نتایج جستجو برای عبارت :

مدارک ثبت برند حقوقی

 
ثبت برند در غرب تهران
ثبت برند در غرب تهران یا ثبت علامت تجاری در غرب تهران یا همان آرم تجاری یکی از مهم ترین بخش های کاری برای یک فعالیت اقتصادی موثر و مفید است. بعد از ثبت شرکت در غرب تهران چنانچه میخواهید منحصر بفرد باشید و خود را به مشتریان و متقاضیان خد بیشتر بشناسانید بایستی ثبت برند انجام دهید. برای ثبت برند در غرب تهران باید در سامانه اداره مالکیت معنوی و صنعتی ثبت نام کنید و مدارک برند خود را به سازمان ارسال کنید و بعداز تائید کار
ثبت برند در غرب تهران یا ثبت علامت تجاری در غرب تهران یا همان آرم تجاری یکی از مهم ترین بخش های کاری برای یک فعالیت اقتصادی موثر و مفید است. بعد از ثبت شرکت در غرب تهران چنانچه میخواهید منحصر بفرد باشید و خود را به مشتریان و متقاضیان خد بیشتر بشناسانید بایستی ثبت برند انجام دهید. برای ثبت برند در غرب تهران باید در سامانه اداره مالکیت معنوی و صنعتی ثبت نام کنید و مدارک برند خود را به سازمان ارسال کنید و بعداز تائید کارشناسان برند شما به ثبت می
ثبت برند ، هرکدام از انواع شرکت ها ، مراحل ثبت تقریباً یکسانی دارند؛ هر چند در ثبت انواع مختلف شرکت، ارائه مدارک و مراحل ثبت، ممکن است تغییراتی جزیی را به همراه داشته باشد. بعد از ثبت شرکت، مهم ترین و اساسی ترین گام برای آن ، ثبت برند است. برند یا گرید ، علامت ،  نشانه و شناسه یک شرکت می باشد. شرکت ها با برند شناخته می شوند. ثبت برند نیز دارای مراحلی خاص می باشد؛ زیرا انتخاب یک برند ، برای یک شرکت به سبب تعدد شرکت ها، مشکل بوده و طبیعتأ برای طی نم
ایا میدانید ثبت شرکت  چیست؟
ثبت برند یکی از اقداماتی است که میبایست در هنگام ثبت شرکت انجام بگیرد ،در ادامه این مطلب موسسه ثبت برند کریم خان به توضیح اجمالی در رابطه با مفهوم برند میپردازد،برند یا نام تجاری نامیست که سبب تمایز محصولات و خدمات و ثبت برنداز سایر خدمات و شرکت ها می شود. به طور کلی برند یا نام تجاری به دو صورت لاتین و غیر لاتین در دنیای کسب و کار استفاده می شود.استفاده از برند به معنای استفاده از انحصار یک امتیاز از یک کالا یا خد
 
اعتبار ثبت برند
اعتبار برند از لحاظ مدت زمان ، مدت اعتبار برندهایی که به ثبت می رسند، ۱۰ سال از تاریخ تقدیم اظهارنامه است و همچنین در پایان این مدت ۱۰ ساله، یک مهلت ۶ ماهه برای تمدید برند وجود دارد که مالک برند برای حفظ آن باید حتما قبل پایان یافتن این مهلت ۶ ماهه، نسبت به تمدید آن اقدام نماید و اگر اقدام به تمدید برند خود در این بازه زمانی ننماید، هر شخصی که متقاضی این برند باشد، می تواند با طی نمودن مراحل پیش گفته، برند فوق را بنام خود ثبت
 
 
اعتبار ثبت برند
اعتبار برند از لحاظ مدت زمان ، مدت اعتبار برندهایی که به ثبت می رسند، ۱۰ سال از تاریخ تقدیم اظهارنامه است و همچنین در پایان این مدت ۱۰ ساله، یک مهلت ۶ ماهه برای تمدید برند وجود دارد که مالک برند برای حفظ آن باید حتما قبل پایان یافتن این مهلت ۶ ماهه، نسبت به تمدید آن اقدام نماید و اگر اقدام به تمدید برند خود در این بازه زمانی ننماید، هر شخصی که متقاضی این برند باشد، می تواند با طی نمودن مراحل پیش گفته، برند فوق را بنام خود ثب
ثبت شرکت در تهران
 
هلدینگ ملاصدرا با داشتن 20 شعبه در سرتاسر ایران و مرکزیت شعب در تهران آماده انجام امور ثبتی  و حقوقی شما به صورت ارسال کارشناس و جضور در محل و یا از طریق راه دور می باشد
 
اگر مدارک ثبتی شرکت مفقود شد چه باید کرد؟
 
 
در صورت از بین رفتن و یا مفقود شدن مدارک ثبتی شرکت ، می توان برای اخذ المثنی مدارک ثبتی از طریق اداره ثبت شرکت ها اقدام نمود.
 
نحوه ی درخواست اخذ المثنی مدارک ثبتی شرکت بدین گونه است که : وکیل رسمی دادگستری به همر
ثبت برند به دو صورت ثبت برند حقیقی و ثبت برند حقوقی صورت می گیرد .اگر متقاضی ثبت برند شخص باشد به نام آن شخص به ثبت خواهد رسید . اگر متقاضی شخصیت حقوقی باشد به نام شخصیت حقوقی یا شرکت به ثبت می رسد .
ثبت برند حقیقی و حقوقی در مدارک مورد نیاز جهت ثبت متفاوت می باشند .برای ثبت برند حقیقی تمامی مدارک ارائه شده باید به نام شخص حقیقی باشد و گروه و فعالیت مورد نظر خود در آن مشخص شود .
مجوزها و مدارک آماده شده برای ثبت برند حقوقی باید به نام شرکت باشد و ط
ایا میدانید ثبت شرکت  چیست؟
ثبت برند یکی از اقداماتی است که میبایست در هنگام ثبت شرکت انجام بگیرد ،در ادامه این مطلب موسسه ثبت برند کریم خان به توضیح اجمالی در رابطه با مفهوم برند میپردازد،برند یا نام تجاری نامیست که سبب تمایز محصولات و خدمات و ثبت برنداز سایر خدمات و شرکت ها می شود. به طور کلی برند یا نام تجاری به دو صورت لاتین و غیر لاتین در دنیای کسب و کار استفاده می شود.استفاده از برند به معنای استفاده از انحصار یک امتیاز از یک کالا یا خد
مدارک لازم برای ثبت برند اشخاص حقوقی عبارت است از :- کپی کارت ملی- کپی شناسنامه- کپی آخرین روزنامه تاسیس- کارت بازرگانی- کپی مجوز فعالیت ( مانند پروانه بهره برداری، پروانه ساخت ، جواز کارت بازرگانی یا کسب ، جواز تاسیس )مجوزها و کلیه مدارک مورد نیاز ثبت برند برای شخص حقوقی، می بایست به نام شخص حقوقی یعنی شرکت باشد. متقاضی همزمان با درخواست ثبت علامت و در اظهارنامه تسلیمی به اداره ثبت علائم باید کالا یا کالاهای مورد نظر و یا خدمات را بر اساس طبقه
ثبت برند ، مراحل ثبت برند
برند یک نام تجاری،علامت یا نشانی است که برای شناسایی کالاها یا خدمات فروشنده و متمایز کردن این کالا ها یا خدمات رقبا به کار می رود. در واقع برند اسم یا عنوانی است که معرفی کننده شخص حقیقی یا حقوقی می باشد و سبب شناسایی فروشنده یا سازنده می گردد.شرکت هایی که دارای برند هستند، می توانند محصولاتشان را از سایر محصولات متمایز سازند و از طریق برند محصول خود،برای گسترش معروفیت و کسب درآمد بیشتر اقدام نمایند.ثبت برند به موج
مراحل سفر به ایتالیا
نیت سفر
تهیه چک لیست مدارک
ترجمه مدارک
دریافت وقت از پارت ویزا
ارائه مدارک به سفارت
منتظر جواب ویزا شدن
دریافت ویزا
تهیه بلیط
تهیه هتل
قبل از سفر به ایتالیا حتما از آثار باستانی شهر محل سکونت با خبر باشید
 
ادامه مطلب
زن مردی که به توافق میرسند وتصمیم میگیرند که طلاق بگیرند با در دست داشتن مدارک لازم برای ارائه به دادگاه برای اجرایی کردن طلاق باهم به دادگاه رفته واین مدارک را ارایه میدهند ودادخواست خود را اعلام میکنند این مدارک را در سایت چطور جستجو کنید

مدارک لازم برای درخواست طلاق توافقی

کارت ملی؛
شناسنامه؛
سند ازدواج (عقدنامه) زوجین.
زوجین باید هردو باهم با در دست داشتن مدارک فوق‫الذکر در تهران به دفتر خدمات قضایی و در شهرستان به واحدِ ثبت دادخواست
ثبت علامت تجاری
 
ثبت علامت تجاری یا همان ثبت برند مهمترین عامل در پیشرفت کسب و کار شما نام برده می شود.
 
شما با در دست داشتن مدارک اهراز هویت خود و برند مورد نظر با مراجعه به سازمان ثبت نماد و یا مراجع معتبر زیربط که امور ثبتی و حقوقی شما را انجام می دهند می توانید برند مورد نظر خور را انتخاب کنید .
 
انتخاب نام برند
 
انتخاب نام برند یکی از آن مرحله حساسی است که باید با دقت و تعمل و درایت به آن پرداخت .
انتخاب نام یک برند معروف و معتبر ساعت ها و
1- اظهارنامه ثبت برند 2- نسخه اصلی یا رونوشت گواهی شده وکالتنامه ، در صورتی که تقاضا توسط نماینده قانونی به عمل آید.
3- ارائه ده نمونه از علامت به صورت گرافیکی که با علامت الصاق شده روی
اظهارنامه یکسان بوده و ابعاد آن حداکثر 10 در 10 سانتی متر باشد.اگر ارائه
علامت به صورت گرافیکی نباشد ده نمونه از کپی یا تصویر علامت حداکثر در
همین ابعاد و به نحوی که مرجع ثبت مناسب تشخیص دهد،ارائه خواهد شد.
درخواست کننده باید بر روی هر اظهارنامه یک نمونه از علام
ثبت برند در غرب تهران
می توانید به منظور ثبت برند در غرب تهران به ثبت هما مراجعه نمایید.                                                                                                                                    
برای ثبت برند نمی توان از نام های شناخته شده و معروف استفاده کرد . 
نام برند انتخاب شده نباید 50 درصد مشابه برندهای دیگر باشد .
نمی توان نام مناطق جغرافیایی را برای ثبت برند مورد استفاده قرار داد .
لوگو ارائه ش
مدارک ثبت برند حقوقی
مدارک ثبت برند حقوقی
ثبت برند یکی از عوامل بسیار مهم جهت پیشرفت، افزایش کیفیت و به دنبال آن افزایش مشتری و بالارفتن سود یک شرکت تجاری است. شرکت های تجاری به دو دسته حقیقی و حقوقی تقسیم می شوند که با توجه به چگونگی مالکیت آن مشخص می شود.
ثبت برند حقوقی به شکلی است که یک شرکت تجاری که مالک آن شخصی حقوقی اعم از سازمان، شرکت، موسسه و… است به ثبت برند بپردازد. در چنین شرایطی طبق قانون اشخاص حقوقی شامل تکالیف و حقوق اشخاص حقیقی
همه وقتی می خوایم یه کاری رو انجام بدیم قبلش باید ببینیم اون کار قانونی هست یا نه؟ برای اینکه خیالتون از بابت قانونی بودن وب سایت 120 کلیک راحت بشه تصمیم گرفتم در مورد مجوز های این وب سایت حرف بزنم و اونها رو بهتون معرفی کنم, لازمه بگم که این مدارک در وب سایت 120 کلیک قرار گرفته که می تونید اونجا هم این مدارک رو ببینید.
ادامه مطلب
 
ازدواج در گرجستان برای افرادی که تراول داکیومنت دارند، مناسب می باشد. و با تراول داکیومنت می توانند در گرجستان ازدواج کنند.
برای انجام هر کاری قانونی و حقوقی، نیار به تهیه یکسری مدارک می باشد. باید مدارک با دقت و توسط کارشناس تهیه شود.
نکاتی مانند ازدواج اول بودن یا مطلقه بودن (یا فوت همسر قبلی) ، داشتن شهروندی یا تراول داکیومنت یک کشور، از جمله مواردی تعیین کننده در تعیین مدارک عقد در گرجستان هستند.
بنابراین بسیار مهم است که قبل از سفر به گ
1- تغییر در مالکیت ثبت علامت تجاری یا علامت فردی و جمعی یا حق مالکیت ناشی از تسلیم اظهارنامه مربوط ، اصولاَ امکان پذیر است و به درخواست کتبی هر ذینفع ، از اداره مالکیت صنعتی انجام خواهد شد و به ثبت خواهد رسید.2- تغییر در مالکیت ثبت علامت فردی یا جمعی در صورتی که در مواردی مانند ماهیت ، مبدا ، مراحل ساخت ، خصوصیات یا تناسب با هدف کالاها یا خدمات ، سبب گمراهی یا فریب عمومی می شود، معتبر نیست.3- تغییرات مربوط به علامت تجاری و طبقه کالا ، باید به هزین
مراحل ثبت برند در ایران
وقتی می‌خواهید برند خود را ثبت کنید باید مطمئن شوید که قبلا این برند به ثبت نرسیده باشد. استعلام برند این امکان را به شما می‌دهد که ببینید برند مورد نظر شما قبلا ثبت شده است یا خیر. در صورتی که این برند قبلا ثبت شده باشد، شما نمی‌توانید آن را ثبت کنید و درخواست ثبت برند شما رد می‌شود. سامانه استعلام ثبت برند در مرکز مالکیت معنوی، برندهای ثبت‌شده را به شما نشان خواهد داد.
مرکز مالکیت معنوی اداره‌ای‌ست که فعالیت‌ها
آپارتمان ساحلی شمال خانه دریاآپارتمان شهرکی ساحلی شمالاین آپارتمان ساحلی شمال در سرخرود شهرکی ساحلی که به فاصله ی 200 متری از جاده اصلی و 100 متری از دریا قرار دارد در  شهر زیبای ساحلی سرخرود واقع گردیده و در محیطی دلنشین و ساکت و آرام واقع گردیده است .آپارتمان ساحلی شمال در سرخرود که مساحت بنای آن 2 اتاق خوابه 107 متری است با کد ملک 545 در سایت ویلا شمال برای خرید و فروش نقدی و اقساطی بلند مدت و کوتاه مدت قرار دارد .این آپارتمان شمال سرخرود  نمای ب
دانشگاه های سراسری در دو نوبت مهر و بهمن بصورت بدو آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند . داوطلبان واجد شرایطی که علاقه مند به پذیرش در رشته های بدون کنکور این دانشگاه ها هستند باید نخست مدارک ثبت نام بدون کنکور سراسری را آماده کنند ، چراکه داوطلبان در هر مرحله از ثبت نام اینترنتی و ثبت نام حضوری در دانشگاه ها نیاز به برخی مدارک دارند .
برای مطالعه متن کامل مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4309/مدارک-ثبت-نام-
مراحل ثبت برند در ایران
وقتی می‌خواهید برند خود را ثبت کنید باید مطمئن شوید که قبلا این برند به ثبت نرسیده باشد. استعلام برند این امکان را به شما می‌دهد که ببینید برند مورد نظر شما قبلا ثبت شده است یا خیر. در صورتی که این برند قبلا ثبت شده باشد، شما نمی‌توانید آن را ثبت کنید و درخواست ثبت برند شما رد می‌شود. سامانه استعلام ثبت برند در مرکز مالکیت معنوی، برندهای ثبت‌شده را به شما نشان خواهد داد.
مرکز مالکیت معنوی اداره‌ای‌ست که فعالیت‌ها
مدارک لازم برای ثبت برند ساعت
1- مدارک مثبت هویت متقاضی الف) اشخاص حقیقی: کپی شناسنامه و کپی کارت ملیب) اشخاص حقوقی: آخرین روزنامه رسمی دلیل مدیریت کپی شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضاء2- مدارک نماینده قانونی: چنانچه تقاضا توسط نماینده قانونی (وکیل،دارنده یا دارندگان حق امضا برای اشخاص حقوقی و ....) به عمل آید مدارک آن ضمیمه گردد.3-10 نمونه گرافیکی یا کپی یا تصویر از علامت درخواستی حداکثر در ابعاد ده در ده سانتی متر4- در صورت سه بعدی بودن علامت ارا
ثبت برند
ثبت برند ، علامت علامت حساس تر شد ، بیشتر از قبل نیاز به ثبت نشان تجاری کسب و کار ها حس می شود ، سود جویانی که آماده اند تا سریع و یک شبه کسب و کار شما را به همراه خود ببرند ، گویی این نام و نشان ابتدا به نام ایشان بوده است
پس بهتر است دست به کار شوید و ثبت برند کسب و کار خود را با یک موسسه حقوقی که جواب گوی شما باشد و منصف باشد ، پیدا کنید
ثبت علامت
ثبت آرکا بهترین کارشناسان حقوقی را دارد و مدیر عامل آن وکیل پایه یک دادگستری می باشد ، با بر
در روزی که فناوری در آموزش و پرورش چندان پر رنگ نبود ، برخورد با مدارک مدارس یک فرایند وقت گیر بود. همیشه تعداد زیادی مقاله در میز همه وجود داشت و معلمان نمی توانند هیچ یک از اسناد و مدارک را که به شکل کاغذ بود ویرایش کنند.
ادامه مطلب
ثبت برند تضمینی
 
برای ثبت برند خود حتما به مراجع معتبر بروید و درخواست خود را ارائه نمائید  ثبت برند موضوعی مهم و حساس است که به هر مجموعه ای نمی توان اعتماد کرد
و با وجود کلاهبرداری های جدید از برند ها حتما برند خود را به صورت تضمینی ثبت کنید
 
ثبت شرکت تضمینی
 
هلدینگ ملاصدرا می تواند این تضمین را به شما بدهد که با خیال راحت برند خور را ثبت کنید
 
برای دریافت مشاوره رایگان به کارشناسان مجرب ما در ملاصدرا تماس بگیرید
021-41174
 
 
 
ثبت برند تجاری
**ثبت برند تجاری  :**از آنجایی که رقابت در بازار تجاری بسیار افزایش پیدا کرده است بسیاری از افراد اقدام به ثبت برند تجاری می کنند تا برند و علامت مخصوص به خودشان را داشته باشند. یکی از مهمترین ویژگی هایی که ثبت برند تجاری دارد این است که توسط افراد بسیاری شناخته می شود و آن را تنها به نام کالا و یا محصول شما می شناسند. علامت های تجاری در حافظه بصری ماندگار می ماند و به همین دلیل است که بسیاری از افراد تلاش می کنند برای محصولات خو
الف) شخص حقیقی:1- مدارک مثبت هویت متقاضی ( کپی شناسنامه و کپی کارت ملی )2- کپی کارت بازرگانی (در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)3- کپی مجوز فعالیت (جواز تاسیس، پروانه ی بهره برداری، پروانه ی ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)4- نمونه علامت تجاری در کادر 10 در 10ب) شخص حقوقی:1- مدارک مثبت هویت مدیر عامل شرکت ( کپی شناسنامه و کپی کارت ملی )2- کپی روزنامه ی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت (ا
 
موضوع امنیت شبکه و کامپیوتر امروزه یکی از داغترین زمینه های تخصصی است که تعداد زیادی از تولید کنندگان محصولات و سازمان های بی طرف در این زمینه را به سمت اعطای مدارک تخصصی سوق داده است. همین موضوع باعث شده است تا به افراد حرفه ای در زمینه IT این امکان داده شود تا دانش و مهارت های خودشان را در استانداردها و پایه های امنیت، محک بزنند. موسسه (Computing Technology Industry Association (CompTIA، در دو دهه اخیر توانسته است خود را به عنوان یک نماد در زمینه آموزش و ترویج اس
ثبت برند
ثبت برند ، ثبت علامت ، برند یا نام تجاری همان نشان و علامتی است که به صورت فارسی یا لاتین در فعالیت های اقتصادی شرکت استفاده می شود
در تعریف قانونی، برند یا علامت تجاری، نشانی است که کالای تولیدی یا خدمات ارائه شده توسط یک شرکت را از کالاها و خدمات شرکت‌های دیگر متمایز کند. در اینجا منظور از نشان، هرگونه محتوای بصری است که محصولات را از هم متمایز کند. با توجه به این تعریف قانونی می‌توان گفت ثبت لوگوی محصول و خدمات که شامل نام آن باش
ثبت برند یکی از پیچیده ترین پروسه های اداری میباشد خصوصا اگر برند مورد نظر شما جهت ثبت برند تک کلمه ای یا مشابه با برند دیگری که قبلا ثبت شده است باشد از این رو بهتر است پروسه ی ثبت برند خود را به یک مجموعه معتبر که دارای رزومه و سابقه حداقل بین 15 تا 20 ساله را داراست بسپارید چرا که مهم ترین مدارک شما که اکثرا حویتی و شخصی میباشد میبایست در اختیار این مجموعه قرار بگیرد و اگر مرجع انتخابی شما دارای اعتبار کافی نباشد ممکن است سوء استفاده از مدارک
مدارک لازم برای اجاره ماشین
مدارک خاصی برای اجاره اتومبیل در تهران نیاز است. این مدارک بسته به دلیل اجاره ماشین معمولا متفاوت است. ما در مرکز اجاره ماشین پارمیس خودرو سعی کردیم منعطف ترین شرایط را برای رزرو و کرایه خودرو ایجاد کنیم. برای اجاره ماشین با راننده هیچ گونه مدارکی از شما اخذ نمی شود و کلیه اختیارات و مسئولیت ها بر عهده راننده همراه شما می باشد. در اجاره ماشین بدون راننده و اجاره ماشین برای مراسم عروسی معمولا مدارکی همچون چک و
دفتر ترجمه رسمی اسناد و مدارک
خدمات
ترجمه اسناد و مدارک ترجمه رسمی اسناد و مدارک عبارت است از ترجمه اسناد و مدارک بر روی سربرگ قوه قضاییه.البته این اسناد زمانی معتبرند که مهر قوه قضاییه به زبان ترجمه شده داشته باشند.در صورت لزوم می‌توانید ترجمه رسمی را به تایید اداره مربوطه در وزارت دادگستری و امور خارجه نیز برسانید. […]
 تمبر و مجوز ترجمه رسمی
پس از اتمام ترجمه، مترجم سوگند یاد شده سند کامل شده را مهر می‌کند و ترجمه را با بیانیه و امضا تأی
برای سفر به ایتالیا ابتدا باید وقت سفارت بگیریم این کا را شرکت پارت ویزا انجام می دهد
سپس مدارک خودرا آماده میکنیم
و پس از آن مدارک را به سفارت تحویل میدهیم
سپس
پس از 15 روز جواب ویزا می آید
اگر ویزا شده باشید می توانید برای سفر خود برنامه ریزی کنید
ادامه مطلب
مدارک ثبت برند
مدارک لازم برای شروع ثبت برند به شرح زیر می باشد:
1-  تسلیم اظهارنامه علامت تنها از طریق فایل الکترونیکی امکان پذیر بوده و متقاضیان ثبت علامت می توانند از طریق این آدرس http://ipm.ssaa.ir  اظهار نامه خود را تسلیم اداره علامت نمایند.
2-    مدارک مثبت هویت متقاضی؛
الف) اشخاص حقیقی: کپی شناسنامه و کپی کارت ملی
ب) اشخاص حقوقی: آخرین روزنامه رسمی دلیل مدیریت کپی شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضاء
3-  مدارک نماینده قانونی: درصورتی که تقاضا( ثب
 
 
 
  کیف مدارک و موبایل Boss مدل N9805
 
جهت خرید این محصول به لینک زیر مراجعه نمایید
 
http://50400.dayanshop.com/Product/9805
 


 
 
کیف مدارک و موبایل Boss مدل N9805دسته بندی:  ست چرمی, کیف پولفروشنده: Nika leatherبرند: bossاشتراک گذاریجنسیت : مردانه دارای آینه دارای 1 عدد محل نگهداری عکس دارای 10 عدد محل نگهداری کارت ویزیت و کارت اعتباری دارای 2 عدد محل نگهداری اسکناس دارای بند دستی دارای 1 عدد محفظه زیپ داردارای نگهدارنده موبایلبه همراه جاسوئیچی
 
سایر خصوصیاتنام کیف مدا
در این مطلب با راهنما کامل مدارک لازم برای گرفتن حق طلاق با شما هستیم. به طور کامل به شما خواهیم گفت چه مدارکی برای طلاق نیاز دارید و چه مراحلی را باید طی کنید. بهتراست اول بدانیم حق طلاق چیست و درقانون جهموری اسلامی ایران حق طلاق درواقع بازوج(مرد)است یازوجه(زن)؟
ادامه مطلب
ثبت برند یکی از پیچیده ترین پروسه های اداری میباشد خصوصا اگر برند مورد نظر شما جهت ثبت برند تک کلمه ای یا مشابه با برند دیگری که قبلا ثبت شده است باشد از این رو بهتر است پروسه ی ثبت برند خود را به یک مجموعه معتبر که دارای رزومه و سابقه حداقل بین 15 تا 20 ساله را داراست بسپارید چرا که مهم ترین مدارک شما که اکثرا حویتی و شخصی میباشد میبایست در اختیار این مجموعه قرار بگیرد و اگر مرجع انتخابی شما دارای اعتبار کافی نباشد ممکن است سوء استفاده از مدارک
ترجمه فوری مدارک اصطلاحی است که دارالترجمه ها برای ترجمه کردن
مدارک در خارج از زمان عادی ترجمه بکار می برند.ترجمه فوری عموما هزینه بالاتری
داره و بعضا بسته به نوع زبان ترجمه و زمان مراجعه به دارالترجمه ها ( شلوغ باشن
یا خلوت ) قیمت بالا می رود.
در صورت نیاز به ترجمه رسمی و یا وجود ترجمه
فوری ، شما می توانید با کارشناسان ما در ویزاسازان تماس بگیرید تا در کمترین
زمان ممکن و با مطلوب ترین قیمت برای شما ، ترجمه شما را به عهده گیرند.
ترجمه مدارک سفا
وقتی که شما ( هویت ) برند تلگرام، نایک و حتی رستوران‌های معروف را در سطح شهر یا مکان‌های دیگر مشاهده می‌کنید، بلافاصله تصویری از آن شرکت و یا محصولی که ارائه می‌دهد در ذهن شما ایجاد می‌شود. این پیوند مستقیم که در ذهن شما ایجاد می‌شود، مدرک زنده‌ای از قدرت برند است.
 
این شرکت‌ها هویت خود را با یک برند ایجاد کرده‌اند و آن‌ها توانسته‌اند به هدف خود در این زمینه دست یابند. شما با برند هر شرکت می‌توانید درست مثل یکی از بستگان، آن را تشخیص ده
مدارک مربوط به گرفتن اقامت Kısa Dönem:
فرم ثبت نام راندوو
شماره ورگی
فیش های واریزی
اجاره نامه نوتر شده منزل و یا سند منزل
چهار قطعه عکس
کپی صفحه اول پاسپورت، کپی مهر ورود به ترکیه و اصل پاسپورت
بیمه نامه ( باید از ترکیه گرفته شود )
کپی سند خانه اجاره گرفته شده 
 
2. مدارک مربوط به اقامت Aile İkamet:
مدارک مربوط به Kısa Dönem بعلاوه ترجمه سند ازدواج که از کنسولگری گرفته می شود.
3. مدارک مربوط به اقامت Öğrenci İkamet :
İlk-Orta Eğitim
İlk başvuru
İkamet izni başvuru formu
 Pasaport yada seyaha
​​مدارک لازم طلاق توافقی⚖️زوجین می بایست مدارک زیر را برای انجام طلاق توافقی تهیه کنند و به پیوست دادخواست طلاق توافقی توسط خود فرد یا وکیل وی به دادگاه تقدیم شود:•اصل عقدنامه یا رونوشت آن•اصل شناسنامه زوج (مرد)•اصل شناسنامه زوجه (زن)•کپی کارت ملی زوجین•وکالت نامه محضری طلاق (در صورتیکه حق طلاق با زن باشد)•توافق نامه مبنی بر توافقات زوجین بر سر مهریه، حضانت و …•گواهی عدم بارداری زوجه (دریافت این گواهی نامه باید از پزشکی قانونی و مرا
سایت ثبت برند مواد غذایی
سایت ثبت برند مواد غذایی
همانطور که می دانید محصولات متنوعی در بازار وجود دارد. جهت تمایز در بین محصولات از نظر کیفیت و قیمت، تولید کنندگان مواد غذایی باید به ثبت برند مواد غذایی خود اقدام کنند تا محصولات مشابه از یکدیگر مجزا شود.
در واقع ثبت برند مواد غذایی سبب می شود تا مواد غذایی هویتی مشخص برای خود داشته باشند. این امر منجر می شود تا مشتریان در صورتی که محصول مرغوبی را تهیه می کنند، بتوانند با نام و برند مشخصی م
 ماده ۱۵ آیین نامه اجرایی ماده ۹۵ ق.م.م می گوید.
دفاتر ، صورت درآمد و هزینه ماهانه ، خلاصه درامد و هزینه سالانه و اسناد و مدارک حسب مورد با درخواست کتبی اداره امور مالیاتی و یا گروه رسیدگی در روز و محل تعیین شده در برگ درخواست ارائه دفاتر و یا اسناد و مدارک ( محل اقامتگاه قانونی مودی و یا محلی که قبلاً به صورت مکتوب به اداره امور مالیاتی اعلام شده است و یا محل اداره امور مالیاتی حسب مورد با توجه به نوع حسابرسی مالیاتی )
تحویل و توسط اداره امور م
برند فروشی ارزان
برند فروشی ارزان
برند یا نام تجاری یکی از موثرترین موارد در پیشرفت و اعتبار کسب و کار شما است. زمانی که تصمیم به شروع کسب و کار خاصی گرفتید، ابتدا باید متناسب با نام و ویژگی های کار خود برندی را طراحی و به ثبت برسانید. برند باعث می شود که ضمن کسب اعتبار برای محصولات خود، مشتریان زیادی را نیز جذب کنید.
هدف هر کسب و کاری جذب مشتری و در پی آن افزایش تولید و در نهایت بالا بردن سود است که برند یکی از بهترین راه ها جهت دستیابی به این م
هر شرکت‌ و یا فردی که فعالیت‌های بین‌المللی دارد و یا قصد مهاجرت یا مسافرت به کشورهای خارجی را داشته باشد، بی‌شک نیاز به ترجمه رسمی مدارک پیدا کرده است و به دارالترجمه‌ها مراجعه می‌کند. در بسیاری از موارد فاصله زیاد دارالترجمه، شلوغی و تاخیر در تحویل مدارک مشکلاتی را برای مشتریان ایجاد می‌کند. ترجمیک با همراهی معتبرترین دارالترجمه‌های ایران، آماده ارائه خدمات آنلاین ترجمه رسمی در سراسر ایران است. در این نوع خدمات شما بدون نیاز به ح
دستگاه پایانه فروش S910 پکس یکی از مطلوب ترین های این برند است. وزن کم محصول که دارای پرینتر سریع با مصرف انرژی بسیار کم و دستگاهی مقرون به صرفه است. این کالا را در زمره بهترین و باصرفه ترین های پایانه فروش قرار داده است.این دستگاه قابلیت ثبت و ارسال تراکنش های کارت بانکی خرید در کوتاه ترین زمان ممکن و با امنیت مورد تایید نظام پرداخت شاپرک را دارا است. برای فعال سازی دستگاه باید تصویر مدارک هویتی و کسب و کار خود را جهت راه اندازی و اتصال دستگاه ب
مراحل ثبت برند شوینده
با توجه به اینکه مصرف مواد شوینده همچون شامپوها، صابون ها و… در ایران بسیار بالا است به تناسب تعداد زیادی شرکت های تولید کننده این موارد ایجاد شده یا در حال ایجاد هستند. در چنین شرایطی زمانی که مصرف کننده به خرید اقدام می کند جهت ایجاد تفاوت محصولات این شرکت ها بایستی تولیدکننده ها برای شرکت های خود به ثبت برند بپردازند. همچنین که ثبت برند برای محصولاتی که مستقیم روی بدن انسان استفاده می شود از نظر قانونی اجباری است.
فروش نام تجاری آماده "توژال "
نان حجیم ، نان لقمه ، انواع نان لوله ای ، باگت ، ساندویچی و ...در صورت تمایل با 01732324349 یا 09112778009 مهندس قاسمی تماس بگیرید
برند توژال یک برند تک سیلابی با آوای زیبا و با معنی "سطح نازکی از برف" است .
این برند در استان گلستان و شهرستان گرگان در حال کار بوده که درحال حاظر واگذار میشود .
این فرصت رو از دست ندین
یک برند آماده برای اشتغال زایی
این برند دارای دامنه ثبت شده برای وب سایت هست : Tozhalbakery.ir  هم چنین دارای اکانت اینستا
خرید کیف مدارک چرم مشهد مدل P0983-089 
 
قیمت : 532000 تومان
 
 
برند : Mashad Leather
 
 
خرید پستی کیف مدارک چرم مشهد مدل P0983-089 
 
 
قیمت کیف مدارک چرم مشهد مدل P0983-089 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تصاویر بیشتر
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خرید کیف مدارک چرم م
خرید کیف مدارک چرم زانکو مدل 3099- KM 
 
قیمت : 58500 تومان
 
 
برند : Zanko Leather
 
 
خرید پستی کیف مدارک چرم زانکو مدل 3099- KM 
 
 
قیمت کیف مدارک چرم زانکو مدل 3099- KM 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تصاویر بیشتر
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خرید کیف مدارک چرم
قانون پرداخت خسارت بیمه 
 
آیا میدانید: مؤسسه بیمه باید بعد از دریافت کلیه مدارک مربوط به خسارت حداکثر ظرف مدت ۳۰ روز، مدارک را بررسی و نتیجه را اعلام نماید و در صورت احراز عدم استحقاق دریافت خسارت مراتب را همراه با ذکر دلایل به طور مکتوب به بیمه‌گذار یا زیان دیده اعلام نماید و در صورت قبول خسارت، مؤسسه بیمه موظف است حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز پس از قبول خسارت آن را پرداخت نماید. در مواردی که پرداخت خسارت پس از تکمیل مدارک مثبته از سوی بیمه‌گر،
زبان ابزاری برای ارتباط بین انسان ها است. با گسترش جوامع بشری و افزایش جمعیت نیاز به ارتباط بین انسان ها بیش از پیش احساس می شود. به همین دلیل افرادی با تسلط به زبان مقصد و با ترجمه ارتباط میان انسان ها را آسان تر از قبل کرده اند. برخی افراد برای مهاجرت نیاز به ترجمه برخی مدارک کشور مقصد را دارند. بنابراین دفاتر ترجمه با ترجمه اسناد و مدارک افراد را برای مهاجرت آسان و بدون دغدغه یاری می رسانند. دفاتر خدمات ترجمه با ترجمه مدارک به صورت تخصصی انج
رتبه بندی
رتبه بندی یک نوع معیار صلاحیت گذاری بر اساس استانداردهای تعریف شده است.به عبارتی دیگر ، رتبه بندی شرکت های پیمانکاری ، بررسی میزان توانایی شرکت (بر اساس نفرات و سوابق آن ها ، تجربه ی کاری و توان مالی) است که طبق ضوابط و آیین نامه هایی که توسط معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی نهاد ریاست جمهوری مصوب می شود انجام می گیرد.
رتبه بندی در واقع نوعی معیار تشخیص اندازه گیری و مقیاس گذاری برای تضمین کیفیت و صلاحیت کار شرکتها است
مدارک عمومی
دارالترجمه چیست ؟ شاید برای شما جالب باشد بدانید دارالترجمه چیست و چه خدماتی را ارائه می دهد ؟ 
دارالترجمه یا دفتر ترجمه رسمی، دفاتری هستند که اقدام به ترجمه مدارک ازدواج، تحصیلی و سایر اسناد و مدارک می نمایند. در دفاتر ترجمه رسمی در تهران افرادی مجرب با عنوان مترجم متون شما را از زبانی به زبان دیگر بر می گردانند. مراکز ترجمه رسمی بسیاری در تهران وجود دارند که مشغول فعالیت در زمینه ترجمه تخصصی به مشتریان خود هستند. اغلب افرادی که قصد مهاجر
سامانه ثبت برند تجاری مواد غذایی
سامانه ثبت برند تجاری مواد غذایی
یکی از پرکاربردترین ثبت برند، برند تجاری مواد غذایی است که امروزه بسیاری از اشخاص حقیقی و حقوقی محصولات خود را به ثبت می رسانند. همانطور که می دانید مواد غذایی از جمله محصولات مهم و ضروری است که روزانه همه افراد این محصولات را تهیه می کنند.
انتخاب برند و ثبت آن برای محصولاتی مانند مواد غذایی بسیار ضروری و مهم است. زیرا اشخاصی که محصولات مواد غذایی خود را به ثبت می رسانند، همی
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام کنکور ۹۹ شامل مدارک فردی و تحصیلیه . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، تموم متقاضیای دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد باید مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ۹۹ رو تهیه و زمان ثبت نام آزمون سراسری 99 همراه خودشون داشته باشن .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/976/مدارک-لازم-برای-ثبت-نام-کنکور-سراسری-۹۹.html
 
مشاور برند
 
 
علی خویه
مشاور برند با 18 سال تجربه ی اجرایی موفقنویسنده ی کتاب مرجع ” مدیریت برند”مشاور برند و بازاریابیساخت ، توسعه و تقویت برندمجری و مشاور طرح های مهندسی فروشهمکاری با بیش از صدها برند مطرح در زمینه ی توسعه و تقویت سیستم فروشارائه ی راهکارهای عملی و مشاور اثر بخش در زمینه بازاریابی و فروش و توسعه ی برند

دانستنی های برندینگ و برندسازی
مهلت تکمیل مدارک طرح ملی مسکن به تعویق افتاد  
 
متن اطلاعیه معاونت مسکن و ساختمان درباره طرح ملی مسکن به شرح زیر است؛
 
«به اطلاع می رساند برای حفظ بهداشت و سلامتی متقاضیان محترم زمان مراجعه به شعب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای تکمیل مدارک متعاقباً از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد گردید.»
 
این معاونت 5 روز پیش در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود: « متقاضیان طرح اقدام ملی که نسبت به نتیجه پالایش ثبت‌ نام خود اعتراض دارند، می‌توانند از تاریخ 98/12/1
بعضی وقت ها شروع میشه پشت سر هم هر چیزی میخوای نمیشه، هرچقدر تلاش میکنی با امید ادامه بدی بازم نمیشه...برای دانشگاه درخواست فرستادممدارک تحصیلی تایید شده براشون ارسال کردم، کلی صبر و چشم انتظار که مدارک برسه کانادا...بعد دو سه روز با کلی پیگیری تایید کردن مدارک رسیدهشهریه ترم یک دانشگاه هم پرداخت کردمکلی پیگیری که نامه پذیرش نهایی مارو بدید، وضعیت چی هست، چند تا ایمیل و پیگیری بی جواب ...آخرش جواب دادن ظرفیت ترم زمستون ما پر شده، ترم بعدی که
برند های کاغذ دیواری
 
برند های مختلفی در بازار موجود است که قدرت انتخاب را برای خریدار چند برابر می کند. بهترین برند کاغذ دیواری به ترتیب کشور تولید کنندشان به کاغذ دیواری ایرانی (دکوراتیو)، کره ای (آرت دکو، آرت نوا) ، ایتالیایی (نپولیس)، آلمانی (بلو)، چینی (روما، گلوریا)، تایلندی (دیور) از بهترین برند کاغذ دیواری خارجی می توان دسته بندی کرد. همان طور که اشاره شد .
بهترین مارک کاغذ دیواری ایرانی برند دکوراتیو است که نسبت به سایر کاغذ دیواری های
وقت سفارت انگلیس
مراحل تعیین وقت سفارت انگلیس
1.ایجاد حساب کاربری
2.تعیین محل مناسب جهت انگشت تگاری
3.پرکردن فرم
4.تعیین وقت سفارت
5.پرداخت واریزی سفارت
متقاضیان محترم پس از تعیین وقت سفارت انگلیس می‌بایست در روز مقرر با در دست داشتن کلیه مدارک لازم، برای انگشت نگاری و ارائه مدارک در کنسولگری مشخص شده حضور یابند. انگشت نگاری و عکس برداری (بیومتریک) در سفارت انگلیس حدود 25 دقیقه به طول خواهد انجامید و در صورت عدم حاضر شدن فرد متقاضی در روز مق
مدارک لازم برای ثبت نام تجاری یا برند تن ماهی شامل موارد ذیل است : 1- اظهارنامه ثبت برند 2- نسخه اصلی یا رونوشت گواهی شده وکالتنامه ، در صورتی که تقاضا توسط نماینده قانونی به عمل آید.
3- ارائه ده نمونه از علامت به صورت گرافیکی که با علامت الصاق شده روی
اظهارنامه یکسان بوده و ابعاد آن حداکثر 10 در 10 سانتی متر باشد.اگر ارائه
علامت به صورت گرافیکی نباشد ده نمونه از کپی یا تصویر علامت حداکثر در
همین ابعاد و به نحوی که مرجع ثبت مناسب تشخیص دهد،ارائه
ثبت برند طراحی لباس
لباس یکی از نیازهای اولیه انسان ها است. با توجه به اهمیت پوشش و لباس بسیاری از شرکت های تولید کننده در سطح جهان به وجود آمده است. اما یکی از مسائلی که خصوصاً در ایران مورد بی توجهی تولیدکنندگان و طراحان لباس قرار گرفته است، بحث برند و نام تجاری تولیدات آن ها است.
شرکت های تولیدکننده محصولات به جز لباس، در ایران اکثرا دارای برند مخصوص به خود هستند اما بین تولیدکنندگان لباس تعداد کمی دارای برند معتبر و مشهور شده اند. این بی ت
⭕️⭕️⭕️ قابل توجه مودیان مالیاتی ⭕️⭕️ همانطور که می دانیم ، زمان رسیدگی به اظهارنامه های مالیاتی عملکرد ۱۳۹۶ فرا رسیده است . ⭕️ همه ی مودیان مالیاتی اعم از اشخاص حقوقی و نیز اشخاص حقیقی ( البته غیر از آن دسته از اشخاص حقیقی که در زمره تبصره ماده ۱۰۰ ق.م.م در تعیین مالیات مقطوع شرکت نموده و برابر دستورالعمل صادره اقدام نموده اند ) مکلف اند دفاتر و اسناد و مدارک حساب خود را حسب مورد جهت تعیین درآمد مشمول مالیات به واحد های مالیاتی تسلیم نم
ثبت نام تجاری در ایران
 

ثبت نام تجاری در ایران
روزانه با برندهای بسیاری مواجه می شویم، از جمله مواد خوراکی تهیه شده از فروشگاه‌ها، لباس ها، وسایل منزل و حتی تلفن همراهی که استفاده می کنیم. همه ی این ها دارای نام های تجاری مختلف یا همان برند می باشند. بین همه ی این برندها برخی از آن ها مشهورترند و نام هایی آشنا بین مردم می باشند. یکی از دلایل مهمی که یک برند به محض ظهور بر روی زبان ها می افتد انتخاب نام تجاری یا برند مناسب است. ثبت نام تجاری د
برند یا نام تجاری ثبت برند همان نشان و علامتی است که به صورت فارسی یا لاتین در فعالیت های اقتصادی شرکت استفاده می شود
 
برند به انگلیسی با عنوان قانونی نشان تجاریثبت برند یک طرح ،نماد ،عبارت،نام و … است
که ارائه دهنده خدمات با فروش محصول خاصی استثبت برند که به وسیله آن از سایر محصولات مشابه متمایز می شود.
نشان تجاری یا برند همان چیزی است که مخاطب ثبت برند  ،صفات و ویژگی های آن را با دیدن ،شنیدن ،حس کردن و……… به صورت ذهنی ،دیداری و یا شنیدا
برند چیست؟
برند یعنی یک نام، عبارت، نشانه یا علامت یا ترکیبی از اینها که با هدف متمایز کردن یک کالا یا خدمت از سایر کالاها و خدمات یک فروشنده یا برای ایجاد تمایز میان کالا و خدمت یک فروشنده با کالا و خدمات سایر فروشندگان به کار گرفته شود .
برند مجموعه گره‌های ذهنی یا تداعیات کارکردی، احساسی، عقلی و مزیت‌هایی است که ذهن بازار هدف را اشغال نموده‌است. تداعی معانی پیوند دادن تصاویر و نشانه‌ها با برند یا مزایا و فواید یک برند است. این مزایا یا ف
مدارک ثبت شرکت مهندسی مشاور سهامی خاص : - کپی کارت ملی و شناسنامه تمامی اعضاء - اقرارنامه امضا شده - اصل گواهی عدم سوء پیشینه کیفری - اخذ مجوز در صورت مجوزی بودن موضوع - تنظیم وکالتنامه به نام وکیل چنانچه امور توسط وکیل انجام گردد.
• شرایط ثبت شرکت مهندسی مشاور با مسئولیت محدود: _وجود حداقل 2 نفر عضو _حداقل سرمایه 1,000,000 ریال _تعهد به پرداخت کل سرمایه
 ثبت شرکت مهندسی مشاور
باسلام
به اطلاع کلیه افراد علاقه مند جهت عضویت به عنوان خادم الشهید افتخاری می رساند جهت ثبت نام با همراه داشتن مدارک زیر به قرارگاه شهرستان خود مراجعه نمایند.
توجه:درنظر داشته باشند تمامی خادمین افتخاری باید در مرحله اول در سایت کوله بار به نشانی khademin.koolebar.irنام نویسی کرده باشند و بعد مدارک خود را تحویل قرارگاه خادم الشهدا نمایند.
بعد از مراحل تشکیل پرونده از فرد مصاحبه حضوری گرفته می شود و نمره مصاحبه در سایت کوله بار ثبت می گردد و فرد میت
مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد ۹۹ تو دفترچه ثبت نام نوشته میشه و تموم داوطلبایی که می خوان ثبت نام کنکور ارشد سراسری و دانشگاه آزاد رو انجام بدن ، باید مدارک مورد نیاز برای ثبت نام ارشد 99 رو آماده و همراه داشته باشن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو ، مدارک لازم برای ثبت نام آزمون ارشد 99 شامل فایل عکس ، اطلاعات فردی ، تحصیلی ، کارت اعتباری میشه .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/
خدمات
خدمات ترجمه رسمی کلیه اسناد و مدارک بر اساس قیمت‌های مصوب قوه قضاییه (برای مشاهده فهرست قیمت‌ها اینجا کلیک کنید)
ترجمه انواع متون حقوقی، فنی، علمی، پژوهشی و غیره
برابر اصل گذرنامه
تکمیل فرم اخذ ویزا
ترجمه انواع کتاب و مقالات
ترجمه اسناد و مدارک تحصیلی
ترجمه شناسنامه و کارت ملی
تایید کلیه اسناد و مدارک رسمی (قوه قضاییه و وزارت امور خارجه) (برای مشاهده مدارک مورد نیاز جهت تاییدات اینجا کلیک کنید)
دفتر ترجمه رسمی
دفتر ترجمه
ترجمه رسم
تکنولوژی اسکن اسناد و مدارک  اسکن داک دات بلاگ یکی از بزرگترین  و سریع ترین سیستم های پیشرفته  اسکن و تصویر برداری دیجیتال را  در کشور در اختیار دارد که هم اینک سازمان های بسیاری خدمات |اسکن سازمانی|بایگانی دیجیتال | اسکن اسناد و مدارک مالی|اسکن مدارک دانشگاهی | اسکن کتاب خانه های بزرگ| را در این  مرکز انجام می دهند .
ادامه مطلب
خدمات
خدمات ترجمه رسمی کلیه اسناد و مدارک بر اساس قیمت‌های مصوب قوه قضاییه (برای مشاهده فهرست قیمت‌ها اینجا کلیک کنید)
ترجمه انواع متون حقوقی، فنی، علمی، پژوهشی و غیره
برابر اصل گذرنامه
تکمیل فرم اخذ ویزا
ترجمه انواع کتاب و مقالات
ترجمه اسناد و مدارک تحصیلی
ترجمه شناسنامه و کارت ملی
تایید کلیه اسناد و مدارک رسمی (قوه قضاییه و وزارت امور خارجه) (برای مشاهده مدارک مورد نیاز جهت تاییدات اینجا کلیک کنید)
دفتر ترجمه رسمی
دفتر ترجمه
ترجمه رسم
استعلام برند 
برای شروع تولید یک محصول یا ارائه یک خدمت همانطور که می دانید نیاز به ثبت برند و قبل از آن استعلام برند های ثبت شده دارید. ثبت برند راهی است که دیگران از نام محصول و اعتبار شما نتوانند استفاده نمایند. شما همچنین می توانید در بخش جستجوی برند سایت اداره مالکیت معنوی شخصا اقدام نمایید. اما داشتن تخصص در بخش جستجوی برند الزامی است، چرا که ممکن است در ابتدای استعلام شما تشابه هات تخصصی را نتوانید تشخیص دهید. به عنوان مثال حتی واج آر
برند(Brand) یا علامت تجاری
برند یا علامت تجاری درواقع یک نام ، عبارت ، طرح ، نماد یا هر ویژگی دیگری است که خدمات و محصولات یک شرکت و شخص خاص را از بقیه ی موارد متمایز کند.
طبق ماده 1 قانون میتواند شامل تصویر ، اعداد ، حروف و ... باشد.
 
کالاهای نیازمند به برند
ثبت برند به طور کلی الزامی نیست مگر به تشخیص دولت.
در این صورت شرکتی که قصد ارائه ی محصولی به بازار را دارد باید دارای برند بوده و بر محصولات خود برچسبی شامل موارد زیر بزنند:
1)نام تجاری شرکت و نش
تاکنون دقت کرده اید که برندها هم مانند انسان ها متولد می شوند ، پرورش پیدا می کنند، اوج می گیرند، سقوط می کنند و در نهایت می میرند و فراموش می شوند . بنابراین میتوان برای برند ها نیز شخصیت تعریف کرد. یک شخصیت رفتاری و قابل تکامل یافتن درست مثل انسان ها، این همان چیزی است که باعث ارتباط گرفتن مخاطبان و مشتریان با برندها میشود و از آن می توان برای رونق کسب و کار بهره جست،
در واقع یکی از مهمترین فاکتورها در شکل گیری یک برند موفق، شخصیت سازی برای
مدارک مهندسی عمران
 
مدارک لازم کپی مدارک افراد و هویتی همه تعداد اعضای شرکت مهندسی قالا از جمله ارائه شناسنامه وکارت ملی
ارایه مدارک نداشتن هیچگونه سوء پیشینه کیفری عضو هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت
ارایه قرارداد شرکت فنی مهندسی که توسط هر یک از اعضاء شرکت امضا شده باشد.
ارایه دو یا سه نسخه از قرارداد و اساسنامه شرکت فنی مهندسی که تمام اوراق آن به امضای سهامداران شرکت فنی مهندسی قالا رسیده باشد.
ارایه دو یا سه نسخه از اظهارنامه شرکت ف
برند ثبت شده چه مدت اعتبار قانونی دارد؟
بعد از ارائه ی اظهارنامه برای ثبت برند ،
برند یا علامت تجاری شما از همان تاریخ تا 10 سال اعتبار خواهد داشت.صاحب
برند میتواند با پرداخت مبلغ مشخصی این اعتبار را بصورت دوره های متوالی 10
ساله تمدید کند.اگرپس از پایان زمان اعتبار نسبت به تمدید برندتان اقدام
نکنید به شما یک ارفاق 6 ماه میشود که باید در این مدت هم هزینه ی تاخیرتان
را پرداخت کنید و هم برندتان را اعتبار ببخشید.
برترین برند املاک صنعتی
احتمالا عامیانه‌ ترین و دم دست‌ ترین تعریف ممکن برای واژه «برند» این است «نامی که مستقیما دلیل فروش کالاها یا استفاده از خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرد».
مشخص است که برند فقط یک نام نیست بلکه بک نشانه یا سمبل یا آرم گرافیکی نیز دارد که منحصر به فرد است، بنابراین می‌توان این مفهوم را برای «برند» ارائه داد:«برند نام یا نمادی است که با هدف فروش کالاها یا ارائه خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرد».
اما قطعا اگر اندکی تا
شاید فکر کنید که خب، چه اهمیتی داره که اسم برند من چی باشه! ما یک مقاله ی جامع آماده کردیم که بهتون نشون بدیم، برخلاف تصور خیلی ها، برند سازی فوق العاده با اهمیته! بهتون توصیه میکنم برندسازی و راهکارهایی برای انتخاب نام مناسب برای برند و دامنه شما رو حتما مطالعه کنید. امکان جدیدی هم فراهم شده که به انتخاب نام برند متناسب با کار شما کمک میکنهبرندسازی
آدم‌هایی که بقیه رو درک میکنن و حواسشون به بقیه هم هست، دو هیچ جلوتر از آدم‌هایی هستن که به جز خودشون احدی رو تو این دنیا نمی‌بینن! اونا که فرقی بین مال خودشون و اموال بقیه نمی‌بینن، اگر آئینه ماشینی کنار خیابونِ پررفت و آمد می‌بینن به سمت داخل ماشین میچرخوننش، اونا که اگه پول کسی زمین میفته بهش میگن، اونا که درک میکنن این روزا جور کردن مدارک گم‌شده چقدر سخته و اگه کیف مدارک رو زمین می‌بینن برش میدارن تا یه جوری به صاحبش برسونن! 
ادامه مط
منظور از ثبت برند و لوگو  چیست؟
در مراحل ثبت برند و لوگو  باید بدانید که برند یا لوگو از نظر لغوی، به معنای گرید، علامت، نشان، عنوان می باشد؛ و از نظر اصطلاح نیز،نام و نشانی اختصاری است که یک شرکت براساس تولید محصول یا ارائه خدمات خود در نظر می گیرد ؛ و با استفاده از آن نام و نشان بتواند معرفی و مطرح گردد.
ثبت برند و لوگو می تواند معرف موضوع فعالیت یک شرکت های تولید و خدماتی در بازار رقابت تجاری و جهانی باشد؛ بنابراین شرکت ها برای اینکه محصول ی
ویلا محمودآباد
ویلا در محمودآباد
ویلا در محمودآباد 
لاکچری برند لوکس در شهر توریستی جنگلی شهرکی و در منطقه ای تهرانی نشین که
با امنیت بالا یکی از عوامل خرید آسان در شمال کشور و در منطقه ای در
محمودآباد را فراهم آورده این ویلا فراهم آمده است . مساحت زمین این
ویلای شهرکی جنگلی لوکس برند با نگهبانی ۲۴ ساعته 350 متر و مساحت بنای این
ویلای سه اتاق خوابه مستر 250 متر مربع اعلام گردیده است . کد ملک این
ویلای زیبا با نمای فوق العاده لاکچری برند اکاز
خرید ویلا شهرکی سرخرود
ویلا شهرکی سرخرود
ویلای
لاکچری برند لوکس در شهر توریستی جنگلی شهرکی و در منطقه ای تهرانی نشین که
با امنیت بالا یکی از عوامل خرید آسان در شمال کشور و در منطقه شهرکی
سرخرود را فراهم آورده این ویلا فراهم آمده است . مساحت زمین این ویلای
شهرکی سرخرود  لوکس برند با نگهبانی ۲۴ ساعته 200 متر و مساحت بنای این
ویلای 2 اتاق خوابه دو خواب مستر ۱۴۰ متر مربع اعلام گردیده است . کد
ملک این ویلای زیبا با نمای فوق العاده لاکچری برند اکا
اخذ نمایندگی از معتبرترین برندهای آموزشی کشور
موسسه اندیشه آسیا طرف قرارداد با برند های معتبر آموزشی” افتخار دارد به عنوان یک پل ارتباطی میان شما و برند های معتبر آموزشی عمل نماید و با توجه به میزان سرمایه ، تجربه و امکانات در اختیار شما ، بهترین گزینه را از میان برند های آموزشی موجود به شما ، متقاضی محترم، معرفی نماید و همچنین در اسرع وقت ، اقدام به اخذ نمایندگی برای شما ، از برند های آموزشی مورد نظر شما ، نماید.
ادامه مطلب
اخذ نمایندگی از معتبرترین برندهای آموزشی کشور
موسسه اندیشه آسیا طرف قرارداد با برند های معتبر آموزشی” افتخار دارد به عنوان یک پل ارتباطی میان شما و برند های معتبر آموزشی عمل نماید و با توجه به میزان سرمایه ، تجربه و امکانات در اختیار شما ، بهترین گزینه را از میان برند های آموزشی موجود به شما ، متقاضی محترم، معرفی نماید و همچنین در اسرع وقت ، اقدام به اخذ نمایندگی برای شما ، از برند های آموزشی مورد نظر شما ، نماید.
ادامه مطلب
اخذ نمایندگی از معتبرترین برندهای آموزشی کشور
موسسه اندیشه آسیا طرف قرارداد با برند های معتبر آموزشی” افتخار دارد به عنوان یک پل ارتباطی میان شما و برند های معتبر آموزشی عمل نماید و با توجه به میزان سرمایه ، تجربه و امکانات در اختیار شما ، بهترین گزینه را از میان برند های آموزشی موجود به شما ، متقاضی محترم، معرفی نماید و همچنین در اسرع وقت ، اقدام به اخذ نمایندگی برای شما ، از برند های آموزشی مورد نظر شما ، نماید.
ادامه مطلب
آخر سر پس اینکه اولین دانشگاه گفت رقابت رو رشته شما زیاده و درخواست بررسی نمیکنه
و دانشگاه دوم که گفت ظرفیت پر شده...
 
تیر آخر که داشتم این بود که برای کالج درخواست ویزا کنم
 
چند روز شب روز روی استادی پلن کار کردم، از قبل برای دانشگاه روی اشتادی پلن کار کرده بودم در نهایت ترکیب کردم
و به نظرم استادی پلن خوبی شد. پس تایید مشاور اینا درخواست ثبت کردم
 
قبلش هم بقیه مدارک برای اون دانشگاه برای ویزا امده کرده بودم
 
مدارک ثبت کردم، تقریبا آخرین لح
این ویلا در شهری به نام نوشهر واقع گردیده است که شهر نوشهر یکی از
زیباترین شهر ها در مازندران می باشد که سالانه میزبان تعداد زیادی گردشگر و
مسافر می باشد که شهر نوشهر با دارا بودن مراکز زیبا گردشگری و توریستی
بازار های محلی و بازار ماهی زیبا و دیدنی و دارا بودن مراکز رفاهی و غیره
این شهر را به شهری اکازیون تبدیل کرده است ویلا نوشهر یک ویلای لاکچری
برند لوکس در شهر توریستی جنگلی شهرکی نوشهر است .این ویلای برند
نوشهر که یک ویلای لاکچری لوکس
وقت سفارت انگلیس
مراحل تعیین وقت سفارت انگلیس
1.ایجاد حساب کاربری
2.تعیین محل مناسب جهت انگشت تگاری
3.پرکردن فرم
4.تعیین وقت سفارت
5.پرداخت واریزی سفارت
متقاضیان محترم پس از تعیین وقت می‌بایست در روز مقرر با در دست داشتن کلیه مدارک لازم، برای انگشت نگاری و ارائه مدارک در کنسولگری مشخص شده حضور یابند. انگشت نگاری و عکس برداری (بیومتریک) در سفارت انگلیس حدود 25 دقیقه به طول خواهد انجامید و در صورت عدم حاضر شدن فرد متقاضی در روز مقرر، درخواست و
این ویلا در شهری به نام نوشهر واقع گردیده است که شهر نوشهر یکی از
زیباترین شهر ها در مازندران می باشد که سالانه میزبان تعداد زیادی گردشگر و
مسافر می باشد که شهر نوشهر با دارا بودن مراکز زیبا گردشگری و توریستی
بازار های محلی و بازار ماهی زیبا و دیدنی و دارا بودن مراکز رفاهی و غیره
این شهر را به شهری اکازیون تبدیل کرده است ویلا نوشهر یک ویلای لاکچری
برند لوکس در شهر توریستی جنگلی شهرکی نوشهر است .این ویلای برند
نوشهر که یک ویلای لاکچری لوکس
ثبت برند و لوگو
 ثبت برند و لوگو
پیش از اینکه در مورد مراحل و مدارکی که باید برای ثبت برند و لوگو  ارائه دهید صحبت کنیم باید بدانید در مورد چیستی برند و لوگو اطلاعات خود را بیشتر کنید. برند و لوگو یک اقدام تجاری می باشد، علامت و نشانی که برای برند خود انتخاب می کنید برای  متمایز کردن و شناساندن کالا و یا خدمات شما در برابر کالاهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از افراد امروزه به دنبال ثبت برند و لوگو  هستند تا برند و لوگوی شرکت و مح
 در این پست به برخی از مدارک ثبت شرکت سهامی خاص اشاره می کنیم. شما دوستان عزیز می توانید باقی مطالب را از وب سایت اصلی دنبال کنید. 
1- اظهارنامه شرکت سهامی خاص که توسط اداره ثبت شرکت ها به صورت فرم چاپ شده است. 2 نسخه2- اساسنامه شرکت سهامی خاص که توسط مؤسسین تهیه می شود. 2 جلد3- صورت جلسه مجمع عمومی مؤسسین. 2 برگ4- صورت جلسه هیأت مدیره با امضای مدیران منتخب. 2 نسخه
 
ادامه مطلب در https://kararegister.com
 
ترجمه رسمی اسناد و مدارک تابع قوانین ابلاغ شده از سوی دادگستری جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. باید بدانیم که اسناد و مدارک رسمی کشور در صورت ارائه اصل آنها قابل ترجمه رسمی بر روی سربرگ قوه قضائیه و ممهور به مهر و امضای مترجم رسمی تایید شده از قوه قضائیه می باشند. توجه داشته باشید که کپی این اسناد و حتی کپی برابر اصل دفاتر اسناد رسمی قابل ترجمه رسمی نیستند و تنها می توان آنها را بر روی سربرگ غیر رسمی دارالترجمه و مهر وامضای دارالترجمه (و نه سر
هزینه ثبت برند و علامت تجاری
هزینه ثبت برند یا ثبت علامت تجاری شامل موارد زیر می باشد :
مرحله اول ثبت برند و علامت تجاری :
ثبت نام حساب کاربری و درخواست اقرارنامه.
ثبت و تنظیم اظهارنامه علامت تجاری (برای هر نام به صورت جداگانه).
فقط در صورت تائید نام درخواستی و بلامانع بودن از نظر مشابهت و مغایرت ٬ ادامه کار مقدور می باشد.
مرحله دوم (بعد از تائید اداره مالکیت معنوی) :
حق الوکاله وکیل.
پرداخت روزنامه تقاضا برند و علامت تجاری.
پرداخت روزنامه رسمی.
برندینگ یا همان برند سازی یکی از مهم‌ترین ابعاد هر کسب‌وکاری، کوچک یا بزرگ، خرده‌فروش یا ‌«بنگاه به بنگاه» (B2B)، است. در بازار رقابتی امروز، استراتژی برند قوی و مؤثر، مزیت عمده‌ای به شمار می‌رود. اما برند سازی واقعا چه معنایی دارد و چگونه بر کسب‌وکار شما اثر می‌گذارد؟به زبان ساده، برندِ شما، اعتبار شما در نزد مشتری است. برند به مشتریان شما می‌گوید که چه انتظاری از محصولات و خدمات شما داشته باشند و اینکه تفاوت آنچه شما ارائه می‌دهید با
تاکنون دقت کرده اید که برندها هم مانند انسان ها متولد می شوند ، پرورش پیدا می کنند، اوج می گیرند، سقوط می کنند و در نهایت می میرند و فراموش می شوند . بنابراین میتوان برای برند ها نیز شخصیت تعریف کرد. یک شخصیت رفتاری و قابل تکامل یافتن درست مثل انسان ها، این همان چیزی است که باعث ارتباط گرفتن مخاطبان و مشتریان با برندها میشود و از آن می توان برای رونق کسب و کار بهره جست،
در واقع یکی از مهمترین فاکتورها در شکل گیری یک برند موفق، شخصیت سازی برای
به صورت کلی ترجمه مدارک به ۲ بخش تقسیم می شود :۱٫ ترجمه مدارک از سایر زبان‌ها به گویش پارسی برای اخذ تاییدیه وزارت علم ها۲٫ ترجمه مدارک تحصیلی وزارت علم ها از لهجه پارسی به دیگر زبان‌ها به صورت قانونی .
گواهینامه ترجمه مدارک فنی و حرفه ای که به وس یله اداره فراگیری فنی و حرفه ای صادر می شود و معتبر رسمی است و قابل تایید است اما گواهینامه های صادره از شرکت های و شرکت ها آموزشی متفاوت با قانون ها بر خلاف داشته و هیچ بها رس
قرارداد استفاده از علامت تجاری
برخی از شرکت ها می توانند طبق قانون و قوانینی که در نظر گرفته شده است، برند خود را واگذار کنند یا اجازه بهره برداری آن را به سایر شرکت ها دهند. قرارداد استفاده از علامت تجاری باید طبق قوانین و اصولی که تعیین شده انجام شود تا به عنوان کپی برداری از برند دیگر محصولات به شمار نیاید.
با واگذاری برند یا اجازه بهره برداری از برند، شرکت های دیگر می توانند از برند مشابه اما به اسم یک فرد استفاده کنند. اگر شما قصد بهره ب
 وبلاگ کمد بایگانی : 11راه مرتب کردن اسناد و مدارک

 
تا به حال برایتان پیش آمده است که
سند یا مدرکی را بخواهید و مجبور شوید برای پیدا کردنش همه جای خانه را زیر
و رو کنید و چند ساعت دنبال آن بگردید؟ اگر می خواهید دچار چنین مشکلی
نشوید این ۱۱ نکته را بخوانید و اسناد و مدارک شخصی تان را مرتب کنید:
 
۱) برای اینکه هنگام پیدا کردن مدارک
مهمتان، دچار استرس و سردرگمی نشوید، چند کشوی کوچک یا یک کمد طبقه بندی
شده را برای نگهداری آنها انتخاب کنید.
 
۲) ا
هزینه ثبت برند و علامت تجاری
هزینه ثبت برند یا ثبت علامت تجاری شامل موارد زیر می باشد :
مرحله اول ثبت برند و علامت تجاری :
ثبت نام حساب کاربری و درخواست اقرارنامه.
ثبت و تنظیم اظهارنامه علامت تجاری (برای هر نام به صورت جداگانه).
فقط در صورت تائید نام درخواستی و بلامانع بودن از نظر مشابهت و مغایرت ٬ ادامه کار مقدور می باشد.
مرحله دوم (بعد از تائید اداره مالکیت معنوی) :
حق الوکاله وکیل.
پرداخت روزنامه تقاضا برند و علامت تجاری.
پرداخت روزنامه رسمی.
زبان ابزاری برای ارتباط بین انسان ها است. با گسترش جوامع بشری و افزایش جمعیت نیاز به ارتباط بین انسان ها بیش از پیش احساس می شود. به همین دلیل افرادی با تسلط به زبان مقصد و با ترجمه ارتباط میان انسان ها را آسان تر از قبل کرده اند. برخی افراد برای مهاجرت نیاز به ترجمه برخی مدارک کشور مقصد را دارند. بنابراین دفاتر ترجمه با ترجمه اسناد و مدارک افراد را برای مهاجرت آسان و بدون دغدغه یاری می رسانند. 
دفتر ترجمه رسمی تهران دکتر امین جعفری با تخصص حرف

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها