نتایج جستجو برای عبارت :

هنرمندان انقلابی باید.

کتاب باید كسی از میان ما به كشتن كتاب برخیزدشاعر: فرهاد وفایی

چشم هایششروع ویرانیو من آن دورترین شهر زیر آوارمکه هیچ ، هیچ ، هیچامیدِ نجاتم نیست
برای تهیه ی این کتاب می توانید به پیج اینستگرام نشر شانی مراجعه کنید:@nashreshani1
همچنین می توانید از سایت نشر شانی تهیه کنید: 
http://www.nashreshani.com
درخت کاری یکی از مهم ترین راه کارهای مهم برای حفظ محیط زیست سالم است. و اگر به صورت مداوم تکرار شود و مردم به اهمیت این کار پی ببرند  باعث می شود در محیطی سالم تر زندگی کنند و در روحیه و همچنین سلامت جسمی آنها بسیار تأثیر گذار است. در این مقاله میخواهم در رابطه با حضور هنرمندان و سلبریتی ها در روز درختکاری و نقش آنها در این باب ، صحبت کنم. با من همراه باشید :

ادامه مطلب
⭕️ باید سالیانه ۵ هزارمیلیارد تومان یارانه پرداخت می کردند که این عدد معادل یارانه بنزین ۱۲/۵ میلیون ایرانی است.
جالب اینکه امروز نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه با صدور یک دستور فوری، با کاهش معافیت مالیاتی هنرمندان در لایحه بودجه ۹۹ مخالفت کرد و این یعنی کماکان هنرمندان از معافیت صد درصدی برخوردار خواهند بود.
✅ کانال مصاف@Masaf
Shirazart.blog.ir 
* ( در زبان ژاپنی به معنی " تصاویری از دنیای پر تحرک") هنر رایج سده های هفدهم تا نوزدهم ژاپن که زندگی یوشیوارا ( روسپی خانه ) ، ناحیه ی اِدو ، توکیوی فعلی را ، مجسم می کند .گیشاها و هنرمندان کابوکی موضوعات مورد علاقه بودند ، اما هنرمندان یوکیوئه همچنین مناظر و صحنه هایی از دوره های تاریخی ، افسانه ها و حکایت عامیانه را نیز نمایش می دادند .چاپنقش قالب چوبی و به صورت رنگی عمده ترین ابزار بیان هنری این هنرمندان محسوب می شد و از جمله بر جسته
Artist: Various Artists | Album: Popular Music Collection | Genre: Pop/Trance/House/Hardstyle/EDM | Released: 2002-2019 | Various Artists - Popular Music Collection
هنرمند: هنرمندان مختلف | نام موزیک: آلبوم کالکشنی از بهترین آهنگ ها از هنرمندان مختلف | سبک: پاپ-تکنو-هاس-ترنس-دنس | تاریخ انتشار: از سال 2002 تا 2019
آلبوم کالکشنی از بهترین آهنگ ها از هنرمندان مختلف
ادامه مطلب
Artist: Various Artists | Album: Popular Music Collection Vol.02 | Genre: K-Pop/House | Released: 2015-2019 | Various Artists - Popular Music Collection Vol.03
هنرمند: هنرمندان مختلف | نام موزیک: آلبوم کالکشنی از بهترین آهنگ ها از هنرمندان مختلف 3 | سبک: پاپ-تکنو-هاس-ترنس-دنس | تاریخ انتشار: از سال 2015 تا 2019
آلبوم کالکشنی از بهترین آهنگ ها از هنرمندان مختلف قسمت 3
ادامه مطلب
رسانه های اجتماعی برای بسیاری از هنرمندان حیاتی است. جوانب مثبت ، مکانهایی را که در آن مشغول به کار هستند ، شبکه سازی کرده و مشتری های جدیدی را در سال 2019 پیدا می کنند ، نشان می دهد.
رسانه های اجتماعی بخش مهمی از خود تبلیغ برای بسیاری از هنرمندان است. خواه به دنبال شغل جدید ، مشتری های جدید مستقل ، همکار خلاق باشید یا فقط برای ایجاد شهرت خود ، باید بهترین کار خود را از آنجا انجام دهید.
اما با انتخاب بسیاری از بسترهای اجتماعی ، چگونه می دانید از ک
باید از حال الانم بنویسم. اینکه تنها اومدم خانه هنرمندان و با ح تموم کردم و دیگه همین تنهایی برام مونده   راضیم و ... و خسته‌ام و ناراحتم. میم عاشق من قصد دارم عاشق بشم و تنهام. این از زندگیمون و حالا ... تنها نشستم لبه‌ی حوض خانه هنرمندان و ملت دارن فوتبال می‌بینند و من تنهام. دو تا کتاب خریدم و گالری دیدم، تنها. اونچه از همه بیشتر به چشم میاد تنهاییه. 
بغض دارم؟ ناراحتم؟ نه بیشتر احساس رهایی و خوبی دارم اما همچنان چشمام بدنبال یه گریزگاهه اینک
محمدرضا دوست‌محمدی:هنرمندان انقلابی باید درصدد افزایش تخصص‌های هنری‌شان باشند و با حرف، ادعا و شعار نمی‌توان کار کرد و این تخصص‌ها باید به روز باشند هم‌چنین هنرمند انقلابی باید فعال و پُرکار باشد و خموده و افسرده نباشد.
*گزارش خبری - هنرمندان غدیرحجم: 6.46 مگابایت 
*به مناسبت عید غدیر
نمایشگاه تجلی نام امیرالمومنین علی علیه السلام در آثار هنرمندانآثار خوشنویسی، نقاشی خط، تایپوگرافی، عکس و پوستر
حوزه هنری با مشارکت کانون هنر شیعی
آیین گشایش: یکشنبه ۲۷ مرداد تا ۹ شهریور ۱۳۹۸ - حوزه هنری، خانه عکاسان ایران
.
وزارت ارشاد باید پیگیری کند/صحبت های مسعود نجابتی درباره سوء استفاده از تصویر هنرمندان جشنواره تجسمی فجر 
چند روزی است در فضای مجازی شاهد انصراف تعدادی از داوران و مسوولان برگزار کننده جشنواره هنرهای تجسمی از این جشنواره هستیم.در این بین، عکسی در فضای مجازی منتشر شده که در آن تصویر و عنوان هنرمندانی که از جشنواره انصراف داده اند در کنار هم چیده شده است.بعد از انتشار این عکس انجمن هنرهای تجسمی انقلاب اسلامی به این عکس واکنش نشان داد و گفت:
گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای‌ مجازی را مشاهده می‌کنید.
رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آنها بتوانند از فعالیت های بازیگر محبوب خود مطلع شوند
ادامه مطلب
نام فرزندان هنرمندان و بازیکنان ورزشی ایران
اسم بچه سلبریتی ها
نوردخت : اسم دختر رامبد جوان و نگار جواهریان
نیما ، احسان و نَعیما : فرزندان شهریار کرمی
بامداد و پورشاد : فرزندان رشید کاکاوند
آرشام (اسم ایرانی): فرزند شهربانو منصوریان
مژگان : فرزند زنده یاد حسین شَهاب
کاوه : فرزند مهران نائل
ایلین و شایلین : فرزندان باربد بابایی
آویشه و فرید : فرزندان زنده یاد الهه
بهرنگ :فرزند بهروز بقایی یونا : فرزند بهرنگ بقایی
Artist: Various Artists | Album: Popular Instrumental Music Collection | Genre: Pop/Trance/House/Techno/EDM | Released: 2014-2019 | Popular instrumental Music Collection Vol.04
هنرمند: هنرمندان مختلف | نام موزیک: کالکشن آهنگ های بی کلام محبوب قسمت 4 | سبک: پاپ-تکنو-هاس-ترنس-دنس | تاریخ انتشار: از سال 2014 تا 2019
آلبوم کالکشن آهنگ های بی کلام از هنرمندان مختلف-قسمت 4
ادامه مطلب
سایت هنرات در بهار سال 1398 (سال رونق تولید) به همت نوید کیهانی فرد و با هدف ایجاد بزرگترین دایرکتوری هنرمندان، اماکن و مشاغل هنری ایران و همچنین مجله و فروشگاه اینترنتی مرتبط با هنر ایرانی راه اندازی گردید.
ثبت
صفحه اختصاصی در این وب سایت کاملا رایگان و همیشگی است. همچنین امکان
فروش اینترنتی محصولات هنری هنرمندان به ویژه هنرمندان معلول و زنان سرپرست
خانوار هنرمند نیز در این سایت با شرایط ویژه فراهم می باشد.
با ثبت صفحه برای خود و دیگران و ه
با برخی از هنرمندان هنرمندانی که میزبان برنامه های رادیویی آنلاین رایگان خود در BlogTalkRadio.com هستند ، آشنا شوید. شما می توانید در مورد هنر خود به عنوان ابزاری تبلیغاتی صحبت کنید ، در مورد تکنیک ها صحبت کنید ، خدمات آموزشی خود را تبلیغ کنید یا حتی فقط در مورد قدردانی از هنر صحبت …The post بازاریابی آنلاین برای هنرمندان – BlogTalkRadio appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2WFbAEb
مشاهده مطلب در کانال
سایت هنرات در بهار سال 1398 (سال رونق تولید) به همت نوید کیهانی فرد و با هدف ایجاد بزرگترین دایرکتوری هنرمندان، اماکن و مشاغل هنری ایران و همچنین مجله و فروشگاه اینترنتی مرتبط با هنر ایرانی راه اندازی گردید.
ثبت
صفحه اختصاصی در این وب سایت کاملا رایگان و همیشگی است. همچنین امکان
فروش اینترنتی محصولات هنری هنرمندان به ویژه هنرمندان معلول و زنان سرپرست
خانوار هنرمند نیز در این سایت با شرایط ویژه فراهم می باشد.
با ثبت صفحه برای خود و دیگران و ه
هنرمندان عزیزی که مایل به همکاری با موسسه فرهنگی و هنری آوا فیلم هستند با شماره های زیر تماس حاصب فرمایند 
۶۶۹۲۳۵۳۱ _ ۶۶۴۳۶۰۰۸
ضمینه های فعالیت و همکاری :
فیلم نامه نویسی
کارگردانی
برگزاری کلاس های هنری 
سرمایه گذاری 
ساخت و تولید فیلم های سینمایی و غیر سینمایی
همکاری با گروه های تئاتر و موسیقی 
 
مطالعات خانه سینما
چکیده:
شاید یکی از انگیزه های اصلی تأسیس مرکزی غیر دولتی با عنوان خانه سینما ،حمایت مادی از حقوق هنرمندان و دست اندرکاران سینما و تئاتر بود تا با ایجاد شرایط بهینه ای برای فعالیت هنرمندان،انان اسوده تر از قبل و با اطمینان به پشتوانه های مادی در حال واینده بتوانند نسبت به احیا حقوق خود اقدام نموده و با فراغ بال بیشتری به فعالیت بپردازند.با گذشت زمان این انگیزه اصلی خود صاحب شاخه های بیشتری در جهت حمایت غنی تر از هنرمندان ن
اعلام جزئیات مراسم تشییع شهلا ریاحی
مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت:مراسم تشییع مرحومه شهلا ریاحی ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۵ دی‌ماه از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد.این هنرمند در کنار همسرش اسماعیل ریاحی به خاک سپرده می‌شود.مراسم ترحیم شهلا ریاحی، روز پنجشنبه ۱۹ دی‌ماه از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در مسجد جامع شهرک غرب برگزار می‌شود.
خب دوستان قصد دارم در این وبلاگ هنرمندانی رو به شما معرفی کنم که زحمات زیادی رو می کشن ولی نامشون اون قدر ها مطرح نیست و خیلی خوبه کسایی رو بشناسیم که واسه هنر موسیقی زحمت فراوونی کشیدن ولی همیشه در رده ی دوم بودن. 
با من همراه باشین تا هنرمندان در پشت پرده ایی رو بهتون معرفی کنم که بعد از شناختن حسابی طرفدارشون می شید.
هنرمندان زیادی در جهان سعی در خلق صحنه ای زیبا و متفاوت در بوم های نقاشی دارند در نقاشی های این هنرمندان هزاران فلسفه و مفهموم نهفته است.قیمت این نقاشی های جالب و متفاوت به میلیون ها دلار رسیده است.نقاشی عددی اپالک که تا زمان مرگش به ۲۲۲ عدد رسید.در قسمت زیر تصاویر جالب از نقاشی های میلیون دلاری را قرار داده ایم.می توانید برای دیدن این تصاویر ما را در ساین نیک صالحی دنبال کنید.

ادامه مطلب
صابر سهرابی در این دیدار با گرامی‌داشت هفته معلم و جایگاه معلم گفت: هنرستان شهید آوینی تنها هنرستان هنری فارس است که زیر مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، به پرورش هنر و هنرمندان آینده این استان می‌پردازد و باید بیش از پیش مورد حمایت همگان قرار گیرند.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - پویش‌خبر -
ادامه مطلب
محمد مطیع بازیگر سینما و تلویزیون ساعتی قبل در منزل شخصی خود در کشور سوئد و در سن ۷۵ سالگی درگذشت.
 بنا بر این گزارش، زنده یاد مطیع با نقش هایی همچون میرزا آقاخان نوری در مجموعه تلویزیونی «امیر کبیر»، وزیر اعظم در مجموعه تلویزیونی افسانه سلطان و شبان و … ایفای نقش کرده بود.
 
 
ادامه مطلب
افزایش انتشار تک‌آهنگ و به تبع آن کاهش عرضه آلبوم، اتفاقی است که مدتی است در فضای موسیقایی کشور رخ داده است. ایسنا در این راستا مصاحبه‌هایی را با تعدادی از هنرمندان عرصه موسیقی انجام داده که برخی این اتفاق را مثبت و برخی نیز منفی تلقی کرده‌اند؛ مشکلات اقتصادی و همچنین رعایت نشدن قانون کپی رایت در ایران، از جمله عللی است که برای گرایش هنرمندان موسیقی به عرضه تک‌آهنگ عنوان می‌شود.
ادامه مطلب
من کلیدصدروزه دارم و همه مشکلات راحل میکنم.این سخن اعتدال طلب ها بود.جنبشاعتدال طلب بخاطربیمه سلامت مجدد منتخب شده ملت گشته بود.
هنرمندان در عرصه تئاتروسینمابامشکل بیمه مواجه بودند.عده ای دیگر پول درمان نداشتندتامجددابه صنعت پولسازتئاتروسینمابرگردند.خانه سینما بصورت کامل درحال نابودی بود چون افرادی که چیزی ازهنرتئاتروسینماومذهب نمیفهمیدندواردعرصه صنعت پولسازسینمامیشدنداین افراد توسط رابطه واردسینماوعرصه محصولات فرهنگی میشدندوب
Shirazart.blog.ir 
*هنر تصویری خشن ، که بیشتر احیاء مجدد فرم های اکسپرسیونیستی اوائل سده ی بیستم آلمان بود ، و در ایالات متحده ، ایتالیا و ( به ویژه ) طی اواخر دهه ی ۱۹۷۰ در آلمان غربی شکل گرفت .از جمله هنرمندان مرتبط با این سبک می توان جورج باسلیتز، راینر فیتینگ و آنسل کیفر ( آلمان ) ، جولیان اشانبل ( آمریکا) و ساندروچیا ( ایتالیا) را نام برد .این سبک در ایالات متحده به عنوان " نقاشی بد " ( Bad painting) , در ایتالیا به عنوان " فراپیشرو" ( transavanguard) نام گرفت ، و در آلم
دنیای امروز ما قطعا به پزشک و مهندس نیاز دارد اما همین دنیا، میان همه این خستگی ها، میان همه بریدن های گاه و بی گاه و سپس بلند شدن ها، میان بودن و نبودن ها و میان تمامی این چاشنی های زندگی بالاخره به هنرمندان هم احتیاج دارد.
شاعرانی که غزل هایشان گوش کنجشک های باغچه را پر کند.
نقاشانی که به روی شهر رنگ بپاشند.
عکاسانی که دنیا را از ثبت زیبایی ها پر کنند.
نویسندگانی که با نوشته هاشان مرهم دلت باشند، آن هنگام که کسی دردت را نمی فهمد و حرفت را نمیشن
رزرو بلیت امیرفیلم امیراکنون در سینماهای فردوس سینمایی کوروش که فردوس سینمایی کوروش , وسیع ترین بهشت سینمایی مرزوبوم در طبقات ۴ و۶ مجتمع تجاری , فرهنگی و تفریحی کورش با سپرده گذاری تیم صنعتی گلرنگ طی چهارسال ایجاد شده است .۱۶۰۰۰متر مربع از مجتمع تجاری , فرهنگی و تفریحی فردوس کورش به ۱۲ تالار سینما اختصاص داده شده که ۲۸۰۰ صندلی به گنجایش سینماهای سرزمین طولانی تر نموده است . همینطور این سینما دارنده رستورانهای متفاوت و پ
از ابتدای قرن بیستم و سرعت گرفتن رشد صنعتی، دانشمندان زیادی نسبت به اثرات مخرب این رشد و خصوصا افزایش مصرف سوخت‌های فسیلی هشدار دادند. الان و در این لحظه با قاطعیت می‌شه گفت که تقریبا تمامی اون پیش‌بینی‌ها درست از آب درآمدند و ما امروز در آستانه یه بحران بزرگ و ورود به نقطه غیر قابل بازگشت هستیم. همه مردم دنیا در حال حاضر درگیر بحران‌هایی هستند که هر کدام در جای خودش می‌تونه آخرالزمانی باشه ولی شاید هیچ‌کدام به اندازه تهدید گرمایش جهان
هرساله در روز‌هایی پایانی سال که بازار خرید و فروش داغ است و مردم به دنبال نوکردن وسایل منزل، لباس و... هستند، نمایشگاه‌هایی ویژه حراج آثار هنری برگزار و آثار هنرمندان تجسمی با قیمت‌های مقرون به صرفه ارائه می شود تا فرصتی برای خرید آثار اورجینال برای مردم فراهم شود.
نگارخانه لاله واقع در بوستان لاله یکی از نگارخانه‌های معروف دولتی است که بیست و پنجم بهمن ماه، نهمین نمایشگاه فروش آثار چند نسل هنرمندان معاصر ایران را افتتاح و ۸۶ اثر از ۲۰۰
    هر چند روشهای مختلفی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد اما اغلب مردم گمان می کنند که مهاجرت به کانادا تنها برای خواص و افرادی است که شرایط منحصر به فردی دارند. مهاجرت به کانادا هنرمندان یکی از روشهایی است که در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است.اما باید دانست که مهاجرت به کانادا هنرمندان باید با بررسی دقیق شرایط ایشان آغاز شود. پر کردن فرم درخواست که نخستین گام عملی در این راستا می باشد امری بسیار مهم و قابل توجه است. اگر اشتباهی د
هنرمندان عزیزی که مایل به همکاری با موسسه فرهنگی و هنری آوا فیلم هستند با شماره های زیر تماس حاصب فرمایند 
۶۶۹۲۳۵۳۱ _ ۶۶۴۳۶۰۰۸
ضمینه های فعالیت و همکاری :
فیلم نامه نویسی
کارگردانی
برگزاری کلاس های هنری 
سرمایه گذاری 
ساخت و تولید فیلم های سینمایی و غیر سینمایی
همکاری با گروه های تئاتر و موسیقی 
 
هنرمندان عزیزی که مایل به همکاری با موسسه فرهنگی و هنری آوا فیلم هستند با شماره های زیر تماس حاصب فرمایند 
۶۶۹۲۳۵۳۱ _ ۶۶۴۳۶۰۰۸
ضمینه های فعالیت و همکاری :
فیلم نامه نویسی
کارگردانی
برگزاری کلاس های هنری 
سرمایه گذاری 
ساخت و تولید فیلم های سینمایی و غیر سینمایی
همکاری با گروه های تئاتر و موسیقی 
 
محمدرضا دوست‌محمدی:هنرمندان انقلابی باید درصدد افزایش تخصص‌های هنری‌شان باشند و با حرف، ادعا و شعار نمی‌توان کار کرد و این تخصص‌ها باید به روز باشند هم‌چنین هنرمند انقلابی باید فعال و پُرکار باشد و خموده و افسرده نباشد.
آقای دوست محمدی متولد ۱۳۵۵، مدرس دانشگاه، طراح گرافیک، تصویرساز و کارتونیست ایرانی می باشد.
 
محمدرضا دوست‌محمدی:هنرمندان انقلابی باید درصدد افزایش تخصص‌های هنری‌شان باشند و با حرف، ادعا و شعار نمی‌توان کار کرد و این تخصص‌ها باید به روز باشند هم‌چنین هنرمند انقلابی باید فعال و پُرکار باشد و خموده و افسرده نباشد.
آقای دوست محمدی متولد ۱۳۵۵، مدرس دانشگاه، طراح گرافیک، تصویرساز و کارتونیست ایرانی می باشد.
 
 نماینده خوشه انگشتر استان نیز در این همایش به مشکلات فعالان این عرصه اشاره کرد و گفت: نبود بازاچه ویژه صنایع دستی ، نبود بیمه هنرمندان، نبود تسهیلات کم بهره، اجرایی نشدن قانون حمایت از هنرمندان و حمایت نکردن از ثبت جهانی عقیق  و انگشتر قم از عمده مشکلات فعالان این عرصه است .
 
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در این همایش استاندار قم گفت: رونق تولید در بخش صنعت یکی از محورهای مدیریتی سطح استان در سال رونق تولید است که راه اندازی خوشه انگشتر اس
محمدرضا دوست‌محمدی:هنرمندان انقلابی باید درصدد افزایش تخصص‌های هنری‌شان باشند و با حرف، ادعا و شعار نمی‌توان کار کرد و این تخصص‌ها باید به روز باشند هم‌چنین هنرمند انقلابی باید فعال و پُرکار باشد و خموده و افسرده نباشد.
آقای دوست محمدی متولد ۱۳۵۵، مدرس دانشگاه، طراح گرافیک، تصویرساز و کارتونیست ایرانی می باشد.
 
محمدرضا دوست‌محمدی:هنرمندان انقلابی باید درصدد افزایش تخصص‌های هنری‌شان باشند و با حرف، ادعا و شعار نمی‌توان کار کرد و این تخصص‌ها باید به روز باشند هم‌چنین هنرمند انقلابی باید فعال و پُرکار باشد و خموده و افسرده نباشد.
آقای دوست محمدی متولد ۱۳۵۵، مدرس دانشگاه، طراح گرافیک، تصویرساز و کارتونیست ایرانی می باشد.
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
 محسن چریک با افراط گری تمام ، هنرمندان مارا خانه نشین میکند_به قول رائفی پور_
اسرائیل،انقلابیون را به افراطی گری متهم می کند
محسن چریک به اسرائیل پناهنده‌ میشود،اسرائیل که منتقد رفتار محسن چریک بود اورا تحویل می‌گیرد و به او تریبون میدهد.
محسن چریک بعد از خانه نشین کردن هنرمندان و ترسیم چهره ای خشک از ایرانیان انقلابی،به تخریب مقام معظم رهبری همت می گمارد
خیلی عجیب است
تهدید می
بسم‌الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
 محسن چریک با افراط گری تمام ، هنرمندان مارا خانه نشین میکند_به قول رائفی پور_
اسرائیل،انقلابیون را به افراطی گری متهم می کند
محسن چریک به اسرائیل پناهنده‌ میشود،اسرائیل که منتقد رفتار محسن چریک بود اورا تحویل می‌گیرد و به او تریبون میدهد.
محسن چریک بعد از خانه نشین کردن هنرمندان و ترسیم چهره ای خشک از ایرانیان انقلابی،به تخریب مقام معظم رهبری همت می گمارد
خیلی عجیب است
تهدید می
در این مطلب میخوام بهترین کافه سینما های شهر تهران و ایران رو بهتون معرفی کنم،جایی دنج که می تونی بدون فکر ، لحظاتی ارامبخش را در آنجا بگذرونی و در عین خوردن کافه، فیلم هم نیگاه کنی. 
 
با ما همراه باشید تا بهترین ها را به شما نشان دهیم:()
 
 
1.کافه سینمای خانه هنرمندان
 
 
 
سینمای خانه هنرمندان شاید جزو بهترین سینماهای تهران نباشه، اما کافه سینمای اون یکی از موفق‌­ترین­ها در این زمینه است.
خانه موزه استاد بزرگ سینمای ایران، عزت‌الله انتظا
 
 
 
 
 
 
 
خبرگذاری های بسیاری در سال ۲۰۱۹ از بازگشت رسمی تعدادی از هنرمندان از خدمت سربازی به دنیای هنر خبر دادند ؛ از جمله از آنها جی چانگ ووک با سریال " ذوبم کن" ، کانگ هانول با سریال " وقتی کاملیا شکوفا می شود " ، لی مین هو با " پادشاه ابدی" که در سال ۲۰۲۰ در حال حاظر در حال پخش است و کیم سوهیون می توان اشاره کرد . 
همانطور که می دانید و گفته شد هنرمندان شروع به کار کردند اما در این بین کیم سوهیون بازیگر کهنه کار کی_ دراما در چه حالی است؟! او می خ
چه رابطه ای بین هنرمندان و ابتلا به آلزایمر وجود دارد؟آسوشیتدپرس به نقل از محققان اعلام کرده که احتمال ابتلای هنرمندان، به خصوص نقاشان به بیماری آلزایمر به مراتب بیش از افراد عادی است. به اعتقاد آنان، نقاشان با توجه به اینکه مدت زیادی را بدون مکالمه و در حالت تمرکز فردی برای انتقال ذهنیات به بوم سپری می کنند، خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را در خود بالا می برند. درواقع، هنرهای فردی به واسطه قابلیت انزوا طلبی که در خود دارند، هنرمند را مستعد و
موضوع پایان نامه معماری: کانون معماران ایران
چکیده:
در پروژه حاضر، طراحی کانون معماران ایران با هدف پاسخگویی به نیازهای معماران و دانشجویان رشته معماری و علاقمندان این رشته در راستای دستیابی به مجموعه‌ای برای گردهمایی و تبادل اطلاعات و اخبار و ارائه آثار معماران صورت گرفته است. در این راستا با توجه به بستر مجموعه پارک هنرمندان (همجواری با خانه هنرمندان ایران) و همچنین تبدیل ساختمان مجموعه به یک الحان شهری از ابتدا به عنوان اساس طرح مطرح
 
 
صنایع دستی کرمان مانند قالی، گلیم، پته و مصنوعات فلزی آوازه و شهرت جهانی دارند و با احیای شال این هنر دستی اصیل نیز به این فهرست افزوده شده تا گنجینه سوغات استان پربار تر شود و با توجه به رکود یکصد ساله در شالبافی کرمان ضروری است این صنایع دستی با ارزش و اصیل ضمن معرفی بیشتر و بهتر به گردشگران و مسافران، زمینه رونق و شکوفایی اقتصادی فعالان و هنرمندان هنر شال و شالبافی فراهم شود.
 
شال بافته ای ظریف از پشم و کرک گوسفند و بز است که هنرمندان ب
Artist: Various Artists | Album: Popular Instrumental Music Collection | Genre: Trance/House/Dance/Chill Out | Released: 2001–2018 | Popular Instrumental Music Collection Vol.02
هنرمند: هنرمندان مختلف | نام آلبوم: کالکشن موزیک بی کلام مردمی | سبک: ترنس / هاس / دنس / چیل اوت | تاریخ انتشار: از سال 2001 تا 2018
کالکشن موزیک بی کلام مردمی (منتخب سایت) Popular Instrumental Music Collection
ادامه مطلب
حالا با مقبول شورای اسلامی شهر، انتقال «ساختمانی هنرمندان» به هیات امنای اتحادیه های هنری محقق شده است. قرار است شورا و شهرداری کرج دخالتی در اداره خانه هنرمندان نداشته باشند و هنرمندان با اساسنامه ای که خودشان تنظیم کرده اند، سازوکار فعالیتشان را گلچین کنند و راه اندازی این خانه را بر عهده خواهند گرفت تا کنار نشاط رویدادهای فرهنگی و هنری شهر بیفزایند. محلی بخاطر گردهمایی اهالی هنر رئیس انجمن موسیقی درون رابطه با واگذاری بناء هنرمندان
Shirazart.blog.ir 
* شیوه" رئالیسم جادویی" جریانی که در مونیخ و با الهام از حرکت عینیت جدید و با توجه به نقاشی متافیزیک به وجود آمد. در این سبک ،اشیا به شکل واقعی خود نقاشی می‌شوند اما چگونگی نورپردازی یا ترکیب و مجاورت اشیا ،حالتی" جادویی "به اثر می بخشد. به شیوه" رئالیسم جادویی "،"سورئالیسم فقرا"  نیز میگویند.
*رالیسم جادویی شیوه‌ای است که در آن اشیا پیش پا افتاده با صراحت و موشکافی اغراق آمیز و غیر منتظره ای نمایش داده می‌شوند و هاله ای خیال پردازا
موکب رنگی پنگی نویسنده: بهزاد دانشگر انتشارات: عهد مانا
موکب رنگی پنگی : خرده روایت هایی از هنرمندان خلاق اربعینی، پیوستی به پادشاهان پیاده
 
موکب رنگی پنگینویسنده: بهزاد دانشگرانتشارات: عهد مانا
معرفی:
یه موکب کوچیک پر از مداد رنگی، پارچه‌ها و کاغذهای رنگی، پر از عروسک‌های دست‌ساز و کاموا و یونولیت.یه موکب پر از بازی و شوق و ذوق و سروصدای بچه‌ها. زنان و دختران هنرمندی که چندسالی است بدون هیچ پشتیبان و در یک حرکت خودجوش و مردمی خودشان را م
گلشیفته فراهانی با انتشار ویدئو‌هایی از
حوادث اخیر ایران، متنی دو زبانه را هم در حمایت از اعتراضات منتشر کرده و
همچنین با انتشار یک پست دیگر به زبان انگلیسی از قطع شدن ارتباط مردم
ایران با جهان نوشته است.
مهناز افشار نیز با انتشار پست‌هایی در صفحه‌های شبکه‌های اجتماعی خود از اعتراضات در ایران حمایت کرده است.
به نوشته باشگاه خبرنگاران، تهمینه میلانی
نیز در یکی از آخرین پست‌هایش در اینستاگرام، نوشته است: «هنرمندان،
مدت‌هاست با پروند
گلشیفته فراهانی با انتشار ویدئو‌هایی از
حوادث اخیر ایران، متنی دو زبانه را هم در حمایت از اعتراضات منتشر کرده و
همچنین با انتشار یک پست دیگر به زبان انگلیسی از قطع شدن ارتباط مردم
ایران با جهان نوشته است.
مهناز افشار نیز با انتشار پست‌هایی در صفحه‌های شبکه‌های اجتماعی خود از اعتراضات در ایران حمایت کرده است.
به نوشته باشگاه خبرنگاران، تهمینه میلانی
نیز در یکی از آخرین پست‌هایش در اینستاگرام، نوشته است: «هنرمندان،
مدت‌هاست با پروند
سرکار خانم پوپک خواجه امیری یکی از هنرمندان مطرح کشوری در رشته ی عکاسی است . این هنرمند خالدآبادی از خانواده ی هنرمند پرور خواجه امیری پا به عرصه ی هنر گذاشته و در رشته ی عکاسی درخششی بی نظیر داشته است . خانم خواجه امیری هم اکنون به عنوان عکاس حرفه ای با روزنامه ها و سایت های معتبر داخلی و خارجی همکاری دارد . از جمله نشریات داخلی به روزنامه ی همشهری و از خبرگزاری های معتبر خارجی به دویچه وله ی آلمان می توان اشاره کرد که آثار این هنرمند را متشر م
 
عکاسی
از آنجا که عکاسی دیجیتال و عکاسی عمومی در چاپ کتابهای ارزشمند، نقش مهمی برعهده دارند، ما در صددیم به نکات مهم مرتبط با چاپ دیجیتال، اشاره‌ای داشته باشیم. عکاسان در این زمینه، بیشترین تجربه را دارند، چون گرفتن تصاویر چه با دوربین‌های آنالوگ و چه با دوربین‌های دیجیتال، تخصص اولیه‌ی آنهاست. از طرف دیگر هنرمندان سنتی، خود را مشغول به دیجیتال‌سازی کار تمام شده می‌کنند و بیشتر تمایل دارند تا به حرفه‌ای‌ها مانند چاپکاران و عکاسان ت
با برخی از هنرمندان هنرمندانی که میزبان برنامه های رادیویی آنلاین رایگان خود در BlogTalkRadio.com هستند ، آشنا شوید. شما می توانید در مورد هنر خود به عنوان ابزاری تبلیغاتی صحبت کنید ، در مورد تکنیک ها صحبت کنید ، خدمات آموزشی خود را تبلیغ کنید یا حتی فقط در مورد قدردانی از هنر صحبت کنید. این پیشنهاد شماست و می توانید در مورد آنچه می خواهید صحبت کنید.آنچه ارائه های شما را از هم جدا می کند این است که برای آثار هنری شما یک برند ایجاد می کند. مردم می توانن
لطفا از سایت ما دیدن کنید
 
تولیدی پایه بوم نقاشی  آریا
با استفاده از چوبهای نراد روس   که مرغوب و بدون شیره هستند و به خاطر تلخی چوب دچار آفت موریانه نمیشوند،پایه بومی عمری و مقاوم تولید میکنیم.با ارزوی موفقیت همه ی هنرمندان  
سرکار خانم پوپک خواجه امیری یکی از هنرمندان مطرح کشوری در رشته ی عکاسی است . این هنرمند خالدآبادی از خانواده ی هنرمند پرور خواجه امیری پا به عرصه ی هنر گذاشته و در رشته ی عکاسی درخششی بی نظیر داشته است . خانم خواجه امیری هم اکنون به عنوان عکاس حرفه ای با روزنامه ها و سایت های معتبر داخلی و خارجی همکاری دارد . از جمله نشریات داخلی به روزنامه ی همشهری و از خبرگزاری های معتبر خارجی به دویچه وله ی آلمان می توان اشاره کرد که آثار این هنرمند را متشر م
صنایع دستی نمایانگر فرهنگ و هنر و ذوق و سلیقه هر دیاری است و در هر عصری وجود داشته است. ایران سرزمینی است که صنایع دستی گوناگون و متنوعی دارد. تعداد بالای صنایع دستی ثبت شده توسط سازمان میراث فرهنگی نشانگر فرهنگ اصیل و غنی این کشور می‌باشد.
اصفهان در میان سایر شهرها پیشتاز بوده و در طول قرون مختلف صنایع دستی این استان مورد توجه بیشتری قرار داشته است و به عنوان نماینده صنایع دستی ایران در جهان شناخته شده است. به همین دلیل برخی اصفهان را مهد صن
من برخی از دوستان هنرمندم را می شناسم که میزبان برنامه های رادیویی آنلاین رایگان در BlogTalkRadio.com هستند. شما می توانید در مورد هنر خود به عنوان یک ابزار تبلیغاتی صحبت کنید ، در مورد تکنیک ها صحبت کنید و خدمات مربیگری خود را تبلیغ کنید یا حتی فقط در مورد قدردانی از هنر صحبت کنید. این برنامه شماست و می توانید در مورد هر چیزی که می خواهید صحبت کنید.آنچه در مورد نمایش شخصی شما جالب است این است که مارکی را برای تجارت هنری شما ایجاد می کند. مردم می توانن
رویکرد توسعه ای از رویکردهای مورد علاقه دولت هاست بنحوی که افزایش کمی بیشتر مورد توجه اذهان عمومی بوده و هست و طبعا دولت ها نیز برای مقبولیت خویش از این ابزار استفاده می کنند. اخیرا معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی تفاهم نامه ای با سازمان منطقه آزاد کیش، بنای تاسیس موزه هنرهای معاصر کیش را نهادند تا این شهر بدنبال تهران، اصفهان، کرمان، اهواز و آبادان، هفتمین شهری باشد که دارای موزه هنرهای معاصر می شود. البته که پس از انقلاب اسلامی
مهدی مجتبایی متولد 1360 از تهران،آهنگساز و خواننده آهنگ معروف زمستون خدا
می باشد،وی به تازگی آلبومی تحت عنوان خطای دید روانه بازار کرده است، او
در سال 1394 با زهرا خارستانی که یکی از هنرمندان در حیطه ی بازیگری ست
ازدواج کرده است،او دلیل کم کار بودنش در سالهای اخیر حساسیت زیاد در کار و
ارائه کارهای خاص می داند،برای این زوج هنری آروزی موفقیت و سربلندی داریم
باعرض سلام وخداقوتوباتشکر از تمامی هنرمندان وزحمت کشان تئاتر جابرلحظات بسیار نابی را احساس میکردم:گاهی خنده های از ته دل،گاهی روحیه مقاومت وسرسختی وتلاش برای برداشتن قدمهای مهم،گاهی برایم یک تلنگربزرگ بود که چه کسی رسالت های مانده برزمین را باید عهده دارشود؟به خودم میگفتم نباید یاعلی بگویی وبلند شوی؟
ادامه مطلب
قاب بشقاب میناکاری قطر 10 سانتی متر نمونه ایی ای محصولات سایز کوچک میناکاری اصفهان است. این بشقاب میناکاری قاب دار از کیفیت بالایی بر خوردار است بدلیل سایز کوچک آن قیمت مناسبی داشته و همه می توانند آن را تهیه نمایند. بشقاب میناکاری ارزان و با کیفیت , مناسب برای هدیه در تیراژهای بالاست . از سری محاسن بشقاب میناکاری کوچک قرار دادن آن در چیدمان های مختلف , مطابق با سلیقه شماست. میناکاری هنر آتش و خاک است و بشقاب میناکاری اصفهان اثر دست هنرمندان
دفتر کار Union des Artistes که در شهر مونترال کانادا قرار دارد. این شرکت یک اتحادیه تخصصی مربوط به هنرمندان فرانسوی زبان می باشد که در سال 2015، دکوراسیون اداری فضای داخلی دفتر کار خود را با نظرات مثبتی مثل قرار گرفتن کافه تریا د رکنار میز پذیرش به جهت افزایش روابط و تعاملات بین هنرمندان و کارکنان توسط گروه معماری  Inside با خلاقیت و جذابیت بالایی طراحی و اجرا گردید.

برای طراحی و اجرای خارق العاده دکوراسیون دفتر کار خود با مجموعه دکوراسیون اداری پیرام
__________بیوگرافی_______
ایماه
هادی محمدی معروف به ایماه ۱۸ سال دارد و از جوانان تازه پا به این عرصه گذاشته شده است او هنوز هیچ آهنگ خاصی از خود ارائه نکرده و دلیل آنرا نیز به دلیل اهداف و دلایل شخصی خود ارائه نموده است و امیدواریم از این هنرمندان نسل جوان هنرهای بیشتری ببینیم. با آرزوی موفقیت برایشان.♥️
سال‌ها می‌گذرد و طعم خوش روضه همچنان پای دندانم است. به همین خاطر محرم را دوست دارم و مرور خاطراتش را بر خیلی از چیزها ترجیح می‌دهم.»
کتاب حاوی قصه‌هایی از خاطرات اصحاب روضه است که سه فصل دارد. فصل اول درباره خدای تعالی و حضرات معصومین، فصل دوم درباره عالمان دینی و فصل سوم درباره شهدا، پیر غلامان و هنرمندان است.
کیسان دیباج یکی از هنرمندان جوان و با استعدادی است که فعالیت در عرصه ی هنر را ابتدا با خوانندگی آغاز کرد و اکنون در زمینه ی بازیگر فعالیت می کند.
کیسان دیباج در سریال از سرنوشت که از شبکه دو سیما پخش می شود در نقش جوانی سهراب بازی می کند.
ادامه مطلب
مناظره حضرت آقا امام صادق علیه السلام با ابو حنیفه در مورد بطلان قیاس
شیخ مفید رضوان الله علیه روایت کرده است:
محمد بن عبید، عن حماد، عن محمد بن مسلم قال: دخل أبو حنیفة على أبی عبد الله علیه السلام فقال له: إنی رأیت ابنك موسى یصلی والناس یمرون بین یدیه فلا ینهاهم، وفیه ما فیه فقال أبو عبد الله علیه السلام: ادع لی موسى، فلما جاءه قال: یا بنی إن أبا حنیفة یذكر أنك تصلی والناس یمرون بین یدیك فلا تنهاهم، قال: نعم یا أبه إن الذی كنت اصلی له كان أقرب إ
    مهاجرت به کانادا برای هنرمندان و ورزشکاران و صاحبان دیگر حرفه ها حتی حرفه های مربوط به دام پروری و یا کسانی که سابقه مدیریت در امر کشاورزی دارند بسیار ساده است و این امکان با توجه به قوانین جدیدی که دولت کانادا وضع نموده قابل دسترسی می باشد.برخی گمان می کنند که مهاجرت به کانادا تنها برای تحصیل کرده ها و از طریق ویزای تحصیلی و یا برای سرمایه داران و از طریق سرمایه گذاری کلان امکان پذیر است.این در حالی است که گروه مشاوران کانتیننتال با بیش
نقش مهم آگاهی در جنبش هیپ هاپ
در دنیای امروزه و مشکلاتی که درون آن بوجود می آید یکی از اصلی ترین راه های حل این مشکلات فقط #آگاهی میباشد ؛ بر فرض مثال : فردی در راه خود در حال قدم زدن میباشد و ناگهان با دست هایش به گیاهان اطراف ضرر میرساند ، این حرکت کاملا بر اثر نا آگاهی آن فرد رُخ میدهد زیر را آن کار برای او یک امری ساده است اما اگر به این رخداد نگاهی عمیق داشته باشیم به این مسئله پِی خواهیم برد که این کار دارای چه تاثیرات منفی بر طبیعت میباشد. ا
جواد بختباری هنرمند پبشکسوت و استاد خوشنویس ایرانی در مورد نقاشیخط و تعریف نقاشی خط می گوید ، با تغییر در ابزار سنتی مثل قبم نی خوشنویسی ، کاغذ تحریر و مرکب خطاطی و تبدیل شدن آنها به قبم مو ، بوم نقاشی ، رنگ روغن ، رنگ گواش ، رنگ اکریلیک و حتی لعاب کاری شاهد پیدایش هنر نقاشیخط هستیم که سابقه آن هم بسیار دیرینه است.
 
 
در این آثار باید نوشتار وجه غالب باشد ، در حال حاضر برخی از کارهای اجرا شده و ارایه شده در فضای هنری کشور به جای اینکه نقاشیخط ب
طراحی بطور کلی بـه چند دسته تقسیم بندی میشود کـه شامل طراحی فیگور«drawing figure» و، doodling، دست آزاد «free hand»، سایه پردازی «shading»، کاریکاتور «cartooning». همچنین متدهای مختلفی مانند: طراحی خطی «line drawing»، سایه پردازی «shading»،طراحی اولیه«sketch»، فرا واقعیت گرایی «surrealist» و… وجود دارند.
در بین تکنیک ها و متدها سیاه قلم «charcoal art» جایگاه ویژه ای در بین هنرمندان و طراحان دارد. سیاه قلم در فرهنگ پارسی معین بـه نوعی از نقاشی کـه در آن فقط از قلم و مرکب سیاه، ذغال یا
طراحان کاراکتر بازی ویدیویی چه کسانی هستند؟
طراحی بازی ویدیویی زمینه ای در حال رشد است. در سال 2016 ، دفتر آمار آمریکا اعلام کرد که تعداد مشاغل موجود برای هنرمندان و انیماتورهای چندرسانه ای باید تا سال 2026 حدود 8٪ افزایش یابد. BLS آمار خاصی را برای طراحان بازی جدا نمی کند ، اما Sokanu (بستر شغلی ) تعداد طراحان بازی های ویدیویی را در ایالات متحده حدود 233،000 قرار می دهد.
حقوق یک طراح بازی معمولاً از حدود 40،000 دلار شروع می شود و می تواند از 130،000 دلار به با
بقچه ترمه سرمه وملیله دوزی شده شناسنامه دار هاشمی یکی از بهترین انواع ترمه موجود در بازار است. رومیزی ترمه هاشمی طرح شاه پسند می تواند زیبایی خاصی به میزهای پذیرایی شما دهد. شما می توانید با رومیزی ترمه اصفهان جلوه سنتی به دکوراسیون منزل خود بدهید. از این بقچه کار شده زیبا برای نگهداری انواع پارچه و لباس هم استفاده می شود. قیمت رومیزی ترمه یزد مناسب است و شما می توانید آن برای سرویس های پذیرایی در سایزهای مختلف تهیه نمائید. سرمه دوزی های هن
به نام خدای شنهای طبس



تاریخی از جنایت و وحشت یک فرقه نژاد پرست؛

ظریف و کوکلاس کلان‌ها / وزیر خارجه هنرمندان ایرانی را با چه کسانی مقایسه کرد؟
http://www.nasimonline.ir/print/2027386

کوکلوکس
کلان

کوکلوکس
کلان گروهی نژاد پرست در آمریکا بوده که سالها با تفکر نژادپرستی در مراسمات خود سیاهپوستان ،مسلمانان و مسیحیان زیادی را به طرز فجیعی به قتل رسانده اند ؛ استفاده از کودکان در جنایات خود و بی رحمی بیش از حد، فجایع داعش را در ذهن انسان تداعی میکند!
دانلود کلیپ   حجم: 11 مگابایت











متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
موزهٔ فرش، یکی از موزه‌های استان تهران است. این موزه به دستور شهبانو فرح پهلوی ساخته شد و در روز ۲۲ بهمن ۱۳۵۶ به وسیله وی گشوده شد. این موزه در ضلع شمالی پارک لاله تهران واقع شده‌است. در این موزه فرش‌های بسیار نفیس از سراسر ایران که حاصل کار هنرمندان مشهور می‌باشد به نمایش گذاشته شده‌است.[۱] هدف از تشکیل این موزه را می‌توان پژوهشی در سوابق، تحصیلات و کیفیت تاریخی هنر و صنعت فرش خاصه فرش ایرانی دانست. این موزه شامل سایر محصولات از قبیل گلیم
فراخوان سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر منتشر شد فراخوان سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر که قرار است 24 تا 30 بهمن ماه امسال برگزار شود، منتشر شد.  گروهها و هنرمندان موسیقی برای شرکت در جشنواره تا 17 آذرماه سال جاری فرصت دارند تا در سایت جشنواره به نشانی www.fajrmusicfestival.com ثبت نام کنند.
سی‌و‌پنجمین جشنوارۀ موسیقی فجر هم‌زمان و در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ 24 تا 30 بهمن 139۸ برگزار خواهد شد. فراخوان حاضر بر اساس آیین­نامۀ جش
 فروشگاه بوخچا
در سال 97 با هدف عرضه تولیدات صنایع دستی آذربایجان شروع به فعالیت نموده است. کیفیت خوب وقیمت مناسب از اولویت های بوخچا بوده وهست ودر این راه دست همه هنرمندان وصنعتگران آدربایجان را بگرمی فشرده و کماکان آماده همکاری میباشیم.بوخچا در محیط زیبا وتاریخی بازار تبریز و راسته صادقیه واقع است و دستزسی راحتی دارد.
صنایع دستی نمایانگر فرهنگ و هنر و ذوق و سلیقه هر دیاری است و در هر عصری وجود داشته است. ایران سرزمینی است که صنایع دستی گوناگون و متنوعی دارد. تعداد بالای صنایع دستی ثبت شده توسط سازمان میراث فرهنگی نشانگر فرهنگ اصیل و غنی این کشور می‌باشد.
اصفهان در میان سایر شهرها پیشتاز بوده و در طول قرون مختلف صنایع دستی این استان مورد توجه بیشتری قرار داشته است و به عنوان نماینده صنایع دستی ایران در جهان شناخته شده است. به همین دلیل برخی اصفهان را مهد صن
هنر چیست؟هنر، انتقال عواطف و احساسات هنرمند به انسان است. هنرمندان چیره‌دست، قادر بوده‌اند در آثارشان، عواطف و تجربیات خود را به‌صورتی آشکار کنند که باعث برانگیخته شدن احساسات مخاطب شود و با ایجاد عواطف مشترک با مخاطبان، ارتباط و پیوندی معنوی برقرار کنند. هنرمندان، با خلق آثار بدیع، آنچه را که افراد عادی از درک آن عاجز بوده‌اند، برای همگان، قابل فهم کرده‌اند. عکاسی، نقّاشی، مجسّمه‌سازی، آهنگ‌سازی، فیلم‌سازی، تئاتر، معماری، طرّاح
فستیوال غذا
یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین فستیوال های موجود در کشور امارات فستیوال غذا می باشد که کسانی که علاقه به میل کردن غذا را دارند می توانند به فستیوال غذا بروند.تاریخ برگزاری فستیوال غذا بین ماه اوریل تا می است.فستیوال غذا در دبی به مدت یک هفته برگزار می شود.از ویژگی هایی که در فستیوال غذا وجود دارد انتخاب بهترین سرآشپزها برای پخت انواع غذاها است.شما می توانید در تور ارزان نوروزی دبی طعم های بسیار خوبی از غذاها را بچشید.در فستیوا
صنایع دستی نمایانگر فرهنگ و هنر و ذوق و سلیقه هر دیاری است و در هر عصری وجود داشته است. ایران سرزمینی است که صنایع دستی گوناگون و متنوعی دارد. تعداد بالای صنایع دستی ثبت شده توسط سازمان میراث فرهنگی نشانگر فرهنگ اصیل و غنی این کشور می‌باشد.
اصفهان در میان سایر شهرها پیشتاز بوده و در طول قرون مختلف صنایع دستی این استان مورد توجه بیشتری قرار داشته است و به عنوان نماینده صنایع دستی ایران در جهان شناخته شده است. به همین دلیل برخی اصفهان را مهد صن
بنام خداوند قادر ز هیچ
خداوند فکر و خداوند ایج 
خداوند افراد ایجی تبار 
هنر با هنرمند گرددبسیج
با سلام به همه کسانی که زادگاه خودشان و یا پدرانشان ایج بوده و این افتخار بزرگی است که منسوب به ایج باشیم و این وب لاگ اختصاص دارد به هنرمندان ایج اعم از :
شاعران 
بازیگران 
ورزشکاران 
خطاطان
نویسندگان 
ایده های برتر 
مدال آوران 
حافظان 
متفکران 
اندیشمندان 
دانشجویان برتر 
دانش آموختگان برتر 
مدرسان برتر 
صنف های برتر 
مشاغل برتر 
خیرین 
و.....
در مراسمی زیبا و به یادماندنی
که باز هم جهان پهلوان کشتی ایران بهانه برگزاری آن شد، ورزشکاران،
هنرمندان و خیرین برای کمک به سیل زدگان کشور آستین ها را بالا زدند تا با
جمع آوری کمک های میلیاردی، باعث شادی تختی و سیل زدگان شوند.
به
گزارش ایسنا، در گردهمایی بزرگ اکران فیلم تختی، ورزشکاران، هنرمندان،
خیرین، کسبه بازار و مردم نیکوکار بار دیگر دست یاری به سمت هموطنان سیل
زده دراز کردند و شبی زیبا و به یادماندنی را به یادگار گذا
هر چند هنر در کشور ما چندان مورد توجه قرار نمی گیرد و اغلب کسب درامد از هنر برای هنرمندان با استعداد ایرانی امری دشوار محسوب می شود اما در بسیاری از کشورهای غربی از جمله کانادا اقدامات اساسی برای جذب هنرمندان با استعداد سایر کشورها صورت پذیرفته است.مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی هنرمندان به هنرمندانی که شرایط زیر را داشته باشند تعلق می گیرد:1-    می بایست حداقل دو سال سابقه خود اشتغالی در پنج سال اخیر در یکی از رشته های هنری را داشته ب
خوشگل ترین زن ایران کیست از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
عکس خوشگل ترین بازیگران زن ایرانی و زیباترین دختر در سال 2019
عکس خوشگل ترین بازیگران باکره در تنها زمان ( ۹۸ زیباترین بازیگر در تنها زمان ( ۹۹ تصویر بازیگر خوشگل باکره فارسی عکسها خشگل ترین هنرمندان همسر .
ادامه مطلب
اکثر هنرمندان کشور حتی کسانی که به موسیقی رپ علاقه ندارند اما به یاس و آهنگ هایش علاقه خاصی دارند و در طول مصاحبه هایشان این را ثابت کرده اند که کلیپ این حمایت ها در اینترنت زیاد است. ما اینجا لیستی از خوانندگان و بازیگرانی که از یاس به شکل های مختلف حمایت کردند و دوستیشان را با وی اعلام کردند منتشر می کنیم.
ادامه مطلب
تصویری کمتردیده شده از دوران کودکی سید جواد هاشمی بازیگر و مجری معروف و سرشناس کشورمان را مشاهده می‌کنید.
به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در هر کشوری اخبار و حواشی مربوط به هنرپیشه‌های تئاتر، سینما و تلویزیون، به جهت شهرت و محبوبیتی که از طریق بازیگری در میان مردم کشورشان پیدا می‌کنند، دارای جذابیت خاصی است.
اینکه یک بازیگر در سریال‌ها و فیلم‌های گوناگون، نقش‌های مختلفی با ماهیت‌های متفاوت را
جا دستمال کاغذی خاتم کاری اعلا نمونه بسیار زیبایی از هنر دست استادکاران اصفهانی است که بصورت کاربردی زینت بخش منازل و دفاتر کار شما خواهد بود. قرار گرفتن جا دستمال کاغذی خاتم کاری بر روی میز پذیرایی جلوه ای خاص به محیط زندگی شما خواهد بخشید. جعبه دستمال کاغذی خاتم کاری با کیفیت خوبی تولید شده تا علاوه بر زیبایی دوام بالایی داشته یاشد. طرح ساده و در عین حال شیک جعبه جا دستمال کاغذی خاتم کاری باعث شده تا مورد پسند سلیقه های متفاوت باشد. جای دس
افتخاری دیگر برای هنر تئاتر آب پخش به ثبت رسید.
نمایش زیر زمین به کارگردانی جواد فروزش و نویسندگی آرش عباسی توانست با شایستگی به جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر راه یابد.
این افتخار آفرینی بزرگ را به این هنرمندان شایسته آب پخشی تبریک و تهنیت عرض می نمائیم.
ادامه مطلب
هووارد آر ترنر می‌گوید: 
«هنرمندان، دانشمندان،پادشاهان و رعایای مسلمان دست به دست هم، فرهنگ وتمدن بی‌همتایی را به وجود آورده‌اند، که تمام جوامع و انسان‌های دیگر کشورها، به شکلی مستقیم و غیر مستقیم، تحت تأثیر آن قرار گرفته‌اند.»
 Howard R. Turner (1997), Science in Medieval Islam, p. ۲۷۰ (book cover, last page), University of Texas Press, ISBN 0-292-78149-0
یکی از بی نظیر ترین عکس استاد رضا یزدانی از یکی بزرگترین بلاگ ایران و جهان در اختیار گرفتم این عکس رو علی اوجی در بلاگش منتشر کردند
رضا یزدانی بزرگترین خواننده راک ایران هنوز در جمع مردم خوب ایران محبوب و معروف هستند و خواهند بود و خواهند ماند طرفدارای هنرمندان به این بزرگواران  رای بدن خواهشاً
اکثرتون خوب می شناسیدشون برا همین از شما علاقه مندان درخواست می شود به دو بزرگوار رای بدین
به نظر بسیاری از افراد دنیا پاییز زیباترین فصل سال است؛ فصلی که شاعران و هنرمندان عاشق آن هستند. اگر در انتخاب یک تم مناسب برای تولد فرزندتان و یا اعضای خانواه خود که متولد پاییز هستند، تردید دارید؛ بهتر است که این شک را کنار گذاشته و تم تولد پاییز را برای او انتخاب کنید. تمی که برای همه مناسب بوده و می‌تواند یک جشن خاطره انگیز فرآهم کند. با خرید این تم می‌توانید خانه و محل تولد خود را به زیبایی تزیین کرده و از مهمانان خود پذیرایی کنید. بیایی
تشییع جنازه بهنام صفوی و عکس های هنرمندان و چهره های هنری و ورزشی و معروف را در این بخش از سایت حرف تازه مشاهده کنید.
در مراسم تشییع بهنام صفوی اهالی سینما و موسیقی و چهره های معروف هنر و خوانندگان و دوستان و طرفداران صدا و اخلاق خوب این جوان هنرمند حضور داشتند.
ادامه مطلب
صنعت سرگرمی (Entertainment Industry)
صنعت سرگرمی همان طور که از نامش پیداست به صنایعی که در حوزه سرگرمی فعالیت می کنند اطلاق می شود. در واقع، به شرکت های رسانه ای (رسانه های جمعی یا وسایل ارتباط جمعی مانند رادیو، تلویزیون و غیره ...) اشاره می کند که به توزیع و تولید سرگرمی های رسانه ای می پردازند. وجه مشترک همه اینها فعالیت در فروش یا سود بردن از ارائه آثار خلاقانه خدماتی است که توسط فیلمنامه نویسان، موزیسین ها، ترانه ساز ها و سایر هنرمندان ارائه می شود.
ا
همزمان با عید ولایت و امامت، آئین بازسازی واقعه غدیر خم در کاشمر برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، جمعی از هنرمندان کاشمری برای دومین سال، بازسازی و بازخوانی واقعه بزرگ و تاریخی غدیر خم را که با استقبال چشمگیر عاشقان خاندان عصمت و طهارت همراه بود، به‌نمایش گذاشتند.
مدیر کانون بسیج هنرمندان کاشمر که از متولیان این حرکت هنری بود در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس گفت: واقعه بازسازی عید سعید غدیر خم که برای دومین سال در کاشمر برگزار شد،
 Google Play Music گوگل پلی موزیک رادیویی رایگان که از تبلیغات نیز پشتیبانی می کند برای آنچه که شما انجام می دهید، احساس شما یا چیزی که می خواهید بشنوید. فورا ایستگاه های رادیویی را براساس آهنگ ها، هنرمندان یا آلبوم ها شروع کنید یا مرورگر بر اساس ژانر، خلق و خو، فعالیت، دهه و غیره. با جمع آوری ۵۰،۰۰۰ آهنگ از خود، مجموعه موسیقی خود را با خود به ارمغان بیاورید.
ادامه مطلب
جهان در برابر دیدگان تغییر می‌کند. این پرده‌ی دیگریست. دیروز آنچه بوده، امروز جور دیگریست. امروز من دیگرم و تو دیگری، و من از امروزِ دیگر خود با امروزِ دیگر تو سخن می‌رانم. 

هر که در دیروز بماند، امروز منقرض است. هر که در امروز بماند، فردا منقرض است. من از فردای دیگر خود با فردای دیگر تو سخن خواهم راند.
نادانی دیروز گفت عشق زنده نمی‌داردت
دیروز گذشت، نادان مرد 
و عشق زنده است
و من که در عشق زنده‌ام.
عاقلی گفت هنر چیست و معنویت کجاست؟ هنر را ب
معرفی استان فارس
معرفی استان فارس
مقدمه: بحث در مورد هنرمندان شیراز در این مبحث مختصر نمی گنجد و تأثیر غیر قابل انکار مردم این دیار و بویژه هنرمندان و نگارگرانش از آغاز تا کنون بر هنر این سرزمین جریان داشته است و بسیار بیش از این جای کنکاش تحقیق و تأمل دارد. در قرن ۷ مصون ماندن شیراز از هجوم مغولها سبب گردید که این خطه به عنوان محلی امن مورد توجه بسیاری از هنرمندان و دانشمندان قرار گیرد از آنرو که بسیاری از هنرمندان و نگارگران دیگر مکاتب از ش
هفتمین جشنواره بین‌المللی «هنر برای صلح» با اهدای نشان عالی «هنر برای صلح» به سه هنرمند پیشکسوت و تاثیرگذار در عرصه هنر به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی جشنواره «هنر برای صلح»، مراسم پایانی هفتمین این جشنواره و اهدای نشان عالی «هنر برای صلح» در گالری باروک برگزار شد.
 در این مراسم هنرمندانی چون حسین و سعید محجوبی، عباس مشهدی زاده، محمد فرنود، کامبیز درمبخش، تاها بهبهانی، امیر اسفندیاری، مونا زندی، اسماعیل میهن دوست حضور دا
در این نظریه‌ی نژادی، نقاط ضعفی آشکار است.
اگر از یک محقق چینی بپرسیم، به ما خواهند گفت که چینیان، پر دوام ترین تمدن را در طول تاریخ بنا گذاشته اند. محقق مکزیکی احیانا به ساختمان های سترگ برجای مانده از فرهنگ‌های مایا، آزتک، و اینکا اشاره خواهد کرد. مسلمانان می‌توانند فهرستی بلند بالا از اسامی فرمانروایان و هنرمندان و شاعران و دانشمندان و فیلسوفان خود بیاورند. و در همان حال که اروپای باختری به زحمت، خود را از قرون تاریک بیرون می‌کشید، حی
خانه هنرمندان داشتیم دوتایی گریه میکردیم؛ گفتم بعد از مامانم دیگه از دست دادن هیچ کس ترسناک نیست. کنارش که قدم میزدم دیدم دروغ گفتم. من میترسم یه روز منصوره زنده نباشه؛ هربار ریه ش ملتهب میشه میشینم گریه میکنم از ترس که خدایا سالم بمونه. مشاورها فی نفسه موجودات جذابی هستن. منصوره که از تمام جهان برای من جذاب تر هست چون کنارش هرگز خودم رو سانسور نکردم. امنیتی که کنارش احساس میکنم انقدر زیاده که هر آینه بیم آن هست از عشقش هلاک شوم! 
+ میاد اینجا
قندان میناکاری ارتفاع 13 سانتی متر از سری محصولات تزئینی و کاربردی صنایع دستی میناکاری اصفهان است. شما می توانید قندان میناکاری را در دکور یا ویترین منزل خود گذاشته و یا می توانید برای سرو چایی در سینی یا بر روی میز پذیرایی قرار دهید. قیمت قندان میناکاری مناسب بوده و شما می توانید آن را هم برای خود و هم به عنوان هدیه برای دیگران از سراسر ایران سفارش دهید. در طراحی قندان میناکاری شده از رنگ ها و طرح های زیبا و متنوع مینایی برای سلیقه های مختلف
بیوگرافی مهدی مجتبایی
مهدی مجتبایی و همسر
مهدی مجتبایی متولد 1360 از تهران،آهنگساز و خواننده آهنگ معروف زمستون خدا می باشد،وی به تازگی آلبومی تحت عنوان خطای دید روانه بازار کرده است، او در سال 1394 با زهرا خارستانی که یکی از هنرمندان در حیطه ی بازیگری ست ازدواج کرده است،او دلیل کم کار بودنش در سالهای اخیر حساسیت زیاد در کار و ارائه کارهای خاص می داند،برای این زوج هنری آروزی موفقیت و سربلندی داریم

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دکتر روانشناس خوب در تهران,دکتر رواشناس کودک,دکتر رواشناس کودکان