیه کودک ببرند و عکاسی کودک انجام دهند .
اگر شما از آن دسته از پدر و مادرهایی هستید که علاقمند به عک
 
 برای تزیین جشن ها و یا مراسمات شادی می توانید از گل های خوشه ای استفاده کنید. درست کردن این گل ها بسیار ساده و کم هزینه است و برای تزیینات مختلف می توانید آنها را بسازید.
 
روش درست کردن گل خوشه ای کاغذی
برای درست کردن گل خوشه ای به کاغذ رنگی (ترجیحا کاغذکشی)، قیچی، نخ ضخیم و سوزن نیاز دارید. ابتدا با کاغذ رنگی چند نوار با عرض پنج سانتی متر درست کنید. بعد نوارهای کاغذی را تا بزنید. فاصله بین هر تا باید حدود پنج سانتی متر باشد.
 
به این ترتیب همه
کودک انسان در بین سایر موجودات زنده در بدو تولد با توانایی های کمتری به دنیا می آید و از لحظه اول مراقبت و توجه زیاد والدین و اطرافیانش را برای رشد و بالندگی نیاز دارد.
در گذشته اکثر تمرکز والدین بر مراقبت های جسمانی مانند رسیدگی به غذا و خواب و سلامتی جسمی کودک بود و بیشترین کمک و راهنمایی نهایتا از اقوام و دوستان خانواده درخواست می شد اما امروزه با افزایش آگاهی خانواده ها درباره اهمیت مراحل رشدی کوک دلبندشان از نظر روانشناختی و افزایش نیا
اسباب بازی آموزش بلز چرخدار کودک
 
اسباب بازی آموزش بلز چرخدار کودک دارای هشت تیغه فلزی رنگی برای نواختن و دومیله چوبی. تیغه ها بر روی صفحه ای با طراحی بدن حیوانات قرار گرفته اند. زیر این اسباب بازی بلز چهار چرخ قرار دارد که کودک به راحتی میتواند آن را با خود حرکت دهد. این بلز از بهترین نوع مواد رنگی و فلزی ساخته شده است که برای کودکان دلبند شما ضرری نخواهند داشت. 
اهداف آموزشی اسباب بازی آموزش بلز چرخدار کودک

بهبود هوش موسیقیایی کودک
آشنایی
ستاره تزیینی با کاغذکشی برای تزیین تم تولد کودک، تم ماهگرد نوزاد و انواع جشن ها استفاده می شود. با چند عدد کاغذ رنگی می توانید در خانه ستاره های زیبا درست کنید. در اینجا روش درست کردن این ستاره های متفاوت را به صورت مرحله به مرحله همراه با تصویر به شما می آموزیم.
ادامه مطلب
اختلالات رشد به این معنا هستند که میزان رشد کودک زیر میزان متوسط رشد نسبت به سن، جنسیت و سابقه خانوادگی رشد در او باشد. در بعضی شرایط، اختلالات رشد هنگام تولد تشخیص داده می شوند هنگامی که کودک به طرز غیر طبیعی کوچک است. در برخی شرایط دیگر، زمانی متوجه اختلالات رشد در کودک می شوند که رشد او به طور منظم بررسی شود. در این مقاله از بخش سلامت کودک دکتر زخم به بررسی اختلالات رشد و کوتاهی قد کودکان می پردازیم.
ادامه مطلب
ایده برای عکاسی کودک در تولد یک سالگی
تولد یک سالگی کودکان از خاطره انگیز ترین و مهم ترین مناسبت های زندگی او برای خانواده اش است . 
در چنین روزی غالبا خانواده ها دوست دارند جشن تولدی بزرگ و زیبا تدارک ببینند و بتواند در آن عکس های خوبی نیز از فرزندشان بگیرند .
بیشتر بدانید: آتلیه کودک شرق
اولین ها همیشه در ذهن انسان ها باقی می ماند . به همین دلیل جشن تولد یک سالگی کودکان نیز در این دسته قرار می گیرد .
از این رو تهیه عکس کودک زیبا در جشن تولد یک س
نحوه رفتار با بچه اول هنگام تولد بچه دوم در میزان سازگاری او با این مسئله اهمیت بسیاری دارد. به همین خاطر باید قبل از به دنیا آمدن فرزند جدید آمادگی لازم را در کودک بزرگ‌تر ایجاد کنید. هر چقدر که فرزند اول شما کوچک‌تر باشد توان کم‌تری برای درک این رویداد دارد. در نتیجه بیشتر احساس خطر می‌کند و ممکن است حضور کودک جدید را به عنوان از دست دادن شما تلقی کند. در این شرایط نداشتن اطلاعات کافی در مورد برخورد مناسب با کودک می‌تواند زمینه بروز مشک
تم تولد‌های زیادی برای تزیین جشن تولد وجود دارد. تم تولد هندوانه یکی از شادترین تم‌هایی است که می‌توانید برای جشن تولد از آن استفاده کنید. در این مطلب روش ساخت تم تولد هندوانه را طی چند مرحله آسان یاد بگیرید و با به کار بردن وسایل ساده جشن تولد خود را استثنایی کنید.
وسایل آماده بسیاری در بازار وجود دارد که شما می‌توانید جشن تولد را به راحتی و بدون دردسر برگزار کنید. اما اگر به دنبال داشتن یک جشن تولد بی نظیر هستید، این بار تم تولد هندانه را
عکاسی کودک ( تولد )
در کودکی یکی از مهم ترین و هیجان انگیز ترین روز ها روز تولد شما است .
بیشتر بدانید: آتلیه کودک شرق
اصولا خانواده ها برای فرزندشان در این روز مهم مهمانی ای کوچک یا بزرگ ترتیب می دهند . این مهمانی یا در خانه برگزار میشود و یا در خارج از خانه .
در چنین شرایطی خلاقیت و انعطاف ذوق هنری شما حرف اول را برای گرفتن عکس کودک خوب میزند .
کودکان شیرین ترین سوژه ها برای عکاسی کودک هستند . به همین دلیل شما بهترین کاری که میتوانید در کنار این ع
 بازی به…به… چه خوشمزه
آنچه تحقیقات درباره بازی به…به… چه خوشمزه می گوید:
لحن صدا و حالت های چهره بیش از کلمات درک می شوند. آموزش احساسی با همۀ قلمروهای یادگیری مرتبط است.
در هنگام آماده کردن غذا یا خوراکی، با خواندن شعر زیر مهارت های زبانی کودکتان را تقویت کنید:
وقت پیدا کردن شیر است....برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید..
بازی به…به… چه خوشمزه
طرز تهیه کتلت خوشمزه
کتلت از غذاهای ایرانی خیلی ساده و خوشمزه است که تقریباً همه آن را دوست دارند. گرچه انواع دیگری از کتلت هم داریم که قبلاً تعدادی از آنها آموزش داده شده اند، رایج ترین نوع آن با گوشت چرخکرده، پیاز و سیب زمینی تهیه میشود. حتماً شما هم متوجه شده اید که طعم کتلت هر آشپزی کمی تفاوت دارد و بعضی خوشمزه تر و به اصطلاح خوش خوراکتر هستند. دلیل آن هم استفاده از مواد جانبی و ادویه های مناسب و رعایت ترفندهای ساده ای است که به خوشمزه تر
بغل کردن کودکان از بدو تولد یکی از مهم‌ترین نیازهای عاطفی و روانی کودکان است. در واقع کودک در هنگام تولد وارد دنیای بیگانه‌ای می‌شود و هنگامی که در آغوش مادر قرار می‌گیرد به نوعی امنیت و آرامش به او بازمی‌گردد. در آغوش گرفتن کودک باعث ایجاد پیوند عاطفی عمیق میان مادر و کودک می‌شود که این مسئله از بسیاری استرس‌ها، اضطراب‌ها، رفتارهای نابهنجار و اختلالات روانی در بزرگسالی جلوگیری می‌کند. در نتیجه شناخت فواید و تاثیرات در آغوش گرفتن کو
رشد و پرورش اجتماعی
رشد اجتماعی کودک، بستگی مستقیمی با درک وی از اجتماع و رابطه حاکم بر آن دارد. اولین رفتار اجتماعی عمده در کودکان، لبخند است که در 2 و 3 ماهگی ظاهر می‌شود. بعضی از کودکان به هر چهره‌ای لبخند می‌زنند. لبخند اجتماعی امری است مربوط به رشد و بسیار با اهمیت می‌باشد، زیرا موجب می‌شود که روابط متقابلی بین کودک و بزرگسالان ایجاد شده و پیوند عاطفی مستحکم ‌تر شود. در اوایل تولد، کودک نسبت به بسیاری از مسائل از قبیل قیافه اخمو و خنده
آیا سن تربیت کودک مربوط به دوره  خاصی است؟ همه پدر و مادرها می خواهند کودک خود را به بهترین شکل تربیت کنند و از همان اولین روزهای زندگی کودک به دنبال بهترین نحوه برخورد با کودک و پرورش او هستند. اما خیلی از والدین به درستی نمی‌دانند در چه سنی چه رفتاری با کودک مناسب‌تر است. آگاهی از سن مناسب برای تربیت کودک و چگونگی آن والدین مانند راهنمایی همیشگی برای پیشبرد رفتاری متناسب با درک کودک ارائه می دهد. 

ادامه مطلب
آموزش کامل طرز تهیه شیرینی نخودچی خوشمزه و مخصوص عید
آموزش شیرینی پزی و دستور تهیه شیرینی نخودچی خوشمزه در منزل
مواد لازم برای شیرینی نخودچی
پودر قند بسیار نرم :: ۵۰۰ گرم
پودر نخودچی الک شده :: ۵۰۰ گرم
روغن جامد :: ۳۰۰ گرم
پودر پسته برای تزیین :: به میزان لازم
هل و وانیل :: به میزان لازم
ادامه مطلب
فرض کنید میخواهیم یک کیک تولد عالی درست کنیم، اگر بتوانیم یک کیک ساده و اسفنجی را خوب بپزیم، تقریبا نصفه بیشتر راه را رفته ایم. کلا پایه اکثر کیک هایی که حرفه ای درست و تزیین شده اند، یک کیک ساده اسفنجی است. شاید تکراری باشد ولی دوباره طرز تهیه آن را مرور می‌کنیم.
ادامه مطلب
از پوشک گرفتن بچه در سه روز

روزه کودک را از پوشک بگیرید + آموزش کامل
از
پوشک گرفتن کودک یکی از مراحل سخت برای مادران است که می توانند با رعایت
نکات ساده و روش صحیح کودک بدون پوشک این کار را به آسانی انجام دهند.

در سه روز کودک خود را از پوشک بگیرید
ادامه مطلب
چه چیزی باعث خوشحالی کودک می شود؟
همه ما همین چیزها را برای بچه هایمان می خواهیم. ما می خواهیم آنها رشد کنند تا عشق ورزیدن و دوست داشتن، پیروی از رویاهای خود، پیدا کردن موفقیت ها. با این حال، به طور عمده، ما می خواهیم آنها خوشحال شوند. اما چقدر کنترل ما بر روی خوشبختی فرزندانمان چقدر است؟پسر من، جیک، در حال حاضر 7 ساله بوده است، از زمان تولد کودک کم و بیش است، در حالی که 5 ساله من، سوفی، سالم آفتابی است. جیک بیدار می شود همیشه دارد
ادامه مطلب
آموزش کامل طرز تهیه شیرینی نخودچی خوشمزه و مخصوص عید
آموزش شیرینی پزی و دستور تهیه شیرینی نخودچی خوشمزه در منزل
مواد لازم برای شیرینی نخودچی
پودر قند بسیار نرم :: ۵۰۰ گرم
پودر نخودچی الک شده :: ۵۰۰ گرم
روغن جامد :: ۳۰۰ گرم
پودر پسته برای تزیین :: به میزان لازم
هل و وانیل :: به میزان لازم
ادامه مطلب
آموزش رول کوکو سبزی خوشمزه رول کوکو سبزی یک غذای فینگر فودی سرد است که بسیاری از افرادی که این غذا را امتحان نکرده اند فکر می کنند که این غذا همان کوکو سبزی خودمان است اما رول کوکو سبزی کاملا با خود کوکو سبزی متفاوت است و طعم بسیار لذیذی دارد . رول کوکو سبزی در دسته فینگر فود های سرد قرار دارد. می تواند در سینی فینگر های شما قرار بگیرد.
ادامه مطلب
دوره تخصصی آموزش زبان انگلیسی کودکان در اصفهان در آموزشگاه تخصصی زبان انگلیسی مخصوص کودکان در شهر اصفهان.
در این روش آموزش زبان انگلیسی کودکان از متد های جدید و روش بازی با کودک جهت یادگیری زبان انگلیسی استفاده میشود ابزار های مختلفی برای در حین آموزش زبان در اختیار بچها قرار گرفته میشود که راهنمایی بهتری برای یادگیری آنها می باشد.
شما میتوانید با مراجعه به وب سایت ما در فرم ثبت نام کودک خود را ثبت نام کرده و بعد از هماهنگی آموزشگاه حضورا ت
تشریفات جشن تولد کودک
جشن تولد کودک یک روز به یاد ماندنی برای فرزندتان خواهد بود چرا که در سنین بزرگسالی مشاهده فیلم مراسم باعث یادآوری دوران بچگی وی و خشنودی اش می شود.امروزه به دلیل دغدغه های زندگی فراوان وقت کافی برای برگزاری یک جشن تولد کودک بی عیب و نقص نیست به همین دلیل سازمانی جهت خدمات رسانی راه اندازی شده است که این تشریفات جشن تولد کودک شما را به بهترین شکل ممکن و بدون هیچگونه نقصی برگزار خواهد کرد.امروزه نیاز به جشن و شادی در همه ا
کودک باید بتواند در ٧ سالگی شکست و باختن را تحمل کند وگرنه در زندگی با هر شکستی از پا می‌افتاد.
او را داور کنید و شما و همسرتان بازی کنید، هر کسی باخت خوشحالی کند و بازنده دو جایزه و برنده یک جایزه بگیرد.
نگران از بین رفتن رقابت و برنده شدن در کودک نباشید! رقابت در وجود کودک از تولد وجود دارد؛ هدف پدر و مادر باید کم‌کردن این رقابت و جایگزین کردن همکاری در کودک باشد.
سالاد فصل زمستانی + طرز تهیه سالاد فصل مجلسی خوشمزه
سالاد فصل طرز تهیه سالاد فصل زمستانی آموزش سالاد فصل مجلسی خوشمزه روش تهیه سالاد فصل خانگی آموزش سالاد فصل با کلم بروکلی طرز تهیه سالاد فصل قالبی این سالاد یکی از محبوب ترین سالاد ها در بین خانواده سالاد می باشد که با مواد های مختلفی تهیه می شود ولی مواد اصلی این سالاد شامل یک مواد ثابت می شود که در ادامه قصد دارید روش تهیه آن را به شما آموزش دهیم
 
 
ادامه مطلب
پرستار کودک
یک نکته ای که بسیار بسیار مهم و ضروری است این است که پرستار کودک باید از ادبیات خوبی برخوردار باشد.
یعنی شیوه ی صحبت کردن او خیلی مهم است.
پرستار کودک باید به کودک بیاموزد که هر وقت هر کاری  یا چیزی از کسی میخواهی  بگو “لطفا………..”.
پرستار کودک باید به کودک آموزش دهد که هر  وقت چیزی از کسی گرفتی یا کسی چیزی بهت داد از او تشکر کن و بگو ” ممنون…….”.
پرستار کودک باید به کودک آموزش دهد که در بین سخن گفت بزرگتر ها وارد نشو .اگه حرف خیلی
برای آن که بتوان کمی ، حتی شده کمی زندگی کرد ، باید دو بار متولد شویم !ابتدا تولد جسممان است و سپس تولد روحمان.هر دو تولد مانند کنده‌شدن می‌مانند ؛تولد اول بدن را به این دنیا می‌کشاند و تولد دوم ، روح را به آسمان پرواز می‌دهد ...تولد دوم من زمانی بود که تو را ملاقات کردم ! کریستین بوبن فراتر از بودن.#دلتنگی#دستم_را_رها_نکن#لبیک_یا_حسین#لبیک_یا_اباالفضل#حب_الحسین_یجمعناعشق یعنی به تو رسیدن...یعنی نفس کشیدن، تو خاک سرزمینت...
به به عجب هوایی 
چه باغ با صفایی
میوه های خوشمزه
گلستان خوراکی
خوراکی خوشمزه
روی درخت نشسته
گل های رنگ وا رنگ
روی چمن نشسته
یه دارکوب مهربون
 روی درخت نشسته
 
نوک میزنه یه عالم
کِرم درخت رو خورده
خورشید خانم اون بالا
گرم می کنه هوا را
به به عجب هوایی
چه باغ باصفایی
شاعر:
سید میثم یزدانی
شعر های بیشتر در کانال شعر و قصه ی کودک
برای عضویت در کانال شعر و قصه ی کودک کلیک کنید
کرایه صندلی بچه گانه
 
بسیاری از مواقع در مراسم های مختلف اعم از عروسی  کودکان ممکن است یکجا نشینند و مدام والدین باید دنبال کودکان باشند و از آنها مراقبت کنند که این مساله باعث آزار والدین و اذیت شدن کودکانی که دوست دارند با هم سن و سالهای خود بازی کنند و با آنها وقت بگذرانند، می شود.بعضی از سالنها مکانی را برای بازی کودکان ترتیب می دهند . در این اتاقها میز و صندلی کودک به رنگهای مختلف می گذارند تا مقدمات ماندن آنها در این اتاقها را  فراهم می
دوره تخصصی آموزش زبان انگلیسی کودکان در اصفهان در آموزشگاه تخصصی زبان انگلیسی مخصوص کودکان در شهر اصفهان.
در این روش آموزش زبان انگلیسی کودکان از متد های جدید و روش بازی با کودک جهت یادگیری زبان انگلیسی استفاده میشود ابزار های مختلفی برای در حین آموزش زبان در اختیار بچها قرار گرفته میشود که راهنمایی بهتری برای یادگیری آنها می باشد.
شما میتوانید با مراجعه به وب سایت ما در فرم ثبت نام کودک خود را ثبت نام کرده و بعد از هماهنگی آموزشگاه حضورا ت
از جمله مورد علاقه های مرد های خانواده آبگوشت که بهترین طبخ آن و میل کردن آن سنتی است به همراه مواد خاص و نحوه پخت خاصی در نظر گرفته شده. آبگوشت هایی که از روش سنتی درست می شوند طعم خیلی خوشمزه تر و بهتری دارند.برای خوشمزه شدن هر غذایی نیازه شما با وقت لازم و علاقه به پختن غذا صرف کنید. آبگوشت همانطور که می‌دانید به چربی زیادی نیاز داره, بهتره از گوشت گوسفندی پر چرب استفاده کنید که آبگوشت بهتری خواهید داشت. در ادامه همراه ما باشید برای طرز تهی
طرز تهیه سوپ کودک دستور تهیه سوپ کودک و نوزاد خوشمزه با گوشت مرغ و گوساله سوپ کودک از غذاهای خوشمزه و مقوی برای کودکان می باشد. همان طور که می دانید با بزرگ شدن نوزاد باید کم کم از غذاهای کمکی در تغذیه غذایی نوزاد خود استفاده کنید. سوپ کودک هم یکی از این غذاهاست و به دلیل اینکه در طبخ این سوپ از گوشت، برنج، سیب زمینی، هویج و ... استفاده می شود بسیار مقوی می باشد. به هر حال اگر با طرز تهیه و درست کردن سوپ کودک آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی
ماساژ کودک چه فوایدی دارد؟ بسیاری از پزشکان به مادران توصیه می‌کنند نوزاد و کودک خود را ماساژ دهند؛ اما برخی از مادران به خصوص مادرانی که برای اولین بار بچه دار شده‌اند از روش‌های صحیح این کار اطلاع ندارند. ماساژ تأثیرات قابل توجهی بر ارتقاء سلامتی، رشد مهارت‌های کودک و افزایش سرعت رشدی او می‌گذارد. به علت ظرافت‌های بدن کودک و حساسیت بالای او، لازم است مادران شیوه‌های مشخص و صحیحی را برای ماساژ بدن کودک خود به کار بگیرند. صبر و حوصله ما
                   
 
دستور پخت بیش از 100 پیتزای خوشمزه و متنوع - پیتزا بدون فر در اندروید
در این برنامه آشپزی ، مجموعه ای از انواع پیتزا خوشمزه آموزش داده شده است که می توانید به راحتی آنها را آماده کرده و نوش جان کنید. غذاهای ایتالیایی به ویژه پیتزا ، در سراسر دنیا طرفداران خاص خود را دارد و شما می توانید به راحتی و با مطالعه طرز تهیه پیتزا های مختلف که در این برنامه آموزش آشپزی برای شما قرار داده ایم ، هر کدام از آن ها را در منزل تهیه کنید.
حجم فا
از غذا خوردن لذت ببرید. از دورچینها استفاده کنید و غذای کودک را به شیوه ی بامزه و جذاب بچینید.
هر هفته از غذاهای متنوع استفاده کنید و غذاهای جدید و طعمهای جدید را نیز امتحان کنید.
آب را به عنوان اولین منبع برای رفع تشنگی به کودک معرفی کنید. شما می توانید آب را با اضافه کردن خیار، برش های میوه یا کمی آب پرتقال، خوشمزه و خوش عطر کنید.
زمان خاصی برای وعده های غذایی خانواده تنظیم کنید. غذا خوردن بهمراه کودک یک راه عالی برای تغذیه ی سالم و منظم است. ت
سالاد میوه کودک
در این مطلب قصد داریم آموزش سالاد میوه تابستانی کودکان را به شما آموزش دهیم. این سالاد برای فصل تابستان مناسب است و کودکان از آن خوش‌شان خواهد آمد.
 این سالاد برای کودکان 12 تا 24 ماه مناسب است.

 

ادامه مطلب
بسیاری از والدینی که به‌ دنبال صرفه‌جویی در هزینه‌هایشان هستند، ترجیح می‌دهند از زمان تولد نوزاد از صندلی ماشین کودک تغییر پذیر استفاده کنند. اما تجربۀ مصرف‌کنندگان نشان داده است که این نوع صندلی برای نوزادان بزرگ است. متخصصان می‌گویند ایمن‌ترین راه نگهداری کودکان در خودرو از تولد تا زمانی که وزنشان به ۱۰ کیلوگرم برسد، استفاده از یک کریر است. بد نیست در صورت امکان در ابتدا برای کوچولویتان یک کریر نوزاد بخرید و وقتی اندازۀ او به میزا
جنگ و جنایت ذات رژیم کودک کش صهیونیستی:  بار دیگر خوی وحشی گری صهیونیستها نمایان شد و با هدف قرار دادن ساختمانهای مسکونی در غزه یازده انسان بی گناه از جمله یک کودک ۱۴ ماهه و مادر باردارش به شهادت رساندند. وحشی گری و حیوانیت  عادت رژیم صهیونیستی بوده که از ابتدای تولد نامشروعش همراه او بوده است. اروپا هم که سابقه ای تاریک از کشتار بی گناهان از کمک به صدام تا بن سلمان دارد باز از سگ زنجیری آمریکا حمایت کرده اند و بار دیگر مدعیان دروغین حقوق بشر
طرز درست کردن آب دوغ خیار
درست کردن آب دوغ خیار در فصل تابستان دارای بازار داغ تر از خود این گرما هم می باشد که افراد بخاطر ماهیت خنک و فوق العاده دلنشین آب دوغ خیار آن را در این فصل مصرف می نمایند که آب دوغ خیار علاوه بر این که احساس خنکی را در بدن زنده میکند با ترفند های خاص نیز میتواند بسیار خوشمزه تر شود.در کوک فود همراه ما باشید.

ادامه مطلب
طرز تهیه کیک مرغ
کیک مرغ یکی از انواع غذاهای خوشمزه و مجلسی در سراسر جهان است که از نظر ظاهری و مواد غذایی شباهت های زیادی به سالاد الویه دارد. این کیک خوشمزه را با تزیینات خاص برای مراسم ها و جشن های کوچک مثل جشن تولد تهیه می کنند.
با مواد لازم موجود در این آموزش آشپزی مجلسی می توانید برای ۴ نفر کیک مرغ تهیه کنید ، در صورتی که می خواهید مقدار کمتر یا بیشتری کیک مرغ تهیه کنید می توانید با ضرب و تقسیم کردن مواد ، مقدار مناسب مواد لازم را اندازه گ
تم پاییزی کودکانه آتلیه سنترال شیراز
بخش تخصصی کودک اتلیه کودک سنترال با زیباترین دکورها و طرح ها
بخش تخصصی کودک آتلیه سنترال در شهر صدرا و شیراز با قیمتهای مناسب با بروزترین و زیباترین متدهای روز منطبق با سلیقه شما در خدمت همشهریان عزیز میباشد.
انواع تم تولد کودک:
بخش تخصصی کودک آتلیه عکس و فیلم سنترال با زیبا ترین تم هالی تولد در خدمت همشهربان عزیز در شیراز و صدرا
 
خدمات اتلیه مادر و کودک آتلیه عکس و فیلم سنترال در شیراز و صدرا
از خدمات و
روند رشد و نمو طبیعی نوزاد از بدو تولد تا دو ماهگی
روند رشد طبیعی نوزاد از بدو تولد تا دو ماهگی را با جزئیات کامل برای شما در این مقاله آورده ایم.
نوزاد شما ممکن است از بدو تولدش وزن نگیرد ولی بعد از ۱۲ روز نیز شروع به افزایش وزن می کند.
وزن کودک به صورت عادی هر هفته افزایش می یابد اگر که این طور نیست باید به دکتر مراجعه کنید.
چرا که ممکن است نوزاد شما به درستی نتواند مک بزند. کودک شما ممکن است در ابتدا به
صورت نامنظم شیر بخورد ولی به مرور شما می ت
 
تخفیف ویژه پاییزیتوجهاگر میخواهید، فرزندانتان سرنوشت شما را تجربه نکنند یک فرصت استثنایی ،تهیه پک کامل دوره تربیت کودک .همراه با کارت تخفیف30%جهت خرید دیگر محصولات موسسهجهت تهیه پک بی نظیر دوره  با۰۹۱۴۴۱۲۱۴۴۰ تماس بگیرید(تخفیف در زمان محدود)...#تربیت_کودک #خشم_کودک #کودک #فرزند #درمان #خلاقیت_های_جالب #خلاقیت_کودک #ایران #تبریز #تیزهوشان #مدارس #دولت #هوش_مالی #هوش_کودک #موسسه_تحقیقاتی_ذهن_خلاق #آموزش #آموزش_پرورش #آموزش_کودکان #دکتر_رضا_بیگی#
سنگ ماه تولد و رنگ زنده آن بهترین راه برای ارتباط گرفتن با ماه ایست که در آن متولد شده اید.از همین رو سنگ های ماه تولد یکی از محبوب ترین هدیه ها برای خود و کسانی که دوستشان دارید محسوب می شوند.بازار خرید این نوع سنگ ها این روزها حسابی داغ است.در این مطلب قصد داریم شما را با انواع سنگ های ماه های مختلف سال آشنا سازیم.
سنگ تولد چیست؟
سنگ تولد سنگی است قیمتی یا نیمه قیمتی که با توجه به ویژگی های ماه تولد فرد مناسبترین رنگ و خواص را دارد.اگر عجله دار
9 نکته ی تربیتی:
1- همیشه به کودک خود سلام کنید و به او احترام بگذارید2- زمانی با کودک بازی کنید که او مشتاق باشد
3- از زورگویی پرهیز کنید4- با کودک رفتار محبت آمیز داشته باشید
5- برای آموختن زندگی به کودک عجله نکنید و اجازه بدهید او از کودکی خود لذت ببرد6- ناکامی کودک را محترم بشمارید و او را از شکست نترسانید
7- کودک را برای خودش و بر اساس توانایی هایش پرورش دهیدو نه برای اینکه تصویری از آرزوهای شما باشند
8- با صبر و سکوت با کودک خود ارتباط برقرار کنی
همیشه یک قدم جلوتر باشید (راز اول موفقیت کودک)
از همان دوران نوزادی به فکر موفقیت کودک خود باش و همیشه در ورزش در بازی و یا در تحصیل شرایط را مهیا کنید که کودک شما حداقل یک قدم جلوتر از دوستان خود است.
این مطلب از را از سایت :کودکانی که مدل شدند
مطلب زیر نیز مهم میباشد:
برای موفقیت کودک چه آموزش هایی لازم است؟
اگر در جشن تولد یکی از عزیزانتان نزدیک است و از حالا به فکر تهیه یک شیرینی خوشمزه برای جشن تولد افتاده اید کیک انبه یک پیشنهاد فوق العاده است.
در این مطلب طرز تهیه کیک انبه که می تواند یک شیرینی مناسب برای پذیرایی از مهمانان شما باشد را ارائه کرده ایم .
طرز تهیه کیک انبه
آرد: ۴۰۰ گرم
تخم‌مرغ: ۴ عدد
مارگارین: ۱۷۵ گرم
شکر: ۲۵۰ گرم
بیکینگ پودر: یک و یک‌دوم قاشق چای‌خوری
انبه: ۲ عدد
وانیل: یک‌دوم قاشق چای‌خوری
ماست: ۱۲۵ گرم
آب سرد: ۱۲۵ گرم

ادامه مط
خرید فرش اتاق کودک در حال حاضر بعلت نوسانات قیمت شاید خیلی به صلاح نباشد مخصوصا اگر بدنبال تعویض فرش قبلی اتاق کودکتان هستید.بنابراین بهتر است کمی خرید فرش اتاق کودک را به تاخیر بیندازید تا قیمت ها ثابت شوند.اما اگر در پی تدارک سیسمونی برای کودک در راهتان هستید ممکن است مجبور به خرید فرش اتاق کودک شوید.چرا که والدین قبل از بدنیا امدن اولین فرزند خود ذوق و شوق دارند و دلشان می خواهد اتاق کودکشان از هر نظر تکمیل باشد و از آنجاییکه فرش نقش اساس
قارچ سوخاری یک نوع پیش غذای پرطرفدار و فوق العاده خوشمزه است. امروزه قارچ سوخاری و سیب زمینی سرخ کرده در رستوران ها و فست فوت ها یک پیش غذای نوین و معروف محسوب می شود.
قارچ سوخاری به روش های مختلفی درست می شود. ما در این آموزش، قارچ سوخاری خانگی در تابه و فر را آماده کرده ایم.
به هر حال اگر با طرز تهیه قارچ سوخاری آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی بارونک، مواد لازم و طرز تهیه قارچ سوخاری را آماده کرده ایم تا شما بتوانید به راحتی در منزل این
در ادامه این مقاله با چند ایده جذاب آشنا خواهید شد که کودک شما را از خوردن هله هوله دور کرده و به خوردن غذای سالم تشویق خواهد کرد. اکثر این خوراکی‌ها کودک شما را تا مدت زمان نسبتا طولانی سیر نگه خواهد داشت و انرژی کافی برای آن‌ها را فراهم خواهد کرد.
ادامه مطلب
 
برای این پست آموزش طرز تهیه لوکوم پرتقالی خوشمزه یک دسر ترکیه ای خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش شیرینی پزی این پست را دنبال کنید.
مواد مورد نیاز برای طرز تهیه لوکوم دسر ترکی :

  آب پرتقال
    ۲ لیوان

  شکر
   ۱ استکان

  نشاسته
   ۲ قاشق غذاخوری سر پر

  وانیل
   نوک قاشق

  کره
   ۱ قاشق

  پودر نارگیل
   ۱ لیوان


ادامه مطلب
 
طرز تهیه کشک و بادمجان
کشک و بادمجان
کشک و بادمجان یکی از غذاهای اصیل و قدیمی ایرانی است که به عنوان یک غذای حاضری بسیار خوشمزه شناخته می شود. این غذای خوشمزه از بادمجان ، کشک ، پیاز و سیر تهیه می شود و به همراه نان سرو می شود.
با مقدار موادی که در این دستور آشپزی قرار گرفته است می توانید برای ۴ نفر کشک و بادمجان تهیه کنید. در صورتی که می خواهید مقدار کمتر یا بیشتری کشک و بادمجان تهیه کنید کافیست مقدار مواد را ضرب یا تقسیم کنید. با آموزش آشپزی ک
اشترودل گوشت و قارچ + طرز تهیه اشترودل گوشت خوشمزه خانگی
اشترودل گوشت طرز تهیه اشترودل گوشت و قارچ آموزش اشترودل گوشت خوشمزه خانگی روش تهیه اشترودل گوشت مجلسی دستور پخت اشترودل گوشت با خمیر کافکا در این مطلب قصد داریم طرز تهیه یک غذای خوشمزه و لذیذ را به شما آموزش دهیم . یکی از انواع اشترودل ، اشترودل با گوشت می باشد که طعم بسیار دلپذیری نیز دارد.
مواد لازم برای تهیه اشترودل گوشت
 

گوشت چرخ کرده
۵۰۰ گرم

قارچ
۵۰۰ گرم

پنیر موتزارلا
۲۵۰ گرم
“شیرینی نسکافه ای” را اگر در قالب های شکل دار بزنید می توانید از نظر ظاهری این شیرینی را خوشمزه تر کنید.شیرینی های خشک برای مهمانی ها بسیار فوق العاده می باشد و علاوه بر این ، این شیرینی ها مکمل بسیار خوشمزه ای در کنار یک چای برای عصرانه هستند.
همراه ما باشید تا برای شما طرز تهیه شیرینی نسکافه ای خانگی را آموزش دهیم :
ادامه مطلب
طرز تهیه خمیر پیتزای خانگی
خمیر پیتزا نوعی نان مخصوص است و در پخت همه پیتزاها از این خمیر استفاده می شود. اینکه خمیر پیتزایی که درست می کنید خوشمزه تر باشد و بافت نرم و لطیفی داشته باشد خیلی مهم است و به جذابیت ظاهری و طعم پیتزای شما تأثیر زیادی خواهد گذاشت. ما در این آموزش آشپزی بارونک، طرز تهیه نوعی خمیر پیتزا خوشمزه را برایتان آماده کرده ایم که به ساده ترین و راحت ترین روش ممکن طرز تهیه خمیر پیتزا می باشد. توجه کنید ما در آموزش، از شیر هم د
رمز و راز تهیه ترشی های خوشمزه
ترشی یکی از مخلفات خوشمزه و دلخواه برای انواع غذاهای ما ایرانیان است. اگر می خواهید ترشی های خوشمزه درست کنید این مطلب را از دست ندهید.
خلوص سرکه
سرکه ترشی باید خوب و خالص باشد، بهترین نوع آن سرکه ای است که از انگور، کشمش و سیب تهیه شود.
جوشاندن سرکه
چون یکی از دلایل کپک زدن ترشی ها، ناخالص بودن ترشی هاست، بنابراین بهتر است سرکه را قبل از استفاده به مدت چند دقیقه جوشانده و پس از سرد شدن استفاده کنید.

ادامه مطلب
مجموعه لوح هوشمند زبان انگلیسی کودک

اولین مجموعه لوح هوشمند زبان انگلیسی کودک با دو لهجه امریکن و بریتیش در 20 مرحله آموزش همراه با آزمون های هوشمند 4 لوح هوشمند آموزشی   ویژگی های منحصر به فرد: آموزشی با نام و تصویر کودک شما اعلام زمان خواب و تغذیه به کودک غیر فعال شدن نرم افزار در ساعات دلخواه والدین قابلیت اعنبار دهی و اهداء لوح تقدیر ( لوح تقدیر در پایان دوره با نام و عکس کودک قابل پرینت می باشد ) تبریک روز تولد کودک و تمامی مناسبت های
برگزاری جشن تولد یکی از آداب و رسوم قدیم ایرانیان بوده است . محل برگزاری تولد مهم نیست که در خانه باشد یا قصد برپایی تولدی مجلل را داشته باشید شما عزیزان با انتخاب یک خدمات مجالس مناسب می توانید جشن تولدی متفاوت را تجربه کنید .
همانطور که می دانید جشن تولد بزرگسالان با جشن تولد کودکان فرق دارد . امروزه بسیاری از افراد برگزاری مراسمات خود را به موسسات خدمات مجالس می سپارند . 
برگزاری جشن تولد برای بزرگسالان باید متناسب با سن و سال آن ها برگزار
شیر مادر یا شیرخشک تنها غذایی است که نوزاد به آن احتیاج دارد. آکادمی اطفال آمریکا توصیه می کند که کودکان باید به مدت شش ماه پس از تولد، به صورت انحصاری از شیرمادر تغذیه شوند.
اما در سنین ۴ تا ۶ ماهگی، بیشتر نوزادان آماده هستند که غذای جامد را به عنوان مکمل تغذیه با شیر مادر یا شیرخشک شروع کنند. در این مدت نوزادان به طور معمول از زبان خود برای هل دادن مواد غذایی به سمت بیرون استفاده نمی کنند و سعی می کنند که هماهنگی و تعادل دهان و گلوی خود را برا
زرشک پلو با مرغ مجلسی درست کنید حرفه ای و خوشمزه
زرشک پلو یکی از خورشت های لذیذ و خوشمزه ای است که در این بخش از آشپزخانه نمناک قصد داریم روش پخت آن را آموزش دهیم.
همانطور که می دانید زرشک پلو با مرغ یکی از محبوب ترین غذاهای ایرانیان است که اکثرا در مراسمات خاص و مهم خود مثل مراسم عروسی یا مراسم ختم از آن استفاده می کنند برای آنکه با روش پخت این غذای خوشمزه به روش کامل و ساده آشنا شوید در این مطلب از آشپزخانه نمناک ما را همراهی کنید.
طرز تهی
اشترودل گوشت و قارچ + طرز تهیه اشترودل گوشت خوشمزه خانگی
اشترودل گوشت طرز تهیه اشترودل گوشت و قارچ آموزش اشترودل گوشت خوشمزه خانگی روش تهیه اشترودل گوشت مجلسی دستور پخت اشترودل گوشت با خمیر کافکا در این مطلب قصد داریم طرز تهیه یک غذای خوشمزه و لذیذ را به شما آموزش دهیم . یکی از انواع اشترودل ، اشترودل با گوشت می باشد که طعم بسیار دلپذیری نیز دارد.
مواد لازم برای تهیه اشترودل گوشت
 

گوشت چرخ کرده
۵۰۰ گرم

قارچ
۵۰۰ گرم

پنیر موتزارلا
۲۵۰ گرم
صفات ارثی پدر : زمانی که شما مشتاقانه منتظر به دنیا آمدن فرزندتان هستید، ممکن است برای شما و اطرافیان هم این سوال به وجود بیاید که فرزند شما بیشتر شبیه چه کسی است پدر یا مادر ؟
اکثر مردم در مورد رنگ چشم و وزن نوزاد پس از تولد سوال می‌پرسند، اما موارد دیگری مانند رنگ مو و….. وجود دارد. حتما می‌دانید بعضی از صفات ارثی هستند و از والدین به فرزندان به ارث می‌رسند.
صفات ارثی که کودک از پدر خود به ارث می برد
در ادامه به ۷ صفت اشاره می‌کنیم که کودک اح
در بحث ضربه به دندان‌های کودکان همیشه طبیعت فعالی کودک به عنوان عامل
اصلی بیان شده‌است. واضح است با شروع فعالیت‌های کودک از همان ماه‌های
ابتدایی تولد مراقبت بیشتری در جهت جلوگیری از آسیب‌های ناشی از افتادن
باید انجام شود. اکثر والدین حتی قبل از تولد کودک متوجه این مسئله هستند و
با تهیه تخت خواب مخصوص کودک، کالسکه‌های دارای نوار‌های نگهدارنده و
صندلی مخصوص و … جهت پیشگیری از انواع صدمات ناشی از افتادن پیش بینی‌های
لازم را انجام دا
مواد لازم کوکوی شوید باقالی :باقلا سبز پخته شده  ۲ پیمانهپیاز سرخ شده  ۲ قاشق غذا خوریآرد  ۲ قاشق غذا خوریتخم مرغ  ۲ تا ۳ عددشوید خرد شده  ۴ قاشق غذاخوریپنیر فتا  ۳۰ تا ۴۰ گرم کاملا اختیارینمک فلفل پودر سیر و زردچوبه  به میزان لازم
ادامه مطلب
زمانى که کودک شروع به گفتن "من،من" میکند یعنى خودم میخواهم انجام دهم به این معنیست که کودک در حرکت بسوى استقلال است .
مسلما در ابتدا همه کارها را اشتباه انجام میدهند و برخورد والدین تاثیر تعیین کننده ایى در اعتماد بنفس کودک دارد.
اگر به او بگوییم نکن، بده، بشین، دست نزن تو نمیتونى، به جاى آنکه به او بیاموزیم و مراقبش باشیم کودک به این نتیجه میرسد که من ناتوان و ابله هستم و نمیتوانم.
 
لوازم دکوراسیون جشن تولد دخترانه، پسرانه، کودک و بزرگسال
تولد آغاز هر فرد است. آغازی برای خود. در این روز باید بهترینها را رقم بزنیم.برای این کار باید تمام تشریفات و کارهایی که برای سرو و پذیرائی می خواهید انجام دهید را مشخص کرده و لوازم مهمانی تولد را انتخاب کنید.
تزئین خانه یا مکانی که برای برگزاری جشن تولد در نظر گرفته اید یک کار هیجان انگیز و جذابی است که از انجام آن همه لذت می برند.
مهم ترین کاری که باید به آن دقت شود و تمام تزئینات بر پ
 تمایل به پخت غذاهای سنتی همچون واویشکا گیلانی، میرزا قاسمی شمال، قلیه ماهی جنوبی و … داشته باشید، قطعا از پخت و سرو کشک بادمجان سمنان نیز لذت خواهید برد. کشک بادمجان یکی از دسته غذاهای پر کالری، سنتی و بسیار خوشمزه است که طرز تهیه بسیار ساده ای داشته و به راحتی در منزل تهیه خواهد شد؛ اما امروز آمده ایم با یک دستور پخت کشک بادمجان مجلسی و بسیار خوشمزه، همراه با آریسته باشید
 
ادامه مطلب
چگونه اتاق کودک را تزیین کنیم؟
دکوراسیون اتاق کودک یکی از جذاب ترین قسمت های خانه است که هر پدر و مادری قبل از تولد
کودک آن را برای فرزندش تزیین می کند و بهتر است قبل از چیدن اتاق کودک به این نکات توجه کنید.
اتاق کودک، به عنوان یکی از محل هایی است که کودک شما در آن تردد زیادی دارد و زمان بیشتری را
در آن می گذراد. به همین خاطر باید در تزیین آن دقت لازم را داشته باشید.
روانشناسان و مشاوران کودک همیشه در مطالبی که ارائه می دهند به این نکته اشاره کرد
هیچ پدر و مادری نیست که عاشق دنیای زیبا و فانتزی دختر بچه‌اش نباشد. دختر بچه‌ها دنیای زیبائی برای خود خلق می‌کنند. از میهمان‌های خیالی و با نمک در عروسک بازی های‌شان تا مراقبت از عروسک‌های زیبای کاراکتر کارتونی مورد نظرش همچون یک کودک! دنیای کارتونی دختر بچه‌ها هم همچون پسر بچه‌ها بسیار متنوع است.
این موضوع به ما در هنگام برگزاری جشن تولد آنها بسیار کمک می‌کند. اگر قصد برگزاری یک تولد به یادماندنی برای فرزند دلبند خود را دارید؛ می‌تو
دستور پخت مربای  گلابی خوشمزه و دلپذیر
گلابی یکی از میوه های بسیار خوشمزه است که سرشار از ویتامین های C, E, کلسیم, منیزیم و آهن است.اگر تا حالا به حال از این میوه خوشمزه مربا درست نکرده اید, توصیه میکنم حتما یکبار امتحان کنید.
مواد لازم  مربای گلابی :
شکر : 1 کیلو
گلابی تازه: 1 کیلو
آب:   به مقدار لازم
 
 
ادامه مطلب
 پخت 6 نوع کیک ساده و خوشمزه 
در این بخش انواع کیک های‌ ساده و خشومزه راکه خیلی سریع و با مواد کم ارزان تهیه می شود را اموزش دادیم ودر آخر به
نکاتی مهم درباره پخت کیک پاسخ داده ایم. برای پختن این کیک های‌ خوشمزه همراه ما باشید.
با نکاتی که در آخر توضیح داده شده حتما یک کیک پز درجه یک خواهید شد.
ادامه مطلب
راهنمای انتخاب تم تولد در کرمان
 
 
 
راهنمای انتخاب تم تولد و تاثیرگذاری آن در جشن های مامدت ها است که از شکل سنتی برگزاری مراسم جشن تولدها فاصله گرفته ایم و دوران جدیدی در برپایی جشن تولد کودک، نوجوان و بزرگسال آغاز شده است. با ظهور عصر جدید برگزاری مراسم تولد، عناصر تازه ای نیز به این جشن ها راه یافتند. به واقع پربیراه نیست که بگوییم؛ همین عناصر رنگ و بوی تولدهای ما را تغییر داده و به آن ها رنگ و لعاب دیگری بخشیدند. تم تولد یکی از همین فاکتو
 
فلافل در اصل غذای بومی کشورهای شرقی دریای مدیترانه و خاستگاه اصلی آن کشور لبنان است. اما خاستگاه آن به زمان امپراطوری فرعون‌ها در مصر باستان برمی‌گردد. می‌دانستید فلافل یکی از محبوب‌ترین فینگر‌فودهای دنیاست؟ یکی از خوشمزه‌ترین سبک‌های فلافل درست کردن آن به روش لبنانی‌هاست که اتفاقا آبادانی‌ها هم به همین سبک فلافل را درست می‌کنند. فلافل اصل لبنانی و آبادانی را معمولا با نخود یا باقلا سبز و یا مخلوطی از هر دو درست می‌کنند. با ما با
جشن تولد کودک
جشن تولد ها همیشه یکی از شاد ترین و شیرین ترین خاطرات دوران کودکی است که تنها با فیلمبرداری و عکسبرداری میتوان لحظات شیرین و جذابش را ثبت و ماندگار کرد .
در آینده که فرزندتان بزرگ و بالغ میشوند میتوانید با نشان دادن آلبوم کودکی شان به آنها خاطرات خوب گذشته رو برایشان مرور کنید .
اما مسئله ای که وجود دارد این است که اصولا والدین در گرفتن عکس های کودکانشان کمی وسواس به خرج میدهند و میخواهند همیشه عکس فرزندانشان بهترین باشد . 
بیشت
توضیحات درباره موسیقی کودک با نگرش ارف – شول ورک برای رده سنی 3 سال به بالا
نگرش ارف شول ورک که شاید در ایران به اسم «ارف» به گوشتان خورده باشد یک رویکرد آموزش موسیقی است بر پایه عناصری که در زندگی طبیعی هر کودک اتفاق می افتد از جمله شعرهای کودکانه ، متل ها ، قصه ها ، بازی ها و جست و خیز های کودکانه ، آوازها و هنرهای دیگری که از فرهنگ بومی هر منطقه می آید و از این عناصر به عنوان ساخت مایه های اصلی آموزش موسیقی به روشی غیر مستقیم و خلاقانه استفاد
زرشک پلو با مرغ مجلسی درست کنید حرفه ای و خوشمزه 
زرشک پلو یکی از خورشت های لذیذ و خوشمزه ای است که در این بخش از آشپزخانه نمناک قصد داریم روش پخت آن را آموزش دهیم.
همانطور که می دانید زرشک پلو با مرغ یکی از محبوب ترین غذاهای ایرانیان است که اکثرا در مراسمات خاص و مهم خود مثل مراسم عروسی یا مراسم ختم از آن استفاده می کنند برای آنکه با روش پخت این غذای خوشمزه به روش کامل و ساده آشنا شوید در این مطلب از آشپزخانه نمناک ما را همراهی کنید.

ادامه
برای این پست آموزش طرز تهیه شیرینی نارگیلی خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید

مواد لازم شیرینی نارگیلی
آرد :: 1 پیمانه و 2 قاشق سوپخوری
شکر :: دو سوم پیمانه
کره :: نصف پیمانه
پودر دارچین :: 1 قاشق چایخوری
تخم مرغ :: 1 عدد
نمک :: 1/8 قاشق چایخوری
پودر نارگیل :: 1 پیمانه
نارگیل رنده شده :: برای تزئین

ادامه مطلب
روز 30 دیماه 1398 از راه رسید و این روز مصادف بود با تولد سه سالگی کیان و کیانا ( دوقولوها ) .
کیان و کیانا به همراه داداش کوچولو ( کیهان ) اومده بودن خونه باباجان و مامانی و شب رو خونه باباجان جشن تولد گرفتن . عمه ها و عمو ها هم بودن . مامانِ دوقولوها شب قبل با عمه اکرم هماهنگ کرده بود واسه کیک جشن تولد و کیک جشن تولد رو عمه اکرم درست کرده بود به همراه ژله های خوشمزه . البته خامه ها رو رفته از قنادی خریده ...
*
 
این هم کیک جشن تولد دوقولوها ... چقدر قشنگ شد
مهم نیست که شما متاهل هستید یا مجرد، ماکارونی همیشه یک انتخاب نجات بخش بوده است با این سه نکته حرفه ای برای خوشمزه تر شدن ماکارونی پیروزی قطعی از آن شماست
اینجا نکات  آسان برای اینکه ماکارونی و یا اسپاگتیتان خوش مزه و خوش طعم تر بشود را برایتان آماده کردیم.

ادامه مطلب
 بهداشت را رعایت کنید: قبل از اولین تغذیه، بطری ها را طبق دستور بسته بندی بشویید یا استریل کنید.
شیر را گرم کنید: برای گرم کردن شیر مادر یا شیرخشک از یک بطری گرم یا آب گرم استفاده کنید. (از ماکروفر استفاده نکنید). قبل از تغذیه کودک، کمی از شیر را روی قسمت داخلی مچ دست امتحان کنید.
به علاقه ی کودک خود اهمیت دهید: اگر کودک شما شیر گرم دوست ندارد ، می توانید آن را کمی سرد کنید یا دمای آن را به دمای اتاق برسانید.
کودک را در یک مکان راحت قرار دهید: یک مکا
شاید گربه ها هم دوست داشته باشند که یک مهمانی بگیرند یه میز پر از خوراکی های متنوع و خوشمزه گربه ایی برای دوستانشان بگذارند نوشیدنی سرو کنن و حتی بعد از یک آتیش بازی و فشفه بازی با دوستاشون عکس بگیرند و در شبکه اجتماعی مخصوص گربه ها به اشتراک بزارن.
شاید دقیقا ندونید که تولد گربه simoncat.ir/گرفتن-جشن-تولد-برای-گربه/  چه چیزی میخواد ولی سایمون کت اینو میدونه.
مهم ترین وسیله ای که شما باید برای بچه گربه خود تهیه کنید جای خواب است . بچه گربه های نوزاد
روانشناسی نقاشی کودکان
 
کودکان از طریق نقاشی های خود، نظرات و تفسیرهایشان را بیان می کنند‎
 
روانشناسی نقاشی کودکان و خردسالان بسیاری از حرفه ای ها را در زمینه آموزش و پرورش جذب کرده و علاقه مند می کند.
محققان، روانشناسان، معلمان و والدین تحقیقات مختلفی را برای روشن ساختن مفهوم و تفسیر نقاشی های کودکان انجام داده اند.
از طریق بررسی و تحلیل نقاشی کودکان ، می توان بینش آنها را در مورد توسعه اجتماعی / احساسی، فیزیکی و فکری هر کودک به دست آورد.
وارمر نوزاد وسیله ایست جهت تامین گرمای مکمل مورد نیاز نوزاد در بدو تولد .
دارای تختی است جهت قرار گرفتن نوزاد بر روی آن هستند و گرما معمولا از بالا به صورت تابشی بر بدن نوزاد تابیده می شود و دستگاه دارای سنسور دما بوده و اغلب به صورت اتومات کنترل می شود. این تخت دارای دسترسی آسان به بیمار بوده که درصورت نیاز ، تیم پزشکی به آسانی به کودک دسترسی خواهند داشت و اقدامات اورژانسی را به راحتی انجام خواهند داد و کودک را از مرگ احتمالی نجات خواهند داد.
زرشک پلو با مرغ مجلسی درست کنید حرفه ای و خوشمزه 
زرشک پلو یکی از خورشت های لذیذ و خوشمزه ای است که در این بخش از آشپزخانه نمناک قصد داریم روش پخت آن را آموزش دهیم.
همانطور که می دانید زرشک پلو با مرغ یکی از محبوب ترین غذاهای ایرانیان است که اکثرا در مراسمات خاص و مهم خود مثل مراسم عروسی یا مراسم ختم از آن استفاده می کنند برای آنکه با روش پخت این غذای خوشمزه به روش کامل و ساده آشنا شوید در این مطلب از آشپزخانه نمناک ما را همراهی کنید.
طرز ته
 
طرز تهیه کتلت مرحله به مرحله
کتلت از غذاهای ایرانی خیلی ساده و خوشمزه است که تقریباً همه آن را دوست دارند. گرچه انواع دیگری از کتلت هم داریم که قبلاً تعدادی از آنها آموزش داده شده اند، رایج ترین نوع آن با گوشت چرخکرده، پیاز و سیب زمینی تهیه میشود. حتماً شما هم متوجه شده اید که طعم کتلت هر آشپزی کمی تفاوت دارد و بعضی خوشمزه تر و به اصطلاح خوش خوراکتر هستند. دلیل آن هم استفاده از مواد جانبی و ادویه های مناسب و رعایت ترفندهای ساده ای است که به
تغذیه کودک
دستور پخت غذای کمکی مقوی و خوشمزه را با طرز تهیه برای شما اینجا جمع آوری کرده ایم . این غذاهای کمکی بسیار مقوی و همچنین موجب وزن گیری کودک شما می شود و مادران می توانند غذا و طرز تهیه غذا را اینجا پیدا و برای کودک خود درست کنند. درست کردن این غذاها بسیار ساده اما خوشمزه و مقوی برای کودکان می باشد.در اینجا چند دستور تهیه غذای خانگی و مقوی برای درست کردن غذا و سوپ برای کودکان از ۷ تا ۱۲ ماهگی را آورده ایم. از ۶ ماهگی به بعد کودک علاوه بر
آموزش درست کردن شله زرد در سه سوت
شله زردی دسری خوشمزه و شیرین است که شاید اکثر ما آن را به عنوان نذری خورده باشیم ، یکی از دلایلی که این غذا به عنوان نذری طبخ می شود شیوه پختن و طرز تهیه آسان آن است که در چند دقیقه بدون هیچ فنون پیچده ای یک شله زرد خوشمزه و دلچسپ را تهیه نمایید.
  مواد لازم شله زرد

مواد لازم
اندازه

برنج نیم دانه
2لیوان

شکر
4 پیمانه

آب
12 لیوان

کره گیاهی
50 گرم

زعفران
1 مثقال

گلاب
1 استکان

روغن مایع
1 قاشق

پودر دارچین
مقداری

خل
مهارت‌های ارتباطی در کودکان
کودک در مراحل مختلف رشدی به گونه‌های متفاوتی با محیط پیرامون خود ارتباط برقرار می‌کند. از رفتارهای ارتباطی غریزی مثله مکیدن، گریه کردن در بدو تولد تا؛ به کار بردن مهارت‌های پیچیده‌تر کلامی و… در روان‌شناسی کودک نیز یادگیری مهارت ارتباطی بسیار ضروری است؛ زیرا کودک به وسیله دست‌یابی به این مهارت‌ها می‌تواند به نحوی مؤثر، با محیط و دیگران ارتباط برقرار کند؛ و باعث بروز واکنش‌های سازنده در اطرافیان شود. یا
سندروم کودک تکان خورده یک آسیب مغزی جدی است که به علت تکان دادن شدید نوزاد یا کودک نوپا ایجاد می‌شود. این آسیب سلول‌های مغزی کودک را تخریب می‌کند و مانع از این می‌شود که اکسیژن کافی به آن‌ها برسد. از آنجایی که سندروم کودک تکان خورده ناشی از سوءرفتار است؛ نوعی کودک آزاری نیز محسوب می‌شود که می‌تواند به آسیب دائمی مغز یا مرگ منجر شود. بروز این سندروم از طریق آموزش به والدین و اطرافیان قابل پیشگیری است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه ت
رشد کودک: ماه اول تا سوم
در این ماه‌ها رشد قدی و وزنی کودک بسیار
سریع است. روند رشد کودک در این ماه‌ها مشابه رشد سریعی است که طی یک ماه
اول داشته است. در این ماه کودک بین 2.5 الی 3.8 سانت رشد قدی و در حدود
907 گرم رشد وزنی خواهد داشت. این اعداد تنها نشان‌دهنده میانگین مورد
انتظار هستند و امکان آن وجود دارد که روند رشد کودک شما آرام‌تر یا
سریع‌تر باشد و یا در مقطعی رشد او به طور ناگهانی زیاد شود. اگر در سن 6
هفتگی کودک شما بیش‌ازحد بی‌قرار است یا
 
قانون ارتعاش چیست؟ | ارتعاش در قانون جذب | قانون ارتعاش | ارتعاش  | بالا بردن ارتعاش | ارتعاش فکری چیست؟
 
بهترین روانشناس کودک ارومیه | بهترین روانشناس کودک سنندج | بهترین روانشناس کودک کرمانشاه | بهترین روانشناس کودک ایلام | بهترین روانشناس کودک اهواز | بهترین روانشناس کودک خرم آباد
بهترین روانشناس کودک اصفهان | بهترین روانشناس کودک یزد | بهترین روانشناس کودک سمنان | بهترین روانشناس کودک اراک | بهترین روانشناس کودک همدان | بهترین روانشناس
طرز تهیه ژله مینیون مخصوص تولد کودک
طرز تهیه ژله مینیون :
اول ژله بلوبری رو تو یه لیوان آبجوش حل میکنیم و میریزیم تو طرف سرو بعد که خودشو گرفت کاسترد و اماده میکنیم و میریزیم روش واسه موهاشونم شکلات تخته ای رو و بنماری کردم بعد اونجوری فرفری ریختم رو یه سینی و گذاشتم فریزر وقتی که گرفت گذاشتم رو کاستردچشماشونم با ماژیک کشیدم
ادامه مطلب
تولد!!!
نمی تونستم تا مدت ها این اتفاق رو درک کنم!!
اما اتفاقه قشنگیه، خییییلی، توی این اتفاق، عاشق خدا میشی
تولد یه انسان، خیییلی قشنگه .. 
وقتی قدر این تولد رو بدونی، توی دنیا فقط عاشق خدا میشی ..
 
غلام همت آنم که زیر چرخ کبود
ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست
 
چه گویمت که به میخانه دوش مست و خراب
سروش عالم غیبم چه مژده‌ها دادست
 
که ای بلندنظر شاهباز سدره نشین
نشیمن تو نه این کنج محنت آبادست
 
خدایا در خودم، هر روز تولدی و تولدی و تولدی از تو می خو
 
فلافل در اصل غذای بومی کشورهای شرقی دریای مدیترانه و خاستگاه اصلی آن کشور لبنان است. اما خاستگاه آن به زمان امپراطوری فرعون‌ها در مصر باستان برمی‌گردد. می‌دانستید فلافل یکی از محبوب‌ترین فینگر‌فودهای دنیاست؟ یکی از خوشمزه‌ترین سبک‌های فلافل درست کردن آن به روش لبنانی‌هاست که اتفاقا آبادانی‌ها هم به همین سبک فلافل را درست می‌کنند. فلافل اصل لبنانی و آبادانی را معمولا با نخود یا باقلا سبز و یا مخلوطی از هر دو درست می‌کنند. با ما با
پرستار کودک
خدمات پرستار کودک در منزل
بسیاری از خانواده های شاغل که در ساعت هایی از شبانه روز به خاطر مشغله های کاری یا هر دلیل دیگری فرصت کافی برای رسیدگی به امور فرزندان خود ندارند از شخصی تحت عنوان پرستار کودک برای مراقبت از کودکان خود کمک می گیرند و این شخص با هدف کسب درآمد، روزانه حداقل دو ساعت در خصوص نگه داری و آموزش کودکان از طریق بازی و سرگرمی به صورت خصوصی فعالیت می کند.
ادامه مطلب
دسر خوشمزه مشکوفی مازندرانی
در این بخش از ایران ناز طرز تهیه دسر خوشمزه و سنتی مشکوفی که اصالتی مازندرانی را دارد به شما آموزش میدهیم. به گزارش ایران ناز شما میتوانید با تهیه این دسر شیک
 و مجلسی و البته آسان ، مهمانی های خود را شیک تر برگزار کنید .دسرهای سنتی بسیاری مخصوص شهرهای مختلف ایران وجود دارد. یکی از این دسرها مشکوفی است که 
مخصوص مازندران است. این دسر یک دسر مازندرانی است. اگر به جای شیر در تهیه‌ی این دسر از آب استفاده کنید اسم دسر ش

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ربات تریدر ارز دیجیتال