نتایج جستجو برای عبارت :

علت التهاب چشم و درمان آن

علت التهاب چشم و درمان آن
 
ورم ملتحمه چشمی ویروسی و باکتریایی مسری بوده و به راحتی منتشر می‌شود. از آنجایی که ورم ملتحمه چشم به خاطر ویروس‌هایی رخ می‌دهد که اغلب درمان پزشکی برایشان وجود ندارد، پیشگیری از انتشار آنها بسیار مهم خواهد بود
ادامه مطلب
التهاب لثه
التهابی که در بافت های محافظ دور دندان ایجاد می شود، التهاب لثه است. این التهاب معمولا ناشی از رعایت نکردن بهداشت دهان ودندان است.
علائم التهاب لثه
قرمزی لثه
تورم لثه
خونریزی لثه هنگام مسواک
خونریزی لثه هنگام استفاده از نخ دندان
لکه های سفید یا پلاک روی لثه
چرک بین لثه ها
تغییر در مدل قرارگیری دندان مصنوعی
 
برای بهره مندی از 50% تخفیف دندانپزشکی و سلامت دهان و دندانهایتان میتوانید از بیمه دندانپزشکی مهراز استفاده کنید.
 
تفاوت
سلکوکسیب متعلق به گروه داروهایی است که به عنوان بازدارنده انتخابی کوکس 2 نامیده می شوند که نوعی داروی ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAID) است. این داروها با کاهش یک ماده در بدن که منجر به التهاب (تورم) و درد می شود، کار می کنند.
سلکوکسیب برای درمان علائم استئوآرتریت، جمود مفصل و آرتریت روماتوئید در بزرگسالان استفاده می شود.
همچنین برای درمان کوتاه مدت (کمتر از 7 روز) درد ناشی از جراحی، رگ به رگ شدن پا و یا کشیدن دندان استفاده می شود.
سلکوکسیب فقط علا
درمان عارضه منافذ باز پوست صورت
بسیاری از زنان و مردان از عارضه‌ای به نام "باز شدن منافذ پوست" رنج می‌برند. علت اساسی بروز این عارضه، التهاب‌های ناشی از جوش‌های سرسفید (جوش جوانی) است. 
به همین دلیل است که اینگونه التهاب‌ها را باید سریعاً درمان کرد تا باعث بروز ضایعات عمقی پوست نشود. اگر دچار عارضه جوش جوانی هستید، سریعاً به فکر درمان باشید زیرا 
احتمال دارد به عارضه منافذ باز پوست مبتلا شوید.

ادامه مطلب
نحوه حذف لکه های تیره و جوش های پوست
لکه های تاریک در مقابل زخم ها
درمانهای خانگی
محصولات
درمان های داخل بدن
هر وقت جوش خوردید ، احتمالاً می خواهید آن را سریع بهبود دهید. اما گاهی اوقات ، لکه های آکنه حتی پس از از بین رفتن جوش ، علامت تیره ای روی پوست شما می گذارد. این ناامید کننده است ، اما غیر معمول نیست.
خلاص شدن از شر این نقاط تاریک بر روی پوست شما با درک اینکه چه چیزی در وهله اول ایجاد می شود ، شروع می شود.
هنگامی که یک جوش روی پوست شما ظاهر می
مراقبت های پس از آر اف فرکشنال
پس از درمان با آر اف فرکشنال رعایت یک سری مراقبت ها برای رسیدن به نتیجه دلخواه لازم است، این دستورالعمل ها را به طور حتم پزشک معالجتان به شما یادآوری خواهد کرد. این نکات مهم عبارتند از:
در روز درمان، شستشوی ملایم پوست بلا مانع است، ولی از مصرف شوینده های قوی و مالش پوست خودداری کنید.
مصرف کرم ضد آفتاب بعد از درمان ضروری است.
مصرف مرطوب کننده های سبک به کاهش سریع تر التهاب و برافروختگی پوست شما کمک می کند.
به مدت ۲۴
 التهاب در رحم به معنای تحریک بافت های رحم است، که در اثر عفونت های میکروارگانیسم ها مانند کاندیدا، کلامیدیا یا گونوره ایجاد می شود
التهاب رحم ممکن است به علت آلرژی به محصولات، تغییر PH به علت کمبود و یا بهداشت بیش از حد و یا صدمات نیز بوجود می آید.
این التهاب علایمی مانند تخلیه چرک از واژن، خونریزی خارج از دوره، درد نوع کولیک و احساس سستی رحم را ایجاد می کند.
با این حال، گاهی اوقات ممکن است علائمی نداشته باشد و بنابراین در اوایل، التهاب معلو
عوامل یرقان در گربه ها 
یرقان پیش کبدی: عفونت با ارگانیسم‌های هموبارتونلا ، بابزیا ( به ندرت ) - سیتاکسزونوز – کم خونی اجسام هاینز- داروها ( استامینوفن – متیلن آبی ) - باکتریمی یا سپتی‎سمی - انتقال خون – تجزیه اریتروسیت‎های نوزادییرقان کبدی: لوسمی ویروسی گربه سانان همراه با بیماری ها ( لنفوسارکوم ، ناراحتی های میلوپرولیفراتیو، توقف دهنده‎های ایمنی و عفونت میکروبی ثانویه ) - التهاب مجاری صفراوی یا صفراوی و کبدی – لیپیدوز کبدی با عامل ناشنا
اثرات ضد التهابی و ضد درد در سنجد 
مطالعات مختلف تاثیر عصاره سنجد در درمان درد و التهاب را نشان داده است. فلاونوئیدهای موجود در سنجد نقش اصلی این درمان را بر عهده دارند.مطالعات علمی نشان داده است که عصاره زیتون در بهبود و کاهش درد و التهاب استئوآرتریت زانو در زنان تاثیر قابل توجهی داشته است. به طور کلی مهمترین کاربرد پزشکی این میوه ، تاثیر ضد درد آن است. به همین دلیل برای افرادی که دچار نرمی استخوان و پوکی استخوان هستند، بسیار مفید می باشد. 
التهاب مغز
التهاب مغز یا ورم مغز
نوعی عفونت مغزی است که شایع نیست و معمولا افرادی که دارای سیستم ایمنی
ضعیفی هستند مانند کودکان ، افراد مبتلا به سرطان یا ایدز دچار این عارضه
می شوند. به التهاب مغز آنسفالیت نیز گفته می شود. این بیماری کمیاب است،
ولی در موارد بسیار جدی و شدید می تواند منجر به مرگ شود
دو نوع التهاب مغزی وجود دارد. نوع اول که به آن ورم مغزی اولیه گفته می
شود یک ویروس به طور مستقیم مغز و نخاع را آلوده می کند. نوع دوم آنسفالیت
ثانو

راههای درمان خونریزی لثه ها
 
  
خونریزی لثه اولین علامت بیماری های لثه مانند التهاب لثه و پریودنتیت است
 
حدود 600 میلیون نفر در زندگی خود نوعی از مشکل لثه را تجربه می کنند. اما خبر خوب این است که بسیاری از این موارد را می توان در خانه درمان کرد. خونریزی لثه اولین علامت بیماری های لثه مانند التهاب لثه و پریودنتیت است.
ادامه مطلب
درمان سینوزیت حاد
سینوزیت حاد همچنین به عنوان رینویوزیت حاد نیز شناخته شده است. سینوزیت حاد یک عفونت کوتاه مدت (التهاب حفره های اطراف بینی) است. برای درمان سینوزیت حاد با 
ما باشید.
این التهاب و تورم مانع انقباض سینوس‌ها، دخالت در تخلیه عادی موکوس و سبب تشکیل مخاط می‌شود و تنفس از طریق بینی را بسیار دشوار می‌کند.
سینوزیت حاد بسیار رایج است، هر ساله بیش از 37 میلیون آمریکایی تحت تاثیر آن قرار میگیرند. علت سینوزیت حاد می تواند یک عفونت ویروسی
درمان بیماری اگزما و روش های آن
درمان و بیماری اگزما یک نوعی از بیماری پوستی وجود دارد که به نام اگزما از آن یاد می شود.
ممکن است.بعضی از افراد نام آن را شنیده باشند و بعضی حتی نمی دانند که اگزما چیست.
اگزما یک نوع بیماری پوستی است که با ایجاد خارش و خشکی پوست همراه است بعد از
خارش پوست باعث التهاب روی آن می شود.
این التهاب ممکن است به صورت تاول بر روی دست و محل های خارش ظاهر شود. در این قسمت
از مقاله در مورد علائم و انواع اگزما مطالبی را ارائه می
تبخال لب خود را با این روش ها به طور طبیعی وسریع درمان کنید
درمان تبخال لب راه و روش هایی دارد که با توجه به دلایل ایجاد تبخال باید انجام شوند تا به سرعت نتیجه آن ها ظاهر شود. بهترین و سریع ترین درمان تبخال بازهم در دل طبیعت نهفته است که در این بخش از سلامت نمناک به معرفی تمام آنها خواهیم پرداخت.
تبخال چیست و چرا ظاهر می شود؟
یک بیماری ویروسی است که توسط ویروسی به همین نام ایجاد می شود و موضع درگیر به صورت التهاب و مجموعه تاول های ریز نمایان
مصارف دیگر استفاده از کرم زینک اکسیدملاسما یک اختلال پوستی بوده که توسط لکه‌های قهوه‌ای تیره بر روی پوست صورت تشخیص داده می‌شود.استفاده‌ منظم کرم زینک اکسید تا حد زیادی به تسکین علائم ملاسما کمک می‌کند. این کرم می‌تواند برای درمان اگزما نیز استفاده شود که یک اثر آرام بخش بر التهاب و تحریک پوست دارد. صدمات پوستی جزئی مانند بریدگی ها، سوختگی‌ها یا خراش‌ها نیز می‌تواند با زینک اکسید درمان گردد.
گلودرد به درد یا سوزش گلو می‌گویند. گلودرد یکی از نشانه‌های بیماری شایع است و معمولاً به دلیل فارنژیت (التهاب گلو) اتفاق می‌افتد، و همچنین می‌تواند نشانه‌ای از تروما و دیفتری باشد. گلودرد می‌تواند خفیف یا شدید باشد.
 
داروهایی مانند داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی و استامینوفن می‌توانند به تسکین درد کمک کنند. استروئیدها نیز در این زمینه مفید هستند. کلینیک میو توصیه می‌کند که قرقره آب ولرم و نمک رقیق شده انجام شود و از آلودگی هوا دوری ش
 
تنفس بخار یک روش ساده و در عین حال موثر برای درمان هر دو سرفه خشک به خاطر آلرژی و سرفه های مرطوب مرتبط با برونشیت و دیگر عفونت های تنفسی است. تنفس هوای گرم، مجاری تنفسی را مرطوب می کند ، مجاری تنفسی را منقبض و به تسکین التهاب کمک می کند.
ادامه مطلب
1- دمنوش زنجبیلدمنوش زنجبیل را می توان با استفاده از ریشه تازه یا خشک شده گیاه زنجبیل درست کرد. پودر زنجبیل نیز برای دم کردن مناسب است و به کاهش علائم سردرد کمک می کند. مطالعات نشان می دهد که زنجبیل دارای خواص ضد التهابی است، تنش و درد ناشی از التهاب را کاهش می دهد. زنجبیل همچنین دارای خواص آنتی اکسیدانی است که به حذف رادیکال های آزاد و سموم کمک می کند و ممکن است باعث بازگشت سردرد شود.خواص ضد التهابی برای کاهش التهاب، مشابه مسکن ها عمل می کنند.
وارد شدن ضربه به شانه می تواند باعث ایجاد شکستگی در استخوان بازو یا گودی و حفره دور آن در محل مفصل شانه شود. در اکثر مواقع امکان درمان این آسیب دیدگی بدون استفاده از عمل جراحی با کیفیت مناسب و نتایج ماندگار وجود دارد. با این وجود بعضی از موارد آسیب دیدگی بهتر است با عمل جراحی درمان شوند، زیرا خطر التهاب مفاصل در صورت درمان نشدن آنها بالا می باشد. علاوه بر این بعضی از موارد آسیب دیدگی به خودی خود با استفاده از روش های درمانی عادی درمان نمی شوند
1- آناناس
آناناس یک آنزیم قدرتمند به نام بروملین دارد که دارای خواص درمانی می باشد.
مطالعات نشان داده است که باعث می شود پلاکت های خون در امتداد دیواره رگ های خونی که می تواند باعث حمله قلبی و سکته مغزی شود، ایجاد نگردند.
همچنین به بدن در هضم پروتئین ها کمک می کند تا بتواند مواد مغذی را بهتر جذب کند.
اگر بعد از انجام ورزش دچار التهاب شدید، چند تکه آناناس بخورید. به دلیل مقادیر زیاد پتاسیم باعث کاهش درد عضلات می شود.
2- روغن نارگیل
روغن نارگیل غذا
احساس سوزش در گلو علامتی شایع برای عفونت‌ها و شرایط پزشکی زمینه‌ای دیگر است که می‌تواند خودبخود یا همراه با علائم دیگر شکل بگیرد.
به گزارش ایسنا، عصر ایران به نقل از "مدیکال نیوز تودی" نوشت: امکان درمان خانگی سوزش گلو در بسیاری موارد وجود دارد. استراحت کافی و نوشیدن مایعات فراوان دو عامل کلیدی برای بهبودی محسوب می‌شوند.
در ادامه با برخی دلایل شایع سوزش گلو و درمان آنها بیشتر آشنا می‌شویم.
سرماخوردگی و آنفلوآنزا
سرماخوردگی یا آنفلوآنزا ی
درمان تبخال لبتبخال لب ویروسی است که درمان قطعی ندارد و تا پایان عمر در بدن می ماند و گاهی با ضعف دفاعی بدن عود می کند اما می توانید آثار آن را با روش های طبیعی و سریع از بین ببرید.

تبخال چیست و چرا ظاهر می شود؟
یک بیماری ویروسی است که توسط ویروسی به همین نام ایجاد می شود و موضع درگیر به صورت التهاب و مجموعه تاول های ریز نمایان می شود. ویروس هرپس سیمپلکس عامل بیماری تب خال در صورت، آلات تناسلی هر دو جنس، مغز، چشم و گاهی حتی فلج بل نیز می گردد.
بر
درمان جوش های صورت گاهی نیازمند دوره درمان طولانی و صبر زیاد است اما همیشه راه های ساده تر و گاهی سریعتر برای درمان هست که طب سنتی یکی از این راه هاست.پس برای خلاص شدن از شر جوش های زیر پوستی صورت و بدن تان ادامه این بخش از سلامت پوست نمناک را به خوبی مطالعه کنید و برای تهیه مواد اولیه روش های درمانی کافیست سری به عطاری محلتان بزنید.
۱۲ توصیه طب سنتی برای درمان و رفع خانگی جوش زیرپوستی
۱- کمپرس گرم برای درمان جوش
یک پارچه را در آب گرم ،خیس کنید
درمان جوش های صورت گاهی نیازمند دوره درمان طولانی و صبر زیاد است اما همیشه راه های ساده تر و گاهی سریعتر برای درمان هست که طب سنتی یکی از این راه هاست.پس برای خلاص شدن از شر جوش های زیر پوستی صورت و بدن تان ادامه این بخش از سلامت پوست نمناک را به خوبی مطالعه کنید و برای تهیه مواد اولیه روش های درمانی کافیست سری به عطاری محلتان بزنید.
۱۲ توصیه طب سنتی برای درمان و رفع خانگی جوش زیرپوستی
۱- کمپرس گرم برای درمان جوش
یک پارچه را در آب گرم ،خیس کنید
بیدمشک بیشتر در طب سنتی استفاده می شود چون آنچنان تحقیقات علمی راجب آن صورت نگرفته است. طبع عرق بیدمشک سرد و تر بوده، برای رفع بیماری‌های گرم و سردردهای ناشی از گرم مزاجی مفید است.
این واقعیت که دارای خواص ضد درد و ضد تب است، قبلا توسط فیلسوفان یونان باستان، شناسا یی شده بود. خواص دارویی پوست بیدمشک در دوره های قرون وسطی در بسیاری از نقاط اروپا شناخته شده بود و به طور معمول برای سردرد و درد دندان استفاده می شد.
علاوه بر این، به طور سنتی به عنو
بیدمشک بیشتر در طب سنتی استفاده می شود چون آنچنان تحقیقات علمی راجب آن صورت نگرفته است. طبع عرق بیدمشک سرد و تر بوده، برای رفع بیماری‌های گرم و سردردهای ناشی از گرم مزاجی مفید است.
این واقعیت که دارای خواص ضد درد و ضد تب است، قبلا توسط فیلسوفان یونان باستان، شناسا یی شده بود. خواص دارویی پوست بیدمشک در دوره های قرون وسطی در بسیاری از نقاط اروپا شناخته شده بود و به طور معمول برای سردرد و درد دندان استفاده می شد.
علاوه بر این، به طور سنتی به عنو
 انواع بسیاری از داروهای غیرتجویزی(بدون نسخه) و با نسخه وجود دارد. چهار نوع NSAIDs که اغلب برای درمان درد کمر و گردن استفاده می شود عبارتند از:
 
آسپرین. آسپرین علاوه بر درمان درد ، تب و التهاب ، ممکن است خطر حمله قلبی را نیز کاهش دهد. این دارو بدون نسخه و با نسخه ی پزشک در دسترس است.
ایبوپروفن. ایبوپروفن می تواند طیف وسیعی از بیماری ها از جمله درد بعد از عمل جراحی و درد ناشی از بیماری های التهابی مانند اسپوندیلیت آنکیلوزان را درمان کند. این دارو بد
التهاب بیضه، اختلالی است که با التهاب یکی و یا هر دو بیضه ها، و عمدتا به دلیل عفونت باکتریایی ایجاد می شود. رابطه جنسی، یکی از دلایل بروز التهاب بیضه باکتریایی می باشد.التهاب بیضه معمولا با درد همراه است و می تواند بر قدرت باروری مرد نیز تاثیر بگذارد. امکان درمان این اختلال و یا تسکین علائم، با مصرف دارو وجود دارد.
علائم و نشانه های التهاب بیضه
– التهاب یکی از بیضه ها و یا هردو– درد خفیف تا شدید– تب– حالت تهوع و استفراغگاهی درد بیضه با درد
گردن درد طیف بسیار وسیعی دارد به طوریکه می تواند خیلی کم باشد که به راحتی قابل تحمل بوده و بتوان آن را نادیده گرفت اما گاهی هم می تواند آن قدر شدید باشد که حتی خواب شما را مختل سازد. در مواردی که گردن درد بسیار شدید(حاد) باشد، می توان از فیزیوتراپی گردن بهره برد که شامل استراحت ، درمان های ضد درد و ضد التهاب ( استفاده از مدالیته های الکتروتراپی)، استفاده از سرما و گرما برای کاهش درد و اسپاسم ، تکنیک های دستی  برای کاهش درد و برطرف کردن اسپاسم عض
فروش کرم ضد جوش دکترگندم
کرم برای درمان جوش بدون ایجاد التهاب پوستی
کرم ضد آکنه دکتر گندم برای درمان جوش و جای جوش.ویژگی کرم ضد جوش:
ضد التهاب درمان جوش درمان جای جوش صاف کننده پوست صورت
بازسازی سلول های پوست تاثیر آلوورا بر جوش صورت
آلوورا، یکی از گیاهان دارویی معروف برای بسیاری از مشکلات پوستی است.
اما آیا به درمان جوش ها نیز می تواند کمک کند؟
درون برگ های گوشتالوی آن خمیری است که حاوی یک ژل چسبنده است.
این گیاه از گذشته برای انواع التهاب ها
فروش کرم ضد جوش دکترگندم
کرم برای درمان جوش بدون ایجاد التهاب پوستی
کرم ضد آکنه دکتر گندم برای درمان جوش و جای جوش.ویژگی کرم ضد جوش:
ضد التهاب درمان جوش درمان جای جوش صاف کننده پوست صورت
بازسازی سلول های پوست تاثیر آلوورا بر جوش صورت
آلوورا، یکی از گیاهان دارویی معروف برای بسیاری از مشکلات پوستی است.
اما آیا به درمان جوش ها نیز می تواند کمک کند؟
درون برگ های گوشتالوی آن خمیری است که حاوی یک ژل چسبنده است.
این گیاه از گذشته برای انواع التهاب ها
پریودنتیت همان التهاب شدید لیثه می باشد که موجب جدا شدن لثه از دندان و کاهش استحکام اتسخوان های حمایت کننده فک می شود. در صورت عدم درمان پریودنتیت دندان ها لق و ممکن است تحریک و در نتیجه دچار ریزش شوند. در این مقاله آی پزشک شما را با روش درمان پریودنتیت و بیماری های ناشی از عفونت لثه بیشتر آشنا می کند.

ادامه مطلب
در این نوشته قصد داریم به توصیف بیماری­های مقعدی بپردازیم و در مورد درمان فیستول، درمان کیست مویی، درمان شقاق، درمان فیشر، درمان آبسه مقعدی و درمان بواسیر صحبت کنیم. در ادامه به هریک از این موارد اشاره­ای خواهیم داشت و سپس به صورت مفصل، به موضوع درمان شقاق می­پردازیم.
درمان بواسیر
ادامه مطلب
آلانتوئین برای التهاب پوست است به صورت پودری و کریستالی است و در کرم ها‌ی آرایشی و لوسیون های مرطوب کننده استفاده می‌شود چون در آب داغ سریع حل می‌شوند.
 
آلانتوئین یک ترکیب تسکین‌دهنده التهابات پوستی بوده و اثر مفیدی در درمان زخم‌ها دارد. آلانتوئین ماده‌ای است که اثر کراتولیتیک داشته و قادر است کراتین پوست را نرم و حل نماید و به این ترتیب باعث حل شدن پروتئین کراتین می‌شود که سازنده لایه شاخی پوست می‌باشد. جزء رایج اکثر فرآورده‌های مرط
اصولاً دهانشویه‌ها سبب کاهش میکروارگانیسم‌ها، کنترل بوی بد دهان در کوتاه مدت، کاهش التهابات لثه و بهبودی زخمها می‌شوند.بعضی دهانشویه‌ها باعث جلوگیری از پوسیدگی، درمان دندان‌های حساس، مقاومت در برابر التهاب و علاوه بر آن مانع از خشکی دهان و حتی بوی دهان می‌شوند.
می‌توان دهانشویه‌ها را به صورت زیر تقسیم‌بندی کرد:۱- دهانشویه‌های ضد التهاب۲- دهانشویه‌های ضد پلاک۳- دهانشویه‌های فوراید دار۴- دهانشویه‌های ضد درد
شما می توانید به جای ص
انواع جراحی لثه
اگر بیماری لثه آنقدر شدید باشد که نیاز به جراحی داشته باشد، پزشک یکی از انواع جراحی را برای درمان مشکلتان پیشنهاد می دهد که در زیر به آن ها اشاره کرده‌ایم:
عمل فلپ (شیاربری یا مسطح‌ سازی شیار لثه)
در این جراحی، پزشک پریودانتیست (متخصص لثه) لثه ها را بر می گرداند تا باکتری ها را از بین آن خارج کند. سپس به جای آنکه لثه را به حال خود رها کند، آن را به دندان متصل می کند تا دوباره دچار برگشتگی نشود.
تشکیل دوباره لثه
در این فرایند، جرا
لیزر درمانی چیست؟
پرتوی نور معمولی از طول موج‌های متعدد و مختلف تشکیل شده که در جهت‌های مختلف پخش می‌شوند. این شرایط در حالی است که پرتو لیزر یک طول موج نوری خاص را تقویت کرده و با متمرکز کردن آن یک طول موج ثابت ایجاد می‌کند. با وجودی که امروزه لیزرها تقریباً در همه مکان‌ها پیدا می‌شوند (از نمایشگر لیزری در کلاس درس تا لیزرهای مخصوص جراحی در اتاق عمل)، لیزر در فیزیوتراپی دارای ویژگی‌های منحصر به فرد در حوزه درمان می‌باشد. در عمل لیزر درم
لیزر درمانی چیست؟
پرتوی نور معمولی از طول موج‌های متعدد و مختلف تشکیل شده که در جهت‌های مختلف پخش می‌شوند. این شرایط در حالی است که پرتو لیزر یک طول موج نوری خاص را تقویت کرده و با متمرکز کردن آن یک طول موج ثابت ایجاد می‌کند. با وجودی که امروزه لیزرها تقریباً در همه مکان‌ها پیدا می‌شوند (از نمایشگر لیزری در کلاس درس تا لیزرهای مخصوص جراحی در اتاق عمل)، لیزر در فیزیوتراپی دارای ویژگی‌های منحصر به فرد در حوزه درمان می‌باشد. در عمل لیزر درم
لیزر درمانی چیست؟
پرتوی نور معمولی از طول موج‌های متعدد و مختلف تشکیل شده که در جهت‌های مختلف پخش می‌شوند. این شرایط در حالی است که پرتو لیزر یک طول موج نوری خاص را تقویت کرده و با متمرکز کردن آن یک طول موج ثابت ایجاد می‌کند. با وجودی که امروزه لیزرها تقریباً در همه مکان‌ها پیدا می‌شوند (از نمایشگر لیزری در کلاس درس تا لیزرهای مخصوص جراحی در اتاق عمل)، لیزر در فیزیوتراپی دارای ویژگی‌های منحصر به فرد در حوزه درمان می‌باشد. در عمل لیزر درم
عوامل ایجاد حساسیت پوستی
 
 
این متخصص پوست و مو درادامه می گوید:گروه دیگرحساسیت های پوستی حساسیت های شغلی است کسانی که باسیمان و مواد ساختمانی یا روغن های ماشین های صنعتی آسفالت و .... در تماس هستندممکن است در تماس با ماده خاصی دچار التهاب و حساسیت پوستی شوند که به شکل آلرژیک یا تحریکی به وجود می آید.
 

 
حساسیت پوستی خانم های خانه دار که در اثر کار خانه و شست و شو ایجاد می شود نیز از این گروه حساسیت هاست دربرخی موارد حساسیت پوستی علاوه بر الته
درمان خانگی بواسیر عمدتا شامل رژیم غدایی درست می باشد که در اصل از ابتلا یبوست جلوگیری کرده و مانع ابتلا فرد به بیماری بواسیر یا هموروئید می گردد.
همان طور که قبلا هم اشاره کردیم هموروئید شایع ترین بیماری دردناک ناحیه مقعد است که نشانه هایی مانند درد، التهاب و خون در مدفوع را ایجاد می نماید، بروز این عارضه به ۱۷۰۰ سال قبل از میلاد برمی گردد. بواسیر بسته به میزان پیشرفت بیماری روش های مختلفی برای درمان خانگی داشته است.
به طور مثال در گ
درمان خانگی بواسیر عمدتا شامل رژیم غدایی درست می باشد که در اصل از ابتلا یبوست جلوگیری کرده و مانع ابتلا فرد به بیماری بواسیر یا هموروئید می گردد.
همان طور که قبلا هم اشاره کردیم هموروئید شایع ترین بیماری دردناک ناحیه مقعد است که نشانه هایی مانند درد، التهاب و خون در مدفوع را ایجاد می نماید، بروز این عارضه به ۱۷۰۰ سال قبل از میلاد برمی گردد. بواسیر بسته به میزان پیشرفت بیماری روش های مختلفی برای درمان خانگی داشته است.
به طور مثال در گ
پماد برای درمان شقاق 
شقاق یا آنال فیشر  و یا اسکین تگ، یک زخم سطحی یا پارگی در قسمت پوشش سلولی مقعد بوده و به شکل یک خط طولی است که در قسمت کانال تحتانی مقعد، در زیر خط دندانه­ای ایجاد می ­شود
درمان های دارویی برای درمان شقاق شامل پماد شقاق می باشد
پماد برای درمان شقاق میتوان آنتی فیشر را استفاده نمود . آنتی هموروئید نیز برای کاهش التهاب ناحیه خوب است . همچنین برای کاهش درد مسکن استفاده کنید و حتما در لگن آب گرم نیز بنشینید
از پماد های دیگر
بواسیر (هموروئید)، بیماری دردناکی است که باعث التهاب و بزرگ شدن رگ های اطراف مقعد می شود.
از برگ ها، پوست درخت و ساقه های این گیاه برای تهیه دارو استفاده می شود. آب تقطیر شده این گیاه برای درمان بواسیر مفید است. برای استفاده، پنبه را به آب این گیاه آغشته کنید و به قسمت موثر بمالید.
ادامه مطلب
درمان استرس و اضطراب
در این مطلب می‌خوانید: درمان استرس با داروهای گیاهی,درمان استرس و اضطراب شدید,درمان دلشوره و اضطراب,درمان استرس با طب سنتی,درمان استرس و 
افسردگی,درمان دارویی استرس,درمان استرس و تپش قلب,برای درمان استرس چه بخوریم


ادامه مطلب
برخی از مصارف مهم کرم زینک اکسید روی سنتی حلما به شرح زیر است:درمان و پیشگیری از جوش صورتکرم زینک اکسید می‌تواند به طور مستقیم بر روی بیماری جوش صورت به کار برده شود.
خواص ضدباکتریایی آن باعث کشتن باکتری‌ها شده و خواص ضد التهابی آن‌ها باعث پایین آوردن التهاب پوست می‌گردد؛ بنابراین باعث کاهش جوش می‌گردد. این ماده برای پیشگیری از جوش صورت نیز مفید است.
 این کرم چربی‌های بیش از حد سطح پوست که تمایل به نفوذ در منافذ پوست و ایجاد جوش دارند را
گاهی اوقت، بی اطلاعی و عدم آگاهی زنان درباره اندام تناسلی‌شان، می تواند باعث بروز مشکلاتی همچون خارش واژن یا عفونت در این ناحیه شود. خارش و التهاب در هر ناحیه‌ای از بدن می‌تواند آزارنده باشد؛ اما این مسئله در نواحی حساس از جمله واژن نگرانی‌هایی را در پی دارد. این مسئله می‌تواند نشانه‌ای از عفونت واژن باشد و یا منشأ دیگری داشته باشد. بسیاری از درمان‌های خانگی در رفع این مشکل مؤثرند. برای اطلاع از این درمان‌ها تا پایان این مقاله همراه ب
درمان سوزش معده و رفلاکس
آیا از سوزش معده رنج میبرید؟ آیادر معده احساسی مانند آتش می کنید؟! خوب شما تنها نیستید.بسیاری از مردم هستند که این احساس ناخوشایند را تجربه می کنند ، به غیر از احساس سوزش، ممکن است از احساس ناراحتی در بالای شکم یا زیر قفسه سینه ،نفخ و احساس سیری در هنگام غذا خوردن و تهوع نیز رنج ببرید. درمان سوزش معده و رفلاکس که حالاتی به واقع ناخوشایند هستند به دسته های مختلفی تقسیم می شود که علاوه بر آنها راهی بسیار ساده برای رفع
بهترین درمان کک و مک صورت
لکه های قهوه ای روی پوست صورت و بدن یعنی اختلالی بزرگ در زیبایی و جذابیت.برای درمان سریع کک و مک دو روش درمان دارویی و درمان خانگی با ماسک های گیاهی توصیه می شود.سریعترین روش درمان لکه های پوستی را بشناسید.

ادامه مطلب
اطلاعاتی در مورد درمان آب آوردن زانو
درباره ی درمان زانو باید بگوییم که با
توجه به نوع آب آوردن زانو روش های درمان آب آوردن زانو نیز متفاوت می
باشند و برای درمان اب زانو نمی توان که یک درمان قطعی را مشخص نمود و درست
زمانی که دلیل بروز مشکل آب آوردن زانو مشخص شد درمان قطعی آب آوردن زانو
زمانی مشخص می شود که نیز صورت می گیرد.
با توجه به این که مشکلاتی که برای زانو
به وجود می اید در سنین بالا بیشتر است از این رو بسیاری افراد برای حل این
مشکل ترج
علل آبریزش بینی و راههای درمان آن در تمام سنین
آبریزش بینی ،ناشی از خشکی بیش از حد تولید شده توسط بافت های بینی و دیواره های مجاور و رگهای خونی در بینی است این خشکی، ممکن است حدی بین مایع روشن و یا تکه ای ضخیم از مایع مخاطی بینی باشد. آبریزش بینی ممکن است از بینی، پایین و پشت گلو و یا هر دو باشد. اصطلاح «rinorrhea» و «rinitis»(ورم غشایی و مخاطی بینی ) اغلب برای اشاره به آبریزش بینی استفاده می شود. هرچند که درمورد شدت این عارضه صحبت می کند، rinorrhea اشاره به
 
عفونت دندان مشکلی است که افراد بسیاری را مبتلا کرده است دندان های شما متصل به اعصاب هستند اگرچه این درد تنها بر یک ناحیه کوچکی از دهان تاثیر می گذارد اما دندان درد اصلا درد کوچکی نیست حتی در برخی از موارد این درد به قدری زیاد است که می تواند ناتوان کننده نیز باشد.
علت دندان درد شما ممکن است عفونت دندان باشد بر طرف کردن عفونت دندان تنها با کمک گرفتن از دندانپزشک ، رعایت بهداشت دهان و دندان و مراقبت کامل از دهان امکان پذیر است.
دلایل عفونت های
اغلب افراد در زندگی خود برای یک بار هم که شده دچار قارچ پوستی شده اند.قارچ پوستی بیماری ساده ای است که در صورت عدم درمان به قسمت های مختلف بدن نیز منتقل می شود و در مواردی عفونت قارچی ایجاد می کند.قارچ پوست موجب بثورات جلدی قرمز رنگ،خارش و التهاب پوست می شود که پزشک مربوطه داروهای موضعی مانند انواع پماد و کرم ها را برای درمان تجویز می کند.با ما همراه شوید تا از قارچ های پوستی، انتقال قارچ پوستی و عفونت قارچی آگاه شوید.

ادامه مطلب
بواسیر خارجی به سبب علائمی که ایجاد می کند با معاینه فیزیکی به راحتی قابل تشخیص است اما برای اطمینان از ابتلا به هموروئید داخلی نیاز به معاینه با انگشت و حتی در مواردی آزمایشاتی نظیر آنوسکوپی و کولونوسکوپی است.
روش های جراحی درمان سریع بواسیر خارجی و داخلی
اگر چندین بار دچار عود هموروئید شدید و یا بیماری شما به قدری پیشرفت کرده که به سادگی قابل درمان نیست، باید از روش های تهاجمی تری نظیر رابربند، لیزر و ... برای درمان سریع بواسیر یا هموروئی
پوسته شدن سر بعد از کاشت مو به دلیل خشکی سر و از دست دادن چربی ها به وجود می آید همچنین محلول هایی که برای بعد از کاشت مو استفاده می شود می تواند سبب پوسته شدن سر شود.اصولا کاشت مو عوارض خطرناکی نداشته و بدون نگرانی می توان به کاشت مو پرداخت ولی بعضی عوارض هستند که بعد از کاشت مو به وجود می آیند و بعد از مدتی از بین می روند یکی از این عوارض پوسته شدن سر بعد از کاشت مو می باشد .
بعضی از افراد ، بعد از گذشت چند مدت از کاشت مو ، در محلی که موی خود را برد
بهترین روغنهای اساسی برای پوست شما
 
 
پوست خشک
پوست چرب
پوست حساس
آکنه
شرایط پوستی
رنگدانه
ضد پیری
نحوه استفاده
اقدامات احتیاطی
از کجا بخریم
خلاصه
روغنهای اساسی عصاره های گیاهی هستند که از گلها ، برگها و دانه ها تهیه می شوند. برخی ممکن است دارای خواصی باشند که می توانند شرایط خاصی از پوست را درمان کنند. اگر علاقه دارید روغنهای اساسی را برای نگرانی های پوستی خود امتحان کنید ، در مورد گزینه های زیر با متخصص پوست خود صحبت کنید.
روغنهای اساسی ب
خواص گیاه گل گاوزبان
پیشگیری از نوسان های خلقی مرتبط با یائسگی
زنان یائسه که دچار نوسانات خلقی هستند می توانن به جای استفاده از درمان های هورمونی از مکمل های گل گاوزبان استفاده کنند
گل گاو زبان یک تقویت کننده اعصاب و روان
دمنوش گل گاو زبان تقویت کننده اعصاب و روان و حواس پنجگانه، و نشاط آور است واختلال حواسرا درمان می کند
درمان سرماخوردگی، تنگی نفس با گل گاو زبان
دمنوش گل گاو زبان به همراه کمی لیمو عمانی، عسل برای درمان سرماخوردگی، تنگی نف
     آیا پس از جلسه درمان می توانم به محل کار بازگردم؟
آری. این درمان معمولاً «درمان زمان ناهار» نامیده می شود، چون مختصر و مفید است و به ندرت عوارض جانبی داشته باشد. پس از درمان با روش میکرودرم، پوست شما باید شاداب و جوان شود.
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
آیا پس از جلسه درمان می توانم به محل کار بازگردم؟
آری. این درمان معمولاً «درمان زمان ناهار» نامیده می شود، چون مختصر و مفید است و به ندرت عوارض جانبی داشته باشد. پس از درمان با روش میکرودرم، پوست شما باید شاداب و جوان شود.
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
کیست مویی در بیشتر موارد یک بیماری ژنتیک است که طی آن موهای ناحیه انتهای ستون فقرات یا در اصطلاح عامه مردم دنبالچه، به جای آن که از سمت ریشه به سمت پوست حرکت داشته باشد و بیرون بزند؛ مستقیماً بدون اینکه بیرون بیاید به سمت زیر و بافت زیر پوست نفوذ کرده و ایجاد التهاب می کند. در نهایت باعث ایجاد حفره در بدن می شود که دور آن را با توده و کیست محدود نموده و به مرور زمان داخل این توده ترشحات جمع شده التهاب ایجاد می شود.
 در برخی از موارد با ترشحات چر
درمان خانگی بواسیر
اولین کار برای درمان خانگی بواسیر این است که ناحیه موردنظر را کاملا تمیز کنید. هر چند که تمیز کردن مقعد کمی با درد همراه است ولی می توانید به آهستگی محل را با یک لیف حمام نرم، آب گرم و صابون ملایم شستشو دهید. برای درمان خانگی بواسیر همچنین می توانید از کرم هیدروکورتیزون، آرام کننده های موضعی مثل لیدوکایین یا بنزوکائین نیز برای این کار استفاده کنید.
آلوئه ورا روان کننده و مسکن خوبی برای درمان خانگی بواسیر است شما می توان
 سماق: برای درمان آفت بهتر است دم کرده سماق را با پنبه به صورت موضعی در محل زخم قرارداده و برای چند دقیقه آن را نگه دارید.
روغن درخت چای: تهیه دهان شویه از مخلوط روغن درخت چای، آب گرم و نمک و استفاده از آن به صورت روزانه در کاهش التهاب آفت کمک بسیاری میکند.
عسل: قراردادن مقداری عسل بر روی زخم تاثیر بسیاری در بهبود زخم ها دارد. عسل با خاصیت ضد میکروبی و ضد التهابی داروی بسیار مفیدی برای درمان آفت است.
زردچوبه: زردچوبه و عسل را ترکیب کنید و بر روی ز
پژوهشگران دانشکده پزشکی “دانشگاه تافتس” در مطالعه اخیرشان اظهار کرده‌اند، ممکن است التهاب عامل اصلی اوتیسم باشد.
به گزارش سایک نیوز و به نقل از ایسنا، پژوهشگران آمریکایی طی این مطالعه مغز هشت کودک مبتلا به اوتیسم و هشت کودک بدون اختلال را مورد بررسی قرار دادند. آنها دریافتند مغز کودکان مبتلا به اوتیسم تعداد زیادی پروتئین به نام” IL-۱۸ “دارد که این پروتئین می‌تواند سبب ایجاد التهاب جدی شود.
آنها دریافتند بخش‌هایی از مغز کودکان مبتلا ب
بارهنگ به دلیل داشتن خواص ضد التهابی و ضد درد طبیعی می تواند به درمان هموروئید خونی یا بواسیر کمک کند. اسید اولانیولیک موجود در بارهنگ دارای خواص ضد ویروسی قوی است که از کبد در برابر ابتلا به هپاتیت محافظت می کند.
 
 
 
بارهنگ یا بارهنگ کبیر که به نام های لسان الحمل، ذنب الفار و بارتنگ و در هند به نام داروی زندگی شناخته می شود یک گیاه دارویی بسیار مفید است که از برگ و دانه های آن برای پیشگیری و درمان عفونت مثانه، سرماخوردگی، برونشیت و هموروئید
کم کاری تیروئید چیست و علل آن کدام است ؟
کم کاری تیروئید (Hypothyroidism) ،یکی از رایج ترین مشکلات تیروئیدی است. کم کار کردن و ضعیف بودن غده تیروئید، باعث تولید ناکافی از هورمون های تیروئید می شود که باعث کم کاری تیروئید می شود. این یک بیماری بسیار رایج پزشکی است که به ویژه در زنان مسن پدیدار می شود و همچنین در  دوران بارداری. علت های دیگر کم کاری تیروئید، بیماری هشیموتوز(Hashimoto's thyroiditis)، التهاب غده تیروئید، درمان تیروئید پرتودرمانی در گردن، کمبود ید
 درمان زود انزالی به روش پیترتاک
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آموزش درمان قطعی زود انزالی به روش پیترتاک 100% تضمینی ...pitertak.com › فهرست محصولاتبه جای استفاده از داروهای تاخیری موقت و خطرناک کتاب راز درمان سریع زود انزالی به روش پیترتاک را به خدمت بگیرید آن وقت می توانید به صورت کاملا طبیعی و بدون ...
درمان زود انزالی به روش پیترتاک :: فایل تو فایلfiletofile.blog.ir › درمان-زود-انزالی-به-روش-پیترتاکدرمان زود انزالی به روش پیترتاک آیا از این که هر
 
یکی از هزاران خواص دارویی زنجبیل درمان درد مفاصل است, با مصرف گیاه دارویی مفیدی مثل زنجبیل درد مفاصل را تسکین دهید.

درد مفاصل را با زنجبیل درمان کنید
به عقیده ی محققان افرادی که از آرتروز یا پولی آرتریت روماتوئید رنج می برند و روزانه پودر زنجبیل میل می کنند درد و تورم کمتری در مفاصل خود احساس می کنند. توصیه می کنیم مقداری پودر زنجبیل به شیر یا چای خود اضافه کنید. می توانید از زنجبیل تازه برای تهیه ی غذاهایتان نیز استفاده کنید.
زنجبیل یا زنج
وانیل دومین ادویه ی گران قیمت جهان پس از زعفران است. ماده ای بسیار خوشبو و خوش طعم از تیره ی ارکیده ها که پای ثابت دنیای شیرینی پزی و بستنی هاست. ویژگی های این گیاه جادویی فقط در عطر و طعم آن خلاصه نمی شود. وانیل خواص فوق العاده ای برای درمان بسیاری از بیماری ها دارد و می توان از آن به عنوان یک داروی خوشمزه و موثر برای برطرف کردن بسیاری از مشکلات کمک گرفت که در ادامه با 3 خاصیت آن آشنا خواهید شد.
درمان زخم
وانیل مقادیر زیادی آنتی اکسیدان دارد و به
کاربرد حمام سیتز یا حمام نشیمن و تاثیرات آن بر بواسیر یا هموروئید
حمام سیتز یا sitz bath که با نام حمام نشیمن نیز شناخته می شود. یکی از روشهای درمان انواع مشکلات و اختلالات ناحیه مقعدی است. این روش نوعی آب درمانی است که می تواند تاثیرات مثبت بسیاری در کاهش درد و التهاب ناحیه مقعدی داشته باشد.
برای انجام این روش درمانی لازم است، ناحیه کفل و لگن برای مدت زمان حدودی 15 الی 20 دقیقه در آب نسبتاً گرم قرار گیرد. ما با همراه باشید تا با نحوه آماده کرد
آموزش درمان زود انزالی به روش پیترتاک
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
آموزش درمان قطعی زود انزالی به روش پیترتاک 100% تضمینی ...pitertak.com › فهرست محصولاتبه جای استفاده از داروهای تاخیری موقت و خطرناک کتاب راز درمان سریع زود انزالی به روش پیترتاک را به خدمت بگیرید آن وقت می توانید به صورت کاملا طبیعی و بدون ...
درمان زود انزالی به روش پیترتاک :: فایل تو فایلfiletofile.blog.ir › درمان-زود-انزالی-به-روش-پیترتاکدرمان زود انزالی به روش پیترتاک آیا از این که هر بار ر
درمان آرنج تنیس بازان
 ضد عفونی کردن حدود ۸۰ % تا ۹۵ درصد بیماران مبتلا به درمان nonsurgical هستند .
استراحت کن. اولین قدم به سمت بهبود دادن استراحت مناسب به دست شماست . این به این معنی است که شما باید مشارکت در فعالیت‌های ورزشی یا فعالیت‌های سنگین را برای چند هفته متوقف کنید .
داروهای ضد التهاب ضد التهاب : داروهایی مثل آسپرین یا ایبوپروفن ، درد و تورم را کاهش می‌دهند .
تمرین کششی Wrist تمرین کششی با آرنج تمدید شد.
درمان فیزیکی . تمرینات ویژه برای تقوی
 
علل خشکی چشم:
چشم های خشک علائمی هستند که بیشتر ما تجربه کرده ایم. این وضعیت همچنین به عنوان سندرم چشم خشک و یا Xerophthalmia شناخته شده است. خشکی چشم هنگامی رخ می دهد که غدد تولید اشک مایع کافی تولید نمی کند. در نتیجه، ترکیب و خواص اشک تغییر می کند و ناراحتی جدی در فرد ایجاد می کند: توهم شن و ماسه در چشم، خارش، سوزش، احساس داغی، التهاب و تار شدن بینایی.

ادامه مطلب
۱. اسهال
مدفوع شل و آبکی یکی از اولین علائمی است که بسیاری از افراد دارای بیماری سلیاک آن را تجربه می‌کنند. در مطالعه‌ای کوچک، 79 درصد از بیماران سلیاک، قبل از درمان علامت اسهال را گزارش کردند و بعد از درمان، فقط 17 درصد از آنها، اسهال مزمن‌شان ادامه پیدا کرد. برای بسیاری از بیماران، اسهال در عرض چند روز درمان کاهش پیدا کرد، اما زمان متوسط برای برطرف شدن علائم، چهار هفته بوده است.
۲. نفخ
نفخ، علامت شایع دیگری از بیماری سلیاک است. سلیاک موجب ال
زندگی کردن با میخچه یکی از سخت‌ترین و دشوارترین مشکلات روی زمین است. بی‌شک کسی دوست ندارد با یک میخچه دردناک در خیابان قدم بزند یا برای انجام کارهای روزانه خود از این سر شهر به آن سر شهر برود. میخچه یکی از مشکلات رایجی است که بیشتر انسان‌ها دست کم یک‌بار آن را در طول زندگی تجربه می‌کنند.میخچه در نقاط مختلف پا به ویژه در ناحیه انگشتان و مفاصل آن دیده می‌شود.درحقیقت میخچه واکنشی است که پوست بدن در برابر فشارهایی قرارمی‌گیرد .
که به صورت مست
ورزش برای درمان یبوست به روش خانگی
 
ورزش برای درمان یبوست
 
یبوست یکی از رایج ترین مشکلات گوارشی است و اعلب اشخاص برای درمان آن راه حل های مختلفی را امتحان می کنند، انجام چند تمرین ورزشی ساده کمک زیادی به درمان این مشکل خواهد کرد.
ادامه مطلب
 انواع دمنوش های خانگی
نوشیدنی لیمو: یک عدد لیمو را در یک لیوان آب ولرم بفشارید. بهتر است کمی عسل نیز به آن اضافه کنید تا تاثیر آن بیشتر باشد.
نوشیدنی زنجبیل: برای درمان درد معده ناشی از سوء هاضمه بهترین گزینه است. زنجبیل را می توان به صورت مربای آن، یا میوه خشک نیز مصرف کرد. اگر از زخم معده رنج می برید بهتر است یک رژیم حاوی زنجبیل در شکل دمنوش یا مربا داشته باشید.
نوشیدنی بابونه: بابونه ضد اسپاسم و ضد التهاب است. دمنوش بابونه به آرام شدن دردهای

علل، علائم و درمان سنگ لوزه چیست؟
  
استفاده از دهان شویه می تواند برای درمان سنگ لوزه بسیار موثر باشد
 
لوزه ساختار گوشتی نرمی است که در گلو وجود دارد و به دلیل اینکه یکی از اجزای سیستم ایمنیست حاوی لنفوسیت هایی است که از طریق آنها از وارد شدن عفونت به ریه جلوگیری میکند . لوزه ها بطور 24 ساعته در حال مراقبت از ما در برابر تهاجم باکتری ها و ویروس ها میباشند .
ادامه مطلب
تندینیت – التهاب یک تاندون
بورسیت – التهاب بورس مفصلی (کیسه پر از مایع اطراف یک مفصل)
آسیب فشار تکراری – معمولا در دستها و مچ دستهای کارمندان ادارات مشاهده میشود، اما ممکن است در سایر مفاصل کوچک بدن نیز دیده شود.
گرفتگی شانه (شانه یخ زده) – باعث میشود بالا آوردن دستها به سختی انجام گیرد. گاهی این عارضه به آسیب به بافتها، مثل فشار به عضلات (کشیدگی عضله) مربوط میشود و گاهی هیچ دلیل مشخصی برای آن وجود ندارد.
سندروم تونل کارپال – به علت وارد شدن
علایم بیماری سرخک عبارت است از :تب بالا و چند روزه،آب ریزش بینی،التهاب ملتحه چشم و جوش هایی که بعد از شروع تب ظاهر می شوند.التهاب پرده مغز التهاب گوشی میانی و برونشیت ممکن است در ادامه علایم سرخک ظاهر شود.در بعضی از کشورها میزان مرگ ومیر به 10درصد مبتلایان می رسد. سرخجه نیز با بثورات جلدی همراه است و علایم آن نظیر تب و سرفه خفیف تر از سرخک بوده و بیماری خطرناکی نیست.خطر این بیماری مربوط به خانم های باردار است که در صورت ابتلا احتمال نقص مادرزاد
سرماخوردگی، آنفولانزا و آلرژی باعث ایجاد عفونت گوش می‌شود. تنها راه تشخیص عفونت گوش مراجعه به پزشک است. البته انجام اقداماتی در خانه برای بهبود لازم است.
عفونت گوش یکی از شایع‌ترین نوع عفونت‌ها است که به دو صورت عفونت گوش میانی و التهاب خارجی خود را نشان می‌دهد. عفونت گوش در میان کودکان به مراتب بیشتر از بزرگسالان است و شاید کامل نبودن سیستم ایمنی بدن، دلیل اصلی شایع بودن این عفونت در میان کودکان باشد.
بجز عوامل ویروسی و باکتریایی، علایم
علائم
لکه های تیره روی پوست می توانند از قهوه ای روشن تا قهوه ای تیره باشند. ممکن است رنگ لکه ها به رنگ پوست فرد بستگی داشته باشد. لکه ها بافتی مانند پوست دارند و دردناک نیستند.
لکه ها همچنین از نظر اندازه متفاوت هستند و می توانند در هر قسمتی از بدن ایجاد شود اما در مناطقی که اغلب در معرض آفتاب قرار می گیرند ، بیشتر دیده می شود.
لکه های تیره بیشتر در مناطق زیر ایجاد می شوند:
پشت دست ها
صورت
کمر
شانه ها
در افرادی که پوست تیره تری دارند، لکه هایی که
خواص سیاه دانه معجون سیاه دانه و عسل معروف به معجون دوسین از داروهای
ساده و در عین حال موثری هست که از قدیم در طب سنتی محبوب بوده و برای
درمان بیماری های مختلفی از آن استفاده می شده است.این معجون خواص بسیار
زیادی دارد که در این مطلب به بخشی از آنها اشاره می کنیم.1-از اصلی ترین خواص معجون سیاه دانه  این است که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند2- برای درمان سرماخوردگی های پی در پی مفید است.3-در درمان تب های بلغمی و سوداوی تاثیر دارد.4-ادرارآور است و
امروز یه مقاله درباره بیماری لوپوس خوندم. اسمش برام جالب بود در ابتدا اما بیشتر که خوندم کاملا دستم اومد اصلا ازش چیزی نمیدونستم و ظاهرا گاهی همچین حس گرگرفتگی رو تجربه کرده ام.

"لوپوس یک بیماری مزمن خود ایمنی است که در آن سیستم ایمنی بدن بیش فعال شده و به بافت های سالم و نرمال حمله می کند. در نتیجه این اتفاق، علائمی نظیر تورم، التهاب، آسیب به مفاصل، پوست، کلیه ها، خون، قلب و شُش ها می شود. لوپوس سبب می شود تا سیستم ایمنی بدن قادر به تشخیص تفا
دیسک گردن
ماده غضروفی بین مهره های گردن را دیسک می نامند اگر دیسک های گردنی از
بین مهره ها گردن بیرون زده شوند موجب التهاب شدید و آسیب به عصب های گردنی
می شوند. زمانی که گردن حرکت می کند و یا در موقعیت های خاصی  قرار میگیرد
احساس درد را در بیمار ایجاد می کند.
جهت مطالعه بیشتر درباره این بیماری به مقاله دیسک گردن مراجعه کنید

درمان قطعی دیسک گردن
بسیاری از افرادی که از این بیماری رنج می برند به دنبال درمان قطعی دیسک گردن هستند . این بیماران بای
" این نانوذرات ، ژن ایجاد کننده سرطان را در سلولهای سرطانی جستجو می کنند و با استفاده از مقداری DNA اضافی که باعث اشتباه خوانده شدن ژن و توقف ساخت آن میشود ، ژن را ویرایش می کنند."
این روش مانند اضافه کردن چند حرف اضافه به یک کلمه است ، بنابراین کلمه در نوشتار تشخیص داده نمیشود. از آنجا که سرطان باید این ژن را تولید کند ، پس از ویرایش ژن سرطان می میرد.
وی افزود : "در مطالعه ما ، موشهای تحت درمان 100٪ زنده مانده و هیچ توموری نداشتند. موشها علائم بالینی
عفونت بند ناف یکی از عفونت‌های شایع دوران نوزادی است و از مسائلی است که درصورت عدم توجه به آن، می‌تواند مشکلاتی را برای نوزاد به وجود آورد. در دوران جنینی، بند ناف رابط بین مادر و جنین در رحم است. پس از تولد بند ناف بریده و توسط گیره‌ای بسته می‌شود. در اکثر نوزادان بند ناف خشک شده و در هفته‌های اولیه زندگی می‌افتد. در بعضی موارد والدین شاهد عفونت آن هستند. تورم، التهاب، قرمزی و یا لکه می تواند از عوارض عفونت بند ناف باشد. این ترشحات ممکن اس
یک متخصص پوست، مو و زیبایی در این مورد گفت : اکثریت افرادی که بعد از اصلاح جوش می‌زنند نیاز به درمان پوستی ندارند چرا که پس از مدتی بدون هیچ درمانی مشکل پوستی‌شان حل خواهد شد.
 
دکتر خلیل صداقت‌پیشه اظهار کرد: خارج شدن مجرای ساقه مو موجب التهاب و مسدود شدن مجرا و ایجاد فولیکول و به بروز جوش منجر می‌شود.

ادامه مطلب
بیماری کرون از بیماری های مزمن و التهابی روده است که می تواند التهاب شدید قسمت های مختلفی از  دیواره روده را در پی داشته باشد. این بیماری اغلب موجب التهاب در انتهای روده باریک و ابتدای روده بزرگ گردد. بیماری کرون می تواند علائم و نشانه های مختلفی را ایجاد نماید و حتی موجب فیبروز شود. این بیماری به صورت دوره ای عود می کند و ممکن است بیمار مابین دوره ها هیچ علائمی نداشته باشد.
علائم کرون
کرون بیماری پر نشانه ای است زیرا به شدت بدن را تحت تاثیر قر
درمان فاز حاد در آسیب آرنج :بدست اوردن حرکات بدون درد مفصل آرنج در تمام طول دامنهکاهش درد و التهابتعویق اتروفی عضلاتمحدود کردن اثرات بی حرکتی حفظ فیتنس قلبی عروقیPRICEMEM (protection, rest, ice, compression, elevation, manual therapy, early motion, and medication) یخ برای ده دقیقه، سه تا چهار بار در روز به همراه داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی  (NSAIDs) می تواند باعث کاهش درد و التهاب شود. تمرینات and passive  active assisted درتمام جهات در مفاصل شانه ، ارنج و مچ دست باعث تغذیه غضروف مفصلی و کمک به
بواسیر یا هموروئید یکی از انواع بیماری های مقعدی است، این عارضه شایع موجب تورم و التهاب عروق مقعدی در اثر اعمال فشار ایجاد می شود. بواسیر همراه با درد، خونریزی، خارش، سوزش، خون در مدفوع، احساس کامل نبودن عمل دفع و … ایجاد می شود. یکی از راهکار های درمان بیماری بواسیر در مراحل اولیه بروز بیماری، استفاده از درمان های خانگی و انواع پماد است که می تواند در رفع علائم بیماری و نیز بهبود و درمان آن موثر باشد. یکی از مهمترین پماد هایی که در
تبخال لب خود را با این روش ها به طور طبیعی وسریع درمان کنید
درمان تبخال لب راه و روش هایی دارد که با توجه به دلایل ایجاد تبخال باید انجام شوند تا به سرعت نتیجه آن ها ظاهر شود. بهترین و سریع ترین درمان تبخال بازهم در دل طبیعت نهفته است که در این بخش از سلامت نمناک به معرفی تمام آنها خواهیم پرداخت.
تبخال چیست و چرا ظاهر می شود؟
یک بیماری ویروسی است که توسط ویروسی به همین نام ایجاد می شود و موضع درگیر به صورت التهاب و مجموعه تاول های ریز نمایان
علائم بالینی یرقان  در گربه ها 
علائم بالینی یرقان بستگی به عوامل ، زمان بیماری و اتیولوژی آن دارد. بطور مثال تفریق بین شکل یرقان داخل کبدی از یرقان خارج کبدی تنها بر اساس یافته‌های بالینی مشکل می باشد .
 
مشاوره و آموزش درمان  یرقان  در گربه ها 
 
ولیکن علامت های التهاب مجاری صفراوی گربه ها عبارتند از بی حالی – بی اشتهایی – سستی – استفراغ – کاهش وزن – بزرگ شدن کبد و زردی.
کیست مویی یا سینوس پیلونیدال یکی از بیماری های عفونی در ناحیه مقعد و مابین دو کفل است. این بیماری  به شکل ایجاد حفره ای حاوی مو بر روی سطح پوست ظاهر می شود. به عبارتی دیگر می توان گفت برگشت مو به داخل پوست در اثر اعمال فشار عامل این بیماری است.
این بیمار ممکن است عاملی ژنتیکی داشته و یا در اثر اشتباه خود فرد زمینه بروز آن فراهم میشود، به طور مثال پوشیدن لباس های تنگ با الیاف غیر طبیعی، نشستن به مدت طولانی، اضافه وزن و … از عواملی هستند که ری
درد پاشنه پا

روش درمان درد پاشنه پا با استراتژی‌های خط اول شروع می‌شود که می‌توانید در خانه شروع کنید : تمرین‌های کششی . تمرین‌های انجام‌شده ماهیچه‌های ساق پا به تسکین درد و کمک به بهبودی کمک می‌کنند .
از پابرهنه رفتن اجتناب کنید . زمانی که بدون کفش پیاده‌روی می‌کنید ، فشار و فشار زیادی بر روی زمین پا پا می‌گذارید .
یخ . قرار دادن یک بسته یخ بر روی پاشنه تان به مدت ۲۰ دقیقه در روز به کاهش التهاب کمک می‌کند . یک حوله نازک بین یخ و پاشنه تان
میزان مرگ و میر کلی برای آبسه مغزی تقریباً 45 درصد است. در واقع بدون مداخله جراحی همه بیماران فوت می‌کنند. با تشخیص اولیه (مثلاً توسط سی‌تی اسکن) درمان آنتی‌بیوتیک در نتیجه یک درمان قیمت سمعک یونیترون موفقیت‌آمیز است. نسبت رخداد آن در مردان و زنان به ترتیب سه به یک است.
یافته‌های ABR:
Sohmer در سال 1983 ارتباط بین یافته‌های ABR، یافته‌های بالینی (وضعیت نرولوژیک)، پارامترهای فیزیولوژیک (مثلاً متوسط فشار خون شریان، فشار داخل مغزی، فشار وریدی مغزی)

آیا ارتودنسی درد دارد؟
 
  
ارتودنسی روشی برای نظم و ترتیب دادن به دندان هاست.در این روش با اعمال کشش، دندان ها را به حرکت وا می‌دارند. طبیعی است که کودکان هم مثل بزرگترها بپرسند که آیا این فرآیند درمانی درناک است یا چه مدت طول می‌کشد و یا اینکه چه طور درمان صورت می‌گیرد؟
ادامه مطلب
کیست مویی یا سینوس پیلونیدال یکی از بیماری های عفونی در ناحیه مقعد و مابین دو کفل است. این بیماری  به شکل ایجاد حفره ای حاوی مو بر روی سطح پوست ظاهر می شود. به عبارتی دیگر می توان گفت برگشت مو به داخل پوست در اثر اعمال فشار عامل این بیماری است.
این بیمار ممکن است عاملی ژنتیکی داشته و یا در اثر اشتباه خود فرد زمینه بروز آن فراهم میشود، به طور مثال پوشیدن لباس های تنگ با الیاف غیر طبیعی، نشستن به مدت طولانی، اضافه وزن و … از عواملی هستند که ری
 
به برگشتن لبه پلک تحتانی به سمت خارج ، که باعث می­شود چشم و مخاط آن در معرض هوا و در نتیجه خشکی قرار گیرند، اکتروپیون گفته می­شود. فرد در این حالت دچار آبریزش شده و در صورت پاک­کردن اشک، چشم خشک­تر می­شود. اگر این بیماری درمان نشود، باعث ضخیم شدن مخاط داخلی پلک­ها شده و ایجاد التهاب و در نهایت صدمه به چشم می­شود.
 علل اکتروپیون چیست؟
علت آن ضعف عضلاتی است که باعث نگهداشتن پلک بر روی چشم می­شود.این بیماری معمولا" در افراد بالای 60 سال دیده می­
1-زالزالکاین گیاه اروپایی شمالی، برای قرن ها جهت درمان بیماری های قلبی مورد استفاده قرار میگرفت. تحقیقات پزشکی از این حمایت میکند و زالزالک را بعنوان جایگزینی معمول استفاده میکنند. زالزالک همچنین بنظر میرسد که به دلیل ترکیبات ضد التهابی اش، یک درمان موثر فشار خون باشد. زالزالک میتواند با داروهایی مثل digoxin   Digitek, Lanoxinکه دارویی جهت درمان نوع خاصی از اختلالات قلبی است، تداخل داشته باشد. پس بدون مشورت پزشک این دو را با هم مصرف نکنید.
2- روغن ماهی
زنجبیل ریشه گیاه است ودارای طعم تند وعطر تند تیز است.زنجبیل های بومی آسیا ، به عنوان یک ادویه ، حداقل 4400سال برای پخت وپز استفاده می شده است از زنجبیل به طور گسترده در سراسر جهان برای درمان ( بی اشتهایی ، تهوع و استفراغ بعد از عمل جراحی ، تهوع ناشی از درمان سرطان ، نفخ شکم ، ناراحتی معده ، کولیک ، بیماری صبگاهی و بیماری حرکت ) استفاده می شده است .این گیاه همراه با گیاهان دیگر بعنوان تقویت کننده معده و بدن ، بادشکن وضد نفخ بکار می رود.زنجبیل بهتری
مکانیسم اثر غذای nbsدر درمان خار پاشنه چیست؟
علت ایجاد خار پاشنه معمولا فشار زیاد وناصحیح به ناحیه پاشنه پا به هر صورتی میباشد مثل  پوشیدن کفش پاشنه بلند مثل حرکات ورزشی سنگین .وحتی وزن زیاد .که سبب ایجاد التهاب وپارگی پرده در بر گیرنده استخوان پاشنه پا وبخصوص کشیدگی فاسیای متصل به پاشنه میشود التهاب ودرد وپارگی واسیب این قسمت شرایط را برای رسوب کلسیم اضافی در این ناحیه ایجاد میکند البته کلسیم اضافی معمولا نباید در بدن وجود داشته باشد اما م
بیماری لوپوس چیست؟
بیماری لوپوس اریتماتوز سیستمیک (Systemic Lupus Erythematosus  یا به اختصار SLE)، بیماری است که در آن سیستم ایمنی بدن فرد به بافت پیوندی که در بیشتر 
قسمت‌های بدن وجود دارد حمله می‌کند. بافت پیوندی بدن شما سازنده بخش‌هایی مثل خون، غضروف، استخوان و… است. حمله دستگاه ایمنی به این بافت باعث ایجاد التهاب 
در ارگان‌های مختلف بدن مانند مفاصل، پوست، مغز، قلب، شش‌ها و… می‌شود. بنابراین این بیماری منحصر به اندام و دستگاه خاصی نیست و در سراس
 
 درمان سریع لاغری صورت
لاغری صورت بسیاری از افراد را آزاد می دهد و می تواند باعث از بین رفتن زیبایی شود، اما برای درمان لاغری صورت باید چه کنیم؟ در ادامه با علت و تمام روش های عالی برای “درمان لاغری صورت” آشنا می شوید.
ادامه مطلب
اصلاح تغذیه و مزاج درمانی از روش‌های درمان آسمگفت و گو با دکتر عالیه خامنه ایدرمان آسم و آلرژی در طب کلاسیک با عدم تشخیص صحیح رو به رو است. باتوجه به پیشرفت‌هایی که در علم پاراکلینیکی وجود  دارد متاسفانه درمان آلرژی خصوصا در کودکان به وسیله طب کلاسیک پاسخگو نبوده درحالی که این بیماری در طب سنتی با مزاج درمانی و اصلاح رژیم غذایی افراد درمان می‌شود.
ادامه مطلب
ماسک گلاب برای درمان بیماری‌های پوستی
 
 
برای افراد با پوست خشک ترکیب گلاب و گلیسیرین برای درمان بیماری‌های پوستی بخصوص اگزما و دراماتیت بسیار توصیه می‌شود و کمک می‌کند تا دیگر پوستتان خشک نشود. همچنین ترکیب این دو ماده در درمان التهاب و از بین بردن قرمزی پوست هم تاثیرگذار است. برای این منظور یک بطری 200 تا 250 میلی‌لیتری از گلیسیرین را داخل یک کاسه ریخته و 100 میلی‌لیتر گلاب و دو قاشق غذاخوری آب لیمو به آن اضافه کنید و کاملا با هم مخلوط کنی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها