نتایج جستجو برای عبارت :

ماجراهای مهد بهار۲

در اینستا پیج دارند و برای تبلیغات مهدشان هم که شده است کلی پستهای گول زنک نشر میدهند. چند روز پیش از طریق پیجشان متوجه شدم که برای بهار و برخی بچه هایی که متولد دی ماه هستند تولد گرفته اند و عکس دسته جمعی بچه ها را با کیکی خوش سیما و به ظاهر خوشمزه منتشر کرده اند. از بهار پرسیدم کیک هم خوردین؟ گفت نه! بردن طبقه ی بالا. به ما ندادن. موضوع را از مهد پرس و جو کردم.‌ گفتند اصلا آن کیک در عکس تزیینی است و کیک نیست. کیکی که بهار میگوید را مادر یکی از بچه


همزمان با چهارمین روز از فروردین 98 همایش خانواده، ایمان، نشاط و مهارت به همت مجمع طلاب و روحانیون مزینان در مزینان برگزار شد.به گزارش شاهدان کویرمزینان؛سومین برنامه جشنواره شمیم بهار2 با عنوان "همایش خانواده، ایمان، نشاط و مهارت"  با اجرای  دو هنرمند و کارشناس فرهنگی حوزه و دانشگاه حجت الاسلام مهاجری و شهرام تدین برگزار گردید .
در این مراسم که ازساعت 16 و با حضور خانواده ها به خصوص زوج های جوان در هیئت حسینی مزینان صورت گرفت جایگاه خانوا


در چهارمین روز از آغاز بهار 98 مجمع طلاب و روحانیون مزینان با دعوت از کارشناسان و مشاوران خبره ی حوزه و دانشگاه برنامه های متنوعی را برای سنین مختلف اجرا کرد.به گزارش شاهدان کویرمزینان؛مجمع طلاب و روحانیون مزینان که دومین جشنواره شمیم بهار2 را برنامه ریزی و در دستور کار خود قرار داد در چهارم فروردین با حضور دو هنرمند و کارشناس فرهنگی حوزه و دانشگاه حجت الاسلام مهاجری و شهرام تدین مراسم شاد و متنوع "فرزندان انقلاب" را با حضورکودکان و نوجوا


همزمان با سالروز وفات حضرت زینب(س) و در دومین روز از عید نوروز مراسم دعای ندبه در مرکز جامع توانبخشی بهزیستی مزینان برگزار شد.
به گزارش شاهدان کویرمزینان؛مجمع طلاب و روحانیون مزینان در نوروز امسال(98) با همراهی شورای اسلامی و دهیاری ، پایگاه مقاومت بسیج شهدا و شاهدان کویرمزینان ویژه برنامه های فرهنگی ، مذهبی و ورزشی تحت عنوان "جشن شمیم بهار2" در مزینان اجرا کرد.
اولین برنامه و مراسم این جشن بزرگ "همایش پیاده روی خانوادگی ایمان، نشاط و سلام


نمایش دهه شصتی ها با حضور هنرمندان و هنروران مزینانی دهه ی شصت و با استقبال ویژه شهروندان این خطه در مزینان اجرا شد.
به گزارش شاهدان کویرمزینان؛در هشتمین روز از ماه فروردین 98 و در ادامه جشنواره شمیم بهار2 و به مناسبت روز ملی تآتر نمایش دهه شصتی ها با روایتی از هشت سال دفاع مقدس و یادی از شهیدان کهن دیار مزینان در هیئت حسینی به روی صحنه رفت.
در این نمایش که به همت مجمع طلاب و روحانیون و همکاری پایگاه بسیج شهدا و شاهدان کویر و دهیاری مزینان ا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها