نتایج جستجو برای عبارت :

هیات اجرایی شاهین‌شهر، میمه و برخوار ۴۵ نفر را تائید صلاحیت کرد

در زیر نقشه بزرگ راه و آزاد راه های برخوار را آورده ام . خط آبی رنگ مسیر محور پیامبر اعظم برخوار است که به گفته مسئولین ، برخوار را از بن بست در می آورد . این محور حدود ۲۳ کیلومتر مسیر برخوار (از فلکه انقلاب دولت آباد) را به کاشان و نطنز کم می کند . همچنین مسیر خلوت تر و ایمن تر خواهد بود . امکان دسترسی به روستاهای شمالی برخوار به مرکز شهرستان حدود ۲۹ کیلومتر می شود و همچنین دسترسی مسئولین و مردم به اراضی  و معادن و مزارع شمالی شهرستان سهل خواهد شد
معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات به برخوار سفر خواهد کرد + جزئیاتبه گزارش عصرحباد؛ حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری، معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات کشور فردا (پنجشنبه ۱۴ آذر) به شهرستان برخوار سفر خواهد کرد.
وی در این سفر در جلسه شورای اداری شهرستان برخوار حضور پیدا خواهد کرد.
گفتنی است امروز (چهارشنبه ۱٣ آذر) حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه به اصفهان سفر کرده است.
ان شاء الله در رانندگی کسی دچار سانحه نشه ولی در برخوار اگر کسی در جاده های برون شهری دچار سانحه تصادف بشه دو تا دردسر داره .یکی تصادف وسانحه و یکی هم دردسر آمدن پلیس و رفتن به پلیس راه .بله ..برخوار پلیس راه نداره و این گشت هم که داره از پلیس راه شاهین شهر میاد .یعنی کسی اگر مثلا یک کیلومتری کمشچه تصادف جرحی  کرد باید برای کارهاش به پلیس راه مورچه خورت بره ..یعنی نیروی انتظامی شهرستان توانایی راه اندازی پلیس راه نداره ؟ باوجود اتوبان اردستان و
به گزارش عصرحباد؛ سرهنگ غلامرضا براتی، فرمانده انتظامی شهرستان برخوار گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه فرزند ۱۸ ساله اش توسط افرادی ربوده شده، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان برخوار قرار گرفت.
وی اظهار داشت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یکی از دوستان آدم ربایان به علت اختلافات مالی با پدر فرد گروگان گرفته شده، در زندان است و گروگان گیران فرزند او را در ازای آزادی دوستشان گروگان گرفته بودند. 
براتی افزود: بل
به گزارش عصرحباد؛ سرهنگ غلامرضا براتی، فرمانده انتظامی شهرستان برخوار گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه فرزند ۱۸ ساله اش توسط افرادی ربوده شده، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان برخوار قرار گرفت.
وی اظهار داشت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یکی از دوستان آدم ربایان به علت اختلافات مالی با پدر فرد گروگان گرفته شده، در زندان است و گروگان گیران فرزند او را در ازای آزادی دوستشان گروگان گرفته بودند. 
براتی افزود: بل
به گزارش عصرحباد؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار، همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش، عبداله بنهری فرماندار شهرستان برخوار در پیامی این هفته را به رئیس اداره ورزش و جوانان و کلیه همکاران و ورزشکاران این شهرستان تبریک گفت.متن پیام به شرح زیر است:
((یارب قو علی خدمتک جوارحی))
خدایا اعضایم را در خدمتت توانا کن
یقیناَ توسعه و پیشرفت شهرستان برخوار مرهون تلاش بی دریغ مسئولین خدوم ودلسوزی می باشد که همواره جهت تعالی و ارتقاء ای
به گزارش عصرحباد؛ حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری، معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات کشور فردا (پنجشنبه ۱۴ آذر) به شهرستان برخوار سفر خواهد کرد.
وی در این سفر در جلسه شورای اداری شهرستان برخوار حضور پیدا خواهد کرد.
گفتنی است امروز (چهارشنبه ۱٣ آذر) حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه به اصفهان سفر کرده است.
دیدم دم پارک حبیب آباد تابلوی بیمارستان برخوار را زده بودند .. اولا  این بیمارستان حالا حالا ساخته بشو نیست . ثانیا به مردم عزیز بگم ساختن بیمارستان خوشحالی نداره یه ناراحتی بزرگه ..وزارت بهداشت از این طرف به هر آشغالی مجوز میده و خوراک مردم می کنه تا از  طرف  دیگه بتوانه مریض تولید  و بیمارستانها را زیاد کنه و پزشکانش که خون مردم را دارند می مکند را به یک نوایی برسونه .. مردم عزیز فکر خوراکتون باشید تا طعمه همچین جاهایی نشید.
تصاویر | راهپیمایی انزجار مردم برخوار از آشوبگرانراهپیمایی مردم ولایت مدار شهرستان برخوار در اعتراض به اغتشاشات اخیر در کشور و اقدامات اخیر آشوبگران در به آتش کشیدن اماکن عمومی و ضربه به امنیت ملی امروز پنجشنبه 30 آبان 1398 در مرکز شهرستان برخوار (دولت آباد) برگزار شد.
عکاس: محمد مهدی منصوری
به گزارش عصرحباد؛ سرهنگ پاسدار محمد شفیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار گفت: ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان امسال در آستانه سال جدید تحصیلی برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت شهرستان با همکاری حوزه های مقاومت محلی اقدام به جمع آوری کمک های مردمی نموده است. وی افزود: ارزش ریالی کمک های مردمی بیش از ۴۰ میلیون ریال در قالب بسته های لوازم التحریر و نوشت افزار ایرانی می باشد که توسط حوزه های امام حسن مجتبی(ع)، امام علی(ع) و امام حسین(ع) جمع آوری گ
اعضای شورای شهر دولت‌آباد برخوار امروز طی نامه‌ای استعفای خود را تقدیم نماینده مجلس، استاندار اصفهان و فرماندار شهرستان برخوار کردند.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، ظهر امروز ۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ اعضای شورای اسلامی شهر دولت‌آباد برخوار(سید جواد حسینی، سید رسول سجادی نسب، محمدرضا حیدریان، ناصر معینی کربکندی و الهام داوری) استعفای دسته‌جمعی خود را به دلیل عدم پایبندی شهرداری اصفهان نسبت به انجام تعهداتی که در  خصوص میدان فرزا
به گزارش گروه سیاسی عصرحباد؛ در تذکری شفاهی و در صحن علنی امروز مجلس؛
حسینعلی حاجی گفت:
آقای کلانتری! رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، بدانید که در ده روز گذشته ریزگردها نفس مردم اصفهان، شاهین شهر و برخوار را به شماره انداخت.
کویر از سوی شرق و شمال استان اصفهان در حال پیشروی است.
ای ملت عزیز ایران بدانید در شرایطی که روزانه ۲۵۰ میلیون متر مکعب آب شیرین به دریا ریخته شد ، هم اکنون آب شرب در بسیاری از نقاط اصفهان ، شهرستان برخوار و بخش مرکزی شاهین
به نقشه زیر توجه کنید . به تصاویر ماهواره گوگل ارث نیز توجه کنید . شهرستان برخوار یک دشت پایکوهی است که در صورت بارندگی زیاد در کوهپایه کرکس و کوههای شمالی نجف آباد و تیران مستعد سیل خیزی است . از جنس خاک شهرستان می توان فهمید که این دشت در هزاران سال قبل محل انباشت رسوبات همراه روان آب های شمال شهرستان بوده است . حوزه آبخیز شهرستان از شمال میمه تا کوههای شمالی داران می باشد و از این طرف تا کوههای باقر آباد . پس مسئولین شهرستان به هوش باشند و ضمن
به نقشه زیر توجه کنید . به تصاویر ماهواره گوگل ارث نیز توجه کنید . شهرستان برخوار یک دشت پایکوهی است که در صورت بارندگی زیاد در کوهپایه کرکس و کوههای شمالی نجف آباد و تیران مستعد سیل خیزی است . از جنس خاک شهرستان می توان فهمید که این دشت در هزاران سال قبل محل انباشت رسوبات همراه روان آب های شمال شهرستان بوده است . حوزه آبخیز شهرستان از شمال میمه تا کوههای شمالی داران می باشد و از این طرف تا کوههای باقر آباد . پس مسئولین شهرستان به هوش باشند و ضمن
به گزارش عصرحباد؛ سرهنگ پاسدار محمد شفیعی فرمانده سپاه شهرستان برخوار پس از عرض خیر مقدم خدمت حاضرین در مراسم گرامیداشت ۱۱ آبان ، روز حماسه و ایثار شهرستان برخوار گفت: امروز بیش از چهل سال از انقلاب اسلامی می گذرد و در طول این ۴۰ سال علی رقم‌ همه‌ی تحریم‌ها و تهدیدات علیه جمهوری اسلامی ایران، انقلاب با قدرت و اقتدار مقاومت کرده است و در اوج عزت و عظمت قرار گرفته است.
وی افزود: این عزت و این مقاومت، مدیون فداکاری‌های شهدا و جانبازان و ایثار
موشن گرافی مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار برای انتخابات مجلس یازدهم کدام نامزد را باید انتخاب کنند.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سازمان هنری، رسانه‌ای اوج به مناسبت نزدیک شدن به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال جهت تنویر افکار عمومی در انتخاب فرد اصلح اقدام به طراحی موشن گرافیک با عنوان «مردم برای انتخابات مجلس کدام نامزد را باید انتخاب کنند» با موضوع شاخصه‌های مختلفی که یک نماینده داشته باشد و
در دهه هفتاد یک دوره بود که می گفتند هر کی با ننه اش قهر می کنه میره مینی بوس می خره .یک دوره می گفتند نیسان میخره .یک دوره می گفتند سوپری میزنه و یک دوره هم میوه فروشی و.. الان باید بگند هرکی با مامانش قهر می کنه تشریف می بره و میره چای قلیانی  میزنه ..برید در سطح شهرستان یه گشتی بزنید متوجه میشید که بالای۵۰-۶۰ واحد چای قلیانی با عناوین مختلف زده اند .این چه مسخره بازیه ؟ این شهرستان صاحب و سالار نداره ؟ کی به اینا مجوز داده ؟  
از سمت زینبیه که به علی آباد ملاعلی برسیم یک میدان در حال ساخت است که بسیار به جا ساخته شده اولا  ایمنی اهالی روستا را بالا میبره  ثانیا باعث زیبایی و ابهت روستا میشه و موجودیت روستا را نمایان تر می کنه .از طراحان این میدان تشکر می کنیم .
به گزارش عصرحباد؛ سید علی طاووسی، معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان برخوار در گفت و گو با خبرنگار عصرحباد گفت: طرح ملی کنترل فشار خون در شهرستان برخوار طبق ابلاغ کشوری از تاریخ ۹۸/۰۲/۲۸ آغاز شد و در تاریخ ۹۸/۰۴/۱۵ به اتمام رسید.وی اظهار داشت: با توجه به انجام کارهای آماری و تجزیه و تحلیل های در حال اجراء، آمار دقیق از شرکت کنندگان در این طرح از معاونت بهداشت و درمان استان بزودی به ما ابلاغ خواهد شد.طاووسی افزود: گروه هدف این طرح شامل کلیه افراد
به گزارش عصرحباد؛ شامگاه جمعه 1 شهریور ماه 98 مراسم باشکوه «یادواره شهدای شهر حبیب آباد» به همت پایگاه بسیج قمربنی هاشم (ع) شهر حبیب آباد همراه با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و با مداحی حاج محسن شکل آبادی برگزار شد.این مراسم با حضور پرشور شهروندان محترم، حسینعلی حاجی نماینده شهرستان برخوار در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ محمد شفیعی فرمانده سپاه شهرستان برخوار، عبدالرضا خوشنودی بخشدار حبیب آباد، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر حبیب آباد، فر
راهپیمایی مردم ولایت مدار شهرستان برخوار در اعتراض به اغتشاشات اخیر در کشور و اقدامات اخیر آشوبگران در به آتش کشیدن اماکن عمومی و ضربه به امنیت ملی امروز پنجشنبه 30 آبان 1398 در مرکز شهرستان برخوار (دولت آباد) برگزار شد.
عکاس: محمد مهدی منصوری
فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: هیات اجرایی شاهین‌شهر، میمه و برخوار 45 نفر را برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس تائید صلاحیت کرد.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، اسفندیار تاجمیری رئیس هیات اجرایی حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی عصر امروز در جمع اهالی رسانه حاضر شد و از تائید صلاحیت داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس داد.
وی بابیان اینکه بر اساس روزشمار اجرایی انتخابات،
به گزارش عصرحباد؛ شامگاه جمعه 1 شهریور ماه 98 مراسم باشکوه «یادواره شهدای شهر حبیب آباد» به همت پایگاه بسیج قمربنی هاشم (ع) شهر حبیب آباد همراه با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و با مداحی حاج محسن شکل آبادی برگزار شد.این مراسم با حضور پرشور شهروندان محترم، حسینعلی حاجی نماینده شهرستان برخوار در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ محمد شفیعی فرمانده سپاه شهرستان برخوار، امام جمعه حبیب آباد، عبدالرضا خوشنودی بخشدار حبیب آباد، شهردار و اعضای شورای اسل
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستانهای برخوار و شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی، بعد از ظهر امروز در نشست صمیمی با اهالی رسانه ی شهرستان برخوار که به همت پایگاه خبری عصرحباد و با همکاری کانون هم اندیشی شهر حبیب آباد، به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
عکاس: محمد نیسانی
چند شب پیش دریکی از تالارهای دولت آباد دعوت به عروسی بودیم . خیال کردم مثل قبل است که همه مثل آدم دور مجلس می نشتنند و فوقش یک موسیقی سنتی میگذارند . ولی تا به جلسه رفتم تعجب کردم . موسیقی و ارکستر بسیار زننده وصدای بلننننند، با یک مشت آدم نفهم رقاص ، در تالاری که صدتا مجوز از ادارات  ما داره .. متاسفانه آدم هایی در جلسه دیدم که نمازشون ترک نمیشه !!!.. خجالت نمی کشید؟ .شرم ندارید از امام زمان (عج) ؟ یعنی شما مسلمانید و شیعه . شما باید بشینید تو این مر
در تصاویر می بینید و خودتون هم شاهدعینی هستید که در این چند سال عملا شهرداری پارک معلم را رها کرده و این پارک داره تبدیل به یک زمین بایر میشه . با توجه به اینکه منطقه ما منطقه ای خشک و کم آب هست باید شهرداری در طرح های خودش این مطلب را در نظر بگیره . پیشنهاد من اینه که کل پارک  درخت توت کاشته بشه تا مردم در اردیبهشت بجای اینکه تو خیابونها دنبال توت باشند بروند در پارک.  درخت توت درختی است که هم رشد خوبی داره و هم استقامت خوبی در مقابل بی آبی داره
به گزارش عصرحباد؛ شامگاه جمعه 1 شهریور ماه 98 مراسم باشکوه «یادواره شهدای شهر حبیب آباد» به همت پایگاه بسیج قمربنی هاشم (ع) شهر حبیب آباد همراه با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و با مداحی حاج محسن شکل آبادی برگزار شد.این مراسم با حضور پرشور شهروندان محترم، حسینعلی حاجی نماینده شهرستان برخوار در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ محمد شفیعی فرمانده سپاه شهرستان برخوار، امام جمعه حبیب آباد، عبدالرضا خوشنودی بخشدار حبیب آباد، شهردار و اعضای شورای اسل
جلسه توجیهی ابلاغ و امضای آئین نامه برگزاری مجالس تعزیه با حضور امام جمعه حبیب آباد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، شورای تعزیه، مسئول بسیج هنرمندان شهرستان، سرپرستان گروههای تعزیه و برخی تعزیه خوانان شهرستان برخوار در محل دفتر امام جمعه حبیب آباد، در تاریخ 26 آذر 98 برگزار شد. 
 
 
 
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده کنونی مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار ظهر امروز با حضور در فرمانداری وارد گود انتخابات مجلس یازدهم شد.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده دروه های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار ظهر امروز به همراه برخی از حامیان خود ازجمله؛ علیرضا جهانگیری رئیس شورای شهر شاهین‌شهر، علی فتحی عضو شورای شهر شاهین‌شهر، عباسعلی علی عباسی رئیس اتحادیه ا
علیرضا بصیری جزی فرماندار سابق برای انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار ثبت‌نام کرد.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، علیرضا بصیری جزی فرماندار سابق شهرستان شاهین‌شهر و میمه صبح امروز ۱۵ آذرماه ۱۳۹۸ به همراه تعداد زیادی از نخبگان، روشنفکران، سیاسیون و بزرگان دو شهرستان شاهین‌شهر، میمه و برخوار به‌خصوص مردم شهر گزبرخوار با حضور در محل ثبت‌نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس در محل فرمانداری به‌صور
علیرضا بصیری جزی فرماندار سابق برای انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار ثبت‌نام کرد.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، علیرضا بصیری جزی فرماندار سابق شهرستان شاهین‌شهر و میمه صبح امروز ۱۵ آذرماه ۱۳۹۸ به همراه تعداد زیادی از نخبگان، روشنفکران، سیاسیون و بزرگان دو شهرستان شاهین‌شهر، میمه و برخوار به‌خصوص مردم شهر گزبرخوار با حضور در محل ثبت‌نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس در محل فرمانداری به‌صور
به گزارش عصرحباد؛ سرهنگ پاسدار محمد شفیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار در همایش شکوه اقتدار بسیجیان برخوار گفت: چهلمین سالگرد تشکیل بسیج که چهل سال ایستادگی و مقاومت، چهل سال بصیرت و آگاهی عمارگونه، چهل سال دشمن ستیزی و استکبار ستیزی، چهل سال ولایت مداری و دلدادگی در راه ولایت، چهل سال سازش ناپذیری با شیطان بزرگ، چهل سال شجاعت و افتخارآفرینی، چهل سال حماسه آفرینی و حضور در صحنه، چهل سال مجاهدت در عرصه های مختلف می باشد.
وی افزود: روز ب
به مناسبت روز آتش نشان، مانور آتش نشانی برگزار شد و تجهیزات آتش نشانی های شهرستان برخوار در شهر ها به نمایش گذاشته شد. در این مانور آتش نشانان شهرستان برخوار به شهر حبیب آباد قدم نهادند و بر سر مزار مطهر شهدای گمنام این شهر آمدند و تجدید میثاق نمودند. پس از آن در سطح شهر حبیب آباد به راه افتادند.عکاس: محمد مهدی منصوری
عصر امروز جمعه 22 شهریور 98، مرد ۳۵ ساله افغانی کارگر در استخر ذخیره آب کشاورزی واقع در جاده حبیب آباد شهرستان برخوار که چاه آن متعلق به یکی از اهالی شهر دستگرد بود غرق شد و جان باخت.سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در این خصوص بیان نمود: این حادثه در ساعت ۱۶ و ۳۹ دقیقه و در کانال آبرسانی غرب اصفهان رخ داده و تیم امداد و نجات غواصی در محل حاضر شدند اما متاسفانه فرد حادثه دیده پیش از نجات فوت کرده بود. علت غرق شدگی این فرد هنوز
به گزارش عصرحباد؛ سردار سرتیپ پاسدار مرتضی صفاری مسوول ارزیابی ستاد کل نیروهای مسلح سخنران مراسم گرامیداشت ۱۱ آبان، روز حماسه و ایثار شهرستان برخوار گفت: در نزد خداوند متعال هیچ کلمه ای بالاتر از شهید نیست.
وی افزود: خداوند به شهدا نعمت شفاعت داده و شهید موقع شهادتش تازه متولد و در دنیا جاوید می شود.
مسئول ارزیابی ستاد کل نیروهای مسلح بیان نمود: صبر کردن بر فرائض، بر مشکلات برتری پیدا کردن، رابطه خود را با ائمه معصومین قطع نکردن و رعایت تقو
خدا لعنت کند من را اگه بخواهم ذره ای بی احترامی به ساحت مقدس امامزاده ابراهیم و امامزاده اسماعیل علیهماالسلام بکنم .روی سخن من با آن پیمانکار بی تعهدی است که این گنبد را ساخته .در دو مطلب قبلی در مورد کاشی کاری گفتم . دیروز دیدم روی گنبد پر از خاکشیر شده ..این یعنی چه ؟ !
به گزارش عصرحباد؛ متن گفت و گوی خبرنگار عصرحباد با جناب آقای غلامعلی مهوری، یکی از مربیان ورزشی دلسوز شهر حبیب آباد را در ادامه با هم می خوانیم.*لطفا خودتان را معرفی کنید.
بنده غلامعلی مهوری متولد ۱۵شهریور سال ۱۳۵۳ در شهر حبیب آباد هستم. رشته اصلی بنده والیبال است و شروع فعالیتم در عرصه مربیگری را از سال ۱۳۷۲ آغاز کردم و ۳۰ سال است که عرصه ورزش بوده ام. من ۵ سال است که رئیس هیئت والیبال شهر حبیب آباد هستم ، ۵ سال مسئول کمیته مربیان شهرستان بر
به گزارش عصرحباد؛ مسئول گروه جهادی شهید همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت قمربنی هاشم علیه السلام شهر حبیب آباد در گفت و گو با خبرنگار عصرحباد گفت: گروه جهادی شهید همت این پایگاه بسیج بمدت ۸ روز و شب همراه با دو اکیپ در مکان های عمومی مثل: پارک آزادگان، مسکن مهر، مجتمع طلاب، بهشت زینب(س)، مسجد الزهرا (س) ملاقاسم، پایگاه مقاومت بسیج حضرت قمربنی هاشم (ع) و کانون شهید باهنر شهر حبیب آباد جهت کنترل فشارخون شهروندان محترم در طرح ملی کنترل فشارخون حضور
عصر امروز همه ستادهای انتخاباتی حاج علی شانظری کاندیدای مجلس یازدهم در سطح دو شهرستان شاهین‌شهر، میمه و برخوار فعال شدند.
  حاج علی شانظری کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار عصر امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان با معرفی کوتاهی از خود اظهار کرد: بنده متولد ۱۳۴۴ متأهل و دارای سه فرزند هستم و همچنین دارای مدرک فوق‌لیسانس جغرافیا و برنامه‌ریزی مدیریت شهری و همچن
به گزارش عصرحباد؛ «حسینعلی حاجی دلیگانی» نماینده مردم شهرستان برخوار و شاهین شهر و میمه در مجلس گفت: آقایان دولتی اگر با اسم مسکن مهر مشکل دارند بهتر است اسم آن را تغییر دهند. وزرای دولت‌ گرچه طرح مسکن اجتماعی و مسکن امید را مطرح کردند اما این طرح‌ها هیچ وقت عملیاتی نشد و دولت عملاً ناتوان از اجرای این طرح‌هاست. اصل مسکن مهر اقدام درستی بود و توانست بخشی از نیازهای جامعه به مسکن را تأمین کند.
برخی
منابع رسانه‌ای اعلام کردند؛ دکتر حسن روستا رئیس هیات مدیره بانک ملت کشور
اخیرا از سمت خود جهت شرکت در انتخابات مجلس یازدهم استعفا داده است.









به گزارش پایگاه خبری صدای جویا
از اصفهان، برخی منابع رسانه‌ای شب گذشته در کانال‌های اجتماعی اعلام
کردند؛ دکتر حسن روستا رئیس هیات مدیره بانک ملت کل کشور از سمت خود جهت
شرکت و برنامه‌ریزی برای انتخابات
حاج علی شانظری کاندیدای مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار حسینعلی حاجی دلیگانی را به مناظره انتخاباتی دعوت کرد.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حاج علی شانظری امشب در جمع مردم شهر گز با انتشار خبری مبنی بر کناره‌گیری وی به نفع آقای حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده کنونی مردم شاهین‌شهر در مجلس اظهار کرد: این شایعات از پایه کذب و بی‌اساس است چراکه با قاطعیت تمام تا پایان این ماراتن در صحنه رقابت حضور خواهم داش
قسمتی از رینگ چهارم اصفهان که برای ما برخواریها مهم است و طرح آن  فعلا تغییر کرده را در پایین آورده ام . جاده سبز رنگ نشان دهنده جاده احداثی رینگ چهارم از سه راهی تاکسیرانی تا کارخانه قند در خوراسگان است .برای بهتر دیدن نقشه دانلود کنید .از نقشه بردار عزیز که این نقشه را ارسال کرده تشکر می کنم .
نقشه قسمتی از رینگ چهارم اصفهان که برای ما برخواریها مهم است و طرح آن  فعلا تغییر کرده را در پایین آورده ام . جاده سبز رنگ نشان دهنده جاده احداثی رینگ چهارم از سه راهی تاکسیرانی تا کارخانه قند در خوراسگان است .برای بهتر دیدن نقشه دانلود کنید .از نقشه بردار عزیز که این نقشه را ارسال کرده تشکر می کنم .
چند سال پیش بدلیل حجم بالای تردد و عرض کم  خیابان میثم دولت آباد ، شورای اسلامی شهر در اقدامی سنجیده این خیابان را یک طرفه کرد .با این حال بعد از چند سال هنوز بعضی ها این قانون را رعایت نکرده و در جهت خلاف تردد می کنند ، اسمشو هم زرنگی میگذارند . نمی دونند این علامت بی فرهنگی شخص است . راهنمایی و رانندگی هم باید یه کم به این خیابان هم توجه کنه...
به گزارش عصرحباد؛ متن گفت و گوی خبرنگار عصرحباد با جناب آقای غلامعلی مهوری، یکی از مربیان ورزشی دلسوز شهر حبیب آباد را در ادامه با هم می خوانیم.*لطفا خودتان را معرفی کنید.
بنده غلامعلی مهوری متولد ۱۵شهریور سال ۱۳۵۳ در شهر حبیب آباد هستم. رشته اصلی بنده والیبال است و شروع فعالیتم در عرصه مربیگری را از سال ۱۳۷۲ آغاز کردم و ۳۰ سال است که عرصه ورزش بوده ام. من ۵ سال است که رئیس هیئت والیبال شهر حبیب آباد هستم و ۵ سال مسئول کمیته مربیان شهرستان بر
همزمان با پنجم مرداد ماه به مناسبت سالروز اولین اقامه نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی، نشست خبری با اصحاب رسانه و ائمه جمعه و جماعات شهرستان برخوار در محل ستاد نماز جمعه دولت آباد برگزار شد .
به گزارش عصرحباد؛ امام جمعه شهر حبیب آباد در این نشست ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد برگزاری نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی، افزود: به فرموده امام خمینی رحمة الله علیه، نماز جمعه یک نماز صرفاً عبادی نیست، بلکه دارای ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ا
آغاز ثبت نام دوره دهم و یازدهم و دوازدهم از 16 تیر 98 
لطفا جهت ثبت نام با در دست داشتند مدارک به مدرسه مراجعه فرمایید.
مدارک موررد نیاز جهت ثبت نام در دوره دهم 98-99 :
1- کپی شناسنامه و کارت ملی دانش آموز( همراه با اصل مدارک) 
2. کپی شناسنامه و کارت ملی والدین (پدر و مادر) 
3. مدرک تحصیلی والدین 
4. شناسنامه سلامت دانش آموز 
5. گواهی پایان تحصیلات دوره اول متوسطه
6. کارنامه قبولی سال نهم 
7.عکس 3در4 جدید (6قطعه)
8. هدایت تحصیلی تایید شده و کپی ان
9-پوشه سفید
10-
تعزیه سنتی حبیب آباد برخواراولین کانال تعزیهبا 3 سال فعالیت در زمینه تعزیه حبیب آبادگروه تعزیه خوانی استاد تعزیه ایرانمرحوم نبی الله فقیه حبیب ابادی
تصاویر،ویدیو ،صوتی از دهه۵۰ تا کنون
کانال تکیه سیدالشهداوابوالفضل العباسTAZEAHABIBABAD@کلیک کنید
 
در دهه هفتاد یک دوره بود که می گفتند هر کی با ننه اش قهر می کنه میره مینی بوس می خره .یک دوره می گفتند نیسان میخره .یک دوره می گفتند سوپری میزنه و یک دوره هم میوه فروشی و.. الان باید بگند هرکی با مامانش قهر می کنه تشریف می بره و میره چای قلیانی  میزنه ..برید در سطح شهرستان یه گشتی بزنید متوجه میشید که بالای۵۰-۶۰ واحد چای قلیانی با عناوین مختلف زده اند .این چه مسخره بازیه ؟ این شهرستان صاحب و سالار نداره ؟ کی به اینا مجوز داده ؟  
به گزارش عصرحباد؛ شامگاه سه شنبه 29 مرداد 98 مراسم آئینی خطبه خوانی غدیر خم توسط مداح برجسته کشوری حاج حسن نرگس خوانی و دیگر ذاکرین اهل البیت علیهم السلام با حضور پر شور مردم و امام جمعه حبیب آباد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برخوار، بخشدار حبیب آباد، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر حبیب آباد، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) بخش حبیب آباد و فرماندهی انتظامی بخش حبیب آباد در محل پارک آزادگان شهر حبیب آباد برگزار شد.
گزارش تصو
از وقتی این فروشگاه الماس را در دولت آباد افتتاح کردند وضعیت ترافیک این محدوده خیلی بد شده . آقایون جلوی مغازشون را مانع می گذارند که کسی خودرو اونجا پارک نکنه . روبروی مغازه هم به راحتی و بدون دغدغه بعضی ها ماشین هاشون را تو ایستگاه اتوبوس پارک می کنند و اتوبوس مجبوره وسط خیابان مسافر پیاده و سوار کنه ..پلیس راهور هم نگو .. بی خیاااااال ... رد میشه و هیچی نمی گه..
چند وقت پیش تو اخبار دیدیم که شورای اسلامی شهر دولت آباد برای احداث پل هوایی روی تقاطع رینگ چهارم اصفهان با جاده دولت آباد با شهرداری اصفهان به توافق رسیده و شهرداری اصفهان قول داده که در این محل پل هوایی یا زیر گذر احداث کند .من از کل مسیر که در پنج پست قبلی نقشه اش را گذاشتم ،بازدید کردم. از تقاطع میدان تاکسیرانی تا سپاهان شهر  این مسیر چهار تقاطع  به شرح زیر می خورد . (روی هر گزینه کلیک کنید)
۱- میدان تاکسیرانی یا تقاطع با جاده دولت آباد
۲- تق
به گزارش عصرحباد؛ حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شریف شهرستان برخوار در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار عصرحباد با اشاره به مشکلات بیمه ی کارگران که برای صاحب کار پیش می آید افزود: بیاییم و بخشی از حق بیمه را از بیت المال بگیریم، بر فرض مثال یک مغازه دار می ترسد که یک فرد را در مغازه اش به کار بگیرد، زیرا پیش خود می‌گوید حق بیمه اش را باید بدهم و بعد اگر از مغازه بیرونش کردم باید سنواتش را هم بدهم و هزار و یک دلیل که مرتبط به بیمه ا
چند روز پیش ساعت یک ربع به هشت بامداد رفتم بهداری شماره ۱ . دیدم بله ..درب بهداری هنوز قفله . تا ساعت ۸ معطل شدم تا درب را باز کردند . بعد کم کم آقایون و خانم های اطبا و پرستار تشریفشون را آوردند. سوال من اینجاست که قانون به شبکه بهداشت اجازه داده که ساعت ۸ شروع کارشون باشه یا اینکه سیستم کش کشه .. اگه قانون میگه که بسیار قانون مزخرفیه . مگه با بقیه کارمندان دولت چه فرقی دارند؟ اگه هم از بی نظمیه که مسئولین رسیدگی کنند . البته دیدم که پزشکان شاغل دول
به گزارش عصرحباد؛ جناب آقای حاجی نماینده مردم محبوب شهرستان در همه ی زمینه ها فعال و هم اکنون پیگیر روند اجرای پروژه های فاضلاب حبیب آباد و بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان برخوار در شهر حبیب آباد صادقانه و دلسوزانه در پی رفع مشکلات و اجرای کامل این پروژه ها هستند.برای تماشای فیلم اینجا کلیک کنید
به گزارش عصرحباد؛ مهندس مهرجو مدیر عامل سازمان آب شهرستان برخوار در بازدید جناب آقای حاجی از روند کار فاضلاب حبیب آباد گفت: کلکتور فاضلاب حبیب آباد که شهر های شاپور آباد و کمشچه را هم در خواهد گرفت، حدود ٩ کیلومتر است که سال گذشت حدود ٢ کیلومتر لوله گذاری انجام داده ایم که این ٢ کیلومتر دقیقا از محل اتصال تصویه خانه به طرف حبیب آباد با عمق حدود ۱٢ متر بود که به دلیل ریزشی بودن و برخورد با شن شسته مجبور به نصب تیر و بلوک شدیم که این کار باعث ا
امشب نتایج برتر وبلاگ ها اومد خوشبختانه دوست عزیزم کاربر وبلاگ عطسه نفر اول شد و خیلی هم خوشحال شدم امیدورام در تمام مراحل زندگیت موفق باشی و در اخر سایت من هم نفر دوم شد از این جهت خیلی خوشحال هستم.الان ناراحت نیستم که چرا نفر اول نشدم بالاخره هر کسی باید در مراحل زندگی اش نفر دوم هم باشه و موضوع دیگر این است که کسی میگه این سایت 400 تا فالور داشت و اون سایت هم 85 پس چرا سایتی که 85 تا فالور داشت برنده شد و سایت 400 فالور برنده نشد در جواب به سوال با
اوایل امسال بود (30 خرداد ماه) اعضای شورای شهر با دعوت و اعلام همکاری برخی جوانان شهر تصمیم گرفتند که از نظرات جوانان در مدیریت شهری استفاده کنند و به عنوان بازویی برای آنها باشند. بنده در حوزه فرهنگی و مسائل شهری چند نکته را گفتم که یکی از انها نداشتن یک رسانه قوی در شهر و شهرستان بود. مردم دولت اباد و در کل برخوار یک بلندگو قوی ندارند یک روزنامه، هفته نامه،ماهنامه،گاهنامه ، سایت خبری و... متاسفانه نداریم و همین باعث شده که طی سالیان متمادی حق
یک منبع آگاه دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا با اشاره به پایان یافتن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار اظهار داشت: حسینعلی حاجی دلیگانی برای بار سوم(نهم، دهم و یازدهم) به‌عنوان نماینده مردم این حوزه انتخابیه باقی ماند.
این منبع با بیان اینکه مشارکت در انتخابات این دوره نسبت به سالیان گذشته کاهش پیدا کرده است، افزود: تا هم‌اکنون پیش‌بینی می‌شود که از نزدیک به ۷۵ هز
از سمت راست : مرحوم حاج مصطفی فقیه(شبیه حضرت عباس)، مرحوم حجت الاسلام سید علی اکبر مومنی(شبیه حضرت علی اکبر)، حجت الاسلام و المسلمین حاج سید احمد مومنی(شبیه حضرت قاسم)، سید علی مومنی(شبیه طفلان) / تعزیه 72 تن دهه چهل حبیب آباد برخوار
مرحوم حجت الاسلام سید علی اکبر مومنی (1358 - 1324)، فرزند روحانی جلیل القدر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا مرتضی مومنی علاوه بر دروس حوزوی، دروس دانشگاهی را تا سطح کارشناسی در دهه پنجاه در دانشکده علوم معقول و منقو
به گزارش عصرحباد؛ در روز های اخیر و اوایل فصل تابستان پشه های ناقل بیماری سالک در سطح شهر، پارک ها و بخصوص فضای پارک جنگلی حبیب آباد وجود دارد که برای پیشگری از سرایت این بیماری، بسیج سازندگی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان برخوار اقدام به عمل کرده است.
عکس: دریافتی
نمیدونم دقیقا چند ساله که گنبد بارگاه ملکوتی امامزاده ابراهیم علیه السلام معروف به امامزاده نرمی را کاشی کردند ولی فکر کنم زیر ۲۰ ساله .. اما چند روز پیش دیدم که چند متر از کاشی های آن ریخته و معلومه که بقیه هم در حال ریختنه ...واقعاَ متاسف شدم ..این خرده پولهای مردم به چه امیدی در ضریح ریخته میشه و بعد در همچین جاهایی خراب میشه .در این موضوع نمیشه هیئت امنای قبلی را مقصر دانست و باید هیئت امنای کنونی ضمن طرح شکایت از پیمانکار گنبد خسارت وارده ر
به گزارش عصرحباد؛ با پیگیری های سرکار خانم نوربخش عضو محترم شورای اسلامی شهر حبیب آباد و بقیه اعضا و شهردار، شب گذشته با حضور مهندس اسکندری رئیس اداره برق شهرستان برخوار از خاموشی های سطح این شهر بازدید شد.
در این بازدید مقرر گردید که در مسکن مهر رفع خاموشی گردد و تیر برق های پارکی نصب شود و تیر برق های خیابان شهدای محراب اصلاح شوند.
همزمان با روز مباهله، نخستین مراسم عمامه‌گذاری 14 طلبه حوزه‌ علمیه اهلبیت (ع) شهر حبیب آباد برخوار عصر روز دوشنبه 4 شهریور ۱۳۹۸ با دستان مبارک حضرت آیت الله حاج سید علی مومنی (زید عزه) در مسجد الزهرا (س) ملاقاسم برگزار شد.
عکاس: محمد نیسانی
به گزارش عصرحباد؛ ظهر امروز جلسه حل مشکلات آزادراه کنار گذر شرق اصفهان جهت تأمین اعتبار و تکمیل فرایند کار با حضور دکتر صالحی رئیس صندوق بازنشستگی کشور، مهندس غلامی معاونت عمرانی استانداری اصفهان و حسینعلی حاجی نماینده مردم شهرستان برخوار میمه و شاهین شهر در محل دفتر شرکت ساختمانی تیراژ در شهر حبیب آباد برگزار شد.عکاس: محمد نیسانی
در جریان نشست های صمیمی که با تعدادی از پیشکسوتان تعزیه در حبیب آباد و شهرستان برخوار طی این سالها داشتم هر گاه سخن از ردیف های آوازی و دستگاههای رایج در تعزیه خوانی بعمل آمده هر یک از این عزیزان از وضعیت فعلی تعزیه خوانی به شدت گله مند بوده و گذشته از بیان برخی بدعت ها که در تعزیه امروز توسط برخی افراد نا آگاه وارد شده وعمدتا وهن مذهب و توهین به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) می باشد از نا آشنایی افرادی که امروزه پا به عرصه تع
به گزارش عصرحباد؛ حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان برخوار و شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در مراسم یادواره شهدای شهر حبیب آباد اظهار کرد: با توجه به فشار هایی که آمریکا بر ایران تحمیل می کند، به درستی گزینه ی مقاومت را انتخاب کردیم و در برابر فشار های سنگین آمریکا مقاومت می کنیم و از باب مقاومت ملت ایران برکات زیادی از بُعد دفاعی و امنیتی برایمان فراهم شد و با انتخاب این گزینه روز به روز شاخص های قدرت آمریکا خصوصا در منطقه،
لیکی از مواردی که باعث اهمیت شهرهاست راهها می باشد . اتصال شهر ها به راهها مخصوصاَ آزاد راه و بزرگراه به شدت باعث اهمیت و رونق ان شهر می شود . متاسفانه در شهرستان برخوار راه مهمی وجود ندارد الا بزرگراه اصفهان .اردستان . البته آزادراه شرق هم هست که هنوز خیری از اون به شهرستان نرسیده . بیشتر شهرها برای اینکه بتوانند به راه مهمی متصل شوند  رایزنی های زیادی انجام می دهند تا شاید راه را به طرف شهر خود بکشند و از آن عبور دهند . و اگر نشد مابین شهر و اتو
به گزارش عصرحباد؛ صبح امروز جناب آقای حاجی نماینده محبوب مردم شریف شهرستان برخوار در مجلس به همراه مسئولین دیگر از روند کار فاضلاب بخش حبیب آباد و بیمارستان ۹۶ تخت خوابی شهرستان در شهر حبیب آباد بازدید نمودند.
عکاس: محمد نیسانی
به گزارش عصرحباد؛ حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست صمیمی اهالی رسانه ی شهرستان برخوار که به همت پایگاه خبری عصرحباد به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد از اتمام فاضلاب حبیب آباد تا 2 سال دیگر خبرداد و گفت: حدود 9 کیلومتر از تصفیه خانه تا حبیب آباد فاصله است که به علت حفر عمق زیاد به شن خیس برخورد کرده و متاسفانه هزینه هارا بالا برد اما ابلاغی که آلان برای فاضلاب حبیب آباد گرفتیم بنا بر این بوده که کار ادامه پیدا کند و پیمانکاری گرفته شود تا ادامه خط ب
به گزارش پایگاه خبری صدای جویا
از اصفهان، علیرضا جهانگیری نائب رئیس شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر در
تاریخ ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ با انتشار ۲ فایل صوتی در خصوص روشن ساختن
فعالیت‌های شرکت مدیریت پسماند شهرداری‌های شهرستان‌های شاهین‌شهر،میمه،
خمینی‌شهر و برخوار در یک‌صد و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی از تخلفات
گسترده این شرکت پرده‌برداری کرد.
پخش‌کننده صوت00:00
00:00
برای افزایش یا کاهش صدا از کلیدهای بالا و پایین استفاده کنید.
پخش‌کن
به گزارش عصرحباد؛ متن گفت و گوی خبرنگار عصرحباد با جناب آقای عبدالله داروئی، یکی از پیشکسوتان فوتبالی شهر حبیب آباد را در ادامه با هم می خوانیم.
*لطفا خودتان را معرفی کنید.
بنده عبدالله داروئی، متولد ۱۰ دی ۱۳۳۸ در شهر حبیب آباد هستم. از سن ۱۵ سالگی شروع فعالیتم در عرصه فوتبال را آغاز نمودند و در سن ۱۸ سالگی به طور حرفه ای شروع به فعالیت در تیم های محلی کردم. در سن ۲۱ سالگی در تیم شاهین حبیب آباد فعالیت مربیگری خود را آغاز نمودم و از سن ۲۵ تا ۳۰
به گزارش عصرحباد؛ متن گفت و گوی خبرنگار عصرحباد با جناب آقای عبدالله داروئی، یکی از پیشکسوتان فوتبالی شهر حبیب آباد را در ادامه با هم می خوانیم.
*لطفا خودتان را معرفی کنید.
بنده عبدالله داروئی، متولد ۱۰ دی ۱۳۳۸ در شهر حبیب آباد هستم. از سن ۱۵ سالگی شروع فعالیتم در عرصه فوتبال را آغاز نمودم و در سن ۱۸ سالگی به طور حرفه ای شروع به فعالیت در تیم های محلی کردم. در سن ۲۱ سالگی در تیم شاهین حبیب آباد فعالیت مربیگری خود را آغاز نمودم و از سن ۲۵ تا ۳۰ س
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
 
 
آناتجهیز/دستگاه عرق گیری اجاقدار/دستگاه گلاب گیری اجاقدار/دستگاه عرق گیری مسی/دستگاه گلاب گیری جدید/دستگاه تقطیرگازی/عرق گیری بست دار/فروش ویژه دستگاه عرق گیری با بهترین کیفیت.
 
دستگاه گلاب گیری مشعلدار/قیمت دستگاه عرق گیری اصفهان/خرید دستگاه گلاب گیری اصفهان.
 
قیمت دستگاه عرق گیری برقی،دستگاه گلاب گیری،دستگاه تقطیر.ارسال به سراسر ایران ارجمله استان اصفهان وشهرهای آن آران وبیدگل، اردستان، اصفهان، برخوار، بوئین و میاندشت، تیران و
چند سوال من دارم . شمام روش فکر کنید 
اگر روزی یکی از مسئولین تراز اول کشوری مثل ریاست جمهوری بخواهد در دولت آباد که مرکز شهرستان است ،سخنرانی کند ، کجا باید مردم را جمع کنیم ؟
برای راهپیمایی ایام الله مثل ۲۲ بهمن و ۱۳ آبان ، مردم کجا تجمع کنند ؟ 
اگر بخواهیم نمایشگاهی در مرکز شهر نه در جاهایی مثل پارک معلم برپا کنیم ، کجا باید اینکار انجام شود ؟ 
آیا جایی برای اقامه نماز ظهر عاشورا داریم که وسط شهر باشد ؟
اگر بخواهیم دعای عرفه را در محیط مرکز
1. آیا درست است؟ اطمینان حاصل کنید که همه اختلاط و تسلط شما بر روی صدا کامل است.  که همه آهنگ ها باید از همان حجم صدا با آن برخوار د ار هستید و حتی در کل سی دی باشد. شما نمی خواد وارد منطقه تکثیر شوید و مجبور شوید برای هر آهنگ میزان صدا را بالا و پایین کنید.
2. همیشه جزئیات را دوبار بررسی کنید. ترکیب داده های CD یا موسیقی شما
با اطلاعات بیرونی مانند جدول مطالب ، همیشه باید در همان نقطه باشد. همیشه
قبل از کپی کردن مجدداً بررسی کنید تا مطمئن شوید هر آن
شهردار شاپور آباد گفت: درحال حاضر و با توجه به شرایط سخت اقتصادی پرداخت حقوق ۸۰ درصد شهرداری شهرهای کوچک به روز نیست.
به گزارش عصرحباد؛ فرید شریعت زاده عصر روز پنجشنبه سوم مردادماه ۹۸ درهمایش هم اندیشی و تقدیر از شهرداران و دهیاران استان در سخنانی به نمایندگی از شهرداران شهرهای استان اظهار کرد: بر اساس بند «ه» تبصره یک بودجه ۹۸، قانون بسیار خوبی برای شهرداری ها و دهیاری ها تدوین شد، اما متأسفانه این قانون در اجرا به تهدید و چالش تبدیل شد.
شه
یکی از نامزدهای مجلس یازدهم گفت: ورود جوانان به عرصه سیاسی قطعاً حق است، چراکه شجاعت عزتی است آماده، ترس ذلتی است آشکار.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سید میلاد سید شمالی یکی از کاندیداهای مورد تایید صلاحیت شورای نگهبان از حوزه انتخابیه شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار طی در رابطه با جوان‌گرایی به‌صورت پرسش و پاسخ آورده است؛
به نام خداوند بخشنده بخشایشگر
«کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلا»
درباره حضور جوانان د
در این مطلب به صورت اختصار وضعیت کاندیداتور نمایندگان فعلی (مجلس دهم) اصفهان برای مجلس یازدهم و تعداد داوطلبان نمایندگانی (کاندیداهای احتمالی) در هر حوزه انتخابیه را بررسی کرده ایم.
 





حوزه انتخابیه
تعداد کاندیدا
تعداد نماینده
نماینده فعلی
ثبت نام نماینده فعلی

اصفهان
468
5
احمد سالک کاشانی
خیر

حیدرعلی عابدی
خیر

حمیدرضا فولادگر
خیر

ناهید تاج الدین
بله

حسن کامران دستجردی
بله

لنجان
78
1
محسن کوهکن
از تهران

کاشان و آران و بیدگل
73
1
سید جواد
رئیس اسبق
شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر گفت: «دو چهرگان» چهره واقعی گروه موسوم به
«عدالت‌خواهی شاهین‌شهر» به همراه تحلیل اتهام افکنی اخیر ایشان است.


به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، دکتر
حمیدرضا مقدسی رئیس اسبق شورای شهر شاهین‌شهر در  پاسخیه چهارم خود به
ادعای مطرح‌شده از سوی جریان موسوم به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر راجع به پروژه
موسوم به سمبلیک طی یادداشتی تحت عنوان «دوچهرگان» به شرح زیر پاس

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

خبرنیوز