نتایج جستجو برای عبارت :

معرفی سایت news.armanin.ir

معرفی سایت news.armanin.ir
سایت آرمانین به این صورت عمل کرده که به صورت اتوماتیک خبرهای بروز را از سایت های جمع آوردی کرده و در اختیار شما قرار میدهد
برای ورود به این سایت بر روی لینک ذیل کلیک کنید
http://news.armanin.ir/fa/frame.html?href=http://musicha.net
هم‌زمان با سالگرد قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن ۱۳۵۶، هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم استان آذربایجان شرقی، صبح امروز (دوشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.سایت نوجوان خامنه ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت مرور می‌کند.
         
             
          
         
        
      
          
          
اتهام نتایج مهندسی توسط پرسپولیس
مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت: آقای کالدرون طبق اسناد و مدارک موجود در هیچ یک از مصاحبه‌های اخیر خود و کنفرانس خبری قبل از بازی با ماشین سازی کاری با استقلال نداشته و حرفی درباره این تیم نزده است.

به گزارش "ورزش‌ سه"،  و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه در خصوص اظهارات کالدرون توضیحاتی ارائه کرده که به شرح زیر است:
ادامه مطلب
دانلود آهنگ بارون بارونه پیش من میمونه مسعود صادقلو DisDroid UK
ببین اگه بارون بباره چترت میشم
باز داره بارون میزنه یعنی چطوره حالت
بارون نم نم چترو خیابون
دانلود آهنگ من اگه عجیبه رفتارم و معلوم نیست اصلا کارم تو بفهم چمه
دانلود آهنگ یه جوری گرفتارت شدم راه فراری نیست
دانلود آهنگ دلیل این دل تنگمی تو اونی که واسش میجنگمی تو میدونی ماه قشنگمی تو
دانلود آهنگ دلتنگی یعنی تو یعنی من یعنی من و تو بی هم
دانلود آهنگ لیلا دارم صدات میکنم دیگه نیستی
عروسکها مدلی از انسانها هستند که اغلب به عنوان اسباب بازی استفاده می شوند اما گاه در موارد سحر و جادو و حتی مراسم مذهبی هم مورد استفاده قرار می گرفتند. عروسک ها از دوران مصرباستان، یونان و رم ساخته می شدند و خاک رس، سنگ، استخوان، عاج ، چرم ،پرچه و موم مواد اولیه ساخت این عروسک های باستانی بوده اند.
عروسک های چوبی یکی از قدیمی ترین عروسک های یافت شده در مقبره های مصریان قدیم که مربوط به 2 هزار سال قبل از میلاد مسیح بوده اند. رومی ها هم عروسکهای خ
خداحافظی با جونیور براندائو
زمستان از راه می‌رسد و پرسپولیس قصد دارد تا جانشین براندائو جونیور را به خدمت گیرد؛ بازیکنی که از نظر کالدرون باید باکیفیت تر باشد اما باشگاه مسائل مالی را نیز در اولویت قرار خواهد داد.
 

به گزارش "ورزش سه"، خرید یک یا دو مهاجم در دستور کار محمدحسن انصاری فرد و باشگاه پرسپولیس قرار دارد. پس از این که براندائو جونیور در بازی های نخست نمایش ضعیفی از خود نشان داد و علی علیپور نیز ناامیدکننده ظاهر شد، حالا لزوم خرید
بازار کار و وضعیت استخدام ماما:استخدام ماما (کاریابی ماما)یکی از عمده ترین مشکلات جامعه امروز فارغ التحصیلان رشته مامایی، استخدام ماماها است. کاریابی ماماها و استخدام ماما، در مشاغل دولتی یکی از دغدغه های اصلی آنها می باشد. به طوری که طبق آمار تنها حدود 14 هزار استخدام ماما صورت گرفته و تعداد کمی هم در مراکز خصوصی مشغول به کار هستند در سایر کشورها به ازای هر هزار تولد 40تا 50 استخدام ماما صورت می گیرد در حالیکه  در ایران به ازای هر هزار تولد 12 ا
پدر هوادار جوان استقلال که به علت خودسوزی درگذشت با وجود تالم فراوان به سئوالات ما پاسخ های کوتاهی داد.

مجله اینترنتی لبخند به گزارش "ورزش سه"،وی درابتدا با ابراز ناراحتی و همچنین تشکر از تمام کسانی که نسبت به این واقعه تلخ واکنش نشان دادند گفت :« حرف خاصی
ادامه مطلب
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «مک‌های مردمی و ورود دستگاههای عمومی به عرصه‌ی امداد و جبران خسارتها وظیفه‌ی مهمی است که می‌تواند گوشه‌ای از آلام آن مردم عزیز را برطرف کند.» ۱۳۹۸/۰۱/۰۳نوجوان خامنه‌ای براساس این بخش از پیام رهبر انقلاب در پی حادثه سیل ویرانگر در استان‌های گلستان و مازندران، مجموعه سخن‌نگاشت «مرهم زخم» را منتشر می‌کند.
          
            
             
      
            
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اعضای مجلس خبرگان، با تأکید بر ضرورت ایجاد یک گفتمان و فهم عمیق عمومی درباره «نوع و چگونگی مواجهه با چالشها و حوادث» به تبیین ۱۰ دوگانه در این زمینه پرداختند.
نوجوان خامنه‌ای در این اطلاع‌نگاشت این موارد را مرور می‌کند.
             
             
             
              
            
عکس معنادار خبرگزاری دولتی از راهپیمایی مردم اصفهان
 
رئیس قوه قضائیه: مجازات سختی در انتظار اغتشاش گران است/ در رابطه با موضوع بنزین سخن‌ها دارم/ دولت وظیفه مدیریت سوخت را به تاخیر انداخت
 
بپذیریم که در مورد سهمیه بندی بنزین می‌شد بهتر عمل کرد/ باید مردم را اقناع می‌کردند/ به وعده‌هایتان عمل کنید و نگذارید قیمت‌ها بالا برود
 
بنزین علیه سینما، افت ۶۰درصدیِ فروش
 
پیام یک همدانی به مسئولان +عکس
 
در دومین روز از ماه مبارک رمضان، جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه‌ی سراسر کشور، عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.نوجوان خامنه‌ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر میکند.
            
              
               
             
           
           
نخستین روز رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۹۸، صبح پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ با حضور امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی و امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی در منطقه عمومی سمنان برگرار شد.















عکاس: حسین مرصادی/ فارس - آرش میرسپاسی/ باشگاه خبرنگاران - عرفان کوچاری/ تسنیم
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «خدا را شکرگزارم که مقدّر فرمود امسال هم عید نوروز را که با میلاد مسعود امیر مؤمنان و مولای متّقیان همزمان شده است، به ملّت عزیز ایران تبریک عرض کنم؛ عیدتان مبارک هم‌میهنان عزیز! امیدوارم همه‌ی شما با سعادت، با سلامت جسمی، با دل شاد و با توفیقات روزافزون مادّی و معنوی ان‌شاءالله این سال جدید را بگذرانید. تبریک ویژه عرض میکنم به خانواده‌ی معظّم شهیدان و به جانبازان عزیز و خانواده‌های آنها، و درود فراوان میفرستم
دو نوشته ی زیر درباره ی انتخاب رشته از سایت همین هفته نامه اورده شده که میتونین نسخه PDF اون رو هر هفته از اینجا دانلود کنین.
برای یک انتخاب رشتۀ خوب چه باید کرد؟  ( ۱ )برای یک انتخاب رشتۀ خوب چه باید کرد؟  ( ۲ )
و این هم قسمت آخرش!
 
 گروه ایران در راه جام جهانی
با استراحت ملی پوشان فوتبال ایران در هفته اول بازی‌های مقدماتی جام جهانی، چهار همگروهی ایران روز گذشته به میدان رفتند و جالب اینکه با دو تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند.

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوشان فوتبال ایران با حضور در گروه سوم بازی‌های مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌ها، اولین روز از برگزاری بازی‌ها را با استراحت از سر گذراندند اما چهار هم‌تیمی ایران یعنی تیم‌های عراق، کامبوج، هنگ‌کنگ و بحرین در او
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸، سال جدید را سال «رونق تولید» نام‌گذاری کردند.سایت نوجوان خامنه ای پیام نوروزی رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت مرور می‌کند.
           
          
     
        
           
           
نویسنده مشهور انگلیسی با اشاره به دو بار گلزنی ستاره ایرانی در بازی های دشوار یک ماه گذشته لیگ جزیره از خروج کامل نام این بازیکن از فهرست فروش خبر داد.
 
به گزارش "ورزش سه"، در همان روزهای ابتدایی باز شدن پنجره زمستانی فوتبال اروپا شایعات و گمانه زنی های فراوانی در خصوص انتقال علیرضا جهانبخش از برایتون به گوش می رسید اما درخشش غیرمنتظره ستاره 17 میلیون پوندی آن هم در بازی های مهم ابتدای سال نو میلادی تمام معادلات را به هم ریخت.
 
 
ادامه مطلب
برای ورود به سایت پژوهشسرا کلیک کنید.
همکاری ۲ غول فناوری برای ارائه سرویس بازی ابری به تلفن‌های همراه
پس از بازگشت به زمین حس یک کودک ۲ هفته‌ای را داشتم
نقش مثبت یکی از مرگبارترین ویروس‌های جهان در درمان سرطان مغز
پیش‌بینی پیشرفت بیماری پارکینسون با یک آزمایش خون
یک سیاره فراخورشیدی نزدیک به زمین کشف شد
۳۰۰ ویروس با ترفندهای عجیب و غریب کشف شد .
درمان زخم‌های مزمن دیابتی با یک بانداژ جدید
پرتاب ماهواره‌ها آلودگی نوری به همراه دارد
"
 نظر سرمربی حریف ایران در مورد بازیکنانش
سرمربی تیم ملی کامبوج ستایش ویژه‌ای از بازیکنان تیمش بعد از کسب تساوی برابر هنگ کنگ داشت.
 
به گزارش "ورزش سه" تیم ملی کامبوج که به واسطه فلیکس دالماس آرژانتینی و 31 ساله به عنوان سرمربی سه بازیکن با تجربه و مهم خود را کنار گذاشته و رو به استفاده از جوانان آورده است روز گذشته بازی باخته برابر هنگ کنگ را با تساوی 1-1 عوض کرد تا حالا یک امتیاز داشته باشد.
دالماس در مورد این دیدار و نتیجه به دست آمده گفت: ما ر
اعضای مجلس خبرگان رهبری، پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.سایت نوجوان خامنه ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
            
       
       
            
چهل حدیث درباره غیبت
به مناسبت هفته‌ی کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی رحمه‌الله با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.نوجوان خامنه‌ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
        
           
           
         
در این مقاله سایت مشرق نیوز آموزش کورل ما رو بررسی کرده که اگه به کورل و آموزش کورل علاقه دارید میتونین بخونین.
 
https://www.mashreghnews.ir/news/1037951/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%85%D9%88%D8%B4%D9%86-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%DA%A9-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D9%81%DA%A9%D8%AA-%D9%88-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%DA%A9%D9%88%D8%B1%D9%84
 
1. نامه راجع به لایحه بودجه
2. نامه نخست به رئیس محترم جمهور
3. نامه به رئیس محترم مجلس دربارۀ تعارض منافع عمومی و خصوصی پزشکان
4. نامه دوم به رئیس محترم جمهور (نامه تبیینی مربوط به مورد 2) دربارۀ راهکارهای کوتاه و میان مدت دربارۀ بهبود محیط کسب و کار
چهل حدیث درباره کسب و لقمه حلال
برای امسال در نظر دارم در کنار به اشتراک گذاشتن جزوه های درس درک عمومی ریاضی و فیزیک، حل تست ها و فرستادن فایل های مرتبط (در اینجا و صفحه اینستاگرام وبلاگ)، از حرفای منابع معتبر و دست اول هم استفاده کنم و با ذکر منبع مطالب اونها رو هم به اشتراک بذارم.
یکی از این منابع پیک سنجشه. دو نوشته ی زیر درباره ی انتخاب رشته از سایت همین هفته نامه اورده شده که میتونین نسخه PDF اون رو هر هفته از اینجا دانلود کنین.
برای یک انتخاب رشتۀ خوب چه باید کرد؟  ( ۱ )برای
نیاز به سخن نیست که رحیم هودی عمرش را صرف ارتقا و بالندگی هنر این استان، بلکه این کشور اسلامی کرده است.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - شبستان - هنرشیراز - ایرنا - مهر - پیام فارس - راستین آنلاین - باشگاه خبرنگاران جوان - دانشگاه شیراز -روزنامه سبحان مورخ 5 شهریور 1398- روزنامه خبرجنوب مورخ 5 شهریور 1398 - روزنامه افسانه مورخ 6 شهریور 1398 - روزنامه شیرازنوین مورخ 6 شهریور 1398 -
ادامه مطلب
لاستیک ون
خرید لاستیک های شاسی بلند ، تایر وانت ، لاستیک مینی بوس ، تایر کامیون ، لاستیک ون و سواری برای خریداران بسیارمهم است که حتما بهترینها را تهیه کنند .
لاستیک ون ، لاستیک کامیونت ، لاستیک وانت ، لاستیک مینی بوس جز لاستیک های باربری هستند پس باید در انتخاب لاستیک توجه شود و درجه یک ترین لاستیک را انتخاب کرد چون این نوع تایرها نقش اساسی دارند.
ویژگی لاستیک ون :
باید نرم ترین و سخت ترین و مقاوم ترین لاستیک ها را انتخاب کرد که ع
فیلم های آموزشی گروه کامپیوتر( فنی و حرفه ای و  کاردانش ) خراسان رضوی اغلب نرم افزار ها در اینجا موجود است .
فیلم های آموزشی Adobe Photoshop
فیلم های آموزشی نرم افزار Camtasia

فیلم های آموزشی نرم افزار WordPress

فیلم های آموزشی میکروتیک

فیلم های آموزشی نرم افزار Adobe Flash
ادامه مطلب
یک اتوبوس دو طبقه در انگلستان به یک خانه دو طبقه تراس دار تبدیل شده و اکنون در کمپ پارسن منطقه دورست به گردشگران اجاره داده می‌شود. این طبقه بالای این اتوبوس یک اتاق نشیمن، یک آشپزخانه و یک تراس مجهز به میز غذاخوری و طبقه پایین نیز پنج تخت یک نفره دارد.
 
در ادامه تصاویری از این تغییر کاربری جالب را می‌بینید.







 
فردا
 ستاره سابق تیم ملی فرانسه به تهران می آید
بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای، فیفا برای اطمینان از حضور زنان در دیدار ایران و کامبوج در مقدماتی جام جهانی 2022 ناظرینی به تهران خواهد فرستاد.

به  گزارش "ورزش سه"، بر اساس اخباری که امروز در رسانه‌های بین‌المللی منتشر شده فیفا قصد دارد برای اطمینان از اینکه در دیدار تیم ملی ایران و کامبوج در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2022 زنان هم می‌توانند به ورزشگاه رفته و بازی را از نزدیک تماشا کنند، ناظرین
 
بچه ها حال می کردند. دست پخت حاج جواد قجه ای حرف نداشت. حسین هم از این که توانسته بود چنین مشکل بزرگی را حل کند، به خود می بالید.
گروه جهاد و مقاومت مشرق - حمید داودآبادی، نویسنده و رزمنده دفاع مقدس در مطلبی برای شهید قجه ای نوشت: 
ادامه مطلب
باید
بر خدا و خلقی که زیبایی می آفرینند، تبریک گفت و تکریم کرد که این تبریک بر مخلوق
نیست بلکه بر خالقی است
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - شهرسبز - برنا - وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - مهر - پیام فارس - خبرجنوب مورخ 23 اسفند 97 -

ادامه مطلب
در آستانه‌ی بهار قرآن ماه مبارک رمضان، عصر امروز (دوشنبه ۱۳۹۸/۰۲/۱۶) محفل انس با قرآن کریم با حضور رهبر انقلاب اسلامی، در حسینیه‌ی امام خمینیرحمه‌الله برگزار شد. در این مراسم جمعی از قاریان، استادان و حافظان کلام‌الله مجید و همچنین گروه‌های جمع‌خوانی به تلاوت قرآن و مدیحه‌خوانی پرداختند.نوجوان خامنه‌ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر میکند.
         
        
             
               
  ویلا یی در ایران که شبیه کاخ سفید است!
این
ویلای زیبا که در عکس مشاهده میکنید در رشت ساخته شده است و متعلق به یکی
از سرمایه دارانی است که در تهران زندگی میکند. لازم به ذکر است که سرو
صدای این ویلا در محافل خبری خارجی هم از جمله VOA News و BBC News شنیده
شده و تمامی عکسهای این ویلا را با ذکر جزئیات کامل و متراژ پوشش کامل خبری
دادند و حتی آنرا با کاخ سفید مقایسه کردند.








برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.



سایت شهر24 مرجع آگهی های رای
در این مقاله مشرق نیوز آموزش افتر افکت رو بررسی کرده و به ابعاد مختلف آموزش افتر افکت پرداخته است.
https://www.mashreghnews.ir/news/1037951/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%85%D9%88%D8%B4%D9%86-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%DA%A9-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D9%81%DA%A9%D8%AA-%D9%88-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%DA%A9%D9%88%D8%B1%D9%84
به استناد سایت حقوق خانواده دینا رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت : در راستای تسریع و تسهیل کار مردم و جلوگیری از هرگونه رانت در این صنف ، سامانه‌‎ای به منظور تعیین سقف برای ثبت طلاق طراحی شده که این سامانه در سطح کشور اجرایی می‌شود و در چند استان نیز پایلوت شده است . برای مشاهده جزئیات خبر اجرای طرح تعیین سقف برای ثبت طلاق بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/18/اجرای-طرح-تعیین-سقف-برای-ثبت-طلاق.html
 
 
برای ورود به سایت پژوهشسرا کلیک کنید.
مسابقات سلول‌های بنیادی
وزیر آموزش و پرورش دستورالعمل سنجش و پذیرش دانش آموزان در مدارس استعدادهای درخشان را به استان ها اعلام کرد.
دفترچه سوالات و کلید مرحله اول آزمون المپیادهای علمی 99-1398 توسط سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اعلام شد.
ثبت نام اولین دوره المپیادهای پژوهشی در دو رشته محیط زیست و انرژی آغاز می‌شود.
همکاری ۲ غول فناوری برای ارائه سرویس بازی ابری به تلفن‌های همراه
پس از بازگشت به
در این مقاله سایت مشرق نیوز به آموزش موشن گرافیک ما پرداخته و آموزش موشن گرافیک رو بررسی کرده است.
https://www.mashreghnews.ir/news/1037951/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%85%D9%88%D8%B4%D9%86-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%DA%A9-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D9%81%DA%A9%D8%AA-%D9%88-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%DA%A9%D9%88%D8%B1%D9%84
ترس از گسترش ویروس کرونا سبب شد که مقامات هند مقررات ممنوعیت خروج مردم از خانه‌هایشان را در سراسر کشور به اجرا بگذارند.
همچنین پلیس هند با راهکارهای مختلف سعی در کنترل این وضعیت بحرانی دارد. به عنوان مثال استفاده از ماسک های ترسناک کرونایی و تنبیه متخلفان در خیابان نمونه هایی از این اقدامات هستند.
مراسم جشن سال نو یاقوت‌ ها در یاقوتستان یکی از جمهوری‌ های روسیه برگزار شد. به گزارش چفچفک، یاقوت‌ ها یا یاکوت‌ ها گروهی از مردم ترک در منطقه یاقوتستان می‌باشند.
قوم یاقوت نیز بیشتر در ناحیه یاقوتستان در فدراسیون روسیه و همچنین ناحیه آمور، ماگادان، ساخالین و نواحی خودمختار ایونکی و تایمور زندگی می‌کنند.
یاقوت‌ ها از نظر اقتصادی و جغرافیایی به دو گروه عمده تقسیم می‌شوند. یاقوت‌ های شمالی به طور سنتی ماهیگیر و شکارچی می‌باشند؛ در حالی
مجموعه لوح | بر مدار قانون
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «در این قضایای فتنه‌ی ۸۸، بنده مصر بودم و هستم و خواهم بود بر اجرای قانون؛ یک قدم از قانون فراتر نخواهیم رفت.» ۸۸/۰۴/۰۳پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در آستانه‌ی سالروز حماسه مردم نهم دی ۱۳۸۸، براساس بیانات رهبر انقلاب درباره اهمیت قانون و نتایج قانون‌مداری، مجموعه لوح «بر مدار قانون» را منتشر میکند.








 
به
جز چربی شکمی و بارداری برای خانم‌ها، بزرگ شدن شکم می‌تواند به معنی
احتباس آب در بدن، نفخ، تغییرات هورمونی و یا مشکلی در سیستم گوارش باشد.
اگر
هرگونه درد، ناراحتی و یا هر علامت غیرعادی دیگری در ناحیه‌ی شکم دارید که
همراه با بزرگ شدن آن است باید فوراً به پزشک مراجعه کنید؛ زیرا ممکن است
علامت وجود بیماری‌های مختلفی باشد؛ مثل سرطان تخمدان. اما اگر شرایطتان
این‌چنین نبود، دلایل دیگری ممکن است باعث بزرگ
بار جدید وارداتی استیل ارگ
 
 
استیل ارگ روز گذشته و به همت کارکنان این فروشگاه اقدام به تخلیه بار وارداتی مربوط به میلگرد استیل 316L از سایز ۳ الی ۱۲۰ میلیمتر از کشور هندوستان نمود.
http://steelarg.ir/news/ArtMID/446/ArticleID/36/%d8%a8%d8%a7%d8%b1-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c%d9%84-%d8%a7%d8%b1%da%af-%d9%84%d9%88%d9%84%d9%87-%d8%af%d8%b1%d8%b2%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1-%d8%aa%d8%a7%db%8c%d9%88%d8%a7%d9%86
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «تولید اگر چنانچه به راه بیفتد، هم میتواند مشکلات معیشتی را حل کند، هم میتواند استغناء کشور از بیگانگان و دشمنان را تأمین کند، هم میتواند مشکل اشتغال را برطرف کند، هم حتّی میتواند مشکل ارزش پول ملّی را تا حدود زیادی برطرف کند. لذاست که مسئله‌ی تولید به نظر من مسئله‌ی محوری امسال است؛ لذا من شعار را امسال این قرار دادم: «رونق تولید». باید همه تلاش کنند تولید در کشور رونق پیدا کند.» ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
نوجوان خامنه‌ای براسا
ساعت ۱۷ روز چهارشنبه، در تالار حافظ شیراز، فیلم شنای پروانه نخستین اثر سینمایی بلند محمد کارت فیلمساز شیرازی اکران شد، فیلمی که حکایتی تلخ از گوشه و کنار شهر‌ها و محله‌های جنوب شهر ایران دارد.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - پیام‌خبر - هنرشیراز - باشگاه خبرنگاران جوان 1- باشگاه خبرنگاران جوان 2 -
ادامه مطلب
فیلم های آموزشی گروه کامپیوتر( فنی و حرفه ای و  کاردانش ) خراسان رضوی اغلب نرم افزار ها در اینجا موجود است .
فیلم های آموزشی Adobe Photoshop
فیلم های آموزشی نرم افزار Camtasia

فیلم های آموزشی نرم افزار WordPress

فیلم های آموزشی میکروتیک

فیلم های آموزشی نرم افزار Adobe Flash
کلیه فیلم های  آموزشی موردنیاز پایه های دهم تادوازدهم  رشته شبکه و نرم افزار رایانه ( رایادرس )
 
فیلم های آموزشی کارگاه های آموزشی
فیلم های آموزشی دبیرخانه راهبری کشوری کامپیوتر
 
 
 
نوجوان خامنه‌ای در ایام ماه مبارک رمضان، مجموعه‌ای از مواعظ اخلاقی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را برای استفاده‌ی بیشتر از فرصت ارزنده و معنوی این ماه، در قالب مجموع سخن‌نگاشت «مواعظ رمضانی» منتشر میکند.این مجموعه هر روز، تا پایان ماه مبارک رمضان به روز رسانی میشود.
            
             
           
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ضمن تبریک بیست سالگی خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا را از رویش‌های انقلاب اسلامی دانست و عامل موفقیت این رسانه را استفاده از ظرفیت جوانان دانشجوی خلاق عنوان کرد.
انتشار: ایسنا - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - پیام‌خبر - هنرشیراز- روزنامه خبرجنوب شماره 11264 مورخ 8 آذر 1398 صفحه 8 -
ادامه مطلب
Political News 15284363 Videohive - Free Download After Effects Templates
After Effects Version Version CC 2015, CC 2014, CC, CS6, CS5.5 | Element 3D v1 | 1920x1080 | 27 Mb




 Project Features:

Full HD
Easy change color
9 Placeholder
Video tutorial included
Duration – 01:10
Great soundtrack you can find here
Photo
برای مشاهده ویدئو پروژه آماده خبری اینجا کلیک کنید.

ادامه مطلب
رستوران لاکچری در ساحل غزه ساخته شده که خانواده های فلسطینی همزمان با فرارسیدن فصل گرما در آن حضور می یابند.
به گزارش مجله اینترنتی چفچفک ، همزمان با غروب آفتاب شمار زیادی از زنان و مردان فلسطینی ساکن غزه به همراه فرزندانشان در این رستوران حضور پیدا می کنند و ساعاتی را در آنجا می گذرانند. کودکان نیز با رفتن به ساحل دریا آبتنی می کنند.
معاون
هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس در اختتامیه اولین
جشنواره ملی شعر رضوی شیراز، شعر رضوی را از اثرگذاری شگرفی برخوردار
دانست.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - باشگاه خبرنگاران جوان - تماشا - ایکنا - پیام فارس - قدس آنلاین - شبستان - ایسنا - ایبنا - دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه -
ادامه مطلب
لذت بردن ایرانیان از دریای خزر همزمان با فرارسیدن فصل تابستان و گرم شدن هوا خبرگزاری فرانسه عکس هایی از ساحل دریای خزر منتشر کرده است.
به گزارش چفچفک، عکس هایی که خبرگزاری فرانسه منتشر کرده مربوط به ساحل ایزدشهر یکی از شهرهای استان مازندران است. در این عکس ها زنان و مردان در ساحل دریای خزر دیده می شوند.
بسیاری از رسانه های خارجی نیز تصاویر خبرگزاری فرانسه را با عنوان لذت بردن ایرانیان از دریای خزر منتشر کرده اند.
اگر یک روز خسته کننده ای رو داشتید و یا اینکه دمق بودید و نیاز داشتید یه کم شارژ بشوید یکی از راههای رفع خستگی اینه که کل کل های آقای لاریجانی و کواکبیان را ببینید. واقعا دیدنیه! دو تا از بهترین شو گذاشتم که ببینید.(اول . دوم )
ایده‌ی جالب برای عاشقان کتاب + تصاویر
به نظر شما چه هدیه‌ای، البته به‌غیراز کتاب (!)، برای عاشقان کتاب جالب است؟  باآن‌همه قفسه پر از کتاب احتمالاً نیازی به یک کتاب دیگر ندارند. اما نظرتان راجع به لوازم جانبی که با موضوع کتاب طراحی‌شده‌اند، چیست؟ از بالشت‌های کتاب مانند گرفته تا پتوهایی که مثل کتاب ورق می‌خورند و می‌توان آن‌ها را خواند. در ادامه تماشاگر ایده‌های جالبی باشید که طراحان خلاق برای ساخت وسایل معمولی از کتاب الهام گرفته‌
https://yenju670810.pixnet.net/blog/post/195173526#comment-38592143
http://www.ohmstudio.com/news/storytellingohmslaw
http://www.ohmstudio.com/news/wecanbeheroes
http://www.ohmstudio.com/news/oldandnews-2016-01
http://www.ohmstudio.com/news/4chords
http://www.ohmstudio.com/news/thedefinition
http://lajamjournal.org/index.php/lajam/comment/view/230/0/232027
http://lajamjournal.org/index.php/lajam/comment/view/230/0/228753
http://lajamjournal.org/index.php/lajam/comment/view/230/0/228757
http://lajamjournal.org/index.php/lajam/comment/view/230/0/231923
اعتراضات به شفاف نبودن معیار تخصیص یارانه‌ها بالا گرفت/ ادعای پرداخت یارانه به ۶۰ میلیون نفر را چه کسی صحت‌سنجی می‌کند؟
 
بعد از گرانی، مصرف بنزین ۱۱درصد افزایش یافت
 
فائزه هاشمی: چرا روحانی همه سیاست‌های احمدی‌نژاد را اجرا می‌کند
 
یدالله طاهرنژاد، عضو شورای مرکزی کارگزاران:
روحانی از مردم عذرخواهی کند/ در چنین تصمیم مهمی که در زندگی اثر مستقیم دارد مردم را به هیچ انگاشته/ اصلا دوست ندارم جای روحانی باشم
 
 
صحبت‌های فعال سابق دانشج
نشانه های سردی معده چیست؟ دردهای معده به دلیل برخی ناپرهیزی‌ها بسیار شایع است، برای پیشگیری از ابتلا به این عارضه باید از حال معده خود آگاه باشید.
ترش کردن، نفخ معده، سوءهاضمه، بزرگی شکم و حالت تهوع همه
ازنشانه‌های سردی معده است، این بیماری پنهان که اکثر افراد جامعه به آن
مبتلا هستند ممکن است به دلایل متفاوتی از جمله خوردن آب سرد یا پوشیدن
پیش‌بند خیس در زمان ظرف شستن اتفاق افتد.طب سنتی فارغ از توصیه‌هایی که برای پیش
ارائهٔ فشرده‌ای در نشست عقل سرخ داشتم با موضوع شهادت سردار سلیمانی و آخرالزمانی شدن جامعه. منظورم از آخرالزمانی شدن در واقع مواجهه با مسئلهٔ آخر الزمان، به ویژه، آزمونی برای مواجههٔ جبههٔ حق و باطل بود. به بیان دیگر مصرح شدن و آشکار شدن بیش از پیش جبههٔ حق و تمایز آن از جبههٔ باطل و اهمیت این مقوله برای آمادگی جامعه برای دوران ظهور.
این نشست را خبرگزاری‌های ایکنا و مهر و آنا پوشش دادند. طبق معمول خبرنگاران محترم به سرعت مطلب را شنیده و تدوی
به استناد سایت عقود و قراردادهای دینا رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد که اقساط وام های افرادی که تسهیلات گرفته اند بدون اخذ کارمزد یا جریمه سه ماه به تعویق می افتد . برای مشاهده تعویق اقساط تمام وام های قرض الحسنه تا 3 ماه می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/61/تعویق-اقساط-تمام-وام-های-قرض-الحسنه-تا-3-ماه.html
ارتش اسرائیل تصاویری از داخل تونلی پیچیده که از جنوب لبنان به شمال اسرائیل در عمق زمین حفر شده منتشر و مدعی شد که این تونل را حزب‌الله حفر کرده‌ است. سخنگوی ارتش اسرائیل گفت: ابتدای تونل تقریبا در یک کیلومتری عمل خاک لبنان قرار دارد و عمقش به حدود 80 متر یعنی ارتفاع ساختمان 22 طبقه‌ای می‌رسد. انتهای این تونل در نزدیکی شهرک زرعیت اسرائیل قرار دارد.ارتش اسرائیل می‌گوید این تونل را سال گذشته در جریان عملیاتی نظامی کشف کرده که طی آن تعدادی دیگر
به استناد سایت حقوق خانواده دینا از آنجاییکه یکی از راه‌های انتقال ویروس کرونا، حضور در فضای بسته و با فاصله‌ی نزدیک از افراد دیگر است بهترین تصمیم عدم ثبت نام و پذیرش زوجین متقاضی طلاق تا مساعد شدن شرایط است که این اقدام در راستای تصمیات بهزیستی کشور است و در سامانه فوق نیز قید شده است . برای مشاهده جزئیات ممنوعیت طلاق تا پایان سال می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/49/ممنوعیت-طلاق-تا-پایان-سال-.html
 

پیامک‌های تسلیت ویژه شهادت امام حسن عسکری(ع)
امشب که زمین و آسمان می‌گرید / از ماتم عسکری جهان می‌گریدجا دارد اگر شیعه خون گریه کند /، چون مهدی صاحب الزمان می‌گریدسالروز پرپر شدن یازدهمین گل بوستان امامت و ولایت، تسلیت باد...
مگر حرمت را بر آسمان هفتم بنا کرده‌‏اند که این همه ابر بارانی، بر شانه ما می‏‌گریند؟
بلبل از دوری گل تا سحر امشب به نواستیا پسر بر سر بالین پـدر نوحـه گـر استشهادت غریب سامره بر رهپویان حضرتش تسلیت باد
غربت شهر سا
دسترسی به اینترنت در حال برقراری است
 
 
این خبر رسمی خبرگزاری هاستلطفا اگه وصل شدید آمار بدینمن کرمانشاهم ولی نت ندارم بر خلاف ادعای خبرگزاری ها
 
https://www.asriran.com/fa/news/699429/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%AD%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%87%D8%B1%D9%85%D8%B2%DA%AF%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D8%A7%DA%A9-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF-%D9%82%D9%85-%D8%AA%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D9%87%D9%85%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%88%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%
آقای بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه صبح امروز (دوشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.سایت نوجوان خامنه ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
        
        
به نام خدای شنهای طبس





پدران و اجداد امریکایی‌های کنونی تمدن خود را بر پایه قتل عام و کشتار ۱۱۲ میلیون سرخپوست بنا کردند.
http://www.dana.ir/news/1381699.html/
قتل عام بوفالوها برای نسل کشی سرخپوست ها + عکس
https://www.mizanonline.com/fa/news/191136

مردم فلسطین خیلی مظلوم هستن
کی گفته؟ میخواستن زمین هاشونو نفروشن!
آره! لابد عین یانکی ها که آمـریکا رو از سرخپوست ها خریدن و 112میـلیـون نفر شون رو قتل عام کردند!!
در دوران گذشته که جهان دو قطبی و در اختیار ابرقدرت‌های شرق یعنی شوروی و غرب یعنی آمریکا بود رقابت شدید تسلیحاتی ایجاد شد که در نتیجه آن هر روز یک سلاح جدید و مدرن تولید می‌شد، یکی از آن‌ها جنگنده فوق پیشرفته F-۱۴ بود. این پرنده که در زمان خود و حتی در حال حاضر یکی از گران‌ترین و پیشرفته‌ترین سلاح جهان است سال ۱۳۴۷ در شرکت گرومن ایالات متحده آمریکا تولید شد و، چون یکی از پروژه‌های سری این کشور محسوب می‌شود هیچ کشوری نتوانست آن را در اختیار
سی‌امین جشنواره تئاتر فارس، از ۲۱ تا ۲۴ آبانماه جاری با دوازده نمایش صحنه‌ای و ۵ نمایش خیابانی برگزار خواهد شد.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - تئاتر فارس - باشگاه خبرنگاران جوان - هنرآنلاین - ایران تئاتر - آریابانو - ایسنا - ایکنا - هنرشیراز - روزنامه تماشا شماره 1954 مورخ 21 آبان 1398 صفحه 2 - روزنامه شیرازنوین شماره 845 مورخ 21 آبان 1398 صفحه 5 - روزنامه نیم نگاه شماره 6266 مورخ 21 آبان 1398 صفحه 2 - روزنامه طلوع شماره 2654 مورخ 21 آبان 1398 صفحه 2 - روزن
به گزارش چفچفک، ششصد و پنجاه و هشتمین دوره مسابقات سالیانه کشتی روغنی در شهر ادیرنه برگزار شد. استاندار ادیرنه در مراسم افتتاح این مسابقات٬ کشتی روغنی را نمادی از جوانمردی و فتوت دانست.
کشتی روغنی از انواع ورزش‌ های سنتی و تاریخی ترکیه است که در آن کشتی گیران تمام بدن خود را به روغن آغشته می‌کنند و در نتیجه تماس و گرفتن دست و پا و سرشاخ شدن بسیار سخت می‌شود.
شرکت کنندگان پس از مالیدن روغن زیتون بر بدن خود و شلواری از جنس پوست گاومیش می پوشند
آقای نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان و هیئت همراه عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.سایت نوجوان خامنه ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
       
       
یک استقلالی شانه به شانه طارمی و امیری
گلزنان تاریخ رقابت های فولاد و پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر از ابتدا تا کنون را بررسی کرده ایم.
 
به گزارش "ورزش سه"، تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران روز دوشنبه 13 آبان اولین بازی هفته دهم را در ورزشگاه فولادارنا شهر اهواز برابر هم برگزار می کنند، این دو تیم در تاریخ لیگ برتر 34 بار برابر هم قرار گرفته اند، 80مرتبه توپ از خط دروازه ها گذشته که سهم پرسپولیس، 45 و سهم فولاد 35 گل بوده است.
 
در این مطلب گ
کشتار و سوخاری کردن حیوانات به طرز وحشیانه به گزارش چفچفک، آلف جاکوب نیلسن هنگام بازدید از بازار توموهن عکس هایی از حیواناتی از قبیل میمون ها، خفاش ها، مارها، سگ ها و گربه هایی که به طرز وحشیانه ای کشته شده و سوخاری شده اند گرفته است.
او از اینکه به این بازار رفته ابراز ناراحتی کرد و از آن به عنوان تجربه ای وحشتناک در زندگی خود نام برد.
شیوه کشته حیوانات نیز در این بازار متفاوت است. بعد از اینکه سگ ها کشته شدند بر روی آتش گرفته می شوند تا موهای
گوش ها در هنگام انتخابات شنواتر است!
1. نامه راجع به لایحه بودجه
2. نامه نخست به رئیس محترم جمهور
3. نامه به رئیس محترم مجلس دربارۀ تعارض منافع عمومی و خصوصی پزشکان
4. نامه دوم به رئیس محترم جمهور (نامه تبیینی مربوط به مورد اول) دربارۀ راهکارهای کوتاه و میان مدت دربارۀ بهبود محیط کسب و کار
به استناد سایت آیین دادرسی دینا رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: ثبت و ارسال لایحه حقوقی به صورت غیرحضوری ، امکان پذیر شد . با عملیاتی شدن این خدمت جدید پیش بینی می‌شود تا میزان زیادی از مراجعه حضوری به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و محاکم کاسته شود . برای مشاهده امکان ارسال غیرحضوری لوایح بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/53/امکان-ارسال-غیرحضوری-لوایح.html
سی‌امین جشنواره تئاتر فارس، از ۲۱ تا ۲۴ آبانماه جاری با دوازده نمایش صحنه‌ای و ۵ نمایش خیابانی برگزار خواهد شد.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - تئاتر فارس - باشگاه خبرنگاران جوان - هنرآنلاین - ایران تئاتر - آریابانو - ایسنا - ایکنا - هنرشیراز - روزنامه تماشا شماره 1954 مورخ 21 آبان 1398 صفحه 2 - روزنامه شیرازنوین شماره 845 مورخ 21 آبان 1398 صفحه 5 - روزنامه نیم نگاه شماره 6266 مورخ 21 آبان 1398 صفحه 2 - روزنامه طلوع شماره 2654 مورخ 21 آبان 1398 صفحه 2 - روزن
درد چشم، یا روی سطح چشم یا قسمت های عمقی تر چشم بروز می کند.


به گزارش : درد سطح چشم به شکل خارش، سوزش و درد ناگهانی و تند دیده می شود. درد سطح چشم معمولاً به دلیل وجود یک ماده خارجی در چشم است، مثل عفونت چشم یا هر چیزی که پرده پوشاننده سطح چشم را اذیت کند.
ادامه مطلب
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: تولید اگر راه بیفتد، میتواند مشکلات معیشتی را حل کند، استغناء کشور از بیگانگان و دشمنان را تأمین کند، مشکل اشتغال را برطرف کند، و حتّی مشکل ارزش پول ملّی را تا حدود زیادی برطرف کند. ۱۳۹۸/۰۱/۰۱نوجوان خامنه‌ای براساس این بخش از پیام نوروزی رهبر انقلاب به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸، لوح «اگر تولید رونق بگیرد» را منتشر می‌کند.
         
         
به استناد سایت حقوق کیفری دینا رئیس قوه قضاییه بخشنامه " نرخ دیه کامل در ماه‌های غیر حرام از ابتدای سال ۱۳۹۹ " را به تمامی مراجع قضایی ابلاغ کرد . با توجه به بررسی‌های بعمل آمده قیمت دیه کامله در ماه‌های غیر حرام از ابتدای سال ۱۳۹۹ ، مبلغ سه میلیارد و سیصد میلیون ریال تعیین می‌گردد . برای مشاهده ابلاغ بخش نامه نرخ کامل دیه می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/55/ابلاغ-بخش-نامه-نرخ-کامل-دیه.html
اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که زیاد مجله و کتاب مطالعه می کنید
شاید برایتان پیش آمده باشد که با زیاد شدن تعداد مجلات و کتاب ها جایی
برای نگه داری آنها پیدا نکنید بنابراین مجبور می شوید که این مجلات را در
گوشه ای از اتاق کار  یا در قفسه ی کتاب هایتان روی هم انباشته کنید که این
کار موجب می شود در موقع نیاز نتوانید به راحتی به آنها دسترسی داشته
باشید و همچنین قفسه ی کتاب ها و یا اتاق کارتان را نیز نامنظم و بد جلوه
میدهد.برای حل این مشکل ما
عکس گرفتن از نوزاد خطرناک است؟ عکس
گرفتن از نوزاد می تواند یکی از لذت بخش ترین کارهایی باشد که از سوی
اطرافیان انجام می شود، درواقع عکس گرفتن از نوزاد و به اشتراک گذاشتن
تصاویر نوزاد در شبکه های اجتماعی موضوعی عادی شده است.
عکس
گرفتن از نوزاد می‌تواند یکی از لذت بخش‌ترین کار‌هایی باشد که از سوی
اطرافیان انجام می‌شود، درواقع عکس گرفتن از نوزاد و به اشتراک گذاشتن
تصاویر نوزاد در شبکه‌های اجتماعی موضوعی عادی شده
آموزش های رزمی و نظامی به دختران پیشمرگه در یک اردوگاه در اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق دهها دختر کُرد تحت آموزش نظامی قرار دارند.
به گزارش چفچفک، بیش از 300 داوطلب در این اردوگاه که در شرق اربیل قرار دارد آموزش های رزمی و نظامی می بینند.
یکی از فرماندهان پیشمرگه که مسئول آموزش این دختران است می گوید داوطلبان در چهار ماه انواع آموزش کار با سلاح های سبک و متوسط را می گذرانند و وظایفی که بر عهده آنان قرار داده می شود می پذیرند.
به گفته این فرماند
https://www.isna.ir/news/99022115298/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%82%D8%B1%D9%86%D8%B7%DB%8C%D9%86%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1
ساعت دوازده ظهر است. اگر پای کرونا در میان نبود؛ شاگردان آقای معلم باید در این ساعت سر کلاس درس بودند نه به‌ عنوان زباله‌گرد یا شاگرد مکانیک در اطراف شهریار...
مشاهده مطلب در کانال
داستان عجیب زندگی یک زن بی دست و پا یک زن که از بدو تولد بدون داشتن دست و پا متولد شده کارهایی خارق العاده انجام می دهد.
به گزارش چفچفک، امی بروکس 37 ساله اهل شهر پیتسبرگ در ایالت پنسیلوانیای آمریکاست و اجازه نمی دهد نقص مادرزادی بر روند کارهای روزمره در زندگی اش تاثیر بگذارد. او قادر به آشپزی، نوشتن، رانندگی و حتی خیاطی است!
وی می گوید: پزشکان در ابتدا از اینکه من بتوانم به زندگی خود ادامه دهم دچار تردید بودند اما پدر و مادرم حرف آنان را قبول ن
اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که زیاد مجله و کتاب مطالعه می کنید
شاید برایتان پیش آمده باشد که با زیاد شدن تعداد مجلات و کتاب ها جایی
برای نگه داری آنها پیدا نکنید بنابراین مجبور می شوید که این مجلات را در
گوشه ای از اتاق کار  یا در قفسه ی کتاب هایتان روی هم انباشته کنید که این
کار موجب می شود در موقع نیاز نتوانید به راحتی به آنها دسترسی داشته
باشید و همچنین قفسه ی کتاب ها و یا اتاق کارتان را نیز نامنظم و بد جلوه
میدهد.برای حل این مشکل ما
تو این صفحه توضیحات خیلی خوب و کاملی درباره شهید حسین کاووسی فر نوشته شده
http://defapress.ir/fa/news/205140/شهید-حسین-کاوسی-فربنده-مخلص-خدا-مطیع-امام-و-عاشق-شهادت-بود
 
اما این هم خاطرات گروه مون : (هر کدوم از زبان یکی از بچه های گروهه)
ادامه مطلب
به عنوان مسن‌ترین و قدیمی‌ترین پادشاه کنونی جهان بسیاری از مردم امروزه به سختی می توانند زمانی را به خاطر بیاورند که الیزابت دوم ملکه انگلیس نبود.
به گزارش فرارو، الیزابت دوم بیش از 60 سال است که ملکه انگلیس است. او در زمان درگذشت پدرش در فوریه 1952 ملکه انگلیس شد و طولانی‌ترین دوره فرمانروایی و درازترین عمر را در بین حکمرانان بریتانیا و طولانی‌ترین دوره سلطنت را بین ملکه‌های سلطنتی و حاکمان زن جهان داشته است.
قبل از اینکه وی به یکی از قدرت
به استناد سایت حقوق کیفری دینا نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تامین نظر شورای نگهبان موادی از طرح تقلیل مجازات حبس تعزیری را اصلاح و موادی را حذف کردند . برای مشاهده جزئیات اصلاح طرح تقلیل مجازات حبس تعزیری می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/103/اصلاح-طرح-تقلیل-مجازات-حبس-تعزیری.html
سلام ارتقای کیفیت عملکرد نمایندگان با این طرح قطعی ست اما چرا مردم اطلاع ندارند. ایا شغل خبرنگار و مثلن پزژک یکی است از لحاظ تعداد مشغول به کار و خدمت به مردم. ایا نباید خبرنگاران که تعداد زیادی هم هستند حساس باشند و در جنگ نرم چیزهایی که به نفع مردم است اطلاع رسانی قوی داشته باشند. به خصوص خبرگزاری های عمومی مثل شبکه خبر و باشگاه خبرنگاران جوان که هیچ بخش خاصی برای این قضیه اختصاص ندادن (اما برای چند روز قطعی اینترنت انجام دادند) و بسیاری از
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «آرایش دشمن آرایش جنگی است؛ از لحاظ اقتصادی، سیاسی و فضای مجازی آرایش جنگی گرفته؛ فقط از لحاظ نظامی علی‌الظّاهر آرایش جنگی ندارد که آن هم البتّه حواس نظامی‌های ما جمع است؛ در مقابل این دشمنی که آرایش جنگی در مقابل ملّت ایران گرفته، ملّت ایران بایستی آرایش مناسب بگیرد.» ۱۳۹۸/۰۲/۱۱نوجوان خامنه‌ای براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب، مجموعه لوح «آرایش جنگی دشمن» را منتشر میکند.
              
            
            
مدل لباس و مانتو 17 بازدید
گلچینی از جدیدترین مدل مانتوهای حریر

مدل مانتو تابستانه

مدل مانتو حریر

مانتو حریر زنانه

مدل مانتو حریر بلند

مانتو حریر مجلسی
گردآوری:روبکا
ags robeka robeka.ir مانتو حریر بلند مانتو حریر تابستانی مانتو حریر زنانه مانتو حریر مجلسی مانتوحریر مجلسی مدل مانتو تابستانه مدل مانتو حریر مدل مانتو حریر بلند مدل مانتوحریر مدل های مانتو حریر
به استناد سایت حقوقی دینا رئیس شوراهای حل اختلاف کشور گفت: از تیرماه سال جاری اعضای شوراهای حل اختلاف طبق قانون کار مصوب مجلس شورای اسلامی پاداش خواهند گرفت . برای مشاهده جزئیات پاداش اعضای شورای حل اختلاف طبق قانون کار می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/106/پاداش-اعضای-شورای-حل-اختلاف-طبق-قانون-کار.html
https://www.isna.ir/news/99022115304/%D8%A7%D8%B2-%D9%87%D8%B4%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D8%B2%D9%84%D8%B2%D9%84%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%86%D9%87-%D8%AE%D8%A8%D8%B1
با وجود تأکید چندین‌ ساله مسئولان، تهران هنوز مجهز به سامانه هشدار پیش‌هنگام زلزله نشده است.
مشاهده مطلب در کانال
کریستوف پیونتک، ستاره خط حمله میلان، به هرتابرلین پیوست.
 
به گزارش "ورزش سه"، کریستوف پیونتک در سال ۲۰۱۹ و با امیدهای فراوان از جنوا به میلان پیوست. او در ابتدا بازی های درخشانی را برای روسونری ارائه داد تا نوید ظهور یک فوق ستاره را بدهد؛ در ادامه اما شرایط برای این لهستانی خوب پیش نرفت و او نتوانست روزهای درخشان خود را استمرار ببخشد.
 
چندی پیش اما زلاتان ابراهیموویچ به میلان پیوست تا زمزمه هایی درباره جدایی پیونتک از این تیم به گوش برسد. ه
 
مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال بعد از توافق با گل گهر اولین تمرینش را با این تیم انجام داد.
 
 
به گزارش «ورزش سه»، گادوین منشا مهاجم سابق تیم های پرسپولیس و استقلال در نیم فصل دوم با تیم گل گهر در لیگ برتر حضور پیدا می کند.
منشا بعد از حضور موفق در پیکان و پرسپولیس با وجود نمایش نسبتا خوبش در استقلال در ابتدای فصل به عجمان پیوست. او هرچند در امارات بازی های زیادی انجام نداد اما حالا با اهداف متفاوتی به ایران بازگشته است.
مأموریت منشا این است ک
به استناد سایت حقوق خانواده هیوا ، رئیس کانون سردفتران طلاق و ازدواج گفت: سند طلاق از هفته آینده حذف می‌شود و به صورت کاملا الکترونیکی، تک برگی و به صورت پرینت از سامانه قابل دریافت خواهد بود. ایشان افزودند برای دفاتر ثبت ازدواج نیز برنامه الکترونیکی شدن را در دستور کار داریم که از سال آینده اجرایی می‌شود . برای مشاهده جزئیات خبر بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/16/سند-طلاق-از-هفته-آینده-حذف-می-شود-.html
 
 
به استناد سایت حقوقی دینا رئیس سازمان بازرسی گفت: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته و گفتگو با وزیر کار، رفاه و تأمین اجتماعی، مقرر شد شورای عالی کار در هفته جاری تشکیل جلسه داده و موضوع افزایش حداقل دستمزد کارگران و افزایش حق مسکن آنها در سال جاری را در دستور کار قرار دهد . برای مشاهده جزئیات اصلاح حداقل دستمزد کارگران می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/100/اصلاح-حداقل-دستمزد-کارگران.html
اختراع دستگاه تب سنج کرونا
دستگاه تب سنج استندی لیزری به همت شرکت گسترش صنعت خاورمیانه برای اولین بار در کشور ساخته شد و دقت در سنجش دما و سرعت تشخیص از ویژگی‌های منحصربفرد این دستگاه است.
دانلود فیلم    
http://<div id="video-display-embed-code_4633491" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2672043/4633491?width=400&height=300"></script></div>
به استناد سایت حقوقی دینا جلسه کمیته دستمزد به‌منظور تعیین سبد معیشت کارگران با حضور شرکای اجتماعی برگزار و عدد و رقم سبد معیشت کارگران تعیین می‌شود . نماینده کارگران در کمیته مزد 99 شورای‌عالی کار ، تأکید  کرد که برای حفظ معیشت حقوق‌بگیران ، باید تفاوت قیمت ایجادشده در اقتصاد و بازار در دستمزد نیروی کار نیز اعمال شود . برای مشاهده جزئیات خبر تعیین رقم سبد معیشت کارگران می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/35/تعیین-رق
به استناد سایت حقوق تجاری دینا وزیر امور اقتصادی و دارایی از راه‌اندازی "دادگاه‌های تجاری" با هماهنگی قوه قضائیه در سال جاری با هدف بهبود فضای کسب‌وکار خبر داد و گفت: ارزش دارایی‌های دولت هفت میلیون میلیارد تومان است که اگر فقط ۲۰ درصد از دارایی‌های دولت ارزیابی شود و در چرخه اقتصاد قرار گیرد، باعث رونق می‌شود . برای مشاهده جزئیات راه‌اندازی دادگاه‌های تجاری در سال جاری می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/77/راه‌اند
دختر چهار ساله‌ام قبل از خواب یا هنگام تماشای کارتون، به صورت ناخودآگاه موهای سرش را دانه دانه می‌کند، طوری که بعد از ۵ دقیقه، دست‌هایش پر از مو می‌شود. آیا راه‌حلی هست، غیر از کوتاه کردن موهایش؟


به گزارش :
ادامه مطلب
https://www.isna.ir/news/99022115291/%D8%A7%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%AD%D8%B4%D9%85%D8%AA
خاطره‌اش تا سال‌ها بعد از آن روز از اردیبهشت ماه ۱۲۹۸ در ذهن مردم گیلان باقی ماند. هنوز هم برای ما نام بزرگ و محترمی است و خیابان‌ها و میدان‌هایی به اسمش وجود دارد؛ هرچند همه کسانی که آن روزهای پرحادثه را به چشم دیده بودند سال‌هاست از دنیا رفته‌اند.
مشاهده مطلب در کانال
به استناد سایت آیین دادرسی دینا خداییان معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صبح امروز به صورت از پیش اعلام نشده از مجتمع اجرای اسناد تهران بازدید کرد و ضمن دیدار با کارکنان و ارزیابی نحوه کار، در واحد‌های مختلف این مجتمع حضور یافت . برای مشاهده جزئیات اجرای اسناد از طریق دفاتر اسناد رسمی کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/84/اجرای-اسناد-از-طریق-دفاتر-اسناد-رسمی.html
خلاصه خبر: از مارس سال گذشته و با گسترش تاجی ویروس در کشورهای مختلف ، دولت ها ترافیک مسافری را بهبود بخشیده و حتی پروازهای غیر ضروری انجام داده اند زیرا مرزهای…
منبع:https://big-news.ir/مرزهای-هوایی-ایران-باز-می‌شود؟/
این نوشته در دسته اقتصادی منتشر شده است.
مشاهده مطلب در کانال

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها