نتایج جستجو برای عبارت :

پايه آهن ربا اسکن گريپ براکت مگنت

پایه آهن ربا اسکن گریپ براکت مگنت :
براکت مغناطیسی جمع و جور و بسیار قدرتمند که برای نصب و قرارگیری انعطاف پذیر چراغهای کاری NOVA در هر سطح مغناطیسی طراحی شده است.
آهنربا با قدرت نگه داشتن بیش از 20 کیلوگرم معادل 210N بسیار قدرتمند است. آهنربا برای محافظت و جلوگیری از خراش سطح ، دارای روکش لاستیکی است. برای به دست آوردن حداکثر انعطاف پذیری ، آهنربا قابل تغییر است و می تواند به هر موقعیت مطلوب چرخانده شود. بنابراین ، حتی در صورت محدود بودن سطح م
 
 
براکت کنج کاشی کاری
براکت کنج محصول جدیدی از شرکت بسپاربیس میباشد که برای اجرای گونیا زوایای بیرونی مورد استفاده قرار میگیرد.با استفاده از ترکیب براکت و همتراز دیگر نیازی به استفاده از چسب ۱۲۳ ندارید.بنابراین با استفاده از براکت ، سطح کار بسیار زیبا و تمیزتر از  روش های سنتی خواهد بود.علاوه بر موارد ذکر شده زاویه کار دقیقا ۹۰ درجه خواهد گردید و درصورت فارسی بر کردن هیچ درزی دیده نخواهد شد.
جهت خرید براکت کنج کاشی کاری و قیمت براکت با ک
 
 
براکت کنج کاشی کاری
براکت کنج محصول جدیدی از شرکت سازه پلاست میباشد که برای اجرای گونیا زوایای بیرونی مورد استفاده قرار میگیرد.با استفاده از ترکیب براکت و همتراز دیگر نیازی به استفاده از چسب ۱۲۳ ندارید.بنابراین با استفاده از براکت ، سطح کار بسیار زیبا و تمیزتر از  روش های سنتی خواهد بود.علاوه بر موارد ذکر شده زاویه کار دقیقا ۹۰ درجه خواهد گردید و درصورت فارسی بر کردن هیچ درزی دیده نخواهد شد.
جهت خرید براکت کنج کاشی کاری و قیمت براکت با
فروش براکت کنج و گوشه / قیمت براکت تقاطع کاشی / خرید براکت لبه ستون کاشی کاری / نبشی لبه ستون با استفاده از همتراز
براکت کنج و نبش محصولی است که جهت یکسان نمودن لبه ی ستون کار شده با کاشی ، سرامیک یا سنگ کاربرد دارد.
طریقه ی نصب براکت به این صورت است که بعد از نصب همتراز را زیر لبه ی کاشی ها قرار داده و سپس براکت را نصب می کنیم و در مرحله ی بعد با آچار همتراز را سفت می کنیم که باعث می شود به براکت فشار وارد شده و لبه ها را یکسان کند.
 
کنده شدن براکت ها و بند ارتودنسی
در بخش قبل راجع به اصول نگهداری براکت ها و عوارض کنده شدن آنها اشاره
شد. چنانچه براکتی جدا شود ناچارا می بایست تا زمان ملاقات بعدی شرایط را
تحمل کنید. اگر براکت شکسته، موجب آزار شما می گردد، صرفا جهت خارج کردن
براکت کنده شده می توانید به کلینیک مراجعه کنید. مراقبت از براکتها و کنده
نشدن آنها، یکی از مهمترین اصول موفقیت درمان ارتودنسی است.
ادامه مطلب
براکت ارتودنسی چیست
براکت ارتودنسی، اصلی ترین ابزار مورد استفاده در درمان ارتودنسی است که با گذر زمان دندان ها را حرکت داده و آنها را در موقعیت مناسب جایگزین می کند.
براکت
متشکل از دو جزء اصلی سیم ارتودنسی و بریس است که طی فرایند باندینگ، بر
روی دندان ها قرار گرفته و نیروی فشار را به دندان ها منتقل می کند. براکت
ها معمولا حاوی یک یا دو شیار هستند که سیم ارتودنسی از میان آن رد شده و
در محل مناسب تعیین شده توسط متخصص ارتودنسی قرار می گیرد.
اد
مگنت تراپی چگونه است؟





مگنت تراپی به معنی استفاده از آهنربا برای بهبود و سرعت بخشیدن به درمان یا کاهش درد می باشد.
نبض ما- مگنت تراپی اشکال مختلفی دارد. در برخی موارد، مگنت ها
با استفاده از وسایلی مثل مفتول، افزونه کفش، نوار چسب، کمربند، یا
جواهرات مغناطیسی مثل دستبند، گردنبند و گوشواره به مناطق آسیب دیده اعمال
می شود. سایر محصولات مغناطیسی عبارتند از پد و پتو مغناطیسی و همچنین
دستگاه های تولید کننده مغناطیس.
ادام
براکت کنج و نبش وسیله ای است که در کاشی و سرامیک کاری کاربرد دارد و کار کردن با براکت بسیار ساده و در عین حال دقیق  است و برای صاف و گونیا در آوردن لبه ی کاشی و سنگ ها و گوشه های کار بکار می رود و باعث حذف چسب 123 و روش های سنتی مثل گچ کردن شمشه سر نبش ها و گوشه ها می گردد.
کار کردن با براکت بسیار سرعت و دقت کار را زیاد می کند و در پایان کار سطحی تمیز بدون کثیفی گچ یا لکه ی بجا مانده از چسب 123 را به شما می دهد. براکت را می توان چندین با استفاده نمود.
 
براکت کنج محصول جدیدی از شرکت سپکو آرمه میباشد که برای اجرای گونیا زوایای بیرونی مورد استفاده قرار میگیرد.با استفاده از ترکیب براکت و همتراز دیگر نیازی به استفاده از چسب ۱۲۳ ندارید.بنابراین با استفاده از براکت ، سطح کار بسیار زیبا و تمیزتر از  روش های سنتی خواهد بود.علاوه بر موارد ذکر شده زاویه کار دقیقا ۹۰ درجه خواهد گردید و درصورت فارسی بر کردن هیچ درزی دیده نخواهد شد.
جهت خرید براکت کنج کاشی کاری و قیمت براکت با کارشناسان فروش براکت در
 
مگنت تراپی چیست؟
مگنت درمانی، مگنتیک تراپی یا مگنت تراپی نوعی روش درمانی است که از یک میدان مغناطیسی متغیر که توسط دستگاهی الکتریکی تولید می شود یاایستا و دائم تولید شده توسط آهن‌ربا برای درمان بیماری ها استفاده می کند. در مرکز جامع طب فیزیکی و توانبخشی نشاط و در فیزیوتراپی نشاط فردیس کرج ما از دستگاه مولد میدان مغناطیسی الکتریکی برای درمان بیماری ها استفاده می کنیم.
بدن ما به طور طبیعی میدان مغناطیسی و الکتریکی دارد. تمام مولکول‌های م
مگنت تراپی چیست و چه خواص وکاربردی دارد
مگنت تراپی به معنی استفاده از آهنربا برای بهبود و سرعت بخشیدن به درمان یا کاهش درد می باشد.
مگنت تراپی اشکال مختلفی دارد. در برخی موارد، مگنت ها
با استفاده از وسایلی مثل مفتول، افزونه کفش، نوار چسب، کمربند، یا
جواهرات مغناطیسی مثل دستبند، گردنبند و گوشواره به مناطق آسیب دیده اعمال
می شود. سایر محصولات مغناطیسی عبارتند از پد و پتو مغناطیسی و همچنین
دستگاه های تولید کننده مغناطیس.
ادامه مطلب
مگنت کارتریج 80A اچ پی: همان طور که می دانید مگنت در کارتریج میله ای به شکل استوانه است که اندازه ی آن اندازه ی درام است.
از مگنت به دلیل خاصیت مغناطیسیی که دارد به منظور نگه داشتن تونر با ارتباط با مخزن تونر مورد استفاده قرار می گیرد.
این مگنت می تواند برای کارتریج دستگاه های زیر مورد استفاده قرار بگیرد:
پرینتر 2055 اچ پی
پرینتر 2035 اچ پی
پرینتر 401 اچ پی
رول مگنت از یک سیلندر فلزی ساخته شده است. درون سیلندر فلزی یک هسته با خاصیت مغانطیسی قرار دارد.
و
اپلیکیشن QR Code & Barcode Scanner تنها برنامه اسکن بارکد و QR کدی هست که لازم دارید . برنامه های دیگه رو پاک کنید و یکبار برای همیشه پرونده اپلیکیشن اسکن بارکد و ببندید . ساده و سریع . دسترسی دوربین و اینترنت و بهش بدید و اسکن و شروع کنید . تمام .
ادامه مطلب
برای کسب اطلاعات درباره تجهیزات تبلیغات بصری یا سفارش لایت باکس  در شهر تهران و یا شهرستان های استان تهران با ما تماس بگیرید . تیم ایمن موج بعد از ثبت سفارش شما شروع با ساختن تابلوهای لایت باکس می کند و به محض آماده شدن آماده نصب لایت باکسها در محل مد نظر شما می شود . شرکت ما دارای 4 نمونه لایت باکس فریم لس ، کریستالی ، مگنت و اسنپ فریم می باشد که با توجه به قیمت ، عمر و یا محل نصب می توانید لایت باکس مد نظر خود را سفارش بدهید . لازم به ذکر است که ل
برای کسب اطلاعات درباره تجهیزات تبلیغات بصری یا سفارش لایت باکس  در شهر تهران و یا شهرستان های استان تهران با ما تماس بگیرید . تیم ایمن موج بعد از ثبت سفارش شما شروع با ساختن تابلوهای لایت باکس می کند و به محض آماده شدن آماده نصب لایت باکسها در محل مد نظر شما می شود . شرکت ما دارای 4 نمونه لایت باکس فریم لس ، کریستالی ، مگنت و اسنپ فریم می باشد که با توجه به قیمت ، عمر و یا محل نصب می توانید لایت باکس مد نظر خود را سفارش بدهید . لازم به ذکر است که ل
VueScan Pro نرم افزاری کامل و عالی به منظور اسکن کردن تصاویر مختلف می باشد ، این نرم افزار کیفیت اسکن تصاویر و عکس های شما را به شکل قابل ملاحظه ای افزایش داده و نتیجه ی بهتری در خروجی ارائه می دهد.
 
 
همچنین دارای تنظیمات قدرتمند و پیشرفته ای است که استفاده از آن منجر به افزایش کیفیت تصاویر اسکن شده ی حاصل از اسناد می شود.
ادامه مطلب
ارتودنسی ثابت چیست؟
ارتودنسی ثابت روشی از ارتودنسی است که در آن بیمار قادر نخواهد بود تا دستگاه ارتودنسی را از دهان خود خارج کند چرا که براکت های ارتودنسی بر روی دندان به صورت ثابت وجود دارند و با استفاده از  کش های ارتودنسی به یکدیگر متصل شده اند.
براکت های ارتودنسی تا انتهای طول درمان ارتودنسی بر روی دندان بیمار باقی خواهند ماند و سیم ها نیز هر چند جلسه یکبار توسط متخصص ارتودنسی تعویض خواهند شد.
ادامه مطلب
تکنولوژی اسکن اسناد و مدارک  اسکن داک دات بلاگ یکی از بزرگترین  و سریع ترین سیستم های پیشرفته  اسکن و تصویر برداری دیجیتال را  در کشور در اختیار دارد که هم اینک سازمان های بسیاری خدمات |اسکن سازمانی|بایگانی دیجیتال | اسکن اسناد و مدارک مالی|اسکن مدارک دانشگاهی | اسکن کتاب خانه های بزرگ| را در این  مرکز انجام می دهند .
ادامه مطلب
دوباره سلام :) امروز میخوام براتون از برند کت مپ و محصولاتی که ارائه میدن و تولید می‌کنن بگم. کت مپ یه استارتاپه که از سال 96 فعالیتش رو شروع کرد. اونا توی اولای راه مگنت تولید می‌کردن. بعد از اون سایت کت مپ در قالب یه فروشگاه اینترنتی ظاهر شد و یکم بعدش هم همکاری catmap با بقیهی برندا شروع شد. شعار این برند از اول این بوده که یادگاری‌هایی از سفرمون با خودمون داشته باشیم. محصولاتی که الان تولید میکنن شامل مگنت و استکیر هست. طرحهای محصولات کت مپ کام
اسکنر فلت مسطح تخت پلاستک مدل 4800
Plust Opticbook 4800 Photo scanner
سرعت اسکن:3.6 ثانیه
کیفیت اسکن:1200*2400
قابلیت تشخیص متن ocr:دارد
سایز اسکن:a4
قابلیت اسکن دورو:ندارد
اسکن نگاتیو:ندارد
لطفا برای اطلاع از موجودی و قیمت نهایی Plustek 4800 تماس بگیرید:
مهام پرینت 02188863954
اسکنر Plustek Opticbook 4800 Photo Scanner یک راه حل سریع ، مقرون بصرفه ، ساده و ابتکاری برای اسکن کردن کتاب ها ، مجلات و سایر اسناد می باشد . اسکنر Plustek Opticbook 4800 Photo Scanner شامل تمام تکنولوژی های بروز است که شما در کسب و کا
درام کارتریج FX10 کانن: همان طور که می دانید درام در کارتریج میله ای به شکل استوانه است که اندازه ی آن اندازه ی مگنت کارتریج است.
اگر
بخواهیم در مورد نقش درام در کارتریج و فرآیند چاپ توضیحی بدهیم باید
اینطور عنوان نماییم که درام یک میله ی استوانه شکل به رنگ سبز می باشد که
مهم ترین وظیفه ی آن انتقال تونر بر روی کاغذ در پرینتر های لیزری می باشد.
درام کارتریج نیز درست مانند مگنت کارتریج یکی از موارد مصرفی در کارتریج های لیزری می باشد.
نقش
دیگر در
براکت دیواری یا پایه نگهدارنده  برای نصب انواع تلویزیون های ال ای دی – ال سی دی – پلاسما و کرو      بر روی دیوار یا سقف  مناسب است . پایه دیواری مخصوص نصب انواع تلویزیون های با فاصله    کم ۴۰ mmاز دیوار می باشد. این مدل ها  از سایز “۲۲ تا “۸۴ برای تمام تلویزیون های  و خصوصا برای برند های سامسونگ، سونی، ال جی …  و یا کلیه تلویزیون ها پیشنهاد میشود .
پایه نصب ال ای دی دیواری در بعضی از مدل های سامسونگ  و  ال جی  تا سایز “۸۸ و کلیه مدل های   تا
بعضی از اسکنرها از جمله اسکنرهای kodak این قابلیت را دارند که در هنگام اسکن دو رو صفحاتی که سفید بوده را اسکن نکنند.
برای فعال و تنظیم این ویژگی به setting نرم افزار اسکنر رفته و به دنبال گزینه blank page removal بگردید.
این گزینه دو انتخاب دارد یکی بر اساس سایز کاغذ و دیگری بر اساس میزان نوشته که می توان درصد آن را مشخص کرد.
یعنی اگر درصد را 10 تعیین کنید صفحاتی که زیر 10درصد متن دارند را اسکن نمی کند.
اسکن کرونری کلسیم چگونه انجام می شود؟












اسکن کرونری کلسیم چیست









اسکن کرونری کلسیم
آزمایشی خاص با اشعه ایکس می باشد که سی تی نامیده می شود و برای مطلع شدن
از افزایش کلسیم در پلاک استفاده می شود؛ پلاک هایی که در دیواره رگ های
قلب قرار دارند. از اسکن کرونری برای بررسی بیماری قلبی در مراحل اولیه استفاده می شود.
ادامه مطلب
گرچه دنیای امروز دنیایی به‌شدت دیجیتال است، کاغذها هنوز اهمیت خود را از دست نداده‌اند و گاهی لازم می‌شود سند یا تصویر خاصی را چاپ یا اصطلاحا پرینت کنید. امروزه با امکانات بومی اندروید و همچنین با نصب برنامه‌هایی که برای این منظور طراحی شده‌اند، به‌راحتی می‌توان اسناد مختلف را چاپ یا پرینت کرد. درصورت نیاز به اسکن کردن اسناد هم می‌توانید به‌واسطه اندروید با دستگاه اسکنر کار خود را انجام دهید و یا بدون نیاز به اسکنر فیزیکی، از دوربین گ
اسکنر قابل حمل اسکن زی مدل BQS 040 B
اسکنر اسکن زی BQS 040 B
اسکنر قابل حمل اسکن زی BQS040B اسکنری با طراحی پیشرفته و فوق باریک است که دستگاهی قوی را در دستان شما قرار می‌دهد.
این اسکنر جیبی کوچک با تکنولوژی بلوتوث بهترین انتخاب شما برای اسکن اسناد است.
ضمنا این مدل اسکنر تا 32 گیگابایت حافظه را می‌تواند پشتیبانی کند که اگر با کیفیت معمولی اسکن کنید ظرفیتی معادل 25000 صفحه A4 را در اختیار شما قرار می‌دهد. عرض قابل اسکن این دستگاه 21 سانتی متر و طول قابل اسکن
اسکنر قابل حمل اسکن زی مدل BQS 040 B
اسکنر اسکن زی BQS 040 B
اسکنر قابل حمل اسکن زی BQS040B اسکنری با طراحی پیشرفته و فوق باریک است که دستگاهی قوی را در دستان شما قرار می‌دهد.
این اسکنر جیبی کوچک با تکنولوژی بلوتوث بهترین انتخاب شما برای اسکن اسناد است.
ضمنا
این مدل اسکنر تا 32 گیگابایت حافظه را می‌تواند پشتیبانی کند که اگر با
کیفیت معمولی اسکن کنید ظرفیتی معادل 25000 صفحه A4 را در اختیار شما قرار
می‌دهد. عرض قابل اسکن این دستگاه 21 سانتی متر و طول قابل اس
پژوهشگران تایوانی بین بیماری سرطان و اشعه ساطع شده هنگام سی تی اسکن رابطه معناداری پیدا کردند. آنها تشخیص دادند که افراد قرار گرفته در معرض تشعشع با احتمال بیشتری به سرطان تیروئید ، لوسمی و سرطان غدد لنفاوی غیر هادکین مبتلا می شوند.
ادامه مطلب
پژوهشگران تایوانی بین بیماری سرطان و اشعه ساطع شده هنگام سی تی اسکن رابطه معناداری پیدا کردند. آنها تشخیص دادند که افراد قرار گرفته در معرض تشعشع با احتمال بیشتری به سرطان تیروئید ، لوسمی و سرطان غدد لنفاوی غیر هادکین مبتلا می شوند.
ادامه مطلب
بررسی نیروها در وایر و براکت های ارتودنسی
بررسی نیروها در وایر و براکت های ارتودنسی ndash; شامل 24 صفحه و در قالب ورد و قابل ویراش منبع تولید کننده نیرو برای حرکت دندان، نیرویی است که از خاصیت الاستیسیتی وایر و ازالاستیکها تولید می zwnj;شود. برای حرکت مطلوب دندانی نیاز به نیروی Light Continuous می zwnj;باشد. وقتی نیرو در سرتاسر ...
دریافت فایل
 
لق شدن دندان یکی از نگرانی های بیمارانی است که در حین درمان ارتودنسی هستند.
در چند روز اول که براکت ها گذاشته می شوند دندان ها تکان می خورند و احساس لق شدن دندان به بیمار دست می دهد.
این یک امر طبیعی است .
گرچه در برخی وارد ممکن است در صورتی که متخصص ارتودنسی آن را از قبل توضیح نداده باشد باعث نگرانی بیمار شود. 
چرا هنگام ارتودنسی حس لق شدن دندان به من دست می دهد؟
حرکت دندان از کجی به راستی با اعمال فشار توسط دستگاه ارتودنسی برای اصلاح فرم و مو
پاورپوینت جامع و کامل مبانی سی تی اسکن
کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت مبانی سی تی اسکن در حجم 69 اسلاید بهمراه پاورپوینت آشنایی با CT Scan در 31 اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت مبانی سی تی اسکن ، بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید 2
تعریف
سی تی اسکن یک روش تصویر برداری است که در حقیقت به معنای تصویر بردار
      
 
ابزاری برای تشخیض بارکد تقلبی و تعیین کشور سازنده محصول در گوشیهای اندروید.
با استفاده از این برنامه شما می توانید به سرعت بارکد روی محصولات مختلف را اسکن کرده و کشور تولید کننده آنرا مشاهده کنید.امکان وارد کردن دستی بارکد نیز در برنامه تعبیه شده است تا تنها با وارد کردن سه رقم اول بارکد، شما از کشور تولید کننده محصول مطلع شوید.این برنامه علاوه بر بارکد، انواع مختلف QR Code را نیز اسکن کرده و نتیجه اسکن را به شما نمایش می دهد.
حجم فایل : 3
اسکن کف پا برای بسیاری ناشناخته است. می توان گفت افراد با مراجعه به مراکز اسکن کف پا میتوان نسبت به اسکن کردن کف پای خود و مشکلاتی که در این ناحیه از بدن وجود دارد از جمله تشخیص علت درد کف پا پرداخت و نسبت به تولید کفش و کفی‌های متناسب با کف پا اقدام کرد.
مراکز اسکن کف پا در نمونه‌های مختلفی موجود هستند که افراد می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. مراکز اسکن کف پا در شهرها و مناطق مختلف وجود دارد که افراد با استفاده از آنها بهترین کفش‌ها و یا ک
جت اسکن مدل ZH V200
جت اسکن مدل ZH V200 :شرکت جت اسکن یکی از با سابقه ترین شرکت ها در تولید سنسور های فلزیابی جهت اندازه گیری در اعماق و محیط های باستانی و کشف اهداف پنهان در اعماق زمین  می باشد . در جدیدترین محصول این شرکت مدل : Z.H.V200 از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا با سرعت بالا استفاده شده که باعث شده این محصول نسبت به سایر محصولات هم رده خود دارای تمایز شود . توازن کاملا هوشمند لازمه کار دقیق است که در این سیستم از بهترین مدل توازنگر استفاده شده است .
با توجه به جرایمی که طی این سالها شاهد آن بوده ایم , من الجمله قاچاق و جاسازی مواد مخدر و یا حتی اسلحه در کف خودرو که قابل رویت نبوده و حتی با بازرسی خودرو هم نمی توان آنها را پیدا کرد, شرکت حافظان حریم سپاهان به طراحی و تولید اسکنرهای کف خودرو پرداخته تا عمل بازرسی انواع خودرو را آسان گرداند.
سیستم های اسکن کف خودرو در دو مدل طراحی و تولید گردیده اند :
سیستم اسکن کف خودرو ثابت
سیستم اسکن کف خودرو پرتابل
دسته ی اول یعنی سیستم های اسکن کف خودرو ثا
بررسی نوع کمر درد و تشخیص نوع آن: 
در ابتدا فرد مبتلا تحت معاینه قرار میگیر تا مشکل و میزان شدت آن مشخص شود سپس درمان آغاز میگردد.
 بخش مهمی از درمان را تمرینات و ورزش ها تشکیل می دهدند. با توجه به حاد یا مزمن بودن مشکل بیمار، ورزش های های مختلفی در برنامه ی درمانی گنجانده می شود ورزش های عمده ای که در فیزیوتراپی استفاده می شود شامل ۲ گروه عمده ورزش های پیشگیری کننده از ابتلا به دیسک کمری و ورزش های مربوط به افراد مبتلا به دیسک است.تمرینات پیشگ
فیزیوتراپی برای کمر درد تعیین نوع کمردرد
در ابتدا فرد مبتلا تحت معاینه قرار میگیر تا مشکل و میزان شدت آن مشخص شود سپس درمان آغاز میگردد.
 بخش مهمی از درمان را تمرینات و ورزش ها تشکیل می دهدند. با توجه به حاد یا مزمن بودن مشکل بیمار، ورزش های های مختلفی در برنامه ی درمانی گنجانده می شود ورزش های عمده ای که در فیزیوتراپی استفاده می شود شامل ۲ گروه عمده ورزش های پیشگیری کننده از ابتلا به دیسک کمری و ورزش های مربوط به افراد مبتلا به دیسک است.تمرین
استفاده از سیم و براکت ارتودنسی مدت هاست که به عنوان یک روش درمانی مناسب برای رفع ناهنجاری های فک و دندان ها و همچنین زیباسازی آنها کاربرد دارد. اما متاسفانه در برخی موارد براکت ارتودنسی موجب ایجاد لک بر روی دندان ها شده و رنگ آنها را تغییر می دهد. ایجاد لک روی دندان بعد از انجام ارتودنسی دلایل مختلفی دارد و روش های درمانی نیز برایش وجود دارد که در این مقاله به آن می پردازیم.
ویژگی لکه های دندان بعد از ارتودنسی
به وجود آمدن لکه های رنگی روی دن
نوشتن اسکریپت اسکن سیستم های LIVE در شبکه در بش (BASH)
 
درود به همه !
سلام دوستان . امروز اومدم یه اسکریپت خیلی باحال دیگه رو باهم برسی کنیم .
این اسکریپت رو با نام PING SWEEP میشناسنش . کارش اینه که میاد کل رنج آی پی های شبکه رو اسکن میکنه و آی پی های لایو و فعال رو توی شبکه شناسایی میکنه . (روش های بهتری هم غیر PING SWEEP هست )
ادامه مطلب
 باندینگ ارتودنسی چگونه انجام می شود
فرایند چسباندن بریس
ارتودنسی به دندان ها را باندینگ ارتودنسی می نامند. روش های باندینگ طی
سال های متمادی و در پی معرفی مواد جدید، تغییرات چشمگیری داشته است و
امروزه چسباندن موثر و مستقیم بریس به مینای دندان را ممکن ساخته است.
بریس را می توان اصلی ترین ابزار در ارتودنسی
به شمار آورد. این ابزار از دو جزء اصلی براکت و سیم تشکیل شده است. براکت
قطعات مربعی شکلی هستند که در قسمت جلویی دندان و برای نگه داشتن
واتساپ هم مثل سایر نرم افزارهای پیام رسان برای جلب رضایت کاربران ، علاوه بر نسخه موبایل دارای نسخه های دسکتاپ و وب هم هست ، اما بر خلاف سایر نرم افزارها که استفاده از نسخه وب و دسکتاپ شان ، تنها نیاز به وارد کردن شماره همراه و دریافت کد فعال سازی است ، برای استفاده از این نسخه ها و دسترسی به حساب کاربری تان ، باید QR کد واتساپ را اسکن نمایید.
اگر سراغ این نسخه ها رفته باشید حتما متوجه شده اید که برای اسکن QR کد واتساپ نیاز به نسخه موبایلی این برنا
پرینتر ها امروزه به دلیل افزایش حجم کاری بالا جزئی از پر مصرف ترین ماشین های اداری به شمار می روند. مگنت پرینتر ریکو یکی از قطعات داخلی این دستگاه است که به شکل استوانه ای و مخروطی شکل می باشد. این قطعه در درون کارتریج جای دارد. همان طور که می دانید اعمال فرآیند پرینت به هماهنگی و سالم بودن تمامی این قطعات وابسته است. در صورتی که این هماهنگی به درستی صورت نگیرد دستگاه دچار اختلال شده و امکان پرینت گرفتن با آن وجود نخواهد داشت. مگنت به دلیل بهره
 
ارتودنسی دیمون در حال حاضر با موج محبوبیت خاصی از طرف ارتودنتیست ها روبرو شده است در ارتودنسی دیمون شما نیاز کمتری به ویزیت ارتودنتیست خود دارید زیرا تنظیمات در این نوع ارتودنسی به طور خود کار صورت می گیرد.
براکت های نسل جدید ارتودنسی مدرن بریس دیمون هستند که بسیار سبک تر و متنوع تر از انواع سنتی هستند.
این بریس ارتودنسی شبیه به بریس های فلزی و سنتی در ارتودنسی ثابت است .
براکت های آن می تواند فلزی یا سرامیک مانند ارتودنسی متحرک باشد.
دک
اسکنر اسکن زی BQS030
رزولوشن اپتیکال: dpi 600*300
حداکثر سایز کاغذ: A4سرعت اسکن: 12 ثانیه به ازای هر برگ
معرفی اسکنر اسکن زی BQS030
امروزه استفاده از اسکنر سبک و قابل حمل طرفداران زیادی پیدا کرده است. یکی از شرکت های فعال در زمینه طراحی و تولید اسکنرهای قابل حمل، شرکت اسکن زی است که اسکنر مدل Scanzee BQS030 یکی از محصولات آن است. 
اسکنر اسکن زی BQS030
با طراحی ظاهری زیبا و قابلیت اسکن به هر دو صورت رنگی و سیاه و سفید، یکی
از مناسب ترین اسکنرها برای استفاده های
 باندینگ ارتودنسی چگونه انجام می شود
فرایند چسباندن بریس
ارتودنسی به دندان ها را باندینگ ارتودنسی می نامند. روش های باندینگ طی
سال های متمادی و در پی معرفی مواد جدید، تغییرات چشمگیری داشته است و
امروزه چسباندن موثر و مستقیم بریس به مینای دندان را ممکن ساخته است.
بریس را می توان اصلی ترین ابزار در ارتودنسی
به شمار آورد. این ابزار از دو جزء اصلی براکت و سیم تشکیل شده است. براکت
قطعات مربعی شکلی هستند که در قسمت جلویی دندان و برای نگه داشتن
جزوه اسکن شده درس اقتصاد مهندسی فرمت فایل دانلودی: .rarفرمت فایل اصلی: pdfتعداد صفحات: 96حجم فایل: 16594 کیلوبایت قیمت: 10000 تومان 
دانلود جزوه اسکن شده درس اقتصاد مهندسی،
 
 
در قالب pdf و در 96 صفحه.
 
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
ارتودنسی نامرئی چیست
برای رفع ناهنجاری های فک و مشکلات دندان متخصص ارتودنسی به مراجعه کنندگان ارتودنسی دندان
را پیشنهاد می کند.در ارتودنسی با قرار گرفتن براکت بر روی دندان ایرادات
ناشی از ناهنجاری های فک در طول زمان برطرف می شود.اغلب مراجعه کنندگان
بالاخص بزرگسالان و نوجوانان به خاطر ظاهر فلزی براکتی که روی دندان قرار
می گیرد در استفاده از ارتودنسی امتناع می ورزند.استفاده از ارتودنسی نامرئی برای اینگونه از اشخاص توسط متخصص ارتودنست پ
اسکنر اسکن زی BQS040B
رزولوشن اپتیکال: dpi 600*300
حداکثر سایز کاغذ: A4سرعت اسکن: 8 ثانیه به ازای هر برگ A4
معرفی اسکنر اسکن زی BQS040B
اگر
به دنبال یک اسکنر قابل حمل و جیبی با کارایی و کیفیت ساخت بالا هستید،
اسکنر اسکن زی BQS040B می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.
برای اسکن با اسکنر اسکن زی BQS040B نیازی به اتصال به کامپیوتر ندارید و تنها با کشیدن اسکنر اسناد بر روی سطح صاف سند مورد نظر (شامل کتاب، عکس و حتی اعلامیه های روی دیوار) می توان از آن اسکن تهیه کرد
اسکنر اسکن زی BQS050M
رزولوشن اپتیکال: dpi 600*300
حداکثر سایز کاغذ: A4سرعت اسکن: 6 ثانیه به ازای هر برگ A4
معرفی اسکنر اسکن زی BQS050M
اسکنر
BQS050M یکی از محصولات شرکت اسکن زی است که در دسته اسکنرهای قابل حمل
جای دارد و در ابعاد 270*40*60 میلی متر به بازار عرضه شده است.
نحوه کار با اسکنر قابل حمل اسکن زی Scanzee BQS050M به این صورت است که شما باید سند مورد نظر خود را به صورت دستی به این اسکنر وارد کنید.
فایل های اسکن شده توسط اسکنر اسکن زی BQS050M بر روی کارت حافظه میکرو SD
مسواک بین دندانی مسواکی است که از آن برای تمیز کردن فاصله بین دندان ها در دندان های ارتودنسی شده استفاده می شود با استفاده از مسواک های معمولی شما تنها می توانید جلو ، پشت و سطح دندان هایتان را تمیز کنید اما به خاطر داشته باشید که سطوح بین دندان های شما جایی است که باکتری ها خود را در آنجا پنهان می کنند این برس ها مخصوص قسمت هایی ساخته شده اند که مسواک های معمولی به آن مناطق دسترسی ندارند.
کاربرد های مسواک بین دندانی
تمیز کردن فاصله بین دندانی
پاورپوینت مبانی سی تی اسکن
  پاورپوینت مبانی سی تی اسکن   69اسلایدهمراه باتصاویر تعریف سی تی اسکن یک روش تصویر برداری است که در حقیقت به معنای تصویر برداری مقطعی و عرضی از اعضای بدن می باشد.   CT Scan  مخفف Computerized Tomography scan  می باشد که کلمه (Scan)  به معنی تقطیع کردن و واژه Tomo)) به معنی برش و قطعه و((Graphy به معنی شکل ویا ترسیم است.   در این روش بدن انسان یا حیوانات به صورت لایه به لایه اسکن می شودو بدین ترتیب بخشهای درونی بدن قابل رویت می شود.   ماهیت کار
اسکنر اچ پی 8270
رزولوشن اپتیکال: 4800*dpi 4800
حداکثر سایز کاغذ: A4سرعت اسکن: 28 برگ در دقیقه اسکن رنگی و 25 برگ در دقیقه اسکن سیاه و سفید
معرفی اسکنر اچ پی 8270
اسکنر اچ پی HP 8270 یک اسکنر تخت می باشد که به منبع تغذیه خودکار ADF نیز مجهز شده است. 
این اسکنر از قابلیت اسکن انواع اسناد کاغذی، عکس، پاکت نامه، کاغذ پشت چسب دار،  کارت های شناسایی، اشیای سه بعدی و همچنین نگاتیو و اسلایدهای 35 میلی متری  برخوردار است و کارایی بالایی هم در محیط های اداری و هم در آتلی
مدت درمان ارتودنسی
مدت درمان ارتودنسی به فاکتورهای گوناگونی بستگی دارد:
۱.  نوع ناهنجاری در طول درمان ارتودنسی موثر استناهنجاری های دندانی فکی نسبت به مشکلات دندانی زمان بیشتری جهت درمان می طلبند.۲. شدت ناهنجاری از جمله عوامل موثر در طول درمان ارتودنسی استبدیهی است با افزایش شدت ناهنجاری، طول درمان افزایش می یابد.
۳. سن بیمار در طول درمان ارتودنسیدر سنین کودکی و نوجوانی نسبت به سنین بالا به دلیل دانسیته کمتر استخوان فکین و متابولیسم فعال
 
بریس ارتودنسی در بسته ها و انواع مختلفی وجود دارند یک متخصص ارتودنسی با توجه به مشکل دقیق دندان ها و فک های شما یکی از انواع ارتودنسی دندان را برایتان انتخاب می کند.
مراحل اول درمان با ارزیابی وضعیت دندان های شما و چگونگی رشد آنها انجام می شود.
این مراحل معمولا شامل موارد زیر است:
عکس برداری به وسیله اشعه ایکس
معاینه بالینی
ساخت مدل از دندان
عکس گرفتن از دندان ها
تاریخچه کامل پزشکی و دندانپزشکی
بریس ارتودنسی چیست؟
ارتودنتیست ها از بریس ا
براکت سرامیکی چیست و چه تفاوتی با براکت فلزی دارد؟
بریس های سرامیکی نوعی دستگاه های ارتودنسی هستند که برای اصلاح ناصافی، کج بودن و سایر مشکلات مربوط به تراز دندان مورد استفاده قرار میگیرند. این براکت ها شبیه براکت فلزی هستند، با این تفاوت که شفاف، سفید و یا به رنگ دندان ها هستند. به دلیل اینکه کسی نمیتواند به وضوح این بریس ها را ببیند و زیبایی بیشتر دارند، اغلب افراد این بریس ها را به بریس های فلزی ساده ترجیح می دهند.
بریس سرامیکی به درد چه
اسکنر اپسون مدل EPSON Perfection V19
Epson Perfection V19 Scanner

معرفی کلی
اسکنر اپسون v19
یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت epson میباشد که از لحاظ کیفیت اسکن و
جنس مواد به کار رفته در ساخت اسکنر به مانند سایر اسکنر های تولیدی شرکت
اپسون از مرغوبیت خوبی برخوردار است. سایز اسکن در اسکنر v19 سایز A4
میباشد و رزولوشن اپتیکال اسکنر 4800dpi میباشد , سرعت اسکن اسکنر v19
برای حالت رنگی و سیاه و سفید 10 ثانیه با رزولوشن 300dpi و 30 ثانیه با
رزولوشن 600dpi میباشد. اپسون مدل v19 بدون سینی میب
هنگامی که فرد با مصرف دخانیات از داشتن لثه سالم محروم می شود درمان ارتودنسی نیز امکان پذیر نمی باشد ترک سیگار و درمان لثه اولین گام برای آغاز درمان ارتودنسی می باشد.
مصرف مواد مخدر باعث اختلال در دریافت نیروهای ارتودنسی به دندان ها می شود مواد مضر موجود در مولکول های مواد مخدر که به طور منظم توسط بیماران مصرف می شوند می توانند از طریق گردش خون وارد سلول های بافت لثه ها شوند و بر روی نیروهای مکانیکی دستگاه های ارتودنسی اثرات منفی اعمال کنند.
در حال حاضر، بهترین و با کیفیت ترین برند تولید کننده باک موتور سیکلت در ایران شرکت تیزرو  میباشد.
باک موتور سیکلت تیزرو از ورقهای فوق کششی ST14 و با ضخامت 0.8 میلی متر ساخته شده اند. تمامی اجزای تشکیل دهنده باک تیزرو از قبیل گوشواره ها، بست و آرم، شیر بنزین براکت و بست زیر براکت از ورق و مواد اولیه کاملا استاندارد تایید شده توسط ژاپن ساخته شده اند.
ابعاد باک و قالب آن کاملا استاندارد میباشد و طبق نقشه هوندای ژاپن ساخته شده. در مراحل تولید باک ها
تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز 60*40 ، از دیگر محصولات با کیفیت و معتبر شیدکو می باشد. از آلومینیوم درجه یک ساخته شده است و وزن بسیار کمی دارد. به دلیل کیفیت بالا در مدارس و مراکز آموزشی و دانشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیش تر با ما همراه باشید.
مشخصات تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز 60*40
 نوع: وایت برد پشت گرین برد | کاربرد: اداری | ابعاد: 60 × 40 سانتی‌متر | قطر: 2.5 سانتی‌متر | جنس:فلزی | قابلیت اتصال به دیوار: دارد.| قا
تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز 50*30 ، از دیگر محصولات با کیفیت و معتبر شیدکو می باشد. از آلومینیوم درجه یک ساخته شده است و وزن بسیار کمی دارد. به دلیل کیفیت بالا در مدارس و مراکز آموزشی و دانشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیش تر با ما همراه باشید.
مشخصات تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز 50*30
 نوع: وایت برد پشت گرین برد | کاربرد: اداری | ابعاد: 50 × 30 سانتی‌متر | قطر: 2.5 سانتی‌متر | جنس:فلزی | قابلیت اتصال به دیوار: دارد.| قا
تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز 200*100 ، از دیگر محصولات با کیفیت و معتبر شیدکو می باشد. از آلومینیوم درجه یک ساخته شده است و وزن بسیار کمی دارد. به دلیل کیفیت بالا در مدارس و مراکز آموزشی و دانشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیش تر با ما همراه باشید.
مشخصات تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز 200*100
 نوع: وایت برد پشت گرین برد | کاربرد: اداری | ابعاد: 200 × 100 سانتی‌متر | قطر: 2.5 سانتی‌متر |جنس: فلزی | قابلیت اتصال به دیوار: دارد.|
تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز 70*50 ، از دیگر محصولات با کیفیت و معتبر شیدکو می باشد. از آلومینیوم درجه یک ساخته شده است و وزن بسیار کمی دارد. به دلیل کیفیت بالا در مدارس و مراکز آموزشی و دانشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیش تر با ما همراه باشید.
مشخصات تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز 70*50
 نوع: وایت برد پشت گرین برد | کاربرد: اداری | ابعاد: 70 × 50 سانتی‌متر | قطر: 2.5 سانتی‌متر | جنس:فلزی | قابلیت اتصال به دیوار: دارد.| قا
تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز 100*80 ، از دیگر محصولات با کیفیت و معتبر شیدکو می باشد. از آلومینیوم درجه یک ساخته شده است و وزن بسیار کمی دارد. به دلیل کیفیت بالا در مدارس و مراکز آموزشی و دانشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیش تر با ما همراه باشید.
مشخصات تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز 100*80
 نوع: وایت برد پشت گرین برد | کاربرد: اداری | ابعاد: 100 × 80 سانتی‌متر | قطر: 2.5 سانتی‌متر | جنس:فلزی | قابلیت اتصال به دیوار: دارد.| 
تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز 90*60 ، از دیگر محصولات با کیفیت و معتبر شیدکو می باشد. از آلومینیوم درجه یک ساخته شده است و وزن بسیار کمی دارد. به دلیل کیفیت بالا در مدارس و مراکز آموزشی و دانشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیش تر با ما همراه باشید.
مشخصات تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز 90*60
 نوع: وایت برد پشت گرین برد | کاربرد: اداری | ابعاد: 90 × 60 سانتی‌متر | قطر: 2.5 سانتی‌متر | جنس:فلزی | قابلیت اتصال به دیوار: دارد.| قا
تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز 120*90 ، از دیگر محصولات با کیفیت و معتبر شیدکو می باشد. از آلومینیوم درجه یک ساخته شده است و وزن بسیار کمی دارد. به دلیل کیفیت بالا در مدارس و مراکز آموزشی و دانشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیش تر با ما همراه باشید.
مشخصات تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز 120*90
 نوع: وایت برد پشت گرین برد | کاربرد: اداری | ابعاد: 120 × 90 سانتی‌متر | قطر: 2.5 سانتی‌متر | جنس:فلزی | قابلیت اتصال به دیوار: دارد.| 
تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز 150*100 ، از دیگر محصولات با کیفیت و معتبر شیدکو می باشد. از آلومینیوم درجه یک ساخته شده است و وزن بسیار کمی دارد. به دلیل کیفیت بالا در مدارس و مراکز آموزشی و دانشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیش تر با ما همراه باشید.
مشخصات تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز 150*100
 نوع: وایت برد پشت گرین برد | کاربرد: اداری | ابعاد: 150 × 100 سانتی‌متر | قطر: 2.5 سانتی‌متر |جنس: فلزی | قابلیت اتصال به دیوار: دارد.|
تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز 180*100 ، از دیگر محصولات با کیفیت و معتبر شیدکو می باشد. از آلومینیوم درجه یک ساخته شده است و وزن بسیار کمی دارد. به دلیل کیفیت بالا در مدارس و مراکز آموزشی و دانشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیش تر با ما همراه باشید.
مشخصات تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز 180*100
 نوع: وایت برد پشت گرین برد | کاربرد: اداری | ابعاد: 180 × 100 سانتی‌متر | قطر: 2.5 سانتی‌متر |جنس: فلزی | قابلیت اتصال به دیوار: دارد.|
 
دریافت
ویزای امارات متحده عربی
 
با اخذ ویزای امارات متحده عربی شما مجوز ورود به شهرهای  این کشور را خواهید داشت که در این بین ،شهرهای دبی-ابوظبی-شارچه-راس الخیمه و... به ترتیب مورد توجه ایرانیان می باشد.
این ویزا بصورت الکترونیکی بوده ولیبلی روی پاسپورت خورده نمیشود.
 
مدارک لازم جهت اخذ ویزای امارات
تا چندی پیش تنها داشتن اسکن پاسپورت با حداقل 7ماه اعتبار از زمان خروج کافی بود ولی از اواخر دسامبر 2019 مدارک ذیل لازم می باشد:
1-اسکن پاسپورت ب
اسکنر پلاستک ePhoto Z300
رزولوشن اپتیکال: 600*dpi 600
حداکثر سایز کاغذ: A4سرعت اسکن: در اندازه A4 پنچ ثانیه
معرفی اسکنر پلاستک ePhoto Z300
با اسکنر پلاستک Z300 به عکس های قدیمی خود روح و جانی دوباره ببخشید! 
این اسکنر به منظور مصارف شخصی در منازل و دفاتر اداری با حجم کاری کم برای تهیه اسکن از عکس های شما طراحی و عرضه شده است. 
ضمن اینکه از اسکنر اداری پلاستک ePhoto Z300 به منظور تهیه اسکن از اسناد در سایز A4 نیز می توان بهره برد.
اسکنر فیدر دار پلاستک ePhoto Z300 دارای ابعا
☸️نحوه بار گزاری عکس در سناد☸️
عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG یا JPEG، با وضوح تصویر 200 dpi باشداندازه عکس اسکن شده باید حداکثر 400 *300 پیکسل و حداقل 300*200 باشدجهت ارسال عکس دانش آموزان،از منوی "مدیریت دانش آموزان" ، گزینه "لیست دانش آموزان" را انتخاب کنیددانش آموز مورد نظر را در لیست دانش آموزان بیابید، سپس از دکمه ی عملیات گزینه ی "تصویر دانش آموز" را انتخاب کنیدبرای دانش آموز انتخابی، با کلیک روی دکمه Browseابتدا یک فایل تصویر انتخاب کنیدسپس دکمه
 
 
اورژانس ارتودنسی تنها در چند مورد اضطراری واقعی برای درمان ارتودنسی وجود دارد. 
آسیب به دندان ، صورت و یا دهان
عفونت یا تورم لثه ، دهان و یا صورت
ناراحتی یا درد شدید و غیر قابل کنترل در این مناطق
التهاب لب ها و گونه ها
در آغاز درمان ارتودنسی دندان (ارتودنسی ثابت)، بخش هایی از براکت ها و سیم قوس دار ارتودنسی شما ممکن است باعث التهاب در بافت های نرم لب ها و گونه ها ی شما شوند .
دندان درد عمومی یا احساس شل بودن دندان
دندان شما در طی درمان ارتود
این چند وقته خیلی فشار رومه .فکر میکنم اگر چیزیم بشه پدر و خواهرم چی میشن؟ یا کی به دادم میرسه؟ 
از دیروز قلبم درد میکرد.
صبح یهو خیلی شدید شد ،زنگ زدم اورژانس که سوال بپرسم و راهنمایی بده که چیکار کنم؟ آدرس گرفت آمبولانس فرستاد گفت آسپرین بخور و دراز بکش تا بیاییم!
 دو تا آقا اومدن با آمبولانس مجهز قلبی
فشارمو گرفتن و تبمو گرفتن و گفتن باید اکو بگیریم .دو تا آقا
یا اگه سختته ببریمت بیمارستان
فکر کردم دیدم اگه برم بیمارستان میبرنم جایی که عرب
ایسنا/ پژوهشگران اخیرا اسکنر مغز نوینی توسعه داده‌اند که توسط آن می‌توانند آسان‌تر از قبل اختلال اوتیسم و بیماری صرع را در کودکان تشخیص دهند.پژوهشگران اخیرا یک سیستم جدید اسکنر مغز همانند کلاه ایمنی دوچرخه سوای توسعه داده‌اند که می‌تواند عملیات اسکن را در کودکان آسانتر و قابل اطمینان‌تر از قبل ممکن سازد.کلاه مذکور امکان حرکت طبیعی را در حین اسکن فراهم می‌کند.دانشمندان می‌گویند که این یک گام مهم در جهت بهبود درک آنها از رشد مغز در دور
تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز 40*30 ، از دیگر محصولات با کیفیت و معتبر شیدکو می باشد. از آلومینیوم درجه یک ساخته شده است و وزن بسیار کمی دارد. به دلیل کیفیت بالا در مدارس و مراکز آموزشی و دانشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیش تر با ما همراه باشید.
مشخصات تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز 40*30
 نوع: وایت برد پشت گرین برد | کاربرد: اداری | ابعاد: 40 × 30 سانتی‌متر | قطر: 2.5 سانتی‌متر | جنس:فلزی | قابلیت اتصال به دیوار: دارد.| قا
اسکنر پلاستک ePhoto Z300
رزولوشن اپتیکال: 600*dpi 600
حداکثر سایز کاغذ: A4سرعت اسکن: در اندازه A4 پنچ ثانیه
معرفی اسکنر پلاستک ePhoto Z300
با اسکنر پلاستک Z300 به عکس های قدیمی خود روح و جانی دوباره ببخشید! 
این اسکنر به منظور مصارف شخصی در منازل و دفاتر اداری با حجم کاری کم برای تهیه اسکن از عکس های شما طراحی و عرضه شده است. 
ضمن اینکه از اسکنر اداری پلاستک ePhoto Z300 به منظور تهیه اسکن از اسناد در سایز A4 نیز می توان بهره برد.
اسکنر فیدر دار پلاستک ePhoto Z300 دارای ابعا
 
ویزای امارات متحده عربی
 
با اخذ ویزای امارات متحده عربی شما مجوز ورود به شهرهای  این کشور را خواهید داشت که در این بین ،شهرهای دبی-ابوظبی-شارچه-راس الخیمه و... به ترتیب مورد توجه ایرانیان می باشد.
این ویزا بصورت الکترونیکی بوده ولیبلی روی پاسپورت خورده نمیشود.
 
مدارک لازم جهت اخذ ویزای امارات
تا چندی پیش تنها داشتن اسکن پاسپورت با حداقل 7ماه اعتبار از زمان خروج کافی بود ولی از اواخر دسامبر 2019 مدارک ذیل لازم می باشد:
1-اسکن پاسپورت با حداقل
اگر دنبال لایت باکس ارزان قیمت هستید به ایمن موج خوش آمدید . ادعای ما تعرفه قیمتی ماست کافی است تعرفه قیمتی ما را ببینید و با بقیه همکاران در این زمینه مقایسه بکنید تا به ارزان بودن محصولات ما پی ببرید .
لایت باکسهای شرکت ایمن موج یا آلومینیومی هستند و یا کریستالی . لایت باکسهای آلومینیومی خود به سه دسته فریم لس ، مگنت و اسنپ فریم تقسیم بندی می شوند .
برای خرید با ایمن موج تماس بگیرید .
02188417457
گوگل فتواسکن چیست و چگونه کار می‌کند؟















گوگل PhotoScan یک اپلیکیشن همراه و تکمیل‌کننده Google Photos است که اجازه می‌دهد کاربران عکس‌های چاپی خود را اسکن و به صورت دیجیتالی آرشیو کنند.
این اپلیکیش
☸️نحوه بار گزاری عکس در سناد☸️
عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG یا JPEG، با وضوح تصویر 200 dpi باشد
اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر 400 *300 پیکسل و حداقل 300*200 باشد
جهت ارسال عکس دانش آموزان،از منوی "مدیریت دانش آموزان" ، گزینه "لیست دانش آموزان" را انتخاب کنید
دانش آموز مورد نظر را در لیست دانش آموزان بیابید، سپس از دکمه ی عملیات گزینه ی "تصویر دانش آموز" را انتخاب کنید
برای دانش آموز انتخابی، با کلیک روی دکمه Browse
ابتدا یک فایل تصویر انتخاب کنید
سپس د
بارکدخوان دلتا OD7270
سرعت اسکن: 2100 اسکن در ثانیه 
تکنولوژی خواندن: نوری
معرفی بارکدخوان دلتا OD7270
یکی از دستگاه های پرکاربرد در فروشگاه ها، سوپر مارکت ها، انبارها، کتابخانه ها و داروخانه ها بارکد خوان یا بارکد اسکنر است که برای جمع آوری اطلاعات کالاها از طریق اسکن بارکد موجود بر روی آنها مورد استفاده قرار می گیرد.
بارکدخوان دلتا OD7270 از جمله بارکد خوان رومیزی محسوب می شود و از قابلیت اسکن بارکدهای تک بعدی و دو بعدی بهره می برد.
بارکد خوان دلت
شیر برقی هافنر
 
 
شیر برقی یکی از پر مصرف ترین تجهیزات کاربردی در صنعت می باشد . یکی از برندهای معتبر تولید کننده شیر برقی هافنر می باشد که یک برند شناخته شده آلمانی است . در اینجا می خواهیم در باره ی شیر برقی و سپس شیر نامور هافنر صحبت کنیم .
 
شیر برقی هافنر
شیر برقی یک دستگاه الکترومکانیکی است که در آن بوبین (مگنت) از یک جریان الکتریکی برای تولید میدان مغناطیسی استفاده کرده و باعث یک مکانیسم برای به حرکت در آمدن اسپول داخل شیر برای باز و بسته
بهترین پرده برای ورودی مغتزه ها درب پلاستیکی مگنت دار است که با برند های مختلفی در بازار موجود است. یکی از بهترین و پر فروش ترین برند ها، آسان مش است که البته دلیل این هم کیفیت عالی و ظاهر بسیار زیبای این پرده ها می باشد.
 
درب پلاستیکی مگنت دار آسان مش با سایز های مختلفی عرضه می گردد تا بنا بر محل مورد نظر، سایز را انتخاب و خرید نمایید. در هر استان و یا شهری که از کشور عزیزمان باشید فرقی نداشته و می توانید درب پلاستیکی خود را در آدرس مورد نظرتان
بارکدخوان تایسون Ty-2115w
سرعت اسکن: 300 اسکن در ثانیه
تکنولوژی خواندن: نوری
معرفی بارکدخوان تایسون Ty-2115w
بارکد خوان تایسون Tyson Ty-2115w یک دستگاه بارکد خوان بی سیم می باشد که برای استفاده در محیط های فروشگاهی و انبارداری یک انتخاب ایده آل به شمار می آید. این بارکد خوان دارای ابعاد 140*109*260 میلی متر و وزن 400 گرم است و به آسانی در دست قرار می گیرد.
طراحی ارگونومیک بارکدخوان تایسون Ty-2115w برای کسانی که ساعاتی طولانی از روز را به کار با بارکد خوان می گذرانند ب
آزمایشگاه های صنعتی دارای تجهیزات خاصی هستند که عدم وجود هر یک از این تجهیزات میتواند تاثیر فراوانی بر عدم پیشرفت آزمایش های صورت گرفته،داشته باشد.هود، هات پلیت، آون، شیکر، یخچال و غیر.....از جمله تجهیزات آزمایشگاهی حائز اهمیت هستند که ما در این مقاله به معرفی و نوع کاربرد این تجهیزات آزمایشگاهی صنعتی خواهیم پرداخت.
هود آزمایشگاهی
همان طور که میدانید هود نوعی مکنده است که برای خارج کردن بو، گاز های آلاینده و بخار به کار گرفته میشود که در د
پاورپوینت اسکنر لیزری سه بعدی
 
پاورپوینت اسکنر لیزری سه بعدی –شامل 46 اسلاید در قالب پاورپوینت و قابل ویرایش
مشخصات فایل
 
 

تعداد صفحات
46

حجم
1435 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pptx

دسته بندی
مکانیک

توضیحات کامل
 
 
پاورپوینت اسکنر لیزری سه بعدی –شامل 46 اسلاید در قالب پاورپوینت و قابل ویرایش
 
فهرست مطالب:
اسکنر سه بعدی چیست؟
کاریرد اسکنر سه بعدی
کاربرد اسکنر سه بعدی در صنعت ساختمان‌سازی و مهندسی عمران
کاربرد اسکنر سه بعدی در سازوکار طراحی
کار
یکی از دلایل محبوبیت چاپگر سه بعدی فلزات این است که می توان قطعات را به صورت سریالی برای تولید انبوه چاپ کرد. در حقیقت ، برخی از قطعات تولید شده با چاپگر سه بعدی فلزات ، در حال حاضر به همان اندازه و حتی بهتر از قطعات ساخته شده با روش های قدیمی هستند.
اما چاپگر سه بعدی فلزات چگونه کار می کند؟
محفظه ساخت ابتدا با گاز بی اثر (به عنوان مثال آرگون) پر می شود تا اکسیداسیون پودر فلز به حداقل برسد و سپس تا دمای مطلوب ساخت گرم شود.
یک لایه نازک از پودر فلز
اکثر کسانی که تصمیم دارند دندان های خود را ارتودنسی کنند می خواهند بدانند که انواع مختلف ارتودنسی دندان چیست.
کدام یک از آنها مناسب دندان هایشان است.
جواب این سوال را هر متخصص ارتودنسی پس از بررسی مشکلات دندانی شما و با استفاده از کامپیوتر در اولین جلسه ویزیت به شما خواهد گفت.
اغلب مردم نیازمند خدمات انواع مختلف ارتودنسی هستند .
تحقیقاتی که اخیرا بر روی جامعه آماری دانش آموزان صورت گرفته ، نشان داده است که تعداد  قابل توجه ای از کودکان و نوج
 دانلود کتاب مبانی برق هنرستان pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
الکترونیک - مهندسی برقreza3faz.blogfa.com › tag › الکترو... Translate this page مهندسی برق | الکترونیک - قدرت-الکترونیک-کنترل-مخابرات - مهندسی برق. ... لیست چند سایت برای دانلود کتاب به صورت رایگان در قالب Word و PDF ... دانلود رایگان مجوعه کتابهای هنرستان ... همچنین مبانی نظری، تکنیکی و جنبه های کاربردی مباحث پردازش تصویر با بر
شرکت توشیبا یکی از باسابقه ترین تولید کنندگان دستگاه کپی می باشد و ما امروز قصد داریم به تحلیل و بررسی مدل 389CS این شرکت در سایت ایده برتر بپردازیم.
 
 
دستگاه کپی توشیبا 389CS
نوع: لیزری، رومیزی، سیاه و سفید و رنگیزمان تهیه اولین کپی: سیاه و سفید: 6 ثانیه، رنگی: 6.5 ثانیهسرعت کپی: 50 برگ در دقیقه
وضوح چاپ:  1200*1200 dpiحافظه: 2 گیگابایت
معرفی دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 389CS
اگر قصد خرید دستگاه کپی دارید و به دنبال محصولی خوش ساخت و با کیفیت هستید، دستگاه کپی تو
دریافت
حجم: 23.5 مگابایتتوضیحات: norton mobile Security & Antivirus نسخه اندروید می باشد که بسیار کارامد و قدرتمند می باشد. با استفاده از این نرم افزار امنیت کامل گوشی و تبلت شما در برابر انواع نرم افزار های مخرب و ویروس ها حفظ خواهد شد. اسکن نرم افزار دانلود شده یا نصب شده به صورت خودکار، پاک کردن نرم افزارهایی که به صورت مخفیانه اطلاعات شما را می دزدند و به محض اتصال به اینترنت آنها را ارسال می نمایند، اسکن کردن خودکار و یا دستی دستگاه اندروید، قابلیت قفل
با سلام بر دوستان عزیزم !!
بنده برای اینکه شما بتوانید بدون هزینه به کتاب ریاضی پایا ( مرشد ) دسترسی داشته باشید با بهترین کیفیت دو فصل از این کتاب را اسکن کرده ام و در اختیار شما قرار می دهم.
بقیه فصل هارا نیز در وقتی مناسب اسکن کرده و در وبلاگ قرار می دهم.
 
برای دانلود فصل اول کلیک کنید.
برای دانلود فصل دوم کلیک کنید.
ارتودنسی ثابت
یکی از روشهای ارتودنسی است که نسبت به سایر روش های ارتودنسی همکاری
بیشتری را از جانب بیمار می طلبد. مراحل ارتودنسی ثابت از ابتدا تا پایان
زمان برداشتن براکت ها حدود 6 تا 30 ماه زمان می طلبد. که
البته زمان ارتودنسی ثابت به نوع ناهنجاری فکی و دندانی وابسته است و هر
چه میزان ناهنجاری بیشتر باشد زمان ارتودنسی بیشتر خواهد داشت.
ادامه مطلب
برای تست نفوذ یک شبکه یا دیوایس های درون شبکه اولین کاری که باید انجام شود این است که تمامی ای پی های فعال درون شبکه را اسکن و پیدا شوند که در قدم های بعدی تست نفوذ دقیقا بر روی دیوایس مورد نظر انجام شود که حملاتی نظیر حملات مرد میانی و اسنیف کردن شبکه انجام شود برای این کار نیاز به ابزار هایی خواهید داشت که در ادامه به معرفی ان ها می پردازیم.
آموزش پیدا کردن ای پی های فعال شبکه
در ابتدا اگر داخل ویندوز هستید در cmd دستور ipconfig و اگر درون لینوکس
سیستم اسکن کف خودرو برای مکن هایی با سطح امنیتی بسیار بالا کاربرد داشته مانند اماکن نظامی پر اهمیت ساختمان های مدیران ارشددولتی.
این سیستم مناسب ترین وسیله جهت چک کردن و بازرسی سطح زیرین وسایل نقلیه بوده و تصویری واضح و شفاف از کف خودرو را به نیروهای مربوطه نمایش میدهد.
قدرت تحمل وزن عبوری از روی سازه 50 تن بوده و حتی توان اعلام وزن خودرو را نیز دارد.این سیستم قدرت اسکن کف خودرو هایی که حتی سرعتی بالاتر از 60 کیلومتر بر ساعت دارند را نیز داراست
علت و درمان درد کف پادرد کف پا می تواند به دلایل متعددی ایجاد شود و با توجه به علل درد کف پا درمان های متفاوتی مانند ماساژ کف پا برای بیماران مبتلا به درد کف پا در نظر گرفته می شود یکی از
شایعترین محل درد کف پا پاشنه پا می باشد. درد پاشنه یکی از عارضه‌های شایع مچ پا است.‌
در این عارضه هنگام استفاده از پاشنه درگیر، درد شدیدی احساس می‌شود. معمولاً درد پاشنه به‌تدریج افزایش‌یافته و به‌ مرور زمان بدتر می‌شود. اغلب درد این عارضه شدید بوده و
زمان
قیمت خرید اسکنر دستی اسکن زی

پیشنهاد ویژه!افزودن به سبد خرید
Scanzee BQS020 Scanner
595,000 تومان
    

افزودن به سبد خرید
Scanzee BQS050M Scanner
850,000 تومان
    

پیشنهاد ویژه!افزودن به سبد خرید
اسکنر قابل حمل اسکن زی SCANZEE BQS030w
660,000 تومان
    

پیشنهاد ویژه!افزودن به سبد خرید
اسکنر دستی جیبی Handy Scanner
490,000 تومان
    

پیشنهاد ویژه!افزودن به سبد خرید
Scanzee BQS040B Scanner
869,000 تومان
    

پیشنهاد ویژه!افزودن به سبد خرید
اسکنر قابل حمل (دستی) با رم 2 گیگابایتی
650,000 تومان
    

پیشن
 
 
مال اکلوژن به وضعیت جفت شدن غیر طبیعی دندان ها و فک ها می گویند مال اکلوژن عمدا ارثی می باشد و از طریق والدین به فرزندان انتقال می یابد اما نقش محیط هم در ایجاد آن بی تاثیر نیست مال اکلوژن اگر درمان نشود می تواند باعث باعث بروز مشکلات لثه، پوسیدگی دندان ها و مشکلات در مفصل گیجگاهی فکی بشود.
انواع مال اکلوژن کدامند؟
ماکلوژن کلاس یک
افرادی که اکلوژن طبیعی دارند و دندان های آنها به طور نرمال با هم جفت می شوند در دسته بندی کلاس یک قرار می گیرن
دریافت
حجم: 23.5 مگابایتتوضیحات: norton mobile Security & Antivirus نسخه اندروید می باشد که بسیار کارامد و قدرتمند می باشد. با استفاده از این نرم افزار امنیت کامل گوشی و تبلت شما در برابر انواع نرم افزار های مخرب و ویروس ها حفظ خواهد شد. اسکن نرم افزار دانلود شده یا نصب شده به صورت خودکار، پاک کردن نرم افزارهایی که به صورت مخفیانه اطلاعات شما را می دزدند و به محض اتصال به اینترنت آنها را ارسال می نمایند، اسکن کردن خودکار و یا دستی دستگاه اندروید، قابلیت قفل
دانلود کتاب جنگ شیخ حلبی ۱۰۲ ص اسکن از روی کتاب
دانلود کتاب جنگ شیخ حلبی قالب فایل: PDF حجم: 150 MB توجه : پس از پرداخت، لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و به ایمیل ثبت شده نیز لینک دانلود ارسال میگردد. ----------------------- مطالب جالب دیگه: 1-دانلود کتاب تحفه حکیم مومن 2-دانلود کتاب...
دریافت فایل
مرحله اول مسواک زدن ارتودنسی
برای این منظور باید از مسواک مخصوص ارتودنسی که
تهیه کرده اید استفاده کنید. مسواک زدن را در ۶ مرحله انجام دهید این
ترتیب به شما کمک می کند تا هیچ سطحی از دندان های خود را مسواک نزده باقی
نگذارید. در ابتدا از بیرون دندانها شروع کنید. الیاف مسواک عمود بر براکت
ها بوده و از حرکات چرخشی با دامنه کوتاه استفاده کنید.
ادامه مطلب
 
در پست های قبلی در مورد اهمیت تمرین مدیتیشن با شما صحبت کرده ام، در ادامه دوست دارم تا تمرینی سریع و دقیق را خدمتتان ارائه کنم که به تمرین بادی اسکن معروف است. تمرینی که باعث می شود فورا به ذهن ناخودآگاهتان دسترسی داشته باشید، و امواج مغزی تان در حالت آلفا و تلقین پذیر قرار گیرد، همان سیستم عامل ذهن برای تغییرات دلخواه شما.
 
شیوه تمرین
ابتدای یک جای آرام و راحت بنشینید. چند نفس عمیق بکشید (4 تا 5 بار کافیست)
روی محیط اطرافتان تمرکزی کوتاه داش
بارکدخوان دلتا 2200
فاصله اسکن: صفر تا 250 میلی متر 
تکنولوژی خواندن: لیزری
معرفی بارکدخوان دلتا 2200
اگر به یک بارکد خوان دقیق، سریع و پیشرفته برای اسکن بارکد کالا احتیاج دارید، بارکدخوان دلتا مدل 2200 یک انتخاب کاملاً ایده آل برای شما است.
این بارکد خوان از جمله دستگاه های بارکد خوان لیزری موجود در بازار می باشد که به صورت چند پرتویی یا چند جهته قادر به اسکن بارکدها است.
نکته قابل توجه در رابطه با بارکد خوان دلتا 2200 این است که این دستگاه بارکد خ
ابعاد : ۸۰ در ۱۰۰✔️⁩ لامپ میکاپ خارجی برند انگلیسی⁦✔️⁩ ریموت کنترل سه حالته ⁦✔️⁩ روشن شدن لامپ ها در سه حالت مختلف⁦✔️⁩براکت نصب آسان ⁦✔️⁩ کاور ایمنی پشت کار جهت پوشاندن سیم ها و اتصالات و زیبایی بیشتر .⁦✔️⁩دارای سرپیچ استیل (به سفارش مشتری)بسته بندی ایمن با فوم ۲ سانتی سرتاسر آینه . ⁦✔️
 
 
ما خدمات اسکن و دیجیتالی کتاب را برای همه ارائه می دهیم
مهم نیست که که شما یک فرد یا سازمانی باشید. شما می توانید از خدمات اسکن و دیجتال نمودن بایگانی  توسط ما سود ببرید.
با اسکن داک بلاگ همراه باشید تا ببینید چه کسانی می توانند از اسکن کتاب استفاده نمایند 
 
چه کسانی از اسکن کتاب می توانند استفاده کنند
نویسندگان
قالب های دیجیتالی که ما کار را به شما نویسندگان  برای راحتی  کار می دهیم ،PDF های قابل جستجو به طوری که  بتوانید کتاب خود را هم ب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها