نتایج جستجو برای عبارت :

سیستم تشخیص مواد منفجره مازندران

سیستم تشخیص مواد منفجره مجموعه نوین سازان پاسارگاد تنها نمونه تولید شده در سراسر جهان بوده و هیچ نمونه مشابه داخلی و خارجی ندارد. این سیستم بر اساس صفر و یک کار کرده و میتواند انواع مواد منفجره را تشخیص داده و مشخص میکند که مواد منفجره وجود دارد یا خیر.
این سیستم در ۳ نوع طراحی و تولید شده و دارای دقت بسیار بالایی در تشخیص می باشد :
سیستم تشخیص مواد منفجره نفررو
سیستم تشخیص مواد منفجره خودرویی
سیستم تشخیص مواد منفجره کانتینری
شرکت نوین سازان
شرکت نوین سازان پاسارگاد اولین مخترع سیستم تشخیص مواد منفجره با عملکرد 0 و 1 در کل جهان. سیستم تشخیص مواد منفجره مجموعه دانش بنیان نوین سازان پاسارگاد در 3 مدل طراحی و تولید گردیده است :
سیستم تشخیص مواد منفجره نفر رو
سیستم تشخیص مواد منفجره خودرویی
سیستم تشخیص مواد منفجره کانتینری
سیستم تشخیص مواد منفجره، بر خلاف سیستم های ایکس ری قادر است تمامی انواع مواد احتراق زا و مواد منفجره اعم از انواع باروت، تی ان تی و ... را تشخیص داده و دارای دقت بسی
با توجه به وضعیت ناامنی های اخیر در سراسر دنیا، استفاده ازابزاری که به برقراری امنیت در یک جامعه کمک میکند امری حیاتی تلقی می شود. از این رو شرکت دانش بنیان نوین سازان پاسارگاد با طراحی و تولید انواع سیستم های امنیتی و حفاظتی به این امر کمک حائز اهمیتی نموده است.
طراحی و تولید اولین سیستم تشخیص انواع مواد منفجره اعم از تی ان تی، انواع باروت، انواع اسلحه و ... با عملکرد 0 و 1.
شناسایی مواد منفجره با هر مقداری و ضریب دقت در حد میلی گرم.
این سیستم تش
به جرعت می توان گفت سامانه تشخیص مواد منفجره شرکت نوین سازان پاسارگاد سامانه ای بسار هوشمند جهت تشخیص انواع مواد منفجره و مواد مخدر و انواع چاشنی های سلاح های گرم بوده که هیچ گونه نمونه ی داخلی و خارجی ندارد.
سیستم های تشحیص مواد منفجره در ۳ نوع مختلف طراحی و تولید می گردند :
سامانه تشخیص مواد منفجره نفر رو
سامانه تشخیص مواد منفجره خودرویی
سامانه تشخیص مواد منفجره کانتینری
این سیستم بسیار دقیق عمل می کند و توسط پلیس ایمنی و امنیت کشور مورد آ
وجود تروریسیم در سراسر جهان و حتی میهن اسلامی ما امری غیر قابل انکار بوده و نمی توان از وجود تروریسم جلوگیری به عمل آورد اما با راهکارهای پیشگیرانه می توان از ایجاد آسیب های جانی و مالی جلوگیری به عمل آورد.
یکی از سیستم های بسیار مفید برای این کار که برای اولین بار در سطح جهان طراحی و تولید گردیده است، سیستم تشخیص مواد منفجره بوده که می‌تواند انواع مواد منفجره در هر مقداری را تشخیص داده و آلارم دهد.
این سیستم تشخیص مواد منفجره می تواند مواد
شرکت حافظان حریم سپاهان،عامل انحصاری عرضه سیستم تشخیص مواد منفجره و انواع سلاح گرم در جمهوری اسلامی ایران
این سیستم در 3 مدل نفر رو،سواری و بازرسی کانتینری تولید و عرضه می شود،که قابلیت تشخیص انواع مواد منفجره و انواع سلاح گرم پر را دارد.
این سیستم به صورت صفر و یک عمل کرده و به هر میزان مواد منفجره را تشخیص داده و بلافاصله هشدار می دهد،میزان مواد منفجره اصلا برای سیستم حائز اهمیت نبوده و بر خلاف سیستم های ایکس ری از عمق نفوذ بسیار بالایی بر
شرکت نوین سازان پاسارگاد نمایندگی رسمی فروش , نصب و تست سیستم تشخیص مواد منفجره ی تولید شده توسط مجموعه دانش بنیان حافظان حریم سپاهان می باشد.
نصب و تست دقیق سیستم تشخیص مواد منفجره برای ارگان های دولتی , مراکز امنیتی , پارگان های نظامی , تاسیسات هسته ای , وزارت خانه ها , پالایشگاه های نفتی و ....
این سیستم به صورت صفر و یک عمل می کند و مشخص می کند که همراه فرد یا درون خودرو یا کانتینر مواد منفجره وجود دارد یا نه .
این سیستم قادر است انواع :
تی ان تی
با توجه به شرایط خاص منطقه و شدت یافتن عداوت دولت های استعمار گر نسبت به نظام جمهوری اسلامی و وجود مراکز حساس نظیر فرودگاه ها،مراکز حساس دولتی ،مراکز نظامی ، مراکز هسته ای، مراکز عمومی پر تردد مانند حرم ها و زیارتگاه های مهم کشور و افزایش امکان انجام عملیات خرابکارانه توسط گروهک های تروریستی نیاز به سیستم های تشخیص مواد مخدر و مواد منفجره نیز افزایش یافته است.
قابلیت های سیستم های تشخیص مواد مخدر و مواد منفجره:
1-آشکار سازی کلیه ترکیبات مو
شرکت فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان،تنها عامل فروش و نصب سیستم تشخیص مواد منفجره و درب ضد انفجار و ضد گلوله در کشور
این سیستم توسط مهندس نادر شریفی،طراحی و ثبت اختراع شده و توسط شرکت حافظان حریم سپاهان تولید و عرضه و نصب می شود.
این سیستم قابلیت تشخیص انواع مواد منفجره،انواع سلاح گرم و انواع سیستم هایی که قابلیت انفجار و یا تخریب دارند را دارد و بدون ایجاد آسیب برای افراد این سیستم به راحتی می تواند تمامی این تفاسیر را تشخیص داده و به اپرات
گروه تلگرام مازندران از لینکدونی مازندران و گروه های مازندران از گروه یاب مازندران در این سایت لینکدونی تل منتشر می شود.
برای این گروه های مازندرانی فقط کافی هست تا وارد لینک یاب مازندران بشید.
گروه های چت مازندران و گروه گپ مازندران از گروه های تلگرامی پر مخاطب هستند.
برای پیوستن به گروه تلگرام مازندران روی لینک زیر کلیک کنید.
                                               گروه تلگرام  
گیت بازرسی تشخیص مواد منفجره یک سیستم بررسی و تشخیص است که جهت بازرسی افراد،وسایل نقلیه ی سبک و سنگین در ورودی اماکن بسیار حساس از لحاظ حفاظت در برابر عملیات های خرابکارانه استفاده شده و قابلیت تشخیص انواع مواد منفجره ،سلاح گرم و انواع فلزات را تا دقت یک گرم دارد.
این سیسنم بدون اتکا به اشعه های مضر برای افراد کار کرده و از لحاظ اصول حافظتی فردی و بهداشت فردی دارای بالاترین پارامتر های حفاظتی میباشد.
این سیستم در 3 مدل نفر رو،خودرو سواری و ک
سیستم تشخیص مواد مخدر و مواد منفجره
سیستم های تشخیص مواد منفجره تا به امروز به دلیل نوع خاص تکنولوژی جهت بررسی یک محل،خودرو یا مکان زمان بسیار زیادی را از تیم مرتبط با این موضوع میگرفت،شرکت حافظان حریم سپاهان با همکاری دانشمند برجسته جهانی ، جناب آقای شریفی محصولی را عرضه میکند با نام سامانه عقاب که به صورت دروازه در معابر ورودی این اماکن نصب و از ورود هرگونه مواد منفجره و سلاح گرم به این اماکن جلوگیری مینماید.
لازم به ذکر است تست های این س
شرکت نوین سازان پاسارگاد مرکز تخصصی طراحی و تولید سیستم های تشخیص مواد منفجره 
 
سیستم تشخیص مواد منفجره 
با توجه به اهمیت مبحث امنیت در مراکز حساس همچون ارگان های نظامی , وزارت خانه ها , نهاد های سیاسی , نهادهای دولتی, مراکز هسته ای , فرودگاه ها و ... باید تمامی موارد از لحاظ حفظ امنیت رعایت گردد. از این روی شرکت نوین سازان پاسارگاد در تلاش است تا با تولید سیستم های امنیتی و حفاظتی به این امر کمک نماید. 
سیستم تشخیص مواد منفجره ی مجموعه نوین ساز
سیستم های تشخیص مواد منفجره تا به امروز به دلیل نوع خاص تکنولوژی جهت بررسی یک محل،خودرو یا مکان زمان بسیار زیادی را از تیم مرتبط با این موضوع میگرفت،شرکت حافظان حریم سپاهان با همکاری دانشمند برجسته جهانی ، جناب آقای شریفی محصولی را عرضه میکند با نام سامانه عقاب که به صورت دروازه در معابر ورودی این اماکن نصب و از ورود هرگونه مواد منفجره و سلاح گرم به این اماکن جلوگیری مینماید.
لازم به ذکر است تست های این سیستم به صورت کامل انجام شده و گواهی ه
شرکت نوین سازان پاسارگاد بزرگترین نمایندگی فروش و پخش انحصاری محصولات مجموعه دانش بنیان حافظان حریم سپاهان در سراسر استان سرسبز و زیبای مازندران.
فروش انواع محصولات کنترل تردد در سرتاسر مازندران از جمله :
فروش راهبند در مازندران
فروش راه بند هیدرولیکی در رامسر
فروش راه بند الکترومکانیکی در لاهیجان
فروش راه بند در فومن
فروش راه بند در بابلسر
فروش راه بند در ساری
فروش راه بند در آمل
فروش راه بند در تنکابن
فروش راه بند در چالوس
و سایر شهرهای
خرید سنگ تراورتن کرم در مازندرانبا توجه به استفاده روز افزون از سنگ تراورتن و افزایش ساخت و سازها در شمال ایران روز به روز به استفاده از سنگ تراورتن در شمال ایران و مازندران در حال افزایش است.سنگ تروارتن سنگی بسیار زیبا و پرمصرف است که تقریبا در تمام نماهای ایران یافت میشود.در صورتی که شما نیاز به خرید سنگ تراورتن دارید ما میتوانیم بهترین سنگ تراورتن را با قیمت مناسب برای شما تامین نماییم.قیمت های مارا با قیمت های سنگ تراورتن در مازندران
شرکت نوین سازان پاسارگاد نمایندگی انحصاری مجموعه فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان در زمینه طراحی و تولید انواع راهبند هیدرولیکی و راه بند الکترومکانیکی و همچنین انواع راه بند آکاردءونی , بولارد , راه بند ستونی , انواع راه بند امنیتی جهت کارکرد در مراکز حساس نظامی و نهادهای سیاسی و مراکز هسته ای و همچنین مراکز مهم دولتی و ... , فروش انواع گیت های مترویی , انواع گیت های فرودگاهی , خدمات هوشمندسازی پارکینگ های عمومی و خصوصی جهت نمایش مکانهای خالی
مازندران یک منطقه شمالی با سر سبزی بی‌نظیر که قطب گردشگری ایران بوده و همه ساله پذیرای گردشگران بی شمار بوده است. این استان تنها منطقه‌ای است که با سه محور هراز، کندوان و سوادکوه با مرکز کشور مرتبط است. مازندران دارای سه فرودگاه در ساری، نوشهر و مازندران است. در ادامه به معرفی مناطق گردشگری بی‌شمار این استان خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب
قیمت سنگ تراورتن کرم در مازندرانسنگ تراورتن کرم سنگی پر مصرف و پر طرفدار در شمال ایران است .قیمت سنگ هایی که ما برای شما تامین مینماییم از لحاظ قیمت و کیفیت بسیار قابل رقابت با سنگ های موجود در مازندران می باشد.جهت استعلام قیمت انواع سنگ های تراورتن با ما تماس بگیرید.09135566477
در سال 1925 وقتی جایزه نوبل به جرج برنارد شاو رسید او اینطوری جایزه نقدی نوبل رو رد کرد: این پول از فروش مواد منفجره به دست می آید که در کارخانه های مهندسی نوبل ساخته می شود. بیشتر این مواد برای کشتار مردم به کار می رود و یک انسان چنین پولی را برای حیات خود دریافت نمی کند.
شرکت حافظان حریم سپاهان،اولین و بزرگترین تولید کننده انواع راهبند های امنیتی جلوگیری از حملات تروریستی و تنها تولید کننده راهبند امنیتی با قابلیت تشخیص مواد منفجره در خاورمیانه آماده عرضه محصولات خود به مراکز نفتی کشور می باشد.
راهبند امنیتی فجر جهت استفاده در مراکز دولتی و سازمان های غیر نظامی که قابلیت تحمل ضربه جسم سخت با وزن 40 تن و سرعت 120 کیلومتر را دارد.قابلیت نصب سیستم تشخیص مواد منفجره اوژن از خصوصیات بارز این سیستم می باشد.
راهبن
گیلکی بیش از آنکه متعلق به گیلان باشد، متعلق به استان مازندران است! گیلکی «تنها» زبان بومی استان مازندران محسوب می‌شود این درحالی‌ست که در استان گیلان علاوه بر گیلکی، تالشی نیز یکی از دو زبان بومی این استان حساب می‌آید. همچنین گیلکی تنها در دو استان گیلان و مازندران خلاصه نمی‌شود! جوامع کوچکتری از استان‌های همجوار نظیر گلستان، سمنان، تهران، البرز و قزوین نیز به این زبان سخن می‌گویند و اکثریت آنان زبان خود را «گیلکی/گلکی/گیلیکی» می‌نا
نوعی جن که در مازندران به ونگ زن معروف است. افراد کمی تا بحال دیدنش با این حال بعضی ها میگندکه نامرئی هستش!!! معمولا سر جاده ها میشینه و افراد رو تنها گیر میاره و به اسم کوچیک صداشون میکنه, میگفتن وقتی تنها بریم تو باغ شبیه صدای یه آشنا صدات میکنه و با خودش میبره…ونگ زن نوعی از دوال پا که توی ایرانه (مخصوصا توی مازندران) اسمش ونگ زن هست. البته توی مازندران میگن که این پیر زن ها معمولا نوزاد هارو میدزدن و برای همین هم با تا ۴۰ روز یه دعای مخصوص
اجرای  مقاوم سازی سازه های بتنی
اجرای مقاوم سازی با الیاف frp
اجرای مقاوم سازی ساختمان در تمام نقاط ایران
اجرای مقاوم سازی سازه های بتنی
اجرا و طراحی مقاوم سازی های بتنی و فلزی
اجرا مقاوم سازی سازه توسط مشاورEPC
اجرای مقاوم سازی با ژاکت بتنی
اجرای ترمیم و تقویت سازه
تقویت سازه بتنی با مقاومت کم
اجرای آببندی مخازن
اجرای آببندی استخراجرای آببندی دیواره زیر زمین
ترمیم بتن آسیب دیده
اجرای آببندی چاله آسانسورفروش عایق بی رنگ آلمانی
اجرای مقاوم س
سیستم تشخیص مواد منفجره ساخت شرکت حافظان حریم سپاهان تولید کننده انواع سیستم های کنترل تردد پر سرعت و انواع سیستم های کنترل تردد امنیتی .
در مبحث های قبلی توضیح کوتاه و مختصری راجب این سیستم ها ارائه داده ایم .اما در این مبحث به توضیح جامع تر میپردازیم .
سیستم های تشخیص مواد منفجره در 3 تیپ طراحی شده اند :
1- نفر رو 
2- خودروئی (سواری )
3- خودروئی (سنگین و بار ی) 
در این سیستم شیوه عملکرد در هر 3 تیپ با یک مکانیزم میباشد .
 
این سیستم دارای درجه حساسی
 
غالباً سگ ها بر اساس معیارهایی از قبیل هوش و ذکاوت و آناتومی و ... از دو سه ماهگی توسط مربیان انتخاب می شوند . ابتدا با آموزش های کلی تحت کنترل و تربیت در می آیند و تربیت می شود و بعد اگر قابلیت های لازم را داشتند وارد آموزش های تخصصی می شوند .به عبارت دیگر وارد مرحله "گرین داگ" می شوند ، در این دوره متخصصین انتخاب می کنند که سگ ها در چه حوزه یا اموزش لازم را ببینند . زنده یاب، مواد منفجره یاب یا مواد مخدر یاب و ... می شوند. در حقیقت این مربی است که از
نصب و فروش راهبند پارکینگی در مازندران و شهرستان ها
نصب و فروش راهبند امنیتی در مازندران و شهرستان ها
قیمت راهبند در مازندران و شهرستان ها 
تعمیرات راهبند در مازندران و شهرستان ها 
فروش راهبند فک در مازندران وشهرستان ها 
فروش راهبند بتا در مازندران و شهرستان ها
فروش انواع سیستم های کنترل تردد در مازندران و شهرستان ها 
فروش انواع راهبند های چینی نظیر بتا گلدن گیت سیماران در مازندران و شهرستان ها 
فروش انواع راهبند های بولارد (ستونی ) در ما
گروه واتساپ مازندران مخصوص دوستان مازندرانی است و از همه شمالیا و مازندرانی ها درخواست میشود که به گروه بیایند و در گروه با دوستان خود چت کنند.
چت در گروه واتساپ مازندران برای همه شما آزاد است و شما میتونید چت دوستانه در گروه داشته باشید، اگر میتونید مدیریت گروه رو هم بر عهده بگیرید که خوشحال میشیم.
اگر دوست دارید که در گروه واتساپ مازندران مدیر گروه شوید درخواست میکنم که به مدیر گروه اصلی بگین تا ایشان در صورت صلاحدید به خواسته شما برسد.
قو
باربری مازندران
اسباب کشی و باربری شمال تهران درون شهری برون شهری بدون دردسر و آسان چشم انداز ماست!شرکت خدماتی تمام کار خزر با بیش از 10 سال تجربهباربری مازندران متخصص در امر بسته بندی و حمل اثاثیه منزل در استان مازندران می باشد که با مجوز رسمی از اتحادیه باربری های مازندران به صورت شبانه روزی ( حتی در تعطیلات ) خدمات جابجایی وسایل منزل و حمل بار را با وانت ، نیسان و کامیون انجام می دهد و تمامی خدمات باربری و اسباب کشی را برای شما انجام می ده
الکترو موتور های ضد انفجار برای استفاده در محیط های خطرناکی که حاوی برخی گازهای منفجره یا مواد منفجره هستند، طراحی شده اند. هنگام انتخاب الکترو موتور های ضد انفجار، موضوعی که بسیار مهم است ، انتخاب موتوری است که برای استفاده در کلاس و گروه خاصی تأیید شده باشد، که محیط خطرناکی را که قرار است موتور در آن کار کند را تعریف کرده باشد . 
زیمنس ارائه دهنده شماره یک الکترو موتور با خدمات جهانی و پشتیبانی بعد از خرید در سراسر جهان است. زیمنس هر دو مو
یازدهمین نمایشگاه الکامپ مازندران هم زمان باپنجمین  فن بازار استان برگزار می شود
زمان:۱۹لغایت ۲۲آذرماه سال جاری
مکان:محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مازندران)قائمشهر)
ساعت بازدید:۱۰صبح الی ۱۸عصر
 
شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل طراوان
شرکت فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان،اولین و بزرگترین تولید کننده انواع راهبند های امنیتی با تکنولوژی خاص در کشور آماده پذیرش انواع سفارش تولید راهبند امنیتی با در اختیار داشتن 32 مدل راهبند امنیتی جلوگیری از حملات تروریستی می باشد.
این مجموعه مفتخر است تا برای چندمین بار اولین بودن خود را اثبات کرده و سیستم های راهبند امنیتی خود را به همراه سیستم تشخیص مواد منفجره که به صورت انحصاری در این مجموعه تولید و عرضه می شود به مشتریان گرامی تقدیم
امروزه با توجه به حملات غیر قابل پیش بینی ذر فرودگاه ها و انواع مراکز دولتی و ارگان های عمومی حملات تروریستی و انواع بمب گذاری های بصورت قابل توجهی رو به افزایش میباشد.
 
از این رو نیاز به  سیستم های تشخیص مواد منفجره با توجه به این حملات غیر قابل پیش بینی بصورت نامحدودی احساس میشود .
شرکت حافظان حریم سپاهان اولین شرکت تولید کننده این سیستم در سطح خاور میانه با اختراع این سیستم توانسته است خدمت بزرگی به هم میهنان عزیزمان ارائه دهد .
در ادامه
خرید سنگ تراورتن در مازندرانبا توجه به مد شدن نماهای رومی در مازندران ،سنگ تراورتن مصرف بسایر زیادی در شمال ایران پیدا نموده است و تقریبا اکثر تولیدات سنگ تراورتن در مناطق شمالی ایران در پروژه های مسکونی اپارتمانی و ویلایی مصرف می شود.جهت خرید سنگ تراورتن در مازندران لازم است چند نکته را بدانید.در زمان خرید سنگ تراورتن از فروشنده بخواهید که معدن مربوط به سنگ مورد نظر را به شما معرفی نماید و از سابقه معدن اطلاعاتی به دست آورید چرا که برخی
سفر رویایی به رامسر بهشت استان مازندران
 
سفر رویایی به رامسر بهشت استان مازندران 
رامسر یکی از پربازدیدترین شهرهای شمالی ایران هست، از روستای جواهرده گرفته تا تله کابین رامسر همگی برای مردم جذاب میباشند. شهرستان رامسر که دارای ساحلی جذاب با مناظر کوهستانی و جنگلی هست، از شهر های پرطرفدار شمال ایران برای گردشگری می باشد. با ما همراه باشید تا شما را با بعضی از مشهور ترین جاذبه های گردشگری رامسر از روستای جواهرده گرفته تا تله کا
تنها مجری کلاس و دوره های رباتیک در آمل را با خانه رباتیک مازندران تحت پوشش شرکت رباتیک کاکتوس دنبال بفرمایید
تخصصی ترین دوره های آموزشی رباتیک در استان مازندران 
تنها مرکز آموزشی رباتیک فنی مهارتی در استان مازندران
دفتر مرکزی شهرستان آمل
با ما همراه باشید ....
جهت ثبت نام و مشاوره با شماره مربوطه تماس حاصل بفرمایید:09199774784
 سگ لابرادور تریر بیماری های رایج این نژاد: نژاد سگ‌ لابرادور علاوه بر توانایی‌ و استعدادهایی که در فعالیت‌های ورزشی دارد. سگ‌های خدماتی خوبی هستند و از آن‌ها در کارهایی چون راهنمایی افراد نابینا و دستیاری افراد معلول استفاده می‌شود. و می‌توانند سگ‌های درمانی باشند. علاوه بر موارد ذکرشده لابرادورها می‌توانند سگ‌های یابنده مواد مخدر و مواد منفجره و سگ‌های امداد و نجات نیز باشند.
ادامه مطلب
گروه واتساپ مازندران مخصوص دوستان مازندرانی است و از همه شمالیا و مازندرانی ها درخواست میشود که به گروه بیایند و در گروه با دوستان خود چت کنند.
چت در گروه واتساپ مازندران برای همه شما آزاد است و شما میتونید چت دوستانه در گروه داشته باشید، اگر میتونید مدیریت گروه رو هم بر عهده بگیرید که خوشحال میشیم.
اگر دوست دارید که در گروه واتساپ مازندران مدیر گروه شوید درخواست میکنم که به مدیر گروه اصلی بگین تا ایشان در صورت صلاحدید به خواسته شما برسد.
قو
آلفرد برنهارد نوبل شیمی دان،مهندس، مبتکر و اسلحه‌ساز سوئدی است که به عنوان مخترع دینامیت شناخته می‌شود. او از سال ۱۸۹۴ تا روز مرگش صاحب اسلحه‌سازی بوفورس بود و در تغییر آن از یک کارخانه ذوب آهن به یک توپخانه‌سازی مدرن و یک کارخانه تولید مواد شیمیایی نقشی اساسی وی در آخرین وصیت‌نامه خود سرمایه حیرت انگیزش را برای تأمین هزینه‌های جایزه نوبل اختصاص داد. عنصر شیمیای نوبلیم به احترام او نام‌گذاری شده‌است.اما سوال اینجاست چه چیز متخصص م
استخراج سنگ ساختمانی
باتوجه به پیشرفت روزافزون صنعت و معدن و اهمیت یاد آن، امروزه بسیاری از معادن باارزش ایران به روش روباز استخراجمی شوند.ایران تنوع زیادی از سنگهای تزیینی مختلف را در خودجای داده است، روش های متعددی برای استخراج سنگ های ساختمانی وجود دارد.استفاده از مواد منفجره، برش با جت آب، لیزر، شعله وغیره به دلایلی از قبیل هزینه تمام شده بالا، محدودیت تجهیزات، مطالعاتی، ارزان بودن روش و پایین آوردن کیفیت قواره، کاربرد زیادی در استخ
در فروردین 1395 رئیس بنیاد ملی نخبگان مازندران از طریق خبرگزاری ایرنا اعلام کرد که مازندرانی ها در رتبه دوم مهاجران وارد شده به تهران بعد از آذری زبان ها هستند . مهاجرت بیش از یک و نیم میلیون نفر مازندرانی به تهران چندان خبر خوبی برای استان مازندران نیست .
یکی از دلایل عمده مشکلات مختلف استان مازندران در حوزه های مختلف مدیریتی ، سیاسی و اقتصادی ، مهاجرت نخبگان این استان به تهران است. زیرا این مهاجرت منابع انسانی این استان را با ضعف روبرو کرده
روستای فیلبند مازندران،بهترین زمان برای سفر،عکس های روستای فیلبند

فیلبند یا Filband، روستای فیلبند مازندران کجاست؟ در ادامه با عکس‌های زیبا از روستای فیلبند و همچنین معرفی بهترین تاریخ سفر همراه کد ابزار 

بهترین زمان برای سفر به روستای فیلبند؟
ابتدای بهار و تابستان، بهترین زمان برای سفر به روستای فیلبند است هرچند سایر فصل ها هم فوق العاده است. فیلبند آخرین دهکده منطقه چلاو در شرق مازندران است و از جنوب به روستاهای ورزنه و نشل، از جنوب شر
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
گیت های فلزیاب در زمینه شناسایی اجسام فلزی نظیر اسلحه بسیار تاثیرگذار می باشند , اما همانطور که بیشتر نیز بارها و بارها شاهد بوده ایم , عبور دادن دزدکی سلاح گرم به آن سوی گیت در صورت نیاز غیر ممکن نمی باشد , صرفه نظر از مشکلات این روش در زمینه نیاز به تحول تمامی اجسام فلزی نظیر کلید و ... و دریافت دوباره آنها پس از عبور از دروازه شناسایی  مجموعه فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان , یکی از کمپانی های فعال در زمینه ی طراحی و توسعه سیستم های تشخیص انوا
فروش انواع گیت نفر رو در گناوه با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت در گناوه.
شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگترین مرکز تولید و عرضه انواع گیت های نفر رو،گیت های شیشه ای ،راهبند های نفر رو با دوسال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش.
این شرکت انواع سیستم های کنترل تردد نظیر راهبند اتوماتیک،گیت های دفنی امنیتی و انواع اسکنر های کف خودرو و سیستم تشخیص مواد مخدر و مواد منفجره را در بندر گناوه ارائه میدهد.
جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با
در این مطلب می خواهیم در مورد سیستم های تشخیص مواد مخدر و کاربرد آنها در اماکن مختلف صحبت کنیم.
ابتدا بهتر است یک پیش درآمد کوتاه در موررد مواد مخدر و انواع آن داشته باشیم :
بر اساس مصوبات سازمان قانون گذاری مواد مخدر آمریکا , مواد مخدر به طور کلی به ۵ دسته زیر تقسیم می شوند :
مخدرها
کندکننده ها یا آرام بخش ها
محرک و یا تحریک کننده
توهم زاها
آنابولیک استروییدها
سیستم های تشخیص مواد مخدر جهت تشخیص , از دو تکنولوژی ایکس ری و یا نانو استفاده می کنن
 
دوستان و عزیزان مازندرانی با ما همراه باشید تا لینک گروه های چت و گپ تلگرام رو در یک کانال لینکدونی خدمتتون معرفی کنیم. حتما میدونید که برای دریافت لینک بایستی عضو یک لینکدونی گروه باشید، البته یک لینکدونی فعال که بتونی لینکت رو پیدا کنی!
 
قابل توجه دخترا و پسرای مازندرانی
جهت دریافت لینک همینک فیلتر شکن خود را فعال کرده و سپس وارد صفحه لینکدونی مازندران بشید و لینک خودتون رو خیلی راحت پیدا و در دورهمی های دوستانه شرکت کنید و لذتشو ببرید.
دبیر ستاد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی
گفت: آمار انصراف داوطلبان مازنی از گردونه رقابت‌های انتخاباتی به ۳۹ نفر
رسید.....

به گزارش شمال نیوز، مهدی محمدی افزود : براساس آمار بیشترین داوطلبان
انصرافی از رقابت های انتخاباتی مجلس یازدهم در مازندران  با ۱۰ نفر مربوط
به حوزه انتخابیه شهرستان نوشهر و چالوس است که در این حوزه ۴۶ نفر برای یک
کرسی نمایندگی در مجلس ثبت نام کردند.به گفته وی از بین داوطلبان انصرافی ۳۸ نفر مرد و یک نفر زن ا
زباله های خطرناک
پسماندها به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند که یکی از این دسته های زباله های خطرناک می باشد. زباله‌های خطرناک به مواد زاید جامدی اطلاق می شود که بالقوه خطرناک هستند و یا اینکه موجب خطر برای سلامتی انسان و سایر موجودات زنده به وجود می آورند. این مواد که به سادگی تجزیه پذیر نیست اگر در شرایط مساعد بیولوژیکی داشته باشند تکثیر می‌شوند و عوامل نامساعد دیگری را در محیط به وجود آورند.
براساس تعریف آژانس حفاظت محیط زیست (Environmental
 
دوستان و عزیزان مازندرانی با ما همراه باشید تا لینک گروه های چت و گپ تلگرام رو در یک کانال لینکدونی خدمتتون معرفی کنیم.حتما میدونید که برای دریافت لینک بایستی عضو یک لینکدونی گروه باشید، البته یک لینکدونی فعال که بتونی لینکت رو پیدا کنی!
دخترا و پسرای مازندرانیجهت دریافت لینک همینک فیلتر شکن خود را فعال کرده و سپس وارد صفحه لینکدونی مازندران بشید و لینک خودتون رو خیلی راحت پیدا و در دورهمی های دوستانه شرکت کنید و لذتشو ببرید.اگر لینک گرو
 
دوستان و عزیزان مازندرانی با ما همراه باشید تا لینک گروه های چت و گپ تلگرام رو در یک کانال لینکدونی خدمتتون معرفی کنیم.حتما میدونید که برای دریافت لینک بایستی عضو یک لینکدونی گروه باشید، البته یک لینکدونی فعال که بتونی لینکت رو پیدا کنی!
دخترا و پسرای مازندرانیجهت دریافت لینک همینک فیلتر شکن خود را فعال کرده و سپس وارد صفحه لینکدونی مازندران بشید و لینک خودتون رو خیلی راحت پیدا و در دورهمی های دوستانه شرکت کنید و لذتشو ببرید.اگر لینک گرو
پاورپوینت استان مازندران فرمت فایل دانلودی: .pptxفرمت فایل اصلی: pptتعداد صفحات: 29حجم فایل: 5164قیمت: 10000 تومانبخشی از متن:استان مازندران با جلگه‌های سرسبز، کوهستان‌های پربرف، بیشه‌زارها و جنگل‌های هیرکانی در کنار سواحل زیبای دریای خزر یکی از پرطرفدارترین استان‌های ایران برای گردشگری به شمار می‌رود ...» فهرست مطالب:مقدمهتاریخچهموقعیت جغرافیاییآب و هواصنایع دستیآداب و رسومباغ عباس آباددریاچه ولشتجنگل سه هزارجواهردهکاخ مرمر رامسرمناب
کنکاشی که در تسخیر ممالک گیلان و جرجان و مازندران و آذربایجان و شروان و فارس و عراق کردم این بود که در ایامی که عرایض اهل عراق از تعدی آلِ‌مظفر و ملوک‌الطوایف به من رسید اراده‌ی یساق عراق کردم
و در این حال به خاطرم رسید که ملوک آن ممالک اگر به یک اتفاق در مقابل من درآیند جنگ را آماده باید بود و اُمرای من همچنین کنکاش گفتند که به استعداد جنگ باید رفت و من با خود چنین کنکاش دیدم که یک یک از ایشان را به خود رام گردانم و هرکس رام نشود وی‌را به سزا
کنکاشی که در تسخیر ممالک گیلان و جرجان و مازندران و آذربایجان و شروان و فارس و عراق کردم این بود که در ایامی که عرایض اهل عراق از تعدی آلِ‌مظفر و ملوک‌الطوایف به من رسید اراده‌ی یساق عراق کردم
و در این حال به خاطرم رسید که ملوک آن ممالک اگر به یک اتفاق در مقابل من درآیند جنگ را آماده باید بود و اُمرای من همچنین کنکاش گفتند که به استعداد جنگ باید رفت و من با خود چنین کنکاش دیدم که یک یک از ایشان را به خود رام گردانم و هرکس رام نشود وی‌را به سزا
فلفل ها در دسته سبزیجات قرار دارد ، از فلفل رنگ گرفته گرفته تا فلفل قرمز داغ ، همه در یک گروه غذایی.تقریباً مجموعه ای از خواص مفید بدن را دارند. هفت هزار سال قبل از مسیح ، در آمریکای مرکزی و مرکزیاین سبزی به عنوان مواد منفجره در مواد غذایی مورد استفاده قرار می گرفت و با سفر کریستوفر کلمب به این مناطق ، این سبزی به کشورها معرفی می شد.اروپا سپس وارد جهان می شوداین گیاه فلفل است که در آب و هوای نیمه گرمسیری و گرمسیری قرار دارد. میوه ، در غلاف غلافم
اگر به دنبال آدرس خانه سالمندان استان مازندران هستید،بهتر است قبل از تصمیم گیری علاوه بر مکان‌ قرارگیری آن‌ها، به امکانات، نحوه برخورد پرسنل، برنامه های روزانه و...  دقت کنید. سالمندی دوره بسیار سخت و حساسی است و به دلیل شرایط جسمی و روحی خاص زنان و مردان مسن، نگهداری از آنان در خانه کار راحتی نیست. از طرف دیگر سپردن والدین مسن به خانه سالمندان تصمیم بسیار سخت و پرچالشی است چرا که هم والدین و هم فرزندان به یکدیگر وابسته هستند و هیچ یک علاق
26 عَیدِماه یا عید مردگان آئین سنتی و کهن دیار مازندران است روزی که مردم این دیار در یک اجتماع یکپارچه بر سر مزار امواتشان حاضر می شوند و با برگزاری چشن هایی یادی از درگذشتگانشان می کنند .
28 تیر همان سالروز رخداد اسطوره ای ، پیروزی فریدون برضحاک زمان برگزاری این آیین سنتی در مازندران است که هر ساله در مناطق مختلف استان به ویژه روستاها برگزار می شود . هرچند نام این آیین با واژه 'مردگان ' عجین شده است اما نبود برنامه هایی برای عزاداری و غصه خوردن
سدیم با علامت اختصاری Na و عدد اتمی 11 از فلزات قلیایی ، و جسمی است جامد با درخشندگی فلز ( Metallic luster ) و ثقل ( Specific gravity ) 0.97 که به مجرد بریده شدن از جلا و درخشندگی می افتد . آن را در روغن معدنی یا در قوطی های کاملا لحیم شده نگهداری می کنند . از الکترولیز کلرور سدیم مذاب یا سود سوز آور مذاب به دست می آید . بیشتر در ساختن پراکسید ( یا بی اکسید ) سدیم ، سیانور سدیم ، آمیدور سدیم و غیره به کار برده می شود . در صنعت نیل و صنعت مواد منفجره ( چاشنی های شیمیایی ) نیز
نمایندگی شیرآلات در مازندران
گروه صنعتی تهران دوش تولید کننده انواع شیرآلات بهداشتی با برند تهران دوش، در سال ۱۳۷۶ کار خود را با شعار بهینه سازی مصرف آب آغاز نمود و در طی سال های پیاپی سعی نموده است که این شعار خود را با بهبود کیفیت محصولات و خدمات رسانی گسترده عملیاتی کند.
تهران دوش علاوه بر اینکه بر کیفیت محصولات که مستقیما با مهمترین عامل حیات و زندگی یعنی آب در ارتباط است تاکید دارد، بر تعامل و بهبود وضعیت معیشت نمایندگان خود نیز بسیار
راهبند های بازویی ایتالیایی یکی از معروف ترین و معتبر ترین راهبند های جهان است
این شرکت ارائه دهنده انواع راهبند بازویی ایتالیایی از قبیل: راهبند نایس،راهبند فک،راهبند بی اف تی،راهبند کامه،راهبند فادینی و ... با گارانتی و خدمات معتبر .
راهبند های ایتالیایی با قابلیت تردد به صورت نا محدود و قابلیت اتصال به انواع سیستم های کنترل تردد نظیر سیستم RFID ،سیستم پلاک خوان و سیستم تشخیص مواد مخدر و مواد منفجره یکی از مورد اعتماد ترین راهبند های کشور
شرکت نوین سازان پاسارگاد بزرگترین تولیدکننده و وارد کننده انواع سیستم های ایکس ری و سیستم های بازرسی بار در کشور آماده ارایه خدمت در این زمینه به سراسر استان مازندران  می باشد.
فروش انواع سیستم های ایکس ری در سراسر استان مازندران با کیفیت و دقت بسیار بالا.
فروش انواع سیستم ایکس ری در ساری
فروش سیستم بازرسی بار در رامسر
فروش سیستم بازرسی بار فرودگاه
سیستم ایکس ری چیست ؟
سیستم ایکس ری چگونه کار می کند؟
قیمت سیستم ایکس ری
قیمت سیستم بازرسی بار
ترافیک در آزادراه کرج-تهران نیمه سنگین است/ بارش برف و باران در مازندران، تهران، البرز و قزوین
رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا:
در حال حاضر ترافیک در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده‌های گدودک، شورآب و ورسک نیمه سنگین است.
در محور‌های هراز، چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت بارش باران و برف را شاهد هستیم.
در حال حاضر ترافیک در آزادراه کرج-تهران نیمه سنگین است.
در محور‌های استان‌های مازندران، تهران، البرز و قزوین ب


نشست توجیهی  و هم اندیشی با محوریت تشریح ابعاد طرح توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی مازندران به میزبانی  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تنکابن و با حضور فرمانداران شهرستانهای تنکابن ، عباس آباد و رامسر و کارشناسان و مسئولان برگزار شد.
در این نشست حسن مزینانی کارشناس سازمان مدیریت و برنامه و بودجه مازندران هم گفت:  بر اساس برنامه ششم توسعه برای مازندران  در اجرای این طرح هزار و ۵۶۵  روستا در نظر گرفته شده بود اما بدلیل شرایط خاص جغرافیایی
رسم زیبای مازندران در محرم.
این روزها در کشور عزیز ما مراسم مذهبی ماه محرم درحال اجراست. برخلاف شهرهای بزرگی مثل تهران و مشهد و.... تعداد عزادارها و دسته‌های عزاداری در شهرهایی همچون ساری، مرکز استان مازندران کم است. به غیر از دسته‌های عزاداری اکثر مساجد این شهر در روز تاسوعا و عاشورا پذیرای هیچ مهمانی نیستند. اما.....
ادامه مطلب
نمی دانم شما تابحال با قطار از تهران به مازندران سفر کرده اید یا خیر. اگر این تجربه را دارید که خب تمام این متن را یکبار حس کرده اید و خوب می دانید که چه می خواهم بگویم. اما اگر اینکار را نکرده اید، پیشنهاد می کنم همین حالا یک بلیط قطار اینترنتی به مقصد ساری بخرید و چمدانتان را ببندید. 
سفر با قطار از تهران به مازندران بسیار جذاب است. اصلا مهم نیست که شما قصد دارید به مازندران بروید یا نه. اینجا واقعا می توان از آن جمله کلیشه ای استفاده کرد که مس
شرکت نوین سازان پاسارگاد بزرگترین تولیدکننده و واردکننده انواع راهبند های نفر رو در سراسر کشور . 
گیت نفر رو چیست ؟
در برخی از مکان ها برای کنترل جمعیت علاوه بر نیروی انسانی نیاز به ورود تکنولوژی به آن مکان داریم. گیت های نفر رو در این خصوص به ایجاد نظم و امنیت در یک مکان به ما کمک می کنند.
گیت های نفر رو را بیشتر بنام گیت مترو میشناسیم. این گیت ها انواع مختلفی دارند که در ادامه به برسی آنها می پردازیم.
گیت نفررو میله ای
گیت نفر رو شیشه ای
گیت نف
ضرورت ایجاد امنیت برای مراکز حساس و مهم کشور همیشه و همیشه جز اولویت ها در بحث پدافند غیر عامل بوده است.
سیستم های جلوگیری ار حملات انتحاری توسط خودرو های سبک و سنگین تحت عنوان های مختلف در دنیا طراحی و ساخته میشوند.
وظیفه ی اصلی راهبند های امنیتی عبارتند از:
1- جلوگیری از حملات انتحاری
2_ به رخ کشیدن قدرت نظامی به دشمنان جمهوری اسلامی ایران
3-تشخیص مواد منفجره
4-تشخیص مواد مخدر
5-حفظ امنیت
6-جلوگیری از ورود خودرو های غیر مجاز.
شرکت هوشمند سازان س
حضور مجدد #احمدی‌نژاد در مازندران:100:با
توجه به شنیده ها از حوزه انتخابیه بابل آقای هاشمی به عنوان مسئول ستاد
مرکزی دکتر کریمی و معاون سابق استانداری در زمان دولت احمدی‌نژاد ،در حال
رایزنی و پیگیری جهت حضور محمود احمدی‌نژاد در ستاد آقای کریمی در هفته ای
آینده می باشد.پ ن :احتمالا ایشان دیدارهای در قائمشهر،نکا،تنکابن خواهد داشت
✔️ نشست اعضای طرح تبیین منظومه فکری رهبری در مازندران با حضور مدیریت طرح حجه‌الاسلام والمسلمین فخریان موضوع: چیستی و چرایی سیر مطالعاتی تمدن ساززمان: پنجشنبه ۲۲ فروردین ۹۸ ساعت ۱۰ الی ۱۲مکان: قائمشهر، خیابان ساری، پشت فروشگاه فرهنگیان، اندیشکده آفاق
راهبند امنیتی شاهد دارای دو تیپ جهت کاربرد های شهری و نظامی ،قابلیت حمل توسط یدک کش و استفاده در محل مورد نظر،قابلیت ساخت از 500 تا 6000 میلی متر به صورت یکپارچه، قابلیت اتصال به سیستم تشخیص مواد منفجره و مواد مخدر، سرعت عملکرد بسیار بالا و امکان استفاده آنی  در محل مورد نظر از خصوصیات بارز راهبند امنیتی شاهد میباشد.
راهبند امنیتی شاهد :ولتاژ ورودی : ۲۲۰ ولت تکفاز و ۳۸۰ ولت ۳ فازمدار فرمان : PLC صنعتی دارای ۱۴ ورودی و ۱۶ خروجی (پروگرام زیمنس)توان
راهبند امنیتی شاهد دارای دو تیپ جهت کاربرد های شهری و نظامی ،قابلیت حمل توسط یدک کش و استفاده در محل مورد نظر،قابلیت ساخت از 500 تا 6000 میلی متر به صورت یکپارچه، قابلیت اتصال به سیستم تشخیص مواد منفجره و مواد مخدر، سرعت عملکرد بسیار بالا و امکان استفاده آنی  در محل مورد نظر از خصوصیات بارز راهبند امنیتی شاهد میباشد.
راهبند امنیتی شاهد :ولتاژ ورودی : ۲۲۰ ولت تکفاز و ۳۸۰ ولت ۳ فازمدار فرمان : PLC صنعتی دارای ۱۴ ورودی و ۱۶ خروجی (پروگرام زیمنس)توان
پاورپوینت استان مازندران
 فرمت فایل قابل ویرایش: پاورپوینت    تعداد اسلاید: 18     قسمتی از پاور پوینت:     استان مازندران از شمال به دریای خزر،از غرب به استان گیلان،از شرق به استان گلستان و از جنوب به استانهای سمنان،قزوین و تهران محدود می شود. قله دماوند مرتفع ترین قله ایران در مازندران و در شهرستان آمل قرار دارد. گستردگی این استان حدود ۲۳۷۵۶ کیلومتر مربع و حدود ۵/۱ درصد وسعت کشور را تشکیل می دهد. استان ‌ مازندران ‌ ۶۴۵۴۶ کیلومتر مربع ‌ مس
آپدیت جدید بازی اکشن و هیجانی و البته ایرانی زولا منتشر شد و در لیست خرید خود برای خرید هر کارت یک کارت دیگر هم جایزه میدهد(یکی بخر دوتا ببر)
زولا یا به انگلیسی (Zula) یک بازی اول شخص اکشن و هیجانی آنلاین است که بدست استودیو بازی سازی سورنا و مد بایت ساخته شده و کاملا ایرانیه و با دانلود کردن اون میتونید با دوستاتون اوقات خوبیو بگذرونید
در آپدیت زمستان زولا
1-همه از 29 دی تا 11 بهمن تمام اسپری ها 60 درصد تخفیف خورد
2-از 20 دی تا 1 بهمن تمامی مواد منفجره
شرکت هوشمند سازان سپاهان نماینده رسمی شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگترین تولید کننده انواع راهبند امنیتی در سطح کشور.
راهبند فوق امنیتی ابابیل طراحی شده جهت جلوگیری از ورود خودرو های انتحاری (سبک و سنگین) با پوشش کامل مسیر از 500 میلی منر تا 8000 میلی متر به صورت یکپارچه و قابلیت نصب سیستم تشخیص مواد منفجره و مواد مخدر.
دارای قابلیت نصب سیستم اسکن کف خودرو ،چراغ راهنمایی ، چشمی اولترا سونیک،کنترل از طریق نرم افزار و امکان اتصال به ups.
دارای دو عد
فروش انواع راه بند اتوماتیک
فروش انواع راه بند هیدرولیکی
فروش انواه راه بند پنوماتیکی
فروش انواع راه بند الکترومکانیکی
فروش انواع راهبند بولارد
فروش انواع راهبند ستونی
فروش انواع راهبند امنیتی
فروش انواع راهبند ضد تروریستی 
فروش انواع راه بند ضد انتحاری
فروش انواع راه بند کف خواب
قیمت راه بند
قیمت گیت تردد
راهبند زنجیری
جک هیدرولیک
سیستم تشخیص مواد منفجره
سیستم تشخیص مواد مخدر
دستگاه فلزیاب
اسکنر اثر انگشت
سیستم تشخیص چهره
سیستم حضور
دکتر کوروش نوذری استاد فیزیک دانشگاه مازندران در لیست سرآمدان علمی سال ۹۸
دکتر محمدحسین فاطمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه مازندران با اعلام این خبر افزود:
فدراسیون سرآمدان علمی ایران، تحت حمایت و مدیریت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با هدف دستیابی به مرجعیت علمی، افزایش کیفیت علمی کشور و کمک به تحقیقات محققان برتر کشور، سالانه براساس ارزیابی معیارهایی از قبیل چاپ مقاله در مجلات برتر بین‌المللی، H-Index، سن علمی و میانگین ارجاعات، پ
یکی از اصلی ترین دغدغه های امروزه ایجاد امنیت در مکان های پر جمعیت میباشد . امروزه با استفاده از سیسیتم های کنترل تردد پیشرفته توانسته ایم این امر را تا حدودی رفع الرجوع کنیم .
شرکت حافظان حریم سپاهان برگترین شرکت تولید کننده سیستم های کنترل تردد راهبند از سال 1390 فعالیت خود را در این زمینه شروع نموده و توانسته است با همت و پشتکار خود به تولید 9 مدل راهبند امنیتی و3 مدل راهبند هیدرولیکی و 3 مدل راهبند الکترو مکانیک بپردازد .
امروز در این مبحث می
در نهایت، واکنش شکافت درون یک پوشش فلزی چگال که بازتابنده نام دارد، گسترش می یابد. بازتابنده معمولاً از U-238 ساخته می شود. ادامه واکنش شکافت، سبب می شود بازتابنده گرم شود و انبساط پیدا کند. انبساط بازتابنده، فشاری را در جهت عکس به هسته واکنش وارد می کند و گسترش هسته را کندتر می کند. بازتابنده هم چنین نوترونهای پر انرژی را به درون هسته شکافت منعکس می کند و بازده فرآیند شکافت هسته ای را افزایش می دهد. 
بمب شکافت به مکانیسم تفنگیساده ترین راه برا
شرکت نوین سازان پاسارگاد بزرگترین شرکت دانش بنیان در زمینه تولید انواع سیستم های کنترل تردد در خاورمیانه می باشد که با تولید سیستم هایی همچون :
انواع راه بند بازویی در گلستان
انواع راه بند هیدرولیکی در گلستان
انواع راه بند الکترومکانیکی در گلستان
انواع راه بند امنیتی در گلستان
انواع راه بند ضد انتحاری در گلستان
انواع راه بند بولارد در گلستان
انواع راه بند ستونی در گلستان
انواع سیستم تشخیص مواد مخدر در گلستان
انواع سیستم تشخیص سلاح گرم در
تهیه اصلی اکبر‌ جوجه مازندرانی رستورانی
اکبر‌ جوجه اصل مازندرانی» از جمله غذاهای محبوب است که ابتدا فقط در رستوران‌های استان مازندران سرو می‌شد و به اصطلاح یک برند بود. اکبر‌ جوجه حالا دیگر به غذاهای سفره ما اضافه شده و اتفاقا بسیارهم محبوب است. با ما باشید تا اصول پخت و طرز تهیه اصلی اکبر جوجه مازندرانی رستورانی با شیر و بدون شیر ، به همزاه سس مخصوص و اصول و نکات و فوت‌و‌فن‌های تهیه این غذای محبوب را به شما آموزش بدهیم.
مواد مورد نیاز ب
مازِرون نِخاره، تَن زَنده زِلهمهمون وَر نَینه عیدی، نَکون گِله
عاقل‌، نِخار جه نِدارنه تِوقّع 
مازِرون شرمنده، نارْنه حوصله 
ترجمه فارسیمازندران مریض است، بدنش درد دارد عید امسال پذیرای مهمان نیست، پس گلایه نکنیدانسان عاقل از شخص مریض توقع پذیرایی ندارد مازندران شرمنده مردم است، چون حال و حوصله ندارد دوستعلی علیخانی / اسفند نود و هشت
جنگل ارفع ده و چشمه پراوموقعیت جغرافیایی: استان مازندران، فاصله‌ی ۱۸۰ کیلومتری شمال شرق تهران و ارتفاع ۱۵۰۰ متری از سطح دریا.
 
تجهیزات و موارد مورد نیاز برای سفر یک روزه:لباس
گرم. بادگیر، کفش کوهپیمایی، دو وعده غذایی سبک، کوله پشتی یک روزه. چراغ
قوه، آب آشامیدنی، عینک آفتابی، کرم ضدآفتاب و باتوم کوهنوردی.
ادامه مطلب
همتی در ادامه تصریح کرد: روستاهای مجاور محل دپو مثل فولاد محله و اگره نیز درگیر این موضوع شده‌اند که طبق گزارش‌ های محلی ارائه‌ شده علاوه بر بوی تعفن، انباشت زباله‌ ها، افزایش حشرات موذی، موش و مگس را به دنبال داشته و همچنین در صورت متوقف نشدن دپوی زباله، بیماری سالک تهدید جدی برای مردم روستایی است.
 
 
احمد همتی در بازدید از محل دفن و انباشتن زباله استان مازندران در روستای فولاد محله سمنان ضمن بیان اینکه این سایت سلامت اهالی فولاد محله و
تهیه اصلی اکبر‌ جوجه مازندرانی رستورانی
اکبر‌ جوجه اصل مازندرانی» از جمله غذاهای محبوب است که ابتدا فقط در رستوران‌های استان مازندران سرو می‌شد و به اصطلاح یک برند بود. اکبر‌ جوجه حالا دیگر به غذاهای سفره ما اضافه شده و اتفاقا بسیارهم محبوب است. با ما باشید تا اصول پخت و طرز تهیه اصلی اکبر جوجه مازندرانی رستورانی با شیر و بدون شیر ، به همزاه سس مخصوص و اصول و نکات و فوت‌و‌فن‌های تهیه این غذای محبوب را به شما آموزش بدهیم.
مواد مورد نیاز ب
کتاب هفت خوان رستم یکی از جذاب ترین داستان های شاهنامه است.
کیکاووس در اقدامی جسورانه با لشکری به سمت مازندران عازم شد تا دیو سپید را از میان بردارد امّا او از دیو سپید شکست خورد. دیو سپید چشم آن‌ها را نابینا کرد و آن‌ها را در سیاه‌چاله‌ای تاریک و وحشتناک زندانی نمود کیکاووس مخفیانه قاصدی نزد زال فرستاد و از او خواست تا رستم را به کمک آن‌ها بفرستد. زال ماجرا را با رستم در میان گذاشت. رستم چنین جواب داد: ای پدر، من به کمک آن‌ها می‌روم امیدو
راهبندهای دفنی یا راهبند های امنیتی به سیستم هایی گفته میشوند که جهت جلوگیری از حملات انتحاری توسط خودروهای سبک و سنگین تحت عنوان های مختلف در دنیا طراحی و ساخته میشوند.
شرکت هوشمند سازان سپاهان به عنوان طراح و تولید کننده انواع سیستم های کنترل تردد 32 مدل راهبند امنیتی جلوگیری از حملات انتحاری را طراحی و تولید نموده که هر یک جهت استفاده در موقعیت های مختلف کاربرد دارند.
وظیفه ی اصلی راه بند های امنیتی :
1.جلوگیری از حملات انتحاری 
2.تشخیص مو
حمل اثاثیه منزل در نور
اتوبار فرهنگ نور مازندران اتوباربری حمل اثاثیه منزل با کادری مجرب در نور حمل اثاثبه منزل توسط افراد متخصص عزیزان گرامی مفتخر به ارائه خدمات زیر می باشد
باربری نور
✅ حمل تضمینی اثاثیه منزل توسط کارگران کاملا حرفه ای و ماهر و با سابقه
✅ با بیمه کامل بار و بارنامه دولتی ✅ با کامیونهای مسقف موکت کاری شده و پتودار کاویان ایسوزو نیسان وانت  
اتوبار نور
✅ حمل کالاهای حساس شامل یخچال ساید بای ساید تردمیل گاوصندوق پیانو
مستند گزارشی خداقوت به تهیه کنندگی و کارگردانی ارش رمضانی به تعدادد26قسمت20دقیقه ای چهارشنبه ها و جمعه ها از اذر98در شبکه مازندران پخش میگردد.موضوعات برنامه در مورد کارافرین های بخش کشاورزی.شیلات.دامپروری و صنعت در استان مازندران و نشان دادن توانمندیهای جوانان در بخش اشتغال زایی و بازده اقتصادی برای خانوار مازندرانی در دوران تحریم ظالمانه دشمنان می باشد.
راهبند اتوماتیک بازویی اوژن با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت موجود در بازار.
این سیستم جهت کنترل تردد وسیله های نقلیه موتوری به صورت تشریفاتی در ادارات،سازمان ها،مجتمع های مسکونی و تجاری،پارکینگ های عمومی و خصوصی،پادگان ها و مکان های نظامی ،کاربرد داشته و از قابلیت های آن مسدود نمودن مسیر از 2 تا 6 متر را میتوان نام برد.
این نوع راهبند ها در 3 مدل AG-506T،AG506L،AG506F طراحی و تولید میگردند که قابلیت نصب بازوی 90 درجه و 180 درجه و همچنین بازوی فنس دا
■ ویژگی های مسدود کننده سامانه تشخیص مواد منفجره و مواد مخدر عقاب:
۱- به دو روش دستی و هوشمند عمل می کند ۲- قابلیت فرمانگیری از تمام سیستم های هوشمند و شناساگر فعال در محیط را دارد ( مانند : چشمی اپتیک دزدگیر - گیت وی - ایکس ری- دوربین چهره خوان - دوربین پلاک خوان - سنسورهای ضربه ای ، حرارتی ، صوتی و ... - شناساگرهای هوش مصنوعی و ...) ۳- ضد گلوله تا کالیبر بالای ۹ - ضد انفجار تا ۳۰ پوند انواع مواد منفجره - ضد حریق - ضد اسید ۴- قابلیت مسدود کردن تمامی مباد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ورزش های محلی که ساختاری متناسب با روحیه، ظرفیت، بافتن تاریخی و زیستی هر منطقه دارد، می تواند به نشانی مسیری برای بازیابی فرهنگ بومی استان مورد استعمال استراحت گرفته و تو مصونیت اندام و روان اهل مناطق مختلف در قالب فعالیت های تفریحی و ورزشی به ویژه در ایام بلای ناگهانی کرونا نقش مهمی ایفا کند. آشنایی با ورزش ها و سرگرمی های محلی استان مازندران همچنین درون بازی های محلی که بیشتر به قیافه گروه جمعی ای
آشنایی با غذاهای محلی و اصیل مازندران
غذاهای محلی استان مازندران | Mazandaran local food
غذاهای محلی همه ی شهرها و مناطق ایران بسیار خوشمزه و لذیذ هستند و نمی توانیم بگوییم که غذایی بر غذای دیگری از بحاظ طعم و یا مواد تشکیل دهنده اش، برتری دارد. یکی از مناطق و استان هایی که در کشورمان غذاهای بسیار خوشمزه ای دارد، استان مازندران است. غذاهای محلی استان مازندران یکی از خوش طعم ترین غذاها و البته مقوی ترین ها هستند که اتفاقا غذاهای بسیار مشهوری هم دارند.
شرکت هوشمند سازان سپاهان ارائه دهنده انواع راهبندامنیتی با بالاترین کیفیت .
راهبند امنیتی طراحی شده جهت جلوگیری از ورود خودروهای انتحاری {سبک و سنگین} با پوشش کامل مسیر از 500 میلی متر به صورت یکپارچه و قابلیت استفاده به عنوان سنگر اتوماتیک در مدل زلزال و نصب سلاح اتوماتیک و قابلیت نصب سیستم تشخیص مواد منفجره و موتد مخدر.
 
جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش با واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید
مدیریت فروش :
09130520455
https://hhssoc.com/
شرکت نوین سازان پاسارگاد بزرگترین تولیدکننده انواع سیستم های کنترل تردد در سراسر کشور آماده ی خدمت به تمامی هم میهنان عزیزمان می باشد. فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم های کنترل تردد و در راس آنها انواع راهبند و انواع گیت تردد هیدرولیکی و الکترومکانیکی.
فروش انواع راه بند هیدرولیکی با قابلیت تردد نا محدود با بوم ۲ الی ۸ متری
فروش انواع راه بند الکترومکانیکی با قابلیت کارکرد نامحدود با بازوی ۲ الی ۶ متری.
فروش انواع راه بند پارکینگ با ۲ س
شرکت نوین سازان پاسارگاد , بزرگترین تولید کننده انواع سیستم های کنترل تردد در سراسر استان بوشهر و سایر استان های دیگر آماده ازایه خدمت به تمامی هم میهنان عزیزمان می باشیم .
ارایه ۴ سال گارانتی تعویض و ۱۵ سال خدمات پس از فروش روی تمامی محصولات , ضمانت کار ماست .
طراحی , تولید , فروش و واردات تمامی محصولات کنترل تردد و محصولات امنیتی به شرح زیر :
فروش راهبند در بوشهر
فروش راه بند در بوشهر
فروش گیت در بوشهر
فروش گیت تردد در بوشهر
فروش گیت مترویی در
 
دیروز هیات رییسه مجلس از وصول طرح تشکیل استان مازندران غربی خبر داد.
موافقین و مخالفین این طرح ساعت هاست که در فضای مجازی به تبادل نظر و رد و تأیید آن می پردازند.
بی شک این پیشنهاد که صرفا یک طرح تبلیغاتی با مصرف انتخاباتی است به جایی نخواهد رسید. دولت بودجه و امکانات لازم را برای تشکیل یک استان جدید ندارد.
اگر چه مازندران غربی در قالب یک استان حالاحالاها تشکیل نخواهد شد اما مدت هاست که نقاط مختلف این استان شهیدپرور شاهد رویش نامبارک مازندر
با توجه به فاصله کم تهران با استان مازندارن ، مرکز نشینان از هر فرصتی استفاده می کنند و برای استراحت و تفریح به شهرهای مازندران سفر می کنند .
شنیده می شود در این شرایط سخت که کشور و برخی از استانها مانند مازندارن با کرونا دست و پنجه نرم می کند برخی افراد جهت مسافرت و خوشگذرانی وارد استان مازندران می شوند.
دیروز اتوبان جدید هم افتتاح شد ،افتتاح اتوبان جدید نیز جز کوتاه کردن راه ورود بی بند و باری و فرهنگ غلط بی حجابی و افزایش فساد ، فایده چندان
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از فارس، حسینعلی ابراهیمی کارنامی تو همایش روز جهانی خاک داخل دانشگاه علوم کشت و منابع غریزی سیال بیان کرد: داخل مرزوبوم خاک با مسائلی در مقابل قاچاق، زنگ زدگی و آلودگی مواجهیم که حاصل بی تدبیری و عدم نگاه بوسیله توسعه پایدار است. وی با بیان اینکه محیط زیست مایه نظارتی بوده و شهریه آن نظارت و اطلاع رسانی است، افزود: سالانه بسیار از ۲ میلیارد تن ظرفیت فرسایش گور در کشور است و در هر هکتار نیز بیش از ۱۶ تن فرسا
با توجه به گسترش حجم ترددات در استان بزرگ البرز نیاز به ایجاد نظم در بحث ترددات احساس می گردد . از این روی شرکت نوین سازان پاسارگاد نمایندگی انحصاری شرکت دانش بنیان حافظان حریم سپاهان در صدد طراحی و تولید انواع سیستم های کنترل تردد تولید داخلی و نمایندگی برندهای مطرح به شرح زیر می باشد :
نمایندگی فادینی در کرج
نمایندگی فک در کرج
نمایندگی بتا در کرج
نمایندگی سامر در کرج
و .....
و همچنین تولید و فروش انواع محصولات به شرح زیر :
فروش راه بند در کرج
ف
مستند گزارشی خداقوت به تهیه کنندگی و کارگردانی ارش رمضانی به تعدادد26قسمت20دقیقه ای چهارشنبه ها و جمعه ها از اذر98در شبکه مازندران پخش میگردد.موضوعات برنامه در مورد کارافرین های بخش کشاورزی.شیلات.دامپروری و صنعت در استان مازندران و نشان دادن توانمندیهای جوانان در بخش اشتغال زایی و بازده اقتصادی برای خانوار مازندرانی در دوران تحریم ظالمانه دشمنان می باشد.
رئیس ستاد انتخابات استان مازندران با بیان اینکه ۴۱۸ نفر داوطلب یازدهمین
دوره انتخابات مجلس در استان شدند گفت: شمار داوطلبان انصرافی به ۳۵ نفر
رسیده است.:small_blue_diamond:وی
با بیان اینکه نتایج تایید یا عدم احراز صلاحیت فردا به داوطلبان اعلام می
شود گفت: هرگونه انتقالی حوزه های انتخابیه نیز بعد از اعلام صلاحیت ها
انجام می شود.:small_blue_diamond:رئیس
ستاد انتخابات مازندران همچنین با اعلام این که حدود نیمی از داوطلبان
نامزدی نمایندگی ملجس در این استان
مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران گفت: با انجام نقشه برداری قانون جامع حد نگار (کاداستر ) یک میلیون و ۷۰۰هزار هکتار عرصه‌های منابع طبیعی استان در بانک اطلاعات زمین جانمایی و مالکیت دولت بر ۸۰۰هزار هکتار از این عرصه‌ها نیز تثبیت شد. 
کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر، به نقل از ایرنا، عباسعلی زارع روز دوشنبه در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال مازندران در محل سالن جلسه دادگستری کل استان افزود: بیشترین عرصه های تثبیت شده عرصه های طبیعی در غرب
شرکت نوین سازان پاسارگاد بزرگترین تولیدکننده انواع سیستم های کنترل تردد , آماده ارایه خدمت در زمینه طراحی ,تولید ,فروش و تعمیر انواع راه بند به تمامی هم وطنان عزیزمان می باشد.
فروش انواع راه بند هیدرولیکی و الکترومکانیکی با قابلیت تردد نامحدود در طول شبانه روز و ارایه ۲ سال گارانتی تعویض و ۱۰ سال خدمات پس از فروش و ارایه کارت گارانتی معتبر.
فروش انواع راهبند پارکینگ با طراحی بسیار زیبا و حرفه ای و باطنی قدرتمند با موتور بلژیکی تحت لیسانس ASaut
فروش راهبند الکترو مکانیکی اوژن مدل آگسا 506  ساخت شرکت حافظان حریم سپاهان به شرح ذیل پیش فروش میشود :
دارای موتور قدرتمند 200 وات دارای تائیدیه as اتوماتیک بلژیک   
دارای گیربس اختصاصی صنعتی 
دارای ترمز ابتدا و انتهای حرکت جهت کنترل سرعت بازو  
دارای بازو تلسکوپی قابل تنظیم 2 الی 6 متر 
دارای بدنه فولادی با رنگ کوره ای الکترو استاتیک (مقاوم در برابر گرما ، رطوبت ، گرد و خاک )
دارای2 سال گارانتی مکتوب  تعویض کالا  و 10 سال خدمات پس از فروش .
همچنین
⚡️ در گویش‌های مرکزی و شرقی زبان گیلکی برای ساخت فعل مضارع، پسوند مضارع ساز «ن» به‌همراه شناسه به ریشهٔ فعل اضافه می‌شود. برای نمونه:
بن مضارع + پسوند مضارع‌ساز «ن» + شناسه
خؤس+ن+ه: خؤسنه (می‌خوابه)
رسنه (=می‌رسه)
ترسنه (=می‌ترسه)
ترکنه (=می‌ترکه)
پرکنه (=می‌لرزه)
⚡️ در گویش‌های غربی زبان گیلکی و در ارتفاعات گیلان در ساخت مضارع پسوند نمی‌آید و ساختار فعل مضارع به‌صورت زیر تغییر می‌کند:
بن مضارع + شناسه
خؤسه/ رسه/ ترسه/ ..
⚡️ گاهی‌اوقات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها