نتایج جستجو برای عبارت :

آقای اشمیت کیه ، در گراش به روی صحنه رفت

تیاتر آقای اشمیت کیه ، اثر سباستین تیری ، کاری از گروه های نمایشی دانشگاه آزاد اسلامی اوز و سایه اوز به کارگردانی جعفر کمالی پس از اخذ مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش ، بمدت 4 شب از تاریخ 17 بهمن ماه 98 الی 20 بهمن ماه در سالن اجتماعات سراجی بروی صحنه رفت.
 در این تیاتر جعفر کمالی ، اناهیتا پیمانی ، عبدالوهاب کریمی و ابولقاسم نظامی بازی می کنند .
قالب تنش قالبی زیبا با پس زمینه ای تیره هست . متاسفانه این قالب واکنش گرا نیست ولی به دست ما واکنش گرا شده.
ویژگی ها ی اضافه شده : واکنش گرا در چند قالب / بالا بر نرم بدون جاوا اسکریپت / اضافه شدن فونت وزیر/ عوض شدن هدر / حجم کم و چندین ویژگی جدید.
ادامه مطلب
میخوام درباره صحنه ای در فیلم ونوم باهاتون مطلبی رو به اشتراک بذارم که شاید در زندگیتون بتونید ازش استفاده کنید. صحنه ای در فیلم وجود داره که وقتی ادی براک ان ویینگ، همسر سابقش رو میبینه یه جمله تاثیر گذار بهش میگه.
ادامه مطلب
با سلام
این وبلاگ جهت ارائه تحلیل های سیاسی بروز و جذاب، انتشار فعالیت های هیات نینوای گراش، سخنرانی های ساندویچی و کوتاه، مداحی های جدید و آهنگ های مذهبی و مطالب مرتبط با مهدویت راه اندازی گردیده است
امید است بتوانیم در این عرصه با دعای خیر شما موفق باشیم
 
با سلام
این وبلاگ جهت ارائه تحلیل های سیاسی بروز و جذاب، انتشار فعالیت های هیات نینوای گراش، سخنرانی های ساندویچی و کوتاه، مداحی های جدید و آهنگ های مذهبی و مطالب مرتبط با مهدویت راه اندازی گردیده است
امید است بتوانیم در این عرصه با دعای خیر شما موفق باشیم
 
خروج از صحنه‌ی انسانی مصادف است با ورود به پشت‌صحنه‌ی روح؛ خروج از جهان اوهام و ورود به جهان حقیقت. انسان یک بازتاب از روح و اوهام یک پرده از حقیقت است. سرانجام زمان آن‌ می‌رسد تا روح از بازیگر صحنه‌ها بودن به مقام کارگردانی و صحنه‌گردانی تقدیر خویش نائل آید. 
حلمی | کتاب لامکان
کتابهای حلمی را می توانید در اینجا بخوانید.
صحنه‌های حذف شده، بخشی از فرآیند ساخت هر فیلمی هستند و اپوس مارول، یعنی Avengers: Endgame هم از این قاعده مستثنی نیست. حالا هم با شروع به کار سرویس استریم دیزنی پلاس، مشخص شده که اندگیم روی این سرویس شامل تعدادی صحنه حذف شده می‌شود. و مسلما هم ادامه متن حاوی اسپویلر برای فیلم خواهد بود.
ادامه مطلب
خواهرم زنگ زد گفت فردا بریم سراب صحنه 
منم خواب بودم با صدای گوشی بیدار شدم 
گیج و منگ گفتم سراب صحنه همون سراب نیلوفره؟
خواهرم گفت نه همون جایی که تو و بنیامین رفتید 
گفت فردا وسیله میبریم میرسم اونجا پیک نیک 
گفتم من بخاطر اینکه این هفته سه بار رفتم کرمانشاه و برگشتم خیلی خسته
ممکنه نتونم بیام 
گوشی رو قط کردم .
دلم هری ریخت شروع کردم به اشک رو سایلنت 
من اونجا چطوری پا میزاشتم وقتی بنیامین اونجا خاطره داشتم.
یه بار دیگه آهنگ همه دزدا پخش میشه. یه بار دیگه من و پویا کنار هم میایم روی صحنه. یه بار دیگه از بین نور کور کننده لبخند رضایتتو میبینم. یه بار دیگه جلوی تشویقا تعظیم میکنیم. یه بار دیگه مث گورخر می‌خندیم و میگیم یه من! یه بار دیگه آی کانتکت. یه بار دیگه بغلای پایین صحنه. یه بار دیگه غصه‌ی شب آخر اجرا می‌خوام. و یک بار دیگه، نیاز دارم که یکی مثل سبحان از بازیم تعریف کنه.
تصویر
هر چه می‌خواهیم وادارش کنیم بنشیند و به عروسک‌ها نگاه کند و از نمایش لذّت ببرد زیر بار نمی‌رود. مدام توجّه‌اش سمت پشت صحنه و گردانندگان عروسک‌هاست. نهایتاً رضایت داد به اینکه بنشیند و نگاه کند و فقط صحنه‌های خنده‌دار را برود با پشت صحنه شریک شود.
در حالیکه می‌خندد می‌دود سمت عمه و مادربزرگش، عروسک‌ها را از دستشان می‌گیرد و خودش را توی بغلشان رها می‌کند. "ممنون"ی می‌گوید و برمی‌گردد سرجایش.
حواشی:
1.کاش همان بچه‌ای باشم که حواسش
دو کلیپ از صحنه های پس از تیتراژ فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه لو رفت. این این فیلم های اسپویل های بزرگی برای فیلم و آینده فیلم های دیگر مارول به حساب می آیند پس اگر نمی خواهید از اسپویل شدید در عذاب نباشید این مطلب را تماشا نکنید. البته ما فیلم ها را قرار نمی دهیم و صرفا جزئیاتی که در آن ها وجود دارد را ذکر می کنیم.
ادامه مطلب
به صحنه های آخر فیلم آخرین مسئله دقت کردید؟همون صحنه هایی که خانواده ی هلمز بعد از مدت ها دور هم جمع می شن.مادر،پدر،مایکرافت،شرلوک و یوروس.همون صحنه ای که مادر دست پسرش(مایکرافت)رو می گیره و بهش لبخند می زنه.همون صحنه ای که همه خوشحال اند.یوروس می خنده.حتی دوستی شرلوک و جان هم عمیق تر شده.رزی کوچولو بزرگ تر شده.شرلوک رزی رو به آغوش پدرش می سپره.لستراد آشفته(ولی اگه دقت کنید خوشحال. :) )از اتاق بیرون می ره.مالی با خوشحالی وارد اتاق می شه.
و مری......
قالب تنش قالب زیبا با پس زمینه ای تیره هست . متاسفانه این قالب واکنش گرا نیست ولی به دست ما واکنش گرا شده.
ویژگی ها ی اضافه شده : واکنش گرا در چند قالب / بالا بر نرم با بدون جاوا اسکریپت / اضافه شدن فونت وزیر/ عوض شدن هدر / حجم کم و چندین ویژگی جدید.
.
توجه داشته باشید این قالب اگر مشکلی داشته باشه اپدیت میشه
آخرین بروز رسانی :۲۳ / ۱ / ۱۳۹۹
.
برای مشاهده ی دمو اینجا کلیک کنید
.
برای دانلود قالب اینجا کلیک کنید
علیرضا عصار ۲۷ و ۲۸ آذر ماه در تالار وزارت کشور به صحنه می رود.
؛ علیرضا عصار ۲۷ و ۲۸ آذر ماه سال جاری در تالار وزارت کشور به صحنه می رود و این روزها در حال تمرین با اعضای گروه است
این کنسرت با کنسرت های دیگر متفاوت است زیرا قرار است او با یک گروه ۱۶ نفره سازهای زهی و ۲۵ نفر گروه کر به صحنه رود.
بخشی از این کنسرت به اجرای قطعات قدیمی و خاطره انگیز اختصاص دارد و قرار است این کنسرت در فصل های دیگر سال هم برگزار شود تا علیرضا عصار بیشتر با مخاطبان خود
قالب تنش قالب زیبا با پس زمینه ای تیره هست . متاسفانه این قالب واکنش گرا نیست ولی به دست ما واکنش گرا شده.
ویژگی ها ی اضافه شده : واکنش گرا در چند قالب / بالا بر نرم با بدون جاوا اسکریپت / اضافه شدن فونت وزیر/ عوض شدن هدر / حجم کم و چندین ویژگی جدید.
.
توجه داشته باشید این قالب اگر مشکلی داشته باشه اپدیت میشه
اخرین اپدیت :۱۹ / ۱ / ۱۳۹۹
.
برای مشاهده ی دمو اینجا کلیک کنید
.
برای دانلود قالب اینجا کلیک کنید
ساعت حدوداً ۱۳:۳۰ بود که داشتم تو پیاده رو و تو گرما به سمت خونه میرفتم/ دیدم که یه مادری داره دخترشو با عصبانیت صدا میکنه که زود بیا/ اول تو دید نبود بعد که کمی جلوتر رفتم/ دیدم یه دختر کوچولوی خوشگل خندان و لبخند به لب داره با پرنده ها بازی میکنه/ بالا و پائین میپره/ و پرنده ها رو میپرونه/ خیلی صحنۀ قشنگی بود/ کاشکی از این صحنه هاهم ما تو زندگی داشته باشیم...
زمستان سبز روایتگر بخشی از ماجراهایی است که در روزهای سال 1357 برای مردم ایران روی داد. این رویدادها از زاویه دید یک نوجوان و با زبانی نوجوانه حکایت می شوند. آنچه در این داستان بیشتر به آن توجه شده است، توصیف صحنه های باشکوهی است که در جریان انقلاب و در تظاهرات های میلیونی مردم است. صحنه هایی که در همه آنها همبستگی و همدلی مردم با یکدیگر چشم گیر است.
ادامه مطلب
سلام و درود به همه دوستان عزیز
نرم افزار های زیادی برای حذف کردن جسمی در صحنه وجود دارد ولی Superpose یه چیز دیگست.
ما قبلا برای حذف شخص یا جسمی در صحنه از Mocha استفاده میکردیم ولی باید کار های زیادی انجام میدادیم.
همچنین توجه کنید اگه دوربین حرکت میکنه خوب باید از همون Mocha استفاده کنید ولی اگه ثانیه از پلاگین.
این پلاگین میاد تمام پیکسل های صحنه رو آنلایز میکنه و قتی جسمی حرکت میکنه از پیکسل های قبلی که اون جسم داخل صحنه نیست برمیداره و میندازه روی
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کارمندان یک شبکه تلویزیونی در برزیلدر جریان پخش زنده اخبار تو ظهر صحنه مبتلا آب بازی بودند. هنگامی که صندوق برزیلی مبتلا اجرای اخبار ورزشی بود درون تعاقب عریضی موافقت عجیبی رخساره داد و بینندگان را شوکه کرد. دو نفر از کارکنان عاری اینکه بیدار پخش زنده شوند در دنبال صحنه مشغول  آب ورزش بودند و تصاویر آن ها درون حال پخش بود. جالب اینجاست که هیچکس از عوامل پشت صحنه وارد آستان این دو
نشستیم شبی که ماه کامل شد دیدیم، یادت افتادم یاد ظهری که باهم رفتیم سینما دیدیمش، وقتی صورتت با صحنه های فیلم روشن و تاریک میشد و حتی تو اوج جدی ترین صحنه ها هم یه چیز خنده دار میگفتی واسه اینکه توجه منو از فیلم به خودت جلب کنی، ظهر بود ولی موقع فیلم دیدن از سرما لرزیدیم تابستون بود ولی انگار توی سالن زمستون زودتر از راه رسیده بود، مثل شب یلدا که ظهرش گرمه شبش زمستون... دلم تنگته ولی نباشی بهتره
بی مقدمه
یه نمایش تو تالار کوچیک مولوی میره رو صحنه ،که کارگردانش یکی از خلاق ترین دوستامه. 
دوشنبه 4 آذر خودم صندلی 3ی ردیف دو رو گرفتم. تاحالا اینقدر نزدیک به صحنه نبودم تو تئاتر!
بیاید خوشحال میشم . احتمالا هم استفاده خواهید کرد
تخفیف دانشجویی هم داره تو سایت راهنماییتون میکنه : 
https://www.tiwall.com/p/amoshelbi
همواره در سالن‌های آمفی تئاتر، نورپردازی در کنار انتخاب صندلی آمفی تئاتر به عنوان یکی از عوامل مهم به شمار می‌آید. اغلب در چنین فضاهایی نیاز است که نورپردازی متناسب با حال و هوای فضای اجرای برنامه تغییر پیدا کند. تأثیر نورپردازی در آمفی تئاتر به قدری زیاد است که لازم است هنگام اجرای نمایش تئاتر یا هر برنامه دیگری، در صورت نیاز فضای سالن با نور گاهی شاد شود، گاهی غمگین، گاهی آرامش بخش باشد و گاهی دلهره آور!
نورپردازی در سالن‌های آمفی تئات
یک خواننده کاباره‌ای بنام ابراهیم خوش لحن (پرویز پرستویی) که قبل از انقلاب 1357 از صحنه کنار می‌رود اما چون به اندازه کافی مشهور نبود،نتوانست خواننده لس آنجلسی شود و در نهایت به خواننده مراسم تبدیل شد.سالها در حسرت اجرای دوباره روی صحنه می‌ماند تا یک روز، دختر ابراهیم (الناز شاکردوست) ترتیبی می دهد تا پدرش در برنامه‌ای در شهر استانبول ترکیه روی صحنه برود و ..

ادامه مطلب
 
مدافع مراکشی آژاکس در دیدار برابر تاتنهام یک صحنه جالب و خاص را رقم زد و در اواسط نیمه نخست افطار کرد و روزه‌اش را شکست.در دیدار پایانی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آژاکس در ورزشگاه خانگی خود از تاتنهام پذیرایی کرده است.در این دیدار یک صحنه جالب و خاص رقم خورد. نصیر المزراوی بازیکن مسلمان و مراکش آژاکس با وجود آنکه هشدارهای زیادی به او داده شد اما اصرار داشت که روز بگیرد.
او در دقیقه ۲۱ بعد از آنکه مطمئن شد زمان روزه به پایان رسیده در زم
نمایش بوقلمون تمدید شد،نمایش «بوقلمون» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور تا روز پنجشنبه ۱۰ بهمن‌ماه در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهد بود.«بوقلمون» با بازی مه‌لقا باقری، هدایت هاشمی، علی سلیمانی سرنسری، سیروس همتی، جواد پورزند، وحید نفر، احمد لشینی، محسن زرآبادی، محمدهادی عطایی، حسین شفیعی، میلاد ابراهیمی، علی‌اکبر اعتماد مقدم، علی سلیمی، مرتضی موسوی محسن صادق پور ساعت ۲۰:۴۵ روی صحنه می‌رود.
کارگردان :  فرزاد مؤتمنبازیگران: آناهیتا درگاهی,امین حیایی,بهرام افشاری,پوریا پورسرخ,لینداکیانی,مسعودکرامتی, محمدرضا صولتی 
خلاصه داستان : مردی توسط یک زن تبهکار کُشته میشود و دو غریبه را به جرم قتل بازداشت میکنند. یکی صحنه قتل را ندیده چون نابیناست، آن یکی هم فقط صحنه را دیده چون ناشنواست! آنها یک صبح تا غروب فرصت دارند که از این مهلکه جان سالم به در ببرند …مردی توسط یک زن تبهکار کُشته میشود و دو غریبه را به جرم قتل بازداشت میکنند. یکی صح
کارگردان :  فرزاد مؤتمنبازیگران: آناهیتا درگاهی,امین حیایی,بهرام افشاری,پوریا پورسرخ,لینداکیانی,مسعودکرامتی, محمدرضا صولتی 
خلاصه داستان : مردی توسط یک زن تبهکار کُشته میشود و دو غریبه را به جرم قتل بازداشت میکنند. یکی صحنه قتل را ندیده چون نابیناست، آن یکی هم فقط صحنه را دیده چون ناشنواست! آنها یک صبح تا غروب فرصت دارند که از این مهلکه جان سالم به در ببرند …مردی توسط یک زن تبهکار کُشته میشود و دو غریبه را به جرم قتل بازداشت میکنند. یکی صح
(پرده اول)
صحنه: جلوی سوپرمارکت
دختر: برام خوراکی بخر
مادر: کارتم همرام نیست. تو کارت آوردی؟
دختر: آره
مادر: خب تو بخر
دختر: نمیخوام

(پرده دوم)
صحنه: سر کوچه
مادر روی سکویی مینشیند
مادر: من نمیام خونه
دختر: چرا؟
مادر: تو برام خوراکی نخریدی!
دختر: پا شو بریم خونه!
مادر: تا نخری نمیام
دختر: دیگه با خودم نمیارمت بیرون
و از صحنه خارج میشود
چند دقیقه بعد دختر با پلاستیکی در دست وارد صحنه میشود.
مادر: خریدی؟
دختر: بله
و هر دو از صحنه خارج میشوند
+ این داستا
خاطره مجید مظفری از فیلم ساوالان
 سر فیلم «ساوالان» ساخته مرحوم صمدی حدود یک هفته بود به خوی رفته بودیم، بعد از یک هفته، من یک شب بلند شدم دیدم آقای صمدی در لابی قدم می‌زنند و کمی نگران هستند، پرسیدم: چه شده؟ گفتند: حسن هدایت که طراح لباس و دکور این کار بود، برای دریافت جایزه‌اش رفت. پرسیدم: چرا نگرانی؟ گفت: از فردا چه کسی کار‌های صحنه ما را انجام دهد؟ گفتم من! گفت: تو؟ گفتم: بله من، گفت: تو می‌خواهی بازی کنی، گفتم خیالت راحت باشد. هر روز صبح س
١٥
تیرماه جاری، نخستین برنامه از سری برنامه های جشنواره شعر رضوی در گراش
برگزار خواهد شد. ١٦ تیرماه کازرون، ١٧ تیرماه آباده و ١٨ تیرماه فسا نیز
میزبان ویژه برنامه های شعر رضوی در چهارسوی فارس خواهند بود.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - هنرشیراز - روزنامه عصر مردم شماره 6665 مورخ 13 تیر 1398 صفحه 12- روزنامه خبرجنوب مورخ 13 تیر 1398 - ایکنا -
ادامه مطلب
بعضی دردها هستند که چنان عقده ای و مریض هستند که دست از باز کردن خاطرات تلخ برنمی دارند. در حال باز کردن کاغذ دور خاطرات هم حسابی خش خش راه می اندازند تا ذره ذره از خاطرات را تا زمانی که کاملا نمایان بشه را ببینی و بیشتر دردشو حس کنی. 
بعد خاطره رو عین یک سگ هار کوکی راه می اندازه و باعث یک صحنه گروتسک میشه که تو بدو، خاطره بدو دنبالت! گاهی جاشون عوض میشه و گاهی هم خسته میشن و می شینن یه گوشه کرکری برای هم می خونن. خلاصه که صحنه ی خشن و طنزی می تونه
امشب یاد اون صحنه ای افتادم که اردلان با چشمای خونِ خیس ولو شده بود و چیز زیادی تنش نبود. سیگار میکشید و روی پای خودش خاموششون میکرد. چهره‌اش حس خاصی نداشت. نه، حتی درد اینم باعث نمیشد درد بزرگتر درونش برای یه لحظه ساکت بشه. والرین این وسط زنگ زده بود و اولش خوب بود. اردلان با محبت عمیقی که بهش داشت جوابشو میداد. مثل همیشه. بعد والرین یهو تلخ شد و حرفای تندی زد. اردلان به روی خودش نیاورد.‌ چیزی نگفت. گذاشت بگه. تموم که شد چشماش رو‌ بست. جایی نداش
بعضی وقت ها برای عکاسی از موضوع های متحرک نظیر مسابفات ورزشی یا صحنه هایی از رویدادها در طبیعت برای فریز کردن اشیا یا چیز های متحرک از شیوه ی عکاسی با سرعت زیاد استفاده می شود.
در این روش سرعت شاتر یا زمان نوردهی به چند هزارم ثانیه می رسد و ما می توانیم لحظه های ماندگاری را ثبت کنیم.این صحنه ها نیز با این شیوه ثبت شده اند.
ادامه مطلب
باگریه می سرایم این شعرکربلارا/تا همنوا بگردم پیغمبروخدارا/بهر حسین مظلوم این اشک مثل زمزم/داردرخ اجابت هرپرده دعارا/یک کاروان رسیده درکربلای مولا/تفسیر مینماید اوصحن نینوارا/مولاحسین ویاران آزاده وشریفند/دشمن به دل گرفته کینه زمرتضارا/هرتشنه لب گرفته تصویرآب آنجا/برکوفیان بیاموز آن گلشن عطارا/سرهازتن جداشد درپیش چشم زینب/برروی نیزه بنگر تمثال آشنارا/درقتلگاه آقاشدصحنه قیامت/اینک نمامجسم آن صحنه وفضارا/آتش گرفته خیمه سجاد هم درونش/خ
(گلاب به روتون)یادمه دبیرستان بودم، بعد از یه سرماخوردگیِ سخت (شایدم آنفولانزا) بیضه‌م درد گرفته بود...رفتیم پیش اورولوژ، معاینه کرد و تست اسپرم نوشت...یکی از عجیب‌ترین صحنه‌هایی که یه نفر تو زندگیش می‌تونه تجربه کنه، این صحنه‌ست که با بابات بری آزمایشگاه، یارو یه ظرف بهت بده بگه برو تو دستشویی اینو پُرش کن. بعد در حالی که خندت گرفته، خودتو بزنی به اون راه و از بابات (که با یه قیافه‌ی پوکر فیس وایساده) بپرسی حالا باید چیکار کنم؟! و باباتم بگ
صبح از خواب بلند شی....
هزار تا لبخند به در و دیوار زندگی بزنی...
آنلاین میشی که لبخنداتو با دوستای مجازیت تقسیم کنی که...
میبینی یکی شون نیست...
و شاید جزو دردناک ترین صحنه های تاریخ باشد جای خالی تک تکتان...
از سری عکس های سیو شده که معلوم نیست از کجا ...
....
یه جوری داغونم...
که پناه بردم به قانون مدنی خوندن!
فک کنین؟
کار از حافظ و سعدی و بیدل گذشته ...
و فک کنم این صحنه بی بدیل ترین صحنه تاریخ باشه که یه روز یببینین یه دختر چشم تو چشم ماده ۱۹۰ داره زار میزنه!
...شرایط صحت عقد!
گاهی لازمه صدای شکستن زانوهاتو از ته قلبت بشنوی تا بفهمی هیچ کس هیچ وقت  هیچ آدم عادی و غیر معصومی !قرار نیس واسه درست کردن این شرایط داغونت بیاد!یا بهتربگم هیچ کس قرار نیس دستتو بگیره و بلندت کنه!یا نه حتی !حتی تر!مراعات کنه و
از زیر سنگ هم شده پیدایم کن!
دارم کم کم این فیلم را باور می کنم
و این سیاهی لشکر عظیم
عجیب خوب بازی می کنند.
در خیابان ها
کافه ها
کوچه ها
هی جا عوض می کنند و
همین که سر برگردانم
صحنه ی بعدی را آماده کرده اند
از لابلای فصل های نمایش
بیرونم بکش
برفی بر پیراهنم نشانده اند
که آب نمی شود
از کلماتی چون خورشید هم استفاده کردم
نشد!
و این آدم برفیِ درون
که هی اسکلت صدایش می کنند
عمق زمستان است در من
 
اصلا
از عمق تاریک صحنه پیدایم کن!
از پروژکتورهای روز و شب
 
اکسسسوری ها در پوشش، تکمیل کننده ی زیبایی ها هستند.
کراوات ها،دستکش های خوشرنگ،شال گردن ها، چتر،شنل،عینک آفتابی،کلاه های شیک و ...اکسسوار صحنه و دکور هم همین طور ،کمک می کنند به واقعی تر شدن صحنه ی نمایش.
مثلا گلدان،میز،پرده،ساعت و...حس می کنم متاسفانه انگار من مثل همین جزییات تکمیل کننده اما غیر اصلی بودم در زندگی آدم های اصلی زندگی ام .
بدون من هم برایشان مقدور است دراجتماع ظاهر شوند و یا نقششان درصحنه های خالی از اثاثیه را آن طور که م
یکی از مهمترین صحنه هایی که برای من با حس آرامش همراهه اینه که بعد از اومدن از دانشگاه و خوردن ناهار (قبل از اذان) و گفته شدن اذان، سجاده رو توی هال خونه که درش رو به ایوون باز میشه و آفتاب گیر هم هست، پهن کنی و در حالیکه درب رو به ایوون هم بازه و یکی از اعضای خانواده هم داره رو فرش ایوون استراحت میکنه (به شرطی که نمازش رو خونده باشه)، نماز رو تو سکوت و آرامش نسبی خونه بخونی.....
و بعدش هم بری تو اتاقت سر درست تا چند ساعت دیگه و حس آرامش بعدی، مثلا مو
۱-اندازه سایه (Shadow) را تغییر دهیداندازه Lamp شدیدا روی رندر نهایی تاثیر می گذارد. سایه های نرم می توانند اتمسفر آرام یا روشنایی روزهای ابری (به طور مثال) را شبیه سازی کنند، در حالیکه سایه های تند می توانند جزئیات را آشکار کنند و نور زننده و شدید روز (به طور مثال) را شبیه سازی کنند. تغییر اندازه لامپ می تواند در فضای صحنه تان تغییر ایجاد کند. یکبار امتحان کنید!
۲- زیاده روی نکنیدیکی از اشتباهات متداولی که افراد مبتدی مرتکب می شوند، اینست که سعی می ک
از اینکه همیشه، روزی سه بار بعد از هر بار شستن استکان ها، سینی چای را فقط آب می کشید و پشتِ لوله ی آب می گذاشت متنفر بود. از صحنه ی لوله ی گچ گرفته روی یک سینک سابیده شده و یک سینی چای فقط آبکشی شده و قهوه ای از لکه های چای، آنقدر قهوه ای که معلوم نبود اصلا چه رنگی بوده! از همان چند تفاله ی ته مانده روی سینک هم! قد و سنش باهم قد نداد بیشتر از اینها متنفر شود، از دم کنی زرد و چرک، از دستگیره های نصفه سوخته و...
بیست ساله که بود داشت زیر غذای سر رفته روی
《...صحنه‌های عجیبی بود کربلای پنج. ما برای دفاع از هر متر کشورمان، خصوصاً در آن منطقه، شهید دادیم.
من همین‌جا بگویم وقتی صحنه نابخردانه آن نادان را در آتش زدن پرچم ایران دیدم، خیلی دلم سوخت. گفتم ای کاش به جای پرچم، من را ده بار آتش می‌زدند، نه تصویر من، من را.
چون ما برای نشاندن پرچم بر سر هر قله سنگی ده‌ها شهید دادیم تا این پرچم را سرافراز و برافراشته نگه داریم...》
ما از یک معصوم حرف نمی‌زنیم، از امام حرف نمی‌زنیم، از یک سبزه‌ی آفتاب‌خورد
اندکی تامل به کجا چنین شتابان: 
 خیلی از مواقع در زندگی فقط دنبال سرعت گرفتن و سبقت از دیگرانیم بدون آنکه تفکر و تامل لازم را داشته باشیم.وقتی که در رانندگی صحنه تصادفی را ببینیم پا را از روی گاز برداشته به ترمز متمایل می شویم؛ اما در زندگی  بارها و بارها شاهد صحنه درگذشت یک انسان بوده ایم که بیشتر جا دارد پا را از روی گاز زندگی برداریم و به مرگ و قیامت و آخرت هم فکر کنیم که ما هم باید دیر یا زود برویم  . شیطان  و هوای نفس ما را غرق دنیا و غافل کر
در زمینه حضور امام سجاد(ع) در نهضت حسینی جای تردیدی نیست. اما از صحنه های اجتماعی و سیاسی امام سجاد(ع) در برهه آغازین نهضت، آگاهی های زیادی از تاریخ به دست نمی آید، یعنی از نیمه رجب، نقطه آغاز نهضت کربلاتا شب دهم محرم، آخرین شب حیات امام حسین(ع) هیچ گونه گزارشی در منابع تاریخی به چشم نمی خورد؛ آنچه که هست از این تاریخ به بعد است. صحنه گزارش شده حیات اجتماعی و سیاسی امام زین العابدین(ع) در قیام حسینی، مربوط به شب عاشوراست.
امام علی بن الحسین(ع) در
در یکی از صحنه‌های «من، دنیل بلیک» در یک بانک مواد غذایی دولتی نظام سرمایه‌داری کشور انگلستان که در آن به طبقه‌ی فرودست سهمیه‌ی مواد خوراکی اختصاص می‌یابد، مادری یکی از کنسروهای لوبیا را در گوشه‌ا‌ی بلادرنگ و به دور از چشم دیگران باز می‌کند و با ولع تمام، بی‌اراده به دهان می‌ریزد و ناگهان درهم می‌شکند. کسی که پیش از آن هرگز، گرسنگی طاقت‌فرسایش را به‌خاطر شرافت و عزت‌نفسش به‌رو نیاورده‌است.  
یکی از شوک‌آورترین و تاثیرگذارترین ص
-منظور از back-end چیست؟
واژه back-end هم معنی با واژه های web developer (توسعه دهنده وب) و یا سرور ساید (سمت سرور) میباشد.
-برنامه نویس back-end کیست؟
تمام کسانی که در پشت صحنه یک فیلم کار می‌کنند مهارت خاص خودشان را دارند. مثلا صدابردار یا فیلم‌بردار باید طبق اصول خاصی کار کنند تا به نتیجه‌ای که قرار است برسند. یک back end کار هم که در پشت صحنه صفحه‌های وب کار می‌کند باید برای درست پیش رفتن اوضاع، مهارت‌ها و تسلط‌های خاصی داشته باشد.
-یک نفر که متخصص back-end است یه
دانلود رایگان پشت صحنه سریال مانکن
فیلم پشت صحنه سریال مانکن حسین سهیلی زاده
توضیحات: سریال مانکن یک مجموعه ایرانی در ژانر درام و خانوادگی به کارگردانی حسین سهیلی زاده است که در سال 1398 در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. داستان به نابرابری اقتصادی طبقه‌های مختلف جامعه و قیاس افراد توانمند نسبت به طبقه کم درآمد جامعه می‌پردازد. کاوه و همتا رابطه عاشقانه‌ای را آغاز کرده‌اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می‌شود در این مسیر با چالش‌هایی مو
✍️ اضطراب شکاف بین زمان حال و آینده، بین اینجا و آنجاست.
هر وقت که ما واقعیت زمان حال را ترک کرده و دلمشغول آینده می شویم، دچار اضطراب خواهیم شد‌.
اگر عملکردهایی را در آینده انتظار داشته باشیم مانند امتحانات ،سخنرانی ها، یا جلسات درمان در این صورت ما چیزی جز ترس از صحنه «صحنه هراسی» نیست.
❓آن امتحان را من چگونه خواهم داد؟
❓سخنرانی من چگونه به پایان خواهد رسید؟
ما دربار ه چیزهای شگفت انگیزی که اتفاق خواهند افتاد نیز پیش بینی اضطرابی را تجر
انقدر شدت نفرتم زیاد است که وقتی چشم هایم را میبندم فقط صحنه هایی مصیبت بار از درد خودم را میبینم! صحنه هایی که احتمالا نبایست به خاطر داشته باشمشان. چند سالم بوده که تشنج میکردم؟ یک یا دو! طفلک معصومم! هربار از فرط نفرت _ از بانیان عذاب_ چشم هایم را باز میکنم! از دنیایی که این همه بی رحم با من تا کرده لجم میگیرد. متعجبم. احساس میکنم ظرف ظرفیت مصیبتم کاملا پر بود. صرع ، این نوگل نوشکفته، با ظهور دوباره اش لبریزم کرد. چه قدر زمانی که هوازی شدید کار
ظاهر معنوی، باطن دنیوی؛واعظان اخلاق، عالمان دینی چنین‌اند. این بازیگران. ظاهر دنیوی، باطن معنوی؛ هیچ کس نمی‌تواند عارفان را تشخیص دهد. 
عشق‌ورزان شبیه زندگی‌اند، لباسشان لباس مردمان، از صحنه‌ها به دور، صحنه‌گردانان، در قلبها در صدر. 
حلمی | کتاب لامکان
آقاااااا :))
الان عکس تکنسینهای پزشکی چینی رو ماسک زده کنار مقامات مسوولین بهداشت و هلال احمر ایران دیدم که محض رضای خدا یکیشونم ماسک نزده بود :| :/ :))
الان علت حضور کمرنگ مسوولین رده بالا در صحنه ی مبارزه با کرونا رو متوجه شدم :D مسوولینِ فروتن و خدومِ نظامِ ما علاقه ی شدیدی به عکس یادگاری از خدماتِ بی دریغ و بی چشمداشتشون به مردم رنجدیده دارن :دی
این طفلیا با ماسک توی عکسا فردا معلوم نمیشه کدوم مسوول در صحنه بوده زحمات خالصانه و بی ریاشون هدر می
با سلام خدمت تمام کاربران عزیزتمام دوستانی که قسمت میشود به زیارت سالار شهیدان امام حسین(ع) در اربعین بروند از صحنه هایی که در راه میبینند عکس گرفته و همراه با نام خود برای ما در پی وی سروشمان از طریق منو بالای وبلاگ ارسال کرده تا با نام خودتان پخش کنیم و یادتان نرود برای ما هم دعا کنید.البته دوستانی که به این سفر نمیروند از صحنه هایی چون راهی کردن زائران،مراسمات و راه پیمایی ها و... عکس گرفته و برایمان ارسال کنید.بازم التماس دعا...
در یکی از صحنه‌های «من، دنیل بلیک» در یک بانک مواد غذایی دولتی نظام سرمایه‌داری کشور انگلستان که در آن به طبقه‌ی فرودست سهمیه‌ی مواد خوراکی اختصاص می‌یابد، مادری یکی از کنسروهای لوبیا را در گوشه‌ا‌ی بلادرنگ و به دور از چشم دیگران باز می‌کند و با ولع تمام، بی‌اراده به دهان می‌ریزد و ناگهان درهم می‌شکند. کسی که پیش از آن هرگز، گرسنگی طاقت‌فرسایش را به‌خاطر شرافت و عزت‌نفسش به‌رو نیاورده‌است.  
یکی از شوک‌آورترین و تاثیرگذارترین ص
دانلود رایگان فیلم سینمایی چشم و گوش بستهفیلم سینمایی چشم و گوش بسته با سه کیفیت عالی برای دانلود قرار داده شده است.
مردی توسط یک زن تبهکار کشته می‌شود و دو غریبه را به جرم قتل بازداشت می‌کنند. یکی صحنه قتل را ندیده چون نابیناست، آن یکی هم فقط صحنه را دیده چون ناشنواست! آنها یک صبح تا غروب فرصت دارند که از این مهلکه جان سالم به در ببرند…
بازیگران:امین حیایی، بهرام افشاری، آناهیتا درگاهی، مسعود کرامتی، لیندا کیانی، محمدرضا صولتی، مانی حقیق
باگریه می سرایم این شعرکربلارا/تا همنوا بگردم پیغمبروخدارا/بهر حسین مظلوم این اشک مثل زمزم/داردرخ اجابت هرپرده دعارا/یک کاروان رسیده درکربلای مولا/تفسیر مینماید اوصحن نینوارا/مولاحسین ویاران آزاده وشریفند/دشمن به دل گرفته کینه زمرتضارا/هرتشنه لب گرفته تصویرآب آنجا/برکوفیان بیاموز آن گلشن عطارا/سرهازتن جداشد درپیش چشم زینب/برروی نیزه بنگر تمثال آشنارا/درقتلگاه آقاشدصحنه قیامت/اینک نمامجسم آن صحنه وفضارا/آتش گرفته خیمه سجاد هم درونش/خ
کسانی که دیشب بازی والیبال رو دیدن لذت بردن به معنی واقعی کلمه رو درک کردن.یه بازی جذاب و زیبا با کلی صحنه های ناب.
دو تیم اومده بودن که نبازن و برای نباختن به آب و آتیش میزدن.
بچه های تیم ملی هم فوق العاده بودن و تمام تلاششون رو کردن،از پیلیز پیلیز گفتن های سعید معروف به داور گرفته تا اسپک های سرعتی شفیعی و اون امتیازات عالی ای که عبادی پور برامون گرفت.
ولی خب نتیجه اون چیزی نشد که ما میخواستیم.

پ.ن:کل بازی یه طرف اون صحنه ای که آلمیدا شیرجه زد س
خیلی کم سن بودم که زنان کوچک رو خوندم. شاید یازده سالم بود یا کمتر. و عاشقش شدم. من عاشق جو بودم. عاشق لاری و موهای فر مشکیش بودم. چند بار خوندمش و شخصیت‌هاش رو نقاشی کردم. انقدر مرورش کرده بودم که حتی الانم بعضی از صحنه‌هاش رو حفظم. ادامه‌هاش رو هم خوندم ولی هیچ کدوم به پای کتاب اول نمی‌رسید. با اون صفحات اخرش، دیالوگ‌های جو و لاری وقتی از توی اینه بهم نگاه می‌کردن...
فیلمش رو دیدم ساختن. تریلرش راضیم کرده فعلا. لاری رو تیموتی ِ کال می بازی کر
داستان فیلم

چشم و گوش بسته مردی توسط یک زن تبهکار کُشته می‌شود و دو غریبه را به جرم قتل
بازداشت می‌کنند. یکی صحنه قتل را ندیده چون نابیناست، آن یکی هم فقط صحنه
را دیده چون ناشنواست! آنها یک صبح تا غروب فرصت دارند که از این مهلکه جان
سالم به در ببرند.

بازیگران
امین حیایی، بهرام افشاری، آناهیتا
درگاهی، مسعود کرامتی، لیندا کیانی، پوریا پورسرخ , مانی حقیقی




برای دانلود فیلم چشم و گوش بسته کلیک کنید
دیدن فیلم و سریال از تفریحات زندگی است . همه ی ما با دیدن صحنه های غم انگیز در فیلم ناراحت میشویم و گاهی گریه میکنیم . با صحنه های شاد خوشحال میشویم و میخندیم . به شخصیت های سریال وابسته میشویم و آن هارا دنبال میکنیم و حتی جستجو میکنیم و درباره ی زندگی شخصی و واقعی آن ها مطالعه میکنیم . در نتیجه فیلم و سریال نقش مهمی در زندگی افراد دارد . و اینکه خود را به تماشای چه فیلم و سریالی مشغول میکنید هم بسیار اهمیت دارد چرا که به طور مستقیم تاثیر زیادی بر
رویا میرعلمی پس از سالها هنرنمایی بر روی صحنه های تئاتر ایران و همچنین در سریال هایی چون حیرانی و زمانه انتظاری این شبها شاهد او درخشش او در نقش زیبا در سریال شمعدونی هستیم.
رویا میرعلمی که در آستانه 37 سالگی قرار دارد دفتر خاطراتش را در سین جیم فرهنگی باشگاه خبرنگاران با ما ورق می زند. 
  
سین:اولین جرقه های ورودتان به عرصه تئاتر؟ 
جیم:پیش از ورود به دانشگاه و تحصیل در رشته طراحی صحنه در دانشگاه هنرهای زیبا علاقه به هنر در من وجود داشت و در ح
در حکمت 200 نهج البلاغه می خوانیم که:جنایتکارى را خدمت آن حضرت آوردند و عده اى از اوباش همراه او بودند (گویا مى خواستند مجازات او را تماشا کنند) امام(علیه السلام) فرمود: «خوش آمد مَباد بر چهره هایى که جز به هنگام حوادث بد دیده نمى شوند»; آرى همواره گروهى در جوامع بشرى در پى جنجال آفرینى یا حضور در حوادث جنجالى هستند; به محض این که نگاه کنند دو نفر با هم در گوشه خیابان دعوا مى کنند از اطراف جمع مى شوند; نه براى #میانجیگرى، بلکه براى این که آن صحنه ز
امروز که داشتم پیاده از خوابگاه میومدم دانشکده تو مسیر با صحنه جالبی برخورد کردم:
ی آقای موتور سوار گرم و صمیمی و یه آقای مگان سوار سرد و خشک
صحنه جالب این بود ک موتور سوار زنده پوش با صمیمیت تمام مگان سوار سلام و صبح بخیر گفت، اما مگان سوار فقط با تکان دادن سر جوابش رو داد و حتی یه بوق خشک و خالی نزد، واقعا چی باعث میشه اینقدر خودمون رو بگیریم؟؟ شما چیزی ب ذهنتون میرسه؟؟؟
فیلم «من پیش از تو» رو دیدم.
وای مِی بِیفُر یو؟ ایت ماست بی آی بِیفُر یو! هَاو-اِوِر اِنگلیش اِسپیکِرز نُو بِتِر.
قشنگ بود. داستانش خیلی سرراست بود و حاشیه‌پردازی‌های بیخود و این‌شاخه‌اون‌شاخه‌پریدن نداشت؛ واسه همین حوصله‌م کشید که تا آخرش نگاه کنم!
این فیلمه زیاد صحنه نداشتا ولی وقتی به اون صحنه‌ی آخر فیلم که دختره و پسره داشتن همدیگرو از اون بوسا میکردن، رسید، مادرم اومد تو اتاق؛ بعد میخواستم فیلمو ببندم اشتباهی پنجره‌ی پشتی‌شو بس
سرانجام تئاتر " تروکاژ "  اولین تئاتر "دوبله" در ایران با نویسندگی و کارگردانی دوست خوبم آقای  "محمدرضا قلی پور" در تالار محراب به روی صحنه رفت.
تروکاژ برنده برترین نمایشنامه از ششمین جشنواره تئاترشهر است. نمایشی صدا محور که دوبلورهای مطرح کشور روی بازی بازیگران آن صدا گذاری کرده و یک کار  نو ، انرژیک ، و جذاب را پدیدآورده اند وشما با یک اجرای زنده ولی دوبله شده روبرو هستید.
داستان قوی و خوش پرداخت و محکم آن ، لذت یک نمایش بیاد ماندنی را به شما
بسم الله 
از بوی سیگار متنفرم، حالم را منقلب می کند با این حال در مواقع نادری بشدت دلم می خواهد سیگار بکشم ! آن حالتی که می توانی یک وری روبروی پنجره پشت یک میز بنشینی، به بیرون نگاه کنی ،  با تانی و خیلی آرام کام بگیری و بعد سرت را کمی بگیری بالا و دود را با همان آرامش بدهی بیرون و همزمان با این کار توجهت به چیزی پشت پنجره جلب بشود . این صحنه را گاهی به شدت نیاز دارم . گاهی یعنی وقت هایی که دچار تب ذهنی شده ام . یعنی چیزی  اعماق وجودم را سوزانده که
چندماه پیش داشتم سریال بیگ لیتل لایز رو میدیدم. یه صحنه ایش بود که ریس ویترسپون میره مدرسه دخترش و توی جلسه اولیا و مربیان صحبت میکنه. سالن کیپ تا کیپ پره. همسرش هم که باهم به مشکل برخورده بودن انتهای سالن ایستاده. ریس جوری صحبت میکنه که انگار فقط همسرش انتهای سالنه. همچین صحنه ای رو هم توی فیلم یه لحظه نشون میده. اونا حتی توی ناراحتی هم هیشکی رو نمیدیدن جز محبوب خودشون رو. انگار سالن خالیه و فقط اون اقا انتها ایستاده.
داشتم فایل های لپتاپم رو م
 
زمستان این قدرت جادویی را دارد تا حتی کسل کننده‌ترین منظره‌ها را به صحنه‌ای از یک افسانه تبدیل کند. عکاسی از مناظر زمستانی پوشیده از برف و یخ می‌تواند فرصت هیجان انگیزی برای ثبت تصاویر منحصر به فرد و شگفت انگیز باشد، به خصوص هنگامی که یک صحنه آشنا در روکشی از برف پوشیده می‌شود و منظره کاملا متفاوتی به وجود می‌آورد.
 
ادامه مطلب
مامانم اونروز زنگ زده بود گفت دخترخاله‌ت فک کنم حوصله‌ش سررفته تهران؛ زنگ بزن بهش باهم برین بیرون. منم دیگه بهش پیام دادم گفتم بریم سینما؟ گفت بریم. رفتیم سینما مگامال سرخپوست دیدیم. منم ظرف بردم برا موقعی که پفیلا میخریم یه بار مصرف نده بهمون. سینماش خیلی خوب بود فقط چون دیر رسیدیم چند دقیقه رفتیم همون جلو نشستیم و گردنمون یکم درد گرفت. یکمم سرد بود. ولی کیفیت صدا و تصویرش خیلی خوب بود. 
 
من کلاً دید خوبی نسبت به فیلمای ایرانی ندارم. بخاطر
تماس با پلیس 110.تنظیم صورت‌جلسه حادثه توسط عوامل کلانتری محل.تنظیم کروکی توسط عوامل راهور.مراجعه زیان‌دیده یا بستگان درجه یک زیان‌دیده یا متوفی به کلانتری محل جهت تنظیم شکوائیه علیه مقصر متواری. (در صورت که عوامل راهور در صحنه حضور نداشته باشند می‌بایست توسط رئیس کلانتری یک تقاضانامه ترسیم کروکی صحنه به هم خورده به حضور  قاضی دادگستری محل ارسال گردد)معرفی کارشناسان راهور یا کارشناس رسمی دادگستری جهت ترسیم کروکی صحنه به هم خورده. (در صو
نمایش «اتاق ورونیکا» به کارگردانی منا رمضانی و تهیه کنندگی علی شاهانی از بیستم خرداد در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.
به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «اتاق ورونیکا» به نویسندگی آیرا لوین و ترجمه شهرام زرگر با طراحی و کارگردانی منا رمضانی، از روز دوشنبه ۲۰ خرداد در تالار حافظ روی صحنه می رود. در این نمایش ۸۵ دقیقه ای که تهیه کنندگی آن را علی شاهانی بر عهده دارد، رامونا شاه، حمید رحیمی، مرضیه موسوی، سارا مصطفوی نسب به ایفای نقش می پردازند.
ادامه
نویسنده:
صادق حاجی زاده نداف ، عفت سادات مهدیزاده

از مهم ترین کارکردهایی که امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری برای بسیج مطرح فرموده اند، می توان به حضور بسیج در همه صحنه ها، ازجمله صحنه های فرهنگی و علمی اشاره کرد.
ادامه مطلب
تا حالا شده با صحنه ایی مواجه بشوید که انسان هایی بی مسئولیت اضافه های ساختمانی را در طبیعتی بریزند که زیبایی زیادی دارد، و آشغالهایی مثل بطری های آب در آنجا بریزند. من با این صحنه مواجه شدم اگر شما می شدید چه حسی پیدا می کردید ؟
من وقتی وارد طبیعت شدم حس خوبی داشتم ولی وقتی آشغالها را دیدم حالم گرفته شد کاشکی انسان ها کمی به فکر طبیعت بودند.

 
بسم الله الرحمن الرحیم
پیروزی وقتی خودش را به طور کامل نشان می‌دهد؛ که ما مستقل شویم.
همان‌طور که شکست مقطعی دشمن، با این که خوب است ولی اساسی نیست. یعنی کار را تمام نمی‌کند. لازم است، کاری کنیم تا دیگر جرئت حمله و دست‌اندازی به خودشان ندهند.
این در صورتی به وجود می‌آید که صحنه را ببینند و بگویند هر جور ما ورود کنیم شکست‌خورده‌ی صحنه هستیم و فقط باید هزینه بدهیم.
وقتی این همه توانایی در کشور ریخته است. اگر می‌خواهیم به جایی برسیم، خودمان
جمشید پوراحمد 
اسی و اختر بانو 
آخرین نمایشی که خود روی صحنه رفتم 
در کلاسهای بازیگری که بسیار موفق بودند روشی را اتخاذ که خود روزگاری در بیرون کشور توسط استادان آموخته بودم و اینکه کلاس روی صحنه برگزار می گردید نه روی نشستن و تکیه  دادن  صندلی و این روش احساس جذاب و شیرینی داشت و دارد
اما من با گذشت زمان خلاقیت بیشتری ارائه نمودم ، در هر دوره کلاس هنر آموزان را به چند گروه تقسیم و برای هر گروه جداگانه نمایشنامه ای را می نوشتم و براساس توانا
خانم معلم رو به شاگردهای کلاس اول گفت: بچه‌ها، حالا هر کس باید آخرین صحنه‌ای رو که دیروز یا دیشب تو منزلشون دیدن نقاشی کنه. زود باشین بچه‌های خوب. نیم ساعت بعد خانوم مشغول نمره دادن به نقاشی‌ها شد، بعضی از بچه‌ها خانواده‌شان را مشغول تماشای تلویزیون کشیدند، چند نفری میز شام را کشیدند و... تا اینکه خانم با تعجب به نقاشی یکی از بچه‌ها خیره شد و پرسید: ببینم کوچولو، تو مطمئنی این صحنه رو توی خونه تون دیدی؟ و کودک شش ساله قسم خورد که دیده، خانو
یه صحنه هست تو فیلما سارقان میریزن تو بانک بعد یه دفعه اسلحه رو میگیرن سمت کارمندا و مردم و میگن :اییییست،دستا بالا،هیچکی از جاش تکون نخوره!اون صحنه دقیقا صحنه خونه ماست وقتی تلفن خونمون اولین تیر هواییشو شلیک می کنه..همه هر جا و در هر موقعیتی که باشن یا میشینن یا خشک میشن.بعد دیدین تو همون فیلما وقتی دزدا می فهمن صدای ماشین پلیس داره میاد می خوان تا دیر نشده یه نفر که جای پولارو می دونه رو پیدا کنن که پولارو زودتر بردارن و در رن..اون لحظه دزده
1-جهت: هر چیزی که گرایش یا تغییر را بوجود آورد جهت در آهنگسازی را شکل
می‌دهد. چیزی که فرد را از نقطه «الف» به نقطه «ب» سوق می‌دهد. تغییر بین
حس‌ها، سطح انرژی، صحنه‌ها. ملودی، توالی هارمونیکی که موجب ایجاد تنش شده و
موسیقی بی کلام را جلو می‌برد و با اضافه کردن سازهای مختلف، انرژی آن نیز بیشتر
می‌شود (ارکسترنوازی)، میزان شدت یا تراکم موسیقی می‌توانند در جهت دادن به
موسیقی متن مؤثر باشند.
2-حرکت: هر چیزی در موسیقی که صحنه‌ها را جلو ببرد مثل
باز هم کار دل در میان است و برای دانلود سریال دلدار باید لحظه شماری کنیدسریال ایرانی دلدار با یک رویکرد منطقی و عالی به جامعه در مورد مسائل مختلف صحبت هایش
را مطرح می کند
صحبت های جامع و بدون درد سر را میتوان در این سریال
با تمام وجود حس کرد
این که چطور میتوان با دلیل و مدرک عالی در مورد سریال ایرانی دلدار قضاوت کرد
و اینکه چطور میتوان مدرکی مستدل ارائه نمود
در حاله ای از ابهام قرار دارد
با این وجود همیشه بخت با انسان های استاد است
و انسان های
بسم الله
هیچ وقت برای خدا نسخه نپیچ
هیچ وقت تدبیر خودت را به خدا نسبت نده
خدا فوق تدبیرها و گزینه‌های توست.
می‌تواند یک آن صحنه را برهم بزند و ورق همه چیز را برگرداند
چون او خداست
و یرزقه من حیث لا یحتسب برای اثبات خداییش هم هست
تا بفهمیم ما عبدیم فقط...
کاش یه الزام قانونی هم بود که اونایی که دعوا میکنن، اگه وسط دعوا چیز میز پرت کردن و شکست و خرد و خاکشیر شد خودشون جمع و جور کن، جارو بکشن و تمیز کاری کنن. نه که قرت بزنن بیرون و اون بدبختی که حتی شاهد صحنه لذتبخش گیس و گیس کشی هم نبوده مجبور بشه جور این‌ها رو بکشه.
ساعت حدودا 22/23 بود که رفتم خونه،بعد کاملا غیرمنتظره گالری گوشی پدر رو چک میکردم،که چشمم خورد به یک ویدیو که فیلم یک دوربین مداربسته بود،ظاهرا مدرک جرم بود اما بعد متوجه شدم که گویا نتونسته بودن اثباتش کنن!
وقتی ویدیو رو دیدم گفتم :وای بابا دیدی چیکار کرد؟!
بابا هم گفت : ما هم امروز فکر کردیم جرم مرتکب شده اما هیچ خلافی نکرده!
گفتم: خلافی نکرده؟!؟!؟!اما این صحنه ویدیو داره جرمش رو اثبات میکنه،ببین!
ویدیو رو که داشتم نشون میدادم،فکر کرد قراره مث
فیلم ها می توانند به شما یاد دهند که به طور کاملا طبیعی و با لحجه صحیح به زبان انگلیسی صحبت کنید. با این حال، برای یادگیری زبان با فیلم باید از تکنیک های درست و مناسبی استفاده کنید. بسیاری از اساتید و زبان آموزان سعی بر یادگیری زبان با مشاهده فیلم ها و برنامه های تلویزیونی دارند. تماشای فیلم به تنهایی بی تاثیر است زیرا شما بیشتر آنچه را می شنوید درک نخواهید کرد و عمیقاً یاد نخواهید گرفت. هدف از تکنیک های یادگیری زبان با فیلم، یادگیری عمیق است؛
دانلود سریال زیر خاکی قسمت 1 با کیفیت عالی با لینک مستقیم
دانلود قسمت اول زیر خاکی با کیفیت عالی,دوپینگ,دانلود سریال جدید جدید , دانلود سریال ایرانی جدید
داستان در مورد سریال : 
با فضای جدید و طنز ساخته شود. این سریال و حرکت حرفه‌ای کارگردان را به «چهارشنبه‌های سفید» ربط دادند، جایی که در سریال نفس با حفظ حریم‌های شرعی و خلاقیت این مسئله را با فیلمبرداری برخی صحنه‌های خارجی و زنان بی‌حجاب غیرمسلمان، صحنه‌های طبیعی را به‌نمایش گذاشتند
پاورپوینت آب انبار
آب‌انبار یا برکه، حوض یا استخر سرپوشیده‌ای است که برای ذخیره آب معمولا در زیرزمین ساخته می‌شود.در مناطق کم‌آب و کویری آب‌انبار را از آب باران یا جویبارهای فصلی پر می‌کنند. همان‌گونه که از نام آب‌انبار مشخص است، این سازه به منظور ذخیره آب در فصول پرآب و استفاده از آن در بقیه ایام سال ساخته می‌شود. به دلیل خشکی آب و هوای بخش عمده‌ای از کشور ایران و عدم ریزش باران کافی در بیش از شش ماه از سال در اکثر نقاط و در نتیجه فصلی
در یکی از صحنه‌های «من، دنیل بلیک» در یک بانک مواد غذایی دولتی نظام سرمایه‌داری کشور انگلستان که در آن به طبقه‌ی فرودست سهمیه‌ی مواد خوراکی اختصاص می‌یابد، مادری یکی از کنسروهای لوبیا را در گوشه‌ا‌ی بلادرنگ و به دور از چشم دیگران باز می‌کند و با ولع تمام، بی‌اراده به دهان می‌ریزد و ناگهان درهم می‌شکند. کسی که پیش از آن هرگز، گرسنگی طاقت‌فرسایش را به‌خاطر شرافت و عزت‌نفسش به‌رو نیاورده‌است.  
یکی از شوک‌آورترین و تاثیرگذارترین ص
در فیلم inceptioon، دیکاپریو در خواب طبقاتی را برای خودش خلق کرده است. هر طبقی صحنه‌ای از زندگی‌اش است. من چند روزی است دارم در یک صحنه زندگی می‌کنم.
یک موکب خنک.بعد از این که تا نیمه‌های شب راه رفتیم. یک موکبی پیدا کردیم. تازیک، دلنشین، وسط راه. با محمدرضا رفتیم تهش. پتو نبود. یک پرده بود که بهم دادند. انگار یک نفر پردۀ خونه‌اش را داده بود زوار بیندازند روی خودشان. رفتم زیر همان پرده با یک پتوی دیگر. آره پتو هم بود. بوی تاید هم میدادند. ولی این صحنه.
Shirazart.blog.ir 
* این اصطلاح از دهه ی ۱۹۷۰ رواج یافت و توصیف گر : 
     ۱- نوعی هنر نمایشی است که در خیابان اجرا می شود و فاقد هر نوع صحنه پردازی رسمی ، و غالبا به جهت یک هدف سیاسی است .
      ۲- پوسترها و دیوارنگاری های غیر تجاری که معمولا در ارتباط با مسائل اجتماعی بومی است .
توی یک صحنه از فیلم The Dark Knight،اونجا که بتمن جوکر رو توی هوا معلق کرده و جوکر توی اون ارتفاع بلند ترسناک که هر لحظه ممکنه سقوط کنه با صدای بلند قهقهه میزنه و باد میخوره توی موهای بدرنگش و تاب میخوره و انگار داره کیف میکنه.توی این صحنه جوکر به بتمن میگه"تو هیچی نداری که بتونی منو باهاش تهدید کنی"...
یک وقتهایی فکر میکنم کاش همه مون مثل جوکر بودیم.بی اسم،بی نشان،بی شناسنامه،بی خانواده،بی اثر انگشت،بی هیچ وابستگی و تعلقی به این دنیا که حتی تهدید به
ویدئوی خودتان را طراحی کنیدقبل از آغاز تهیه‌ی ویدئو برای یوتیوب باید محتوای مدنظرتان را طراحی کنید. برای هر صحنه یا بخش از ویدئو، فیلمنامه مصور(storyboard) تهیه کنید. در مورد پیامی که می‌خواهید به مخاطب منتقل کنید، فکر کنید. ببینید در کجای ویدئو می‌خواهید از مخاطب درخواست کنید تا اقدامی عملی(calls-to-action) را صورت دهد. بعد از تماشای ویدئو باید از افراد بخواهید تا کاری را صورت دهند و این امر، اهمیت دارد.
فیلمنامه‌ی(Script) مدنظرتان را بنویسیدطبق ویدئوی
امشب هزارتار اسم می‌تونست داشته‌باشه، که هیچ‌کدومشون توصیف صحنه‌ی بالا رفتن پرده نیستن. صحنه‌ی استرس. اون لحظه که انگشتام ازم تبعیت نمی‌کنن،چون مضطربم و یه‌ سالن آدم زل زدن بهمون. 
به امشب می‌شد هزارتا نام داد. گویاترینش بنظرم، شبِ نوجوونی بود. گرم. مرکز سالن. مرکز توجه. هیجان. استرس. و ملودی.و موسیقی. 
آدما دست می‌زدن.‌ ما می‌نشستیم. به خودم می‌گفتم هیچ‌وقت امشبو فراموش نمی‌کنی. هیچ‌وقت امشبو فراموش نمی‌کنی.
ممکنه یه‌روز تو ارکست
ریشه یاب: فردی است که در مواجهه با بحران‌هایی که اتفاق می‌افتند، به دنبال پیدا کردن علت اصلی آن است و همین که علت آنرا پیدا کرد، آرام می شود. دغدغه اصلی او در شرایط کنونی این است که علت اصلی ورود کرونا به کشور چه چیزی است.
مسئله یاب: فردی است که در شرایط بحرانی کشور به دنبال پیدا کردن مسائل و مشکلاتی است که در کشور به وجود آمده است. هر چه قدر به مسائل و ابعاد بیشتری از بحران برسد، رضایت بیشتری پیدا می کند. شاید بتوان بخشی از رسانه ها را در این دس
برای ۱۹‌ساله بودن خیلی کوچیکم. بیش از حد کوچیک. چقدر؟ یه چیزی دور و برِ ۶-۷ سال قبل. حس می‌کنم تو اون سن گیر کردم و طبق این روال قرار نیست بزرگ شم انگار. ولی امید دارم. دلم می‌خواد خیال کنم همه چی خوبه. یه افکت بیوتی بکشم روی صحنه‌ی زندگی. کل سکانس‌های دل و روده‌دَرآر رو کات کنم. با یه نسبت تصویرِ ۱۶ به ۹. 
 
درباره سریال
مانکن سریالی درام محصول سال ۱۳۹۷ کشور ایران است. کارگردانی آن بر عهده
حسین سهیلی زاده بوده و بازیگرانی چون محمدرضا فروتن، مریلا زارعی،
امیرحسین آرمان، نازنین بیاتی، فرزاد فرزین، حسین پاکدل، لیندا کیانی، شبنم
قلی خانی، الهام پاوه نژاد، سیاوش خیرابی، نفیسه روشن و همایون ارشادی
دراین سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

حالا برای شما عزیزان پشت صحنه این سریال پرطرفدار آماده شده


برای دانلود کلیک کنید
1-جهت: هر چیزی که گرایش یا تغییر را بوجود آورد جهت در آهنگسازی را شکل
می‌دهد. چیزی که فرد را از نقطه «الف» به نقطه «ب» سوق می‌دهد. تغییر بین
حس‌ها، سطح انرژی، صحنه‌ها. ملودی، توالی هارمونیکی که موجب ایجاد تنش شده و
موسیقی بی کلام را جلو می‌برد و با اضافه کردن سازهای مختلف، انرژی آن نیز بیشتر
می‌شود (ارکسترنوازی)، میزان شدت یا تراکم موسیقی می‌توانند در جهت دادن به
موسیقی متن مؤثر باشند.
2-حرکت: هر چیزی در موسیقی که صحنه‌ها را جلو ببرد مثل
خانم معلم رو به شاگردهای کلاس اول گفت: بچه ها، حالا هر کس باید آخرین صحنه ای رو که دیروز یا دیشب تو منزلشون دیدن نقاشی کنه. زود باشین بچه های خوب. نیم ساعت بعد خانوم مشغول نمره دادن به نقاشی ها شد، بعضی از بچه ها خانواده شان را مشغول تماشای تلویزیون کشیدند، چند نفری میز شام را کشیدند و ... تا اینکه خانم با تعجب به نقاشی یکی از بچه ها خیره شد و پرسید: ببینم کوچولو، تو مطمئنی این صحنه رو توی خونه تون دیدی؟ و کودک شش ساله قسم خورد که دیده، خانوم سری ت
دانلود رایگان قسمت بیست و ششم سریال کرگدنسریال کرگدن با سه کیفیت عالی برای دانلود قرار داده شده است
کرگدن قسمت 26پنج جوان به واسطه مهارت هایشان وارد چالش کرگدن می شوند و این سرآغاز رفاقت بین آنهاست، غافل از اینکه چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پر قدرت طراحی شده است و ماجراهای غیر قابل پیش بینی را رقم می زنند…
کرگدن قسمت 26
مشاور تهیه: دکتر محمدعلی حسین نژاد، مدیر تولید: وحید مرادی، مدیر صدابردارى: بابک اردلان، طراح صحنه: امیرحسین حداد، طر
 ثبت اولیه در منطقه A1 میمون با استفاده از پارادیگم، این ایده را حمایت می کند ریتم و مسکر که شامل تن های 50 میلی ثانیه ای با فرکانس مشابه با BF از اعصاب ثبت شده است  دو تن همزمان با تن مسکر ارائه شده و هر فرکانس از مسکر در حضور پاسخ به سمعک تن مسکر متناسب با تن ریتمیک حذف شده است . بنابراین افزایش پاسخ های ریتمی را برجسته می کند . اختلافات بین پاسخ های ریتمیک و مسکر پتانسیل عصبی متناسب را ارائه کرده و تمایز آنها را راحت می کند . اگرچه براساس اطلاعا
الَّذینَ یُؤمِنونَ بِالغَیبِ وَیُقیمونَ الصَّلاةَ وَمِمّا رَزَقناهُم یُنفِقونَ(پرهیزکاران) کسانی هستند که به غیب [=آنچه از حس پوشیده و پنهان است‌] ایمان می‌آورند؛ و نماز را برپا می‌دارند؛ و از تمام نعمت‌ها و مواهبی که به آنان روزی داده‌ایم، انفاق می‌کنند. [سوره بقره، آیه۳]
_ اگر کسی اعتقاد و باور خودش را در عوامل مادی و صحنه‌ی ماده محدود کرد هدف او هم محدود به صحنه‌ی ماده‌ خواهد شد و دیگر امکان ندارد ایده غیرمادی برای او وجود داشته باش
برخورد و رفتار مناسب وقتی کودک رابطه زناشویی والدین را می بیند
یکی از بدترین اتفاقاتی که می تواند در زندگی زناشویی رخ دهد ، مشاهده صحنه روابط زناشویی والدین توسط کودک است . وقتی کودک رابطه جنسی والدین را می بیند ، سلامت روان کودک را به خطر می اندازد و تاثیرات منفی زیادی بر روی او می گذارد .
اگر به هر دلیلی کودک شاهد رابطه زناشویی والدینش بود ، برخورد والدین در این زمان با او بسیار پر اهمیت است.رابطه زناشویی با این بخش از مسیر سبز همراه باشید ت
۱. به یه پیشول بی چش مرغ دادم [اون چشش ک دیده میشد یه آبی خاص قشنگی بود]
۲. فیلم ace ventura رو دیدم [تیکه های قشنگی داش خندیدم .. بیشتر رو حرکت سر و صورت جیم کری میچرخید .. کارگردان انگا مجبور بوده تو فیلم صحنه بذاره همیجو برا تفنن گذاشته بود -_-]
۳. طرح بافتنیمو انتخاب کردم
قضیه ی دوتا قبیله توی یه روستاست، که سر یه چیز بیخود دعواشون میشه و یه نفر کشته میشه. بعدش دیگه هی برای انتقام جویی اینا میکشن اونا میکشن اینا میکشن اونا میکشن... تا اینکه این آقا که توی اخرین جنگ پدرش کشته شده، تصمیم میگیره انتقام نگیره و صلح رو برقرار کنه. طی این جریانا با یه دختری آشنا میشه که اونم روش تاثیر میذاره. ولی این راهی نیست که به این سادگیا بشه هموار کرد...
از لحاظ محتوا و مفهوم دوسش داشتم. از 10 بهش 6.5 میدم. فیلم تم هندی داشت که من دوست
باسمه تعالىالف: مسئولیت در قبال شهدا و آسیب دیدگان داریمملت مسئول سرنوشت کشور است و در همه ى انتخابات باید در صحنه باشدب: با علما و روحانیون با تقوا و متعهد به جمهورى اسلامى دشورت کنیمج: به افراد متعهد و مطلع و متوسط و غیر منحرف رأى دهیم.
تقدیم به دنیل که این صحنه را به تصویر کشید:
 
می شد حدس زد،
تنها اگر لحظه ای،
فقط برای زمان گذرنده ای مثل خودت،
خود را به آغوش زمین می سپردی،
در تخت چمنش آرام می گرفتی،
و نگاهت،
همین که نگاهت در آسمان شناور می شد،
از آن بالا،
آرامشی بر دست و پای کوچکت،
که کمتر سر توقف دارند،
می بارید.
چه خوب که مزه مزه اش کردی!
رفتم تو سالن وزدم pmc اهنگ باورم کن شهرام صولتی رو داشت پخش میکرد صداش و زیاد کردم با لبخند داشتم نگاه میکردمکه دیدم کامران اومده وسط سالن و داره با عشوه قر میده اینقدر صحنه باحالی بود که دلم و گرفتم و با صدای بلند میخندیدم واشک از چشام میومد پایین کامران با عشوه اومد طرفم و مجبورم کرد باهاش برقصمداشتیم باهم میرقصیدیم یهویی دوباره صحنه رقص کامران اومد جلوم و زدم زیر خنده-به چی میخندی؟-خیلی قشنگ میرقصیدوباره زدم زیرخندهخدایش رقصش خوب بود ولی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها