نتایج جستجو برای عبارت :

گرامی داشتن دختران در هدیه دادن

از کتاب ثواب الاعمال و عقاب الاعمالثواب بردن تحفه براى خانواده و خوشحال کردن دختر یا پسر
حدیث ١. رسول خدا صلى‌الله‌علیه‌وآله فرمودند: کسى که به بازار رفته ، تحفه اى خریده و آن را براى خانواده اش بیاورد، مانند کسى است که براى نیازمندان صدقه برده باشد. و باید در دادن آن تحفه دختران را بر پسران مقدم داشته و ابتدا به دختران بدهد.
همانا کسى که دخترى را خوشحال کند، گویا یکى از فرزندان حضرت اسماعیل علیه‌السلام را از بردگى آزاد نموده است و کسى که
آموزش های رزمی و نظامی به دختران پیشمرگه در یک اردوگاه در اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق دهها دختر کُرد تحت آموزش نظامی قرار دارند.
به گزارش چفچفک، بیش از 300 داوطلب در این اردوگاه که در شرق اربیل قرار دارد آموزش های رزمی و نظامی می بینند.
یکی از فرماندهان پیشمرگه که مسئول آموزش این دختران است می گوید داوطلبان در چهار ماه انواع آموزش کار با سلاح های سبک و متوسط را می گذرانند و وظایفی که بر عهده آنان قرار داده می شود می پذیرند.
به گفته این فرماند
به گزارش عصرحباد؛ به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر پایگاه مقاومت بسیج هاجر و دارالمهدی (عج) شهر حبیب آباد روز یکشنبه مورخ ۹۸/۴/۱۶ اردوی تفریحی ویژه دختران را در باغ بانوان این شهر برگزار کرد که دختران با آسودگی خاطر و آرامش و بدون دلهره مشغول تفریحات خود باشند. همچنین دختران از اعضای شورای اسلامی و شهردار حبیب آباد بابت ساخت باغ بانوان پس از ۴ سال، تقدیر و تشکر نمودند.
به نقل از سایت حقوقی دینا هنگامی که شخصی فوت می کند اموال به جا مانده از او به طور غیرارادی بین وراث ، بر اساس قاعده نزدیک تر بودن به متوفی  تقسیم می شود که یکی از نزدیک ترین خویشاوندان متوفی فرزندان هستند . البته باید توجه داشت که دختران و پسران کسی که فوت شده سهم الارث برابر ندارند و پسران دو برابر دختران ارث میبرند . از آنجایی که ارث مقوله بسیار پیچیده ای است اصول و استثنائات فراوانی دارد و حالت های مختلف سهم الارث دختران باید به صورت
خودارضایی دختران
 
آنورگاسمی یکی از مهم ترین عوارض خودارضایی در دختران است، ممکن است این اشخاص در دوره مجردی با خودارضایی بتوانند نیازهای جنسی خویش را برآورده کنند ولی در آینده رضایت مندی جنسی درزندگی مشترک و لذت به ارگاسم رسیدن با همسر خویش را از دست خواهند داد.
ادامه مطلب
توصیه‌ من به خواهران و دختران عزیزم این است که معلومات و آگاهیهایتان را بیشتر کنید. مطالعه، دقّت، تحقیق، درس، ورود به مسائل مورد ابتلای روز و اهتمام به کارهای دینی، جزو وظایف حتمی و مسلّمی است که امروز زنان کشور باید مثل مردان، خود را موظّف به انجام آنها بدانند. ۱۳۷۵/۰۶/۲۸
✅نکته طلایی هجدهم: توجه عاطفی بیشتر به دختر
⬅️اسلام بین دختر و پسر فرق نمی‌گذارد و ملاک برتری را در تقوا می‌داند و خداوند به هر کس بخواهد دختر و به هر کس که خواست پسر می‌دهد. مهم این است که فرزند، سالم و صالح باشد.⬅️قرآن کریم می‌فرماید: «یَهَبُ لِمَن یَشَاءُ الذُّکُورَ اَو یُزَوِّجُهُم ذُکْرَاناً وَ اِنَاثاً وَ یَجعَلُ مَن یَشَاءُ عَقِیماً اِنَّهُ عَلِیمٌ قَدِیرٌ؛ خداوند به هر که بخواهد دختر و به هر که بخواهد پسر می‌دهد و یا پسر و دخت
در هر ۱۰ ثانیه در نقطه‌ای از دنیا دختری را ختنه می‌کنند.
 و این برای دختران و زنان ختنه شده آغاز زندگی‌ای است پر درد، عفونت، و ناباروری
اینها تنها برخی از پیامدهای ختنه زنان‌اند. 
▪️سازمان ملل متحدبریدن آلت جنسی زنان تحت عنوان «سنت و آیین» را مردود و عمل ناقص‌سازی اندام جنسی زن را مصداق بارز «شکنجه» می‌داند.
سلام دوستان...
علت این که این قدر بعضی از دختران ایرانی بی اعتماد به نفس هستن و این قدر خودشون رو بی ارزش میکنن چیه؟ مدام میبینم که بعضی از دختران خودشون رو کلی تغییر میدن همه ش به فکر ایده آل بودن از نظر چهره و هیکل هستن. 
تمام طول روز رو با افکار بسیار وسواسی و بیمارگونه میگذرونن، مدام ترس از دست دادن، ترس دیده نشدن دارند. من خودم دختری هستم که به ظاهر اهمیت میدم به پوشش و تیپ اهمیت میدم به زیبایی و از این دست که خدا تو وجود هر کس قرار داده، هیچ
همزمان با روز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، جناب آقای دکتر سید سعید آرام، مدیر کل بهزیستی استان مازندران به همراه آقای وحید حسین زاده، معاونت محترم امور اجتماعی و هیأت همراه و به اتفاق ریاست اداره بهزیستی بابل آقای جعفر عمرانی و همراهان دیگر از خانه کودک و نوجوان مهرآرا شمال بازدید فرمودند.
در این بازدید آقای دکتر آرام در جشن تکلیف دختران این مرکز شرکت نموده و با دادن هدایا و شاخه گل، روز دختر را به همه دختران مرکز تبریک گفتند.
گزارش تصو
پریود، تغییری بزرگ در دوره‌ی بلوغ و زندگی دختران است. اکثر دختران در مورد اولین پریود کنجکاو هستند و نگرانی‌هایی در این مورد دارند. به طور معمول پریود از 12 تا 14 سالگی شروع می‌شود و به معنی آماده شدن بدن برای بارداری است. شروع قائدگی نشانه‌هایی دارد و معمولا یک تا دوسال بعد از رشد سینه‌ها شروع می‌شود. بهتر است که مادر قبل از شروع پریود، روند و ماهیت  آن را به دختر خود توضیح دهد تا از نگرانی‌های او بکاهد. سوالهای زیادی در ذهن دختران در این ز
شما هم تاکنون باید فهمیده باشید که دختران را باید فهمید و به آنها احترام گذاشت.
این دختری که می گویم، اعم از همسر و دختر و مادر و... است.
 
اول باید فهمید که زنان با مردان متفاوت اند.
شاید بپرسید این که اولین و بارزترین نشانه است،
اما بسیاری از این مشکلات و معضلات ما با زنان و مادران و دخترانمان بر سر همین قضیه است.
اگر واقعا بدانیم زنان با مردان متفاوت‌اند، دیگر دلسوزی‌های مادرانه را غرغر نمی دانیم
دیگر به درد و دل های همسرانمان گلایه نمی گویی
 
تاثیر طلاق والدین بر دختران به شکل‌های گوناگونی بروز پیدا می‌کند. طلاق والدین، پدیده‌ای آسیب زننده برای کودکان است و غیر از موارد خاص معمولا توصیه نمی‌شود. زوج‌هایی که طلاق می‌گیرند، نگران آسیب‌هایی احتمالی به فرزندانشان نیز هستند. از طرفی مسائلی که به دنبال طلاق پیش می‌آید مانند حضانت و مراقبت از کودک، تنطیم زمان برای بازدید پدر یا مادر، از دیگر مسائلی است که ذهن والدین را درگیر می‌کند. تاثیری که طلاق بر فرزندان دارد با توجه به
۲۷۱۲ - یکی اسم خود را «دختران خیابان انقلاب» می‌گذارد، اما با به چوب زدن روسری و شرف خود، دنبال بدست آوردن پاسپورت آمریکا و انگلیس، و دلار است. یکی هم بدون ادعا، سلامت خود را به خطر می‌اندازد، تا هموطنانش در امنیت و آرامش باشند.
دانلود فایل اصلی
کتاب دختران خرمشهر : پنج روایت کوتاه از دخترانی بزرگ شده در جنگ
 
کتاب دختران خرمشهر : اختر دهقانی، نشر مجنون
بریده کتاب(۱):
با ناله گفت خدایا شکر، این همه دنبالت گشتم حالا باید پیدایت کنم.با صدای شرم آلود گفتم چه کارم داشتی؟ بعد تا برسیم اون ور کارون دیگه تحویلم نگرفت، وقتی پیاده شدیم گفت: آهای همگی برگردید.وقتی رفتیم پیش قایق رو به من کرد و گفت: اسمت چیه؟گفتم: سعیده.گفت: زن من میشی؟گفتم: آره.نادر: گفت همه تون دیدید که سعیده خانم با من نامزد کرد.
فیلم زیبای "دختران آفتاب" Girls of the Sun 2018
ژانر : جنگی , درام
بازیگران : Golshifteh Farahani,Emmanuelle Bercot,Zübeyde Bulut,Sinama Alievi,
کارگردان : Eva Husson
محصول: بلژیک , سوئیس , فرانسه
تاریخ انتشار : 2018
امتیاز : 6.3 از 10
کیفیت اورجینال Blu-Ray
زیرنویس چسبیده فارسی
ادامه مطلب
خود ارضایی دختران که باعث صدمه دختر می شود
 
 
خود ارضایی دختران
خودارضایی در دختران با تحریک قسمت های خارجی دستگاه تناسلی رایج تر است که آسیب چندانی به دستگاه تناسلی نمی رساند ولی زمانیکه استمنا دختران با تحریک قسمت های داخلی تر دستگاه جنسی باشد بسته به نوع فشار و ناحیه لمس شونده ممکن است در صورتی که به صورت مداوم خودارضایی تکرار شود اسیب های جدّی به دستگاه تناسلی دختران وارد سازد.
 
در بعضی موارد خود ارضایی در دختران با تخیلات جنسی، دیدن
روز جهانی دختران
11 اکتبر از طرف سازمان ملل متحد بعنوان روز جهانی دختران نامیده شده است . دلیل اینکه یک روز در سال را بنام دختران تعین کردند این است که توجه جهانیان را به شرایط سخت و کمبود های اجتماعی دختران در سراسر دنیا جلب کنند.
 
سابقه تاریخی روز دختر
ایده نامگذاری روز دختران در سال 2003 قسمتی از کمپین Because I am a Girl   بوجود آمده است. در کشور آلمان برای اولین بار در سپتامبر سال 2008 از طرف انجمن Plan International که در حقیقت یک سازمان بین المللی حمایت از
چیست استقلال؟ میهن داشتن،
جامة ناموس بر تن داشتن.
مهر پاکی بر همه خلق و دیار،
غیرتی بر رغم دشمن داشتن.
شکر وحدت، شکر نعمتهای او،
راه بر فردای روشن داشتن.
با زبان مادری با افتخار
در تنور شعر پختن داشتن.
در فضای بی غبار این دیار
سیر در گلزار و گلشن داشتن.
در ره فردای ملّت مشعلی
اندرون سینه گلخن داشتن
جان نثار مرز و بوم این وطن،
عزم چون فولاد و آهن داشتن.
آیا خود ارضایی برای دختران که میخواهند به گناه نیفتند و آرامش یابند هم گناه است؟
آخه جدیدا شنیدم که میگن برای دختران حرام نیست و مکروه و مباحه.
چون معنی استمنا خروج مایع منی از آقایون است و برای دخترانی که شریک جنسی ندارند برای رسیدن به آرامش درون  و گناه نکردن مفیده.
ادامه مطلب
سلام
یکی از مسائل جالبی که اخیرا در خانواده برتر مورد توجه قرار گرفته، موضوع تمایل بعضی از پسران مذهبی به ازدواج با خانم های بد حجاب هستش .این مساله چه دلایلی می تونه داشته باشه ؟
به نظر بنده ؛
دلایل این تمایل رو میشه در تصورات اشتباهی که اون پسران مذهبی نسبت به دختران محجبه دارند جستجو کرد . دختران بد حجاب چی دارن که مورد توجه بعضی از پسران مذهبی قرار میگیرن ؟
آواز دهل شنیدن از دور خوش است .
چنین پسرانی به خاطر اعتقاداتی که دارند با دختران بد
سلام وقت همگی بخیر
چند تا سؤال داشتم ممنون میشم اگلا جواب بدین این سؤالات در مورد دختران و پسران و شرایط امروزی هستش .
١- به نظرتون چرا مسابقه سر اینه که کی بدبخت تره، بین دختران و پسران انقدر رایج شده؟!
٢- چرا انقدر همدیگه رو میکوبن؟!
مثلا به عده از دختران میگن پسرهای امروزی ... !!!
یه عده از پسرها هم میگن دخترای امروزی ... !!!
٣- چرا ماها همدل نیستیم؟! چرا انقدر به هم میپریم؟!
ادامه مطلب
 
نزدیک شهر کرمان قلعه‌ای است معروف به قلعه هفت دختران و می‌گویند در زمان اردشیر بابکان شخصی در آنجا بوده که هفت دختر داشته و کار آنان چرخ‌ریسی بوده. 
 
روزی یکی از آن دختران به شهر می‌رود که پشم بخرد در بین راه درخت سیبی می‌بیند که باد سیبهای آنرا به زمین انداخته بود. 
 
یکی از سیبها را بر می‌دارد و در جیبش می‌گذارد وقتی‌که بر می‌گردد و مشغول دوک‌ ریسی بوده آن سیب در ماسوره چرخش می‌افتد.
 
از آنروز به بعد حاصل کار او روز بروز بیشتر و بهت
1- سعی کنید زیاد آرایش نکنید.
2- از مواد آرایشی طبیعی که دارای پایه گیاهی هستند استفاده کنید.
3- سعی کنید از لوازم آرایشی مرغوب استفاده کنید.
آرایش ملایم صورت برای دختران نوجوان
4- به اندازه کافی آب بنوشید.
5- قبل از رفتن به رختخواب، حتما آرایش خود را پاک کنید.
6- موهای خود را کوتاه نگه دارید.
7- پوست بدن تان را همیشه چرب نگه دارید.
8- سبزیجات به رنگ سبز را فراموش نکنید.
9- از گوشت قرمز اجتناب کنید.
10- به جای استفاده از اسپری، از عطر استفاده کنید.
چن وقت پیشا برای اردوی دختران آسمان باید  با مادر تماس می گرفتیم. و وسایل اردو و شرایط اردو را براشون می گفتیم زنگ زدم به یکی از مادر  سلام علیک کردم  گفتم شما خانم باقری هستید گفت بله ..باهاش حرف زدم کلی  و شرایطا گفتم  فرداش خانم جعفریان گفت چرا با یه مادرا تماس نگرفتی .. گفتم چرا تماس گرفتم .... یه بار دیگه می خواستیم بیرون بریم زنگ زدم به همون شماره.. گفت ببخشید اشتباه تماس گرفتید  قبلا هم اشتباه تماس گرفته بودید(خوب خانم حسابی چرا اون سری نگ
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از هنر زندگی : خودزنی دختران در مدرسه در سال های اخیر در بین نوجوانان 14 تا 16 سال شیوع زیادی پیدا کرده است. این گونه رفتارها، می‌تواند ناشی از دلایل خانوادگی یا فشارهای اجتماعی باشد. در واقع آن‌ها با آسیب رساندن به خود، به نوعی اعتراض می‌کنند و چون توانایی اعتراض به خانواده یا اجتماع را ندارند، خودشان را هدف قرار می‌دهند. دلایل روانشناختی و اجتماعی مختلفی برای توجیه این مسئله وجود دارد که در ادامه مطلب ب
از زمان تولد به دختران آموزش داده می شود که باید خیلی از مسائل را رعایت کنند. مخصوصا در فرهنگ ایرانیان صحبت حتی در مورد مسائل جنسی در بین دختران زشت است و اگر دختری بخواهد در مورد نیازهای جنسی خود صحبت کند، پسندیده نمی باشد. بنابراین در اکثر مواقع کسی که برای رابطه جنسی پیش قدم می شود، مرد است و در برخی مواقع زنان سکس و خواسته های جنسی خود را مطرح نکرده و با بی میلی و گاهی اجبار او را در این ارتباط مشایعت می کنند.
ادامه مطلب
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از هنر زندگی :  بلوغ جسمی دختران یکی از انواع بلوغی است که در دوران نوجوانی هر دختری با آن مواجه می شود. ورود به نوجوانی با تحولات جسمی و روحی خاص خود همراه است. بدون شک دوران بلوغ می تواند یکی از پر تنش ترین مراحل زندگی برای هر دختری باشد. بلوغ جسمانی به مجموعه تغییرات در بدن گفته می شود که به واسطه آن دختر از ظاهر کودکانه به فردی بالغ تبدیل می شود.
ادامه مطلب
سلام
مخاطب این سوال بیشتر پسرها هستن ولی دخترها هم اگر نکته ای داشتن میتونن اضافه کنن.
شاید بعضی وقت ها براتون پیش اومده که دختر خیلی زیبایی رو ببینید. منظورم کسانی که خیلی متمایز هستن از این جهت. بعد احتمالا مثل من با خودتون میگید که حتما ده ها مرد پولدار و خوشتیپ و خوشگل بهش پیشنهاد دادن قبلا و الان با کسی هست. و یا اگرم با کسی نیست منتظر همچین پیشنهاد های تاپی نشسته. و برای همین در همون لحظات ابتدایی از ذهن تون پاکش میکنید و اصلا سمت چنین دخت
رُژ لب قرمز، مو‌های فرفری شده و عینک با صفحات گرد به دخترک هویت بخشیده است. شاید دختر در میان توده‌ای از دود، به دنبال آرامش می‌گردد. دود سیگار باعث می‌شود که سرفه‌ام بگیرد. ته گلویم می‌سوزد و احساس می‌کنم که می‌خواهم عُق بزنم! 

 











ادامه مطلب
 
مدل های لباس مجلسی دخترانه و زنانه شیک 
داشتن لباس مجلسی با مدلی خاص برای یک جشن و یا مهمانی برای خانم ها امری بسیار مهم است، قطعا شما نیز بار ها و بار ها شده در اینترنت به دنبال مدلی زیبا برای لباس مجلسی بوده اید اما در نهایت مدل های جالب به چشمتان نخورده باشد، امروز آرشیوی کامل با ۸۵ عکس از مدل لباس مجلسی از برند های مختلف و معروف اروپایی برای شما فراهم کرده ایم تا به واسطه آنها بتوانید برای جشن و یا مراسم خود مدلی مناسب را برگزیده و در می
 
امروزه به دلیل اهمیت بیشتر به جوان‌ها و دادن حق انتخاب برای انتخاب همسر به دختران و پسران ممکن است که هر کدام از زن و شوهرها قبل از ازدواج، گزینه‌های دیگری برای این امر داشته‌ باشند که به هر دلیلی به ازدواج ختم نشده است. خاطرات گذشته جزء جدانشدنی در حافظه هر انسانی است اما گاهی این خاطرات ممکن است انسان را آزار دهد یا ذهنش را از مسیر اصلی زندگی منحرف کند.
 
 
ادامه مطلب
     Artist: Girls Generation (SNSD) | Music Name: Love & Girls | Genre: Pop | Released: 2013 | Album: Love & Peace | Girls Generation - Love & Girls (Music Video)

هنرمند: گرلز جنریشن | نام موزیک: عشق و دختران | سبک: پاپ | تاریخ انتشار: 2013 | ملیت: کره جنوبی
دانلود موزیک ویدیو کره ای گروه (گرلز جنریشن) Girls Generation با نام (عشق و دختران) Love & Girls
ادامه مطلب
نشانه های عاشق شدن دختران
 
1- هر کجا شما باشید او هم همانجاست :وقتی دختری عاشق می شود ، به طور اتفاقی هر کجا که آن پسر باشد او هم پیدایش می شود . به عبارت بهتر سعی می کند بیشتر در اطراف شما باشد . دخترها به خاطر اینکه در ابراز علاقه شان غیر مستقیم عمل می کنند سعی دارند تا با این کارها توجه پسری را که به او علاقه مند شده اند به خود جلب کنند . ولی متاسفانه اکثر پسران نسبت به این رفتار دخترها بی تفاوت هستند . پس توجه داشته باشید که اگر دختری به صورت مدا
◀آیا ورزشگاه رفتن زنان جز موارد مهم و حیاتی کشور هست که بخواهیم در موردش حرفی بزنیم،
◀ورزشگاه رفتن چندان چیز خاص و مهمی هم نیست که بخواهیم برایش ارزش قائل شویم.شایان ذکر هست که کدام یک از زنان و دختران این مملکت حاضر هست از فوتبال زنان خود حمایت و تشویق کنند.چرا همیشه ورزش فوتبال بانوان همیشه کمترین تماشاچی را دارد.ورزشگاهی که معمولا محیطی مردانه بر آن حاکم هست و هر گونه حرفی در آن رد و بدل می شود،چه دلیلی دارد که زنان در آن حضور داشته باشند
مشیه و مشیانه  پسر و دختری بودند که روز سیزده فروردین برای اولین بار در جهان با هم ازدواج نمودند.
در آن زمان چون عقد و نکاحی شناخته شده نبود آن دو به وسیله گره زدن دو شاخه پایهٔ ازدواج خود را بنا نهادند.
این مراسم را به ویژه دختران و پسران دم بخت انجام میدادند و امروز هم دختران
و پسران برای بست پیمان زناشویی نیت می کنند و علف گره می زنند.
این رسم از زمان کیانیان تقریباً متروک شد.
ولی در زمان هخامنشیان دوباره شروع شده و تا امروز باقی مانده است.
اینقد خار دارم که
تو آزمونا تنها کسی که برگه ش خونده نشد من بودم :/
توی اکسل رتبه قبل و بعد من به هم چسبیده بودن و من معلوم نبودم :/
وقتی برای غذا خوردن از این قاشق چنگال پلاستیکی های بسته بندی شده میدادن شبی که ماکارانی دادن بسته من چنگال و اون روزی که مرغ دادن بسته من قاشق نداشت :/
حتی گروه خونیم هم O منفیه :/
نام کتاب : مسلخ عشق
نویسنده: مهناز رئوفی
 
نوبت و تاریخ چاپ: چاپ دوم ۱۳۸۵
ناشر: نشر پیکان
تعداد صفحات: ۳۰۰ صفحه.
اندازه‌ی صفحات: ۲۱/۵×۱۴/۵
عکس: ندارد
شابک: ۹۶۴۳۲۸۱۹۰۶ | ISBN: 964-328-190-6
 
* تاریخ ورود به کتابخانه‌ی شخصی: چهارشنبه ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ نمایشگاه کتاب در مجتمع امیرنظام گروسی 
 
* تاریخ مطالعه: مطالعه‌ی اول از دوشنبه ۹۹/۰۱/۱۸ (۱۸:۳۷) تا چهارشنبه ۹۹/۰۱/۲۷ (۰۰:۳۵)
 
* معرفی و بررسی :
بسم الله الرحمن الرحیم
 
این کتاب شامل داستانی جذاب و عاشقانه و حادثه‌ای
سلام
میخواستم بدونم وقتی یه آقایی به من دختر گل میده من باید چیکار کنم؟ در واقع چرا گل داده و من باید قبول کنم یا نه؟ آقایون گل میدن یعنی دارن نخ میدن برای اینکه باهاشون دوست شیم ؟ یا صرفا میخوان حس شون رو بهمون منتقل کنن و اگه قبول نکنیم فکر میکنن حسی بهشون نداریم؟
یه مساله دیگم هست بعضی ها میگن اگه دوستش داری و بهش حس داری قبولش کن و اگه دوستش نداری دستش رو رد کن. ولی از نظر اخلاقی هم زشت نیست دسته گل کسی رو رد کنی واقعا؟
مرتبط با تحلیل رفتار پ
خودزنی دختران در مدرسه در سال های اخیر در بین نوجوانان 14 تا 16 سال شیوع زیادی پیدا کرده است. این گونه رفتارها، می‌تواند ناشی از دلایل خانوادگی یا فشارهای اجتماعی باشد. در واقع آن‌ها با آسیب رساندن به خود، به نوعی اعتراض می‌کنند و چون توانایی اعتراض به خانواده یا اجتماع را ندارند، خودشان را هدف قرار می‌دهند. دلایل روانشناختی و اجتماعی مختلفی برای توجیه این مسئله وجود دارد که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت.
ادامه مطلب
عشق در لحظه پدید می آیددوست داشتن در امتداد زمان؛این، اساسی ترین تفاوت میان "عشق و دوست داشتن" است.عشق، معیارها را درهم می ریزد...دوست داشتن بر پایه ی معیارهابنا می شود...عشق ناگهان و ناخواسته شعله می کشددوست داشتن از شناختن و خواستن سرچشمه می گیرد...عشق، قانون نمی شناسد!دوست داشتن، اوج احترام به مجموعه ای از قوانین عاطفی ست...عشق، فوران می کند چون آتشفشان و شره می کند چون آبشاری عظیم ...دوست داشتن، جاری می شود چون رودخانه ای بر بستری با شیب نرم
نوجوانی مرحله ای حیاتی از زندگی ما است. در این سن، تغییرات هورمونی متعددی در بدن اتفاق می افتد. این همان مرحله رشد است و برای دختران نوجوان تنها با یک رژیم لاغری دخترانه ساده امکان پذیر است. متأسفانه، فقدان فعالیت بدنی و مصرف مواد غذایی ناسالم، نوجوانان را به گرداب چاقی کشانده است. اضافه وزن، بر اعتماد به نفس نوجوانان تأثیر می گذارد و اغلب برای رسیدن به اندام متناسب، به رژیم های سخت روی می آورند، تا وزن مطلوب خود را بدست آورند.
 
ادامه مطلب
در عجبم از شیعیانی ‌که شهادت فاطمه و قبرستان بقیع دلشان را می‌سوزاند اما اعدام‌های دسته‌جمعی شهریور شصت و هفت و گورستان خاوران دلشان را خنک می‌کند. فاطمه سه روز متوالی افطاری روزه‌ی خویش را به یتیم، اسیر و مسکین می‌بخشد و ایشان سه دهه‌‌ی متوالی افطاری روزه‌ی سکوت خویش را به حق‌السکوت. این شیعیان علی گمان می‌کنند با گور کندن برای فاطمه به علی یاری می‌رسانند.  تصویری که از فاطمه می‌سازند دختر بچه‌ای است که زود ازدواج می‌کند و زودتر
سلام به دوستان خانواده برتر
من مادر دو دختر ۳ و ۵ ساله هستم. من دو تا برادر دارم که وقتی دختر خونه بودم، مجرد بودند و به خاطر اون ها خیلی از مسائل رو رعایت میکردم. البته گله و حسرتی ندارم چون برای خدا، این (به ظاهر) محدودیت ها رو به جون خریدم و مطمئنم به نفع خودم و برادرهام بوده، اما الان اوضاع برای دخترهام کاملا متفاوته، چون برادری ندارند که بخوان خیلی مواظب رفتار و پوشش شون باشند.
حالا من می‌خوام که دخترهام تو خونه راحت باشن، هم از نظر پوشش و
تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که بهترین هدیه برای دختران چیست؟دیده‌اید که با سکوت‌ دخترها خانه‌ای به خاموشی می‌رودو با حال خوب و پرنشاط شان، خانه را با همه آشوب‌ها و سختی‌ها سر پا نگه می‌دارند؟روز دختر بهترین بهانه برای سرپا نگه داشتن و حفظ انرژی این بمب‌های انرژی است.
بهترین هدیه برای دختران
یکی از کارهایی که برای دختر خانم ها و در کل خانم ها جذاب و فراموش نشدنی است،هدیه برای دختران در مناسبت های مختلف است.یکی از این مناسبت ها، ر
زیرا دختران مجرد رابطه جنسی بهتری دارندپسرها ممکن است ادعا کنند که انحنای زنان را دوست دارند (بالاخره ، دیمیتریس نیز در یکی از اعترافات خود این را گفت) اما خبر خوب در اینجا متوقف نمی شود. من کامل ترین مقاله را در yourtango.com پیدا کردم که به تحلیل دلایل بهتر بودن دختران آبدار و کرکی در رابطه جنسی می پردازد. بنابراین ، پسران این سرزمین ، اگر به ما گوش فرا دهید ، اکنون هشت دلیل خوب برای قرار دادن یک زن با اندازه واقعی در رختخواب خود دارید.آنها به طور غ
دهه کرامت
امسال دهه ایی متفاوت بود؛ زیرا علاوه بر روز خجسته میلاد بانوی پاکی و عصمت و روز
دختر با روز عفاف و حجاب مصادف شد. برنامه های جذاب بسیاری توسط همه ارگان ها و
نهادها انجام گرفت. یکی از فعالیت های ویژه، همایش دختران فاطمی بود که از سوی
فرمانداری و با مشارکت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری صورت گرفت. برنامه
با تلاوتی از آیات قرآن کریم آغاز شد و معاون محترم فرماندار شهرستان ساری و مدیر
کل امور بانوان استانداری خانم طوسی سخنرانی کر
 عکس پروفایل خاص دخترونه
عکس پروفایل خاص پسرونه
عکس پروفایل خاص 2018
عکس خاص هنری عکس پروفایل پسرانه شیک و خاص
پروفایل دخترونه خاص جدید
عکس خاص و زیبا عکس پروفایل جدید
انتخاب زیباترین عکس پروفایل
"عکس پروفایل" خاص برای دختران
عکس پروفایل متفاوت
عکس های پروفایل خاص و جالب پسرانه
عکس نوشته زندگی و امید
عکس پروفایل فاز سنگین
عکس غمگین پروفایل
عکس پروفایل عاشقانه
عکس نوشته های خاص پسرانه و دخترانه سنگین
عکس نوشته شعر دار
عکس پروفایل دختر و پسر
نشانه های عاشق شدن دختران
 
1- هر کجا شما باشید او هم همانجاست :وقتی دختری عاشق می شود ، به طور اتفاقی هر کجا که آن پسر باشد او هم پیدایش می شود . به عبارت بهتر سعی می کند بیشتر در اطراف شما باشد . دخترها به خاطر اینکه در ابراز علاقه شان غیر مستقیم عمل می کنند سعی دارند تا با این کارها توجه پسری را که به او علاقه مند شده اند به خود جلب کنند . ولی متاسفانه اکثر پسران نسبت به این رفتار دخترها بی تفاوت هستند . پس توجه داشته باشید که اگر دختری به صورت مدا
نشانه های عاشق شدن دختران
 
1- هر کجا شما باشید او هم همانجاست :وقتی دختری عاشق می شود ، به طور اتفاقی هر کجا که آن پسر باشد او هم پیدایش می شود . به عبارت بهتر سعی می کند بیشتر در اطراف شما باشد . دخترها به خاطر اینکه در ابراز علاقه شان غیر مستقیم عمل می کنند سعی دارند تا با این کارها توجه پسری را که به او علاقه مند شده اند به خود جلب کنند . ولی متاسفانه اکثر پسران نسبت به این رفتار دخترها بی تفاوت هستند . پس توجه داشته باشید که اگر دختری به صورت مدا
نشانه های عاشق شدن دختران
 
1- هر کجا شما باشید او هم همانجاست :وقتی دختری عاشق می شود ، به طور اتفاقی هر کجا که آن پسر باشد او هم پیدایش می شود . به عبارت بهتر سعی می کند بیشتر در اطراف شما باشد . دخترها به خاطر اینکه در ابراز علاقه شان غیر مستقیم عمل می کنند سعی دارند تا با این کارها توجه پسری را که به او علاقه مند شده اند به خود جلب کنند . ولی متاسفانه اکثر پسران نسبت به این رفتار دخترها بی تفاوت هستند . پس توجه داشته باشید که اگر دختری به صورت مدا
نشانه های عاشق شدن دختران
 
1- هر کجا شما باشید او هم همانجاست :وقتی دختری عاشق می شود ، به طور اتفاقی هر کجا که آن پسر باشد او هم پیدایش می شود . به عبارت بهتر سعی می کند بیشتر در اطراف شما باشد . دخترها به خاطر اینکه در ابراز علاقه شان غیر مستقیم عمل می کنند سعی دارند تا با این کارها توجه پسری را که به او علاقه مند شده اند به خود جلب کنند . ولی متاسفانه اکثر پسران نسبت به این رفتار دخترها بی تفاوت هستند . پس توجه داشته باشید که اگر دختری به صورت مدا
سلام به همه
من دختری 20 ساله هستم و تا حالا با هیچ جنس مخالفی نه ارتباط خاصی داشتم نه به کسی علاقه مند شدم، چون کلا حس میکردم سنم واسه این چیزها مناسب نیست ولی الان که بیشتر در اجتماع هستم و سنم بیشتر شده واسم خیلی سوال شده چطور میشه فهمید شخصی فقط واسه آشنایی و شناخت بیشتر قبل از ازدواج میخواد به آدم نزدیک بشه، چون اینم میدونم که ممکنه بدون یه کم آشنایی دختر و پسر کار به خانواده و خواستگاری نکشه.
از طرفی منکه اصلا پسرها رو نمیشناسم، نمیتونم تش
ساعت ده صبح با صدای مامانم بیدارشدم، معمولا هر وقت با گفتن الفاظ محبت آمیز بیدارم میکنه نقشه ی شومی 
برام داره!!
مادر من هم مثل تمام مادران ایرانی گونی گونی هویج میخره واسه بسته بندی ، تریلی تریلی نخود فرنگی و ذرت 
خاور خاور لوبیاسبز ، کامیون کامیون سبزی 
ساعت ده یه چایی خالی داده دستم نشوندتم پای تمیزکردن و بسته بندی کردن هویج و سبزی!
نمیزاشت برم دست به آب!! میگفت از زیر کار در میری !!
ناهارم بهم نداده!
دستام پینه بسته :(
7ساعت یه جا نشستن و هویج
سال ها پیش در چین باستان شاهزاده ای تصمیم به ازدواج گرفت با مرد خردمندی مشورت کرد و تصمیم گرفت تمام دختران جوان منطقه را دعوت کند تا دختری سزاوار را انتخاب کند. وقتی خدمتکار پیر قصر ماجرا را شنید بشدت غمگین شد چون ...
 
سال ها پیش در چین باستان شاهزاده ای تصمیم به ازدواج گرفت با مرد خردمندی مشورت کرد و تصمیم گرفت تمام دختران جوان منطقه را دعوت کند تا دختری سزاوار را انتخاب کند. وقتی خدمتکار پیر قصر ماجرا را شنید بشدت غمگین شد چون دختر او مخفیان
نشانه های عاشق شدن دختران
 
1- هر کجا شما باشید او هم همانجاست :وقتی دختری عاشق می شود ، به طور اتفاقی هر کجا که آن پسر باشد او هم پیدایش می شود . به عبارت بهتر سعی می کند بیشتر در اطراف شما باشد . دخترها به خاطر اینکه در ابراز علاقه شان غیر مستقیم عمل می کنند سعی دارند تا با این کارها توجه پسری را که به او علاقه مند شده اند به خود جلب کنند . ولی متاسفانه اکثر پسران نسبت به این رفتار دخترها بی تفاوت هستند . پس توجه داشته باشید که اگر دختری به صورت مدا
پایان تلخ ازدواج از راه دور
پسرانی که خارج از ایران زندگی می کنند علاقه‌مند به ازدواج با دختران ایرانی بزرگ شده در اروپا نیستند زیرا همسرانی پرورش پیدا کرده با فرهنگ سرزمین مادری خود را ترجیح می‌دهند. بنابراین به سراغ انتخاب همسری از ایران می‌روند و طبیعتا در این راه از اقوام خود کمک می‌گیرند. معمولا این افراد از آگاهی و فرهنگ دختران ایرانی و تغییراتی که در این سال‌ها در دید و نگرش و خواست آنها از زندگی مشترک ایجاد شده اطلاعی ندارد. ذهنی
عادت ماهیانه به عنوان مرحله ای مهم از بخش بلوغ دختران و در واقع آغاز یک دوران جدید برای بسیاری از آنها مشکلات روحی و جسمی به همراه دارد که با آگاهی باید با آنها روبرو شد.
عادات ماهانه و نحوه توضیح آن برای دختران
دختران اکثرا با بروز علائم اولیه عادت ماهیانه دچار یک حس نا خوشایند می شوند آنها فکر م یکنند که تنها این مشکل برای آنها اتفاق افتاده است و دختران دیگر به راحتی در این دوران قرار گرفته اند اما در حالی که اصلا اینطور نیست و برای هر کس به
سلام
لطفا دقت کنید بحث حقوق زن و مرد رو کاری ندارم منظورم رو الان توضیح میدم . 
ما در خانواده برتر بارها دختر و پسرها به هم گفتیم که وقتی دختران به خاطر پول پسران رو میخوان، پس پسران هم به خاطر رابطه جنسی فقط دختران رو میخوان و دختران هم به نظر راضی هستن، میگن حالا که شما این طوری ما اونطوری! یعنی هر گروه میگه ما به خاطر شما این طوری هستیم! در صورتی که من فکر میکنم بیشتر حق با پسراست چون مراجعه کننده ها پسران هستن و شرط و کلاس گذارنده ها دختر و خا
نام کتاب : مسلخ عشق
نویسنده: مهناز رئوفی
 
نوبت و تاریخ چاپ: چاپ دوم ۱۳۸۵
ناشر: نشر پیکان
تعداد صفحات: ۳۰۰ صفحه.
اندازه‌ی صفحات: ۲۱/۵×۱۴/۵
عکس: ندارد
شابک: ۹۶۴۳۲۸۱۹۰۶ | ISBN: 964-328-190-6
 
* تاریخ ورود به کتابخانه‌ی شخصی: چهارشنبه ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ نمایشگاه کتاب در مجتمع امیرنظام گروسی 
 
* تاریخ مطالعه: مطالعه‌ی اول از دوشنبه ۹۹/۰۱/۱۸ (۱۸:۳۷) تا چهارشنبه ۹۹/۰۱/۲۷ (۰۰:۳۵)
* معرفی و بررسی :
بسم الله الرحمن الرحیم
 
این کتاب شامل داستانی جذاب و عاشقانه و حادثه‌ای و
 
بلوغ شرعی با بلوغ جنسی مقداری متفاوت می باشد؛ به عبارت دیگر ممکن است نوجوانی به بلوغ شرعی برسد، اما هنوز به بلوغ جنسی و قابلیت باروری و تولید مثل نرسیده باشد. البته اگر به بلوغ جنسی برسد، بلوغ شرعی نیز خود به خود حاصل می شود.نشانه بلوغ شرعی در پسران به یکی از امور زیر است:الف: روییدن موى خشن و زبر در زیر شکم (بالاى عورت)؛ب: خروج منى چه در خواب و چه در بیدارى؛ج: (اگر یکی از دو مورد قبل آشکار نشد)، کامل شدن پانزده سال قمرى که ۱۶۳ روز از پانزده سال ش
دستبند دخترانه یکی از بهترین زیورالات زینتی می باشد .
با ذوق و ذائقه ذاتی که دختران دارند همیشه بهترین نوع کالا ها را انتخاب می کنند . زیورالات دستبند هم یکی از همین نوع زیورالات می باشد .
دستبند فانتزی یا دستبند نقره یکی از محبوب ترین کالاهای انتخابی توسط دختران می باشد . 
این نوع از زیورالات بهترین و زیبنده ترین نوع زیورالات می باشد .
درصورتی که این نوع زیورالات متناسب انتخاب شود و خوب از ان استفاده شود می تواند بسیار بر ظاهر تاثیر گذار باش
هو العاشق
 
فکر می کنم این روزها شاید مهم ترین ارزش آدم ها به "ماندن" باشد. البته نه ماندن به معنای روزمره اش ... بلکه ماندن به معنای ماندگاری ... این روزهایی که آدم ها صبح که از خواب بیدار می شوند تا شب که دوباره می خوابند، قلبشان برای چندین نفر تندتر می زند، ماندن خیلی قشنگ است ... و خیلی با ارزش! 
این روزها، در دنیایی که ما گم شده ایم در انبوه دوستت دارم ها روزمرگی زده، دوستت دارم های دروغین، دوستت دارم های سودجویانه، یک دوستت دارم واقعی خیلی می چ
شیعه یعنی درجهان گنج سعادت داشتن/باعلی بودن از او نورولایت داشتن/افتخار وعزت ما هست عشق اهل بیت/دردلت حب علی راباامامت داشتن/مزداحمد دردو عالم هست حب عترتش/روزعید مرتضی راه رسالت داشتن/پیروقرآن و عترت در دوعالم سرفراز/زندگی درسبک آنان باارادت داشتن/شیعه یعنی با غدیرخم بگرددهمنشین/بارها قربانی از شوروکرامت داشتن/پیروی از ولایت درتمام عرصه ها/درره مولا فقط عشق شهادت داشتن/آشنای کربلاشو عزت وایمان رسد/با ولایت محوری برحق عنایت داشتن/سوی مه
راهکارهای تغییر فیزیکی مدارس1 -رنگآمیزی کلاس درسبا توجه به جدول رنگها به تفکیک جنسیت، رنگ سبز، یشمی یا لیمویی برای کلاسهای پسران و صورتی یا بنفش کمرنگ برای کلاسهای دختران (در مقطع ابتدایی) و در مقاطع راهنمایی و متوسط میتوان با توجه به استاندارد، رنگهای دیگر را جایگزین کرد.  ۲ -رنگآمیزی میز و نیمکتهای کلاس با رنگهای شاد و استاندارد  3   -نصب اسامی و تصاویر دانشآموزان روی در کلاس برای ایجاد احساس تعلق و دلبستگی به کلاس  ۴ -نصب ساعت دیواری و پرد
هجده نوزده ساله بودم که رسیدم به چلچراغ، با بسم الله دلنشینی که عرفان می‌نوشت، عرفان نظرآهاری، که همان قدر پسر بود که شرمین نادری :)
بعدتر اما من بودم و کتاب‌های چاپ شده‌شان، "شب نشینی در جهنم" ابراهیم رها، "مارک و پلو" منصور ضابطیان، و عرفان نظرآهاری، عرفان ِ "لیلی نام تمام دختران زمین است"...
شنبه‌ای که گذشت از نزدیک دیدمش، اینجا، در جلسه‌ای که درباره‌ی استعاره برایمان صحبت کرد و یادمان داد که چطور استعاره می‌تواند به ما در حل مشکلات ز
از حال و احوال این روزها اگر پرسی، نه ابری و بارانی، نه بادی و طوفانی، که آلوده است کأنهو هوای دودی و آلودۀ تهران. آدم‌های این روزها؟ همه به جز معدودی، شیفتۀ خودند و خصم آدمیزاد. کاری که دوست دارم؟ خلوتِ با خویشتن و صلۀ ارحام. کاری که دوست ندارم؟ ملاقات با آن‌ها که پیش از این از ایشان زخم خورده‌ام و زبانم یارای پاسخ دادن به بی‌حرمتی‌هاشان را نداشته؛ هرچند سکوتم را از روی «توسری‌خوری» دانسته‌اند، نه حرمت نگه داشتن و ادای احترام. چه چیز آرا
مسابقات دارات ویژه دختران 
به مناسبت ولادت با سعادت حضرت  علی
اکبر (ع) و هفته جوان در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .


به گزارش روابط عمومی
اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد یک دوره مسابقات دارات ویژه بانوان  باهمکاری کانون والیبال عفاف  به مناسبت  ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) ، هفته جوان  و همچنین 
ایجاد شادی ونشاط در بین  دختران جوان  این شهرستان روز سه شنبه مورخه 97/1/27 با حضور 20 نفر از دختران جوان  علاقه مند به  ورزش دارت 
در سالن
مسابقات دارات ویژه دختران 
به مناسبت ولادت با سعادت حضرت  علی
اکبر (ع) و هفته جوان در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی
اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد یک دوره مسابقات دارات ویژه بانوان  باهمکاری کانون والیبال عفاف  به مناسبت  ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) ، هفته جوان  و همچنین 
ایجاد شادی ونشاط در بین  دختران جوان  این شهرستان روز سه شنبه مورخه 97/1/27 با حضور 20 نفر از دختران جوان  علاقه مند به  ورزش دارت 
در سالن
کارزار روبان سفید چیست؟

کارزار روبان سفید (WRC) جنبشی جهانی است که توسط مردان و پسرانی راه اندازی شده که در تلاش برای پایان دادن به خشونت‌ها علیه زنان و دختران هستند.
کارزار روبان سفید از مردان می‌خواهد که هرگاه خشونتی را علیه زنان دیدند، وارد عمل شوند. با پلیس تماس بگیرند و از ادامۀ خشونت جلوگیری کنند.
کارزار روبان سفید در بخش‌های مختلفی فعال است. از جمله:
_ پیشگیری از بروز خشونت که این کار را با آموزش پسران و مردان در مدارس و محل کار انجام م
 
 
چندی پیش این پوستر همه جا پخش شد و سروصدای زیادی به پا کرد. اهمیت دادن و نوشتن از یک موسسه کوچک باعث دیده شدنش میشود. چیزی که کاملا اتفاق افتاد؛ تعداد کانال این موسسه آن هم در ایتا طی چند روز به سرعت بالا رفت. ولی آنچیزی که باعث شد در اینباره بنویسم مطالب کانال این موسسه بود.اولا: صحبت از چند همسری در شرایط امروز مانند صحبت کردن از کودک همسری است! وقتی جامعه در امری دچار بحران شده است همه دغدغه‌مندان باید آن را حل کنند نه موضوع دیگر را. امروز
سندرم daddy issue از جمله اختلالاتی است که برای دختران در اثر عدم ارتباط مناسب با پدرشان ایجاد می‌شود. عدم توجه و عدم ارضای نیازهای عاطفی دختران از جانب پدر در درون دختر یک خلاء عاطفی به وجود می‌آورد. دختران مبتلا به این سندرم معمولا رفتارهای آسیب زایی را در ارتباط با جنس مخالف در پی می‌گیرند. ارتباط جنسی متعدد، ارتباط با مردان سن بالا و چسبندگی در روابط از جمله نشانه‌های رفتاری این افراد است. آن‌ها با انجام چنین رفتارهایی در واقع به دنبال پر
سلام به همه ی دوستان
صداقت تو زندگی و مخصوصا جلسه ی خواستگاری چقدر برای دختران مهمه؟، بعضی از دختران چرا این جوری هستن، وقتی پای صحبت هاشون میشینی ادعا میکنن طرفم باید صداقت داشته باشه و صداقت تو زندگی برام الویته. 
خودم هم آدم صادقی هستم، شایدم این صداقت زیادیم باعث میشه دیگران یه فکر دیگه ای بکنن!چندین مرتبه الان خواستگاری میرم، همین دیروز رفتم خواستگاری یه جایی به خانوم گفتم یه خرده از خودتون بگین، جالب اینجاست تا میپرسی از خودتون بگین
سلام
در ادامه پست قبلی (چرا بعضی از پسران مذهبی تمایل به ازدواج با بد حجاب ها دارند) این بار در مورد این که چرا بعضی از پسران دخترباز تمایل به ازدواج با دختران محجبه دارند خواهم پرداخت .
پسران دخترباز در دختران محجبه چی دیدند که مایل نیستند با یکی از همون دوست دخترهاشون ازدواج کنند و تمایل دارند با یه دختر محجبه که سابقه دوستی نداره ازدواج کنند ؟
از اون جایی که چنین پسرانی متاسفانه با دختران مختلفی ارتباط داشتند به این نتیجه رسیدند که اون به
سلام 
میخواستم از شما بپرسم چه جوری میشه بدی های دنیا رو ببینیم ولی زندگی خودمون رو حفظ کنیم و شاد باشیم ؟
من دختر ۲۵ ساله ای هستم که یه مشکل خیلی بزرگ توی زندگیم دارم، من وقتی یازده سالم بود یک بار که پای رادیو نشستم به صورت اتفاقی فرکانس یکی از رادیو های فارسی زبان خارج کشور رو گرفتم . یادمه داشتن در مورد پدیده قاچاق دختران حرف میزدن . یادمه وقتی اون موضوع رو شنیدم و درد و رنجی که این دختران می کشن تا سه شبانه روز گریه کردم و حالم بد بود . 
بعد
◀مسیح علینژاد رو همه تقریبا به خوبی میشناسیم،کسی که تلاش میکنه تا با حرفها و کلیپ های بی بند و باریش،حجاب و چادر رو از سر زنان ایرانی برداره...مسیح علینژاد کسی هست که خودش ازدواج سفید داشته هست.ازدواج سفید به ازدواجی می گویند که بدون خواندن هیچ صیغه و عقدنامه ای با طرف مقابل اعلام زوجیت میکند و حتی رابطه جنسی برقرار میکند.یک انسان چقدر میتونه احمق و فاسد باشه که بخواد اینجوری ازدواج کنه و بچه ای هم که آز آنان به دنیا می آید قطعا زنازاده خواهد
این روزها خیلی از جوون ها و نوجوون ها رو آوردن به فیلم ها اونم از نوع عاشقانه ی کره ای و تمام آرزوشون شده داشتن یک ازدواج کره ای:))
بر عکس عاشقانه های دوران نوجوونی ما که تهش  می رسیدن به ابوالفضل پورعرب و اینها:))
خلاصه اینقدر با آب و تاب از این فیلم ها تعریف میکنن که وقتی نگاشون می‌کنی قشنگ معلومه خودشون رو دارن کنار یه پسر خوشگل و مانکن کره ای تصور میکنن و الانه که طرف زانو بزنه و حلقه دستش کنه:))
والا من تنها عاشقانه ی کره ای که دیدم عاشقانه ی ج
حدود 15 سالی هست دارم برای مشهد بازی میکنم 
همیشه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردیم،از اسپانسر داشتن و یا لباس و کفش و کیف مسابقه.مساله اعزام به مسابقات و اقامتمون
اما امسال خیلی اوضاع بهتره یک نکته خوب که بخوام بگم مساله اجاره سوئیت در مشهد بود.که اسپانسر امسال این مساله رو حل کرد و من به شخصه ازشون تشکر میکنم .
در مورد ورزش دختران بگم که واقعا محروم هستیم اونم در مشهد با این همه کارخونه های بزرگ و شهر صنعتی بودن با این همه توریست و جاذبه ها
خیر، یعنی ذوالجلالی داشتن
بابتِ توبه مجالی داشتن
 
بهر پوزش، زیر نور آفتاب
وقتِ ناب و ایده آلی داشتن
 
خیر یعنی با دل آلوده هم
با کریمان اتصالی داشتن
 
علت این سر به زیریِ من است
محضرت دستانِ خالی داشتن
 
می شود درد و غم صاحب زمان
بنده هایِ بی خیالی داشتن
 
حقِ فرزند است بر بابای خود
گاه آغوشِ وصالی داشتن
 
خیر، یعنی از تنور فاطمه
لقمه ی نان حلالی داشتن
 
از تمامِ خیرها بالاتر است
چون علی مولی الموالی داشتن
 
خیر یعنی با مناجات حسین
لذت شوریده
متن ارسالی کاربران: کرمی
تقدیم به خواهرم و تمام دختران قالی باف سرزمینم 
بزن جا خود زدم دوتا ول ابریشم آبی پیش آمد عنابی پیشرفت با مشکی کور کن همیشه از کناره کناره می گرفتم در حاشیه ماندن غذابم می داد تو اما ماندی تو بودی روز به روز رج به رج گره به گره نقش بود و نقش رنگ بود و رنگ از کناره تا حاشیه را با چه ذوقی نقش می زدی رسیدن به زمینه شادت می کرد طراوت دستانت را به لطافت گلها دادی و فروغ چشمانت را به نقش ها سپردی چشمانت آنقدر در تار و پود گره خو
سلام
تفاوت بین وابستگی و دل بستگی با عاشق شدن و دوست داشتن چیه ؟ یعنی این موارد چه تفاوت هایی با هم دارن؟، از نظر شما کدوم بهتره ؟، و دلیل تون واسه این انتخاب تون چیه ؟، مزایای هر کدوم از دید شما چیه؟ معایب هر کدوم از دید شما چیه ؟
ممنون از نظرات تون
مرتبط :
تو سن کم اشتباه کردیم و اسم وابستگی رو گذاشتیم عشق
نوشته ای آزاد در مورد دلبستگی و وابستگی
وابستگی زیاد به شوهر خوبه یا بد ؟
عاشق شدن چه نشانه هایی داره ؟
عاشق شدن خودآگاه هست یا ناخودآگاه
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از فارس، خزایی که در اوایل دهه ۹۰ از به کلمه شاخ های اینستاگرامی به شمار می رفت و با وفاق گیری با دختران و ترویج فیلم های آنان داخل فضای مجازی شهرت یافته بود، در پی شکایت چند شاکی بازداشت شد که فیلم برده موفقیت آمیز وی از سوی پلیس فتا در بین مردم شهرت یافت. وی پس از تحمل یک دوره حبس کوتاه مدت، با خرسند فداکار شکات، از زندان آزاد شد و بلافاصله به ترکیه گریخت و در این ناحیه نیز با تداوم فعالیت های مجرمانه ا
سلام
گاهی پیش میاد که یه پسر کلا نسبت به یه دختر بی تفاوت میشه و اصطلاحا نسبت به اون دختر سرد میشه، اما گاهی این سر شدن ها یه ترفند هست برای این که دختر رو به سمت خودش جذب کنه، بنابراین به صورت مصنوعی به دختر کم محلی میکنه و انتظار داره دختر منت بکشه .
از کجا میشه متوجه شده که پسر واقعا سرد شده یا از روی قصد سرد رفتار میکنه؟ 
ممنون. آقایون اگه تجربه ای دارن بگن. همین طور دخترها که بعضی وقت ها تجربه های خوبی دارن.
مرتبط:

تفاوت های دل کندن واقعی با ک
لاک زدن ناخن ها یه چیز مهم برای دختران و زنان هست ما در اینجا اموزشی را ترتیب داده ایم تا شما به راحتی بتوانید ناخن هایتان را لاک دو رنگه یزنید.لاک دو رنگه ناخن ها بسیار راحت و…1-در ابتدا لاک های قبلی را پا کنید و ناخن ها را خشک کنید.
 
لاک زدن ناخن ها یه چیز مهم برای دختران و زنان هست ما در اینجا اموزشی را ترتیب داده ایم تا شما به راحتی بتوانید ناخن هایتان را لاک دو رنگه یزنید.لاک دو رنگه ناخن ها بسیار راحت و…2-با لاک خود تمام ناخن خود را لاک کنید
روز جهانی دختر، مبارک!
 
روز بین‌المللی دختر یک روز یادبود بین‌المللی اعلام‌شده از سوی سازمان ملل متحد است که به روز دختر نیز مشهور است. ۱۱ اکتبر ۲۰۱۲، اولین روز دختر بود. این یادبود در حمایت از فرصت‌های بیشتر برای دختران و ارتقای آگاهی در خصوص نابرابری جنسیتی که دختران در سطح جهان به خاطر جنسیتشان مواجه‌اند برگزار می‌شود.
 
ده تا که چه عرض کنم تعدادش خیلی زیاده.من اینا رو توی لیست فانتزیام نوشتم.که یک تعدادیشونو انجام دادم و یه تعدادیشونم هنوز توی لیستمه.فانتزی به نظرم جالبتره تااینکه یه تعداد محدودی کار باشه که بخوام انجام بدم.فرقشم با آرزو داشتن اینه که چیزای عجیب غریبن اغلب.چیزایی که شاید به نظر مسخره پیش و پا افتاده یا سهل الوصول باشن ولی خب واسه من فانتزیه.
1.اهدای داوطلبانه خون   (راستش از خون دادن میترسم خیلی زیاد و واسه یه سرنگ خون دادن حالم بد میشه چه بر
وقتی یک موضوعی توی اینستاگرام ترند می شود، همه دربارش حرف میزنند.فرقی نمیکند،همه..
دیروز دوتا متن خواندم که چرا باید روز دختر داشته باشی؟ چرا روز دختر از روز زن متفاوت است؟
دلم میخواهد اینجا فریاد بزنم که:
از نظر علمی...از نظر جنسیتی..از نظر فیزیک..از هر نظری که بخواهی بهش فکر کنی دختر با زن فرق دارد.و این فرق داشتن آن فرق
داشتن به معنای تبعیض و اسارت نیست.نوشته بود دخترها توی شهر در امنیت نیستند، از نگاه مردها،از حرفهایشان ،از رفتارهایشان
و من
احتمالا اولین چیزی که با شنیدن روسپی‌گری مقدس runs into your mind،صرف نظر از چند استثنا، بحث صیغه و ازدواج موقته، اما اون‌چه که حدود یک قرن پیش در هند، آفریقا و آسیای غربی اتفاق افتاده تکان دهنده‌تره. 
سال 1004 در یکی از معابد هندی، تامیل، رقاصه‌هایی به پیشگاه خداوند وقف شده‌بودند تا در دو نوبت صبح و شام در پیشاپیش بت برقصند و آواز بخوانند و به تمیزکاری او بپردازند. این زنان که در زبان عادی مردم به روسپی مشهور بودند، درواقع "خادمان یابندگان خدای
سلام
برای من خیلی جالبه بعضی از دختران نمی خوان جواب نه بشنون! ولی وقتی به یک پسر جواب نه میدن اصلا اون رو نمی فهمن!
این مطلب رو برای اون مطالبی ارسال کردم که دختره عاشق پسره شده بود و نمیدونست چطوری بگه و یا اینکه به پسره گفتن و بعد پشیمون شدن و پسره نه گفت و یا بعدا جوگیر شد و ...
بعد جالبه که دختران میان این جور جاها میگن که دختر نباید به پسر پیشنهاد بده! نه، وای چه کار بدی، چقدر آخه!، دختر غرورش میشکنه دختر فلان و بهمان ولی این طور نیست اصلا . 
ا
 چقدر دوست داشتن تو خوب است. دوست داشتن تو  ماهی قرمز هیچ سفره هفت سینی نیست. دوست داشتن تو عین ساعت تحویل سال است. ــ همیشه منتظرش مانده ایم. ــ دوست داشتن تو  عیدی اول فروردین است. کاش همیشه عید بود. کاش همیشه تو را عیدی می گرفتم. تو را دوست دارم زمین از چرخیدن می ماند. و خورشید فراموش می کند که باید غروب کند. تو را دوست دارم. سیب ها  همه ی فصل ها به شکوفه می نشینند. چلچله ها کوچ نمی کنند. وقتی تو را دوست دارم دختر کوچک آسمانم هنوز.
اولین پست ۹۸مون
ورزش های رزمی برای دختر خانم ها مناسب است یا نه؟
 
ورزش های رزمی به دلیل ظاهر خشن و تعارض هایی که با خصوصیات فیزیکی و ویژگیهای روانی دختران دارند سوالات زیادی را
در ذهن والدین دختر خانم ها ایجاد کرده است. در اینجا به برسی این پرسش می پردازیم که آیا هنرهای رزمی برای دختران
مناسب است یا نه؟
ادامه مطلب
 
انواع مختلف چادر
چادر یکی از پوشش های زنان و دختران ایرانی است. این پوشش طی زمان های مختلف تغییر کرده و انوع مختلف چادر را به وجود آورده است. کارشناسان فروشگاه بزرگ ایرانیان در این قسمت از مقاله به معرفی انواع مختلف چادر می پردازند.
چادر قجری
چادر قجری یکی از قدیمی ترین نوع چادر است که استفاده از آن در دوران قاجار بین زنان و دختران رواج داشت.
از دو تکه تشکیل می شود.
قسمت پایین آن شبیه یک دامن و قسمت بالای آن شبیه چادر ساده است.
دوختن کش به ق
اگر به دنبال ایده های جالب برای بازسازی اتاق خواب دختران نوجوانان هستید به این فکر کنید که این افراد چه چیز هایی را دوست دارند و به چه چیز هایی نیاز دارند. برای دختران نوجوانان یک اتاق تنها برای خوابیدن و استراحت کردن نیست، اتاق خواب برای آن ها مکانی است برای فرار از دنیای بیرون و فکر کردن راجع به نقشه ها و خواسته هایشان. از نکات مهم دیگر راجع به تغییر بازسازی اتاق خواب برای دختران نوجوانان این است که بگذارید راجع به طراحی اتاق خودشان تصمیم ب
 عوارض خودارضایی در دخترها  خود ارضایی در زمان پریودی  خودارضایی، نیاز طبیعی یا گناه کبیره؟  ارضا شدن در قاعدگی ضرر دارد؟  پریودی و خودارضایی  نامنظم بودن پریود و خودارضایی  نیاز جنسی و خودارضایی در دوران پریود  متخصص زنان و زایمان  آیا گناه خودارضایی تو دوران پریود بیشتر میشه؟  ارضا شدن در زمان پریودی ضرر دارد؟  ارضا شدن زن در زمان پریود از طریق مالش چوچوله  کاهش خونریزی های عادت ماهیانه یا هایپر منوره (منوراژی) با طب  علت درد پریود و د
سن مناسب برای عمل بینی برای هر اشخاص مختلف متفاوت است و هر بیماری باید از روند جراحی بینی اطلاعات کافی داشته باشد. در واقع جراحی بینی عملی ساده است و اشخاصی که از سلامت عمومی کامل برخوردارند برای این عمل مناسب اند. اما سوال بسیاری از (کاندیدای عمل زیبایی بینی) این است که چه سنینی مناسب این عمل هستند.
محدودیت سنی برای نوجوانانی است که رشد بینیشان متوقف می شود رشد بینی برای دختران معمولا در پایان ۱۶ سالگی و آغاز ۱۷ سالگی متوقف می شود و برای پسرا
دختران حاجی آباد ی مقام سوم رشته طناب کشی در الپمیاد بازی های
بومی و محلی جام خوشه چین استان را کسب نمودند
به گزارش
روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد،  اعزام تیم دختران شهرستان حاجی آباد  به المپیاد بازی های بومی و محلی جام خوشه چین
که به میزبانی شهرستان رودان با شرکت 8 تیم از شهرستان های : بندرعباس ،رودان
،حاجی آباد میناب ،قشم ،جاسک و ... مورخه 27 4/98 در مجموعه ورزشی شهید چمران  شهرستان رودان در رشته  های طناب کشی ،هفت سنگ ،چوب
سن مناسب برای عمل بینی برای هر اشخاص مختلف متفاوت است و هر بیماری باید از روند جراحی بینی اطلاعات کافی داشته باشد. در واقع جراحی بینی عملی ساده است و اشخاصی که از سلامت عمومی کامل برخوردارند برای این عمل مناسب اند. اما سوال بسیاری از (کاندیدای عمل زیبایی بینی) این است که چه سنینی مناسب این عمل هستند.
محدودیت سنی برای نوجوانانی است که رشد بینیشان متوقف می شود رشد بینی برای دختران معمولا در پایان ۱۶ سالگی و آغاز ۱۷ سالگی متوقف می شود و برای پسرا
سلام 
چیزی که برای من سواله اینه که چرا بعضی از دختران و زنان از مردانی که حرف‌های ضد زن و غیر اخلاقی می زنن متنفر نمیشن؟ تازه یه اوقاتی عاشق و طرفدار یه همچین افرادی هم میشن؟؛ مثلاً فلان مرد معروف یه آدم تنوع طلبه فاسده که تو زندگیش هیچ عشقی نیست فقط و فقط رابطه جنسی با افراد بی شمار، بعد در مورد دخترانی که باهاشون رابطه داره خیلی توهین آمیز حرف می زنه به قیافه و هیکل شون توهین می کنه، انگار که کریه ترین موجودات روی زمین هستند! 
در حالی که قط
ازدواج یکی از مهم‌ترین اتفاقات زندگی دختران است و در جوامع امروزی به دلیل شرایط اقتصادی ازدواج با مرد سن بالا رو به افزایش رفته است. دختران عموما به دلایل مختلفی مانند فرار از مسائل اقتصادی، خانوادگی و یا پر کردن خلاء احساسی دست به ازدواج با مردان مسن می‌زنند. ازدواج با مرد سن بالا می‌تواند معایبی مانند نگاه منفی جامعه و برچسب پول پرستی به دختر را با خود به همراه داشته باشد. البته این نوع ازدواج دارای مزایایی مانند صادقانه‌تر بودن رابطه،
❆ #دوست داشتن تو:
 
دوست داشتن توهر روز من رامی‌میراند و زنده می‌کندرستاخیزی استدوست داشتن تو #سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)#شعر_سپکو@ZanaKORDistani63سپکوسرای میخانهکانال شعرهای سپکو(سپید کوتاه) سعید فلاحی(زانا کوردستانی)https://t.me/sepkomikhanehhttps://www.instagram.com/zanakordistani?r=nametaghttp://mikhanehkolop3.blogfa.com
سلام
مهربان بانو هستم، یه آقایی حدودا یک سالی میشه که به من پیام میده. پیام هاش در حد صبح بخیر و ظهرت بخیر و صبح خوبی داشته باشی، ظهر خوبی داشته باشی و از این حرف هاست، مثلا روز دختر رو بهم تبریک گفته و مثلا دلم برات تنگ شده
دیروز پیام داده:
مرا از دور تماشا کن، من از نزدیک غمگینم و کلی پیام دیگه، تو اینستاگرام با این آقا آشنا شدم و متاسفانه شماره م رو به این آقا دادم و فکر کردم قصدش ازدواجه، ولی تو این یک سال این همه پیام داده حتی یک کلمه دقت کن
رابطه مادر و دختر اغلب رابطه پیچیده و جالبی است. برخی از مادران و دختران بسیار با یکدیگر صمیمی هستند و در واقع بهترین دوست هم محسوب می‌شوند. برخی دیگر ممکن است حتی به سختی با یکدیگر حرف بزنند و بعد از مستقل شدن فرزند، ارتباطشان به شدت کاهش یابد چرا که دختران در بسیاری از موارد با مادران خود دچار چالش‌های بسیاری می‌شوند که ناتوانی در مدیریت کردن آن‌ها منجر به سرد شدن روابط می‌شود. ما در این مقاله تلاش کرده‌ایم تا راهکارهایی برای بهبود روا
1⃣ similar words = کلمات مشابه 
Assist = همکاری کردن
Consist = شامل شدن
Insist = اصرار کردن
Resist = مقاومت کردن
Persist = پافشاری کردن
2⃣ similar words = کلمات مشابه
Host = میزبان
Hostle = هتل رایگان
Hostility = خصومت
Hospitality = مهمان نوازی
3⃣ similar words = کلمات مشابه
Generous = سخاوتمند
Genius = نابغه
Genuin = اصلی_خالص
Gorgeous = زیبا
4⃣ similar words = کلمات مشابه
Suppose = گمان کردن
Oppose = مخالفت کردن
Depose = خلع کردن
Impose = تحمیل کردن
Dispose = خلاص شدن
Expose = نمایش دادن_در معرض قرار دادن 
Compose = نوشتن_سرودن
5⃣ similar words
ابوطالب وانمی دارد به فرزندانش سخت بگذرد. او پدری دانا و مهربان است. او برخلاف مردان عرب دخترش را گرامی می دارد. همچون پدر من که من را بسیار دوست داشت و عزیزم می داشت. او همیشه قیس بن عاصم و نعمان بن منذر را لعن می کرد؛ چون زنده به گور کردن دختران اولین بار سنت آنان بود. اگر نعمان بن منذر به بنی تمیم حمله نمی کرد و اموال شان را غارت نمی کرد و زنانشان را به اسارت نمی برد میان قیس بن عاصم و دخترش نیز، چنین ماجرایی رخ نمی داد تا پدر برآشوبد و فرمان زن
سلام علیکم ...
سوال از خدمت دختر خانم ها داشتم ...
از چه پسرانی بدشون میاد؟، از کدوم رفتار پسران بدشون میاد؟، و بیشتر رو کدوم کارهای پسران حساسن؟، کلا بدترین رفتاری که از جانب جنس مذکر اعصاب شون رو خورد میکنه چیه ؟
پیشاپیش سپاسگزارم
مرتبط:

اعتماد به نفس پسری که منتظره دختران بهش پیشنهاد آشنایی بدن بالاست ؟
پسرانی که دختر زیاد دور و ورشونه چه مشخصه هایی دارن؟
تفاوت های دل کندن واقعی با کم محلی مصنوعی پسران در ارتباط با دختران
فراز و نشیب های بع

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها