نتایج جستجو برای عبارت :

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خبر داد؛ تشدید نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی/برخورد جدی با متخلفان

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از تشدید نظارت بر فروشگاه های عرضه مواد غذایی در بهمن ماه سالجاری خبر داد.
به گزارش سفیر جنوب؛ماریا خویش دوست صبح امروز در نشست کمیته خدمات بهداشتی سلامت و محیط زیست اظهار داشت:سلامت مردم،از حساس ترین موضوعاتی است که همواره باید به آن اهتمام جدی شود.

ادامه مطلب
 به گزارش سفیر جنوب؛در ششمین روز از هفته سلامت؛ رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستات دشتستان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر برازجان، ضمن تبریک هفته سلامت و اعیاد شعبانیه  با اشاره به شعار امسال سازمان جهانی بهداشت اظهار داشت: معنی این شعار این است که  باید همه مردم زیر چتر سلامت قرار گیرند و تمام مردم در همه نقاط از خدمات حوزه سلامت برخوردار شوند.
ماریا خویش دوست خاطرنشان کرد:در سال گذشته تلاش کردیم مناطق کمتر برخوردار تحت پ
رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ۵۷هزار نفر از آغاز طرح سلامت نوروزی تاکنون در شهرستان دشتستان خبر داد. 
دکتر ماریا خویش‌دوست با اعلام این خبر اظهار داشت: با آغاز طرح سلامت نوروزی در دشتستان ۳۴هزار  نفر از خدمات بهداشتی و درمانی که توسط ۹ مرکز کشیک تعیین‌شده و ۱۱ پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای ارائه‌شده بهره‌مند شده‌اند و ۲۳ هزار و ۷۴۰ نفر خدمات درمانی خود را توسط بیمارستان شهید گنجی دریافت نموده‌اند.
مردم جنوب : رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در جمع مسئولین شهرستان ، گفت: پس از مرحله اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بسیج ملی کنترل فشارخون بالا ، فاز اجرایی آن از هیجدهم خرداد ماه همزمان با سراسر کشور در شهرستان دشتستان آغاز شده است.   
ادامه مطلب
رییس شبکه دامپزشکی پلدشت گفت: در ۲ هفته گذشته ۳۵ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی در این شهرستان از چرخه مصرف خارج شده است.

سیما جبرئیلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار "خبرهای فوری پلدشت" اظهار داشت: در این مدت ۲۰۰ مورد نظارت بر مراکز عرضه انجام شده است.
وی اضافه کرد: کارشناسان این شبکه در مراکز عرضه فراورده های خام دامی، کشتارگاه ها، قصابی ها، مرغ فروشی ها، رستوران ها و مراکز عرضه آبزیان حضور دارند و عرضه فرآورده های دامی را به صورت مس
به استحضار همشهریان گرامی می رساند آخرین مهلت تشکیل پرونده الکترونیک سلامت در سال ۹۸ تا تاریخ۹۸/۰۳/۰۵می باشد.لذا باعنایت به ارتباط وضعیت بیمه افراد و ثبت اطلاعات پزشکی آنها در سامانه یکپارچه بهداشت (سیب) جهت نظام ارجاع لازم است افراد فاقد پرونده الکترونیک تاتاریخ فوق به نزدیک ترین واحد بهداشتی درمانی محل زندگی خود مراجعه نمایند.ضمنا همشهریان گرامی می توانند جهت تشکیل پرونده به مراکز جامع سلامت امیرالمومنین نطنز ،پایگاه شهری شماره ۱ نطن
صنایع و تولیدکنندگان محصولات مختلف که به مواد شیمیایی اولیه برای تولید محصولات خود نیازدارند برای تامین آن دست از مواد شیمیایی  که در کشور تولید نمیشود یا نمونه با کیفیتی از آن یافت نمیشود ناگزیر به تهیه مواد اولیه مورد نیاز خود از کشور های دیگر میباشند .چین به عنوان یکی از بزرگترین صادر کنندگان مواد مختلف به سراسر جهان در تامین مواد اولیه شیمیایی با کیفیت برای کشور های مختلف فعالیت دارد . واردات مواد شیمیایی در کشور ایران طبق قوانین و مقر
عرضه دام بهداشتی
عرضه دام بهداشتی به منظور حفظ سلامت انسان باید از طریق مراکز معتبر صورت پذیرد. یکی از آن ها مرکز عرضه دام زنده شهرداری می باشد. نکته ی حائز اهمیت این است که خرید گوشت باید از مراکز مجاز عرضه دام بهداشتی شهرداری انجام پذیرد.
توصیه سلامت در مصرف گوشت
با توجه به بیماری‌ های مشترک قابل انتقال زیاد بین انسان ها و حیوانات وجود دارد، خرید دام زنده از مراکز و افراد غیر مجاز ممکن است پیامد های جبران ناپذیری را برای سلامت افراد در پی
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در خصوص سلامت آب برازجان گفت: به منظور سنجش کیفیت آب دو استاندارد وجود داشته که یکی استاندارد حداکثر مجاز(استاندارد بهداشتی) بوده که شاخص های فیزیکی، شیمیایی و میکروبی در نظر گرفته می شود. 

ادامه مطلب
مراسم تجلیل از خانواده های اهدا کننده عضو در فرمانداری دشتستان برگزار شد.
سرپرست فرمانداری دشتستان:خانواده ای که عضو عزیز خود را اهدا می کند در واقع با خدا معامله کرده است.
به گزارش سفیر جنوب، صبح امروز، مراسم تجلیل از خانواده های اهدا کننده عضو برگزار گردید.

ادامه مطلب
با حضور گشت تعزیرات صورت گرفتنقره‌ داغ کردن متخلفین در یک مرکز خرید معروف شمال تهرانگشت مشترک تعزیرات حکومتی امروز با حضور در یکی از مراکز خرید معروف مواد غذایی فاسد را معدوم و متخلفان را نقره داغ کرد.
نقره‌داغ کردن متخلفین در یک مرکز خرید معروف شمال تهرانبه گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، سازمان تعزیرات حکومتی از روز چهارشنبه و با توجه به دستور رئیس جمهوری مبنی بر برخورد با متخلفان در حوزه گرانفروشی، کم فروشی و برهم زنندگان نظم و آر
توضیح مهم:
مشخصات کلی: الکل یک لیتریمایعی است بیرنگ ، زلال، فرارقابل اشتعالدر اثر سوختن آن آب و گازکربنیک حاصل میشودبه هر نسبتی در آب حل میشودحجم آن یک لیتر می باشد.با درصد خلوص بالاالکل یک لیتری در ایران تحت نظارت و بر اساس استانداردهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران تولید و به بازار عرضه میشود.سازگار با اکثر مواد طبیعی و مصنوعی و صنعتی مانند پلاستیک، منسوجاتاثرات آلرژی زایی پوستی و تنفسی برای ا
گوسفند زنده
برای پرورش گوسفند زنده دانش گسترده و اطلاعات جامع و تجربه لازم است. روش پروراندن گوسفند زنده مهم است زیرا به طور مستقیم با سلامت انسان ها ارتباط دارد. خرید گوسفند زنده باید از مراکز معتبر و دارای استاندارد صورت پذیرد. قیمت گوسفند زنده مهم است ولی باید به مجوز های وزارت بهداشت نیز توجه داشت.
دام سپید با عرضه انواع دام زنده با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت در خدمت رسانی آماده است.
کلیه امور نگهداری، ذبح و توزیع گوسفند زنده ز
رییس تیم سلامت مرکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم از عملیات موفقیت آمیز احیای جوان 16 ساله ای که دچار سانحه تصادف شده بود خبر داد.
به گزارش اتحاد خبر به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان ؛دکتر سید رضا حسینی با اعلام این خبر افزود:ساعت ۵ عصر روز ۲۱ آبان ماه  جوان ۱۶ ساله( راکب موتور سیکلت) که در  اثر برخورد با خودرو سواری دچار سانحه شده بود ،توسط آمبولانس اورژانس جاده ای  ۱۱۵  به مرکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم آورده شد.دکتر حسینی  بیان دا
  رییس شبکه بهداشت و درمان جم صبح امروز از نظارت این سازمان بر مکان های توزیع آب شرب در ورزشگاه تختی جم خبر داد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس از جم، احمد قاسمی رییس شبکه بهداشت و درمان جم صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جریان بازی پارس جنوبى جم و پرسپولیس پایش آب آشامیدنی،نظارت بر بوفه های عرضه مواد غذایی و سرویس هاى بهداشتى در داخل و بیرون از ورزشگاه از جمله مهم ترین اقداماتی است که توسط کارشنا
اجرای طرح ملی بسیج فشارخون در زرند
با توجه به بالا بودن آمار فشارخون و اینکه این بیماری علائم مشهودی ندارد و اغلب افراد درگیر، از بیماری خود مطلع نیستند طرح ملی بسیج فشارخون باهدف شناسایی افرادی که مبتلا به فشار خون بالا و کنترل این بیماری در کشور کلید خورد.
دکتر رشیدی رئیس شبکه بهداشت شهرستان زرند از برگزاری طرح ملی بسیج فشارخون در زرند همزمان با سراسر کشور  خبر داد.
 دکتر رشیدی در نشست خبری با اهالی رسانه شهرستان زرند در تشریح این خبر بیا
ده سال پیش در بازدید علمی از کارخانه نان رضوی نیروی ناظر داخلی کارخانه که وظیفه ی بررسی کیفیت محصولات خط تولید را بر عهده داشت، از آزمایشگاه داخلی کارخانه و وظایفش می گفت. بعد خاطرنشان کرد که مسئولین وزارت بهداشت نیز همه ساله به تمام کارخانه ها سر می زنند. بعد به خیال خودش خواست خیالمان را راحت کرده باشد اضافه کرد که مسوولین بهداشت نسبت به مجموعه کارخانه نان قدس رضوی اعتماد داشته و الخ...
چه داستان عجیبی است این«بند نظارت»: در لابلای اکثر کاغ
 
بیماری های بلدرچین و روش های پیشگیری و درمان سریع آنها 
در مزارع بزرگ پرورش بلدرچین توصیه می شود که سرپرست های مستقل ... بیماری وسلامت پرنده در ارتباط مستقیم با وضعیت بهداشتی مزرعه است .
 
بهداشت بلدرچین - بلدرچین طلایی فردوس
بهداشت عبارتست از مجموعه اعمالی که برای پیشگیری از بروز بیماریها انجام ... بلدرچین نباید با انواع دیگر پرندگان پرورش داده شود، زیرا به خوبی مشخص شده که ...
 
کامل ترین راهنمای [بیماری های بلدرچین] + درمان و پیشگیر
فتحی بیرانوند با اشاره به خطرها و آسیب هایی که از سوی متخلفان و افراد سودجو متوجه محیط بانان شده و مورد تیراندازی قرار می گیرند، تاکید کرد: استفاده ازاین جلیقه های ضد گلوله باعث حفاظت بیشتر از جان حافظان طبیعت در مقابل متخلفان خواهد شد.
 
 
به گزارش ایرنا مهرداد فتحی بیرانوند روز دوشنبه اظهار داشت: اکنون ۱۰۵ محیط بان در راستای حفظ و حراست تنوع زیستی این استان مشغول خدمت هستند که نسبت به استاندارد و ظرفیت استان این تعداد بسیارمحدود است.
ادام
ده سال پیش در بازدید علمی از کارخانه نان رضوی نیروی ناظر داخلی کارخانه که وظیفه ی بررسی کیفیت محصولات خط تولید را بر عهده داشت، از آزمایشگاه داخلی کارخانه و وظایفش می گفت. بعد خاطرنشان کرد که مسئولین وزارت بهداشت نیز همه ساله به تمام کارخانه ها سر می زنند. بعد به خیال خودش خواست خیالمان را راحت کرده باشد اضافه کرد که مسوولین بهداشت نسبت به مجموعه کارخانه نان قدس رضوی اعتماد داشته و الخ...
چه داستان عجیبی است این«بند نظارت»: در لابلای اکثر کاغ
از آنجا که در فرهنگ و آیین ما معمول است که گوسفند را در مراسم های مختلفی چون عروسی ، عزاداری و تولد نوزاد قربانی کنند ، اما بسیاری از افراد به گوسفندان دسترسی ندارند و خرید گوسفند زنده برای آنها دشوار است ، بنابراین خرید دام زنده برای این مردم یک دغدغه اصلی شده است ، زیرا تمام مراکز فروش و بازاریابی دام در حومه شهر هستند و به راحتی در دسترس نیستند.
یکی دیگر از مشکلات خرید دام ، تهیه دام از مراکز تحت نظارت وزارت بهداشت است. و در این پست در مورد م
ستاد انتخاباتی دکتر علی احمدزاده با حضور پرشور هواداران وی افتتاح شد.
دکتر علی احمدزاده در اولین شب افتتاح ستاد انتخاباتی خود ضمن تقدیر و تشکر از حامیان خود، تقدیر ویژه ای نیز از تمامی کاندیداهای این دوره از انتخابات نمودند و گفت: تمامی دوستانی که نام نویسی نمودند همه از مفاخر و استعدادهای درخشان این منطقه می باشند که دل در گرو آبادی دشتستان بزرگ دارند.

ادامه مطلب
با حضور فرماندار زرند صورت گرفت :
جلسه هماهنگی طرح بسیج ملی کنترل فشارخون
به گزارش ندای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند ،در این جلسه فرماندار زرند با اشاره به برنامه های دولت در راستای ارتقاء سلامت شهروندان گفت : ایران در بحث بهداشت وسلامت فعالیتهای چشمگیری داشته است و اجرای طرح تحول سلامت اقدام مهمی به همین منظور بوده است.
حبیب الله خنجری با اشاره به اهمیت طرح بسیج ملی کنترل فشارخون، اظهار داشت: در بحث پشتیبانی و حمایت از اجرای ا
با حضور فرماندار دشتستان و مسئولان شهرستان و بخش، پروژه بزرگ تملک؛ جدول گذاری،کانال کشی،زیرسازی و آسفالت معابر انتهایی خیابان شهید رضایی(چمن مصنوعی هما) افتتاح شد
این پروژه به مساحت 6000 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان اجرا شد و بلوار انقلاب را به خیابان آزادی(جاده سلامت) وصل می کند.
در این برنامه از آقایان اسماعیل سلیمانی،رضا هاشم پور و حسین حسن پور که در اجرای این پروژه بیشترین تلاش را داشتند تقدیر شد.

ادامه مطلب
در دومین روز از هفته سلامت،آئین نواختن زنگ سلامت در آموزشگاه بهورزی برازجان با حضور سرپرست فرمانداری،رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان و سایر مدیران شهرستان برگزار شد
به گزارش سفیر جنوب؛سرپرست فرمانداری شهرستان دشتستان در این مراسم ضمن تبریک هفته سلامت اظهار داشت:سلامت مهمترین واژه در تحقق توسعه پایدار جوامع است. 
ادامه مطلب
فلر به عنوان یک برند آلمانی پیشتاز در زمینه تولید و عرضه لوازم خانگی شناخته شده است و هدف آن، رفع نیازهای اساسی خانواده‌ها و ارتقای سطح کیفی زندگی مشتریان است.محصولات فلر مطابق با تازه‌ترین دستاوردهای فناوری در جهان طراحی شده و پس از انجام آزمایش‌های دقیق و سنجش کارایی و کیفیت عملکرد، تولید و به بازار عرضه گردیده اند.
 
این محصولات، طیف گسترده‌ای از لوازم خانگی را در بر می‌گیرند:مایکروویو، آون برقی، چای‌ساز، قهوه‌ساز، کباب‌پز، ساندو
مرکز خرید دام زنده دشت مغان , عرضه کننده انواع دام زنده و گوسفند زنده در تهران می باشد. در این مرکز عرضه دام زنده همراه با اعزام قصاب و تحویل دام در محل انجام می گیرد.
 
در بسیاری از مراسمات ما ایرانیان از دام زنده (گوسفند زنده ) جهت قربانی کردن استفاده می نمایند . موقع خرید این دغدغه به وجود می آید که دام زنده از کجا تهیه گردد. مراکز فروش بسیاری برای تهیه دام وجود دارد ولی باید از سلامت دام در این مراکز اطمینان داشت.مرکز خرید دام زنده دشت مغان 
سلامتی یک اصل مهم در زندگی ما انسانهاست.
که لازمه آن تغذیه مناسب، ورزش و رعایت بهداشت است.
اکثرا ازش بخاطر مشغله فکری غافل می شیم تا وقتی که به مشکل می خوریم.
مثل این ویروس کرونای جدید 
پس برای مقابله با آن از همین الان خودتون را تقویت کنید کلی مواد غذایی حاوی ویتامین سی بخورید و
بهداشت را رعایت کنید تا در امان بمانید 
مجتبی غالبی، رئیس کانون سراسری انجمن‌های مراکز درمان اعتیاد کشور درباره مصوبه اخیر یکصد و سی و ششمین جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: بر اساس این مصوبه متادون یا داروی مربوط به معتادان باید از طریق داروخانه‌ها توزیع شود و آموزش‌های روانشناسی و مشاوره‌ای و اقدامات درمانی از طریق مراکز درمان اعتیاد انجام گیرد که این مسئله می‌تواند مشکلات فراوانی را به همراه داشته باشد.

ادامه مطلب
۱/ رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با ستاد ملی مبارزه با کرونا: این جهاد عظیم مقابله با کرونا در یک عرصه متنوع و وسیعی اتفاق افتاد. در زمینه درمان و انواع خدمات پزشکی و پرستاری و سایر خدمات درمانی مجاهدتهایی اتّفاق افتاد، در زمینه مسئله پیشگیری و غربالگری و بهداشت محیط و بهداشت عمومی و ضدّعفونی کردن مسیرها و خیابانها و مراکز اجتماع مردم، در زمینه تولید لوازم و تجهیزات به وسیله شرکتهای دانش بنیان، دستگاه ها و آحاد مردم در سطح کشور؛ با این سرعت
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، در ادامه بازرسی های بازرسان مرکز بهداشت از روند اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و ضرورت غیرفعال بودن صنوف پرخطر داخل پیشگیری از بیماری کرونا، میدان بزرگ قم در درگاه نمایندگان نیروی انتظامی و تعزیرات تا اخبار وزارت بهداشت غیرفعال شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این خصوص بیان کرد: با توجه به اینکه حجم بیماران ورودی به مراکز درمانی بوسیله ویژه بیمارستان کامکار قم بار دیگر تکثیر یافته است، مشاغل پرخ
به گزارش عصرحباد؛ سید علی طاووسی، معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان برخوار در گفت و گو با خبرنگار عصرحباد گفت: طرح ملی کنترل فشار خون در شهرستان برخوار طبق ابلاغ کشوری از تاریخ ۹۸/۰۲/۲۸ آغاز شد و در تاریخ ۹۸/۰۴/۱۵ به اتمام رسید.وی اظهار داشت: با توجه به انجام کارهای آماری و تجزیه و تحلیل های در حال اجراء، آمار دقیق از شرکت کنندگان در این طرح از معاونت بهداشت و درمان استان بزودی به ما ابلاغ خواهد شد.طاووسی افزود: گروه هدف این طرح شامل کلیه افراد
آمیزش کم خطر چگونه ممکن است؟ فرمت فایل دانلودی: .pdfفرمت فایل اصلی: pdfتعداد صفحات: 24حجم فایل: 1426قیمت: 15000 تومانبخشی از متن:پس از سال ها تجربه و اجرای برنامه های مختلف درمانی، کار با گروه های مختلفی از مصرف کنندگان مواد ما را به این نتیجه رساند که برنامه های کاهش آسیب باید به عنوان یکی از ارکان اصلی و تاثیرگذار در برنامه های درمان و بازتوانی سوءمصرف مواد مورد توجه قرار گیرند و برای گروههای مختلف از جمله مردان، زنان و جوانان مصرف کننده مواد و ن
۱/ فرمان فرمانده معظم کل قوا به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در زمینه مقابله با کرونا: با تقدیر از خدماتی که نیروهای مسلّح تاکنون در زمینه کرونا به مردم عزیز تقدیم کرده اند و با تاکید بر ادامه و گسترش هرچه بیشتر آن، لازم است سازماندهی این خدمات به شکل یک قرارگاه بهداشتی و درمانی بوده و علاوه بر درمان و ایجاد مراکز درمانی مانند بیمارستان صحرایی و نقاهتگاه و غیره، به پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری با شیوه های لازم نیز بپردازد. تقسیم وظائف و مأموریت
-به خطر انداختن جان و سلامتی انسانها-تعطیلی مراکز مذهبی-کاهش اجتماعات ملی و مذهبی و خانوادگی-ضررهای اقتصادی به دولت، شغل‌های آزاد و کارگران-تعطیلی تولید و صنعت و تجارت-تعطیلی ادارات
-تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی داخل و خارج کشور و جهان اسلام
-تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس و علم آموزی و کند سازی پیشرفت علمی
-اتلاف هزینه ها در بهداشت و درمان
-افزایش وابستگی به فضای مجازی
«شبکه ملی اطلاعات مکمل اینترنت است و همین حالا هم مشغول فعالیت و ارائه خدمات به مردم و کسب و کارهای ایرانی است!!!»۱
بر اساس تعریفی که در تبصره ۲ ماده ۴۶ قانون برنامه پنجم توسعه، درباره شبکه ملی اطلاعات آمده است که شورای عالی فضای مجازی نیز آن را تصویب کرده، «شبکه ملی اطلاعات کشور، شبکه‌ای مبتنی بر قرارداد اینترنت (IP)، به همراه سوئیچ‌ها و مسیریاب‌ها و مراکز داده‌ای است. به صورتی که درخواست‌ های دسترسی داخلی و اخذ اطلاعاتی که در مراکز داده د
تلفن آی پی (IP) چیست؟
مراکز تلفن آی پی (IP PBX) مراکز تلفن نوینی هستند که بر اساس فناوری شبکه کار می کنند.
در مقایسه با یک مرکز تلفن آنالوگ، یک IP PBX امکانات تلفنی خیلی بیشتری را پشتیبانی می کند و با سهولت خیلی بیشتری پیاده سازی و تنظیم می شود .
IP PBX دارای یک سرور است که اطلاعات تمام تلفن های IP موجود در شبکه را در خود دارد که با استفاده از این اطلاعات می تواند تماس های تلفنی را ایجاد کند .
به طور کلی عملکرد یک IP PBX را بدین گونه شرح میدهیم :
زمانی که یک تلفن
به گزارش مردم جنوب: برگزاری دومین جلسه تخصصی کمیته ورزش یادواره شهدا ورزشکار دشتستان به میزبانی اداره ورزش وجوانان با حضور جناب اقای کمارج ریاست اداره ومسئول بسیج ورزشکاران اقای فروغی و اقایان شکرانه ، امیری، عبدالهی ،دهقان برگزار شد.
ادامه مطلب
باوجود کاشت مژه، ریمل زدن همچنان در بسیاری از خانم‌ها طرفدار دارد و بسیاری از خانم ها دوست دارند برای حضور در مهمانی‌های زنانه‌شان ریمل بزنند و با این شیوه چشم‌های خود را زیبا کنند. در این میان اما برخی خانم‌ها نگران ریمل‌های تقلبی و ریزش مژه‌های‌شان هستند و نمی‌خواهند به قیمت زیبایی از سلامت مژه‌های‌شان بگذرند.
در ریمل زدن حرفه ای کدام ریمل؟
ریمل‌ها به خاطر داشتن مواد شیمیایى و نگهدارنده باعث حساسیت‌هایى همچون سوزش چشم، آبریزش
با توجه به اینکه شیوع تومورهای بدخیم سرطانی در کشور رو به افزایش می باشد نیاز به پرتودرمانی به عنوان یک روش کارآمد و بسیار موثر در درمان 60 تا 70 درصد این بیماران جایگاه ویژه ای پیدا کرده است تا نیاز به مراکز تخصصی در این زمینه بیش از پیش احساس گردد.
بسیاری از متخصصان برای درمان سرطان از روش های مختلف چون شیمی درمانی ، پرتو درمانی و … استفاده می کنند و با استفاده از جدیدترین روش های درمان سرطان با روش های ترکیبی شما را درمان می کنند.

ادامه مطلب
 
دندان از اعضای مهم دهان محسوب می شود و علاوه بر آن بر زیبایی چهره نیز تاثیر به سزایی دارد. اگر رسیدگی و بهداشت دندان به طور کامل صورت نگیرید مشکلات دهان و دندان شروع می گردد. به میزانی که یه این مشکلات اهمیت داده شود می تواند درمان و روند بهبود سریع تر و آسوده تر انجام شود.اما اگر این کار به تعویق انداخته شود پروسه درمان می تواند سختر و حتی دردناک تر شود.
به همین علت بهتر است علاوه بر رعایت بهداشت دندان و دهان، مراجعه به پزشک و بررسی سلامت دند
استاندار بوشهر بر اتمام پروژه آب شیرین کن آب پخش در موعد مقرر تاکید کرد.به گزارش سفیر جنوب؛دکتر عبدالکریم گراوند صبح امروز در بازدید از پروژه در حال اجرای آب شیرین کن آب پخش اظهار داشت:با توجه به بروز مشکلات آب شرب در سطح شهرستان دشتستان،بر آن شدیم تا با احداث آب شیرین کن،تا حدودی مشکلات مردم در این حوزه را برطرف کنیم.
وی افزود:در همین راستا،پروژه آبشیرین کن آب پخش-سعدآباد را به عنوان ناحیه 1 دشتستان با ظرفیت 8500 متر مکعب تعریف کرده و انشالله
بنا بر اعلام نمایندگان مجلس عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با توجه به کمبود نیرو در بیمارستانهای کشور، مجوز جذب و استخدام 15 هزار پرستار از طرف سازمان امور استخدامی به وزارت بهداشت و درمان داده شده است و بزودی آزمون استخدامی آن برگزار خواهد شد.
جهت امادگی بیشتر در آزمون استخدامی پیشنهاد می شود نمونه سوالات تخصصی استخدامی پرستاری که در آزمونهای گذشته برگزار شده است بدقت و کامل مطالعه نمائید.
19 فروردین روز جهانی بهداشت ( 7 April )
 
روز جهانی بهداشت : World Health Day
روز جهانی بهداشت چیست؟ 7 آوریل چه مناسبتی است؟
سالروزی مقارن هفتم آوریل (19 فروردین) است که تحت حمایت سازمان بهداشت جهانی قرار دارد و همه ساله در این روز تحت نظارت مجمع بهداشت جهانی و دیگر سازمان‌ های مرتبط جشن گرفته می‌شود.
در سال 1948 ، سازمان بهداشت جهانی اولین مجمع جهانی بهداشت را برگزار کرد، مجمع تصمیم گرفت که از سال 1950 به بعد، هفتم آوریل هر سال به عنوان روز جهانی بهداشت
به آگاهی می‌رساند، با توجه به مفاد بند ۴ اطلاعیه شماره دو کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مقابله با کرونا، فعالیت واحدهای پذیرایی و اماکن اقامتی به عنوان فعالیت های پرخطر اعلام شده است. لذا تا زمان اعلام عادی شدن شرایط پیش آمده به موجب شیوع بیماری کرونا، از طرف وزارت بهداشت کماکان فعالیت آن واحد ممنوع است.
شایان ذکر است کلیه‌ی واحدها باید در سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نشانی salamat.gov.ir ثبت نام نموده و طبق پروتکل‌های تدوین شده، د
امروزه در مراکز صنعتی و اداری جهت نظارت بر محیط فیزیکی و نظارت برکار کارکنان یا کـارگران در جـهت کنترل و مدیـریت بهـتر و کارآمـد‌تر بـه وفـور از سیستمهای تـلویزیونی مـداربسته (closed circuit TV)(cctv) استفاده می‌شود.این سیستمها به عنوان سیستمهای کنترل تصویری نیز نامیده می‌شوند.
ادامه مطلب
حریرچی معاون کل وزارت بهداشت:
در بررسی دو هفته اخیر مشخص شده است که ۱۱۶ شهرستان در کشور در وضعیت سفید قرار دارند.
درخصوص بازگشایی مراکز مذهبی، فرهنگی و ورزشی این مراکز سفید یکشنبه آینده تصمیم‌گیری خواهد شد.‌
#پلدخترنیوز@poldokhtarnews
[عکس 640×427]
مشاهده مطلب در کانال
تعطیلی کتابخانه های عمومی سراسر کشور تا پایان سال ۱۳۹۸

با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی تا پایان سال، کتابخانه های عمومی سراسر کشور نیز تا پایان سال تعطیل هستند.
لازم به ذکر است بلافاصله پس از تعطیلی کتابخانه های عمومی و با توجه به دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با نظارت نمایندگانی از نهاد، روند ضدعفونی کردن کتابخانه های عمومی کشور آغاز شد تا پس از اخذ م
حبیب الله مسعودی فرید روز جمعه در حاشیه  نخستین گردهمایی «همزادهای دوست داشتنی سرزمین من» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جمع خبرنگاران افزود: نظام سلامت درمورد تامین شیرخشک چندقلوها یک برنامه دارد و مادران باید به مراکز بهداشت مراجعه کنند.
وی ادامه داد: براساس این برنامه اگر نوزادان نیاز به مصرف شیرخشک داشته باشند دراین مراکز بررسی می شود و بعد از ارایه گزارش این مراکز به وزارت بهداشت، شیرخشک چندقلوها به خانوارها داده می شود.
و
شرکت فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان،تنها عامل فروش و نصب سیستم تشخیص مواد منفجره و درب ضد انفجار و ضد گلوله در کشور
این سیستم توسط مهندس نادر شریفی،طراحی و ثبت اختراع شده و توسط شرکت حافظان حریم سپاهان تولید و عرضه و نصب می شود.
این سیستم قابلیت تشخیص انواع مواد منفجره،انواع سلاح گرم و انواع سیستم هایی که قابلیت انفجار و یا تخریب دارند را دارد و بدون ایجاد آسیب برای افراد این سیستم به راحتی می تواند تمامی این تفاسیر را تشخیص داده و به اپرات
یماریهای لثه ،نشانه‌های بیماری لثه








رعایت بهداشت دهان و دندان مثلاً با مسواک
کردن و نخ کشیدن، خطر پوسیدگی دندان را می‌کاهد و از بیماریهای لثه نیز
جلوگیری می‌کند. جرم دندانی رسوبی از باقیمانده‌های غذا، مخاط، باکتریها و
سایر مواد محرک است که منجر به پوسیدگی دندان و آسیب به لثه می‌گردد.
بیماریهای لثه معمولا با ورم و آماس لثه شروع می‌شود که بیماری در این
مرحله به راحتی قابل درمان است. علائم ورم و التهاب، حساسیت و خونریزی
هنگام مسو
شرکت حافظان حریم سپاهان،اولین و بزرگترین تولید کننده انواع راهبند های امنیتی جلوگیری از حملات تروریستی و تنها تولید کننده راهبند امنیتی با قابلیت تشخیص مواد منفجره در خاورمیانه آماده عرضه محصولات خود به مراکز نفتی کشور می باشد.
راهبند امنیتی فجر جهت استفاده در مراکز دولتی و سازمان های غیر نظامی که قابلیت تحمل ضربه جسم سخت با وزن 40 تن و سرعت 120 کیلومتر را دارد.قابلیت نصب سیستم تشخیص مواد منفجره اوژن از خصوصیات بارز این سیستم می باشد.
راهبن
شعر بهداشت
برای ما بچه ها
یه دوست خوبه بهداشت
باید که دوست خوب و
توی خونه نگه داشت
مسواک و حوله باید
چرا باشه همیشه؟
هرکس اینو بدونه
هرگز مریض نمیشه
قبل از غذا می شوریم
دست و با آب و صابون
تا میکروبا نباشن
کنار سفره مهمون
برای ما بچه ها
یه دوست خوبه بهداشت
دوستی که رو لبامون
گلای خنده می کاشت
با توجه به شرایط خاص منطقه و شدت یافتن عداوت دولت های استعمار گر نسبت به نظام جمهوری اسلامی و وجود مراکز حساس نظیر فرودگاه ها،مراکز حساس دولتی ،مراکز نظامی ، مراکز هسته ای، مراکز عمومی پر تردد مانند حرم ها و زیارتگاه های مهم کشور و افزایش امکان انجام عملیات خرابکارانه توسط گروهک های تروریستی نیاز به سیستم های تشخیص مواد مخدر و مواد منفجره نیز افزایش یافته است.
قابلیت های سیستم های تشخیص مواد مخدر و مواد منفجره:
1-آشکار سازی کلیه ترکیبات مو
بنا بر اعلام نهاد کتابخانه های عمومی کشور مبنی بر تعطیلی کتابخانه های عمومی سراسر کشور تا پایان سال 98، کتابخانه عمومی میرجعفری به علت شیوع کرونا تا پایان سال 98 تعطیل است. پس از پایان ایام تعطیلی خدمات کتابخانه از سر گرفته خواهد شد و اعضای محترم می توانند کتاب های امانتی خود را بدون هیچ مشکلی به کتابخانه برگردانند.
با توجه به دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با نظارت نمایندگانی از نهاد، کتابخانه عمومی میرجعفری ضدع
به گزارش مردم جنوب: جلسه کمیته ورزش یادواره شهدا ورزشکار شهرستان دشتستان در روز سه شنبه ٢٥ تیر ماه به میزبانی اداره ورزش وجوانان با حضور جناب اقای کمارج ریاست اداره ، کوهکن  مدیر اداره فرهنگی ورزشی شهرداری برازجان ، خانم حسینی معاون کمیسیون فرهنگی شورا و مسئول بسیج ورزشکاران اقای فروغی  برگزار شد.

ادامه مطلب
⭕️ وزارت بهداشت: آنفلوآنزا به شدت مسری است/ پرخطرها واکسن بزنند
رییس اداره مراقبت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت:
هیچ متخصصی نمی‌تواند بین یک سرماخوردگی و آنفلوآنزای خفیف تفاوت قائل شود.آنتی‌بیوتیک تاثیری بر آنفلوآنزا ندارد.ویروس آنفولانزا شدیدا مسری است و از راه تنفس انتقال می‌یابد.واکسن آنفولانزا کاملا بی‌ضرر است و حتی خانم‌های باردار نیز می‌توانند آن را تزریق کنند.
معاون درمان وزیر بهداشت: تاکنون ۴ هزار نفر در کشور به علت ابتلا ب
استخدام جدید وزارت بهداشت
طبق پیگیریهای هشتمین آزمون استخدامی وزارت بهداشت و سایر دستگاههای اجرایی کشور در اسفند_ماه_1398 برای تمام رشته های علوم پزشکی و برخی از رشته های غیر پزشکی مورد نیاز وزارت بهداشت؛ قطعا برگزار خواهد شد.
نظارت
امروزه در مراکز صنعتی ، اداری ، تجاری و اماکن عمومی جهت نظارت فیزیکی بر محیط ، کارکنان یا مراجعین در جهت کنترل بهـتر و مدیـریت کارآمـد‌تر از سیستم های دوربین (تـلویزیون) مـداربسته (Closed Circuit TV)(CCTV) استفاده می‌شود.
دوربین (تلویزیون) مدار بسته، مجموعه‌ ای از دوربین‌های ویدئویی، انتقال تصاویر که برای نمایش و تصویر برداری محدود بکار میروند.
این سیستم ‌ها از نظر چگونگی پردازش اطلاعات به دو گروه آنالوگ و دیجیتال تقسیم می‌شوند.
با پیشرفت س
به گزارش کوچان نیوز :سرهنگ حمید محمدی نسب، فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه گفت : ۲۵ هزار و ۶۳۴ عدد دستکش لاتکس احتکار شده ، همچنین ۱۱۰ عدد ماسک و هزار و ۱۷۰ لیتر از مواد ضد عفونی کننده در این شهرستان کشف و ضبط شد.
سرهنگ حمید محمدی نسب افزود : این اقلام بهداشتی، در چند روز گذشته کشف و برای توزیع بین مردم در اختیار شبکه بهداشت و درمان آستانه اشرفیه  قرار گرفت.وی گفت : در این رابطه ۲ متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی در پاسخ به این سوال که تصمیم وزارت بهداشت در مورد روند تعطیلی ها چیست؟ اظهار داشت: موضوع تعطیلی ها مطرح شد مقرر شد وزارت بهداشت دستور العمل هایی برای تمام استانداری ها و مراکز دستگاه های اجرایی مثل آموزش و پرورش تنظیم و ارسال کند و متناسب با آن عمل شود. چون هر استان مستقلا تصمیم می گرفت این موضوع شاید موجب عدم وحدت رویه در امور می شد قرار شد متولی وزارت بهداشت باشد و رئیس جمهور هم ساختاری را برای این مسأله تشکیل دادند و در آن ساختار کار گرو
سوالات مهم درس دوم سلامت و بهداشت دوازدهم
سوالات مهم درس 2 سلامت و بهداشت دوازدهم
سوالات امتحانی درس دوم سلامت و بهداشت دوازدهم
سوال های مهم درس 2 سلامت و بهداشت دوازدهم
درس دوم سلامت و بهداشت دوازدهم
سوالات متن درس دوم سلامت و بهداشت دوازدهم
سوالات متن درس 2 سلامت و بهداشت دوازدهم
نمونه سوالات درس دوم سلامت و بهداشت دوازدهم

به نام خدا

ادامه مطلب
ترک اعتیاد شیراز
اعتیاد یک پدیده مخرب اجتماعی است زیرا آثار نامطلوب و عواقب وخیم آن تنها دامن‌گیر شخص معتاد نمی‌شود بلکه همه افرادی را که به‌گونه‌ای با معتادان وابستگی و ارتباط نزدیک دارند فرا می‌گیرد به‌خصوص که فرد معتاد مسوول اداره یک خانواده نیز باشد.
اعتیاد به مواد مخدر یکی از بزرگترین مشکلات دنیای امروز است از جمله معروفترین موادهای اعتیاد آور می توان به هروئین، مورفین، متادون، تریاک، شیره، شیشه، حشیش، ترامادول، ماده مخدر گل ،
در رابطه با آموزش صبحانه سلامت و ترویج غذاهای سنتی در طی سال تحصیلی دو برنامه صبحانه سلامت در آموزشگاه داشتیم و دانش آموزان در برنامه های آغازین توجیه شدند نسبت به صبحانه سلامت و غذاهای سنتی و در نماز خانه آموزشگاه با همکاری فاطمه دهقان کمیته بهداشت آموزشگاه و مدیر و معاونین و همکاران طرح صبحانه سلامت برگزار گردید و سفیران سلامت و کمیته بهداشت مسئول نظارت بر تغذیه دانش آموزان در زنگهای استراحت بودند.
5 درمان طبیعی برای درمان شپش موی سر با سرکه
شپش سر یک مشکل رایج در میان کودکان است ؛یک کودک شپش می گیرد و سپس ناگهان همه شپش سر می گیرند. بنابراین مهم است که اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم و چند درمان طبیعی خانگی را داشته باشیم و انجام دهیم ، در این بخش از سلامت پوست و موی نمناک به برخی از درمان های سرکه اشاره کرده ایم،با وجود بوی قوی اش، سرکه ماده ای عالی برای از بین بردن شپش است، شما همچنین می توانید قدرت آن را با مواد دیگر بیشتر کنید؛ د
آیا داروی zolgensma گران قیمت تر از داروی spinraza است؟
قطعا خیر. هزینه درمان با داروی spinraza در سال اول درمان ۷۵۰ هزار دلار و در ادامه برای هر سال مبلغ ۳۷۵ هزار دلار میباشد. ضمن اینکه فعلا حداقل دوره درمان را ۱۰ سال تعیین نموده اند که مشخص نیست که آیا پس از ۱۰ سال نیاز به تزریق مجدد دارو وجود داد یا نه.
اما هزینه داروی یک بار تزریق zolgensma مبلغ ۲/۱۲۵ میلیون دلار میباشد. با تمهیداتی که شرکت سازنده اندیشیده می توان این مبلغ را در مدت ۵ سال پرداخت نمود. به عبار
گردشگری سلامت و درمان چیست ؟
گردشگر درمانی همیشه وجود داشته ولی تا قبل از قرن هجدهم اهمیت چندانی برای آن قائل نبودند. در انگلستان این بخش به شهرهای دارای چشمه‌های آب گرم اختصاص داشت و عموماً مناطقی که آب‌های معدنی داشتند برای درمان امراض مختلف از بیماری‌های روده‌ای گرفته تا کبدی و برونشیت مورد توجه قرار می‌گرفتند.امروزه برخی کشورهای پیشرفته در زمینه بهداشت و درمان، اقدام به توسعه شهرک‌های گردشگری درمانی نموده‌اند تا بیمارانی که نیا
دستگاه فتوتراپی و مجوز وزارت بهداشت
شرکت نی نی سالم دارای مجوز رسمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است در حالیکه
بسیاری از ارائه کنندگان دستگاه های فتوتراپی
بدون داشتن هر گونه مجوزی اقدام به فعالیت می کنند و
در بسیاری از ارائه دهندگان، دستگاه ها توسط شرکتهای سازنده غیر مجاز ساخته شده اند
که به همین منظور کیفیت لازم را برای درمان زردی نوزاد ندارند
و چه بسا نداشتن کیفیت لازم باعث بروز مشکلات عدیده ای برای نوزادان یا والدین آنها شده است
و ه
همه چیز درباره بهداشت 
 
LaTaunya Smith ، یک میزبان مراقبت ، با سایر کارمندان در لابی کلینیک جدید بهداشت والماارت در دالاس ، جورجیا. تصویر از طریق والمارتمت لاو ، مدیر پروژه برای یک شرکت فلزی سفارشی ، در دالاس جورجیا زندگی می کند ، کمتر از یک مایل از والمارت Supercenter جایی که او بیشتر خریدهای مواد غذایی خود را انجام می دهد.
هنگامی که فروشگاه 2 هفته پیش یک کلینیک جدید بهداشتی افتتاح کرد ، مشتاق بررسی آن بود.
لاو ، توضیح داد: "من هنوز از خدمات پزشکی استفاد
بهترین مراکز رادیولوژی در شیراز
رادیولوژی یک روش عکس برداری پزشکی می باشد که از سال ها پیش برای تشخیص و درمان بیماری ها مورد استفاده قرار می گرفته است.در جدول زیر بهترین رادیولوژِ های شیراز به همراه آدرس و تلفن قرار داده شده است.
نمونه سوالات درس سوم سلامت و بهداشت دوازدهم
سوالات درس سوم سلامت و بهداشت دوازدهم
سوال های مهم درس سوم سلامت و بهداشت دوازدهم
 درس سوم سلامت و بهداشت دوازدهم
نمونه سوالات امتحانی درس سوم سلامت و بهداشت دوازدهم
سوالات مهم درس 3 سلامت و بهداشت دوازدهم
درس 3 سلامت و بهداشت دوازدهم

به نام خدا


ادامه مطلب
تکنولوژی تلفن همراه ارائه خدمات ارتباط تلفنی به گوشی هایی است که می توانند به جای ثابت ماندن در یک مکان، آزادانه به حرکت درآیند. تلفن های همراه به یک شبکه سلولی زمینی ایستگاه های پایه (سایت های تلفن همراه) وصل می شوند، در حالی که تلفن های ماهواره ای به ماهواره های مداری وصل می شوند.
هر دو شبکه به شبکه تلفن سوئیچینگ عمومی PSTN وصل شده اند تا امکان تماس تلفنی هر تلفن در جهان فراهم شود. در سال 2010 پنج میلیارد اشتراک تلفن همراه در جهان پیش بینی شده بو
شپش سر یک مشکل رایج در میان کودکان است ؛یک کودک شپش می گیرد و سپس ناگهان همه شپش سر می گیرند. بنابراین مهم است که اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم و چند درمان طبیعی خانگی را داشته باشیم و انجام دهیم ، در این بخش از سلامت پوست و موی نمناک به برخی از درمان های سرکه اشاره کرده ایم،با وجود بوی قوی اش، سرکه ماده ای عالی برای از بین بردن شپش است، شما همچنین می توانید قدرت آن را با مواد دیگر بیشتر کنید؛ درمان های طبیعی مبارزه با شپش سر بدون استفاده از م
در بسیاری از موارد برای تصحیح وضعیت نادرست قرارگیری دندانها، نیاز به درمان ارتودنسی می باشد.
 
گهگاه با بیمارانی مواجه هستیم که به علت رعایت ناکافی بهداشت، در دوران درمان ارتودنسی دچار پوسیدگی های متعدد می گردند.
ادامه مطلب
عرضه اولیه"هجرت"
شنبه 67 ملیلون و 500 هزار سهم شرکت پخش هجرت با دامنه
قیمت 1770 تا 1850 تومانی هرسهم و سهمیه حداکثر 225 سهمی هر سهامدار حقیقی
و حقوقی عرضه اولیه می شود."هجرت" با داشتن قریب به ۱۰ درصد سهم بازار سومین پخش بزرگ دارویی ایران
است و تعداد مشتریان بخش خصوصی در سراسر کشور بیش از ۱۱ هزار و ۲۰۰
داروخانه است که با افزودن مراکز درمانی دولتی، علوم پزشکی،سازمان تامین
اجتماعی، آزمایشگاه ها، پلی کلینیک ها، انبارهای دارویی، تجهیزات پزشکی و
مراکز
 
4 درمان طبیعی برای درمان شپش موی سر با سرکه
شپش سر یک مشکل رایج در میان کودکان است ؛یک کودک شپش می گیرد و سپس ناگهان همه شپش سر می گیرند. بنابراین مهم است که اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم و چند درمان طبیعی خانگی را داشته باشیم و انجام دهیم ، در این بخش از سلامت پوست و موی نمناک به برخی از درمان های سرکه اشاره کرده ایم،با وجود بوی قوی اش، سرکه ماده ای عالی برای از بین بردن شپش است، شما همچنین می توانید قدرت آن را با مواد دیگر بیشتر کنید؛
همانطور که فواید ارتودنسی دندان بسیار است ، این درمان مانند هر درمان دیگری نیز دارای عوارضی است عوارض ارتودنسی در ابتدا مربوط می شود به بهداشت شخصی فرد، اگر شخصی بطور کامل بهداشت دهان و دندان های خود را رعایت نکند به زودی او دچار پوسیدگی دندان می شود
زیرا رعایت بهداشت در دندان های ارتودنسی شده به دقت و زمان بیشتری نسبت به قبل از انجام ارتودنسی دارد.
از عوارض جانبی دیگری که احتمال دارد در درمان ارتودنسی صورت بگیرد انتخاب نامناسب پزشک شما
NIC مخفف عبارت Network Interface Card  و به معنای کارت واسط شبکه است.کارت شبکه واسطی است بین کامپیوتر و شبکه.کارت شبکه به سه دسته تقسیم میشوند.1ـکارت های شبکه ای که روی مادربرد قرار میگیرند.2ـشبکه های جانبی که توسط usb به کامپیوتر متصل میشود.3ـکارت های شبکه ای بی سیم(wireless).
از مهم ترین فواید کارت های شبکه میتوان به 1ـاتصال کامپیوترهابه هم2ـاتصال به شبکه های جهانی اشاره کرد .
 
پ ک ک و پژاک برای تداوم حیات خود، بعد از اشغال شمال سوریه، این منطقه را به محلی برای کشت خشخاش و تولید مواد مخدر جهت ترانزیت به اروپا تبدیل کرده‌اند.
هزینه‌های سازمانی و تسلیحاتی پ.ک.ک بسیار سنگین است. تا قبل از سقوط شوروی، بخش‌هایی از هزینه‌ها به ویژه تسلیحات پ.ک.ک توسط شوروی تامین می‌شد چون هر دو ایدئولوژی مشترک مارکسیسم-لنینیسم داشتند و علی‌رغم سقوط شوروی پ.ک.ک هنوز هم راه آن را ادامه می‌دهد. با سقوط شوروی، پ.ک.ک ناچار شد به راه‌های مخت
بوسیله گزارش همشهری انلاین به نقل از ایسنا، سعید عباسپور  با اعتراف این مطلب توضیح داد: با توجه بوسیله شیوع ویروس کرونا و ضرورت ایجاد تمهیدات لازم برای مقابله با گسترش آن درون شرایط احساساتی کنونی و تامین اقلام تک نیاز، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واردات اتانول برای واحد های تولیدی آزاد شد. وی امتداد داد: واحد های تولیدی مادون بازرسی موسسه حمایت و وزارت بهداشت می توانند برای استعمال و تولید مواد ضدعفونی کننده اقدام به واردات اتانول
سیستم قدرت (به انگلیسی: Electric power system)، شبکه‌ای از اجزای الکتریکی است که برای تأمین، انتقال و استفاده از توان الکتریکی بکار می‌رود. نمونه‌ای از سیستم‌های قدرت، شبکه‌ای است که برای تأمین نیروی الکتریکی خانه‌ها و صنایع به کار گرفته می‌شود. سامانهٔ قدرت در مناطق بزرگ با نام شبکه (به انگلیسی: grid) شناخته می‌شود که به‌طور کلی می‌توان آن را به سه بخش تقسیم کرد: تولید انرژی الکتریکی که توان را تأمین می‌کند،انتقال انرژی الکتریکی که توان
علت بیرون زدگی دیسک کمر
فتق یا بیرون‌زدگی دیسک کمر پی‌آمد آسیب‌دیدگی و بلند کردن اشیا به روش اشتباه است و گاهی خود به خود و بدون دلیل رخ می‌دهد. سن نیز یکی از عامل‌های خطر فتق دیسک محسوب می‌شود. به موازات بالاتر رفتن سن، دیسک خشک و سخت‌تر می‌شود. دیوارهٔ فیبری و سخت بیرونی دیسک ضعیف می‌شود. هسته‌ٔ ژلاتینی مانند دیسک از پارگی ایجاد شده در دیوارهٔ دیسک بیرون می‌زند و درد در اثر تماس پیدا کردن آن با عصب شروع می‌شود. ژنتیک، استعمال دخانیات
لوله پلی اتیلن
لوله پلی اتیلن به لوله ای گفته می شود که از جنس پلی اتیلن و با مواد پلی اتیلن و بدون افزودنی های ( گرانول ) دیگر تولید شده باشد و همین مواد پلی اتیلن است که به لوله پلی اتیلن شکل و ظاهر میدهد که باعث مزایای زیاد لوله پلی اتیلن و محبوبیت آن برای آبرسانی شده است .
لوله پلی اتیلن در آب و هوای معتدل عملکرد بسیار مناسبی دارد و اگر نیازهای مربوط به نصب و مهندسی کامل انجام گردد ، از آنها می توان برای سالهای طولانی استفاده کرد بدون هیچگونه
لوله پلی اتیلن
لوله پلی اتیلن به لوله ای گفته می شود که از جنس پلی اتیلن و با مواد پلی اتیلن و بدون افزودنی های ( گرانول ) دیگر تولید شده باشد و همین مواد پلی اتیلن است که به لوله پلی اتیلن شکل و ظاهر میدهد که باعث مزایای زیاد لوله پلی اتیلن و محبوبیت آن برای آبرسانی شده است .
لوله پلی اتیلن در آب و هوای معتدل عملکرد بسیار مناسبی دارد و اگر نیازهای مربوط به نصب و مهندسی کامل انجام گردد ، از آنها می توان برای سالهای طولانی استفاده کرد بدون هیچگونه
مدیریت کیفیت در بهداشت و درمان پروژه مدیریت کیفیت در بهداشت و درمان




دسته بندی
پزشکی

فرمت فایل
doc

حجم فایل
30 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
33

پروژه مدیریت کیفیت در بهداشت و درمان در فرمت ورد با مرجع نویسی و قابل ارائه دانشجویان لیسانس رشته های مدیریت و مدیریت کیفیت و مدیریت بیمارستان.
فیزیوتراپی شیوه ای از درمان بیماری ها  و اختلالات عصبی، ماهیچه ای و اسکلتی است که با استفاده از تجهیزات مکانیکی، گرما یا برق و با استفاده از وسایل کمک توانبخشی مانند واکر و عصا، شیوه های درمان توان بخشی را بر روی افراد پیاده می کند.
فیزیوتراپ فردی است که این کار را انجام می دهد و ارتباط نزدیکی با پزشک دارد.
این وظیفه فیزیوتراپ است که با بررسی علایم بیماران و وضعیت سلامتی آنها، مشکل بیمار را تشخیص داده و کار خود را آغاز کند.
فیزیوتراپیست برنا
سفیر کشورمان در لندن از شکایت ایران از شبکه‌های معاند فارسی زبان خبر داد.
 
به گزارش رجانیوز به نقل از دانشجو، «حمید بعیدی نژاد» سفیر ایران در لندن در صفحه توئیترش نوشت: «سفارت کشورمان در لندن در نامه رسمی به نهاد نظارت بر شبکه‌های تصویری در انگلیس (آفکام)، از شبکه‌های معاند فارسی زبان همچون BBC فارسی، ایران اینترنشنال و من و تو، به علت تحریف مغرضانه تحولات اخیر ایران و دعوت به خشونت گسترده علیه نهاد‌های مدنی ایران شکایت کرده و خواستار اجر
این کلیپ که این روزها در شبکه‌های اجتماعی بازنشر می‌شود حاوی ابعاد جالبی از تعارض منافع در کمیسیون بهداشت مجلس است. آقای علیزاده هم که کارشناس اندیشکده شفافیت برای ایران بوده است صحبت مشابهی در اینستاگرام منتشر کرده است. اینطور که بیان می‌شود اکثر اعضای کمیسیون بهداشت، پزشک، مدیر، رئیس یا سهام‌دار بیمارستان‌ها، شرکت‌های دارو و تجهیزات پزشکی هستند و تصمیماتی می‌گیرند که به نفع خود است و مسائل مردم را از دستورکار خارج می‌کنند.
ادامه
نان میخوریم یا داروخانه ؟
✡️نانواهایی که با دست خمیر درست میکنند دچار زخم و عارضه پوستی می شوند!
✡️در نان های امروزی به توصیه سازمان صهیونیستی بهداشت جهانی این مواد شیمیایی افزوده می شود
افزوده های به آرد به اجبار سازمان بهداشت!
1️⃣قرص دی2️⃣قرص آهن3️⃣قرص فولیک اسید4️⃣کلر ،سدیم و ید شیمیایی5️⃣پروتئاز6️⃣گلوکز اکسیداز7️⃣آنزیم های آلفا آمیلاز8️⃣همی سلولاز9️⃣زایلانازلیپاز  ☠️یک نان ، بیش از ده قرص شیمیایی
بسمه تعالی
خلاصه دوجلسه دی ماه شورای دانش آموزی آموزشگاه نیایش  که در تاریخ های 98/10/1 و 98/10/22 در نماز خانه آموزشگاه برگزار شد ، از این قرار می باشد :
1) با توجه به فصل امتحانات انجمن علمی آموزشی و مهارتهای زندگی برآن شدیم که علاوه بر ارائه مطالب مشاوره ای تغذیه ، چگونگی بهبود مطالعه ، ساعات خواب و ....... را در مراسم صبحگاه ، اختصاص ساعات تفریح به مطالعه ، و برقراری کلاس های کمک درسی ، و کمک  دانش آموزان قوی تر در دروس مشکل و......
2) برنامه ریزی جهت برگ
علت بیرون زدگی دیسک کمر
فتق یا بیرون‌زدگی دیسک کمر پی‌آمد آسیب‌دیدگی و بلند کردن اشیا به روش اشتباه است و گاهی خود به خود و بدون دلیل رخ می‌دهد. سن نیز یکی از عامل‌های خطر فتق دیسک محسوب می‌شود. به موازات بالاتر رفتن سن، دیسک خشک و سخت‌تر می‌شود. دیوارهٔ فیبری و سخت بیرونی دیسک ضعیف می‌شود. هسته‌ٔ ژلاتینی مانند دیسک از پارگی ایجاد شده در دیوارهٔ دیسک بیرون می‌زند و درد در اثر تماس پیدا کردن آن با عصب شروع می‌شود. ژنتیک، استعمال دخانیات
محصول اصلی میکروتیک سیستم عامل مبتنی بر لینوکس است که به عنوان MikroTik RouterOS شناخته می‌شود. با نصب بر روی سخت‌افزار اختصاصی همان شرکت (RouterBOARD) یا بر روی رایانه‌های استاندارد مبتنی بر x86، سخت‌افزار را به یک مسیریاب شبکه تبدیل می‌کند و بسیاری از ویژگی‌های اضافه مختلف را به اجرا درمی‌آورد؛ مانند دیواره آتش، خدمات دهنده و سرویس گیرنده شبکه خصوصی مجازی (VPN)، شکل دهنده و ارتقا دهنده کیفیت خدمات پهنای باند. همچنین ویژگی نقطه دسترسی (Access Point) و دیگر
پاورپوینت آشنایی با مرکز داده فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pptxتعداد صفحات: 25حجم فایل: 986قیمت: 3000 تومانبخشی از متن:•به مجموعه‌ای از سرویس گرها، زیرساخت‌های ارتباطی/امنیتی و تجهیزات الکترونیکی گفته می‌شود که برای ارایه، نگهداری و پشتیبانیاز سرویس‌های تحت شبکه (اینترنت/اینترانت/اکسترانت) بکار گماشته می‌شوند. سازمان‌ها، شرکت‌ها، و افراد می‌توانند با به‌کارگیری سرویس‌های ارائه شده از طرف مرکز داده وب‌گاه‌ها، اطلاعات و سروی
رمزنگاری دو طرفه (End-To-End) به قدری امنیتی است، که دولت آمریکا در صدد آن برآمده تا تلگرام و واتس آپ را از این نوع رمزنگاری در آمریکا باز دارد.
به گفته مقامات دولتی آمریکا این نوع رمزنگاری باعث شده تا دولت نتواند بر داده های تبادل شده بین کاربران نظارت داشته باشد. مسائلی مانند قاچاق مواد مخدر، پورنوگرافی کودکان و تروریسم از جمله مواردی هستند که دولت نیاز دارد تا بر داده های دیجیتال نظارت داشته باشد.
با اینکه هیچ کاربری حاضر نیست تا دولت بر فعالی
مخزن آب
از مهمترین کالاهای مورد استفاده در این روزها می توان مخزن آب را در مصارف مختلف و ظرفیت های مختلف نام برد، با توجه به قطعی آب در مناطق مختلف ، خریداری مخازن برای هموطنان عزیز ضرورت دارد، کالاپلاست عرضه کننده مخازن با ظرفیت ها و طراحی های متفاوت است. در ادامه ویژگی های    مخزن آب    را مشاهده خواهید کرد.
ویژگی های مخزن آب
مخزن آب    در نگه داری و حمل و نقل آب آشامیدنی و فراورده های شیمیایی و مواد غذایی استفاده می شود.به دلیل استفاده از م
علت بیرون زدگی دیسک کمر
فتق یا بیرون‌زدگی دیسک کمر پی‌آمد آسیب‌دیدگی و بلند کردن اشیا به روش اشتباه است و گاهی خود به خود و بدون دلیل رخ می‌دهد. سن نیز یکی از عامل‌های خطر فتق دیسک محسوب می‌شود. به موازات بالاتر رفتن سن، دیسک خشک و سخت‌تر می‌شود. دیوارهٔ فیبری و سخت بیرونی دیسک ضعیف می‌شود. هسته‌ٔ ژلاتینی مانند دیسک از پارگی ایجاد شده در دیوارهٔ دیسک بیرون می‌زند و درد در اثر تماس پیدا کردن آن با عصب شروع می‌شود. ژنتیک، استعمال دخانیات
هزینه درمان در  کمپ ها 
هزینه درمان محاسبه گشته و با توجه به شرایط کیفی، کمی و غیره این مراکز تعیین می شود. نگران هزینه های درمانی کمپ همت نباشید ،شما می توانید پرداخت های خود را به صورت چند مرحله ای انجام دهید فقط کافی است که شما تصمیم خود را بگیرید و می توانید بقیه کارها را با خیال راحت به ما بسپارید. ما برای کمک به شما اینجا هستیم. شما هر لحظه ای که تصمیم خود را گرفتید و آماده ترک مواد اعتیاد آور شدید می توانید با ما تماس بگیرید و دوره رهایی خ
تعریف بهداشت روان
 بهداشت روان موضوعی فراتر از فقدان یا نبود بیماری روانی است. بعد مثبت بهداشت روان که سازمان بهداشت جهانی بهداشت نیز روی آن تکیه دارد، در تعریف سلامتی لحاظ 
شده است « سلامتی یک حالت رفاه جسمی، روانی و اجتماعی است نه فقط نبود بیماری و یا ناتوانی»بنابراین،بهداشت روان حالتی از رفاه است که در آن فرد توانایی هایش را 
باز می شناسد و قادر است با استرس های عادی و  معمول زندگی، سازگاری داشته و از نظر شغلی مفید و سازنده باشد.


ادامه
کارگاه آموزشی با عنوان بیماری سل و ایدز،
ویژه بهورزان در مجتمع توان بخشی و نگهداری از سالمندان حضرت نرجس
خاتون(س) مزینان برگزار شد.
مهندس
شهرآبادی مسئول واحد بهورزی شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن  هدف از
برگزاری این کارگاه را ارتقاء دانش و افزایش اطلاعات بهورزان و احتیاطات
استاندارد برای پرسنل بهداشتی و نحوه برخورد با موارد پرخطر معرفی کرد.
 خانم
رضایی مسئول واحد نوجوانان، جوانان و مدارس شبکه کلیاتی درخصوص نحوه
مراقبت و ثبت دانش
شرایط لازم برای ثبت شرکت نرم افزاری بدون نیاز به مجوز : - برای ثبت شرکت در این نوع می بایست اکیدا از به کار بردن واژه های نرم افزار فرهنگی و هنری خودداری نمود.
- لازم است برای حصول اطمینان از به ثبت رسیدن شرکت و عدم ایراد کارشناس
ثبت، از واژه غیر فرهنگی و غیر هنری در ادامه تولید نرم افزارها استفاده
نمود.
• موضوعاتی که نیاز به اخذ مجوز فعالیت شرکت نرم افزاری ندارند عبارتند از : _طراحی و مشاوره و محاسبه و نظارت فنی و اجرای کلیه پروژه های سخت افزا
بهداشت در یک تقسیم کلی به ۲نوع بهداشت جسمی و بهداشت روانی تقسیم می شود و همپوشانی زیادی با یکدیگر دارند.بهداشت روانی از آن بابت که رابطه مستقیمی با عملکرد فردی، اجتماعی و آسیب های روانی، اجتماعی دارد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بهداشت روانی در مفهوم کلی توانایی کامل برای ایفای نقش های گوناگون و یا توانایی سازگاری با خود و دیگران و رویارویی با مشکلات روزمره زندگی است. به این ترتیب مشخص است که بهداشت روانی چه حوزه گسترده ای را دربر می
تجهیزات پزشکی درواقع دامنه گسترده ای از وسایل ساده تا پیچیده ی پزشکی را می گویند که برای درمان و مراقبت از بیماران مورد استفاده قرار می گیرد. تجهیزات پزشکی که یکی از قسمت های مهم در شبکه ی بهداشت و درمان می باشد بایستی از ایمنی، کیفیت و کارایی بالایی برخوردار باشند تا بتوانند نیاز های مصرف کنندگان را مرتفع سازند.
وسعت بازار تجهیزات پزشکی بسیار زیاد بوده و بخش های خصوصی و دولتی و البته مصرف کنندگان خانگی سالانه هزینه های زیادی را در این بخش ص
ENG  POOL  GROUP
MOHANDES  ESTAKHR  GROUP 
گروه مهندس استخرمشاوره  ،  محاسبه  ،  طراحی  ،  نظارت  ،  ساخت تعمیر ، بازسازی و نوسازی کامل پروژه های : استخر شنا : خصوصی و عمومی آبنما ، جکوزی ، مجموعه پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی اتاق ماساژ  ، تونل مه  ، حمام سنتی  سونا خشک ، سونا بخار ، سونا برف ، سونا نمکدر ایران و کشورهای همجوار 
مزایای استفاده از کاور استخر :افزایش طول عمر تجهیزات استخرصرفه جویی در :آب-کاهش تبخیر آب تا ۸۰%مواد شیمیایی-تا ۷۰%برق-کاهش زمان کارکر
 
لوازم بهداشت و سلامت
سلامت و بهداشت یکی از مهمترین  بخش زندگی ماست. حفظ پاکیزگی و داشتن ظاهر و دید شیک و درخور، کاری که همه ی ما مطمئنا روی آن وقت می گذاریم تا علاوه بر حفظ بهداشت ظاهری از بهداشت روانی نیز در طول روز بهرمند شویم چرا که حفظ بهداشت و سلامت ظاهری هر فرد بی شک در سلامت روان آن نیز تاثیر به سزایی خواهد داشت.
چطور به ظاهری زیبا و بهداشتی دست یابیم ؟!
در دنیای امروزه در تمامی کشور های جهان فعالیت های زیاد در زمینه بهداشت و سلامت صور
چگونه بهترین کلینیک کاشت مو را انتخاب کنم؟
 
حتما مطالب زیادی در مورد پیوند مو، کاشت مو و روش های آن خوانده اید و تصمیم گرفتید خودتان را از طاسی و کم مویی نجات دهید. بیش از 60 سال از ابداع روش های کاشت مو در جهان می گذرد و تکنیک های کارامدتری برای کاشت موی سر و صورت ابداع شده است. دلیل طاسی هر چه که باشد احتمالا می توانید این روش های نوین را امتحان کنید. واقعیت اینجاست که کاشت مو یک انتخاب است و از نظر پزشکی هیچ ضرورتی برای انجام آن نیست. اگر کم مو

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها