نتایج جستجو برای عبارت :

آزمون گوته آلمان

 
آزمون گوته آلمان
آزمون گوته آلمان یکی از آزمون هایی است که برای سنجش زبان آلمانی به صورت بین المللی برگزار می شود. این آزمون که در کشورمان ایران نیز توسط موسسه گوته آلمان برگزار می گردد دارای سطوح مختلفی بوده که از A1 تا C2 خواهند بود. لازم است بدانید که شرکت در این آزمون برای تمامی افراد آزاد بوده و صرفا نیاز به حضور در کلاس های آموزشی دوره های زبان آلمانی در موسسه گوته نخواهد بود. بر اساس سطحی که فرد در آن شرکت می کند، در صورت دریافت نمره مور
دوره های آموزش زبان آلمانی مخصوص بزرگسالان به صورت ترمیک در 22 ترم 15 جلسه ای برگزار می گردد.
این دوره ها مناسب افرادی است که  قصد یادگیری اصولی و پایه ای زبان آلمانی با هدف اخذ مدرک، مهاجرت یا ادامه تحصیل در کشورهای آلمان یا اتریش را دارند.
آموزش زبان آلمانی در این موسسه به سطوح مختلفی تقسیم می شود.
1) سطح A1:این سطح از آموزش زبان در ایران طرفداران بسیاری دارد.زیرا کسانی که برای پیوستن به خانواده، ازدواج و …قصد مهاجرت به آلمان را دارند، نیازمند
دانلود PDF کتاب 10 نمونه آزمون زبان آلمانی گوته A1
تنها سایت ارائه دهنده ی فایل پی دی اف PDF کتاب 10 نمونه آزمون زبان آلمانی گوته A1 توجه : این فایل بر روی تمامی گوشی ها و سیستم های کامپیوتری به صورت نامحدود قابل اجرا می باشد . توجه : از مجموعه ی بی نظیر محصولات ...
دریافت فایل
 
آزمون TestAS
آزمون TestAS  آزمونی است برای تشخیص صلاحیت علمی داوطلبان خارجی که قصد تحصیل در کشور آلمان را دارند. از ابتدای ترم زمستانی 2010/2009 ارائه کارنامه آزمون TestAS جهت اخذ پذیرش از بسیاری از دانشگاههای آلمان الزامی است و یا به عنوان یک امتیاز مثبت تلقی میشود.مخاطبین این آزمون می توانند افراد زیر باشند:
ادامه مطلب
 
 
چرا زبان آلمانی؟
حتما این سوال برای شما هم‌ پیش آمده که از بین زبانهای مختلف دنیا، چرا آلمانی بیاموزید؟
بعداز زبان انگلیسی، این زبان بین المللی دومین رتبه یادگیری را بین طرفداران زبان داراست.
ازآنجایی که زبان رسمی کشور آلمان، آلمانی است برای سفر به آلمان و آشنایی با فرهنگ، علم و هنر آلمان و از همه مهمتر محاوره و صحبت با مردم این کشور، یادگیری زبان آلمانی خالی از لطف نیست. 
همچنین آلمانی زبان رسمی در کشورهای آلمان، اتریش، سوئیس، بلژیک و
کتاب دریاچه ارومیه با عنوان رگه های شور کار مشترک کاوه مناف زاده و حسین محمودی در شهر بن آلمان توسط انتشارات گوته و حافظ به سه زبان انگلیسی، آلمانی و فارسی منتشر شد.

این کتاب شامل موضوعات حیات وحش, جزایر, عکسهای هوایی، مستند انسانی، طبیعت، چشم اندازها و زیبایی های دریاچه اورمو، تغییرات اکوسیستمی، رودخانه ها، تالاب ها، فعالیت های انسانی و تاثیرات آن بر طبیعت دریاچه و... می باشد.

در این کتاب تلاش بر آن شده که به عنوان یک اثر مستند روایت هر آنچ
ثبت شرکت در آلمان یک پروسه حقوقی به منظور شروع به فعالیت قانونی در آلمان می باشد که بر اساس آن متقاضی می تواند جهت دریافت اقامت بلند مدت در آلمان برای خود و افراد خانواده اقدام نماید و پس از دریافت اقامت از مزایای کار و زندگی در آلمان برخوردار شود.
ادامه مطلب
موسسات آموزشی حافظ و جهان علم درمسیر گسترش فعالیت های فرهنگی توجه خود را به طور خاصی به بخش آلمانی معطوف نموده است. از آنجا که کشور آلمان از مهمترین شرکای تجاری ایران بوده و این کشور امکانات مناسبی جهت ادامه تحصیل دانشگاهی عرضه می نماید، آموزش زبان مزبور هر زمان اهمیت بیشتری پیدا می کند. مدرسین بخش مزبور دارای تجربه های آموزشی و تحصیلات دانشگاهی از کشور آلمان و نیز دانش آموخته انیستیتو  گوته آلمان میباشند.در آموزش ها دانشجویانی که هیچ دان
در این سری از مقالات که در وبلاگ ضمیمه منتشر می کنیم، قرار است به بررسی کشور آلمان بپردازیم. در صورتی که قصد مهاجرت به آلمان را دارید، بهتر است اطلاعات کاملی از این کشور داشته باشید. همچنین اگر قصد تحصیل در آلمان را داشته باشید نیز این سری از مقالات شما را با کشور آلمان بیشتر از پیش آشنا می کند.
 
ادامه مطلب
 
 
فوتبال آلمان
تیم ملی فوتبال آلمان (به آلمانی: Die deutsche Fußballnationalmannschaft) تیم فوتبالی است که از سال ۱۹۰۸، نمایندهٔ کشور آلمان در مسابقات بین‌المللی است. این تیم تحت کنترل فدراسیون فوتبال آلمان (Deutscher Fußball-Bund) است که در سال ۱۹۰۰ تأسیس شده‌است. در سال ۱۹۴۹، آلمان به دو تیم آلمان غربی و آلمان شرقی تقسیم شد که هر دو توسط فیفا به رسمیت شناخته شدند تا سال ۱۹۹۰ که دوباره با هم متحد شدند. رکوردهای این دو تیم، با هم ادغام شده‌است.

ادامه مطلب
مهاجرت به آلمان:
کشور آلمان بعنوان پنجمین کشور مورد علاقه ی مهاجران برای اقامت و کار
شناخته شده است.اینها همه بخاطر عملکرد خوب این کشور در زمینه ی اقتصاد،سیستم آموزشی درست و فرصتهای مناسب شغلی می باشد.مردم در سراسر دنیا این تمایل را دارند که شانس مهاجرت به آلمان برای آنها جور شود.این مقاله سعی براین دارد تا انواع راه های مهاجرت به این کشور و چگونگی حرکت به آلمان را برای شما توضیح دهد.
برای کسب فرصت زندگی در آلمان شما ابتدائاً به یک دلیل معتب
شرایط شرکت در آزمون یوس
آزمون یوس فقط برای کسانی است که مقطع دبیرستان یا پیش ­دانشگاهی خود را خارج از خاک ترکیه گذرانده­ اند و مردم ترکیه اجازه­ شرکت در این آزمون را ندارند.
افرادی که می­توانند در این آزمون شرکت کنند، باید شرایط ذیل را داشته باشند تا موفق به گذراندن این مرحله گردند:
متغاضیانی می توانند در این آزمون شرکت داشته باشند که در حال گذراندن سال آخر دبیرستان بوده و یا فارغ ­التحصیل شده باشند.
تنها اتباع خارجی می­توانند در این آزمون
فهرست بهترین دانشگاه های آلمان
دانشگاه های آلمان جز بهترین دانشگاه های دنیا هستند. رنکینگ دانشگاه های آلمان در سیستم وزارت علوم ایران به شرح زیر است. همکاران ما برای تحصیل شما در دانشگاه های مورد تائید آلمان خدمات کاملی را ارائه میکنند. اگر قصد تحصیل رایگان در آلمان را دارید، فرم ارزیابی تحصیل در آلمان را تکمیل کنید.
 
دیدار نماینده ویزا موندیال با نماینده یکی از دانشگاه های خصوصی المان
 
گروه الف (دانشگاه های رده ممتاز آلمان)
ادامه مطلب
تجربه تست آ اِس :من حدود دو ماه پیش آزمون رو دادم ، دانشگاه هامبورگ . اول در خصوص پروسه پلاتز گرفتنش ، روزی که رفتم ثبت نام کنم اون ازمون کلا رزرو شده بود همه جا و فقط لیست انتظار مونده بود ، منم اسممو برا تک تکشون نوشتم ولی خب نشد که نشد . در نتیجه میبایست رو آزمون بعدی حساب میکردم اما چون باید هرچه زودتر آزمونو میدادم ، یه روز همینجوری تو سایتش داشتم میگشتم به امید اینکه یکی کنسل کرده باشه پلاتز باشه که دیدم دانشگاه هامبورگ یک ازمون برگزار میک
موسسات آموزشی حافظ و جهان علم درمسیر گسترش فعالیت های فرهنگی توجه خود را به طور خاصی به بخش آلمانی معطوف نموده است. از آنجا که کشور آلمان از مهمترین شرکای تجاری ایران بوده و این کشور امکانات مناسبی جهت ادامه تحصیل دانشگاهی عرضه می نماید، آموزش زبان مزبور هر زمان اهمیت بیشتری پیدا می کند. مدرسین بخش مزبور دارای تجربه های آموزشی و تحصیلات دانشگاهی از کشور آلمان و نیز دانش آموخته انیستیتو  گوته آلمان میباشند.در آموزش ها دانشجویانی که هیچ دان
۱- چه طوری میشه از آزمون ورودی کالج ها معاف شد؟ در اکثر موارد معافیتی در کار نیست. بعضی ها از بخش زبان معاف میکنن با DSH2 یا TestDaF 4x4 و ...! مکاتبه کنید.۲- کالج ها برای تکمیل ظرفیتشون ملیت رو هم در نظر میگیرن؟ بله! مثلا نمیذارن چینی ها کلاسا رو پر کنن!!! برای ایرانی ها چون تعدادشون کمه رقابتی از این نظر نیست.۳- آیا میشه کالج 1 گرفت؟ مشخصا غیر ممکن نیست! اما تجربه نشون داده همون نمره ایرانشونو بگیرن خوب عمل کردن!!! قرار نیست کسی که ایران 2 گرفته تو آلمان د
 
تحصیل هنر در آلمان  
به نقل از کاوه بهرامی از سایت دویچه وله ، تحصیل هنر در آلمان به دو بخش دانشگاهی و تحصیل در مراکز آموزش عالی و تخصصی قابل دسته‌بندی است. با وجود مقاطع و مدارک تحصیلی یکسان در هر دو مرکز، تفاوت عمده در برگزاری امتحانات ورودی و آزمون عملی است.
تحصیل هنر در آلمان ، محدود به دانشگاه‌ها نیست و در بسیاری از شهرها، این مراکز آموزش عالی و تخصصی هستند که در آنها رشته‌هایی همچون هنر، موسیقی و فیلم و سینما تدریس می‌شوند. در آلم
 
پاسپورت آلمان
گرفتن پاسپورت آلمان یعنی اخذ تابعیت و شهروندی کشور آلمان . در این مقاله به راه های اخذ پاسپورت آلمان و نکات مرتبط به پاسپورت آلمان پرداخته ایم . این پاسپورت دارای اعتبار جهانی می باشد و کسانی که دارای پاسپورت آلمان هستند می توانند به ۱۵۸ کشور دنیا بدون ویزا سفر کنند . با ۸ سال زندگی در کشور آلمان می توانید این پاسپورت را به دست بیاورید . از طریق تولد و ازدواج می توانید بعد از ۵ سال اقامت در آلمان برای گرفتن پاسپورت اقدام کنید.

 
هزینه تحصیل در آلمان
آلمان به عنوان پر طرفدارترین مقصد برای افرادی که به دنبال تحصیل در دانشگاه های خوب دنیا هستند شناخته شده که بزرگترین عامل آن رایگان بودن تحصیل در آلمان می باشد. البته دانشگاه های کشور آلمان به دو دسته ی دولتی و خصوصی تقسیم  می شوند. میزان شهریه دانشگاه در آلمان بسته به دانشگاه متفاوت است و در ادامه به بررسی آن میپردازیم.

ادامه مطلب
روزنامه بیلد آلمان اعلام کرده است که تسلا بنا دارد سالانه ۵۰۰ هزار
دستگاه از محصولات برقی خود را در کارخانه آلمان بسازد. کارخانه جدید
گیگافکتوری در نزدیکی شهر برلین ساخته می‌شود. براساس این گزارش، تسلا قرار
است با این کارخانه، ۱۰ هزار فرصت شغلی در آلمان ایجاد کند. به‌علاوه ساخت
کارخانه مذکور در سال ۲۰۲۰ کلید می‌خورد.
ادامه مطلب
دانلود آزمون 1 آذر 98 قلمچی
آزمون 1 اذر قلم چی 98 سوال و کلید
 
 
 همانطور که میدانید در روز جمعه آزمون 1 آذر 98 دو آزمون پر طرفدار با هم برگزار میشود که تنها شما میتوانید یکی از این آزمون ها شرکت کنید و به آزمون دیگری نخواهید رسید. در سایت نمره برتر شما میتوانید دو آزمون قلمچی و سنجش را به صورت کامل دریافت کنید و حداکثر استفاده را از انها ببرید.
 
 با توجه به وضعیت فعلی اینترنت دسترسی به سوالات بسیار مشکل شده و امیدوارم که فایل های آین آزمون هم مثل
 
ویزای جستجوی کار آلمان
ویزای جستجوی کار آلمان یا Job seeker یک مجوز اقامت است که به شما اجازه می دهد تا در شش ماه اقامت به دنبال یک شغل باشید. اگر در پایان شش ماه کارفرما پیدا کردید، به شما ویزای کاری آلمان یا اجازه کار در آلمان اعطا می شود و شما مجاز به کار و زندگی در آنجا خواهید بود. لطفا توجه داشته باشید که داشتن ویزای جستجوی کار آلمان به شما این اجازه را نمی دهد تا بلافاصله در آلمان شروع به کار کنید .این فقط به این معنی است که شما می توانید از کش
شبیه ساز واقعی تافل-1
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 2
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 3
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 4
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 5
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 6
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 7
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 8
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 9
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 10
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 11
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 12
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 13
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 14
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 15
شبیه سازی آزمون
ایرنا:رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه از برگزاری آزمون وکالت در 29 آذر ماه به صورت ملی خبر داد. 
علی بهادری جهرمی روز یکشنبه در نشست خبری آزمون وکالت با اشاره به انتشار آگهی آزمون وکالت در پایگاه اطلاع رسانی مرکز وکلا گفت:ثبت نام داوطلبان از اول آبان آغاز می شود ولی تفاوت هایی در آزمون امسال لحاظ شده است. 
وی افزود:این آزمون مطابق آیین نامه مرکز وکلا برگزار می شود و آزمون های کارشناس رسمی و مشاور خانواده نیز تا پا
 یکی از سیستم‌های آلمان که ناکارآمدی آن تقریبا شهرت بدی دارد، سیستم بازیافت پیچیده آلمان و دیدگاه نامناسب این کشور در مورد آن است؛ چرا که زباله‌های بازیافت نشدنی آلمان اغلب سوزانده می‌شوند و این مسأله سبب ایجاد گازهای زائد بیشتری می‌گردد. از این رو گروه‌های زیست‌محیطی خواستار بهینه‌سازی بیشتر این سیستم به منظور افزایش بهره‌وری انرژی هستند. البته باید گفت که به کارگیری مصرانه و جدی مدیریت بازیافت یکی از مهم‌ترین بخش‌های تغییر و تح
 
بهترین زمان سفر به آلمان
برای زمان سفر به آلمان که مقصدی برای تمام طول سال است می‌توانید با توجه به نوع سفرتان زمان مناسبی پیدا کنید. نکته‌هایی که در ادامه می‌آیند شما را بهتر راهنمایی می‌کنند:
برای زمان سفر به آلمان اگر به طبیعت علاقه دارید و قرار است در آلمان بیشتر وقت‌تان در طبیعت و به دور از مکان‌های سقف‌دار باشد چه بهتر که از ماه می تا سپتامبر  آنجا باشید.اگر هم ترجیح می‌دهید آلمان را همراه با تعداد زیادی گردشگر از سرتاسر جهان تج
یوهان گوته، از دوستان خانوادگی شوپنهاور بود؛ اما با خودش ارتباط نزدیکی نتوانست برقرار کند. نقل شده که گوته به نشانۀ احترام و ابراز علاقه‌اش به شوپنهاور، بیت زیر را برایش می‌سراید:
اگر میخواهی از زندگی لذت ببری / باید برای جهان ارزش قائل شوی
اما شوپنهاور تحت تاثیر این سروده قرار نمی‌گیرد و احساسش را اینگونه با سخنی از شانفور نشان می دهد:  
بهتر است انسان ها را همانطوری که هستند بپذریم؛ به جای اینکه تصویری خیالی از آن ها ترسیم کنیم.
نظر شما
کشور آلمان واقع در قاره اروپاست و نام رسمی آن جمهوری فدرال آلمان است. پایتخت این کشور قبلا شهر بن بوده است و هم اکنون برلین می‌باشد. برلین بزرگترین شهر آلمان است و با ۳ میلیون و هفتصد هزار شهروند ساکن در برلین، این شهر پر جمعیت ترین شهر آلمان نیز می‌باشد. وسعت آلمان ۳۵۷۱۲۱.۴۱ کیلومتر مربع و جمعیت آن حدود ۸۳ میلیون نفر است. زبان رسمی این کشور زبان آلمانی است که شاخه ای از زبان های هندو-اروپایی است و به جز آلمان، در اتریش، سوئیس، لیختن اشتاین،
حضرت آیت الله العظمی خامنه ای:
آلمان کمک میکرد؛ موادّ شیمیایی میداد. میدانید در موارد زیادی لشکر صدّام کار شیمیایی کردند. ما چقدر جانباز شیمیایی داریم، چقدر از آنها از دنیا رفتند! موادّش را آلمان به اینها میداد. آلمان موادّ شیمیایی در اختیار اینها میگذاشت که اینها بمب شیمیایی درست کنند. حتّی گاهی شاید بمب شیمیایی هم بهشان میداد.
۱۳۹۷/۷/۲۶
در دیدار نخبیان جوان علمی
 
اقامت ازدواج در آلمان
به طور کلی اقامت ازدواج در آلمان با شهروندان خارجی می تواند صورت گیرد جدیدا به دلیل سوری بودن ازدواج در این کشور قوانینی تصویب شده است. در صورتی که ازدواج قانونی باشد و مجوز اردواج برای هر دو صادر شود. شهروند خارجی برای اقامت ازدواج در آلمان باید شرایطی را فراهم کند ، مانند سن و گواهی های مربوط و عدم موانع ازدواج، همچنین ازدواج در کشور آلمان به صورت مدنی باید انجام شود.

ادامه مطلب
دانلود سوالات آزمون 25 بهمن 98 قلم چی با پاسخنامه
دانلود آزمون 25 بهمن قلمچی
دانلود از سرور های نمره پلاس
هر دو هفته یک بار قلمچی آزمون های آزمایشی خود را برای دانش آموزان و داوطبلان برگزار میکند . همچنین سایت نمره پلاس مثل همیشه این آزمون های قلم چی را برای دانش آموزانی که نمیتوانند در آزمون شرکت کنند آماده میکنم . امروز هم برای شما آزمون 25 بهمن قلم چی را آماده و تهیه کرده ایم . جهت دانلود آزمون 25 11 همراه با پاسخنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید .
مدارک مورد نیاز برای ویزای تحصیلی آلمان
اولین قدم برای تحصیل در آلمان،
گرفتن پذیرش از کالج یا دانشگاه یا موسسات زبان آلمان است اما داشتن نامه
پذیرش از یک دانشگاه به منزله اجازه ی تحصیل در آلمان نیست، بلکه پس از آن،
دانشجو باید برای اخذ ویزای تحصیلی آلمان اقدام نماید و تمامی شرایط اخذ ویزا تحصیلی المان را داشته باشد.
شرایط ویزای تحصیلی المان به صورت کامل در این صفحه آورده شده است.
ادامه مطلب
 
چگونگی تحصیل در آلمان
جهت تحصیل در آلمان جالب است که بدانید طول دوره تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی چقدر است و سال تحصیلی در آلمان از کی شروع می‌شود؟ مقاطع تحصیل در آلمان شامل دوره‌های لیسانس، فوق لیسانس، دکتری و فوق دکتری می‌شود.
ادامه مطلب
آلمان یکی از کشورهای محبوب در بین دانشجویان بین المللی است . تعداد زیاد دانشگاههای معتبر آلمان ، رایگان بودن تحصیل ، بالا نبودن هزینه تحصیل در آلمان از دلایل اصلی این محبوبیت است. در رشته روانشناسی دانشگاههای این کشور از رتبه و اعتبار خوبی در جهان برخوردارند . علاوه بر آن آلمان را می توان بهترین کشور برای شغل روانشناسی نامید. در ادامه می خواهیم در مورد تحصیل در رشته روانشناسی در این کشور توضیح دهیم . 
 
ادامه مطلب
همانطور که در مقاله های قبلی به بررسی کشور آلمان پرداختیم در این مقاله نیز همان موضوع را ادامه می دهیم. البته قبل از خواندن کامل این مطلب به شدت توصیه می کنیم که اگر قصد تحصیل در آلمان را دارید، مطلب مدرک زبان آلمانی را نیز مطالعه کنید.
ادامه مطلب
بی‌مقدمه. آلمان‌های اوایل قرن بیستم، در این سه‌چهار قرن گذشته، شاهکار الهی بوده‌اند. شاهکار. نگاه کنید که مرزهای معرفت را چگونه جابه‌جا کرده‌اند. در فلسفه هگل و هایدگر و نیچه و ...، سیاست و جامعه‌شناسی آدورنو و هورکهایمر و هابرماس و مارکوزه و ... (فرانکفورتی‌ها)، اتقصاد مکتب اتریش، دانشمندان بی‌شمارشان؛ اینشتین، پلانک، هایزنبرگ، پاولی، هابر، کربس، مارکس، انگلس و ... .
چرا؟ چرا آلمان‌ها بی‌نظیر بودند؟ چرا آلمان‌ها، "آلمان‌های لعنتی" ب
گوته (شاعر و نویسنده‌ی آلمانی) : سالیان دراز کشیشان ما را از پی بردن به حقایق قرآن مقدس دور نگه داشتند؛ اما هرقدر که ما قدم در جاده علم و دانش نهادیم و پرده تعصب را دریدیم، عظمت احکام مقدس قرآن بُهت و حیرت عجیبی در ما ایجاد نمود. به‌زودی این کتاب توصیف ناپذیر، محور افکار مردم جهان می‌گردد..لئو تولستوی (نویسنده‌ی روسی) : هرکس که بخواهد سادگی و بی‌پیرایگی اسلام را دریابد، باید قرآن مجید را مورد مطالعه قرار دهد. در قرآن قوانین و تعلیمات حقیقی ا
قبولی شرکت کننده در آزمون نظام مهندسی، مشروط به کسب 50% نمره کل و یا بالاتر در آزمون می باشد.( آزمون نظام مهندسی دارای نمرۀ منفی می باشد)، که با قبولی در این آزمون پروانه اشتغال دریافت می کنند و می توانند با این سازمان همکاری نمایند.
آزمون نظام مهندسی سالی دو بار توسط سازمان نظام مهندسی کشور، معمولاً در شهریور و اسفندماه هر سال برگزار می‌شود. فارغ التحصیلان رشته های مربوطه با گذشت سه سال از زمان فارغ التحصیلی مجاز به شرکت در آزمون نظام مهندسی
 
 
کار در آلمان
کار در آلمان که کشوری از حوزه اتحادیه اروپا و عضو شنگن می باشد. جمعیت آلمان حدود ۸۲ میلیون نفر می باشد و پر جمعیت ترین کشور اروپا است. آلمان بعد از آمریکا و ژاپن سومین قدرت بزرگ صنعتی جهان است. اتحادیه اروپا ۲۸ کشور اروپایی را شامل می شود و اقتصاد اروپا از زمان تشکیل این اتحادیه به صورت یکپارچه درآمده و قوانین کار در کشورهای این اتحادیه هم تقریبأ مشابه شده است. این کشورها همچنین در اعطای اجازه اقامت و تابعیت اکثرأ مشابه عمل می
 
اقتصاد آلمان
اقتصاد آلمان بزرگترین اقتصاد اروپا و جایگاه چهارم تولید ناخالص داخلی (نرخ تبدیل ارز) و پنجمین تولید ناخالص داخلی (برابری قدرت خرید) را در جهان دارد. آلمان از بنیان‌گذاران اتحادیهٔ اروپا و حوزه یورو است. جایگاه اقتصاد آلمان در جهان بعد از انقلاب صنعتی و هم‌زمان با تشکیل آن مطرح شد و تا به امروز از آن به عنوان یک کشور پیشرو و نوآور و همچنین سرمایه‌گذار در پروژه‌های تحقیقاتی اسم برده می‌شود. اقتصاد آلمان ، از سیستم اقتصاد اجت
برای قبولی در آزمون محاسبات چه باید کرد؟ برای قبولی در آزمون محاسبات باید قطعا کارهای زیادی انجام دهیم . مثلا باید بدانید که مدیریت زمان را باید در جلسه آزمون جدی بگیرید یا اینکه مثلا باید پاسخ های تشریحی سال های گذشته را بررسی کنید.
 
تکنیک های سر جلسه آزمون محاسبات
خیلی از تکنیک های مهم هستند که شما می توانید به کمک آنها به موفقیت برسید حتما آنها را قبل از آزمون برررسی کنید و به صورت کامل  انجام دهید. بار ها و بار ها آزمون را شبیه سازی کنید ت
 
تحصیل در آلمان
تحصیل در آلمان منجر به ادامه زندگی در یکی از بهترین کشورهای قاره اروپا می‌شود. شما پس از اتمام تحصیلات خود، ۱۸ ماه وقت دارید که در آلمان کار پیدا کنید و ۳ سال پس از کار در آلمان، اقامت دائم خود را از این کشور دریافت خواهید کرد. 
تحصیل در آلمان را می‌توان یکی از بهترین و شناخته شده‌ترین مقاصد برای علاقه مندان مهاجرت تحصیلی به اروپا معرفی کرد. این کشور یکی از قوی‌ترین اقتصادهای جهان را دارد. کشور آلمان با فراهم کردن امکان تحص
داشتم بهشون اسم کشورها و ملیت هاشون رو درس میدادم.
گفتم : وات ایز آلمان این انگلیش؟
گفتن میشه Germany.
گفتم وات آر جرمنی پیپل کالد؟ 
نگام کردن. به فارسی گفتم به مردم آلمان چی میگن؟ همچنان نگام می کردن.
گفتم German.
یکی برگشت گفت : تیچر، پس یعنی به زن های آلمانی میگن جرزن (Gerzan)؟
من در اون لحظه = :|
از دیوار برلین ، کلیسای جامع کلن گرفته تا اکتبرفست ، آلمان کشوری با تاریخ غنی ، مجموعه ای از زیبایی روستایی و معماری زیبا است. آلمان معروف به کلیساهای حیرت انگیز و قلعه های دیدنی است، همچنین هفتمین کشور پر بازدید جهان است. ما در این مطلب 10 شهر عالی آلمان که حتما باید از آنها بازدیدکرد  ، را معرفی می کنیم .
 
ادامه مطلب
 
 
بلوکارت آلمان
بلوکارت آلمان یک نوع ویزای کار می باشد که قابل تمدید در کشور آلمان است و این امکان را دارد که اقامت موقت کشور آلمان را به اقامت دایم تبدیل نماید. در ۱ اوت سال ۲۰۱۲ سیستم کارت آبی اتحادیه اروپا در کشور آلمان آغاز شد. اگر فردی که ویزای جستجوی کار ۶ ماهه کشور آلمان را دریافت می کند بتواند در کشور آلمان کاری متناسب را پیدا نماید ویزای فرد به مدت ۶ ماه دیگر هم تمدید می شود و پس از آن فرد می تواند بلوکارت آلمان را شخصی که را هم دریا
احتمال برگزاری آزمون استعدادهای درخشان بعد از ۱۵ خرداد
رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان:
برای اعلام زمان آزمون باید منتظر بمانیم تا ببینیم ستاد کرونا چه زمانی اجازه برگزاری آزمون را می‌دهد. پیش فرض ما این است که آزمون در خرداد ماه برگزار خواهد شد و امیدواریم تا آن زمان مشکل برطرف شود.
احتمالا آزمون مدارس استعدادهای درخشان بعد از ماه مبارک رمضان و تقریبا بعد از ۱۵ خرداد ماه برگزار خواهد شد.
بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت در آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان مهر ماه ۱۳۹۸ می‌رساند، با توجه به درخواست متقاضیان شرکت در آزمون‌های موصوف، مهلت ثبت‌نام آزمون‌ها تا روز دوشنبه مورخ ۹۸/۰۴/۲۴ تمدید گردید و کلیه داوطلبان محترم می‌توانند تا پایان وقت اداری روز دوشنبه با مراجعه به سامانه آزمون‌ها نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
آزمون نتاج در گاوهای شیری
              مقاله با عنوان آزمون نتاج در گاوهای شیری در فرمت ورد در 42 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد: فصل اول: «آزمون نتاج در گاوهای شیری»مقدمهانتخاب بر اساس آزمون نتاجآزمون نتاج در گاوهای شیریبرنامه های آزمون نتاجروشهای بیان تست نتاجمراحل آزمون نتاجب) فصل دوم: «آزمون نتاج و ارزیابی والد»معیارهایی برای انتخابآزمون نتاجروشهای آزمونموارد لازم برای آزمون نتاج در مرحلة آزمایشدر مرحلة تجزیه و تحلیلنقایص تست نتاجروشه
قبولی شرکت کننده در آزمون نظام مهندسی، مشروط به کسب 50% نمره کل و یا بالاتر در آزمون می باشد.( آزمون نظام مهندسی دارای نمرۀ منفی می باشد)، که با قبولی در این آزمون پروانه اشتغال دریافت می کنند و می توانند با این سازمان همکاری نمایند.
آزمون نظام مهندسی سالی دو بار توسط سازمان نظام مهندسی کشور، معمولاً در شهریور و اسفندماه هر سال برگزار می‌شود. فارغ التحصیلان رشته های مربوطه با گذشت سه سال از زمان فارغ التحصیلی مجاز به شرکت در آزمون نظام مهندسی
زبان آلمانی جزء سه زبان مهم در دنیا به شمار می آید که متقاضی بسیار زیادی در کشور ایران دارد .
 بعد از 23 سال تلاش بی وقفه و مستمر در امر آموزش زبان های خارجی باید بگوییم دنیای زبان المانی کمی با سایر زبان ها متفاوت است اما مشکلاتش مانند سایر زبان های خارجی است .
بسیاری از افراد به دنبال این هستند که زبان آلمانی را در مدت زمان کوتاه بیاموزند . موسسه دنیای زبان در امر تدریس خصوصی زبان آلمانی صدر نشین است .
زبان آلمانی با دو لهجه آلمانی و اتریشی گوی
برنامه حسابرسی - آزمون های حسابرسی
              مقاله با عنوان برنامه حسابرسی - آزمون های حسابرسی در فرمت ورد در 30 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد: * ساخنار کنتر ل داخلی * انواح حسابها * حقیقی * شخصی * اسمی * وابسته * آزمون های حسابرسی   * الف) آزمون رعایت روش ها * ب) آزمون محتوی * انواع آزمون های حسابرسی براساس مانده اقلام صورت های مالی * آزمون جزئیات * آزمون تحلیلی * حساب ها و اسناد دریافتنی * طبقه بندی ح و اسناد دریافتنی * در خصوص رسیدگی اقلام صورت های ما
 
فستیوال‌های آلمان
فستیوال‌های آلمان، با پیشینه‌ی کهن خود، هرساله میزبان مراسم های متعددی در گوشه و کنار این سرزمین است. این فستیوال‌های آلمان سالانه میلیون‌ها گردشگر را به کشور ژرمن‌ها می‌کشانند.
جدی، فاقد روحیه‌ی طنز، دقیق و سروقت. این‌ها کلیشه‌هایی هستند که همه‌ی ما در مورد آلمانی‌ها شنیده‌ایم و تصور می‌کنیم که آن‌ها بی‌روح‌ترین انسان‌های روی کره‌ی زمین هستند. با این‌حال، ما می‌خواهیم شما را با رازی کوچک در مورد آلمان
برنامه حسابرسی - آزمون های حسابرسی
              مقاله با عنوان برنامه حسابرسی - آزمون های حسابرسی در فرمت ورد در 30 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد: * ساخنار کنتر ل داخلی * انواح حسابها * حقیقی * شخصی * اسمی * وابسته * آزمون های حسابرسی   * آزمون رعایت روش ها * آزمون محتوی * انواع آزمون های حسابرسی براساس مانده اقلام صورت های مالی * آزمون جزئیات * آزمون تحلیلی * حساب ها و اسناد دریافتنی * طبقه بندی ح و اسناد دریافتنی * در خصوص رسیدگی اقلام صورت های مالی سه س
 
مُد در آلمان
مُد در آلمان با لباس های مُد روز دوخت آلمان در سالن های مد جهان مفهومی آشنا است. از دهه های پیش به این سو اسکادا و ولفگانگ یوپنام هایی هم چون جیل ساندر و ولفگانگ یوپ «بازیگران جهانی» این عرصه اند. ولفگانگ یوپ اخیراً با برچسب فریبنده ی «نابغه ی مُد» موفقیت خود را جشن می گیرد. جشن ها و ضیافت های بزرگ در برلین، فرانکفورت یا مونیخ اغلب صحنه ی عرض اندام طراحان مُد در آلمان اند: شرکت کنندگان در این میهمانی ها یا اسکادا به تن دارند یا او
دانلود آزمون 15 آذر 98 قلمچی – سوالات و پاسخنامه تشریحی
سوال و کلید آزمون قلم چی 15 اذر ماه
فرمت PDF + لینک دانلود مستقیم قرار گرفت
نام درس : تمام درس ها | موضوع : آزمون های آزمایشی | نویسنده : کانون قلم چی
منتشر شده در نمره برتر | پایه و رشته : دهم – یازدهم – دوازدهم
ادامه مطلب
 
پایتخت کشور آلمان
برلین Berlin پایتخت کشور آلمان و بزرگ‌ترین شهر هم از لحاظ جمعیت و هم از لحاظ مساحت در این کشور است که یک شهر ایالتی است و از نظر تاریخی مهم‌ترین ایالت آلمان است و با توجه به اسناد قدیمی از مراکز مهم راه‌های اصلی تجارت در اروپا بوده‌است.
یک سوم شهر برلین از جنگل، پارک، باغ، رود، کانال و دریاچه تشکیل شده‌است.
اسناد اولیه قرن سیزدهم میلادی نشان می‌دهد که این شهر از مراکز مهم راه‌های اصلی تجارت در اروپا بوده‌است.
 

ادامه مط
کشور آلمان قطب صنعتی و اقتصادی اروپا می باشد که از ویژگی های قابل توجه آن می توان به تحصیل رایگان در آلمان اشاره نمود. این شرایط به دلیل نیاز به نیروی کار خبره در این کشور صنعتی از سوی دولت آلمان ارائه می شود و به فارغ التحصیلان از دانشگاه های آلمان این فرصت داده می شود تا پس از تحصیل بتوانند کار مرتبط با رشته تحصیلی خود را یافته و اقامت کشور آلمان را دریافت نمایند.
تحصیل در آلمان برای دانشجویان بین المللی و بخصوص دانشجویان ایرانی بسیار محبوب
چقدر به نحوه پیمایش دفترچه آزمون فکر کرده‌اید؟ پس از دردست‌گرفتن دفترچه سؤال‌ها چه کار می‌کنید؟ از کدام درس شروع می‌کنید؟ کدام درس را برای آخر می‌گذارید؟ نحوه پیمایش دفترچه آزمون نقشی مهم در رتبه‌ی کنکور شما دارد. شما باید برای آزمون‌دادن استراتژی داشته باشید. باید از همین حالا بدانید با چه رویکردی خودتان را برای آزمون آماده کنید. در این مطلب ما نحوه پیمایش دفترچه آزمون و درواقع استراتژی آزمون‌دادن را برای شما شرح خواهیم داد. به شما
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هرساله یک الی دو بار اقدام به برگزاری آزمون دفتریاری اسناد رسمی می کند و تنها کسانی می توانند در این آزمون شرکت کنند که از جانب یک سردفتر اسناد رسمی معرفی شده باشند . ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی روند منظم و از پیش تعیین شده ای ندارد اما در سال گذشته ثبت نام این آزمون در اسفند ماه انجام گرفت . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی می توانید
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا آزمون قضاوت هر ساله توسط قوه قضاییه برای گزینش داوطلبان تصدی منسب قضا برگزار می شود . ثبت نام برای آزمون جذب عمومی قضاوت از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود . بعد از قبولی در آزمون کتبی چند مرحله مصاحبه علمی ، روانشناسی و تحقیقات محلی هم برای پذیرش قطعی وجود دارد . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام آزمون قضاوت بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1884/ثبت-نام-آزمون-قضاوت.html
آزمون MBTI پرسشنامه ای است که اگر به آن در سایت مربوطه پاسخ دهید، ابعاد شخصیت شما مشخص می شود. این آزمون شخصیت انسان را در چهار فاکتور ارائه می دهد که هر فاکتور یک دوقطبی است. در نهایت 16 حالت مجزا قابل تصور است. هر حالت یک تیپ شخصیتی است. 16 تیپ شخصیتی متصور هستند که هر کدام شغل مربوطه را دارند. با این آزمون می توانید خودتان را بشناسید. این آزمون را در سایت باید پاسخ دهید. یکی از این سایت ها
https://www.16personalities.com/fa
است.
پس از کش و قوس های فراوان بالاخره ویروس کرونا آزمون نظام مهندسی را لغو کرد!
http://inbr.ir/?p=4537
البته معاونت مسکن و ساختمان هنوز تاریخ بعدی آزمون را مشخص نکرده است. آزمون دکترا به 28 بهمن منتقل شد و از 6 اردیبهشت نیز ماه مبارک رمضان شروع می شود. آزمون کارشناس رسمی دادگستری نیز که قرار بود در خرداد ماه برگزار شود در پیش است و تحربه نشان داده این آزمون نسبت به آزمون نظام مهندسی معمولاً با فاصله زمانی برگزار می شود. باید دید نهایتا چه تاریخی برای آزمون ان
موسسه آرتا اندیشه پویان سپنتا تا کنون تجارب زیادی در حوزه اعزام متقاضیان شرکت در نمایشگاه ها داشته است. و با توجه به ارتباطات و شرایط ویژه ای که این موسسه با مسئولین نمایشگاهی در آلمان برقرار نموده است همواره بهترین خدمات را به متقاضیان شرکت در نمایشگاه های آلمان عرضه نموده است ✅ برای مشاوره جهت حضور در نمایشگاه خاص و یا بازدید از نمایشگاه ها مناسب  و ارائه هر گونه  مشاوره و خدمات نمایشگاهی مربوط به مراکز نمایشگاهی آلمان می توانید با مشاو
موسسه آرتا اندیشه پویان سپنتا تا کنون تجارب زیادی در حوزه اعزام متقاضیان شرکت در نمایشگاه ها داشته است. و با توجه به ارتباطات و شرایط ویژه ای که این موسسه با مسئولین نمایشگاهی در آلمان برقرار نموده است همواره بهترین خدمات را به متقاضیان شرکت در نمایشگاه های آلمان عرضه نموده است ✅ برای مشاوره جهت حضور در نمایشگاه خاص و یا بازدید از نمایشگاه ها مناسب  و ارائه هر گونه  مشاوره و خدمات نمایشگاهی مربوط به مراکز نمایشگاهی آلمان می توانید با مشاو
سلام میخوایم یه آزمون آزمایشی توی Gym سایت codeforces برگزار کنیم که به زودی اطلاعاتش به دستتون میرسه فایل سوالات جداست و فارسیه از این بابت خیالتون راحت باشه. آزمون 180 دقیقه است و شامل 9تا سابتسکه که 8تاش 11 نمره اس و یکیش هم 12 نمره ای. (دقیقا مث آزمون های مرحله 3 سال های اخیر) اطلاعات دقیق تر رو در اختیارتون میزاریم آزمون رو که بزاریم 2 یا 3 روز بعدش راه سوالات تو همینجا گذاشته میشه احتمالا باید آزمون رو به صورت virtual بدید و بعدش بیاید و جوابارو ببینید و
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا کسانی که علاقه مند به فعالیت در حوزه وکالت هستند باید در آزمونی به نام آزمون وکالت پذیرفته شوند . مرکز وکلا قوه قضائیه یکی از مراجع متولی برگزاری این آزمون است و آزمون وکالت قوه قضاییه 99 قرار است زودتر از سال گذشته برگزار شود . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان برگزاری آزمون وکالت قوه قضاییه می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1974/زمان-برگزاری-آزمون-وکالت-قوه-قضاییه.html
با وجود ابتلای بیش از 30 هزار نفر در آلمان، تعداد کشته های آنها از 130 نفر تجاوز نمی کند!
فکر می کنید چرا؟ چون پیشرفته ترین کارخانه های تولیدات دارویی را دارد؟؟
نه! فقط یک دلیل دارد! و آن اینکه مردمشان اهل قرص و دارو و درمان نیستند! مثل ما نیستند که تا دماغمان خون می آید می رویم دکتر!
جالب است بدانید با اینکه آلمان بزرگترین تولید کننده و صادر کننده ی دارو است، اما هیچگاه از این داروها به خورد مردم خودش نمی دهد. این داروها برای کشورها جهان سومی است
 
رشته پزشکی درآلمان
تحصیل پزشکی در آلمان یکی از رشته های تحصیلی پرطرفدار و رقابتی در آلمان بشمار می رود و همه ساله هزاران دانشجوی بین المللی در دانشکده های پزشکی این کشور پذیرفته می شوند. کشور آلمان جزء اهداف متعالی بسیاری از متقاضیان  برای مهاجرت تحصیلی به آلمان و به ویژه مهاجرت پزشکان به آلمان می باشد. تحصیل پزشکی در آلمان به سبب داشتن دانشگاه های تراز اول متقاضیان کثیری دارد. ازمعتبرترین دانشگاه های کشورآلمان می توان دانشگاه هایدلبرگ
 
بهترین دانشگاه های آلمان
این کشور از نظر شهریه دانشگاه در آلمان یکی از بهترین کشورها برای ادامه ی تحصیل دانشجویان بین المللی می باشد که دانشگاه های آن از رنک خوب جهانی برخوردار هستند. تحصیل در بهترین دانشگاه های آلمان یا به صورت رایگان است یا اینکه میزان شهریه ی پرداختی برای دانشجویان داخلی و خارجی به یک میزان می باشد.
یکی از ضروری ترین دانستنی ها برای دانشجوی خارجی که قصد ادامه ی تحصیل بهترین دانشگاه های آلمان را دارند، آگاهی از بهترین د
پیرو اطلاعیه مورخه ۹۸/۱۰/۰۴ پیرامون ثبت نام آزمون های ورود به حرفه نوبت دوم سال جاری، بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام آزمون های ورود به حرفه مهندسی و کاردانی و تعیین صلاحیت معماران تجربی اسفند ماه ۹۸ می رساند:
با توجه به اتمام مهلت ثبت نام آزمون های موصوف، عدم موفقیت برخی از داوطلبان در تکمیل مراحل ثبت نام و درخواست های بعضی از استان ها، مهلت ثبت نام این آزمون‌ها تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۱۶ تمدید می‌شود.
 
دفتر مقرر
 
 
شهرهای دانشجویی آلمان
شهرهای دانشجویی برای  کدامند؟ در ادامه این مقاله با شهرهای بزرگ دانشجویی برای تحصیل در آلمان بیشتر آشنا خواهید شد. ما در اینجا به معرفی سه شهر برلین و مونیخ و فرانکفورت می پردازیم.
شهر دانشجویی برلین

ادامه مطلب
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا کسانی که علاقه مند به فعالیت در حوزه وکالت هستند باید در آزمونی به نام آزمون وکالت پذیرفته شوند . مرکز وکلا قوه قضائیه یکی از مراجع متولی برگزاری این آزمون است . ثبت نام این آزمون از طریق سایت مرکز سنجش و آموزش دانشگاه پیام نور انجام می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1876/ثبت-نام-آزمون-وکالت-مرکز-وکلا-قوه-قضا
ولین دوره آموزشی مدیریت زخم در جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران ( درمانگاه زخم ) در حال برگزاریست بدین مناسبت و برای اطلاع از ویژگی های این دوره آموزشی با ریاست این واحد جناب آقای دکتر طبایی گفتگوی کوتاهی انجام دادیم.
آقای دکتر طبایی با سپاس از وقتی که در اختیار روابط عمومی قرار دادین
لطفا عنوان و مشخصات دوره آموزشی حاضر رو بفرمایین ؟
با عرض سلام
اولین دوره بین المللی مدیریت زخم تحت نظارت ICW آلمان و با مدرک بین المللی به همت پژوهشکده زخم و تر
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا ثبت نام آزمون دفتریاری از طریق سایت موسسه معین انجام شده و چند روز قبل از شروع فرآیند ثبت نام دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . متقاضیان ثبت نام و شرکت در این آزمون قبل از هر اقدامی باید این دفترچه را مطالعه کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دفترچه ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1987/دفترچه-ثب
آزمون آنلاین
همکاران محترم علاقمند به شرکت در آزمون آنلاین استانی  طرح درس ملی ، درتاریخ 23 دی ماه 98(دوشنبه) ازساعت 8 لغایت 12از طریق سامانه آزمون آنلاین اقدام فرمایید 
 
جهت شرکت درآزمون  چند روز مانده به تاریخ فوق لطفا به سایت azmoon.isfedu.irمراجعه و ثبت نام فرمایید. 
بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت کنندگان آزمون های ورود به حرفه مهندسی مهر ماه ۱۳۹۸ می رساند. این عزیزان می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ها از تاریخ ۹۸/۰۷/۱۳ به سامانه آزمون های ورود به حرفه، قسمت دریافت کارت ورود به جلسه مراجعه نمایند.
معلمی یکی ازمشاغلی است که از محبوبیت بسیاری برخوردار است و هر
ساله شاهد ثبت نام داوطلبان جهت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و
ورود به عرصه معلمی هستیم.بنابراین متقاضیان می بایست برای ورود به عرصه
معلمی بتوانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و مصاحبه نمره مطلوب را کسب
نمایند.در این مقاله به تمامی جزئیاتثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98 ، زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98 ، شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرو
به اطلاع شرکت کنندگان آزمون های ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی) بهمن‌ماه ۹۷ می‌رساند، پس از اتمام مهلت ارسال اعتراضات آزمون رشته معماری (طراحی) و همچنین بازنگری آنها توسط کمیته تخصصی مقررات ملّی ساختمان، موارد در کارنامه شرکت کنندگان آزمون اعمال گردیده است.
متقاضیان ‌می‌توانند برای اطلاع از نتیجه آزمون خود از طریق سامانه ثبت نام آزمون ها اقدام نمایند. بدیهی است با توجه به دقت انجام شده در بررسی اعتراضات، نتایج اعلام شده قطعی ا
ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
ثبت نام آزمـــون های آزمایشی سنجش
شرکت تعاونی کارها آموزشی سنجش برگزار کننده آزمون های آزمایشی مرحله ای تمدید مهلت ثبت‌ عنوان آزمون آزمایشی تاریخ ۳۰ فروردین ۹۸ سنجش دهم. امتحان ‌های مهلت درج ‌نام تاریخ برگزاری دانا دوره مهلت درج نام با پایان روز جمعه تاریخ .
ادامه مطلب
آزمون ارشاد که مهمترین آزمون قرآنی کشور می باشد در بهمن ماه سال 98 در رشته های زیر برگزار خواهد شد:
 
#رشته_های_آزمون_ملی_ارشاد
⭐️ قرآن آموزان عزیز با کمک والدین محترم می توانند با مراجعه به سایت آزمون http://www.quranedu.ir و با مطالعه راهنمای ثبت نام در آزمون ها شرکت نمایند. شرکت در آزمون برای همه مردم قرآن دوست با نام «جامعه القرآن واحد برادران همدان» مقدور می باشد.⭐️نکته مهم : به منظور پیگیری نتایج و گواهینامه ها حتما در انتخاب موسسه «جامعه القرآن
پاورپوینت آزمون هوش وکسلر
پاورپوینت جامع و کامل آزمون هوش وکسلر کودکان http://bit.ly/2U105aY · perow ... پاورپوینت آشنایی، اجرا، تفسیر و کاربرد آزمون هوش وکسلر · احسان آزادبخت.
 
پاورپوینت آزمون وکسلر کودکان
دنبال کردن. http://yon.ir/LN7Io برای دریافت فایل لطفا لینک موجود در متن را در مرورگر خود سرچ نمایید. ۱ سال پیش. آموزشی · پاورپوینت. # آزمون هوش وکسلر کودکا.
 
پاورپوینت آزمون هوش وکسلر کودکان 
آزمون هوش وکسلر کودکان. آزمون هوش وکسلر در سال ۱۹۳۹ زیر عنو
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا برای گزینش کارشناسان رسمی قوه قضائیه هر ساله آزمونی تحت عنوان آزمون کارشناسان رسمی برگزار می شود . آزمون کارشناسان دارای 17 زیرشاخه تخصصی است . متقاضیان شرکت در آزمون باید دارای حداقل مدرک لیسانس مطابق با زیر گروه انتخابی و 5 سال سابقه کار مرتبط با رشته خود باشند . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1877/ثبت-نام-آز
 
بهترین دانشگاه های آلمان
این کشور از نظر شهریه دانشگاه در آلمان یکی از بهترین کشورها برای ادامه ی تحصیل دانشجویان بین المللی می باشد که دانشگاه های آن از رنک خوب جهانی برخوردار هستند. تحصیل در بهترین دانشگاه های آلمان یا به صورت رایگان است یا اینکه میزان شهریه ی پرداختی برای دانشجویان داخلی و خارجی به یک میزان می باشد.
یکی از ضروری ترین دانستنی ها برای دانشجوی خارجی که قصد ادامه ی تحصیل بهترین دانشگاه های آلمان را دارند، آگاهی از بهترین د
 سیستم آموزشی در آلمان به چه صورت است
در آلمان انواع مختلفی از مراکز آموزش عالی وجود دارد. از جمله دانشگاه (University)، دانشگاه های علمی کاربردی (Fachhochschule) و مراکز آموزش عالی رشته های هنر که همگی در سیستم آموزشی آلمان معتبر و شناخته شده هستند.
در حال حاضر حدود 380 مرکز آموزش عالی
با 2 میلیون دانشجو در حال فعالیت علمی میباشند. حدود 12 درصد کل دانشجویان
آلمان را دانشجویان خارجی تشکیل میدهند.
ادامه مطلب
Shirazart.blog.ir 
*هنر تصویری خشن ، که بیشتر احیاء مجدد فرم های اکسپرسیونیستی اوائل سده ی بیستم آلمان بود ، و در ایالات متحده ، ایتالیا و ( به ویژه ) طی اواخر دهه ی ۱۹۷۰ در آلمان غربی شکل گرفت .از جمله هنرمندان مرتبط با این سبک می توان جورج باسلیتز، راینر فیتینگ و آنسل کیفر ( آلمان ) ، جولیان اشانبل ( آمریکا) و ساندروچیا ( ایتالیا) را نام برد .این سبک در ایالات متحده به عنوان " نقاشی بد " ( Bad painting) , در ایتالیا به عنوان " فراپیشرو" ( transavanguard) نام گرفت ، و در آلم
شرایط تحصیل در مدارس آلمان به چه صورت است



شرایط تحصیل در مدارس آلمان به نسبت بسیاری از کشورهای دنیا این کشور را در موقعیت ممتازی قرار میدهد.
مدرسه در المان
از ۶ سالگی آغاز میشود. کودکان آلمانی باید بصورت اجباری به مدرسه بروند و
اگر والدین مانع رفتن فرزند خود به مدرسه شوند، به شدت تحت پیگرد قانونی
قرار میگیرند. سال تحصیلی در آلمان از سپتامبر شروع شده و تا ژوئن ادامه میابد. مدرسه در آلمان کاملا رایگان است.
ادامه مطلب
 
با توجه به تغییرات اساسی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی آزمون این دو گروه ادغام شده و بصورت یک آزمون هماهنگ در سراسر کشور برگزار می گردد . در این بخش نمونه سوالات امتحانی تیزهوشان و نمونه دولتی همراه با پاسخ قرار گرفته است.
 
سوالات آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان نهم به دهم سال98 همراه پاسخ
 
سوالات آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان نهم به دهم سال97
پاسخ آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان نهم به دهم سال97
 
جغرافیای آلمان
جغرافیای آلمان به این شرح است که آلمان در اروپای غربی و اروپای مرکزی قرار دارد و از شمال با کشور دانمارک، از شرق با لهستان و جمهوری چک، از جنوب با اتریش و سوئیس، از جنوب غرب با فرانسه و لوکزامبورگ و از شمال غرب با بلژیک و هلند مرز مشترک دارد. عرض این کشور بین مدار ۴۷ درجه شمالی و مدار ۵۵ درجه شمالی و طول آن بین نصف‌النهار ۵ درجه شرقی و نصف‌النهار ۱۶ درجه شرقی واقع شده‌است. جغرافیای آلمان همچنین از جنوب با دریاچه کنستانس که س
زمان توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد اعلام شد
12/خرداد/98 -
آزمون‌ ورودی دوره‌های‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال‌ 1398 و همچنین‌ بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی‌ دانشجویی‌ کشور در روزهای 23 و 24 خردادماه برگزار می‌شود.
کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز دوشنبه 20 خردادماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.
داوطلبان جهت دریافت کارت ورود به جلسه به کافی نت فرزاد مراجعه
در حال حاضر یکی از بهترین برندهای بوتاکس، بوتاکس زئومین آلمان می باشد.
اگر راجع به بوتاکس زئومین اطلاعاتی ندارید پیشنهاد می کنم مقاله "قیمت بوتاکس زئومین | تزریق بوتاکس زئومین آلمان در مرکز معتبر" را مطالعه نمایید.
در این مقاله سعی کرده ایم به سوالات متداول مراجعین از جمله موارد زیر پاسخ دهیم:
تزریق بوتاکس زئومین آلمان برای چه کسانی توصیه نمی ‌شود؟
تزریق بوتاکس زئومین آلمان در چه شرایطی باید انجام شود؟
در این مقاله راجع به ویژگی ها و موا
دانش آموزان متقاضی آزمون تیزهوشان پایه دهم باید از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم آگاه باشند تا طبق آن برنامه درسی خود را تنظیم نمایند . به گفته سایت هیوا به دلیل شیوع بیماری کرونا زمان برگزاری این آزمون به تعویق افتاده است و احتمالا در خرداد ماه برگزار می شود .
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/6962/زمان-برگزاری-آزمون-تیزهوشان-نهم-به-دهم.html
وقتی صحبت از شکوفه های گیلاس می‌شه همه به ژاپن فکر می‌کنن، اما شهر بُن برای خودش فستیوال بهاری شکوفه ‏های گیلاس داره که معمولا در ماه آوریل برگزار می‌شه. خیابان ‏Heerstrasse‏ که به خیابان شکوفه های گیلاس مشهوره، ‏تو این فصل پر از شکوفه های صورتی و زیبا می‌شه که صحنه ای شگفت انگیز رو تو این خیابون خلق می‌کنه.
‏ ‏ ‏‏ 
شما کدوم رو ترجیح می‌دید؟ آلمان یا ژاپن؟
اخذ ویزای شینگن و اقامت آلمان، تضمینی و قانونی با ما، توسط تیمی مجرب و حرفه ای، با ب
بنابه نوشته یک روزنامه ایتالیایی، سردار آزمون ممکن است تابستان پیراهن تیم ناپولی را به تن کند.
مهاجم 25 ساله تیم ملی ایران و عضو زنیت روسیه احتمال دارد تابستان آینده به خواسته اش برای حضور در تیمی از اروپای غربی برسد.
 
طبق گزارش روزنامه کوریردلواسپورت، ناپولی ممکن است مقصد فوروارد بلندقامت کشورمان باشد. 
این نشریه پرمخاطب گزارش کرد ناپولی در حال برنامه ریزی است تا خط حمله اش را برای فصل بعد تقویت کند.
در این راستا نمایندگان بازیکن یاب 
«او تا به جاویدان موجودات نو می‎آفریند. آن چه اینک هست، هیچ‎گاه نبوده است، و آن چه بوده است، دیگر هرگز باز نمی‎گردد ـ همه چیز نو است و با این حال پیوسته همان است که بود.»
طبیعت - یوهان ولفگانگ فون گوته - از «رنج‎های ورتر جوان» - به ترجمه محمود حدادی - نشر ماهی
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا برای گزینش کارشناسان رسمی دادگستری هر ساله آزمونی تحت عنوان آزمون کارشناسان رسمی برگزار می شود . آزمون کارشناسان دارای چندین زیرشاخه تخصصی است . متقاضیان شرکت در آزمون باید دارای حداقل مدرک لیسانس مطابق با زیر گروه انتخابی و 5 سال سابقه کار مرتبط با رشته خود باشند . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1881/ثبت-نام-
به اطلاع شرکت کنندگان آزمون های ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی) اردیبهشت‌ماه ۹۷ می‌رساند، پس از اتمام مهلت ارسال اعتراضات آزمون رشته معماری (طراحی) و همچنین بازنگری آنها توسط کمیته تخصصی مقررات ملّی ساختمان، موارد در کارنامه شرکت کنندگان آزمون اعمال گردیده است.
متقاضیان ‌می‌توانند برای اطلاع از نتیجه آزمون خود از طریق سامانه ثبت نام آزمون ها اقدام نمایند. بدیهی است با توجه به دقت انجام شده در بررسی اعتراضات، نتایج اعلام شده قط
آیلتس (به انگلیسی: IELTS) که برگرفته از سرواژگان (International English Language Testing System) به معنای سامانه جهانی ارزیابی زبان انگلیسی است، یکی از باارزش‌ترین آزمون‌های زبان انگلیسی است که در سراسر جهان برگزار می‌شود. آیلتس در واقع آزمونی بریتانیایی بوده و از این نظر در برابر تافل، آزمون آمریکایی، قرار می‌گیرد. داوطلبان آزمون آیلتس در کنار تفاوت ساختاری آزمون آیلتس به تافل باید هنگام انتخاب کشور مقصد در مهاجرت نیز بین این دو آزمون اولویت بندی داشته ب
 
دانلود سوالات و محتوای آزمون رتبه بندی
 دانلود سوالات و محتوای آزمون رتبه بندی: برای دانلود سوالات آزمون اصلی و ... طرح نظام رتبه بندی معلمان در این پست محتوا و سوالات آزمون رتبه بندی ...
 
کاملترین و بروزترین نمونه سوال رتبه بندی معلمان دانلود
دانلود کاملترین و بروزترین نمونه سوال رتبه بندی معلمان و منابع آزمون رتبه بندی فرهنگیان محترم.دانلود سواالت .و محتوای آزمون رتبه بندی | پایه مقدماتی ارشد خبره ...
 
سوالات ضمن خدمت جهت رتبه ب
آزمون آنلاین پیام های آسمان هشتم
تاریخ آزمون : 15 اردیبهشت 99
ساعت برگزاری آزمون : 18 تا 19
میزان ارزشیابی : درس 1 تا 13
نوع سوالات : تستی
تعداد سوالات : 20
اعلام نتیجه : بلافاصله بعد از اتمام آزمون
آزمون در ساعت 18 فعال و در ساعت 19 غیرفعال خواهد شد.
 
 
 
ورود به جسله آزمون
آزمون استخدامی آموزش و پرورش که سازمان سنجش آموزش کشور مجری برگزاری آن است، یکی از پرمتقاضی ترین آزمون های کشور است. پذیرش در آزمون استخدامی آموزش و پرورش علاوه بر آزمون کتبی منوط بر شرکت و کسب نمره قبولی در مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش است. از آن جا که اکثر داوطلبان تجربه شرکت در مصاحبه مخصوصا مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش را ندارند، در تماس با مرکز تهران مشاورهسوالاتی را در رابطه با زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98، میز
* اطلاعیه مهم * برگزاری آزمون دانشگاه انتظار فرج دانشگاه انتظار فرج بعد از ۱۴۰۰ سال همچنان دانشجو می پذیرد با ابراز تأسف ، این دانشگاه هنوز ۳۱۳ فارغ‌التحصیل نداشته و برای تکمیل ظرفیت در تمام مدت شبانه روز ، از علاقمندان آزمون به عمل می آورد
ادامه مطلب
 
بهترین شهرهای آلمان برای کار - کلن
برای کار در آلمان 5 شهر برتر از دید سایت استپ استن ، هامبورگ ، برلین ، مونیخ ، کلن و اشتوتگارت معرفی شده است. اما چه چیزی باعث شده که این شهرها دارای محبوبیت فراوانی برای کار در آلمان باشند. با ما همراه باشید تا مزایای هر کدام از این شهرها را برای شما بررسی کنیم. در این قسمت موقعیت کار در کلن را توضیح می دهیم.
 
https://www.stepstone.de/Karriere-Bewerbungstipps/jobmarkt-analyse-in-dieser-stadt-wollen-die-deutschen-arbeiten/
اطلاعیه درباره تاریخ ثبت ‌نام آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه‌متمرکز Ph.D) سال 1399 :
بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری سال 1399 می‌رساند که ثبت‌نام برای شرکت در آزمون مذکور منحصراً بصورت اینترنتی از روز چهار‌شنبه مورخ 98/09/06 آغاز و در روز سه شنبه مورخ 98/09/12 پایان می‌پذیرد. 
ضمناً آزمون مذکور در روز جمعه مورخ 98/12/09 برگزار می گردد.
محل ثبت نام : کافی نت فرزاد
داوطلبین گرامی می‌توانند از طریق لینک زیر به آرشیو سوالات MSRT که از مهمترین منابع آزمون MSRT می‌باشد، بصورت کاملا رایگان دسترسی داشته باشند. تمامی دوره‌های برگزار شده به همراه پاسخ تشریحی جامع و رایگان در اختیار داوطلبین گرامی قرار گرفته است.
 
نمره قبولی آزمون MSRT
طبق آخرین تغییرات بخشنامه دانشگاه‌های معتبر کشور، حداقل نمره قبولی در آزمون MSRT و سایر آزمون‌ها معتبر در جدول زیر آورده شده است. در حال حاضر به دلیل هزینه‌بر و سخت‌تر بودن آزمو
هزینه زندگی در آلمان
 
هزینه زندگی در المان بسته به شرایط فرد و جایگاه اجتماعی وی دارد همانطور ک میدانید زندگی در آلمان مستلزم پرداخت مالیات است که در بعضی مواقع هزینه های مالیات آلمان ساکنین آن را فراری میدهد البته لازم به ذکر است که در کنار درآمد بالا هزینه های بالایی نیز مشمول فرد میشود. اگر بخواهیم به طور کلی هزینه های زندگی در آلمان را تخمین بزنیم برای کسی که در ماه بین 3 تا 5 هزار یورو درآمد دارد به صورت ماهیانه مشمول خرج کردن دست کم هزا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها