نتایج جستجو برای عبارت :

دوره ی آموزش لاراول فارسی بصورت ویدیویی

دوره ی اموزش فریمورک لاراول ( laravel )
 
سلام من یک دوره ی فوق العاده برای یادگیری فریمورک لاراول پیدا کردم که پیشنهاد میکنم هر کس نیاز به طراحی و توسعه ی وب داره ازش استفاده بکنه 
 
آموزش پروژه محور لاراول 
این دوره ی آموزشی ویدیویی از 24 جلسه تشکیل شده است که استاد نیک زاد فوق العاده تدریس کردن بهترین دوره ای بود که به عمرم دیدم از نظر کیفیت خیلی عالی تر از دوره های آموزشی بود که تو اینترنت ادعا میکنن شما رو متخصص لاراول میکنند
 
بهترین دوره ی ام
لاراول ۷ به تازگی توسط تیم توسعه دهنده لاراول معرفی شده، ما قصد داریم در این دوره امکانات جدیدی که به واسطه لاراول ۷ در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته‌اند را به شما علاقه‌مندان لاراول آموزش دهیم . افرادی که قصد مشاهده این دوره را دارند باید با لاراول  آشنا باشید .
 
 
لینک ادامه آموزش ....
لاراول محبوبترین فریم ورک php در دنیا میباشد که کاربران بسیاری در دنیا از این فریم ورک قدرتمند برای طراحی پروژه های خود استفاده میکنند . همچنین صدها سایت پشتیبان و انجمن تخصصی در جهت توسعه و راهنمایی کاربران لاراول در دنیا فعال هستند.لاراول توسط taylor otwell طراحی شده است و با سرعت در حال توسعه و بهبود میباشد.در این دوره ی آموزشی به صورت جامع با لاراول آشنا میشوید و یک سایت کامل با پنل مدیریت پیشرفته را طراحی خواهید کرد.
برای دانلود آموزش رایگا
یکی از ویژگی‌های بسیار خوب لاراول قابلیت ریست کردن پسورد است که به صورت پیش فرض در لاراول قرار دارد در این مقاله ما به سادگی به شما آموزش خواهیم داد که چطور ایمیل ریست پسورد که برای کاربر ارسال می شود را مطابق میل خود سفارش‌سازی کنید.
ادامه مطلب
مدل ها در لاراول در داخل پوشه app وجد ارند 
دستور ایجاد مدل سی ام دی مربوط به مدل 
نام مدل php artisam make:model
برای نام مدل کافی است از اسم تیبل مربوط به ان حرف s را حذف کرده و حرف اول ان را کپتال بنویسم تا لاراول خودی خود مدل و تنبل را به هم کانتکت کند
نکته 
هر جا بخواهیم از مدل استفاده کنیم بالای صفحه باید نیم اسپیس (اسم کلاس)ان مدل را یوز کنیم
اگر شما از جمله کسانی هستید که برای توسعه وب سایت خود از فریمورک لاراول استفاده می‌کنید حتما از خصوصیات casts  در مدل خود استفاده کرده‌اید، در واقع casts خصوصیتی در مدل لاراول است که با استفاده از آن می‌توانید نوع داد‌ه‌های مورد نظر خود را تعیین کنید.
ادامه مطلب
شناسایی دیتا بیس برای لاراول
فایل env. را کلیک می کینم
db port: 3307
db data base: نام دیتا بیس
چگونه با لاراول تیبل بسازیم 
ترمینال را در مسیر پرزوه استارت می کنیم
و دستور زیر و اجرا می کنیم
 نام تیبلphp artisan make :migration create_t
   و تغییر انجین دیتا بیس
فایل دیتا بیس در پوشه کانفیگ خط 46 قسمت  my sql 
engine-> InnoDB
اسم موتور رو می نویسیم
سپس در اخر در ترمینال فرمان 
php artisan migrate 
را تایپ می کنیم
آموزش تصویری لاراول
قطعا محبوب ترین فریم ورک زبان PHP در ایران و جهان هست که به صورت خیره کننده ای از رقبای قدیمی خودش مثل CodeIgniter , CakePHP , Zend و ... جلو زد و روز به روز هم محبوب تر میشه . شما اگر لاراول بلد باشید به راحتی میتونید هر وب سایت بزرگی مثل دیجیکالا یا دیوار یا آکادمی آی تی با ... رو با استفاده از زبان قدرتمند PHP بنویسید و اونها رو هر روز گسترش بدید .
 
استفاده از فریم ورک لاراول باعث میشه :
 
امنیت وب سایت هاتون بسیار بالا برهپروژه های بزرگ رو ب
امروزه لاراول یکی از محبوبترین framework های برنامه نویسی است. در این مقاله با بیان مثال ها و ویژگی هایی در مورد لاراول سعی در شناخت این چارچوب برنامه نویسی خواهیم داشت.
من حدس می‌زنم کسانی که هم اکنون این مقاله را در اینترنت جستجو کرده و در حال مطالعه آن هستند، به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ کسانی که لاراول را به خوبی می‌شناسند و از امکانات منحصر به فرد آن نسبت به سایر فریم ورک‌های PHP مطلعند و قصد دارند اطلاعات کامل‌تری درباره آن بدست‌ آورند. دس
برای اجرای ادامه دار job ها در لاراول یک کران جاب بصورت زیر ایجاد کنید :
 
 
/usr/local/bin/php /home/my_project_path/artisan queue:listen --tries=10

 
البته روش بالا برای اجرای این دستور اصلا پیشنهاد نمیشه و صرفا برای این بود که شما بدونید که با کران جاب هم میتونیم دستورات داخلی لاراول رو هم که با artisan اجرا میکنیم رو هم اجرا کنیم.
چرا که این روش باعث میشه منابع سیستم بشدت مشغول بشن و روش بهتر استفاده از زمانبد خود لاراول هست و یک کران جاب برای اجرای زمانبند لاراول که خواستم مق
آموزش پروژه محور فریمورک vue.js
 
 
من ماه ها پیش آموزش فریمورک vue.js را شروع کردم و سعی داشتم طراحی و برنامه نویسی فرانت اند وب سایت های تک صفحه ای را یاد بگیرم 
پس از تحقیقات فراوان فهمیدم که بهترین گزینه برای طراحی و ساخت فرانت اند وب سایت ها فریمورک vue.js است که مزیت های زیادی نسبت به react.js و angular.js داشت . 
 
مزیت های فریمورک vue.js نسبت به دیگر فریمورک ها 
 
حجم بسیار کم 
سرعت بالا در لود شدن
آسانی یادگیری 
ساخت صفحات spa به راحتی
مچ شدن راحت با لاراول
به زودی شاهد ورژن ۶ خواهیم بود ;)اگر منتظر بودید یا بودیم که ورژن 5.9 لاراول تا سه هفته دیگه به دستمون برسه و بعد از 5.5 یک ورژن جدید ‌LTS داشته باشیم، این انتظار سرانجام نداره !!!! چون لاراول داره میره روی ورژن ۶. آخه چرا؟؟؟؟
ادامه مطلب
سلام
در ابتدا یادگیری برنامه نویسی را با زبان سی شارپ به لطف یکی از دوستان شروع کردم که راهنمایی های اون در ابتدا واقعا سازنده بود. سی شارپ برای نیاز من عالی بود و خوشبختانه مشکل اون زمان من رو حل کرد و نقطه ای شد برای شروع یادگیری زبان های برنامه نویسی.
دوره های آموزش مقدماتی و پیشرفته سی شارپ سایت تاپ لرن عالیه، پیشنهاد میکنم اگر علاقه مند هستید حتما این دوره رو مشاهده کنید. جا داره همین جا از آقای ایمان مدائنی مدرس این دوره کمال قدردانی رو
برگزاری دوره های آموزشی مهندسی مکانیک
با اعلام واحد آموزش شرکت نوبن مکانیک ذوق برگزاری دوره های آموزشی نرم افزار از اول آبان در هرماه بصورت خصوصی و گروهی برگزار می شود.
با اعلام مدیر عامل شرکت تخفیفات ویژه ای برای دانشجویان در نظر گرفته شده که تا ۴۰ درصد تخفیف نیز شامل می شوند.
این دوره های شامل دوره های طراحی، آنالیز و ماشین کاری هستند که با مدرسین با تجربه در صنایع مختلفی بصورت حضوری و آنلاین آموزش داده می شوند.
۴ دوره از نرم افزارهای آمو
فریمورک لاراول چیست ؟ 
به زبان ساده اگه بخام توضیح بدم فریمورک لاراول یک فریمورک برای زبان پی اچ پی است و خیلی از کارهای تکراری که قراره با پی اچ پی خالی انجام بدید را برای شما فراهم میاره 
خیلی ها از یادگیری فریمورک ها یه غول درست میکنند و سالها با همین فکر زندگی میکنند که وای لاراول خیلی سخته چطور میتونم شروع کنم و یادش بگیرم ؟‌
اما حقیقتا اینطور نیست اصلا دلیل و فلسفه ی بوجود آمدن فریمورک ها مخصوصا برای پی اچ پی ساده کردن کارهاست چیزی که ی
دوره ی آموزش پروژه محور دفترچه تلفن با Vue.js و فریمورک محبوب Laravel
 
دوره ی آموزش پروژه محور ساخت دفترچه مخاطبین بصورت single page application یا سایت تک صفحه ای توسط فریمورک Laravel  و فریمورک Vue.js و فریمورک Bulma
 
:: سخن مدرس ::
در این دوره ی آموزشی بصورت پروژه محور ، یک دفترچه مخاطبین آنلاین میسازیم که بتوانیم عملیات CRUD دیتابیس یا همان عملیات CREATE READ UPDATE DELETE را بدون ریفرش کردن صفحه ی مرورگر و بصورت AJAX با استفاده از Vue.js انجام دهیم . 
در این دوره ی آموزشی
اغلب اوقات پیش می‌آید که ما به مدیریت ساب‌دامین‌های خود در اپلیکیشن لاراولمان نیاز پیدا میکنیم. بیایید دقیق‌تر بررسی کنیم به نظر شما ما چطور میتوانیم کاری کنیم که روت‌ها به صورت داینامیک رفتار کنند و ساب دامین‌ها را با استفاده از valet و forge راه اندازی کنیم.
ادامه مطلب
دوره های آموزشی پاورمیل بصورت گروهی مختص به شرکت های معتبر. در این دوره آموزشی علاوه بر آموزش کاربردی استراتژی پاورمیل متناسب با قطعات شرکت ، در زمان های تعیین شده مباحث آموخته شده را بصورت عملی اجرا خواهیم کرد. علاوه بر این پست تمام دستگاه ها تنظیم و اشکالات موجود در کار رفع خواهد شد. مدت دوره 60 ساعت در 12 جلسه 4 ساعته خواهد بود. 
مدرس مهندس یحیوی
تماس و واتساپ 989112235526+
 
پرداخت و ثبت سفارش:  https://Zarinp.al/273356
 
دوره های آموزشی پاورمیل بصورت گروهی مختص به شرکت های معتبر. در این دوره آموزشی علاوه بر آموزش کاربردی استراتژی پاورمیل متناسب با قطعات شرکت ، در زمان های تعیین شده مباحث آموخته شده را بصورت عملی اجرا خواهیم کرد. علاوه بر این پست تمام دستگاه ها تنظیم و اشکالات موجود در کار رفع خواهد شد. مدت دوره 100 ساعت در 25 جلسه 4 ساعته خواهد بود. 
مدرس مهندس یحیوی
تماس و واتساپ 989112235526+
 
پرداخت و ثبت سفارش:  https://Zarinp.al/273356
 
کلاس آموزش ICDL در تبریز با 100% تضمینی قبولی
گروه آموزشی ثنائی برای ترم تابستان با تخفسفات ویژه دوره آموزشی ICDL را در تبریز بصورت تضمینی برگزار می نماید این دوره به دو صورت هم بصورت فشرده که در عرض 1 ماه و هم بصورت عادی که 2-3 ماه طول خواهد کشید.
آموزش ICDL توسط مولف کتابهای فنی و حرفه ای خواهد بود که بصورت 100% تضمینی با قرارداد آموزشی مهر شده برگزار می شود و در صورت عدم قبولی یا عدم رضایت از سیستم آموزشی ما مبلغ اخذ شده عودت داده می شود.
جهت ثبت نام به و
دوره جامع آموزش زنبورداری در حال حاضر به عنوان یکی از جامع ترین و کم نظیرترین مجموعه های آموزش زنبورداری در کشور محسوب می گردد. دوره جامع آموزش زنبورداری با دربرداشتن سه پارت با عناوین "آموزش جامع زنبورداری"، "آموزش حرفه ای زنبورداری" و "آموزش ساخت کندو" به گونه ای مفصل موضوع زنبورداری و مسائل مربوط به آن را بیان می کند. آموزش زنبورداری با بیش از 2400 دقیقه فیلم آموزشی سعی کرده تا کلیه مطالب در این زمینه را به گونه ای دقیق و اصولی برای علاقه
دوره آموزشی نرم افزار سالیدورکس
نرم افزار سالیدورکس یک نرم افزار فوق العاده کاربرپسند و سرعت بالا است که مهندسین مکانیک برای مدلسازی سه بعدی از آن استفاده می کنند.
این نرم افزار هر ساله در آپدیت های خود پیشرفته تر و سرعت طراحی را بالا می برد.
در این نرم افزار سه محیط: Part,Assembly,Drawing وجود دارد.
در دوره آموزشی مقدماتی محیط های part بخش های: Sketch و Features
محیط Assembly
محیط Drawing
و همچنین استاندارد های طراحی آموزش داده می شود.
در دوره آموزشی پیشرفته دوره مقدم
دوره های آموزشی پاورمیل بصورت گروهی مختص دانشجویان. مدت دوره 40 ساعت در 10 جلسه 4 ساعته خواهد بود. مباحث 3 و 4 و 5 محور.
هزینه دوره برای هر فرد یک میلیون. حداقل تعداد افراد ده نفر. هماهنگی و اجاره محل آموزش با شماست.
مدرس مهندس یحیوی
تماس و واتساپ 989112235526+
پرداخت و ثبت سفارش:  https://Zarinp.al/273358
 
کلاس کافی شاپ – مجموعه کافه داری برگزار کننده دوره های جامع کافی شاپ با متد بین المللی و بهره مندی
از بهترین تجهیزات روز دنیا و بهترین کادر اساتید حاضر در مسابقات کشوری باریستا و قهوه
میباشد که دوره های اموزشی خود را از پایه و بصورت صفر تا صد از عملی تا تئوری طبق
سرفصل های انجمن بین المللی قهوه آموزش میدهد
مدت زمان دوره فشرده کافی شاپ
کلاس های جامع کافی شاپ مجموعه کافه داری در یک بازه یکماهه و طی ۷ جلسه ۳ ساعته برگزار میگردد
که جهت رفاه حال ه
کلاس آموزش کافی شاپ
آموزش کافی شاپ مجموعه کافه داری برگزار کننده دوره های جامع کافی شاپ با متد بین المللی و بهره مندی
از بهترین تجهیزات روز دنیا و بهترین کادر اساتید حاضر در مسابقات کشوری باریستا و قهوه
میباشد که دوره های اموزشی خود را از پایه و بصورت صفر تا صد از عملی تا تئوری طبق
سرفصل های انجمن بین المللی قهوه آموزش میدهد
مدت زمان دوره فشرده کافی شاپ
کلاس های جامع کافی شاپ مجموعه کافه داری در یک بازه یکماهه و طی ۷ جلسه ۳ ساعته برگزار میگرد
پست ویژه------------------------------دوره جدید شگفت‌انگیز""انقلاب، صادقیه، ۵ شنبه‌ها و جمعه‌ها""ترکیبی حضوری و مجازی:دوره آموزشی ۳ ماهه زبان هندی:همراه با ۲ کتاب و سی‌دی آموزشی رایگان.✅ کلاسهای حضوری روزهای جمعه:ساعت ۱۲ الی ۲ (قابل تغییر باتوجه به شرایط اعضا) پشتیبانی همه روزه درطول دوره ازطریق تلگرام، ارائه تمام مطالب آموزشی به زبان آموز به صورت فایل‌. برگزاری کلاسهای آنلاین مجازی درطول دوره جهت تقویت و تمرین و رفع اشکال ⬆️↗️↘️⬇️↙️↖️⬆️آم
کلاس کافی شاپ – مجموعه کافه داری برگزار کننده دوره های جامع کافی شاپ با متد بین المللی و بهره مندی
از بهترین تجهیزات روز دنیا و بهترین کادر اساتید حاضر در مسابقات کشوری باریستا و قهوه
میباشد که دوره های اموزشی خود را از پایه و بصورت صفر تا صد از عملی تا تئوری طبق
سرفصل های انجمن بین المللی قهوه آموزش میدهد
مدت زمان دوره فشرده کافی شاپ
کلاس های جامع کافی شاپ مجموعه کافه داری در یک بازه یکماهه و طی ۷ جلسه ۳ ساعته برگزار میگردد
که جهت رفاه حال ه
برای تغییر متن بازگشتی توکن اشتباه در پاسپورت لاراول به مسیر زیر برید :
app/Exceptios/Handler.php
و متد زیر رو به کلاس داخلش اضافه کنید و ساختار بازگشتی رو خودتون با سلیقه خودتون تغییر بدید :
 
    protected function unauthenticated($request, AuthenticationException $exception)
    {
        if ($request->expectsJson()) {
            /** return response()->json(['error' => 'Unauthenticated.'], 401); */
                $response = ['status' => 'error','message' => 'You pass invalid token'];
                return response()->json($response);
        }
        return redirect()->guest('login');
    }
سیستم ثبت نام و ورود کاربران با لاراول نسخه ی 6 
 
در این آموزش به سیستم احراز هویت لاراول نسخه ی ۶ بپردازیم . سیستمی که در آن عمل ثبت نام کاربران ، ورود و خروج و بازیابی پسورد ساخته میشود . 
قبل از اینکه این آموزش را شروع کنید مطمئن شوید یک نسخه ی جدید از لاراول را نصب کرده اید و سرور آنرا استارت کرده اید با php artisan serve و سپس در localhost:۸۰۰۰ پروژه ی جدید لاراول خود را مشاهده میکنید . 
در نسخه ی ۶ لاراول سیستم احراز هویت کاربران به داخل یک پکیج دیگری ب
دوره های آموزشی پاورمیل بصورت گروهی مختص دانشجویان. مدت دوره 40 ساعت در 10 جلسه 4 ساعته خواهد بود. مباحث 3 و 4 و 5 محور.
هزینه دوره برای هر فرد یک میلیون. حداقل تعداد افراد ده نفر. هماهنگی و اجاره محل آموزش با شماست.
مدرس مهندس یحیوی
تماس و واتساپ 989112235526+
پرداخت و ثبت سفارش:  https://Zarinp.al/273358
تماشای ویدو در آپارات  https://www.aparat.com/myvideos
 
 
در این مقاله از کاراباما، دفترچه های آموزش فنی تعمیرات پکیج را بصورت فایل pdf برای دانلود قرار داده ایم.
این آموزش های تخصصی و فنی، برای افرادی که علاقمند به دانستن اطلاعات و آموزش های تخصصی تر تعمیرات پکیج دیواری ایساتیس هستند و یا تعمیرکاران تازه کار، بسیار مناسب و مفید می باشد.
در این دوره های آموزشی تخصصی پکیج دیواری، با اجزاء مختلف دو مدل از پکیج های ایساتیس آشنا شده و سپس مراحل مختلف عملکرد پکیج دیواری های ایساتیس شرح داده می شود. د
دوره آموزش مهارت های عمومی درس تربیت بدنی با همکاری کارشناسی تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش سمیرم با شرایط ذیل برگزار می گردد:
1- نام دوره : آموزش مهارت های عمومی درس تربیت بدنی2- کد دوره : 995062213- ساعت دوره : 40 ساعت4- نوع دوره :حضوری5- ویژگی دوره :6- فراگیران :الف: آموزگاران پایه اول تا سوم مدارس ابتدایی پسرانه
ب: آموزگاران مرد پایه اول تا سوم مدارس ابتدایی مختلط و چندپایه7- تاریخ شروع دوره:1398/08/30
8- ساعت : 8 الی139- مکان برگزاری دوره :سالن ورزشی شهدای فر
شروع ثبت نام دوره آموزش طراحی وب سایت اختصاصی در تبریز
این دوره آموزشی در مرکز شهر تبریز توسط مرکز مهارت آموزی تبریز برگزار می شود.
 
برخی از سرفصل های این کلاس آموزشی:
آموزش اصول طراحی وب سایت
آموزش HTML
آموزش CSS
آموزش JQuery
آموزش Java Script
آموزش PHP
آموزش پایگاه داده SQL
آموزش بصورت غملی و پروژه محور از 0 تا 100 می باشد.
 
جهت ثبت نام تماس بگیرید:
80 999 77 0914
پکیج،های،پولی،رایگان،عباسمنش،مرتضی،جاوید،بازاریابی،روانشناسی،بورس،زبان،انگلیسی،کانال،ویژه،, [۲۸.۰۱.۲۰ ۰۳:۳۵]دوره جامع آموزش پایگاه داده SQL Server از سورس ایرانhttps://t.me/packe2019/672پکیج آموزش طراحی سایت با بوت استرپ – طراحی دو وبسایتhttps://t.me/packe2019/673کارگاه حضوری اسرار پنهان هدف سازیhttps://t.me/packe2019/687پکیج موشن گرافیکست یک افترافکتhttps://t.me/packe2019/697دوره ی جامع انیمیشن پلاسhttps://t.me/packe2019/698دوره ی جامع موشن گرافیک پلاسhttps://t.me/packe2019/699دوره ی جامع افتر افکت پل
شرکت طراحی سایت لاراول وب با شروع فعالیت خود از سال ۱۳۹۴ در زمینه طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن اندروید در ایران توانست با اعمال تکنولوژی‌ها و اصول طراحی روز دنیا در زمینه طراحی سایت فصل جدیدی را در صنعت وب کشور آغاز کند.
ادامه مطلب
کدهای تقلب در فریم‌ورک‌های برنامه نویسی راهکاری مناسب برای یادگیری سریع و آسان کدها هستند.
مخصوصا اگر با ساختار یک فریم‌ورک آشنا هستید و می‌خواهید کار با یک فریم‌ورک جدید را یاد بگیرید می‌توانید از کدهای تقلب استفاده کنید.
در این آدرس یک cheat sheet یا برگه تقلب برای کدهای لاراول می‌بینید.
اگر می‌خواهید از درست بودن کد خود مطمئن شوید، و یا این که می‌خواین خیلی سریع ببینید مثلا کوکی چطور ذخیره می‌شه از این برگه‌های تقلب استفاده کنید.
این
مجتمع آموزشی برق برگزار کننده دوره های آموزش تخصصی برق، الکترونیک و ابزار دقیق می باشد این موسسه با تکیه بر کادر مجرب و باتجربه خود آموزش های لازم را به صورت تئوری و عملی در کارگاه های مجهز خود برگزار می کند رشته های آموزشی عبارتند از آموزش تابلو برق صنعتی، آموزش plc، آموزش برق ساختمان درجه 2، آموزش برق ساختمان درجه 1، آموزش هوشمند سازی ساختمان، آموزش تعمیرات موبایل، آموزش طراحی و ساخت بردهای الکترونیک، آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی، آمو
در این دوره شما زبان برنامه نویسی سی شارپ، که یکی از قدرتمند ترین زبان های برنامه نویسی شی گرا می باشد را از 0 تا 100 آموزش خواهید دید و پس از یادگیری با کمک این زبان می توانید تکنولوژی مورد علاقه خود را (وب، ویندوز و موبایل) انتخاب کرده و هرچه سریع تر در آن حرفه ای شوید
 
پیش نیاز های این دوره :
این دوره پیش نیازی ندارد .
 
لینک دانلود
 
دوره بعدی این دوره : آموزش سی شارپ پیشرفته
 
 
 
 
آموزش باید منجر به تغییر رفتار شود تا آن را اثربخش بدانیم. برای اثربخش کردن آموزش ضروری است مدیران مستقیم را بیش از پیش در این فرایند، درگیر کنیم. مدیران مستقیم قبل از آموزش کارکنانشان باید:- هدف از آموزش را بصورت دقیق و روشن برای کارمندی که او را به آموزش میفرستند، تبیین و تشریح کنند.- به کارمند بگویند: چرا او را برای این دوره یا برنامه خاص آموزشی انتخاب کرده اند و این آموزش چه ربطی به کارمند و چه نفعی برای او دارد.- آنچه را که انتظار دارند کا
php زبانیه که خیلی راحت نصب میشه خیلی راحت هم میشه یادش گرفت امروز خواستم یه رویه برای برنامه نویس وب شدن با php بنویسم که بدونید چ مسیری رو برید براتون بهتره؛

اول از همه چون php فقط روی یه سرور کار میکنه یه شبیه ساز سرور نصب می کنید مثل xampp
دوم از همه سینتکس php رو باید بدونید در یک جمله بگم php کدیه که بین این علامت روبرو قرار می گیره <? php?>
سوم از همه اینه که مفاهیم اولیه اش مثل متغیر و دستورات شرطی و حلفه رو یاد بگیرید.
چهارم از همه کار با دیتابیس ر
آموزش باید منجر به تغییر رفتار شود تا آن را اثربخش بدانیم. برای اثربخش کردن آموزش ضروری است مدیران مستقیم را بیش از پیش در این فرایند، درگیر کنیم. مدیران مستقیم قبل از آموزش کارکنانشان باید: - هدف از آموزش را بصورت دقیق و روشن برای کارمندی که او را به آموزش میفرستند، تبیین و تشریح کنند.- به کارمند بگویند: چرا او را برای این دوره یا برنامه خاص آموزشی انتخاب کرده اند و این آموزش چه ربطی به کارمند و چه نفعی برای او دارد.- آنچه را که انتظار دارند کار
این آموزش در دو دوره مجزا از هم خدمت شما عزیزان ارائه می گردد که در این دوره آموزش مقدماتی تا متوسط و در دوره بعد متوسط تا پیشرفته را خواهیم داشت .انچه در این دوره تدریس میشود عبارتند از دوره آموزش ربات نویسی وب سایت ها - اینستاگرام و ... است که تا حد قابل اتکایی به شما تدریس میشود .در ربات اینستاگرام ما ربات فالو و آنفالو -  لایک - کامنت - لاگین - لاگ اوت - پست - مدیریت تگها - لایک پست های یک تگ و .... را داریم .
در دوره متوسط تا پیشرفته نیز ما ربات اینست
در این مقاله قصد داریم ، یک پکیج جامع آموزش صفر تا صد نرم افزار هلو به شما، کاربر گرامی معرفی نماییم.
کافیست تنها کمی، در اینترنت، واژه "آموزش نرم افزار هلو" را جستجو نمایید. وبسایت های متفاوتی به نمایش درخواهند آمد که هر کدام ، تنها قسمتی از نرم افزار هلو را آن هم بصورت مقاله آموزش داده اند و یا بصورت تصویری که خیلی تایم آموزش کوتاهی دارند.
 
پکیج آموزشی نرم افزار هلو مهدی افشار
اگر به نتایج اول گوگل دقت کنید ، بصورت کاملا محدودی ، اموزش های
دوره آموزشی دوره امر به معروف و نهی از منکر با همکاری کانون بسیج فرهنگیان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سیرم با شرایط زیر برگزار می گردد:1- نام دوره :دوره امر به معروف و نهی از منکر2- کد دوره : 925037323- ساعت دوره : 6 ساعت4- نوع دوره :حضوری5- ویژگی دوره : تخصصی6- فراگیران : اعضای کانون بسیج فرهنگیان7- تاریخ برگزاری دوره : 1398/08/308- ساعت :   8 الی 139- مکان برگزاری دوره : دبیرستان نیرومند
با عرض سلام خدمت شما همراهان گرامی
آموزش مقدماتی طراحی مبلمان بصورت مقدماتی برروی وبلاگ بارگذاری خواهد شد
در صورت همراهی شما سروران گرامی آموزش قالب گیری با نرم افزار و همچنین رنگ و پارچه کردن مبلمان بروی وبلاگ بارگذاری خواهد شد
ان شاالله در همین هفته جلسه مقدماتی بارگذاری خواهد شد و دوستانی که تمایل به آموزش کامل دارند از طریق برگزاری کلاس بصورت پیشرفته مهارت طراحی سه بعدی مبلمان را فراگیرند
لازم به ذکر است که کلاس های آموزش بصورت فوق ا
فریمورک لاراول چیست ؟ 
به زبان ساده اگه بخام توضیح بدم فریمورک لاراول یک فریمورک برای زبان پی اچ پی است و خیلی از کارهای تکراری که قراره با پی اچ پی خالی انجام بدید را برای شما فراهم میاره 
خیلی ها از یادگیری فریمورک ها یه غول درست میکنند و سالها با همین فکر زندگی میکنند که وای لاراول خیلی سخته چطور میتونم شروع کنم و یادش بگیرم ؟‌
اما حقیقتا اینطور نیست اصلا دلیل و فلسفه ی بوجود آمدن فریمورک ها مخصوصا برای پی اچ پی ساده کردن کارهاست چیزی که ی
دوره های آموزش زبان فرانسه بزرگسالان در موسسه زبان رادتایم بصورت کلاسهای ترمیک عادی، ترمیک فشرده و خصوصی از سطح مبتدی تا پیشرفته در ۲۰ترم ۱۵ جلسه ای با کتابهای Le Nouveau Taxi از انتشارات Hachette فرانسه برگزار می گردد.
نکته ای که موسسه زبان رادتایم را از سایر موسسات زبان متمایز می کند، توجه به نیازهای آموزشی زبان آموزان با در نظر گرفتن محدودیت های زمانی، شرایط کاری، شرایط زندگی و تحصیلی آنها و ارائه سیستم های متنوع آموزش زبان فرانسه منطبق با آخر
آموزش صفر تا صد فارکس و بورس
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
آموزش ویدیویی کامل فارکس از صفر با رضا خانتاراج - - چارت ...chartiran.com › آموزش-ویدیویی-کامل-فارکس-از-صفر-...آموزش ویدیویی کامل فارکس از صفر با رضا خانتاراج فیلم کامل آموزش فارکس از صفر تا صد همچنین pdf آموزش فارکس را از سایت ما بخواهید. ... admin ژانویه 28, 2020 فیلم های آموزش بورس, فیلم های آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی تا پیشرفته بورس 61 ...
آموزش صفر تا صد فارکس - پرشین بورسpersianbourse.com › ... › آموزش صفر تا صد
SASS مخفف Syntactically Awesome Style Sheets و یک زبان پیش پردازنده برای تولید کد Css است. این زبان به هیچ عنوان جایگزین Css محسوب نمی شود و می توان آن را روشی برای توسعه و مدیریت کدهای Css دانست.
SASS امکان استفاده از متغیرها (Variables)، دستورات تودرتو (Nesting)، وارد کردن قطعه کدها (Partial Imports)، گروه بندی کدها (Mixins)، وراثت (Inheritance) و عملگرها (Operators) را در کدهای Css را فراهم می کند. کدهای SASS در نهایت کامپایل و به Css تبدیل می شوند.
در این دوره sass را بهمراه پروژه و تمرین بصورت کامل به ش
با توجه به رای‌گیری انجام شده در کانال تلگرام تصمیم بر این شد که یک دوره ویدئویی آموزش cmake به زبان فارسی تولید کنم و منتشر کنم تا دوستان استفاده کنند.
هزینه این دوره از نظر مالی رایگان هست ولی دوستانی که از دوره استفاده میکنند یک صلوات برای سلامتی و تعجیل در ظهور آقا امام زمان بفرستند.
این دوره رو به امید خدا استارت زدم و به مرور ان شاء الله توی همین پست آپدیت میکنم لیست دوره رو که به شرح زیر هست :
ادامه مطلب
 دوره جامع آموزش سئو
 
دوره جامع آموزش سئو
دوره آموزش سئو بی شک از ارزشمند ترین دوره های دیجیتال مارکتینگ در تمام دنیاست. دلیل این مهم چیزی نیست جز اینکه: سئو سومین شغل پردرآمد دنیا در زمینه دیجیتال مارکتینگ است.
 
 
دریافت فایل
 
در این مطلب میخواهیم یک سایت آموزش پوکر مطرح را به شما معرفی کنیم که بصورت مبتدی jا حرفه ای می توانید آموزش های پوکر را در آن بیاموزید. می توانید اصطلاحات بازی پوکر را در آن یاد بگیرید، بازی های IOS و اندروید پوکر دانلود کنید، آموزش های پوکر را بصورت تصویری مشاهده کنید، اخبار دنیای پوکر را دنبال کنید و...
ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد فارکس و بورس
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
آموزش ویدیویی کامل فارکس از صفر با رضا خانتاراج - - چارت ...chartiran.com › آموزش-ویدیویی-کامل-فارکس-از-صفر-...آموزش ویدیویی کامل فارکس از صفر با رضا خانتاراج فیلم کامل آموزش فارکس از صفر تا صد همچنین pdf آموزش فارکس را از سایت ما بخواهید. ... admin ژانویه 28, 2020 فیلم های آموزش بورس, فیلم های آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی تا پیشرفته بورس 61 ...
آموزش صفر تا صد فا
لومن بعنوان یک پروژه ی جدید توسط سازنده ی اصلی لاراول یعنی Taylor Otwell ساخته شده است . Taylor Otwell گفته که این فریمورک یک میکرو-فریمورک است یعنی سایزش کوچکتر است ، سرعتش بیشتر است و یک نسخه ی ظریف از فریمورک کامل laravel است . 
البته برای زبان برنامه نویسی php دو میکروفریمورک دیگر هم وجود دارد که نام آنها Slim و Silex است .
 
لومن بر پایه ی فریمورک قدرتمند و محبوب لاراول است و بسیاری از اجزای لاراول را استفاده میکند . 
lumen در سال ۲۰۱۵ بعنوان یک فریمورک اوپن سورس
برگزاری دوره آموزشی نرم افزار فلوئنت
شرکت نوین مکانیک ذوق برگزار کننده دوره نرم افزاری فلوئنت در سطوح مقدماتی و پیشرفته می باشد.
این دوره هر ماه بصورت خصوصی و گروهی بصورت حضوری و آنلاین در حال برگزاری است.
تخفیف ۴۰ درصدی ویژه دانشجویان.
مدرسین با تجربیات صنعتی در حوزه نفت و گاز و تاسیسات مکانیکی حرارتی و برودتی و تهویه مطبوع.
سرفصل های دوره:
۱-مدلسازی 
۲-شبکه بندی
۳-تعاریف پایه سیالاتی و حرارتی
۴-تعریف فیزیک مسئله
۵-تنظیمات حل
۶-بررسی نتا
دوره های آنلاین یادگیری زبان انگلیسی بر پایه استاندارد CEFR اتحادیه اروپا، یادگیری مهارت های چهارگانه، لغات و گرامر بصورت تصویری، و دسترسی آنلاین در هر زمان و هر مکان.
برای مشاهده تمام دوره ها به لینک زیر مراجعه کنید:
مشاهده دوره های آنلاین زبان انگلیسی
یادگیری مهارت های چهارگانه زبان بصورت تصویری
یادگیری مهارت های چهارگانه زبان بصورت تصویری
دوره های آنلاین یادگیری زبان انگلیسی بر پایه استاندارد CEFR اتحادیه اروپا، یادگیری مهارت های چهارگانه، لغات و گرامر بصورت تصویری، و دسترسی آنلاین در هر زمان و هر مکان.
برای مشاهده تمام دوره ها به لینک زیر مراجعه کنید:
مشاهده دوره های آنلاین زبان انگلیسی
یادگیری مهارت های چهارگانه زبان بصورت تصویری
یادگیری مهارت های چهارگانه زبان بصورت تصویری
ثبت نام دوره آموزش کنکوری زبان انگلیسی شروع شد! آموزش تضمینی و تخصصی زبان انگلیسی برای کنکور سراسری. آموزش دوره کنکوری زبان انگلیسی رشته های ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی. آموزش کنکوری رشته های تخصصی کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد زبان انگلیسی. آموزش و مشاوره در مورد تخصصی ترین منابع کنکوری.
آموزش به صورت خصوصی و نیمه خصوصی
تضمینی
نکات کنکوری و مهم
آموزش منابع دقیق کنکوری و نکات مهم
آموزش زبان امین
تماس : 09145495105
اینستاگرام : amin_language_caf
دانلود بروزترین آموزش صفر تا صد فارکس و بورس
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
آموزش ویدیویی کامل فارکس از صفر با رضا خانتاراج - - چارت ...chartiran.com › آموزش-ویدیویی-کامل-فارکس-از-صفر-...آموزش ویدیویی کامل فارکس از صفر با رضا خانتاراج فیلم کامل آموزش فارکس از صفر تا صد همچنین pdf آموزش فارکس را از سایت ما بخواهید. ... admin ژانویه 28, 2020 فیلم های آموزش بورس, فیلم های آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی تا پیشرفته بورس 61 ...
آ
با سلام خدمت دوستاناگر قصد مهاجرت دارید و به دنبال کسب یک مهارت فوق العاده هستید متن زیر را مطالعه کنید..
 
 برگزاری دوره فشرده آموشی مباحث فرز CNC (اپراتوری دستگاه و نرم افزار ماشینکاری) جهت دوستانی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند.سرفصل های دوره طوری طراحی شده که اگر هیچ زمینه ای هم در این رشته نداشته باشید بعد از پایان دوره متخصص میشوید.
این دوره ترکیبی متشکل از آموزش تخصصی جدیدترین نسخه نرم افزار ماشین کاری Autodesk powerMILL 2020 و آموزش عملی
با سلام خدمت دوستاناگر قصد مهاجرت دارید و به دنبال کسب یک مهارت فوق العاده هستید متن زیر را مطالعه کنید..
 
 برگزاری دوره فشرده آموشی مباحث فرز CNC (اپراتوری دستگاه و نرم افزار ماشینکاری) جهت دوستانی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند.سرفصل های دوره طوری طراحی شده که اگر هیچ زمینه ای هم در این رشته نداشته باشید بعد از پایان دوره متخصص میشوید.
این دوره ترکیبی متشکل از آموزش تخصصی جدیدترین نسخه نرم افزار ماشین کاری Autodesk powerMILL 2020 و آموزش عملی
با سلام خدمت دوستاناگر قصد مهاجرت دارید و به دنبال کسب یک مهارت فوق العاده هستید متن زیر را مطالعه کنید..
 
 برگزاری دوره فشرده آموزشی مباحث فرز CNC (اپراتوری دستگاه و نرم افزار ماشینکاری) جهت دوستانی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند.سرفصل های دوره طوری طراحی شده که اگر هیچ زمینه ای هم در این رشته نداشته باشید بعد از پایان دوره متخصص میشوید.
این دوره ترکیبی متشکل از آموزش تخصصی جدیدترین نسخه نرم افزار ماشین کاری Autodesk powerMILL 2020 و آموزش عملی
با سلام خدمت دوستان عزیز
اگر به دنبال پکیج های ناب در سطح اینترنت میگردید.. کافی است  بر روی هر هریک از لینک های زیر که دوست دارید کلیک کنید...
دوره جامع آموزش پایگاه داده SQL Server از سورس ایرانhttps://t.me/packe2019/672پکیج آموزش طراحی سایت با بوت استرپ – طراحی دو وبسایتhttps://t.me/packe2019/673کارگاه حضوری اسرار پنهان هدف سازیhttps://t.me/packe2019/687پکیج موشن گرافیکست یک افترافکتhttps://t.me/packe2019/697دوره ی جامع انیمیشن پلاسhttps://t.me/packe2019/698دوره ی جامع موشن گرافیک پلاسhttps://t.me/packe2019/6
اموزش صفر تا صد فارکس و بورس
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
آموزش ویدیویی کامل فارکس از صفر با رضا خانتاراج - - چارت ...chartiran.com › آموزش-ویدیویی-کامل-فارکس-از-صفر-...آموزش ویدیویی کامل فارکس از صفر با رضا خانتاراج فیلم کامل آموزش فارکس از صفر تا صد همچنین pdf آموزش فارکس را از سایت ما بخواهید. ... admin ژانویه 28, 2020 فیلم های آموزش بورس, فیلم های آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی تا پیشرفته بورس 61 ...
آموزش صفر تا ص
اموزش ساخت سرور شخصی بازی CSGO بصورت ساده همراه آموزش نصب یک پلاگین روی سرور بصورت کامل و ویرایش پلاگین
این آموزش و تمامی آموزش ها بصورت ویدیویی بوده و فقط در صورت نیاز به اشتراک گذاری لینک های منابع و ... از این مطلب استفاده می شود
هر گونه کپی برداری از این مطلب و ویدیو پیگرد قانونی دارد

ادامه مطلب
بودن دوره آموزشی سئو سایت وردپرس بسیار مهم است زیرا اکثر افراد در زمینه آموزش سئو، طراحی سایت، تحلیل سایت و سئو سایت بسیار ضعیف اند. برای این منظور دوره آموزش سئو جامع مثناسئو با تدرس دکتر کرمی تشکیل شده است که بهترین دوره آموزش سئو حرفه ای در میان دیگر دوره آموزشی سئو سایت وردپرس است. در آموزش جامع سئو مثناسئو استاد دکتر محمد کرمی به آموزش سئو ارزان، آموزش بک لینک پروفایلی، آموزش سئو وردپرس، راهنمای آموزش سئو، آموزش سئو حرفه ای، آموزش سئو
آموزش تاتو روی بدن یکی از قدیمی ترین هنرهای بشری است طوری که قدمت آموزش تاتو روی بدن به دوره ی پیش از تاریخ و تمدن برمی گردد. در ابتدا آموزش تاتو روی بدن برای اهداف و منظورهای خاصی مانند افتخارات جنگی استفاده می شد اما در دوران حاضر، آموزش تاتو روی بدن به امری عمومی بدل شده است. هم اکنون آموزش تاتو روی بدن که توسط افرادی به نام تتوآرتیست انجام می شود، یک شاخه ی هنری است که نیازمند مهارت ها و آشنایی ویژه با سبک ها و تئوری آموزش تاتو روی بدن م
سلام علیکم
کانون فرهنگی و تبلیغی ندای عصر با افتخار آمادگی دارد در موضوعات زیر دوره ، کارگاه و همایش علمی برگزار نماید:
 
1- دوره آشنایی با نهج البلاغه
2- دوره کامل آموزش روش پژوهش
3- دوره اموزشی مقاله نویسی
4- سبک زندگی اسلامی
5- ارتباط مؤثر
6- کارگاه پیش از اردواج
7- صمیمیت افزایی زوجین
8- دوره اعقاید اسلامی
9- دوره اصول فقه
10 دوره فقه اسلامی
11- دوره فلسفه اسلامی
12- سبک زندگی حضرت زهرا سلام الله
13- مدیریت اسلامی و....
جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست
ثبت نام دوره آموزش پیشرفته و پروژه محور خیاطی در تبریز
بهترین مرکز آموزشی در مرکز شهر تبریز
آموزش خیاطی دوره نازکدوزی در تبریز - آموزش خیاطی دوره شب و عروس - آموزش دوره مانتو دوزی - آموزش دوره شلوار دوزی
 
جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید:
31 82 236 3 - 329 0 389 0937
آموزش ساخت بازی با یونیتی از صفر 2
فصل دوم دوره ی آموزش بازی سازی با یونیتی از صفر این دوره در سال 2020 و با جدیدترین ورژن یونیتی اموزش داده خواهد شد و مباحثی که در فصل اول تا به الان تغیر کردند رو اپدیت میکنه و بر اساس بازخورد های دوره و ایرادات پر تکرار خوداموزهای عزیز تولید شده.یعنی این دوره ایرادات شما از فصل اول رو پوشش میده و مباحث قبل رو تکمیل تر میکنه و لطفا هرگونه ایراد ، اشگال ، سوال یا انتقادی داشتید با من در میان بگزارید که در اینده نح
نصب لاراول را در این پست به شما آموزش می‌دهیم. شاید اولین سورسی که در هر زبان برنامه نویسی و یا فریمی نوشته می‌شود سورسی است که متن معروف Hello World را چاپ کند. در این پست به عنوان اولین پروژه در لاراول Hello World را چاپ می‌کنیم.
پیش نیازهای نصب لاراول عبارتند از:
PHP نسخه بالاتر مساوی 5.6.4
فعال بودن افزونه OpenSSL PHP
فعال بودن افزونه PDO PHP
فعال بودن افزونه Mbstring PHP
فعال بودن افزونه Tokenizer PHP
فعال بودن افزونه XML PHP
در سایت لاراول برای نصب فریم‌ورک لاراول توصی
دوره آموزش گام به گام تاتو با معرفی و ارائه مراحل انواع تاتو بدن و صورت و همچنین بیان طرح های مختلف تاتو توانسته به عنوان یکی از جامع ترین و مفید ترین مجموعه ها در زمینه آموزش تاتو شناخته شود. دوره آموزش گام به گام تاتو کلیه مراحل تاتو صورت و بدن با شیوه های گوناگون، انواع طرح های تاتو و تمامی ابزار و وسایل مورد نیاز را برای علاقه مندان و آرایشگران عزیز آموزش می دهد. دوره آموزش گام به گام تاتو حاوی دو پارت "آموزش تاتو روی بدن" و "آموزش تت
ریاضی مهندسی جز دروس عمومی کارشناسی ارشد است که ضریب 3 را دارا می­ باشد. درس ریاضی مهندسی جز دروس آزمون دکتری است که جز دروس تخصصی محسوب می شود و دارای ضریب 4 است.
دوره آموزش ریاضی مهندسی درسی است که به صورت کاملا مفهومی و کاربردی و نیز از پایه تدریس شده است. این دوره برای دانشجویانی که هیچ اطلاعاتی از مباحث آموزش ریاضی مهندسی ندارند بسیار مفید است.
 
برای دوره آموزش ریاضی مهندسی، پیش نیاز لازم نیست و تمامی مفاهیم از پایه و مبتدی تا پیشرفته
آموزش سریع و آسان نرم افزار نام یک دوره آموزشی هست که توسط وبسایت فرازسافت منتشر شده است. در این دوره آموزشی که فقط 1 ساعت و نیم زمانش هست می تونید کار کردن با نرم افزار ورد رو خیلی سریع یاد بگیرین 
 
برای چه کسانی دوره آموزش ورد مفید است؟
این دوره آموزشی برای تمامی افراد از جمله دانش آموزان،دانشجویان، کارمندان و سایر افرادی که با کامپیوتر و تایپ سروکار دارند مناسب است. اگر دانشجو هستید و می خواهید کارهای تایپ،نوشن مقاله و پایان نامه را خود
دوره نرم افزاری اتوکد
برگزاری دوره نرم افزاری اتوکد در شرکت نوین مکانیک ذوق.
نرم افزار اتوکد یک نرم افزار بسیار قدرتمند و کاربردی در تمامی رشته های مهندسی می باشد.
مدلسازی دو بعدی و گرفتن نقشه ساخت از مدل ها اهمیت بسیار بالایی در صنایع دارد که این کارد توسط نرم افزار اتوکد انجام می شود.
این دوره آموزشی از صفر تا صد طراحی و ایجاد نقشه ساخت و رعایت استانداردهای طراحی در حین نقشه کشی صنعتی می باشد.
همچنین در هر ماه این دوره آموزشی بصورت خصوصی و گ
با سلام خدمت دوستان عزیز
اگر به دنبال پکیج های ناب در سطح اینترنت میگردید.. کافی است  بر روی هر هریک از لینک های زیر که دوست دارید کلیک کنید...
دوره جامع آموزش پایگاه داده SQL Server از سورس ایرانhttps://t.me/packe2019/672پکیج آموزش طراحی سایت با بوت استرپ – طراحی دو وبسایتhttps://t.me/packe2019/673کارگاه حضوری اسرار پنهان هدف سازیhttps://t.me/packe2019/687پکیج موشن گرافیکست یک افترافکتhttps://t.me/packe2019/697دوره ی جامع انیمیشن پلاسhttps://t.me/packe2019/698دوره ی جامع موشن گرافیک پلاسhttps://t.me/packe2019/6
دوره آموزش صفر تا صد تست نفوذ با پایتون در فروشگاه ما منشتر شد برای تهیه و مشاهده جزعیات بیشتر به این لینک مراجعه کنید
http://learnining.sazito.com/product/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D9%85%D8%B2%D9%88%D8%B4-%D8%B5%D9%81%D8%B1-%D8%AA%D8%A7-%D8%B5%D8%AF-%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D9%86%D9%81%D9%88%D8%B0-%D8%A8%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D9%88%D9%86
چرا سئو سایت، بازاریابی اینترنتی، طراحی سایت، رپورتاژ آگهی و بک لینک مهم است؟ بهترین دوره آموزش سئو جامع کدام است؟ آموزش سئو رایگان، آموزش لینک سازی، آموزش سئو کتگوری، آموزش سئو مبتدی، آموزش بک لینک پروفایلی، آموزش سئو دسته، آموزش سئو لینک داخلی، آموزش سئو حرفه ای، آموزش بک لینک پست مهمان و آموزش سئو url چه اثری در کسب و کار آنلاین میگذارد؟ چگونه بک لینک نظرات، سئو لینک داخلی، سئو حرفه ای، بک لینک پروفایلی، سئو مبتدی، سئو وردپرس و سایت خود
کلاس آموزش کافی شاپ
آموزش کافی شاپ مجموعه کافه داری برگزار کننده دوره های جامع کافی شاپ با متد بین المللی و بهره مندی
از بهترین تجهیزات روز دنیا و بهترین کادر اساتید حاضر در مسابقات کشوری باریستا و قهوه
میباشد که دوره های اموزشی خود را از پایه و بصورت صفر تا صد از عملی تا تئوری طبق
سرفصل های انجمن بین المللی قهوه آموزش میدهد
مدت زمان دوره فشرده کافی شاپ
کلاس های جامع کافی شاپ مجموعه کافه داری در یک بازه یکماهه و طی ۷ جلسه ۳ ساعته برگزار میگرد
 دوره آموزشی  نیروهای حق التدریس و نهضت سوادآموزی  جذب شده در مهرماه 1398 با همکاری گروه های درسی وکارشناسی آموزش ابتدایی با شرایط زیر برگزار می گردد:
1- نام دوره  ها : الف - بررسی و تحلیل محتوای کتاب درسی  ب - مهارت های بدو خدمت معلمان
2- کد دوره ها : 1 - 91400469 2 -91402409  
3- ساعت دوره ها  : الف:32 ساعت ب: 54 ساعت
4- نوع دوره :حضوری
5- ویژگی دوره : تخصصی
6- فراگیران : نیروهای حق التدریس و نهضت سوادآموزی  جذب شده در مهرماه 1398
7- تاریخ شروع دوره ها :
الف:دوره شماره1: 1398
دوره آموزش گام به گام تاتو با معرفی و ارائه مراحل انواع تاتو بدن و صورت و همچنین بیان طرح های مختلف تاتو توانسته به عنوان یکی از جامع ترین و مفید ترین مجموعه ها در زمینه آموزش تاتو شناخته شود. دوره آموزش گام به گام تاتو کلیه مراحل تاتو صورت و بدن با شیوه های گوناگون، انواع طرح های تاتو و تمامی ابزار و وسایل مورد نیاز را برای علاقه مندان و آرایشگران عزیز آموزش می دهد. دوره آموزش گام به گام تاتو حاوی دو پارت "آموزش تاتو روی بدن" و "آموزش تت
دوره آموزش خیاطی لباس شب و عروس در تبریز
بصورت کاملاً کاربردی و بازار محور جهت کار در زمینه خیاطی
 
برای اینکه در این دوره آموزشی شرکت نمایید می توانید ابتدا دوره نازکدوزی زنانه را در آموزشگاه خیاطی آریستن پشت سر بگذارنید سپس در این دوره آموزشی ثبت نام نمایید و یا اینکه مستقیماً اگر بخواهید این دوره آموزشی را فرا بگیرید و سریع وارد بازار کار شوید می توانید بدون پیش نیاز این دوره را شروع نمایید تا سریع وارد بازار کار و کسب درآمد شوید.
برای ای
سرفصل های دوره آموزش فتوشاپ
شاید برای برخی از افراد سرفصل های دوره آموزش فتوشاپ برایشان مهم باشد و هر موسسه ای موظف است تا این سرفصل ها را در اختیار آن ها قرار دهد.
دوره های آموزش فتوشاپ هر ساله در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می گردد و برای شرکت در این دوره ها نیاز به گذراندن هیچ پیش نیازی نمی باشد.
کلاس های آموزش فتوشاپ در یک دوره 60 ساعته و زیر نظر اساتید مجرب و باتجربه برگزار می گردد.
سرفصل های دوره آموزش فتوشاپ به شرح زیر می باشد:
درباره آموزشگاه کامپیوتر اسیاییآموزشگاه کامپیوتر اسیایی(آکادمی اسیایی) در میان سه آموزشگاه تخصصی برتر ایران و همچنین برترین آموزشگاه تخصصی کامپیوتر  در رشته های معماری، گرافیک و طراحی وب سایت به انتخاب کاربران در شهر تهران شناخته شده است. آکادمی اسیایی،یکی از برترین آموزشگاه های آموزش حرفه ای طراحی سایت,آموزشگاه آموزش حرفه ای نرم افزار های سینمایی,آموزشگاه تخصصی معماری,آموزشگاه icdl و آموزشگاه گرافیک در شهر تهران می باشد که تاکنون این ا
Ch (تلفظ این دو حرف در کنار هم بصورت چ می باشد) مانند: Chair, cheese
Ph (تلفظ این دو حرف در کنار هم بصورت ف می باشد)مانند: Phone, elephant
Kh (تلفظ این دو حرف در کنار هم بصورت خ می باشد)مانند: Khazar, kharazmi
Gh (تلفظ این دو حرف در کنار هم بصورت ق-غ می باشد)مانند: Ghand, ghorme sabzi
Sh ( تلفظ این دو حرف در کنار هم بصورت ش می باشد)مانند: She, share
Zh ( تلفظ این دو حرف در کنار هم بصورت ژ می باشد)مانند: Mozhgan, mozhdeh
Gh ( تلفظ این دو حرف در کنار هم بصورت ف می باشد)مانند: Laugh, enough
Th (تلفظ این دو حرف در کنار
با توجه به رای‌گیری انجام شده در کانال تلگرام تصمیم بر این شد که یک دوره ویدئویی آموزش cmake به زبان فارسی تولید کنم و منتشر کنم تا دوستان استفاده کنند.
هزینه این دوره از نظر مالی رایگان هست ولی دوستانی که از دوره استفاده میکنند یک صلوات برای سلامتی و تعجیل در ظهور آقا امام زمان بفرستند.
این دوره رو به امید خدا استارت زدم و به مرور ان شاء الله توی همین پست آپدیت میکنم لیست دوره رو که به شرح زیر هست :
لینک پلی لیست youtube
لینک پلی‌لیست aparat
موفق باشی
چرا آموزش سئو، بازاریابی اینترنتی و طراحی سایت مهم است؟ بهترین دوره آموزشی سئو جامع کدام است؟ آموزش سئو دسته، آموزش بک لینک پست مهمان، آموزش سئو جامع، آموزش سئو مبتدی، آموزش سئو تایتل، آموزش سئو لینک داخلی، آموزش لینک بیلدینگ، آموزش بک لینک نظرات، آموزش سئو لینک خارجی و آموزش سئو رایگان چه اثری در کسب و کار آنلاین میگذارد؟ چگونه بک لینک pbn، سئو لینک داخلی، سئو وردپرس، لینک بیلدینگ، سئو رل کنونیکال، سئو سایت، سئو عنوان و سایت خود را انجام
سلام دوستان ، میخوام در این پست روشی ساده برای استفاده از صف ها در لاراول رو براتون توضیح بدم 
همونطور که میدونید بعضی از پروسس ها مثل ارسال ایمیل های اطلاع رسانی یا نوتیفیکیشن ها در وبسایت جزء فرایندهای زمانبر محسوب میشن که اگر بصورت متقارن با مرورگر کاربر این فرایندهارو انجام بدیم ، تجربه خوبی برای کاربر نخواهد بود و ممکن است حتی در طول اجرای پروسس سمت سرور بدلیل موندن کاربر در صفحه سفید انتظار مرورگر ، کلا از سایت ما خارج بشه و مشتری رو
پیش ثبت نام در سال تحصیلی 1400-1399 شروع شد .
دوره پیش دبستانی 
دوره اول ابتدایی                  هر سه دوره بصورت مجزا و تفکیک شده از یکدیگر 
دوره دوم ابتدایی 
جهت اطلاع بیشتر با شماره تلفن های 7-55194736-051 تماس حاصل فرمائید .آیدی ما در تلگرام salarpc@آیدی ما در اینستاگرام goharan6@
آدرس : شهرستان کاشمر خیابان خرمشهر خیابان شهید عازم 
برای ثبت نام در دره آموزش مجازی نجوم اینجا کلیک کنید
برای اطلاع بیشتر به شماره واتس آپ 09308712483 پیام دهید
 
در این دوره  به جایگاه خود در عالم میپردازیم و سپس بررسی این جهان و اجرام موجود در آن پرداخته
در ادامه این دوره شمارا با فواصل و اندازه گیری های نجومی آشنا میکنیم ، این دوره بیش از 8 جلسه آموزش آنلاین نجوم میباشد
که در هر جلسه چند مبحث نجوم به شما آموزش داده میشود مانند آشنایی با کره سماوی ، صورت فلکی ها ، منظومه شمسی ،
پیدایش و تکامل ستارگ
دوره جامع آموزش زنبورداری سعی کرده تا کلیه مطالب لازم و مهم در رابطه با زنبورداری را گردآوری و توسط ویدیو های آموزشی مطلوب برای شما عزیزان ارائه کند. دوره جامع آموزش زنبورداری با آموزش های کامل و واضح خود توانسته گام مهمی در راستای آموزش زنبورداری بردارد و از این رو در بین زنبورداران و علاقه مندان دارای طرفداران زیادی می باشد. همچنین دوره جامع آموزش زنبورداری یکی از پرفروش ترین محصولات سایت 118file.com است که توانسته در بین مخاطبین از جایگا
کلاس آموزش ICDL هفتگانه در تبریز
مرکز مهارت آموزی تبریز برگزار کننده دوره های عمومی و تخصصی کامپیوتر از جمله دوره آموزشی کاربر ICDL هفتگانه بصورت پروژه محور در تبریز می باشد این آموزشگاه تنها مجتمع آموزشی فنی و حرفه ای رشته کامپیوتر در تبریز می باشد که در چندین منطقه شهر اقدام به برگزاری دوره های آموزشی می نماید.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید:
 
80 999 77 0914
 
مرکز مهارت آموزی تبریز آموزش ICDL در تبریز
سلام . من آموزش زبان برنامه نویسی کاتلین را یک سال پیش شروع کردم . 
اولش این زبان یکم سخت بود چون این زبان از جاوا متفاوت بود یعنی از نظر سینتکس یک زبان جدیدی است . 
 
آموزش خوب کاتلین مهم است 
 
زبان کاتلین یک زبان جدید و رسمی است که برای برنامه نویسی اندروید مورد استفاده قرار میگیرد . زبان کاتلین خیلی بهتر از جاوا است . من هم اولش خیلی مقالات اموزشی کاتلین میخوندم که میگفتن در فلان قسمت کاتلین بهتره ولی من باور نمیکردم چون عمیقا کاتلین کار نکر
 
 
من به دنبال آموزش کاتلین بودم که در گوگل جستجو کردم و تمام آموزش های صفحه اول رو گرفتم چه پولی و چه رایگان . 
از بین آموزش ها موجود که همگی بی کیفیت ، ناقص و به درد نخور بودن یک آموزش که بسیار کامل و با کیفیت بود نظرمو جلب کرد میخاستم معرفی کنم دوره ی اموزشی سایت آواسام بود 
 
این دوره 99 جلسه هست که توش یه بخش پروژه محور هم هست که یه ماشین حساب و یه بازی فکری و یه اپلیکیشین تناسب اندام میسازه 
مدرس عالی تدریس میکنند و استاد نیک زاد هستند من نه
طراحی لوگو: آموزش ، دوره آموزش طراحی لوگوفقط به لطف خالق آرم Logogenie ، فقط یک آرم دوره آموزشی ، آموزش و پرورش را ایجاد کنید. با ایجاد آرم آموزش ، آرم دوره آموزشی ، می توانید تعدادی از نمادها و قلمهای آرم را انتخاب کنید (نام شرکت ، شعار ...)
آرم آموزش ، آموزش و آرم خود را در سه مرحله آسان ایجاد کنید!
مرحله 1: نام شرکت خود را تایپ کنید (نام شرکت شما در کنار نماد انتخاب شده ظاهر خواهد شد).
مرحله 2: نماد خود را انتخاب کنید. شما قادر خواهید بود از میان طیف گست
چرا گذراندن یک دوره سئو همراه گواهی نامه ضروری است؟
یک دوره سئو ، معمولا کلاس هایی هستند که در آن به شما جنبه های مختلف
چگونگی انجام سئو را آموزش می دهند و پس از اتمام آن یک گواهینامه معتبر
ارائه می شود. در زمینه آموزش سئو برخی از دوره های مانند دوره های تخصصی
سئو Off-Page است.  دوره های تخصصی دیگر سئوی On-Page است که در این دوره
ها به شما نحوه ی سئو کردن کلمات کلیدی آموزش داده خواهد شد.
پس از گذراندن دوره های سئو، شما توانایی بهبود رتبه بندی سایت خو
اهمیت راهنمای آموزش سئو، آموزش سئو جامع، آموزش سئو حرفه ای، آموزش بک لینک نظرات، آموزش سئو وردپرس و آموزش سئو رل کنونیکال زمانی به شما مشخص میشود که میخواهید با تحلیل سایت، بازاریابی اینترنتی، رپورتاژ آگهی، آموزش سئو، بک لینک، بهینه سازی سورس سایت، سئو سایت و تحلیل سایت و رعایت تمام نکات بک لینک edu، سئو وردپرس، بک لینک pbn، بک لینک پست مهمان، سئو کتگوری، بک لینک پروفایلی، سئو دسته، سئو لینک داخلی، راهنمای سئو، سئو ارزان و در رتبه های برتر گ
برگزاری دوره فشرده آموشی مباحث فرز CNC (اپراتوری دستگاه و نرم افزار ماشینکاری) جهت دوستانی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند.
این دوره ترکیبی متشکل از آموزش تخصصی جدیدترین نسخه نرم افزار ماشینکاری Autodesk powerMILL 2020 و آموزش عملی در محیط کارگاه و پای دستگاه CNC میباشد
در این دوره ده ها فایل تخصصی در زمینه های ابزارشناسی،برنامه نویسی دستی CNC،نقشه کشی و رسم فنی،تلرانس های هندسی و هرآنچه که نیاز یک CNC کار میباشد در قالب یک پکیج به هنرجو ارائه میگر
فلکس باکس یا بگذارید بهتر بگوییم Flexbox، مجموعه ای از دستورات یا یک ماژول به حساب می آید که طراحان با استفاده از آنها میتوانند Layoutهای قابل انعطاف یا به نوعی شناور را به راحتی درست کنند که پیچیدگی های سیستم های دیگر را به شدت کاهش میدهد. امروزه یادگیری Flexbox به یکی از الزامات طراحی وب تبدیل شده است . در این دوره ابتدا تمام Property های موجود در Flexbox را تک به تک به شما خواهم گفت و بعد از یادگیری این Property ها شروع به ایجاد پروژهای مختلف خواهیم کرد تا شما ب
دوره آموزش گام به گام تاتو
دوره آموزش گام به گام تاتو با معرفی و ارائه مراحل انواع تاتو بدن و صورت و همچنین بیان طرح های مختلف تاتو توانسته به عنوان یکی از جامع ترین و مفید ترین مجموعه ها در زمینه آموزش تاتو شناخته شود. دوره آموزش گام به گام تاتو کلیه مراحل تاتو صورت و بدن با شیوه های گوناگون، انواع طرح های تاتو و تمامی ابزار و وسایل مورد نیاز را برای علاقه مندان و آرایشگران عزیز آموزش می دهد. دوره آموزش گام به گام تاتو حاوی دو پارت "آ
برگزاری دوره فشرده آموشی مباحث فرز CNC (اپراتوری دستگاه و نرم افزار ماشینکاری) جهت دوستانی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند.
این دوره ترکیبی متشکل از آموزش تخصصی جدیدترین نسخه نرم افزار ماشینکاری Autodesk powerMILL 2020 و آموزش عملی در محیط کارگاه و پای دستگاه CNC میباشد
در این دوره ده ها فایل تخصصی در زمینه های ابزارشناسی،برنامه نویسی دستی CNC،نقشه کشی و رسم فنی،تلرانس های هندسی و هرآنچه که نیاز یک CNC کار میباشد در قالب یک پکیج به هنرجو ارائه میگر
سلام و عرض ادب
عزیزانی که دوست دارند پاهاشون رو 180 باز کنند با استفاده از این دوره به راحتی میتونند 180 باز کنند .
بین 1 تا 6 ماه زمان بزار و یک عمر راحت شو
این دوره طوری طراحی شده که همه میتونند ازش استفاده کنند . هم ورزشکارا هم مربیا و هم اونایی که اصلا ورزش نکردند همه و همه میتونند از این دوره استفاده کنند .
 
برای باز کردن 180 درجه مهم نیست چند سالته . در هر سنی و هر مکانی میتونی این کارو بکنی
 
 
بخشی از دوره آموزش باز کردن 180 درجه پا
 
 
 
کلیک کنید
آسانسور، صنعتی که بشدت به نیازهای روزمره تبدیل شده است و در اکثر ساختمان ها و ادارات ردپای آن وجود دارد، با دروه آموزش آسانسور شما میتوانید به یک شغل پردرامد دست پیدا کنید. کافی است در دوره آموزشگاه آسانسور کرج شرکت کنید و به یک تکنسین آسانسور تبدیل شوید.
 
در دوره آموزش آسانسور ، شما به یک تکنسین 0 تا 100 آسانسور تبدیل میشوید و میتوانید به راحتی وارد بازار کار شوید.
 
هر ساختمان نیاز به یک سرویسکار آسانسور دارد که بصورت ماهانه ، آسانسور را باز
اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان:28423118-021 – 09130919446,7,8 .آموزش رنگ آمیزی ساختمان کلیه مراحل نقاشی ساختمان را به همراه معرفی ابزار لازم و نکات مهم آموزش داده است. رنگ آمیزی با غلطک، رنگ آمیزی ساختمان با رنگ پلاستیک و... از آموزش های این دوره مفید است.
آدرس سایت: 118file.com
برای دیدن ویدیوهای بیشتر اینجا کلیک کنید.
 
#رنگ_آمیزی_ساختمان
#رنگ_آمیزی_با_غلتک
#رنگ_پلاستیک
#رنگ_آمیزی_دیوار
جهت نصب بانک‌اطلاعاتی اوراکل گام‌های زیر را دنبال کنید:
بعد از دانلود فایل‌ها از سایت شرکت اوراکل ابتدا آنها را از حالت فشرده خارج کنید. (همچنین می‌توانید از پی‌سی‌دنلود اقدام به دانلود فایل‌ها کنید.)پس از ورود به پوشه برنامه، بر روی فایل setup.exe راست کلیک کنید و با ادمین آن را اجرا کنید. با اجرای این فایل پنجره‌ای مطابق با تصویر زیر نمایش داده می‌شود. کمی صبر کنید تا وارد مرحله بعدی نصب شوید.
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

بلیط قطار رجا روانسنجی