نتایج جستجو برای عبارت :

روستای عنبران

 
ناصری با بیان اینکه روزانه ۲۵هزار متر مکعب آب در شبکه آب عنبران تأمین می‌شود، گفت: مشکل آب ۱۰ درصد باقی مانده که ساعاتی از شبانه‌روز از آب شرب بهره‌مند هستند با اتمام عملیات انتقال خط اصلی آب از منبع نمین به عنبران برطرف می‌شود.
 
عاطف ناصری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: مشکل آب ۹۰ درصد خانوار شهری عنبران برطرف شده و ۱۰ درصد باقی مانده نیز ساعاتی از شبانه روزی از آب شرب برخوردارند.
وی افزود: مشکل کمبود آب شرب شهر عنبرا
 
 
 
​​​​​​​
روستای خوش عطر و بوی عنبران مشهد
روستای عنبران مشهد نه تنها دارای جاذبه های طبیعی است بلکه علاوه بر ویژگی های طبیعیش در آن، امکانات خوب رفاهی چه برای ساکنینش و چه برای توریست ها تدارک دیده شده است. از جمله ی امکانات این روستای ییلاقی می توانیم به رستوران های مختلف، واحدهای پذیرایی و خانه های بوم گردی مختلفی که در روستای عنبران به وجود آمده است، اشاره کنیم. جالب است بگوییم که از این رو به این روستا نام عنبران داده اند که در آن
از دیرباز وقتی مسافری به مشهد می‎رسید پس از زیارت، از اهالی محل سراغ مکانی برای تفریح می‎گرفت. و قطعاً اولین پیشنهاد "ییلاق طرقبه" بود.منطقه‎ای خوش آب‎وهوا با خوردنی‎هایی لذت‎بخش. امروزه هم همین‎طور است؛ یکی از پرطرفدار‎ترین مقاصد گردشگری. هرچند بیشتر شما نام طرقبه و شاندیز را با هم شنیده‎اید، اما برای رفتن به این دو منطقه  از از طریق بلوار وکیل آباد مشهد؛ خروجی شاندیز و یا طرقبه را برای ادامه مسیر انتخاب کنید.
دره ییلاقی طرقبه
ییلاق

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها