نتایج جستجو برای عبارت :

گرم نشدن آب توسط پکیج دیواری

علت پخش نشدن برنامه نود از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
90 پخش نمی شود؛ فردوسی پور علت پخش نشدن 90 را توضیح داد
به اخبار ایلنا سر روزهای پیش اخبار پخش نشدن نقشه نود بازتاب‌هایی به دنبال داشت و سر پایان عادل فردوسی‌پور اخبار کرد که نود تعطیل نشده و او. نظر ۹۰ به هدف دومین هفته متوالی از تلویزیون ایران پخش از ۲۸ مرداد ۱۳۷۸ نخستین بر است که این نظر سر روند برگزاری رقابت‌های لیگ.
ادامه مطلب
همه نشدن‌ها با تو آغاز شد. بعد از تو دیگر هیچ چیزی نشد. دست به خاکستر زدم طلا که نشد هیچ، به طلا هم که دستم خورد، خاکستری شد و بر باد رفت. حکایت عمر و جوانیمان هم همین‌گونه رقم خورد. بانو پس از تو، هر روز نمی‌شود. بیا برگرد، و مسبب شدن‌ها باش!
 
یکی از مشکلات رایجی که در بسیاری از پکیج های دیواری و یا زمینی، بدون توجه به مدل و برند پکیج رخ می دهد، روشن نشدن پکیج است. علت روشن نشدن پکیج می تواند موارد متعددی باشد که تنها پس از عیب یابی کامل و دقیق توسط تعمیرکار پکیج دیواری حرفه ای، امکان رفع مشکل بصورت کاملا اصولی و بدون بازگشت وجود دارد.
در این مطلب از کاراباما، به کمک متخصصین مجرب پکیج دیواری که سالها سابقه و تجربه فنی در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات پکیج دیواری دارند، دلیل روشن نشد
 
اگر پکیج شما دارای چراغ پیلوت است، چک کنید که روشن باشد. در صورتی که خاموش شده است، از دفترچه راهنمای دستگاه خود برای روشن نمودن دوباره آن کمک بگیرید. ممکن است برچسبی بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده و دستورات لازم بر روی آن نوشته شده باشد.
در صورتی که پکیج شما چراغ پیلوت ندارد و علائمی هشداردهنده و یا کدهای خطایی بر روی صفحه نمایشگر ظاهر می شوند، با ریست نمودن دستگاه ممکن است مشکل شما حل شود. در صورتی که هیچ کدام از اقدامات بالا در رفع مشکل شما
آن قسمت از وجودم که مازوخیستی زیر پوستی دارد هر لحظه فریاد برمی‌آورد که آهای دختر!
های دختر!
باید این روز‌ها و شب‌ها را به یاد سال گذشته و این روزها و شب‌هایش، سیاه و تباه کنی.
باید افسرده‌ی افسرده شوی و آسمان دلت را ابری کنی و بگذاری چشمانت ببارند.
این روزها و شب‌ها بخشی از وجودم مصرانه میخواهد زانوی غم بغل گیرد.
 
پ.ن: دیروز خوشحال بودم، امروز منتظر دو چیز بودم، تو بی‌خبری و نشدن گذشت! غمگین‌ترین شدم. انگار که قراره غمگین‌ترین هم بمونم ت
گرم نشدن پکیج دیواری بیش تر در فصل زمستان به خصوص برای آن دسته از افرادی که در طبقات بالایی ساختمان ها زندگی می کنند بوجود می آید.مخصوصا آن دسته از افرادی که در طبقات سوم به بالا در آپارتمان ها سکونت دارند با مشکل گرم نشدن آب پکیج دیواری مواجه می شوند که مطمئنا حضور تعمیر کاران پکیج می تواند این مشکل را برطرف نماید.مشاور فروش و خدمات پس از فروش : ۹۱۷۴۹۳۹۰۰۱دفتر فروش : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، ساخت



ترفند دلیور نشدن اس ام اس به شما







 
 
 
بعضی موقع پیش میاد که دلمون نمیخواد از
طرف هیچکس بهمون اس ام اس برسه؟ باوجودیکه از طرف دیگه منتظر تماس تلفنی
مهمی از ناحیه دوستتان هستید! با کمک این ترفند موبایل که در سایت فردا
موبایل قرار داده شده میتونید به این کار دست یابید.
ادامه مطلب
موفق نشدن در کنکور ته زندگی شما نیست!
قبول نشدن تو ارشد نشون دهنده این نیست که هیچوقت قرار نیست آدم موفقی باشید!
آدمی موفق که از شرایطی که به وجود اومده بتونه نهایت استفاده رو بکنه ، چه اون شرایط قبول شدن تو بهترین رشته و بهترین دانشگاه باشه؛ چه ادامه تحصیل ندادن!
راه موفقیت خودتو پیدا کن ...
نگاه نکن که بقیه موفقیت و خوشحالی رو تو چی می بینن ، خودتو همینجور که هستی دوست داشته باش ... .

رایان جوانمرد 

تقدیم کنکوریای  
یکی از رایج ترین مشکلات پکیج های دیواری، خاموش شدن آنها به صورت ناگهانی است. ممکن است این اتفاق هر چند دقیقه یکبار و یا چند ساعت یکبار اتفاق بیوفتد.
علت خاموش شدن پکیج به صورت خود به خود، به وجود چندین سوئیچ ایمنی برمی گردد که در صورت بروز مشکل و ایراد در کارکرد پکیج فعال شده و برای جلوگیری از بروز حوادث خطرناک همچون انفجار و آتش سوزی پکیج را بلافاصله خاموش می کنند. اما علت خاموش شدن ناگهانی پکیج را می توان یکی از موارد زیر قلمداد کرد:
 
یکی دی
نتایج کنکور به زودی اعلام میشه و کارنامه اعمال منتشر می کنند!
اگر رشته مورد علاقتون قبول شدین که ناز شصتتون!
اگر نه سخت نگیرید و اوقات تلخی نکنید...
 
اینایی که پول و شهرت و قدرت دارن هیچکدوم کنکور قبول نشدن!
اصلا چون قبول نشدن به این چیزها رسیدن!
 
در عوض این روزها و سن ها زمان مستقل شدن و آزادی بیشتر گرفتنه از کانون خانواده!
عاقبت خوب واسه اونیه که بره دنبال علاقه اش...
 
قطع نشدن خونریزی قاعدگی یکی از دغدغه های بانوان می‌باشد که علاوه بر دردناک بودن، می‌تواند نشانه‌هایی از وجود مشکلاتی جدی باشد که با این علامت خود را نشان می‌دهد. قاعدگی و پریود مسئله‌ای عادی برای همه بانوان و دختران است که در پی آن مقداری خون از دست می‌دهند. این خونریزی‌ها به طور مرتب و در یک بازده زمانی مشخص اتفاق می‌افتد اما گاهی این نظم به هم می‌خورد که برای بسیاری از افراد  نگران کننده است. 
برای دریافت مشاوره در زمینه قطع نشدن خو
علت روشن نشدن گوشی هوآوی
گاهی ممکن است با یک صفحه سیاه در گوشی هوآوی خود مواجه شویم و پس از تلاش­های بسیار هیچ راه حلی برای تعمیر آن پیدا نکنیم. سوالی که ممکن است ذهن همه ما را درگیر کند، این است که در چنین حالتی چه باید کرد؟
 
گوشی­های اندروید از جمله هوآوی گاهی اوقات ممکن است به دلیل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری که دارد با معضل روشن نشدن صفحه گوشی مواجه شود، اما این مسئله با چند روش ساده قابل حل می­باشد.در ادامه با ما همراه باشید تا به روش­
نوشتن یعنی تسلیم نشدن؛ تسلیم خستگی و بی‌ارادگی و بی‌انگیزگی و ناامیدی و نابلدی و سانسور و فشار و فقر و تنبلی و افسردگی نشدن.
حتی نوشتن بی‌مایه‌ترین متن‌ها هم اگر مدام و مداوم صورت بگیرد، قدرت فرسایندۀ قلم! را چندین برابر می‌کند.
نوشتن، بهترین ابزار اندازه‌گیری زندگی است.
ادامه مطلب
از آنجایی که چک کردن اینستاگرام برای خیلی از افراد تبدیل به یک عادت شده است ، تصور باز نشدن اینستاگرام در آیفون ، آن هم هنگامی که قصد چک کردن جدیدترین پست ها ، استوری ها و ... دوستان و فالوورهایتان را دارید ، چیز خوشایندی نیست.
از این رو ما برآن شدیم تا در این پست به بررسی باز نشدن اینستاگرام در آیفون بپردازیم تا شما با مطالعه این مقاله بتوانید در اسرع وقت و بدون معطلی پاسخ سوالات و راه حل های موجود را امتحان کرده و مشکل برنامه اینستاگرام خود ر
حتما می دانید زمانی پست ها و استوری های جدید برای شما نمایش داده می شود که در وهله اول دستگاه شما به اینترنت متصل باشد و دوم اینکه رفرش و به روز رسانی شود. بارها شده است که در هنگام کار با اینستاگرام ، متوجه شده ایم که یا برنامه رفرش نمی شود یا تصاویر و فیلم ها بعد از رفرش کردن لود نمی شوند.
یکی دیگر از دلایلی که باعث رفرش نشدن اینستاگرام ، لود نشدن عکس اینستاگرام یا احساس کندی در برنامه می شود قدیمی بودن نسخه برنامه است. پس با مراجعه به گوگل پلی
باردار نشدن در ماه اول چه علتی دارد؟ متخصصان
می‌گویند کسانی که به بیماری‌های التهابی ناحیه لگن دچار هستند یا برخی
دیگر از بیماری‌های مزمن حوزه زنان و زایمان مثل اندومتریوز آزارشان
می‌دهد، برای مادر شدن، باید ابتدا بیماری‌هایی که دچارش هستند را درمان
کنند.

بیشتر
زوج ها طی سه ماه بعد از اقدام باردار می شوند. البته این زمان به دلایلی
ممکن است کم یا زیاد شود بالا رفتن سن مادر، داشتن عادت های رفتاری و جسم
 
علت چاق نشدن افراد لاغر چیست؟
افراد لاغر چگونه چاق شوند؟ آیا چاق نشدن آن ها علت خاصی دارد؟ با مجله نمناک همراه شوید، تا در این خصوص تحقیقات
انجام شده را بررسی کنیم .چاق نشدن افراد لاغر چه دلایلی دارد
برخی از افراد لاغر که دوست دارند چاق شوند، به طور طبیعی لاغر هستند و چه خیلی غذا بخورند و چه کم، باز هم همچنان
لاغرند.این عده همیشه حسرت چاق شدن دارند . اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید پیشنهاد می کنیم با مطالعه این
مطلب درباره دلایل چاق
باردار نشدن در ماه اول چه علتی دارد؟ متخصصان
می‌گویند کسانی که به بیماری‌های التهابی ناحیه لگن دچار هستند یا برخی
دیگر از بیماری‌های مزمن حوزه زنان و زایمان مثل اندومتریوز آزارشان
می‌دهد، برای مادر شدن، باید ابتدا بیماری‌هایی که دچارش هستند را درمان
کنند.

بیشتر
زوج ها طی سه ماه بعد از اقدام باردار می شوند. البته این زمان به دلایلی
ممکن است کم یا زیاد شود بالا رفتن سن مادر، داشتن عادت های رفتاری و جسم
پره از نداشته هاش
پره از تجربه هایی که باید جلوشو میگرفت
اون پره از هم اتاقی ای که پیشنهاد میده 
پره از دوستی که پشتشو خالی کرده 
پره از دویدن و نرسیدن به ارامشی که مدتها دنبالش گشته
اون پر شده از حساسیت هایی که هربار سعی کرد بهش اهمیت نده بدتر شد 
دخترک پره از حس تنهایی تو جمع
پره از مسخره شدن
پره از درک نشدن فهمیده نشدن
اون یه بغض بزرگ داره خفش میکنه 
دخترک خستست از نقش بازی کردن 
گاهی دلش میخواد نقش قوی هارو بازی نکنه 
بی تفاوت از کنار گرگا
مشکلات پکیج دیواری خود را از جمله مشکل افت فشار آب پکیج ایران رادیاتور، هواگیری پکیج ایران رادیاتور، روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور، گرم نشدن پکیج ایران رادیاتور، سرویس کامل پکیج ایران رادیاتور، خطاهای رایج پکیج ایران رادیاتور، نشت آب در پکیج ایران رادیاتور، صداهای پکیج ایران رادیاتور مانند صدای پمپ آب پکیج ایران رادیاتور،که از مشکلات رایج تعمیر پکیج و شوفاژ دیواری می باشند ، در صورتی که امکان این وجود داشته باشد که کار تعمیرات پکیج و ر
شرکت تاسیسات یزد تهویه
خدمات ما در زمینه تعمیر پکیج
تعمیرکاران ما با همه‌ی برندهای موجود در بازار ازجمله ایران رادیاتور ، بوتان ، ایتالترم ، ایساتیس ،دئوترم ، وایلانت ،لورچ ،تاچی ، سونیه دوال، آلین هاف، هات کینگ و … آشنایی کافی دارند و شما در هنگام خرید و سرویس دهی ، با مشخص کردن برند پکیج خود، تعمیرکار متخصص آن برند از سوی ما برای انجام سرویس و خدمات رسانی در حدمت شما حاضر می‌شوند.
 عیب یابی علت روشن نشدن پکیج ایساتیس
 عیب یابی علت روشن ن
در این مقاله قصد داریم علت تایید نشدن تبلیغ گوگل را برایتان باز گو کنیم پس با ما همراه باشید…
علت تایید نشدن تبلیغ گوگل
شرکت گوگل یک شرکت بزرگ و متعهد به قوانین خاصی است.
زمانی که شما تبلیغات خود را به زبان غیر انگلیسی ایجاد میکنید ربات های مخلفی متن تبلیغات شما را به یک زبان واحد ترجمه کرده و با قوانین خود می سنجد.
این قوانین بند های مختلفی دارد. به طور مثال جعل اسناد در قوانین همه کشور ها جرم حساب میشود.
ممکن است شما در حوزه تکثیر کتب علمی م
اگر از ویندوز 8 استفاده می کنید شاید تا به حال با مشکل شات دان نشدن ویندوز 8 مواجه شده باشید. چنین ایرادی به دلیل  قابلیت Hybrid Shutdown اتفاق میفتد و شما می توانید به روش های مختلفی آن را برطرف کنید. برای این کار عبارت power را  در منوی استارت جستجو کرده و آن را باز کنید. سپس روی گزینه Choose what closing the lid does کلیک کنید و در پنجره نمایش داده شده گزینه Turn on fast startup (recommended) را غیرفعال کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و آشنایی با سایر روش های رفع مشکل خاموش
لپ تاپ شما بعد از آخرین باری که آن را خاموش کرده و دیگر از آن استفاده نکرده اید ، بدون بروز هیچ مشکلی الان با فشار دادن دکمه پاور هیچ عکس العملی نشان نمی دهد و روشن نمی شود ! در وهله اول کمی تعجب و بعد از آن احساس نگرانی به سراغ افرادی که با این مشکل مواجه شده اند می آید ، اما جای نگرانی نیست چون حتما قبل از شما کاربران زیادی با این مشکل مواجه شده اند ، اما آن را حل و فصل کرده اند. 
توصیه می کنیم ترس و نگرانی را رها کرده و مقاله امروز ما که در خصوص ب
اگر از جیمیل استفاده کرده باشید احتمالا با اپلیکیشن مربوط به این سرویس گوگل آشنایی دارید. این برنامه باید به طور کامل با ایمیل شما سینک شود به طوری که زمان دریافت پیام جدید سریعا برنامه بروزرسانی شده و شما را باخبر کند و یا اگر از طریق مرورگرتان به یک ایمیل پاسخ داده باشید در گوشی هم باید بتوانید در همان لحظه پاسخ را مشاهده کنید. اما در مواردی این امکان وجود دارد که کاربران با مشکل همگام سازی نشدن جیمیل روبرو شوند. برای رفع این مشکل شما می تو
تا حرف میزنی، میگن ناشکری نکن خدا قهرش میگیره
تا حرف نمیزنی، میگن چه مرگته چرا هیچی نمیگی
خسته شدم دیگه
ازین وضعیت نکبتی خسته شدم
از فشار و استرس و نگرانی خسته شدم
از غر شنیدن و بازخواست شدن خسته شدم دیگه
از فضولیای آشنا و غریب خسته شدم دیگه
از زندگی کردن اینجوری خسته شدم
از زور زدن واسه ایجاد تغییر و بجاش درجا زدن، خسته شدم
از تنهایی و بی کسی خسته شدم
از انگ چسبوندن این و اون خسته شدم
از فهمیده نشدن و درک نشدن خسته شدم
از گوشیم، از لپ تاپم، از
همانطور که می دانید جمله چین در حال بروزرسانی شدن است
یکی از مشکلات بزرگ ما اجرا نشدن این نرم افزار بر روی برخی از سیستم ها بوده که ظاهرا به دلیل وجود مشکل net framwork. است.
این مشکل در نسخه جدید که انشاالله تا  6 /  10 / 98 منتشر می شود حل شده و دیگر مشکلاتی از این قبیل نخواهد بود
در صورت رؤیت خطا در روند کاری نرم افزار از بخش گزارش خطا برای ما ارسال نمایید.
با تشکر امیر مهدی جبرئیلی
برنامه نویس جمله چین و سرگروه بلوط
گاهی هر چقدر هم که صدایت را بالا ببری هیچ کس حتی سرش را بر نمی گرداند تا بفهمد چه می گویی. هرچه قدر که به کلامت رنگ و لعاب می دهی، هرچه قدر استعاره و تشبیه و تمثیل می آوری فایده ای ندارد، صدایت شنیده نمی شود که نمی شود. آدمها را گاهاً با حرفهای روزانه و نطق های بی سر و ته بهتر می توان سر صحبت نشاند تا با حرف حساب. شاید به همین دلیل است که دور خاله زنک های فامیل و همسایه همیشه شلوغ تر است. گوش داده نشدن یک سمت قضیه است و گوش داده شدن و فهمیده نشدن سمت
چند وقتی است که برخی از کاربران اینستاگرام  با مشکل آپلود نشدن فیلم در اینستاگرام مواجه هستند.این مشکل زمانی که شما میخواهید فیلم یا پستی را در اینستاگرام آپلود کنید رخ میدهد.در ادامه با میبایل برای حل این مشکل چند روش معرفی میکنیم که با انجام دادن آنها به احتمال زیاد مشکلتان حل خواهد شد.
 ادامه مطلب
علت وصل نشدن کامپیوتر به اینترنت در ویندوز
علت وصل نشدن کامپیوتر به اینترنت در ویندوز ۷
ویندوز خود را نصب کرده اید و می خواهید به اینترنت وصل شوید اما این اتفاق نمی افتد! ویندوز ۷ شما به اینترنت وصل نمی شود و شما نمی دانید چرا؟ در این مطلب به تعدادی از دلایل بروز این مشکل می پردازیم.
یکی از دلایل اصلی وصل نشدن ویندوز ۷ به اینترنت آنتی ویروس شماست!
چرا کامپیوتر من به اینترنت وصل نمی شود؟
وصل نشدن ویندوز ۷ به اینترنت و یا سایر ویندوزها معمولا دل
علت گرم نشدن آب آبگرمکن ممکن است سوال بسیاری از کسانی  است که از آبگرمکن استفاده می کنند باشد. این مشکلات برای بهترین ابگرمکن ها هم ممکن است پیش بیاید .کافیست تا با دلایل این اتفاق اشنا شوید تا بتوانید قبل از رخ دادن حادثه آن را مهار کنید.
تعمیرات آبگرمکن ها معمولا ساده هستند و اغلب کاربران عیب یابی و تعمیر آبگرمکن های دیواری را امری ساده می پندارند که نیازی به پرداخت هزینه چندانی ندارد.
دلایل گرم نشدن آب آبگرمکن
اولین دلیلی که به واسطه آن آب
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که یخچال شما بصورت اتومات فعالیت نمیکند و بصورت یکسره کار میکند. در ادامه علت خاموش نشدن یخچال یا یکسره شدن آن را توضیح داده و راه حل های رفع این مشکل را بیان میکنیم که امیدواریم مشکل شما برطرف شود، چنانچه مشکل حل نشد اصلاً نگران نباشید شما میتوانید با مجموعه سرویس طلایی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.
ادامه مطلب
قطعاً باتری لپ‌تاپ یکی از مهم‌ترین اجزای آن است که در مواقعی که به برق دسترسی نداریم نیاز به آنرا بیشتر احساس می کنیم. پس باید طرز صحیح حفظ و نگهداری از باتری لپ‌تاپ را بدانیم. دلایل اصلی شارژ نشدن باتری لپ تاپ های مختلف عنوانیست که در این مطلب به بررسی آن می پردازیم.
وظیفه تمام باتری ها ذخیره سازی انرژی برق برای استفاده از آن در زمان آینده است. تغییرات شیمیایی در باتری باعث ذخیره و آزادسازی انرژی الکتریکی در آن می شود. البته مقداری از انرژ
تعمیرسرا ارائه دهنده خدمات تعمیر لوازم خانگی در تهران است. یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که برای استفاده‌کنندگان رخ می‌دهد، یکسره کار کردن یخچال فریجیدر می‌باشد. این یک مشکل بسیار مهم است که ممکن است برای هر یخچالی اتفاق بیافتد. یکسره کار کردن یخچال فریجیدر یا به‌عبارت‌دیگر اتومات نشدن این وسیله به این معنی است که مشکل اساسی در ساختار و قطعات این وسیله به وجود آمده است.
اتومات نشدن یخچال نتیجه سوختن قطعات اصلی و فرعی یخچال است. هر مشکلی در قط
کمپرسور قلب یک سیستم تبرید می باشد . روشن نشدن کمپرسور ممکن است به چند دلیل باشد. لطفا در صورتی که تخصص فنی ندارید به هیچ وجه خودتان اقدام به عیب یابی نکنید. خطر برق گرفتگی وجود دارد. ما این کار را به هیچ وجه توصیه نمی کنیم.
دریافت
 
ادامه مطلب
برای بیشتر خورد نشدن نفس های عمیق میکشید و تند تند صورتش رو پاک میکرد تا مبادا گریه هاش صدا دار بشه.لعنت به عادت های دیرینه.نزدیک کوچه با زنگ خوردن گوشیش و بیخیال نشدن اون شخص بی حوصله تماس رو وصل کرد و منتظر غر زدن های بی پایان 《دختره روی اعصاب》 بود اما وقتی جوابی جز سکوت دریافت نکرد با شک نگاهی به صفحه روشن موبایلش انداخت و ضربه محکمی به سرش زد.احمق! احمق!احمق! تو فقط یه احمقی.《بالاخره جواب دادی》بدون حرف فینی کشید و با آستین لباسش چشم هاش ر
کمپرسور قلب یک سیستم تبرید می باشد . روشن نشدن کمپرسور ممکن است به چند دلیل باشد. لطفا در صورتی که تخصص فنی ندارید به هیچ وجه خودتان اقدام به عیب یابی نکنید. خطر برق گرفتگی وجود دارد. ما این کار را به هیچ وجه توصیه نمی کنیم.
دریافت
جهت مطالعه ی ادامه ی مطلب فلش زرد رنگ را کلیک کنید>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ادامه مطلب
اگر در گوگل عبارت علت روشن نشدن کولر گازی ال‌ جی و راه‌ حل آن را سرچ کنید معمولا جوابی صحیح را نمی یابید. در ادامه مطالب همراه باشید تا چندین علت روشن نشدن کولر گازی ال جی و راه حل آن را بررسی کنیم.
 
روشن نشدن کولر گازی ال جی ممکن است دلایل بسیاری داشته باشد و مشتریان این شرکت را با نگرانی‌های فراوانی روبرو نماید که دچار دوگانگی شوند که آیا خرید آن‌ها اشتباه بوده و یا دلیل خاصی برای روشن نشدن کولر گازی ال جی آن‌ها وجود دارد؟
 
علت روشن نش
خدایامن هرچی که چشم میگردونم توی زندگی‌م...هرجا رد و اثری از موفقیت‌های ریز و درشت می‌بینم ...تو ذره ذره میدرخشی...گمان میکنم اگر اونجا ایستادم این تو بودی که یک جوری راهمو به سمتش کج کردی و آدمای خوب و حرفای خوب رو تو راهم قرار دادی و تهش دستمو به نشونه پیروزی بردی بالا...خلاصه که تو این لحظات آغشته‌ی "دیده هرجا باز میگردد دچار رحمت است" میشم و دلم میخواد برای همه‌اش تو رو شکر کنم...اما هرجای زندگیم که با شکست و سختی و نشدن و  ناامیدی همراهه من
علت روشن نشدن تلویزیونReviewed by علی بختیاری on Jul 9Rating: 5.0علت روشن نشدن تلویزیونعلت روشن نشدن تلویزیون,علت روشن نشدن تلویزیون قدیمی,علت روشن نشدن تلویزیون سونی,علت روشن نشدن تلویزیون led, سوالاتی است که در این نوشته پاسخ داده می شود
روشن نشدن تلویزیون یک ایراد کلی است که ممکن است در مدل های مختلف تلویزیون ، علل متفاوتی داشته باشد. در ادامه به بررسی علت روشن نشدن تلویزیون در مدل های مختلف می پردازیم :
 
 
علت روشن نشدن تلویزیون قدیمی
مراجعین بخش تع
در رابطه با مشکل باز نشدن سایت ها در مرورگر های گوشی چند روش را معرفی میکنیم که احتمال 90 درصد به حل مشکل شما کمک میکند.این مشکل زمانی که شما وارد مرورگر خود مثلا مرورگر کروم میشوید با اخطار "no internet" یا "you are offline"مواجه میشوید که مشکل چندان جدی ای نیست و به راحتی قابل حل شدن است.در ادامه به علت این اخطار و روش های حل آن میپردازیم با ما همراه باشید...
ادامه مطلب
با چشمان بازبا بدن‌های خشکشبیه به پروانه‌های قاب شده به دیوار خانه‌ی پیرزنی روس...
 
 
+ دوست عزیزی که یک ماه پیش آدرس ایمیلت رو گذاشتی؛ تو هم انگار مثل من خیلی دیر به دیر چکش می‌کنی. اگه اینجا رو می‌خونی  کاش یه جوابی بدی. واقعا نگرانتم.
خطاهای کد دار پکیج ایران رادیاتور موجب می شود که پکیج ایران رادیاتور منزل و یا محل کار شما نتواند به خوبی کار کند و با مشکلات عدیده ای مثل روشن نشدن پکیج، گرم نشدن آب پکیج، نشت آب از پکیج ایران رادیاتور و … مواجه شود.ضمن این که معمولا خطاهای رایجی مثل ارور e 81T ،e 91، و ارور 70 40 در پکیج ایران رادیاتور از جمله رایج ترین خطاهای پکیج ایران رادیاتور محسوب می شوند، نمایندگی یزد تهویه ، بهترین متخصصین و تکنسین های فنی را برای برطرف کردن خطاهای کددار پ
روشن نشدن و غیر فعال شدن Samsung Galaxy S10 شما می تواند بر
اثر 2 دلیل عمده، آسیب نرم افزاری و آسیب سخت افزاری باشد. اگر مشکل بر
اثر آسیب سخت افزاری باشد شما باید برای تعمیر آن و یا تعویض قطعه اقدام
کنید.
و اگر مشکل گوشی شما بر اثر اختلالات و ایرادات
نرم افزار پیش آمده باشد، می توانید با مطالعه مطالب ارائه شده در این
مقاله این مشکل را برطرف نمایید.
بیشتر بخوانید : مشکلات گوشی Samsung Galaxy S10 و راه حل آنها

ادامه مطلب
احراز نشدن صلاحیت ۷۶ داوطلب مازندرانیدبیر ستاد انتخابات مازندران::small_blue_diamond:شمار #داوطلبان ثبت کننده در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ۴۱۸ نفر بود که #صلاحیت ۷۶ داوطلب از سوی هیئت های اجرایی حوزه های انتخابیه استان احراز نشد.:small_blue_diamond:از مجموع افرادی که صلاحیتشان احراز نشده است دو نفر زن هستند و ۴۶ داوطلب نیز تاکنون #انصراف دادند.
چیت شهر قدیمی زولا

این چیت مخصوص شهر قدیمی است و امکان بن شدن اکانت شما با استفاده ازاین چیت 0% است سایت ما ضمانت بن نشدن اکانت شما توسط این چیت را میدهد.
نمونه کاربرد های چیت شهر قدیمی زولا:
1-مشاهده ی افراد پشت در شهر قدیمی و افراد برخی قسمت های دیگر
2-امکان تیر اندازی به پشت در های شهر قدیمی  و برخی قسمت های دیگر 
3-کارایی زیاد در وار و برد حتمی شما در وار های شهر قدیمی.
4-انتی بن 
5-شناسایی نشدن توسط انتی چیت ها
6- داشتن ضمانت و تضمین بن نشدن اکان
بسم الله الرحمن الرحیم
الان یکی از حسرت های زندگیم که به شدت به خاطرش دارم رنج میکشم مادر نشدن هست...
غریزه ی مادری به شدت در وجودم داره طغیان میکنه و راهی برای ارضاش نیست
مخصوصا اینکه در محل کارم روزانه هی بچه میبینمو دلم میره...هی قربون صدقه شون میرمو دلم میره
همیشه فکر میکردم اگر اراده خدا بر مادر نشدن من باشه خواهم مرد
حالا ان شاالله منم مادر میشم بلاخره یه روز...
ولی اگر خدا نخواد و نشه میدونم که نخواهم مرد 
خیالتون راحت هیچ کدوممون نمیمیری
حدود پنج سال قبل، محسن پیشنهاد کتاب "هنر فکر کردن" از ارنست دیمنه را داد که به دلیل چاپ نشدن درنهایت از مرکز بخش در خیابان انقلاب تهران خریداری کردم. هفته پیش نیز محمد توصیه به خواندن "هنر شفاف اندیشیدن" از رولف دوبلی کرد. این کتاب چاپ شصت و سوم را هم رد کرده و توسط عادل فردوسی پور و دو تن دیگر ترجمه شده است. دوبلی به طرزی هنرمندانه 99 خطای اندیشیدن را در 99 فصل لیست کرده است. حتی برای کسانی که مشغله زیادی دارند خواندن یک فصل هرشب بیش از 10 دقیقه وقت
ترشحات واژنی زنان نشانه چیست ترشحات واژنی دغدغه شما نیست و این چیز خوبی است و در نهایت، این مسئله ای نیست که دوست داشته باشید به آن فکر کنید.

ترشحات واژنی دغدغه شما نیست و این چیز خوبی است و در نهایت، این مسئله ای نیست که دوست داشته باشید به آن فکر کنید.
ادامه مطلب
و انسان هایی که حاضرند زجر بکشی ولی ظاهرت مطابق میل‌آن ها باشد....
+ کاش میتونستم بهت بگم که یکم خودمو ببین.
بگم که چقدر دوست داشتم پیشت خودم می بودم....
بگم چقدر روحم خسته و آزرده ست از تنهایی... از پذیرفته نشدن.... از تحقیر شدن های مدام....
دین و ظاهر یک جور
سیاست یک جور
تنها ماندن از جانب دوستان جور دیگر!
و مشکلات بحث ازدای که شده.... و عدم صحبت باهات توی این زمینه توسط فرد مورد نظر...
بگذریم
فقط
دلم
شکسته 
و 
خسته است.
 
روحی رنجور
خیره به دور دست ها
سا
خوابم نمیبره. از ساعت ۹-۱۰ هم رو تختم. اعصابم خورده و نمیدونم دلیلش چیه. بیقرارم هستمو باز نمیدونم چرا. همش فکرای مزخرف میاد تو ذهنم. صورتمو رو بالش فشار میدم شاید از ذهنم برن. دلم میخواد بمیرم. چرا زندم. چرا عرضه مرردنم ندارم. یه حفره انگار تو درونم که مثل ساعت شنی همینجوری خالی میشه. نمیدونم چیه. چرا خلاص نمیشم از دستش. من که همش خونم به کسیم کاری ندارم چرا اینجوریم. دلم میخواد بمیرم اما نمیدونم چرا. فقط احساس میکنم بودنم به نفع هیچکس نیست چیزی
آب داخل باک مشکلیه که هرکسی باهاش روبرو خواهد شد . آب از راههای مختلف وارد باک بنزین میشه مثلا موقع بارندگی یا شستشو بدلیل درست بسته نشدن درب باک یا آب مخلوط با سوخت دریافتی موقع سوختگیری در جایگاهها ، و مقدار کمی هم حاصل از میعان رطوبت هوای ورودی به باک در هوای سرد !نشونه وجود آب در باک بد کار کردن و لرزش شدید موتور و گاز نخوردن صحیح موتور حین حرکت در جاده است و اگه میزان آب زیاد باشه روشن نشدن خودرو موقع استارت زدن . آب داخل باک نخست به پمپ بنز
چگونه برد مایکروفر را تعویض کنیم؟
ماکروفر یا مایکروفر یکی از وسایلی است که به علت کارایی بالایی که دارد این روز ها به عنوان یکی از لوازم خانگی ضروری به حساب می آید. ماکروفر وستینگهاوس وسیله ای تکنولوژیک است که ساختار پیچیده ای دارد. برد ماکروفر وستینگهاوس نقش فرماندهی به تمام اجزای ماکروفر را دارد . خرابی در برد میتواند کل عملکرد ماکروفر را مختل کند . تشخیص خرابی و تعویض و یا تعمیر برد ماکروفر وستینگهاوس نیازمند یک تکنسین آشنا به محصولات
تصویرهای سیاه و تاریکی که در مغزَت می لولن..کله ات که از حجم هر خبر و اتفاق بدی هشدار انفجار می دهد،تاریکی هایی که در خودت خفه می کنی..و دنیایِ متفاوتت...انقدر متفاوت که از ترس درک نشدن و طرد شدن به زبان نمی آوری هیچ کدام از ابعادش را !!و مغزی که تک تک سلول هایش در آهنگ های متال حل می شود..
ترشحات واژنی زنان نشانه چیست ترشحات واژنی دغدغه شما نیست و این چیز خوبی است و در نهایت، این مسئله ای نیست که دوست داشته باشید به آن فکر کنید.

ترشحات واژنی دغدغه شما نیست و این چیز خوبی است و در نهایت، این مسئله ای نیست که دوست داشته باشید به آن فکر کنید.
ادامه مطلب
مسائل مربوط به اتصال اینترنت از جمله رایج ترین مشکلات گوشی
های هوشمند بوده است. کاربران گوشی سامسونگ Galaxy A7 2017 از اینکه نمی
توانند به اینترنت متصل شوند شکایت دارند. این مشکل برای کاربران این گوشی
بسیار آزار دهنده است. دلایل قطعی برای این مشکل مطرح نشده است.
برخی
از کاربران گزارش کرده اند که بعد از به روزرسانی چند برنامه ساده در گوشی
با مشکل متصل نشدن به اینترنت مواجه شده اند. برای حل این مسئله ابتدا
باید دلیل مشکل را پیدا کنیم. دانستن این ک
علت های مست نشدن سهره                                                                                                     

✍١)گم کردن فصل که علت آن سرد وگرم کردن جای سهره میباشد بطور مثال شما سهره را خارج از خانه نگهداری میکنید و حیوان به سرمای بیرون عادت کرده ولی چند روز سهره را به داخل خانه آورده و پرنده باگرم بودن خانه رو به مستی میرود ولی مجدد بعد از چند روزسهره را به بیرون انتقال میدهید و بلعکس که اصلا برای سهره خوب نیست
✍٢)لک رفتن نادرست و عدم تغذیه من
سیستم نگهدارنده اتوماتیک (Auto Hold) در شرایط زیر عمل نخواهد کرد
1-بسته نشدن کبربند ایمنی راننده و باز بودن درب راننده
2-باز بودن درب موتور
3- باز بودن درب پشتی
4-قرار داشتن اهرم تعویض دنده در موقعیت پارک
5-درگیری ترمز پارک الکتریکی
رله استارت برای رساندن برق از باتری به آهنربای استارت به کار می رود. اگر این رله فعال شود، استارت شروع به چرخیدن کرده و موتور روشن می شود.
علائم خرابی این قطعه:
روشن نشدن خودرو
واضح ترین علامت خرابی رله، روشن نشدن خودرو پس از استارت زدن است.
اگر دکمه استارت را فشار دهید یا کلید سوئیچ را بچرخانید و خودرو روشن نشود، ممکن است اشکال از رله ی استارت باشد.
این مشکل به یک ایراد در مدار الکتریکی بر می گردد و به تعداد دفعاتی که استارت می زنید، ارتباطی ن
آیـت الله بـهـجـت:از ما، عمل چندانی نخواسته اند!مهم تر از عمل کردن، "عمل نکردن" است!تقوا یعنی "عمل گناه را مرتکب نشدن!همه میپرسند چه کار کنیم؟من میگویم: بگویید چه کار نکنیم؟ پاسخ اینست:گــنـــ ـــاه نــــکــنــیــد.شاه کلید اصلی رابطه با خدا " گــنــاه نــکــردن " است#قاصدک
به نام "او"
گاهی تداوم حرف‌های تلخ آزارم می‌دهد،این نشدن‌ها، نمی‌شودها، نتوانستن‌ها...گاهی خودم یادم می‌آید،تداومی کهنه از تلخی...گاهی می‌گویم باید در دستان باد رها می‌شد!گاهی میگویم ای کاش صبر!گاهی می‌گویم... آه...چقدر حرف می‌زنم در این تداوم تلخ....
"مسافر"
یه بار یه جمله قشنگ شنیدم از یکی:
وقتی بارون میباره،
همه پرنده ها دنبال یه سرپناهن؛
ولی عقاب برای خیس نشدن بالا تر از ابر ها پرواز میکنه...
پس شاید،

این دیدگاه آدماس که تفاوت هارو خلق میکنه.
شاید برای موفق شدن باید دیدگاهتونو تغیر بدین*
تصور کنید افرادی را که مداوم با لپ تاپ سر و کار دارند و برای انجام پروژه ها ، تحقیقات ، انجام خرید های آنلاین و بررسی محصولات تازه به بازار آمده ، انجام کارهای مالی و سرکشی به حساب های بانکی و ... استفاده می کنند. اگر شما بعد از آخرین باری که لپ تاپ تان را مورد استفاده قرار داده اید ، متوجه شوید که دیگر روشن نمی شود ، اولین سوالی که در ذهن شما نقش می بندد این است که چرا لپ تاپ روشن نمی شود ؟ ممکن است به سراغ آداپتور و پریز برق بروید تا از سالم بودن و
واتساپ یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسان در دنیا است که بیش از 10 درصد جمعیت جهان به طور فعال هر ماه مشغول استفاده و ارسال و دریافت پیام از طریق واتساپ هستند ، این برنامه نیز مانند سایر اپلیکیشن ها نیاز به نصب ، آپدیت و ... دارد ، امروز میخواهیم در مورد مشکلاتی که هنگام نصب واتساپ ممکن است برای کاربران پیش بیاید صحبت کنیم.
کاربران گاهی اوقات ، بعد از ریست فکتوری و هنگام نصب دوباره آن دچار مشکل می شوند ، بعضی از مواقع موفق به دریافت کد فعال س
یکی از مشکلاتی که در اینستاگرام وجود دارد، عدم فالو شدن اکانت‌های مختلف است. برای مثال شما وارد پروفایلی شده‌اید و روی گزینه‌ی Follow لمس می‌کنید. این گزینه به حالت Following تغییر می‌یابد و عملیات فالو با موفقیت به پایان می‌رسد اما در عرض یک ثانیه، همه چیز به حالت قبل باز می‌شود. این موضوع دو دلیل متفاوت می‌تواند داشته باشد.
اگر این اتفاق تنها برای برخی از اکانت‌ها می‌افتد، به احتمال زیاد شما توسط آن اشخاص بلاک شده‌اید. در این حالت با وجود آ
پرومتئوس که آتیش رو از خدایان دزدید و به انسان هدیه(!) داد، زئوس (خدای خدایان) فهمید و عصبانی شد. برای مجازات قرار شد که پرومتئه به کوه قاف بسته بشه و هر روز صبح با طلوع آفتاب یک عقاب غول پیکر (خدای انتقام - تایفون) بیاد و زنده زنده جگرِ پرومتئه رو بخوره. از اون جایی که پرومتئه خدا بوده، نمی‌مُرده، تا فردا صبح جگرش ترمیم می‌شده و دوباره توسط تایفون خورده می‌شده.مجازات اصلی پرومتئه فقط درد بی اندازه از خورده شدن جگرش نبود، بلکه آگاهی از  تموم نش
روشن نشدن لپ تاپ لنوو یکی از مشکلات رایجی است که تنها محدود و منحصر به برند لنوو نیست، اما امروز می خواهیم این مشکل را به کمک تکنسین ها و تعمیرکاران واحد تعمیرات لپ تاپ لنوو در نمایندگی لنوو مورد بررسی قرار دهیم. طبیعی است که وقتی با چنین مشکلی روبه رو می شویم، افکار مختلفی به ذهنمان خطور می کند. افکاری که عمدتا موجب پریشانی و اضطراب می شود. می ترسیم که اتفاق ناگواری به صورت ناخودآگاه روی داده باشد و در نتیجه آن لپ تاپ ما روشن نمی شود. وقتی تما
ــ با من ازدواج کن.
+ «احیاء علوم‌الدین» غزالی رو خونده‌ی؟
ــ معلومه.
+ اگه تو خونه سوسمار باشه مشکلی داری؟
ــ آدم سوسماربازی نکنه دیگه چه تفریحی؟
+ دومیلیون رکعت نماز قضا دارم؛ می‌خونی به جام؟
ــ برم وضو بگیرم.
+ زبان مالایی بلدی؟
ــ کامل مسلط نیستم.
+ ببخشید، مالایی برام مهمه.
 
ـ از توییتر بهرنگ رجبی
حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به اجرا نشدن کامل «قانون تسهیل ازدواج جوانان»،
گفت: بخشی از این قانون مربوط به ارائه تسهیلات بانکی به جوانان است که در
گذشته رقم این تسهیلات ۱۰ الی ۱۵ میلیون بود اما در بودجه سال ۹۸ به ۳۰
میلیون تومان رسید.

وی بیان داشت: دستورالعمل برای تسهیلات ۳۰ میلیونی از
روز گذشته توسط بانک مرکزی ابلاغ شده است که جوانان می‌توانند از این
تسهیلات استفاده کنند البته باید
 
 
From a time you become untalktive with some people because you feel they don't understand you the way they should , and it's too painful ! The pain of not being understood.‏از یه جایی به بعدبا خیلی از آدما کم حرف میشی،چون احساس می‌کنی، اونجور که بایدنمی‌فهمنت، و این خیلی دردناکه! دردِ فهمیده نشدن :))
 
مریم کریمی 
اسفند 1398
سلام
به همه داداش ها و آبجی های گلم، اونایی که رنج تنهایی و مجردی رو خوب میشناسن، اون ازدواجی ها که حاضر نشدن برن تو رابطه های نادرست...، اون ها که پاکدامنی براشون ارزش بوده همیشه ولی حالا شاید یه خورده خسته شدن، شاید هم یه قدری سرخورده از شرایطی که توش هستن و یه سوال بزرگ که همیشه باهاشونه: 
خدایا چرا؟، پس چرا درست نمیشه؟، پس چرا نمی‌بینی ما رو؟، دیگه چه شکلی بخوایم ازت ... ؟
خب منم یکی از شماها هستم و این سوال منم بوده و هست. خب می‌دونم که گاهی
اینستاگرام شبکه اجتماعی محبوب و پر طرفدار هم میتواند مانند سایر نرم افزارها در مواقعی دچار مشکل بشود ، در مقالات مختلفی به مشکل های این نرم افزار و روش های رفع آن پرداخته ایم. حال یکی از مشکلاتی که کاربران مختلف مطرح کرده اند این است که علت دیده نشدن پست ها در اینستاگرام چیست ؟ چرا پست های ما مثل قبل بارگذاری نمی شود ؟ چه راهی برای حل مشکل عدم نمایش پست های جدید اینستاگرام چیست؟
دلایل نشان ندادن پست های جدید در اینستاگرام
گذاشتن پست در اینست
خیلی داره تبعیض میشه ها
نمونش حضور نداشتن استقلال پرسپولیس در فیفا 19 و حضور تیمای رده آخری مثل بارسا و رئال
و یا نبودن ایران در گروه 8 ببر اقتصادی دنیا 
و یا فروخته نشدن پراید و تیبا و پژو 405 مونتاژ ایران در بازار آمریکا
چیکار کنیم با این تبعیضا؟
به کجا داریم میریم ما؟
روشن نشدن نشدن آیپد یکی از مشکلاتی است که کاربران برای شناسایی دلایل و برطرف کردن آن با ما تماس می گیرند. با توجه به قیمت بالای تبلت اپل ، بدیهی است که روشن نشدن آن به صورت ناگهانی، موجب نگرانی کاربران شود. در این مطلب ما دلایل روشن نشدن تبلت اپل را مورد بررسی قرار می دهیم تا آنها را به خوبی بشناسید. چیزی که اهمیت بیشتری دارد، رفع مشکل روشن نشدن آیپد اپل است. خوشبختانه این مشکل راه حل های زیادی دارد و می توان به راحتی آن را برطرف کرد.
اگر جزء کا
بله، مسئله دقیقا همین ست. پریود شدن یه درده، پریود نشدن هم یه درد دیگه ست!
شایدم چون کلی روز پشت سر هم روزه گرفتم بدنم قاطی کرده و داره تلافی می‌کنه.
اون روزایی که توو عربستان از درد می‌پیچیدم به خودم و گریه می‌کردم و کلی هم ناراحت بودم، واقعا فکر نمی‌کردم یه روز اینجوری بدبختانه منتظرش بشینم و هی دعا کنم دردش شروع بشه!
 
مشکلات نرم افزاری گوشی

معمولا مشکل تعمیرات موبایل شامل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری می‌شود؛ بعضی از مشکلات نرم افزاری ممکن است به سادگی رفع شوند اما در بعضی موارد فقط باید کار را به متخصصین تعمیرات موبایل بسپارید؛ مثلا گاهی ممکن است با یک ریست کردن، مشکلات نرم افزاری گوشی شما حل شود اما بعضی‌وقت‌ها هم مشکلات نرم افزاری پیچیده هستند و باید توسط متخصصین این کار تعمیر شوند. در ادامه مشکلات نرم افزاری گوشی‌های اندروید و iOS را بررسی کرده و
 
 
 
انبه خشک
 
پس از شستشو و پوست گیری به وسیله اسلایسر برش خورده و در داخل دستگاه خشک کن،خشک میگردد.به دلیل یافت نشدن انبه ایرانی گروه ما مجبور به تهیه انبه پاکستانی شده است که امیدواریم به دلیل وجود آب و هوای مشابه پاکستان در کشور خودمان این محصول توسط کشاورزان عزیز تولید شود.انبه خشک به دلیل خواص فراوان دارای قیمت بالایی در بین چیپس میوه ها دارد ولی گروه ما به دلیل حمایت از مصرف کننده با قیمت مناسبتری این محصول را در این سایت عرضه میکند.
تفاوت فروش و حق العمل کاری در چیست؟
* در فروش مالکیت کالا منتقل می شود اما در حق العمل کاری مالکیت منتقل نمی شود.
* فروشنده با فروش کالا سود به دست می آورد، اما حق العمل کار جهت فروش کالای امانی حق العمل دریافت می کند.
* در فروش، ریسک کالا متوجه خریدار است در حالی که در حق العمل کاری به عهده آمر می باشد.
* در فروش کلیه هزینه های خرید به عهده خریدار است اما در حق العمل کاری تا زمان فروش بر عهده آمر است.
---------------------------------------------------------------------------------------
درست نشدن وضع 6 ماه گذشته فارغ از بی عرضگی یا خیانت مسئولین و یا جنگ هیبریدی علیه ایران و یا هر سناریو دیگر می تواند موجب جنگ جهانی سوم که با نابودی کامل اسرائیل شروع می شود باشد.
هر سناریو که مورد برسی قرار گرفته جه از اقتصاد و یا حمله عربستان و ... ثابت بودن جواب است که تمام پاسخ با تمام توان متوجه اورشلیم است.
 
 
 
ابنه خشک
 
پس از شستشو و پوست گیری به وسیله اسلایسر برش خورده و در داخل دستگاه خشک کن،خشک میگردد.به دلیل یافت نشدن انبه ایرانی گروه ما مجبور به تهیه انبه پاکستانی شده است که امیدواریم به دلیل وجود آب و هوای مشابه پاکستان در کشور خودمان این محصول توسط کشاورزان عزیز تولید شود.انبه خشک به دلیل خواص فراوان دارای قیمت بالایی در بین چیپس میوه ها دارد ولی گروه ما به دلیل حمایت از مصرف کننده با قیمت مناسبتری این محصول را در این سایت عرضه میکند.
روش درمان انزال زودرس , قرص جهت درمان زود انزالی
درمان مشکلات نعوظ و شق نشدن آلت مردان سفت شدن الت مردان حل مشکا نعوذ درمان مشکل نعوظ درمان شلی آلت خرید قرص سیالیس اصل در مورد خمیدگی به طرفین علت عدم پر شدن سینوسهای غاری شکل آلت تناسلی سیالیس رابطه جنسی طولانی راست کننده راه درمان افتادگی آلت شلی کمر و آلت راه درمان افتادگی آلت مردان ،شلی آلت راه های سفت کردن کمر مردان راه درمان راست نشدن کامل الت راه درمان زود انزالی راههای جلو گیری ا
ماهی زخمی پاشوره ی حوض 
کیو خواب دادی که دریایی شدی ... !
 
× این دو سه هفته ای میخوام به خودم کمتر سخت بگیرم تا بگذره. بعد بفهمم تکلیف پاییزم چی میشه. بعد تصمیمات لازم و کارهای لازم رو انجام بدم
 
× پذیرفتن مسئولیت زیستن خود به تنهایی؟ دشوار است و ممکن است و لذت بخش می شود 
 
× نوشتن زمان رو کند تر می کنه اما مایلم به نوشتن 
کند شدن یا نشدن هم خیلی مهم نیست 
در هر صورت می گذره
نام مانهوا : Mr Luژانر: #عاشقانه ، #کمدیوضعیت: #در_حال_انتشارخلاصه: دختری که مجبوره بخاطر ورشکست نشدن شرکت پدرش خودش رو جای برادر دوقلوی گمدش جا بزنه و سعی کنه با رئیس یکی از بزرگترین شرکت ها رابطه دوستی برقرار کنه...

ادامه مطلب
 
نام مانهوا : Mr Luژانر: #عاشقانه ، #کمدیوضعیت: #در_حال_انتشارخلاصه: دختری که مجبوره بخاطر ورشکست نشدن شرکت پدرش خودش رو جای برادر دوقلوی گمدش جا بزنه و سعی کنه با رئیس یکی از بزرگترین شرکت ها رابطه دوستی برقرار کنه...
 
ادامه مطلب
هر چی بگم از حس و حالم فقط ناشکری و بعد از خوب شدنم به یقین "پشیمونیه". با این اوصاف باید بگم از قشنگیای این روزا "درک نشدن" ِ که با تمام جونم حسش دارم می‌کنم. از عکس‌العمل‌های فانتزیم توی این شرایط وایستادن و با همه توان جیغ کشیدنِ که متاسفانه شخصیت و عرف و هنجار اجازه همچین کاری بهم نمیده؛ به جاش شاید لبخندم داره محو میشه...
نصب نشدن برنامه در اندروید یکی از مشکلاتی که کاربران گوشی های هوشمند زیاد با آن مواجه می شوند. چنین ایرادی معمولا به دلایلی مانند خالی نبودن حافظه ، دانلود از منابع نا مشخص ، وجود اشکال در کارت حافظه ، روت نبودن گوشی و ... به وجود می آید. برای رفع این مشکل پیشنهاد می کنیم ابتدا فضای خالی حافظه گوشی را بررسی کنید و در صورت پر بودن برنامه هایی که از آنها استفاده نمی کنید را حذف نمایید. اگر با این کار مشکل برطرف نشد در ادامه باید اجازه دانلود از منا
نشستم دارم سعی می‌کنم یه مطلب برای یربوکمون بنویسم. این چهارمیشه و فکر می‌کردم اصلا خوب نشدن چیزایی که تحویل دادم ولی خوشبختانه بچه‌ها خوششون اومد. فکر می‌کنم کاش زودتر قصد می‌کردم برای همکاری با این گروه. 
باید مصاحبه‌ای رو که با ک. انجام دادم مکتوب کنم. بعد به ن. پی‍ام بدم و بپرسم می‌شه باهاش مصاحبه کنم یا نه. و اگه گفت آره باید تلفنی باهاش صحبت کنم و این سخته برام! ولی همین که سوال‌ها مشخصه و مکالمه دست من نیست خیلی خوبه. :))
گریم تئاتریا
واشر سرسیلندر واشری است بین بدنه‌ موتور و سر سیلندر که فضای سر بسته بخش احتراق را آب‌بندی می کند. ⁣⁣این واشر به دلایل زیر دچار سوختگی می‌شود
⁣⁣⁣کم بودن آب رادیاتور
⁣گرفتگی مجراهای گذر آب در موتور
⁣وجود نقص فنی در فن و خنک نشدن رادیاتور
⁣ایراد در ترموستات
⁣نقص فنی واتر پمپ که باعث عدم چرخش آب در موتور می‌شود
⁣ فشار بیش از اندازه بر موتور در سیستم‌های خنک‌کاری ضعیف نیز می‌تواند باعث این امر شود
قناری های دشتمون، اومدن
امروز که همراه برادرام، برای سمپاشی مزارع رفتن منم رفتم، دیدمشون
پروانه ها هم...
درختا هنوز سر سبز نشدن
اما دشت چرا...حتی روی کوه ها هم میشه طراوت بهار رو به وضوح دید
هرچند پشت این کوه ها، قله های کوه های بزرگتر عقبی، پوشیده از برف هستن و آدم تو یه منظره واحد میتونه دو تا فصل زمستون و بهارو با هم ببینه
میخواستم از یه آشیانه پرنده روی درخت براتون عکس بذارم، که چون درخت مال همسایه بود واجازه نگرفته بودم، عکس ننداختم
تعمیر پکیج در کرج بصورت تخصصی و شبانه روزی : پکیج دیواری یا زمینی علاوه بر تامین آب گرم مصرفی وظیفه گرمایشی در منزل و محیط را نیز بر عهده دارد و در نتیجه در صورت معیوب شدن ، رفع عیب آن یک نیاز ضروری است. برای تعمیرات پکیج در کرج کافی است با ما در تماس باشید.
 
پکیج چیست؟
پکیج گرمایشی وسیله ای است که آب گرم مورد نیاز برای تامین گرمایش محیط را تامین میکند. همچنین تامین آب گرم لازم برای استحمام و شستشو را نیز بر عهده دارد. پکیج ها این کار را به وسیله
سلام
من یه دختر 23 ساله ام. در پست های اخیر وبلاگ راجع به ازدواج و عدم تمایل اکثر جوانان به اون شاهد جملاتی از قبیل؛
با تنهایی کنار اومدم، اگر نیاز جنسیم بطور روتین رفع بشه ازدواج نمیکنم و ... بودم. خواستم به عنوان عضو کوچکی از خانواده برتر تجربه شخصیم رو درباره تغییر نظرم راجع به ازدواج بگم. 
من در مدارس خاص تحصیل کردم و همه ش سرم تو درس و کتاب بود و دوستام هم دخترهای درسخون بودن. هیچ وقت دختر ازدواجی نبودم. ازدواج رو یک عامل محدود کننده میدونستم
 
دنبال کنندگان گرامی ، برای ضایع نشدن ، و دنبال متقابل ، یا عدم ثبت آدرس نزنید!!! 
و یا اگر میزنید! حداقل کامنتی بگذارید! 
ولله که نمی توان شما را دنبال کرد! چون هیچ راهی باز نیست. 
امکان اضافه شدن میسر نیست. خودتان میدانید دیگر چه به توضیح و طول و تفسیر!! 
 
ولله راهی باز نیست. 
ملت ایران در یک بخش دیگری هم درخشید و آن متانت و سراسیمه نشدن بود. وقتی چنین حادثه ای پیش می آید نگرانی هایی برای مصارف زندگی پیش می آید/ در کشورهای دیگر خالی کردن فروشگاه ها و پرکردن انبار منازل بود. در کشور ما مطلقاً این معنا دیده نشد و مردم صبر و حوصله به خرج دادند/ ضمناً در این دوران خانه نشینی نقش خانواده هم مشخص شد. در کشورهایی که خانواده پایه درستی ندارد، این خانه نشینی ها به این شکل اتفاق نمی افتد.
ری ری امروز رفت برا مامانش کادو بگیره، منم امروز رفتم برا مامانم گل خریدم و عاشق گلفروشی شدم، صبا هم رفت سر خاک مامانش... ۱۶ اسفند میشه یک سال. و جواب من برای همه «صبا چرا نیومد کلاس؟» ها افتادن دفتر کتابام رو زمین بود و خم شدن برای برداشتنشون و دیگه هیچوقت پا نشدن.
+ به چوب شور پیشنهاد ازدباج بدم یا زوده؟
+ خرس و شکلات بخوره فرق سرتون که پدر مارو در آوردین :)))
+ مچ دستم تا فردا وقت داره خوب شه، در غیر اینصورت میرم خونه بابام.
مانند بسیاری از وسایل کولر گازی اجنرال هم دچار مشکل و عیب می شود. مثلا ممکن است یک دفعه روشن نشود. در این مقاله سعی کرده ایم به بررسی 12 علت روشن نشدن کولر گازی جنرال بپردازیم. پس با ما همراه باشید.
بررسی 12 علت روشن نشدن کولر گازی جنرال
1- وجود اتصالات برقی در کولر گازی
اتصالات برقی همیشه شایع ترین مشکل و علت روشن نشدن کولر گازی جنرال است. تشخیص و رفع این مشکل بسیار اهمیت دارد. اگر کولر خاموش و روشن می شود، حتما اتصالات خانه را چک کنید تا از صحی
مایکروفر یکی از لوازم خانگی با کارکرد عالی در زمینه پخت و پز غذا می‌باشد. مایکروفر با وجود ظاهر ساده و کوچک خود به نسبت سایر لوازم خانگی، ساختار نسبتا پیچیده‌ای دارد و تعمیر مایکروفر به دست افراد غیر حرفه‌ای باعث بدتر شدن خرابی دستگاهتان می‌شود که باعث می شود هزینه چند برابر برای تعمیر و شاید خرید دوباره مایکروفر و یا سولاردم شوید. بنابراین بهتر است تعمیرات مایکروفر و سولاردم خود را به تیم متخصص و حرفه‌ای مجموعه سرویس طلایی بسپارید.
غمگینم... شبیه کسی که تنها مانده میان نارفیقان...
قصد رفتن دارم اما...خستگی امانم را بریده...
خسته ام... شبیه کوله بری که بعد از دوهفته هنوز به مقصد نرسیده... 
اما نه... روحم خسته است...
خسته از نامردی ها... از دوست داشته نشدن ها...
خسته از حامی بودن های بی حامی...
خسته از این روزگار...
برخلاف طبیعت، سردم از این روزها...
دلسردم از همه...
ناامیدی هم انگار مسری شده این روزها...
نه. نباید. نباید حتی از شعاع پانصد متری اش بگذری. نباید یک لحظه، فقط یک لحظه احتمال برود که تو را دیده است. اصلش تو را برای دیده نشدن آفریده اند. ببیندت که چه بشود. که اوقاتش تلخ شود؟ که راهش را کج کند؟ که احساس نا امنی کند؟ که کلا اتفاقی نیفتد؟
راستی نکند واقعا کلا اتفاقی نیفتد. هیچ وقت هیچ اتفاق خاصی نیفتد. تا انتهای نامعلومش همین طور پیش برود.
سلام به همگی
بنده رویای پزشکی دارم و این جوری هم هست که تمام رویاها و آرزوهای بعدیم هم در صورتی بر آورده میشن که من بتونم اول به پزشکی برسم، که بنا به اشتباهاتی نتونستم امسال یعنی کنکور 98 قبول بشم و میخوام برای 99 بخونم، فقط میخواستم یه ذره روحیه بگیرم، چون الان بخاطر از دست دادن یه سال از زندگیم ناراحتم و مقداری افسرده شدم، اگه میشه مثال هایی در مورد کسانی که مثل من شدن بزنید. واقعا حالم خوب نیست و انگار زندگیم تموم شده و با قبول نشدن به آخرش ر
تکرر ادرار در ابتدا و انتها بارداری امری طبیعی است
برای مبتلا نشدن به عفونت زنانه
اگر ترشح روی لباس دیدید حتما لباس را تعویض کنید 
حتما از لباس زیر نخی استفاده بفرمایید 
تاخیر در رفتن به دسشویی و حبس ادرار خود باعث عفونت است 
زدودن موهای زائد توصیه میشود
قبل رابطه حتما زوجین حمام کنند 
چرا که عفونت یکی از زمینهای سقط جنین است
سلبریتی های عزیزاونایی که از شهادت سردار خوشحالناونایی که از سپاه بدشون میاداونایی که هر چی چاپیدن هنوز سیر نشدنلیبرال هابعضی از دولتی های بی عرضهو همه کسایی که منتظر فرصت بودنالان وقتشه. سپاه یه زخم کوچیک برداشته. وقتشه که عقده هاتون رو سرش خالی کنید و کسی که جلوی داعش از شما دفاع کرده رو الان تیکه پاره کنید. بسم الله.
یکسال دیگر هم تمام شد. چندباری عاشق شدم و فارغ شدم. چندباری اشک ریختم. چندی به بی‌کسی گذشت. دفاع کردم، کرونا آمد و همه‌ی اینها همه در مقابل آدم نشدن من هیچ است و هیچ. چرا باید به م‌ح وابسته شوم حال آنکه او من را به هیچ جایش نیست.
فردا یک روز معمولی نیست فردا همه متمرکزند زندگی بهتری بسازند پس شاید من هم چنین کنم. 
دلم خلوت می‌خواهد. در خودم فرو رفتن می‌خواهد. خسته ام از این پالت هزار رنگِ قلبم.
علائم بزرگی پروستات
 
▫️سخت ادرار کردن و یا عدم کنترل ادرار
▫️ادرار کردن در شب
▫️خالی نشدن کامل مثانه بعد از ادرار کردن
▫️احساس ناگهانی دفع ادرار
▫️قطع و وصل شدن جریان ادرار هنگام ادرار کردن
▫️فشار در دفع ادرار
 
واقعیت این است که مشکلات پروستات فقط برای پیرمردها نیست، جوان‌ها نیز ممکن است درگیر این بیماری شوند.
 
 
اگر از گوشی های آیفون استفاده کرده باشید احتمالا می دانید که در ایران استفاده از اپ استور کار ساده ای نیست و ممکن است برای دانلود و بروزرسانی شما را دچار مشکل کند. از طرفی بسیاری از کاربران این گوشی ها ترجیح می دهند به جای استفاده از اپ استور برنامه سیب اپ را دانلود کرده و از آن استفاده کنند. شما می توانید با مراجعه به وبسایت این برنامه گزینه نصب سیب اپ را انتخاب کنید و شماره موبایلتان را وارد نمایید. پس از وارد کردن کد فعالسازی گزینه های Open و I
 

❣پیج های ما❣
روبینو
https://rubika.ir/meshkinporof
پیج روبینوی ما☝️
روی بینک بالا بزنید بعد از امدن صفحه مشخصات ما روی عضویت کانال بزنید شما وارد کانال تم ما میشوید روی عکس کانال در بالای صفحه کلیک کرده و در گزینه های پایین روی ((مشاهده پیج روبینو)) کلیک کنید تا به پیج ما بروید  
اینستا
https://www.instagram.com/meshkinporof
بازدن لینک و انتخاب برنامه اینستا وارد صفحه ما شوید
تلگرام پروفایل
https://t.me/meshkinporof
بازدن لینک و انتخاب تلگرام وارد کانال پروفایل شوید درصورت باز

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها