نتایج جستجو برای عبارت :

حالت های مختلف سهم الارث دختران

به نقل از سایت حقوقی دینا هنگامی که شخصی فوت می کند اموال به جا مانده از او به طور غیرارادی بین وراث ، بر اساس قاعده نزدیک تر بودن به متوفی  تقسیم می شود که یکی از نزدیک ترین خویشاوندان متوفی فرزندان هستند . البته باید توجه داشت که دختران و پسران کسی که فوت شده سهم الارث برابر ندارند و پسران دو برابر دختران ارث میبرند . از آنجایی که ارث مقوله بسیار پیچیده ای است اصول و استثنائات فراوانی دارد و حالت های مختلف سهم الارث دختران باید به صورت
ابتدا باید گفت چنانچه زن و شوهری دارای فرزند باشند سهم الارث زن یک هشتم از دارایی شوهر می باشد ،
در اینجا بنحوی صرف وجود فرزند مهم است ، بطوریکه زن نباید حتما مادر فرزند باشد پس اگر مرد فرزندی دارد کفایت می کند.اما در صورتی که فرزندی نداشته باشند ، سهم الارث زن یک چهارم است.
حال اگر مردی دارای همسران دیگری باشد سهم الارث بین زنان آن تقسیم می شود.
مثلا مردی که دارای فرزند است دو زن داشته باشد همان سهم یک هشتم بین زنان تقسیم می شود، یعنی هریک از ز
آموزش های رزمی و نظامی به دختران پیشمرگه در یک اردوگاه در اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق دهها دختر کُرد تحت آموزش نظامی قرار دارند.
به گزارش چفچفک، بیش از 300 داوطلب در این اردوگاه که در شرق اربیل قرار دارد آموزش های رزمی و نظامی می بینند.
یکی از فرماندهان پیشمرگه که مسئول آموزش این دختران است می گوید داوطلبان در چهار ماه انواع آموزش کار با سلاح های سبک و متوسط را می گذرانند و وظایفی که بر عهده آنان قرار داده می شود می پذیرند.
به گفته این فرماند
خود ارضایی دختران که باعث صدمه دختر می شود
 
 
خود ارضایی دختران
خودارضایی در دختران با تحریک قسمت های خارجی دستگاه تناسلی رایج تر است که آسیب چندانی به دستگاه تناسلی نمی رساند ولی زمانیکه استمنا دختران با تحریک قسمت های داخلی تر دستگاه جنسی باشد بسته به نوع فشار و ناحیه لمس شونده ممکن است در صورتی که به صورت مداوم خودارضایی تکرار شود اسیب های جدّی به دستگاه تناسلی دختران وارد سازد.
 
در بعضی موارد خود ارضایی در دختران با تخیلات جنسی، دیدن
به گزارش عصرحباد؛ به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر پایگاه مقاومت بسیج هاجر و دارالمهدی (عج) شهر حبیب آباد روز یکشنبه مورخ ۹۸/۴/۱۶ اردوی تفریحی ویژه دختران را در باغ بانوان این شهر برگزار کرد که دختران با آسودگی خاطر و آرامش و بدون دلهره مشغول تفریحات خود باشند. همچنین دختران از اعضای شورای اسلامی و شهردار حبیب آباد بابت ساخت باغ بانوان پس از ۴ سال، تقدیر و تشکر نمودند.
مالیات بر ارث چیست؟
مالیات بر ارث یکی از انواع مالیات های مستقیم است که بر اساس قانون سهمی از ماترک متوفی برای دولت در نظر گرفته شده است و وراث برای فروش یا انتقال سهم الارث خود ابتدا باید این مالیات را پرداخت کنند و در صورت عدم پرداخت مالیات بر ارث اجازه ی فروش و انتقال اموال را نخواهند داشت.
متاسفانه به دلیل بروکراسی اداری و پیچیدگی های آن و نداشتن آگاهی و تسلط کافی به قوانین مالیاتی گاها وراث در فرآیند دریافت سهم الارث خود دچار مشکلات و
نحوه محاسبهبرای محاسبه مالیات برارث نسبت وراث با شخص متوفی در نرخ تعینی مالیات بر ارث موثر است. به این صورت که براساس تقسیم بندی های سازمان مالیات، وراث طبقه یک هزینه کمتری پرداخت کرده و بازماندگان طبقه های دو و سه به ترتیب باید هزینه و عوارض بیشتری را پرداخت نمایند. علاوه بر این ارزش موروثه و نوع دارایی هم بر این نرخ تاثیرگذار است. به این معنی که با بالا رفتن ارزش موروثه، مالیات بالاتری به ارث تعلق می گیرد.
اصلاحات قانونی در حال حاضر و کم شد
خودارضایی دختران
 
آنورگاسمی یکی از مهم ترین عوارض خودارضایی در دختران است، ممکن است این اشخاص در دوره مجردی با خودارضایی بتوانند نیازهای جنسی خویش را برآورده کنند ولی در آینده رضایت مندی جنسی درزندگی مشترک و لذت به ارگاسم رسیدن با همسر خویش را از دست خواهند داد.
ادامه مطلب
توصیه‌ من به خواهران و دختران عزیزم این است که معلومات و آگاهیهایتان را بیشتر کنید. مطالعه، دقّت، تحقیق، درس، ورود به مسائل مورد ابتلای روز و اهتمام به کارهای دینی، جزو وظایف حتمی و مسلّمی است که امروز زنان کشور باید مثل مردان، خود را موظّف به انجام آنها بدانند. ۱۳۷۵/۰۶/۲۸
روز جهانی دختران
11 اکتبر از طرف سازمان ملل متحد بعنوان روز جهانی دختران نامیده شده است . دلیل اینکه یک روز در سال را بنام دختران تعین کردند این است که توجه جهانیان را به شرایط سخت و کمبود های اجتماعی دختران در سراسر دنیا جلب کنند.
 
سابقه تاریخی روز دختر
ایده نامگذاری روز دختران در سال 2003 قسمتی از کمپین Because I am a Girl   بوجود آمده است. در کشور آلمان برای اولین بار در سپتامبر سال 2008 از طرف انجمن Plan International که در حقیقت یک سازمان بین المللی حمایت از
در هر ۱۰ ثانیه در نقطه‌ای از دنیا دختری را ختنه می‌کنند.
 و این برای دختران و زنان ختنه شده آغاز زندگی‌ای است پر درد، عفونت، و ناباروری
اینها تنها برخی از پیامدهای ختنه زنان‌اند. 
▪️سازمان ملل متحدبریدن آلت جنسی زنان تحت عنوان «سنت و آیین» را مردود و عمل ناقص‌سازی اندام جنسی زن را مصداق بارز «شکنجه» می‌داند.
پریود، تغییری بزرگ در دوره‌ی بلوغ و زندگی دختران است. اکثر دختران در مورد اولین پریود کنجکاو هستند و نگرانی‌هایی در این مورد دارند. به طور معمول پریود از 12 تا 14 سالگی شروع می‌شود و به معنی آماده شدن بدن برای بارداری است. شروع قائدگی نشانه‌هایی دارد و معمولا یک تا دوسال بعد از رشد سینه‌ها شروع می‌شود. بهتر است که مادر قبل از شروع پریود، روند و ماهیت  آن را به دختر خود توضیح دهد تا از نگرانی‌های او بکاهد. سوالهای زیادی در ذهن دختران در این ز
شما هم تاکنون باید فهمیده باشید که دختران را باید فهمید و به آنها احترام گذاشت.
این دختری که می گویم، اعم از همسر و دختر و مادر و... است.
 
اول باید فهمید که زنان با مردان متفاوت اند.
شاید بپرسید این که اولین و بارزترین نشانه است،
اما بسیاری از این مشکلات و معضلات ما با زنان و مادران و دخترانمان بر سر همین قضیه است.
اگر واقعا بدانیم زنان با مردان متفاوت‌اند، دیگر دلسوزی‌های مادرانه را غرغر نمی دانیم
دیگر به درد و دل های همسرانمان گلایه نمی گویی
از کتاب ثواب الاعمال و عقاب الاعمالثواب بردن تحفه براى خانواده و خوشحال کردن دختر یا پسر
حدیث ١. رسول خدا صلى‌الله‌علیه‌وآله فرمودند: کسى که به بازار رفته ، تحفه اى خریده و آن را براى خانواده اش بیاورد، مانند کسى است که براى نیازمندان صدقه برده باشد. و باید در دادن آن تحفه دختران را بر پسران مقدم داشته و ابتدا به دختران بدهد.
همانا کسى که دخترى را خوشحال کند، گویا یکى از فرزندان حضرت اسماعیل علیه‌السلام را از بردگى آزاد نموده است و کسى که
1-خوددار :اگر شخصی دستهایش را پشت کمر خود قفل کرد این امر نشان میدهد که وی خود را بشدت کنترل کرده است .در این حالت او سعی دارد خشم یا احساس ناامیدی را از خود دور کنداین فرد نشان میدهد که که از اعتماد به نفس بسیار بالایی برخوردار است و میتواند در حالات مختلف بر خشم یا ناامیدی خود غلبه کند در این حالت بهتر است با این فرد به آرامی ارتباط برقرار کرد
2-تدافعی:اگر شخص انگشتان دستها به بازو گره خورده باشد این حالت نشان دهنده حالت تدافعی در برابر حمله غی
 
تاثیر طلاق والدین بر دختران به شکل‌های گوناگونی بروز پیدا می‌کند. طلاق والدین، پدیده‌ای آسیب زننده برای کودکان است و غیر از موارد خاص معمولا توصیه نمی‌شود. زوج‌هایی که طلاق می‌گیرند، نگران آسیب‌هایی احتمالی به فرزندانشان نیز هستند. از طرفی مسائلی که به دنبال طلاق پیش می‌آید مانند حضانت و مراقبت از کودک، تنطیم زمان برای بازدید پدر یا مادر، از دیگر مسائلی است که ذهن والدین را درگیر می‌کند. تاثیری که طلاق بر فرزندان دارد با توجه به
۲۷۱۲ - یکی اسم خود را «دختران خیابان انقلاب» می‌گذارد، اما با به چوب زدن روسری و شرف خود، دنبال بدست آوردن پاسپورت آمریکا و انگلیس، و دلار است. یکی هم بدون ادعا، سلامت خود را به خطر می‌اندازد، تا هموطنانش در امنیت و آرامش باشند.
دانلود فایل اصلی
کتاب دختران خرمشهر : پنج روایت کوتاه از دخترانی بزرگ شده در جنگ
 
کتاب دختران خرمشهر : اختر دهقانی، نشر مجنون
بریده کتاب(۱):
با ناله گفت خدایا شکر، این همه دنبالت گشتم حالا باید پیدایت کنم.با صدای شرم آلود گفتم چه کارم داشتی؟ بعد تا برسیم اون ور کارون دیگه تحویلم نگرفت، وقتی پیاده شدیم گفت: آهای همگی برگردید.وقتی رفتیم پیش قایق رو به من کرد و گفت: اسمت چیه؟گفتم: سعیده.گفت: زن من میشی؟گفتم: آره.نادر: گفت همه تون دیدید که سعیده خانم با من نامزد کرد.
فیلم زیبای "دختران آفتاب" Girls of the Sun 2018
ژانر : جنگی , درام
بازیگران : Golshifteh Farahani,Emmanuelle Bercot,Zübeyde Bulut,Sinama Alievi,
کارگردان : Eva Husson
محصول: بلژیک , سوئیس , فرانسه
تاریخ انتشار : 2018
امتیاز : 6.3 از 10
کیفیت اورجینال Blu-Ray
زیرنویس چسبیده فارسی
ادامه مطلب
آیا خود ارضایی برای دختران که میخواهند به گناه نیفتند و آرامش یابند هم گناه است؟
آخه جدیدا شنیدم که میگن برای دختران حرام نیست و مکروه و مباحه.
چون معنی استمنا خروج مایع منی از آقایون است و برای دخترانی که شریک جنسی ندارند برای رسیدن به آرامش درون  و گناه نکردن مفیده.
ادامه مطلب
سال ها پیش در چین باستان شاهزاده ای تصمیم به ازدواج گرفت با مرد خردمندی مشورت کرد و تصمیم گرفت تمام دختران جوان منطقه را دعوت کند تا دختری سزاوار را انتخاب کند. وقتی خدمتکار پیر قصر ماجرا را شنید بشدت غمگین شد چون ...
 
سال ها پیش در چین باستان شاهزاده ای تصمیم به ازدواج گرفت با مرد خردمندی مشورت کرد و تصمیم گرفت تمام دختران جوان منطقه را دعوت کند تا دختری سزاوار را انتخاب کند. وقتی خدمتکار پیر قصر ماجرا را شنید بشدت غمگین شد چون دختر او مخفیان
سلام
یکی از مسائل جالبی که اخیرا در خانواده برتر مورد توجه قرار گرفته، موضوع تمایل بعضی از پسران مذهبی به ازدواج با خانم های بد حجاب هستش .این مساله چه دلایلی می تونه داشته باشه ؟
به نظر بنده ؛
دلایل این تمایل رو میشه در تصورات اشتباهی که اون پسران مذهبی نسبت به دختران محجبه دارند جستجو کرد . دختران بد حجاب چی دارن که مورد توجه بعضی از پسران مذهبی قرار میگیرن ؟
آواز دهل شنیدن از دور خوش است .
چنین پسرانی به خاطر اعتقاداتی که دارند با دختران بد
سلام وقت همگی بخیر
چند تا سؤال داشتم ممنون میشم اگلا جواب بدین این سؤالات در مورد دختران و پسران و شرایط امروزی هستش .
١- به نظرتون چرا مسابقه سر اینه که کی بدبخت تره، بین دختران و پسران انقدر رایج شده؟!
٢- چرا انقدر همدیگه رو میکوبن؟!
مثلا به عده از دختران میگن پسرهای امروزی ... !!!
یه عده از پسرها هم میگن دخترای امروزی ... !!!
٣- چرا ماها همدل نیستیم؟! چرا انقدر به هم میپریم؟!
ادامه مطلب
 
نزدیک شهر کرمان قلعه‌ای است معروف به قلعه هفت دختران و می‌گویند در زمان اردشیر بابکان شخصی در آنجا بوده که هفت دختر داشته و کار آنان چرخ‌ریسی بوده. 
 
روزی یکی از آن دختران به شهر می‌رود که پشم بخرد در بین راه درخت سیبی می‌بیند که باد سیبهای آنرا به زمین انداخته بود. 
 
یکی از سیبها را بر می‌دارد و در جیبش می‌گذارد وقتی‌که بر می‌گردد و مشغول دوک‌ ریسی بوده آن سیب در ماسوره چرخش می‌افتد.
 
از آنروز به بعد حاصل کار او روز بروز بیشتر و بهت
یکی از حالت های مختلف کولر گازی حالت خودکار کولر گازی استدر کولر گازی هایی که هر دو حالت سرد و گرم را دارند هنگامیکه کولر گازی را در این حالت (خودکار) بگذارید، کولر گازی به صورت اتوماتیک و خودکار یکی از حالت های سرد و یا گرم را انتخاب می کند و طبق دمای کولر گازی و اتاق راه اندازی میگردد. کولر گازی چه از نوع اینورتر باشد و یا از نوع معمولی باشد، به صورت خودکار دمای محیط را طبق دمایی که تنظیم کرده اید، تنظیم می کند.اگر کولر گازی روی حالت خودکار با
بسم رب الشهدا
.
#قسمت_هشتاد_و_سوم
.
چند روز نه غذا خوردم نه چیزی 
چهارشنبه مامان و بابا پایین حرف می زدند 
رفتم پایین
- من تصمیمم رو گرفته ام
من با محمد می خوام ازدواج کنم
هیچی از ثروت شما نمی خوام
خودم رو ممنوع الارث کنم خیالتون راحت میشه؟
ادامه مطلب
 از حالت های مختلف کولر گازی حالت خواب می باشد
حالت خواب یا sleep حالتی است که در کولر گازی هایی که هر دو حالت سرمایشی و گرمایشی را دارا می باشند، روی ریموت کنترل کولر گازی دکمه ای مخصوص آن تعبیه کرده اند که با زدن این دکمه اگر کولر گازی در حالت سرمایشی قرار داشته باشد و یا در حالت اتومات باشد، کولر گازی به صورت خودکار در حالت سرمایشی دما را طی دو ساعت اول در هر ساعت به میزان یک درجه سانتی گراید افزایش و اگر در حالت گرمایشی باشد یک درجه کاهش می ده
در این محتوا موارد زیر بحث شده است.
بررسی انواع حالت(فاز) های مواد و تغیر حالت های مختلف
بررسی کامل تغییر حالت جامد به مایع(ذوب)، تعریف نقطه ذوب، بررسی ذوب در جامدهای بلورین و بی شکل و همچنین خالص و ناخالص
پاسخ به فعالیت های مربوطه
تعریف گرمای نهان ویژه ذوب و محاسبه گرمای ذوب و انجماد
حل مسیل عددی
 
دانلود محتوا :    دانلود
1- سعی کنید زیاد آرایش نکنید.
2- از مواد آرایشی طبیعی که دارای پایه گیاهی هستند استفاده کنید.
3- سعی کنید از لوازم آرایشی مرغوب استفاده کنید.
آرایش ملایم صورت برای دختران نوجوان
4- به اندازه کافی آب بنوشید.
5- قبل از رفتن به رختخواب، حتما آرایش خود را پاک کنید.
6- موهای خود را کوتاه نگه دارید.
7- پوست بدن تان را همیشه چرب نگه دارید.
8- سبزیجات به رنگ سبز را فراموش نکنید.
9- از گوشت قرمز اجتناب کنید.
10- به جای استفاده از اسپری، از عطر استفاده کنید.
نمى دونم چرا دختران زیبایى رو فقط در حالت هاى خاصى درخودشون می یابند ...
به نظرم انسان اگه زیبایى خودش رو از زاویه هاى مختلف نتونه ببینه، هنوز تمام خودش رو پیدا نکرده...
زیبایى خودش رو وقتى کثیف و هپلیه
زیبایى خودش رو وقتى موهاى بدنش بلند شدند
زیبایى خودش رو وقتى ناخنهاش بدقواره شدند
زیبایى خودش رو وقتى اندامش شبیه ظرف هاى مادربزرگها چهل تیکه و رنگ و رو رفته و استفاده شدند 
زیبایى خودش رو وقتى خوابالو بیدار شده یا خستگى داره ازش شره مى کنه
زیب
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از هنر زندگی : خودزنی دختران در مدرسه در سال های اخیر در بین نوجوانان 14 تا 16 سال شیوع زیادی پیدا کرده است. این گونه رفتارها، می‌تواند ناشی از دلایل خانوادگی یا فشارهای اجتماعی باشد. در واقع آن‌ها با آسیب رساندن به خود، به نوعی اعتراض می‌کنند و چون توانایی اعتراض به خانواده یا اجتماع را ندارند، خودشان را هدف قرار می‌دهند. دلایل روانشناختی و اجتماعی مختلفی برای توجیه این مسئله وجود دارد که در ادامه مطلب ب
از زمان تولد به دختران آموزش داده می شود که باید خیلی از مسائل را رعایت کنند. مخصوصا در فرهنگ ایرانیان صحبت حتی در مورد مسائل جنسی در بین دختران زشت است و اگر دختری بخواهد در مورد نیازهای جنسی خود صحبت کند، پسندیده نمی باشد. بنابراین در اکثر مواقع کسی که برای رابطه جنسی پیش قدم می شود، مرد است و در برخی مواقع زنان سکس و خواسته های جنسی خود را مطرح نکرده و با بی میلی و گاهی اجبار او را در این ارتباط مشایعت می کنند.
ادامه مطلب
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از هنر زندگی :  بلوغ جسمی دختران یکی از انواع بلوغی است که در دوران نوجوانی هر دختری با آن مواجه می شود. ورود به نوجوانی با تحولات جسمی و روحی خاص خود همراه است. بدون شک دوران بلوغ می تواند یکی از پر تنش ترین مراحل زندگی برای هر دختری باشد. بلوغ جسمانی به مجموعه تغییرات در بدن گفته می شود که به واسطه آن دختر از ظاهر کودکانه به فردی بالغ تبدیل می شود.
ادامه مطلب
ازدواج یکی از مهم‌ترین اتفاقات زندگی دختران است و در جوامع امروزی به دلیل شرایط اقتصادی ازدواج با مرد سن بالا رو به افزایش رفته است. دختران عموما به دلایل مختلفی مانند فرار از مسائل اقتصادی، خانوادگی و یا پر کردن خلاء احساسی دست به ازدواج با مردان مسن می‌زنند. ازدواج با مرد سن بالا می‌تواند معایبی مانند نگاه منفی جامعه و برچسب پول پرستی به دختر را با خود به همراه داشته باشد. البته این نوع ازدواج دارای مزایایی مانند صادقانه‌تر بودن رابطه،
رُژ لب قرمز، مو‌های فرفری شده و عینک با صفحات گرد به دخترک هویت بخشیده است. شاید دختر در میان توده‌ای از دود، به دنبال آرامش می‌گردد. دود سیگار باعث می‌شود که سرفه‌ام بگیرد. ته گلویم می‌سوزد و احساس می‌کنم که می‌خواهم عُق بزنم! 

 











ادامه مطلب
سلام
دوستان یک نکته ای که مدتی است ذهنم رو مشغول کرده را میخواستم با شما در میان بگذارم؛
یکی از مهم ترین ارکان برای تشکیل زندگی برای مرد و زن درک متقابل و در کنار هم بودن در شرایط های مختلف است . مثلا فکر نمیکنم هیچ دختری نباشد که بپذیرد همسر او وقتی حامله یا مریض است و نمیتواند همراهی جنسی با وی داشته باشد به دختران و زنان دیگر نگاه کند.
به همین شکل وقتی یک دختر نتواند شرایط کشور را درک کند و بفهمد متوسط درآمد مردم وقتی 2 میلیون است نمیتوان از
     Artist: Girls Generation (SNSD) | Music Name: Love & Girls | Genre: Pop | Released: 2013 | Album: Love & Peace | Girls Generation - Love & Girls (Music Video)

هنرمند: گرلز جنریشن | نام موزیک: عشق و دختران | سبک: پاپ | تاریخ انتشار: 2013 | ملیت: کره جنوبی
دانلود موزیک ویدیو کره ای گروه (گرلز جنریشن) Girls Generation با نام (عشق و دختران) Love & Girls
ادامه مطلب
خانواده ها خصوصاً مادران که ارتباط و مسئولیت بیشتری در تربیت دختران دارند:
اولاً: از حجاب کامل مثل چادر در مواجهه با نامحرم استفاده کنند، تا از این طریق فرزندان دختر نیز از همان کودکی با حجاب اسلامی آشنا شوند و از همان کودکی به آن عادت کنند. امروزه همه کارشناسان مسایل تربیتی به نقش فراوان و شگرف تمرین و عادت در تربیت فرزندان اذعان دارند.
ثانیاً: ابعاد مختلف مربوط به حجاب را برای فرزندان خویش تبیین کرده آنان را در جهت رعایت پوشش کامل اسلامی ت
بیشتر رشته های ورزشی نظیر بسکتبال، فوتبال،
تنیس و گلف شبیه به هم هستند، فرقی نمی کند که شرکت کننده ها در این مسابقات ورزشی
دختر باشند یا پسر. با این حال حوزه رقابتی و حرفه ای مربوط به رشته ژیمناستیک تفاوت
های زیادی بین پسران و دختران دارد؛ انگار که در حال تماشا کردن دو ورزش کاملا متفاوت
و با چهارچوب متفاوت هستید.
بزرگترین تفاوت بین ژیمناستیک پسران با
ژیمناستیک دختران در نوع دستگاهی است که ورزشکاران بر روی آن به رقابت با یکدیگر می
پردازند. ای
این 2 در 1 از باتری طولانی ، چهار حالت استفاده چند منظوره و تمام ویژگی های بهره وری مورد نیاز شما برخوردار است. خواه بخواهید از آن برای کار یا بازی استفاده کنید ، Dell Latitude 3390 ساخته شده است که وظیفه چند وظیفه ای را بر عهده دارد. حالت های انعطاف پذیر مختلف …The post Dell Latitude 3390 Review – 2-in-1 با حالت های مختلف ، صفحه نمایش FHD و موارد دیگر appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3dvNAdr
مشاهده مطلب در کانال
1-اضافه کردن لینک (Link) به استاتوس واتس اپ
در واتس اپ دو حالت متفاوت برای استاتوس ها وجود دارد:
یکی حالت متن (Text) یا نگارش (Type) و دیگری حالت دوربین (Camera). حالت اول متن محور بوده و از تصاویر پشتیبانی نمی کند در حالیکه حالت دوم قابلیت پشتیبانی از تمام انواع فایل های چندرسانه ای از جمله تصویر، ویدیو و فایل های متحرک GIF را دارد.
حالا بیایید نحوه اضافه کردن لینک به یک استاتوس در حالت متن را ببینیم. به زبانه استاتوس ها در واتس اپ بروید و علامت مداد را لمس
قانون تغییر جنسیت
قانون تغییر جنسیت بر خلاف تصور عموم تغییر جنسیت در ایران قانونی بوده و انجام می شود و هزاران متقاضی دارد،
افراد می توانند با استناد به نظریه پزشکی قانونی و روانپزشکی قانونی با اجازه از دادگاه صالح یعنی دادگاه خانواده محل اقامت شخص متقاضی، اجازه تغییر جنسیت بگیرند
پس از صدور حکم توسط دادگاه ، انجام عمل جراحی تغییر جنسیت در مراکزی که تحت نظر پزشکی قانونی است انجام میشود.
اگر مرد یا زنی پس از ازدواج تغییر جنسیت دهد مرد نمی ت
نشانه های عاشق شدن دختران
 
1- هر کجا شما باشید او هم همانجاست :وقتی دختری عاشق می شود ، به طور اتفاقی هر کجا که آن پسر باشد او هم پیدایش می شود . به عبارت بهتر سعی می کند بیشتر در اطراف شما باشد . دخترها به خاطر اینکه در ابراز علاقه شان غیر مستقیم عمل می کنند سعی دارند تا با این کارها توجه پسری را که به او علاقه مند شده اند به خود جلب کنند . ولی متاسفانه اکثر پسران نسبت به این رفتار دخترها بی تفاوت هستند . پس توجه داشته باشید که اگر دختری به صورت مدا
◀آیا ورزشگاه رفتن زنان جز موارد مهم و حیاتی کشور هست که بخواهیم در موردش حرفی بزنیم،
◀ورزشگاه رفتن چندان چیز خاص و مهمی هم نیست که بخواهیم برایش ارزش قائل شویم.شایان ذکر هست که کدام یک از زنان و دختران این مملکت حاضر هست از فوتبال زنان خود حمایت و تشویق کنند.چرا همیشه ورزش فوتبال بانوان همیشه کمترین تماشاچی را دارد.ورزشگاهی که معمولا محیطی مردانه بر آن حاکم هست و هر گونه حرفی در آن رد و بدل می شود،چه دلیلی دارد که زنان در آن حضور داشته باشند
مشیه و مشیانه  پسر و دختری بودند که روز سیزده فروردین برای اولین بار در جهان با هم ازدواج نمودند.
در آن زمان چون عقد و نکاحی شناخته شده نبود آن دو به وسیله گره زدن دو شاخه پایهٔ ازدواج خود را بنا نهادند.
این مراسم را به ویژه دختران و پسران دم بخت انجام میدادند و امروز هم دختران
و پسران برای بست پیمان زناشویی نیت می کنند و علف گره می زنند.
این رسم از زمان کیانیان تقریباً متروک شد.
ولی در زمان هخامنشیان دوباره شروع شده و تا امروز باقی مانده است.
خودزنی دختران در مدرسه در سال های اخیر در بین نوجوانان 14 تا 16 سال شیوع زیادی پیدا کرده است. این گونه رفتارها، می‌تواند ناشی از دلایل خانوادگی یا فشارهای اجتماعی باشد. در واقع آن‌ها با آسیب رساندن به خود، به نوعی اعتراض می‌کنند و چون توانایی اعتراض به خانواده یا اجتماع را ندارند، خودشان را هدف قرار می‌دهند. دلایل روانشناختی و اجتماعی مختلفی برای توجیه این مسئله وجود دارد که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت.
ادامه مطلب
سلام دوستان...
علت این که این قدر بعضی از دختران ایرانی بی اعتماد به نفس هستن و این قدر خودشون رو بی ارزش میکنن چیه؟ مدام میبینم که بعضی از دختران خودشون رو کلی تغییر میدن همه ش به فکر ایده آل بودن از نظر چهره و هیکل هستن. 
تمام طول روز رو با افکار بسیار وسواسی و بیمارگونه میگذرونن، مدام ترس از دست دادن، ترس دیده نشدن دارند. من خودم دختری هستم که به ظاهر اهمیت میدم به پوشش و تیپ اهمیت میدم به زیبایی و از این دست که خدا تو وجود هر کس قرار داده، هیچ
بسمه تعالی
سلام
 
 
 
سوال ۱:
درباره‌ی سهم‌الارث زن از شوهر، مقدار، شرایط و موانع آن چه می‌دانید؟
پاسخ:
زن با ازدواج دائم و تشکیل خانواده در کنار حقوقی مثل مهریه، نفقه و... در کنار دیگر افراد خانواده دارای حق ارث است.
شرط عمومی برای ارث‌بردن زن که البته برای سایر وراث نیز باید رعایت شود این است که زن نباید ممنوع از ارث باشد به این معنی که نباید مرتکب قتل شوهر خویش شود، به عبارتی نباید او را عمداً بکشد؛ و هم‌چنین زن مسلمان نباید پیش از مرگ شوه
همزمان با روز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، جناب آقای دکتر سید سعید آرام، مدیر کل بهزیستی استان مازندران به همراه آقای وحید حسین زاده، معاونت محترم امور اجتماعی و هیأت همراه و به اتفاق ریاست اداره بهزیستی بابل آقای جعفر عمرانی و همراهان دیگر از خانه کودک و نوجوان مهرآرا شمال بازدید فرمودند.
در این بازدید آقای دکتر آرام در جشن تکلیف دختران این مرکز شرکت نموده و با دادن هدایا و شاخه گل، روز دختر را به همه دختران مرکز تبریک گفتند.
گزارش تصو
نوجوانی مرحله ای حیاتی از زندگی ما است. در این سن، تغییرات هورمونی متعددی در بدن اتفاق می افتد. این همان مرحله رشد است و برای دختران نوجوان تنها با یک رژیم لاغری دخترانه ساده امکان پذیر است. متأسفانه، فقدان فعالیت بدنی و مصرف مواد غذایی ناسالم، نوجوانان را به گرداب چاقی کشانده است. اضافه وزن، بر اعتماد به نفس نوجوانان تأثیر می گذارد و اغلب برای رسیدن به اندام متناسب، به رژیم های سخت روی می آورند، تا وزن مطلوب خود را بدست آورند.
 
ادامه مطلب
در عجبم از شیعیانی ‌که شهادت فاطمه و قبرستان بقیع دلشان را می‌سوزاند اما اعدام‌های دسته‌جمعی شهریور شصت و هفت و گورستان خاوران دلشان را خنک می‌کند. فاطمه سه روز متوالی افطاری روزه‌ی خویش را به یتیم، اسیر و مسکین می‌بخشد و ایشان سه دهه‌‌ی متوالی افطاری روزه‌ی سکوت خویش را به حق‌السکوت. این شیعیان علی گمان می‌کنند با گور کندن برای فاطمه به علی یاری می‌رسانند.  تصویری که از فاطمه می‌سازند دختر بچه‌ای است که زود ازدواج می‌کند و زودتر
 
مدل های لباس مجلسی دخترانه و زنانه شیک 
داشتن لباس مجلسی با مدلی خاص برای یک جشن و یا مهمانی برای خانم ها امری بسیار مهم است، قطعا شما نیز بار ها و بار ها شده در اینترنت به دنبال مدلی زیبا برای لباس مجلسی بوده اید اما در نهایت مدل های جالب به چشمتان نخورده باشد، امروز آرشیوی کامل با ۸۵ عکس از مدل لباس مجلسی از برند های مختلف و معروف اروپایی برای شما فراهم کرده ایم تا به واسطه آنها بتوانید برای جشن و یا مراسم خود مدلی مناسب را برگزیده و در می
بسمه تعالی
سلام
 
 
 
سوال۱ :
درباره سهم الارث زن از شوهر ، مقدار ، شرایط و موانع آن چه میدانید؟
پاسخ :
زن با ازدواج دائم و تشکیل خانواده در کنار حقوقی مثل مهریه ، نفقه و ... در کنار دیگر افراد خانواده دارای حق ارث است .
شرط عمومی برای ارث بردن زن که البته برای سایر وراث نیز باید رعایت شود این است که زن نباید ممنوع از ارث باشد به این معنی که نباید مرتکب قتل شوهر خویش شود ، به عبارتی نباید او را عمداً بکشد ؛ و همچنین  زن مسلمان نباید پیش از مرگ شوهر م
دهه کرامت
امسال دهه ایی متفاوت بود؛ زیرا علاوه بر روز خجسته میلاد بانوی پاکی و عصمت و روز
دختر با روز عفاف و حجاب مصادف شد. برنامه های جذاب بسیاری توسط همه ارگان ها و
نهادها انجام گرفت. یکی از فعالیت های ویژه، همایش دختران فاطمی بود که از سوی
فرمانداری و با مشارکت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری صورت گرفت. برنامه
با تلاوتی از آیات قرآن کریم آغاز شد و معاون محترم فرماندار شهرستان ساری و مدیر
کل امور بانوان استانداری خانم طوسی سخنرانی کر
 عکس پروفایل خاص دخترونه
عکس پروفایل خاص پسرونه
عکس پروفایل خاص 2018
عکس خاص هنری عکس پروفایل پسرانه شیک و خاص
پروفایل دخترونه خاص جدید
عکس خاص و زیبا عکس پروفایل جدید
انتخاب زیباترین عکس پروفایل
"عکس پروفایل" خاص برای دختران
عکس پروفایل متفاوت
عکس های پروفایل خاص و جالب پسرانه
عکس نوشته زندگی و امید
عکس پروفایل فاز سنگین
عکس غمگین پروفایل
عکس پروفایل عاشقانه
عکس نوشته های خاص پسرانه و دخترانه سنگین
عکس نوشته شعر دار
عکس پروفایل دختر و پسر
سوالاتی که حتی اگر مشکل ریزش مو نداشته باشید ولی در پاسخ به دیگران در ریزش موی سر خانم ها جوان بزودی پاسخشان را با شما در وب سایت یا مطب خواهیم گفت:
Top questions with answers in women Hair Lossعلت های عمده ریزش مو در بین خانمهای جوان و درمان آن چگونه است؟
سن، بارداری، عفونت ،مشکلات پوستی، حساسیت ، بیماری های سیستمیک، تغذیه نامناسب، التهاب و ورم پلک ها، بیماری غده تیروئید، شیردهی، بیماری وسواس مو کندن و…
دلایل ریزش مو در زنان و دختران ایرانی و روش های درمان چیس
نشانه های عاشق شدن دختران
 
1- هر کجا شما باشید او هم همانجاست :وقتی دختری عاشق می شود ، به طور اتفاقی هر کجا که آن پسر باشد او هم پیدایش می شود . به عبارت بهتر سعی می کند بیشتر در اطراف شما باشد . دخترها به خاطر اینکه در ابراز علاقه شان غیر مستقیم عمل می کنند سعی دارند تا با این کارها توجه پسری را که به او علاقه مند شده اند به خود جلب کنند . ولی متاسفانه اکثر پسران نسبت به این رفتار دخترها بی تفاوت هستند . پس توجه داشته باشید که اگر دختری به صورت مدا
نشانه های عاشق شدن دختران
 
1- هر کجا شما باشید او هم همانجاست :وقتی دختری عاشق می شود ، به طور اتفاقی هر کجا که آن پسر باشد او هم پیدایش می شود . به عبارت بهتر سعی می کند بیشتر در اطراف شما باشد . دخترها به خاطر اینکه در ابراز علاقه شان غیر مستقیم عمل می کنند سعی دارند تا با این کارها توجه پسری را که به او علاقه مند شده اند به خود جلب کنند . ولی متاسفانه اکثر پسران نسبت به این رفتار دخترها بی تفاوت هستند . پس توجه داشته باشید که اگر دختری به صورت مدا
نشانه های عاشق شدن دختران
 
1- هر کجا شما باشید او هم همانجاست :وقتی دختری عاشق می شود ، به طور اتفاقی هر کجا که آن پسر باشد او هم پیدایش می شود . به عبارت بهتر سعی می کند بیشتر در اطراف شما باشد . دخترها به خاطر اینکه در ابراز علاقه شان غیر مستقیم عمل می کنند سعی دارند تا با این کارها توجه پسری را که به او علاقه مند شده اند به خود جلب کنند . ولی متاسفانه اکثر پسران نسبت به این رفتار دخترها بی تفاوت هستند . پس توجه داشته باشید که اگر دختری به صورت مدا
نشانه های عاشق شدن دختران
 
1- هر کجا شما باشید او هم همانجاست :وقتی دختری عاشق می شود ، به طور اتفاقی هر کجا که آن پسر باشد او هم پیدایش می شود . به عبارت بهتر سعی می کند بیشتر در اطراف شما باشد . دخترها به خاطر اینکه در ابراز علاقه شان غیر مستقیم عمل می کنند سعی دارند تا با این کارها توجه پسری را که به او علاقه مند شده اند به خود جلب کنند . ولی متاسفانه اکثر پسران نسبت به این رفتار دخترها بی تفاوت هستند . پس توجه داشته باشید که اگر دختری به صورت مدا
یکی از پر استفاده ترین حالات موجود در دستگاه های اندرویدی چرخش صفحه نمایش می باشد که در شرایط مختلف کاربرد های گوناگونی را دارد. اما یکی از بزرگ ترین مشکلات این حالت ثابت نبودن آن است به گونه ای که در صورت چرخش دستگاه به صورت عمودی صفحه نیز عمودی شده و در حالت افقی، صفحه نمایش افقی می شود ؛ گاه کاربران دوست دارند که از یک حالت به صورت ثابت استفاده کنند و یا یک نرم افزار را مجبور به اجرا در حالت عمودی و یا افقی نمایند. در چنین مواقعی یک ابزار هوش
تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که بهترین هدیه برای دختران چیست؟دیده‌اید که با سکوت‌ دخترها خانه‌ای به خاموشی می‌رودو با حال خوب و پرنشاط شان، خانه را با همه آشوب‌ها و سختی‌ها سر پا نگه می‌دارند؟روز دختر بهترین بهانه برای سرپا نگه داشتن و حفظ انرژی این بمب‌های انرژی است.
بهترین هدیه برای دختران
یکی از کارهایی که برای دختر خانم ها و در کل خانم ها جذاب و فراموش نشدنی است،هدیه برای دختران در مناسبت های مختلف است.یکی از این مناسبت ها، ر
سلام درحال ساختی بازی هستیم که جنگی هست و به صورت آنلاین بین دو نفر اجرا میشود و حالت آفلاین هم دارد در حالت آفلاین در سبک دویا چند بازی مراحل مختلف میسازیم البته ممکن است نظرمان راجب  به ساختن چند مراحل با سبک مختلف عوض شود گرافیک بازی را مثل همه ی گرافیست ها با مداد و کمی استعداد طراحی کردم شخصیت اصلی بازی یک گربه است که تفنگ در دست دارم مانند mini militia ولی همانطور که گفتیم دارای مراحل مختلف است و زمان زیادی برای طراحی این بازی صرف کردم و امید
تو شیمی یه مفهوم بود وقتی یه چیزی می‌خواد به یه چیز دیگه تبدیل بشه به بالاترین حد انرژی می‌رسه که تمام اجزا و مولکول‌ها از هم جدا می‌شن. بهش می‌گن حالت گذار. بعد از اون تغییر حالت می‌دن و انرژی‌شون کم می‌شه. 
ما تو حالت گذاریم! اجزامون از هم جدان، دردشم واسه همونه…
+ اومدم «ذخیره و انتشار» رو بزنم، چشمم افتاد به تاریخ و یادم اومد که من هنوز هم دانشجو نیستم! :(
روزتون مبارک. :)
بازی های کازینویی سایت رسمی علیشمس
بسیاری از مردم همواره علاقه خود را به بت کردن در زمینه های مختلف همواره نشان داده اند و همین موضوع باعث پیدایش این گونه بازی ها در سایت هایی نظیر سایت بازی علیشمس شده است که در زیر به اختصار به برخی خواهیم پرداخت.
1.بازی پوکر که در سایت پیشبینی علیشمس به سبک های هولدم یا همان تگزاس و اوماها ارائه شده است که در سبک اول 2 کارت و در سبک دوم 4 کارت به شما تعلق می گیرد که در نهایت 2 کارت برگزیده دستتان انتخاب می شود و
من خیلی دیدم در پست های مختلف کاربران سر مهریه و ... درگیر شدن. خب ببینید من می‌خوام یک حرف منطقی بزنم. عمده دختران میگفتن مهریه بالا باشه که مرد نداره نره، مرد حفظ بشه و ... ، بیاید کمی برگردیم به قبل از ازدواج. 
فکر کنید یک پسر میاد خواستگاری شما... شما اولش که عشق زیادی نیست، یا عشق هست، ولی اعتمادی نیست و هزار دلیل دیگه میگید مهریه بالا بذاریم برای نگهداری مرد و پشتوانه ...، حالا اصلا کاری به این ندارم که مهریه پشتوانه نیست و از اساس چیز دیگری
نشانه های عاشق شدن دختران
 
1- هر کجا شما باشید او هم همانجاست :وقتی دختری عاشق می شود ، به طور اتفاقی هر کجا که آن پسر باشد او هم پیدایش می شود . به عبارت بهتر سعی می کند بیشتر در اطراف شما باشد . دخترها به خاطر اینکه در ابراز علاقه شان غیر مستقیم عمل می کنند سعی دارند تا با این کارها توجه پسری را که به او علاقه مند شده اند به خود جلب کنند . ولی متاسفانه اکثر پسران نسبت به این رفتار دخترها بی تفاوت هستند . پس توجه داشته باشید که اگر دختری به صورت مدا
پایان تلخ ازدواج از راه دور
پسرانی که خارج از ایران زندگی می کنند علاقه‌مند به ازدواج با دختران ایرانی بزرگ شده در اروپا نیستند زیرا همسرانی پرورش پیدا کرده با فرهنگ سرزمین مادری خود را ترجیح می‌دهند. بنابراین به سراغ انتخاب همسری از ایران می‌روند و طبیعتا در این راه از اقوام خود کمک می‌گیرند. معمولا این افراد از آگاهی و فرهنگ دختران ایرانی و تغییراتی که در این سال‌ها در دید و نگرش و خواست آنها از زندگی مشترک ایجاد شده اطلاعی ندارد. ذهنی
عادت ماهیانه به عنوان مرحله ای مهم از بخش بلوغ دختران و در واقع آغاز یک دوران جدید برای بسیاری از آنها مشکلات روحی و جسمی به همراه دارد که با آگاهی باید با آنها روبرو شد.
عادات ماهانه و نحوه توضیح آن برای دختران
دختران اکثرا با بروز علائم اولیه عادت ماهیانه دچار یک حس نا خوشایند می شوند آنها فکر م یکنند که تنها این مشکل برای آنها اتفاق افتاده است و دختران دیگر به راحتی در این دوران قرار گرفته اند اما در حالی که اصلا اینطور نیست و برای هر کس به
سلام
لطفا دقت کنید بحث حقوق زن و مرد رو کاری ندارم منظورم رو الان توضیح میدم . 
ما در خانواده برتر بارها دختر و پسرها به هم گفتیم که وقتی دختران به خاطر پول پسران رو میخوان، پس پسران هم به خاطر رابطه جنسی فقط دختران رو میخوان و دختران هم به نظر راضی هستن، میگن حالا که شما این طوری ما اونطوری! یعنی هر گروه میگه ما به خاطر شما این طوری هستیم! در صورتی که من فکر میکنم بیشتر حق با پسراست چون مراجعه کننده ها پسران هستن و شرط و کلاس گذارنده ها دختر و خا
✅نکته طلایی هجدهم: توجه عاطفی بیشتر به دختر
⬅️اسلام بین دختر و پسر فرق نمی‌گذارد و ملاک برتری را در تقوا می‌داند و خداوند به هر کس بخواهد دختر و به هر کس که خواست پسر می‌دهد. مهم این است که فرزند، سالم و صالح باشد.⬅️قرآن کریم می‌فرماید: «یَهَبُ لِمَن یَشَاءُ الذُّکُورَ اَو یُزَوِّجُهُم ذُکْرَاناً وَ اِنَاثاً وَ یَجعَلُ مَن یَشَاءُ عَقِیماً اِنَّهُ عَلِیمٌ قَدِیرٌ؛ خداوند به هر که بخواهد دختر و به هر که بخواهد پسر می‌دهد و یا پسر و دخت
 
بلوغ شرعی با بلوغ جنسی مقداری متفاوت می باشد؛ به عبارت دیگر ممکن است نوجوانی به بلوغ شرعی برسد، اما هنوز به بلوغ جنسی و قابلیت باروری و تولید مثل نرسیده باشد. البته اگر به بلوغ جنسی برسد، بلوغ شرعی نیز خود به خود حاصل می شود.نشانه بلوغ شرعی در پسران به یکی از امور زیر است:الف: روییدن موى خشن و زبر در زیر شکم (بالاى عورت)؛ب: خروج منى چه در خواب و چه در بیدارى؛ج: (اگر یکی از دو مورد قبل آشکار نشد)، کامل شدن پانزده سال قمرى که ۱۶۳ روز از پانزده سال ش
دستبند دخترانه یکی از بهترین زیورالات زینتی می باشد .
با ذوق و ذائقه ذاتی که دختران دارند همیشه بهترین نوع کالا ها را انتخاب می کنند . زیورالات دستبند هم یکی از همین نوع زیورالات می باشد .
دستبند فانتزی یا دستبند نقره یکی از محبوب ترین کالاهای انتخابی توسط دختران می باشد . 
این نوع از زیورالات بهترین و زیبنده ترین نوع زیورالات می باشد .
درصورتی که این نوع زیورالات متناسب انتخاب شود و خوب از ان استفاده شود می تواند بسیار بر ظاهر تاثیر گذار باش
از دیشب حتی به حالت پرواز گوشی هم حساس شدم.این حالت پرواز بدجور جلد عوض کرد وتبدیل به حالت سقوط شد.
این حال الان ما رو پرنده هایی که به امید زندگی پرواز میکنن ولی توی دل آسمون شکار میشن باید خوب خوب بفهمن. مگه نه!
#حرف_زیادی #نارین_یازان #قربانیان_پرواز
 
 خودارضایی در دختران و احتمال آسیب پرده بکارت  خودارضایی، نیاز طبیعی یا گناه کبیره؟  روشهای ارضای زنان بدون دخول  روش خودارضایی دختر باکره  آیا خودارضایی دختران قبل از ازدواج مفید است؟  عوارض و مشکلات خودارضایی دختران  آیا خودارضایی باعث پارگی بکارت میشود؟  خودارضایی  خودارضایی بدون دخول  خودارضایی به پرده بکارت آسیب می رساند؟  آیا خود ارضایی، باعث آسیب به پرده بکارت می شود؟  خود ارضایی و احتمال آسیب به پرده بکارت  رابطه جنسی بدون دخ
هجده نوزده ساله بودم که رسیدم به چلچراغ، با بسم الله دلنشینی که عرفان می‌نوشت، عرفان نظرآهاری، که همان قدر پسر بود که شرمین نادری :)
بعدتر اما من بودم و کتاب‌های چاپ شده‌شان، "شب نشینی در جهنم" ابراهیم رها، "مارک و پلو" منصور ضابطیان، و عرفان نظرآهاری، عرفان ِ "لیلی نام تمام دختران زمین است"...
شنبه‌ای که گذشت از نزدیک دیدمش، اینجا، در جلسه‌ای که درباره‌ی استعاره برایمان صحبت کرد و یادمان داد که چطور استعاره می‌تواند به ما در حل مشکلات ز
موجودی با ژنوتیپ AaBb داریم. این موجود از نظر موقعیت آلل ها دو وضعیت مختلف می تواند داشته باشد:
1- وضعیت cis: هر گاه دو ژن غالب روی یک کروموزوم و دو ژن مغلوب روی کروموزوم مشابه دیگر باشد، در این حالت می گوییم ژن های AوB حالت اجماع یا cis دارند.
2- وضعیت trans: هر گاه هر کروموزوم دارای یک ژن غالب و یک ژن مغلوب باشند می گوییم ژن ها در حالت دفع یا trans قرار دارد.
منبع: ژنتیک اِمری

انجمن علمی میکروبیولوژی دانشگاه آزاد دلیجان
 کانال تلگرامی انجمن: @microbiology_delijan
مسابقات دارات ویژه دختران 
به مناسبت ولادت با سعادت حضرت  علی
اکبر (ع) و هفته جوان در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .


به گزارش روابط عمومی
اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد یک دوره مسابقات دارات ویژه بانوان  باهمکاری کانون والیبال عفاف  به مناسبت  ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) ، هفته جوان  و همچنین 
ایجاد شادی ونشاط در بین  دختران جوان  این شهرستان روز سه شنبه مورخه 97/1/27 با حضور 20 نفر از دختران جوان  علاقه مند به  ورزش دارت 
در سالن
مسابقات دارات ویژه دختران 
به مناسبت ولادت با سعادت حضرت  علی
اکبر (ع) و هفته جوان در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی
اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد یک دوره مسابقات دارات ویژه بانوان  باهمکاری کانون والیبال عفاف  به مناسبت  ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) ، هفته جوان  و همچنین 
ایجاد شادی ونشاط در بین  دختران جوان  این شهرستان روز سه شنبه مورخه 97/1/27 با حضور 20 نفر از دختران جوان  علاقه مند به  ورزش دارت 
در سالن
سندرم daddy issue از جمله اختلالاتی است که برای دختران در اثر عدم ارتباط مناسب با پدرشان ایجاد می‌شود. عدم توجه و عدم ارضای نیازهای عاطفی دختران از جانب پدر در درون دختر یک خلاء عاطفی به وجود می‌آورد. دختران مبتلا به این سندرم معمولا رفتارهای آسیب زایی را در ارتباط با جنس مخالف در پی می‌گیرند. ارتباط جنسی متعدد، ارتباط با مردان سن بالا و چسبندگی در روابط از جمله نشانه‌های رفتاری این افراد است. آن‌ها با انجام چنین رفتارهایی در واقع به دنبال پر
سلام
در ادامه پست قبلی (چرا بعضی از پسران مذهبی تمایل به ازدواج با بد حجاب ها دارند) این بار در مورد این که چرا بعضی از پسران دخترباز تمایل به ازدواج با دختران محجبه دارند خواهم پرداخت .
پسران دخترباز در دختران محجبه چی دیدند که مایل نیستند با یکی از همون دوست دخترهاشون ازدواج کنند و تمایل دارند با یه دختر محجبه که سابقه دوستی نداره ازدواج کنند ؟
از اون جایی که چنین پسرانی متاسفانه با دختران مختلفی ارتباط داشتند به این نتیجه رسیدند که اون به
متن ارسالی کاربران: کرمی
تقدیم به خواهرم و تمام دختران قالی باف سرزمینم 
بزن جا خود زدم دوتا ول ابریشم آبی پیش آمد عنابی پیشرفت با مشکی کور کن همیشه از کناره کناره می گرفتم در حاشیه ماندن غذابم می داد تو اما ماندی تو بودی روز به روز رج به رج گره به گره نقش بود و نقش رنگ بود و رنگ از کناره تا حاشیه را با چه ذوقی نقش می زدی رسیدن به زمینه شادت می کرد طراوت دستانت را به لطافت گلها دادی و فروغ چشمانت را به نقش ها سپردی چشمانت آنقدر در تار و پود گره خو
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از فارس، خزایی که در اوایل دهه ۹۰ از به کلمه شاخ های اینستاگرامی به شمار می رفت و با وفاق گیری با دختران و ترویج فیلم های آنان داخل فضای مجازی شهرت یافته بود، در پی شکایت چند شاکی بازداشت شد که فیلم برده موفقیت آمیز وی از سوی پلیس فتا در بین مردم شهرت یافت. وی پس از تحمل یک دوره حبس کوتاه مدت، با خرسند فداکار شکات، از زندان آزاد شد و بلافاصله به ترکیه گریخت و در این ناحیه نیز با تداوم فعالیت های مجرمانه ا
درمان
ارتودنسی در دختران بیشتر از پسران  انجام می گیرد .
همچنین
پدر ومادرها اغلب از فرزند دختر خود می خواهند که ارتودنسی انجام دهد در حالی که
دندان های دختران ابدا بیشتر از پسران ناهنجاری ندارد و یا کج تر نیست.
شاید
علت جذب دختران به درمان ارتودنسی  تنها توجه بیشتر آنان به زیبایی باشد.
مطالعات
بسیاری در این زمینه از مدارس دولتی و از دانش آموزان پسر و دختر صورت گرفته است.
در این
یافته ها معلوم شده که اگر چه دختران و پسران نیازها ی برابری برای د
 
انواع مختلف چادر
چادر یکی از پوشش های زنان و دختران ایرانی است. این پوشش طی زمان های مختلف تغییر کرده و انوع مختلف چادر را به وجود آورده است. کارشناسان فروشگاه بزرگ ایرانیان در این قسمت از مقاله به معرفی انواع مختلف چادر می پردازند.
چادر قجری
چادر قجری یکی از قدیمی ترین نوع چادر است که استفاده از آن در دوران قاجار بین زنان و دختران رواج داشت.
از دو تکه تشکیل می شود.
قسمت پایین آن شبیه یک دامن و قسمت بالای آن شبیه چادر ساده است.
دوختن کش به ق
لاک زدن ناخن ها یه چیز مهم برای دختران و زنان هست ما در اینجا اموزشی را ترتیب داده ایم تا شما به راحتی بتوانید ناخن هایتان را لاک دو رنگه یزنید.لاک دو رنگه ناخن ها بسیار راحت و…1-در ابتدا لاک های قبلی را پا کنید و ناخن ها را خشک کنید.
 
لاک زدن ناخن ها یه چیز مهم برای دختران و زنان هست ما در اینجا اموزشی را ترتیب داده ایم تا شما به راحتی بتوانید ناخن هایتان را لاک دو رنگه یزنید.لاک دو رنگه ناخن ها بسیار راحت و…2-با لاک خود تمام ناخن خود را لاک کنید
روز جهانی دختر، مبارک!
 
روز بین‌المللی دختر یک روز یادبود بین‌المللی اعلام‌شده از سوی سازمان ملل متحد است که به روز دختر نیز مشهور است. ۱۱ اکتبر ۲۰۱۲، اولین روز دختر بود. این یادبود در حمایت از فرصت‌های بیشتر برای دختران و ارتقای آگاهی در خصوص نابرابری جنسیتی که دختران در سطح جهان به خاطر جنسیتشان مواجه‌اند برگزار می‌شود.
 
سلام
برای من خیلی جالبه بعضی از دختران نمی خوان جواب نه بشنون! ولی وقتی به یک پسر جواب نه میدن اصلا اون رو نمی فهمن!
این مطلب رو برای اون مطالبی ارسال کردم که دختره عاشق پسره شده بود و نمیدونست چطوری بگه و یا اینکه به پسره گفتن و بعد پشیمون شدن و پسره نه گفت و یا بعدا جوگیر شد و ...
بعد جالبه که دختران میان این جور جاها میگن که دختر نباید به پسر پیشنهاد بده! نه، وای چه کار بدی، چقدر آخه!، دختر غرورش میشکنه دختر فلان و بهمان ولی این طور نیست اصلا . 
ا
ورزش های رزمی برای دختر خانم ها مناسب است یا نه؟
 
ورزش های رزمی به دلیل ظاهر خشن و تعارض هایی که با خصوصیات فیزیکی و ویژگیهای روانی دختران دارند سوالات زیادی را
در ذهن والدین دختر خانم ها ایجاد کرده است. در اینجا به برسی این پرسش می پردازیم که آیا هنرهای رزمی برای دختران
مناسب است یا نه؟
ادامه مطلب
یکی از ملاک های سلامت جنسی دختران برای زناشویی در گذشته ، تندرست بودن پرده بکارت بوده است. اما در حال حاضر به خاطر اینکه ملاک دقیقی برای سلامت جنسی نیست و احتمالاً تغییر نقطه نظر عرف به این سوژه باعث شده است که سوژه پرده بکارت کمتر از پیش به آن توجه شود.
در علم سکسولوژی نظریه هایی در مورد اهمیت پرده بکارت صحبت کرده اند و یکی از انگیزه ها آن را بازدارندگی از آلوده شدن دستگاه تناسلی دختران در دوران بچگی و نوجوانی می دانند. به غیر از این علت ، دلی
نیم ست نقره سیاه قلم مدل دریا با طرح امواج به عنوان نیم ست نقره شیک در بین دختران شناخته می شود. استفاده از نیم ست نقره می تواند تاثیر زیادی در زیبایی بیشتر ظاهر شما داشته باشد. قیمت ارزان و اصل بوده زیورآلات نقره با عیار 925 باعث شده تا تعداد بیشتری از دختران و زنان به سمت طرح های نیم ست نقره جدید و کلاسیک روی بیاورند. نیم ست دریا ساخت هنرمندان نقره کار اصفهانی می باشد.  
نیم ست نقره سیاه قلم مدل دریا
نیم ست سیاه قلم دریا از جنس نقره با عیار 925
اگر به دنبال ایده های جالب برای بازسازی اتاق خواب دختران نوجوانان هستید به این فکر کنید که این افراد چه چیز هایی را دوست دارند و به چه چیز هایی نیاز دارند. برای دختران نوجوانان یک اتاق تنها برای خوابیدن و استراحت کردن نیست، اتاق خواب برای آن ها مکانی است برای فرار از دنیای بیرون و فکر کردن راجع به نقشه ها و خواسته هایشان. از نکات مهم دیگر راجع به تغییر بازسازی اتاق خواب برای دختران نوجوانان این است که بگذارید راجع به طراحی اتاق خودشان تصمیم ب
 عوارض خودارضایی در دخترها  خود ارضایی در زمان پریودی  خودارضایی، نیاز طبیعی یا گناه کبیره؟  ارضا شدن در قاعدگی ضرر دارد؟  پریودی و خودارضایی  نامنظم بودن پریود و خودارضایی  نیاز جنسی و خودارضایی در دوران پریود  متخصص زنان و زایمان  آیا گناه خودارضایی تو دوران پریود بیشتر میشه؟  ارضا شدن در زمان پریودی ضرر دارد؟  ارضا شدن زن در زمان پریود از طریق مالش چوچوله  کاهش خونریزی های عادت ماهیانه یا هایپر منوره (منوراژی) با طب  علت درد پریود و د
دختران حاجی آباد ی مقام سوم رشته طناب کشی در الپمیاد بازی های
بومی و محلی جام خوشه چین استان را کسب نمودند
به گزارش
روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد،  اعزام تیم دختران شهرستان حاجی آباد  به المپیاد بازی های بومی و محلی جام خوشه چین
که به میزبانی شهرستان رودان با شرکت 8 تیم از شهرستان های : بندرعباس ،رودان
،حاجی آباد میناب ،قشم ،جاسک و ... مورخه 27 4/98 در مجموعه ورزشی شهید چمران  شهرستان رودان در رشته  های طناب کشی ،هفت سنگ ،چوب
سلام 
چیزی که برای من سواله اینه که چرا بعضی از دختران و زنان از مردانی که حرف‌های ضد زن و غیر اخلاقی می زنن متنفر نمیشن؟ تازه یه اوقاتی عاشق و طرفدار یه همچین افرادی هم میشن؟؛ مثلاً فلان مرد معروف یه آدم تنوع طلبه فاسده که تو زندگیش هیچ عشقی نیست فقط و فقط رابطه جنسی با افراد بی شمار، بعد در مورد دخترانی که باهاشون رابطه داره خیلی توهین آمیز حرف می زنه به قیافه و هیکل شون توهین می کنه، انگار که کریه ترین موجودات روی زمین هستند! 
در حالی که قط
برای انتخاب سرویس خواب پسرانه مناسب نیاز دارید تا مدل های مختلف از عکس و قیمت را مشاهده کنید.در وبسایت کپل پا با توجه به جنس چوب،مدل های مختلف برای انتخاب سرویس خواب پسرانه مقاله ای در این مورد تهیه کرده است
تخت خواب نوزاد نوجوان درحالت دو منظوره و سه منظوره دارند که در حالت دومنظوره تخت نوزادی پس از جدا شدن باکس انتهای تخت به تخت خواب نوجوان تبدیل میشود.اما در مدل هاب تخت خواب نوزاد نوجوان سه منظوره علاوه بر تبدیل شدن به تخت نوجوان در زمان
رابطه مادر و دختر اغلب رابطه پیچیده و جالبی است. برخی از مادران و دختران بسیار با یکدیگر صمیمی هستند و در واقع بهترین دوست هم محسوب می‌شوند. برخی دیگر ممکن است حتی به سختی با یکدیگر حرف بزنند و بعد از مستقل شدن فرزند، ارتباطشان به شدت کاهش یابد چرا که دختران در بسیاری از موارد با مادران خود دچار چالش‌های بسیاری می‌شوند که ناتوانی در مدیریت کردن آن‌ها منجر به سرد شدن روابط می‌شود. ما در این مقاله تلاش کرده‌ایم تا راهکارهایی برای بهبود روا
تا حالا به این فکر کرده‌اید که چرا دختران در سن بلوغ خود دچار افت تحصیلی می‌شوند؟ و یا دچار استرس‌های فراوان و ناآرامی می‌شوند؟ همان دختران دردانه‌‌ که کودکی خود را با کلی خوش‌مزه‌گی و نوازش اطرافیان پشت سرگذاشته‌اند، دخترانی که همیشه آغوش‌شان برای کادو‌های قشنگ باز بود و لبخند رضایت بر لبان خود داشته‌اند.
خلاصه هر کسی باید این دوره کودکی را پشت سر بگذارد و وارد چرخه جدیدی از زندگی روحی و روانی خود شود برای دختران همانطور که دین اسل
اسکولیوز,انحنای‌ ستون‌ فقرات‌,علایم‌ اسکولیوز
اسکولیوز (انحنای‌ ستون‌ فقرات‌) خمیدگی‌ بدون‌ درد ستون فقرات که‌ گاهی‌ حالت‌ پیشرونده‌ داشته‌ و باعث‌ تغییر شک‌ قفسه‌ سینه‌ و پشت‌ می‌شود.
 این‌ عارضه‌ می‌تواند مهره‌های‌ قفسه‌ سینه‌ای‌ (میانی‌) یا مهره‌های‌ کمری‌ (پایینی‌) ستون‌ فقرات‌ را درگیر سازد. این‌ عارضه‌ بیشترین‌ شیوع‌ را در نوجوانان‌ داشته‌ و در دختران‌ 
شایعتر از پسران‌ است‌.
 

ادامه مطلب
ابوطالب وانمی دارد به فرزندانش سخت بگذرد. او پدری دانا و مهربان است. او برخلاف مردان عرب دخترش را گرامی می دارد. همچون پدر من که من را بسیار دوست داشت و عزیزم می داشت. او همیشه قیس بن عاصم و نعمان بن منذر را لعن می کرد؛ چون زنده به گور کردن دختران اولین بار سنت آنان بود. اگر نعمان بن منذر به بنی تمیم حمله نمی کرد و اموال شان را غارت نمی کرد و زنانشان را به اسارت نمی برد میان قیس بن عاصم و دخترش نیز، چنین ماجرایی رخ نمی داد تا پدر برآشوبد و فرمان زن
 
 
«میا» عاشقانه‌ای تمامیادداشتی درباره‌ی رمان «دختران مهتاب» جوخه الحارثی به قلم مظاهر سبزی. منتشر شده در گاه‌نامه‌ی صنفی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران
 
دختران مهتاب به قلم جوخه الحارثی و ترجمه‌ی نرگس بیگدلی، داستان کشمکش شخصیت‌هایی به‌هم پیچیده است.الحارثی دکتری ادبیات عرب دارد و نخستین نویسنده‌ی عمانی است که آثارش به زبان انگلیسی ترجمه می‌شود. او به خاطر نگارشاین کتاب برنده‌ی جایزه‌ی من‌بوکر سال 2019 شد.دختران مهتاب
ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) بر همه دختران خوب مبارک باشه
حضرت امام رضا (ع) به قولی  17 برادر و 19 خواهر دارند که در میان خواهران، تنها حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) خواهر ابوینی (یعنی خواهر پدری و مادری ) ایشان هستند . به همین خاطر و به جهت کرامت و بزرگواری که از آن برخوردار بودند در نزد پدرشان حضرت امام موسی کاظم (ع) و برادرشان امام رضا (ع) و برادر زاده شان حضرت امام جواد (ع) از موقعیت ممتاز و ویژه ای برخوردار بودند.
این را از خودم می گویم که ش
فعال کردن حالت DARK MODE واتس آپ بر روی آیفون
 
 

 نحوه فعال کردن حالت تاریک در واتس آپ
 
ویژگی حالت تاریک در حال افزایش است (اکثر برنامه های این روزها آن را دارند)، بسیار واضح است که کاربران مایلند آن را برای همه چیز داشته باشند. 
در این مطلب آموزش می دهیم تا حالت تاریک در WhatsApp برای iOS را انجام دهید:
ادامه مطلب
ساک دستی یا بگ برای تبلیغات و برند سازی بسیار مورد استفاده قرار می گیره. طراحان می تونن با استفاده از این موکاپ طرح های خودشون رو روی موکاپ و به مشتریشون نشون بدن. برای دانلود این موکاپ به انتهای صفحه مراجعه کنید.
 
پیش نمایش موکاپ بگ کاغذی





 
 
 
 
موکاپ بگ کاغذی
حجم فایل : 337 مگابایت
رمز فایل فشرده : deznyshop.com
 
دانلود مستقیم فایل
 
دانلود موکاپ رایگان
موکاپ ساک دستی
موکاپ ساک تبلیغاتی
ساک دستی کاغذی
سلام و عرض ادب دارم خدمت تمام عزیزان
22 سالمه و در شهری غیر از محل زندگی خانواده مشغول تحصیل هستم، مسئله ای که ذهنم رو درگیر کرده اینه که بعد از یه مدت هم اتاقی شدن با هر کس، یک حالت انزجار نسبت به اون شخص پیدا می کنم و فقط تحملش می کنم و چیزی به روش نمیارم ولی در درون واقعا ازش متنفر میشم.
خودم فکر می کنم این اتفاق بی دلیل صورت نمی گیره بلکه بخاطر بعضی بی مروتی ها و کارهایی که انتظارش رو ندارم از اون ها سر بزنه این طور میشم، ولی ...
آخه مگه همه این

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها