نتایج جستجو برای عبارت :

بازیکن زردپوشان تا اطلاع ثانوی محروم شد

 
تشان/ با اعلام کمیته انضباطی باشگاه زردپوشان ، سلمان ضرغام زاده تا اطلاع ثانوی نمی‌تواند تیم فوتبال زردپوشان را در مسابقات مختلف همراهی کند.
در دقیقه ۶۲، طالب تصمیم به تعویض سلمان گرفت که هافک چپ زردپوشان به شدت از این تصمیم ناراحت شد. او ابتدا از سمت مقابل زمین را ترک کرد و سپس مستقیم به رختکن رفت. حتی زمانی که یکی از تدارکات زردپوشان یک کاپشن برای سلمان برد، این بازیکن حاضر به پوشیدن آن نشد. 
 
به دلیل رفتار زشت این بازیکن کمیته انضباطی ب
 
تشان/ سرپرست جدید تیم فوتبال زردپوشان مشخص شد.با تصمیم مدیران باشگاه زردپوشان، عبدالخالق پورولیان به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال این باشگاه انتخاب شد.پورولیان که دو سال پیش همین سمت را در اختیار داشت، جایگزین آقای ص.پ در تیم زردپوشان خواهد شد.
 
بهبهان/ تیم فوتبال زردپوشان امروز جمعه در یک دیدار تدارکاتی در ورزشگاه سپاه بهبهان به میدان رفت. این دیدار با نتیجه 3-2 به سود زردپوشان پایان یافت. در این بازی تدارکاتی شاهرخ شجاعی، اسماعیل محمدی و آریا شجاعی برای تیم زردپوشان گلزنی کردند.
طالب امروز جمعه شاگردان خود را در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم آبی پوشان فرستاد.این بازی از ساعت 14 و 30 دقیقه آغاز شد و ترکیب نفرات زردپوشان برای شروع مسابقه عبارت بودند از؛ احمد عزیزی، عبداله جهانگرد، م
 
بهبهان/ تیم فوتبال زردپوشان امروز جمعه در یک دیدار تدارکاتی در ورزشگاه سپاه بهبهان به میدان رفت. این دیدار با نتیجه 3-2 به سود زردپوشان پایان یافت. در این بازی تدارکاتی شاهرخ شجاعی، اسماعیل محمدی و آریا شجاعی برای تیم زردپوشان گلزنی کردند.
طالب امروز جمعه شاگردان خود را در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم آبی پوشان فرستاد.این بازی از ساعت 14 و 30 دقیقه آغاز شد و ترکیب نفرات پرسپولیس برای شروع مسابقه عبارت بودند از؛ احمد عزیزی، عبداله جهانگرد، م
 
تشان/ سرپرست تیم زردپوشان از به تعلیق درآمدن محرومیت آریا شجاعی خبر داد.
صاحب پورولیان در این مورد گفت: طی چند روز گذشته صحبت‌های مفصلی با طالب انجام دادم. درنهایت از ایشان سپاسگزارم که با درخواست من و تعدادی از پیشکسوتان زردپوشان موافقت کرد. در شرایط فعلی آریا شجاعی می‌تواند به تیم کمک کند و محرومیت او در هفته‌ ی گذشته اثرات مثبت و لازم را به همراه داشته و امیدوارم آریا با عملکرد مثبتش در بازیهای باقیمانده ما را روسفید کند.
لازم به ذکر ا
 
تشان/ سرپرست تیم زردپوشان از به تعلیق درآمدن محرومیت آریا شجاعی خبر داد.
صاحب پورولیان در این مورد گفت: طی چند روز گذشته صحبت‌های مفصلی با طالب انجام دادم. درنهایت از ایشان سپاسگزارم که با درخواست من و تعدادی از پیشکسوتان زردپوشان موافقت کرد. در شرایط فعلی آریا شجاعی می‌تواند به تیم کمک کند و محرومیت او در هفته‌ ی گذشته اثرات مثبت و لازم را به همراه داشته و امیدوارم آریا با عملکرد مثبتش در بازیهای باقیمانده ما را روسفید کند.
لازم به ذکر ا
مصدومیت‌های اخیر، دوری از ترکیب اصلی و خدمت سربازی ، صیاد را از دوران آمادگی دور کرده، ولی فرصت خوبی است تا او هم به شرایط قبلی بازگردد و جایگاهش در تیم زردپوشان را پس بگیرد.
این بازیکن حالا پس از پشت سر گذاشتن 2 سال می تواند به تیم سابق خود یعنی زردپوشان بازگردد.
 
خبر ورزشی تشان/ در پی قراردادی که شب گذشته به امضا رسید، فروشگاه مواد غذایی و بهداشتی رضا (توزیع سبد کالا) کارگزار استفاده از برند و حامی مالی باشگاه زردپوشان شد.
خالق پورولیان سرپرست باشگاه زردپوشان با توجه به لزوم افزایش درآمدها و جلوگیری از بروز چالش‌های مالی، مذاکرات زیادی با شرکت های متعدد انجام داده و یکی از مذاکرات پس از توافق منجر به قرارداد شد و مراسم انعقاد قرارداد شب گذشته با حضور خالق پورولیان و سجاد پورولیان نایب رییس هیات م
تا کسی نباشه که بهتر از آدم بنویسه، آدم به نوشته‌های الکی خودش راضی می‌شه. شما بلدید خوب نوشتن رو. بهترین نوشته‌هاتون رو بنویسید. ما رو از کیف کردن محروم نکنید. ما رو از یاد گرفتن از محضرتون محروم نکنید. شهر خالی‌ست ز عشاق ولی بنویسید شما. ما رو قابل بدونید.
محروم کیست؟
چند روزی است که به همراه گروه جهادی مان به روستایی جدید آمده ایم. در جمع بازی بچه ها، پسرک پرشور و پرشیطنت، گرم بازی است. راحت بگویم: کمپوت انرژی! اصلا بیگانه است با خستگی. خودش هم انگار می‌داند که قرار است سوژه امروز دفتر خاطرات اردوهای جهادی ام باشد!
آخر ، وقتی روی خاک‌ها نشسته ام و با شوق به بازی بچه‎ها نگاه می‌کنم، نفس‌زنان می‌آید کنارم.
- اجازه! اسم روستای ما محرومه! واسه همین به ما هم میگن بچه های محروم. 

بغض می‌کنم.
- کی این
از دیروز هوادارای تیمی که باید مدافعشون ۱۲ ماه محروم می‌شد و از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم میشدن اما بخاطر لابی‌ها و دست‌های پشت پرده این اتفاق رخ نداد، انتظار دارن بیرانوند بخاطر یه فیلم نامفهوم محروم بشه
اگر قرار به برخورد هست چند مورد در اولویت هستن: ۱- محرومیت ۱۲ ماهه سیاوش یزدانی که منجر به تحریک هوادارا و اتفاقات تلخ بازی نیمه نهایی جام حذفی شد ۲- محرومیت استقلال تهران از دو پنجره بخاطر تحریک بازیکن تحت قرارداد ۳- برخورد با استرا
اگرچه آب ماده ای مغذی محسوب نمی شود، ولی یکی از ارکان حفظ حیات هر جاندار است. بخش عمده ای از سلول ها و بافت های حیوانات از آب تشکیل شده است. حیوان محروم از آب سریع تر از حیوانی که از مواد غذایی محروم شده باشد می میرد. وجود آب برای حفظ تعادل مایعات بدن، دفع مواد زاید، حفظ تعادل صحیح یون ها، کمک به هضم، جذب و سوخت و ساز موادغذایی ضروری است، همچنین بسیاری از فعل و انفعالات شیمیایی که آنزیم ها در آن دخالت می کنند در محیط مایع صورت می گیرند.
مقاله کام
به گزارش دورتموند ایران ، در هفته سیزدهم رقابت های بوندسلیگا، دورتموند در ورزشگاه خانگی هرتابرلین به مصاف این تیم رفت که موفق به شکست دو بر یک این تیم شد.
خلاصه بازی
در این دیدار برای دورتموند ابتدا جیدون سانچو در دقیقه 15 اولین گل دورتموند را به ثمر رساند و سپس هازاد تنها دو دقیقه پس از گل اول، گل دوم دورتموند و گل اول خود را وارد دروازه هرتا کند.
هرتابرلین پس از دریافت دو گل در فاصله بسیار کم سعی در جبران نتیجه داشت تا اینکه در دقیقه34 توسط ول
3501 قائم مقام محترم مرکز آموزش قوه قضائیه، /50/57-0555/03755/ براساس مجوز شماره 0555بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان دانشگاهی و حوزوی در استانهای کرمان،هرمزگان و سیستان و بلوچستانکه متقاضی ثبت نام و شرکت در جذب تصدّی منصب قضاء در سال 3501 می باشند می رساند، ثبت نام منحصراًبه صورت اینترنتی از طریق سایت دادگستری استان کرمان به نشانی dadgostari-kr.ir از روز شنبه مورخ3501 پایان می پذیرد. /50/ 3501/50/50 آغاز و در روز پنجشنبه مورخ 03لذا کلیه داوطلبانی که متقاضی خدمت در منا
Conmebol (کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی) رای‌اش را درباره محرومیت لیونل مسی اعلام کرد. کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین به دلیل اظهاراتش علیه این کنفدراسیون سه ماه از همراهی آلبی سلسته محروم شد.ستاره آرژانتینی پس از این که در دیدار نیمه نهایی علیه داوری صحبت کرد و مدعی شد قصد دارند برزیل را قهرمان کنند، در بازی رده بندی هم  Conmebol را به دزدی متهم کرد. مسی در این دیدار به دلیل دریافت کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد و پس از کسب عنوان سومی آرژانت
خَابَ الْوَافِدُونَ عَلَى غَیْرِکَ
وَ خَسِرَ الْمُتَعَرِّضُونَ إِلاَّ لَکَ‏
کسى که بر غیر تو وارد شود محروم است
و آنکه به غیر تو رو کند زیانکار است
وَ ضَاعَ الْمُلِمُّونَ إِلاَّ بِکَ
وَ أَجْدَبَ الْمُنْتَجِعُونَ إِلاَّ مَنِ انْتَجَعَ فَضْلَکَ‏
و هر که به درگاه غیر تو رود محتاج گشته
و هر که از غیر فضل و کرم تو درخواست کرد بى ‏برگ و نوا گردید
پس از انقلاب با روی کار آمدن تکنوکرات ها و لیبرال ها ( دولت به اصطلاح سازندگی هاشمی رفسنجانی و طرز تفکر مهدی کروبی و....) به بهانه صرفه جویی در هزینه ها ، نهاد انقلابی و محروم زدا (جهادسازندگی) از مناطق محروم منحل و در سایر وزارت خانه وظیفه اش در حقیقت نه ادغام بلکه گم شد.
آمریکا این فرصت را افزایش فاصله طبقاتی و جداسازی دولت از مناطق محروم نشین کشور قلمداد نمود و در این فاصله دمید. با تدبیر حضرت امام خامنه ای (مدضلله العالی) در سال  1397 بسیج سازند
امام صادق(علیه السلام):هرکه سه چیزرا به ناحق بخواهدازسه چیزدیگربه حق محروم می گردد:هرکه دنیارابه ناحق بخواهدازآخرت حقیقتا محروم می گرددوهرکه به ناحق ریاست طلبی کندازاطاعت زیردستان به حق محروم میشودوهرکه به ناحق مالی رابخواهدازماندگاربودن آن مال به حق محروم میشود.
امام صادق(علیه السلام):اصلاح زندگانی فردی ومعاشرت اجتماعی پیمانه پری است که دوسومش زیرکی ویک سومش چشم پوشی است.
امام صادق(علیه السلام):وقتی دخترآزاد(نامحرم) به شش سالگی رس
 
من از همه چی محرومم.. من محروم ترین دختر عالمم.. از صدات محرومم.. از کنارت بودن محرومم.. از لبخندت محرومم.. از حرف زدن باهات محرومم.. از مهربونیات محرومم.. از توجه ات محرومم.. حتا از هدیه دادن بهت محرومم.. همه چی برام شده حسرت حتا سلام کردنت.. من محروم ترین دختر عالمم.. و هرگز کسی که مسببش هست رو نمیبخشم.
 
✨﷽✨
عاقبت طمع و گدایی،در عین بی نیاز بودن!
✍اسماعیل بن احمد می گوید: سر راه امام حسن عسکری (علیه السلام) نشستم، وقتی که از نزدیک عبور می کرد،از فقر خود شکایت کردم و در خواست کمک نمودم! گفتم: به خدا یک درهم بیشتر ندارم، صبحانه و شام نیز ندارم!آن حضرت علیه السلام فرموند: به اسم خدا،سوگند دروغ می خوری... چون تو 200 درهم زیر خاک پنهان کرده ای. سپس به غلامش فرموند: هر چه همراه داری به اسماعیل بده. غلامش صد دینار به من داد.
سپس امام حسن عسکری علیه السلام
بله هنوز هم اینترنت وصل نشده. دلم میخواهد برای خودم و بقیه گریه کنم. پس کی این لعنتی وصل میشود تا به کار هایم برسم؟ اصلا اگر بخواهند مثل کره شمالی دسترسی به اینترنت را هم کلا قطع کنند تکلیف تحصیلات تکمیلی که با این وضع بودجه ها پژوهشی کلا خروجی اش مقاله مروری است چه میشود؟ همین طوری همه دنیا ما را محروم کرده، خودمان هم خودمون را محروم میکنیم. البته ما از آنان نیستیم. فکر نمیکنم قطع کلی اینترنت با عقل جور در بیاید. مگر میشود؟ لعنت بهشان که روزگا
بدون تعارف این هفته ۲۰:۳۰ مصاحبه با یک آقای دکتری بود ۳۷ ساله 
که از یک منطقه محروم سمپاد قبول شده بود و بعدش دانشگاه و الان ۸ امین سال جراح مغز د اعصاب بودنش بود و بیش از ۷۰۰۰ ۸۰۰۰ هزار عمل انجام داده بود و بیشتر از نصفش بدون گرفتن هزینه ... گفت پس اندازش ۷ میلیونه و هنوز مستاجره و ۴ تا هم بچه داره !
همیشه میره مناطق محروم و رایگان ویزیت میکنه و اونایی نیاز به عمل دارن میاره تهران و رایگان عملشون میکنه ... چقدر سعی میکرد چیزی نگه ! همش میگفت من از م
همانگونه که در تصویر می بینید داوطلبانی که در دوره روزانه امسال اعم از با کنکور و بدون کنکور شرکت کنند سال آینده از ثبت نام در این دوره محروم می شوند. خب چرا این خبر را دوباره منتشر کردم؟ زیرا این موضوع برخلاف اطلاعیه‌ها و اخبار قبلی است و ممکن است دانش ‌آموزی به اشتباه و به دلیل شرایط خاص امسال به دلیل عدم آگاهی دست به انتخاب رشته ای در کنکور بدون آزمون بزند و از دوره روزانه سال بعد هم محروم گردد. به منظور همرسانی این خبر مهم لطفا لینک خبر ر
سلام رفقا
همونطور که اطلاع دارید ما یدون گروه جهادی داریم بنام گروه جهادی صابر که از شهر کرج سازماندهی میشه
ماموریت گروه ما آبرسانی به روستاهای مرزی و محروم از جمله خراسان شمالی به سمت مرز ترکمنستان که محل فعالیت کنونی ماست.
ما با احداث چاه آب و ایجاد اتاقک های مخازن و لوله کشی و انشعاب تا درب خانه ی مردمان روستایی به لطف خدا موفق شدیم تا حالا
پنج روستای محروم را صاحب آب شرب بهداشتی کنیم.
یکی دیگر از اقدامات ارزشمندی که  توانستیم انجام بدی
مارادونا بازیکن خیلی خوبی بود. اگر او دوپینگ نمیکرد 100 درصد تعداد گل هایش از علی دایی بیشتر میشد.
او 2 یا 3 بار دوپینگ کرد و چند سال از فوتبال اخراج شد.
او در بازی فینال مان جام جهانی با دست گل زد و کسی تفهمید و ارژا نتین قهرمان جام جهانی شد.
مارادونا از 17 سالگی فوتبال را شروع کرد.
او 7 یا 8 سال به دلیل دوپینگ کردن از فوتبال محروم بود.
مارادونا چون کلی از فوتبال محروم بود 60 گل ملی بیشتر نزده است.
✅سهمیه مناطق ؛ 
منطقه ۱ : مرکز تهران،اصفهان،شیراز،مشهد،تبریز
منطقه ۲ : بیشتر  شهرستانها
منطقه ۳ : مناطق محروم و برخی شهرهای کوچک
✅سهمیه ایثارگران ؛
۲۵ درصد ظرفیت رشته با نمره‌ی حداقل ۷۰ درصد پذیرش آزاد
۵ درصد ظرفیت سهمیه‌ی  ایثارگران با کمتر از ۲۵٪ جانبازی
✅سهمیه رزمندگان : پذیرش با کسب حداقل ۷۵درصد نمره پذیرش عادی

✅سهمیه تعهد خدمت مناطق محروم : ۳۰ درصد ظرفیت رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی دارای تعهد خدمتی ۳ برابر تحصیل غیرقا
اطفال نیز ممکن است کلیه‌هایشان سنگ بسازد که در چند سال اخیر متأسفانه این میزان بیشتر شده و یکی از دلایل آن این بوده که به والدین اطلاع داده شده که در 6 ماهه اول فقط شیر مادر به نوزاد داده شود و نوزاد نیاز به نوشیدن آب ندارد در حالی که باید به نوزاد نیز آب داد و نباید نوزاد را محروم از نوشیدن آب کردچرا کودکان و نوزادان سنگ کلیه می گیرند؟در همه سنین سنگ کلیه شایع است ولی در کشور ما آمار دقیقی از سن بروز سنگ کلیه نداریم ولی آنچه که مسلم است این بود
جز امام عصر عجل‌الله‌تعالی فرجه چه کسی از درد دل هر فرد با خبر است؟
 
گاهی اوقات کاری می‌کنی که اشتباه هست و این اشتباه گریبان گیر زندگی‌ات می‌شود. زندگی‌ات را آن‌طوری که نمی‌پسندی برایت رقم می‌زند.
ولی خب، مگر نه اینکه ما باور داریم که خدایی هست. خدایی که بخشنده و مهربان هست و هر روز نام او را با این دو صفت بر زبان جاری می‌کنیم.
می‌شود که چنین خدایی که رحیم و رحمن و غفور است بعد از اینکه تو فهمیده‌ای که کاری را اشتباه انجام داده‌ای  و پ
شهرستانی محروم که نه کلاسی برای او داشت و نه استادی که به‌ صورت خصوصی پیش او حفظ قرآن را کار کند. اما همت مادرش که از کودکی همراه و مشوق اصلی او بود، باعث شد در یکی از معتبرترین مسابقات بین‌المللی قرآن همه را پشت سر بگذارد و بر سکوی اول بایستد.



نفر اول مسابقات امسال بین‌المللی قرآن کریم در بخش بانوان، یک دختر روشندل ایرانی بود که می‌گوید فقط تلاش‌های مادرش بود که او را در یک شهرستان محروم بدون استاد و کلاس، حافظ کل قرآن کرده است.
ادامه مطل
  بازیکنان تیم فوتبال سپاهان برای برگزاری اردویی راهی تهران خواهند شد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم سپاهان در ادامه برنامه‌های آماده سازی نیم‌فصل دوم روز جمعه هفته جاری در اصفهان به مصاف تیم شهرخودرو مشهد خواهد رفت.
مردان امیرقلعه‌نویی پس از این بازی راهی تهران می‌شوند و روز شنبه اردوی یک هفته‌ای خودشان را در پایتخت آغاز می‌کنند.
زردپوشان در طول مدت حضورشان در تهران دوبازی تدارکا
خالد سلطان دایر از اجرای بیش از ۴ پروژه جهادی در منطقه محروم اروندکنار خبر داد و اظهار کرد: این پروژه ها به همت گروه جهادی علامه ربیعی این بخش در حال انجام است.مسئول گروه جهادی علامه ربیعی اروندکنار، افزود: با توجه به خسارت های اخیری که متحمل مردم عزیز و محروم صفر مرزی اروندکنار شد اقدام به برگزاری اردوهای جهادی خود نموده است و در طی این ایام این گروه جهادی چهار پروژه عمرانی را شروع خواهد کرد. وی به حضور نیروهای جوان بسیجی و انقلابی در گروه
2609 - «مریم معمارصادقی» از عناصر اپوزیسیونِ بهائی و دارای تابعیت آمریکا است که بارها اعتراف کرده از دولت آمریکا پول گرفته است. او پس از آنکه بارها خواستار حمله نظامی آمریکا به ایران شد، این‌بار با ارسال نامه‌ای به مقامات اتحادیه اروپا، خواستار تشدید تحریم‌ها علیه ملت ایران شد و نوشت باید همه قراردادها با ایران لغو شود. همه سفرای اروپایی را فرابخوانید و سفرای ایران را اخراج کنید. ایران را از کلیه رویدادهای فرهنگی و مسابقات ورزشی (ازجمله ال
حزب کارگر: انگلیس از وضعیت کشور‌های دیگر به خوبی درس نگرفت
به گزارش خبرگزاری رویترز، رهبر حزب کارگر انگلیس روز چهارشنبه اعلام کرد برخی از تصمیمات انگلیس در هفته‌های گذشته بسیار کند اتخاذ شدند و این کشور از وضعیت کشور‌های دیگر به خوبی درس نگرفت.
 
کرونا و خطر گرسنگی میلیون‌ها انگلیسی
"وینس کیبل" (Vince Cable)، رهبر اسبق حزب لیبرال دموکرات انگلیس در مقاله‌ای در روزنامه ایندیپندنت نوشت همه گیری بیماری کووید ۱۹ نشان داد نظام رفاه اجتماعی در انگل
به گزارش دورتموند ایران ، با این که مدیران دورتموند در مصاحبه هایشان همواره تاکید بر حفظ جیدون سانچو دارند اما هیچ کس نمی تواند تضمین دهد که او همچنان در این تیم باقی خواهد ماند. با این وجود حتی خود مدیران هم نسبت به گفته های خود مطمئن نیستند و به دنبال جانشین برای خروج احتمالی سانچو از دورتموند هستند.
در همین رابطه آنتونی وینگر 19 ساله تیم سائوپائو یکی از گزینه های جانشینی سانچو در رسانه ها مطرح شده است.
این بازیکن که متولد 24 فوریه 2000 است 1.72 س
سامان قدوس هافبک تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه آمیان فرانسه روز گذشته به مدت ۴ ماه از حضور در میادین فوتبال محروم شد.
قدوس به دلیل نقض قوانین نقل و انتقالات و پیوستن وی به آمیان فرانسه این بازیکن را ۴ ماه محروم کرده است.
بازیکن ملی‌پوش در تابستان ۲۰۱۸ در حالیکه ابتدا با با توافق باشگاه اوسترشوندس با اوئسکا اسپانیا قرارداد بست. اما بعد از مدتی راهی فرانسه شد و به عضویت آمیان درآمد. به همین خاطر اوئسکا به فیفا شکایت برد که فیفا تیم اسپانیایی ر
 
هی میخواستم جیغ بکشم وقتایی که تو جنگل از پنجره میرفتیم بیرون یا وقتایی کنار رود تنهاییم
هی گفتن جیغ نکش داد بزن جیغ میکشی فکر میکنن کسی نیاز بع کمک داره
من داد نداشتم من جیغ داشتم. جیغ بنفش از این جیغ هایی که ادم دقیقا کمک میخاد میکشه. جیغا دلم موند اره تو دلم موند.
درد دااارم درد دارم درد دارم
تا حالا شده از یک فاصله ای با کمر بخوری زمین؟ دیدی کل وجودت دردمیشه؟ دیدی نفست بالا نمیاد؟ یا شایدم یادت میره نفس کشیدن... شده بخوای جیغ بزنی اااخ ولی
اینطور که من متوجه شدم ایران جز کشورای رتبه اول در فرار مغزهاست
متاسفانه نخبه های علمی و ورزشی کشور به بهانه های ازادی و شاد زندگی کردن و رفاه بیشتر و امکانات و....تا به یه جای می رسند می زارن و میرن
صد البتع گفتن نداره از مرگ دلخراش هموطنان خشمگین و ناراحتم ولی از این موج فرار بیشتر
بخصوص پیام یکی از دکترها به همسرش قلبم را آشوب کرد
 
"ایران جنگ شده خدا روشکر دارین بر می گردین و.."یه همچین محتوی داشت
کشور بد....کشور مزخرف...مسئولین بی کفایت ...امکان
3- به زندگیتان لبخند بزنید: (قانون جذب کائنات با احساس و شادی قوت می گیرد)
خندیدن یعنی من در حال حاضر از آنچه هستم و آنچه دارم خوشنودم. یعنی من در شرایط تعادل روانی خوبی قرار دارم. یعنی من حال خوبی دارم. یعنی احساسم میگه همه چیز به دلخواهم پیش میره. یعنی من اکنون در همین لحظه هستم. یعنی من الانی که توش قرار دارم نارضایتی بابت گذشته و نگرانی برای آینده ندارم و همه اینها یعنی به نظر میاد من از زندگی خود راضی هستم. بله یک لبخند شما اینهمه کار انجام می
پیج خدمات خیریه خط سوم در اینستاگرام جهت اطلاعرسانی فعالیتهای عام‌المنفعه تشکیل شده و درحال حاضر حدود ۱۵۰۰ نفر از خیرین در آن حضور دارند. فعالیت اصلی این پیج، معرفی مناطق محروم، نیازها و ارائه گزارشات از فعالیتها است.
با توجه به اینکه بخشی از اهداف خط سوم را باید کمک به نیازمندان دانست، فعالیتهای عام‌المنفعه ای که انجام می شد از طریق پیج اصلی به اطلاع خیرین می رسید اما چون فعالیت اصلی آن پیج مسائل الهیاتی، خداشناسی و اجتماعی بود، گاهی اخ
آیامیشود فرزندرا از ارث محروم کرد؟
آیامیشود فرزندرا از ارث محروم کرد؟ ، مثلا پدر برای تهدید فرزندش یا برای انحطاط اخلاقی وی بنویسد
که فرزندم را ارث محروم کردم یا فرزندی برای الجاجت با پدرش ارث و میراث را خود سلب و ساقط نماید در پاسخ باید گفت :
قاعده توارث بنا به نظم اجتماعی تاسیس شده بدین جهت وراث نمی توانند ارث را از خود سلب کنند و همچنان که مورث (متوفی) نمی تواند
آن را از وراث سلب کند چون توارث از احکام به شمار می رود نه از حقوق تا شخص بتواند
توی این چند سال استقلالمون خیلی مظلوم واقع شده پرافتخارترین تیم ایران و اسیا باشی ولی کمر به نابودیت بسته باشن اونم با 40 میلیون هوادار واقعا مگه چه گناهی کردیم مگه استقلالمون برای کشور امریکا یا اسرائیله ؟ این همه بی لطفی مگه داریم مگه میشه هر روز خبر و حاشیه ی جدید واقعا خودتون خسته نشدید ؟ بزارید حداقل امسال لیگمون پاک و روی عدالت پیش بره
یه تیمی توی زمین بازیکناشون سر داور فریاد بزنن با بازیکنان حریف درگیر بشن اخربازی شورش به پاک کنند از
اتاق کاملا سفید
با رنگ رگ هایم ست
روزها به این فکر میکنم که چرا اتاق پرده ندارد
و یادم میرود
و شب به این را میفهمم که چون اتاق من پنجره ندارد
و یادم میرود
و صبح دوباره....
در میان تمام سفیدی ها
یک لیوان پر از فراموشی های تاریکی خود نمایی میکند
اسمش این نیست ولی من اسمش را گذاشته ام : فراموش های تاریک!
این صد و یکمین لیوانی است که باید سر بکشم
چون دکتر ها میگویند این تو را از ذهن من دور میکند
من که باور ندارم
اما سر میکشم
تمامش را
یک جا و یک نفس
باز
چند تا سوال درباره رشته پزشکی داشتم لطفا جواب بدید؛
1- سختی های رشته پزشکی چقدر است؟
2- با توجه به سنگینی دروس آیا وقت برای کار نیمه وقت فراهم است؟
3- محیط و جو رشته پزشکی چطور است؟
4- از چه ترمی وارد بیمارستان می شوند؟
5- من هدفم از پزشکی خوندن خدمت در مناطق محروم است، آیا با توجه به سیاست های جدید وزارت بهداشت (مثلا پزشک تعهدی)، باز هم مناطق محروم با کمبود پزشک مواجه هستند؟، مثلا تا ده سال دیگر که فرصت برای کار ما در این مناطق فراهم باشد؟
6- شهریه ظ
سلام و عرض ادب دارم خدمت دوستان و همراهان گرامی.
 
به اطلاع میرسانم تیم سایت oneunique به منظور بهبود کیفیت مطالب و اطلاع رسانی های سایت می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.
 
آدرس سایت در اینستاگرام:oneuniquegroup(وانیونیک گروپ)
 
 
 
 
امروز در بازی سخت مقابل تیم آماده ولی عصر باوجود محروم بودن هادی اکبری وخستگی بازیکنان تیم شکست سختی خوردیم 
در این بازی تیم امید هشت بر پنج بازی را واگذار کرد.
در این بازی مرصاد علیپور گلزنی کرد وگل های خود را بالا برد تا به آقای گلی نزدیک شود 
دعای روز هشتم ماه مبارک رمضان
الهی! چون به دیده تأمل می‌نگرم، خود را یتیمی مستحق ترحم می‌یابم که در سرای دنیا واقع شده و نیازمند توجه است. از آن زمان که از دیدار امام زمانمان محروم شده‌ایم، احوال یتیمی را داریم که از دیدن پدر محروم گشته است. ای آنکه نظر بر احوال یتیمان را توصیه و تاکید فرموده‌ای، ما را موفق به دلجویی و همراهی یتیمان نما و خود دلجوی ما باش که خوان نعمت و رأفت کبریایی‌ات گسترده و نقصان‌ناپذیر است.الهی! با امید به مهر و رحمتت
بسم الله الرحمن الرحیم
بعد از دوسال محروم کردن خودم از پیام رسان
بلاخره ایتا نصب کردم
یک کانال درست کردم برای روزانه نوشت ها و حرف هام و عکس هایی که میگیرم
شاید به زودی ایتا رو هم دوباره حذف کنم...اما فعلا...
آدرسم اگر مایل بودید
@ahooyesargardan
دعای روز هشتم ماه مبارک رمضان
الهی! چون به دیده تأمل می‌نگرم، خود را یتیمی مستحق ترحم می‌یابم که در سرای دنیا واقع شده و نیازمند توجه است. از آن زمان که از دیدار امام زمانمان محروم شده‌ایم، احوال یتیمی را داریم که از دیدن پدر محروم گشته است. ای آنکه نظر بر احوال یتیمان را توصیه و تاکید فرموده‌ای، ما را موفق به دلجویی و همراهی یتیمان نما و خود دلجوی ما باش که خوان نعمت و رأفت کبریایی‌ات گسترده و نقصان‌ناپذیر است.الهی! با امید به مهر و رحمتت
هشتم شوّال؛ روز عزای امّت اسلامی/ بازشناسی تخریب قبور ائمۀ بقیع  به دست وهابیون/ تخریب قبور ائمۀ بقیع ؛ یک نقشه خائنانه برای نابودی تاریخ اسلام/ تخریب بقیع؛ ارمغان توحید وارونه وهابیت/ بهانه وهابیون برای تخریب بارگاه بقیع چه بود؟/ تخریب قبور بقیع در سایۀ تفسیر خرافی وهابیت از اسلام/ آیا ساختن بنا بر روی قبور و مسجد و توسل و بوسیدن ضریح بدعت و شرک است؟/ سوال بی جواب در مورد تخریب بقیع از علمای وهابی؛ چرا هنوز بارگاه پیامبر برپاست؟!/ لزوم اداره
تا 1400 باید تحمل کنیم
محرومیت الکی بازیکنانمون رو
بازیکن فراری دادن هاشون رو
بازیکن نگرفتن هاشون رو
توبیخ هاشون رو
ضعیف کردنمون رو
محروم نکردن بازیکن های رقیب رو
 
واقعا خودتون خجالت نمیکشید لیگ و به کثافت کشیدید؟ برید زودتر راحت شیم از دستتون
خوب رویان جهان رحم ندارد دل شان باید از جان گذرد هر که شود عاشق شان روز اول که سرشتند ز گل پیکرشان سنگی اندر گل شان بود همان شد دل شآن ... متاسفانه نتونستم نام شاعر رو پیدا کنم , اگر کسی اطلاع داره لطفا به من اطلاع بده تا به شعر اضافه کنم
مگه کمیته انضباطی نمیگفت ورود پرچم سایر کشورها به استادیوم محرومیت در پی داره، خب واکنشش به این عکس که مربوط به بازی روز جمعه‌س چیه؟! اگر محروم کردن پرسپولیسی‌ها ادامه‌دار باشه و از کنار حواشی تاس گذر کنن میشه تضمین داد پرسپولیسی‌ها توو بازی با صنعت نفت اعتراض خودشونو به تبعیض‌های بی‌پایان کمیته استقلالی علنی نکنن؟!
و گاهی هم البته با خودم میگویم خوش به حال شما که پدرانتان مکلایند... بعضا جوری مردم نگاه میکنند گویا ارث پدری‌شان خورده شده است و پدرکشتگی دارند.. بماند که از بعضی جهات به خاطر همین شرایط و نگاهها و تصورات و حاکمیت... و البته حفظ شان لباس و الزامات این زندگی از بعضی امکانات و همراهی‌های پدرانه هم محروم بوده‌ایم.. به هر حال این هم یک نوعی است...
 امیر المومنین علیه السلام فرمود علامت مشتاق بثواب ا خ ر ت بی رغبتی زاهد نسبت بدنیا  از آنچه خدای عزوجل  برایش از از دنیا قسمت کرده  کاهش ندهد   اگرچه زهد کند و حرص شخص حریص بر شکوفه دنیای نقد برایش افزونی  نیاورد اگرچه حرص زند  پس مغبون کسی است که از بهره  آخرت خود محروم ماند 
حسنین پہ ہے آفت کی گھڑی کیا وقت پڑا ہے زہرا پر
روتے ہیں نبی روتے ہیں علی کیا وقت پڑا ہے زہرا پر
بابا کی جدائی میں زہرا محروم ہیں اشک بہانے سے
رونے پہ لگی ہے پابندی کیا وقت پڑا ہے زہرا پر
وہ جس کے ناز اٹھائے خدا تعظیم کریں جس کی احمد
دربار میں ہے بے آس کھڑی کیا وقت پڑا ہے زہرا پر
ادامه مطلب
حسنین پہ ہے آفت کی گھڑی کیا وقت پڑا ہے زہرا پر
روتے ہیں نبی روتے ہیں علی کیا وقت پڑا ہے زہرا پر
بابا کی جدائی میں زہرا محروم ہیں اشک بہانے سے
رونے پہ لگی ہے پابندی کیا وقت پڑا ہے زہرا پر
وہ جس کے ناز اٹھائے خدا تعظیم کریں جس کی احمد
دربار میں ہے بے آس کھڑی کیا وقت پڑا ہے زہرا پر
ادامه مطلب
هسته اولیه قرارگاه جهادی شهدای جهان اسلام هم با همین رویکرد جهادی و انقلابی، و با آسیب شناسی اجمالی یک دهه فعالیت قرارگاه های مختلف جهادی که عموماً در فصول تابستان و ایام نوروز و صرفاً در نقاط محروم روستایی کشور مشغول خدمت رسانی هستند، با سرکشی به بعضی نقاط محروم شهر تهران و استان تهران و دیگر استانها فعالیت خود را شروع کرد. ابتدا چند نفر دانشجو و طلبه و به تدریج سایر اقشار مردمی به صورت خودجوش به این قرارگاه پیوستند و دامنه فعالیت قرارگاه
با سلام خدمت همکاران محترم
همکارانی که بزرگسالان فنی نظام جدید(دوازدهم فنی) کار می کنند اگر نیم سال اول را در سناد شروع کرده و کلیه کارها را انجام داده اند اطلاع رسانی لازم را در مورد ترتیب کارهایی که انجام داده اند را انجام دهند تا به اطلاع سایر همکاران رسانده شود
زمان ثبت نام کنکور سراسری هرسال یکی از مراحل دشوار و پر استرس برای داوطلبان واجد شرایط کنکور می‌باشد. آنچه می‌بایستی به آن توجه کرد داوطلبان می‌توانند با دیدی صحیح و کسب اطلاعات لازم درباره چگونگی ثبت نام، زمان ثبت نام کنکور  و ... به تمام دغدغه‌های خود درباره کنکور سراسری 99 خاتمه دهند.
زمان ثبت‌نام کنکور سراسری 99
زمان ثبت نام کنکور سراسری هر ساله با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور صورت می‌پذیرد. این زمان هر سال از طریق دفترچه ای که قبل از ث
سردار شهید جواد هرمزپور در سال هزار و سیصد و سی دو در خانواده ای محروم برخاسته از روستایی محروم در میان روستاهای شهرستان بویراحمد به نام کالوس دیده به جهان گشود. رفتار و درس و زندگی و علاقه فطری به مکتب را در میان خانواده ساده روستائی خود کسب نمود.
هیچ گاه اسیر منافع شخصی و هوای نفسانی خود نگردید. حیف که زبان در وصف نیکویی هایش قاصر و قلم شکسته است.
 سرانجام (مین)این تله مرگ آفرین دشمن در تاریخ 1362/6/27در زبیدات عراق هنگامی که سمت فرماندهی عملیات
از آنجایی که روزه داران در ماه رمضان، برای زمان قابل توجهی از مصرف مواد غذایی محروم هستند (مخصوصا اگر ماه رمضان در فصل‌های گرم و روزهای طولانی سال باشد)، ضروری است که در این ماه، مواد غذایی خیلی سالم و مقوی، بیشتر مصرف گردد.
ادامه مطلب
به گزارش دورتموند ایران ، اشرف حکیمی بازیکن 21 ساله تیم فوتبال دورتموند از سوی کنفدراسیون فوتبال آفریقا به عنوان بهترین بازیکن جوان این قاره در سال 2019 انتخاب شد. حکیمی که از رئال به صورت قرضی به دورتموند پیوسته، به واسطه عملکرد خیره کننده اش در ترکیب دورتموند به این عنوان دست یافت.
حکیمی تا به اینجای رقابت های بوندسلیگا در 12 بازی برای زردپوشان وستفالن به میدان رفته که تاکنون دو گل زده و سه پاس گل هم داده است. اما چیزی که به احتمال زیاد موجب دس
این وبلاگ به جهت پشتیبانی از وبسایت اصلی شرکت پکاج به نشانی PekajCo.IR ایجاد شده تا در مواقع اضطراری و در راستای پروتکل های پشتیبانی و نظارتی شرکت پکاج ، مشترکین شرکت پکاج از دسترسی به وبسایت محروم نباشند.
 
 
شرکت پکاج همگام با شعار « جهش تولید »
 
حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به مناسبت ایام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ویژگی‌هایی را برای نماینده مطلوب برشمردند که پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR این موارد را در این اطلاع‌نگاشت مرور می‌کند.
ادامه مطلب
هیچوقت نگو رسیدم ته خط....اگرهم احساس کردی رسیدی ته خط...یادت بیار ک معلم کلاس اولت همیشه میگفت....نقطه سرخط.....................وقتی کسی ناراحتت میکنه 42ماهیجه استفاده میشه تا اخم کنی...اما فقط 4تا ماهیچه لازمه تا دستتو دراز کنی و بزنی تو دهنش...دیگه هرجور راحتین وظیفه من اطلاع رسانی بود:)
1 حق عضویت
مبلغی مشخص که ماهیانه توسط عضو به حساب صندوق واریز و به عنوان سرمایه اصلی ذخیره میگردد.
برداشت این مبلغ دارای محدودیت میباشد :
به این شکل که در صورت انصراف هر یک از اعضا حق عضویت دقیقا سه ماه بعد از اعلام انصراف به وی باز گردانده خواهد شد .
عضو منصرف از لحظه انصراف با وجود بلوکه شدن سرمایه از تمام امکانات صندوق محروم میشود.
۱-ورزش
تحقیقات نشان می‌دهد که ورزش نه تنها باعث قوی نگه داشتن بدن می‌شود بلکه باعث کاهش احتمال ابتلا به زوال عقل می‌شود، زیرا ورزش باعث بهبود عملکرد قلب و عروق و افزایش خون رسانی به مغز می‌شود. ورزش بر اندازه هیپوکامپ (بخشی از مغز که برای حافظه حیاتی است) تاثیر می‌گذارد. یوگا و مدیتیشن و همچنین ورزش های ایروبیک بهترین ها هستند. 
۲- ورزش ذهن
مطالعات نشان می‌دهد، سالمندانی که بازی‌های ذهنی مثل پازل و شطرنج بازی نمی‌کنند و اهل کتاب خواندن ن
واقعا اونی که بتونه از این خراب شده بره و این کار رو نکنه، قطعا از نظر روانی مشکل داره. کی حاضر میشه زندگیش رو توی زندان سپری بکنه؟ کی حاضر میشه زندگیش رو توی همچین شرایطی بسوزونه، وقتی حتی از خیلی چیزهای ساده و بدیهی محروم هست. اگه اندک سرمایه و اندوخته ای داشتم، الفرار. ولی چه کنم هر چی جمع کردم تبدیل به هیچ شد. تورم ارزش پول ملی رو قهوه ای کرد. اینها از برکات حاکم شدنِ ...
اومدم تبلیغ نقره جات یه اشنایی رو گذاشتم تو پیجم، عکس یه ست که دو سال پیش ازش گرفته بودم و یه جفت گوشواره که چند ماه پیش خریدم و گذاشتم استوری.. گفتم ک من اینو خریدم از فلانجا و خوبه و ازین حرفا.... ملت اومدن گفتن قشنگه مبارک باشه :||
ینی واقعا واضح نیست؟ :)))
 
پ.ن:
دوست دارم بیان بهم بگن از فردا باید بری یه روستای خیلی خوشگل و خوش اب و هوا و محروم اونجا کار کنی یه دونه خونه ۵۰ - ۶۰ متریم بهت میدیم همین
و من با سر برم.. 
✅به اطلاع همه شهروندان محترم میرساند؛
⬅️مدت نزدیک به 3 هفته بود بدلیل نیاز به بازسازی همه دستگاه های سی ان جی (اورهال) جایگاه این شهر تعطیل بوده واز خدمات رسانی به شهروندان محروم بود،
لذا ضمن پوزش از همه شهروندان محترم معروض میدارد در طی این مدت تمام پیگیرهای لازم از طرف کارکنان شهرداری چه از طریق اجاره دار و چه از طریق شرکت ملی نفت انجام گرفت و مکاتباتی نیز به جهت تسریع در تعمیرات با مسئولین شرکت نفت بروجن و استان انجام گردید و چندین مورد
 
 
 
  ای دوستان، این انقلاب، انقلاب مستضعفان جهان است و باری سنگین است بر دوش ماها که باید آن را به مقصد برسانیم و در غیر این صورت خدا و امام و ملت محروم جهان و آیندگان، ما را نخواهند بخشید . #شهید_والامقام #محسن_خدابنده ✋ #سلام_به_دوستان_شهداء ✋
حضرت باقر ع فرمودانکس که ناسازگاری بهره اش گردد ایمان از او در پس پرده رود    شرح مجلسی علیهالرحمه  گوید سر اینکه شخص ناسازگار از ایمان دور میشود اینست که اولا مومنین را ازار دهد واین مخالف ایمان. است زیرا مومن کسی است که مسلمانان از دست و زبانش اسوده ودر امان باشد و ثانیان بواسطه ناسازکاری از طلب دانش که بوسیله او بپایه کمال ایمان رسد محروم ماند  زیرا اسباب طلب ان برایش فراهم نگردد 
بعد دوماه رفتم بیرون بیشتر دلم گرفت
رفتیم خونه ی در حال ساختمونو ببینیم که دیکه آخراشه
خیابونای خلوت مغازه های بسته پارکای تعطیل و مردمی که نیستن...
ادما تا از چیزایی که دارن محروم نشن یا از دستشون ندن قدرشونو نمیدونن
ما اغلب ناسپاسیم و غر میزنیم
همه چیز برای همه مون عادی شد
و خدارو نسبتا فراموش کردیم
باید از تمام ناسپاسی هامون توبه کنیم و بابت تمام داشته هامون شکرگزار باشیم
 
❗️اخبار جدید استقلال درباره لیگی که  مهدی تاج قول اجرای عدالت داده بود هنوز به هفته سوم نکشیده این کارها رو کردن:
1⃣ لغو محرومیت قطعی هواداران لنگ و لحاظ نکردن ۳ جلسه محرومیت تعلیقی بیرانوند (چون دربی را از دست می‌دهد) ولی محرومیت سیاوش یزدانی اعمال شد!
2⃣ محرومیت ۶ ماهه بلبلی بازیکن استقلال در حالیکه قانون فیفا می‌گوید نهایتا ۴ ماه و در مقابل محروم نکردن باشگاه فولاد برخلاف قوانین فیفا
3⃣ صادر نکردن کارت بازی چند بازیکن استقلال در هفته
سلام دوستان 
تو رو خدا کسایی که اومدن شیراز بهشون خبر بدید

توجه توجه 
به همه اطلاع دهید به علت سیلاب امروز در سطح شیراز از مهمانهای محترم درخواست میشود به شهرک گلستان محل نمایشگاه داعمی مراجعه کنند تا اسکان داده شوند 
اطلاع رسانی واجب است شاید مسافر نوروزی بلا تکلیف باشد
⭕️ خبر فوری:اطلاع رسانی در سطح گسترده هموطن
طبق وعده داده شده، از هم‌اکنونشبکه تلویزیونی مرجع اطلاع رسانی پیرامون ویروس کرونا تحت خدمات و اسپانسری شرکت WNS و شرکت ترکمن‌همراسی(صاحب ماهواره ترکمنعالم) راه‌اندازی شد!
✅هموطنان گرامی، خطر ویروس کرونا بسیار زیاد است. ساده ترین روش اطلاع رسانی، روشن کردن تلویزیون است.
♻️این شبکه تلویزیونی از طریق سازمان‌های رسمی و مراجع موثق به اطلاع رسانی و آموزش در زمینه کرونا (بدون بزرگنمایی یا کوچک نم
بهار که بیاید همه ی گل ها لبخند میزنند
بهار که بیاید خاک نفسی تازه میکند
بهار که بیاید بغض های آسمان می ترکد
بهار که بیاید...
اما
تو بیا تو بیا که با آمدنت بهار راهم باخود خواهی آورد
زمستان هم بهار می شود
درختان زنده می شوند
دیگر زمستان فصل نرگس نیست
نرگس هم در بهار گل میدهد...
.
.
کدامین گناه مرا از دیدن بهار روی تو محروم کرده ست!!؟
کدامین گناه...
.
.
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهمّ وفّرْ فیهِ حَظّی من بَرَکاتِهِ وسَهّلْ سَبیلی الی خَیْراتِهِ و لا تَحْرِمْنی قَبولَ حَسَناتِهِ یا هادیاً الی الحَقّ المُبین.خدایا در این روز بهره مرا از برکاتش زیاد بگردان و راه مرا به سوی خیرهایش آسان کن و محروم نکن ما را از پذیرفتن نیکی‌هایش؛ ای راهنمای به سوی حـق آشکار .
 
 
مشاهده ویدیو
کیفیت آب آشامیدنی برای دام و طیور
اگرچه آب ماده مغذی محسوب نمی شود ولی یک از ارکان حفظ حیات هر جاندار است و محیطی برای تمام 
فرایندهای بدن است و از مواد متشکله تمام سلول ها و بافت های حیوان می باشد. اگر حیوانی از آب محروم 
شود سریعتر از حیوانی که از تمام مواد غذائی دیگر محروم شده باشد می میرد.
 آب باعث محلول شدن مواد قابل هضم غذا و انتقال آن به نقاط مختلف بدن و دفع مواد زیان آور می شود. وجود
 آب برای حفظ تعادل مایعات بدن ، دفع مواد زاید ، حفظ تعا
حذف اطلاع‌رسانی در آیفون








گوشی آیفون،ترفند آیفون
 
همان‌طور که می‌دانید بدون نیاز به باز
کردن قفل صفحه گوشی آیفون می‌توانید از پیام کوتاه یا اتفاقات دیگری که
اطلاع‌رسانی درباره‌ آنها به عهده‌ مرکز اطلاع‌رسانی (Notification) است
مطلع شوید. به‌عنوان مثال چنانچه به حساب بانکی شما مبلغی واریز یا از آن
برداشت شود ممکن است این تراکنش برای شما به‌صورت پیام کوتاه ارسال شود و
باتوجه به متنی بودن این پیام، هشدار و بخشی از متن آن به‌صورت هش
کیفیت آب آشامیدنی برای دام و طیور
اگرچه آب ماده مغذی محسوب نمی شود ولی یک از ارکان حفظ حیات هر جاندار است و محیطی برای تمام فرایندهای بدن است و از مواد متشکله تمام سلول ها و بافت های حیوان می باشد. اگر حیوانی از آب محرومشود سریعتر از حیوانی که از تمام مواد غذائی دیگر محروم شده باشد می میرد آب باعث محلول شدن مواد قابل هضم غذا و انتقال آن به نقاط مختلف بدن و دفع مواد زیان آور می شود. وجود آب برای حفظ تعادل مایعات بدن ، دفع مواد زاید ، حفظ تعادل ص
ماهی جان عزیزم ، آیا خطت هنوز همون قبلیه؟ با کمال میل اطلاع میدم ....دوستانی که وبلاگ ماهی ، گاهنگار رو میخونید و جویای احوالش هستید ماهی این پیام برام گذاشته :" ادرس سابق وبم رو یکی برداشته و داره ازش سواستفاده میکنه. اگه خواننده مشترکی داریم و بهشون دسترسی داری، ممنون میشم اطلاع بدی بهشون.من فعلا هیچ وبلاگی ندارم. "
رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد از برنامه‌های این نهاد در بیست و هفتمین هفته کتاب خبرداد و گفت: پویش مردمی «نذر کتاب»، طرح اهدای کتاب به کتابخانه‌های روستایی و مناطق محروم، نذر کتاب در گردش و ... در این هفته انجام می‌شود.
ادامه مطلب
اجرت‌المثل ایام تصرف واژه‌ای کاملاً تخصصی در رشته حقوق می‌باشد. مقصود از این واژه چیست؟
تعریف اجرت‌المثل ایام تصرف
فرض کنید شخصی از مالی که متعلق به دیگری است استفاده می‌نماید. در این صورت در طی مدتی فرد مالک از منافع مال خود محروم شده است. بنابراین، باید به فرد مالک اجرت‌المثل ایام تصرف تعلق بگیرد. مبلغ اجرت‌المثل را ممکن است طرفین به صورت توافقی تعیین نمایند. چنانچه توافقی میان طرفین حاصل نشود، کارشناس دادگستری این کار را انجام می‌د
#داستان_های_کوتاه_و_آموزنده 
#عذاب_معنوی
گویند در بنی اسرائیل، مردی بود که می گفت: من در همه عمر، خدا را نافرمانی کرده ام و بس گناه و معصیت که از من سر زده است؛ اما تاکنون زیانی و کیفری ندیده ام. اگر گناه، جزا دارد و گناهکار باید کیفر بیند، پس چرا ما را کیفری و عذابی نمی رسد!؟ 
در همان روزها، پیامبر قوم بنی اسرائیل، نزد آن مرد آمد و گفت: خداوند، می فرماید که ما تو را عذاب های بسیار کرده ایم و تو خود نمی دانی!
آیا تو را از شیرینی عبادت خود، محروم نک
درباره لمینت دندان بیشتر بدانید ، تقریبا می توان بیان کرد هر فردی تمایل دارد دندان های صاف، سفید و لبخندی جذاب داشته باشد، اما برخی افراد به دلایل متعددی از داشتن چنین نعمتی محروم هستند و ازصافی و رنگ دندان های خود راضی نبوده که سبب کاهش اعتماد به نفس آنها و عدم خنده کامل در اجتماع خواهد شد،
ادامه مطلب
آگهی تغییرات شرکت : ماده 7 قانون ثبت شرکت‌ها چنین مقرر می‌دارد: تغییرات راجع به نمایندگان شرکت و یا مدیران شعب آن باید به اداره‌ی ثبت اسناد (اداره‌ی ثبت شرکت‌ها) اطلاع داده شود.تا وقتی که این اطلاع داده نشده عملیاتی که نماینده یا مدیر سابق به نام شرکت انجام داده عملیات شرکت محسوب است ،مگر اینکه شرکت اطلاع اشخاصی را که به استناد این ماده  ادعای حقی می‌کنند از تغییر نماینده یا مدیر خود به ثبوت به رساند.
ادامه  
 
 
ادامه مطلب
به گزارش دورتموند ایران ، دو تیم بارسلونا و دورتموند در دیدار برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار در ورزشگاه خانگی بارسلونا، نیوکمپ برگزار خواهد شد.
زردپوشان وستفالن و آبی اناری های بارسلونا در حالی به مصاف هم خواهند رفت که پیش از این در تاریخ این دو تیم تنها سه بار به مصاف هم رفته اند.
آخرین مصاف این دو تیم به دیدار رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان در فصل جاری بر می گردد جایی که این دو تیم به نتیجه تساوی بدون گل
شازده احتجاب
نوشته هوشنگ گلشیری
 
من اعتراف میکنم که تا امروز از شناختن هوشنگ گلشیری محروم بودم. شازده احتجاب روایتی بود که با آن توانستم بوف کور صادق هدایت را به درستی بشناسم. جریان سیال ذهن نویسنده آدم را به دیوانگی میکشاند.
من از این پس صدای هوشنگ گلشیری و شازده اش را از در و دیوار دانشگاه اصفهان خواهم شنید.
 
قیمتش به چاپ امسال ۱۳ تومان است. پول یک لیوان ذرت مکزیکی است که بروید با عشقتان شریکی نوش جان کنید. (البته به مناسبت ولنتاین) 
پیشنهادهایی برای رهبری :
1- در شهرهای بزرگ دوری فاصله از مکان نمازجمعه باعث شده عده ای از مردم عملا امکان حضور در نمازجمعه و بهره مندی از فیض آن را نداشته و از ثوابهای مترتب بر آن محروم شوند در حالیکه از نظر شرعی یکی از شروط برپایی نمازجمعه فاصله یک فرسخی ( 6 کیلومتر )  است لذا تعداد زیادی نمازجمعه در کلان شهرها قابل برگزاری است.و بدلیل وجود مساجد هیچ زحمتی جز یک برنامه ریزی ساده برای برپایی نمازجمعه های متعدد لازم نیست.980816
سلام
یه دو هفته ایی شد که نبودم ، البته یه ماموریت کاری بود که به قرقیزستان رفته بودیم حالا بعدا در موردش مفصل مینویسم براتون
این دو هفته از هر گونه ارتباط با دنیای اطراف محروم بودم و واقعا دلم برا اینجا و بچه های با معرفتش تنگ شده بود ولی تجربه دنیای دور از تکنولوژی هم جالبه
 
پ.ن: دم دوستایی که همیشه یادمون میکنن هم گرم
پ.ن: قرقیزستان و کشورهای این مدلی به آدم یادآوری میکنن که قدر همین امکانات کم کشور رو هم بدونیم
پ.ن : ۷۶ تا وبلاگ و مطلب نخوند
✍️امام علی(ع) در خطبه‌اش فرمودند:
به خداوند پناه می‌برم از گناهانی که نیستی را نزدیک می‌کند. یک نفر گفت آیا گناهانی هست که فناء را نزدیک کند؟ فرمودند: بله قطع رحم. به درستی که خانواده‌ای که با هم جمع شوند و مواسات نمایند با یکدیگر، خداوند رزق آن‌ها را زیاد می‌فرماید. و خانواده‌ای که از هم جدا شوند و از یکدیگر ببرند خداوند ایشان را از توسعه در رزق و طول عمر محروم می‌فرماید هر چند اهل تقوی باشند!
"آزادی" به نظرم مهم‌ترین داشته‌ی بشره که نباید ازش محروم بشه، با هر توجیهی که بخوان مانعش بشن.
تو اولین دلیل مبارزه من بودی، برای تو با همه می‌جنگم، با همه‌ی شرایط می‌جنگم که مانعی در راه رسیدنم به تو وجود نداشته باشه.
من در مقابل تمام چیزایی که مانع رسیدن من به تو بشن خواهم ایستاد.
قول میدم نذارم دیگر افکار بد به سراغم بیان
قول میدم دیگه صورت مسأله رو پاک نکنم
قول میدم مبارزه کنم
به خاطر تو
و به خاطر خودم
خب روز معلم نزدیکه
دارم با خودم فک میکنم بی نام
تصور کن سال بعد روز معلم بهت
تبریک بگن واای اگ بشهههانشالله که میشه
بنظر من معلم داریم تا معلم
بعضی معلم ها هستن که زندگی ادمو
تغییر میدن با حرفای قشنگ شون
معلم خوب اونی نیست که خوب درس میده
اونیه که خوب تربیت میکنه اون چند ساعتی
که کنار دانش اموزاعه ، کسی که 
چیز خوبی رو به دیگری یاد میده معلمه
،،من معلم های زیادیـ
داشتم که عالی بودن و خیلی چیزای خوب 
ازشون یاد گرفتم از  خانم د ، دبستان
حجب و حیا
خب روز معلم نزدیکه
دارم با خودم فک میکنم بی نام
تصور کن سال بعد روز معلم بهت
تبریک بگن واای اگ بشهههانشالله که میشه

بنظر من معلم داریم تا معلم
بعضی معلم ها هستن که زندگی ادمو
تغییر میدن با حرفای قشنگ شون
معلم خوب اونی نیست که خوب درس میده
اونیه که خوب تربیت میکنه اون چند ساعتی
که کنار دانش اموزاعه ، کسی که 
چیز خوبی رو به دیگری یاد میده معلمه
،،من معلم های زیادیـ
داشتم که عالی بودن و خیلی چیزای خوب 
ازشون یاد گرفتم از  خانم د ، دبستان
حجب و حی
 
سال ۹۲ بود که تصمیم گرفتم برای کنکور ارشد درس بخونم و توی دانشگاه رشته‌ی مدیریت استراتژیک رو ادامه بدم. دوست داشتم دانشگاه شریف قبول شم. ولی اون سالی که من کنکور دادم، دانشگاه شریف ظرفیتش رو کم کرد و من شدم یه دانشگاه تهرانی. البته اینم بگم که سال بعد شریف ظرفیتشو اضافه کرد و صدتا دانشجو گرفت! بالاخره حتی اگر متولد آخرای دهه‌ی شصت هم باشی، همیشه نوبت که بهت میرسه باید از یه چیزی محروم شی، وگرنه یه دهه شصتی اصیل نیستی!
ادامه مطلب
مجنون تر از مجنونیم کسی نیست ما را بنویسد،شیمیایی تر از حلبچه ایم
مرثیه سرایی نیست؛محروم تر از بشاگردیم حاج عبداللهی نیست آبادمان
کند،ویران تر از دشت ذهابیم قرارگاهی،جهادی ما را نساخت!به گِل نشسته تر از
پل دختریم احدی حالمان را مخابره نکرد،مغروق تر از رفیع و خفاجیه‌ایم
قایقی برای نجاتمان نیامد...پ.ن: این زمین شاهد اشک‌های ماست.
تصویر متن +
درد است که آدمی را راهبر است. در هر کاری که هست، تا او را دردِ آن کار و هوس و عشقِ آن کار در درون نخیزد، او قصدِ آن کار نکند و آن کار بی دردِ او میسر نشود. خواه دنیا، خواه آخرت، خواه بازرگانی، خواه پادشاهی، خواه علم، خواه نجوم و غیره. تا مریم را دردِ آن زه پیدا نشد، قصدِ آن درخت بخت نکرد. او را آن درد به درخت آورد و درخت خشک میوه‌دار شد.
تن همچون مریم است، و هر یکی عیسی داریم؛ اگر ما را درد پیدا شود، عیسایِ ما بزاید؛ و اگر درد نباشد، عیسی هم از آن را
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «نخستین انقلاب بزرگ قرنهای اخیر است که توانسته خط مستقیم خود را در این مدت طولانی حفظ کند.»  ۱۳۸۳/۱۱/۱۹رهبر انقلاب معتقدند انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که توانسته بعد از گذشت مدت طولانی، خط مستقیم و جهت‌گیری خود را حفظ کند. پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR در پرونده‌ی «انقلابی که منحرف نشد» ویژگی‌ها و وقایع مرتبط با مهمترین انقلاب‌های معاصر را با استفاده از بیانات رهبر انقلاب در این اطلاع نگاشت بررسی می‌کند.
     
بسم تعالی
 ملحدین فضای مجازی و معاندین ادعا کرده اند؛ طبق روایت امام صادق علیه السلام انسان شرافتمند کسی است که پولدار باشد ! سر و ته حرفشان یک چیز است؛‌ میخواهند بگویند: از نظر امامان شما هر  کسی ثروت دارد شریف و هر کسی ثروت ندارد و فقیر است (العیاذ بالله) محروم از شرف است ! 
لکن طبق روال همیشگی پاسخ این شبهه را برایتان عیان خواهیم کرد.
ادامه مطلب
وب سایت،مجموعه ای ازصفحات مرتبط بهم است که اطلاعاتی رادراختیاربیننده قرارمی دهد.وب سایت،امکان حضورهرشخص یاشرکت درشبکه اینترنت است.یک وب سایت می تواندعلاوه برایجادارتباط ومعرفی دارنده سایت،امکان اطلاع رسانی به روز،بازاریابی ومعرفی بین المللی رانیزفراهم آورد.بنابراین باطراحی سایتامکان اطلاع رسانی جامع بامحتوایی جذاب تررامی دهد.
رسول خدا ص فرمود شما را به بهترین اخلاق  واخرت رهبری نکنم و پبوستن بکسی که از تو بریده و بخشیدن بکسی که محرومت ساخته گذشتن از کسی که بتو ستم کرده است 4 علی بن الحسین ع فدمود چون روز قیامت شود خدایوتبارک وتعالی پیشینیان و پسینیان را در یک سرزمین گرد تورد سپس یک منادی فرباد کشد اهل فضل کجایند جماعتیاز مردم بر خیزند فرشتگان ایشانرا استقبال کنند و گویند عضل شما چه بوده گوبند ما بکسیکه از ما میبربد مبپیوستیم و بانکه مارا. محروم میکرد عطا میکردیم و
ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان عزیز در امتحانات پایانی نیمسال اول 99-98، به اطلاع می رسانم روز چهارشنبه 11 دی حضور ندارم. هفته آینده روزهای شنبه، دوشنبه و سه شنبه حضور دارم. سایر روزهای حضور متعاقبا در وبلاگ اطلاع رسانی خواهد شد. هماهنگی از طریق ایمیل ضروریست. موفق باشید
{به نام خدا}(( مسابقه ی کتابخوانی نور ))به اطلاع تمامی عزیزان میرسانیم،مهلت ثبت نام در مسابقه ی کتابخوانی ، مسجد امام حسین(ع)سده لنجان تا ۱۵ مرداد ماه ۹۸ می باشد.**اهدای جوایز نفیس به نفرات برتر****مبلغ ثبت نام،1000تومان می باشد**مکان ثبت نام:کتابخانه ی مسجد امام حسین(ع)ساعات مراجعه:ساعت16تا20تلفن تماس:03152437650اطلاع بیشتر در وبلاگ ما:www.tkanoon.blog.ir
آقای بابایی،
حال دل ما برای شما تا روزی که زنده ایم، تنگ خواهد بود.
آقای بابایی،
هر بار که مثنوی بخوانیم صدای شما در گوشمون خواهد پیچید.
آقای بابایی،
چه دنیای غریبی. حالا نمیتونیم حتی برای خداحافظی با پیکر شما حاضر بشیم.
آقای بابایی،
خدا می داند که چقدر حسرت به جا مانده از محروم شدن از دیدار شما.
آقای بابایی،
نبودن مردانی مثل شما که گرمی و روشن دنیا هستن، دل کندن از دنیا رو راحت تر میکنه.
آقای بابایی،
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها