نتایج جستجو برای عبارت :

از الان برای کنکور 1400

از الان برای کنکور 1400
از الان برای کنکور 1400 شروع کنید
با برنامه ریزی درست و استفاده ازمنابع معتبر و پر بازده زیر نظر اساتید کشوری برنامه اوج یادگیری صد در صد به موفقیت می رسید 
قبل اینکه ادبیات بخونید این وویس کوتاه رو حتما گوش بدین...
چه کتابایی باید بخونم؟چیکار کنمتا مثل حبیب شاگرد استاد احمدی ادبیات کنکور سراسری را ۱۰۰ درصد بزنم!!!!
اوج یادگیری
بهترین مشاور و برنامه ریز کنکور ایران با صدها کارنامه مستند شاگردان ایشان که دروس عمومی را در
شماهارو نمیدونم اما من واقعا اعصاب و روانم بهم ریخت!
عصرم که رفتم سرکار بچه ها همه دپرس بودن
یعنی از عید هیچی نفهمیدم
الان تو فکر خرید دوچرخه ام!
هم ورزشه هم پاکه هم جای پارکش همه جا هست هم هزینه بنزینم میاد پایین چون واقعا صرف نداره!
اونایی ک شعار با روحانی تا ۱۴۰۰ میدادن الان بشینن تا منقرض بشه نسل ایرانیا تا ۱۴۰۰
 
کلیه متقاضیان تحصیل در رشته های با آزمون دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد به منظور اعلام علاقه مندی خود باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام کنکور سراسری اقدام نمایند . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، شرکت در این آزمون تابع شرایط و ضوابطی است که در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . از این رو علاقه مندان به شرکت در ثبت نام کنکور سراسری 1400 پس از مطالعه این دفترچه و بررسی بندهای مختل
متقاضیان تحصیل در رشته محل های کارشناسی ارشد سراسری اعم از روزانه ، نوبت دوم ( شبانه ) ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد به منظور اعلام علاقه مندی خود باید در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و فرم اینترنتی را تکمیل نمایند . به نقل از سایت مشاوره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد هیوا ، سازمان سنجش اطلاعیه تاریخ ثبت نام آزمون ارشد ۱۴۰۰ را در سایت خود منتشر کرده و به اطلاع متقاضیان می رساند . گ
به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 1399-1400 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1399-1400 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد 1399-1400 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد 1399-1400 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمتسوالات متداول ارشد 1399-1400 و اخبار کارشناسی ارشد 1399-1400 و مشاوره ارشد 1399-1400 را نیز مورد بازدید قرار دهند.
ادامه مطلب
 به داوطلبان کنکور دکتری وزارت بهداشت 1399-1400 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1399-1400 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترای وزارت بهداشت 1399-1400 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکترای وزارت بهداشت 1399-1400 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکترای وزارت بهداشت 1399-1400 و اخبار دکتری وزارت بهداشت 1399-1400 و
داوطلبایی که قصد ادامه تحصیل تو مقطع ارشد رو دارن پیگیر اطلاعیه های سازمان سنجش برای اطلاع از زمان ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰ هستن به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو ، تاریخ ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ معمولا تو نیمه دوم آذر ماه هستش . داوطلبایی که شرایط ثبت نام رو دارن باید در زمان ثبت نام آزمون ارشد 1400 ثبت نام خودشون رو انجام بدن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1025/زمان-ثبت-ن
یادمه تو سالای هفتاد کنکور اینقدر سخت بود که غش و ضعفی و افت فشار خون  زیاد بود به طوری که پزشک و پرستار واورژانس تو مراکز امتحان آماده بودن ولی الان کنکور راحت شده ولی بازم یه عده استرس دارن با خودم میگم اگه اینایی که الان کنکوری هستند اون زمان بودن چیکار میکردن؟
هوم؟

++ بعدا نوشت :عاقا کنکوری ها اعتراض کردن که نخیر کنکور سخته . عاقا ما شکر خوردیم کنکور آسون نشده خوبه .
امروز سه شنبه 23 اردیبهشت 99 هست. هنوز کسی در مورد کنکور 1400 و تغییرات احتمالیش چیزی نمیدونه البته طرح آ.ت.ت به احتمال قوی برای همیشه لغو شده و حداقل سال 1400 کنکور ارشد به همون روال سابق برگذار میشه.
برنامه ریزی و منابعم مشخصه اما قبل از اینکه در مورد برنامه ریزیم حرفی بزنم دوست دارم یه مدت بگذره، و بعد از قطعی شدنش راجع بهش حرف بزنم.
اما در مورد منابع سعی میکنم به تدریج درس به درس در مورد منابع و شیوه مطالعشون بنویسم.
از درس نظریه زبانها و ماشین شر
متقاضیان شرکت در آزمون دکتری 1400 می بایست جهت اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی ، سهمیه ها ، تسهیلات و دیگر موارد مورد نیاز برای این آزمون ، دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰ را از طریق سایت sanjesh.org دانلود و مطالعه نمایند . لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 1400 از طریق سایت سازمان سنجش و هم زمان با آغاز فرایند ثبت نام این کنکور یعنی نیمه اول آذر ماه منتشر می شود . 
 
برای مطاله متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/5838/دانلود-
ثبت نام آزمون ارشد ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی تو سایت sanjesh.org انجام میشه که داوطلبایی که قصد ادامه تحصیل تو مقطع کارشناسی ارشد رو دارن به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو باید در زمان مشخص شده توسط سازمان سنجش ، ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 رو  انجام بدن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1024/ثبت-نام-کنکور-ارشد-۱۴۰۰.html
 
دانش آموزان علاقمند به ثبت نام المپیاد دانش آموزی 99 - 1400 ، باید در زمان مقرر به صورت الکترونیکی ثبت نام خود را انجام دهند . به گفته سایت هیوا ، ثبت نام المپیاد دانش آموزی 99 - 1400 ، برای مرحله اول ، احتمالا اوایل دی ماه آغاز می شود و ثبت نام المپیاد دانش آموزی 99 - 1400 در سامانه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی انجام می شود . 
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/6527/ثبت-نام-المپیاد-دانش-آموزی-99---1400.html
 
وقتی که تاریخ انقضای کارت بانکیم رو دیدم، تعجب کردم.
سال 1400.
به خیلی چیزا فکر کردم.
به اینکه نوه هام، تو محاسبه سن مادربزرگشون کمی دچار مشکل میشن و به راحتی نمی تونن حسابش کنن. به اینکه عه چه بانمک چه عدد خوشگلیه! به اینکه عه حالا باید تو خریدهای اینترنتیم، به جای سال؛ بنویسم 00 !! به خیلی چیزا فکر کردم. اما مهم ترینش این بود که من در سال 1400 تو چه حالی ام؟ دارم چیکار میکنم؟ رضایت نسبی از زندگی رو پیدا کردم؟ به چیزی که می خواستم رسیدم؟
کمی از فکر کرد
دانش آموزان داوطلب ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی 99 - 1400 باید در زمان مشخصی به سایت استعداد های درخشان مراجعه نمایند . به گفته سایت هیوا زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی 99 - 1400 احتمالا از دهه آخر فروردین آغاز و تا اوایل اردیبهشت ادامه داشته باشد و ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی 99 - 1400 در سایت azmoon.medu.ir  انجام می شود . 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/6563/ثبت-نام-مدارس-تیزهوشان-و-نمونه-دو
دفترچه ثبت نام المپیاد دانش آموزی 99 - 1400 ، در زمان ثبت نام به صورت الکترونیکی منتشر می شود به گفته سایت مدارس هیوا ، دفترچه ثبت نام المپیاد دانش آموزی 99 - 1400 شامل جزئیات مهمی است که از جمله جزئیات مهم دفترچه ثبت نام المپیاد دانش آموزی 99 - 1400 ، مراحل مختلف برگزاری المپیاد دانش آموزی می باشد که در این سایت به طور کامل شرح داده شده است . 
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/6541/دفترچه-ثبت-نام-المپیاد-دانش-آموز
دانش آموزان متقاضی المپیاد دانش آموزی باید با اطلاع از زمان ثبت نام المپیاد دانش آموزی 99 - 1400 ، اقدام به تکمیل فرم ثبت نام خود کنند . به نقل از سایت مدارس هیوا ، زمان ثبت نام المپیاد دانش آموزی 99 - 1400 ، در مرحله اول ، احتمالا اوایل دی ماه آغاز شود و با توجه به چند مرحله ای بودن آزمون المپیاد دانش آموزی ، زمان ثبت نام المپیاد دانش آموزی 99 - 1400 برای مراحل دیگر در این سایت ارائه شده است .
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
 
w
انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
با سلام
هر وقت اسم کنکور میاد لذت میبرم چون هیچ امتحانی مثه کنکور برام جذاب نیس. رقابت سخت باعث میشه آدم بیشتر از تواناییش زحمت بکشه. شاید خیلی ها حالشون از کنکور بهم بخوره. ولی من ازش لذت بردم. انشالله که کنکور ۹۸ برای بچه های ریاضی، تجربی و انسانی مطابق میلشون باشه.
یا حق
سلام خدمت همه
من یک برادر دارم که الان سال دوازدهم رشته چوب کار دانش میخونه. پاییز ۱۸ سالش کامل شده و بهش گفتند برو معافیت تحصیلی بگیر. تا سال ۱۴۰۰ براش معافیت تحصیلی رد کردند. امروز که رفته معافیت بگیره گفتن بهش خوابی؟، از کنکور جا موندی. من خودم رشته ام انسانی بوده اصلا از این رشته ها اطلاع ندارم.
واقعا نمیدونم باید چکار کنند. نمیتونم خودم برم مدرسه شون. چند بار زنگ زدم یک معلم شون گفت اینا کنکور ندارند و فقط بر اساس سوابق تحصیلی و معدل میرن د
چگونه میتوان استرس کنکور را کنترل کرد
 اگر داوطلبی هستید که برای آمادگی کنکور دچار استرس هستید و احساس می‌کنید که ممکن است استرس سر جلسه کنکور نیز به سراغتان بیاید، باید از همین الان راه های مقابله با استرس کنکور را بشناسید و برای برطرف کردن این مشکل تلاش کنید پس چگونه میتوان استرس کنکور را کنترل کرد 

ادامه مطلب
سازمان سنجش پس از بررسی اطلاعات ثبت نامی داوطلبان ارشد فراگیر پیام نور 99 کارت ورود به جلسه آن ها را منتشر کرده و بر روی سایت خود قرار می دهد . کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400 حاوی اطلاعات مهمی نظیر زمان و مکان برگزاری آزمون می باشد که در موعد مقرری منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . به نقل از سایت مشاوره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد هیوا متقاضیان پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر پیام نور 99 می بایست مندرجات
به گفته سایت مشاوره تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی هیوا ، متقاضیان ادامه تحصیل در یکی از مقاطع کاردانی و یا کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی ضمن اطلاع از زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99 باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و دفترچه ثبت نام را دریافت نمایند . تاریخ ثبت نام علمی کاربردی ۹۹ طی اطلاعیه های جداگانه برای مقاطع کارشناسی و کاردانی این دانشگاه در سایت سازمان سنجش و پذیرش کشور به آدرس sanjesh.org منتشر می شود . در زمان ثبت نام بد
چگونه میتوان استرس کنکور را کنترل کرد
 اگر داوطلبی هستید که برای آمادگی کنکور دچار استرس هستید و احساس می‌کنید که ممکن است استرس سر جلسه کنکور نیز به سراغتان بیاید، باید از همین الان راه های مقابله با استرس کنکور را بشناسید و برای برطرف کردن این مشکل تلاش کنید پس چگونه میتوان استرس کنکور را کنترل کرد 

ادامه مطلب
چگونه میتوان استرس کنکور را کنترل کرد
 اگر داوطلبی هستید که برای آمادگی کنکور دچار استرس هستید و احساس می‌کنید که ممکن است استرس سر جلسه کنکور نیز به سراغتان بیاید، باید از همین الان راه های مقابله با استرس کنکور را بشناسید و برای برطرف کردن این مشکل تلاش کنید پس چگونه میتوان استرس کنکور را کنترل کرد 
 
 
 
 
 
ادامه مطلب
سازمان سنجش به منظور اطلاع داوطلبان از شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ، دفترچه راهنمای این آزمون را منتشر کرده و همزمان با آغاز فرایند ثبت نام بر روی سایت خود قرار می دهد . کلیه متقاضیان تحصیل در رشته محل های ارشد سراسری و دانشگاه آزاد پس از دانلود و مطالعه این دفترچه می توانند نسبت به تکمیل فرم اینترنتی اقدام نمایند . شرایط ثبت نام ارشد 1400 شامل شرایط عمومی ، اختصاصی ، نظام وظیفه ، سهمیه ها و .... می باشد . 
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی
داوطلبایی که تو کنکور هنر 99 شرکت کردن با دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری هنر ۹۹ می تونن سوالا و جواب ها رو با جوابایی که خودشون دادن مقایسه کنن و تخمین رتبه رو انجام بدن و هم به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو داوطلبایی که تو کنکور هنر 1400 می خوان شرکت کنن با دانلود سوالات و کلید کنکور هنر ۹۹ روند سوالات کنکور دستشون میاد .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1204/دانلود-سوالات-و-پاس
سلوم 
کنکور چه خبر !!!؟ 
امیدوارم که وقتی صفحه روز باز کرده باشین اشک ریخته باشین البته از نوع شوقش 
_ زنگ زدم به یکی از دخترا بگم نتایجو زدن اونم مثل من کنکور داده بود ! از صحبتاش خواهر کوچیکش که کنکور اولش بود فهمید که نتایجو زدن و اون لحظه من فقط صدای جیغ شنیدم 
خودمم کنکور رو یه شارژ هدیه گرفتم
پ ن : برام ویس داده با صدای پره بغض از نتیجش ناراضی بود
هر سال موقع اعلام نتایج کنکور حالم گرفته میشه؛ به طور نامحسوس. هر سال یادم میافته نتیجه من چیزی نبوده که در شان من باشه. هرسال حس شکست کنکور تازه میشه. و هر سال کنار همه‌ی اینا دلم میخواد رشته مورد علاقه م رو میخوندم..  من یه رتبه خوب کنکور ریاضی به دلم بدهکارم. 
امروز خیلی ها کنکور دادن 
منم پارسال این موقع کنکور دادم 
و ذهنی که الان دارم خیلی فرق میکنه با ذهنی و تصوری که از زندگی پارسال داشتم 
فقط میخوام بگم زندگی اصلا اونطوری نیست ک ادم قبل کنکور تصور میکنه بعد کنکور که وارد ی زندگی واقعی میشی همچی خیلی متفاوت میشه 
کنکور برا خودتون گول نکنید 
من الان اون رشته ای که بهش علاقه دارم رو نمیخونم ولی واقعا آرامش رو تو لحظه ب لحظه زندگیم حس میکنم 
واین همه استرس و دوندگی بخاطر اینکه ادم احساس ارامش داشت
داوطلبایی که تو کنکور انسانی 99 شرکت کردن با دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری انسانی ۹۹ می تونن سوالا و جواب ها رو با جوابایی که خودشون دادن مقایسه کنن و تخمین رتبه رو انجام بدن و به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو داوطلبایی که تو کنکور انسانی 1400 می خوان شرکت کنن با دانلود سوالات و کلید کنکور انسانی ۹۹ روند سوالات کنکور دستشون میاد .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1125/دانلود-س
داوطلبایی که تو کنکور ریاضی 99 شرکت کردن با دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری ریاضی ۹۹ می تونن سوالا و جواب ها رو با جوابایی که خودشون دادن مقایسه کنن و تخمین رتبه رو انجام بدن و به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو داوطلبایی که تو کنکور ریاضی 1400 می خوان شرکت کنن با دانلود سوالات و کلید کنکور ریاضی ۹۹ روند سوالات کنکور دستشون میاد .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1178/دانلود-سوالا
داوطلبایی که تو کنکور زبان 99 شرکت کردن با دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری زبان ۹۹ می تونن سوالا و جواب ها رو با جوابایی که خودشون دادن مقایسه کنن و تخمین رتبه رو انجام بدن و هم به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو داوطلبایی که تو کنکور زبان 1400 می خوان شرکت کنن با دانلود سوالات و کلید کنکور زبان ۹۹ روند سوالات کنکور دستشون میاد .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1206/دانلود-سوالات-
هوای تمیــــز...آسمان آبی...زمین پاک...و دل من خواستار طبیعت...سیزده بدر شد، سیزده بدری بدون رفتن در دامان طبیعت / تو یه کانال تلگرام نوشته بود روز طبیعت واقعی اینه / واقعا روز طبیعت و کسی طبیعت رو به گند نمیکشه /دلم میخواد برم کتابفروشی / اون چندتا کتاب‌فروشیِ خوشگلی که سراغ دارم و همه چی میفروشن... / همه چی تو دنیا رو ازمون گرفتن / دید و بازدید / کتابفروشی / طبیعت و... (البته برای شخصی تنهایی مثل من زیادم بد نبود)خیلی موقعیت خوبیه (یا خوبی بود) که بریم
من راضی ام به هر چه می خواهی، ترجیح میدهی چه کسی باشم؟؟ سرباز؟؟ دانشجو؟؟دکتر؟ مهندس؟ بلاتکلیف؟مجرد؟متاهل؟؟ تو مترو ام و بهم خبر دادن که نتایج کنکور اومد.باز هم باید تو مترو باشم و نتایج بیاد!تا شاید باز هم خاطره تلخ کنکور قبلی تکرار شه که رفتم تو نمازخونه مترو نواب پهن زمین شدم و از ضد حالی داشتم می ترکیدم.دوباره روزگار منو جلوی کنکور گذاشت...خدایا وجدانا تا الان همه چی به نفعم بوده. عقل تو بالای تدبیر منه. من تلاشمو کردم. نهایت تلاشمو هم کردم
زمان ثبت نام کنکور سراسری 99
 زمان ثبت نام کنکور سراسری 99 سال تحصیلی 1399-1400 از تاریخ 24/11/98 آغاز و تا تاریخ 5 اسفندماه ادامه خواهد داشت،(براساس اطلاعات سایت سازمان سنجش) داوطلبان برای اینکه با خیال راحت و اسوده ثبت نام خود را انجام دهند می تانند در لینک های اطلاع رسانی تلگرام و اینستاگرامی ما در سایت استفاده نموده و بعد از اطلاع از زمان ثبت نام با هماهنگی و مشاوره و راهنمایی مشاورین تحصیلی درخت دانش مراحل ثبت نام خود را به انجام برسانند.
مدارک لا
فیلم سینمایی کمدی رحمان هزار و چهارصد
نسخه بدون سانسور و حذفیات فیلم ایرانی رحمان 1400
Free Download Original Movie Iranian Called Rahman 1400 FullHD1080P
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
گروه فیلم : کمدی / اجتماعی
سال تولید : 1397
کارگردان : منوچهر هادی
بازیگران: ساره بیات, بهرام افشاری, سعید آقاخانی, محمدرضا گلزار, یکتا ناصر, مهران مدیری
خلاصه داستان : رحمان آبدارچی یک شرکت بسیار بز
قبل کنکور ساعت 10 شب میخوابی و ساعت 6 صبح بیدار میشی و باز هم خوابت میاد و کلی خسته ای و میگی بعد کنکور تا ساعت 11 ظهر میخوابی 
بعد کنکور ساعت 11 شب میخوابی و ساعت 4:30 صبح بیدار میشی و اصلن احساس خستگی نمیکنی 
قبل کنکور تمامی مسابقات ورزشی اعم از فوتبال های اروپایی و داخلی و خارجی با کیفیت باید نگاه کنی . الان شبا ساعت 9 شب ، بازی کجا رو میذاره ؟   کنگو با ماداگاسکار .
حالا من با اینش کاری ندارم . چرا همه رویدادهای ورزشی رو گذاشتین همین سالی که من کنکو
‏سال ۹۲ 
آخ جون ایشالا امسال با « تدبیر » میتونم خونه میخرم
سال ۹۴
حالا خونه نشد اشکالی نداره ولی « امید » دارم امسال ماشین بخرم
سال ۹۵
امسال باید کارمو توسعه بدم تا از این وضعیت در بیام
سال ۹۶
 امسال باید حسابی کار کنم از گشنگی نمیرم
سال ۹۸ 
خدا کنه امسال برای امرار معاش به گدایی نیفتم
سال  ۱۴۰۰
به من بینوا کمک کنید
# تا 1400 با روحانی 
# روحانی مچکریم
بعدا نوشت 
سلام طاعات تون قبول 
خرما کیلویی 35000 تومن ؛ یه ( بسته / جعبه / کارتن ) خرمای مضافتی 2700
صندوق حمایت از کنکورهای 1400
 
صندوق خیریه کمک های نقدی وغیر نقدی درجهت موفقیت دانش آموزان در کنکور
جمع آوری کمک های نقدی جهت خرید کتاب های کمک آموزشی وتست برای دانش آموزان کنکور
 
 
کسانی که تمایل دارند جهت همیاری وهمکاری در این امر معنوی به شماره کارت زیر کمک های نقدی خود را واریز کنند.
 
6037701504727477         بانک:کشاورزی          بنام:مبین درخشیده(رئیس امور مالی صندوق)
 
جهت کمک های غیر نقدی دربخش (تماس با من) درارتباط باشید.
 
 
 جهت عضویت در صندو
یادم میاد که سیطره ی یاد کنکور کارشناسی به حدی بر همه ابعاد زندگی ام بالاگرفته بود، که بیشتر از اینکه برای آمادگی مرگ چیزی پیش بفرستم، برای آمادگی کنکور چیز پیش می فرستادم.
و موفق هم شدم
اگرچه توقع بیشتری می رفت از اون من، ولی خب از سابقون کنکور بودم.
نمی دونم چرا واقعیت یقینی ای همچون مرگ به اندازه ی کنکور کارشناسی برام شهودی نشده!
چرا نمیشینم ورق ورق حقایق رو بخونم و از سردذگمی دربیام؟
چرا برای اون واقعه ی عظیم حقایق و تقوا رو در لوح جانم ثب
من : صدایممممم را به یادددددد آررررر اگر آوازه ...
کیانا : میشه صداتووووو بیاریییییییی پاییییییین 
من : تو که درس نمیخونی ، پس بذار من اهنگمو بخونم
کیانا : درسته که کتاب جلومه و درس نمیخونم ، اما بلاخره به یه چیزی که دارم فکر میکنم !!!!!
من : خب به چی فکر میکنی
کیانا : به اینکه تو چرا انقدر حرف میزنی ! بذار تمرکز کنم !!!!
پ ن : مردم رفیق دارن منم رفیق دارم بخدا :دی 
اما سوال اینه که کیانا چرا انقدر بی اعصابه ؟کیانای ما سال ۱۴۰۰ کنکور داره (آغاز قرن و با کن
داوطلبانی که قصد تحصیل در دانشگاه غیرانتفاعی سال تحصیلی 99 - 1400 را دارند قبل از ثبت نام باید میزان شهریه دکتری دانشگاه غیرانتفاعی 99 را بررسی کنند . با توجه به اینکه تحصیل در این دوره با پرداخت شهریه امکان پذیر است ، دانشگاه های ارائه دهنده این دوره هزینه دکتری غیر انتفاعی ۹۹ را در سایت خود قرار می دهند . سایت مشاوره تحصیلی هیوا به منظور رفاه حال داوطلبان جدول شهریه دکتری غیرانتفاعی 99 - 1400 را در اختیار متقاضیان قرار داده است .
 
برای مطالعه م
رحمان ۱۴۰۰ فیلمی به کارگردانی منوچهر هادی، تهیه‌کنندگی علی سرتیپی و نویسندگی بابک کایدان و میثم کایدان است و در ابتدا خزه نام داشت.
رحمان ۱۴۰۰ قرار بود در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور یابد که از حضور در جشنواره قبل اعلام نتایج انصراف داد. این فیلم در حال حاضر در مرحله آماده‌سازی اکران عمومی است.
ادامه مطلب
داوطلبانی که قصد تحصیل در دانشگاه آزاد سال تحصیلی 99 - 1400 را دارند قبل از ثبت نام باید میزان شهریه دکتری دانشگاه آزاد 99 را بررسی کنند . با توجه به اینکه تحصیل در این دوره با پرداخت شهریه امکان پذیر است ، دانشگاه های ارائه دهنده این دوره هزینه دکتری آزاد ۹۹ را در سایت خود قرار می دهند . سایت مشاوره تحصیلی هیوا به منظور رفاه حال داوطلبان جدول شهریه دکتری دانشگاه آزاد 99 - 1400 را در اختیار متقاضیان قرار داده است .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی
داوطلبانی که قصد تحصیل در دوره روزانه دانشگاه های سراسری سال تحصیلی 99 - 1400 را دارند قبل از ثبت نام باید میزان شهریه دکتری شبانه 99 را بررسی کنند . با توجه به اینکه تحصیل در این دوره با پرداخت شهریه امکان پذیر است ، دانشگاه های ارائه دهنده این دوره هزینه دکتری نوبت دوم ۹۹ را در سایت خود قرار می دهند . سایت مشاوره تحصیلی هیوا به منظور رفاه حال داوطلبان جدول شهریه دکتری شبانه 99 - 1400 را در اختیار متقاضیان قرار داده است .
 
برای مطالعه متن کامل مق
کنکور 98 با همه ی فراز و نشیب ها خود تمام شد. حال این تورنمنت بزرگ به نقطه ی پایانی خود رسید. بزرگترین آزمون در نظام آموزشی کشور به نام آزمون کنکور هم برگزار شد. شما عزیزان دل که بعد از این راه سخت در مسیر کنکور ، در جلسه ی آزمون شرکت کردید ، می توانید دفترچه سوالات کنکور 98 را از وبلاگ ما دانلود کنید. دفترچه ای که برای هر 5 رشته ی تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان آماده ی دانلود رایگان به صورت فایل pdf می باشد. نکته ی قابل توجه اینجاست که دانش آموزان
داوطلبانی که قصد تحصیل درپردیس های خودگردان دانشگاه های سراسری سال تحصیلی 99 - 1400 را دارند قبل از ثبت نام باید میزان شهریه دکتری پردیس خودگردان 99 را بررسی کنند . با توجه به اینکه تحصیل در این دوره با پرداخت شهریه امکان پذیر است ، دانشگاه های ارائه دهنده این دوره هزینه دکتری پردیس بین الملل ۹۹ را در سایت خود قرار می دهند . سایت مشاوره تحصیلی هیوا به منظور رفاه حال داوطلبان جدول شهریه دکتری دانشگاه پردیس خودگردان 99 - 1400 را در اختیار متقاضیا
روزگاری استرس زندگی و بالا و پایین ها و اما و اگر ها رو داشتم
اما الان دیگه بازی دنیا برام رنگ نداره
پس منم بازی می کنم دقیقا مثل دنیا. شرایط هر جوری میخواد باشه من آمادم برای آتیش بازی
الان دارم استارت آتیش بازی ۱۴۰۰ رو میزنم که یه حالی به خودم و یه حالی به خانوادم بدم ان شا الله.
شما هم بیاید آتیش بازی
هر سال هزاران نفر در آزمون کنکور سراسری شرکت می‌کنند. در این بین عده زیادی شکست میخورند و مجبور هستند یک سال دیگر از عمر خود را پشت کنکور صرف کنند. اما معدود افرادی که هر سال در کنکور سراسری موفق می‌شوند چه رازی در کار خود دارند. نحوه درس خواندن یا برنامه ریزی رتبه‌های برتر کنکور به چه صورت است. در این مقاله قصد داریم به طور کامل به تفاوت‌های یک رتبه برتر با دانش آموز معمولی که از پس کنکور سراسری بر نمی‌آید بپردازیم. پس از مطالعه این مقاله ش
5 روز تعطیلیم دبیرمون میگفت بعد عید باید بیاین ماهم کلی دعوا کردیم گفتیم نمیایم ک برا کنکور بخونیم...
اونم میگفت الان برنامه اونجارو بخونین...یکی نیس بگه اخه الان ادم حس درس خوندن دارههههههههههههههههه؟!!!!!!!!!!!
اومدو کرونا گرفتیم مردیم بعد چع کنیم؟
Shirazart.blog.ir 
*شروع کلاس عملی کنکور هنر از ۱۵ تیر ماه ،از ابتدا 
* این کلاس فقط برای کنکوریهایی است که انتخابشان زیر گروه یک است میباشد .
* جهت مشاوره و ثبت نام در کلاسهای آنلاین کنکور عملی ( مرحله دو ) کنکور هنر ،زیر گروه یک ،با شماره ۰۹۱۷۰۵۲۲۱۹۲ ،زهرا جوکار تماس حاصل فرمائید. 
Shirazart.blog.ir 
*شروع کلاس عملی کنکور هنر از ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹،از ابتدا 
* این کلاس فقط برای کنکوریهایی است که انتخابشان زیر گروه یک است میباشد .
* جهت مشاوره و ثبت نام در کلاسهای آنلاین کنکور عملی ( مرحله دو ) کنکور هنر ،زیر گروه یک ،با شماره ۰۹۱۷۰۵۲۲۱۹۲ ،زهرا جوکار تماس حاصل فرمائید. 
پاورپوینت ده گام تا کنکور
پاورپوینت ده گام تا کنکور، در 116 اسلاید. ده گام تا کنکور به ده گام اساسی برای موفقیت در آزمون های ورودی و بخصوص کنکور پرداخته است. داوطلبان کنکور سراسری برای موفقیت در کنکور فرایندی را باید پشت سر بگذارند. این فرایندها در ده گام اساسی تدوین شده اند که از شناخت کنکور شروع و به انتخاب رشته ختم ...
و در کمال ناباوری هم تجربی و هم زبان، دانشگاه، دانشکده ی اقتصاد افتادم...
هوم. هق هق حتی! :( صبح برم نمیتونم برگردم خونه و بعد برم زبان. :|
خدا بابا رو به راه راست هدایت کنه که مثل کنکور سال 96 ساعت 5 صبح بیدارم نکنه... هی بگه توی ترافیک گیر میکنیم!! :/
البته من دو بار اینجا کنکور شرکت کردم، هم با محیطش آشنام و هم این که بی نهایت سیستم تهویه و خنک کننده اش عالیه. ضمنا کنکورهای خوب و رضایت بخشی هم بودن. :) به امید خدا که این دو تا کنکور پیش رو هم توی اقتصاد خ
امروز قراره کارت ورود به جلسه رو بدن که چهاردهم بریم و کنکور بدیم
بعد از یه سال پشت کنکور موندن این صحنه برام اشناس و خوب خودمم آروم ترم چون میدونم کار خودمو کردم و نتیجه ای که میخوام رو به دست میارم
خواستم این متن هم لا به لای اینا بمونه
خلاصه که امسال ذوق دارم زود تَر برم سر جلسه و پاسخنامه ام رو پر کنم
:))))))
با اتمام امتحانات و شروع تابستان، رسماً سال کنکور 99 برای دانش آموزان آغاز میشود و آن دسته از داوطلبین هم که کنکور داشته اند و چندان از آن راضی نبوده اند به فکر مطالعه برای سال بعد می افتند و برنامه ریزی کنکور را شروع میکنند.
ادامه مطلب
سوالات کنکور 98             http://t.me/davazdahumi
برای دانلود سوالات کنکور 98 روی لینک زیر بزنید
https://t.me/joinchat/AAAAAFlmaACSR3WLtXQOhA
دانلود سوالات کنکور 98 تمام رشته ها   telegram.me/davazdahumi
سوالات کنکور 98 ریاضی وفنی     http://t.me/davazdahumi  
سوالات کنکور 98 تجربی    http://t.me/davazdahumi 
سوالات کنکور 98 علوم انسانی  http://t.me/davazdahumi 
بعضی وقتا آرزو میکنم کاش اونم یه وبلاگی چنلی چیزی داشت و من میتونستم بدونم تو سرش چی میگذره ، اخلاقش چطوریه و چطوری فک میکنه.
پوف .... پس کنکور کی میاد :/ چقدر این پروسه طولانیه :/ ... حس میکنم فلجم و نمیتونم هیچکاری کنم :/ مغزم همه چیزو پس میزنه و میگه نه الان وقت گفتن این چیزا نیست ، نه الان وقت خوندن این چیزا نیست ، نه الان وقت حرف زدن با آدما نیست، نه الان وقت اینجا رفتن نیست،وقت دیدن این فیلم نیست :/// 
چیه این کنکور :/ گوه خالص :/ یه مشت جملات سراسر ش
سلام به همگی 
من دختر ۱۹ ساله ای هستم که تقریبا ۱ سال هستش که والدینم از هم جدا شدند، (تقریبا تا من یاد دارم مدام در حال دعوا بودند).
من دو سال پشت سر هم پشت کنکور موندم، سال اول کاملا بیخیال بودم و سال دوم تحت نظر روانشناس و روانپزشک قرار گرفته بودم، الان به من پیشنهاد شده که به جای اینکه زندگیم رو هدر بدم برم مربی مهد بشم و به همراه اون برای کنکور ادبیات بخونم، حال من دیپلم تجربی دارم، من میتونم کنکور ادبیات بدم؟، یا اینکه کنکور تجربی بدم دوبا
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
سلام متاسفانه به تنها مسئله ای که اهمیت داده نشده بود کنکور بچه های هنرستانی به دلیل اینکه یکدفعه ای بخشنامه کنکور برایمدرسه ارسال شد ....که به دلیل اینکه به هنرجیان گفته شده بود کنکری در میان نیست شکه شدند و تا قبل از عید هم هیچ کتاب تستی برای ما وجود نداشت و الان وقت بسیار کمی داریم برای خواندن
و اینکه دانش اموزان نظری بعد از تعطیلات نوروزی چند روز در هفته را تعطیل شدند برای خواندن دروس کنکوریشان و بچه های هنرستانی باید تا اخر سال تحصیلی به
راز موفقیت در کنکور
راز موفقیت در کنکور ؟ !!!! خیلی از افراد شاید اگه این 20 راز را
بخوانند بنظرشان تکراری بیاید یا اینکه بگویند ما بارها این جور مطالب را
خوانده ایم، اما واقعا راز های موفقیت همین ها است. البته اگر فقط بخوانیم
می شود تکرار مکررات و خالی از اثربخشی …. اما اگه هم بخوانیم و هم به آن
عمل کنیم می شود 20 راز مهم و اثربخش در موفقیت کنکور!!!!

برای موفقیت در کنکور عواملی چون هوش ، استعداد ، تلاش و پشتکار و….لازم
است. در کنار این عوامل توص
فکر کردم بعد از کنکور میام راجبش مینویسم، راجب روز قبلش مینویسم، و از تفکراتم میگم! ولی تهش حالا اصلا اعصاب ندارم. یه حسی از درونم به شدت عجیبی میگه چقدر همه چیز تعفن آوره! دوست دارم سکوت کنم و هیچی نگم و الان ک تازه گوشیم اومده دستم یکمی سختمه. فک کنم دوراهی انتخابه. میتونم وابسته شم دوباره و میتونمم نشم. که احتمالا دومی رو انتخاب کنم. تا میشه و میتونم! 
باورم نمیشه این همه انزوا طلب شدم...!
آم... به کودوماتون گفدم بیاین بهتون بگم چطوری بخونین؟ م
کارگردان: منوچهر هادی | ژانر: کمدی، اجتماعی | سال تولید: 1397 | تاریخ انتشار: سال 1398
مدت زمان: 111 دقیقه | نوع: سینمایی | مخاطب: بزرگسال | کیفیت ویدئو: BluRay
فرمت: MP4 | حجم: متفاوت با هر کیفیت | تهیه کننده: علی سرتیپی
خلاصه داستان:رحمان (با بازی سعید آقاخانی) آبدارچی یک شرکت است و پزشک به او اعلام کرده که به‌زودی از دنیا خواهد رفت! از این‌جهت رحمان فکری به سرش می‌زند تا از مرگ خود برای خانواده‌اش سودی حاصل کند؛ امّا همیشه با بدشانسی روبه‌رو می‌شود. او با
گروه کنکور پیشگامان برتر
متشکل از رتبه های برتر و تک رقمی های کنکور
کادری در جهت ارایه بهترین مشاوره و بهترین تدریس
بهترین مشاور یا بهترین مدرس کیه؟
مشاوره کنکور چه به درد می خوره؟
تدریس کنکور فایده ای داره؟
برای کنکور 99 چه مشاوری بگیرم بهتره؟
من سالای قبل هم مدرس داشتم واسه ی کنکور 99 هم مجدد نیاز دارم؟
برنامه ی تضمینی برای کنکور وجود داره؟
مشاوره رتبه برتر به درد می خوره؟
بهترین منابع کنکور 99 چیان؟
بهترین آزمون آزمایشی کنکور 99 کدومه؟ کجا ث
سلام.
اولین پست این وبلاگ رو با بیان توضیحاتی از خودم و شرایطم شروع می کنم باشد که سبب خیر گردد!
خب من امیر هستم . دانش آموز داوزدهم تجربی ! قضیه از جایی شروع شد که ما وارد پایه دهم شدیم از قضا این کمترین(بخوانید من) در مدرسه نمونه دولتی پذیرفته شدم.!
خب دیگه همین باعث قرار گرفتن در شرایط کنکور و کنکوری ها بود از اون روز 1 مهر کذایی یادمه که هر روز می خواستم فرداش شروع کنم ! دیگه قضیه رو ادامه نمی دم دیگه خودتون حدس بزنید چه اتفاقی افتاده که الان ای
روز هایی که هی انتخاب میکنم..هی انتخاب میکنم..هی انتخاب میکنم..
به احتمال خیلی زیاد بزنم زیر همه چیز و دوباره کنکور بدم :|
الان وقتیه که پشیمونم چرا بینایی و فیزیو رو بعدش زدم حتی :| الان چرا پشیمونم؟!
از دست افکار پلید خودم خستم..
پوووووووف.
دانلود رایگان فیلم سینمایی رحمان ۱۴۰۰
فیلم کمدی رحمان 1400 به کارگردانی منوچهر هادی
کارگردان: منوچهر هادی | ژانر: کمدی، اجتماعی | سال تولید: 1397 | تاریخ انتشار: 16 اسفند ماه 1398
مدت زمان: 111 دقیقه | نوع: سینمایی | مخاطب: بزرگسال | کیفیت ویدئو: BluRay
فرمت: MP4 | حجم: متفاوت با هر کیفیت | تهیه کننده: علی سرتیپی
خلاصه داستان: رحمان (با بازی سعید آقاخانی) آبدارچی یک شرکت است و پزشک به او اعلام کرده که به‌زودی از دنیا خواهد رفت! از این‌جهت رحمان فکری به سرش می‌زن
پیش ثبت نام در سال تحصیلی 1400-1399 شروع شد .
دوره پیش دبستانی 
دوره اول ابتدایی                  هر سه دوره بصورت مجزا و تفکیک شده از یکدیگر 
دوره دوم ابتدایی 
جهت اطلاع بیشتر با شماره تلفن های 7-55194736-051 تماس حاصل فرمائید .آیدی ما در تلگرام salarpc@آیدی ما در اینستاگرام goharan6@
آدرس : شهرستان کاشمر خیابان خرمشهر خیابان شهید عازم 
سوالات کنکور 98             http://t.me/davazdahumi
برای دانلود سوالات کنکور 98 روی لینک زیر بزنید
https://t.me/joinchat/AAAAAFlmaACSR3WLtXQOhA
دانلود سوالات کنکور 98 تمام رشته ها   telegram.me/davazdahumi
سوالات کنکور 98 ریاضی وفنی     http://t.me/davazdahumi  
سوالات کنکور 98 تجربی    http://t.me/davazdahumi 
سوالات کنکور 98 علوم انسانی  http://t.me/davazdahumi 
چند سالیست که سازمان سنجش همزمان با آغاز فرآیند ثبت نام دکتری یعنی نیمه اول آذر ماه دفترچه ای را برای تمامی داوطلبان دانشگاه های سراسری و آزاد منتشر می کند که در آن تمامی ضوابط و قوانین مهم برای ثبت نام و شرکت در آزمون دکتری نوشته شده است . لذا دفترچه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400 به صورت مجزا توسط مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه منتشر نخواهد شد و متقاضیان کدرشته محل های دانشگاه ازاد باید پیرو قوانین سازمان سنجش باشند .
 
 
برای مطالعه مت
آزمون سراسری که هر سال ذهن حدود یک میلیون جوان ایرانی را به خود مشغول می‌کند در هر دهه ساز خاصی کوک می‌کند. حدود دهه هفتاد بود که سیر به سمت کنکور انسانی به شدت زیاد بود. دهه هشتاد نیز همه به امید مهندس شدن به سمت کنکور ریاضی برنامه ریزی کردن و امروزه فارغ التحصیل زیادی در رشته های مهندسی داریم. اما در دهه نود ورق به سمت کنکور تجربی برگشت. در این چند سال اخیر نیز رشته پرستاری با توجه به امنیت شغلی که ایجاد می‌کند توجه بسیاری را به کنکور سراسری
کنکور ۹۸ با همه ی سختی ها و خوشی ها و تلخی ها هم به پایان رسید و حالا فقط میمونه تحلیل پاسخنامه ش 
برای دانلود تحلیل تمامی دروس کنکور 98 به همراه پاسخنامه کنکور 98 روی لینک زیر کلیک نمایید.
Https://T.me/EnsaniMoshavereh
https://t.me/joinchat/AAAAAE5UfjMcIZOGStfVoA
اشتباه بزرگم اومدن به این دانشگاه بود
اشتباه کردم
باید با اقتدار و با عزت میومدم سمت علاقه ام ، نه اینجور
کم کاری کردم 
سنم هر روز داره بیشتر میشه ، توان اینکه بخوام بشینم دوباره برا کنکور بخونم رو ندارم ، اما بشدت دوست دارم بشینم بخونم و شر همه چیز رو بکنم 
اما میترسم ، از شرابط کنکور میترسم
 
کاش کسایی کنکور ریاضی دادن میومدن حتی اگه شده بطور ناشناس بهم میگفتن ، سطح سوالا و کنکور و نتایج چجور بوده :)
 
 
سوالات کنکور 98  
http://telegram.me/davazdahumi
برای دانلود سوالات کنکور 98 تمام رشته ها روی لینک بزنید
https://t.me/joinchat/AAAAAFlmaACSR3WLtXQOhA
 
کنکور 98 ریاضی       سوالات کنکور ریاضی 98     http://telegram.me/davazdahumi
کنکور 98 تجربی     سوالات کنکور تجربی   http://telegram.me/davazdahumi
کنکور 98 انسانی   سوالات کنکور انسانی 98   http://telegram.me/davazdahumi

کانال تلگرام سوالات کنکور 98  t.me/davazdahumi
دو سه روز پیش که اتفاقی برای کپی گرفتن یک سری مدارک رفتم کافی نت، چند نفر برای پرینت گرفتن کارت ورود به جلسه کنکور اومده بودن. اصلا باورم نمیشه 6 سال از زمانی که من کنکور دادم گذشته باشه. اون جوری که اتفاقای روز قبل کنکور رو یادمه، یادم نیست دیروز ناهار چی خوردم. 
داشتم فکر می‌کردم سال کنکور  برای من برخلاف خیلیا جزو بهترین و تکرار نشدنی ترین سالهای زندگیمه. توی این سال خیلی اتفاقا رو برای اولین بار تجربه کردم که پیش از اون به خاطر بچه بودن یا
ثبت نام سنجش و پذیرش پایه هفتم دبیرستانهای استعدادهای درخشان(دوره اول) سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ ثبت نام سنجش و پذیرش پایه دهم دبیرستانهای استعدادهای درخشان(دوره دوم) سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با همراه داشتن رمز همگام و کد ملی و یک قطعه عکس و شناسنامه پدر دانش آموزایرانشهر کافی نت فرزاد
پزشکی بدون کنکور
پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد
پزشکی بدون کنکور دانشگاه دولتی
پزشکی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
در این مقاله قصد داریم سیر تا پیاز پزشکی بدون کنکور رو واسه عاشقان سینه چاک این رشته توضیح بدیم چه اونایی که واسه اولین بار میخوان وارد دانشگاه بشن چه اون دسته از عزیزانی که پس از گذر از واحدهای دانشگاهی سنگین مدرک گرفتن و حالا دوباره هوس درس خوندن ،اونم از نوع دکتر شدن به سرشون زده ولی از طرفی حوصله کنکور دادن هم ندارن، باو
مشاوره توسط دانشجویان پزشکی رتبه برتر
روش های ویژه مطالعه و جمع بندی دروس
همراه با دفتر برنامه ریزی مخصوص فخر آموزش
الان بهترین زمان برای آغاز برای یک کنکور 99 عاااااالیه
برای ثبت نام مشاوره تیم فخر آموزش برای کنکور 99 و مشاوره گرفتن از رتبه های برتر کنکور روی لینک زیر کلیک کنید  :
ثبت نام تیم مشاوره فخر
 برنامه ریزی ضربتی 
برنامه ریزی ضربتی برنامه اوج یادگیری ویژه کنکوری ها
برنامه ضربتی ۲۷ روزه به روش شب امتحانی 
افزایش  تا سقف ۳۰ درصد در درصد دروس تخصصی افزایش حداکثری درصد دروس عمومی، حتی رسیدن به ۱۰۰ درصد(برنامه ۱۲ روزه)همین الان به شماره:09128375702 تماس بگیرید.  
دانش آموزانی که از الان میخوان شروع کنن به خواندن برای کنکور ما با یک برنامه ویژه کمکشان خواهیم کرد.
برنامه مطابق با آزمون ۴هفته ای ۲۵ بهمنهفته دوم
ویژه فارغ التحصیل ریاضی
سبک :
برای مطالعه جدیدترین اخبار کنکور 98 و کنکور 99 بر روی لینک های زیر کلیک نمائید.

جزئیات و اخبار جدید کنکور 99، سوالات و تاثیر معدل در آزمون سراسری سال 99

آخرین و جدیدترین اخبار کنکور 98 و ثبت نام در رشته‌های بدون کنکور

آخرین و جدیدترین اخبار کنکور 98 - اخبار جدید حذف کنکور

توصیه های مهم برای کنکوری ها برای موفقیت در کنکور
چگونه برای کنکور برنامه ریزی کنیم
چگونه برای کنکور درس بخوانیم
موفقیت در کنکور با کلاسهای تدریس خصوصی
چگونه برای کنکور ریاضی
انتخاب رشته کنکور 98 تمام رشته ها
 
برای دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 کلیک کنید
 
راهنمای انتخاب رشته کنکور 98 تجربی،ریاضی،انسانی
 
دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی98
دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 98
دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی 98
 معرفی رتبه یک کنکور تجربی 98
سازمان سنجش اسامی نفرات برتر کنکور 98 رشته تجربی رو منتشر کرده است و همه ما دوس داریم بدونیم که ده نفر اول کنکور چه کسایی هستند. منتها همیشه یک کنجکاوی خاصی برای دونستن اینکه نفر اول هر رشته کی هست داریم.
با همین هدف ما علاوه بر اسامی نفرات برتر کنکور 98 رشته تجربی، بطور ویژه رتبه یک کنکور تجربی 98 را معرفی کرده ایم.
طبق اطلاعیه سازمان سنجش رتبه یک کنکور تجربی 98 آقای ایزدمهر احمدی نژاد از تهران می باشد.
برای مشاهد
سوالات کنکور 98             http://t.me/davazdahumi
برای دانلود سوالات کنکور 98 روی لینک زیر بزنید
https://t.me/joinchat/AAAAAFlmaACSR3WLtXQOhA
دانلود سوالات کنکور 98 تمام رشته ها   telegram.me/davazdahumi
سوالات کنکور 98 ریاضی وفنی     http://t.me/davazdahumi  
سوالات کنکور 98 تجربی    http://t.me/davazdahumi 
سوالات کنکور 98 علوم انسانی  http://t.me/davazdahumi 
سوالات کنکور 98             http://t.me/davazdahumi
برای دانلود سوالات کنکور 98 روی لینک زیر بزنید
https://t.me/joinchat/AAAAAFlmaACSR3WLtXQOhA
دانلود سوالات کنکور 98 تمام رشته ها   telegram.me/davazdahumi
سوالات کنکور 98 ریاضی وفنی     http://t.me/davazdahumi  
سوالات کنکور 98 تجربی    http://t.me/davazdahumi 
سوالات کنکور 98 علوم انسانی  http://t.me/davazdahumi 
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد میزان تاثیر معدل در کنکور سراسری 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021همانطور که مستحضر هستید، طی سال های اخیر تاثیر معدل در کنکور سراسری بسیار پر رنگ تر از گذشته بوده است. حال به دلیل شرکت داوطلبان نظام جدید در کنکور سراسری داوطلبان در تماس با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی کنکور تهران مشاوره سوالاتی را در رابطه با میزان و
تاثیر سهمیه های کنکور
سهمیه مناطق
سهمیه ایثارگران
سهمیه خانواده شهدا
سهمیه رزمندگان
سهمیه کارمندان
سهمیه مناطق سیل زده
سهمیه های کنکور سراسری یکی از موضوعات مهم در هنگام ثبت نام کنکور سراسری است، برای استفاده از سهمیه های مندرج در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری بایستی علاوه بر آشنایی با انواع سهمیه ها و تبصره های موجود بر شرایط اختصاصی بهره مند شدن  هریک از سهمیه های کنکور  سراسری به خوبی مسلط باشید . در سال های گذشته به کرات مشاهده شده اس
دانش آموزایی که تو آزمون تیزهوشان 99-1400 شرکت کردن منتظر منتشر شدن دفترچه سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ - ۱۴۰۰ هستن تا تخمین قبولی خودشون رو انجام بدن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی مدارس تحصیلیکو ، دفترچه سوالات تیزهوشان ۹۹ - ۱۴۰۰ چند روز بعد از برگزاری آزمون منتشر میشه .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1211/دفترچه-سوالات-تیزهوشان-نهم-به-دهم-۹۹---۱۴۰۰.html
 
سلام
دوستان بنده در رابطه با گرفتن دیپلم اطلاعاتی لازم دارم، متاسفانه بنا به دلایلی چند سال پیش در مقطع دبیرستان ترک تحصیل کردم و ننونستم دیپلمم رو بگیرم، اما الان نیاز دارم و نمیدونم الان شرایط مدارس شبانه چجوریه، چون سال آخر نظام قدیمه فکر کنم مدارس شبانه هم خودش سه سال طول میکشه تا پاس کنم واحد هارو.
بعضی جاها شنیدم مدرک میفروشن ولی نمیدونم باید کجا مراجعه کنم، دیپلم هنرستان و کاردانش رو منظورم نیست. حالا فقط یه راه مونده خرید دیپلم که ن
 
دانلود فیلم  رحمان 1400 با لینک مستقیم
download film irani Rahman 1400
 
نام فیلم: رحمان 1400
ژانر فیلم: کمدی-طنز
کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p و 4K
بازیگران فیلم رحمان 1400:محمدرضا گلزار، سعید آقاخانی، یکتا ناصر، غلامرضا نیکخواه، ساره بیات، بهرام افشاری و با حضور مهران مدیری
خلاصه فیلم رحمان 1400: رحمان (با بازی سعید آقاخانی) آبدارچی یک شرکت است و پزشک به او اعلام کرده که به‌زودی از دنیا خواهد رفت! از این‌جهت رحمان فکری به سرش می‌زند تا از مرگ خود برای خانواده‌
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 – 1400 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی برای پایه نهم به دهم از طریق آزمون ورودی دانش آموز می پذیرد. سال های گذشته مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی به طور جداگانه اقدام به برگزاری آزمون می نمودند ولی طی دو سال گذشته، آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی نهم
این لیست را همیشه گوشه‌ ذهن داشته باشید...
این سؤال که ما چه شغلی را انتخاب کنیم و وارد چه صنعتی شویم؟
همیشه ذهن ما را به خودش مشغول می‌کند، همه مردم بخصوص در ایران با وضعیت اقتصادی پیش رو به دنبال آن هستند که شغلی پر درآمد و نسبتاً راحت را داشته باشند تا بتوانند هزینه زندگی خود و خانواده‌شان را تأمین کنند.با من طی این گزارش همراه باشید.
ادامه مطلب
دوره ی پانسیون رفتن تموم شد.
خیلی از بچه ها دیروز خداحافظی کردن و وسایلاشونو جمع کردن و رفتن.
بچه های رشته ریاضی که پس‌فردا کنکور دارن هم دیگه حس درس خوندن نداشتن و بیشتریاشون رفته بودن،منم امروز وسایلام رو جمع کردم برگشتم خونه:( در غمگین ترین حالت ممکن به سر میبرم الان.
خداحافظی با تک تک کسایی که این دو سه ماه رو باهاشون گذروندم،آرزوی موفقیت کردن براشون،جدا کردن تک تک نوت هایی که روی میزم چسبونده بودم،جدا کردن برچسب اسمم،و یه نگاه آخر به او
Shirazart.blog.ir 
* شروع کلاس کنکور عملی هنر در شیراز از شنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۸ در شیراز 
* تدریس از صفر تا ۱۰۰ کنکور عملی 
* تدریس طراحی فیگور ، کمپوزیسیون در طراحی ، طراحی ذهنی و ذهن پروری طراحی ، طراحی موضوع ، موضوع سالهای قبل 
* مدرس : زهرا جوکار با ۱۷سال سابقه تدریس کنکور تئوری و عملی هنر
* جهت هماهنگی و مشاوره با شماره ۰۹۱۷۰۵۲۲۱۹۲ تماس حاصل فرمائید ‌.
Shirazart.blog.ir 
* شروع کلاس کنکور عملی هنر در شیراز از شنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۸ در شیراز 
* تدریس از صفر تا ۱۰۰ کنکور عملی 
* تدریس طراحی فیگور ، کمپوزیسیون در طراحی ، طراحی ذهنی و ذهن پروری طراحی ، طراحی موضوع ، موضوع سالهای قبل 
* مدرس : زهرا جوکار با ۱۷سال سابقه تدریس کنکور تئوری و عملی هنر
* جهت هماهنگی و مشاوره با شماره ۰۹۱۷۰۵۲۲۱۹۲ تماس حاصل فرمائید ‌.
ثبت نام آزمون دکترا ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی تو سایت سازمان سنجش انجام میشه و داوطلبایی که قصد ثبت نام دکتری ۱۴۰۰ رو دارن به نقل از سایت مشاوره تحصیلی دکتری تحصیلیکو ،در صورت داشتن شرایط ثبت نام ، می تونن با وارد شدن به سایت sanjesh.org ثبت نام آزمون دکتری 1400 رو انجام بدن .
 
 برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1023/ثبت-نام-آزمون-دکتری-۱۴۰۰.html
 
از اونجا که دوراهیه و بعضی اتفاقات تو روز باعث میشه من تمایلم به یه سمت منحرف بشه به همین خاطر هیچ پیش فرض دقیقی از آینده ندارم برای همین راحتم. ۲۰ سال بعد نمیگم که عه من نرسیدم به چیزی که میخواستم چون اصلا چیزی نمی خواستم و پیش فرضی نداشتم. ولی خب من هرکاری کنم بلاخره به درس و کنکور مربوط میشه. به خاطر همین حرفهایی که دخترخاله زد منو مجبور میکنه که امسال کنکور بدم ولی صرفا آزمایشی و ممکنه بد و خوب بشه. من الان وضعیتم مثل سریال سربازه مثل یحیی ک
از ۱۰ صبح که بیدار شدم همش چشمم به ساعت بود و میگفتم الان سر درسای تخصصی هستن خدایا کمکشون کن و کلی دعاشون کردم خصوصا برای مهندس پری:)))
خلاصه که کنکورشون تموم شد و تابستونشون شروع*__*
امیدوارم از خودشون و کنکورشون راضی باشن و تابستون حسابی خوش بگذرونن:))
+تو رو خدا فردا صبح هر ساعت یادم کنید و دعا
تو دعاهاتون تاکید کنید امسال چیزی که میخوام قبول شم و دیگه پشت کنکور نمونم، که سال دیگه اینموقع بگم آخیش دیگه کنکوری نیستم و استرس امتحان داشته باشم:)))
دانش آموزایی که تو آزمون تیزهوشان 99-1400 شرکت کردن منتظر منتشر شدن دفترچه سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ - ۱۴۰۰ هستن تا تخمین قبولی خودشون رو انجام بدن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی مدارس تحصیلیکو ، دفترچه سوالات تیزهوشان ۹۹ - ۱۴۰۰ چند روز بعد از برگزاری آزمون منتشر میشه .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1213/دفترچه-سوالات-تیزهوشان-ششم-به-هفتم-۹۹---۱۴۰۰.html
 
وقتی من پشت کنکوری بودم خبری از مشاوره و آزمون و کلاس رفتن نبود، ته ته اش چهارتا کتاب تست گرفته بودم اونها میزدم.اینا رو گفتم که به بچه های الان برسم.سال دیگه فاطی ما کنکور داره و دنبال انتخاب مشاور و این قرطی بازی هاست.من اگه مادر بودم هیچوقت به بچه هام نمی گفتم درس خوندن تنها راه زنگی کردن ، نمی گفتم اگه درس نخونی به هیچ جایی نمی رسی، نمی گفتم زندگی تو با درس خوندن جهت می گیره.شاید اگه من مادر یه بچه بودم اصلا دلم نمی خواست حتی کنکور شرکت کنه و
سلام بچه ها 
میشه لطفا بهترین منابع کمک آموزشی برای درس های زیست، شیمی، ریاضی، فیزیک، عربی و ادبیات رو بهم معرفی کنید.
من بعد چند سال میخوام کنکور بدم و نمیدونم کدوم کتاب ها الان خوبن، اینم بگم احتمالا از شهریور امسال شروع میکنم و زیست رو هم میخوام کلاس برم چون رشته قبلیم ریاضی بوده.
ممنون میشم منو راهنمایی کنید!
بیشتر بخوانید ...
بعد از چند سال می خوام کنکور بدم، چه منابعی رو بخونم؟
در کنکور میشه دروس عمومی رو صد زد؟
چگونگی خوندن املا در ادبی
داوطلبایی که قصد ادامه تحصیل تو بالاترین درجه علمی کشورمون رو دارن پیگیر اطلاعیه های سازمان سنجش برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون دکتری تخصصی 1400 هستن ، به نقل از سایت مشاوره تحصیلی دکتری تحصیلیکو ، زمان ثبت نام آزمون دکترا ۱۴۰۰ اوایل آذر ماه هستش . داوطلبای متقاضی ثبت نام باید در زمان ثبت نام دکتری ۱۴۰۰ فرم اینترنتی ثبت نام رو پر کنن .
 
 برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1022/زمان-ثبت-نام-آزمون-دکتری-
کتاب جمع بندی فارسی کنکور از انتشارات مهر و ماه در 6 فصل ادبیات فارسی
را برای کنکور بررسی می کند. این کتاب تمامی مسائل کنکوری ادبیات از جمله:
لغت
املا
دستور
آرایه
قرابت
تاریخ ادبیات

را مورد بررسی قرار می دهد. در این کتاب 31 آزمون وجود دارد. این آزمون
ها در زمینه های موضوعی ، هم سح با کنکور ، و بالاتر از کنکور (برای دانش
آموزان ممتاز) می باشد. همچنین در این کتاب نکات کنکوری فراوانی نیز برای
دانش آموزان وجود دارد.
خرید اینترنتی کتاب جمع بندی فارس
وی پس از اخذ مدرک دیپلم در سال ۱۳۵۴ برای اولین‌بار در کنکور سراسری شرکت کرد و در رشته دام‌پروری دانشگاه ارومیه قبول شد. پس از سه ترم مجدداً در کنکور سال ۱۳۵۸ با رتبه ۱۰۴ در رشته حقوق قضایی دانشگاه تهران قبول شد؛ پس از چندی در روزنامه جمهوری اسلامی مشغول به کار شد. با ورود به واحد اطلاعات سپاه پاسداران، نام مستعار حسن باقری را برای خود برگزید.
برنامه‌ریزی برای کنکور 98
هرچه که به روزهای منتهی به کنکور 98 نزدیک‌تر می‌شویم، تب و تاب کنکور
بالاتر می‌رود و پشت سر آن نگرانی‌ها و فشارهای روانی روی داوطلبان کنکور
هم بیشتر و بیشتر می‌شود. اما بهترین کار ممکن در این روزهای سخت و پر فشار
این است که نگاه کنید و ببینید تا امروز چقدر درس خوانده‌اید و بعد از آن
برای ادامه راه یک برنامه‌ریزی درست و کامل داشته باشید. در این مقاله
می‌خواهیم به شما کمک کنیم، ساده‌تر و درست‌تر از همیشه برای خ

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها