نتایج جستجو برای عبارت :

۸ اشتباه رایج کارآفرینان در مذاکره

عصر امروز در دیدار اساتید: ما درباره مسائل ناموسی انقلاب مذاکره نمیکنیم؛ درباره توانایی نظامی مذاکره نمیکنیم/ مذاکره درباره اینجور مسائل، دو کلمه است: آنها میگویند این را میخواهیم، ما میگوییم نه! مثل قضیه آن خواستگاری که پرسیدند چه شد؟ گفت همه چیز پیش رفته غیر از دو چیز: ما میگوییم دختر شما را میخواهیم و آنها میگویند غلط میکنید!منظور اینها از مذاکره، مذاکره با آمریکاست که گفتیم مذاکره نمیکنیم؛ مذاکره هیچ فایده ای ندارد و ضرر هم دارد.
بعضی در داخل میگویند مذاکره چه عیبی دارد؟ مذاکره سم است، تا وقتی آمریکا این است و مذاکره با دولت کنونی آمریکا یک سم مضاعف است/ میگویند مذاکره کنیم درباره عمق راهبردیتان در منطقه یا اینکه چرا موشکی با فلان برد میسازید.معلوم است که هیچ ایرانی غیرتمند و باشعوری درباره نقاط قوت خود معامله نمیکند/ اصل مذاکره غلط است، حتی با آدم حسابی. اینها که آدم حسابی هم نیستند و به هیچ چیز پایبند نیستند/ البته هیچکس در عقلای ما هم دنبال مذاکره نیست.
برای اینکه یک مذاکره بر مبانی اصولی و صحیح جلو برود باید چه اصولی رعایت بشه؟ خیلی وقتها نفراتی را می بینیم که در حال بحث هستند ولی اصلا حرف همدیگر را متوجه نمی شوند و وقتی از بیرون به آنها نگاه می کنیم گویی دو جزیره مختلف و با دو زبان متفاوت در حال مذاکره هستند. 
 
به نظرم وقتی افرادی می خواهند شروع به مذاکره کنند باید یک سری موارد را ابتدا توافق کنند. زیرا بدون هیچگونه بستر یکسان نمی توان با هم مذاکره کرد.
 
1- توافق بر یکسری اصول اولیه
2- هدف از
روش های مذاکره موفق ما در این سلسله مقالات سعی داریم شما را به سوی مذاکره با استایل سوق دهیم سوالات  شما مثل همیشه بسیار انگیزه ساز و با محبت بود و ما را در ادامه راه بسیار دلگرم نمود. سالها است بعنوان مشاور،مدرس ونویسنده مذاکره و زبان بدن تجربیات خود را به همراه تحقیقات جهانی 
ادامه مطلب
مذاکره تجاری یکی از مهم‌ترین زیرمجموعه های اصول و فنون مذاکره است و برای موفقیت در مذاکره تجاری باید به مجموعه گسترده و متنوعی از دانش‌ها و مهارتها مجهز باشیم.
ارتباط بسیار گسترده تر از کلام است.
ارتباطات غیر کلامی...
کلمات تنها 7% پیام را می رسانند.
تن صدا 38%
حرکات صورت و بدن 55%

ادامه مطلب
در دیدار اساتید: آمریکاییها «فشار» برایشان راهبرد است؛ یک تاکتیک هم دارند به اسم مذاکره/ فشار می آورند تا طرف خسته شود و بعد میگویند حالا مذاکره کنیم. این مذاکره مکمل فشار است و برای آن است که محصول فشارها نقد شود/ راه مقابله هم این است که طرف مقابلشان، از ابزار فشار خود استفاده کند تا فشار را کم کند. اما اگر فریب دعوت به مذاکره را بخورد و بگوید پس احتیاجی به استفاده از اهرمهای فشار من نیست، آنوقت لغزیده و رفته و این یعنی باخت قطعی.
نتیجه مذاکره با آمریکا: نتانیاهو اعلام کرده در صورت پیروزی در انتخابات کرانه باختری را به رژیم صهیونیستی ملحق خواهد کرد، و ترامپ هم از این جنایت حمایت کرده است. نتیجه ده ها سال  مذاکره آخر برای فلسطین شد هیچ، کلمه هیچ برای ما هم آشناست یعنی نتیجه مذاکره با غرب در برجام.! و آیا هیچ عاقلی به این مذاکرات خوشبین خواهد بود و دل خواهد بست.
هر چند مقاومت بدون هزینه نیست اما تجربه گذشته و امروز نشان می دهد .سازش با دشمنان علاوه بر ذلت و حقارت غیر قابل
همه ما از آمارهای وحشتناک کسب‌وکارها خبر داریم. بیشتر کسب‌وکارهای نوپا شکست می‌خورند. بسیاری از کارشناسان، دلیل این شکست‌ها  و اشتباه رایج کارآفرینان را ریسک‌های نوآوری می‌دانند. با این حال، ما پی برده‌ایم که مساله دیگری وجود دارد که به همان اندازه در شکست کسب‌وکارها اثر دارد.
 
این عامل، مدیریت نادرست روابط کلیدی و به ویژه شکست در مذاکرات بنیان‌گذاران و کارآفرینان است. اداره یک کسب‌وکار نیاز به مذاکرات بسیاری دارد که با شرکا، شرکا
این حرف را که هدف آمریکا از مذاکره، تحمیل است قبلاً بنده میگفتم اما آنها اینقدر گستاخ شده اند که امروز این واقعیت را خودشان هم به زبان می آورند/ مقصود اینها از مذاکره این است که یک چیزی بگویند، شما آن را قبول کنید. خیلی خب، بروند با آن کسانی که به عنوان گاو شیرده آنها عمل میکنند، همینطور مذاکره کنند. اما جمهوری اسلامی، جمهوری مؤمنین است، جمهوری مسلمین لله است، جمهوری عزت است.
#سم_مضاعف  #فوری
چرا مذاکره نخواهیم کرد؟
پاسخ رهبر انقلاب(در _ سه شنبه)98/2/24
بعضی در داخل میگویند مذاکره چه عیبی دارد؟
مذاکره سم است، تا وقتی آمریکا این است که الان هست و مذاکره با دولت کنونی آمریکا یک سم مضاعف است.
مذاکره یعنی معامله و دادو ستد اما آنچه در نظر آمریکاست، نقاط قوت ماست.
میگویند مذاکره کنیم درباره‌ی سلاح دفاعی شما که چرا موشکی با فلان برد میسازید؛ این برد را کم کنید که اگر شما را زدیم نتوانید پایگاه ما را بزنید و جواب بدهید!
خب مع
پاورپوینت فنون مذاکره فرمت فایل دانلودی: .pptxفرمت فایل اصلی: pptتعداد صفحات: 49حجم فایل: 794 کیلوبایت قیمت: 12000 تومان 
توضیحات:پاورپوینت فنون مذاکره در 49 اسلاید.بخشی از متن فایل:اکثر مدیران حرفه ای به اهمیت مذاکره در زندگی واقفند، زیرا زمان قابل توجهی از زندگی حرفه ای خود را صرف مذاکره می کنند. به علاوه، زندگی شخصی شان هم با مذاکره همراه است. موفقیت و اثر بخشی حرفه ای آنان به شدت متأثر از توانایی آن ها در هنر و فن مذاکره است.فهرست مطالب:مقدمهمذا
آمریکاییها نتوانستند مقاصدشان را از راه فشارها به دست بیاورند. میگویند بیایید با ما مذاکره کنید تا پیشرفت کنید. بله! ما پیشرفت میکنیم اما بدون شما/ مذاکره یک فریب است بر سر آنچه که او میخواهد. اسلحه دست شماست و او جرئت نمیکند جلو بیاید؛ میگوید اسلحه را بینداز تا من بتوانم هر بلایی خواستم سرت بیاورم. مذاکره این است. اگر حرف او را قبول کنی پدرت درآمده اگر هم قبول نکنی باز همین سروصداها و دعواهای حقوق بشر خواهد بود.
حضرت
آیت‌الله خامنه‌ای: «مذاکره برای این است که محصول فشارها چیده بشود. فشار
بیاورند، طرف  که خسته شد، میگویند مذاکره کنیم؛ پشت میز مذاکره، همان
چیزی را که زمینه‌اش را با فشار فراهم کردند نقد میکنند؛ مذاکره‌ی با
آمریکا این است. راهبرد او مذاکره نیست؛ راهبرد او فشار است، و مذاکره یک
ذیلی است در مقابل فشار.» ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
رئیس جمهوری با تأکید بر اینکه در برابر قدرت‌های زورگو و زیاده‌خواه، تسلیم نمی‌شویم، گفت: ما اهل منطق و مذاکره‌ایم اگر با احترام کامل و در چارچوب مقررات بین‌المللی سر میز مذاکره بنشینند، نه اینکه فرمان مذاکره صادر کنند.
ظاهرا کوتاه آمده اند و قرار است نفسی بکشیم ما مردم
مهارت مذاکره تجاری
در شروع دوره های آموزشی اصول و فنون مذاکره خود در حوزه مهارت مذاکره تجاری، از دانشجویان میپرسیم : چه مواردی موجب نگرانی شما در زمان مذاکره میشود ؟ اغلب آنان به این نکات اشاره دارند :
میترسم که بهترین نتیجه ممکن را به دست نیاورم.
در بسیار موارد نمیدانم که دقیقا در طی مذاکره باید به چه چیزی برسم و چه طوری باید برسم ؟
احساس میکنم که در طی مذاکره گم میشم و تو جزئیاتش غرق شدم. تا جایی که حتی یادم میره که واقعا دنبال چی بودم ؟

در اد
بسم الله
امام خامنه ای:
اینها مذاکره هم که میکنند، مذاکره‌شان آمیخته‌ی با دغل و فریب‌کاری است؛ این کسانی که پشت میز مذاکره ظاهر میشوند، آن جنتلمن‌های پشت میز مذاکره، همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند، اینها همانها هستند؛ تفاوتی نمیکنند؛ لباس عوض میکنند؛ این دست چدنی‌ است که پوشش مخملی و دستکش مخملی را بیرون می‌آورد و خودش را نشان میدهد، وَالّا باطن، همان باطن است؛ هیچ تفاوتی ندارد. اینها نمیتوانند کسانی باشند که انسان به اینها اط
* طراح: محمد صابر شیخ رضایی :: ۱۳۹۸/ 2020 :: Designer: Saber Sheykh Rezaei
* آمریکا دشمنی خودش را پنهان هم نمیکند. بله، تقسیم وظایف میکنند؛ یکی لبخند میزند، یکی مصوّبه علیه جمهوری اسلامی تهیّه میکند و دنبال میکند؛ این به‌نحوی تقسیم وظایف است. دنبال چیزی به نام مذاکره‌ی با ایرانند؛ [امّا] مذاکره بهانه است، مذاکره وسیله برای نفوذ است، مذاکره وسیله برای تحمیل خواستها است.
آدم میبیند و می‌شنود که ترامپ که میگوید مذاکره، در داخل هم بعضی‌ها میگویند «حالا مثلاً مذاکره
چه عیبی دارد؟»
مذاکره سَم است. تا وقتی آمریکا همینی است که الان هست -به
تعبیر امام، تا وقتی آدم نشده؛ امام این جوری تعبیر کردند- مذاکره‌ی ما و
آمریکا سَم است، و با این دولت کنونی [آمریکا]، یک سَمّ مضاعف است.

 مذاکره یعنی معامله؛ یعنی یک چیزی بدهی، یک چیزی بگیری. آنچه در این
معامله مورد نظر او است، درست نقاط قوّت جمهوری اسلامی است؛ مذاکره را روی
عنوان ها: مذاکره | The Negotiation
ژانر: اکشن | جنایی | هیجانی
محصول کشور: کره جنوبی
سال انتشار: ۲۰۱۸
امتیاز: ۶٫۳ از ۱۰
مدت زمان: ۱۱۴ دقیقه
بازیگران: Hyun Bin – Son Ye Jin
خلاصه داستان:
 یک مذاکره کننده وارد بحرانی علیه گروگان گیری خون سرد می شود. او باید در طی ۲۱ ساعت تلاش کند تا رفتار غیر معمول خود را کنار بگذارد و گروگان گیری را مجبور کند تا انگیزه هایش را نشان دهد…

ادامه مطلب
کاش حرمت خون سردار را نگاه می‌داشتید!
اظهار تمایل وزیر امور خارجه کشورمان به مذاکره، در مقابل گستاخی هرچه بیشتر رئیس‌جمهور امریکا بار دیگر موضوع مذاکره را به رسانه‌ها کشاند.
وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه با نشریه آلمانی اشپیگل درباره احتمال مذاکره با امریکا در پی ترور سردار شهید سلیمانی گفته بود: «خیر، من هرگز این احتمال را رد نمی‌کنم که افراد، رویکرد‌های خود را تغییر دهند و حقایق را درک کنند. برای ما مهم نیست که چه کسی در کاخ‌سفید نش
بارها برای شما هم پیش اومدهصحنه درگیری و نزاع دو راننده رو برای جای پارک یا بوق زدن بیجا دیده باشین
سوال اینجاست؟
اونی که کتک می زنه و طرف مقابل رو نابود می کنه، برنده شده؟
یعنی احساس برد می کنه؟
قطعا احساس برد می کنه که همچین کاری رو انجام میده
دعوا و نزاع رو به میز مذاکره ببریم
تا پدیده ای به نام مذاکره وجود داره، هیچ دعوایی نباید پیش بیاد
مذاکره اصولی و حرفه ای یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در تجارت
است. توانایی در مذاکره، مجموعه ای از مهارت های ارتباطی و  بین فردی است
که به منظور رسیدن به یک نتیجه مطلوب مورد استفاده قرار می گیرد. یک مذاکره
کننده خوب می تواند بهترین معاملات را رقم زده و به این ترتیب یک مزیت
رقابتی پایدار را برای تجارت خود ایجاد نماید. یک مذاکره بی نتیجه زمانی رخ
می دهد که دو طرف مذاکره و یا افراد یک گروه برای پیدا کردن راه حل موثر
در برطرف کردن مشکل و رسیدن به
آقای دکتر ظریف در پاسخ به سوال مجری مبنی بر این که آیا احتمال اینکه با آمریکا مذاکره کنین هست؟ جوابی از موضع ضعف و ولنگاری داده در صورتی که رهبر کشورمون فرمودند هیچ مذاکره ای با آمریکا نخواهیم داشت. جوابی که آقای ظریف باید در این سوال میدادن این بودکه بگند ما مذاکراتی با آمریکا انجام دادیم و قراردادی بستیم ولی آمریکا برجام را پاره کرد و بهش عمل نکرد ما مذاکره ای با آمریکا نداریم ولی اون باید به تعهداتی که در برجام داده عمل کنه چون عهد بسته قر
دانلود خلاصه کتاب اصول و فنون مذاکره 
دانلود خلاصه کتاب اصول و فنون مذاکره pdf
دانلود خلاصه کتاب اصول و فنون مذاکره pdf خلاصه کتاب اصول و فنون مذاکره تالیف راجر فیشر - ویلیام یوری ترجمه مسعود حیدری __________________________ نکات مهم، کلیدی معرفی اجمالی: خلاصه کتاب اصول و فنون مذاکره تالیف راجر فیشر - ویلیام یوری ترجمه مسعود ...
دریافت فایل
خلاصه کتاب اصول و فنون مذاکره راجر فیشر و ویلیام یوری https://www.unp.ir › download › university › management ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - خلاصه کتاب اصو
خودم رو گذاشتم جای خانواده مسافرین هواپیما....
یکبار وقتی خبر سقوط هواپیما رو شنیدم و فهمیدم همه سرنشینانش جان باختند... من مردم... 
بعد چند روز باخبر میشم که عزیزانم اشتباهی مردند! 
اینبار اما بارها از داغ این درد میمیرم و زنده میشم و هیچ چیزی آرومم نمیکنه ... 
فکر کن بخاطر یه اشتباه 
یک اشتباه
پشت این یک اشتباه هزاااااار اشتباه من و شما پنهان شده!
هزااااار اشتباه من و شما پنهان شده!!
دولت روحانی برابر است با:
دولت گرانی و نوسان شدید ارز.
دولت گرانی اجناس و کالاهای اساسی و مایحتاج مردم.
دولتی که فاصله طبقاتی را به صورت نمایی افزایش داد.
دولتی که به جای کار برای مردم ، فقط شعار داد.
دولتی که همه چیزش سیاسی بود( یارانه دادنش، مذاکره برجامش ، کمک به زلزله زده ها در آن ، کمک به سیل زده ها در آن و...)
دولتی که همه گروه های غیردولتی ، به نیابت از آن دولت ، به مردم خدمت می رسانند.
دولتی که همه اش به دنبال فرافکنی است.
دولتی که تکلیفش با خ
 
سرمربی سابق پرسپولیس با درخواست مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس مبنی بر مذاکره در خصوص مطالباتش و کشیده نشدن پرونده شکایت به فدراسیون بین‌المللی فوتبال موافقت کرد
برانکو در پاسخ درخواست معاونان باشگاه پرسپولیس اعلام کرد برای مذاکره با پرسپولیس هیچ پیش شرطی ندارد و حاضر است با توافق در آینده‌ای نزدیک مشکلات را قبل از حضور در فیفا حل کند
‍ ویژه مذاکره با آمریکا ببینید| رهبرانقلاب، ۴ماه قبل:⚠️ مذاکره با کسی که آدم حسابی باشد غلط است، حالا این آمریکایی‌ها آدم حسابی هم نیستند
⛔ هیچ ایرانی غیرتمند و با شعوری نمیرود با این دولت کنونی آمریکا مذاکره کند
 
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل
#در_مکتب_عاشورا
عاشورا درس مذاکره نداشت، اگر هم داشت مذاکره ی ذلت ناپذیری بود:«این فرد ناپاک‌زاده [عبیدالله] پسرِ ناپاک‌زاده [زیاد]، در انتخاب دو چیز پافشارى مى‌کند: یا مواجه با شمشیر و یا پذیرش خوارى و مذلّت؛ درحالى که هرگونه پستى از ما به دور است»
پاورپوینت اصول مذاکره











توضیحات بیشتر

کلمات کلیدی :
پاورپوینت اصول مذاکره
اصول مذاکره
ارتباط موثر
مذاکره
پاورپوینت فوانین مذاکره
بازاریابی
برقراری ارتباط موثر
مذاکرات فروش
پاورپوینت برقراری ارتباط
مذاکره
- "بهم گفت هر کس تو زندگیش فقط یه بار میتونه بزرگترین اشتباهش رو انجام بده! سعی کن اون اشتباه تو این سِن نباشه!"این بخش از صحبت هاش خیلی درگیرم کردداشتم فکرمیکردم که چطور میشه که آدم میدونه داره اشتباه میکنه اما با علم و یقین بزرگترین اشتباه زندگیش رو مرتکب میشه :||
خون سردار مهر پایان سازشکاران:خون پاک سردار بزرگ مقاومت پایانی است بر جولان سازشکاران داخلی، آنانی که به دنبال بزک کردن آمریکا بودند و پرچم مذاکره را بر افراشته بودند ،بدانند دوران مذاکره و سازش عمرش به پایان رسید و امروز تنها پرچم مقاومت است که برافراشته است و انشا الله به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی و فرار مزدوران آمریکای خونخوار از منطقه خواهیم بود.
http://ziarani1.blog.ir/
سؤال از رئیس جمهور؟! 
شاید مدتی از عمر شریف را صرف تبلیغ دینی و منبر و محراب کرده باشید و در ایام محرب بارها کلام نورانی حضرت سید الشهداء را برای مردم خوانده و شرح دادید که فرمود: مثلی لا یبایع مثلک، مثل من حسین با مثل توی یزید هیچگاه بیعت نمی کند.
اما شما مثلتان به چه کسی رفته است، که هنوز هم دست از مذاکره با دشمنی که مذاکره با او را خود، دیوانگی دانستید بر نمی دارید.
ای کاش تمام مدت عمر کوتاه راستتان را هزینه برای مذاکره با جوانان و نخبه های دل
زیاران روستایی در راه طالقان با زبان و فرهنگ شبیه طالقان.خوبی اش آب و هوایش است از یک طرف و نزدیکی اش به مرکز شهرستان و به تهران و مرز دو استان البرز و قزوین بودن.
روستایی با قدمت طولانی البته گاهی آش را شور کرده و دهیاری تابلویی بزند که به مبدا تاریخ خوش آمدید این قدر هم قدیمی نیست. مشکل آب دارد و مشکل وقف با آستان قدس رضوی که امید است در دادگاه حل شود و اگر نشد شاید با مذاکره. وقتی ایران اسلامی با آمریکای جنایتکار مذاکره کرد چه اشکال دارد زیار
مذاکره، حرف زدن نیست. تکنیک هم نیست. 
مذاکره رسیدن به حداکثر منافع طرفینه. مذاکره حالِ دیگرانو خوب کردنه. وقتی نگرش خدمت باشه هم مذاکره و هم فروش جواب میده کافیه همسوی مشتری بود. مذاکره از قلبه نه از کلام. برای همه 
مهمه.
وقتی با این نگرش، مذاکره رو جلو ببری بازی رو بردی.
.
.
گاهی سکوت طلاست. گاهی نباید اصلا حرف بزنی.باید آروم باشی. یه جاهایی باید کاریزما داشته باشی. کاریزمارو از شیر یاد بگیرین. آرومه. هدفو که انتخاب میکنه، آروم حرکت میکنه ولی او
واقعیت این است
که اگر در زندگیتان اشتباه نمی کنید مطمئن باشید که جز مردگانید در غیر اینصورت
شما زنده اید و اشتباه هم میکنید مهم اشتباه کردن یا نکردن شما نیست مهم رفتار ما
بعد از یک اشتباه است اول از همه عبرت و درس مربوط به آن اشتباه رو بگیریم و با
خودمان مهربانتر باشیم و خودمان را ببخشیم و در آخر در کمال پر رویی اشتباه را
فراموش کنید گویی که اصلا آن را انجام نداده اید و بدانیم که اشتباهات هیچ چیز از
ارزش هایمان را کم نمی کند و ما همچنان خودمان
ما سه تا لایه در مذاکره داریم. منطق، هویت و احساس. 
نکته مهم اینه که اگه می خواین از مذاکره نتیجه خوبی بگیرین اول از لایه هویت و احساس وارد بشین. یعنی همون اول نگین خب بریم سر اصل مطلب. اول از خودتون بگین و خودتونو جا بندازین تا اعتماد رو بگیرن.
بهترین هدیه شما به دیگران در مذاکره، اصل حضورتونه. 
قبل از مذاکره(آمادگی): زلزله امریست طبیعی، اگر آماده نباشید، امریست غیر طبیعی. یعنی قبل هرچیزی آماده باشین. توی مذاکره که میرین، کاتالوگ داشته باشین،
هنگامی که شما پی به اشتباه خود بردید. پیشه صحیح و مسئولانه این است که اشتباه خویش را بپذیرید. و در چنین مواقعی پاسخ عواقب کارتان می‌تواند گذرگاه حلی برای برون رفت از این اشتباهات باشد. نوع اشتباه خود را تشخیص دهید و خویش را برای رویارویی با آن حاضر کنید. در این مورد با طرف روبرو خود گفتگو کنید و از اشتباهی که چهره گرفته است، عذر خواهی کنید. سپس موقعیت را ترک کنید تا کمی اوضاع آرام شود.
 
تشخیص اشتباه 
شما باید خودتان را برای گونه ها سرزنش‌ها آ
تابستان 67 قرار بود مهمترین حادثه زندگی ام رقم بخورد
.
خبر داشتم که والدینم با کله قند و روسری گل قرمز ترکمنی وسایر تشریفات به تهران آمده اند، هیجان و تپش قلب داشتم و حواسم به اطراف نبود
در رستوران دانشگاه بحث داغ پذیرش قطع نامه 598 بود و بیشتر بحث سر این بود که آیا با صدام مذاکره مستقیم بشود و یا غیر مستقیم؟
این بحث داغ مذاکره مستقیم یا غیر مستقیم در اتوبوس تا خوابگاه همچنان ادامه داشت و من چون حواسم جای دیگری بود اصلا در بحث شرکت نداشتم. طوری
تابستان 67 قرار بود مهمترین حادثه زندگی ام رقم بخورد
.
خبر داشتم که والدینم با کله قند و روسری گل قرمز ترکمنی وسایر تشریفات به تهران آمده اند، هیجان و تپش قلب داشتم و حواسم به اطراف نبود
در رستوران دانشگاه بحث داغ پذیرش قطع نامه 598 بود و بیشتر بحث سر این بود که آیا با صدام مذاکره مستقیم بشود و یا غیر مستقیم؟
این بحث داغ مذاکره مستقیم یا غیر مستقیم در اتوبوس تا خوابگاه همچنان ادامه داشت و من چون حواسم جای دیگری بود اصلا در بحث شرکت نداشتم. طوری
 
ما برای درد کشیدن آفریده شدیم 
اشتباه کردیم که خیال میکردیم روزی تو ایوون خونه‌ای گرم میشینیم و به روزهای سخت گذشتمون فکر میکنیم و با خودمون میگیم که ارزشش رو داشت
اشتباه میکردیم که فکر میکردیم روزی کسی که عشق رو برای ما معنی کرده رو در آغوش میگیریم و یادمون میره تنهایی چقدر سخت و جانکاه بود ، یادمون میره چقدر مردیم تا یه بار زنده شیم
اشتباه میکردیم که تو رویا میدیدیم که دلمون گرم شده ، پشتمون گرم شده ، خیالمون گرمه 
بهار اشتباه بود ، سال
رئیس دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در مصر با بیان اینکه آمریکا نیازمند مذاکره با ایران است اظهار کرد: آمریکا در مورد ضرورت گفتگو با ایران به جمع‌بندی درستی رسیده اما تاکتیک درستی برای رسیدن به این مقصود انتخاب نکرده است.
ادامه مطلب
خدایا خدایا پس تو کجایی ؟من کجای کار اشتباه کردم که دستانت را از من دریغ کردی ؟خدایا من کجای کار اشتباه کردم که دیگر تو را در قلبم احساس نمیکنم ؟خدایا من کجای کار اشتباه کردم که دیگر "الا بذکر الله تطمئن القلوب" هم به دلم آرامش نمی دهد؟خدایا من کجای کار اشتباه کردم که مسحق چنین مجازاتی شدم؟هر چه بیشتر نشانی تو را می جویم کمتر به مقصد می رسم و گم می شومدر خلوت من هیچ کس نیست .........خدایا آرام کن این دریای طوفانی دلم راقایقم دارد غرق می شود ،آخر تح
مذاکره نمی کنیم و با خاطر سلامتی مردم ، مالیات حداقلی منتفی است.
 
دو چالش پیش روی دولت است. دولت با کمبود منابع رو به رو است. که بخش اعظم آن تحریم نفت و منابع بلوکه و تحریم اقتصاد است. و چاره ی آن توافق و مذاکره است. این را که از اول بسته اند . و مذاکره منتفی است.
بحث دوم تامین منابع از طریق مالیات است. که خوب است. دولت به خاطر کرونا از مالیات نمی گذارد. چون اگر به خاطر سلامتی مردم از مالیات چشم بپوشد باید از مذاکره موضوع تحریم را حل کند. دولت حتی به
۱۰ اشتباه وحشتناک در اسباب کشی در این مقاله ۱۰ اشتباه وحشتناک در اسباب کشی مورد بررسی قرار می گیرد ، برای آشنایی بیشتر توصیه می کنیم تا پایان این بحث را دنبال کنید. اسباب کشی می تواند یکی از استرس زا ترین وقایع زندگی باشد که ما تجربه می کنیم. بسیاری از اشتباهاتی که […] ۱۰ اشتباه وحشتناک در اسباب کشی
منبع : سپند بار
رفتار محمدجواد ظریف در خصوص مصاحبه با اشپیگل!
همه ماجرا از انتشار مصاحبه روز جمعه محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران با وب سایت نشریه اشپیگل آلمان آغاز شد؛ جایی که او در پاسخ به سؤالی که پس از حذف سردار سلیمانی، شما مذاکره با آمریکا را منتفی می‌دانید، پاسخ داد: من هرگز این احتمال را منتفی نمی‌دانم که افراد رویکرد خود را تغییر دهند و واقعیات را بپذیرند. برای ما فرقی نمی‌کند چه کسی در کاخ سفید حضور دارد... این پاسخ وزیر امور خارجه ایران، گویا کا
لطفا اشتباه نخوانید!
می نویسم تنگ بخوانید تنگمی نویسم کشتی بخوانید کشتیحتی می گویم کشتی بزرگی در دریا نمایش دادندولی دریا اسم سالن بود، پس بخوانید کشتی
می نویسم غیبت بخوانید زندان بخوانید سیاهی بخوانید نفرین هیچ شباهتی نیست؛این تاریکی یک موضوع کاملا روشن است ولی باز اشتباه می خوانیم و می گوییم غیبت؛ یعنی میشود همین طور ادامه داد، یعنی شلوغش نکن اینجوریاهم نیست
عجیب است این اشتباه خواندنلطفا غیبت را اشتباه نخوانید!
۱- ارتباط برقرار کنید
ارتباط افراد مهمترین بخش مذاکره است، نگرش و انرژیتان، لحن شما را مشخص میکند و برروی نتیجه کار اثر میگذارد. به عبارت دیگر اگر شما درگیری و دعوایی در مذاکرتان پیش بینی کنید، دقیقا همین را تجربه خواهید کرد. اما اگر شما انتظار معامله ای را داشته باشید که منابع هر دو طرف را تامین کند، شما به این نتیجه خواهید رسید.
این از یک ذهنیت شروع میشود. اما فراموش نکنید که غیر ممکن است با فردی در پشت تلفن یا اسکایپ و یا حتی ایمیل، به درست
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «مذاکره با آمریکا سَم است. تا وقتی آمریکا همینی است که الان هست -به تعبیر امام، تا وقتی آدم نشده- مذاکره‌ی ما با این دولت کنونی آمریکا، یک سَمّ مضاعف است.» ۱۳۹۸/۰۲/۲۴نوجوان خامنه‌ای براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب، مجموعه لوح «سم مضاعف» را منتشر میکند.
            
نوتیف Web MD برام اومده بود و فاصله ی بین دو کلاس رو با خوندنش سپری کردم. 
مطلبش جالب بود و کوتاه. نوشته بود تخمک میگرده از بین اون همه اسپرم، بهترین رو از لحاظ محتوای ژنومی برمیداره، صرفا اتفاق و احتمال نیست، تخمک هوشمندانه عمل میکنه...
خلاصه ی مقاله این بود. 
همین جور که داشتم درمورد این سلکتیو عمل کردن یه سلول فکر میکردم، پروفایل نرگس رو دیدم. دختری که در آستانه ی طلاقه. آستانه که چه عرض کنم کار تمومه. انتخاب اشتباه، کارهای اشتباه، بچه دار شدن
بسیاری از مذاکره کنندگان، مثل دونالد ترامپ، به استفاده از رفتارهای تحریک کننده بر سر میز مذاکره مشهور هستند. پرتاب کردن کاغذها، فریاد زدن، تهدیدهای کلامی و... نمونه هایی از این نوع رفتار محسوب می شوند. آیا چنین رفتارهایی می توانند به کسب امتیازهای بیشتر از طرف مقابل منجر شوند؟
بسیاری از رفتارهای تحریک کننده، واقعی و ناشی از عصبانیت طرف مقابل نیستند. بلکه نمایش های از پیش تعیین شده ای هستند که به صورتی دقیق تنظیم و اجرا می شوند تا شما را به پ
♻️ بازخوانی تاریخ
تکرار سه فتنه زمان علی(ع) در زمانه ما
۱ . فتنه رنگی جمل: سهم خواهی- حبس خانگی – انحراف توسط فرزند (ناکثین)۲ . فتنه مذاکره: با شیطان بزرگ - فریب خوردن ابوموسی اشعری (قاسطین) ۳ . فتنه القای ناکارآمدی: القای عدم عدالت توسط مذهبی های بی بصیرت (مارقین یا خوارج)
در فتنه اول:یاران نزدیک پیامبر (طلحه و زبیر) که بعد از شهادت پیامبر اکرم، در سایه رانت به ثروت زیادی رسیده بودند، وقتی دیدند نمی توانند در حکومت امام علی (ع) به پست و مقام برسن
روزی یک معلم در کلاس ریاضی شروع به نوشتن بر روی تخته‌سیاه کرد:
9 × 1 = 79 × 2 = 189 × 3 = 279 × 4 = 369 × 5 = 459 × 6 = 54
وقتی کارش تمام شد به دانش‌آموزان نگاه کرد، آن‌ها دیگر نتوانستند جلوی خود را بگیرند و شروع به خنده کردند.
وقتی او پرسید چرا می‌خندید،یکی از دانش‌آموزان اشاره کرد که معادله اولی اشتباه است.
معلم پاسخ داد: "من معادله اول را عمدا اشتباه نوشتم، تا درسی بسیار مهم به شما دهم... دنیا با شما همین‌گونه رفتار خواهد کرد."
همان‌طور که می‌بینید من 5 معادل
پاورپوینت لابی و مذاکره دانلود پاورپوینت با موضوع لابی و مذاکره، در قالب ppt و در 44 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف لابی، مراحل انجام لابی، استراتژی ها و تاکتیک های لابی، مهارت های لازم جهت انجام لابی به صورت چهره به چهره، تعاریف مذاکره، انواع مذاکره، تاثیرهوش هیجانی بر روند مذاکره، موانع مذاکره، چهار نکته مهم در مورد مذاکره در هنگام تعارض




دسته بندی
مدیریت

فرمت فایل
ppt

حجم فایل
556 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
44

دانلود پاورپوینت با موضوع
پاورپوینت لابی و مذاکره دانلود پاورپوینت با موضوع لابی و مذاکره، در قالب ppt و در 44 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف لابی، مراحل انجام لابی، استراتژی ها و تاکتیک های لابی، مهارت های لازم جهت انجام لابی به صورت چهره به چهره، تعاریف مذاکره، انواع مذاکره، تاثیرهوش هیجانی بر روند مذاکره، موانع مذاکره، چهار نکته مهم در مورد مذاکره در هنگام تعارض




دسته بندی
مدیریت

فرمت فایل
ppt

حجم فایل
556 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
44

دانلود پاورپوینت با موضوع
پاورپوینت لابی و مذاکره دانلود پاورپوینت با موضوع لابی و مذاکره، در قالب ppt و در 44 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف لابی، مراحل انجام لابی، استراتژی ها و تاکتیک های لابی، مهارت های لازم جهت انجام لابی به صورت چهره به چهره، تعاریف مذاکره، انواع مذاکره، تاثیرهوش هیجانی بر روند مذاکره، موانع مذاکره، چهار نکته مهم در مورد مذاکره در هنگام تعارض




دسته بندی
مدیریت

فرمت فایل
ppt

حجم فایل
556 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
44

دانلود پاورپوینت با موضوع
پاورپوینت لابی و مذاکره دانلود پاورپوینت با موضوع لابی و مذاکره، در قالب ppt و در 44 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف لابی، مراحل انجام لابی، استراتژی ها و تاکتیک های لابی، مهارت های لازم جهت انجام لابی به صورت چهره به چهره، تعاریف مذاکره، انواع مذاکره، تاثیرهوش هیجانی بر روند مذاکره، موانع مذاکره، چهار نکته مهم در مورد مذاکره در هنگام تعارض




دسته بندی
مدیریت

فرمت فایل
ppt

حجم فایل
556 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
44

دانلود پاورپوینت با موضوع
فرض کنید وارد جزیره‌ای شده‌اید که هیچ‌یک از ساکنان آن را نمی‌شناسید و قرار است با شورای جزیره درباره‌ی یک موضوع (مثلاً خرید یک زمین برای ساخت ویلایی بزرگ) مذاکره کنید.
یکی از ساکنان جزیره – که دلش برای غریبی شما سوخته است – چند دقیقه وقت می‌گذارد و به شما می‌گوید که می‌توانید در حد چند پرسش کوتاه، از اخلاق و رفتار و عادت‌های مذاکره‌ای مردم جزیره سوال کنید. او هم بر اساس تجربه‌ی خود به این پرسش‌ها پاسخ خواهد داد.
چه سوالاتی می‌پرسید؟
این‌ روزها مقامات کاخ سفید یک خط در
میان درباره ایران صحبت می‌کنند! وزیر خارجه آمریکا در تازه‌ترین گفته‌هایش درباره
سیاست واشنگتن در قبال تهران، اعلام کرده است: «ایران باید در نهایت تصمیم‌گیری کند.
آنها باید همانند یک کشور نرمال رفتار کنند و اگر آنها این کار را انجام دهند ما آماده
مذاکره درباره طیف وسیعی از موضوعات بدون هیچ پیش‌شرطی خواهیم بود.» مرور همین چند
جمله، به سادگی دروغ بودن ادعای «مذاکره بدون پیش‌شرط» را به اثبات می‌رساند؛
توجه توجه:سوالی که درباره ی زنبور ملکه بود جزء امار حساب نمیشه!
.
.
پاسخ ها:
سوال اول:  زگ تون/استودیو زگ
سوال دوم: زنده شدن زنش
سوال سوم:2020
سوال چهارم: 4 تا (ویز،نورا،پلگ،تیکی)
...
خلاصه:
قهرمانان(تمام سوال ها)                         سعود یافتگان(با یک پاسخ اشتباه)                              حذف شدگان(ممکن است برگردند)
       حامد و شاه                                           *** /سوفیا/امیررضا/سالم/لایلا                                        فاخر/رینانورا/sogand/ ...
غرورش، عاشقم کرد
همان روزی که قهوه می خورد،
و من را که کنار میزش ایستاده بودم،
با گارسون اشتباه گرفت!
آری!
مغرور بود اما ،
زیبایی اش بر غرورش
چیره بود.
حال او را کنارم دارم.
فروتنی اش متعجبم میکند!!
از او پرسیدم:
غرورت کجا و خاکساری ات چرا؟!
چه زیبا گفت برایم:
<در این دنیای گرگ ها،اگر مغرور نباشی،تو را با بره ی خود،اشتباه گیرند،>
ادامه ی حرفش متعجب ترم کرد؛
<همان طور که من تو را با گارسون اشتباه گرفتم،مغرور باش.>
..."به یاد می آورم زمانی را که برایت ارزشمند بودم،نه اشتباه میکنم!مگر اصلا روزی برایت ارزش داشته ام؟به خاطر دارم لحظاتی که مرا میخواستی،نه اشتباه میکنم!مگر اصلا لحظه ای خواهان من بوده ای؟در خاطرات عاشقانه ای که باهم داشته ایم میپویم،نه اشتباه میکنم!مگر خاطره ی عاشقانه ای باهم داشته ایم؟"...
از ربکا میپرسم و میخواهم برایم بگوید دلیل این وصف های اشتباه چیست،ربکا لبخند میزند و آرام میگوید چه قدر بی رحمانه.
+چه قدر بی رحمانه؟همین؟دیوانه شدن آن ه
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «این منع از مذاکره، یک کار صرفاً احساساتی نیست، منطق محکمی پشتش هست؛ راه نفوذ دشمن را میبندد، اقتدار و ابّهت جمهوری اسلامی را به دنیا نشان میدهد و ابّهت پوشالیِ طرف مقابل را در برابر چشم جهانیان میشکند، چون پشت میز مذاکره‌ی سیاسی با آنها نمی‌نشیند.»
جهت دریافت پوستر با سایز اصلی بر روی تصویر کلیک کنید.
 
 
❌ اشتباهات مذاکره
1️⃣ عدم آماده سازی مناسب :
حتی اگر کاملا برای‌تان روشن است که در یک مذاکره به دنبال به دست آوردن چه هستید، بازهم لازم است که خود را پیش از مذاکره آماده کنید و خواسته‌ها و آن‌چه که می‌خواهید مطرح کنید را با دقت با خود مرور کنید.
وقتی با آمادگی قبلی وارد مذاکره می‌شوید، اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. اگر بتوانید در طول صحبت‌هایی که می‌کنید دانش خود پیرامون موضوع مورد بحث را به طرف مقابل نشان دهید او شما را جدی‌تر م
وقتی که راه نمی روی زمین هم نمی خوری. این "زمین نخوردن" محصول سکون است نه مهارت.
 
وقتی تصمیم نمی گیری وکاری نمی کنی،مسلما اشتباه هم نمی کنی؛ این "اشتباه نکردن" محصول انفعال است نه انتخاب.
 
خوب بودن به این معنی نیست که درهای تجربه را برخود ببندی و فقط پرهیز کنی؛ خوب بودن در انتخاب های صحیح ماست که معنا پیدا کرده و شکل می گیرد.
 
اشتباه کنید اما آن را مجددا تکرار نکنید!!
 
املای ننوشته غلط هم ندارد...
اشتباه و خطا بخش بلامنازعه ی زندگی هستند .
نمیشه بدون خطا و اشتباه رشد کرد و به واقعیت زندگی نزدیک شد .
حذف هر انچه که روند طبیعی زندگیه باعث میشه ما درجا بزنیم مثل دروع ناخواسته؛ خطا و اشتباهات و ...
آدمی که هرگز اشتباه نکنه یعنی هیچوقت هیچ کاری نکرده !
آدمی که هرگز خواسته و ناخواسته دروغ نگفته یعنی وجود خارجی نداره یا خیلی زود از زندگی حذف شده !
روح وحشی
+وجدان کمک میکنه به سلامت از خطا و اشتباه بسوی واقعیت عبور کنی .
وجدان کمک میکنه از دروغ عمدی
سردار سلیمانی خطاب به ترامپ قبل از شهادتش : "ما ملت شهادتیم ، ما ملت امام حسین ایم. بیا . مرد این میدان ما هستیم برای شما"
سردار سلیمانی به دستور مستقیم شخص حرام زاده ای چون ترامپ (یزید زمان ) به شهادت می رسد.
هنوز سالگرد شهادت حاج قاسم نرسیده است که عصر عاشورا تداعی می شود. شخص خود فروخته ای چون محمدجواد ظریف ، همانند طمعکارانی که عصر عاشورا ، حرمت اهل بیت (ع) را نیز نگه نداشتند و گوشواره را با گوش فرزندان امام حسین(ع) می کندند. به طمع غنیمت احیای آ
برخی از افرادی که از اصول مذاکره ی سازنده اطلاعی ندارند یا برخی از افراد سودجو به عمد از تکنیکی استفاده می کنند که ما سعی داریم تا در این مقاله به شرح و بسط آن بپردازیم
آنها در مقام شخصی که با او مذاکره می کنید سعی می کنند که از صحبت های شما نکته ای کوچک برداشت کرده و برای آن دلالتی عام و معنایی گسترده قائل شوند
برای مثال شما برای مشتریانتان این مسئله را بیان می کنید که سازنده ی این ملک که در حال بازدید آن هستید سازنده معتبر و خوش نامی است
مشتری
جز امام عصر عجل‌الله‌تعالی فرجه چه کسی از درد دل هر فرد با خبر است؟
 
گاهی اوقات کاری می‌کنی که اشتباه هست و این اشتباه گریبان گیر زندگی‌ات می‌شود. زندگی‌ات را آن‌طوری که نمی‌پسندی برایت رقم می‌زند.
ولی خب، مگر نه اینکه ما باور داریم که خدایی هست. خدایی که بخشنده و مهربان هست و هر روز نام او را با این دو صفت بر زبان جاری می‌کنیم.
می‌شود که چنین خدایی که رحیم و رحمن و غفور است بعد از اینکه تو فهمیده‌ای که کاری را اشتباه انجام داده‌ای  و پ
حس عجیبیه. که دو هفته دیگه عروسیته و قراره منتقل بشی به منزل جدید. با تمام پیچیدگی ها و سختی های قبول مسولیت.
به خیلی چیزا باید حواست باشه. قراره روال خیلی چیزا چیده بشه. از اول هر طوری رفتار کنی همون طوری ازت تا اخر انتظار میره.
خیلی باید حواست باشه که چه چیزایی مطلوبت هستن و چه چیزایی برات خط قرمزن و چی برات مهمه.
روی چیزایی که برات مهم هستن شوخی و تعارف نداری. سعی کن برای همونا مذاکره کنی. روی چیزای دیگه سعی کن بگذری. نه به خاطر اون. به خاطر خود
در میانه
سخنرانی روز گذشته رهبر انقلاب در مرقد رهبر فقید انقلاب اسلامی، مردم شعار «نه
سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا» را سر دادند. البته تحت تاثیر جو ناشی از سخنرانی که
محور اصلی آن بحث مقاومت و ایستادگی بود، چنین واکنشی از جانب مردم انقلابی قطعا بعید
نبود. 
اما سوال اینجاست که  چرا رهبر
انقلاب شعار مردم را قطع و به طور نسبی بحث مقاومت را از نبرد، تفکیک کرده و
فرمودند: «توجه کنید ما فعلا بحث نبرد را نمی کنیم.
بحث، مقاومت است.»؟

جواب این سوال را
این روزها اولین کلمه‌ای که به ذهنم میرسد خستگی است...
خستگی، خستگی، خستگی...
گاهی چنان زندگی می‌پیچاندت که بعضی حرف‌ها برایت خنده‌دار می‌شود!
کلماتی مثل خستگی ناپذیر!
حرف بزنی اشتباه است، کاری کنی اشتباه است، در بروی اشتباه است!
باید بمانی و بار را به دوش بکشی و سکوت کنی... و جز این هر چیزی اشتباه است!
زندگی بقیه را می‌بینی، حرف‌های بقیه، دلخوشی‌های بقیه حسرت بخوری هم اشتباه است!
می‌دانم... قرآن باز کنم یا داستان یونس در دل ماهی می‌آید...
یا
چند روز پیش وبلاگ رو باز کردم ، و عنوان پست قبلی رو ، که "شُکر" بود ، به اشتباه "شِکَر" خوندم.و این اشتباه چقدر به کامم شیرین اومد.
آخه همون امتحانی که ازش می ترسیدم و نسبت بهش نا امید بودم رو خوشبختانه با موفقیت پشت سر گذاشتم و مرحله ی اولش رو قبول شدم.
دارم فکر میکنم یه آدم چقدر توان اشتباه کردن داره؟
این حجم از توانایی تو اشتباه کردن و به اشتباه انداختن واقعا عجیب میشه گاهی.
دارم فکر میکنم خدا چطوری همه ی اینا رو میبینه و باز تحملم میکنه، اگر صداش کنم باز بهم گوش میده، وقتی فرصت ها رو به بدترین شکل نابود میکنم اگر پشیمونیم رو ببینه بازم بهم فرصت میده، چطوری ازم خسته و ناامید نمیشه وقتی حتی خودمم از دست خودم خسته م.
همین_
یا ستار العیوب
دارم فکر میکنم یه آدم چقدر توان اشتباه کردن داره؟
این حجم از توانایی تو اشتباه کردن و به اشتباه انداختن واقعا عجیب میشه گاهی.
دارم فکر میکنم خدا چطوری همه ی اینا رو میبینه و باز تحملم میکنه، اگر صداش کنم باز بهم گوش میده، وقتی فرصت ها رو به بدترین شکل نابود میکنم اگر پشیمونیم رو ببینه بازم بهم فرصت میده، چطوری ازم خسته و ناامید نمیشه وقتی حتی خودمم از دست خودم خسته م.
همین_
 
و ما را از سانسور خلاصى نیست.
زیرا نمى توان کامل گفت و ناقص است. و از نقص، قضاوت هاى اشتباه خیزد. و آنگاه ترس که خود از نداشتن ایمان به خود است، مستولى گردد و دست بلرزد و ما هیچ نگوییم و نکنیم و در خود خفه شویم تا بمیریم. که اشتباهى ست بزرگ. و ناکامى در مقصد خود نشان از مسیرى اشتباه دارد.
 
 
 
خیلیم عذاب وجدان بابت اشتباهات خوب نیست!
اینکه بذاری هی بهت یاداوری کنن اشتباه کردی!
و باز هی خودت به خودت بگی...
مگه قراره هیچ وقت اشتباه نکنیم؟؟
تازه بهتره بعدشم یکم با ادمایی بپرین که همون اشتباهو دارن
فقط نباید تکرار بشه همین
اگر شما فکر می کنید که جزو افراد باهوش هسیتید بگویید اشبتاه در کجاست؟
۱۲۳۴۵۶۷۸۱۲۳۴۵۶۷۸
...............
....................یعنی الان شما روی این موضوع تمرکز کردید !؟من نگفتم که اشبتاه در اعداد است !!!
کلمه هستید ''هسیتید'' و کلمه اشتباه ''اشبتاه'' نوشته شده بود!!
پس بهتر نیست برگردیم از اول راهمنایی بخونیم؟؟؟؟!!!
حتی کمله راهنمایی رو هم اشتباه خوندی !!
پس بهتره برگردیم اول دبستان چون کلمه ''کمله'' رو هم اشتباه خوندی !!
پس برگردیم از مهد کودک بخونیم !!........
.........حتی کل
اومده طلاق بگیره .
+ بهش میگم چند تا بچه داری ؟ - میگه یه پسر یه دختر 
+ میگم ! ببین میدونی بچه ی طلاق شدن چیزه خوبی نیس کلا 
- میگه اون از مامانش اینم از بچه هایش دیگه برام مهم نیس . 
+ میگم نگو ببین این بچه ان اذیت نکن ، اشتباه های خودتون رو فدای بچه هاتون نکنید . 
- میگه من خسته شدم و دیگه حوصله این زن رو ندارم . 
+ میگم ببین تو ازش دو تا بچه داری و اون مادر دو تا بچس .
حرفم رو بردم سمت چرا ،  + چی شده چرا میخوای طلاق میخوای بگیری ؟ 
- خیانت  :( 
+ میگم که ب
⚠️ «کم کم خواهند گفت روی #حجاب تاکید نکنید!» گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب در دیدار صبح امروز: آمریکایی‌ها فعلا می گویند در منطقه فعال نباشید، به جبهه مقاومت کمک نکنید، توان دفاعی خود را متوقف کنید. بعدا هم خواهند گفت از قوانین دینی دست بردارید و بر موضوع حجاب نیز تأکید نکنید! خواسته‌های آمریکا هیچگاه تمامی ندارد. نمیشود برای رفع مشکلات کشور به انتظار خارجی‌ها ماند؛ یک مدتی منتظر بمانیم به خاطر برجام، یک مدت منتظر بمانیم که آیا رئیس‌
 
محو جمال یارم ومحتاج یک نگاهجز عشق وی به دلم نیست هیچگاهترسم عنایتی نکند از کرم به منبر من که بنده ام به درش صبح وشامگاهیا از دمش بمیرم ویا زنده از می اشوآنگه به ره درآیم از این در به خانقاهکردم خطا وجرم فزون وامید هستیکجا ببخشدم زکرم زین همه گناهلعل لبش که دید ونشد مست جام وییعنی که ناظمی نکند هیچ اشتباه
ایران 3 روزه عذر خواهی کرداما مالزی 2ماه و روسیه 10 سال بعد خبر دادند!!
در تصویر بالا، سه مورد مشابه با حادثه هواپیما اکراین در ایران مورد بررسی قرار گرفته است؛ تا متوجه شویم چقدر زمان نیاز بوده است تا مسئولین کشورها مسئولیت سوانح مشابه را بپذیرند؟
مردانگی یعنی اینکه وقتی مسئولیت سنگین انتقام سخت از آمریکا را بر عهده داری و همزمان و علی رغم هشدار برای لغو پروازها، کسی دیگر مرتکب اشتباه می‌شود، صادقانه در برابر دوربین بایستی، از آبرویت بگذری
چن وقت پیشا برای اردوی دختران آسمان باید  با مادر تماس می گرفتیم. و وسایل اردو و شرایط اردو را براشون می گفتیم زنگ زدم به یکی از مادر  سلام علیک کردم  گفتم شما خانم باقری هستید گفت بله ..باهاش حرف زدم کلی  و شرایطا گفتم  فرداش خانم جعفریان گفت چرا با یه مادرا تماس نگرفتی .. گفتم چرا تماس گرفتم .... یه بار دیگه می خواستیم بیرون بریم زنگ زدم به همون شماره.. گفت ببخشید اشتباه تماس گرفتید  قبلا هم اشتباه تماس گرفته بودید(خوب خانم حسابی چرا اون سری نگ
با سلام و احترام،
به استحضار می رساند بردار v در پرسش ۵ اشتباه است زیرا یک بردار کد نیست و باید
به v=[101101] اصلاح شود. در این صورت با مقایسه r و v مشخص می شود که
بردار خطای رخ داده شده در کانال برابر e=[001010] است که رهبر هیچ یک از
کاست ها نیست. پس خطای کدبرداری رخ می دهد و کلمه کد خروجی به اشتباه به
v^{hat}=[000111] کدبرداری می شود.
همچنین قسمت ه) این پرسش را نیز اشتباه حل کرده ام. این کد علاوه بر تصحیح تمامی بردارهای خطا با وزن t=1 و کمتر یک بردار خطای با وزن دو ر
شایع ترین اشتباه مبتدیان گیتار چیست؟
بسیاری از
مبتدیان گمان می‌کنند که تکنیک و مهارت یک شبه حاصل خواهند شد. این اشتباه
باعث دلسردی و گاهی کنار گذاشتن ساز و نوازندگی می‌شود. یادگیری موسیقی یک
ماراتون است، نه یک دوی سرعت. این یک یادگیری و تجربه ی تدریجی است که
نیازمند صبر، زمان و درک درست از مفاهیم است.کار کردن سریع با گام ها و ریز
شدن در هر نوت این حرفه را جذاب نمی‌کند. بگذارید احساس شما را هدایت کند.
با سرعت خودتان پیش بروید. کنجکاوی خود ر
گاهی کار اشتباهی می کنی و پشیمان می شوی. شاید راه جبرانی باشد برای جبران این اشتباه. اما گاهی این اشتباه را تکرار می کنید. بارها تکرار می کنی. در این صورت چطور ممکن است راهی برای جبران اشتباه وجود داشته باشد؟
دلم می خواهد به او بگویم من را ببخشید به خاطر تکرار اشتباهم. ناراحت نباشد به خاطر ناراحتی که من برای او پیش آوردم. می دانم اشتباه می کنم. می دانم آخر هر اشتباهم به بد سرانجامی می رسد نمی دانم چرا هی تکرارش می کنم. امیدوارم او انقدر بزرگوار و
چرایی و چگونگی ثبت برند مدیریت برند انجمن برند دکتر برند
11 ساعت قبل

۱۶ تاکتیک انکارناپذیر در مذاکره
7 روز قبل

دانلود کتاب آداب معاشرت در محیط کار
7 روز قبل

دام های مذاکره
7 روز قبل

دانلود کتاب چگونه استدلال کنیم و پیروز شویم
7 روز قبل

قمار باز و قمار بازی در کسب و کار و مدیریت رفتار سیاسی در سازمان
ژانویه 14, 2020

مشاور و مدرس رفتار مصرف کننده
دسامبر
زلمای خلیل زاد، نماینده پیشین آمریکا در سازمان مللترجمه: دکتر اسفندیار خداییتصمیم ترامپ در خروج از برجام در داخل و خارج آمریکا مورد انتقاد فراوان قرار گرفت. منتقدان این تصمیم دولت ترامپ را فراخوانی برای جنگ و سیاست تغییر رژیم ایران دانستند. اما این نکته مغفول مانده است که که ترامپ همزمان با خروج از برجام از ایران خواسته است که بار دیگر پای میز مذاکره با آمریکا بنشیند. فشار اقتصادی در کنار درخواست مذاکره، بالاخره ایران را به میز مذاکره خوا
فارغ از هر نگاهی، اشتباه استراتژیک آمریکا در ترور سردار سلیمانی چند پیامد جدی در ایران و منطقه به دنبال خواهد داشت:
ناامنی و هرج‌ومرج بیشتر در منطقه؛
امکان تجدید حیات و سربرآوردن گروه‌های تروریستی؛
افزایش اتحاد محور مقاومت در مبارزه با آمریکا و اسرائیل؛
انسجام ملّی جمع کثیری از ایرانیان در دشمن‌ستیزی و به‌ویژه آمریکاستیزی؛
مشروعیت نسبی یافتن جمهوری اسلامی در شرایطی که با بحران مشروعیت روبه‌رو شده بود؛
توجیه یافتن اقدامات ایران در خ
تا دیروز شاید برخی فریب خورده ها و ساده لوحان تصور میکردند با مذاکره می توان با آمریکا کنار آمد!
این روزها اما احمق ترین افراد فهمیدند که با مذاکره نمی توان حق خود را از آمریکا طلب کرد!
آمریکا
زبان اقتدار می فهمد،
زبان موشک می فهمد ،
زبان "انرژی هسته ای متراکم" می فهمد!!
 
 
یک خطای کوچک،
زنجیره ای از اعمال اشتباه را به دنبال
دارد...
تا این که سرانجام به یک مسئله ی بزرگ
تبدیل می شود.
آدم ها در مواجهه با «اشتباهِ خود» چند دسته اند:
    . اصولا اشتباه نمی کنند.
    . با آگاهی از خطای خود، به سرعت زنجیره را می شکنند.
    . صبر می کنند تا نتایج زیان بار آن به بار نشسته و آن موقع به فکر حلِ مسئله می افتند.
    . نتایج زیان بار این اشتباهات مکرر را دیده و در جواب تنها به بخت و اقبال خود ناسزا می گویند!
    . هیچ گاه از این اشتباه آگا
نقشهای تصمیم گیری شاید مهم ترین نقش مدیریتی باشد، زیرا مدیران اطلاعات را برای تصمیم گیری به کار می برند تا زمان و چگونگی تعهد سازمان را در نیل به اهداف و فعالیتهای مورد نظر تعیین کنند. در این رابطه مدیران چهار نقش بازی می کنند:
الف) نقش نوآور. مدیران زمانی این نقش را بازی می کنند که طرح جدیدی را آغاز کنند، به تغییر و اصلاح سازمانشان بپردازند، فعالیتهای سازمان را بسنجند، بازار نویی را بیازمایند یا به شغل و کسب جدیدی وارد شوند. در این نقش آنان ت
شانه های دلربای یار میخواهم فقط
تکیه گاهی مثل یک دیوارمیخواهم فقط
مانده ام من بر سر یک اشتباه لعنتی
فندکی با چند نخ سیگار میخواهم فقط
در هوای سرد پاییز و به یادش نیمه شب
شاملو را با نوای تار می خواهم فقط
شک و تردیدی که افتاده به جانم اینچنین
جسم و روح یار را بسیار می خواهم فقط
سید امشب را به یاد یار نجوا می کند
باز هم یک کاغذ و خودکار می خواهم فقط
عباس عبدی تحلیلگر اصلاح‌طلب در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: 
دنیای وارونه یعنی همین. ایران در یک فرآیند چند ساله وارد یک گفتگوی
طولانی و سخت با کشورهای قدرتمند جهانی به علاوه اتحادیه اروپا شده و به
یکی از مهم‌ترین توافقات در سال‌های پس از جنگ دوم جهانی دست یافته و تا
کنون نیز به تمام تعهدات خود پای‌بند بوده است، ولی اکنون یک نفر در آمریکا
رییس جمهور شده و خواهان مذاکره شده و ایران را به مخالفت با مذاکره متهم
می‌کند!! و جالب اینکه ب
به قدری برای ما سخت شده که یه نفر اشتباهشو قبول کنه که وقتی گفتم:
"اره راست میگی، اشتباه کردم، باید فکر کنم ببینم چطوری میتونم درستش کنم" 
طرف باور نمیکرد :| میگفت نه شما ناراحت شدی از حرفم :)) معذرت میخام :))
میگم نه بابا اشتباه بود واقعاً میگم.  میگه نه من نباید میگفتم، ببخشید :| 
 
 
 
آن کسانی که انقلاب را رها کردند و طبق خواست دشمن در مقابل انقلاب ایستادند، ضرر کردند. آنها خیال میکنند که اگر علیه انقلاب توطئه کنند، حرف بزنند و تحریک کنند، راه به جائی خواهند برد؛ این اشتباه است.
۱۳۸۸/۱۱/۲۸-رهبر انقلاب اسلامی
«وندی شرمن» معاون جان کری وزیر خارجه پیشین آمریکا در پیامی توئیتری در واکنش به تمدید نشدن معافیت خریداران نفت ایران، تحریم های واشنگتن را بی نتیجه دانست.

وی نوشت: وقتی اروپا در اوایل دهه 2000 مذاکره با ایران را آغاز کرد، ایران 164 سانتریفیوژ داشت. ایران در سال 2013 پس از آنکه تحریم های تنبیهی که به اقتصاد ایران فشار می آورد تحمیل و اجرایی شد، 19 هزار سانتریفیوژ داشت.
شرمن با بیان اینکه تحریم ها تاثیری بر رفتار تهران ندارد، افزود: تحریم ها می توانن
گلدان ها میگویند: قارقار
و کلاغ ها بوی خوش میدهند. 
چیزی در این دنیا اشتباه است. تو دیگر با نوازش های من آرام نمیشوی، دیگر بهانه خنده هایم را نمیگیری. برای تو، برای چشمهایت، برای ما که اینهمه تنها شده ایم، چیزی اشتباه بوده است...
 
 
چندمدت پیش...  شب ... عمم از تلفن خونه...  شماره پسرعممو گرفته بود بعد اشتباه گرفته بود همین که طرف گوشیو برداشت عمم گفت مهدی دیروقته بیا خونه تا تو نیای من خوابم نمیبره.بعد اون طرفم مرد بوده گفته مادر جان اشتباه گرفتی من مهدی نیستم ولی تو بخواب مهدی خودش میاد
فکر می‌کردم بزرگ می‌شم، درست می‌شه دیگه..  بالاخره من که آدم خوبی ام! من که بزرگ شم مثه بقیه اشتباه نمی‌کنم..
هرچقدر بزرگ‌تر شدیم، کم‌اختیار تر شدیم. اشتباه‌تر شدیم..
هرچقدر خاستیم بلند شیم، بیشتر فشارمون دادن که «بشین سر جات!».
اون دست بچگونه‌ای که از آب بیرونه و کمک می‌خواد، کم مونده که بره زیر آب و اونم پیر بشه.
شاید کمی عجیب باشد ! اما حتی زمان صحبت راجب قیمت هم مهم می باشد . 
 
 
اگر زمان اشتباه صحبت راجب قیمت را شروع کنیم ممکن است پروژه را ازدست بدیم ! 
به طور کلی می توان شرایط را به دو دسته تقسیم کرد : 
مشتری ما یک کسب و کار کوچک دارد 
مشتری ما یک کسب و کار بزرگ دارد 
 
مورد اول / در زمان مصاحبه با بیزنس های کوچک زودتر به سراغ بحث بودجه و قیمت بروید . دلیلش هم این است که شاید محدودیت بودجه آن ها شما را از دامه همکاری با آن ها منصرف کند . پس بهتر است قبل از ا
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
الکسیس کارل در کتاب انسان موجودناشناخته میگوید
بزرگ ترین اشتباه دکارت این بوده است که فکر میکرد روح و جسم با هم ارتباطی ندارد و هردوباهم اختلاف دارند و این غلط مدتها انسان را به اشتباهات زیاد انداخت...
بسمه تعالی
سوال اساسی این است که هدف آقای ظریف از ارسال کدهای دروغ  به مردم ایران و دشمنان جمهوری اسلامی چیست؟
سخنانی از جمله:
1- در خصوص قدرت موشکی آمریکا و ناتوانی ایران در مواجهه با آمریکا در جمع دانشجویان
2-در جمع سناتورهای آمریکایی
3- در خصوص پولشویی در ایران
4-...
5- و آخرین مورد از سخنان ظریف می توان به سخنان وی در مصاحبه با روزنامه اشپیگل اشاره کرد:«آقای دکتر ظریف  در پاسخ به این سؤال خبرنگار روزنامه اشپیگل که «آیا احتمال مذاکره با آمریکا
اشتباه های رایج در انتخاب رشته کنکور
اشتباه در انتخاب رشته واژه ای است که
بارها از دهان داوطلبان کنکور شنیده شده است. چه در زمانی که انتخاب رشته
دفترچه ای بود و سختی زیادی برای داوطلب داشت و چه حالا که این فرآیند را
راحت تر کرده اند و انتخاب رشته را به صورت اینترنتی برای داوطلب فراهم
کرده اند.
اشتباه در انتخاب رشته گاهی انقدر بزرگ می
باشد که مسیر تحصیلی داوطلب کنکور را تغییر می دهد. پس به دلیل اشتباه در
انتخاب رشته فرقی ندارد که داوطلب، شا
دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده ، شامگاه دوشنبه هفتم مرداد 1398 در پیامی در شبکه اجتماعی توییتر نوشت که ایرانیان هرگز در یک جنگ پیروز نشده اند اما هرگز در مذاکرات شکست نخورده اند.
این توییت معنا دار ترامپ را باید یک کد به سایر نامزدهای انتخابات ریاست چمهوری 2020 بدانیم.ترامپ بارها گفته که تصمیم جنگ تصمیم او نیست بلکه تصمیم پنتاگون است که اگر اتفاق بیافتد تبعات آن برای آمریکا سخت خواهد بود.
درواقع دونالد ترامپ به خوبی می داند که قدرت بازد

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها