نتایج جستجو برای عبارت :

گردهمایی بزرگ علما و ون اهل سنت شمال کشور برگزار شد

به مناسب بزرگداشت سردار سلیمانی گردهمایی بزرگ علما و روحانیون اهل سنت شمال کشور برگزار شد.
به گزارش شریعت نیوز به نقل از خبرگزاری  مهر، صبح چهارشنبه به مناسب بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش گردهمایی بزرگ علما و روحانیون اهل سنت شمال کشور در کانون طه گرگان برگزار شد.
رئیس مرکز اسلامی شمال کشور در این آئین اظهارکرد: سردار سلیمانی در ۲۱ سال فرماندهی سپاه قدس در نهایت خفا و بی نام نشان بودن، اینگونه محبوب قلب‌های مردم شد.
حجت
نشست مدیران و مدرسین علوم دینی اهل سنت شمال کشور با هدف تحول حوزه‌های علمیه بر اساس نیاز‌های روز جامعه، امروز در گرگان برگزار شد.
به گزارش شریعت نیوز ، رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور مطالعه، تحقیق، مشاوره و پرسش و پاسخ را از مهمترین ویژگی های مدیران و مدرسان حوزه های علوم دینی دانست و گفت: با توجه به نیازهای جامعه تحول در حوزه های علمیه اجتناب ناپذیر است و ضرورت دارد که در متون درسی بر اساس نیازهای جامعه تحول ایجاد شود.
امام جمعه نگین شهر
خرید ویلا با یک چیپس امکان پذیر شد! فقط کافیست بازاریابی کنید و میلیونر شوید ! شمال ایران، سالیان سال است که به دلیل آب و هوای خوب و عالی و زیبایی های بسیار و نزدیکی به دریا تفریحگاه بسیاری از مردم بوده است، شمال کشور سالانه پذیرای تعداد زیادی از مسافران می‌باشد و همین امر باعث می‌شود تا عده ایی از افراد برای فرار از شلوغی و احساس راحتی به فکر خرید ویلا در شمال کشور بیافتند.
در این مقاله سعی داریم که گزینه های مناسب خرید ویلا در شمال کشور و رو
امام چهارم ع فرمود اگر مردم بدانند در طلب علم چه فایده است  انرا میطلبیدند اگر چه با ریختن خون دل و فرو رفتن در گردابها باشد خداوند تبارک و تعالی بدانیال وحی فرمود که منفور ترین بند گانم نزد من نادانی است  که حق علما را سبک شمرد و پیرو ی از ایشان نکند  و محبوترین بند گانم پر هیز کاریستکه طالب ثواب بزرگ و ملازم علما پیرو خوبشتن داران و پذریرنده حکما باشد
جشن بزرگ میلاد نور،با همت شهرداری آب پخش بمناسبت نیمه شعبان و در راستای طرح نشاط اجتماعی و با استقبال کم نظیر مردم در پارک بزرگ خضراء آب پخش برگزار گردید.
به گزارش سفیر جنوب؛در شب میلاد با سعادت مهدی موعود(عج)،با همت شهرداری آب پخش،جشن بزرگ میلاد نور،با حضور گسترده و کم نظیر مردم در پارک خضراء برگزار گردید.
اجرای این جشن را حسین دهقان،مجری توانمند استان و کشور و وحید امیری از برترین های اجرای استان بر عهده داشتند.

ادامه مطلب
ویلا در شمال یا زمین در شمال؟
اگر می خواهید در شمال کشور ملکی خرید نمایید و یا اطلاعاتی در خصوص فروش و خرید زمین در گیلان و مازندران کسب نمایید .حتما این مقاله می تواند برای شما مفید و حائز اهمیت باشد .سوالی که عموما ذهن مخاطبان خرید ملک در شمال درگیر کرده این است که سراغ خرید ملک در شمال بروند و یا خرید ویلا  و اینکه چه مناطقی از شمال برای خرید ملک مناسب تر هستند .با توجه به اینکه ویلای آماده جهت فروش در شمال کشور نسبت به زمین های آماده فروش بس
تحصیل در لهستان
لهِستان کشوری است در مرکز اروپا، از غرب با آلمان، از جنوب غربی با جمهوری چک، از جنوب با اسلوواکی، از شمال شرقی با لیتوانی و روسیه (منطقه برون‌بومی کالینینگراد)، از شرق با بلاروس، از جنوب شرقی با اوکراین و از شمال با دریای بالتیک همسایه است. مساحت این کشور عددی بالغ بر ۳۱۲٫۶ هزار کیلومتر مربع است که آن را شصت و نهمین کشور بزرگ جهان و نهمین کشور بزرگ اروپا کرده‌است. همچنین با جمعیت ۳۸٫۵ میلیون نفری این کشور سی و چهارمین کشور پر
 شمال تک نیازمندی های نوشهر چالوس
برای ورود به شمال تک اینجا کلیک کنید

شمال تک کاملترین و پربازدید ترین نیازمندی های نوشهر و چالوس در استان مازندران و شمال کشور، کسب و کار و یا فروشگاه خود را بیابید و یا معرفی کنید و آگهی بزنید.
شمال تک برای معرفی فروشگاه ها ، ارزانسراها،تخفیف ها در نوشهر و چالوس
شمال تک
 شمال تک نیازمندی های نوشهر چالوس
برای ورود به شمال تک اینجا کلیک کنید

شمال تک کاملترین و پربازدید ترین نیازمندی های نوشهر و چالوس در استان مازندران و شمال کشور، کسب و کار و یا فروشگاه خود را بیابید و یا معرفی کنید و آگهی بزنید.
شمال تک برای معرفی فروشگاه ها ، ارزانسراها،تخفیف ها در نوشهر و چالوس
تا خبر اتمام برنامه نود و خداحافظی عادل فردوسی پور توی شبکه های مجازی پخش شد،همه علما بالای منبر رفتند و کمپین
راه انداختن.کمپن هایی که شدتش از کمپین نه به آجیل و ماهی قرمز قوی تر بود.از همه جالب تر سلبریتی هایی بودند که از در و دیوار 
ریختند و گفتند صدا و سیما تحریم است و دیگه پایمان را توی برنامه هایش نمیگذاریم.
حالا این روزها حال مردم شمال کشور ایران خوب نیست.تقصیر باران نیست.تقصیر جنگل هایی هست که به ویلا تبدیل شدند،تقصیر 
ساخت غلط های رو
تجربه باربری شمال تهران با باربری ایفل .باربری ایفل با سالها تجربه در زمینه باربری شمال تهران بصورت شبانه روزی در خدمت شما شهروندان ساکن شمال تهران هست .
ما می کوشیم با ارائه بهترین خدمات در اتوبار شمال تهران رضایت 100 درصدی شما شهروندان ساکن شمال تهران را جلب کنیم.
بدون شک یکی از نام آشنا ترین اتوبار های تهران باربری ایفل است که در هفته  دها باربری شمال تهران را بر عهده دارد.
برای اطلاع از بهترین تعرفه باربری شمال تهران به صفحه باربری شمال ته
قاره اقیانوسیه با حدود ۲۰ کشور در نیم کره جنوبی قرار دارد که برخی این کشورها عبارتند از: استرالیا ، نیوزلند، فیجی، کالدونیا و گینه نو. کشور استرالیا بیشترین مساحت و جمعیت این قاره را با وسعت ۷۶۹۲۳۰۰ کیلومتر مربع و افزون بر ۰۰۰، ۰۰۰، ۲۰ تن به خود اختصاص داده است. استرالیا همچون جزیره‌ای بزرگ از شمال به دریای ارافورا و دریای تیمور ، از شمال شرقی به دریای مرجان ، از شرق به اقیانوس آرام جنوبی، از غرب و جنوب غربی به اقیانوس هند و از جنوب به اقیانو
 
جغرافیای آلمان
جغرافیای آلمان به این شرح است که آلمان در اروپای غربی و اروپای مرکزی قرار دارد و از شمال با کشور دانمارک، از شرق با لهستان و جمهوری چک، از جنوب با اتریش و سوئیس، از جنوب غرب با فرانسه و لوکزامبورگ و از شمال غرب با بلژیک و هلند مرز مشترک دارد. عرض این کشور بین مدار ۴۷ درجه شمالی و مدار ۵۵ درجه شمالی و طول آن بین نصف‌النهار ۵ درجه شرقی و نصف‌النهار ۱۶ درجه شرقی واقع شده‌است. جغرافیای آلمان همچنین از جنوب با دریاچه کنستانس که س
برگزاری همایش بزرگ ۱۲۰۰۰ رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس در زرند
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند از برگزاری همایش بزرگ ۱۲۰۰۰ رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
 حسن عرب رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از برگزاری همایش بزرگ 12000 رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
عرب افزود: این همایش بزرگ روز یکشنبه 7 مهرماه از ساعت 15:30 با حضور پیشکسوتان، جانبازان و خانواده های محترم شهدا در
ترکیه کشوری اوراسیایی است که دو بخش دارد. بخش بزرگ آن یعنی آناتولی در شمال غرب آسیا و بخش کوچک آن یعنی ترکیه در جنوب غرب اروپا واقع‌ شده است.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کی سفر، ترکیه در بین شش کشور آسیایی و دو کشور اروپایی قرار دارد و با کشورهایی مانند ایران، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، گرجستان، سوریه و عراق همسایه است. ویژگی دیگری که از لحاظ جغرافیایی موقعیت مناسبی به این کشور می‌دهد، ارتباط این منطقه از سه طرف با دریاهای سیاه، مرمره، اژ
صبح امروز در دیدار جمعی از موکب داران عراقی: از صمیم قلب خودم و ملت ایران تشکر میکنم؛ هم از شما موکب داران که در ایام اربعین، کرامت و مودّت را به منتهادرجه میرسانید، هم از ملت بزرگ عراق و هم از مسئولین عراق که امنیت و زمینه را فراهم کردند و بخصوص از علما و مراجع بزرگ عراق که فضای زیارت و برادری را بین آحاد مردم و دو ملت فراهم کردند
در قالب طرح اکتساب و مستندسازی تجارب رهبران ستاد هلدینگ میدکو و ادامه گام اجرایی پیش مصاحبه، جلسه با دو بزرگ مرد، مدیر و خبره به تمام معنا در حوزه فولاد کشور برگزار شد.
جناب آقای دکتر بهرام سبحانی و جناب آقای مهندس علی پالیزدار که با کوله باری از تجارب ارزشمند حاصل از سال ها مدیریت و هدایت صنایع بزرگ فولادی کشور، اکنون در مجموعه بزرگ، پویا و رو به توسعه میدکو، حضور  داشته و این گنجینه ارزشمند را بی دریغ در اختیار میدکو قرار داده اند.
جلسات پ
باربری شمال تهران را به باربری ایفل بسپارید .
باربری ایفل با سالها تجربه در باربری تهران آماده خدمت رسانی در باربری شمال تهران است .
باربری ایفل بی شک یکی از باربری های قابل اعتماد و نام آوازه در اتوبار شمال تهران است.
کادر مجرب باربری ایفل بطور شبانه روزی در خدمت شما شهروندان ساکن تهران است .
برای دریافت خدمات باربری شمال تهران تنها با یک تماس ما در خدمت شما هستیم.
لینک صفحه : باربری شمال تهران 
تعمیرات مبل شمال تهران بزرگ | تعمیرات مبلمان ایفل
بررسی تعمیرات مبل شمال تهران بزرگ
 
تهران قدیم از چهار محله تشکیل شده بود به نام‌های سنگلج، اودلاجان (عودلاجان)، بازار و چاله‌میدان. در زمان ناصرالدین‌شاه قاجار چندین محله تازه در تهران ساخته شد به نام‌های ارگ، چاله حصار، خانی آباد، جوادیه، قنات‌آباد، پاچنار، پامنار، یافت‌آباد، گار ماشین، گود زنبورک‌خانه، صابون‌پزخانه، گود عرب‌ها و دروازه قزوین.
محله‌های دیگر شهر تهران بزرگ شهرر
موقعیت جغرافیایی استان هرمزگان با مرکزیت بندر عباس، سبب شده است که این منطقه به یک موقعیت استراتژیک برای صادرات و واردات و معاملات بزرگ تبدیل گردد. به همین علت گمرکات مهم کشور اغلب در این استان قرار گرفته اند. این استان در جنوب کشور و در شمال تنگه هرمز واقع شده است و از نظر مساحت هشتمین استان بزرگ کشور به حساب می آید .
می توان گفت تمامی کالاهایی که واردات و صادرات آنها از نظر قانونی ممنوعیتی نداشته باشد، می توان آنها را از طریق گمرک بندر عباس
تجربه ای متفاوت از باربری شمال تهران در باربری ایفل . 
باربری ایفل باسالها تجربه در باربری ایفل مفتخر است که امروز یکی از نام آواز ترین اتوبار در اتوبار شمال تهران است . 
شما می توانید در ماه رمضان اتوبار شمال تهران بصورت متفاوت تجربه کرده و از افطار تا سحر از خدمات باربری شمال تهران باربری ایفل استفاده کرده و همچنین از بهترین تعرفه باربری شمال تهران از افطار تا سحر برخوردار شوید . 
برای اطلاعات بیشتر از نحو باربری در باربری ایفل و تعرفه بار
باسمه تعالىالف: مسئولیت در قبال شهدا و آسیب دیدگان داریمملت مسئول سرنوشت کشور است و در همه ى انتخابات باید در صحنه باشدب: با علما و روحانیون با تقوا و متعهد به جمهورى اسلامى دشورت کنیمج: به افراد متعهد و مطلع و متوسط و غیر منحرف رأى دهیم.
روایت داریم که کانون و خانه اهل بیت علیهم السلام  قم است و علمای زیادی در قم وجود دارد چرا ویروس کرونا از آنجا شیوع پیدا کرده است و آیا دعا علما کار ساز نیست و مورد استجابت قرار نمی گیرد ؟
جواب این شبهات با در نظر گرفتن چند نکته با هم پاسخ داده می شود:
1.علل طبیعی جای خودشان را دارد و نقش خودشان را ایفا می کند . مثلا شهر یزد که شهر مذهبی است باران کم می آید و فلان شهر در شمال که غیر مذهبی است باران زیاد می آید.
شهر قم شهری است که بیش از صد ملیت در آن
کلاسهای دکتر موغلی از دوشنبه 98/11/28 برگزار میگردد
کلاسهای استاد علی شیری از شنبه 98/11/26 برگزار میگردد
کلاسهای دکتر معاف پوریان از سه شنبه 98/11/29 برگزار میگردد ./
کلاسهای استاد مصلی نژاد از دوشنبه 98/11/28 برگزار میگردد./
کلاسهای دکتر وصال از چهارشنبه مورخه ی 98/12/07 برگزار میگردد ./
احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا افزود: طی امروز و فردا (۶ و ۷ مرداد ماه) به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی مناطق شمال غرب و شمال شرق کشور رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و در سواحل دریای خزر بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود. وی در ادامه گفت: در همین مدت در بخش‌هایی از جنوب کشور در جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان و جنوب فارس نیز رگبار موقتی باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی م
همانطور که می دانید ترکیه یک کشور مسلمان است. آداب اسلام و مسلمانی در این کشور وجود دارد. نماز جمعه در این کشور از اهمیت بالایی برخوردار است. و با وجود اینکه جمعه یک روز کاری در ترکیه است ، اما نماز جمعه هر هفته برگزار می شود.
ماه رمضان نیز در ترکیه هر سال برگزار می شود. و مردم بسیار برای این ماه احترام قایلند. حتی کسانی که روزه نمی گیرند، مراعات افراد روزه دار را می کنند.

ادامه مطلب
با آزاد راه تهران شمال و عوارض آن آشنا شویم_ تهران-چالوس ۱۲۱ کیلومتر شد.
با افتتاح بخش اول آزادراه تهران – شمال، مسیر تردد از ۹۰ کیلومتر به ۳۲ کیلومتر کاهش یافت.
_قیمت عوارض آزاد راه تهران شمال_ نرخ عوارض آزاد راه تهران شمال برای وانت: ۳۵۰ هزار ریال._ نرخ عوارض آزاد راه تهران شمال برای مینی بوس: ۴۰۰ هزار ریال_ نرخ عوارض آزاد راه تهران شمال برای اتوبوس: ۴۵۰ هزار ریال_ کارمزد سامانه الکترونیکی عوارض برای دریافت عوارض معادل ۱ هزار ریال، برای عوارض
آیین اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات سراسری بانوان دارالقرآن امام علی‌بن ابیطالب(ع) امروز، دهم بهمن‌ماه با حضور استاد علی رجبی (حافظ بین المللی قرآن کریم)، دکتر پور معین، علما و عموم شرکت‌کنندگان و خانواده‌های آنان , در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) قم برگزار شد.
 
وبسایت رسمی موسسه
ادامه مطلب
طرز تهیه جوجه ترش
جوجه ترش یکی از انواع غذاهای خوشمزه و پر طرفدار ایرانی است که اصالتا متعلق به شمال کشور می باشد. این کباب خوشمزه شباهت های زیادی به جوجه کباب دارد و به خاطر استفاده از چاشنی های خوشمزه در تهیه آن ، طعم بسیار خوبی دارد. جوجه ترش در کنار غذاهایی مثل کباب ترش ، اکبر جوجه و … از معروف ترین غذاهای شمالی است ، توصیه می کنیم اگر گذرتان به استان های شمالی کشور افتاد حتما جوجه ترش را در رستوران های سنتی شمال تجربه کنید.  

ادامه مطلب
زمین خط دریا سرخرودزمین جنگلی سرخرودکد این زمین ساحلی سرخرود 213 است و در خط دریا سرخرود قرار دارد که فاصله از جاده اصلی ویلا 300 متر و فاصله از دریا ی ویلا شمال 800 متر است .نوع این زمین شهرکی ساحلی سرخرود ، مسکونی است و وضعیت ساخت میتواند تریبلکس باشد که در سایت ویلا شمال در سرخرود به ثبت رسیده است .طول زمین جنگلی سرخرود 294 متر و عرض زمین شهرکی سرخرود 35 متر می باشد که متراژ ساخت در این زمین سند دار سرخرود 10300 متر مربع میباشد .نوع سند برای خرید زمین
شمال شهر تهران مناطق زیادی از تهران را در بر می گیرد . مناطق 1 و 3 از مناطق 22 گانه تهران جزء شمال تهران محسوب می شود .
اقدسیه ، تجریش ، چیذر ، دزاشیب ، ونک ، دروس و ... جزء مناطق شمال تهران به حساب می آیند .
شرکت وانت بار ایرانکس برای خدمت رسانی به اهالی محترم مناطق شمالی تهران اقدام به ایجاد واحد باربری در این مناطق کرده است تا همشهریان بتوانند وسایل و کالاهای خود را با نرخ مناسب و با کیفیت بالا جابه جا کنند .
این مجموعه حتی در روزهای تعطیل به مشتری
انجمن بانوان فرهیخته شهرستان زرند برگزار میکند:
جشن بزرگ روز دختر به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) در ‌زرند
دبیر جمعیت بانوان فرهیخته شهرستان زرند از برگزاری جشن بزرگ روز دختر به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) در زرند خبر داد.
فاطمه میرزایی در تشریح این خبر گفت: برای پاسداشت روز دختر و جشن میلاد حضرت معصومه در صدد برگزاری جشنی با برنامه های متنوعی همچون شعر خوانی، نقالی گروه کاوه و هنر نمایی گروه باران و سخنرانی دکتر مرتضی نخعی هستیم.
وی افزود
کشور گرجستان در منطقه ى قفقاز و اوراسیا قرار دارد. از غرب با دریاى سیاه، از شمال با روسیه، از جنوب با ترکیه و ارمنستان و از جنوب شرق با آذربایجان همسایه است. 
دوکشور ترکیه و آذربایجان دو شریک مهم این کشور به حساب مى آیند .
یکى از مهم ترین شرکای اقتصادى کشور گرجستان، ترکیه مى باشد. و آذربایجان نیز به دلیل صادرات نفت به گرجستان نقش مهمى دارد. 
گرجستان و روسیه، که از شمال همسایه این کشور است، رابطه چندان خوبى ندارند. به دلیل اینکه روسیه درسال٢٠٠٨
امیراالمومنین ع میفرمود جان خودرابمطالب.شگفت حکمت استراحتدهید زیرا جان همچون تن خسته شود 2 امبدالمومنین ع میفرمود ای دانشجو همانا دانش امتیازات بسباری دارد اگر بانسان کاملی تشبیه شود سرش تواضع است چشمش بر رشگی وگوشش  فهمبدن زبانش راست گفتن حافظه اش کنجکاوی  دلش حسن نیت خردش شناختن اشیا.،و امور دستش رحمت پابش دیدار علما همتش سلامت حکمتش پرهبز کادی قرار گاهش رستگاری جلو دارش عافیت مرکبش وفا ایلحه اش نرم زبانی  شمشیرش رضا کمانش مدارا لشگر
نکات مهم در قیمت زمین در شمال :
یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری با بازده عالی، خرید زمین در شمال کشور می باشد. اما اخیرا اخبار ناخوشایندی در رابطه با اتفاقاتی که با خرید زمین در شمال کشور افتاده است به گوش می رسد که نمی شود آنها را نادیده گرفت. به همین خاطر اگر قصد خرید زمین با قیمت مناسب را داشتید باید به افراد مطمئن مراجعه کرده و از راه قانونی اقدام کنید.
در حال حاضر در برخی از مناطق روستایی و شهری در شمال کشور، زمین هایی ارزان به فروش می ر
 
راه آهن قزوین - رشت ۵۳ تونل به طول ۲۲ کیلومتر دارد؛ همچنین بزرگترین پل راه آهن کشور به طول یک هزار و ۴۳۰ متر روی سد منجیل ساخته و برای احداث این خط ریلی حدود ۹ کیلومتر پل بزرگ و ۲۲ میلیون متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی شده است.
 
مدیرکل راه آهن شمال ۲ گفت: با توجه به اهمیت حمل ترکیبی بار، تقاضای واگذاری ۳۰ هکتار اراضی به راه آهن داده شده که در صورت تملک ، بارانداز راه آهن ایجاد می شود.
گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن شمال دو؛ علی خدای
در کلاس های آنلاین، آموزش و فراگیری زبان نسبت به کلاس های حضوری بسیار ساده است دیگر از دشواری های موجود جهت شرکت در کلاس های حضوری خبری نیست. ترافیک سنگین در شهرهای بزرگ را دور زده اید و البته همه چیز بدون نیاز به حضور فیزیکی شما و استاد در محلی برگزار خواهد شد که برای شما امکان دارد. در کلاس های آنلاین بعد مسافت دیگر معنا ندارد و در هر ساعت از روز که تمایل داشته باشید کلاس برگزار خواهد شد. فقط کافی است با استاد  هماهنگ کنید تا کلاس های آنلاین
در کلاس های آنلاین، آموزش و فراگیری زبان نسبت به کلاس های حضوری بسیار ساده است دیگر از دشواری های موجود جهت شرکت در کلاس های حضوری خبری نیست. ترافیک سنگین در شهرهای بزرگ را دور زده اید و البته همه چیز بدون نیاز به حضور فیزیکی شما و استاد در محلی برگزار خواهد شد که برای شما امکان دارد. در کلاس های آنلاین بعد مسافت دیگر معنا ندارد و در هر ساعت از روز که تمایل داشته باشید کلاس برگزار خواهد شد. فقط کافی است با استاد  هماهنگ کنید تا کلاس های آنلاین
دانمارک (به دانمارکی: Danmark) با نام رسمی پادشاهی دانمارک (به دانمارکی: Kongeriget Danmark) کشوری است در شمال اروپا و پایتخت آن کپنهاگ است. جمعیت این کشور ۵٫۵ میلیون نفر و زبان رسمی آن دانمارکی است. زبان‌های فاروئی، گرینلندی و آلمانی نیز به عنوان زبان‌های محلی در این کشور رسمیت دارند. واحد پول این کشور کرون دانمارک است و با اینکه این کشور در سال ۱۹۷۳ به اتحادیه اروپا پیوسته اما به منطقه یورو نپیوسته‌است. ۸۰٫۴ درصد مردم دانمارک مسیحی لوتری هستند.
ادامه
ساخت ویلا در شمال
 
در این مقاله از مستر دکور به معرفی مراحل ساخت ویلا در شمال، بررسی هزینه ساخت در سال 99، قیمت بر اساس متراژ و نحوه معماری نقشه ساخت می پردازیم. ساخت ویلا شمال دارای اصول، قواعد و قوانین خاص خود می باشد، ویلا باید طوری ساخته شود که اکثریت غریب به اتفاق مردم تمایل به خرید و یا اجاره آن داشته باشند لذا طراحی دکوراسیون ویلا در هنگام ساخت از اهمیت بالایی برخوردار است.  
 
بررسی مراحل ساخت ویلا در شمالمنبع: مستر دکور 
https://www.mrdecor.com/
مولوی فاروقی با تاکید بر لزوم حمایت مسئولان نظام از مدارس دینی اهل سنت، گفت: باید مدارس اهل سنت و طلاب و علما به گونه‌ای تقویت و تربیت شوند تا در آینده مجاهدین خط مقدم دشمن باشند.
به گزارش شریعت نیوز به نقل از ایکنا از  خراسان‌جنوبی، مولوی غلام حیدر فاروقی، امام جمعه اهل سنت بیرجند، امروز ۲۸ شهریور، در همایش مدیران، مدرسان و رابطان مدارس علوم دینی اهل سنت به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: مدارس، سنگر انقلاب هستند و همان طور که مس
✅ دعای عوام بهتر مستجاب می شود تا علما!
 
شخصی از آیت الله طباطبایی پرسید: 
«این دعاهای عربی را که عامه مردم بخوانند، نمی‌فهمند؛ آیا خواندن همان الفاظ آن دعاها-بی آنکه معانی آن را بدانند-اثری دارد؟!»
 
جناب علامه طباطبایی فرمودند:
«اتفاقاً آن دعاها برای عامه مردم که زبان عربی و معانی آن‌ها را نمی‌دانند بهتر مستجاب می‌شود! زیرا نفس خود را به نفس امامان (علیهم‌السلام) متصل می‌کنند و از خدا می‌خواهند هر چه امامان با خواندن این دعاها می‌خوا
 
در این مقاله سعی داریم به نکات مهم درخرید و فروش زمین در شمال بپردازیم و بعنوان یک راهنمای خرید زمین در شمال بتوانیم در این امر، اطلاعاتی را در اختیار علاقمندان به خرید زمین در شمال قرار دهیم. خرید املاک و اراضی کار راحتی نیست و نیاز به آگاهی و اطلاعات قبلی در زمینه قوانین مرتبط با خرید و فروش زمین دارد. از این رو توصیه ما به شما خریداران گرامی، مطالعه راهنمای خرید زمین در شمال و عوامل موثر در قیمت زمین در شمال می باشد.
حالا که سرمایه ای ب
شمال شهر تهران از مناطق مختلفی تشکیل شده
که در هریک از این مناطق نیز تعدادی هتل قرار گرفته است، برای میهمانانی که به شهر
تهران سفر میکنند و در قسمت های شمالی شهر کاری دارند، راحت تر است که در یکی از هتل های شمال تهران اتاق رزرو کرده و اقامت
نمایند.
نقاط پر تردد شمال تهران
برخی نقاطی که در شمال شهر تهران پر بازدید
و پر تردد می باشد و در اطراف آن نقاط هتل برای اقامت مسافران موجود است عبارتند از
: میدان ونک، شمال خیابان ولیعصر، برج میلاد، نمایشگا
نمدار درختی است که استفاده گوناگونی از آن می شود و فواید زیادی دارد.
برخلاف
تصور بسیاری از مردم که گل‌های زیبا و معطر را مختص بوته‌ها و درختچه‌ها
می‌دانند، در جنگل‌های شمال ایران، درختی بزرگ به نام نَمدار وجود دارد که
عطر گل‌های زرد رنگ آن، زنبور عسل را به خود جلب می‌کند.
نمدار
درختی از تیره Tiliaceae است که با وجود گسترش زیاد در جنگل‌های شمال و
معطر بودن گل‌های آن، هنوز ارزش‌های زیبا شناختی آن بی‌استفاده مانده است .
این در حالی است که د
زمین شهرکی سرخرودزمین سرخرودکد این زمین ساحلی سرخرود 217 است و در خط دریا سرخرود قرار دارد که فاصله از جاده اصلی ویلا 800 متر و فاصله از دریا ی ویلا شمال 300 متر است .نوع این زمین شهرکی ساحلی سرخرود ، مسکونی است و وضعیت ساخت میتواند تریبلکس باشد که در سایت ویلا شمال در سرخرود به ثبت رسیده است .طول زمین جنگلی سرخرود 20 متر و عرض زمین شهرکی سرخرود 21 متر می باشد که متراژ ساخت در این زمین سند دار سرخرود 410 متر مربع میباشد .نوع سند برای خرید زمین سرخرود ،
زمین ارزان سرخرودزمین شهرکی سرخرودکد این زمین زیر قیمت سرخرود 215 است و در خط دریا سرخرود قرار دارد که فاصله از جاده اصلی ویلا 400 متر و فاصله از دریا ی ویلا شمال 300 متر است .نوع این زمین شهرکی ساحلی سرخرود ، مسکونی است و وضعیت ساخت میتواند تریبلکس باشد که در سایت ویلا شمال در سرخرود به ثبت رسیده است .این زمین سند دار سرخرود 13000 متر مربع میباشد که زمین زیر قیمت سرخرود دارای سند مسکونی و باغی میباشد که این زمین ساحلی سرخرود را از پلاک های همجوار مج
می گفت هر وقت به صحبت های افرادی مثل رحیم پور ازغدی و امثالهم گوش می ده،می فهمه که اوها تئوری های حکومت اسلامی رو با اونچه که در عمل در جوامع لیبرال و سرمایه داری پیاده شده مقایسه می کنه...یعنی چی؟!مثلا می گن فلان حکومت لیبرال فلان کشور ی کاری انجام داد حاصلش ده میلیون افسردگی در کشور بود(حالا آمارهای اونا هم معمولا خیلی دقیقه!)،ولی هیچ وقت این علما نیومدن بگن حاصل اسلامی که در کشور ما پیاده شد چیه؟!،می گفت تئوری اسلامی خیلی ایده آل گرایانه هست
آمار و کاربرد آن در مدیریت 2 یکشنبه مورخه 98/9/24 ساعت 8 صبح از فصول 8 الی 11 درکلاس 701 برگزار میگردد./
مبانی برنامه ریزی و پیشرفت عدالت و توسعه اقتصادی دوشنبه 98/9/18 ساعت 8 صبح از کل کتاب در کلاس 701 برگزار میگردد .
مبانی سازمان و مدیریت یکشنبه مورخه 98/9/17 ساعت 8 صبح چهار فصل  اول کتاب در کلاس 701 برگزار میگردد
مدیریت منابع انسانی دوشنبه 98/9/4 تا فصل پنجم کتاب ساعت 8 صبح درکلاس 701 برگزار میگردد .
تجزیه و تحلیل  طراحی سیستم  رشته مدیریت بازرگانی دوشنبه 98/9/4 ساعت
حمل بار به تمام نقاط کشور از جمله خدمات تخصصی باربری جبارربار دلگان می باشد که جهت رفع نیاز باربری به تمامی نقاط ایران را انجام می دهد.
حمل و ارسال بار به تمامی نقاط کشور
  مناطق مرکزی ایران : تهران،  اراک ,  اصفهان , قزوین ,  قم , کرج ,سمنان
مناطق شمال ایران : رشت , شمال , آمل , رامسر , بابل ,لاهیجان , گرگان , اردبیل
مناطق غرب ایران : همدان ,کرمانشاه , زنجان , ارومیه , سنندج , تبریز , خرم آباد
مناطق شرق ایران : کرمان , مشهد ,یزد , بیرجند , بجنورد , 
دانلود اهنگ جلو همه بگو به من خیلی دوست دارم عشق دلم (مهراد جم) با لینک مستقیم : مهراد جم شمال دانلود آهنگ جدید مهراد جم به نام شمال آهنگ با لینک مستقیم و متن آهنگ ... همه آهنگ ریمیکس آلبوم ... جلو همه بگو به من ، خیلی دوست دارم عشق دلم
 دانلود آهنگ جدید مهراد جم شمال بشنوید و لذت ببرید / دانلود آهنگ شنیدنی و زیبای مهراد جم به نام شمال به ... جلو همه بگو! به من خیلی دوست دارم، عشقِ دلَم…
 دانلود آهنگ جدید مهراد جم به نام شمال Download New Music Mehraad Jam ... کنن به
دانلود اهنگ جلو همه بگو به من خیلی دوست دارم عشق دلم (مهراد جم) با لینک مستقیم : مهراد جم شمال دانلود آهنگ جدید مهراد جم به نام شمال آهنگ با لینک مستقیم و متن آهنگ ... همه آهنگ ریمیکس آلبوم ... جلو همه بگو به من ، خیلی دوست دارم عشق دلم
 دانلود آهنگ جدید مهراد جم شمال بشنوید و لذت ببرید / دانلود آهنگ شنیدنی و زیبای مهراد جم به نام شمال به ... جلو همه بگو! به من خیلی دوست دارم، عشقِ دلَم…
 دانلود آهنگ جدید مهراد جم به نام شمال Download New Music Mehraad Jam ... کنن به
تعطیلات شروع شد و ما هم با خانواده راهی شمال شدیم اما راه ۵ ساعته رو ۱۱ ساعت تو راه بودیم .خیلی شلوغ بود . اون وقتا که دانش آموز بودم یادمه هر سال یکی دوباری رو شما میرفتیم.یعنی یک مسافتی که از شهرهای شمال شروع میشد و به کردستان ختم میشد و از اونجا هم راه رو کج میکردیم و بر میگشتیم خونه . جنوب هم که تا ۲۲ بهمن میشد میرفتیم . البته هدف از جنوب بازارش بود تا تفریح و خوشگذرونی و انصافا اون موقع هم مثل الان امکانات تفریحی نداشت حالا بماند که نزدیک ۶ سا
آیین شیرخوارگان حسینی با حضور پرشور مادران و شیرخوارگان عاشورایی در روز ششم محرم در سراسر کشور برگزار شد.
این مراسم در بیش از ۵ هزار نقطه از ۳۲ استان کشور برگزار شد، به جز ایران اسلامی همایش شیرخوارگان حسینی در بیش از ۴۰ کشور جهان هم برگزار می‌شود.
این مراسم در نخستین جمعه در دهه اول محرم هر سال برگزار می‌شود و به منظور گرامیداشت مقام طفل شیرخواره امام حسین(ع) و شهادت مظلومانه‌اش، باحضور کودکان شیرخوار و مادرانشان برگزار و عاشقان اباعبدا
رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که رژه ۲۹ فروردین برگزار نمی‌شود.
دریادار سیاری: در سال ۱۳۹۹ طرح جایگزین رژه را اجرا خواهیم کرد؛ این طرح رژه خدمت با شعار مدافعان وطن- یاوران سلامت است که در سطح کشور اجرا خواهد شد.
سه شنبه ، ۱۹ فروردین ۹۹@IrNews_24
[عکس 745×375]
مشاهده مطلب در کانال
آیه مباهله بزرگ‌ترین فضیلت اهل بیت علیهم السلام (به اعتراف اهل تسنن)
زمخشری از علما و مفسرین بزرگ اهل تسنن می‌نویسد:
وفیه دلیل لا شیء أقوی منه علی فضل أصحاب الکساء علیهم السلام.
در این روایت دلیلی است که قوی‌تر از آیه مباهله در فضیلت اصحاب کساء (پیامبر، امیر المومنین، حضرت زهرا، حضرت امام حسن و امام حسین علیهم السلام) حدیثی نداریم.
تفسیر الکشاف، تألیف زمخشری، صفحه ۱۷۵، چاپ دار المعرفة
به گزارش شریعت نیوز شامگاه پنجشنبه (24 مرداد 98) در مجتمع علوم قرآنی امام شافعی روستای رمکان قشم برگزار شد. در این همایش با شکوه، علما، اندیشمندان، مسئولان شهرستان قشم و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.لازم به ذکر است در این همایش از 20 حافظ قرآن کریم تجلیل به‌عمل آمد.



انتهای پیام / م 
منبع خبر/ سنی آنلاین 
انتشاردهنده** صالحی 
به گزارش عصرحباد؛ جشن عید سعید غدیر خم، امشب (دوشنبه 28 مرداد 98) بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور پر شور مردم و با اجرای مسابقه، مدیحه سرایی، نورافشانی و... به همراه حرکت نمادین کاروان غدیر خم در محل پارک آزادگان شهر حبیب آباد برگزار شد.
گفتنی است این مراسم به همت هیئت محبان حضرت علی اکبر (ع) مسجد تکیه و با همکاری شهرداری حبیب آباد برگزار شد.
گزارش تصویری این مراسم بزودی منتشر خواهد شد.
جزیره ی زیبای قشم یکی‌از جزیره ها جنوبی کشورمان است که مقصدی دوستداشتنی و پربیننده دربین گردشگران است , با گسترش توریسم درین جزیره روز آپدیت تجهیزات و سرویس ها توریسم آن بیشتر شده و بر محبوبیت این جزیره طولانی تر می شود . قشم بخاطر سواحل صخره ای قشنگ , بیشه های دریایی , غارهای جذاب , تفریحات آبی رنگ , مرکز ها خرید ارزان و هتل ها و اقامتگاه های متنوع جذابیت های اضطراری را برای هجرت داراست . مهاجرت به قشم با تور مسافرتی راحت ترین و ارزان ترین شیوه
دانمارک (به دانمارکی: Danmark) با نام رسمی پادشاهی دانمارک (به دانمارکی: Kongeriget Danmark) کشوری است در شمال اروپا و پایتخت آن کپنهاگ است. جمعیت این کشور ۵٫۵ میلیون نفر و زبان رسمی آن دانمارکی است. زبان‌های فاروئی، گرینلندی و آلمانی نیز به عنوان زبان‌های محلی در این کشور رسمیت دارند. واحد پول این کشور کرون دانمارک است و با اینکه این کشور در سال ۱۹۷۳ به اتحادیه اروپا پیوسته اما به منطقه یورو نپیوسته‌است. ۸۰٫۴ درصد مردم دانمارک مسیحی لوتری هستند.

ادامه
یدک کش شمال تهران
نیسان یدک‌کش و خودرو سوار با تعرفه حمل مناسب
امدادرسانی سریع درمحل(بصورت شبانه روزی)حمل انواع خودروهای تصادفی فرسوده ونیازبه تعمیراماده همکاری با تعمیرگاه ها و پارکینگها
حمل
انواع خودرو به تمام نقاط کشور مجهز به سیستم چرخگیر شبانه روزی با تعرفه مناسب
باربری شمال تهران




ما مسئولیت پذیریم و سرشار از علاقه مندی به کار…
حمل و نقل با تمامی مشکلات و مسائل خود برای باربری شمال تهران یک تعهد کاریست.
باربری تک با بهینه سازی ساختار اداری و فنی خود به ارتقا کیفیت  و ارائه ی خدمات مطلوب پرداخته و با استفاده از قدرت رقابتی بالا بدلیل سرلوحه قراردادن منشور اخلاقی حرفه ای باور شما را در بهره مندی از خدمات بی نقص حمل و نقل در شمال تهران همراهی می کند.
باربری تک در محدوده ی شمال  تهران بصورت شبانه روزی
در تاریخ 6 آذر ماه همزمان با سراسر کشور مانور زلزله مدرسه با حضور مسئولین اداره و نمایندگان هلال احمر و اورژانش شهرکرد در محل آموزشگاه برگزار گردید. با توجه به آموزشهایی که از روز های قبل دانش آموزان دیده بودند و هماهنگی های انجام شده  این مانور به شکل خوبی برگزار و دانش آموزان آمادگی خود را برای مواقع بحران محک زدند. 
فروش ویلا داخل شهرک رویانویلا رویانرویان یکی از زیباترین و پر گردشگرترین شهر های استان مازندران می باشد که شهر رویان با دارا بودن مراکز زیبا گردشگری و توریستی بازار های محلی و بازار ماهی زیبا و دیدنی و دارا بودن مراکز رفاهی و غیره این شهر را به شهری اکازیون تبدیل کرده است کد این ویلا ارزان رویان 332 در سایت ویلا شمال که یکی از سایت های خرید و فروش ویلا در شمال میباشد توسط ادمین این سایت به ثبت رسیده است .این ویلا زیر قیمت رویان دارای مدارک قان
تور بلغارستان
بلغارستان یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جهان است و به دلیل داشتن جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیار متنوع و بی نظیر سالانه میلیون ها توریست از این کشور زیبا بازدید می کنند، شما نیز می توانید با شرکت در تور بلغارستان از شهرهای زیبای این کشور دیدن کنید، صوفیا یا صوفیه و وارنا دو شهر بزرگ و مشهور بلغارستان هستند که میزبان بیشترین گردشگران در این کشور می باشند، بلغارستان یکی از کشورهای اتحادیه اروپا است و برای سفر به آن باید ویزای ت
         یه کانالی هم هست توی بله به اسم توئیتر فارسی. هی پیام های قسمت های مختلف کشور رو فوروارد میکنه که ببینن اونجا اینترنت وصل شده یا  نه؟ خب که چی؟ حالا مثلا اصفهان وصل شده باشه من جمع کنم برم اونجا؟ یا مثلا از شمال کشور شیلنگ اینترنت گرفتن تا بیاد پایین کشور رو خیس کنه طول میکشه و باید ببینیم تا کجا رسیده؟ یا مثلا مسولین این کانال درپیت رو چک میکنن و تا پیام ها رو ببینن با خودشون میگن: شت ببین شیراز رو یادمون رفته وصل کنیم یا چی؟
خب کاری ک
حوزه انتخابیه قائمشهر،سیمرغ،جویبار،سوادکوه:x:لابی به واسطه علما:x:رایزنی های مجدد #هاشم_پور توسط بزرگان شروع شد.:x: بکارگیری از مراجع قم جهت تایید صلاحیت :100:با توجه به شنیده ها از منابع آگاه آقای #مرتضی_هاشم_پور
همانند دوره قبل که در خبرهای قبل اشاره کرده بودیم، این دوره هم از ظرفیت
علما استان استفاده نموده تا بتوان رای تایید صلاحیت خود را جهت حضور در
رقابت انتخاباتی با لابی و #رایزنی توسط حجت الاسلام #شریف_الدین_نظری(فرزند
آیت محمود نظری )
باربری شمال تهران را با خیال آسوده به باربری ایفل بسپارید . 
اتوبار ایفل با بهترین خدمات و مجرب ترین کادر بهترین تعرفه باربری شمال تهران را خدمت شما مشتریان عزیز ارائه می دهد . 
برای اطلاع از تعرفه و خدمات باربری ایفل به صفحه رسمی اتوبار شمال تهران در باربری ایفل مراجعه فرمایید . 
لینک صفحه :
 http://www.entekhabcenter.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C-%D8%AA%DB%8C-%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D9%84/
سلام آقای مدیر من ۵ سال است که در این مدرسه هستم، نظر من در مورد مدرسهٔ شاد این است که زنگ ورزش بچه‌ها باید بیشتر شود و در هنگام صف صبحگاهی کمی نسبت به قبل نرمش کنیم.
برای آنکه بچه‌ها شاداب و با نشاط شوند مانند چند سال پیش به آن‌ها شیر دهید. برای داشتن مدرسه‌ای شاد کلاس‌های آموزشی همراه با سرگرمی برگزار کنید تا بچه‌ها خسته نباشند و مانند کشور هند که هر ۱ ساعت زنگ آب‌خوری دارند برگزار کنید تا بچه‌ها به‌خاطر کم‌خوردن آب دچار سردرد و ... نشون
مسائل حقوقی در خرید و فروش زمین
از دیگر موارد مهمی که قبل از خرید زمین باید به آن توجه شود، نداشتن مشکل ساختاری زمین مورد نظر می باشد.
بعضی از زمین های فروخته شده در شمال فاقد سند می باشند. برای جلوگیری از بروز مشکلات باید قبل از عقد قرار داد، سند معتبر محضری را مشاهده کنید و از افراد محلی مورد اعتماد در مورد کاربری زمین پرس و جو کنید. البته باید به این نکته هم توجه داشت که بیشتر زمین های شمال کشور فاقد سند ثبتی هستند، اما این به این معنا نیست ک
جمهوری لهستان یکی از بزرگترین کشورهای واقع شده در مرکز اروپا می باشد. این کشور دارای اقلیم فصلی معتدل نسبتاً وسیعی می باشد. لهستان از غرب با آلمان، از جنوب با کشورهای اسلوواکی و جمهوری چک، و از شرق با اوکراین و بلاروس هم مرز است. بعلاوه از شمال و شمال شرق هم توسط کشورهای روسیه و لیتوانی و کالیننگراد محصور شده است. همچنین دریای بالتیک، مرزهای شمالی این کشور را تشکیل می دهد
اقلیم کشور لهستان
کشور لهستان دارای اقلیمی معتدل ، متاثر از دو عامل در
مسابقه بزرگ 98 ، باشگاه والیبال مبین روز 2 اسفند بین تیم های شعب مختلف باشگاه در رده های سنی مینی والیبال و نوجوانان برگزار شد
با تشکر از مربی های توانمند باشگاه بابت زحمات و آموزش های حرفه ای و تکنیکی به ورزشکاران و آماده ساز شون برای مسابقه
با تشکر از ورزشکاران منظم و با انگیزه باشگاه که به موقع در مسابقه حاضر شدند و با نظمی عالی مسابقات رو برگزار کردند
و در آخر با تشکر از اولیای عزیزی که با حضورشون باعث گرمتر شدن مسابقات و انگیزه بیشتر ورزش
شمال کشور از محبوب ترین مقاصد گردشگری
میان ایرانیان به حساب می آید و در فصول مختلف سال، سفرهای گردشگری به شهرهای
مختلف شمالی را شاهد هستیم. اما با توجه به قرار داشتن در فصل گرم سال، بهترین
تفریحات تابستانی در شمال ایران می توانند سفرهای گردشگری به این خطه سرسبز را
رونق بیشتری بخشند.

اگر از این تفریحات غافل مانده اید، در
ادامه با ما همراه باشید.

بهترین تفریحات تابستانی در شمال ایران
از بهترین تفریحات تابستانی در شمال
ایران می توان به موارد
«اسناد تاریخی نشان می‌دهد که
این دیوار از مسیری رد می‌شود (سر پل ذهاب) که چند هزاره راه اصلی تردد بین
ایران و بین النهرین بوده است. حال باید منتشر کاوش‌های باستان شناسی این
دیوار ماند تا راز سر به مهر یکی از طولانی‌ترین دیوارهای تاریخی ایران
گشوده شود.»


به گزارش ایسنا، روزنامه ایران نوشت:
«باستان‌شناسان هنوز نتوانسته‌اند قدمت دقیق دیوار باستانی را که برخی از
رسانه‌ها از آن به «دیوار چین ایرانی» یاد
آلمان ( به زبان آلمانی Deutschland و به زبان انگلیسی Germany ) بزرگترین و پر جمعیت ترین کشور اتحادیه اروپا با پایتخت برلین می باشد. مساحت این کشور 41/357121 کیلومترمربع است و جمعیت مردمان این کشور 82 میلیون نفر می باشد. این کشور از سمت شمال با دانمارک، از سمت شرق با لهستان و جمهوری چک، از سمت جنوب با اتریش و سوئیس و از سمت غرب با فرانسه، بلژیک، هلند و لوکزامبورگ همسایه می باشد.
ادامه مطلب
خرید زمین ارزان سرخرودزمین جنگلی سرخرودکد این زمین ساحلی سرخرود 218 است و در خانه دریا سرخرود قرار دارد که فاصله از جاده اصلی ویلا 500 متر و فاصله از دریا ی ویلا شمال 300 متر است .نوع این زمین شهرکی سرخرود ، مسکونی است و وضعیت ساخت میتواند تریبلکس باشد که در سایت ویلا شمال در سرخرود به ثبت رسیده است .طول زمین ارزان سرخرود 25 متر و 13 عرض زمین خط دریا سرخرود متر می باشد که متراژ این زمین سند دار سرخرود 334 متر مربع میباشد .نوع سند برای خرید زمین سرخرود ،
شرکت پیمانکاری آتیه سازان عمران کادوس 
پیمانکار زیباترین ویلاها در شمال کشور
 
راه های ارتباطی با شرکت فنی و مهندسی آتیه سازان عمران کادوس :
آدرس : رشت - بلوار شهید افتخاری - جنب پارک میخک 
تلفن : 3352431809378310030 - 09114368808 
ما را در اینستاگرام هم دنبال کنید :
omrankadoos@
وزارت خارجه ترکیه کاردار سفارت عراق در آنکارا را فراخواند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، وزارت خارجه ترکیه با احضار کاردار سفارت عراق تاکید کرد که این کشور به عملیات ضد تروریستی در خارج از مرزهای خود ادامه خواهد داد.

پیش از این، وزارت خارجه عراق در واکنش به حمله هوایی ترکیه به استان سلیمانیه از این کشور خواسته بود بمباران خاک عراق را متوقف کند و به حاکمیت این کشور احترام بگذارد.

عملیات نظامی ارتش ترکیه علیه مواضع پ‌ک‌ک دو سالی است که در من
خبرگزاری فارس، گروه‌ استان‌ها- زهرا رسولی: «آش» یکی از خوراک‌های اصیل ایرانی است که تقریباً در تمام کشور پخته می‌شود و شامل انواع مختلف از جمله آش رشته، آش ماست، آش شله قلمکار، آش جو، آش دوغ و… ساده‌ترین آن آش رشته است که در واقع می‌توان گفت در کل کشور حدود 400 نوع آش وجود دارد که به سبک‌های مختلف پخته می‌شود.
با توجه به اصیل بودن آش به عنوان یک غذای ایرانی هر سال جشنواره ملی آش ایرانی در زنجان برگزار می‌شود، جشنواره‌ای که قدیمی‌ترین جش
انگلستان
کشور انگلستان از آن دسته از کشورهایی است که علاقه مندان خاص خود را دارد . این کشور از زمره بهترین کشور های جهان از هر لحاظ می باشد. انگلستان زیر نظر بریتانیا و به صورت کلی هدایت کننده این منطقه می باشد. یکی از مهم ترین دلیل انتخاب کشور انگلستان، انگلیسی زبان بودن این کشور می باشد.
اطلاعات جغرافیایی
این منطقه با اسکاتلند از شمال و با ولز از غرب هم‌مرز است و بزرگترین قسمت کشور بریتانیا است. مرزهای آبی انگلستان در شمال غرب دریای ایرلند
زمین شهرکی سرخرودخرید زمین سرخرودکد این زمین ساحلی سرخرود 212 است و در خط دریا سرخرود قرار دارد که فاصله از جاده اصلی ویلا 300 متر و فاصله از دریا ی ویلا شمال 1000 متر است .نوع این زمین شهرکی ساحلی سرخرود ، مسکونی است و وضعیت ساخت میتواند تریبلکس باشد که در سایت ویلا شمال در سرخرود به ثبت رسیده است .طول زمین جنگلی سرخرود 22 متر و عرض زمین شهرکی سرخرود 10 متر می باشد که متراژ ساخت در این زمین سند دار سرخرود 219 متر مربع میباشد .نوع سند برای خرید زمین سرخ
مهمترین نکات حقوقی که در خرید زمین در شمال حائز اهمیت است.
یکی از موارد مهمی که باید در خرید زمین در شمال به آن دقت داشته باشید، خرید زمین از نهاد ها و یا مراکز حقوقی است.
شما بعد از خرید ملک یا زمین روستایی یا ویلا در شمال باید تمامی استعلامات اعم از جهاد کشاورزی , بنیاد مسکن , اداره راه و امور مالیاتی و ادارات ذیربط و … را رویت کنید و مطمعن شوید که ملک شسته و رفته است و بدون مشکل میباشد . برای املاک قولنامه ای هم توجه داشته باشید که باید تایید
بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در هفتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور می‌رساند که براساس هماهنگی های اولیه به عمل آمده با دستگاه های اجرایی متقاضی جذب نیرو، هفتمین آزمون‌ استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در نیمه دوم آبان ماه سال ۱۳۹۸ توسط سازمان سنجش آموزش کشور به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می گردد و برهمین اساس ثبت نام از متقاضیان آزمون یادشده در اواخر شهریورماه سال جاری ازطریق سایت سازمان سنجش
مشهد شهری زیارتی و سیاحتی در شمال شرق کشور ایران است و مهم ترین قطب گردشگری مذهبی کشور و نیز دومین شهر مذهبی جهان به حساب می آید .
این شهر محل سکونت آریایی بوده است و نامش را از بارگاه مقدس امام رضا (ع) گرفته است .
مشهد از نظر صنعتی و اقتصادی رتبه ی دوم کشور را به خود اختصاص داده است به طوری که دومین قطب تولید خودرو و از کانون های اصلی تولید چرم در کشور محسوب می گردد.
به دلیل جمعیت زیاد این شهر حمل و جابه جایی بارها در این شهر زیاد انجام می شود و
فرانسه وسیع ترین کشور قاره اروپاست که با کشورهای بلژیک ، آلمان ، سوییس و ایتالیا همسایه است . پاریس پر جمعیت ترین شهر این کشور است .
صنایع فلزکاری ، ماشین‌آلات ، شیمیایی ، هواپیماسازی ،  جنگ‌افزار و …. در این کشور معروف است .
از نظر آب و هوایی نیز این کشور یکی از برترین کشورها می باشد که داشتن چهار فصل سال در این کشور باعث می شود افراد زیادی علاقه داشته باشند که در این کشور سکونت داشته باشند .
زبان رسمی مردم این کشور زبان فرانسه است . برای داشت
شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید، به‌منظور شرکت در کنفرانس «الإسلام؛ رسالة الرحمة و السلام» (اسلام؛ پیام‌آور مهربانی و صلح)، امروز پنج‌شنبه (8 فروردین 1398) تهران را به مقصد موسکو ترک کردند.
به گزارش شریعت نیوز  ، کنفرانس «اسلام؛ پیام‌آور مهربانی و صلح» که توسط سازمان امور اسلامی و افتای چچن برگزار می‌شود، از امروز پنج‌شنبه (28 مارس/ 8 فروردین) آغاز و تا شنبه (30 مارس/ 10 فروردین) ادامه خواهد داشت.
اختتامیۀ این کنفرانس قرار است 10 فروردین در شهر "گ
شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید، به‌منظور شرکت در کنفرانس «الإسلام؛ رسالة الرحمة و السلام» (اسلام؛ پیام‌آور مهربانی و صلح)، امروز پنج‌شنبه (8 فروردین 1398) تهران را به مقصد موسکو ترک کردند.
به گزارش شریعت نیوز  ، کنفرانس «اسلام؛ پیام‌آور مهربانی و صلح» که توسط سازمان امور اسلامی و افتای چچن برگزار می‌شود، از امروز پنج‌شنبه (28 مارس/ 8 فروردین) آغاز و تا شنبه (30 مارس/ 10 فروردین) ادامه خواهد داشت.
اختتامیۀ این کنفرانس قرار است 10 فروردین در شهر "گ
به گزارش ایرنا محمدحسین شوشتری  در این باره گفت: «وزش این نوک تیز جریان هوا سبب کاهش دمای فضا طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تا ۳ درجه درون استان تهرانخواهد شد.» این کارشناس سازمان هواشناسی اظهارداشت: «هرچند که فردا و پس فردا دمای محیط در استان تهران کاهش می یابد، ولی از اواخر روز پنجشنبه دمای محیط تو استان تهران مجددا قضیه افزایشی خواهد داشت.» به پیش بینی سازمان هواشناسی کشور طی دو روز آینده، بوسیله ویژه درون ساعات بعدازظهر و اوایل شب، شاه
مارخور (Markhor)
شاخ های این بز آدم را یاد آبنبات قیچی های قدیم می اندازد که در هم پیچیده و خمیده بودند. بز کوهی مارخور یکی از گونه های بزرگ‌ جثّه بز کوهی است که در شمال شرقی افغانستان، شمال پاکستان، کشمیر، جنوب تاجیکستان و جنوب ازبکستان زندگی می‌ کند. این حیوان در معرض خطر انقراض قرار دارد.در باور محلی گفته می شود این حیوان مارها را کشته و آن‌ ها را می‌ خورد.
باربری شرق تهران - باربری شمال تهران


باربری شرق تهران , باربری شمال تهران متخصص در زمینه های حمل و جابجایی لوازم , بسته بندی , اسباب کشی و حمل و نقل مدرن و حرفه ای . آمادگی ارائه خدامات در تمامی نقاط ایران به ویژه شرق تهران و شمال تهران را دارا می باشد.




باربری شرق تهران جهت حمل جهیزینه

از آنجایی که حمل لوازم نو مخصوصا جهیزیه بسیار مهم و حساس می باشد . باید از لوازم محافظتی خوب و کادر ویژه استفاده نمود. گروه باربری کوثر مفتخر است اعلام دارد همک
یکی از گزینه هایی که شما می توانید برای مهاجرت تحصیلی در نظر داشته باشید کشور کانادا ست. هزینه تحصیل در کانادا نیز یکی از گزینه هایی است که می تواند شما را ترغیب کند تا این کشور را به عنوان مقصد مهاجرت در نظر بگیرید. اما پیش از انتخاب این کشور خوب است کمی در مورد کانادا بیشتر بدانیم مطابق متن ویکی پدیا:
کانادا کشوری در شمال قاره آمریکای شمالی است که از ده استان و سه قلمرو تشکیل شده‌است. این کشور از اقیانوس اطلس تا اقیانوس آرام و از شمال تا اقیا
یکی از گزینه هایی که شما می توانید برای مهاجرت تحصیلی در نظر داشته باشید کشور کانادا ست. هزینه تحصیل در کانادا نیز یکی از گزینه هایی است که می تواند شما را ترغیب کند تا این کشور را به عنوان مقصد مهاجرت در نظر بگیرید. اما پیش از انتخاب این کشور خوب است کمی در مورد کانادا بیشتر بدانیم مطابق متن ویکی پدیا:
 
کانادا کشوری در شمال قاره آمریکای شمالی است که از ده استان و سه قلمرو تشکیل شده‌است. این کشور از اقیانوس اطلس تا اقیانوس آرام و از شمال تا اق
اگر به دنبال آدرس خانه سالمندان شمال تهران هستید، بهتر است قبل از تصمیم گیری علاوه بر مکان‌ قرارگیری آن‌ها، به امکانات، نحوه برخورد پرسنل، برنامه های روزانه و...  دقت کنید. سالمندی دوره بسیار سخت و حساسی است و به دلیل شرایط جسمی و روحی خاص زنان و مردان مسن، نگهداری از آنان در خانه کار راحتی نیست. از طرف دیگر سپردن والدین مسن به خانه سالمندان تصمیم بسیار سخت و پرچالشی است چرا که هم والدین و هم فرزندان به یکدیگر وابسته هستند و هیچ یک علاقه‌ای
گویان فرانسه یکی از کوچک ترین کشور های قاره آمریکا است که در شمال قسمت جنوبی این قاره واقع شده است. سرشماری هایی که در سال 2010 صورت گرفته نشان می دهد که این کشور جمعیتی در حدود 250 هزار نفر دارد. البته باید بدانید که گویان فرانسه کشوری مستقل نیست و در واقع بخشی از جمهوری فرانسه می باشد. با این حال، از کاین به عنوان بزرگترین شهر در این کشور یاد می شود. واحد پول رسمی گویان فرانسه فرانک است و مردمش به زبان فرانسوی صحبت می کنند. اگر دوست دارید با مهم
آیه مباهله بزرگ‌ترین فضیلت اهل بیت علیهم السلام (به اعتراف اهل سنت)
 
زمخشری از علما و مفسرین بزرگ اهل سنت می‌نویسد:
✍ وفیه دلیل لا شیء أقوی منه علی فضل أصحاب الکساء علیهم السلام.
 
در این روایت دلیلی است که قوی‌تر از آیه مباهله در فضیلت اصحاب کساء (پیامبر، امیر المومنین، حضرت زهرا، حضرت امام حسن و امام حسین علیهم السلام) حدیثی نداریم.
 
تفسیر الکشاف، تألیف زمخشری، صفحه ۱۷۵، چاپ دار المعرفة
 
#فضائل_اهل_بیت_از_کتب_اهل_سنت

 
بنا بر اعلام نمایندگان مجلس عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با توجه به کمبود نیرو در بیمارستانهای کشور، مجوز جذب و استخدام 15 هزار پرستار از طرف سازمان امور استخدامی به وزارت بهداشت و درمان داده شده است و بزودی آزمون استخدامی آن برگزار خواهد شد.
جهت امادگی بیشتر در آزمون استخدامی پیشنهاد می شود نمونه سوالات تخصصی استخدامی پرستاری که در آزمونهای گذشته برگزار شده است بدقت و کامل مطالعه نمائید.
به گزارش سفیر جنوب به نقل از فرارو؛رئیس قوه قضائیه مبارزه قاطع با فساد را دستور کار اصلی قوه قضائیه برشمرد و گفت: در مبارزه با فساد، هیچ خط قرمزی نداریم، در خود قوه قضائیه با مواردی مواجه و متوجه شدیم رشوه‌هایی اخذ شده است که بهت آور است؛ از آپارتمان‌های ششصدمتری گرفته تا ویلا‌های چهارهزارمتری در شمال که در نوع خود کم نظیر است. البته متهمان بازداشت و اموال نامشروع آن‌ها ضبط شده است.
حجت الاسلام رئیسی افزود: هیچ کدام از مشکلات کشور،حل ناشد
امام جمعه محله سورو خبر داد؟؟
شیخ فهیمی گفت: همایش بزرگ تجلیل از حافظان و قرآن آموزان اهل سنت کشور به میزبانی محله سورو در بندرعباس برگزار می شود.
به گزارش شریعت نیوز شیخ « محمد صدیق فهیمی »، امام جمعه اهل سنت محله سورو  اظهار کرد: در این همایش از 100 نفر از حافظان و قرآن آموزان اهل سنت استان های هرمزگان، گلستان، مازنداران، گیلان و خراسان تجلیل خواهد شد.
وی، شناسایی و تکریم حافظان و قرآن آموزان، ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و تشویق افراد به وی
پیش از پرداختن به تور لحظه آخری مشهد مقدس لازم است که اشاره ی مختصری به مشهد مقدس شود . شهر مشهد مقدس , راءس استان خراسان رضوی است که در شمال شرق کشورمان واقع شده‌است . شهر مشهد مقدس از زمان های بدور تحت عنوان یکی‌از شهرهای مشهور کشور‌ایران مطرح بوده و به همین بهانه در عصر سلسله افشاریان تحت عنوان پایتخت کشور ایران تعیین شد . این شهر بعداز تهران با دقت به مساحتی که دارااست تحت عنوان دو‌مین شهر بزرگ به حساب آورده می شود . طبق پایانی سرشماری ان
آدرس و نشانی بهترین مراکز مشاوره در شمال تهران در زمینه خانواده و ازدواج در تهران:
مراکز مشاوره تهران و آدرس مرکز برگزیده تهران بهمراه شماره تماس و آدرس:
 
تهران:سعادت آباد، ضلع شمال غربی چهارراه سرو، ساختمان دلفین، پ ۵، طبقه ۴برای رزرو یا تعیین وقت مشاوره لطفا با شماره زیر(دفتر مرکزی) تماس حاصل فرمایید:
 
 
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲ ده خط
 
 
 
 
منبع :مرکز مشاوره خانواده و ازدواج شمال تهران- مشاوره خانواده
مکان یک شرکت باربری به محل زندگی مشتریان امروزه یکی از فاکتورهای اصلی برای انتخاب آن شرکت باربری به حساب می آید. بیشتر مردم برای انتخاب شرکت باربری به اتوبار های موجود در نزدیکی محل خود رجوع می کنند.در واقع در بسیاری از آنالیز ها، شهر تهران را از نظر جغرافیایی به 4 بخش شمال، جنوب، شرق و غرب تقسیم می کنند. که باربری ها هم به این شکل است، و شما برای مثل اگر در شمال تهران تشریف دارید با باربری های شمال تهران تماس بگیرید. چرا که هم سریع تر در دسترس
کلاس توجیهی جهت سالمندان در بهزیستی آب پخش برگزار شد.
مسئول بهزیستی آب پخش در این رابطه اظهار داشت:این کلاس جهت ذکر موارد آموزشی جهت قلب سالم و سلامت روان به سالمندان عزیز برگزار شد.
لیلا رضوانیان افزود:قرص ویتامین دی نیز بین سالمندان توزیع گردید.

ادامه مطلب
کنکور 98 با همه ی فراز و نشیب ها خود تمام شد. حال این تورنمنت بزرگ به نقطه ی پایانی خود رسید. بزرگترین آزمون در نظام آموزشی کشور به نام آزمون کنکور هم برگزار شد. شما عزیزان دل که بعد از این راه سخت در مسیر کنکور ، در جلسه ی آزمون شرکت کردید ، می توانید دفترچه سوالات کنکور 98 را از وبلاگ ما دانلود کنید. دفترچه ای که برای هر 5 رشته ی تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان آماده ی دانلود رایگان به صورت فایل pdf می باشد. نکته ی قابل توجه اینجاست که دانش آموزان
به اطلاع دانشجویان محترم می رساند تمامی کلاس های اینجانب روز چهارشنبه 22 اسفندماه برگزار نخواهد شد و برنامه برگزاری کلاس های جبرانی متعاقبا اعلام خواهد شد.
تاکید می گردد صرفا کلاس های روز چهارشنبه که مربوط به اینجانب می باشد برگزار نخواهد شد و سایر کلاس ها مطابق برنامه اعلام شده برگزار خواهد گردید.
در برخورد علما و حکام، توده مسلمانان مردم نوعاً جانبدار علما بوده و در موقع اختلاف از آن‍ها حمایت می‌کردند. اما افراد فاسد و فریب خورده در این مواقع جانب حکام محلی را می‌گرفتند.
 
پایگاه تاریخ تطبیقی؛ سیر برخورد علما با حکام را می‌توان در نوشته‌های تاریخی و فقهی دید.(1)
آنچه در این ارتباط اهمیت دارد برخورداری علما از امتیازات معنوی و دینی و برخورداری حکام از امتیازات مادی و اقتصادی است.
نتیجه طبیعی مسأله این بود که در جامعه، توده مسلمانان

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها