نتایج جستجو برای عبارت :

بیست و نهم آذرماه نود و هشت

رئیس پلیس راه مازندران:
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳امروز جمعه ۱۵ آذرماه تا ۲ بامداد شنبه ۱۶ آذرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.
آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ امروز جمعه ۱۵ آذرماه تا ۲ بامداد شنبه ۱۶ آذرماه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.
تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز جمعه ۱۵ آذرماه در محور هراز ممنوع است.
تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ روز شنبه ۱
ستاد انتخابات کشور:
ثبت نام از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره­ مجلس از روز یکشنبه دهم آذرماه آغاز می‌شود.
ثبت نام تا پایان وقت اداری روز شنبه شانزدهم آذرماه جمعا به مدت ۷ روز به عمل خواهد آمد.
سه شنبه ، ۲۱ بان ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
این خودروساز در آذرماه توانست 40 هزار و 656 دستگاه انواع خودروی سواری و تجاری را تولید کند. این درحالی است که تولید آبان ماه امسال نیز حدود نیمی از عدد یادشده و برابر با 20 هزار و980 دستگاه خودرو بوده است.
آمار تولید امسال در ایران خودرو نشان می دهد در پایان فصل پاییز عدد تولید از 240 هزار دستگاه فراتر رفته و تعداد 243 هزار و 351 دستگاه به ثبت رسیده است.
در ماه های پایانی سال،‌ با همدلی و همراهی زنجیره تامین در تولید قطعات مورد نیاز خطوط، تولید شتاب بیش
مدارس اردبیل روز شنبه ۲ آذرماه به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل است.
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ، مدارس روز شنبه ۲ آذرماه در اردبیل، سرعین، نیر، مشکین شهر، ارشق و لاهرود فقط مقطع پیش‌دبستانی و در نمین، گرمی و انگوت پیش‌دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل است.
انتهای پیام/ف
برف مدارس را به تعطیلی کشاند
ششمین روز قطعی اینترنت و به دنبال روزنه‌ای برای خالی کردن خودم. از دیروز مریض بودم و الآن کمی به‌تر شدم. امروز Carol را برای بار دوم دیدم، بار اول کمی بعد از انتشار دیدمش. ساعت‌ها را با موسیقی و وب‌گردی می‌گذرانم، از آرشیو موزیک لپ‌تاپ‌ام و وب‌سایت‌های داخلی به‌دردبخور. انسان به همه‌چیز عادت می‌کند.
 
00.23 جمعه اول آذرماه 98.
تمام مدتی که روی تخت دراز کشیدم از کمردرد و دردشکم به خودم پیچیدم...مقاومت بیشتر فایده نداشت انگار و باید دست به دامن ژلوفنی میگرفتم که این چندماه همدرد من بود...بخاری را روشن کردم و خزیدم زیر پتو...عقربه های لعنتی ساعت تیک تیک حرکت میکنن و من از برنامه ام عقب می اُفتم...باید دردها رو فراموش کنم،باید یا علی بگم بلند شم و فاتحه ی اطفال رو بخونم...
 
نیم ساعتم سوخت شد و رفت توی هوا...
امروز تمام امیدم از خوندن اینه که آخرشب برسه،دوشی بگیرم،مسواک بزنم،آهنگ دهه شصتی پلی کنم،برقصم و صورتم رو بند بندازم و هیچ ایده ای ندارم که چطور میتونم همه ی این کارها رو طی چهل و پنج دقیقه ای که وقت دارم انجام بدم.
 
*من از آدمی که هستم تعجب میکنم...امروز به مادرم گفتم نمیدونم به چه منبع انرژی وصلم که تمام نمیشه...امیدوارم که تمام نشه البته!
در جشن ماهانه هلدینگ دلتا که سه‌شنبه سوم دی‌ماه 98 برگزار شد آژانس 44 به عنوان آژانس برتر دلتا در آذرماه 98 معرفی شد.
جشن ماهانه هلدینگ دلتا با حضور محمد تقوی مدیر عامل این مجموعه روز سه‌شنبه سوم دی‌ماه برگزار و آژانس ۴۴ برترین آژانس دلتا در آذرماه ۹۸ معرفی شد. آژانس‌های ۸۵۰ ، ۵ و ۲×۲ به ترتیب مقام‌های دوم،سوم و چهارم را کسب کردند.
به گزارش مجله دلتا محمد تقوی در این مراسم از تلاش و جدیت کارکنان آژانس‌های زیر مجموعه دلتا قدردانی کرد و اظه
به اطلاع دانشجویان محترم می رساند جلسه کلاس جبرانی مربوط به درس ماشین های الکتریکی 1 روز چهارشنبه 6 آذرماه از ساعت 09:30 تا 11:30 برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است کلاس فوق جبرانی بوده و کلاس اصلی درس مطابق برنامه آموزشی چهارشنبه ساعت 12 تا 13:30 برگزار خواهد شد. 
امسال دومین چلنج جامعۀ لاته آرت ایران در روز های ی دوازدهم ، سیزدهم ،چهاردهم آذرماه برگزار خواهد شد. مانند سال پیش، این چلنج با سایر مسابقات متفاوت خواهد بود تا به صورت رقابت دوستانه، باریستا ها و لاته آرتیستان دور هم جمع شویم و توانایی های خودمان را در شرایطی متفاوت بسنجیم.
ادامه مطلب
باید وصیت نامه ای داشته باشم که بنویسم روحم در آرامش نخواهد بود اگر در مراسم ختمم صدایی جز صدای "ابی" جآنم به گوش روح سرگردانم برسه...باید بنویسم تا زنده بودم خط قرآنی نخواندم پس دم رفتن با صدای قرآن ریاکارم نکنید و از یک جایی به بعد با نماز آرامش نگرفتم و به معنویت نرسیدم پس بر مرده ی من نماز مگذارید...اما،اما من با ابی شبی هزار بار عاشق شدم،خندیدم،رنج دوری کشیدم،رو به قبله رقصیدم...من با ابی زندگی کردم پس بگذارید با ابی بمیرم...
در آذرماه امسال در مقایسه با ماه مشابه سال قبل، واحدهای مسکونی با متراژ کمتر از ۴۰ متر مربع بیشترین رشد قیمت و واحدهای ۱۸۰ تا ۲۰۰ متر مربع کمترین رشد را تجربه کرده‌اند.
بازار خرید و فروش خانه در تهران در آذرماه ۹۸ نشان می‌دهد که در این ماه واحد‌های ۶۰ تا ۸۰ مترمربع با اقبال بهتری در معاملات همراه بوده است. خانه‌های ۴۰ تا ۶۰ متر مربع که به جز مناطق ۱ تا ۳ از پراکندگی نسبتا مناسبی در دیگر نقاط تهران برخوردار است، از نظر تعداد معاملات و رشد قیم
فروشنده گیاهانِ‎زینتی
اطلاعات مربوط به محل مدنظر شما برای نگهداری گیاهان خریداری‎شده را ندارد.
بنابراین در صورت عدم داشتن آگاهی‎های کافی در مورد گیاهان‎زینتی، شرایطی از نور،
دما و رطوبت و ... محل را به فروشنده بدهید تا گزینه‎های مناسب را به شما معرفی نمایند.
 
فروشنده گیاهانِ‎ زینتی اطلاعات مربوط به محل مدنظر شما برای نگهداری گیاهان خریداری‎ شده را ندارد. بنابراین در صورت عدم داشتن آگاهی ‎های کافی در مورد گیاهان‎ زینتی، شرایطی از نور، دما و رطوبت و ... محل را به فروشنده بدهید تا گزینه‎ های مناسب را به شما معرفی نمایند.
بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا ، با توجه به روند افزایشی آلاینده ها، به جز شهرستان طالقان و بخش آسارا ، در بقیه مناطق استان مهدهای کودک و تمامی مقاطع تحصیلی امروز سه شنبه بیست و ششم آذرماه در نوبت عصر نیز تعطیل شد
سه شنبه ، ۲۶ آذر ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
سلام مهربونترینم امروز بیست و. یکم آذرماه 98 یه آخر هفته خووب هست  دیشب وقتی همراه کارتو نصب کردم و دیدم حقوق برج هشت و کامل ریختن حقوقی که 3 برابر حقوق هر ماه من تو شهر خودم بود بعد از هفت سال کار کردن خیلی حس خوبی داشتم از اینکه یکی دیگه از لطفای قشنگتون رو با تمام وجود حس کردم دیشب خیلی حس خوبیه وقتی تلاش میکنی یکماه که کارتو به بهترین شکل انجام بدی بعد در قبال کار خوبت حقوق دریافت میکنی حس خیلی خوبیه هزار بار شکرت مهربونم ارزو میکنم این حال خ
به اطلاع دانشجویان محترم کارشناسی ارشد می رساند با توجه به برنامه اعلام شده برای برگزاری کلاس های مقطع کارشناسی ارشد، این هفته (25 آبان تا 1 آذرماه) هفته زوج بوده و کلاس های مربوط به دروس دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد مطابق برنامه برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است
ادامه مطلب
به گزارش خبرنگار تاریخ خبرگزاری فارس، دومین دوره مجلس شورای ملی پس از یک سال و ۴ ماه و ۲۱ روز وقفه از یکمین مجلس شورای ملی، در تاریخ ۲۴ آبان ۱۲۸۸ مطابق با دوم ذیقعده ۱۳۲۷ بازگشایی شد. این مجلس به دنبال اولتیماتوم دولت روسیه در ۳ دیماه ۱۲۹۰ منحل شد. از ۱۲۹۰ تا ۱۲۹۳، سه سال تهران و بخش شمالی کشور ایران در اشغال ارتش روس بود. سومین دوره مجلس شورای ملی ۱۴ آذرماه ۱۲۹۳ آغاز شد و بعد از یک سال و هفت روز در ۲۱ آبان ۱۲۹۴ خورشیدی تعطیل شد. 

ادامه مطلب
در پی بارش باران در اهواز و اغلب نقاط خوزستان، این استان به حالت بحرانی درآمده به طوری که به علت نبود شبکه دفع آب‌های سطحی و فرسودگی شبکه فاضلاب، ترکیبی از آب و فاضلاب وارد واحدهای مسکونی شد.
بنا بر اعلام روابط عمومی فرمانداری کلانشهر اهواز، ادارات و بانک‌های اهواز نیز به‌دلیل آبگرفتگی شدید معابر، امروز ۲۶ آذرماه تعطیل است.
سه شنبه ، ۲۶ آذر ۹۸@IrNews_24
[ویدئو ۰:۴۲]
مشاهده مطلب در کانال
مراسم 16 آذر (روز دانشجو) 
و جشن فارغ التحصیلی 
به مناسبت شانزدهم آذرماه، روز دانشجو و فارغ التحصیل شدن دانشجویان ورودی سال ۹۵، مراسم باشکوهی در دانشکده علوم قرآنی مراغه برگزار گردید.این مراسم با سخنرانی دکتر محمد سبحانی عضو هیأت علمی و مدیر گروه دانشکده و حضور پرشور اساتید، کارکنان، دانشجویان و خانواده های محترم ایشان، روز یکشنبه هفدهم آذرماه در سالن اجتماعات دانشکده برگزار شد.پخش کلیپ، اجرای نمایش، قرائت شعر و دلنوشته و اهدای هدایا و ج
سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در نخجوان روز سه شنبه طی گزارشی از لغو روادید ورود به جمهوری خودمختار نخجوان برای اتباع کشورمان خبر داد.
بنا به  این  گزارش ، از تاریخ دهم آذرماه سال جاری روادید ورود به جمهوری خودمختار  نخجوان برای اتباع جمهوری اسلامی ایران لغو می شود.
ادامه مطلب
با عرض سلام خدمت عزیزان
برنامه مشاوره فردی بدین شرح است
تذکر 1: دانش آموزان عزیز حتما راس ساعت در دفتر مشاوره حضور داشته باشند
تذکر 2: هنگام مراجعه حتما جدول ثبت فعالیت ها را همراه داشته باشید
تذکر 3: برنامه نوبت مشاوره روزهای پنجشنبه مورخ 28 آذرماه و یکشنبه 1 دی ماه متعاقبا اعلام میگردد
 
فیروزه سنگ متولدین آذرماه است. سنگ‌های دیگری مانند توپاز زرد و آبی، بریل، یاقوت سرخ و زرد و آمینیست هم جز سنگ‌های متولدین آذر هستند اما فرعی هستند. فیروزه سنگ اصلی متولدین آذر ماه است. برخی افراد بر این باورند که سنگ ماه تولد برایشان اثر سحر و جادویی مثبت دارد.
ادامه مطلب
۲۵ آذرماه در در دیدار دست اندرکاران کنگره شهدای استان هرمزگان: هر شهیدی یک نماد است؛ فرق هم نمیکند که این شهید، باسواد باشد، بیسواد باشد، کم سن باشد/ چهره شهدا را آنچنان که هست برای جوانهای امروز روشن کنید؛ این نمادها میشوند الگو برای جوان. و این به آنجا منتهی بشود که جوانها بتوانند در بین این چهره هایی که معرّفی شده اند و نشان داده شده اند، برای خودشان الگو انتخاب کنند، به آنها دل ببندند و راه آنها را دنبال کنند. این درست نقطه مقابل آن حرکتی
مستند معمای C130 پیرامون سقوط مشکوک هواپیمای فرماندهان ارتش و سپاه در ۷ مهرماه ۱۳۶۰ روز پنج شنبه ۸ آذرماه در جشنواره فیلم مقاومت در سینما عصر جدید واقع در خیابان طالقانی تقاطع وصال، در ساعت۱۵.۱۵ اکران می شود.
برای ثبت نام و دریافت بلیط می توانید در قسمت نظرات ثبت نام کنید.
مراسم 16 آذر (روز دانشجو) 
و جشن فارغ التحصیلی 
به مناسبت شانزدهم آذرماه، روز دانشجو و فارغ التحصیل شدن دانشجویان ورودی سال ۹۵، مراسم باشکوهی در دانشکده علوم قرآنی مراغه برگزار گردید.این مراسم با سخنرانی دکتر محمد سبحانی عضو هیأت علمی و مدیر گروه دانشکده و حضور پرشور اساتید، کارکنان، دانشجویان و خانواده های محترم ایشان، روز یکشنبه هفدهم آذرماه در سالن اجتماعات دانشکده برگزار شد.پخش کلیپ، اجرای نمایش، قرائت شعر و دلنوشته و اهدای هدایا و ج
مراسم هفتگی شب زیارتی حضرت سید الشهدا (علیه السلام)سخنران:حجت الاسلام و المسلمین موسی بهاءالدینی عاملیمداح:کربلایی اسماعیل سناییپنج شنبه۲۱ آذرماه ، ساعت ۲۰:۳۰کیانشهر بلوار امام رضا ع، خ ایثار ، خ ۱۱ الحدید ، پلاک ۸۷الهم عجل لولیک الفرج*هیئت فرهنگی مذهبی حسن جان(ع) اهواز*مراسم راس ساعت اعلام شده شروع خواهد شد

 
قیمت مسکن شهر تهران در دی‌ماه ۱۳۹۸ به میانگین ۱۳ میلیون و ۸۸۲ هزار تومان در هر متر مربع رسیده است.
جدیدترین گزارش ارائه شده از سوی وزارت راه و شهرسازی از قیمت مسکن تهران در دی‌ ماه امسال، نشان می‌دهد که میانگین قیمت مسکن در مقایسه با ماه گذشته ۳ درصد و در مقایسه با ماه مشابه سال گذشته ۴۲ درصد افزایش داشته است. بر اساس این گزارش، معاملات خرید مسکن پایتخت نیز در دی‌ماه امسال در مقایسه با ماه گذشته، ۱۲.۴ درصد افزایش یافت و تعداد آپارتمان‌های
سلام مهربونم 
از دیروز بدجوری دلم گرفته هرچقدر هم که فکر میکنم تا دلیلشو بفهمم متوجهش نمیشم راستش رو بخواید حس میکنم دلتنگ شما هستم خیلیی زیاد دلم یه حال خووب میخواد با شما یه خلوت قشنگگگگ پر از حس بودن شما و آروم شدن روحم و لبریز شدنش از عشق شما چقد خوبه بودنتون هییچ آرامشی تو دنیا جای آرامش حضورتونو نمیتونه بگیره ، همه آرامشای دنیا زیباییای خودشونو دارن و هر کدومشون برای نزدیکتر شدن به شما جایگاه خودشو داره مهربونم ممنونم بابت همه قشنگیه
مراسم هفتگی شب زیارتی حضرت سید الشهدا (علیه السلام)سخنران:حجت الاسلام و المسلمین موسی بهاءالدینی عاملیمداح:کربلایی اسماعیل سناییپنج شنبه۲۱ آذرماه ، ساعت ۲۰:۳۰کیانشهر بلوار امام رضا ع، خ ایثار ، خ ۱۱ الحدید ، پلاک ۸۷الهم عجل لولیک الفرج*هیئت فرهنگی مذهبی حسن جان(ع) اهواز*مراسم راس ساعت اعلام شده شروع خواهد شد

 
جدیدترین آمار وزارت راه و شهرسازی از افزایش قابل توجه تعداد معاملات در آذرماه سال 98 خبر می‌دهد؛ خبری که امید رونق در بازار مسکن را مجددا زنده کرده است.
جدیدترین آمار منتشر شده از وضعیت بازار مسکن در سال ۹۸ نشان می‌دهد تعداد کل مبایعه‌نامه‌ های ثبت‌شده در آذرماه امسال ۹ هزار و ۶۶۴ مورد بوده که نسبت به ماه گذشته رشدی بیش از ۱۳۷ درصد را تجربه کرده است.
به گزارش مجله دلتا در شرایطی که فعالان بازار مسکن افزایش تعداد معاملات را پایانی بر دوران
هوای خونه غمگین بود...هر کسی به طریقی خودش رو خواب کرد و دودش رفت توی چشم من که تازه شبم از الان شروع میشه...پهن شدم روی تخت و آهنگ"هزار و یک شب" ابی توی سرم پلی میشه و باهاش میخونم....به عکسی که پسرک رذل همکلاسیم از عقدش گذاشته نگاه میکنم و توی دلم برای دخترک زیبا غصه میخورم...بنظرم موقع تحقیق از خواستگارتون به جای مراجعه به دوست و آشنا،از همکلاسی هاش چندتا سوال بپرسین...اون دختر به ذهنش هم خطور نمیکنه ما چه چیزهایی از همسرش با همین دو چشم روی کلّه
1) یک ضرب المثل معروف است که می گوید "تر و خشک با هم می سوزند" در بحث اغتشاشات خیابانی به بهانه اعتراض به گرانی بنزین ، هم آنهایی که به حسن روحانی رأی داده بودند ( با وعده آزادی بیان و ...) و هم آنهایی که بی تفاوت بوده و در انتخابات شرکت نکردند ، مال و اموالشان از بین رفت و هم آنهایی که به وی رأی نداده بودند (بیت المال متعلق به همه مردم بوده است)
2) هیچ برهه ای از تاریخ ، اینقدر به اماکن مرتبط با ایران در کشورهای خارجی تعرض صورت نمی گرفت. به برکت دولت حس
ایران‌شناسی
 
نقشۀ استان خراسان شمالی
 
 
برداشت زعفران در فاروج. عکاس: پیمان حمیدی پور
 
 
برداشت زعفران فاروج: همه‌ساله از اواخر مهرماه آغاز تا اوایل آذرماه
 
منبع
 
 
فاروج با ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار زعفران‌کاری، در رتبۀ اول تولید خراسان شمالی
پی چندتا برگه کاغذ سفید میگشتم تا چیزی رو یادداشت کنم.دست کردم توی کشو و یکی از چنددفترچه ی رنگ و وارنگی که برای یادداشت مریض های بخش های مختلفم خریده بودم رو کشیدم بیرون...دفترچه ی بنفش رنگ...جراحی...
ورق زدم...
تخت 2:PT و INR رو پیگیری(همه ی جملات رو به خاطر عجله داشتن ناقص نوشتم)
MRIتخت 8
12ترخیص
فرشته بهادری:ESRفلان و CBCبهمان
صغری تخت 7سردرد
حسین تخت9 :def_gas_(منظورم این بوده که هنوز بعد از جراحی عملکرد روده اش برنگشته و دفع گاز و مدفوع نداشته)
عزت الله:باک
مسعود خوانساری، رئیس اتاق بازرگانی تهران، در پیامی به کنفرانس ایران گرین از آمادگی کامل اتاق تهران و بخش خصوصی ایران برای همکاری با کشورهای مختلف در زمینه تولید و تجارت غلات و محصولات کشاورزی خبر داد.
 
 کنفرانس دو روزه ایران گرین (Iran Grain) با همت اتاق بازرگانی مشترک ایران و سوئیس و با حمایت و پشتیبانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، از صبح دوشنبه 11 آذرماه 98 در محل هتل اسپیناس تهران آغاز به کار کرده است. در مراسم افتتاحیه این کنفرانس م
سلام. 
دانشجویان گرامی درس مدار الکتریکی یک. مسائل مربوط به قضیه جمع آثار و ... را از اینجا بگیرید. مسائل ۱ تا ۱۱ و ۱۶ و ۱۹ را حل کنید و تا دوشنبه آینده ۱۸ آذرماه تحویل بدهید. در همین روز، یک کوئیز از کل مسائل این فایل، برگزار می‌شود.
با آرزوی سلامتی و بهروزی
در هیچ کجا نمی توان دو فرد را پیدا کرد که خصوصیات رفتاری یکسان داشته باشند و رفتارهای هر فرد بسته به مکان و زمانی که در آن حضور دارند، بستگی دارد. 
افرادی که در ماه آذر به دنیا آمده اند دارای روحیه بسیار حساس هستند و معمولا انسان هایی وفادار هستند. افراد آذرماهی بسیار اهل گشت و گذار و تفریح هستند. 
سنگ درمانی علمی است که مدت زیادی بر روی آن تحقیقات فراوانی انجام شده است و افراد با نگه داشتن سنگ های معدنی اصل انرژی های بسیار مثبتی از این سنگ ها
یکی از ترسهام اینه که یک روز از خواب بیدار شم و ببینم حرفهام تمام شده...
 
*ظهرها که از چُرت کوتاهم بیدار میشم و میرم سمت توالت،پدر و مادرم رو میبینم که هر کدوم یک گوشه اطراف بخاری ولو شدن و لای پتو خزیدن...چند لحظه می ایستم،به این قاب نگاه میکنم،بغض میکنم و یادم نمیاد آخرین بار توی زندگیم کی انقدر راحت و بی دغدغه خواب بودم،با حال بد ناشی از حسادت و درماندگی میرم که آبی به صورتم بزنم و کارم رو ادامه بدم.من دو سال میشه که هر روز اضطراب داشتم و خوشی
دانلود سریال ایرانی مانکن قسمت 17 محصول 1398 اثری از حسین سهیلی زاده, دانلود قسمت 17 هفدهم سریال ایرانی مانکن پخش شده 25 آذرماه با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود قسمت هفدهم سریال ایرانی نمایش خانگی مانکن جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه ایرانی

ادامه مطلب
بسمه تعالی
با سلام خدمت همه همکاران و دانشجویان رشته مقدس دامپزشکی 
بنده به عنوان عضو کوچکی از این جامعه ی بزرگ از همه علاقه مندان حوزه ی علوم پایه دامپزشکی دعوت می کنم جهت هم اندیشی و ارتقای دانش علوم پایه که نقش مهمی را در علم دامپزشکی و پزشکی ایفا می کند، در چهارمین کنگره ملی علوم پایه دامپزشکی شرکت کنند.
با تشکر 
و من الله التوفیق
پارسا جهانی
19 آذرماه
   برعُمقِ دلم ، غَمَت عیان است هنوز
   غم ، آفتِ عشقِ عاشقان است هنوز
   گرچه همه مویِ من سفید است چو برف
    اما  ،  دل نازُکم  ،  جوان است  هنوز
 
                                           شاعر معاصر : داوود جمشیدیان ، متخلّص به سِتین
                                              آذرماه 1398
به مناسبت سالروز تأسیس شرکت بیمه
پاسارگاد و بزرگداشت روز بیمه از تاریخ ۷ تا ۲۰ آذرماه، بیمه پاسارگاد
تخفیف های ویژه ای را برای هموطنان گرامی در نظر گرفته است.
بـراساس گزارش های دریافـتی، خریداران
بیمه نامه های بدنه اتومبیل و همچنین آتش سوزی (واحد های مسکونی و
غیرصنعتی) می توانند با مراجعه به شعبه ها و نمایندگی های بیمه پاسارگاد از
تخفیف ویژه برخوردار شوند.
کلیه هموطنان گرامی می توانند جهت کسب
اطلاعات بیشتر و دسترسی به نشانی شعبه ها و نم
دیروز با نزدیک شدن شاخص کل به حمایت مهم، شاهد کاهش عرضه ها و افزایش تقاضا بودیم که در نتیجه آن، شاخص کل با رشد حدود 2000 واحدی روبرو شد و به وسط کانال 304000 واحدی رسید. همانطور که قبلا نیز گفته بودیم، روند کلی بازار هنوز صعودی است و بازار در حال جمع کردن انرژی لازم برای صعود بعدی است. انتظار دارم که در آذرماه، شاهد شروع روند جدید بازار باشیم. پس در فرصت باقی مانده، نسبت به اصلاح سبد خود اقدام کنید. در صورتیکه نقدینگی جدید دارید نیز میتوانید با خرید
برنامه آذر ماه 99-1398
بخش اول
سرود 
من انسانم من انسان               دو چشم دارم یک دهانیک کله پراز مو                          با مژه و دو ابرودو گوش دارم میشنوه                   دندون دارم میجوهیک دهان و یک دماغ                      اینم لبام بچه جانمن انسانم من انسان                       حرف میزنم فراواندو دست دارم توانا                            با دو تا پای پویاناخن دارم وانگشت                      جمع بکنی میشه مشتباهوشم و زرنگم                                با
محدودیت‌زدایی از اینترنت کشور آغاز شد
ساعتی پیش نت بلاکس که یک وبسایت مانیتورینگ اینترنت در دنیا محسوب می‌شود دقایقی پیش با ارسال توییتی اعلام کرد که اینترنت بین المللی در ایران در حال برقراری است و هم اکنون برخی شهرها و استان ها از جمله قسمت هایی از تهران به اینترنت  بین‌الملل دسترسی دارند.
در این توییت آمده است: در حالی که ۱۱۳ ساعت از قطعی اینترنت در ایران می گذرد اتصال اندکی برقرار شده و برخی کاربران ایرانی نیز ظاهرا گزارش داده‌اند که
سوال : اتودسک مایا
نوع سوال : تشریحی- تستی-  جای خالی-وصل کردن
شاخه : کاردانش
رشته : تصویرسازی و جلوه های ویژه ی  رایانه ای
هنرستان : کاردانش ایران
طراح : سرکار خانم  موسوی
شهرستان : سراوان
زمان : آذر 98
فایل word:دریافت
فایل pdf:دریافت
پاسخنامه:دریافت
روز شنبه شانزدهم آذرماه مراسمی به مناسبت رحلت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار گردید.
دراین مراسم حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی جعفری نکاتی درخصوص شخصیت فوالعاده حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بیان نمودند و درادامه احادیثی درخصوص ثواب زیارت با معرفت حضرت فاطمه معصومه بیان کردند و
 
 
سوال : اتودسک مایا
نوع سوال : تشریحی- تستی-  جای خالی-وصل کردن
شاخه : کاردانش
رشته : تصویرسازی و جلوه های ویژه ی  رایانه ای
هنرستان : کاردانش ایران
طراح : سرکار خانم سیده تکتم موسوی
شهرستان : سراوان
زمان : آذر 98
فایل word:دریافت
فایل pdf:دریافت
پاسخنامه:دریافت
قرار گذاشته بودم فردا به یُمن یلدا برم آرایشگاه و از پیکره ی میمون به پیکره ی انسان تبدیل بشم و الان میبینم آرایشگرم عکس یک شمع با روبان سیاه رو گذاشته پروفایلش و با این اوصاف شعورم اجازه نمیده بهش پیام بدم که برام نوبت بذاره...نکنه نامادری سفیدبرفی به زیباییم حسادت کرده:))) و با یک طلسم کاری کرده من تا آخر عمرم نتونم برم آرایشگاه?!!...امیدوارم رفع این طلسم با بوسه ی یک شاهزاده ی سوار بر اسب سفید نباشه فقط:)))
 
+امروز اوج self talking من بود و نمیتونم تو
سوال : کاربر افتر افکتس
نوع سوال : تشریحی- تستی-  جای خالی- وصل کردن
شاخه : کاردانش
رشته : تصویرسازی و جلوه های ویژه ی  رایانه ای
هنرستان : کاردانش ایران
طراح : سرکار خانم  موسوی
شهرستان : سراوان
زمان : آذر 98
فایل WORD:دریافت
فایل pdf:دریافت
پاسخنامه:دریافت
   شهیدان جامِ حق را سر کشیدند
   بسویِ  عرشِ  خالق   پر  کشیدند
   بشد حَک  نامشان  بر قلبِ  تاریخ
    نمادِ   عشق    بر   دفتر  کشیدند
 
                                         شاعر معاصر : داوود جمشیدیان ، متخلّص به سِتین
                                           آذرماه 1398
سوال : کاربر افتر افکتس
نوع سوال : تشریحی- تستی-  جای خالی- وصل کردن
شاخه : کاردانش
رشته : تصویرسازی و جلوه های ویژه ی  رایانه ای
هنرستان : کاردانش ایران
طراح : سرکار خانم سیده تکتم  موسوی
شهرستان : سراوان
زمان : آذر 98
فایل WORD:دریافت
فایل pdf:دریافت
پاسخنامه:دریافت
جراحی و اطفال رو که قرار بود بیست و چهار روزه بخونم،هجده و نیم روزه تمام کردم...امشب که قبل از دراز کشیدن توی تختم ایستادم رو به روی برنامه ی چسبیده به دیوارم و با وسواس روی جراحی خط کشیدم حس خوبی داشتم...در اون لحظه دلم نمیخواست به دو ساعت قبل ترش فکر کنم که سر تست های جراحی و مسلط نبودنم انقدر فشار روانی بهم وارد شد که از سر درماندگی سرم رو گذاشتم روی میز و چشمهام خیس شد...به خودم میگم رفرنس جراحی عوض شده و ترجمه ی به درد بخوری هم ازش در دست نیست،
دریافتعنوان: سخنرانیحجم: 15.1 مگابایتتوضیحات: استاد اسداله عشاق 
دریافتعنوان: زیارت امین اله و روضهحجم: 20.6 مگابایتتوضیحات: کربلایی سعید دالوند 
 
دریافتعنوان: زمینهحجم: 4.89 مگابایتتوضیحات: کربلایی سعید دالوند 
 
دریافتعنوان: شورحجم: 3.63 مگابایتتوضیحات: کربلایی سعید دالوند 
در تاریخ 3 آذرماه 1397 سرامیک های بین کابینت آشپزخانه تکمیل شد . سرامیک طرح آجری را انتخاب کردم و چون آپزخانه گچ سفید بود با چسب کاشی روی گچ چسبانده شد . برای بین کابینت 17 عدید سرامیک به ابعاد 30 در 80 گرفتم که در آخر دو تا اضافه آمد و چند تا هم تکه اضافه آمد . قیمت 17 تا سرامیک مبلغ 83 هزار تومان شد و این نوع سرامیک متری 20 هزار تومان بود . 
مرحله چسباندن سرامیک ها از ساعت 3/5 ظهر امروزشروع شد و حدود 5 ساعت طول کشید و ساعت 8 تمام شد . دستمزد برای چسباندن سرام
دانلود سریال هیولا در تلگرام 
نیازی به ترسیدن نیست چرا که این عنوان جدیدترین اثری است که کمدین محبوب قلب ها آقای مهران مدیری قرار در شبکه نمایش خانگی آن را تولید کند، از ویژگی های این می توان به همکاری مجدد پیمان قاسمخانی و مدیری اشاره کرد. همان کسانی که حاصل همکاری آنها شاهکار شب های برره است.
در این سریال که قرار است در 15 قسمت برای شبکه خانگی تولید شود بازیگران بسیاری حضور دارند، این مجموعه که هم اسمش و عواملش نوید یک سریال دیدنی را می دهد
سلام مهربونم امروز دوشنبه یه صبح عااالیه که پر انرژی اومدم سرکار و آماده یه شکرگزاری عاالی هستم برای امروزم
1- مهربونم سپااس بابت نعمت انرژی و حال خوووبم
2- مهربونم سپاس بابت نعمت سلامتی خودم و تمامی خانواده م 
3- مهربونم سپاس بابت وجود شما و حس آرامشی که از بودنتون در کنارم دارم.
4- مهربونم سپاس بابت حقوقی که از تلاشم دریافت میکنم و حس خوب استقلال رو دارم هزاران بار شکر
5- مهربونم سپاس بابت کمکهاتون برای خرید ماشین که تو تک تک لحظاتش حضورتون رو
نشستم و از نو برنامه ام رو نوشتم و روزهایی که save کرده بودم رو بهش اضافه کردم و لطفش این بود که فهمیدم اوضاع اون قدری که تصور میکردم خوب نیست و بازهم برنامه ی فشرده ای شد و اگر خدای نکرده چند ساعت مشکلی پیش بیاد مساوی هست با حذف درسی که باید طی اون چند ساعت میخوندم و نتیجتا بی جواب موندن اون درس توی آزمون...دوتا آزمون زنان دادم که نتیجه ی هر دو بد بود و در عجبم که هنوز هم توی هر آزمون حداقل یک یا دو غلط از سر بی دقتی دارم که غالبا همون سوالاتی هستن ک
پارک جمشیدیه
روز ملی پرنده نگری
پنجشنبه 7 آذر 98، که به روایتی به عنوان اولین پنجشنبه ی آذرماه، روز ملی پرنده نگری در ایران می باشد، به همراه دوستان خوبمان آقایان آرش حبیبی آزاد و امیرعلی افشارجم، بازدیدی از پارک جمشیدیه انجام شد. البته با حضور بابا علی فقط
 
سینه سرخ
ادامه مطلب
چهارشنبه  ٢٧  آذرماه ١٣٩٨
#استفتاء از حضرت آیت‌الله  بهجت قدس‌سرهسؤال: چگونه می‌توان حق‌الناس را ادا کرد؟حضرت آیت‌الله بهجت قدس‌سره: تا ممکن است، باید صاحبان حق را پیدا کند که حق آنها را به خودشان یا ورثه آنها برساند و در غیر این صورت از طرف آنها رد مظالم دهد، با اجازه از حاکم شرع، علی‌الاحوط.
مناسبت‌ها:  درگذشت عالم مفسر حاج شیخ محمد نهاوندی؛ ١٣٧١ق. شهادت آیت‌الله دکتر محمد مفتح؛ ١٣٥٨ش؛ روز وحدت حوزه و دانشگاه روز جهان عاری از خشونت
دکتر رضا اسمعیلی صبح روز جمعه 15 آذرماه 1398 با حضور در ستاد انتخاباتی شهر مهاباد در یازدهمین دوره انتخابات مجلس ثبت نام نمود.
دکتر رضا اسمعیلی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد و طراح و ناظر نظام مهندسی شهرستان مهاباد است. دکتر اسمعیلی دارای سوابق ریاست دانشگاه سما مهاباد، عضو هیئت رییسه نظام مهندسی ساختمان شهر مهاباد و معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد مهاباد است.
در روز جمعه دکتر رضا اسمعیلی راس ساعت 11 صبح و جمع کثیری از استادان، دانشجویان، معتمدین،
* کارگاه طراحی پرچم های شهری* به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
اساتید حاضر در کارگاه:آقایان محمد روح الامین، علی حیاتی و صابر شیخ رضایی
تهران، 28 تا 30 آذرماه ۱۳۹۷
متقاضیان جهت حضور در کارگاه با ارسال رزومه از طریق moukebart@gmail.com
و شماره تماس:021-66596932
اقدام نمایند.
*طراحی پوستر: کارگاه طراحی 3x4
* لینک فراخوان بخش کتیبه و پرچم | پنجمین جشنواره هنر مقاومت
مهلت ارسال آثار در این بخش تا یکم دی ماه۹۷
بازدید جناب آقای حسین پابرجا از شهرستان برسیر در تاریخ 27 آذرماه 97 و شرکت در جلسه هم اندیشی با مشاوران با حضور معاونت محترم پرورشی 

جلسه مشاوره با دانش آموزان رشته ادبیات پایه دوازدهم دبیرستان دخترانه حضرت فاطمه (س) شهرستان بردسیر
سلام.
دانشجویانِ گرامیِ مدارهایِ الکتریکیِ یک،
فایل اول را از اینجا دریافت کنید و از آن مسائل زیر را حل کنید. هر مسأله را از روشی که مناسب‌تر است حل کنید (نه از دو روش):
۱ و ۲ و ۳ و ۴ و ۶ و ۱۱ و ۱۴ (۷ مسأله)
فایل دوم را از اینجا دریافت کنید و مسائل زیر را حل کنید:
۱۲ و ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ و ۱۷ و ۱۸ (۶ مسأله)
مسأله‌های حل شده را روز یکشنبه ۳ آذرماه تحویل دهید.
موفق و سربلند باشید.
فیلم ایرانی گربه سیاه
پایان فیلمبرداری این اثر کی خواهد بود.
سلام عزیزان
در ابتدا برای شما آرزوی موفقیت می کنم. چونکه میدانم بسیار به دیدن فیلم و سریال علاقمند هستید. به شخصه بر این باورم برای دانلود فیلم گربه سیاه
از سایت های دانلود فیلم
شما انتخاب های زیادی ندارید. چرا که بعضی از وب گاه ها نسخه های اصلی و تاثر گذار را در اختیار شما قرار نمی دهند یا اگر هم اصلی باشد نسخه ی رایگان است که کپی راست را به چالش می کشد.
به نظرم بهتر است فیلم ها را از
یلداتون شگفت انگیز به مناسب شب یلدا از 25 تا 30 آذرماه با هر خرید 1 تیر و 5 نشون کنید
1️⃣ دریافت یک هدیه ویژه شب یلدا2️⃣ دریافت 10 امتیاز تخفیف برای خرید بعدی3️⃣ عضویت رایگان در باشگاه مشتریان VIP4️⃣ مشاوره و آموزش رایگان5️⃣ ارسال رایگان
09210135468 @SAEEDVALIDOOST @EK30IR  پیشاپیش یلداتون مبارک
جلسه قرآن هفتگی روز شنبه شانزدهم آذرماه درمنزل ابراهیم حسنی فرزند مصرحوم مصطفی حسنی برگزار گردید.
درابتدای جلسه حجت الاسلام جعفری به بیان تعدادی ازکرامات حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها پرداختند و پس از آن درخصوص شأن نزول سوره تغابنمطالبی را بیان نمودند و پس آن به ترجمه تفسیر تعدادی از آیات سوره تغابن اشاره نمودند.
ساعت از هشت شب هم گذشته. لپتاپ را روشن می‌کنم. روی صفحه‌ای که باز است، دکمۀ اف 5 را دوباره فشار می‌دهم. در این چند روز دکمۀ اف 5 لپتاپم به اندازۀ هزار کلیک پیرتر شده. دوباره اف 5 و این‌بار صفحه‌ای آشنا. گوگل دوباره رخ نشان می‌دهد. «دائماً یکسان نباشد حال دوران.»
ساعت از هشت گذشته و خوب که فکر می‌کنم، می‌بینم من هم همچون دکمۀ اف 5 لپتاپ، به اندازۀ هزار کلیک پیرتر شده‌ام. نه، فرسوده شده‌ام. فرسوده کلمۀ بهتری است. نه تنها من، که همه به اندازۀ هزا
 
به نام خداوند لوح و قلمبه لطف خداوند جلسه آذرماه در شام جمعه مورخ 1 آذر 1398 در بیت الجواد به میزبانی خانواده محترم حاج آقا خشوعی برگزار شد.
بدین وسیله از برگزاری بسیار خوب جلسه و پذیرایی مناسب آن تشکر و قدردانی مینماییمپس از تلاوت قرآن برنامه خردسالان توسط آقای و . خسروی اجرا شد. سخنران ویژه این جلسه آقای م . خسروی بودند که گزارشی از جلسه هئیت موسس فامیل در رابطه با مسایل جلسه خانوادگی بیان نمودند. قرار شد با مشارکت همه اعضای فامیل اساسنامه ا
قیمت روز زرشک - ۱۷ آذرماه ۹۸ 
 

نوع زرشک
قیمت زرشک (قیمت ها به تومان است)

قیمت روز زرشک دانه اناری درجه یک صادراتی
۶۱۰۰۰ تومان 

قیمت روز زرشک پفکی 
۷۱۰۰۰ تومان 

قیمت روز زرشک سیاه بی دانه 
 ۳۰۰۰۰۰ تومان

در مجموعه آبرام فروش زرشک در انواع زرشک پلویی، زرشک سیاه هسته دار و زرشک بی هسته و همچنین فراورده های زرشک همچون مربای زرشک انجام می شود. 
برنامه‌ریزی‌های اساسی در خصوص بهینه سازی تمام ابعاد پرورش و فرآوری زرشک به صادرات حداکثری زرشک کمک
پیرو یادداشتهای قبلی که از طریق کانال  @HESAB  اطلاع رسانی گردیده ، فایل تهیه و تنظیم فرمهای Excel  بودجه سال 1399 که به صورت هوشمند فرمول نویسی ، تهیه و آماده شده و همراه با فونتهای مورد استفاده و روش تشریحی استفاده از این فرمها برای انتشار در تاریخ هیجدهم آذرماه به بعد در کانال  @HESAB  در تلگرام ، واتساپ و سروش قرار می گیرد . معمولآ اطلاعات کانالها از زمان عضویت به بعد قابل مشاهده و دسترسی بوده و اطلاعات قبل از عضویت ممکن است قابل مشاهده و دسترسی نب
فلسفه شب یلدا
به دلیل دقت گاه شماری ایرانی و انطباق کامل آن با تقویم طبیعی، همواره و
در همه سال‌ها، انقلاب زمستانی برابر با شامگاه سی‌ام آذرماه و بامداد یکم
دی‌ماه است. هر چند امروزه برخی به اشتباه بر این گمانند که مراسم شب چله
برای رفع نحوست بلندترین شب سال برگزار می‌شود؛ اما می‌دانیم که در
باورهای کهن ایرانی هیچ روز و شبی، نحس و بد یوم شناخته نمی‌شده است. جشن
شب چله، همچون بسیاری از آیین‌های ایرانی، ریشه در رویدادی کیهانی دارد.
آغا
 
 شاهکاری دیگر در شعر و ادبیاتِ زاگرُس نشینان  :
 
       نِسَه (سایه)
 
   وِی زِه رَه وُ رِسیده خزونُم
   تیرِغم زَی وِدَر کِه نِشوُنُم
   چی نِسَه اِی نِشوُن وَس وِه دِینُم
   چه زِه اِی دل اِخوا ، مو نَدوُنُم
   تَنگ اُوِیدِه دِلُم ، آسِماری !
   داغ و دَردِ دِلُم وا دِرارِی
   خوام بِگُم مو زِه اِی حالِ زارُم
   هَی ایتَرسُم که طاقت نَیاری
   تَش نَها روزگار وِه اِی لاشُم
   عُمریه  عاشقِ او تِیاشُم
   اَر زِه تَی مو بِره وُ گُروُسه
   هر ک
دکتر شریف نجفی متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
دکتر شریف نجفی هستم، بعد از اتمام دوره پزشکی عمومی در سال ۱۳۸۲، وارد رشته تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی شده و در سال ۱۳۸۵ با کسب بورد تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز فارغ التحصیل شدم. از آذرماه ۱۳۸۵ بعنوان هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی ارتش، کار آموزشی-پژوهشی و درمانی در این رشته را شروع کردم و حاصل یازده سال فعالیت؛ مشارکت در آموزش ۳۵ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی، تالیف ۳ کتاب، ۱۰
برای پدرم ماجرای انصراف تمام دوازده رزیدنت زنان دانشگاه شیراز رو در اعتراض به ابیوز سال بالایی هاشون تعریف کردم،کمی توی فکر رفت و گفت بابا نگرانتم و من با صدای بلند خندیدم...چند دقیقه ی بعد صداش رو میشنیدم که آروم خطاب به مادرم میگفت این با یه وجب قد میخواد بره اُرتوپدی اذیتش میکنن بخدا...از توی اتاقم صدا زدم که واقعا تا الان فکر میکردین قراره نازم کنن بابا?
 
من این روزها اضطراب تمام درس های فراموش شده ام رو دارم و واقعا برای اولین بار طی این
کدال چیست ؟
سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران  Comprehensive Database Of All Listed Companies) www.codal.ir)
طبق ماده ۲ قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴)، “سازمان بورس و اوراق بهادار” در راستای حمایت از حقوق سرمایه گذاران و با هدف ساماندهی، حفظ و توسعه بازار شفاف، منصفانه و کارای اوراق بهادار و به منظور نظارت بر حسن اجرای قانون و بر اساس ماده ۷ همان قانون، اتخاذ تدابیر لازم جهت پیش گیری از وقوع تخلفات در بازار اوراق بهادار و نیز نظارت بر ا
به همت معاونت فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت فارس، هفتمین دوره از مسابقات استانی قرآن کریم ویژه طلاب، مدرسین و روحانیون اهل سنت فارس در لار برگزار شد.
به گزارش شریعت نیوز ، در این مسابقات و در بخش برادران، شرکت کنندگان در رشته‌های حفظ ۳ جزء، ۵ جزء، ۱۰جزء، ۲۰جزء و حفظ کل، قرائت ترتیل و تحقیق و رشته ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، در حضور داوران برجسته همچون استاد امیر فتح‌پور، استاد سیدرضا نجیبی، استاد سیدجواد هاشم زاده و استاد شی
افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن منوط بر وضعیت صندوق پس‌انداز یکم و تخصیص اعتبار است.
 
بنابر اعلام بانک مسکن افزایش وام خرید مسکن از محل صندوق پس‌انداز یکم منتفی است چرا که برای افزایش وام خرید مسکن باید، منابع پیش‌بینی شود. 
به گزارش مجله دلتا ابوالقاسم انارکی، مدیر عامل بانک مسکن با اشاره به اینکه افزایش سقف تسهیلات منوط به پیش بینی راهکار های تامین کسری منابع است گفت: پیشنهاداتی مبنی بر افزایش تسهیلات ۸۰ میلیون تومان که هم‌اکنون ارائه
اعلام جاده‌های برفی و بارانی‌ کشور

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اعلام اینکه برخی محورهای مواصلاتی کشور، برفی و بارانی هستند، بر لزوم رعایت موارد ایمنی از سوی رانندگان تاکید کرد.
سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، ‌ درباره وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، گفت: برابر آخرین گزارش دریافتی تا این لحظه در اکثر محورهای استان‌ اردبیل و محور اهر-کلیبر در استان آذربایجان‌شرقی بارش برف گزارش شده اس
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
param name="AutoStart" value="False">


اول اهنگو پلی کن
بعد برو پایین
نمیدونم اصن هستی
نیستی
میای
نمیای
رفت و آمد داری به اینجا یا نه
ولی من دوس داشتم اینکارو انجام بدم
که بدونی مریدان حواسشون هست :) 
دختر خوب
روز سه شنبه 27 آذرماه 97 جلسه انس با قرآن همزمان با نماز جماعت ظهر و عصر به امامت نماینده ولی فقیه و امام جمعه فارسان و با حضور ریاست آموزش و پرورش، فرماندهی منطقه انتظامی، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان و کارشناس مسئول فرهنگی و هنری آموزش و پرورش و شرکت فعال همکاران شاغل در دبیرستان دوره او.ل صدرا برگزار شد.
مقام معظم رهبری :
خودسازی، بزرگترین درس ماه رمضان
بزرگترین درس ماه رمضان، خودسازی است. اوّلین و مهمترین قدمِ خودسازی هم این است که انسان به خود و به اخلاق و رفتار خود با نظر انتقادی نگاه کند.
به هم رحم کنید تا خدای متعال به شما رحم کند. کسانی که زرنگی و هوش و امکانات و قدرت و مسؤولیت و توانایی های گوناگون فردی و اجتماعی دارند، از این توانایی ها در راه تعدّی به دیگران استفاده نکنند.
خود را بنده خدا بدانیم؛ در مقابل بقیه بندگان خدا، خود را موظّف
مقاله آموزشی زندگی نامه جلال آل احمد و آثار او
فرمت فایل DOC مایکروسافت ورد داکیومنت ( قابل ویرایش ) چکیده سال و محل تولّد 2 آذر 1302 – تهران سال و محل وفات 18 شهریور 1348 اسالم گیلان جلال آل احمد دوم ، آذرماه سال 1302 در یک خانواده مذهبی دیده به جهان گشود ، او هرگز نتواست در یک جا حتی در بستر آرامش بخش باورهای دینی ، آرام گیرد و شاید تحت تاثیر همین زندگی پرتکاپو و سرشار از مسا له







دسته بندی
زبان و ادبیات فارسی

فرمت فایل
doc

حجم فایل
37 کیلو بایت

ت
در جشن ماهانه هلدینگ دلتا که دوشنبه سوم آذرماه 98 برگزار شد آژانس 2×2 به عنوان آژانس برتر دلتا در آبان‌ماه 98 معرفی شد.
جشن ماهانه هلدینگ دلتا با حضور محمد تقوی مدیر عامل روز دوشنبه سوم آذرماه برگزار و آژانس 2×2 برترین آژانس دلتا در آبان‌ماه 98 معرفی شد و آژانس‌های  850 ، 44 و 5 به ترتیب مقام‌های دوم،سوم و چهارم را کسب کردند.
به گزارش مجله دلتا محمد تقوی در این مراسم از تلاش و جدیت کارکنان آژانس‌های زیر مجموعه دلتا قدردانی کرد و اظهار داشت: دلتا
دبیر ستاد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی
گفت: آمار انصراف داوطلبان مازنی از گردونه رقابت‌های انتخاباتی به ۳۹ نفر
رسید.....

به گزارش شمال نیوز، مهدی محمدی افزود : براساس آمار بیشترین داوطلبان
انصرافی از رقابت های انتخاباتی مجلس یازدهم در مازندران  با ۱۰ نفر مربوط
به حوزه انتخابیه شهرستان نوشهر و چالوس است که در این حوزه ۴۶ نفر برای یک
کرسی نمایندگی در مجلس ثبت نام کردند.به گفته وی از بین داوطلبان انصرافی ۳۸ نفر مرد و یک نفر زن ا
باشگاه خبرنگاران: در لایحه بودجه سال آینده مبلغ عیدی کارکنان حدود یک میلیون و 200 هزار تومان و افزایش حقوق آن ها به طور متوسط 15 درصد تعیین شده است.
دولت لایحه بودجه سال آینده را نیمه آذرماه به مجلس می برد و بر این اساس چندی پیش بخشنامه مربوط به پیش بینی بودجه را به دستگاه ها ابلاغ کرد. به تازگی نیز ضوابط مالی تنظیم لایحه بودجه اعلام شده است. 
بر این اساس مبلغ پاداش پایان سال (عیدی) در بودجه سال آینده حدود یک میلیون و 200 هزار تومان پیش بینی شده است.
محیط کاری جدید:
من هم یک بنده خدا هستم که ممکنه اخلاق و روحیات بد هم درونم باشه پس هیچگاه یک طرفه به همه نگاه نمیکنم
 
تو یک چند ماهه خیلی تحقیق و البته زیرابی رفتم که ببینم اطرافم چی میگذره. گاهی انقدر پیش رفتم که با عرض پوزش تا خصوصی ترین چیزهای همکارام مطلعم( میدونم کارم اصلا درست نبوده) اما بگذارید که بگم چرا تا این حد پیش رفتم.
من از لحاظ سن از همه کارمند های شرکت کوچکتر و قطعا کم تجربه تر و به همین خاطر همیشه یک سری میان و منو نصیحت میکنم و خ
بسمه تعالی
در سال گذشته تعدادی از فیلم های آموزشی اینجانب بر روی سایت کانون قرار گرفت. تمام مطالب زیست شناسی دهم یک دور کامل از روی سایت کانون قابل مرور و دوره است. همچنین تا نیمسال اول زیست شناسی یازدهم قابل مشاهده است.

 البته من این مژده رو میدم که فیلم های با کیفیت بیشتر، نکات ترکیبی و تست های حرفه ای و مدت زمان بیشتر به زودی در راهه! ویدیو های آموزشی منو به زودی در سایت کانون، تماشا، آپارات و اینستاگرام خواهید دید. نظرات شما و بازخوردهای ش
معرفی ابعاد شخصیتی علامه محمدتقی جعفریو رونمایی از ویراست جدید ترجمه و تفسیر نهج البلاغهاثر علامه محمدتقی جعفریبا سخنرانی استاد فاطمی نیا
زمان: دوشنبه ۱۸ آذرماه ساعت:۱۹ الی ۲۱
مکان: بزرگراه شهید چمران، پل مدیریت، دانشگاه امام صادق علیه السلامتالار آیت الله مهدوی کنی قدس سره


 
تلگرام:
https://t.me/FATEMINIYA_IR 
سروش:
http://sapp.ir/fateminiya 
اینستاگرام:
https://www.instagram.com/fateminiya_ir/ 
ایتا:
https://eitaa.com/fateminiya_ir
✅صفحه توییتر:
https://twitter.com/OstadFateminia 
 
سلام گلم!
امشب نمیدونم چرا به یاد گذر زمان افتادم،زمان مثل برق و باد می گذره. کاش میشد زمان را نگه داشت یابه عقب برگردوند.گذر زمان از من سریع رد میشه و من نمی فهمم چطور آبان ماه آذر رسید و آذرماه داره تموم میشه کم کم.  خدا کمکمون کنه عزیزم که درست از لحظاتمون استفاده کنیم
بریم سراغ خاطره معروف امشب:
از چند قدم جلوتر دیدم خانمی محجبه میاد به سمتم 
 بهتر از من حجاب داشتن
و اما ماجرای این خانوم 
بهشون گفتم سلام می تونم چیزی بگم؟
دیدم انقدر خوب رو
❇️ غفار عباسی در 23 آذرماه 1397 اعلام کرد که دیگر جلسه ای نخواهد داشت. او با تشبیه خودش به امام رضا علیه السلام و وداع ایشان، از شاگردان خودش خواست برای مشاوره‌های اخلاقی به دیگران مراجعه کنند. این مظلوم نمایی در مراسم چهلم مادر همسرش در بهشت معصومه حادث شد. بیست روز پیش از این، یعنی در سوم آذر ماه، او از مسجد رضائیه استعفا داده بود و تمامی جلسات خودش را تعطیل اعلام کرده بود. این استعفا دو روز پس از ضرب و شتم یکی از طلاب منتقد غفار عباسی در مسجد
شریعت نیوز  گروه فعالیت‌های قرآنی ـ معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت فارس از فعالیت بیش از ۱۰ مدرسه علوم دینی اهل سنت در این استان خبر داد و گفت: این مدارس همگی در مناطق جنوب استان مستقر هستند.
رسول طهمورث‌پور، معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت فارس در گفت‌وگو باایکنا از فارس، از فعالیت بیش از ۱۰۰ مدرسه علوم دینی اهل سنت در این استان خبر داد و گفت: برخی از این مدارس در دو بخش بانوان و آقایان فعالیت می‌ک
       
 
باید بنویسم از این روزهای ساعت پنج صبح بیدار شدن و دویدن و غذا را نجویده قورت دادن,این روزهای اضافه وزن و دوری و دلتنگی تمام دنیا و این روزهای سیزده چهارده ساعت درس خوندن...من این روزها رو با این عکس دوام آوردم...با این امید...با این شوق...
هرچند این بیمار بخاطر آمبولی چربی چندساعت بعد از جراحی طولانی و سخت اکسپایر شد و من هنوز حیرت و اندوه استادم رو بعد شنیدن این خبر و دویدنش تا بخش و فحاشی همراه های بیمار که ناباورانه به جسد پسرک جوان شو
احتراما به اطلاع می رساند متاسفانه اخیرا شاهد افزایش
کشفیات مواد مخدر از زائرین عتبات عالیات عراق در مرزهای خروجی کشور و در
داخل خاک عراق بوده ایم که این موضوع به ویژه در داخل خاک عراق بازتاب
نامناسبی داشته و در شان زائرین و سفر معنوی اعتاب مقدسه نمی باشد. برابر
قوانین سخت گیرانه کشور عراق محاکم قضائی این کشور افراد را بابت همراه
داشتن چند گرم موادمخدر و یا حتی برخی داروهای خاص مانند متادن و ترامادول
به تحمل چند ماه زندان محکوم می نماین
بیوگرافی بازیگران
 
سینا سهیلی با نام هنری سینا مهراد در ۱۲ آذرماه سال ۱۳۷۰ در شهر تهران در یک خانواده پنج نفره و هنرمند متولد  است او فرزند کارگردان مشهور کشورمان سعید سهیلی است و یک برادر به اسم ساعد سهیلی و یک خواهر به اسم صبا سهیلی دارد. جالب است بدانید هر سه فرزند سعید سهیلی به کار بازیگری مشغول هستند.
بیوگرافی سینا سهیلی:سینا سهیلی با نام هنری مهراد در دوازدهم آذر ماه ۱۳۷۰ در تهران به دنیا آمده است.
تا به امروز درباره اینکه چرا آقای سهی
بیوگرافی بازیگران
 
سینا سهیلی با نام هنری سینا مهراد در ۱۲ آذرماه سال ۱۳۷۰ در شهر تهران در یک خانواده پنج نفره و هنرمند متولد  است او فرزند کارگردان مشهور کشورمان سعید سهیلی است و یک برادر به اسم ساعد سهیلی و یک خواهر به اسم صبا سهیلی دارد. جالب است بدانید هر سه فرزند سعید سهیلی به کار بازیگری مشغول هستند.
بیوگرافی سینا سهیلی:سینا سهیلی با نام هنری مهراد در دوازدهم آذر ماه ۱۳۷۰ در تهران به دنیا آمده است.
تا به امروز درباره اینکه چرا آقای سهی
بیوگرافی بازیگران
 
سینا سهیلی با نام هنری سینا مهراد در ۱۲ آذرماه سال ۱۳۷۰ در شهر تهران در یک خانواده پنج نفره و هنرمند متولد  است او فرزند کارگردان مشهور کشورمان سعید سهیلی است و یک برادر به اسم ساعد سهیلی و یک خواهر به اسم صبا سهیلی دارد. جالب است بدانید هر سه فرزند سعید سهیلی به کار بازیگری مشغول هستند.
بیوگرافی سینا سهیلی:سینا سهیلی با نام هنری مهراد در دوازدهم آذر ماه ۱۳۷۰ در تهران به دنیا آمده است.
تا به امروز درباره اینکه چرا آقای سهی
بیوگرافی بازیگران
 
سینا سهیلی با نام هنری سینا مهراد در ۱۲ آذرماه سال ۱۳۷۰ در شهر تهران در یک خانواده پنج نفره و هنرمند متولد  است او فرزند کارگردان مشهور کشورمان سعید سهیلی است و یک برادر به اسم ساعد سهیلی و یک خواهر به اسم صبا سهیلی دارد. جالب است بدانید هر سه فرزند سعید سهیلی به کار بازیگری مشغول هستند.
بیوگرافی سینا سهیلی:سینا سهیلی با نام هنری مهراد در دوازدهم آذر ماه ۱۳۷۰ در تهران به دنیا آمده است.
تا به امروز درباره اینکه چرا آقای سهی
بیوگرافی بازیگران
 
سینا سهیلی با نام هنری سینا مهراد در ۱۲ آذرماه سال ۱۳۷۰ در شهر تهران در یک خانواده پنج نفره و هنرمند متولد  است او فرزند کارگردان مشهور کشورمان سعید سهیلی است و یک برادر به اسم ساعد سهیلی و یک خواهر به اسم صبا سهیلی دارد. جالب است بدانید هر سه فرزند سعید سهیلی به کار بازیگری مشغول هستند.
بیوگرافی سینا سهیلی:سینا سهیلی با نام هنری مهراد در دوازدهم آذر ماه ۱۳۷۰ در تهران به دنیا آمده است.
تا به امروز درباره اینکه چرا آقای سهی
بیوگرافی بازیگران
 
سینا سهیلی با نام هنری سینا مهراد در ۱۲ آذرماه سال ۱۳۷۰ در شهر تهران در یک خانواده پنج نفره و هنرمند متولد  است او فرزند کارگردان مشهور کشورمان سعید سهیلی است و یک برادر به اسم ساعد سهیلی و یک خواهر به اسم صبا سهیلی دارد. جالب است بدانید هر سه فرزند سعید سهیلی به کار بازیگری مشغول هستند.
بیوگرافی سینا سهیلی:سینا سهیلی با نام هنری مهراد در دوازدهم آذر ماه ۱۳۷۰ در تهران به دنیا آمده است.
تا به امروز درباره اینکه چرا آقای سهی
دُرِّ دریا
دُرّ پنهان شده در سینه دریاست حسین(ع) لاله سرخ رها گشته به صحراست حسین(ع) گرچه آقای جهان است و زمین در کف او لیک؛ بی یاور و بی،خواهر و تنهاست حسین(ع) او حسین(ع) است و محمد(ص) ز حسین(ع) است، ولی؛ در مقام پسری، زاده بطحاست حسین(ع) نور خورشید نبوّت زده بر جان و دلش مایه روشنیِ دیده زهرا(س)ست حسین(ع) حکمت عشق گرفته ست ز دستان پدر وارث واقعی هیبت مولاست؛ حسین(ع) "رهرو" از گفته خود بازنگردد هرگز؛ چون که اقرار کند، مهتر دنیاست حسین(ع)
عصر جمعه ۱۰ آ
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ایخراسان رضوی امروز در رسوم اعلام آغاز طرح زمستانی راهداری درون خراسان رضوی گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته، طرح زمستانه راهداری همزمان در تمامی شهرستان های استان از نیمه آذرماه آغاز و تا پانزدهم فروردین ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت. ابراهیم نصری افزود: برغم تمامی کاستی های موجود و تحریم واردات ماشین آلات سنگین راهداری، همکاران ما د
❇️ غفار عباسی در 23 آذرماه 1397 اعلام کرد که دیگر جلسه ای نخواهد داشت. او با تشبیه خودش به امام رضا علیه السلام و وداع ایشان، از شاگردان خودش خواست برای مشاوره‌های اخلاقی به دیگران مراجعه کنند. این مظلوم نمایی در مراسم چهلم مادر همسرش در بهشت معصومه حادث شد. بیست روز پیش از این، یعنی در سوم آذر ماه، او از مسجد رضائیه استعفا داده بود و تمامی جلسات خودش را تعطیل اعلام کرده بود. این استعفا دو روز پس از ضرب و شتم یکی از طلاب منتقد غفار عباسی در مسجد
پدیده ال نینو (نور های عجیب قبل از زلزله) یکی از عجیب ترین مباحث علمی در طبیعت است که هنوز دانشمندان توضیح مشخصی درباره آن ندارند.
در واقع نورهایی که درنتیجه زلزله دیده شدند یکی از عجیب‌ترین پدیده‌های ممکن هستند. از سال ۱۶۰۰، ۶۵ موارد ثابت‌شده وجود نور در آسمان به همراه زلزله دیده شده است. اما احتمال دیده شدن این نورها کم است و تنها در ۰,۵% زلزله‌ها دیده می‌شود. برای توضیح این پدیده نظریه‌های مختلفی ارائه شده اما هیچ‌کدام درست نیست.
برخی ن

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آلیس در سرزمین عجایب