نتایج جستجو برای عبارت :

مجری شبکه های ارتباطی تلفن همراه

تکنولوژی تلفن همراه ارائه خدمات ارتباط تلفنی به گوشی هایی است که می توانند به جای ثابت ماندن در یک مکان، آزادانه به حرکت درآیند. تلفن های همراه به یک شبکه سلولی زمینی ایستگاه های پایه (سایت های تلفن همراه) وصل می شوند، در حالی که تلفن های ماهواره ای به ماهواره های مداری وصل می شوند.
هر دو شبکه به شبکه تلفن سوئیچینگ عمومی PSTN وصل شده اند تا امکان تماس تلفنی هر تلفن در جهان فراهم شود. در سال 2010 پنج میلیارد اشتراک تلفن همراه در جهان پیش بینی شده بو
خطای شبکه تلفن همراه موجود نیست ممکن است در برخی از مدل های
گوشی سامسونگ گلکسی رخ دهد، وعملکرد گوشی را مختل کند و باعث شود کاربران
تصمیم به تعویض گوشی همراه خود بگیرند.
اما پیشنهاد می­شود قبل از عملی کردن تصمیم خود، روش های ارائه شده را یکبار امتحان کنید.  
روش اول
این روش برای همه ­ی وژن های اندروید قابل استفاده است.             
این مراحل را دنبال کنید:
Setiings تنظیمات
Wireless and network شبکه و اینترنت بی سیم
Mobile Network شبکه تلفن همراه
 Network oprators شبکه
دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی= 5G نسل پنجم شبکه‌های تلفن همراه است. این نسل گام بعدی در تکنولوژی موبایل محسوب می‌شود که گوشی‌ها و تبلت‌های آینده از آن استفاده خواهند کرد.
نسل اول شبکه تلفن همراه در حدود سال ۱۹۸۲ عرضه شد که از سیستم آنالوگ استفاده می‌کرد و به صورت قراردادی 1G نامیده شد. این سیستم به طور کامل آنالوگ بود تا زمانی که اینترنت نسل دوم 2G راه اندازی شد و در سال ۱۹۹۱ به دیجیتال جهش پیدا کرد. 2G همچنین داده‌های تلفن همراه را در قالب تک
نسل پنجم شبکه تلفن همراه ( شبکه 5G ) جدیدترین نسل سیستم‌های ارتباطات مخابراتی است که از اهداف آن، افزایش سرعت انتقال داده تا ۲۰ گیگابیت بر ثانیه، افزایش ظرفیت سرویس‌دهی به کاربران شبکه، کاهش تأخیر شبکه و بهینگی بیشتر مصرف توان در تجهیزات شبکه و کاربر (مانند گوشی موبایل)، و نیز پشتیبانی از سرعت بیشتر کاربران در حال حرکت است.
ادامه مطلب
تعمیر آنتن تلفن همراه
یکی از مهمترین قطعات تشکیل دهنده تلفن همراه، آنتن آن می‌باشد. چرا که بدون آنتن، تلفن‌همراه دیگر کارایی قبلی را نخواهد داشت. عدم آنتن دهی تلفن همراه دلایل متعددی دارد؛ از جمله این دلایل می‌توان به عدم سرویس‌دهی از طرف دکل، خرابی سیم کارت، وارد شدن ضربه فیزیکی به تلفن همراه و مشکلات نرم افزاری اشاره کرد. همیشه در تعمیرات موبایل مراجعه کنندگان در بیشتر مواقع با مشکل آنتن دهی خود مواجه می شوند.
ادامه مطلب
تعمیر آنتن تلفن همراه
یکی از مهمترین قطعات تشکیل دهنده تلفن همراه، آنتن آن می‌باشد. چرا که بدون آنتن، تلفن‌همراه دیگر کارایی قبلی را نخواهد داشت. عدم آنتن دهی تلفن همراه دلایل متعددی دارد؛ از جمله این دلایل می‌توان به عدم سرویس‌دهی از طرف دکل، خرابی سیم کارت، وارد شدن ضربه فیزیکی به تلفن همراه و مشکلات نرم افزاری اشاره کرد. همیشه در تعمیرات موبایل مراجعه کنندگان در بیشتر مواقع با مشکل آنتن دهی خود مواجه می شوند.
ادامه مطلب
شناسایی شماره تلفن همراه 
اگر می خواهید تا رقم آخر شماره دوست خود را کشف کنید طریق آن چنین است :
1_از او بخواهید که عدد 60 را در نظر بگیرد.
2_تقسیم بر 2 کند.
3چهار نمره آخر شماره تلفن خود را با عدد حاصل جمع کند. 
4_عدد 25 را از حاصل کم کند.
5_حاصل را در 3 ضرب کند.
6_از حاصل عدد 15 را کم کند.
7_حاصل را در 2 ضرب کند.
8_حاصل را بر 6 تقسیم کند.
9_جواب، چهار شماره آخر تلفن مورد نظر خواهد بود . 
رجیستری یا همان شناسه دار کردن تلفن های همراه به منظور مبارزه با قاچاق و واردات غیر قانونی تلفن همراه به هر کشوری است. اگر قصد سفر کردن به ترکیه را دارید و ممکن است اقامت شما بیشتر از 3 ماه باشد ، لازم است که اقدام به رجیستر کردن تلفن همراه خود بکنید.
در صورتی که اقدامات مربوط به رجیستری را انجام ندهید تلفن همراه شما از دسترس خارج شده و دیگر نمیتوانید آن را رجیستر کنید.
ادامه مطلب
با ظهور سیستم تلفن‌های خصوصی یا سیستم تلفن سانترال ملزومات این سیستم روز به روز توسعه و گسترش یافتند. نیاز به تولید دستگاه‌های تلفن جدیدی حس شد که به تلفن سانترال معروف هستند. در این مقاله قصد داریم تفاوت تلفن سانترال و تلفن معمولی را بررسی کنیم.
تلفن در سال 1876 اختراع شد و از آن زمان شروع به پوشش دادن همه دنیا کرد تا امروز که تقریباً تمامی نقاط کره زمین تحت پوشش نوعی از تلفن هستند. سیستم کارکرد تلفن سیمی امروزی که به شبکه تلفن سراسری متصل می
طرح ثبت تلفن همراه (رجیستری) با هدف جلوگیری از فعالیت گوشی‌های تلفن همراه که از مبادی غیررسمی به کشور وارد می‌شوند، اجرا شده و نرم‌افزار همتا جهت سهولت انجام کلیه امور مربوط به این طرح برای کاربران تلفن همراه، ایجاد شده است.
ادامه مطلب
VOIP مخفف عبارت Voic Over IP که به معنی صدا بر روی بستر IP  و یا شبکه های کامپیوتری می باشد. به زبان ساده تر تکنولوژی VOIP از زیر ساخت شبکه آی پی یا همان شبکه های کامپیوتری برای انتقال صوت استفاده می کند و ارتباطات صوتی را روی شبکه بر مبنای IP انتقال می دهد. بر خلاف تصور برخی ، شبکه آی پی لزوماً به معنای اینترنت نمی باشد و سیستم VOIP نمی تواند کاملا به صورت مستقل از اینترنت در شبکه های داخلی ( LAN ) شرکت ها و سازمان های مختلف پیاده سازی شود و از امکانات متنوع و پ
وان پلاس ۸ از جمله محبوب ترین گوشی‌های تولیدی شرکت چینی وان پلاس است که قرار است تولید و عرضه مدل سازگار با شبکه‌های نسل پنجم آن به زودی آغاز شود.
 
برخی اپراتورها فروش مدل نسل پنجم این گوشی را به زودی آغاز می‌کنند که از جمله آنها می‌توان به وریزون اشاره کرد. هنوز مشخص نیست آیا برنامه‌ای برای سازگار کردن گوشی وان پلاس ۸ پرو با شبکه‌های نسل پنجم تلفن همراه وجود دارد یا خیر.
 
علیرغم آغاز برنامه ریزی اجرایی و عملیاتی اپراتورهای تلفن همراه د
اینترنت
به ازای هر گوشی تلفن در ساختمان باید یک نویز گیر یا Spiltter  بر روی خط تلفن نصب کرد تا اینترنت قطع نشود و ایجاد تویز بر روی خط تلفن دارای اینترنت ننماید .
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
زمانیکه می خواهیم اینترنت کارگاه را از روی سرور share  کنیم  ( سرور دارای دو کارت شبکه می باشد یکی برای شبکه LAN  یکی برای اینترنت ) اگر کارت شبکه ی lan کارگاه دارای IP  باشد سیستم پیغام میدهد که ip  کارت شبکه lan  کارگاه را به ای پی 137.0.0.1  تغییر میدهد  و در نظر می گیرد و این باعث می ش
در سری آموزش هایی که قرار است در خصوص کسب درآمد با بودجه صفر به آن‎ها اشاره کنیم امروز در خصوص خدمات مرتبط با اپراتورهای تلفن همراه است. همان گونه که می دانید تقریباً در هر خانه ای حداقل دو خط تلفن همراه و یا حداقل تلفن ثابت وجود دارد که می تواند فرصت خوبی برای کسب درآمد از این راه باشد. خدماتی که می شود در این قالب ارائه داد فروش شارژ، پرداخت قبوض، فروش بسته های اینترنتی می باشد.
ادامه مطلب
 
 
 
نخستین و بزرگترین اپراتور
 
همراه اول نخستین و بزرگترین اپراتور شبکه تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در ایران است که تاکنون حدود ۸۶ میلیون مشترک همراه اول در کشور به ثبت رسیده است. همراه اول یکی از شرکت‌های تابعه شرکت مخابرات ایران می‌باشد و در سال ۱۳۸۹ از سهامی خاص به سهامی عام تغییر شخصیت حقوقی داد و در سال ۱۳۹۱ در شرکت بورس اوراق بهادار ایران پذیرفته شد.
 
 
 نخستین مرحله از راه اندازی فناوری تلفن همراه در سال ۷۳ با ظرفیت سازی برای ۹۲۰
آموزش استفاده از اینترنت گوشی در کامپیوتر
هات‌اسپات وای‌ فای
اشتراک‌گذاری اینترنت گوشی از طریق وای‌ فای, یکی از مرسوم‌ترین و پرطرفدارترین راههای بهره گیری از آن روی رایانه هست. در این حالت, تلفن همراه شما یک شبکه‌ وای‌ فای ایجاد کرده و عملا شبیه به یک روتر, پلی میان شبکه‌ موبایلی و آن شبکه برقرار میکند تا داده‌ها از این مسیر منتقل شوند.
ادامه مطلب
Mobile Business یکی از سایتهای اصلی مرجع در دایرکتوری شماره بانکداری موبایل و Business Banking است.
تیم ما توانسته است در ماه های اخیر بیش از 1 میلیون بانک شماره تلفن همراه را به روز کند. ما فروش خود را با بانک شماره موبایل تضمین می کنیم.ما توانسته ایم بیش از 500 عنوان شغلی را در این سایت جمع آوری کنیم و مفتخریم که بزرگترین سایت برون سپاری برای بانکهای شماره تلفن و بانکهای شماره تلفن همراه هستیم.شما می توانید با خرید شماره تلفن بانک مرکزی ما تبلیغات خود را مو
Mobile Business یکی از سایتهای اصلی مرجع در دایرکتوری شماره بانکداری موبایل و Business Banking است.
تیم ما توانسته است در ماه های اخیر بیش از 1 میلیون بانک شماره تلفن همراه را به روز کند. ما فروش خود را با بانک شماره موبایل تضمین می کنیم.
ما توانسته ایم بیش از 500 عنوان شغلی را در این سایت جمع آوری کنیم و مفتخریم که بزرگترین سایت برون سپاری برای بانکهای شماره تلفن و بانکهای شماره تلفن همراه هستیم.
شما می توانید با خرید شماره تلفن بانک مرکزی ما تبلیغات خود را م
ردیابی گوشی موبایلردیابی گوشی موبایل این روزها به دلایل بسیاری توسط مخاطبان صورت می گیرد. سرقت گوشی موبایل برای هر شخص عواقب جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت. به سرقت رفتن گوشی های موبایل تنها ضرر مالی به همراه ندارد.سارق در این صورت می تواند به مواردی از قبیل عکس ها، فیلم ها، پیام ها، رمزهای بانکی، اطلاعات شخصی، کاری، اجتماعی، ایمیل ها، شبکه های مجازی و ... دسترسی یابد.
چه میشد اگر با صرف هزینه کم این قابلیت به صورت لحظه ای میسر بود ؟ اگر می
رمضانعلی سبحانی فر در ارزیابی خود درباره کاهش قیمت تلفن همراه در بازار گفت: پیش از بررسی این موضوع باید گفت افزایش قیمت تلفن همراه دو دلیل داشت.
وی با اشاره به تاثیر افزایش نرخ ارز در افزایش قیمت تلفن همراه، تاکید کرد: همچنین در کنار این موضوع بحث شرکت های وارد کننده تلفن همراه مطرح بود که برخی از این شرکت های در فهرست سیاه تعزیرات قرار گرفتند.
این نماینده بیان داشت: این شرکت ها ارز ۴۲۰۰ تومانی اخذ کردند، اما تلفن همراه به کشور وارد نکردند و ی
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، خداوندگار رضا موسوی دوشنبه ۲۲ اردیبهشت افزود: به دلیل بود زیرساخت های فنی باکیفیت و مناسب دراستان، با وجود افزایش چشمگیر ظرفیت استعمال پهنای باند، درون کمترین زمان، توسعه در لایه دسترسی مخاطبان انجام شد. وی ادامه قسط: برای اجرای زیرساخت های اقبال الکترونیک و فناوری ارتباطی درسال های گذشته سرمایه گذاری دهش در قم انجام شده است و نتیجه این توجه جدی، جایگاه والای قم در شاخص های توسعه فناوری اطلاعات در
قابل توجه کلیه مسافرین گرامی و متقاضیان ثبت اطلاعات تلفن همراه مسافری
به دلیل انجام عملیات بروزرسانی در سامانه "اظهارنامه گمرکی (تلفن همراه) در حال حاضر  ثبت تلفن همراه مسافری امکان پذیر نمی باشد.
به محض اتمام بروزرسانی مراتب طی اطلاعیه تکمیلی از همین طریق اطلاع رسانی می گردد.
در حالی که صحبت از بهینه سازی جستجو برای برنامه های تلفن همراه، اولین چیزی که در ذهن می آید ASO (App Store Optimization) است. با این حال، آیا می دانید که حتی می توانید از جستجوگرها (بهینه سازی موتور جستجو) برای افزایش بارگیری برنامه های تلفن همراه خود استفاده کنید؟ صفحه های نمایه تلفن همراه در صفحه های موتور جستجو نمایش داده نمی شوند، همانطور که صفحات وب انجام می دهند. با این حال، ASO و جستجوگرها برای هر دو برنامه، برای ارتقاء برنامه های تلفن همراه شما مهم
مدیریت مخاطبینمدیریت مخاطبین از دیگر قطره های دریای بی کران موبایل سکوریتی می باشد. امروزه از تلفن های همراه در وب گردی، عکس برداری، تماشای ویدیو، شنیدن موسیقی و... استفاده می شود.با این حال کاربرد ابتدایی و اصلی این دستگاه برقراری تماس با مخاطبین هدف می باشد. این روزها توجه به این نکته تا مقدار زیادی به دست فراموشی سپرده شده است. به همین دلیل مخاطبین را با نام های مختلف و گاه تکراری ذخیره کرده و به دفترچه تلفن اضافه می کنیم.
برای کنترل و مدیر
NIC مخفف عبارت Network Interface Card  و به معنای کارت واسط شبکه است.کارت شبکه واسطی است بین کامپیوتر و شبکه.کارت شبکه به سه دسته تقسیم میشوند.1ـکارت های شبکه ای که روی مادربرد قرار میگیرند.2ـشبکه های جانبی که توسط usb به کامپیوتر متصل میشود.3ـکارت های شبکه ای بی سیم(wireless).
از مهم ترین فواید کارت های شبکه میتوان به 1ـاتصال کامپیوترهابه هم2ـاتصال به شبکه های جهانی اشاره کرد .
 
نسل پنجم شبکه موبایل ، آخرین تکنولوژی تلفن همراه در حال حاضر است که به طور قابل توجهی افزایش سرعت و پاسخگویی شبکه های بی سیم را نشان می دهد. با استفاده از اینترنت 5G ، داده های ارسال شده روی اتصالات بی سیم با نرخ های بالاتر از 20 گیگابایت بر ثانیه ( بر اساس برخی برآوردها بیش از سرعت شبکه سیم کشی ) و و همچنین ارائه زمان تاخیر 1 میلی ثانیه یا کمتر برای استفاده است که نیاز به بازخورد در زمان واقعی دارد.
اینترنت 5G همچنین با افزایش پهنای باند در دسترس و
موبایل
اپراتور مجازی
 
اپراتور مجازی موبایل اگرچه واژه جدیدی در حوزه ارتباطات ایران است،
اما از سال ۱۹۹۹ در دنیا بوجود آمده و تا کنون بیش از ۹۵۰ اپراتور مجازی در دنیا فعالیت دارند.
اما اپراتور مجازی تلفن همراه چیست؟
با اپراتور موبایل چه تفاوتی دارد؟ همراه زومیت باشید.
توسعه تلفن همراه در کشورها موضوعی است که باعث باز ماندن اپراتورها از بازاریابی بهتر و مشتری‌یابی می‌شوند.
اینکه در برخی از موارد به مشکلات مالی برای توسعه شبکه خود برخورد م
شرکت سیسکو یکی از برترین و قدرتمند‌ترین تولید‌کنندگان تجهیزات تلفن‌های تحت شبکه یا VOIP می‌باشد . تلفن‌های IP شرکت سیسکو به دلیل کیفیت بسیار بالا و امکانات بی‌نظیری که دارند همواره از جایگاهی ویژه در بازار تجهیزات ویپ برخوردار هستند . در ادامه می‌توانید اطلاعات دقیق تلفن سیسکو ۷۹۶۱ ، یکی از پرطرفدارترین تولیدات این کمپانی قدرتمند را مشاهده نموده و سفارش خود را برای خرید این محصول ثبت نمایید .
چرا تلفن سیسکو ۷۹۶۱ ؟
امروزه بسیاری از شرکت
تلفن همراه پیرمردی که در اتوبوس کنارم نشسته بود زنگ خورد.
به زحمت، تلفن را با دستهای لرزان از جیبش در آورد..
هرچه تلفن را در مقابل صورتش، عقب و جلو برد، نتوانست اسم تماس گیرنده را بخواند. رو به من کرد و گفت: ببخشید ، چی نوشته؟ .
گفتم:  همه چیزم  ..
پیرمرد با وجدی کودکانه گفت: الو سلام عزیزم …
دستش را جلوی تلفن گرفت و با صدای آرام و شادی مضاعف به من گفت:
همسرم است…
عاشق شدن آسان است آنقدر که همه انسانها توان تجربه کردن آن را دارند.
مهم عاشق ماندن اس
با وجود نگرانی‌های زیادی که در مورد تلفن‌های همراه وجود داشته، طی سال‌های اخیر پژوهش‌های گسترده‌ای در مورد آثار سوء آن انجام گرفته است.
خب چه کنیم؟
آیا تلفن های همراه باعث تومور میشن؟
نظر شما چیه؟
متن رو بخونید و لطفا نظرتون رو بنویسید
ادامه مطلب
تلفن آی پی (IP) چیست؟
مراکز تلفن آی پی (IP PBX) مراکز تلفن نوینی هستند که بر اساس فناوری شبکه کار می کنند.
در مقایسه با یک مرکز تلفن آنالوگ، یک IP PBX امکانات تلفنی خیلی بیشتری را پشتیبانی می کند و با سهولت خیلی بیشتری پیاده سازی و تنظیم می شود .
IP PBX دارای یک سرور است که اطلاعات تمام تلفن های IP موجود در شبکه را در خود دارد که با استفاده از این اطلاعات می تواند تماس های تلفنی را ایجاد کند .
به طور کلی عملکرد یک IP PBX را بدین گونه شرح میدهیم :
زمانی که یک تلفن
برخی از تلفن‌های همراه هوشمند می‌توانند به ویدئوهای یوتیوب دسترسی پیدا کنند که وابسته به ارائه دهندهٔ آن است. از ژوئن ۲۰۰۷، تلفن‌های همراه با استفاده از جریان آرتی‌اس‌پی می‌توانند همهٔ ویدئوهای یوتیوب را تماشا کنند. همهٔ ویدئوهای این وب‌گاه، در نسخهٔ مخصوص تلفن همراه آن موجود است.
از ژوئن ۲۰۰۷، ویدئوهای یوتیوب برای دیدن بر روی طیف وسیعی از محصولات شرکت اپل در دسترس بوده‌است. ویدئوهای این وب‌گاه می‌تواند در دستگاه‌هایی مانند تلویز
تعریف شبکه به زبان ساده عبارت است از مجموعه‌ای از رایانه‌ که به هم وصل شده‌اند. یک شبکه رایانه‌ای می‌تواند در یک اتاق، ساختمان، شهر یا حتی در چند کشور قرار داشته باشد. بنابراین لزوما مفهوم شبکه بر اساس میزان بزرگی یا کوچکی آن نخواهد بود و از متصل شدن دو رایانه به یکدیگر نیز یک شبکه ابتدایی ایجاد می‌شود.
برای راه‌اندازی یک شبکه به سه وسیله اصلی که کارت شبکه، کابل شبکه و سوئیچ است نیاز داریم:
ادامه مطلب
هر دفعه می خوام یه گوشی تلفن همراه بخرم رسما گیج گیج میشم
اینکه چی را با چی مقایسه کنم و کدام قابلیت را بیشتر مورد توجه قرار بدهم واقعا فیلمیه
نکته جالبش اینجاست که تمام این اطلاعات کسب شده برای دفعه بعدی که احتمالا دو سال دیگه است اصلا ارزشی نخواهد داشت و باید از ابتدا شروع کرد
حذف اطلاعات با پیامکحذف اطلاعات با پیامک از قابلیت هایی است که هرکس آرزوی دستیابی به آن را دارد. سرقت تلفن های همراه هوشمند برای کاربران به یک کابوس تبدیل شده است. دلایل آن از منظر ما، برای هرکس مشهود است و نیازی به ذکر آن ها نیست. اما به راستی سرقت موبایل های شخصی تنها ضرر مالی به همراه خواهد داشت؟
مواردی از قبیل عکس ها، فیلم ها، پیام ها، رمزهای بانکی، اطلاعات شخصی، کاری، اجتماعی، ایمیل ها، شبکه های مجازی و ... تنها گوشه چشمی از مواردی است که
شرح برنامه :امروزه و با پیشرفت تکنولوژی ابداع روش هایی که بتواند به کمک افراد آمده تا از اتلاف هزینه، وقت و انرژی بکاهد لازم و ضروری به نظر می رسد. در این راستا می توان از خدمات الکترونیکی که در قالب کدهای USSD و یا اپلیکیشن های تلفن همراه خدماتی را به کاربران خود ارائه می دهند بهره جست، یکی از این موارد کد USSD و سامانه دستوری # 780 * است که خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه می دهد. این سامانه تمامی آن دسته از خدماتی که با کد #780* در بسترUSSD  ارائه می
در کشور ترکیه نیز همانند بسیارى از کشورهاى دیگر گوشى تلفن همراه که توسط مسافر آورده مى شود به مدت محدودى کار مى کند. چون طرح رجیسترى در کشور ترکیه به منظور جلوگیرى از قاچاق تلفن همراه از کشورهاى دیگر اجرایی شده است. 
شما بعد از ورود به این کشور و استفاده از سیم کارت ترک بر روی گوشی خود،  به مدت 9٠ روز مى توانید بدون مشکل از تلفن همراه خود استفاده کنید. 
ادامه مطلب
در این مقاله قصد داریم با رک شبکه و اهمیت آن آشنا شده و انواع رک شبکه (دیواری و ایستاده) را بررسی کنیم.
رک شبکه چیست؟
یک شبکه محلی یا LAN از تجهیزات شبکه گوناگونی چون سوییچ ، روتر، سرور، پچ پنل، کابل های شبکه، مودم و … تشکیل شده است. تمام این تجهیزات در رک شبکه قرار می‌گیرند و همگی در یک مکان نگه داری می‌شوند. تجهیزات شبکه از اندازه استانداردی برخوردار هستند تا بتوانند درون رک شبکه (که آن هم از این استاندارد ها پیروی می‌کند) قرار گیرند.
ادامه م
افزایش سرعتافزایش سرعت از دیر باز همیشه مورد توجه بوده است. اهمیتی ندارد که تلفن همراه شما به روزترین موبایل نسل حاضر باشد. اهمیتی ندارد که وسیله نقلیه شخصی شما پرسرعت ترین خودرو دنیا لقب گیرد.
زمانی که بحث بهبود عملکرد دستگاه و افزایش سرعت پیش می آید همگان گوش هایشان را تیز می کنند! این ویژگی از ذات انسان نشأت می گیرد. کمال طلبی و سیری ناپذیری در سرشت انسان نهفته است.
این سرشت نه تنها عیب نیست بلکه وجود آن موجب پیشرفت مداوم تکنولوژی می باشد.
با سلام و خسته نباشید خدمت کاربران عزیز
ما یک فروشگاه در قالب تلفن همراه اماده کرده ایم که در آن پکیج های شماره های اپراتورهای همراه اول و ایرانسل را با تفکیک استان در ان قرار داده ایم.
اگر  برای کسب و کار خود به دنبال مارکتینگ استانی هستید می توانید این نرم افزار را بر روی تلفن اندرویدی خود نصب کنید و پکیج استان مورد نظر خود را خریداری کنید و شروع به ارسال پیغام های تیلیغاتی کسب و کار خود کنید.
لینک دانلود نرم افزار : http://yon.ir/PsVdn
سلام خدمت دوستان....
در این اموزش قصد دارم نحوه بدست اوردن ip سیستم لینوکسی را توضیح بدم...
اول از همه iP چیست؟
IP (آی پی) که آن را IP address هم می گویند مخفف عبارت Internet Protocol address یا آدرس های پروتکل اینترنت است که به صورت یک سری اعداد باقاعده به هر وسیله ای (به طور مثال سرورها، کامپیوترهای شخصی، دستگاه های تلفن همراه و...) که به شبکه (Network) متصل شود اختصاص داده می شود، IP در واقع یک شماره شناسایی یکتا برای برقراری یک ارتباط تحت شبکه است که با آن دستگاه های مخت
سیستم عامل
برخی از تلفن‌های همراه هوشمند می‌توانند به ویدئوهای یوتیوب دسترسی پیدا کنند که وابسته به ارائه دهندهٔ آن است. از ژوئن ۲۰۰۷، تلفن‌های همراه با استفاده از جریان آرتی‌اس‌پی می‌توانند همهٔ ویدئوهای یوتیوب را تماشا کنند. همهٔ ویدئوهای این وب‌گاه، در نسخهٔ مخصوص تلفن همراه آن موجود است.
از ژوئن ۲۰۰۷، ویدئوهای یوتیوب برای دیدن بر روی طیف وسیعی از محصولات شرکت اپل در دسترس بوده‌است. ویدئوهای این وب‌گاه می‌تواند در دستگاه‌هایی
برای آشنایی کامل با رجیستری، شناسه IMEI،استعلام اصالت تلفن همراه، فعالسازی تلفن همراه؛ انتقال مالکیت و ثبت گوشی مسافری به سامانه همتا قسمت آموزش و اطلاع رسانی در پایین مراجعه نمایید.
hamta.ntsw.ir

همچنین با شماره گیری #06#* می توانید شناسه IMEI تلفن همراه خود را بگیرید.
تعمیرات تلفن همراه
با ترقی تکنولوژی و گسترده شدن آن , معاش ما به اسباب الکترونیکی متعلق شده و سرکردن فارغ از آن ها غیرقابل‌تصور به لحاظ میرسد . یکی ضروری‌ترین اسباب و اثاث الکترونیکی که معاش کردن و رابطه برقرار کردن با سایر افراد را برای ما سهل وآسان کرده‌ تلفن‌ همراه است ; ولی نکته‌ی با اهمیت این است که همین معاش دیجیتال عاری از اختلال نیست و با وخیم شدن و کار نکردن هرمورد از وسایل الکترونیکی نظیر گوشی و تبلت , کارهایمان مختل شده و توانا ب
شاید با خود فکر کرده باشید که مراحل تکامل تلفن های همراه امروزی چگونه بوده است. حال دریچه فناوری اطلاعات برای شما این مراحل را از اولین تا آخرین پیدایش این معجزه دست بشر بصورت مختر ولی مفید در اختیار شما قرار می دهد.
ادامه مطلب
پخش مستقیم فوتبال شبکه ۳ از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
پخش زنده
پخش آنلاین و اینترنتی گروه های تلویزیونی صوت و. سر این سامانه شما می توانید برنامه های زنده و پرونده را از طریق وب کارخانه آنتن یا اپلیکیشن تلفن گروه لیست گروه لیست گروه .
ادامه مطلب
ایران قرار است از سال دیگر تکنولوژی نسل پنجم (5G) را به صورت محدود تست کند تا پس‌ از آن همزمان با سایر کشورهای دنیا، در سال ۲۰۲۲ این فناوری به مصرف عموم کاربران برسد.
انتقال سریع اطلاعات با پنجمین نسل ارتباطات موبایل، تعریفی است که برای تکنولوژی ۵G به کار گرفته می‌شود. چراکه این تکنولوژی پتانسیلی دارد که می‌تواند اطلاعات را تا ۴۰ برابر سریع‌تر از نسل چهارم موبایل که هم‌اکنون در اختیار کاربران تلفن همراه است، جابجا کند.
به همین دلیل کشورهای
 
در اطراف ما شبکه‌های بزرگ و کوچکی وجود دارند اما اندازه شبکه‌ها ارتباطی به اهمیت امنیت شبکه ندارد. هدف از امنیت شبکه در یک بیان ساده، محافظت از شبکه و قطعات آن از دسترسی غیر مجاز و سوء استفاده است. شبکه ها به دلیل ویژگی اساسی خود برای تسهیل دسترسی از راه دور آسیب پذیر هستند. برای مثال اگر یک هکر قصد دسترسی به یک کامپیوتر نه یک شبکه را داشته باشد، دسترسی فیزیکی لازم می‌باشد. با این حال، با استفاده از شبکه در تصویر، امکان دور زدن این جنبه امن
تلفن تحت شبکه گرنداستریم مدل GXP2135 یکی از تلفن های پرفروش کمپانی grandstream  می باشد که دارای قابلیت هایی از جمله 4 اکانت SIP، سیستم POE، کیفیت صدای HD می باشد.
 تلفن GXP2135 گرنداستریم
کمپانی گرنداستریم مدل های متفاوتی از تلفن های پرقدرت مدیریتی را به بازار عرضه کرده است که یکی از آن ها تلفن GXP2135 می باشد که در سال 2016 وارد بازار شده است.
این تلفن دارای طراحی مدرن و مناسب برای هر مکانی است و به دو صورت رومیزی و دیواری قابل نصب کردن می باشد.
4 اکانت SIP
تلفن IP فو
تلفن تحت شبکه گرنداستریم مدل GXP2135 یکی
از تلفن های پرفروش کمپانی grandstream  می باشد که دارای قابلیت هایی از
جمله 4 اکانت SIP، سیستم POE، کیفیت صدای HD می باشد.
 تلفن GXP2135 گرنداستریم
کمپانی گرنداستریم مدل های متفاوتی از
تلفن های پرقدرت مدیریتی را به بازار عرضه کرده است که یکی از آن ها تلفن
GXP2135 می باشد که در سال 2016 وارد بازار شده است.
این تلفن دارای طراحی مدرن و مناسب برای هر مکانی است و به دو صورت رومیزی و دیواری قابل نصب کردن می باشد.
4 اکانت SIP
تلفن IP
استفاده از مجازی سازی عملکردهای شبکه (NFV) در لبهٔ شبکه مزایای بسیاری را برای نصب سرویسها و خدمات پشتیبانی دارد. با انتقال مجازی سازی به بخشی از شبکه که به مشتری یا سایتهای محلی تلفن‌همراه نزدیک‌تر است ، اپراتور می تواند از خدمات شبکهٔ کاربر نهایی که به عملکردهای محلی مانند مسیریابی دوگانه ، بهینه سازی WAN ، امنیت سایت و کنترل WiFi نیاز دارند، پشتیبانی کند.
 
سرور مجازی , سرور مجازی ایران , سرور ایران
ادامه مطلب
بر طبق قانون جرایم رایانه ای اپراتورهای تلفن همراه مکلفند که اطلاعات تماس و پیامک را تا شش ماه ذخیره کنند. لذا فقط پرینت مکالمات شش ماه اخیر آن هم با طرح شکایت مثل رابطه نامشروع با دستور مقام قضایی برای مرجع رسیدگی کننده ارسال می گردد. بدانید به صرف شک داشتن به همسر مجوزی برای دادگاه نمی شود که اقدام به اخذ پرینت تلفن همراه کسی را کند.
رگ آرام مغزی کودکان با موبایل
بافت مغزی کودکان به خاطر داشتن رطوبت بیشتر یک رسانای عالی برای اشعه تلفن همراه بوده و به نسبت مغز افراد بزرگسال در مواجهه با این اشعه بسیار گرمتر میشود. 
نزدیک به ۳ هزار کودک در سال در ایالات متحده با تومور مغزی مواجه هستند.
در مطالعه‌ای مشخص شده است که اگر کودکان  استفاده از تلفن همراه را از کودکی آغاز کرده باشند در اواسط سن نوجوانی کاندید تومور مغزی خواهند شد.
این شرایط زمانی به اوج خطر نزدیک میشود که تلفن همر
هر چه قدر گوشی های موبایل، همراه با عصر مدرن پیشرفت میکنند، مهاجمین نیز نقشه های بیشتری را برای آسیب رساندن به تلفن های همراه طراحی میکنند. این حملات میتواند از طریق پیام های کوتاه، نامه های الکترونیکی و سایر راه های ارتباطی برای شما ایجاد مشکل کند. هم اکنون قصد داریم ترفندهای این مهاجمین را برای شما بازگو کرده و راههای رفع آنها را نیز مطرح کنیم.
ادامه مطلب
ما در زمینه تعمیرات موبایل و تعمیر صفحه نمایش تلفن همراه تخصص داریم زیرا معتقد نیستیم که صفحه نمایش خرد شده یا باتری شکسته باید روز شما را خراب کند. تلفن های هوشمند ما را با سایر نقاط جهان متصل می کنند و بودن بدون این نجات می تواند یک دردسر باشد. دستگاه خود را به نزدیکترین برای تعمیر تلفن هوشمند بیاورید.
تشخیصی تلفن همراه رایگان
هر تعمیر تلفن همراه با معاینه تشخیصی رایگان شروع می شود ، تا ریشه مشکل را پیدا کند و به تکنسین اجازه می دهد مسیر د
انواع برندهای کابل شبکه
کابل شبکه یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده ی زیرساخت شبکه های کامپیوتری است . انتخاب درست کابل شبکه با توجه به نیازها می تواند تاثیر زیادی بر عملکرد و سرعت شبکه داشته باشد . برندهای مختلفی اقدام به تولید کابل شبکه در دسته بندی های گوناگون کرده اند که در این مقاله به معرفی برندهای کابل شبکه و محصولات تولیدی آنها میپردازیم .
ادامه مطلب
دیروز ناگهان نگاهم به تلفن که در گوشه میز قرار دارد گره خورد. پیش خودم گفتم آیا فکر میکنی این وسیله را دهه آینده نیز می توان دید؟ آیا می شود آن را در یک وسیله الکتریکی دیگری که در هر منزل و دفتری یافت می شود تجمیع کرد. در حد یک ایده خام این چنین به نظرم رسید.
همه خانه ها در این روزها مودم دارند. به نظرم آمد می توان با ایجاد تغییراتی در مودم متصل به خط تلفن ثابت، امکان جواب دادن با گوشی همراه را فراهم آورد. یا اینکه می توان چنین ارتباطی را دربستر لپ
1. نمونه ای از کاربردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در زندگی را نام ببرید؟
1- ارتباط سریع با دیگران از طریق تلفن همراه
2- مکاتبه از طریق پست الکترونیک (ایمیل)
3- فعالیت های علمی از طریق اینترنت
4- خرید و فروش از طریق اینترنت- بهره گیری از خدمات
5- دولت الکترونیک
6- آموزش از طریق ویدئو کنفرانس
7- امنیت و نظارت با استفاده از تلویزیون های مدار بسته، تلفن همراه، و اینترنت
8- عملیات بانکی از طریق تلفن، دستگاه خودپرداز و اینترنت.
ادامه مطلب
بنام خداوند بخشنده و مهربان
باسلام 
احتمالا تا بحال زیاد اسم IP را شنیده اید! و شاید بدرستی متوجه ان نشده باشید! IP ها در واقع به زبان ساده، اسم یک دستگاه می باشد! یعنی هر دستگاهی که کارت شبکه! داشته باشد، یک IP داخلی نیز دارد! 
فرض کنید، دو کامپیوتر کنار هم هستن! و باهم از طریق شبکه وصل شده اند،حال برای اینکه،باهم دیگر اطلاعات رد و بدل کنند، باید،از طریق IP که نام ان کامپیوتر می باشد! همدیگر را صدا بزنند! و اطلاعات را از یک دیگر بگیرند!
مثال واضح تر
از این سریالهای شبانه تلویزیون کدومش رو می بینید؟ الان شبکه ۳ گاندو داره. شبکه ۲ دکتر ماهان و شبکه ۱ عروس تاریکی یا بوی باران. به نظرم شبکه ۱ از همه بهتره. هان؟ فقط این دختره ستایش که اسمش تو این فیلم ترانه است دیگه شورشو در اورده از بس فوضولی می کنه :))
یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات در گفت و گو با ایسنا تایید کرده که با دریافت مجوزهای لازم، اینترنت خانگی تهران و تعداد زیادی از کلانشهرهای کشور تا دقایقی دیگر برقرار خواهد شد.
 
اینترنت تلفن همراه؛ احتمالا فردا صبح
 
همچنین در خبری دیگر از ایران آنلاین، یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد احتمالا تا فردا صبح اینترنت تلفن همراه در کشور وصل خواهد شد.
 
اینترنت خانگی چند استان برقرار شده
ادامه مطلب
IP (آی پی) که آن را IP address هم می گویند مخفف عبارت Internet Protocol address یا آدرس های پروتکل اینترنت است که به صورت یک سری اعداد باقاعده به هر وسیله ای (به طور مثال سرورها، کامپیوترهای شخصی، دستگاه های تلفن همراه و...) که به شبکه (Network) متصل شود اختصاص داده می شود، IP در واقع یک شماره شناسایی یکتا برای برقراری یک ارتباط تحت شبکه است که با آن دستگاه های مختلف از هم بازشناخته می شوند، به عبارتی هر دستگاه در هر شبکه باید یک IP یکتا داشته باشد که این شبکه می تواند خ
نمایش شماره سیم کارت سارق
نمایش شماره سیم کارت سارق را کوچک مزیت بزرگ می نامیم. درست است که وجود قابلیتی مانند فرستادن شمارهء سیم کارت جدیدی که سارق در تلفن همراه قرار میدهد خارق العاده به نظر می رسد. اما در برابر دریایی از قابلیت های نرم افزار امنیت تلفن همراه قطرهء کوچکی می باشد. وجود قابلیت ردیابی گوشی موبایل و حذف اطلاعات با پیامک نگرانی های مربوط به سرقت موبایل های شخصی را به حداقل رسانده است.
نمایش شماره سیم کارت سارق به شماره ای که از
برای اتصال کامپیوترها از لپ تاب تا پرینتر و... به یکدیگر و به شبکه های بزگتری به نام اینترنت که به نظر می رسد امروزه ضروری است به کارت شبکه نیاز داریم.
کارت شبکه یا همان NIC سخت افزاری است که به صورت کارتی در شیارهای توسعه مادبورد قرار میگیرد.ارتباطات سیمی و بیسیم بین آنها در شبکه و در دنیای اینترنت را برقرار میکند.در حقیقت وظیفه کارت شبکه این است که داده ها را به گونه ای ترجمه کند که از طریق کابل شبکه یا سیگنال های بیسیم قابل انتقال باشد.
این سخت
معرفی اینترنت 10G 
نسل بعدی تکنولوژی، کابل 10G است و هیچ ارتباطی با اینترنت 5G  که شرکتهای تلفن همراه در حال راه اندازی آن هستند، ندارد.
در نمایشگاه Consumer Electronics در لاس وگاس در 9 ژانویه، مقامات صنایع کابل با هم به معرفی 10G، یک پلتفرم جدید برای صنعت کابل برای سرعت بخشیدن به اینترنت پرداختند.
درحالیکه سرویس G5 در آستانه راه اندازی در سراسر کشور است، مصرف کنندگان اکنون در انتظار 10Gهستند. 10G، یک اصطلاح جدید برای تکنولوژی که می تواند سرعت خطوط اینترنت ر
سلام خدمت دوستان....
در این اموزش قصد دارم نحوه بدست اوردن ip سیستم لینوکسی را توضیح بدم...
اول از همه iP چیست؟
IP (آی پی) که آن را IP address هم می گویند مخفف عبارت Internet Protocol address یا آدرس های پروتکل اینترنت است که به صورت یک سری اعداد باقاعده به هر وسیله ای (به طور مثال سرورها، کامپیوترهای شخصی، دستگاه های تلفن همراه و...) که به شبکه (Network) متصل شود اختصاص داده می شود، IP در واقع یک شماره شناسایی یکتا برای برقراری یک ارتباط تحت شبکه است که با آن دستگاه های مخت
آبا میدانید که: تلفن های همراه می توانند باعث نقض امنیت شوند.
 
بیشتر شرکت ها برای انجام عملیات خارج از دفتر به دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های هوشمند و تبلت ها تکیه می کنند. در حالی که این کارآمد است ، دستگاهی بدون اقدامات محافظ مناسب می تواند به راحتی از طریق سرقت یا هک شدن به خطر بیفتد.
سلام، وقت بخیر
ما گروهی هستیم که از سال 1380 در حوزه های مختلف سخت افزار و نرم افزار فعال هستیم.
از اول دی‌ماه  اقدام به ایجاد یک اورژانس کامپیوتر در تبریز نموده‌ایم تا خدمات «سرویس در محل» کامپیوتر، شبکه و اینترنت را به همشهریان خود ارائه نماییم.
اگر مشکلاتی در زمینه کامپیوتر، شبکه و اینترنت شرکت یا سازمان یا ... خود دارید با ما تماس بگیرید تا به صورت «سرویس در محل» اقدام به رفع آن نماییم.
شماره تماس 09397991032
لطفا ما را به بقیه دوستان، آشنایان و
برای افزایش و بهبود عملکرد کامپیوتر استفاده میشود.با کارت شبکه یک دستگاه میتواند با دستگاههای دیگر در یک شبکه قرار گیرد.با وجود کارت شبکه دستگاه میتواند به شبکه مرکزی وصل شود و یا فقط به طور مستقیم به دستگاههای دیگر متصل شود.
IP (آی پی) که آن را IP address هم می گویند مخفف عبارت Internet Protocol address یا آدرس های پروتکل اینترنت است که به صورت یک سری اعداد باقاعده به هر وسیله ای (به طور مثال سرورها، کامپیوترهای شخصی، دستگاه های تلفن همراه و...) که به شبکه (Network) متصل شود اختصاص داده می شود، IP در واقع یک شماره شناسایی یکتا برای برقراری یک ارتباط تحت شبکه است که با آن دستگاه های مختلف از هم بازشناخته می شوند، به عبارتی هر دستگاه در هر شبکه باید یک IP یکتا داشته باشد که این شبکه می تواند خ
تلفن تحت شبکه بیسیم W60P
تلفن تحت شبکه یلینک مدل W60P یک تلفن بی سیم با کیفیت بالا است که تشکیل شده از یک Base و یک هندست می باشد و این قابلیت را برای کاربران فراهم می کند تا 7 هندست دیگر به آن متصل کنند. به این ترتیب کاربر می تواند 8 گوشی بی سیم و یک دستگاه دکت با 8 تماس همزمان را داشته باشد. این دستگاه از سیستم PoE  پشتیبانی می کند. صفحه نمایشگر هندست بر روی این دستگاه تلفن، رنگی و درابعاد 240 در 320 (2.4 اینچ) است. قدرت باطری این تلفن تا 400 ساعت به صورت standby و 30
تلفن تحت شبکه بیسیم W60P
تلفن تحت شبکه یلینک مدل W60P یک تلفن بی سیم با کیفیت بالا است که تشکیل شده از یک Base و یک هندست می باشد و این قابلیت را برای کاربران فراهم می کند تا 7 هندست دیگر به آن متصل کنند. به این ترتیب کاربر می تواند 8 گوشی بی سیم و یک دستگاه دکت با 8 تماس همزمان را داشته باشد. این دستگاه از سیستم PoE  پشتیبانی می کند. صفحه نمایشگر هندست بر روی این دستگاه تلفن، رنگی و درابعاد 240 در 320 (2.4 اینچ) است. قدرت باطری این تلفن تا 400 ساعت به صورت standby و 3
اینستاگرام در ایران برخلاف سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، یوتیوب و دیگر شبکه‌های محبوب دنیا به‌طور کامل فیلتر نیست ولی طرح فیلترینگ هوشمند اینترنت روی آن اجرا شده‌است.[۲۸][۲۹] در روز ۱۰ دی ۱۳۹۶ این شبکه اجتماعی به همراه تلگرام و به‌دلیل رخدادهای مرتبط با تظاهرات ۱۳۹۶ ایران، و به دستور مقامات حکومت ایران از دسترس کاربران ایرانی خارج شد[۳۰][۳۱] و پس از چند روز دوباره رفع فیلتر شد.
روتر شبکه Cisco Router 2851
از روتر های سری 2800 می توان به روتر شبکه Cisco Router 2851 اشاره کرد. این روتر شامل چهار پلتفرم است: سیسکو 2801؛ سیسکو 2811، سیسکو 2821 و سیسکو 2851. از ویژگی های روتر های سری 2800 سیسکو می توان به سرویس های اضافی نسبت به نسل های قبلی روتر های سیسکو که با ارائه حداکثر بهبود در عملکرد، عملکرد در صدا، افزایش عملکرد و چگالی اسلات و گزینه های سرویس های جاسازی شده اشاره کرد.
همچنین از بیش از 90 ماژول که برای سیسکو 1700، 2600، 3700 در دسترس هستند پشتیبانی م
IP (آی پی) که آن را IP address هم می گویند مخفف عبارت Internet Protocol address یا آدرس های پروتکل اینترنت است که به صورت یک سری اعداد باقاعده به هر وسیله ای (به طور مثال سرورها، کامپیوترهای شخصی، دستگاه های تلفن همراه و...) که به شبکه (Network) متصل شود اختصاص داده می شود، IP در واقع یک شماره شناسایی یکتا برای برقراری یک ارتباط تحت شبکه است که با آن دستگاه های مختلف از هم بازشناخته می شوند، به عبارتی هر دستگاه در هر شبکه باید یک IP یکتا داشته باشد که این شبکه می تواند خ
پشتیبانی شبکه یکی از مهمترین دغدغه مدیران
و کارفرمایان است مجموعه کامرینو این اطمینان را به شما میدهد که پشتیبانی
از شبکه شما توسط متخصصین هر حوزه انجام میپذیرد. پشتیبانی شبکه هم برای
افرادی که خدمات شبکه را از مجموعه کامرینو گرفته باشند و هم برای افرادی
که شبکه خود راه راه اندازی کرده ارائه میشود.
کارتخوان های سیار بیسیم بانکی بدون نیاز به جواز کسب
کارتخوان بی‌سیم: برای اطلاعات آنلاین اینـــــجا را کلیک کنید
برای اتصال این نوع دستگاه به شبکه بانکی به یک سیم‌کارت تلفن همراه که قابلیت ارسال و دریافت داده از طریق شبکه اینترنت (GPRS) بر روی آن فعال باشد نیاز است. استفاده از این کارتخوان‌ها محدودیت مکانی نداشته و در هر نقطه تحت پوشش اپراتور تلفن همراه قابل استفاده می‌باشد. 
ادامه مطلب
کارتخوان های سیار بیسیم بانکی بدون نیاز به جواز کسب
کارتخوان بی‌سیم: برای اطلاعات آنلاین اینـــــجا را کلیک کنید
برای اتصال این نوع دستگاه به شبکه بانکی به یک سیم‌کارت تلفن همراه که قابلیت ارسال و دریافت داده از طریق شبکه اینترنت (GPRS) بر روی آن فعال باشد نیاز است. استفاده از این کارتخوان‌ها محدودیت مکانی نداشته و در هر نقطه تحت پوشش اپراتور تلفن همراه قابل استفاده می‌باشد. 
ادامه مطلب
این پست راجب جدترین پرچمدار سامسونگ به اسم های    S20+  S20  S20+5G  S20 Ultra 5G  S20 5G
 
علت نامگذاری : طبق ادعای این برند کره ای این سری از تلفن همراه ها تحولی نوین و جدید در صنعت تلفن همراه به وجود آورده است و جهان تلفن همراه را با جهانی جدید جایگزین کرده پس سامسونگ اظهار داشته است که نام 11 برای این خانواده از پرچمدارنش ناچیز است و علت دیگر گفته شده ورود به دهه ی جدید میلادی است که سامسونگ خواسته است صنعت را با تحولی جدی روبرو کند.   
ادامه مطلب
یکی از اتفاقات مهم و تقریبا جدید در حوزه تکنولوژی طرح رجیستری تلفن همراه است ، اگر برای خرید تلفن همراه به بازار مراجعه کرده باشید ، حتما در خصوص رجیستری گوشی چیزهایی شنیده اید. اما سوال اینجاست طرح رجیستری چیست و به چه منظور باید تلفن های همراه را رجیستری کنیم؟
اجازه بدهید اول در خصوص اینکه این طرح چیست اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم ، طرح رجیستری در راستای مبارزه با قاچاق و جلوگیری از ورود غیر قانونی گوشی های تلفن همراه هوشمند راه ان
ماه رمضان ماه میهمانی خدا همواره از حال و هوای خاصی برخوردار است. سحرهای پر رمز و راز، ضیافت‌های افطاری، شب زنده‌داری و عبادت تا هنگام سحر، لحظه‌ لحظه‌های این ماه پر برکت را برای روزه‌داران رقم می‌زنند. در این ماه پر خیر و برکت و ماه ضیافت الهی اپراتورهای تلفن همراه کشور هر ساله سعی دارند به منظور شور و نشاط بخشیدن به این ضیافت پر برکت، طر‌ح‌‌های متنوعی برای خدمات خود در این ماه در نظر گرفته و به طیف وسیع کاربران خود هدیه نمایند. همراه ا
 
قیمت سیم‌کارت‌های دائمی سامان‌تل نیز ۱۵۶ هزار تومان و قیمت سیم‌کارت‌های اعتباری آن۲۴ هزار تومان تعیین شده  و تاکید شد هزینه دسترسی به خدمات پایه آنها نیز همانند سایر اپراتورهای تلفن همراه است. از سوی دیگر  دومین اپراتور مجازی نیز اعلام کرده است سیم‌کارت‌های شاتل موبایل به زودی با پیش‌شماره ۰۹۹۸ وارد بازار تلفن همراه کشور خواهد شد.
 
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،از جمله اتفاقاتی که در دولت یازدهم در عرصه فاوا رخ داد،
 
تلفن را الکساندر گراهام بل اختراع کرد 
 اولین خط تلفن را به خانه معشوقه اش "آلساندرا لولیتا اوسوالدو "وصل کرد. در هر تماس او را با نام کاملش میخواند.گراهام بل مدتی بعد نام معشوقه اش را کوتاه کرد "آله لول اس"! و دفعات دیگر نیز کوتاهتر: الو. از آن پس بل با گفتن "الو" تلفن جواب میداد. بل به چند نقطه شهر خط تلفن کشید و انسان ها مانند بل موقع زنگ زدن تلفن "الو" می‌گفتند.امروزه از هر نقطه دنیا صدای "الو" شنیده می‌شود اما بیشتر افراد ماجرای الو را یا ن
سامانتل عرضه کننده خطوط تلفن
شرکت کیش سل پارس ضمن فعالیت در حوزه اپراتورهای مجازی، سیم کارتی با نام سامانتل را به بازار معرفی کرده است. سامانتل به عنوان نخستین اپراتور نسل جدید ارتباطات همراه در ایران با پیشینه ده سال فعالیت در زمینه‌های اپراتوری و خدمات امور مشترکین، مخابرات، برق و فناوری اطلاعات موفق گردید، اولین پروانه نسل جدید اپراتور‌های تلفن همراه را در شهریور 1395 دریافت نماید.
خرید اقساطی گوشی با سفته
خرید اقساطی گوشی با سفته : در زندگی پیشرفته و مدرن امروز کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که از گوشی تلفن همراه استفاده نکند و یا آن را بدون کاربرد قلمداد کند. چرا که ما بخش عظیمی از کار هایمان به گوشی های تلفن همراهمان وابسته است.
 
از جمله برقراری ارتباط با دیگران، سرگرمی و گذراندن اوقات، کسب درآمد، مطلع شدن از اخبار و ... . این کار ها نشان دهنده این موضوع است که بدون وجود گوشی های تلفن همراه چقدر انجام بسیاری از کار ها ب
تلفن همراه
تعداد صفحات:  19  قالب بندی: ورد       روش صحیح خرید وفروش تلفن همراه وفیش ثبت نام : جهت خرید وفروش ونقل و انتقال تلفن همراه یا فیش ثبت نام توصیه می شود به دفاتر امور مشترکین تلفن همراه مراجعه فرمایید . - با توجه به افزایش تعداد عوامل فروش تلفن همراه در کشور و در نتیجه افزایش عرضه وثابت بودن تقریبی تقاضا موفقیت با مجموعه ای است که اصول فروشندگی نوین را بشناسد - به دلیل مصرف موارد تلفن همراه وهمراه بودن این کالا در همه جا با مصرف کننده
مجموعه کامرینو ارائه دهنده خدمات شبکه به موسسات و شرکت ها برای مدیریت شبکه های و حفظ اطلاعات شبکه کاربران می باشد . خدمات شبکه نیاز هر موسسه و شرکت است تکنسین های مجموعه کامرینو با نیم دهه تجربه در مدیریت و دانش شبکه میتوانند بهترین خدمات را به شما ارائه دهند  . با پشتیبانی 24 ساعته همچنین اعزام تکنسین برای رفع مشکلات به محل  یکی از مزایای خدمات شبکه کامرینو است 
دلیل اصلی این که بوت استرپ در مقایسه با سایر چارچوب های جلویی بهترین است
موبایل همه چیز است و به طور مداوم در حال تکامل است تا آیندۀ بیشتر بر بهبود عملکرد کلی تمرکز کند. تقریبا 17 درصد از کاربران گوشی های هوشمند در ایالات متحده از تلفن های همراه خود برای مرور اینترنت استفاده می کنند. هنگامی که به رابط کاربر می آید، وب سایت ها مجبورند با اندازه صفحه نمایش متفاوت دستگاه های تلفن همراه سازگار باشند. گزینه هایی مانند وب سایت های تلفن همراه یا برنا
اپلیکیشنامروزه نرم افزار های تلفن همراه تحت عنوان یکی‌از هدف ها اصلی برای بیزینس تبدیل گردیده اند و داشتن یک اپلیکیشن گوشی برای هر کسب و فعالیت ضروری محسوب میشود . با استعمال از نرم افزار میتوانید تولیدات و سرویس ها خویش را برای یوزرها به اشترک بگذارید و مدام در دسترس باشید . داشتن وبسایت ها برای دارندگان کسب و امور امری ضروری میباشد البته هیچ نمی توانند نیاز به تلفن همراه نرم افزار را مالامال نمایند. از مزایای داشتن یک گوشی نرم افزار خوب ن
شبکه ها هر روزه گسترده تر شده و کاربردهای بیشتری پیدا می کنند. به طوری
که امروزه بسیاری از امور زندگی بشر بدون شبکه ممکن نخواهد بود. در ابتدا
هدف از طراحی شبکه، انتقال سریع اطلاعات به طرف مقابل در کمترین زمان ممکن
بود. اما گسترش آن و امکان دسترسی همه به آن و دانش بیشتر استفاده کنندگان
شبکه ها باعث شد که برخی افراد با انگیزه های مختلف اقدام به انجام عملیاتی
نمایند که از اطلاعاتی که با آنها ارتباط ندارند آگاهی یافته و یا جلو
ادامه مطلب
در دنیای تلفن های هوشمند امروزی ، در مقایسه با باتری کاملاً شارژ ، فقط چند خوشحالی وجود دارد. اما بعضی اوقات ممکن است در مواقع ناخوشایند به شما رجوع کنند. به عنوان مثال ، شما فقط می خواستید که سرانجام دشمنان خود را در Clash of Titans هلاک کنید که ... عجله ، شلیک کنید! باتری تلفن شما می رود این ممکن است یک ناراحتی صرفاً در مقایسه با شرایط اضطراری باشد وقتی که باتری تلفن شما با تمام ظرفیت کار می کند موضوع امنیت شما محسوب می شود. این زمانهایی است که شارژره
خب!در ابتدا باید بدانیم که منظور از کارت شبکه چیست.NIC مخفف عبارت Network Interface Card به معنای کارت واسط شبکه است. این سخت افزار به صورت کارتی در شیارهای توسعه مادربورد کامپیوتر قرار می­­­‌گیرد.اکثر کامپیوترها کارت شبکه را به صورت built-in درون مادر برد دارند ولی ما میتوانیم آن را به صورت مجزا برای بهبود عملکرد کامپیوتر به آن افزود.به بیان ساده، کارت شبکه می‌تواند یک دستگاه با دستگاه‌های دیگر، در یک شبکه قرار گیرد. با وجود کارت شبکه، دستگاه می‌تواند
انتخاب کابل شبکه مناسب یکی از مهم‌ترین قسمت‌های طراحی یک شبکه کامپیوتری است. کابل شبکه بستر ارتباطی شبکه است. همان طور که برای حمل و نقل و عبور و مرور مسیر عبوری ما اهمیت دارد و ترجیح می‌دهیم به جای رد شدن از کوچه‌ها و خیابان‌های کم عرض شهری از بزرگراه‌ها استفاده کنیم، در طراحی و اجرای شبکه هم این بستر ارتباطی که اولین پله برقراری ارتباط و برنامه‌ریزی شبکه کامپیوتری است بسیار مهم است. با توجه به اهمیت اطلاعات و اهمیت زمان برای کسب و کار
خرید کارن تلفن تهران:
این مطلب با هدف نظرسنجی در مورد اینکه،
اگر این سایت کارت تلفن برای تهران بیاورد،
با همون قیمت کارتهای خراسان رضوی که در سایت موجود است،
شما حاضر به خرید آن هستید؟
اگر تعداد لایک ها 
و نظرات به یک حد قابل قبولی برسد،
در این سایت فروش کارت تلفن مخصوص مشهد قرار می گیرد.
گاهی اوقات شکستن ال سی دی گوشی برای تلفن هایی اتفاق می افتد که واقعا اررش آن را ندارد که تعمیر شود و خودتان نیز پیش از این مایل بودید که در اسرع وقت تلفن همراه جدیدی خریداری کرده و جایگزین آن نمایید. اما اگر LCD تلفن همراه شما به هر دلیلی شکسته است ، و قصد استفاده مجدد از آن را دارید ، اقدامات زیر را انجام دهید :
اولین کاری که باید انجام دهید این است که چک کنید آیا گارانتی تلفن همراه اندروید یا آیفون شما ، صفحه نمایش های شکسته و کرک شده را پوشش می
شبکه ی توزیع محتوا شبکه ای عظیم از سرور هایی که در نقاط مختلف دنیا برپا شده و به صورت جغرافیایی پخش شده اند. محتوای وبسایت ها با بکارگیری از شبکه ی توزیع محتوا و با توجه به موقعیت جغرافیایی کاربران از طریق نزدیک ترین شبکه به کاربران ارائه داده می شود. این شبکه ها در سرعت بخشیدن به تحویل محتوا و پهنای باند در وبسایت های بزرگ و جهانی مثل یاهو، گوگل، فیس بوک و... تاثیر به سزایی دارند. شبکه توزیع محتوا یا CDN چیست؟
منبع : وبلاگ ایران سرور
گوشی کوشر
محدودیت های مذهبی یهودیان ارتدوکس وجود دارد که با برخی تفاسیر، تلفن های استاندارد تلفن های همراه از بین می روند. برای مقابله با این مشکل، برخی از سازمان های ربیبی توصیه کرده اند که تلفن های همراه با قابلیت پیام رسانی متن توسط کودکان مورد استفاده قرار نگیرند. [14] تلفن های دارای ویژگی های محدود ، به عنوان تلفن های کوشر شناخته شده اند و برای استفاده در اسرائیل و سایر نقاط توسط یهودیان ارتدکس معتبر، رایانه ای دارند. اگر چه این تلفن ها ب
مزایای تلفن های سانترال پاناسونیک
تلفن های سانترال پاناسونیک با عملکردی فوق‌العاده، کاربری راحت و طراحی مدرن، توانسته‌اند نیاز کلیه دفاتر اداری را به‌خوبی برطرف سازند. تلفن های سانترال پاناسونیک امکانات گسترده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهند که به کمک آن می‌توانید تحولی بزرگ در سیستم پاسخگویی تلفنی کسب‌وکار خود فراهم کنید. در تلفن های سانترال پاناسونیک به کمک کلیدهای قابل برنامه‌ریزی، ارتباط میان داخلی‌های گوناگون به‌راحتی بر
بسم الله الرحمن الرحیمسلام
شبکه افق با رویکرد گفتمان انقلابی در دی‌ماه سال 1393 شروع به کار کرد. جدای از نقدهایی که به این شبکه از نام‌گذاری گرفته تا پرکردن کنداکتور شبکه با انواع و اقسام برنامه‌هایی که از ترس خالی بودن ساعات پر شده که باعث جبهه گیری قشری خاص و هدر رفت برنامه‌های به حق جالب و پرمحتوی شده است؛ امتیازات بالایی نیز دارد.
ادامه مطلب
لیست قیمت خرید انواع کابل شبکه به همراه قیمت خرید در فروشگاه های اینترنتی معتبر در وبسایت ترب موتور جستجوی هوشمند کالا.
کابل شبکه قیمت کابل شبکه واردکننده Network Cable خرید اینترنتی کابل شبکه
لیست قیمت کابل شبکه قیمت کابل کت 6 فروش آنلاین کابل cat7 خرید Fiber ...
تصویر تمام صفحه سایت‌ها در تلفن همراه








ترفند گرفتن تصاویر تمام صفحه از سایت‌های موردنظر در گوشی موبایل
 
دلایل مختلفی ممکن است شما را مجاب کند تا
از یک سایت اینترنتی، تصویری تهیه کنید. این دلیل هرچه باشد یکی از
ساده‌ترین روش‌هایی که کاربران برای پاسخ به این نیاز انتخاب می‌کنند،
استفاده از قابلیت تهیه عکس از صفحه‌نمایش توسط رایانه یا دستگاه هوشمند
همچون تلفن همراه و تبلت است.
ادامه مطلب
یک فلسفه ای هست که اعتقاد دارد مرگ با تولد آدم آغاز می شود. آدم یک جایی همراه با مرگ زاده می شود و آنقدر ادامه می دهد که فقط مرگ می ماند. فکر مرگ از آن جنس فکرهایی است که حداقل در مقطعی از زندگی فکر هرکسی را به خودش مشغول میکند. فکر خودکشی در آدم های کمتری بروز می کند. ولی آدمی را سراغ ندارم که در رابطه با مرگ فکر نکرده باشد.*مناسب ترین ساعت برای شام بلافاصه بعد از شروع شب است. و شام در انتهای شب نه تنها ضرر دارد بلکه ساعت طبیعی بدن را مختل میکند. من
اگر شما در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک حضور تلفن همراه برای کسب و کار یا سازمان خود هستید، یکی از اولین ملاحظاتی که احتمالا به ذهن متبادر می شود این است که آیا می خواهید یک برنامه تلفن همراه برای کاربران برای دانلود (برنامه) یا یک وب سایت تلفن همراه، یا شاید هر دو . وب سایت ها و برنامه های موبایل در نگاه اول بسیار شبیه به نظر می رسند و تعیین اینکه کدامیک برای نیازهای شما مناسب است، بستگی به تعدادی از عوامل، از جمله مخاطبان هدف، بودجه موجود، ه
چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟ دمای بالا و داغ شدن گوشی یکی از مواردی اسـت کـه مـا را نسبت بـه عمر تلفن همراه مان نگران می کند. دمای بالای گوشی یکی از مشکلات همیشگی اسـت و خصوصا در فصل های گرم، دمای بالای محیط و جریان الکتریسیته درون تلفن همراه دست بـه دست هم می دهند تا گوشی مـا دائما داغ باشد. دراین پست ترفندهایی برای پیشگیری از داغ شدن گوشی را بررسی می کنیم.
تحقیق دستگاهها و شبکه های خودپرداز (ATM)
دانلود تحقیق رشته مهندسی کامپیوتر با عنوان دستگاهها و شبکه های خودپرداز ( ATM)، در قالب فایل word و در حجم 101 صفحه. بخشی از مقدمه: ATM تحقیق ای است که توسط صنعت تلفن کشف شد. زیرا پس از اترنت بطور گسترده مورد استفاده قرار گرفت. صنعت کامپیوتر در صدد استانداردسازی...

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها