نتایج جستجو برای عبارت :

شبکه اجتماعی ویژه دانشجویان

NIC مخفف عبارت Network Interface Card  و به معنای کارت واسط شبکه است.کارت شبکه واسطی است بین کامپیوتر و شبکه.کارت شبکه به سه دسته تقسیم میشوند.1ـکارت های شبکه ای که روی مادربرد قرار میگیرند.2ـشبکه های جانبی که توسط usb به کامپیوتر متصل میشود.3ـکارت های شبکه ای بی سیم(wireless).
از مهم ترین فواید کارت های شبکه میتوان به 1ـاتصال کامپیوترهابه هم2ـاتصال به شبکه های جهانی اشاره کرد .
 
تعریف شبکه به زبان ساده عبارت است از مجموعه‌ای از رایانه‌ که به هم وصل شده‌اند. یک شبکه رایانه‌ای می‌تواند در یک اتاق، ساختمان، شهر یا حتی در چند کشور قرار داشته باشد. بنابراین لزوما مفهوم شبکه بر اساس میزان بزرگی یا کوچکی آن نخواهد بود و از متصل شدن دو رایانه به یکدیگر نیز یک شبکه ابتدایی ایجاد می‌شود.
برای راه‌اندازی یک شبکه به سه وسیله اصلی که کارت شبکه، کابل شبکه و سوئیچ است نیاز داریم:
ادامه مطلب
در این مقاله قصد داریم با رک شبکه و اهمیت آن آشنا شده و انواع رک شبکه (دیواری و ایستاده) را بررسی کنیم.
رک شبکه چیست؟
یک شبکه محلی یا LAN از تجهیزات شبکه گوناگونی چون سوییچ ، روتر، سرور، پچ پنل، کابل های شبکه، مودم و … تشکیل شده است. تمام این تجهیزات در رک شبکه قرار می‌گیرند و همگی در یک مکان نگه داری می‌شوند. تجهیزات شبکه از اندازه استانداردی برخوردار هستند تا بتوانند درون رک شبکه (که آن هم از این استاندارد ها پیروی می‌کند) قرار گیرند.
ادامه م
 
در اطراف ما شبکه‌های بزرگ و کوچکی وجود دارند اما اندازه شبکه‌ها ارتباطی به اهمیت امنیت شبکه ندارد. هدف از امنیت شبکه در یک بیان ساده، محافظت از شبکه و قطعات آن از دسترسی غیر مجاز و سوء استفاده است. شبکه ها به دلیل ویژگی اساسی خود برای تسهیل دسترسی از راه دور آسیب پذیر هستند. برای مثال اگر یک هکر قصد دسترسی به یک کامپیوتر نه یک شبکه را داشته باشد، دسترسی فیزیکی لازم می‌باشد. با این حال، با استفاده از شبکه در تصویر، امکان دور زدن این جنبه امن
انواع برندهای کابل شبکه
کابل شبکه یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده ی زیرساخت شبکه های کامپیوتری است . انتخاب درست کابل شبکه با توجه به نیازها می تواند تاثیر زیادی بر عملکرد و سرعت شبکه داشته باشد . برندهای مختلفی اقدام به تولید کابل شبکه در دسته بندی های گوناگون کرده اند که در این مقاله به معرفی برندهای کابل شبکه و محصولات تولیدی آنها میپردازیم .
ادامه مطلب
از این سریالهای شبانه تلویزیون کدومش رو می بینید؟ الان شبکه ۳ گاندو داره. شبکه ۲ دکتر ماهان و شبکه ۱ عروس تاریکی یا بوی باران. به نظرم شبکه ۱ از همه بهتره. هان؟ فقط این دختره ستایش که اسمش تو این فیلم ترانه است دیگه شورشو در اورده از بس فوضولی می کنه :))
برای اتصال کامپیوترها از لپ تاب تا پرینتر و... به یکدیگر و به شبکه های بزگتری به نام اینترنت که به نظر می رسد امروزه ضروری است به کارت شبکه نیاز داریم.
کارت شبکه یا همان NIC سخت افزاری است که به صورت کارتی در شیارهای توسعه مادبورد قرار میگیرد.ارتباطات سیمی و بیسیم بین آنها در شبکه و در دنیای اینترنت را برقرار میکند.در حقیقت وظیفه کارت شبکه این است که داده ها را به گونه ای ترجمه کند که از طریق کابل شبکه یا سیگنال های بیسیم قابل انتقال باشد.
این سخت
برای افزایش و بهبود عملکرد کامپیوتر استفاده میشود.با کارت شبکه یک دستگاه میتواند با دستگاههای دیگر در یک شبکه قرار گیرد.با وجود کارت شبکه دستگاه میتواند به شبکه مرکزی وصل شود و یا فقط به طور مستقیم به دستگاههای دیگر متصل شود.
پشتیبانی شبکه یکی از مهمترین دغدغه مدیران
و کارفرمایان است مجموعه کامرینو این اطمینان را به شما میدهد که پشتیبانی
از شبکه شما توسط متخصصین هر حوزه انجام میپذیرد. پشتیبانی شبکه هم برای
افرادی که خدمات شبکه را از مجموعه کامرینو گرفته باشند و هم برای افرادی
که شبکه خود راه راه اندازی کرده ارائه میشود.
مجموعه کامرینو ارائه دهنده خدمات شبکه به موسسات و شرکت ها برای مدیریت شبکه های و حفظ اطلاعات شبکه کاربران می باشد . خدمات شبکه نیاز هر موسسه و شرکت است تکنسین های مجموعه کامرینو با نیم دهه تجربه در مدیریت و دانش شبکه میتوانند بهترین خدمات را به شما ارائه دهند  . با پشتیبانی 24 ساعته همچنین اعزام تکنسین برای رفع مشکلات به محل  یکی از مزایای خدمات شبکه کامرینو است 
شبکه ها هر روزه گسترده تر شده و کاربردهای بیشتری پیدا می کنند. به طوری
که امروزه بسیاری از امور زندگی بشر بدون شبکه ممکن نخواهد بود. در ابتدا
هدف از طراحی شبکه، انتقال سریع اطلاعات به طرف مقابل در کمترین زمان ممکن
بود. اما گسترش آن و امکان دسترسی همه به آن و دانش بیشتر استفاده کنندگان
شبکه ها باعث شد که برخی افراد با انگیزه های مختلف اقدام به انجام عملیاتی
نمایند که از اطلاعاتی که با آنها ارتباط ندارند آگاهی یافته و یا جلو
ادامه مطلب
خب!در ابتدا باید بدانیم که منظور از کارت شبکه چیست.NIC مخفف عبارت Network Interface Card به معنای کارت واسط شبکه است. این سخت افزار به صورت کارتی در شیارهای توسعه مادربورد کامپیوتر قرار می­­­‌گیرد.اکثر کامپیوترها کارت شبکه را به صورت built-in درون مادر برد دارند ولی ما میتوانیم آن را به صورت مجزا برای بهبود عملکرد کامپیوتر به آن افزود.به بیان ساده، کارت شبکه می‌تواند یک دستگاه با دستگاه‌های دیگر، در یک شبکه قرار گیرد. با وجود کارت شبکه، دستگاه می‌تواند
انتخاب کابل شبکه مناسب یکی از مهم‌ترین قسمت‌های طراحی یک شبکه کامپیوتری است. کابل شبکه بستر ارتباطی شبکه است. همان طور که برای حمل و نقل و عبور و مرور مسیر عبوری ما اهمیت دارد و ترجیح می‌دهیم به جای رد شدن از کوچه‌ها و خیابان‌های کم عرض شهری از بزرگراه‌ها استفاده کنیم، در طراحی و اجرای شبکه هم این بستر ارتباطی که اولین پله برقراری ارتباط و برنامه‌ریزی شبکه کامپیوتری است بسیار مهم است. با توجه به اهمیت اطلاعات و اهمیت زمان برای کسب و کار
شبکه ی توزیع محتوا شبکه ای عظیم از سرور هایی که در نقاط مختلف دنیا برپا شده و به صورت جغرافیایی پخش شده اند. محتوای وبسایت ها با بکارگیری از شبکه ی توزیع محتوا و با توجه به موقعیت جغرافیایی کاربران از طریق نزدیک ترین شبکه به کاربران ارائه داده می شود. این شبکه ها در سرعت بخشیدن به تحویل محتوا و پهنای باند در وبسایت های بزرگ و جهانی مثل یاهو، گوگل، فیس بوک و... تاثیر به سزایی دارند. شبکه توزیع محتوا یا CDN چیست؟
منبع : وبلاگ ایران سرور
بسم الله الرحمن الرحیمسلام
شبکه افق با رویکرد گفتمان انقلابی در دی‌ماه سال 1393 شروع به کار کرد. جدای از نقدهایی که به این شبکه از نام‌گذاری گرفته تا پرکردن کنداکتور شبکه با انواع و اقسام برنامه‌هایی که از ترس خالی بودن ساعات پر شده که باعث جبهه گیری قشری خاص و هدر رفت برنامه‌های به حق جالب و پرمحتوی شده است؛ امتیازات بالایی نیز دارد.
ادامه مطلب
بدون تردید پس از شنیدن کلمه “شبکه“ اولین سوالی که ذهن ما را درگیر خود کرده , این بود که به طور کلی شبکه یعنی چه ؟ و کاربرد آن چیست؟ و به عبارتی چرا باید به علم شبکه روی بیاوریم ؟!
در ساده ترین حالت ممکن , شبکه به معنی ارتباط یکپارچه بین کامپیوتر ها و دستگاه های دیگر نظیر پرینترها و مودم ها و … است . در شبکه , کامپیوتر ها به یکدیگر متصل می شوند و با زبان پروتکل ها با یکدیگر صحبت می کنند و به عبارتی تبادل اطلاعات می کنند . در این ارتباط یک سو سرویس ده
اهمیت رک شبکه:
رک شبکه یکی از تجهیزات اساسی پسیو شبکه است که با محافظت از سایر تجهیزات اکتیو و پسیو شبکه ، نظم بخشیدن به شبکه و محافظت از آن‌ها نقش مهمی ایفا می‌کند. تجهیزاتی مانند سرور، سوییچ، روتر، پچ پنل و کابل های شبکه همگی در این محفظه قرار می گیرند و در مقابل شرایط محیطی حفظ می شوند. رک ها به صورت ماژولار طراحی شده‌اند و شما می‌توانید تجهیزات را با آرایش مورد نظر خود در آن قرار دهید. علاوه بر این رک خود دارای متعلقاتی است که ویژگی ها
کارت شبکه رابط بین دستگاه های الکترونیکی و هر دستگاه هوشمندی با اینترنت می باشد.یکی از فواید مهم و اساسی آن،این است که می توان به وسیله آن دستگاه های هوشمند را به هم یا به شبکه جهانی(اینترنت) متصل کرد.
انواع کارت شبکه از نظر اتصال
۱-کارت شبکه سیمی
۲-کارت شبکه وایرلس
۳-کارت شبکه USB
با سلام خدمت دوستان، هموطنان و علاقمندان، شما می توانید ما را در پیام رسان داخلی ایتا دنبال کنید
 
شبکه اطلاعات ملی کشورمان بخوبی امتحان پس داد و با قطع شبکه اینترنت بین الملل، شبکه اطلاعات کشور بخوبی کار می کند و ما در این شبکه با کانال های باورنیوز و خبرهای فوری پلدشت در خدمت شما هستیم
پخش زنده شبکه نسیم خندوانه از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
پخش زنده
پخش زنده شبکه باد را در این بخش مشاهده خندوانه و بچه شو پربیننده ترین نقشه قرارمون نوروز٩٨ شبکه نسیم برق شبکه باد در. پخش موجود گروه ۱ تماشای آنلاین تلویزیون اینترنتی تلوبیون پخش موجود گروه 1 پخش آنلاین گروه ۱ پخش گروه یک سیما در تلوبیون پخش موجود نظر .
ادامه مطلب
به گزارش همشهری آنلاین،  پخش سریال و فیلم سینمایی طنز تا آخر سال بصورت یومیه از شبکه سه سیما داخل دستور فقره این شبکه قرار گرفت. روابط اشتراکی شبکه سه سیما اخبار کرده است، با توجه به تعلیلی مدارس، دانشگاهها و شرایط پیش آمده ناشی از بیماری کرونا در کشور، دستور کار ریزی شبکه بر اساس نیاز مخاطب تغییر کرد. بنا بر این گزارش تکرار سریال طنز "مرد هزاره چهره" از این شبکه پخش خواهد شد. علاوه پهلو پخش سریال، در ایام پایانی سال ساری همچنین بصورت روزان
شبکه ی اجتماعی پینترست یکی از شبکه های محبوب در جهان است.
با استفاده از این شبکه می توانید یک صفحه شخصی بسازید ولینک های دلخواه خود را در آن وارد کنید.
همچنین با توجه به ظاهر کاربری این شبکه به راحتی می توانید با دیدن عکس های آن چیزی را که می خواهید پیدا کنید . 
 
می توانید برای نمونه نیم نگاهی به این صفحه داشته باشید.
 
https://www.pinterest.com/crystaldateCompany/special-post/
یک شبکه سیستمی است که به شما امکان می دهد دو یا پند رایانه را به هم وصل کنید و مثلا با یک دستگاه پابگر به چند رایانه خدمات بدهید.در گذشته شبکه رایانه ای موضوع پیچیده ای بود و تنها متخصصین ماهر توانستند از آن بهره ببرند.اما امروزه تقریبا هر کس با سطح اطلاعات خوبی از یندوز می تواند یک شبکه کوچک را نصب و تنظیم کند.البته سازمانهای بزرگتر هنوز هم به شبکه های پیچیده که توسط افراد آموزش دیده و مجرب نصب راه اندازی و مدیریت شوند نیاز دارند.
روشهای تامین امنیت در شبکه که عبارتند از : دفاع در عمق ،فایروال و پراکسی که به طور کامل تشریح شده است .و در ادامه سطوح امنیت شبکه ، تهدیدات علیه امنیت شبکه ، امنیت شبکه لایه بندی شده، ابزارها و الگوهای امنیت شبکه ،مراحل ایمن سازی شبکه ، راهکارهای امنیتی شبکه ،مکانیزم های امنیتی و الگوریتم جهت تهیه الگوی امنیت شبکه  توضیح داده شده است .
دانلود - 13200 تومان
 
درود ...
 
می خوام تو این مطلب راجع به اینکه من چجوری شبکه رو شروع کردم بنویسم :)
 
من تا قبل از ورودم به دانشگاه کلا با مبحثی به عنوان شبکه هیچ اشنایی نداشتم. کلا یه دید کور نسبت به اینکه چی هست این قسمت از کامپیوتر.
تابستون 97 یه دوره تکنسین فنی شرکت کردم ، بحث اصلی دوره راجب عیب یابی کلی کامپیوتر و به میزان خیلی کمی شبکه. تو طول دوره کم کم به
قسمت های فنی و بحث های مزتبط با شبکه علاقه مند شدم ، تا اینکه تابستون سال بعد یعنی سال 98 تو یه شرکت کامپیوتر
با پیشرفت شبکه های کامپیوتری، دوربین مداربسته تحت شبکه نیز به عنوان عضوی از خانواده ی شبکه های کامپیوتری پا به عرصه گذاشتند. دوربین های تحت شبکه که توسط شرکت ایمن تصویر امرتات تامین می شوند، همگی دارای استانداردهای ONVIF بوده و میتوانند با دستگاه های تحت شبکه شامل NVR ها و سرورها ارتباط داشته باشند. دوربین مداربسته تحت شبکه از قابلیت های نرم افزاری بیشتری نسبت به دوربین های آنالوگ برخوردار بوده و همچنین قابلیت گسترش آن نیز بیشتر می باشد. برای
با پیشرفت شبکه های کامپیوتری، دوربین مداربسته تحت شبکه نیز به عنوان عضوی از خانواده ی شبکه های کامپیوتری پا به عرصه گذاشتند. دوربین های تحت شبکه که توسط شرکت ایمن تصویر امرتات تامین می شوند، همگی دارای استانداردهای ONVIF بوده و میتوانند با دستگاه های تحت شبکه شامل NVR ها و سرورها ارتباط داشته باشند. دوربین مداربسته تحت شبکه از قابلیت های نرم افزاری بیشتری نسبت به دوربین های آنالوگ برخوردار بوده و همچنین قابلیت گسترش آن نیز بیشتر می باشد. برای
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
نوشته بود شبکه من و تو ضد انقلاب است
باید می‌گفت ضد و جمهوری اسلامی است
نوشته بود نجاح محمدعلی کارشناس شبکه من و تو جانش را برای سردار سلیمانی میدهد
وظیفه اش. را انجام میدهد چیز مهمی نیست
سؤال من اینجاست کسی که خودش را فدایی سلیمانی میداند در شبکه من و تو چه میکند؟چرا باید این شبکه را به رسمیت بشناسد و پای درآن گذارد و باعث رونق آن شود....
این نجاح محمدعلی از یک شطرنج باز باید می آموخت ک
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
نوشته بود شبکه من و تو ضد انقلاب است
باید می‌گفت ضد و جمهوری اسلامی است
نوشته بود جناح محمدعلی کارشناس شبکه من و تو جانش را برای سردار سلیمانی میدهد
وظیفه اش. را انجام میدهد چیز مهمی نیست
سؤال من اینجاست کسی که خودش را فدایی سلیمانی میداند در شبکه من و تو چه میکند؟چرا باید این شبکه را به رسمیت بشناسد و پای درآن گذارد و باعث رونق آن شود....
این جناح محمدعلی از یک شطرنج باز باید می آموخت ک
کامپیوترها به خودی خود دستگاه‌های بسیار قدرتمندی هستند. زمانی که کامپیوترها به شبکه متصل می‌شوند قدرت آن‌ها چند برابر می‌شود. شبکه های کامپیوتری کامپیوترها را به هم متصل می‌کنند تا آن‌ها از منابع مشترک استفاده کنند. مهم‌ترین علت به وجود آمدن شبکه کامپیوتری مسأله اشتراک منابع است. یک شرکت با حدودا 30 کارمند را در نظر بگیرید. اگر شبکه کامپیوتری وجود نداشت باید برای هر کارمند یک دستگاه پرینتر تهیه می‌شد؛ اما با استفاده از شبکه کامپیوتری
بوسیله گزارش ایسنا به نقل از از روابط عمومی شبکه نسیم، احسان محمدنژاد، مدیر تولید و متخصص شبکه نسیم، در گفت وگویی اعلام کرد: شبکه نسیم در آخرین گام های خود بخاطر اچ دی شدن شبکه قرار دارد. وی افزود: یکی از اهداف کلیدی و رادیکال تک رویت درون راستای شرف به مخاطبان رسانه ملی، ارتقا کیفیت پخش شبکه پرمخاطب نسیم از SD به HD است. داخل همین راستا در اواسط سال ۹۷ مراحل تجهیز و ابراز رسانی رژی پخش HD شبکه نسیم با همت خاص مرکز تولید و فنی اشکار کردن و عنایت ا
من در دوران نوجوانی فقط دو تا برنامه تلویزیونی رو تنها نگاه میکردم 
اولیش سخنرانی دکتر قمشه ای بود از شبکه 4 ساعت 10 شب پخش میشد که روزش یادم نمیاد دومیش اما سریال دوران کهن بود که روزای جمعه ساعت 7 از شبکه چهار پخش میشد همیشه در عجب بودم چرا این سریال فوق العاده از شبکه چهار پخش میشه؟ چون 90 درصد مردم شایدم بیشتر شبکه چهار و نمیدیدن ... الان دلم میخواد باز ببینمش نمیدونم بازم همون حسو دارم نسبت بهش یا نه ... ولی خیلی نوستالژی هست :)
در مقاله ای که دیروز دیجیاتو منتشر کرده بود گفته شده: دانشمندان کانادایی در پی انجام تحقیقاتی چهار ساله روی هزاران کودک و نوجوان دریافتند که شبکه های اجتماعی و تلویزیونی باعث و بانی بروز افسردگی هستند نه بازی های کامپیوتری!
تا کنون فرض بر این بود که اگر فرزندان مان را از بازی های کامپیوتری دور نگه داریم، با نشاط تر هستند، حالا چه اشکالی دارد که در شبکه های اجتماعی گشت و گذاری داشته باشند؟ شاید اجتماعی تر شدند!
محققان با بررسی تاثیر شبکه های
خدمات شبکه های اجتماعی (به انگلیسی: Social Networking Service) بستری برای ایجاد شبکه‌های اجتماعی یا شبکه‌های ارتباطی است که در آن افراد در قالب گروه‌های مختلف، به‌طور مثال علایق، فعالیت‌ها، پیش‌زمینه‌ها و ارتباطات خود در زندگی واقعی را به اشتراک می‌گذارند. در این خدمات، هر شخص از طریق حساب کاربری اختصاصی خود شناخته می‌شود و از این طریق به فعالیت‌های قابل انجام می‌پردازد. بیشتر این شبکه‌های اجتماعی برگرفته از برنامه کاربردی وب هستند که از طری
بدون شک بازاریابی شبکه های اجتماعی برای همه انواع مشاغل اهمیت دارد. اما هنوز هم، بسیاری از برند ها احساس می کنند که تعیین بازگشت سرمایه واقعی یک کمپین شبکه های اجتماعی آسان نیست و همین امر باعث شده است که آنها به طور کلی بازاریابی شبکه های اجتماعی را رها کنند.
در مقاله بازاریابی شبکه های اجتماعی، نحوه تعیین اهداف بازاریابی شبکه های اجتماعی و نحوه دستیابی به این اهداف به طور کامل توضیح داده شده است.
در زیر خلاصه ای از این مقاله را می خوانید.
کیهان نوشت: شبکه صهیونیستی «من و تو» که در دامن دولت انگلیس فعالیت می‌کند، در کینه‌ورزی آشکار نسبت به مردم ایران تا جایی پیش می‌رود که برای عوامل خود در اتهام‌زنی به جمهوری اسلامی و دروغ‌پراکنی علیه ایران هیچ حد و اندازه‌ای قائل نیست.
این شبکه، در برنامه زنده روز شنبه خود تلاش کرد با هر بهانه‌ای حضور مردم در انتخابات مجلس یازدهم را یکسره و ناشیانه انکار کند. مجری این شبکه که ظاهرا از اخبار و رویدادهای ایران بی‌خبر است در ادعایی عجیب گف
زمانی که تعداد زیادی دستگاه را به سوئیچ ، سرور و یا تجهیزات شبکه ی دیگر متصل کنیم ، با حجم وسیعی از کابل های شبکه روبرو می شویم که کار مدیریت کابل ها و سیستم ها را سخت می کند . پچ پنل یکی از تجهیزات شبکه است که این امکان را فراهم می آورد تا به جای اینکه سیستم های درون شبکه به طور مستقیم به دستگاه های انتهایی شبکه مانند سوییچ یا روتر متصل شوند ، ابتدا از طریق کابل شبکه وارد پچ پنل شوند و سپس توسط پچ کورد به دستگاه های انتهایی متصل شوند .
ادامه مط
نسل پنجم شبکه تلفن همراه ( شبکه 5G ) جدیدترین نسل سیستم‌های ارتباطات مخابراتی است که از اهداف آن، افزایش سرعت انتقال داده تا ۲۰ گیگابیت بر ثانیه، افزایش ظرفیت سرویس‌دهی به کاربران شبکه، کاهش تأخیر شبکه و بهینگی بیشتر مصرف توان در تجهیزات شبکه و کاربر (مانند گوشی موبایل)، و نیز پشتیبانی از سرعت بیشتر کاربران در حال حرکت است.
ادامه مطلب
بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ یک سبک جدید فروش یا اشتغال که این روزها در ایران بازار داغی پیدا کرده و اکثرا یا یک نتورک کار میکنند یا حداقل یک نتورکر بهشون پیشنهاد کار داده و یا نتورک کار کردند و اومدند بیرون :) 
خب ببینیم بازاریابی شبکه ای اصلا چیه و از کجا اومده. 
بازاریابی شبکه ای برای اولین بار بصورت رسمی در سال 1930 توسط کمپانی ویتامین در کالیفرنیا استارت زده شد. این شرکت امروزه محصولات خودش رو از طریق کمپانی ام وی AmWay به فروش میرسونه
کد بیس شبکه ورزش تاجیکستان 11785 از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
بیس کد شبکه ورزش تاجیکستان روی ماهواره یاهست 11785
587 Likes 85 Comments خبرگزاری جعلی techsat on Instagram بیس کد گروه ورزش تاجیکستان صورت جعلی 11785 H 27500. خانه بیس Biss کانال ورزش تاجیکستان TV Varzish سر یاه دست این شبکه به پخش تصویر SD به چین کانس 27500 12015 به خانه بیس فعال میباشد 11785 H 27500.
ادامه مطلب
سوئیچ شبکه چیست ؟
سوئیچ شبکه
یک دستگاه تحت شبکه است که وظیفه تجمیع ، تقویت و مدیریت اطلاعات ارسالی
چندین دستگاه شبکه دیگر در یک شبکه را انجام می دهد. به عنوان مثال یک
سوئیچ شبکه می تواند چندین وسیله شبکه مانند کامپیوتر ، پرینتر ، سرور و
سایر تجهیزات شبکه را با یکدیگر متصل کرده و زمینه را به گونه ای مهیا کند
تا این تجهیزات اطلاعات را در یک شبکه محلی ( LAN ) ، با یکدیگر به اشتراک
بگذارند. این مهم باعث صرفه جویی در هزینه و افزایش میزان بهره وری سی
مشخصات فنی سرور اچ پی DL580 G9 E7-4850v3 793310-B21 :
سرور کامل یک کامپیوتر همیشه روشن و همیشه در دسترس است، زمانی که این دسترسی تنها در محدوده یک شبکه داخلی باشد، آن را سرور تحت شبکه می نامیم و به این معنا خواهد بود که تمامی کامپیوتر های موجود در این شبکه از این کامپیوتر فرمان می گیرند و نیازهای تحت شبکه خود را به کمک آن تامین می کنند و سرور نقش آنها را در شبکه تعیین می نماید . یک سرور برای آنکه از سرورهای دیگر در شبکه جهانی وب متمایز شود، نیاز دارد تا نام م
سوالات ضمن خدمت مسیریاب شبکه
سوالات ضمن خدمت مسیریاب شبکه
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالا ضمن خدمت مسیریاب شبکه.دانلود ضمن خدمت مسیریاب شبکه زیر می باشد: 
محتویات بسته نمونه سوال ضمن خدمت مسیریاب شبکه:
این آزمون در حال آپدیت می باشد.لطفا ایمیل معتبر وارد کنید تا پس آپدیت خدمتتان ارسال گردد
نمونه سوال ضمن خدمت بیمه شماره 1
نمونه سوال ضمن خدمت ب
توجه توجه 
سلام دوستان عزیز ما بالاخره فعالیتمون رو در شبکه های اجتماعی شروع کردیم و امیدواریم که همانطور که در سایت ما را همراهی میکنید، همانطور در شبکه های اجتماعی ما را همراهی کنید و نقاط نظرات خود راحت تر برای ما بازگو کنید.
ما در اینستاگرام فعالیت خود را آغاز کردیم و برای همراهی کردن ما می توانید به قسمت شبکه های اجتماعی در منو سایت بروید.
◀شبکه اجتماعی فیسبوک به عنوان بزرگترین و پرعضو ترین شبکه اجتماعی جهان شناخته شد. تعداد کاربران فیس بوک بیش از دو میلیارد و هفتصد میلیون نفر هست. این درحالی هست که تعداد کاربران شبکه های اجتماعی محبوب چون انیستاگرام و تلگرام به ترتیب یک میلیارد در انیستاگرام و فقط دویست میلیون نفر در تلگرام عضو هستند.
سفیر کشورمان در لندن از شکایت ایران از شبکه‌های معاند فارسی زبان خبر داد.
 
به گزارش رجانیوز به نقل از دانشجو، «حمید بعیدی نژاد» سفیر ایران در لندن در صفحه توئیترش نوشت: «سفارت کشورمان در لندن در نامه رسمی به نهاد نظارت بر شبکه‌های تصویری در انگلیس (آفکام)، از شبکه‌های معاند فارسی زبان همچون BBC فارسی، ایران اینترنشنال و من و تو، به علت تحریف مغرضانه تحولات اخیر ایران و دعوت به خشونت گسترده علیه نهاد‌های مدنی ایران شکایت کرده و خواستار اجر
توجه توجه 
سلام دوستان عزیز ما بالاخره فعالیتمون رو در شبکه های اجتماعی شروع کردیم و امیدواریم که همانطور که در سایت ما را همراهی میکنید، همانطور در شبکه های اجتماعی ما را همراهی کنید و نقاط نظرات خود راحت تر برای ما بازگو کنید.
ما در تلگرام و اینستاگرام فعالیت خود را آغاز کردیم و برای همراهی کردن ما می توانید به قسمت شبکه های اجتماعی در منو سایت بروید.
چرا تو شبکه‌های مجازی فحش میدیم؟ و علت رفتارهای زشت و زننده فرد،در شبکه‌های اجتماعی چیست؟
در عصر حاضر، شاهد بوجود‌امدن نوع جدیدی از ارتباطات هستیم. ارتباطی که اغلب به عنوان مجازی شناخته میشه و همین مجازی بودن، مجوز انجام بسیاری از بی‌اخلاقی‌ها و رفتارهای زننده و زشت شده‌.
ادامه مطلب
فروشگاه آنلاین تجهیزات شبکه ، برقی و فیبرنوری
تجهیزات شبکه به مجموعه‌ای از ابزار و وسایلی گفته می‌شود که برای راه اندازی یک شبکه رایانه‌ای نیاز است.
سرعت رشد و توسعه تکنولوژی های جدید به حدی است که می توان گفت در هر لحظه باید شاهد ظهور نوآوری جدیدی در این عرصه باشیم. همین امر باعث شده است تا در چند سال گذشته طیف وسیعی از تجهیزات شبکه با برند ها و کیفیت های گوناگون به بازار عرضه گردد، به صورتی که که چندین برند مختلف، برای انجام یک کار مشخص وج
شبکه ملی اطلاعات یعنی مجموعه‌ای از سرورها، مسیریاب‌ها، ذخیره‌سازها، شبکه و معماری آن، منابع انرژی و خنک‌کننده‌ها، پلتفرم‌ها و زیرساخت‌های نرم‌افزاری، دسترسی‌ها و چیزهایی نظیر این؛ که هر سرویس تحت وب به آن نیاز دارد تا بتواند در دسترس مردم قرار بگیرد. وجود این شبکه برای تحقق آرمان دولت الکترونیک و عصر دیجیتال، یک ضرورت فنی است. مسائل امنیتی هم در کنار این ضرورت قرار دارند.
اتصال کشور به شبکه‌ی اینترنت بین‌الملل، در واقع اتصال شبکه
 
اولین مبحث مربوط به شبکه را با معرفی دوره Network+ ارایه شده توسط شرکت CompTIA می‌باشد که با نام CompTIA Network+ و آخرین نسخه آن با کد  N10-007 شناخته می‌شود و می‌توان این دوره را پایه تمامی دوره‌های پیشرفته شبکه از قبیل CCNA, CCNP و دیگر مدارک پیشرفته شبکه می‌باشد.
دارنده این مدرک شبکه باید با مواردی از قبیل تکنولوژی‌های شبکه, انواع کابل یا مدیا, توپولوژی‌های شبکه, مدیریت شبکه, IP و لایه‌های مدل مرجع و TCP/IP آشنایی پیدا کند و یک پیش‌نیاز برای تکنسین‌ها و کار
 
اولین مبحث مربوط به شبکه را با معرفی دوره Network+ ارایه شده توسط شرکت CompTIA شروع می‌شود که با نام CompTIA Network+ و آخرین نسخه آن با کد N10-007 شناخته می‌شود و می‌توان این دوره را پایه تمامی دوره‌های پیشرفته شبکه از قبیل CCNA, CCNP و دیگر مدارک پیشرفته شبکه می‌باشد.
دارنده این مدرک شبکه باید با مواردی از قبیل تکنولوژی‌های شبکه, انواع کابل یا مدیا, توپولوژی‌های شبکه, مدیریت شبکه, IP و لایه‌های مدل مرجع و TCP/IP آشنایی پیدا کند و یک پیش‌نیاز برای تکنسین‌ها و
شبکه های اجتماعی، امروزه بیشتر از گذشته اهمیت یافته اند و فعالیت در آن ها از نظر موتورهای جستجو، ارزش زیادی دارد. شبکه های اجتماعی به بهتر دیده شدن برند ها و کسب و کار ها کمک می کند و موجب بهبود رتبه بندی وب سایت آن ها در نتایج جستجو می شود. شبکه های اجتماعی همچون تلگرام و اینستاگرام به صورت مستقیم روی سئو سایت اثرگذار نیستند اما به افزایش آگاهی از برند کسب و کارها کمک می کنند و باعث شناخته شدن آن ها در فضای مجازی می شوند.
 
 
ادامه مطلب
 
استودیو PARS ART فعلا در شبکه های اجتماعی زیر صفحه دارد، و می توانید با دنبال کردن ما در این صفحات علاوه بر حمایت از ما، از مطالب جدید نیز مطلع شوید.
 
صفحه رسمی ما در شبکه اجتماعی آپارات  :
ما در این صفحه تمامی ویدیو ها و آموزش های تولید شده توسط استودیو PARS ART را بارگذاری می کنیم.
 
صفحه رسمی ما در شبکه اجتماعی اینستاگرام  :
ما در این صفحه مدل های سه بعدی،انیمیشن ها و موشن گرافیک های تولید شده توسط PARS ART را به اشتراک می گذاریم.
معرفی شبکه های اجتماعی ایرانی 

انار 
باهم 
نزدیکا
هورسا
پاتوق
کافه تلگراف
کافه جمله 
جمله 
اپاناژ
نسیم
اینستانگار 
دورهمی
بیستون
تمشک 
جملستان 
نوشتانه
فیسنما
تبیان
...
و کلی شبکه اجتماعی دیگر بومی هست 
چند سالیست که مردم روی اوردن به شبکه های بومی البته بعضی از این شبکه ها مخاطب چندانی ندارند ولی بعضی ها با فضای کاربر پسند جز شبکه های است با مخاطب میلیونی بعضی ازین شبکه ها فقط میتوانمتن ارسال کرد و لایک بگیرد و بعضی دیگر علاوه بر متن عکس
چرا تو شبکه‌های مجازی فحش میدیم؟ و علت رفتارهای زشت و زننده فرد،در شبکه‌های اجتماعی چیست؟

در عصر حاضر، شاهد بوجود‌امدن نوع جدیدی از ارتباطات هستیم. ارتباطی که اغلب به عنوان مجازی شناخته میشه و همین مجازی بودن، مجوز انجام بسیاری از بی‌اخلاقی‌ها و رفتارهای زننده و زشت شده‌.
ادامه مطلب
هاب وسیله ای است که صرفا دستگاه ها را در بستر شبکه به هم متصل می کند. سوئیج تمامی وظایف هاب را انجام داده و علاوه بر آن ویژگی های مهم تر و بیشتری دارد.
هاب ها توانایی تفکیک آدرس های ورودی و خروجی را ندارند و نمی توانند پیام های دریافتی را برای عضو مشخص از شبکه ارسال کنند.به همین دلیل بسته های دریافتی از یک پورت به تمام پورت های موجود ارسال میشود.
سوئیج بهطور ذاتی همان کار هاب را انجام میدهد با این تفاوت خوب که می تواند بین رایانه های مختلف در ش
اینستاگرام در ایران برخلاف سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، یوتیوب و دیگر شبکه‌های محبوب دنیا به‌طور کامل فیلتر نیست ولی طرح فیلترینگ هوشمند اینترنت روی آن اجرا شده‌است.[۲۸][۲۹] در روز ۱۰ دی ۱۳۹۶ این شبکه اجتماعی به همراه تلگرام و به‌دلیل رخدادهای مرتبط با تظاهرات ۱۳۹۶ ایران، و به دستور مقامات حکومت ایران از دسترس کاربران ایرانی خارج شد[۳۰][۳۱] و پس از چند روز دوباره رفع فیلتر شد.
تکنولوژی تلفن همراه ارائه خدمات ارتباط تلفنی به گوشی هایی است که می توانند به جای ثابت ماندن در یک مکان، آزادانه به حرکت درآیند. تلفن های همراه به یک شبکه سلولی زمینی ایستگاه های پایه (سایت های تلفن همراه) وصل می شوند، در حالی که تلفن های ماهواره ای به ماهواره های مداری وصل می شوند.
هر دو شبکه به شبکه تلفن سوئیچینگ عمومی PSTN وصل شده اند تا امکان تماس تلفنی هر تلفن در جهان فراهم شود. در سال 2010 پنج میلیارد اشتراک تلفن همراه در جهان پیش بینی شده بو
استودیو PARS ART فعلا در شبکه های اجتماعی زیر صفحه دارد، و می توانید با دنبال کردن ما در این صفحات علاوه بر حمایت از ما، از مطالب جدید نیز مطلع شوید.
صفحه رسمی ما در شبکه اجتماعی آپارات  :
ما در این صفحه تمامی ویدیو ها و آموزش های تولید شده توسط استودیو PARS ART را بارگذاری می کنیم.
صفحه رسمی ما در شبکه اجتماعی اینستاگرام  :
ما در این صفحه مدل های سه بعدی،انیمیشن ها و موشن گرافیک های تولید شده توسط PARS ART را به اشتراک می گذاریم.
دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی= 5G نسل پنجم شبکه‌های تلفن همراه است. این نسل گام بعدی در تکنولوژی موبایل محسوب می‌شود که گوشی‌ها و تبلت‌های آینده از آن استفاده خواهند کرد.
نسل اول شبکه تلفن همراه در حدود سال ۱۹۸۲ عرضه شد که از سیستم آنالوگ استفاده می‌کرد و به صورت قراردادی 1G نامیده شد. این سیستم به طور کامل آنالوگ بود تا زمانی که اینترنت نسل دوم 2G راه اندازی شد و در سال ۱۹۹۱ به دیجیتال جهش پیدا کرد. 2G همچنین داده‌های تلفن همراه را در قالب تک
راهکارهای متعددی برای جذب ترافیک واقعی به سایت وجود دارند. همین شبکه های اجتماعی که روزانه وقت زیادی را در آنها میگذرانیم می توانند به هدایت ترافیک به وب سایت منجر شوند و در جهت بهینه سازی سایت کمک بسیاری بکنند.
از تلگرام و واتس آپ گرفته تا اینستاگرام و پینترست همگی به نوعی می توانند به شما کمک کنند تا کاربران را به سمت سایت خود هدایت کنید.
این مقاله را بخوانید و با ترفند هایی آشنا شوید که چطور به صورت هدفمند اقدام به جذب ترافیک از شبکه های اج
تحقیق شبکه های نسل آینده
دانلود تحقیق رشته مهندسی کامپیوتر (IT) با موضوع شبکه های نسل آینده (Next Generation Networks)، در قالب فایل word و در حجم 139 صفحه. بخشی از چکیده: در این تحقیق از زوایای بسیار متفاوت، هوش شبکه را در نظر گرفته ایم. ما پروتکل ها، روشها و ابزار خدمات رسانی در شبکه های تلفنی ...
کارت شبکه که به اختصار NIC خوانده میشود و مخفف عبارت Network Interface Card است در واقع سبب ارتباط دستگاه هوشمند شما با دستگاه های هوشمند دیگر یا یک شبکه جهانی گسترده است. از طریق کارت شبکه میتوان به اینترنت متصل شد ولی این امر تنها با استفاده از کارت شبکه انجام نمی گیرد و برای اتصال به اینترنت به روتر نیز نیاز داریم. کارت شبکه یک سخت افزار است که در مادربورد قرار میگیرد و انواع مختلفی دارد که دو نوع اصلی آن wired و wireless است که wired همانطور که از نامش پیداست
چرا تو شبکه‌های مجازی فحش میدیم؟ و علت رفتارهای زشت و زننده فرد،در شبکه‌های اجتماعی چیست؟

در عصر حاضر، شاهد بوجود‌امدن نوع جدیدی از ارتباطات هستیم. ارتباطی که اغلب به عنوان مجازی شناخته میشه و همین مجازی بودن، مجوز انجام بسیاری از بی‌اخلاقی‌ها و رفتارهای زننده و زشت شده‌.
ادامه مطلب
لیست قیمت خرید انواع کابل شبکه به همراه قیمت خرید در فروشگاه های اینترنتی معتبر در وبسایت ترب موتور جستجوی هوشمند کالا.
کابل شبکه قیمت کابل شبکه واردکننده Network Cable خرید اینترنتی کابل شبکه
لیست قیمت کابل شبکه قیمت کابل کت 6 فروش آنلاین کابل cat7 خرید Fiber ...
شبکه های اجتماعی این امکان را به کاربران می دهند تا ضمن ایجاد صفحه مخصوص کسب و کارشان بتوانند از مزایای موجود جهت برندینگ و بهینه سازی وب سایتشان استفاده کنند. بنا به دلایل زیر باید از شبکه های اجتماعی در کسب و کار غافل نبود:
ــ از طریق به اشتراک گذاری لینک مطالب میتوان بازدیدکنندگان زیادی را به سمت سایت سوق داد.ــ در شبکه ها‎ی اجتماعی می‎توان محصولات و فعالیت خود را برای کاربران شرح داد تا از این طریق آنها را با کسب و کار خود آشنا نمود.ــ سا
دوره +Network یا تکنسین شبکه توسط شرکت بین المللی CompTIA معرفی شد. دوره نتورک پلاس پیش نیاز تمام دوره های شبکه می باشد و اصول مقدماتی شبکه و مفاهیم آن به طور کامل در این دوره گفته می شود و با گذراندن این دوره شناخت کاملی نسبت به مفاهیم پایه و اصول اولیه دنیای شبکه های کامپیوتری پیدا خواهید کرد و در انتها می توانید تصمیم گیری کنید که چه راهی را در شبکه دنبال کنید و دوره های تخصصی تر شبکه مثل دوره های مایکروسافت , سیسکو , میکروتیک , لینوکس و … را دنبال ک
سرور edge در CDN کامپیوتری است که تقریبا در خارجی‌ترین لایه‌های شبکه  یا در لبهٔ شبکه قرار گرفته است . سرور edge معمولا به عنوان نقطهٔ اتصال میان شبکه‌های جدا از هم محسوب می‌شود. هدف اصلی سرور edge در CDN آن است که بتوان مطالب را در مکانی که تا حد امکان به دستگاه درخواست‌کننده( کاربر )  نزدیک‌تر است ، ذخیره کرد تا بدین  ترتیب با افزایش سرعت جابجایی و انتقال فایلها ، زمان بارگذاری صفحات سایت را کاهش داد.
سرور edge یک دستگاه لبهٔ شبکه‌ای است که به نوعی
جدای هر نیروی انسانی که در شرکتها از سیتمهای سخت افزاری استفاده می
کنند ، هر سیستم سخت افزاری نیازمند تعمیر و نگهداری است . چون زمانی که یک
سیستم مختل میشود، پرسنل نمیتوانند به کار خود ادامه دهند. زیر ساخت شبکه
از نیازهای یک تجارت برای شروع و ادامه حیاتش نشات میگیرد. قابل انکار نیست
که زیر ساخت از مهمترین نیازهای هر شرکت بوده و اگر دچار اختلال شود،
مشکلات زیادی را برای همه مراحل کار به وجود می آورد.
اتصال کامپیوترها به سرورها در شبکه ، اتص
 
باتوجه به آمارهای منتشر شده از تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی، بیش از 3 میلیارد نفر در ماه از پلتفرم‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. بی شک این عدد قابل توجه برای هر بیزینسی می‌تواند سود آور باشد. اما به شرطی که محتواهای تولید شده برای هرکدام از آن‌ها متناسب با پلتفرم مورد نظر و سازگار با سلایق کاربران آن شبکه اجتماعی باشد. به عنوان مثال کاربران توییتر بیشتر به دنبال متن‌ها و اخبار جذاب و داغ روز هستند، کاربران اینستاگرام
2553 - «حسن اعتمادی» از موسسان شبکه «من‌وتو» با بیان اینکه بودجه این شبکه دولتی است و توسط پنتاگون (وزارت جنگ آمریکا) تامین می‌شود، گفت: “این شبکه دارای حداقل 200 کارمند و یکی از بزرگترین استودیوها است که برای ساخت فیلم‌های سینمایی اجاره داده می‌شود ... قطعا یک نفر نمی‌تواند هزینه آن را بدهد و نهادهای وابسته به دولت‌ها این کار را می‌کنند ... هدف اصلی این شبکه سرگرمی نیست، بلکه سیاسی است و هدف نهایی‌شان نابودی رژیم ایران است”
دانلود فایل اصل
حذف اکانت لینکدین – یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در دنیای کار و تجارت شبکه اجتماعی لینکدین است . این شبکه اجتماعی که در دسامیر ۲۰۰۲ ایجاد شد توانست تا ظرف مدت چند سال تعداد کاربران خود را به میلیون ها نفر افزایش دهد و در زمره پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی در دنیا قرار گیرد .
ادامه مطلب
گروه مهندسی به عنوان پیشگامان ارائه خدمات انفورماتیک و گسترش دهنده فناوری  اطلاعات (IT) فعالیت خود را در سراسرکشور بطور تخصصی و حرفه ای عرضه مینماید و در جهت نیل به اهداف فوق، سرویس دهی سریع و مطمئن همراه با پشتیبانی وخدمات فنی مبتنی برتکنولوژی روز دنیا جهت ارائه راه حل جامع (Total Solution) را از اهداف مهم خود قرار داده . حوزه فعالیت این گروه بطور اجمالی به بخشهای ذیل دسته بندی شده است :
•    دارا بودن نمایندگی انحصاری توزیع و نمایندگی فروش  محصول
2590 - «شهرام همایون» کلاه‌بردار فراری و اپوزیسیون ساکن لس‌آنجلس، چند روز پس از مصاحبه «ربع پهلوی» با شبکه سعودی «ایران اینترنشنال»، با اذعان به مواضع ضدایرانی شبکه‌های وابسته به رژیم سعودی، گفت:‌ “شرم بر کسانی که یک لحظه شبکه‌های وابسته به سعودی را می‌بینند. تماشای این شبکه‌ها از فاحشگی بدتر است”به گفته رسانه‌ها، «ربع پهلوی» چندی پیش برای حضور در یکی از برنامه‌های شبکه سعودی «ایران اینترنشنال» مبلغ 300 هزار دلار دریافت کرده بود.لینک
تامبلر هم یکی از شبکه های اجتماعی است که خط سوم در آن حضور دارد. اصلی ترین استفاده از این شبکه برای نمایش در نتایج جستجوی گوگل است. محتوای درج شده توسط خط سوم در این شبکه اجتماعی، همان است که در توییتر و فیسبوک درج می شود.
با توجه به اینکه این شبکه در ایران اقبال چندانی نداشته است، پیشنهاد می کنم که شما نیز از سایر شبکه های اجتماعی که خط سوم در آنها فعالیت دارد استفاده کنید. اما چنانچه اصرار به عضویت در پیج تامبلر خط سوم دارید، می توانید از لینک
مشخصات فنی سرور اچ پی DL580 G9 E7-4850v3 793310-B21
Rackmount Server HP ProLiant DL580 G9 E7-4850v3 793310-B21
سرور کامل یک کامپیوتر همیشه روشن و همیشه در دسترس است، زمانی که این دسترسی تنها در محدوده یک شبکه داخلی باشد، آن را سرور تحت شبکه می نامیم و به این معنا خواهد بود که تمامی کامپیوتر های موجود در این شبکه از این کامپیوتر فرمان می گیرند و نیازهای تحت شبکه خود را به کمک آن تامین می کنند و سرور نقش آنها را در شبکه تعیین می نماید . یک سرور برای آنکه از سرورهای دیگر در شبکه جهانی و
 پروژه امنیت شبکه های کامپیوتری
 
 
 
 
 
 
 
 
پروژه امنیت شبکه های کامپیوتری - پروپوزالپروژه امنیت شبکه های کامپیوتری مقدمه : دو تا سه دهه قبل شبکه های کامپیوتر ی معمولا در دو محیط وجود خارجی داشت : محیط های نظامی که طبق آئین نامه های حفاظتی ویژه به ...https://www.gigadoc.ir/www.gigadoc.ir › دانلود › پروژه-امنیت-شبکهپروژه امنیت شبکه - پروپوزالپروژه امنیت شبکه پروژه برای دریافت درجهء کاردانی نرم افزار کامپیوتر چکیده ... با گسترش شبکه‌های رایانه‌ای خصوصاً ای
VOIP مخفف عبارت Voic Over IP که به معنی صدا بر روی بستر IP  و یا شبکه های کامپیوتری می باشد. به زبان ساده تر تکنولوژی VOIP از زیر ساخت شبکه آی پی یا همان شبکه های کامپیوتری برای انتقال صوت استفاده می کند و ارتباطات صوتی را روی شبکه بر مبنای IP انتقال می دهد. بر خلاف تصور برخی ، شبکه آی پی لزوماً به معنای اینترنت نمی باشد و سیستم VOIP نمی تواند کاملا به صورت مستقل از اینترنت در شبکه های داخلی ( LAN ) شرکت ها و سازمان های مختلف پیاده سازی شود و از امکانات متنوع و پ
بازاریابی شبکه‌ای چیست ؟
بازاریابی شبکه‌ای یا «بازاریابی هرمی» شیوه‌ای برای جذب مشتریان و بازاریابان بیشتر برای کسب و کارهای سنتی و آنلاین به شمار می‌رود. در این شکل از بازاریابی، هر بازاریاب علاوه بر درصدهای سودی که بابت فروش مستقیم به خریداران دریافت می‌کند، تلاش می‌کند بازاریابان جدیدی را نیز در زیرمجموعه‌ی خود جذب کند تا از درصدی از فروش آنان نیز به وی اختصاص یابد.
به دلیل فعالیت‌های مخرب بسیاری از گردانندگان کسب و کارهای شبکه‌
توضیحات
Server HP ProLiant DL380P G8 E5-2650 642106-001
سرور یک کامپیوتر همیشه روشن و همیشه در دسترس است، زمانی که این دسترسی تنها در محدوده یک شبکه داخلی باشد، آن را سرور تحت شبکه می نامیم و به این معنا خواهد بود که تمامی کامپیوتر های موجود در این شبکه از این کامپیوتر فرمان می گیرند و نیازهای تحت شبکه خود را به کمک آن تامین می کنند و سرور نقش آنها را در شبکه تعیین می نماید، حال اگر گستره این شبکه را کمی بیشتر نمائیم، و آن را متشکل از تمام کامپیوتر هایی که از طریق
خطای شبکه تلفن همراه موجود نیست ممکن است در برخی از مدل های
گوشی سامسونگ گلکسی رخ دهد، وعملکرد گوشی را مختل کند و باعث شود کاربران
تصمیم به تعویض گوشی همراه خود بگیرند.
اما پیشنهاد می­شود قبل از عملی کردن تصمیم خود، روش های ارائه شده را یکبار امتحان کنید.  
روش اول
این روش برای همه ­ی وژن های اندروید قابل استفاده است.             
این مراحل را دنبال کنید:
Setiings تنظیمات
Wireless and network شبکه و اینترنت بی سیم
Mobile Network شبکه تلفن همراه
 Network oprators شبکه
هاب وسیله ای است که تمام ترافیک های ورودی به هاب را به سایر پورت ها میفرستد که این امر موجب ترافیک غیر ضروری در شبکه و در نتیجه تصادم میشود.اما سوویچ ها در مورد دستگاهایی که به آن ها متصل اند اطلاعاتی را جمع آوری میکند و ترافیک ورودی را تنها به پورت مربوطهارسال میکند.
همچنین سوویچ امکان حفظ ارتباطات به طور همزمان را دارد.بنابراین هاب ها برای شبکه  های کوچک مناسب هستندو سوویچ ها برای شبکه های بزرگ ترافیک سنگین تر مناسب اند. 
 
اینترنت
به ازای هر گوشی تلفن در ساختمان باید یک نویز گیر یا Spiltter  بر روی خط تلفن نصب کرد تا اینترنت قطع نشود و ایجاد تویز بر روی خط تلفن دارای اینترنت ننماید .
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
زمانیکه می خواهیم اینترنت کارگاه را از روی سرور share  کنیم  ( سرور دارای دو کارت شبکه می باشد یکی برای شبکه LAN  یکی برای اینترنت ) اگر کارت شبکه ی lan کارگاه دارای IP  باشد سیستم پیغام میدهد که ip  کارت شبکه lan  کارگاه را به ای پی 137.0.0.1  تغییر میدهد  و در نظر می گیرد و این باعث می ش
اهمیت هشتگ‌ها: بدانید کجا، چرا و چگونه باید از آن استفاده کنید
دیگر هشتگ در شبکه‌های اجتماعی رویکرد جدیدی به حساب نمی‌آید.
به هرحال، اگر شما کسی هستید که به تازگی با هشتگ‌های شبکه‌های اجتماعی آشنا شده‌اید، چیزهایی هست که باید درباره‌ی آن‌ها بدانید.
 شاید فکر کنید که نشانه‌ی پوند (#) فقط برای زمانی که می‌خواهید پست صوتی خود را چک کنید به‌کار می‌رود ،اما باید بدانید که این نشانه وقتی وارد دنیای شبکه‌های اجتماعی می‌شود معنای کاملا م
در حالی که بییندگان شبکه سه تلویزیون طبق عادت ۱۹سال گذشته دوشنبه شبها منتظر پخش آخرین برنامه ۹۰ با حضور عادل فردوسی پور بودند، شبکه ۳ با حذف رسمی ۹۰ فیلم سینمایی «موج انفجار» را جایگزین آن کرده است. /عصرایران #رسانه#برنامه 90
مشخصات فنی سرور اچ پی Prolaint DL360 G5
Server HP Prolaint DL360 G5
سرور کامل یک کامپیوتر همیشه روشن و همیشه در دسترس است، زمانی که این دسترسی تنها در محدوده یک شبکه داخلی باشد، آن را سرور تحت شبکه می نامیم و به این معنا خواهد بود که تمامی کامپیوتر های موجود در این شبکه از این کامپیوتر فرمان می گیرند و نیازهای تحت شبکه خود را به کمک آن تامین می کنند و سرور نقش آنها را در شبکه تعیین می نماید، حال اگر گستره این شبکه را کمی بیشتر نمائیم، و آن را متشکل از تمام کامپیوت
حل تمرین کتاب شبکه های کامپیوتری کروز
حل تمرین کتاب شبکه های کامپیوتری کروز
حل تمرین کتاب شبکه های کامپیوتری کروز زبان فارسی نسخه پی دی اف ...
دریافت فایل
https://aghazeh.com/aghazeh.com › حل-تمرین-کتاب-شبکه-های-کامپیوتری-کروز-ر دانلود حل تمرین کتاب شبکه های کامپیوتری کروز راس - آغازه حل تمرین شبکه های کامپیوتری از کتاب کروز راس که توسط حمید مازندرانی تهیه شده است. http://p30eng.com/p30eng.com › حل-المسایل-کتاب-شبکه-کوروس-راس حل المسایل کتاب شبکه کوروس.راس - مهندسی کام
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی
جواب ساده است
چون در زیارت عاشورا ما قاتل عمار و حکم بن عاص و فرزندانش را همانطور ک پیامبر لعنشان کرد لعنت میکنیم
ولی چون شبکه کلمه از نسل امیه هستند مانند عثمان ایمان و اعتقادی به پیامبر ندارند از لعن افرادی که پیامبر لعنت کردند ناراحت میشوند
جیره خواران شبکه کلمه
مانند اهل سقیفه
معتقدند که پیامبر هزیان می‌گفته و احادیث را باید سوزاند
 
در این مطالعه از رویکردی ترکیبی به عنوان روش پیشنهادی استفاده می گرد. پیاده سازی کلی کار بدین صورت است که مجموعه داده های مرتبط با برچسب زنی تصاویر از اینترنت بر گیت هاب و ابزار پیاده سازی گوگل کولب   بارگزاری میشوند، سپس با استفاده از پیش پردازش های با شبکه عصبی کانولوشن به عنوان پردازشگر تصویر از یک طرف و با استفاده از شبکه LSTm دوطرفه به عنوان پردازشگر متن از سوی دیگر باهم ادغام شده  و در نهایت طبقه بندی و برچسب زنی با شبکه عصبی ترکیبی  ادا
شبکه‌های کامپیوتری زیر شاخه‌ای از مهندسی برق، مهندسی الکترونیک، ارتباطات راه دور، علوم رایانه، فناوری اطلاعا ت باشند.  بر اساس علوم نظری و عملی این رشته‌ها پایه‌ریزی شده اند.
یک شبکه این امکان را می‌دهد تا منابع محاسباتی و اطلاعاتی را برای استفاده کاربران و نرم‌ افزارهای دیگر به اشتراک بگذاریم. کاربران می‌توانند از طریق شبکه از منابع مختلفی که توسط تجهیزات شبکه به اشتراک میگدارند شده است استفاده کنند. مانند چاپ یه سند  پرینتری که به
مهمترین چالش در بهره برداری نفت از مخازن کربناته شکافدار که سبب کاهش در صد بازیافت نفت از آنها می شود،پیچیده ماندن مقدار زیادی از نفت درون شبکه ماتریسی سنگ و چسبیدن به سطح سنگ‌است.دو عامل اصلی موجب این پدیده می شود. یکی حالت ترشوندگی سنگ‌کربناته که در بیشتر مخازن نفت دوست است و دیگری تفاوت زیاد مابین تراوایی پایین شبکه ماتریسی سنگ و تراوایی بالای شبکه شکافهای سنگ‌ می باشد.به دلیل بالا بودن تراوایی شبکه شکاف نسبت به شکاف ماتریسی سنگ، به ه
پروژه کارشناسی مهندسی کامپیوتر
Petri net و مدلسازی سیستم های کنترل از راه دور بر اساس اینترنت با استفاده از شبکه پتری‌
 
فهرست مطالبPetri net و مدلسازی سیستم های کنترل از راه دور بر اساس اینترنت با استفاده از شبکه پتری‌    1چکیده    4کلمات کلیدی    41- مقدمه    42- کاربرد تئوری شبکه پتری    53- تئوری کاربردی شبکه پتری    64- تعریف اساسی    74-1- ساختار شبکه پتری    7شکل1.یک پتری نت    94-2- علامت‌گذاری شبکه پتری    9تعریف شبکه پتری علامت‌گذاری شده    104-3-
اگر شما هم به عنوان یک دانشجو به دنبال یک شبکه اجتماعی قوی می‌گردید، «شبکه اجتماعی دانشگاهیان» را به شما معرفی می‌کنیم.
در این سامانه، علاوه بر امکانات متداولی که در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد، می‌توانید از امکانات ویژه‌ای از جمله موارد زیر بهره‌مند شوید:
مشاوره رزومه شغلی
ثبت شرکت دانشجویی
بیمه دانشجویی تامین اجتماعی
دانشنامه دانشگاهیان
شما هم می‌توانید به‌راحتی با عضویت در سازمان بین‌المللی دانشگاهیان، از امکانات فوق برخوردار
 موضوع امروز صحبت ما به نود شبکه و استاندارد شماره گذاری نود شبکه اختصاص می یابد ، نود شبکه یا گره هر دستگاه فیزیکی است که در شبکه حضور دارد و توانایی ارسال ، دریافت یا فوروارد کردن اطلاعات را بر عهده دارد ، خود لپ تاپ یا کامپوتر شخصی شما یک نود یا گره است که جز رایج ترین نودهایی است که در اطراف شما می توان یافت.
حال که نمونه ای از نود های رایج را معرفی کردیم ، خوب است بدانید مودم ، سوئیچ ، هاب ، پل ، سرور  ، پرینتر و ... هم نود شبکه محسوب می شوند. ن
خبرگزاری مهر نوشته: سناتور «جاش هاولی» لایحه ای به نام «قانون فناوری کاهش اعتیاد به شبکه های اجتماعی» (Social Media Addiction Reduction Technology Act) را به مجلس آمریکا ارائه کرده است. این لایحه در صورت تصویب ویژگی های سواستفاده جویانه شبکه های اجتماعی را ممنوع می کند.
 این لایحه اسکرول کردن متوالی و پخش خودکار ویدئو و صوت را ممنوع می کند. همچنین طبق آن در شبکه های ا جتماعی«نقطه توقفی» برای پست ها و سرویس رسانی وجود خواهد داشت که کاربر را مجبور می کند از شبکه اجت
هر کسب و کاری نیازمند یک سری اقداماتی میباشد که با انجام آن ، کسب و کارموفق خواهد بوود و بازده خوبی بین مردم خواهد داشت . 
از جمله این اقدامات میتوان به تولید و خدمات که همان کیفیت خوب و طراحی و ساخت خوب است اشاره کنیم.
ازدیگر این اقدامات میتوانیم به شبکه ارتباطی گسترده بین فروشنده و مشتری اشاره کنیم.
در ایده من این شبکه از طریق شبکه های اجتماعی درحال توسعه میباشد.
کارت شبکه همانطور که بیان شد برای اتصال یک دستگاه کامپیوتری به دنیای اینترنت و یا هرگونه شبکه محلی طراحی شده است. این کارت ها میتوانند روی هر دستگاه هوشمندی باشند، یعنی امروزه این فقط کامپیوترها و لپ تاپ ها نیستند که کارت شبکه دارند بلکه حتی یخچالها و لباس شوئی ها هم کارت شبکه دارند و میتوانند به اینترنت متصل شوند. و همچنین لزومی نداره که حتما یک کیت یا بورد فیزیکی باشد بلکه میتواند به صورت آنبورد یعنی یک قسمتی از مادربورد که شامل چند چیت و
این پروژه با استفاده از آی سی های شبکه نظیر ENC28J60, W5100 و ... انجام خواهد گرفت.با استفاده از پروتکل ETHERNET یا همان شبکه قادر به برقراری ارتباط با دستگاه های متصل به شبکه می باشد.یا این پروژه خواهید توانست که انواع سنسور ها(مکانیکی و الکترونیکی) را با استفاده از شبکه اینترنت مانیتور کرده و دستورات لازم را صادر نمایید.
این پروژه در حالت کلی از قسمت های زیر تشکیل شده است:
ماژول های ETHERNET موجود در بازار
مدار ارتباط که هم می توان از ماژولهای WIFI و هم با سوک
در کد زیر شما با اعمال تنظیمات می‌تونید تعداد نود(nodNum)، چند ضعلی بودن محیط شبکه (side)، رنگ بندی('r*') ، طول عرض محیط شبکه یا ناحیه شبکه(width و..)  جهت گیری محیط شبکه(ph) را تغییر دهید، با این وجود اگر net.side را به 3، 5 و... تغییر بدهید، تعدادی از نودها در خارج از شبکه قرار می‌گیرند، برای حل این مشکل از تابع دیوایدر و یک الگوریتم ابتکاری می تونید استفاده کنید که در پست‌های بعدی در مورد ان شرح خواهم داد...
 
 
%% clear commands
delete(allchild(0));close all;
clear;
clc;
%% path commands
file=matlab
چند روش برای بازگشایی شبکه های  ورزش و سوم سیما
روش اول __  ابتدا دکمه F1 کنترل رسیور خود را بزنید و سپس سه بار عدد 3 را پشت سر هم بزنید تا جدول کد دهی برای شما باز شود و کد را وارد کنید 
کدبیس 
1111113311111133
روش دوم  در صورتی که نتوانستید شبکه مورد نظر را بازگشایی کنید یکبار این شبکه را از لیست رسیور خود حذف کنید و مجددا جستجو کنید 
روش سوم _ در صورتی که طبق دو روش بالا عمل کردید و باز هم نتوانستید شبکه ها را بازگشایی کنید می توانید به پچ منوی اصلی یا (ج
تجهیزات پسیو شبکه چیست ؟
تجهیزات پسیو شبکه آن بخش هایی از شبکه کامپیوتری می باشد که وظیفه انتقال داده در شبکه را به عهده دارد و نمی تواند روی داده تغییر و یا تاثیری داشته باشند همانند کابل شبکه ( کابل مسی، کابل فیبر نوری و کواکسیال)، کانکتورها، رک شبکه و سایر موارد . تمامی راه حل های پسیو مسلما شامل تجهیزات پسیو شبکه می باشد که در آن کابل شبکه نقش اصلی را به عهده دارد و سایر تجهیزات در کنار کابل شبکه فرآیند انتقال داده را بدون تاثیر بر روی آ
نوشتن اسکریپت اسکن سیستم های LIVE در شبکه در بش (BASH)
 
درود به همه !
سلام دوستان . امروز اومدم یه اسکریپت خیلی باحال دیگه رو باهم برسی کنیم .
این اسکریپت رو با نام PING SWEEP میشناسنش . کارش اینه که میاد کل رنج آی پی های شبکه رو اسکن میکنه و آی پی های لایو و فعال رو توی شبکه شناسایی میکنه . (روش های بهتری هم غیر PING SWEEP هست )
ادامه مطلب
یک بحثی مطرح است که می گویند اگر بخواهیم حرف ها مون رو به مردم دنیا برسونیم باید شبکه های اجتماعی خارجی رو پر کنیم از مطالب و حرف های خودمون
این تصور کاملا اشتباهه زیرا شبکه های اجتماعی توانایی این رو دارند که کاربران خودشون رو بدون اینکه متوجه باشه فیلترینگ حبابی بکنند یعنی کاربر فکر میکنه محدودیت نداره و همه صحبت های او را میبینند در صورتی که چنین نیست لذا اجازه تأثیرگذاری بر افکارعمومی کشورهای دیگر را به شما نمی دهند و شما را در یک لوپ ف
بانک جهانی در سال ۲۰۰۵میلادی ،  مبلغ ۱۴۹ میلیون دلار برای اصلاح شبکه فاضلاب اهواز وام پرداخت کرده است!
آیا میدانستید بیشترین میزان وامی که ایران از بانک جهانی گرفته در سال ۲۰۰۵ میلادی (خرداد ۱۳۸۴) به مبلغ ۲۷۹ میلیون دلار و به منظور اصلاح شبکه فاضلاب شیراز و اهواز بوده است؟
از این میزان۱۴۹ میلیون دلار برای اصلاح شبکه فاضلاب اهواز پرداخت شد ، ولی هیچ وقت‌ دولت گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه نداد و اکنون شاهد آن هستیم که شبکه فاضلاب اهواز

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها