نتایج جستجو برای عبارت :

راهکاری ساده برای کم کردن حجم ویدئو های آپلود شده در صندوق بیان+ آموزش عملی!

حتما براتون پیش اومده! که فایل ویدئویی داخل صندوق بیان آپلود کرده باشین و به دلیل حجم زیادش مجبور شده باشین حجمش رو اول کم کنین؟ بزارید حدس بزنم، استفاده از نرم افزار های اندروید ، آیفون و یا کامپیوتر برای کم کردن حجم؟ ممم، کم کردن حجم به صورت انلاین؟! خب:) اگر من با یک ترفند جالب دردسر کم کردن حجم رو از سر شما بردارم، چقدر خوشحال میشید؟!
با دو تا کلیک ساده!
با ما در ادامه مطلب همراه باشید!
ادامه مطلب
آپلود عکس و آپلود فایل
یکی از مهمترین دغدغه هایی که کاربران و خصوصا وب مسترها با آن مواجه هستند یافتن محیطی مناسب جهت آپلود عکس و آپلود فایل های خود می باشند. پی ام آپلود یک محیط ساده و امن را برای شما مهیا کرده است.
با پی ام آپلود می توانید به راحتی عکس و فایل های خود را از روی کامپیوتر یا موبایل خود آپلود نمایید و آن را به اشتراک بگذارید.
امکانات پی ام آپلود :

پشتیبانی پسوند های مختلف
فضا نامحدود و 20 مگابایت کاربران عضو شده 40 مگابایت برای هر
آپلود عکس و آپلود فایل
یکی از مهمترین دغدغه هایی که کاربران و خصوصا وب مسترها با آن مواجه هستند یافتن محیطی مناسب جهت آپلود عکس و آپلود فایل های خود می باشند. پی ام آپلود یک محیط ساده و امن را برای شما مهیا کرده است.
ادامه مطلب
براساس وب هاست وردپرس انتخابی شما و پنلی که انتخاب می‌کنید، حداکثر محدودیت آپلود فایل برای شما مشخص می شود. این حجم در وب هاست های مختلف متفاوت است که برای بعضی از وب هاستینگ‌ها حتی 2 مگابایت هم هست که خیلی کم است و برای آپلود فیلم یا صوت در سایت کافی نیست.ما در این مقاله به آموزش افزایش حجم آپلود در وردپرس خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.
افزایش حجم آپلود در وردپرس
ولی قبل از اینکه به روش های مختلف برای رفع محدودیت حجم آپلود در وردپرس ب
دوستان، لطفا با دقت این پست رو بخونید، چون ممکنه اشتباه متوجه بشید!
اینکه میگم لینک مستقیم رو مسدود کنید، بخاطر اینکه بعضی افراد بدون اینکه شما متوجه بشید از لینک فایل آپلود شده شما استفاده میکنن، بدون اینکه شما متوجه بشید! و دلتون میخواد بهش بگید که حداقل اسمی از شما داخل پستش ببره! ولی این کار رو نمیکنه! 
یا اینکه به فرض مثال: قالبی طراحی کردید و فایل های css اون رو داخل فضای مجازی خودتون ذخیره کردید و به قالبتون لینک دادید، اگر احیانا یک نفر
شاید تابحال برایتان پیش آمده باشد که ایمیلی را به صورت اتفاقی از آیفون و یا آیپد خود حذف کنید. اما نیازی به نگرانی نیست چرا که عملیات بازگردانی ایمیل مفقود شده در دستگاه هایی که سیستم عامل iOS دارند بسیار راحت و ساده است.
 
ما امروز با آموزش نحوه بازیابی ایمیل حذف شده در آیفون و آیپد این کار را برای شما ساده تر کرد ایم. همینطور جدا از بازیابی ایمیل حذف شده، نحوه پاک سازی صندوق پست الکترونیکی را هم آموزش خواهیم داد. چرا که صندوق پستی ایمیل کاربرا
شل در نفوذ وب سایت ها نقش مهمی را ایفا میکند. این شل ها فایل هایی هستند که با زبان هایی مانند php و asp نوشته می شوند و کار آن ها ایجاد دسترسی به هاست وب سایت می باشد. این نوع شل ها در سرور یا سایت آپلود می شوند و با اجرا کردن آن ها تنظیمات و تغییراتی میتوان ایجاد کرد. 
شل های زیادی وجود دارد. برخی از شل های معروف Alfa و c99 هستند که با زبان php نوشته شده اند. برخی از افراد به خودی توانایی ساخت Shell ها را دارند که میتوانند بسته به نیاز خود امکاناتی را ایجاد ک
شل چسیت؟
 
شل در نفوذ وب سایت ها نقش مهمی را ایفا میکند. این شل ها فایل هایی هستند که با زبان هایی مانند php و asp نوشته می شوند و کار آن ها ایجاد دسترسی به هاست وب سایت می باشد. این نوع شل ها در سرور یا سایت آپلود می شوند و با اجرا کردن آن ها تنظیمات و تغییراتی میتوان ایجاد کرد. شل های زیادی وجود دارد. برخی از شل های معروف Alfa و c99 هستند که با زبان php نوشته شده اند. برخی از افراد به خودی توانایی ساخت Shell ها را دارند که میتوانند بسته به نیاز خود امکاناتی
انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
به وسیله صندوق (chest) می توان آیتم های دیگر را ذخیره کرد. در واقع صندوق جایی است که به شما فضای ذخیره سازی و نگهداری آیتم ها را می دهد تا از بین نروند و تلف نشوند.
 
اگر دو صندوق را کنار هم (به صورت دو بلاک کنار هم) در طبیعت ماینکرفت قرار دهیم آنها به هم متصل شده و به صندوق بزرگ (double chest) تبدیل می شوند.
 
فرمول ساخت صندوق
 
صندوق کوچک

صندوق بزرگ (دوتا کوچک کنار هم)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
به وسیله صندوق (chest) می توان آیتم های دیگر را ذخیره کرد. در واقع صندوق جایی است که به شما فضای ذخیره سازی و نگهداری آیتم ها را می دهد تا از بین نروند و تلف نشوند.
 
اگر دو صندوق را کنار هم (به صورت دو بلوک کنار هم) در طبیعت ماینکرفت قرار دهیم آنها به هم متصل شده و به صندوق بزرگ (double chest) تبدیل می شوند.
 
فرمول ساخت صندوق
 
صندوق کوچک

صندوق بزرگ (دوتا کوچک کنار هم)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
صندوق صدقات
 
صندوق های چوبی و mdf
یکی دیگر از محصولات پر فروش گروه صنعتی بهارپلاست تولید صندوق صدقات چوبی ام دی اف می باشد که با ویژگی های منحصربه فرد تولید می شود که می توان به چند نمونه اشاره کرد:
 
تولید صندوق با طرح خاتم کاری
تولید صندوق با طرح ارائه شده مشتری
تولید در اندازه و طرح و رنگ متفاوت
صندوق صدقات با جاکلیدی
همراه با ثبت مشخصات خیریه
_______________________________________
درباره صندوق های صدقات پلاستیکی :
گروه تولیدی بهار پلاست صندوق های پلاستیک
سایت پیکوفایل با امکانات خوب برای آپلود فایل و عکس  که مربوط به سیستم blogsky.com  هست به عنوان دومین معرفی آپلود سنتر های عکس و فایل ارسال می گردد.
امیدوارم به کارتون بیاد و استفاده کنید
آپلود سنتر پیکو فایل  متعلق به سیستم وبلاگ دهی بلاگ اسکای است و برای استفاده از تمام امکانات پیکوفایل باید حتما عضو بلاگ اسکای شوید.
 
این نوشته بزودی تکمیل می شود...1398/06/15 -11:50
 
صندوق های سرمایه گذاری
اگر تازه وارد بورس شده ایم و می خواهیم پله پله شروع به معامله کنیم، یک روش مطمئن سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری است. در این روش ما نمی دانیم با پول ما چه سهامی خریداری می شود و دقیقا چه میزان سودی دریافت میکنیم.
 
ادامه مطلب
وعده همه ما فردا پای صندوق‌های سرنوشت‌ساز
در حالی که کمتر از ۱۰ ساعت تا خلق حماسه دوم اسفند ماه فرصت باقی است، مردم روستای محمدزینا خود را آماده حضور پای صندوق‌های رأی در دومین روز از آخرین ماه زمستان می‌کنند.
ادامه مطلب
وعده همه ما فردا پای صندوق‌های سرنوشت‌ساز
در حالی که کمتر از ۱۰ ساعت تا خلق حماسه دوم اسفند ماه فرصت باقی است، مردم روستای محمدزینا خود را آماده حضور پای صندوق‌های رأی در دومین روز از آخرین ماه زمستان می‌کنند.
ادامه مطلب
آپلود بوی 
برگزیده✅✅درجه اطمینان: ۱۰ از ۱۰✅وضعیت پرداخت: درحال پرداختمدت فعالیت: بیش از ۶ سال
لینک عضویت ()
⚙️روش های کسب درآمد:آپلود فایل و اشتراک لینک دانلودحجم فایل برای آپلود باید بالای ۱ مگابایت باشد تا بتوانید از دانلود آن درآمد بدست آورید.لینک دانلود فایلی که در سایت آپلود کردید را منتشر کنید فروش اکانت ۱۰ درصدگرفتن زیرمجموعه ۱۰ درصد
میزان درآمد: آپلودبوی به ازای هر 1000 دانلود تا 30 دلار پرداخت می کند .براساس آی پی دانلود کننده که ب
برخی از سرمایه‌گذاران دوست دارند از همان ماه اولی که سرمایه‌گذاری را شروع کرده‌اند، سودی که عایدشان می‌شود را دریافت کنند. به همین خاطر بعضی از صندوق های سرمایه گذاری پرداخت سود دوره ای دارند. این تقسیم سود در صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت معمول‌تر است اما بعضی از دیگر انواع صندوق‌ها (سهامی و مختلط) هم تقسیم سود دوره‌ای دارند. برای اینکه بدانیم یک صندوق تقسیم سود دوره‌ای دارد یا نه، و اینکه دوره پرداخت آن هر چند وقت یک بار است، ب
دوستان عزیر سلام 
بنده در آپلود کزدن تصاویر دچار مشکل شده ام 
یکی دوروزه هر تصویری آپلود می کنم به صورت مبهم (نارنجی رنگ) در صفحه صندوق بیان ظاهر می شود
و در نهایت امکان درج آن دربالای مطالب وجود ندارد 
میشه راهنمایی کنید 
این مشکل چه طوری قابل حله؟
شبکه ما از سایت های آپلود ویدیو در ایران می باشد که مانند یوتیوب عمل می کند و بابت بازدید از ویدیو به شما پرداخت انجام می دهد.این درآمد نامحدود و مادام العمر هست. یعنی از ویدیویی که امروز آپلود می کنید تا سالیان سال درآمد کسب خواهید کرد.
تنها کاری که باید بکنین اینه که بعد از آپلود ویدیو,  لینک اون رو در شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک, تلگرام, لاین و … و فروم ها و انجمن های اینترنتی قرار بدین تا بازدید ویدیو بیشتر بشه و شما به ازای هر بازدید پول ب
1 حق عضویت
مبلغی مشخص که ماهیانه توسط عضو به حساب صندوق واریز و به عنوان سرمایه اصلی ذخیره میگردد.
برداشت این مبلغ دارای محدودیت میباشد :
به این شکل که در صورت انصراف هر یک از اعضا حق عضویت دقیقا سه ماه بعد از اعلام انصراف به وی باز گردانده خواهد شد .
عضو منصرف از لحظه انصراف با وجود بلوکه شدن سرمایه از تمام امکانات صندوق محروم میشود.
یکی از مهمترین ارکان زندگی شما اینجا صندوق پستی است و بس :) یعنی وقتی بچه بودم همیشه فکر می‌کردم که مثلاً صندوق پستی دقیقاً چیه، اگه یه صندوق است پس چرا من تا حالا یه دونه واقعی‌اش رو ندیدم؟! و این که آیا کد پستی همون کار رو می‌کنه یا نه و ... و از اونجایی که خیلی به نامه نوشتن و دریافت نامه علاقه داشتم، هی برای مجلات مختلف نامه می‌فرستادم، بلکه جوابی دریافت کنم :دی
حالا اینجا شما هر روز می‌تونی صندوق پستی* عزیزتون رو با کلید باز کرده و چند تا ن
صندوق ها وابسته به شاخص کل هستند پس اگر قصد خرید یا فروش واحد های صندوق رو دارید به شاخص کل توجه کنید.
اگر شاخص کل مثبت هست باید اول وقت می خریدید و اگر شاخص کل منفی هست آخر وقت (که کمترین قیمت هست)
برای فروش هم اگر شاخص مثبت هست باید آخر وقت و اگر شاخص منفی هست اول وقت.
Nav صندوق ها چون ترکیبی از سهم های مختلف در سبد خودشون دارن معیار خوبی برای سنجش روند بازار هست به طور مثال اگر Nav در حال رشد هست یعنی کلیت بازار هم وضعیت صعودی داری و اگر در حال افت
سلام دوستان، خوبید انشاالله؟
دارم کتابی قدیمی با اسم "آداب معاشرت (برای همه)" رو مطالعه میکنم، همونطور ک از اسمش پیداشت میخوام از نکاتش عکس بندازم و در مگا آپلود کنم تا شما هم از نکاتش بهره ببرید.
دقت کنید مگا یک فضای ابری هستش که پوشهء اختصاصی این کتاب رو در اون آپلود میکنم شما میتونید با کلیک بر روی لینک وارد پوشه شده عکس هارو بخونید یا کل پوشه رو دانلود کنید.
اول اینکه تا وقتی من کتاب رو بخونم و عکس نکاتشو واسه تون آپلود کنم این مطلب رو پین ش
وقتى مى خوام عکس پست کنم مینویسه:
کاربر گرامی به نظر می رسد از صندوق بیان خارج شده اید.لطفا در ابتدا به مرکز مدیریت صندوق بیان وارد بشوید.در صورتی که مشکل برطرف نگردید، کوکی های (مربوط به صندوق بیان)مرورگر خود را حذف نموده و مجددا تلاش نمائید.ضمنا بررسی نمایید که third party cookies در مرورگر شما فعال باشد
 
 
 
 
 
 
 
چى کار کنم؟ 
کسى مى دونه؟ 
سلام به آرمیای خوشگل سایت
اونقدر که شما عجله دارید واسه قرار گرفتن برنامه ها ، من مجبور شدم یسری از کنسرتای پستای بعدو با مدیافایر براتون بزارم
اگر میخواید از آپلود بوی دانلود کنید صبر کنید من تمام کیفیتای پست پنجمین ماسترو آپلود و تکمیل کنم و بعدش کنسرتارو هم توی آپلود بوی میزارم
صد تا نظر هم منتظر تاییده و هنوز نرسیدم جواب بدم
پس پلیز کمی بصبرید
لابیو
 
سرویس‌های صندوق بیان و امکانات اختیاری‌ دیگه روی اکانت من نیستن. اکانت شما هم همین جوریه؟
بیان از سه سال پیش، که من وبلاگ نویسی رو شروع کردم، خیلی ضعیف‌تر شده.. اون موقع‌ها افقای روشنی براش می‌دیدم الان مطمئنم که هیچ پخی نمی‌شه این بچه‌مون.
از ادیتور ضعیف‌ش۱ و از قالب‌های قدیمی و تکراری‌ش، که قرار بود خیلی قابلیتا مثل باکس بندی بهش اضافه بشیم بگذریم، به این می‌رسیم که الان دیگه مستقیم نمی‌تونید از روی کامپیوتر عکس روی نوشته‌تون آپ
بسم الله الرحمن الریم      
صندوق تعاون در تیر ماه سال 1395 با تقریبا 10 نفر عضو با اهداف خیر خواهانه زیادی و صد البته مطابق فرامین شریعت اهل سنت و فرقه حنفی اغاز به کار کرد.
خدمات صندوق تعاون فراتر از یک صندوق معمولی و در حد یک موسسه میباشد که برخی از این خدمات را بیان میکنیم :
1 :وام فوری
این وام با حداکثر مبلغ 300 هزار تومان و محدودیت زمانی یک ماهه بازپرداخت بصورت فوری با یک تماس تلفنی یا حتی پیامک به حساب عضو درخواست کننده واریز میگردد.
2 : وام کا
چند وقتی است که برخی از کاربران اینستاگرام  با مشکل آپلود نشدن فیلم در اینستاگرام مواجه هستند.این مشکل زمانی که شما میخواهید فیلم یا پستی را در اینستاگرام آپلود کنید رخ میدهد.در ادامه با میبایل برای حل این مشکل چند روش معرفی میکنیم که با انجام دادن آنها به احتمال زیاد مشکلتان حل خواهد شد.
 ادامه مطلب
آغاز دور سوم تحویل و جمع آوری صندوق صدقات
 
با توجه به نزدیک شدن پایان سال همراهان عزیزی که میخواهند صندوق صدقات در اختیار آن ها قرار بگیرد، می توانند به اکانت زیر در پیامرسان ایتا پیام دهند:
@khosravi_fr
همچنین عزیزانی که سابقا صندوق دریافت کرده اند به همین اکانت پیام داده تا جهت تعویض یا صرفا دریافت صندوق صدقات آنها توسط خادمان مرکز اقدام شود.
 
صندوق صدقات بهترین وسیله برای افرادی است که به یکباره نمی توانند کمک مناسبی را در اختیار نیازمندان ق
بورس اوراق بهادار نسبت به گذشته خیلی متنوع شده است و در آن تقریبا برای هر فردی با هر میزان سرمایه وبا هر درجه ای از ریسک پذیری می توان فرصت سرمایه گذاری یافت:
-اوراق خزانه اسلامی با درآمد تضمین شده یه کم بیشتر از سپرده ی بانکی
-صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت با سودی بیشتر از سپرده های بانکی
-صندوق های سرمایه گذاری مختلط
-صندوق های سرمایه گذاری سهامی
-صندوق های کالایی که بیشتر روی سکه و زعفران سرمایه گذاری می کنند.
-گواهی سپرده طلا یا زعفر
سلام دوستان
میخوایم با هم آموزش های برنامه نویسی زبان پایتون که توسط کری شافر(Corey Schafer) در یوتیوب آپلود میشه رو اینجا مرور کنیم. هدف فقط خلاصه برداری و متنی کردن بخشی از توضیحات ایشون هست. امیدوارم با هم آموزش ها رو به پیش ببریم و استفاده کنیم. در پست های بعد آموزش رو شروع میکنیم.
ادامه مطلب
گاو صندوق از قدیم تا الان کاربرد داشته و دارد و همیشه مردمان هر سرزمینی برای محافظت از اموال خود از گاو صندوق استفاده می‌کردند، اما رفته رفته شکل های آن تغییر کرد و به شکل امروزی در آمد.
گاو صندوق در هر خونه‌ای ، فروشگاهی و ... لازم هستش و مناسب با هر مکانی گاوصندوق مخصوص به خود تعبیه شده است .
برای مثال گاو صندوق کتابی ، گاو صندوق خانگی ، گاو صندوق دیواری ، گاو صندوق زیر ویترینی و ...
ویژگی‌های گاو صندوق کتابی :
گاو صندوق کتابی با یک راهکار اید
 
 
 
در مورد صندوق های سرمایه گذاری، معرفی کلی این صندوق ها رو با هم دیدیم، حالا به تصویر  بالا از سایت مرکز پردازش اطلاعات مالی یه نگاهی کنیم: - با کلیک روی تصویر، آن را در ابعاد بزرگتر ببینید - 
 
دو تا ستون توی این جدول هست آلفا صندوق و بتا صندوق که در بعضی موارد منفی و قرمز رنگه و بعضی موارد هم مثبت؛ این ها چه پارامترهایی هستند و آیا موقع تصمیم گیری به اینها هم دقت کنیم یا نه؟
 
ادامه مطلب
صندوق های چوبی و mdf
صندوق های صدقات چوبی یکی دیگر از محصولات شرکت بهارپلاست می باشد که دارای ویژگی های زیادی است
در قسمت توضیحات محصول، می توانید ویژگی ها و اطلاعات کافی در مورد صندوق های صدقات پلکسی بدست آورید
بهار پلاست با بیش از 45 سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع صندوق صدقات فلزی ، صندوق صدقات پلاستیکی ، چوبی،صندوق پلکسی و… افتخار همکاری با بسیار زیادی از خیریه ها و سازمان های متعدد در شهر های بزرگ همچون اصفهان،تهران،مشهد،شیراز و
قیمت خرید صندوق فروشگاهی
راهنمای خرید و انتخاب صندوق فروشگاهی
خرید ارزان ترین و مناسب ترین صندوق فروشگاهی لمسی.

جدید افزودن به سبد خرید
صندوق فروشگاهی Posiflex PS-3315
11,500,000 تومان

جدید افزودن به سبد خرید
صندوق فروشگاهی POS لمسی میوا مدل PT 3060
9,350,000 تومان

جدید افزودن به سبد خرید
صندوق فروشگاهی POS لمسی پی تو سی مدل J-100
9,740,000 تومان

جدید افزودن به سبد خرید
صندوق فروشگاهی POS لمسی پی تو سی مدل J-150
11,760,000 تومان

اطلاعات بیشتر
صندوق فروشگاهی پار Everserv 500
3,650,
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
سلام 
برای دانلود آموزش نرم افزار ورود و خروج جهان گستر پس از کلیک رو لینک های زیر صفحه ای برای ما باز میشود ، پس از چند ثانیه صبر روی گزینه ردتبلیغ کلیک کنید تا وارد صفجه دانلود از سایت آپلود بوی شوید . 

دانلود فیلم آموزش کار با نرم افزار جهان گستر 
اموزش صفر تا صد فارکس و بورس
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
آموزش ویدیویی کامل فارکس از صفر با رضا خانتاراج - - چارت ...chartiran.com › آموزش-ویدیویی-کامل-فارکس-از-صفر-...آموزش ویدیویی کامل فارکس از صفر با رضا خانتاراج فیلم کامل آموزش فارکس از صفر تا صد همچنین pdf آموزش فارکس را از سایت ما بخواهید. ... admin ژانویه 28, 2020 فیلم های آموزش بورس, فیلم های آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی تا پیشرفته بورس 61 ...
آموزش صفر تا ص
سایت پیکوفایل با امکانات حرفه ای  برای آپلود فایل و عکس  که مربوط به سیستم blogsky.com  می باشد به عنوان دومین معرفی آپلود سنتر های عکس و فایل ارسال می گردد.
آپلود سنتر پیکو فایل  متعلق به سیستم وبلاگ دهی بلاگ اسکای است و برای استفاده از تمام امکانات پیکوفایل باید حتما عضو بلاگ اسکای شوید.
امیدوارم به کارتون بیاد و استفاده کنید 
 
ادامه مطلب
یکی از پرکاربردترین و ایمن ترین انواع گاوصندوق صندوق نسوز می باشد چرا که دارای مقاومت بسیار بالایی دربرابر حرارت می باشد.
معمولا در مکان هایی که اسناد و مدارک و لوازم بسیار مهم داخل گاوصندوق نگهداری می شود از صندوق نسوز برای حفاظت از آن ها استفاده می شود.
البته تمامی انواع گاوصندوق تا حد مشخصی در برابر حرارت و آتش مقاوم هستند ولی صندوق های نسوز بصورت تخصصی مقاوم در برابر آتش تا حداکثر 2 ساعت طراحی شده اند.
جوک جدید
اگر دنیارو مثل یک اتوبوس در نظر بگیریم 
ردیف اول  و دوم سوئیس و انگلیس نشستن
ردیف سوم و بعدیا هم که امریکا و عربا 
اگه فکر کردین ما تو صندوق عقب نشستیم اشتباه میکنید اتوبوس صندوق عقب نداره ما داریم دنبال اتوبوس میدویم :)
سلام! امروز در خدمت شما هستیم با آموزش نصب افزونه وردپرس روی سایت. در جلسه قبلی توضیح دادیم که افزونه وردپرس چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم. اما امروز قصد داریم نحوه نصب افزونه وردپرس را بصورت کامل توضیح دهیم. چرا و چگونه افزونه‌های وردپرسی روی سایت وردپرسی نصب می‌شوند؟
در تاریخ ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ویدیو آموزشی نصب افزونه در وردپرس قرار داده شد.
 آموزش نصب افزونه وردپرس
برای نصب افزونه از پنل مدیریت وردپرس بر روی افزونه‌ها و سپس افزودن اف
Arrano Capital ، بازوی اصلی شرکت Venture Smart Asia ، اعلام کرد که برای راه اندازی یک صندوق رمزپایه ، مقررات نظارتی را در HK رعایت کرده اند.
 
 
Venture Smart Asia اولین سال تأیید صندوق رمزنگاری با هدف 100 میلیون دلار را برای اولین سال تأسیس صندوق رمزنگاری خود در هنگ کنگ راه اندازی کرده است.
ادامه مطلب
سلام از امروز تصمیم گرفته ام که هر روز یک ویدئو برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای شما دوستان آپلود کنم پس با ما همراه باشید ...
این مکالمه ها رو بارها گوش دهید ....
برای دیدن این ویدئو روی لینک زیر کلیک کنید ..
آموزش تاکسی گرفتن در زبان انگلیسی 
میلاد باقری
تصویر زیر مربوط به وب‌سایت صندوق نفت نروژ با نام Oljefond است رقم موجود در صندوق را به صورت به‌روز و برای همه به طور شفاف قرار داده‌اند:
موجودی صندوق نفت نروژ، همین امروز نزدیک به ۹ تریلیون کرون،‌ یا یک تریلیون دلار امریکاست! (بله درست خواندید، هزار میلیارد دلار) رقمی شگفت‌آور برای کشوری با جمعیت پنج میلیون و اندی! و جالب‌تر اینکه با واریز سود به صندوق رقم آن در حال افزایش می‌باشد و این افزایش موجودی به صورت لحظه‌ای در سایت برای تمام مردم دن
صندوق صدقات فلزی
 
صندوق های فلزی در دو نوع هستند 
صندوق های فلزی ایستاده
صندوق های فلزی رو میزی
در پایین ،در قسمت توضیحات محصول می توانید اطلاعات کافی در مورد صندوق صدقات فلزی بدست آورید
بهار پلاست با بیش از 45 سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع صندوق صدقات فلزی ، صندوق صدقات پلاستیکی ، چوبی،پلکسی و… افتخار همکاری با بسیار زیادی از خیریه ها و سازمان های متعدد در کشور را داشته است بیان گذار این مجموعه آقای نجاریان می باشد.
صندوق های فلز
هنگامی‌که شما یک سایت وردپرس دارید، برای قرار دادن تصاویر در پست‌ها و سایت، آن‌ها را در سایت خود آپلود می کنید تا سایت خود را فعال و زیبا نگه‌دارید. گاهی با توجه به محدودیت های موجود امکان آپلود فایل با حجم بیشتر از مقدار تعیین شده را ندارید.
افزایش حجم آپلود فایل در وردپرس یکی از مسائل مورد توجه برای مدیران و طراحان وبسایت است.
اساساً سه راه برای آپلود فایل در ودرپرس وجود دارد:
۱: فایل‌های خود را با ورود به کنترل پنل هاست خود و ورود به پوشه
تصویر زیر مربوط به سایت صندوق نفت نروژ با نام Oljefond است. رقم موجود در صندوق را به صورت به‌روز و برای همه به طور شفاف قرار داده‌اند:
موجودی صندوق نفت نروژ، همین امروز نزدیک به ۹ تریلیون کرون،‌ یا یک تریلیون دلار امریکاست! (بله درست خواندید، هزار میلیارد دلار) رقمی شگفت‌آور برای کشوری با جمعیت پنج میلیون و اندی! و جالب‌تر اینکه با واریز سود به صندوق رقم آن در حال افزایش می‌باشد و این افزایش موجودی به صورت لحظه‌ای در سایت برای تمام مردم دنیا ق
*برخی از مهمترین سایت های آموزش و پرورش*
*سامانه مسکن فرهنگیان* maskan.medu.ir➖➖➖➖➖➖➖➖*سایت سامانه درخواست کارت فرهنگیان* card.medu.ir➖➖➖➖➖➖➖➖ *سامانه همگام* hamgam.medu.ir➖➖➖➖➖➖➖➖ *ضمن خدمت فرهنگیان* ltms.medu.ir ➖➖➖➖➖➖➖➖*فیش حقوقی فرهنگیان* fish.medu.ir➖➖➖➖➖➖➖➖*رایادرس* lms.rayadars.com ➖➖➖➖➖➖➖➖*سامانه سناد* snd.medu.ir ➖➖➖➖➖➖➖➖*صندوق ذخیره فرهنگیان* www.tifco.co ➖➖➖➖➖➖➖➖*نقل و انتقال فرهنگیان* www.enteghalat.com ➖➖➖➖➖➖➖➖ *ستاد اسکان فرهنگیان* eskan
بسم الله الرحمن الرحیم
دروس مختصرة فی مقدمة كتاب شرح فصوص الحكم
1440 هـ

ت
عنوان الدرس
الرابط

1
التعریف بالكتاب و مقدمته

2
فصوص الحكم 2

3
فصوص الحكم 3

4
فصوص الحكم 4

5
فصوص الحكم 5

6
فصوص الحكم 6

7
فصوص الحكم 7 تعریف العرفان النظری و الفرق بینه و بین العرفان العملی

8
فصوص الحكم 8 مراجعة أحكام الوجود السلبیة و الثبوتیة ج1

9


10
فصوص الحكم 9 الفصل الثانی فی اسمائه و صفاته سبحانه 

11
تتمة الفصل الثانی 

12
الفصل الثالث فی الأعیان الثابتة و التنبیه على الم
دانلود اسکریپت آپلود سنتر حرفه ایی bedrive-213نسخه2020
خریداری و نال شده توسط قالب20

توضیحات:
با این اسکریپت میتوان یک سایت آپلود سنتر حره ای با قابلیت فراوان طراحی کرد
قابلیت هایآن از جمله میتوان گفت کاربران میتوان از حجمی که داده استفاده کنند
2درایوی که برای کاربران فعال میشود مشابه درایو ویندوز میباشد
3-پنل حرفه ایی ادمین
4-قابلیت اشتراک گذاری فایل ها بین کاربران
رمزفایل admin و پسورد admin


اسکریپت آپلود سنتر حرفه ایی + آموزش داخل قسمت دایکیومنت ف
این مسابقه کی برگذار می شود؟
این مسابقه از همین اکنون آغاز می شود و شما تا تاریخ 1398/05/31 بازی خود را به ما تحویل دهید.
بازی را چگونه باید تحویل داد؟
شما می تواند بازی خود را در یکی از آپلود سنتر ها آپلود کرده و برای ما لینک آن را بفرستید.
چند نمونه آپلود سنتر:
بیان باکس
پیکو فایل
مگا
با چه موتوری باید بازی را ساخت؟
هر موتوری که دوست دارید.
چه جایزه ای به برنده داده می شود؟
بازی برنده در وبلاگ به طور عمومی قرار داده می شود و همه مردم می توانند آن را ب
آپلود فایل با استفاده از Ajax در Asp
آپلود فایل با استفاده از Ajax در Asp
 
با یکی دیگر از مقالات آموزش برنامه نویسی Asp.net mvc و Asp.net core از وب سایت  خدمت شما هستم. یکی از مواردی که اکثر برنامه نویسان وب در همان اوایل کار برنامه نویسی با آن روبرو می شوند بحث آپلود فایل با استفاده از Ajax در Asp می باشد. به همین خاطر در این پست به صورت کاملا کاربردی و به همراه ذکر یک مثال این کار را از ابتدا بررسی خواهیم کرد.
 
ما این مثال را در Asp.net Core 2 انجام خواهیم داد که البته ت
دلایل انتخاب صندوق‌های سرمایه گذاری
انتخاب شیوه های سرمایه گذاری برای سرمایه داران با هدف حفظ ارزش پول و سودآوری یکی از مهمترین تصمیمات آنها است. به غیر از عامل میزان ریسک پذیری سرمایه گذار، دلایل دیگری ممکن است وجود داشته باشد که سرمایه گذار بین تمامی گزینه های سرمایه‌گذاری، بهترین آن را با توجه به اهداف و شاخص های تصمیم گیری خود انتخاب کند.
دلایلی که ممکن است سرمایه گذاری در صندوق‌های سرمایه گذاری را به حضور مستقیم در بورس ترجیح دهید.
درباره من
این یک صفحه مستقل آزمایشی است که به زودی توسط نویسنده این وبلاگ، تکمیل یا حذف خواهد شد.
اگر شما نویسنده‌ی این وبلاگ هستید، برای حذف یا ویرایش این صفحه، از طریق مرکز مدیریت وبلاگ خود کافی است در منوی سمت راست به بخش انتشار رفته و بخش صفحات مستقل را انتخاب کنید.
صفحات مستقل جدا از مطالب سایت هستند که همیشه در منوی بالای سایت نمایش داده می‌شوند. این صفحات معمولا برای اطلاعات کلی در مورد سایت مثل «درباره ما»، «تماس با ما»، «فهرست» یا
آموزش صفر تا صد فارکس و بورس
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
آموزش ویدیویی کامل فارکس از صفر با رضا خانتاراج - - چارت ...chartiran.com › آموزش-ویدیویی-کامل-فارکس-از-صفر-...آموزش ویدیویی کامل فارکس از صفر با رضا خانتاراج فیلم کامل آموزش فارکس از صفر تا صد همچنین pdf آموزش فارکس را از سایت ما بخواهید. ... admin ژانویه 28, 2020 فیلم های آموزش بورس, فیلم های آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی تا پیشرفته بورس 61 ...
آموزش صفر تا صد فارکس - پرشین بورسpersianbourse.com › ... › آموزش صفر تا صد
همه چیز درباره صندوق ETF | صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله
 
 
در دوران رکود و چالش اقتصادی، این بورس بود که همچنان پررونق نشان می‌داد. حالا دولت می‌خواهد در ادامه سیاست‌های اقتصادی خود، بخش بزرگی از سهام‌ بنگاه‌های دولتی را در بورس عرضه کند. این عرضه در قالب یک صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله و به ارزش ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خواهد بود. اینجا درباره این صندوق‌ها و شیوه سرمایه‌گذاری‌اش نوشته‌ایم.
ادامه مطلب
اشکان ارشادی 
اگه بچه‌های بیان ، هرکدام در رشته‌هایی که فعالیت میکنند. صندوق ویژه ذخیره سازی امن ایجاد کنند ، نفری ۵۰۰ فایچ.ل داریم ( البت رایگان ، با پنج هزار صفحه ی رایگان برای مقاله نویسی وبلاگ..... ). اگر بچه‌ها صندوق بیان امنی از آپلودی ها ایجاد کنند تا همه بتوانند آدرسش لینک ثابت را بدهند و محتاج دیگران در آپلود و.... نباشند. بیان بلاگی گنجینه دیگری! مثلا دیشب میخواستم ترتیل ، با چند موسیقی چچچچچچچچچچچچچچچبیکلام بگذارم ولی از تغییر صفحه
سلام مجدد D:
دوستان من یه مشکلی برای یکی از سایتام پیش اومده اونم اینکه تو گرویتی فرم وقتی فایلی آپلود میکنن اون فایل ثبت نمیشه اما برای کاربر همه چی درستهمن به اطلاعات ثبت شده داخل این سایت احتیاج دارم و مهم هستن پس باید بدون ریست وردپرس این کار رو انجام میدادم
راه حل چیه ؟؟؟
به دو دسته تقسیم میشیم D:
اونایی که اطلاعات مهم نیست 
کلا سایت رو پاک کنید از اول بسازید
دسته دوم اونایی اطلاعات براشون خیلی مهمه
خب اینو بعدا میام ادیت میکنم
الان برم یک
آموزش کامل بورس به زبان ساده
 
 
آموزش کامل بورس به زبان ساده
 
 
دانلود آموزش
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
آموزش گام به گام سرمایه گذاری در بورس به زبان ساده - بورسینسwww.bourseiness.com › learning-for-beginnersآموزش خرید و فروش در بازار سهام برای افراد تازه کار است که قصد ورود به بازار بورس ... آموزش گام به گام سرمایه گذاری در بورس به زبان ساده (شروع سریع در بورس) ... برای یادگیری قدم به قدم و کامل، دوره آموزشی آنلاین یا بست
نصب وردپرس روی لوکال هاست
به قسمت دوم آموزش وردپرس خوش آمدید. در این بخش به نحوه نصب وردپرس روی لوکال هاست می پردازیم. قبل از اینکه آموزش را شروع کنیم لازم است تا بدانیم که لوکال هاست چیست و چه کمکی به ما می کند.
لوکال هاست به زبان ساده یعنی تبدیل سیستم شخصی خود به نرم افزار سرور محلی.
خوب برای شروع لازم است تا تعریفی از Localhost داشته باشیم. هر برنامه نویسی به دلیل محدودیت هایی که در آپلود فایل و تنظیمات پایگاه داده وجود دارد نیازمند به یک سرور مح

گرفتن بکاپ از عکس های خود در GOOGLE PHOTOS
 
گرفتن پشتبان از عکس ها در Google Photos
 
اگر می خواهید از عکس ها و فیلم های خود بک آپ بگیرید و ذخیره کنید، یکی از بهترین گزینه های شما آپلود آنها در Google Photos ، گزینه ذخیره سازی ابری است. می توانید این کار را در تلفن های Android ، iPhone ، تبلت ، Mac یا رایانه های شخصی Windows انجام دهید ، زیرا برنامه ها یا گزینه های مختلفی برای همه سیستم عامل ها وجود دارد.
ادامه مطلب
صدوق صدقات پلکسی
 
 
صندوق های صدقات پلکسی یا همان (شیشه ای شفاف )
صندوق های تمام پلکسی
صندوق های پلکسی و MDF
در قسمت توضیحات محصول، می توانید ویژگی ها و اطلاعات کافی در مورد صندوق های صدقات پلکسی بدست آورید
بهار پلاست با بیش از 45 سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع صندوق صدقات فلزی ، صندوق صدقات پلاستیکی ، چوبی،صندوق پلکسی و… افتخار همکاری با بسیار زیادی از خیریه ها و سازمان های متعدد در شهر های بزرگ همچون اصفهان،تهران،مشهد،شیراز و دیگر ن
این مسابقه کی برگذار می شود؟
این مسابقه از همین اکنون آغاز می شود و شما تا تاریخ 1398/05/31 بازی خود را به ما تحویل دهید.
بازی را چگونه باید تحویل داد؟
شما می تواند بازی خود را در یکی از آپلود سنتر ها آپلود کرده و برای ما لینک آن را بفرستید.
چند نمونه آپلود سنتر:
بیان باکس
پیکو فایل
مگا
با چه موتوری باید بازی را ساخت؟
هر موتوری که دوست دارید.
چه جایزه ای به برنده داده می شود؟
بازی برنده در وبلاگ به طور عمومی قرار داده می شود و همه مردم می توانند آن را ب
آموزش صفر تا صد فارکس و بورس
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
آموزش ویدیویی کامل فارکس از صفر با رضا خانتاراج - - چارت ...chartiran.com › آموزش-ویدیویی-کامل-فارکس-از-صفر-...آموزش ویدیویی کامل فارکس از صفر با رضا خانتاراج فیلم کامل آموزش فارکس از صفر تا صد همچنین pdf آموزش فارکس را از سایت ما بخواهید. ... admin ژانویه 28, 2020 فیلم های آموزش بورس, فیلم های آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی تا پیشرفته بورس 61 ...
آموزش صفر تا صد فا
آموزش کامل Asp.net MVC5
در این دوره قصد داریم تا زبان برنامه نویسی تحت وب Asp.net MVC 5.2 را به صورت پروژه محور آموزش دهیم. (قسمت اول و دوم)
در این آموزش سعی شده است تا دانش شما در زمینه ی برنامه نویسی وب با استفاده از ASP.NET MVC 5.2 را
به حدی برسانیم تا شما براحتی بتوانید سایر پروژه های مورد نیاز خود را با
تکنیک هایی که در این آموزش پروژه محور یاد خواهید گرفت پیاده سازی
نمایید. در این آموزش کلیاتی در مورد چگونگی شروع و به پایان رساندن اصولی و
موفقیت آمیز یک پرو
جریان سرقت از صندوق امانات بانک فروردین 98
ماجرای سرقت صندوق امانات بانک چیه
اخرین خبرها از سرقت صندوق امانات بانک در فروردین 1398
رئیس پلیس پیشگیرى پایتخت بیان کرد: بانک ها جز برنامه هاى پلیس پیشگیرى است که حتما رصد، پایش و بررسى شوند.
خبرى به کلانترى ما واصل مى شود که یکى از گشتى هاى ما که در خوزه خود در حال ماموریت بودند به موضوعى مشکوک مى شوند و شخصى را مى بینند که وضعیت خوبى ندارد و در حال برداشت پول است به موقعیت اعزام مى شوند و شخص را دستگ
دانلود بروزترین آموزش صفر تا صد فارکس و بورس
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
آموزش ویدیویی کامل فارکس از صفر با رضا خانتاراج - - چارت ...chartiran.com › آموزش-ویدیویی-کامل-فارکس-از-صفر-...آموزش ویدیویی کامل فارکس از صفر با رضا خانتاراج فیلم کامل آموزش فارکس از صفر تا صد همچنین pdf آموزش فارکس را از سایت ما بخواهید. ... admin ژانویه 28, 2020 فیلم های آموزش بورس, فیلم های آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی تا پیشرفته بورس 61 ...
آ
آموزش بورس به زبان ساده + pdf
 
آموزش بورس به زبان ساده + pdf
 
 
 
دانلود
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اموزش بورس به زبان ساده pdf - پرشین بورسpersianbourse.com › اموزش بورس به زبان ساده pdfاموزش بورس به زبان ساده pdf ... ترازنامه و صورت های مالی آموزش تحلیل بنیادی در این مطلب پرشین بورس و در ادامه آموزش تحلیل بنیادی در قالب فایل های PDF…
دانلود رایگان کتاب: 3 گام تا ورود به دنیای بورس ( فایل PDF ...www.bourseiness.com › 3-steps-to-enter-the-world-of-bulls-and-bearsدر کتاب pdf راهنمای بورس با عنوان 3 گ
به نام خدا
با توکل بر خدای مهربان این بیمه توانسته از سال شروع به فعالیت خود(1384) تاکنون 1200نفر را به عضویت صندوق در آورد که از این بین تعداد بازنشسته ها به 15 نفر و مستمری بگیران ناشی از فوت 19 نفر و تعداد مستمری بگیران ناشی از کار افتادگی به 3 نفر می رسد.
داشتم با دوستم صحبت میکردم و بهش میگفتم با این اوضاع اقتصادی که پیش اومده واقعاً مسافرت رفتن دیگه خیلی سخت شده
دوستم لبخندی بهم زد و گفت همیشه یه راه خوب پیدا میشه حتی تو این اوضاعگفتم مثلاً چه راهی ؟!گفت فقط کافیه بری تو سایت باماگرد و ٦ ماه تو #صندوق سفر ، پس انداز کنیبعد از رسیدن پولت به حد نصاب لازم ، باماگرد یه سفر رایگان متناسب با شرایط دلخواهت و پول پس انداز شُدت ، برات برنامه ریزی میکنه و با امکانات بسیار خوبی که از لحاظ تخفیفی داره تو
 
  با توجه به افزایش گردش مالی در سال جاری (بیش بینی بیش از 3.5 میلیارد تومان) اعضای محترم لطفا دو مورد زیر را رعایت فرمایید تا فعالیت اجرائی صندوق تسهیل یابد.
1 ) بعلت پراکندگی اعضاء و مطابق مصوبات هیات مدیره ، لطفا کنترل موجودی و اقساط خود را از اطلاعات موجود در وبلاگ ، بصورت مستمر انجام دهید تا عملکرد و تراز صندوق بصورت کامل صحه گذاری شود.
2 ) پرداخت بموقع واریزی صندوق
تو شرایط کرونا هر کسی یک جوری به هم نوعش کمک می کنه. یه نفر می ره و تو عرصه های میدانی حضور پیدا می کنه . یه نفر هم با پولش ... . البته پولی هم که نداشت . ماهی 500 هزار تومان اجاره ی خونه رو می گرفت و همونو هم یک جا می داد به صندوق قرعه کشی خانوادگی شون . با خودش گفت منم یه کاری بکنم . به مستاجر گفت که این ماه اجارتو نمی خواد بدی. برای پول قرعه کشی هم از پدرش قرض کرد و داد. ماه بعد قرعه کشی بهش افتاد . 5 میلیون و 500 هزار تومان ! هر ماه که پول صندوق 5 میلیون توما
     ضمن تبریک سال نو از همکاران عزیز بازنشسته و شاغل که به هر دلیلی از صندوق خـارج شده اند دعوت می گردد با عضویت مجدد به جمع همکاران سابق خود ملحق شوند. لازم به ذکر است سال گدشته بیش از 1.1 میلیارد تومان به اعضای صندوق شهید صوفی وام پرداخت شده است.(رکورد واریز وام در یکسال)
 
پس انداز، کارخیر و دریافت وام     ...........     هر سه در صندوق شهید صوفی
 
سلام کاربران و بازی سازان گرامی چون دیدم تو انجمن همه با خروجی مشکل دارن منم یه آموش ساختم که بتونه کمک کنه نرم افزار آداپتر پلاگین های شما رو بعد خروجی تو گوشی میاره برا همین با این روش خروجی میگیرم.
تا شب براتون آموزشش رو آپلود میکنم:)
در گذشته، برای رفع دغدغه‌های مالی دانشجویان دکترا روزانه، پژوهانه به صورت بلاعوض اختصاص می‌یافت، اما از فروردین 1393 پژوهانه جای خود را به وام ویژه دکتری داد که در آن زمان از سمت صندوق رفاه دانشجویی به دانشگاه ها ابلاغ شد. مطابق شیوه نامه ای که در سایت دانشگاه ها قرار گرفته بود، وام مذکور به صورت قرض الحسنه 4 درصد از طریق بانک توسعه تعاون یا از طریق صندوق رفاه معرفی شد.
از ابتدای سال 95 اداره رفاه در دانشگاه های مختلف با این توجیه که هیچ تفاوتی
❇ درب موتور 405 - ایساکو .... T❇️ دربهای عقب سمند (چپ + راست) .... T❇️ دربهای عقب 206 (چپ + راست) .... T❇️ درب عقب راست 405 .... T❇️ درب موتور پرشیا .... T❇ درب موتور 206 .... T❇ درب موتور سمند (با سوراخ) .... T❇️ درب صندوق عقب پرشیا .... T❇️ درب صندوق عقب سمند LX .... T❇️ درب صندوق عقب 206 SD .... T❇ درب اتاق بار 206 HB .... T❇️ گلگیر جلو 206 (چپ + راست) .... T❇ جاچراغی جلو 206 (چپ + راست) .... T❇ درب های جانبی دنا .... T❇ درب موتور دنا .... T❇ گلگیر عقب وانت - ایساکو .... T❇ گلگیر جلو پیکان - ایساکو .
نصب وردپرس روی لوکال هاست
به قسمت دوم آموزش وردپرس خوش آمدید. در این بخش به نحوه نصب وردپرس روی لوکال هاست می پردازیم. قبل از اینکه آموزش طراحی سایت با وردپرس  را شروع کنیم لازم است تا بدانیم که لوکال هاست چیست و چه کمکی به ما می کند.
لوکال هاست به زبان ساده یعنی تبدیل سیستم شخصی خود به نرم افزار سرور محلی.
خوب برای شروع لازم است تا تعریفی از Localhost داشته باشیم. هر برنامه نویسی به دلیل محدودیت هایی که در آپلود فایل و تنظیمات پایگاه داده وجود دارد
آموزش بورس ویژه مبتدیان به زبان ساده + pdf
 
بورس ویژه مبتدیان به زبان ساده + pdf
 
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اموزش بورس به زبان ساده pdf - پرشین بورسpersianbourse.com › اموزش بورس به زبان ساده pdfاموزش بورس به زبان ساده pdf ... ترازنامه و صورت های مالی آموزش تحلیل بنیادی در این مطلب پرشین بورس و در ادامه آموزش تحلیل بنیادی در قالب فایل های PDF…
دانلود رایگان کتاب: 3 گام تا ورود به دنیای بورس ( فایل PDF ...www.bourseiness.com › 3-steps-to-enter-the-world-of-bulls-and-bearsدر کتاب pd
توی اکثر وبسایت های اشتراک ویدیو مثل آپارات ، یه قابلیت هست که نویسنده های وبلاگ و یا وبسایت می تونن ازش استفاده کنن و هر ویدیویی رو بدون این که بخوان آپلود کنن ، در دسترس بازدیدکننده هاشون قرار بدن !
این ابزار چون قراره از پخش کننده ویدیو مخصوص همون سایت آپارات استفاده کنه ، یا بصورت آی فریم هست و یا بصورت جاوااسکریپت که امکان قراردادن موارد مذکور توی بلاگ بیان بصورت رایگان نیست .. پس باید کلیپ مورد نظر رو آپلود کرد و بعد ، از قسمت درج مدیا ،
بهترین بسته آموزش کسب درآمد از بورس + pdf
 
بهترین بسته آموزش کسب درآمد از بورس + pdf
 
 
 
دانلود
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اموزش بورس به زبان ساده pdf - پرشین بورسpاموزش بورس به زبان ساده pdfاموزش بورس به زبان ساده pdf ... ترازنامه و صورت های مالی آموزش تحلیل بنیادی در این مطلب پرشین بورس و در ادامه آموزش تحلیل بنیادی در قالب فایل های PDF…
دانلود رایگان کتاب: 3 گام تا ورود به دنیای بورس ( فایل PDF ...www.bourseiness.com › 3-steps-to-enter-the-world-of-bulls-and-bearsدر کتاب pdf راهنمای بور
امروزه شرکت های فراوانی هستند که به مشتریان خود هاست میدهند که اغلب به چشم شما خورده است که همیشه هاست های خود را به چند دسته از قبیل هاست ایران، کانادا و آلمان و کشور های دیگر جدا می‌کنند. هاست های خارج ایران اغلب از سی پنل استفاده می کنند. پس شروع کنیم به آموزش نصب وردپرس روی هاست CPanel با چند کلیک ساده.
در این مطلب می‌خوانید:
آموزش ویدیویی نصب وردپرس روی هاست
نصب وردپرس روی هاست CPanel
سی پنل یا CPanel چیست؟
وارد شدن به سی پنل
آپلود و نصب وردپرس ر
تعریف و مفهوم صندوق سرمایه گذاری
نهادی مالی است که منابع مالی حاصل از انتشار گواهی سرمایه‌گذاری را در موضوع فعالیت مصوب خود سرمایه‌گذاری می‌کند و مالکان آن به نسبت سرمایه‌گذاری خود، در سود و زیان صندوق شریک‌اند. صندوق‌های سرمایه‌گذاری بر اساس نوع ممکن است وجوه جمع آوری شده را در انواع اوراق بهادار با درآمد ثابت، سهام و حق تقدم سهام، پروژه ساختمانی، طلا، ارز و ….که مشخصات آنها در امیدنامه صندوق ذکر شده است سرمایه گذاری می کند. صندوق
صندوق حمایت از کنکورهای 1400
 
صندوق خیریه کمک های نقدی وغیر نقدی درجهت موفقیت دانش آموزان در کنکور
جمع آوری کمک های نقدی جهت خرید کتاب های کمک آموزشی وتست برای دانش آموزان کنکور
 
 
کسانی که تمایل دارند جهت همیاری وهمکاری در این امر معنوی به شماره کارت زیر کمک های نقدی خود را واریز کنند.
 
6037701504727477         بانک:کشاورزی          بنام:مبین درخشیده(رئیس امور مالی صندوق)
 
جهت کمک های غیر نقدی دربخش (تماس با من) درارتباط باشید.
 
 
 جهت عضویت در صندو
من خط الشهید رحمه الله قیل للصادق علیه السلام: على ما ذا بنیت أمرك؟ فقال: على أربعة أشیاء: علمت أن عملی لا یعمله غیری فاجتهدت، وعلمت أن الله عز وجل مطلع علی فاستحییت، وعلمت أن رزقی لا یأكله غیری فاطمأننت، وعلمت أن آخر أمری الموت فاستعددت.
به حضرت صادق علیه السلام عرض کردند: کار خود را بر چه چیزی بنا کرده‌ای؟
حضرت فرمودند: بر چهار چیز:
۱- فهمیدم که عمل مرا دیگری انجام نمی‌دهد؛ پس به کوشش پرداختم.
۲- دانستم که خداوند بر حال من اطلاع دارد؛ پس خجال
دونالددلش میخواست یک تنه همه مشکلات جهان راحل کند.این اقدام اومنجربه ایجادستون شایعات میگردید.
بعنوان نمونه تمام پول جنگ های خودراازعربستان میخواست بگیردوبه عربستان جهت دفاع ازآرمان های متزلزل سربازمیفرستاد.
جاه طلبی اوباعث میشدتمام تمرکزخودرابرروی پولی بگذاردکه انتهایش کشتاروآلودگی زیست محیطی بود.بزبان ساده اوداعش رابوسیله عربستان درعراق ضدایالات متحده تجهیزمینمود.این خبرواردوزارت دفاع ایالات متحده شده بودکه عربستان جهت تامین ک
سلام مجدد دوستان ، قصد دارم دسته ی آموزش فتوشاپ را فعال تر از قبل کنم. آموزش های مختلفی برای شما در نظر گرفتم که طی زمان کم کم واستون می سازم و آپلود می کنم . آموزش های مثل آموزش های مقدمات و معرفی ابزارهای فتوشاپ به طور دقیق ،  رتوش ( ریتاچ ) عکس های پرتره ، آموزش های سه بعدی در فتوشاپ ، حتی می خوام بهتون یاد بدم چطور تصاویر متحرک ایجاد کنید .
شما دیگه چه چیزی هست که دوست داشته باشید از این نرم افزار خفن یاد بگیرید ؟ 
فتوشاپ یا adobe photoshop معروف تری
سلام!
آموزش امروز بسیار آسونه و خیلی سریع درست میشه. یه پیراهن اوریگامی آستین کوتاه ساده و شیک! برای درست کردنش فقط به یه کاغذ مستطیلی نیاز دارید! میتونید قبل از اینکه آستین رو به یقه ببرید و تا کنید، متن تبریک روز پدر / مرد رو بنویسید و از این آموزش برای تبریک این روز به عزیزاتون استفاده کنید.
همچنین این آموزش خیلی راحته و کودکا هم می‌تونن انجامش بدن!
فیلم آموزش اوریگامی پیراهن در آدرس: http://aparat.com/v/6QblF
سلام مجدد دوستان ، قصد دارم دسته ی آموزش فتوشاپ را فعال تر از قبل کنم. آموزش های مختلفی برای شما در نظر گرفتم که طی زمان کم کم واستون می سازم و آپلود می کنم . آموزش های مثل آموزش های مقدمات و معرفی ابزارهای فتوشاپ به طور دقیق ،  رتوش ( ریتاچ ) عکس های پرتره ، آموزش های سه بعدی در فتوشاپ ، حتی می خوام بهتون یاد بدم چطور تصاویر متحرک ایجاد کنید .
شما دیگه چه چیزی هست که دوست داشته باشید از این نرم افزار خفن یاد بگیرید ؟ 
فتوشاپ یا adobe photoshop معروف تری
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
با سلام خدمت دوستان عزیز
در راستای آموزشهای عملی،اجرایی،کارگاهی نقشه برداری این بار هم به سراغ دوربین نقشه برداری رفتم و نحوه تخلیه دوربین و همچنین ساخت نقاط با فرمت IDX , GSI  برای ورود به دوربین نقشه برداری را با ساخت فیلم چند دقیقه ای آموزش دادم.
از آنجا که برنامه کوردینیت ادیتور سوروی آفیس فقط در ویندوزهای 32 بیتی باز می شود بنابراین نرم افزار Copan جایگزین خوبی برای آن است که هم در این فیلم روش کار با اون رو توضیح دادم و هم اون برنامه را اینجا
بنام  خدا:

MS-DOS-master

سورس  سیستم عامل   مایکروسافت  داس  نسخه ی  2  :

در این پست  سورس سیستم عامل مایکروسافت  داس  نسخه ی 2  را  برای   علاقمندان   آپلود می کنم . امیدوارم که خوشتون بیاد .
+
مایکروسافت  این سورس را  مدتی پیش  به درون  گیتهاب  آپلود کرده است  و من دقیقا از همانجا    دانلود کردم .  
+
اگر  سیستمی قدیمی  دارید یا اگر ماشین مجازی دارید  می توانید  سیستم عامل داس نسخه ی 2  را   روی آن نصب کرده و البته سورسش را نیز مطالعه نمایید .
+
قب
۱. تعمیم و گسترش بیمه کشاورزان،  روستاییان و عشایر به افراد مشمول 
۲ . جمع آ‌وری و تمرکز کلیه وجوه موضوع صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر
۳ .سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری از وجوه جاری و ذخیره شده
۴ . انجام تعهدات موضوع آیین نامه ( شامل مستمری پیری، از کار افتادگی و فوت)
 
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
با سلام خدمت دوستان عزیز
در راستای آموزشهای عملی،اجرایی،کارگاهی نقشه برداری این بار هم به سراغ دوربین نقشه برداری رفتم و نحوه تخلیه دوربین و همچنین ساخت نقاط با فرمت IDEX , GSI  برای ورود به دوربین نقشه برداری را با ساخت فیلم چند دقیقه ای آموزش دادم.
از آنجا که برنامه کوردینیت ادیتور سوروی آفیس فقط در ویندوزهای 32 بیتی باز می شود بنابراین نرم افزار Copan جایگزین خوبی برای آن است که هم در این فیلم روش کار با اون رو توضیح دادم و هم اون برنامه را اینجا
 
یادگیری و آموزش قرآن با زیان ساده برای کودکان مسلمان یادگیری و آموزش قرآن با زیان ساده برای کودکان مسلمان آموزش و یادگیری قرآن به کودکان برنامه ای جذاب و کاربردی برای کودکان و اطفال شماست. در این برنامه تلاش کرده ایم تا با ظاهر زیبا و جذاب کودکان را به یادگیری قرآن علاقه مند کنیم. برای آموزش و حفظ قرآن، هیچ زمانی دیر نیست. البته در کودکی ذهن برای فراگیری معلومات آمادگی بیش تری دارد. و باید آن را بهترین زمان حفظ قرآن به شمار آورد. رسول خدا ـ ص
اینکه من موفق شدم توی یک هفته چهار تا پادکست رو میکس‌ کنم واقعا به خودم افتخار می‌کنم . پادکست مهدی اولین پادکست میکس شده است که آپلود شده بزودی لینکش رو می‌ذارم که برن حالشو ببرن . بعدش یکی از دوستان که اسمش ((ف)) هست نصف شب ما رو کلی دعوا کرد که خیلی وقته اون پادکستی که باهاش ضبط کردم رو براش نفرستادم . با هر بدبختی شد این پادکست میکس شد . پادکست نزدیک سه ساعت بود و هم برای میکس و هم برای رندرینگ و هم برای آپلود خیلی اذیت شدم . خیلی کیفیت کار رو پ
صندوق کتابی امن سدید مدل English Dictionary قفل رمزدار 
 
برند : Miscellaneous
برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
 
 
نقد و بررسی تخصصی
صندوق فوق ضمن داشتن ظاهر زیبا، برای پنهان‌ماندن از چشم سارقان طراحی شده است. این محصول ابعاد کوچکی دارد و با قراردادن آن در کتابخانه و بین سایر کتاب‌ها می‌توانید از اسناد و مدارک و سایر وسایل باارزش خود محافظت کنید. این صندوق با کمک قفل رمزدار باز می‌شود.
صندوق کتابی
 
برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
تصاویر بیشتر
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آموزش مقدماتی پرستاشاپ در 8 ویدیو.
این ویدیو، اولین ویدیو از دوره آموزش مقدماتی پرستاشاپ است که در 8 ویدیو یاد می گیرید که چگونه با پرستاشاپ کار کنید.
از آنجا که ویدیو ها در چنل یوتیوب من آپلود می شود لطفا برای مشاهده ویدیو، فیلترشکن خود را روشن کنید.
این دوره آموزشی، از آموزش نصب پرستاشاپ روی هاست و لوکال هاست شروع می شود و تا مرحله نصب هاتجار روی سایت، ادامه دارد.
محتوای آموزشی این ویدیو ها بسیار مفید و باکیفیت خوب همراه است. ف
آموزش ساخت فروشگاه مشابه ایسام با ASP MVC 5.2
با یکی دیگر از ویدیوهای آموزشی فوق العاده از تکنولوژی Asp.net MVC 5.2
در سایت دانشجویار که اینبار الگوی ما طبق درخواست‌های متعدد کاربران،
سایتی فروشگاهی با امکانات فراوان مشابه وبسایت ایسام است که محصولات را به
دو صورت عادی و مزایده به فروش می‌رساند. به جرات عرض می‌کنیم مواردی که
در این دوره‌ آموزشی مطرح شده است، در هیچ آموزشی از آموزش‌های فارسی و یا
سایر آموزش‌های تولید شده‌ دانشجویار بررسی نشده
آموزش بورس را می توان اولین قدم ورود به بورس و بازار سرمایه دانست که می تواند تضمینی برای موفقیت در سرمایه گذاری بورسی شما باشد. آموزش بورس به زبان ساده شامل یادگیری مفاهیم بورسی، آموزش گام به گام سرمایه گذاری در بورس، آشنایی با تحلیل تکنیکال، درک مفاهیم تحلیلبنیادی  و کسب دانش کافی در این حوزه است. حضور در کلاس های آموزشی در تهران و سایر شهرها، استفاده از فیلم های آموزشی رایگان، بسته های آموزشی آنلاین، مقالات و کتاب های بورسی مرجع از جمل
 
آموزش بورس را می توان اولین قدم ورود به بورس و بازار سرمایه دانست که می تواند تضمینی برای موفقیت در سرمایه گذاری بورسی شما باشد. آموزش بورس به زبان ساده شامل یادگیری مفاهیم بورسی، آموزش گام به گام سرمایه گذاری در بورس، آشنایی با تحلیل تکنیکال، درک مفاهیم تحلیلبنیادی  و کسب دانش کافی در این حوزه است. حضور در کلاس های آموزشی در تهران و سایر شهرها، استفاده از فیلم های آموزشی رایگان، بسته های آموزشی آنلاین، مقالات و کتاب های بورسی مرجع از جم
به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، تلاش جهت ارتقا وام ویژه دکتری در راس برنامه‌ های صندوق رفاه دانشجویان قرار دارد . ناصر مطیعی با اشاره به افزایش وام ویژه دکتری گفت : استارت وام ویژه دکتری در دوره قبل ، زمانی که مسئولیت صندوق رفاه دانشجویان را داشتم ، کلید خورد . وی ادامه داد : ما اعتقاد بسیار جدی داریم که باید به دانشجویان دکتری کمک شود تا با آرامش بیشتر و دغدغه کمتر به فعالیت‌ های آموزش و پژوهشی خود بپردازند . سرپرست صندوق رفاه دانشجویان و
سلام 
برای دانلود آموزش ها  و نرم افزار ورود و خروج جهان گستر پس از کلیک رو لینک های زیر صفحه ای برای ما باز میشود ، پس از چند ثانیه صبر روی گزینه ردتبلیغ کلیک کنید تا وارد صفجه دانلود از سایت آپلود بوی شوید . 
دانلود نرم افزار ورود و خروج جهان گستر 
دانلود فیلم آموزش کار با نرم افزار جهان گستر 

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها