نتایج جستجو برای عبارت :

کمیسیون ملی سلامت چین: ۸۰ درصد مبتلایان به کروناویروس بالای ۶۰ سال هستند

کمیسیون ملی سلامت چین:
۸۰ درصد از قربانیان کروناویروس در این کشور بالای ۶۰ سال داشتند.
۷۵ درصد از این افراد دست‌کم به یکی از بیماری‌های زمینه‌ای مبتلا بوده‌اند.
دو سوم از فوتی‌های تایید شده، مرد بوده‌اند.
میانگین مدت زمان برای بهبود کامل بیماری ۹ روز است./ایسنا
چهار شنبه ، ۱۶ بهمن ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
پس از روشنگری هایی که متخصصان در رسانه ملی انجام داده اند، نگرانی مردم درباره کرونا کمتر شده است. کرونا یک بیماری ویروسی است که 80 درصد بدون آنکه متوجه ابتلاء بشوند، از آن عبور می کنند! (مبتلا می شوند اما خودشان هم متوجه نمی شوند.) 20 درصد متوجه می شوند و از آن 20 درصد، تنها 2 درصد دچار خطر می شوند.
این 20 درصد هم شامل افراد مسن، بیمار و... هستند. کسانی که مشکل تنفسی دارند. در حال شیمی درمانی هستند و... جالب اینکه کرونا برای این افراد هم در صورتیکه نکات
♦️ ۸۶.۴ درصد تهرانی‌ها موافق افزایش محدودیت‌های کرونایی هستند
علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، گفت:
در یک نظرسنجی ۸۶ و ۴ دهم درصد جامعه آماری اعلام کردند که با اعمال محدودیت‌های بیشتر که سلامت آنها را تضمین کند، موافق هستند.
در ۲۴ ساعت گذشته ۳۴۰ مورد جدید از مبتلایان به این بیماری را در استان تهران داشتیم که در بخش‌های عادی بیمارستان‌ها و ۸۰ مورد در بخش‌های ویژه بستری شده‌اند./مهر
فواید خوردن تخم مرغ و خواص خوردن آن برای سلامت اعضای بدن
تخم مرغ، یکی از معدود خوراکی هایی است که باید به عنوان "سوپر غذا" طبقه بندی شود ؛ آن ها دارای مواد مغذی هستند که برخی در رژیم غذایی مدرن نادر و کمیاب هستند.خوردن تخم مرغ آب پز, سالم ترین راه برای خوردن تخم مرغ است, زیرا بدون روغن یا کره پخته می شود, که کالری و چربی اضافی بیشتری را به غذا اضافه نمیکند و باعث کاهش وزن می شود. ارزش غذایی یک تخم مرغ آب پز با سایر روش ها یک سان است. در این بخش ا
همه به دنبال سلامت جسمانی خود هستند. همه مردم سلامت جسمانی را در اولویت قرار میدهند اما فارغ از اینکه سلامت روان هم می تواند بر روی کیفیت زندگی آنها تاثیر زیادی بگذارد.
سلامت جسمانی در حقیقت از سلامت روان نشات می گیرد. این موضوعی است که در این پست از وبلاگ روانشناسی به آن میپردازیم.
یعنی اگر فردی از سلامت روان کامل برخوردار باشد سلامت جسمانی حقیقی را هم به دست می آورد.
سالها تجربیات علمی ثابت کرده است که ذهن تاثیر کاملی بر جسم و نحوه فعالیت آ
آشنایی با تمام خواص و فواید آناناس برای سلامت ، درمان و زیبایی پوست و مو
حتما شنیده اید که می گویند برای کسب انرژی بیشتر روزانه برای خود آب آناناس تهیه کنید و صبح زود میل کنید تا روز با نشاطی آغاز کنید. آناناس یک میوه استوایی است که در هر فروشگاهی در دسترس است. کولمبوس بعد از سفر به آمریکای جنوبی، آناناس را به اروپا برد و آناناس به عنوان میوه ای عجیب و غریب شناخته می شد، و تنها در ضیافت های مجلل سرو می شد.
در آمریکای مرکزی و جنوبی، آناناس نه
 در روزهای اخیر اقدام‌های رو به جلو علیه کرونا با یکی از هفت نگرش اجتماعی #بازدارنده مواجه می‌شد:
اول. عده‌ای گفتند بازی سیاسی طرفداران دولت برای کاهش مشارکت است. برای آن‌ها سیاست مهم‌تر از سلامت است.
دوم. عده‌ای گفتند اعمال محدودیت‌ها برای زدن زیارت و ولایت است. برای آن‌ها درکی که از زیارت و مذهب دارند مهم‌تر از سلامت است.
سوم. عده‌ای گفتند توطئه آمریکا و غرب است. برای این‌ها توطئه مهم‌تر از سلامت است.
چهارم. عده‌ای گفتند سرایت بیماری
 این مطالعه نشان داد که اگر شما قبل از 40 سالگی دارای اضافه وزن باشید ، خطر ابتلا به سرطان های زیر با درصد های مختلف در شما افزایش میابد :
70 درصد برای سرطان اندومتر
58 درصد برای سرطان سلول کلیوی در مردان
29 درصد برای سرطان کولون در مردان
15 درصد برای تمام سرطان های مربوط به چاقی ( هر دو جنس )
پروفسور Tone Bjorge در بخش سلامت و مراقبت عمومی دانشگاه Bergen ، میگوید : " چاقی یک عامل خطر تایید شده برای چند سرطان میباشد. در این مطالعه ، ما بر روی درجه ، زمان و مدت اض
” ارتقاء سلامت روان ، نشاط اجتماعی ”
اسامی روزهای هفته سلامت روان؛
1. پنجشنبه ۱۸ مهر : نقش خود مراقبتی در نشاط اجتماعی
2. جمعه ۱۹ مهر : نقش آموزه های دینی، فرهنگ و معنویت در ارتقاء سلامت روان و نشاط اجتماعی
3.شنبه ۲۰ مهر: تحکیم خانواده، جامعه با نشاط
4. یکشنبه ۲۱ مهر : ارتقای سلامت روان و نشاط اجتماعی
5. دوشنبه ۲۲ مهر : نقش مهارت های زندگی در ارتقاء سلامت روان و نشاط اجتماعی
6. سه شنبه ۲۳ مهر: عوامل اجتماعی تعیین کننده های سلامت و نقش آن در نشاط اجتما
به گفته پایگاه اینترنتی سازمان بهداشت جهانی، 80 درصد بیماری ها توسط آب قابل انتقال است این در حالی است که 14000 نفر در سراسر جهان بر اثر آلودگی آب، جان خود را از دست میدهند بنابراین آلودگی آب یک مشکل بزرگ جهانی تلقی می شود. برآوردی که بعمل آمده حاکی از این است در کشورهای جهان سومی میزان تلفات تا 80 درصد بیشتر از کشورهای صنعتی است.
 
 
روزانه بسیاری از انسان ها در جهان با مشکل سلامت آب مصرفی رو به رو هستند ، طبق آمار روزانه 1000 کودک هندی بر اثر عدم به
 
در یک مطالعه بین المللی با راهنمایی دانشگاه Bergen، محققان قصد داشتند پی ببرند که چگونه اضافه وزن ( BMI بالای 25 ) و چاقی (BMI بالای 30 ) خطر ابتلا به انواع مختلف سرطان را افزایش میدهند.
 این مطالعه نشان داد که اگر شما قبل از 40 سالگی دارای اضافه وزن باشید ، خطر ابتلا به سرطان های زیر با درصد های مختلف در شما افزایش میابد :
70 درصد برای سرطان اندومتر
58 درصد برای سرطان سلول کلیوی در مردان
29 درصد برای سرطان کولون در مردان
15 درصد برای تمام سرطان های مربوط به
امروزه اهمیت سلامت آب مصرفی بر هیچکس پوشیده نیست چراکه بیشتر از 70 درصد وزن بدن را آب تشکیل داده و بصورت مستقیم و غیر مستقیم بر سلامت و فعالیت های تمامی اندام های بدن از جمله: کلیه، قلب، مغز، معده، پوست و ... در تمامی سنین تاثیر گزار است و در صورت مصرف آب آلوده بسیاری از بیماری های قلبی و عروقی ، کلیوی ، گوارشی ، پوستی و ... براحتی به بدن انتقال میابند.نوشیدن آب سالم و با کیفیت یک امر مهم در حیات انسانی تلقی می شود از این رو توجه انسان به سلامت آب مص
✅ تعداد افرادی که 100% زده اند.
ادبیات فارسی : 47 نفر
عربی : 6 نفر
دین و زندگی : 16 نفر
زبان خارجی : 37 نفر
ریاضی : 67 نفر
فیزیک : 31 نفر
شیمی : 3 نفر
زیست شناسی : 1 نفر
✅ تعداد افرادی که درصد 33.33- زده اند.
ادبیات : 16 نفر
عربی : 8 نفر
دین و زندگی : 15
زبان خارجی : 28
ریاضی : 9 نفر
فیزیک : 11 نفر
شیمی : 9 نفر
زیست شناسی : 7 نفر
✅ درصد تعداد افرادی که دروس عمومی را زیر 30% پاسخ داده اند.
ادبیات : 72 درصد داوطلبین
عربی : 85 درصد داوطلبین
دین و زندگی : 76 درصد داوطلبین
زبان خارجی : 86 درصد
«مسئله‌ی سلامت، جزو مسائل درجه‌ی یک هر کشوری است.» ۱۳۹۱/۱۰/۱۱ این عبارت رهبر انقلاب اسلامی به روشنی نشان دهنده‌ی اهمیت سلامت مردم نزد ایشان بعنوان یکی از مسائل اساسی و حیاتی کشور است و در زمینه‌ی ارتقای سطح سلامت عمومی یکی از مسائل مهم نقش بی‌بدیل پزشکان و فداکاری پرستاری است. پایگاه اطلاع‌رسانی  حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را در خصوص سلامت مردم و اهمیت نقش پزشکان و پرستاران در این زمینه بازخوانی می‌کند.
در رابطه با آموزش صبحانه سلامت و ترویج غذاهای سنتی در طی سال تحصیلی دو برنامه صبحانه سلامت در آموزشگاه داشتیم و دانش آموزان در برنامه های آغازین توجیه شدند نسبت به صبحانه سلامت و غذاهای سنتی و در نماز خانه آموزشگاه با همکاری فاطمه دهقان کمیته بهداشت آموزشگاه و مدیر و معاونین و همکاران طرح صبحانه سلامت برگزار گردید و سفیران سلامت و کمیته بهداشت مسئول نظارت بر تغذیه دانش آموزان در زنگهای استراحت بودند.
سوالات مهم درس دوم سلامت و بهداشت دوازدهم
سوالات مهم درس 2 سلامت و بهداشت دوازدهم
سوالات امتحانی درس دوم سلامت و بهداشت دوازدهم
سوال های مهم درس 2 سلامت و بهداشت دوازدهم
درس دوم سلامت و بهداشت دوازدهم
سوالات متن درس دوم سلامت و بهداشت دوازدهم
سوالات متن درس 2 سلامت و بهداشت دوازدهم
نمونه سوالات درس دوم سلامت و بهداشت دوازدهم

به نام خدا

ادامه مطلب
آنچه باید درباره سلامت گوش بدانید
 متخصص گوش و حلق و بینی و رئیس اداره سلامت گوش و شنوایی وزارت بهداشت در گفتگو با برنامه «مجله پزشکی» در مورد موضوع سلامت گوش گفت : بهترین کاری که ما می‌توانیم برای گوش، این سیستم پیشرفته و مهم، انجام دهیم مراقبت از آن است، باید دانست، به محض اینکه گوش های ما آسیب می بینند، شروع به ترمیم کردن خود می کنند.

ادامه مطلب
روان شناسی معاصر، برای روابط سالم و انسانی میان والدین و فرزندان اهمیت بسیاری قائل است و آن را اساس سلامت روانی اعضای خانواده در نظر می گیرد.
سلامت روانی در رویکردهای مختلف روان شناسی، تعاریف متفاوتی دارد که این تعاریف به رغم تفاوت ظاهری، با یکدیگر در تناقض نیستند و هر یک از آن ها به بعد خاصی از ابعاد سلامت روان توجه دارند.

ادامه مطلب
نمونه سوالات درس سوم سلامت و بهداشت دوازدهم
سوالات درس سوم سلامت و بهداشت دوازدهم
سوال های مهم درس سوم سلامت و بهداشت دوازدهم
 درس سوم سلامت و بهداشت دوازدهم
نمونه سوالات امتحانی درس سوم سلامت و بهداشت دوازدهم
سوالات مهم درس 3 سلامت و بهداشت دوازدهم
درس 3 سلامت و بهداشت دوازدهم

به نام خدا


ادامه مطلب
⭕️راز سرمایه گذاری موفق در 10 سال آینده
اقتصاددانان داخلی میگن باید 30 درصد دارایی ها در طلا سرمایه گذاری بشه و 20 درصد در بورس و 50 درصد مابقی هم در کسب و کار و کارآفرینی باشد.
♦️اقتصاددانان و سرمایه گذاران خارجی هم 30 درصد داراییها به طلا، 30 درصد به صندوق های سرمایه گذاری سهام ، 30 درصد به تجارت کالا و 10 درصد نیز به صندوق سرمایه گذاری در بازار های نوظهور تخصیص می دهند.
نتیجه دو دیدگاه این است که در 10 سال آینده، 30 درصد داراییها باید در طلا سرمایه
سلامت روان به سلامتی شناختی، رفتاری و عاطفی ما اشاره دارد. این موضوع مربوط به نحوه تفکر، احساس و رفتار ما است. اصطلاح "سلامت روان" گاهی به معنای عدم وجود یک اختلال روانی است.
 
سلامت روان می تواند بر زندگی روزمره، روابط و حتی سلامت جسمی تأثیر بگذارد. سلامت روانی همچنین شامل توانایی فرد برای لذت بردن از زندگی، رسیدن به تعادل بین فعالیتهای زندگی و تلاشها برای دستیابی به تاب‌آوری روانشناختی است.
مشکلات بهداشت روانی می تواند هر کسی را در هر سنی
اهمیت سلامت روان در زندگی ما بسیار زیاد است و این بر کسی پوشیده نیست.
در وبلاگ مسیر سلامتی هم به خوبی به این موضوعات خواهم پرداخت اما دوستان عزیزم اگر سلامت روان حاصل شود دیگر دچار اختلالات روحی روانی و بیماری های روانی نخواهیم بود.
دیگر از چیزهایی که میدانیم چی هستند رنج نمیکشیم.
سلامتی روان برای ما زندگی را فراهم می کند که اصلا تجربه نکرده بودیم و انتظار نداشتیم.
امیدوارم در زندگی به سلامت روان اهمیت دهید و مطالبی که قصد به اشتراک گذاری آ
به مناسبت هفته سلامت از کارشناسان بهداشت دعوت به عمل آمد تا درباره بهداشت عمومی و شعار هفته سلامت برای دانش آموزان صحبت کنند و نیز برنامه صبحانه سلامت با همکاری انجمن اولیا و مربیان مدرسه اجرا شد همچنین دانش آموزان در این خصوص ویژه برنامه ای اجرا کردند دعوت از اولیا به مناسبت هفته سلامت و اجرای پیاده روی به مناسبت هفته سلامت
نوشیدن آب در طول روز سبب می شود تا بدن شما دچار کم آبی نشود. نوشیدن آب برای بدن فایده‌های بیشماری دارد از جمله می‌توانیم به حفظ و شادابی پوست، سلامت قلب، افزایش انرژی، کاهش وزن و بسیاری موارد دیگر اشاره کنیم، نوشیدن آن را از یاد نبرید و سلامت بدنتان را با آن تضمین کنید. آب منبع خوبی برای حفظ و شادابی پوست به شمار می‌رود، برای سلامت قلب مفید است، انرژی را افزایش داده و باعث کاهش وزن است و ترکیب اصلی نسوج بدن است و به‌طور متوسط حدود 65 درصد وز
بیکارترین استان‎ها کجاست؟
مطابق آمارهای ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران، بیشترین نرخ بیکاری به ترتیب در استان کرمانشاه با ۱۸.۴ درصد، استان چهارمحال بختیاری با ۱۷.۱ درصد و استان البرز با ۱۶.۱ درصد است.مطابق آمارهای ارائه شده از طرح آمارگیری نیروی کار پاییز ۹۸، استان های سمنان با ۶.۷ درصد و استان مرکزی با ۷.۱ درصد و استان همدان با ۷.۴ درصد به ترتیب کمترین نرخ بیکاری را در کشور دارا هستند.
 
اصول سلامت روان ١-آرامش: بدون تردید آرامش اولین شرط روان سالم است و در سایه آن می‌توان به شکل متعادلی به سایر امور زندگی و پیشرفت هم رسید.این
تغییرات در گستره هنجار جامعه قرار نمی­گیرند و به­صورت واضح غیرعادی و
بیمارگونه و مداوم یا عودکننده هستند( همان­جا؛ سادوک۲، سادوک و رالز۳،
۲۰۰۹) . گرچه WHO از سال ١۹۴۶ میلادی برای سلامت تعریف سه بعدی زیستی،
روانی و اجتماعی را بیان کرده است، اما در بیشتر کشورها دو بعد روانی و
اجتماعی سلامت تا حد زیادی ب
رنگ موی سلامت  با رنگ موهای طبیعی
رنگ موی طبیعی تا حد نسبتاً خوبی بیان کننده ی سلامتی شما است. رنگ طبیعی خاص به وسیله ی ژن اجداد شما در نسل های قبلی به شما رسیده است. جدا از رمز و رازهای ژنتیکی، دانستنی های زیادی در مورد ارتباط رنگ مو و سلامتی افراد وجود ندارد. ولی با دانستن رنگ موی خود از ابتلا به سرطان جلوگیری کنید. علی رغم این که افراد مو قرمز ۱ تا ۲ درصد جمعیت جهان را تشکیل می دهند، اما ۱۶ درصد از آن ها به بیماری ملانوم مبتلا هستند.
محققان
تعداد چهل دانش آموز در پایه های پنجم و ششم به صورت داوطلبانه و علاقمند به فعالیتهای فرهنگی تربیتی با موضوع سفیران سلامت ، در طرح سفیران سلامت این آموزشگاه شرکت نمودند ابتدا اهداف ، شرایط ، وظایف سفیران سلامت برای ایشان شرح داده شد سپس الگو بودن رفتار و منش دانش اموز عضو سفیران سلامت مورد تاکید بود و در جلسه ی دوم برای هر دانش آموز کارت سفیر سلامت صادر شد
فروشگاه سلامت با اتکا به سال ها تجربه در زمینه فروش انواع دستگاه های تصفیه آب با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص در زمینه فروش و خدمات پس از فروش(اعم از نصب، تعویض فیلتر، تعمیرات) آمادگی خود را جهت همکاری با هموطنان عزیزاعلام می داردهمچنین جهت خرید انواع دستگاه تصفیه آب میتوانید از مشاوره رایگان ما بصورت تلفنی بهرمند گردید.فروشگاه سلامت ارائه دهنده:•    تعداد زیاد تکنسین های خدمات در کلیه نقاط استان یزد•    خدمات دهی در اسرع وقت•    بال
نمونه سوالات درس اول سلامت و بهداشت دوازدهم
سوالات درس 1 سلامت دوازدهم
نمونه سوالات امتحانی درس اول سلامت و بهداشت دوازدهم
سوال های مهم درس یک سلامت و بهداشت دوازدهم
درس اول سلامت و بهداشت دوازدهم

به نام خدا

ادامه مطلب
با عرض سلام و وقت بخیر و آرزوی سلامتی برای کلیه خانواده های محترم
در صورتی که تا کنون فرم سلامت خود و اعضای خانواده محترمتان را در سایت زیر تکمیل ننموده اید خواهشمندیم امروز با مراجعه به سایت http://salamat.gov.ir فرم سلامت را برای تمامی اعضای خانواده خود تکمیل نموده و تعداد اعضای خانواده خود را که در سایت مربوطه تکمیل نموده اید را با مشخصات زیر به شماره هنرستان ارسال نمایید.  با تشکر فراوان از همکاری شما 
نام و نام خانوادگی
نام کلاس
تعداد اعضای خان
پایش Diabetic یک مشکل جدی دیابت است که شرایط بیمار را بدتر می‌کند در حالی که تاثیر اجتماعی اجتماعی معنی‌داری دارد . هدف از این بررسی خلاصه کردن علل و مکانیسم‌های pathogenetic منجر به پای دیابتی و تمرکز بر مدیریت این مساله مهم سلامت است . افزایش آگاهی پزشکان و از این رو توانایی آن‌ها برای شناسایی پای پیاده در خطر ، " همراه با مراقبت پای مناسب ، ممکن است از زخم پای دیابتی جلوگیری کند و در نتیجه خطر قطع عضو را کاهش دهد .
مقدمه پای Diabetic یکی از مهم‌ترین و dev
وب سایت های سلامت
 
 
1- آموزش سلامت همگانی
 
http://iec.behdasht.gov.ir
2- مشاوره الکترونیکی سلامت
 
www.samas.ir
3- بانک جامع فیلم سلامت
 
www.healthtube.ir
3- سامانه الکترونیک مسابقه عکس سلامت
 
www.salamatpic.ir
4- سامانه بازی آنلاین سلامت
 
www.salamatgame.ir
5- سامانه هوشمند پیام کوتاه سلامت
 
www.1000264.ir
6- سامانه آموزش الکترونیک سلامت
 
 http://salamat.ulc.ir
7- سایت کتابخانه همراه سلامت
 
8- سایت سلامت کودک
childhealth.behdasht.gov.ir// :http
                                                               
مهم ترین ویتامین ها برای سلامت چشم
 
 تمام بدن ما به ویتامین های مختلف به اندازه کافی نیاز دارندْ یکی از این بخش ها چشم هاست که در این مطلب مهم ترین ویتامین ها برای حفظ سلامت چشم معرفی می شوند
ویتامین های ضروری برای مراقبت از چشم
ادامه مطلب
درصورتی که روغن مار اصل و خالص باشد دارای تأثیر و قدرت شفابخشی بسیار زیاد است. متأسفانه امروزه ۹۰ درصد روغن های مار بازار تقلبی است. اسید چرب موجود در روغن مار واقعی را میتوان بصورت موضعی برای درمان بعضی بیماری ها بکار برد. جالب اینجاست که هرچه مار خطرناک تر باشد روغن مار خالص دریافتی از آن برای درمان موثرتر است. فواید روغن مارروغن مار دارای بعضی از فواید چشم‌گیر، من جمله کاهش درد آرتریت، بهبود سلامت پوست، تقویت سیستم ایمنی بدن، مراقبت از
سلامت بدن و طول عمر قسمت دوم
همان طور که ذکر شد ۱۸ تا ۱۹ درصد عسل طبیعی آب و مابقی مواد جامد است
که مجموعا از عسل یک ماده نیمه سیال و بسیار غلیظ می سازد .
بخش جامد عسل شامل دو قند گلوکز و فروکتوز به مقدار تقریبا مساوی است
و درصد جزئی از آن شامل سایر مواد غذایی ؛
از جمله سایر قندها ، پروتئین ها ، اسیدهای آمینه ، چربی ها ، مواد معدنی ، ویتامین ها ، آنزیم ها ، آنتی بیوتیک ها ، مواد ضداکسایش و غیره است .
بنابراین ، عسل با خواصی که قبلا برای آن به طور مشر
برای داشتن اندامی مناسب باید بدانیم که چه مقدار کالری دریافت می‌کنیم و چه میزان کالری می سوزانیم. معمولا ورزشکاران میزان کالری که هنگام ورزش در باشگاه می‌سوزانند را بیش از حد واقعی تخمین می‌زنند.به گزارش سلامت نیوز به نقل از ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از My fitness pal، ورزشکاران فعالیت‌های مختلفی در باشگاه انجام می‌دهند و میزان کالری سوزی آن را معمولا بیش از حد ارزیابی می‌کنند. بررسی‌ها نشان داده است که میزان کالری سوزی دویدن بر روی تردمیل 13 درصد،
وقتی حرف از زیبایی صورت به میان می‌آید، احتمالاً هرگز استفاده از کرم‌های ضدآفتاب، کرم مرطوب‌کننده و سرم‌های کاهش‌دهنده چین‌وچروک را فراموش نمی‌کنید. اما در مورد دست‌هایتان چطور؟


به گزارش : اگر پوست دستتان به اندازه پوست صورتتان شاداب نیست و ناخن‌هایتان شکننده هستند احتمالاً دست‌هایتان پیر به نظر می‌رسند. در اینجا هفت دلیل پیر شدن دست‌هایتان را به شما نشان می‌دهیم:
ادامه مطلب
چه به واسطه مصرف باکتری های مفید در قالب مکمل ها یا مصرف یک کاسه ماست، احتمالا چیزهایی درباره پروبیوتیک ها، ارگانیسم های کوچکی موجود در غذاهای تخمیر شده، شنیده اید. اما آیا می دانستید که پروبیوتیک ها نیز برای ادامه زندگی خود به غذا نیاز دارند؟
به گزارش گروه سلامت عصر ایران به نقل از "لیو استرانگ"، این جایی است که پری‌بیوتیک ها، نوعی فیبر، وارد بازی می شوند. در شرایطی که بیشتر میوه ها و سبزیجات سرشار از فیبر منبع خوبی برای پری‌بیوتیک ها هس
آشنایی با تمام خواص و فواید آناناس برای سلامت ، درمان و زیبایی پوست و مو
حتما شنیده اید که می گویند برای کسب انرژی بیشتر روزانه برای خود آب آناناس تهیه کنید و صبح زود میل کنید تا روز با نشاطی آغاز کنید. آناناس یک میوه استوایی است که در هر فروشگاهی در دسترس است. کولمبوس بعد از سفر به آمریکای جنوبی، آناناس را به اروپا برد و آناناس به عنوان میوه ای عجیب و غریب شناخته می شد، و تنها در ضیافت های مجلل سرو می شد.
در آمریکای مرکزی و جنوبی، آناناس نه
سازمان جهانی بهداشت هفتم آوریل را روز جهانی سلامت اعلام کرده است. این روز،‌فرصتی برای افزایش آگاهی های عمومی در مورد نگرانی های خاص در مورد بهداشت عمومی است.این سازمان شعار روز جهانی سلامت در سال 2020 را "تقویت پرستاری و مامایی برای دستیابی به سلامت برای همه توسط همه" در نظر گرفته است .پرستاران و ماماها نقش مهمی را در مراقبت از مردم در همه جا از جمله شرایط بحرانی ، درگیری‌ها و وضعیت‌های شکننده ایجاد می‌کنند . آن‌ها طیف گسترده‌ای از خدمات اس
خدمات توریسم سلامت در ایران
این موسسه افتخار دارد که در ایران پذیرای توریستهای سلامت باشد یعنی افرادی که برای درمان و جراحی و یا عملهای زیبایی به ایران میایند توسط کادر مجرب ما ساپورت و پشتیبانی خواهند شد فقط کافیست با ما تماس بگیرید 00982188656470
 
همه چیز شبیه قمار بود. که من باختم. تمام.
اما مسئله اینجاست که من روی یه احتمال شرط بستم. احتمالی کمتر از پنج درصد. شایدم خیلی کمتر. مسئله اینه، من اون نود و پنج درصد رو ندیدم. نخواستم ببینم. با اینکه همیشه از فریب متنفر بودم و از فریب خودم می ترسیدم. ندیدم. الان مسئله اینه: نود و پنج درصد حقیقت امروزم چیه؟
 فوق تخصص ریه و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در حال حاضر تفریبا 7 تا 10 درصد کودکان و 3 تا 5 درصد بالغین مبتلا آسم می باشند و شیوع آن روز به روز رو به افزایش است.دکتر"رستم یزدانی" فوق تخصص ریه و در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، در رابطه با بیماری آسم اظهار کرد: آسم بیما ری التهابی مزمن ریه است که منجر به انسداد و تنگی مزمن مجاری تنفسی می شود.
ادامه مطلب
همه چیز شبیه قمار بود. که من باختم. تمام.
اما مسئله اینجاست که من روی یه احتمال شرط بستم. احتمالی کمتر از پنج درصد. شایدم خیلی کمتر. مسئله اینه، من اون نود و پنج درصد رو ندیدم. نخواستم ببینم. با اینکه همیشه از فریب متنفر بودم و از فریب خودم می ترسیدم. ندیدم. الان مسئله اصلی اینه: نود و پنج درصد حقیقت امروزم چیه؟
سیب و کاهش کلسترول
جریان خون حاوی کلسترول است. هنگامی که مقدار این کلسترول بالا می رود بر جریان خون تاثیر گذاشته و باید کاهش یابد. سیب حاوی مواد مغذی و شیمیایی گیاهی است که به ترتیب فیتونوترینت و فیتوکمیکال نامیده می شوند. این مواد به عنوان آنتی اکسیدان عمل کرده و کلسترول اضافی خون را کاهش می دهند. مصرف روزانه سیب تجزیه کلسترول را نسبت به حالت عادی ۲۰ درصد افزایش می دهد.
سیب برای پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی
کاهش کلسترول خون و تسهیل جریا
پاورپوینت بهداشت و سلامت روان نوجوانان
دانلود پاورپوینت بهداشت و سلامت روان نوجوانان، در 80 اسلاید. بر طبق تعریف سازمان جهانی بهداشت، سلامتی عبارت است از یک حالت آسودگی جسمی، روانی، اجتماعی، و نه فقط به فقدان بیماری یا ناتوانی. در این مجموعه می توانید با مفاهیم بهداشت و بهداشت روان ، سلامت، سلامت روان، ابعاد سلامت روان، ویژگی های ...
صربستان واقع در جنوب شرقی قاره اروپا که پایتخت آن شهر بلگراد می باشد. گردشگران تور صربستان جالب است بدانند نام این کشور تا سال 2006 مونته نگرو بوده است. صربستان با بسیاری از کشورهای توریستی همانند :از جنوب با آلبانی ، از شمال با مجارستان، از غرب با کرواسی و هرزگوین و از شرق با بلغارستان همسایه می باشند. 
رودخانه دانوب با 2820 کیلومتر درست از قسمت غربی تور صربستان با مرز کشورهای کرواسی و رومانی عبور می کند . در واقع صربستان از مرکز، جنوب و خاور ارو
شکی نیست که کم خوابی باعث سیاهی و پف زیر چشم می شود؛ اما آیا می دانستید که کم خوابی به سلامت چشم آسیب می رساند. اسپاسم و خشکی چشم، می تواند به علت کم خوابی بروز کند.


به گزارش : ما همیشه برای انجام کارهایمان از رانندگی گرفته تا خواندن خبرها، نیاز به قدرت بینایی داریم. برخی از عادت ها بدون این که متوجه باشید، به چشم آسیب می رساند.
ادامه مطلب
در یک بررسی گسترده و یک متا آنالیز بزرگ در مرکز مـلی اطلاعات زیست فناوری آمریکا در مورد تاثیر دینداری و معنویت گرایی بر سلامت جسم و ذهـن بر پایه بررسی سیستماتیک و داده های اوریجینال در بین سال های ۱۸۷۲ تا ۲۰۱۰ در دو حوزه مختلف پزشکی و روانشناسی مشخص شده است که؛A large volume of research shows that people who are more R/S have better mental health and physical health. also , adapt more quickly to health problems compared to those who are less R/S.The majority of studies report significant relationships between R/S and better health
ترجمه: مقداری بسیار زیادی از ت
 
این بررسی ها حاکی از آن است که ضریب نفوذ اینترنت باندپهن ثابت از سال ۹۵ تاکنون رشد قابل توجهی نداشته است و ضریب نفوذ اینترنت موبایل که در سال ۹۵ حدود ۴۰ درصد بوده در منحنی رشد، سیر صعودی خود را طی می کند و در سال ۹۶ به نزدیک ۶۰ درصد رسیده، در سال ۹۷ ضریب نفوذ ۷۰ درصد را رد کرده و در سال ۹۸ به ضریب نفوذ ۸۰ درصد نزدیک می شود.
 
آخرین آمار و اطلاعات بخش فناوری اطلاعات کشور مربوط به پایان خردادماه امسال توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
شما به کودک خود کمک می‌کنید کارهایی مانند دستشویی رفتن، خوردن، خوابیدن، تغذیه سالم، ورزش کردن و مسواک زدن را یاد بگیرد، اما مطالب روانشناسی کودک برای آموزش سلامت روان به او چه می‌کنید؟ اگر نمی‌دانید چگونه باید به پرسش‌های مربوط به سلامت روان کودکان پاسخ دهید، بدانید که تنها نیستید. اگرچه در حال حاضر بسیار به این موضوع پرداخته می‌شود، اما در واقع، تعریف مشخصی از سلامت روان و مشخصه‌های آن وجود ندارد.
تا چندی پیش، سلامت جسمانی تنها به ع
شیر نارگیل منبع غنی مواد مغذی و چربی های سالم است که برای رشد مغز، مقاوم سازی و سلامت پوست نوزادان بسیار مفید است.شیر نارگیل حاوی مواد معدنی و ویتامین هایی همچون ویتامین C و E، آهن، منیزیم و روی است که همگی برای حفظ سلامت، رشد و تقویت سیستم ایمنی بدن کودک ضروری هستند.شیر نارگیل کرم های روده ای در کودکان را از بین برده و یبوست و اسهال آن ها را درمان می کند
زندگی چطوره ؟
ترکیه در دو دهه گذشته پیشرفت قابل‌توجهی در بهبود کیفیت زندگی شهروندان خود داشته‌است . با وجود این ، ترکیه در تنها چند مورد از نسبی بودن نسبت به دیگر کشورها در شاخص زندگی بهتر عمل می‌کند . ترکیه بالاتر از میانگین در مشارکت مدنی است . این رده پایین‌تر از میانگین درآمد و ثروت ، وضعیت سلامت ، ارتباطات اجتماعی ، تحصیلات و مهارت‌ها ، مشاغل و درآمد ، رفاه ذهنی ، کیفیت محیطی ، تعادل کار - زندگی ، مسکن و امنیت شخصی است . این رتبه‌بندی‌
پنج‌شنبه ۲۹ اسفند، آخرین روز سال، توفیقی دست داد که همراه گروهی جهادی باشم. حافظان سلامت از بچه‌های بسیج، ایستگاه سلامت در بیرون از شهر  برپا کرده بودند. یک ساعت مانده به ظهر بود که همراه با دو تن از دوستان به آن‌ها پیوستیم.در این ایستگاه سلامت؛ اول از همه با تلمبه سم‌پاشی ضد عفونی بدنه ماشین‌ها انجام می‌شد و بعد از آن قسمت‌هایی از ماشین که تماس بیشتری با بدن داشت ضد عفونی می‌شد؛ مثل دست‌گیره در، ستون ماشین و ... و بعد از آن تب سنجی سرنشی
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
تا چند روز دیگر مدرسه‌ها باز می‌شود و دانش‌آموزان با فرم‌های رنگارنگ، کوله‌پشتی‌های روی دوش و کفش‌های راحت و ورزشی، حال و هوای خاصی به اولین ماه پاییز می‌بخشند .


به گزارش : صحبت از کفش شد که بی‌شک در کنار کیف مناسب مدرسه، مهم‌ترین پوشش دانش‌آموز از حیث سلامت فیزیکی‌اش محسوب می‌شود. پا، یکی از مهم‌ترین اندام‌ها در بدن است که از آن با عنوان قلب دوم نیز یاد می‌شود.
ادامه مطلب

 دومین روز از هفته سلامت و ویژه برنامه گذر سلامت با حضور توانیابان هنرمند برگزار شد
به گزارش روابط عمومی اداره سلامت منطقه 19 ، فاطمه داداش زاده مدیر اداره سلامت معاونت اجتماعی و فرهنگی با اعلام این خبر گفت: دومین روز از برگزاری ویژه برنامه " گذرسلامت " با شعار " مشارکت اجتماعی و سلامت " با حضور توانیابان هنرمند در محله عبدل آباد برگزار شد .
وی افزود : از آنجایی که ایجاد شرایط لازم برای مشارکت حداکثری شهروندان در اجتماع از جمله اهداف اداره سل
خواص کنجد برای سلامت بدن ، زیبایی پوست و مو ، درمان بیماری ها و تناسب اندام
دانه های کنجد ممکن است که کوچک باشند اما مزایای زیادی برای سلامتی دارند. دانه کنجد از گیاه کنجد گرفته شده است و یکی از قدیمی ترین گیاهان روغنی در جهان محسوب می شود. بسیار مقاوم است و میتواند در انواع شرایط آب و هوایی رشد کند. این دانه ها بسیار کوچک هستند، حدود 2 میلی متر عرض و 3 تا 4 میلی متر طول دارند.
در اصل آنها بومی هند و قسمتی از آفریقا بوده اند ، اگر چه اکنون بسیاری ا
این روند با نوساناتی در ماه‌های آینده مواجه شد و در تیرماه ۱۳۹۸ واحدهای ۵۰ تا ۶۰ متر مربع با ۱۴.۶ درصد از کل معاملات، بالاترین سهم را در توزیع فراوانی تعداد معاملات شهر تهران بر حسب سطح زیربنای و احد مسکونی از آن خود کردند. خانه‌های ۶۰ تا ۷۰ متر و خانه‌های ۷۰ تا ۸۰ متر مربع نیز به ترتیب با ۱۳.۸ و ۱۱.۹ درصد از کل معاملات در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.
از سوی دیگر آمار گویای آن است که طی پنج سال گذشته خریداران به‌تدریج به واحدهای قدیمی‌تر روی آ
در چندین سال گذشته به دلیل استفاده بی رویه از تلفن های همراه مضرات این جعبه کوچیک جادویی نیز چندین برابر شده است.
نتایج تازه‌ترین تحقیقات نشان داده است، گوشی‌های هوشمند روی مغز دانش‌آموزان تأثیر منفی می‌گذارد و می‌تواند موجب آسیب به مغز آنها شود. 
بر اساس این بررسی صورت گرفته، دانش‌آموزانی که به طور مداوم از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند و در فضای مجازی حضور دارند، دچار استرس و اضطراب بیشتری می‌شوند و در نهایت بیش از دیگران مستعد
دانلود آهنگ مستان سلامت میکنند + متن و بهترین کیفیت
هم اکنون رسانه جاز موزیک برای شما کاربران ترانه رندان مست با صدای محمدرضا شجریان را آماده کرده است
Download New Song BY : MohammadReza Shajarian | Rendan Mast With Text And Direct Links In jazzMusic.blog.ir
متن آهنگ مستان سلامت میکنند
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
رندان سلامت می کنند جان را غلامت می کنندرندان سلامت می کنند جان را غلامت می کنند ♩♬♫مستی ز جامت می کنند مستان سلامت می کنندغوغای روحانی نگر سیلاب طوفانی نگر ♩♬♫خورشید ربانی نگر
تحقیق نشان می دهد مصرف میوه و سبزیجات به شکل دست نخورده و خام ارتباط قوی با سلامت بهتر روان دارد.
دکتر «تاملین کونر»، می گوید:
«میزان مصرف میوه و سبزیجات بسیار برای حفظ سلامت روان موثر هستند.»
پختن و فراوری میوه و سبزیجات احتمالا موجب نابودی میزان مواد مغذی آنها می شود.
در این مطالعه از بیش از 400 فرد بزرگسال در رده سنی 18 تا 25 سال از نیوزیلند و آمریکا نظرسنجی به عمل آمد.
میزان مصرف میوه و سبزیجات خام و همچنین میوه و سبزیجات پخته و فراوری شده در ا
چاقی و سلامت روان چه ارتباطی با یکدیگر دارند؟ چاقی و اضافه وزن علاوه بر خطرات جسمانی که برای فرد ایجاد می‌کنند، بر سلامت روان نیز تاثیر می‌گذارند. داشتن وزن مناسب امروزه برای بسیاری از افراد به نوعی چالش تبدیل شده‌است. این چالش دغدغه‌ی افراد را برای رسیدن به اندامی زیبا و کاهش اضافه وزن دو چندان کرده‌است. در مورد تاثیر چاقی و اضافه وزن بر سلامت جسمی اطلاعات زیادی در دسترس است. همان طور که می‌دانید اضافه وزن می‌تواند بر بیماری‌های قلبی،
پس از ماجرای لردگان چهار محال و بختیاری و مشخص شدن اینکه امکان دارد افراد بیشتری به ایدز مبتلا باشند و روحشان خبر ندارد. تلنگر بزرگی به افکار عمومی وارد شد.
از آنجایی که ایران مثل سایر کشورها آموزشات و پیگشری های جدی در باره ایدز ندارد. احتمال اینکه هر کسی به ایدز مبتلا باشد بالاست.
مسئول گروه کاهش آسیب ها و ایدز سازمان بهزیستی کشور اخیرا اعلام کرده بود که تنها ۴۰ درصد از کل مبتلایان به ویروس اچ آی وی شناسایی شده اند و این یک اخطار جدی به نظام
فرماندار شوط گفت: با احداث و بهره برداری از پروژه های بهداشتی و درمانی جدید، سرانه بهداشتی این شهرستان به ۲.۵ برابر افزایش یافت.
به گزارش خبرهای فوری پلدشت، حسن عبدالهی اصل روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، اظهار داشت: خدمات دولت در حوزه سلامت این شهرستان بسیار چشمگیر است و مردم منطقه از برکت های آن بهره مند هستند.
وی اضافه کرد: مرکز جامع سلامت شهری و روستایی شوط با یکهزار و ۲۱۸ مترمربع زیربنا، پایگاه سل
تحقیقات نشان می دهد که روابط اجتماعی تاثیر قابل توجهی روی سلامت فرد دارد. اگر شما روابط اجتماعی بیشتری دارید و یا مشارکت بیشتری در رخدادهای اجتماعی داشته باشید اغلب سلامت روانی و جسمانی بیشتر و همچنین زندگی طولانی تری دارید.
از طرف دیگر انزوای اجتماعی می تواند برخی از خطرات جدی را برای سلامت شما در پی داشته باشد. در ادامه چند یافته کلیدی در خصوص اثر روابط اجتماعی روی سلامت را بررسی می کنیم.
 

ادامه مطلب
محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
بیش از 500 هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی در سطح کشور هستند
(وی با اشاره به اینکه 30 درصد مردم ایران نزدیک خط فقر هستند که مشارکت همه مردم را می‌طلبد افزود) در بین سال‌های 92 تا 95 دستمزد مستمری بگیران رشد بسیار خوبی داشته است.
نهضت مهارت افزایی در کشور در دستور کار داریم
93 هزار تعاونی در کشور فعالیت دارند که در بخش‌های مختلف اقدامات گوناگونی صورت گرفته است./ فارس@Rasad_tahlil
[عکس 430×249]
Show commentsمشاهده کان
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حسین نحوی نژاد با بیان اینکه بهزیستی ابتدایی متولی امور معلولین است، بیان کرد: رسانه ها تو ارتقا متمایز های اجتماعی استان نقش آفرین هستند. وی با تقریر اینکه در حال حاضر ۱۱۰۰ جای پا ضایعه نخاعی از بهزیستی استان گیلان خدمات دریافت می کنند گفت: تمامی معلولان ضایعه نخاعی گیلان علاوه به خشکی امدن مقرری حق پرستاری هم از سوی بهزیستی ستاندن می کنند. گیلان ۳۰۰هزار سالمند دارد مدیرکل بهزیستی گیلان با اشعار ا
خواص کنجد برای سلامت بدن ، زیبایی پوست و مو ، درمان بیماری ها و تناسب اندام
دانه های کنجد ممکن است که کوچک باشند اما مزایای زیادی برای سلامتی دارند. دانه کنجد از گیاه کنجد گرفته شده است و یکی از قدیمی ترین گیاهان روغنی در جهان محسوب می شود. بسیار مقاوم است و میتواند در انواع شرایط آب و هوایی رشد کند. این دانه ها بسیار کوچک هستند، حدود 2 میلی متر عرض و 3 تا 4 میلی متر طول دارند.
در اصل آنها بومی هند و قسمتی از آفریقا بوده اند ، اگر چه اکنون بسیاری ا
خط اول دفاعی سلامت برخلاف آنچه که این روز‌ها در رسانه‌ها تبلیغ می‌شود، بیمارستان نیست بلکه کوی و برزن و کف جامعه است!
و اولین مدافعان سلامت هم کسانی هستند که جلوی بار اضافی مراجعات به مراکز درمانی و افزوده شدن زحمت و دردسر کادر خدوم و جهادگر درمان را می‌گیرند؛ اما متاسفانه زحمات و خدمات جهادگران خط مقدم جبهه سلامت، عمداً یا سهواً دیده نمی‌شود.
کادر بهداشت و پیشگیری در خط مقدّم جبهه سلامت تلاش می‌کنند که کار به بیمارستان ها کشیده نشود؛ ب
تاثیر ارتباط در سلامت روان
دانلود تحقیق تاثیر ارتباط در سلامت روان، در قالب فایل word و در حجم 20 صفحه. این پژوهش قصد دارد تا آثار برخورد صمیمانه در خلال انواع روابط اجتماعى را بر سلامت روان با بررسى دو دیدگاه اسلام و روان‏شناسى معرفى کند. سلامت روان، از ویژگی ‏هاى زندگى سالم است و براى دست‏یابى به آن ...
گیف تصویری سلامت غذا
دسته: وکتوربازدید: 1 بارفرمت فایل: zipحجم فایل: 43 کیلوبایتتعداد صفحات فایل: 1
گیف تصویری سلامت غذا
 
گیف تصویری سلامت غذا/با سلام و احترام و خسته نباشید از اینکه فروشگاه ما را برای خرید محصولات اینترنتی خود انتخاب نموده اید از شما سپاس گزاریم"با تشکر"
برچسب ها : گیف تصویری سلامت غذا
یکی از دغذغه های دانش آموزان محاسبه درصداشون توی آزمون و نمره منفیه! جدای ازینکه دانش آموزا از فرمول استفاده می کنند گاهی اوقات یه نرم افزار می تونه سرعت محاسبه درصد رو افزایش بده تا بدون دردسر چند درصد رو سریع حساب کنید.
برای اینکار از درصد گیری کلاسند استفاده کنید تا بدون دردسر درصدتون توی آزمون های مختلف حساب کنید.
مطالعه جدید نشان می‌دهد خوردن یک فنجان بلوبری در روز منجر به حفظ سلامت مداوم عملکرد عروقی و بهبود سفتی شریان‌ها می‌شود.
محققان دانشکده پزشکی نورویچ بریتانیا ادعا می‌کنند مصرف ۱۵۰ گرم بلوبری در روز موجب کاهش خطر بیماری قلبی-عروقی تا ۱۵ درصد می‌شود.
به گفته محققان، بلوبری و سایر انواع توت‌ها باید در رژیم‌های غذایی گنجانده شوند تا خطر بیماری قلبی-عروقی، بخصوص در بین گروه پرخطر، کاهش یابد.
این گروه تحقیق به بررسی تاثیر مصرف بلوبری بر سندر
تقریبا غیرممکن بتوان تعداد کودکان خیابانی را تخمین زد، هرچند که سازمان بهداشت جهانی و یونیسف در اواسط دهه ۱۹۹۰ تعداد آن‌ها را ۱۰۰ میلیون نفر تخمین زده اند. همچنان‌که جمعیت دنیا رشد می‌کند پدیده اجتماعی کودکان خیابانی افزایش می‌یابد. در همه کشورهای جهان آمار کودکان خیابانی پسر بیش از دختران است. بر طبق مطالعه‌ای که درکشورهای افریقایی انجام شده در زیمبابوه ۹۵ درصد، در آنگولا ۸۴ درصد، در اتیوپی ۸۴ درصد، در زامبیا ۷۰ درصد و در سودان تقریب
♦️اعلام وضعیت کاری ادارات تا ۲۰ فروردین
جهانپور درباره تعطیلی ادارات تا ۲۰ فروردین:۲ میلیون و ۵۰۰ هزار کارمند قطعی داریم که ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار معادل ۵۰ درصد در همان ابتدای تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شدند.  ۵۰۰ هزار نفر کارکنان نظام سلامت هستند که امکان تعطیلی آن‌ها وجود ندارد، بلکه به طور مضاعف هم کار می‌کنند. ۲۰۰ هزار نفر در شهرداری‌ها و نیروهای نظامی و امنیتی در حال خدمت به مردم هستند  و تعطیل نخواهند شد.بیش از ۲ میلیون نفر از ک
تحقیقات نشان می دهد که روابط اجتماعی تاثیر قابل توجهی روی سلامت فرد دارد. اگر شما روابط اجتماعی بیشتری دارید و یا مشارکت بیشتری در رخدادهای اجتماعی داشته باشید اغلب سلامت روانی و جسمانی بیشتر و همچنین زندگی طولانی تری دارید.
از طرف دیگر انزوای اجتماعی می تواند برخی از خطرات جدی را برای سلامت شما در پی داشته باشد. در ادامه چند یافته کلیدی در خصوص اثر روابط اجتماعی روی سلامت را بررسی می کنیم.
 

ادامه مطلب
بر اساس آمار پزشکی قانونی کشور، در هفت ماهه سال جاری دو هزار و ۱۸۱ عابر پیاده در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که این رقم حدود یک پنجم (۱۹.۸ درصد) از کل تلفات تصادفات این مدت را به خود اختصاص داده است که این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته (2120 نفر) 2.1 درصد افزایش داشته است.
 
بر اساس این گزارش در هفت ماهه امسال سه چهارم عابران متوفی در تصادفات مرد و یک چهارم زن بوده اند. همچنین استان‌های تهران با ۳۱۷، خراسان رضوی با ۱۷۱ و فارس با ۱۴۹ نف

روش تشخیص نشانه های عشق حقیقی
   
 
 
اگر هوس را کنار بگذاریم، نشانه هایی که در این مقاله برایتان عنوان می کنیم، نشانه های انکارناپذیر از عشق حقیقی-و سلامت احساسی-هستند.
 
در رمان نویسی، نشانه های عشق واقعی به سمت ملودرام گرایش دارد. تپش قلب، بی خوابی، بی اشتهایی، به حرکت درآمدن پرده ها و آتش بازی. اما اگر چنین چیزهایی را حس کردید، آنقدر که اسیر هوس شده اید، عاشق نشده اید. اگر هوس را کنار بگذاریم، نشانه هایی که در این مقاله برایتان عنوان می
نگاهی به گجت هایی که هدف شان بهبود دو و سلامت عمومی شماست.
هرساله در اوایل ژانویه، افراد علاقه‌مند به حوزه‌ی تکنولوژی سری به لاس وگاس می‌زنند تا آخرین گجت ها -هم بزرگ و هم کوچک- را ببینند. امسال به دلیل اینکه تکنولوژی بیش ‌از پیش به بخشی از تمرین روزانه و سلامت عمومی ما تبدیل شده است، Runner’s World در CES 2017 حضور داشت. این‌ها 15 محصول نویدبخش هستند که ما در نمایشگاه مشاهده کردیم و به‌زودی می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.
ادامه مطلب
هر کسی که بر حسب سن و قد، 15 تا 20 درصد زیر وزن طبیعی باشد، به عنوان لاغر تعریف می شود. به عنوان مثال، اگر یک خانم با سن 25 تا 50 سال هستید و قد شما 1.68 متر است، وزن شما در حالت ایده آل باید 59 کیلوگرم باشد. اگرچه، وقتی وزن بدن به 50 کیلوگرم (15 درصد) و 47 کیلوگرم (20 درصد) افت می کند، به عنوان لاغر بیان می شود. یک زن با وزن 59 کیلوگرم باید شاخص توده بدنی 20.90 کیلوگرم/متر مربع داشته باشد. هرچه وزن کاهش پیدا می کند، BMI تا 18.8 (15- درصد) پایین می آید، که همچنان در محدود
 اثرات خواب بر سلامت پوست
در سال ۲۰۱۹ برآورد می شود که صنایع مرتبط با مراقبت از پوست رقمی بالغ بر ۱۳۰ میلیارد دلار فروش داشته باشند. این مبلغ نشانگر اهمیتی است که مردم سراسر جهان به 
سلامت، شادابی و زیبایی پوست خود می دهند. اما در کنار تمامی هزینه و زمانی که افراد برای مراقبت از پوست خود صرف می کنند، گاهی رموز ساده ای وجود دارند که
 می توانند تاثیرات شگرفی بر سلامت و شادابی پوست به خصوص پوست صورت افراد داشته باشند. یکی از این رموز ساده و عملی،
 
آموزش کامل سئو ویدیو
این روزها به هر طرفی نگاه کنید، محتوای ویدئویی را در دنیای آنلاین خواهید دید. مشتریان شما عاشق محتوای ویدئویی هستند.
واقعیت این است که بر اساس تحقیقات انجام شده توسط سایت هاب اسپات، 85 درصد از افراد بر این باورند که عاشق ویدئوهای تولید شده از طرف برندهای موجود هستند و 72 درصد از آن ها ترجیح می دهند از فایل های ویدئویی برای یادگیری جنبه های مختلف محصولات و خدمات استفاده کنند. به طور میانگین مشتریان هر روز یک و نیم ساعت محت

«کنکور از ۸۰ درصد کتاب‌های درسی پایه دوازدهم است»
‏معاون وزارت آموزش و پرورش: امتحانات پایه دوازدهم حضوری خواهد بود، حجم امتحانات نیز ۸۰ درصد محتوا با ۲۰ نمره خواهد بود و ۲۰ درصد هم نمره اختیاری است تا آموزش‌های ارائه شده دوره ⁧‫کرونا‬⁩ هم ترتیب اثر داده شود.
هیجان ها از بزرگ ترین نعمت هاى الهى هستند که در انسان به ودیعت نهاده شده اند. زندگى بدون آنها بى روح، تیره و تار مى نماید. سلامت روانى و عقلانى انسان ها تا حد زیادى به سلامت هیجانى وابسته است. وضعیت هیجانى مى تواند قضاوت هاى فرد در مورد رفتارهاى خود و دیگران و نیز چگونگى برخوردهاى اجتماعى وى را تحت تأثیر قرار دهد.
ادامه مطلب
هندوانه در پک های پذیرایی یلدا
هندوانه در پک های پذیرایی یلدا از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
یکی از ارکان اصل‍ی سفره شب یلدا هندوانه است که همیشه به شیوه‌ های جذابی تزیین می‌ شود .
هندوانه یادآور گرمای تابستان و حرارت است .
باور بر این است ، اگر مقداری هندوانه در شب یلدا بخورید ، در سراسر زمستان طولانی ، سرما و بیماری بر شما غلبه نخواهد کرد و این باور ، با خواص هندوانه که سرشار از ویتامین های A و B و C است ، مطابقت دارد .
ارزش تغذیه ای هندوانه : 90
ویکی پدیاهای خارجی هم نقش مهمی در اطلاع رسانی دارند.
مثلا میوه درمانی یکی از زمینه هایی هست که نقش مهمی در سلامت مردان دارند .
در واقع سلامت میوه ها تضمین کننده ی سلامت افراد هست.
می توانید نیم نگاهی به این صفحه داشته باشید.
https://ms.wikipedia.org/wiki/Pengguna:Sertbvrt12
سلامت سازمانی
عاملی که در بهبود عملکرد شغلی می­تواند موثر باشد وجود یک سازمان سالم با زیر مجموعه توانمند است.این
مقاله، مبتنی بر کاری پژوهشی، با هدف بررسی تاثیر سلامت سازمانی بر عملکرد
شغلی کارکنان با تبیین نقش میانجی توانمندسازیانجام شده که به بررسی
ادبیات نظری و آزمون فرضیه­های تحقیق پرداخته است.در قالب یک پیمایش،
برای انتخاب نمونه از جامعه آماری شامل کلیه کارکنان دستگاه­های اجرایی
شهرستان سیرجان، تعداد ۲۷۴ نفر به عنوان نمونه آما
رییس تیم سلامت مرکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم از عملیات موفقیت آمیز احیای جوان 16 ساله ای که دچار سانحه تصادف شده بود خبر داد.
به گزارش اتحاد خبر به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان ؛دکتر سید رضا حسینی با اعلام این خبر افزود:ساعت ۵ عصر روز ۲۱ آبان ماه  جوان ۱۶ ساله( راکب موتور سیکلت) که در  اثر برخورد با خودرو سواری دچار سانحه شده بود ،توسط آمبولانس اورژانس جاده ای  ۱۱۵  به مرکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم آورده شد.دکتر حسینی  بیان دا
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از مندل  : پره اکلامپسی اختلال پیچیده ای است که حدود 5 تا 8 درصد زنان حامله را درگیر می کند. تشخیص پره اکلامپسی بر فشار خون بالا و وجود پروتئین در ادرار (بطور طبیعی پروتئین در ادرار دیده نمی شود) بعد از هفته 20 حاملگی است.
ادامه مطلب
در دیدار دست اندرکاران کنگره ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر که دوشنبه ۲۳ دی ۹۸ برگزار شده بود صبح امروز در بوشهر منتشر شد: کسی از دوستان ما میگفت اگر شهید نادر مهدوی متعلّق به کمونیست ها بود، یک چگوارا از او درست میکردند؛ یک چهر ه بین المللی مبارز. حضورش در منطقه خلیج فارس، آن درگیری اش با آمریکایی ها، بعد هم دستگیری و شکنجه و شهادتش/ رئیسعلی دلواری، آدم به این عظمت، آدم کمی که نیست، در بین نسل جوان ما چند درصد او را میشناسند؟ چند درصد اسم او را شنیده
با گرفتن ویزای کار کانادا، شما اجازه اقامت موقت در این کشور را خواهید داشت و از امکانات رفاهی و اجتماعی بهره‌مند می­ شوید. با تمدید قراداد کاری، می توان ویزای کاری کانادا را تمدید کرد. 
اخذ ویزای کار کانادا
یکی از روش‌هایی که افراد زیادی برای مهاجرت  انتخاب می­ کنند گرفتن ویزای کار است. با داشتن این ویزا متقاضی می­ تواند در کشور مقصد کسب درآمد کند که قطعا این امر در کشورهای پیشرفته انگیزه بسیار خوبی برای نیروی کار کشورهای درحال توسعه و تو
۲۱تیر


خواص کشمش و انواع آن
کشمش‏ ها انگورهای دانه ‏دار یا بدون دانه‏ ای هستند که توسط نور خورشید خشک می‏شوند و دارای ۱۶ درصد رطوبت هستند. مصرف کشمش به مراتب اثرات بسیار مفیدی در مقایسه با سایر مواد شیرینی مصنوعی (از جمله آب نبات) برای کودکان دارد. کشمش‏ های خشک شده در رنگ‏های سیاه،قهوه ای، طلایی و سبز وجود دارند. از آنها می‏توان هم به صورت خام و هم به شکل اضافه کردن به غذا استفاده کرد. از این میوه‏ های خشک شده به عنوان تزئین بر روی کیک ن
بنابر تفاهم نامه بین وزارت آموزش و پرورش و بهداشت، کلیه ورودی های پایه هفتم از نظر مشکلات سطح 2 دهان و دندان بررسی می شوند. این برنامه که از اواسط تیر ماه اغاز گردیده و هم اکنون در حال اجراست، حدود 6500 دانش آموز را در این ناحیه تحت پوشش قرار می دهد. 7 پایگاه سلامت مشغول خدمات رسانی به دانش آموزان می باشند. با توجه به اینکه هر پایگاه سلامت روزانه تنها توان خدمت رسانی  به 10 دانش آموز دارد این طرح تا آذر ماه ادامه خواهد یافت
یک برنامه غذایی مناسب باید کلیه مواد مغذی (مواد نشاسته ای، پروتئینی، چربی، ویتامین ها و املاح) را به نسبت های متعادل در اختیار کودک قرار دهد تا انرژی مورد نیاز او که معمولا بر اساس یکصد کیلوکالری به ازاء هر کیلو گرم وزن بدن است تامین شود.
معمولا 50 درصد انرژی مورد نیاز از مواد قندی، 30 درصد از مواد چربی و حدود 20 درصد از مواد پروتئینی به دست می آید. بدیهی است برحسب عادات مختلف غذایی و افزایش وزن کودک، نسبت های فوق بین 5 تا 10 درصد قابل تغییر هستند.
ن
امسال نیز به رسم سنت اخیر تخفیف ها و هدایای وااااااااقعی استودیو بن سای را خدمتتان اعلام می نماییم.
این خدمات طی مذاکره و توافق استودیو بن سای با برند های برگزیده کودک حاصل شده و برای ما افتخار خدمت رسانی مطلوب را ممکن ساخته است.
شرح خدمات را به ترتیب خدمتتان عرض م کنیم و همچنین هزینه های واقعی را در ادامه و در پرانتز ذکر خواهیم کرد
۱- شهر بازی رایگان ( یک عدد بلیط شارژ شده شهربازی تقدیم میگردد) ( مبلغ واقعی دویست هزار ریال)
۲- جرم گیری عمومی دند
هیچ مکانی نمی‌تواند نسبت به محل کار، جایی که افراد هر روز زمان زیادی را در آن می‌گذرانند، تأثیر زیادی بر سلامت روان بگذارد.
به گزارش ایسنا، متخصصان و روانشناسان راه‌حل‌های زیادی برای مدیریت سلامت روان در محیط کار توصیه کرده‌اند که رعایت آن‌ها برای تمامی شاغلانی که به سلامت روان خود اهمیت می‌دهند، ضروری است.
در ادامه چهار توصیه به نقل از سایت خبری "فری‌ملیژیاتودی" برای حفظ سلامت روان در محیط کار آورده شده است:
ادامه مطلب
خواص عسل در بخش دارویی ، درمانی و زیبایی
عسل مایعی شیرین است، که توسط زنبورها از شهد گلها ساخته می شود. عسل از لحاظ رنگ و شفافیت طبقه بندی می شود، مانند عسل کهربایی طلایی رنگ که اغلب مقداری قیمت بیشتری از انواع تیر طرح خود دارد. عطر و طعم خاص عسل، با توجه به نوع گل هایی که از آن شهد به دست آمده است، متفاوت است.
هر دو نوع عسل خام و پاستوریزه در دسترس همگان است. عسل خام به طور مستقیم از جدا شده و بسته بندی می شود و البته به همان میزان حاوی مقدار کمی
بسیاری از ما برخی از عادات را بدون اینکه متوجه شویم چقدر می تواند برای سلامت روان ما ضرر داشته باشد ، پذیرفته ایم. در این مقاله در مورد آنها و نحوه جلوگیری از آنها بیشتر بدانید.
امروز ، ما می خواهیم در مورد پنج عادت که باید از آنها برای حفظ سلامت روانی خوب خودداری کنید ، صحبت کنیم.
ادامه مطلب
ویزای کار در کانادا
با گرفتن ویزای کار کانادا، شما اجازه اقامت موقت در این کشور را خواهید داشت و از امکانات رفاهی و اجتماعی بهره‌مند می­ شوید. با تمدید قراداد کاری، می توان ویزای کاری کانادا را تمدید کرد. 
اخذ ویزای کار کانادا
یکی از روش‌هایی که افراد زیادی برای مهاجرت  انتخاب می­ کنند گرفتن ویزای کار است. با داشتن این ویزا متقاضی می­ تواند در کشور مقصد کسب درآمد کند که قطعا این امر در کشورهای پیشرفته انگیزه بسیار خوبی برای نیروی کار کشور
کاربرد فیلتر در صنعت تصفیه آب و فاضلاب:آب یکی از واجب ترین عناصر حیات بر روی زمین است و اگر چه بیش از 70 صد از سطح کرة زمین با آب پوشیده شده است اما، کمتر از 3 درصد آن آب شیرین می‌باشد. از این مقدار 79 درصد به قله‌های یخی تعلق دارد، 20 درصد آن آبهای زیر زمینی است که به راحتی قابل دسترسی نمی‌باشند و فقط 1 درصد آن شامل دریاچه‌ها و رودخانه‌ها و چاه‌ها می‌باشد که به راحتی به دست می‌آید. فرایند پاک‌سازی و تصفیه آب بسیار طولانی و زمان‌بر است. یکی از
حالا اون‌طوری نگا نکن منو. مام همیشه انقدر درب و داغان و زوار در نرفته نبودیم که. روزای سلامت و عافیتم داشتیم. نه روزگار بد تا کرده نه هیچی. خودمون بد تا کردیم. حقیقتش الانم تو روزای سلامت و عافیتیم هنوز یجورایی، منتهی عینکمون سیاه شده، دلمونو غبار گرفته... 
ولی شما اون‌‌طور نگا نکن... بخاطر خودت میگم... 
در هیچ زمانی به اندازه امروز اطلاعات عملی برای دستیابی به موفقیت وجود نداشته است. با این حال،وقتی دوران کاری به سر میرسد،تنها ۵ درصد مردم به استقلال مالی می رسند ۸۰ درصد کسانی که امروز کار میکنند ترجیح می دهند که کار دیگری می کردند. ۸۴ درصد مردم معتقدند که کمتر از حد توان خود کار می‌کنند. تنها پنج درصد مردم معتقدند که در حد کامل توان و ظرفیت خود فعال هستند.
 
در مقایسه با هر زمان دیگری،شمار بیماران،سنگین وزن ها و به دور مانده از آمادگی‌های ج
خواص فندق و فواید درمانی و دارویی آن برای بدن
فندق نوعی آجیل از درخت فندق است که در حال حاضر به یکی از آجیل های بسیار محبوب در سراسر جهان تبدیل شده است.فندق در کشورهای یونان، ایتالیا، انگلستان و نیمه ای از ایالات متحده بیشترین میزان تولید را دارد. اما، به طور عمده در ترکیه تولید می شود، زیرا این کشور تقریبا 75 درصد تولید جهانی فندق را دارد. ما شرط می بندیم که شما قبلا می دانستید فندق مزایای زیادی برای سلامتی بدن شما را دارد خوب، شما کاملا در

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها