نتایج جستجو برای عبارت :

مشتری برتر

بنام خداوند قادر ز هیچ
خداوند فکر و خداوند ایج 
خداوند افراد ایجی تبار 
هنر با هنرمند گرددبسیج
با سلام به همه کسانی که زادگاه خودشان و یا پدرانشان ایج بوده و این افتخار بزرگی است که منسوب به ایج باشیم و این وب لاگ اختصاص دارد به هنرمندان ایج اعم از :
شاعران 
بازیگران 
ورزشکاران 
خطاطان
نویسندگان 
ایده های برتر 
مدال آوران 
حافظان 
متفکران 
اندیشمندان 
دانشجویان برتر 
دانش آموختگان برتر 
مدرسان برتر 
صنف های برتر 
مشاغل برتر 
خیرین 
و.....
ساعت بازیهای امروز لیگ برتر از سایت بلاگ دانلود دریافت کنید.
برنامه بازی های لیگ برتر خلیج فارس
ارائه نتایج موجود امتحانات ورزشی لیگ های درونی و لیگ برتر لیگ برتر 19 00 لیگ اروپا یک چهارم 23 30 مطالب مرتبط با دو های. به همه حال بازی آزادی تهران و خودرو سازی گروه آزادی در هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل خودرو سازی تبریز یک بر خالی پیروز.
ادامه مطلب
مشتری برتر
 
 
در طول حدود سه دهه تولید وایت برد ثابت نمودیم که همواره برترین کیفیت را ارایه نموده ایم.
 
رضایت کاربران ما در این مدت عامل اصلی در بالا بردن کیفیت بوده است.از همه شما متشکریم.
مشتریان ما یقینا برتر از دیگران هستند......
پرسپولیس در مجموع 18 دوره لیگ برتر، عنوان پرافتخارترین تیم را در اختیار دارد. در شرایطی که نوزدهمین دوره مسابقات طی هفته‌های آتی آغاز خواهد شد، ترین‌های این تیم در تاریخ لیگ برتر مرور شده است. پرسپولیس در ادوار گذشته لیگ برتر، دوران پرفراز و نشیبی را سپری کرد. این تیم نخستین تیمی بود که تعداد قهرمانی‌اش از یک بیشتر شد ولی در برخی از دوره‌ها خطر سقوط به دسته پایین‌تر را نیز احساس کرد ولی سرخپوشان در 3 فصل گذشته رویایی ظاهر شدند و با 3 قهرمان
برنامه نیم فصل دوم لیگ برتر ایران
- کمیته مسابقات برنامه نیم فصل دوم هجدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور در فصل ۹۸-۹۷ را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه نیم فصل دوم مسابقات هجدهمین دوره لیگ برتر به شرح زیر است:
ادامه مطلب
مشتری برتر
 
 
در طول حدود سه دهه تولید وایت برد ثابت نمودیم که همواره برترین کیفیت را ارایه نموده ایم.
 
رضایت کاربران ما در این مدت عامل اصلی در بالا بردن کیفیت بوده است.از همه شما متشکریم.
مشتریان ما یقینا برتر از دیگران هستند......
 
 
برای مشتریان خوبمان امکانات ویژه ای داریم:
 
وایت برد سرامیکی و مغناطیسی با عرض 100 و120 در طول نامحدود یک تکه....
09121144229
اگر تا به حال هشتگ را در اینستاگرام جستجو کرده اید ، 
قبلاً در برنامه اینستاگرام تلفن همراه وجود داشت که شما فقط 9 پست برتر برای هر هشتگ را مشاهده می کنید ، اما به لطف یک به روزرسانی اخیر اکنون می توانید هنگام جستجوی هشتگ ، بین پست های "برتر" و "اخیر" جابجا شوید (توجه:
بدست آوردن در پست های برتر برای یک هشتگ راهی عالی برای کشف توسط کاربران جدید است. مانند نمایش در صفحه کاوش ، می تواند به یک اثر شبکه عظیم منجر شود که اساساً باعث می شود پست شما در ای
نامه های من به تو
برتر از منند...برتر از تو
زیرا نور
برتر است از چراغ
شعر
برتر از دفتر
بوسه
برتر از لبها
نامه های من به تو
پر اهمیت تر از تو
از من
آنها تنها گواهانی هستند
که دیگران در آن
زیبایی تو را
و دیوانگی مرا
خواهند یافت
شعر از نزار قبانی
نامه های من به تو
برتر از منند...برتر از تو
زیرا نور
برتر است از چراغ
شعر
برتر از دفتر
بویه
برتر از لبها
نامه های من به تو
پر اهمیت تر از تو
از من
آنها تنها گواهانی هستند
که دیگران در آن
زیبایی تو را
و دیوانگی مرا
خواهند یافت
شعر از نزار قبانی
لیگ برتر پرتغال
شاید با ورود بازیکنان ایرانی مانند مهدی طارمی به تیم ریو آوره و یا عابدزاده و مهرداد محمدی به لیگ برتر پرتغال، با این لیگ کمی بیشتر آشنا شده باشیم اما باید در نظر داشته باشید که لیگ برتر پرتغال از لیگ های مشهور اروپا است و در بین ده لیگ برتر اروپا قرار دارد.
سازمان لیگ فوتبال پرتغال زیر نظر یوفا به فعالیت خود ادامه می دهد و قوانین و مقررات این لیگ تحت استاندارد های یوفا قرار دارد و به همین دلیل بازی های لیگ برتر پرتغال هموار
بالاخره لوگو درست شد اگر نظر و یا پیشنهادی دارید با من(مدیریت‌گیم‌پلی‌برتر) در میان بگذارید‌. ممنون از همراهان گرامی‌. البته هنوز هدر سایت کمی مشکل داره چه در ویو موبایل و چه در کامپیوتر اگر برنامه‌نویسی تحت وب می‌دانید لطفا کمک کنید‌.
بالاخره لوگو درست شد‌. اگر نظر و یا پیشنهادی دارید با من(مدیریت‌گیم‌پلی‌برتر) در میان بگذارید‌. ممنون از همراهان گرامی‌. البته هنوز هدر سایت کمی مشکل دارد چه در ویو موبایل و چه در کامپیوتر اگر برنامه‌نویسی تحت وب می‌دانید لطفا کمک کنید‌.
در این وبلاگ سعی می شود، برندهای برتر حوزه سئو و خدمات هر یک، با توجه به سطح خدمات دریافت شده، معرفی گردد.
انتشار اسم هر سایت، مبنی بر تایید یا رد همه محتوای آن سایت و یا فعالیت مورد بحث نیست و تنها تحلیل شخصی ارایه شده، مد نظر است.
 
با ما همراه باشید تا تکمیل پست...
سیو تیم برتر سال ۲۰۱۹
مشخصات : - سکه بی نهایت- باز بودن تمام بازیکنان برای خریدترکیب تبم برتر سال ۲۰۱۹ در بازی : رونالذو - آگئورو - مانه - امباپه - کین - مسی - هازارد - دیبالا - سانه - پوگبا - آلوز - لیخت - فان دایک - آلبا - آلیسون - دخ آلینک دانلود : 
http://uplod.ir/8nak9y1e4n80/Legends_save.zip.htm
سازنده : افشین دوست محمدی
شرکت های برتر ساخت اپلیکیشن
در مقالات قبلی به توضیح مزایای طراحی اپلیکیشن در محیط Native و مقایسه آن با اپلیکیشن های آنلاین و بدون کدنویسی پرداختیم. در این مقالات مشخص شد که برای ساخت حرفه ای و توسعه اپلیکیشن در محیطی پایدار و تضمین موفقیت آن در طولانی مدت، به شرکت های برتر ساخت اپلیکیشن نیاز خواهیم داشت. شرکت هایی که با داشتن اصول و پلتفرم های مناسب، بازار هدف را به درستی جستجو کرده و با مهارت و علم کافی به توسعه اهداف کسب و کارها بپردازند.

ا
10 نیروی ویژه برتر جهان :
نیروهای ویژه به واحد های نظامی گفته میشود که طی مراحل و آموزش های ویژه نظامی، از آمادگی و توانایی بخصوص برخوردار میگردند و توانایی انجام ماموریت های بسیار حساس را دارا هستند. این افسران بر اساس توانایی ها فیزیکی از بین نیروهای عادی دست چین شده و پس از آزمون ها و تست ها به خدمت نیروی ویژه درمیایند.
ادامه مطلب
از هنرآموزان رشته های گرافیک ، پویانمایی و گرافیک رایانه ای علاقمند دعوت می شود پیشنهادات خود را در مورد جشنواره الگوهای برتر تدریس و نمونه آثار را در قالب فیلم ، عکس و متن تا تاریخ 97/11/5 به گروه هنر متوسطه دوم استان ارسال نمایند.
سال به سال توی تمام دنیا میگن آدم پیشرفت میکنه.البته آدم یا سازمانی یا ارگانی روبه جلو حرکت میکنند حالا بعد یکی دو دهسال دوباره سازمان لیگ برتر برنامه لیگ برتر را هفتگی اعلام میکند 
توی اخبارامروزاستقلال خوندم که دوهفته اول لیگ را اعلام کردند.
.بگذریم که سرم درد گرفته حوصله ندارم بازیها و تاریخ برگزاری به این صورت میباشد :
ادامه مطلب
آیا می خواهید از اسرار چگونه طراحان برتر گرافیک آرم های خود را ایجاد کنند؟
این مقاله دقیقاً نشان می دهد که چگونه طراحان برتر آرم های امروزی ، آرم های خود را ایجاد می کنند. این فرایند طراحی را نشان می دهد که این طراحان برای رسیدن به طراحی لوگوی نهایی خود می روند.

ادامه مطلب
دانشگاه ترکیه و تحصیل در دانشگاه‌های برتر دولتی و خصوصی :ما در این مقاله قصد داریم به معرفی دانشگاه‌های برتر ترکیه و مورد تایید وزارت بهداشت ایران بپردازیم.در ابتدا لیست دانشگاه‌ها برتر ترکیه را بصورت تیتر وار ذکر می کنیم.و در ادامه به معرفی تک تک دانشگاه‌ها به صورت جداگانه خواهیم پرداخت.
برای مطالعه ادامه مطلب لطفا کلیک نمایید 
 
دانشگاه ترکیه
 
بازهم لیگ برتر شروع شد و حرص و جوش خوردن ماهم دنبالش. 
به خدا نمیدونم چیکار کنم چی بگم ازی طرف اولین بازی استقلال بود ولی از طرف دیگه همین بازی اول هست که میبازیم و آخرش کارمون با یک دو امتیاز ضایع میشه.
خلاصه، داستان این فصل استقلال خدا کنه حکایت این چنداسال نباشه و انشالله این آخرین باخت فصلمون باشه
‍ معاون پرورشی، تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند خبر داد :
درخشش دبیر زرندی در جشنواره الگوی برتر تدریس

معاون پرورشی، تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش زرند از کسب رتبه برتر استانی دبیر زرندی درپنجمین جشنواره الگوی برتر تدریس خبر داد. 
فرهاد اسدی در گفتگویی با اعلام این خبر گفت: در پنجمین جشنواره الگو های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی با موضوع آداب و معاشرت و گفتگو پایه هشتم مهدیه حسنی از دبیرستان  عفاف موفق ب
برای پنجمین سال متوالی بیمه آسیا رتبه اول گروه موسسات بیمه‌ای را کسب کردبیمه آسیا برای پنجمین سال متوالی، رتبه اول گروه موسسات بیمه‌ای شرکت‌های برتر ایران را کسب کرد.به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا و بنابر اعلام مرکز رتبه‌بندی شرکت های برتر سازمان مدیریت صنعتی، بیمه آسیا در بیست و یکمین سال رتبه‌بندی شرکت های برتر ایران و در میان 100 شرکت برتر کشور با در نظر گرفتن 33 شاخص وهشت پله صعود، برای پنجمین سال متوالی، رتبه اول گروه موسسات بیمه‌ای
در این مقاله اتفاقات و اخبار مهم ارزهای دیجیتال برتر بررسی شده است. همچنین از پیش بینی روند بزرگترین ارز دیجیتال یعنی بیت کوین تا محبوبیت EOS، ترون و اتریوم، و به موضوعات مختلفی در مورد ارزهای دیجیتال برتر پرداخته شده است.
ادامه مطلب
من همیشه دوست‌ داشتم یه وبلاگ همه پسند داشته باشم‌. به نظر شما چه‌چیزی این وبلاگ کم دارد که اگه داشته باشه بهتر می‌شود لطفا برای من بنویسید این وبلاگ با چه چیزی بهتر از الآن می‌شود باید چه امکاناتی را اضافه کنم و هرچیزی که باعث بهبود سایت می‌شود پیشاپیش از همه شما تشکر و قدردانی می‌کنم‌، لطفا به من در پیشرفت این وبلاگ کمک کنید‌.(مدیریت‌‌گیم‌پلی‌برتر)
نفرات برتر کنکور اعلام شدند؟ الان وقت این است که این نفرات برتر، از قلم چی پول بگیرند و بگویند آزمون هایش را شرکت می کرده اند. از گزینه دو هم. و بعد بگویند فقط کتاب های گاج را می خوانده اند. و فقط خیلی سبز و کلاغ سفید و پرتقال خونی هم! البته همه ی اینها بعد از این است که به سفارش صدا و سیما گفته اند هیچ آزمونی شرکت نکرده اند و هیچ کتاب کمک درسی نخوانده اند، الا نص اتم و اکمل کتب درسی رسمی!
سلام
تصمیم بر این شد که کانال سروش خانواده برتر مجددا فعال بشه .
مطالب کانال سروش خانواده برتر شامل موارد زیر هستند :
1 - لیست عنوان و آدرس پست های جدید
2 - معرفی بعضی از پست ها
3 - ارائه مطالب منتخب خانواده برتر و سایر منابع4 - عکس، کلیپ و صوت های آموزنده و سرگرم کننده
و ...
https://sapp.ir/khbartar1
جواب این سوال بصورت انتزاعی "بله" است که در آن صورت هم باید کنکور دیگری برگزار شود اما در حالت عمومی و طبیعی جواب این سوال "خیر" است.
من در تعجبم که چطور این همه موسسه در تلویزیون میگویند که در طرح فلان شرکت کنید تا رتبه ی برتر شوید! مگر امکان دارد که همه ی شرکت کنندگان رتبه ی برتر شوند!؟ فرض کنید همه ی حدوداً یک میلیون دانش آموز کنکوری در یکی از این موسسات شرکت کنند. خیلی واضح است که نمی شود همه شان رتبه ی برتر شوند.
ادامه مطلب
رتبه برتر کنکور سراسری 98
درصد و کارنامه رتبه های برتر کنکور 98
فرمت PDF + لینک دانلود مستقیم قرار گرفت
نام درس : – | موضوع : کنکور سراسری 98 | نویسنده : سازمان سنجش
منتشر شده در نمره برتر | پایه و رشته : کنکور ریاضی , تجربی و انسانی
 
 
رتبه برتر کنکور سراسری 98 : ی در ادامه این متن شما میتوانید نفرات برتر کنکور سراسری 98 را مشاهده نمایید. همانطور که میدانید یک روز قبل از اعلام نتایج کنکور 98 ، رتبه های برتر نیز اعلام میشود .
 
رتبه برتر کنکور سراسری 98
رتبه برتر کنکور سراسری 98
درصد و کارنامه رتبه های برتر کنکور 98
فرمت PDF + لینک دانلود مستقیم قرار گرفت
نام درس : – | موضوع : کنکور سراسری 98 | نویسنده : سازمان سنجش
منتشر شده در نمره برتر | پایه و رشته : کنکور ریاضی , تجربی و انسانی
 
 
رتبه برتر کنکور سراسری 98 : ی در ادامه این متن شما میتوانید نفرات برتر کنکور سراسری 98 را مشاهده نمایید. همانطور که میدانید یک روز قبل از اعلام نتایج کنکور 98 ، رتبه های برتر نیز اعلام میشود .
 
رتبه برتر کنکور سراسری 98
از امروز فعالیت وبلاگ تدریس برتر، با هدف آموزش نکات مربوط به تدریس خصوصی و آموزش شروع می شود.
مقالات این وبلاگ هم برای دانش آموزان، خانواده ها و دانشجویان مفید است، هم برای معلم های خصوصی و معلم های مدارس.
ما را از پیشنهادات و انتقادات خود مطلع کنید.
رتبه برتر کنکور سراسری 98
درصد و کارنامه رتبه های برتر کنکور 98
فرمت PDF + لینک دانلود مستقیم قرار گرفت
نام درس : – | موضوع : کنکور سراسری 98 | نویسنده : سازمان سنجش
منتشر شده در نمره برتر | پایه و رشته : کنکور ریاضی , تجربی و انسانی
 
 
رتبه برتر کنکور سراسری 98 : ی در ادامه این متن شما میتوانید نفرات برتر کنکور سراسری 98 را مشاهده نمایید. همانطور که میدانید یک روز قبل از اعلام نتایج کنکور 98 ، رتبه های برتر نیز اعلام میشود .
 
رتبه برتر کنکور سراسری 98
من همیشه دوست‌ داشتم یه وبلاگ همه پسند داشته باشم به نظر شما چه‌چیزی این وبلاگ کم داره که اگه داشته باشه بهتر میشه لطفا برای من بنویسید این وبلاگ با چه چیزی بهتر از الآن میشه باید چه امکاناتی را اضافه کنم و هرچیزی که باعث بهبود سایت میشه پیشاپیش از همه شما تشکر و قدردانی می‌کنم لطفا به من در پیشرفت این وبلاگ کمک کنید‌.(مدیریت‌‌گیم‌پلی‌برتر)
بیشتر خرماهای جهان در خاورمیانه تولید می شود. مطابق اعلام سازمان غذا و کشاورزی (FAO) سازمان ملل ، کشورهای برتر تولید کننده خرما در سال 2016 بودند:مصر: حدود 1.7 میلیون تن تولید می شود. رایج ترین انواع خرما در مصر هانی و زاغول است.
ایران: 1.1 میلیون تن خرما تولید کرده است. رایج ترین نوع در ایران خرمای رطب مضافتی است.
ادامه مطلب
12 غذای برتر برای خوردن در صبح
علیرغم آنچه که شما شنیده اید ، خوردن صبحانه برای همه ضروری نیست.
در حقیقت ، نخوردن صبحانه ممکن است بهتر از خوردن غذاهای صبحانه ناسالم باشد.
 
با این وجود ، یک صبحانه مناسب و متعادل می تواند به شما انرژی بخشد و از خوردن بیش از حد در بقیهروز جلوگیری کند.
 
در اینجا 12 بهترین غذایی که می توانید صبح ها میل کنید ، آورده شده است.
 
ادامه مطلب
سه فاکتوراساسی در انتخاب یک شغل برتر
دانستن این سه فاکتور، عامل بسیار مهمی برای ایجاد کسب وکار در سود دهی بالااست . 
 
یکی از این حوزه ها شناخت نیاز مردم  و راه حل برای رفع نیاز آنها   دومی حوزه ای که  مشتریان در آنجا تجمع بیشتری بوجود می آورند
 
 سومی کسب وکارهای نوپا و کم رقیب
ادعای بهترین آموزشگاه زبان بودن، بسیار سخت و پرمسئولیت است. اما ما این را ثابت کرده ایم! در آموزشگاه زبان سخن برتر (موسسه فرهنگی هنری سرای اندیشه آسمان) شما هیچ هزینه ای در ابتدا پرداخت نمی کنید. در آموزشگاه زبان ما، شما پس از پایان دوره در صورت رضایت از کلاس زبان می توانید شهریه خود را پرداخت نمایید. این اثباتیست بر ادعای ما که آموزشگاه زبان سخن برتر، بهترین آموزشگاه زبان تهران است.
در این مقاله اتفاقات و اخبار مهم ارزهای دیجیتال برتر بررسی شده است. همچنین از پیش بینی روند بزرگترین ارز دیجیتال یعنی بیت کوین تا محبوبیت EOS، ترون و اتریوم، و به موضوعات مختلفی در مورد ارزهای دیجیتال برتر پرداخته شده است.
ادامه مطلب
این لیست بازی های هفته ۱۶ لیگ برتر هست که این هفته پنج شنبه و جمعه قرار هست برگزار بشن.
 
استقلال- ماشین سازی
 
تراکتور - نفت مسجد سلیمان
 
سپاهان - شاهین بوشهر
 
پارس جنوبی- پرسپولیس
 
نساجی - گل گهر
 
سایپا - ذوب
 
شهر خودرو - پیکان
 
صنعت نفت - فولاد.
 
اگر کسی دوست داشت بازی ها رو پیش بینی کنه و توی کامنت ها برای من کامنت بزاره. من هم روز پنج شنبه نتیجه پیش بینی براساس ریاضی رو میزارم. بعد میشه نتایج پیش بینی ها رو با هم مقایسه کرد.
گروه کنکور پیشگامان برتر
متشکل از رتبه های برتر و تک رقمی های کنکور ایران
شاید برات سوال پیش اومده باشه که برای موفقیت در کنکور چیکار کنم؟
از بین این همه تبلیغات کنکوری به کدوم می شه اعتماد کرد؟
آیا از مشاور دوستم استفاده کنم؟به درد منم می خوره؟
بهترین برنامه که بدونم هر روز چیکار کنم رو کی می توه بهم بده؟
واقعیت اینه که کامل بستگی به خودتون داره و باید یه سری نکات رو بدونی که بسیار مسلط بتونی انتخاب بهترین مشاوره یا بهترین تدریس رو داشته با
چهره‌های لیگ برتر در فصلی که گذشت چه کسانی بودند؟ هر روز داستان یکی از آنها را مرور می‌کنیم.
بروس‌لی در یکی از جملات معروفش گفته است:
«من از کسی نمی ترسم که ده‌هزار ضربه را یک بار تمرین کرده است، از کسی می
ترسم که یک ضربه را ده‌هزار مرتبه تمرین کرده باشد.» به همین دلیل است که
مدافعان و دروازه‌بانان لیگ برتر حسابی از کی‌روش استنلی می‌ترسیدند.
بازیکنی که شاید فقط یک مهارت داشت و فوتبال را که بازی با پاست بیشتر با
سر بازی می‌کرد اما همان ی
بانوی ورزشکار آب پخشی،در مسابقات تیراندازی استان بوشهر با کسب بیشترین امتیازات،عنوان برتر را کسب کرد.
به گزارش سفیر جنوب؛نوشین پی خسته بانوی تیرانداز آب پخشی توانست در مسابقات استانی بمناسبت دهه کرامت،مقام برتر را کسب نماید.

ادامه مطلب
کانادا معمولا از نظر سبک ‌زندگی، در راس فهرست کشورهای جهان قرار می‌گیرد و فرصت‌های شغلی فروانی برای مهاجران دارد. استانداردهای زندگی، آموزش، بهداشت و سلامت در این کشور، بسیار بالاست. اگر قصد مهاجرت به کانادا دارید، احتمالاً سخت‌ترین تصمیم، انتخاب شهر و مکان مناسب برای زندگی در کانادا است. در این ویدئو می‌خواهیم شما را با ده شهر کانادا که برای زندگیِ مهاجرانِ جدید، ایده‌آل هستند آشنا کنیم.
شهرهای برتر کانادا برای کار و زندگی مونترال
گفته های دین من برتر زِ دُر و گوهر استاصحاب پیغمبرم بهترین خلق عالم استمهر صحابه از دل کی توانم برون کنمبر گو بی مهر صحابه چون کنمتا گردش جهان و دور آسمان به پاستآن چراغ جاودان اسلام ماستای اسلام ای دین جاودان ، ای راهت پُر زِ جود و تواندور از تو اندیشه ی بدان ، پاینده هستی و جاودانای دشمن از تو سنگ خار ، جان من فدای حرف پیغمبرماسلام ما دین برتر است ، پیغمبرش بهترین عالم استدر را تو کی ارزشی دارد این جان ما ، پاینده هستی اسلام ماگر آتش بارد به
باسلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی؛
این سایت به تازگی آغاز به کار کرده است و بزودی مطالب جذابی پیرامون ازدواج ٬ خانواده و همسرداری بر روی آن بارگزاری خواهد شد.
همچنین بخشی به پاسخ سؤالات شما اختصاص می یابد.
اگر شما بدنبال مطلبی به این سایت آمده اید و آن را پیدا نمیکنید ! ما به شما میگوییم سیاستمان اندکی فرق کرده است و بنابه دلایلی تعدادی از مطالب حذف شده اند !
اما به شما این مژده را می دهیم که با دنبال کردن ما و دادن نظرات خود می توانید مطالب م
با توجه به اقبال عمومی هموطنان وب سایت iminer جز 500 سایت برتر ایران همراه با خدمات دهی به بیش از 135هزار کاربر فعال را داراست.شما می توانید دامنه سایت iminer.net را در الکسا alexa.com/siteinfo/iminer.net  بررسی کنید که دامنه iminer.net جزو 500 وب سایت برتر و پربازدید ایران است، اعتبار گواهی نامه SSL این سایت ۵ ساله است و میزان اتوریتی آن درسایت moz.com مشاهده کنید و یا درسایت www.scamfoo.com/site/iminer.net این وب سایت را بررسی کنید.
وبلاگ آموزش مینا برای سومین سال بعنوان وبلاگ برتر بیان انتخاب گردید و قبلا در سال های 93 و 95 و اکنون در سال 96 نیز بعنوان وبلاگ برتر انتخاب گردیده است . هم اکنون تعداد بازدید کنندگان سایت از  یک میلیون و دویست و سی هزار نفر فراتر رفته و به عنوان یک سایت مرجع شناخته می شود . 
ادامه مطلب
فن‌دایک که امسال به عنوان بازیکن سال لیگ برتر انگلیس انتخاب شده می‌گوید قهرمانی چمپیونزلیگ می‌تواند به کسب قهرمانی‌های بیشتر توسط لیورپول منجر شود. فن‌دایک در این باره گفت:" لیورپول میدان را خالی نخواهد کرد. از ماه جولای همه چیز دوباره شروع می‌شود". ستاره خط دفاعی لیورپول در ادامه گفت:" ما سال آینده همه تلاش‌مان را خواهیم کرد تا هم در لیگ هم در چمپیونزلیگ قهرمان شویم و در عین حال برای فتح جامهای حذفی و اتحادیه هم تلاش خواهیم کرد. چیزی که
سلام
لطفا سوالات و مطالب خود را در بخش نظرات ارسال بفرمائید، تا بعد از بررسی، به صفحه اصلی وبلاگ ارسال شود.
لطفا قبل از ارسال سوال یا مطلب شرایط ارسال پست در خانواده برتر را مطالعه بفرمائید.
مهمترین قوانین ارسال پست:
1 - قبل از ارسال سوال یا مطلب در وبلاگ جستجو بفرمائید تا با عبارت "قبلا بحث شده!" مواجه نشوید.
2 - سوالی که ارسال شد امکان حذف آن را نخواهید داشت، پس جوانب مختلف را بسنجید.
3 - در سوالی که ارسال می کنید دقت داشته باشید اطلاعاتی ندهید که
سلام
اخیرا بنده و به نوعی بعضی از کاربران فعال خانواده برتر متهم شدیم به این که با خانواده برتر داریم؛
1 - ناخواسته در راه دشمن قدم میگذاریم.
2 – نقشه های اون ها رو عملی می کنیم.
3 - نقشه رابرت مرداک صهیونستی رو اجرایی می کنیم.
4 - نظریه قورباغه رو در مورد "احتمالا" تضعیف خانواده اجرایی می کنیم.
5 – خانواده رو به اضمهلال می کشونیم.
6 - منسوخ کردن تشکیل خانواده.
7 - منسوخ دانستن زن مسلمان ایرانی.
8 - کشیدن زنان به بازار کار.
9 – در معرض دید همگانی قرار داد
گل شجاع خلیل زاده در جمع پنج گل برتر لیگ قهرمانان آسیا با موضوع قیچی برگردان قرار گرفت.
 سایت AFC  اقدام به برگزاری نظرسنجی‌های مختلف کرده و یکی از این نظرسنجی‌ها مربوط به گل‌های زیبا در هر شاخه (شوت از راه دور‌، آکروباتیک و...) است.
 
در بین برترین گل‌های قیچی برگردان خلیل زاده به الاهلی به عنوان یکی از ۵ گل برتر انتخاب شده و باید با یکی از ۴ رقیبش به رقابت بپردازد.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان؛ کارشناس حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان و خبرنگار آنا در کرمان برتر استان کرمان شد.
مراسم بزرگداشت روز خبرنگار صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار و از محمدحسین توکلی کارشناس حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان به عنوان خبرنگار برتر استان کرمان در زمینه انتشار اخبار و مطالب درباره بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تجلیل شد.
ادامه مطلب
دیروز به اتفاق عموی عزیزم (مسعود) برای دیدن بازی شاهین بوشهر با سرخپوشان ماهدشت برای اولین بار برای تماشای بازی فوتبال از نزدیک به استادیوم ورزشی اکباتان تهران رفتم.خداروشکر بعد از 10 سال دوباره شاهین بوشهر به لیگ برتر راه یاقت و حس حال خوبی به ما داد.و اونجا پر از بوشهری هایی بود که مدت ها حتی توی خود بوشهر ندیده بودمشون! ان شا الله که امسال شاهین قهرمان لیگ بشه.
ایسنا نوشت: امیر قلعه‌نویی با هدایت تیم‌های مختلف در ۴۸۴ بازی و کسب ۵ عنوان قهرمانی و ۴ نایب قهرمانی، باسابقه‌ترین و پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران لقب گرفته است.
پس از گذشت ۱۹ دوره از لیگ برتر فوتبال ایران، مربی‌های مختلف خارجی و داخلی سابقه نشستن روی نیمکت تیم‌های ایرانی را داشتند و توانستند افتخارات بزرگ و کوچک زیادی را کسب کنند. امیر قلعه‌نویی، سرمربی فعلی سپاهان و پیشین استقلال در صدر فهرست باسابقه‌ترین مربی‌های
تعداد انگشت شماری از مردم هستند که به معنای واقعی کلمه دارای حافظه برتر بوده و می‌توانند تقریباً هر روز از زندگی خود را با جزئیات بسیار زیاد به یاد بیاورند. حال، پس از سال‌ها تحقیق، سرانجام دانشمندان علوم اعصاب شروع به فهم چگونگی این اتفاق کرده‌اند. برای اکثر ما حافظه نوعی دفترچه یا تصاویری تار و محو از زندگی است و هرچه قدر هم دوست داشته باشیم که تمام گذشته خود را به یاد بیاوریم امکان پذیر نخواهد بود، چرا که حتی تلخ‌ترین لحظات نیز با گذشت
10 اختراع برتر جهانی در عرصه نانوفناوری نانو، نانو فناوری یا نانو تکنولوژی؛ رشته‌ای از دانش کاربردی و فناوری است که جستارهای گسترده‌ای را
پوشش می‌دهد. موضوع اصلی آن نیز مهار ماده یا دستگاه‌های در ابعاد کمتر از یک میکرومتر، معمولاً حدود یک تا ۱۰۰
نانومتر است.
ادامه مطلب
ارزش تیم های حاضر در لیگ برتر ایران چه قدر است؟
در این مطلب به بررسی ارزش تیم های لیگ برتر فوتبال ایران می پردازیم و می خواهیم ببینیم که چه تیمی ارزش بیشتری دارد و چه تیمی دارای ارزش پایین تری نسبت به دیگر تیم های ایرانی است.
در جایگاه اول تیم های باارزش لیگ برتر استقلال تهران ایستاده است. این تیم با ارزشی بالغ بر 13.28 میلیون یورو رتبه اول را داراست.
پرسپولیس نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 با 12.83 میلیون یورو رتبه دوم را از آن خود کرده اس
۱۰ برنامه برتر عکاسی حرفه ای در آیفون
 
 ۰
 اشتراک‌گذاری
وقتی که اپل گوشی های آیفون خود را معرفی می کند، معمولا کم لطفی هایش به بخش دوربین به خوبی قابل درک است. بیشتر افراد از وقتی روی به گوشی های هوشمند آورده اند، قید استفاده از دوربین های دیجیتال را زده اند. پس حق آن هاست که در ازای پرداخت هزینه های بالا به ازای خرید گوشی، بتوانند یک دوربین حرفه ای عکاسی نیز داشته باشند.
در این مطلب می خواهیم به دارندگان آیفون کمک کنیم تا بتوانند با کمک بهتر
بسیاری از مردم تنها برای خودنمایی زندگی می کنند
چنین مردمی به راستی در درون بسیار حقیرند؛
چون تنها مبتلایان به عقده حقارت؛ نیازمند خودنمایی هستند.
یک انسان واقعاً برتر هرگز خود را با دیگری مقایسه نمی کند.
او می داند که مقایسه پذیر نیست؛
و نیز می داند که دیگران هم با او مقایسه پذیر نیستند
او نه برتر است و نه حقیرتر.
این ذهن ماست که خالق این مفاهیم است.
اگر بتوانی در وجود خود ریشه بزنی؛
هوشیار؛ آگاه و ناظر باشی؛
خواهی دید که دیگر جسم نیستی؛
ذه
بر اساس بررسی‌های انجام شده در خصوص قدرتمندترین اقتصادهای جهان، ایالات متحده آمریکا از سال ۱۸۷۱ تا کنون، در جایگاه نخست این لیست قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ٢٠١٩ نیز جایگاه خود را حفظ کند.
مراحل مختلف چرخه‌های اقتصادی، به طور مداوم باعث تغییر و تحول اقتصاد سراسر جهان می‌شود. اما جالب توجه است که اقتصادهای قدرتمند جهان، به همین سادگی جایگاه خود را از دست نمی‌دهند. با نگاهی به لیست 10 اقتصاد برتر جهان از سال1980 تا کنون، شاهد ثا
سلام دوستان به دلیل جذاب‌تر شدن وبلاگ تصمیم گرفتم سربرگی را ایجاد کنم‌، این سربرگ با نام (خاطره‌ها) راه اندازی خواهد شد و قصد دارم در آن همه بازی های قدیمی و خاطره‌انگیز را نقد کنم شما دوست‌داران بازی‌های قدیمی نیز می‌توانید از علایقتان بگویید یا حتی می‌توانید نقدی از یک بازی‌خاطره‌انگیز برای من بفرستید و با نام شما در وبلاگ قرار می‌گیرد امید‌وارم همه راضی باشید‌.
نشریهٔ تایمز به سیاق دیگر نشریات معتبر جهان، لیستی از بهترین فیلم‌های دههٔ اخیر (۲۰۱۰ تا ۲۰۱۹) زده است؛ لیستی جالب توجه که در آن از فیلم آلمانیِ «ققنوس» به کارگردانی کریستین پتزولد تا فیلم اکشن محبوب «جان ویک» به چشم می‌خورد. ویدیوی تایمز در معرفی ۱۰ فیلم برتر دههٔ ۲۰۱۰ را با زیرنویس فارسی هفدانگ تماشا کنید. www.hafdang.com
صعود شیر بچه های تبریز به مسابقات لیگ برتر فوتبال زیر ۱۷ سال کشورراهیان عاشورا تبریز 4⃣ولایت اهواز 2⃣مرحله نهایی مسابقات فوتبال زیر ۱۷ سال کشور که به میزبانی مقاومت تهران برگزار شد و در نهایت تیم های خلیج فارس شیراز و راهیان عاشورا تبریز ضمن صعود به شش تیم برتر ایران جواز حضور در مسابقات کشوری سال آتی را کسب کردند.⭕️تبریک به ریاست محترم هیات فوتبال استان جناب آقای حاج جواد ششگلانی و عوامل اجرایی و جامعه ورزش استان و پیشکسوتان فوتبال و با
سلام به همه
چند سوال داشتم از شما دوستان همیشگی خانواده برتر
بهترین و منطقی ترین جمله ای که در خانواده برتر شنیدید و براتون سرنوشت ساز و عمل کننده بوده و حتی  ممکنه طرز فکر تون رو عوض کرده باشه چی بوده؟ از طرف کدوم کاربر؟ 
بدترین و غیرمنطقی ترین جمله ای که در خانواده برتر شنیدید چی بوده؟، اسم کاربر رو میتونید عنوان نکنید برای جلوگیری از ایجاد حاشیه
میتونید در واقعیت هم تصور کنید و پاسخ بدید، بهترین و منطقی ترین جمله ای که در نا امیدی و سختی
بازی های هفته هفدهم لیگ برتر رو روزهای شنبه ۵ بهمن و یکشنبه ۶ بهمن برگزار خواهد شد. البته بازی شهر خودرو و شاهین یک هفته قبل برگزار شده و بازی فولاد و استقلال هم لغو شد.
 
 ماشین سازی- سپاهان    پیش بینی : سپاهان با اختلاف یک گل پیروز میشود.
 
پیکان- نساجی             پیش بینی: تساوی
 
گل گهر - سایپا             پیش بینی:  تساوی
 
ذوب آهن - پارس جنوبی     پیش بینی: تساوی
 
پرسپولیس - تراکتور         پیش بینی: پرسولیس با اختلاف یک گل پیروز میشود.
 
نفت مسج
فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) آخرین رده بندی تیم های ملی فوتبال در ماه جولای را اعلام کرد که تیم ملی کشورمان با 3 پله سقوط در رده 23 جهان ایستاد. شاگردان ویلموتس علی رغم سقوط 3 پله ای در صدر آسیا قرار گرفتند. *۱۰ تیم برتر جهان:۱- بلژیک/امتیاز 1746۲- برزیل/امتیاز 1726۳- فرانسه/امتیاز 1718۴- انگلیس/امتیاز  1652۵- اروگوئه/امتیاز 1637۶- پرتغال/امتیاز 1631۷- کرواسی/امتیاز 1625۸- کلمبیا/امتیاز 1622۹- اسپانیا/امتیاز 1617۱۰- آرژانتین/ امتیاز 1610*5 تیم برتر آسیا:1-ایران /امتیاز
تا حالا نشده بود این جوری به وبلاگ های دیگه انتقاد کنم
بعضی از وبلاگهای برتر انگار از دماغ فیل افتادند.
خودشون رو چی فرض کردند؟
جوری با بقیه ی بلاگرها برخورد می‌کنند که انگار فقط خودشون همه چیزی می دونند و دیگران نادونند
غرور ، خودخواهی، عدم انتقاد پذیری و... از ویژگی های بعضی از  وبلاگها‌ی به اصطلاح برتر هست.
مگر چه کسی به جز بلاگرها به این وبلاگها اعتبار داده، پس این همه تکبر برای چیه؟
اگه ملاک برتری شده سه چهارتا دنبال کننده و چندتا کامنت
گروه کنکور پیشگامان برتر
متشکل از رتبه های برتر و تک رقمی های کنکور
کادری در جهت ارایه بهترین مشاوره و بهترین تدریس
بهترین مشاور یا بهترین مدرس کیه؟
مشاوره کنکور چه به درد می خوره؟
تدریس کنکور فایده ای داره؟
برای کنکور 99 چه مشاوری بگیرم بهتره؟
من سالای قبل هم مدرس داشتم واسه ی کنکور 99 هم مجدد نیاز دارم؟
برنامه ی تضمینی برای کنکور وجود داره؟
مشاوره رتبه برتر به درد می خوره؟
بهترین منابع کنکور 99 چیان؟
بهترین آزمون آزمایشی کنکور 99 کدومه؟ کجا ث
جدول لیگ برتر
لیگ برتر خلیج فارس یا لیگ برتر فوتبال ایران، مسابقات لیگ حرفه‌ای و بالاترین سطح مسابقات باشگاهی لیگ فوتبال. ایران است که بعد از لیگ آزادگان آغاز به کارکرد. در حال حاضر این مسابقات به صورت ۱۶ تیمی برگزار می‌شود.اولین دورهٔ این لیگ در تاریخ ۱۱ آبان ۱۳۸۰ با حضور ۱۴ تیم به‌طور رسمی آغاز شد.
در این لیگ طی ۱۷ دوره برگزاری، تیم‌های سپاهان (پنج بار، آخرین بار ۱۳۹۴)، پرسپولیس. (چهار بار، آخرین بار ۱۳۹۷)، استقلال (سه بار، آخرین بار ۱۳۹۲)
کشورهای برتر اروپا برای تحصیل کدامند
کشورهای برتر اروپایی که در سال 2018 پذیرای دانشجویان بین المللی بودند.
تحصیل درخارج از کشور راحت تر شده است. در سال 2017، 4 میلیون دانشجو
تحصیل در خارج از کشور را انتخاب کرده اند که این رقم، 2 میلیون نفر بیشتر
از سال 2000 بوده است. با این حال، ادامه تحصیل در یکی از برنامه های خارج
از کشور، همچنان با ریسک هایی همراه است.
اکثر دانشجویان بین المللی برای
پرداخت هزینه های دانشگاه و زندگی خود از یک وام و یا کمک مالی خ
سبط پیغمبر تویی یا مجتبیزاده حیدر تویی یا مجتبینور چشم فاطمه دخت نبیحامی مادر تویی یا مجتبیدر سپهر پر فروغ پنج تنچارمین اختر تویی یا مجتبیخوبی خوبان همه اندر تو جمعکان سیم و زر تویی یا مجتبیسرور اهل جوانان بهشتبر کریمان سر تویی یا مجتبیخانه ات را در به روی خلق بازاجود و اکبر تویی یا مجتبیبا فقیران حشر و نشرت بی نظیرلطف را مظهر تویی یا مجتبیچهره ات یادآور ختم رسلبا شکوه و فر تویی یا مجتبیدر شجاعت برتر از وصف و بیاناز یلان برتر تویی یا مجتبید
سلام
کانال های خانواده برتر در سروش، ایتا و آی گپ فعال شد
مطالب کانال های خانواده برتر شامل موارد زیر هستند :
1 - لیست عنوان و آدرس پست های جدید
2 - معرفی بعضی از پست ها
3 - ارائه مطالب منتخب خانواده برتر و سایر منابع4 - عکس، کلیپ و صوت های آموزنده و سرگرم کننده
و ...
سروش ←https://sapp.ir/khbartar1
ایتا ←https://eitaa.com/khbartar
آی گپ ←https://iGap.net/khbartar
مناطق و تعرفه پیک برتر سال 1398

ماهنامه آگهی پیک برتر، با هدف تبلیغات در سطح منطقه ای و محلی فعالیت می کند و هدف آن معرفی کسب و کارهای اطراف همان منطقه برای بسیاری از مشاغل و در مواردی مثل رستورانهای بزرگ، معرفی کسب و کارهای منطقه ای دیگر است و به طور رایگان درب منازل توزیع می شود.

از ویژگی هایی دارای اهمیت برای مشتریان پیک برتر می توان به طراحی رایگان، بازدید تیراژ جهت اطمینان از تیراژ قبل از پخش، توزیع مویرگی و مشاهده آنلاین و حتی بررسی نامح
                                                                    
9موسسه برتر چاپ کتاب در سال ۹۸
 انتشارات کتاب کتیبه نوین:  موسسه چاپ کتاب رسمی و قانونی با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، افتخار این را دارد که نتیجه سال‌ها تجربه و نقش خود در صنعت چاپ و نشر از جمله تایپ تخصصی انواع کتب، دریافت شابک، دریافت فیپا، دریافت مجوز چاپ کتاب و…
ادامه مطلب
سراسری
کارشناسی ارشد
کاردانی به کارشناسی
کاردانی فنی و حرفه ای
جامع علمی کاربردی
دکترای تخصصی
پیام نور
آزمون های بین الملل
استعدادهای درخشان
TOLIMO
سایر آزمون های استخدامی
استخدامی متمرکز اجرایی
عمومی

سرویس ها
اخبار و اطلاعیه
ثبت نام
کارت
اعلام نتایج
برنامه زمانی
انتخاب رشته
اعلام نفرات برتر ازمون سراسری سال 1398
1398/05/15
نسخه چاپی
  نفرات برتر هر یک از گروههای آزمایشی پنجگانه علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان آزمون سراسر
در بحبوحه نزدیک شدن قیمت بیت کوین به سطح مقاومتی چند هفته گذشته و شکستن آن، روند قیمت سومین ارز دیجیتال برتر بدون افزایش باقی ماند. اما توکن ریپل (XRP) جایگاه خود در رتبه سوم فهرست ارزهای دیجیتال برتر را تثبیت کرد و بدین ترتیب گاوها بار دیگر به سمت این توکن آمدند و باعث رشد ساعتی ۶.۵ درصدی شدند، موضوعی که بازار آن را پیش بینی نمی‌کرد.
ادامه مطلب
به نام خداوند جان و خردکزین برتر اندیشه برنگذردخداوند نام و خداوند جایخداوند روزی ده رهنمایخداوند کیوان و گردان سپهرفروزنده ماه و ناهید و مهرز نام و نشان و گمان برترستنگارندهٔ بر شده پیکرستبه بینندگان آفریننده رانبینی مرنجان دو بیننده رانیابد بدو نیز اندیشه راهکه او برتر از نام و از جایگاهسخن هر چه زین گوهران بگذردنیابد بدو راه جان و خردخرد گر سخن برگزیند همیهمان را گزیند که بیند همیستودن نداند کس او را چو هستمیان بندگی را ببایدت بستخرد
در این مطلب تصمیم داریم به معرفی ۱۰ سایت برتر دانلود رایگان کتاب خارجی بپردازیم.
درصورتی که خود را از دوستداران کتاب می دانید و همیشه می خواهید
کتاب‌های جدید تهیه کنید، شاید پیشنهادات اینترنتی برای شما کمتر باشند ولی
درصورتی که آگاهی داشته باشید در کدام مراجع آن ها را پیدا کنید، این
امکان برای شما فراهم است به صورت آنلاین بخوانید و یا بر روی سیستم خود
دانلود نمایید. درصورتی که شما به اندازه کافی وقت برای جستجوی برترین سایت
های دانلود را
پیغام دین احمدچادرحجاب برتر/گنج حیاوعفت آمد زآن پیمبر/آیات ناب قرآن دروصف آن فراوان/درس حجاب باشدفرهنگ ناب حیدر/ازفاطمه گرفته زن گوهرحجابش/روز جزاشفاعت گیردزسوی کوثر/پیغام کربلایی از زینب وحسینش/عفت همیشه زیبامانندگنج وگوهر/تیری به چشم شیطان این چادر زنانه/باگوهرعفافش زن مقتدا وسرور/درلشکر ولایت زن هم حضور دارد/صدآفرین بیاید براو زسوی رهبر/راه امام راحل باهر شهید رفتن/عفت همیشه زیبا چادر برای دختر/تاانقلاب مهدی آماده باش شیعه است/زن هم
با سلام خدمت شما همراهان گرامی
سال‌های زیادی است که در دنیای تجارت، رقابت همان حالت سنتی خود را حفظ کرده است. در دنیای امروز باید خود را در خیلی از حوزه‌ها بروزرسانی کنیم. یکی از این حوزه‌ها وادی کسب و کار و بیزینس ماست. یکی از نقاط ضعف تجارت سنتی این بود که سود شما در باخت دیگری است. امروزه ثابت شده که در واقع سود شما در سود دیگران است. این چیزی است که به اصطلاح به آن برد-برد یا win-win می‌گویند. اگر نحوه تفکر خود را بر مبنای مفید بودن برای دیگران
تصور بد شدنت        تصور یه انتهاست  
 حادثه رها شدن       تو گریه های بی صدا 
 تو نمیتونی بد باشی     حتی اگه شکستن قلب منو بلد باشی 
 
شاید این شعر بتونه مرهمی باشه برای دردهای هوادارن سپیدورد که بعد از سالیان دراز 
موفق شد با هدایت مربیان مختلف به لیگ 1 و سپس به لیگ برتر راه پیدا کند اما نمیدانم
 چه طلسمی نگذاشت آب خوش از گلوی این هوادارن پایین برود نمیدوانم چه بد شگونی
 تیم ما رو نظر بد نگاه کرد که تیم منسجم و هم دل سپیدورد رشت نتوانست در لی
کتاب ذهن برتر (بررسی توانایی های حافظه شما)
نویسنده: تونی بازان
مترجم: فرزانه حامدی ، طیبه رفیعی
ناشر : بوکتاب
رقعی شومیز
232 صفحه
در کتاب "ذهن برتر" یاد خواهید گرفت که چگونه مسائل ریاضی را با سرعتی دور
از تصور محاسبه کنید.پس از کمی تمرین ،حافظه خود را در به خاطر سپردن اعداد
تا حد قابل ملاحظه ای تقویت خواهید کرد. شاهکارهایی از ذهن را فرا خواهید
گرفت که می تواند دوستان، همکاران و معلمان تان را تحت تأثیر قرار دهد.هم
چنین می آموزید که به ریاضی به
ابوالفضل کیانی بختیاری در جریان بیست و دومین معرفی همایش شرکت‌های برتر ایران گفت: ۹۴.۶ درصد صادرات ایران و ۳۷ درصد تولید ناخالص داخلی مربوط به ۱۰۰ شرکت برتر است که براساس ۳۳ شاخص از جمله میزان فروش انتخاب شده اند .
وی ادامه داد: در این میان شرکت های بورسی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، دو پالایشگاه اصفهان و بندرعباس، بانک ملت و فولاد مبارکه اصفهان به ترتیب پنج شرکت برتر ایران هستند . همچنین چهار شرکت از صنعت فرآورده‌های نفتی ، دو بانک‌ و چهار ش
10 فیلم برتر کمدی ایران که حداقل باید یکبار ببینید
در این مطلب نگاه مختصری خواهیم داشت به ۱۰ مورد از بهترین فیلم های کمدی ایران در چهار دهه اخیر که ضمن بیان یک معضل اجتماعی مهم، خنده را بر لب مخاطب می آورند.
به خنده وا داشتن انسان پر مشغله امروزی امری مهم و در عین حال بسیار دشوار است و مسلما فیلم سازانی که در ژانر کمدی فعالیت می کنند، به خوبی بر اهمیت این موضوع واقف هستند.
ادامه مطلب
لینکدین لیست ۱۰ شغل برتر سال ۲۰۱۹ رو منتشر کرده که در صدر اونها متخصص هوش مصنوعی قرار داره. توی این لیست مهندس رباتیک و دانشمند تحلیل داده در رتبه‌های بعدی قرار دارند و رشد اونها نسبت به سال‌های قبل زیاد بوده. مخصوصاً فعالیت‌های مربوط به هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در همه زمینه‌ها درحال رشد هستند.
انتخاب شغل و در واقع برنامه‌ریزی برای آینده شغلی از تصمیمات بسیار سخت بوده و همیشه هم این موضوع جزء موضوعات داغ خواهد بود.
ادامه مطلب
در بحبوحه نزدیک شدن قیمت بیت کوین به سطح مقاومتی چند هفته گذشته و شکستن آن، روند قیمت سومین ارز دیجیتال برتر بدون افزایش باقی ماند. اما توکن ریپل (XRP) جایگاه خود در رتبه سوم فهرست ارزهای دیجیتال برتر را تثبیت کرد و بدین ترتیب گاوها بار دیگر به سمت این توکن آمدند و باعث رشد ساعتی ۶.۵ درصدی شدند، موضوعی که بازار آن را پیش بینی نمی‌کرد.
ادامه مطلب
دکتر کوروش نوذری استاد فیزیک دانشگاه مازندران در لیست سرآمدان علمی سال ۹۸
دکتر محمدحسین فاطمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه مازندران با اعلام این خبر افزود:
فدراسیون سرآمدان علمی ایران، تحت حمایت و مدیریت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با هدف دستیابی به مرجعیت علمی، افزایش کیفیت علمی کشور و کمک به تحقیقات محققان برتر کشور، سالانه براساس ارزیابی معیارهایی از قبیل چاپ مقاله در مجلات برتر بین‌المللی، H-Index، سن علمی و میانگین ارجاعات، پ
استارت از #صفربرای پزشکی درمدت باقیمانده باجزوات رتبه های برترکنکورجهش
یادت نره لایق بهترینایی
 
ویدیوی اول:
راز موفقیت رتبه برتر کنکور
 
رازموفقیت رتبه برتر و دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
شاید با خودتون بگید این همه رتبه ی برتری که گروه جهش داشته راه موفقیتشون چی بوده؟!اگه توهم فکرمیکنی دندونپزشکی برات مثل یک رویاشده و میخوای اونو به واقعیت تبدیل کنی این کلیپ رومشاهده کن
کیا دوست دارن همه بهشون بگن خانوم یا آقای دکتر⁉️
دانلود ریمیکس جدید 10 آهنگ برتر خرداد ماه رادیو جوان
13

شمارش معکوس 10 آهنگ برتر رادیو جوان
دانلود ریمیکس جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی RJ Countdown
Download New Remix By RadioJavan Team Called RJ-Countdown 2016
این ریمیکس شامل برترین آهنگهای خرداد ماه 1395
پخش اختصاصی از رادیو جوان

دانلود ریمیکس جدید RJ Countdown
(بیشتر…)

۳۱ خرداد ۱۳۹۵ 393,142 بازدید ادامه و دانلود
در ستایش سرور جوانان اهل بهشتسبط پیغمبر تویی یا مجتبیزاده حیدر تویی یا مجتبینور چشم فاطمه دخت نبیحامی مادر تویی یا مجتبیدر سپهر پر فروغ پنج تنچارمین اختر تویی یا مجتبیخوبی خوبان همه اندر تو جمعکان سیم و زر تویی یا مجتبیسرور اهل جوانان بهشتبر کریمان سر تویی یا مجتبیخانه ات را در به روی خلق بازاجود و اکبر تویی یا مجتبیبا فقیران حشر و نشرت بی نظیرلطف را مظهر تویی یا مجتبیچهره ات یادآور ختم رسلبا شکوه و فر تویی یا مجتبیدر شجاعت برتر از وصف و بی
تا حالا نشده بود این جوری به وبلاگ های دیگه انتقاد کنم
بعضی از وبلاگهای برتر انگار از دماغ فیل افتادند.
خودشون رو چی فرض کردند؟
جوری با بقیه ی بلاگرها برخورد می‌کنند که انگار فقط خودشون همه چیزی می دونند و دیگران نادونند
غرور ، خودخواهی، عدم انتقاد پذیری و... از ویژگی های بعضی از  وبلاگها‌ی به اصطلاح برتر هست.
مگر چه کسی به جز بلاگرها به این وبلاگها اعتبار داده، پس این همه تکبر برای چیه؟
اگه ملاک برتری شده سه چهارتا دنبال کننده و چندتا کامنت
سلام با پنج تا از کار های برتر جوکر امروز مزاحم شدیم
شماره5:
کشتن شوالیه تاریکی 
تاحالا کسی فکر کرده جوکر بتمن رو بکشه فکرش درست بوده.
شماره4:
مسموم کردن جیمزگوردون
اودر کمیک شوالیه ارکام اورا مسموم میکند
شماره3 :
خنداندن بتمن
در اخر جوک کشنده بتمن میخندد توسط جوکر.
شماره 2:
فلج کردن باربارا گوردون
اودر جوک کشنده باربارا گوردون را فلج میکند
شماره1:
معروف ترین کار او کشتن وشستشو مغزی جیسون تاد
اودرفیلم بتمن پشت نقاب سرخ و در بازی شوالیه ارکام هم
  قرعه کشی هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال برگزار شد.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امروز با حضور مدیران باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال قرعه کشی لیگ برتر در شهرستان ساری برگزار شد.
 
بر اساس قرعه کشی هفته اول بازی‌های لیگ برتر فوتسال به شرح  زیر است:
 
شهروند ساری- سن ایچ ساوه
 
مقاومت البرز- سوهان محمدسیما
 
ستارگان ورامین- فرش آرا مشهد
 
ارژن شیراز- آذرخش بندرعباس
 
اهورا بهبهان- مس سو
سلام
ذخیره آدرس پست ها و موضوعات خانواده برتر و دسترسی سریع به اون ها از نیازهای کاربران محسوب میشه، جهت اطلاع دوستانی که در این بخش مشکل دارند، توضیحاتی عرض می کنم.
اگه دوست دارید لیستی از آدرس پست هایی که در اون ها نظر دادید رو یک جا داشته باشید، یا این که مایل هستید دسترسی سریعی به لیستی از آدرس پست هایی که نظرات شون رو دنبال می کنید داشته باشید، یا این که پست های خانواده برتر رو به دلخواه خودتون موضوع بندی کنید و ... ، ادامه پست رو مطالعه بف
تبلیغات طبقه بندی شده را بصورت آنلاین از شهر نیویورک (نیویورک) منتشر کنید. بسیاری از منابع رایگان دیگر برای تبلیغ مشاغل خود در نیویورک ، ایالات متحده آمریکا. وب سایت ها و منابع تبلیغاتی رایگان برای بازاریابی آنلاین در نیویورک. من همیشه به مشتریان می گویم تبلیغات محلی و هدفمند همان چیزی است که برای …The post15 سایت برتر تبلیغات رایگان در نیویورک در سال 2020 باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
مشاهده مطلب در کانال
9 نرم افزار برتر ویرایش عکس
 
  
بهترین نرم افزار ویرایش عکس
 
Adobe Photoshop یکی از ابزارهای ویرایش تصویر در بین حرفه ای ها است و جایگزین های زیادی برای علاقه مندان وجود دارد که به گزینه های ویرایش تصویر نیاز ندارند. ما 9 برنامه آنلاین رایگان معرفی می کنیم که به شما این امکان را می دهد که به سادگی یک فیلتر اضافه کنید تا تصاویر را ویرایش کنید.
ادامه مطلب
کاسپر اشمایکل (زادهٔ ۵ نوامبر ۱۹۸۶) بازیکن فوتبال اهلدانمارک است. او برای تیم ملی دانمارک ۵۳ بازی انجام داده‌است. پست تخصصی این بازیکن نیز، دروازه‌بان است.
 
او فرزند پیتر اشمایکل، یکی از بزرگ‌ترین دروازه‌بانان جهان که قبلاً در باشگاه فوتبال منچستر یونایتد و تیم ملی دانمارک بازی می‌کرد، است.
 
وی به همراه باشگاه فوتبال لستر سیتی قهرمان لیگ برتر فوتبال انگلستان در فصل ۱۶–۲۰۱۵ شد.[۱]
 
 
لیگ برتر انگلستان: ۲۰۱۵–۲۰۱۶
هر سال هزاران نفر در آزمون کنکور سراسری شرکت می‌کنند. در این بین عده زیادی شکست میخورند و مجبور هستند یک سال دیگر از عمر خود را پشت کنکور صرف کنند. اما معدود افرادی که هر سال در کنکور سراسری موفق می‌شوند چه رازی در کار خود دارند. نحوه درس خواندن یا برنامه ریزی رتبه‌های برتر کنکور به چه صورت است. در این مقاله قصد داریم به طور کامل به تفاوت‌های یک رتبه برتر با دانش آموز معمولی که از پس کنکور سراسری بر نمی‌آید بپردازیم. پس از مطالعه این مقاله ش
نفرات برتر کنکور سراسری تجربی 98 اعلام شدند

نام
نام خانوادگی
رتبه
شهر

ازدمهر
احمدی نژآد
1
تهران

محسن
رستکار
2
تبریز

فرهنگ
امیری
3
شیراز

رسا
ظفری
4
تبریز

محمدرضا
ارشدی صوفیانی
5
تبریز

امیررضا
بسکابادی
6
مشهد

گلسا
مصباحی
7
شیراز

ریحانه
فرخی ملکی
8
رشت

سیاوش
کیانپور
9
اهواز

سید مهدی
زارع زاده ابرکوقویی
10
بیرجند

امیرحسام
زارع
10
ابرکوه

توصیه می شود برای انجام انتخاب رشته تخصصی، مشاوره انتخاب رشته کنکور، انتخاب رشته کنکور سراسری 98 تمامی رشته
به نام خداوند جان و خرد
کزین برتر اندیشه برنگذرد
خداوند نام و خداوند جای
خداوند روزی ده رهنمای
خداوند کیوان و گردان سپهر
فروزنده ماه و ناهید و مهر
ز نام و نشان و گمان برترست
نگارندهٔ بر شده پیکرست
به بینندگان آفریننده را
نبینی مرنجان دو بیننده را
نیابد بدو نیز اندیشه راه
که او برتر از نام و از جایگاه
سخن هر چه زین گوهران بگذرد
نیابد بدو راه جان و خرد
خرد گر سخن برگزیند همی
همان را گزیند که بیند همی
ستودن نداند کس او را چو هست
میان بندگی را ببای
در این مطلب تصمیم داریم به معرفی ۱۰ سایت برتر دانلود رایگان کتاب خارجی بپردازیم.درصورتی که خود را از دوستداران کتاب می دانید و همیشه می خواهید کتاب‌های جدید تهیه کنید، شاید پیشنهادات اینترنتی برای شما کمتر باشند ولی درصورتی که آگاهی داشته باشید در کدام مراجع آن ها را پیدا کنید، این امکان برای شما فراهم است به صورت آنلاین بخوانید و یا بر روی سیستم خود دانلود نمایید. درصورتی که شما به اندازه کافی وقت برای جستجوی برترین سایت های دانلود رایگا
نگذارید چهره شهید گرانقدری مثل شهید قدوسی در زیر غبار فراموشی‌ها پنهان بماند.
مقام معظم رهبری (حفظه الله)
 
با تصمیم ستاد کنگره بزرگداشت شهید آیت الله قدوسی، به منظور فرصت بیشتر پژوهشگران و محققان جهت پرداختن به ابعاد مختلف و اهمیت شناخت شخصیت شهید آیت الله علی قدوسی نهاوندی (ره)، فرصت ارسال مقالات تا ۱۸ دی ماه ۱۳۹۸ مصادف با سالروز شهادت فرزند ایشان،  شهید محمدحسن قدوسی،  قرار داده شد.
مقالات برتر پس از داوری، اعلام و در مراسمی ویژه مورد ت
آیا شما یک تاجر هستید که به شدت به دنبال راه هایی برای تبلیغ محصول یا خدمات خود در اینترنت هستید؟ آیا روشهای مختلفی را امتحان کرده اید اما به نظر می رسد هیچکدام از آنها کارایی ندارند؟ خوب ، شما خوش شانس هستید که این مقاله شامل پنج راز برتر برای بازاریابی آنلاین مؤثر …The post 5 اسرار برتر بازاریابی اینترنتی برای کارآفرینان appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3cnZWUM
مشاهده مطلب در کانال
کتاب ۲۴ استراتژی وارن بافت نوشته جیمز پاردو در مورد استراتژی‌ها و روش‌های سرمایه گذاری فردی به نام وارن بافت – Warren Buffett است وارن بافت در سال ۲۰۰۱ به‌عنوان ثروتمندترین مرد جهان توسط مجله فوربس انتخاب شد.
 
وارن بافت یک سرمایه گذار خارق‌العاده یا دمدمی‌مزاج نیست خبر خوب درباره‌ی استراتژی وارن بافت این است که این نوع سرمایه گذاری ؛ البته اگر خیلی شتاب نداشته باشید می‌تواند شمارا ثروتمند کند و حتی بهتر از آن هیچ‌وقت شمارا فقیر نخواهد کرد
کیس ریپورت ویدیویی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان یکی از پنج مقاله برتر ژورنال معتبر جراحی چاقی (Obesity Surgery) انتخاب شد.
 
دکتر محمد کرمان ساروی، فلوشیپ‌ فوق تخصصی لاپاروسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی(جراحی درون بین) و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: در این کیس ریپورت ویدیویی سومین مورد عارضه نادر فتق فضای پترسون در افراد تحت جراحی مینی بای پس(تک آناستوموزی) در دنیا گزارش شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: عمل مینی بای پس، یکی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها