نتایج جستجو برای عبارت :

واریز 205 هزار تومان سود سهام عدالت اسفند 98

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی دکتر علیرضا صالح در گفت‌وگویی در مورد واریز سود سهام عدالت گفت: از سوم اسفندماه سال 98 به ازای هر سهم یک میلیون تومانی سهام عدالت، به صورت علی‌الحساب 205 هزارتومان واریز می‌کنیم. چون هنوز بخشی از سود شرکت‌های سرمایه‌پذیر عدالت دریافت نشده است و این مبلغ را فعلاً پرداخت می‌کنیم تا بعداً که سود کامل شرکت‌ها دریافت شد، سود قطعی برای عملکرد سال 97 به حساب مشمولان سهام عدالت واریز می‌شود.
همچنین این مقام گفت: واریز س
آغاز واریز سود سهام عدالت از اسفند/ پرداخت سود تمام مشمولان
 
 
معاون واگذاری سهام و بنگاه‌های سازمان خصوصی سازی :
 
سعی ما این است از اوایل اسفند ماه پرداخت سود سهام عدالت را آغاز و تا پایان سال این سود را با تمامی مشمولان تسویه کنیم.
 
در سال ۹۵ به ازای هر سهم یک میلیون تومانی، ۱۵۰ هزار تومان سود پرداخت شده است و در سال ۹۶ هم به این میزان سهام ۱۷۵ هزار تومان سود تعلق گرفته است. بر این اساس پیش بینی می‌شود این رقم برای امسال بیشتر از سالهای گذش
۴۱ میلیون و صد هزار مشمول سهام عدالت حالا یک ماه فرصت دارند تا نحوه آزادسازی سهام عدالت خود را انتخاب کنند. این چنین است که حالا نیمی از جمعیت ایران دارای سهام عدالت هستند اما سئوالی که این روزها به کرات به گوش می رسد این است که آیا امکان ثبت نام دوباره برای سهام عدالت وجود دارد.
ادامه مطلب
واریز سود سهام عدالت مسکوت شد!فرآیند پرداخت سود سهام عدالت از سوم اسفند آغاز شده و طبق وعده مسئولان سازمان خصوصی‌سازی، قرار بود تا پایان اسفند به حساب همه مشمولان واریز شود اما درحالی به روزهای پایانی اسفند نزدیک می‌شویم که آماری از سوی سازمان خصوصی‌سازی اعلام نشده و مسئولان آن در قبال پیگیری‌های خبری نیز حاضر به پاسخگویی نشدند.
به گزارش ایسنا، سوم اسفندماه بود که علیرضا صالح - رئیس سازمان خصوصی‌سازی - از واریز سود سهام عدالت در همین رو
افزایش ۱۳ برابری ارزش سهام عدالت
ارزش کل سهام ۴۹ شرکت حاضر در سهام عدالت، امروز به ۳۷۰ هزار میلیارد تومان رسیده که اگر ارزش روز این شرکت‌ها را به ارزش روز شرکت‌ها در مقطع واگذاری تقسیم کنیم، به صورت میانگین ۱۳.۹ برابر شده است.
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از روزیاتو : رزش پرتفو سهام عدالت کاهش یافت؛ افت ارزش ۴۹ شرکت بورسی سهام عدالت در آبان ۹۸ رقم خورد. ارزش سهام عدالت هر یک از دارندگان این سهام، در سال ۹۸ به ۵۰ میلیون ریال رسید. با این حال با توجه به افت محدود بورس در مهر و آبان ۹۸، این ارزش ۵ میلیون تومانی، با تلورانس همراه است که با توجه به رکورد زنی شاخص کل بورس ایران در سال۹۸، پیش بینی می شود که با رشد شاخص، شرکت های مشمول سهام عدالت نیز با رشد قیمتی تا سال
با  ابلاغیه جدید نسبت به آزاد سازی سهام عدالت، بالاخره امکان آزادسازی آن فراهم شد.
سهام عدالت یک سهم نیست. پرتفویی است که از بهترین شرکت های بازار بورس ایران تشکیل شده تا مشمولان، طبق هدف سهام عدالت در دهه هشتاد شمسی، از سودآوری این شرکت ها در بلند مدت، بهره مند شوند.
ارزش سهام عدالت هر نفر در اردیبهشت ۹۹ به ۱۱ میلیون تومان رسیده است.
خیلی ها علاقمند هستند در اسرع وقت، نسبت به فروش سهام عدالت خود اقدام کنند و وجه آن را نقد دریافت کنند. با توجه
مردم به سمت فروش فوری سهام خود نروند زیرا با توجه به شرایط مناسب بازار سرمایه، ممکن است که در ماه‌های آینده ارزش سهامشان چندین برابر ارزش کنونی شود.
وحید شقاقی:
اکنون بازار سرمایه به سرعت در حال رشد کردن است و قیمت سهام با رشد بالایی مواجه شده است. بر اثر آزادسازی #سهام_عدالت مردم متوجه خواهند شد که سهامدار کدام بنگاه و شرکت دولتی هستند. قیمت این سهام هم که ۵۰۰ هزار تومان بود، اکنون چندین برابر شده است؛ یعنی زمانی که این سهم به مردم داده شود،
 
*ارزش روز سهام عدالت چقدر است/ پرسش‌های متداول مردم در مورد سهام*
سازمان خصوصی سازی با انتشار مطلبی اقدام به پاسخ به سوالات متداول پیرامون موضوع آزادسازی و مدیریت سهام عدالت کرد.به گزارش روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، این سازمان به منظور فرهنگ سازی بهتر و پاسخ به ابهامات و پرسش‌های موجود در زمینه آزادسازی سهام عدالت، سازمان خصوصی سازی اقدام به انتشار مطلبی شامل مهمترین پرسش‌های متداول قابل طرح در این زمینه و پاسخ به آن‌ها به شرح زیر ک
ارزش سهام عدالت چقدر است؟
 
 
برآوردها از ارزش سهام عدالت در انتهای سال گذشته حدود پنج میلیون تومان بوده که با توجه به رشد قابل توجه ارزش سهام شرکت‌های بورسی سبد سهام عدالت در سال ۹۹، این ارزش بیش از ۵۰ درصد رشد کرده، همچنین ارزش سهام ۵۰۰ هزار تومانی (برای کسانی که آورده نقدی را تکمیل نکردند) حدودا نصف ارزش روز سهام یعنی حدود چهار میلیون تومان است.
ادامه مطلب
سازمان خصوصی سازی:
تا ساعت ۱۴ روز جمعه حدود یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفر از هموطنان سهامدار عدالت روش آزاد سازی سهام خود را مشخص کرده‌اند.
دارندگان سهامدار عدالت تا دهم خرداد ماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به سامانه سهام عدالت به آدرس اینترنتی www.samanese.ir یکی از دو روش آزاد سازی به شیوه مستقیم یا غیر مستقیم را انتخاب کرده و از مزایای سهام خود برخوردار شوند./باشگاه خبرنگاران
#پلدخترنیوز@poldokhtarnews
مشاهده مطلب در کانال
به استناد سایت حقوق تجاری دینا سهام عدالت از زمان دولت نهم به منظور کمک به اقشار کم درآمد جامعه به آن ها واگذار شد . برای استعلام سهام عدالت ، مشاهده برگه سهام و فراهم آوردن امکان انتقال آن سامانه ای تحت عنوان سامانه سهام عدالت به نشانی samanese.ir طراحی شده است . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه سهام عدالت samanese.ir می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1989/سامانه-سهام-عدالت-samanese.ir.html
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از روزیاتو : رزش پرتفو سهام عدالت کاهش یافت؛ افت ارزش ۴۹ شرکت بورسی سهام عدالت در آبان ۹۸ رقم خورد. ارزش سهام عدالت هر یک از دارندگان این سهام، در سال ۹۸ به ۵۰ میلیون ریال رسید. با این حال با توجه به افت محدود بورس در مهر و آبان ۹۸، این ارزش ۵ میلیون تومانی، با تلورانس همراه است که با توجه به رکورد زنی شاخص کل بورس ایران در سال۹۸، پیش بینی می شود که با رشد شاخص، شرکت های مشمول سهام عدالت نیز با رشد قیمتی تا سال
به استناد سایت حقوق تجاری دینا سهام عدالت از زمان دولت نهم برای کمک به اقشار کم درآمد جامعه و خصوصی سازی ایجاد به بعضی از اقشار جامعه تعلق گرفت . امروزه عده زیادی از کسانی که در ایران زندگی می کنند مشمول این سهام هستند . با موافقت رهبری امکان آزاد سازی سهام عدالت 99 برای مشمولان از طریق سامانه سهام عدالت فراهم شده است . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سهام عدالت چیست می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1990/سهام-عدالت-چیست.
به استناد سایت حقوق تجاری دینا با موافقت رهبری امکان آزاد سازی سهام عدالت مشمولان این سهام فراهم شده است . با فراهم شدن امکان آزاد سازی سهام عدالت دو روش مستقیم و غیر مستقیم پیش روی سهامداران قرار گرفته است . در روش غیر مستقیم سهامداران بعد از آزادسازی سهام عدالت خود ، امکان نقل و انتقال این سهام را در بورس پیدا می کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راهنمای آزاد سازی سهام عدالت می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1993
به استناد سایت حقوق تجاری دینا در مجموع حدود 49 میلیون نفر از ایرانیان جزو مشمولین سهام عدالت به شمار می روند که اکثرا از جمله اقشار کم درآمد جامعه محسوب می شوند . با فراهم شدن امکان آزادسازی سهام عدالت توسط سهامداران ، سامانه ای برای پیگیری و استعلام این سهام ها توسط شخص سهامدار طراحی شده و شروع به کار کرده است . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیگیری سهام عدالت با کد ملی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1998/پیگیری-سه
با صدور ابلاغیه ای ضمن موافقت با درخواست رییس جمهور برای آزادسازی سهام عدالت و با اشاره به نقش سهام عدالت در گسترش عدالت اجتماعی و توانمندسازی خانواده های کم درآمد، موارد سه گانه ای را به عنوان امور لازم الرعایه در این واگذاری ها مورد تأکید قرار دادند و خاطرنشان کردند: دولت هر چه زودتر اقدامات مقتضی را به عمل آورد تا مردم سریعتر از منافع سهام خود بهره مند شوند.متن ابلاغیه:https://bit.ly/3aMVDAE
نیاز به سواد اقتصادی خیلی زیادی نداره فقط بخونین ببینین چه فرق هایی دارن این دوتا:
 
سهام عدالت:
به حدود 50میلیون نفر، رایگان سهام بهترین و بزرگترین شرکت های دولتی به صورت رایگان و بدون دریافت مبلغی واگذار شد، قرار شد مالکیت اسمی این سهام به مرور از طریق پرداخت سود خود سهم به مردم منتقل شود.
 
صندوق واسطه گری مالی ETF:
تقریبا به همون تعداد نفر با مبلغ 2میلیون تومان سهامی واگذار میشه که حدود یک ساله قیمت هاش رو چنان بالابردن که عملا هر سهمی به طو
به استناد سایت حقوق تجاری دینا با اجرایی شدن طرح آزاد سازی سهام های عدالت ، امکان فروش سهام متقاضیان در بازار بورس و اوراق بهادار فراهم شده است . کسانی که مایل به فروش سهام خود هستند ابتدا باید سهامشان را در سامانه سهام عدالت آزاد ساخته و سپس با ثبت نام در سامانه سجام و یک کارگزاری کد بورسی دریافت کنند . کارگزاری ها امکان خرید و فروش سهام را در یک صفحه الکترونیکی و به صورت آنلاین برای کاربران خود فراهم می کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد 
آزادسازی سهام عدالت به دو روش اعلامی امکان‌پذیر است. آیا در اختیار گرفتن سهام عدالت روشی به‌صرفه‌تر است یا اینکه مردم این سهام را در اختیار خود دولت قرار دهند؟
 آزادسازی سهام عدالت به دو روش اعلامی امکان‌پذیر
ادامه مطلب
حدود 50 میلیون نفر از ایرانیان سهام عدالت دارند که بر اساس نظر کارشناسان ، قیمت هر برگ، 11 میلیون تومان می باشد.
                                          50،000،000×11،000،000 =.550،000،000،000،000
یعنی 550 هزار میلیارد تومان از دارایی های کشور،با تدبیر و مدیریتی تحسین برانگیز ،تحت عنوان سهام عدالت، توسط رئیس جمهور وقت، به مردم واگذر شد.
کاش تحت تاثیر رفقایش نبود و حرف دلسوزان را گوش می کرد و دو سال آخر ریاست جمهوریش را، به اشتباهات جبران ناپذیر، نمی آلود.
 
 
با استناد سایت حقوق تجاری دینا سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت گفت: حدودا در تاریخ ۸ خردادماه بعد از مشخص شدن تعداد واقعی سهامدارانی که روش مستقیم و غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند، در اطلاعیه‌ای تاریخ مراجعه افراد به سامانه‌ها برای فروش سهام عدالت اعلام خواهد شد و حدود ۱۰ روز بعد از این تاریخ امکان خرید و فروش سهام عدالت ایجاد خواهد شد . برای مشاهده جزئیات مشخص شدن زمان خرید و فروش سهام عدالت می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com
به گزارش کوچان نیوز :جبار کوچکی‌نژاد ، با بیان اینکه مردم تاکنون از سهام خود اطلاعات درست و دقیقی نداشتند و بحث آزادسازی سهام عدالت به شفاف‌سازی در این مورد کمک شایانی می‌کند اظهار داشت: امکان سوء‌استفاده از سهام عدالت با طرح آزادسازی آن منتفی می‌شود.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ساماندهی سهام عدالت را در قالب آزادسازی آن اقدامی درست و به‌جا تلقی کرد و با تأکید بر اینکه این کار باید مدت‌ها قبل‌تر از این‌ها انجام می‌شد ابراز
به استناد سایت حقوق تجاری دینا ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با حضور حسن روحانی تصویب کرد: صاحبان سهام عدالت با انتخاب و مراجعه یکی از بانک ها ضمن ارائه وکالت‌نامه فروش قادر به برداشت پول در موعد اعلامی باشند . برای مشاهده جزئیات مجاز شدن فروش وکالتی سهام عدالت می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/107/مجاز-شدن-فروش-وکالتی-سهام-عدالت.html
سهام عدالت 3 اسفند تا اواخر اسفند به حساب هر نفر واریز می گردد ضمنا کسانی که شماره شبا حساب بانکی خود را ثبت نکرده اند با مراجعه یا به صورت غیر حضوری اقدام به ثبت نمایند.
مدارک لازم جهت ثبت شماره شبا 1- شماره شبا حساب بانکی 2- شماره تلفن همراه
سوالی اگه دارین در خدمتیم
افزایش ارزش سهام عدالت به 4.8 میلیون تومان
رییس کل سازمان خصوصی سازی گفت: ارزش سهام عدالت افرادی که یک میلیون تومان سهم داشته اند به ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.
میر علی اشرف  پوری حسینی با اشاره به آخرین وضعیت واریز سود سهام عدالت به حساب دارندگان سهام، اظهار داشت: سود سهام عدالت سال های ۹۵ و ۹۶ به تمام کسانی که شماره حساب شبای خود را ارائه کرده اند پرداخت شده، اما عده ای شماره حساب شبای خود را ارائه نکرده اند.
ادامه مطلب
رییس سازمان خصوصی سازی:
ما تاکنون فقط در انتظار اجازه رهبر معظم انقلاب برای آزادسازی سهام عدالت بودیم و حال که ایشان موافقت خود را در این خصوص اعلام کردند از امروز ادامه اقدامات لازم در این زمینه را در دستور کار قرار می‌دهیم.
از فردا یک دسترسی را برای مردم آماده می‌کنیم و در اختیار آنها قرار می‌دهیم تا اعلام کنند که آیا می‌خواهند سهام عدالت در اختیار خودشان باشد و خود نسبت به سهام مدیریت و مالکیت داشته باشند و یا به دنبال این هستند تا به ص
طول دوره : 16 ساعت
مدرس: استاد جمالی
برنامه زمانی: 
جلسه اول چهارشنبه 8 اسفند ساعت 9 الی 13
جلسه دوم چهارشنبه 15 اسفند ساعت 9 الی 13
جلسه سوم پنج شنبه 16 اسفند ساعت 9 الی 13
جلسه چهارم چهارشنبه 22 اسفند ساعت 9 الی 13
محل برگزاری: 
امیر آباد شمالی، بالاتر از بزرگراه جلال آل احمد، پردیس شماره دو دانشکده های فنی دانشگاه تهران، انستیتو مهندسی نفت
هزینه ثبت نام: 
دانشجویان: 80 هزار تومان
سایر: 120 هزار تومان
برای ثبت نام روی لینک زیر کلیک نمایید:
لینک ثبت نام در د
جهت هدایت به صفحه سامانه سهام عدالت ، روی عکس زیر ضربه بزنید
برای آگاهی از این موضوع باید به سامانه www.samanese.ir رجوع شود. در صفحه اول دو گزینه مطرح می‌شود که در ابتدا باید انتخاب گزینه اول «ورود به سامانه» انتخاب شود.
 
پس از کلیک کردن گزینه فوق صفحه جدیدی باز می‌شود که در آنجا باید با تیک زدن گزینه «مطالب فوق را مطالعه نموده و می‌پذیرم»، گزینه «ادامه» کلیک شود.
 
پس از آن صفحه جدیدی باز می‌شود که با درج کدملی و کد امنیتی مطابق تصویر درج شده گزی
شما با خرید سهام از این سایت معتبر می تونید بدون انجام هیچ فعالیتی کسب درآمد کنید 
میزان سرمایه گذاری در این سایت محدود هست یعنی در عضویت رایگان فقط 900 هزار تومان و در عضویت پولی 9 میلیون تومان 
این سایت سایت دوم کلیک فکس هست 
لینک ثبت نام 
شاخص کل بورس ایران که به نوعی دما سنج اقتصاد به شمار می رود،‌ از فروردین ۹۸ به طرز باورنکردنی، روند حرکتی خود را در یک کانال صعودی بلند مدت ادامه داد و وارد کانال ۳۰۰ هزار واحدی شده که در تاریخ ۵۵ ساله بورس ایران، بی سابقه بود. افزایش ورود پول هوشمند و تزریق نقدینگی به بازار بورس که از فروردین آغاز شده بود تا به امروز ادامه داشته و به نظر می رسد این روند، ادامه دار باشد.
 
به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از روزیاتو، اگر استقلال و پرسپولیس تا اسفن
عرضه اولیه "زکوثر"
چهارشنبه 21 اسفند، 15 درصد از سهام سرمایه­ گذاری کشاورزی کوثر شامل 415 میلیون و 500 هزار سهم با
محدوده قیمتی 1245 تا 1312 تومانی هر سهم و سهمیه 400 سهمی هر فرد حقیقی و
حقوقی در بازار دوم بورس عرضه اولیه می شود .
عرضه اولیه "ساوه"
چهارشنبه 21 اسفند، درصد از سهام سیمان ساوه شامل  58 میلیون و 500 هزار سهم با محدوده قیمتی 2250 تا 2350 تومانی هر سهم و سهمیه 60 سهمی هر فرد حقیقی و
حقوقی در بازار فرابورس عرضه اولیه می شود .زمان ثبت سفارش خرید این شرکت
به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سازمان خصوصی سازی؛ مرحله پایانی پرداخت سود سهام عدالت عملکرد سال مالی ۹۶ شرکت‌های سرمایه پذیر سهام عدالت مربوط به آخرین گروه مشمولان شامل کارکنان و شاغلان دستگاه‌های اجرایی و خانواده‌های آنها و همچنین بازنشستگان صندوق‌های بازنشستگی، کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی از امروز آغاز می‌شود.
بر این اساس در این مرحله ۱۱ میلیون نفر از مشمولان سود سهام عدالت خود را که در مجموع حدود ارز
چگونه متوجه شویم سهام عدالت داریم یا خیر؟
 
 
رهبر انقلاب دیشب با درخواست دولت برای آزادسازی سهام عدالت موافقت کردند اما بسیاری از مردم نمی‌دانند یا بخاطر ندارند که آیا در شمول سهام عدالت قرار گرفته بودند یا خیر.
ادامه مطلب
ورود به سایت سامانه سهام عدالت www.samanese.ir برای ثبت شماره شبا, ثبت نام, مشاهده سود و صورتحساب سهام عدالت
جهت ورود روی عکس بالا کلیک کنید
 
کاربر گرامی
لطفا قبل از ورود به سیستم به نکات ذیل توجه فرمایید:
۱- در صورتی که دعوتنامه سهام عدالت را دریافت کرده اید برای ثبت نام می بایست به شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان ذیربط مراجعه نمایید در غیر اینصورت برای دریافت دعوتنامه به سازمان امور اقتصادی و دارایی استان مربوطه مراجعه فرمایید.
۲- چنانچه پس از ورو
ورود به سایت سامانه سهام عدالت www.samanese.ir برای ثبت شماره شبا, ثبت نام, مشاهده سود و صورتحساب سهام عدالت
جهت ورود روی عکس بالا کلیک کنید
 
کاربر گرامی
لطفا قبل از ورود به سیستم به نکات ذیل توجه فرمایید:
۱- در صورتی که دعوتنامه سهام عدالت را دریافت کرده اید برای ثبت نام می بایست به شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان ذیربط مراجعه نمایید در غیر اینصورت برای دریافت دعوتنامه به سازمان امور اقتصادی و دارایی استان مربوطه مراجعه فرمایید.
۲- چنانچه پس از ورو
سبحان
ر تاریخ
1399/02/10 11:45:24
در سامانه سهام عدالت با موفقیت ثبت گردید.



حفظ و نگهداری کد پیگیری جهت اقدامات بعدی الزامی است.

کد پیگیری:
684246

الهام
ر تاریخ
1399/02/10 11:55:43
در سامانه سهام عدالت با موفقیت ثبت گردید.



حفظ و نگهد
در زمان انتشار این گزارش قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و 575 هزار تومان (35 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون و 570 هزار تومان (50 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) است. همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت دو میلیون و 350 هزار تومان (20 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز)، ربع سکه به قیمت یک میلیون و 450 هزار تومان (10 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت 910 هزار تومان (
در زمان انتشار این گزارش قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و 575 هزار تومان (35 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون و 570 هزار تومان (50 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) است. همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت دو میلیون و 350 هزار تومان (20 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز)، ربع سکه به قیمت یک میلیون و 450 هزار تومان (10 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت 910 هزار تومان (
معاون اول رییس جمهور:
باید امکان فروش سهام_عدالت برای مردم فراهم شود.
ارزش هر سهم یک میلیونی سهام عدالت، امروز معادل ۸ میلیون تومان است.
پ ن: تا توانستند مجری"هدفمندی یارانه ها،  "سهام عدالت" ، "مسکن مهر "و ...  را تحقیر کردند! امروز اما"خود تحقیری" را تجربه می کنند!
رکوردشکنی جدید بورس / شاخص کل از مرز ۲۶۱ هزار واحد گذشتدر معاملات امروز، شاخص بورس با بیش از ۴۲۰۰ واحد رشد وارد کانال ۲۶۱ هزار واحدی شد و رکوردی تازه برجا گذاشت.
 به نقل از بازار سرمایه، شاخص بورس تهران امروز (چهارشنبه ۲۳ مرداد) با ۴۲۹۴ واحد رشد به رقم ۲۶۱ هزار و ۳۹۱ واحد رسید. شاخص کل با معیار هم‌وزن، هزار و ۱۰۷ واحد تقویت شده و به رقم ۶۸ هزار و ۲۷۲ واحد رسید.
امروز معامله‌گران بورس اوراق بهادار تهران بیش از ۳.۳ میلیارد سهام، حق تقدم و اوراق م
قول و وعده های امروز برا من مشکوکه، شما که سود سهام عدالت رو میخواستی قبل عید بدی ندادی، مناطق سیل زده رو میخوای با این روبراه کنی؟ من که راضی نیستم، حالا بگو که من ضدانقلاب هستم ولی بدون که من خود انقلاب هستم، من یکی از مستضعفین پابرهنه در راه امام روح الله هستم، البته بودم و خواهم بود، تو کی هستی؟! این بارندگی ها و سیل فعلا قصد تمام شدن نداره، کامپیوتر من هم زیر آب رفت و قص الی هذا، البته واس خودم چیزی نمیخوام، کارت بسیج ندارم، کارمند جایی ه
به گزارش همشهری، بخت و مجلس برسر شیوه آزادسازی سهام قسط اختلاف رویت دارند. نصیب و قسمت می خواهد دارایی های موجود درسهام عدالت را به شکل یک صندوق تنخواه گذاری آزاد کند ولی مشکل اینجاست که مدیریت این صندوق تنخواه گذاری پیاده شدن اساس لایحه ای که به مجلس ارسال شده بر عهده یک هیات امنا است که اعضای آن را اغلب مدیران دولتی تشکیل می دهند. بوسیله همین برهان حلقه با این شیوه آزاد سازی ضدیت است و معتقد است این دولتی بودن هیات امنای مجری سهام عدالت با
توجه کنید که نام ماهی گوپی همان کوپی است 
این پست در تاریخ 6/10/1398 میباشد و قیمت ها در این روز به این گونه هستند.
 
 
گوپی فول بلک ۶ هزار تومان
 گوپی فول رد ۱۰ هزار تومان
گوپی فول وایت  ۴ هزار تومان(شعبه امام خمینی)
گوپی بیگ ایر ۶ هزار تومان
 گوپی تایگر هافمون ۶ هزار تومان
گوپی گلدن رد ۵ هزار تومان
 گوپی سنگاپوری ۵ هزار تومان
 رسید
 
به علت فروش زیاد سریعا اقدام کنید تا شرمندتون نشییم
 
۰۹۹۰۲۴۱۶۷۹۱
 
 
✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅
✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅
✅✅
عرضه اولیه"زفکا"
چهارشنبه 24 بهمن، 20 درصد از سهام شرکت کشت و دامداری فکا معادل 60 میلیون سهم در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه اولیه می شود.
در این واگذاری که از سوی کارگزاری صبا تامین انجام می شود ، محدوده قیمت
هر سهم بین 820 تا 830 تومان بوده و هر فرد حقیقی و حقوقی قادر به
خرید حداکثر 600 سهم خواهد بود.
آزادسازی سهام عدالت
وزیر اقتصاد: تلاش داریم پیش از سال نو سهام
عدالتی که در اختیار مردم قرار دارد را آزاد کنیم تا در صورت تمایل بتوانند
آن را بفر
عرضه اولیه "تملت"چهارشنبه 14 اسفند 13 درصد از سهام شرکت تامین سرمایه ملت شامل 910 میلیون سهم با محدوده
قیمتی 320 تا 340 تومانی هر سهم و سهمیه 500 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در
بازار دوم معاملات بورس عرضه اولیه می شود .
عرضه اولیه"شصدف"
چهارشنبه 14 اسفند 20 درصد از سهام شرکت دوده فام شامل 34 میلیون سهم با محدوده قیمتی 1900
تا 1990 تومانی هر سهم و سهمیه 60 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در بازار دوم
معاملات فرابورس عرضه اولیه می شود .زمان سفارش گیری سهام "شصدف" بین ساع
با ابلاغ رسمی رئیس سازمان خصوصی سازی
مبنی بر اینکه امروز سامانه سهام عدالت، برای آزادسازی آماده به کار است
بسیاری از نحوه ورود به این سایت آگاهی کافی را ندارند.
مشمولان از امروز(چهارشنبه) می‌توانند با استفاده از کد ملی خود به سامانه سهام عدالت www.samanese.ir مراجعه کنند و سهام شرکت‌های سهام عدالت را به مالکیت خود در بیاورند.

پس از کلیک کردن بر روی گزینه نارنجی رنگ
(ورود به سایت) صفحه جدیدی باز می‌شود که در آنجا باید با انتخاب گزینه
«مطالب فوق
وساخت
سرمایه گذاری ساختمان ایران درخصوص فروش سهام شرکت نوسازی ساختمان تهران دست
به شفاف سازی زد.مدیر عامل "وساخت" اعلام کرد: بانک توسعه
صادرات اقدام به فروش ۲۳ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۸۷۵ سهم از سهام نوسازی و
ساختمان تهران متعلق به این شرکت کرد.با توجه به اطلاعات موجود، سود حاصل از فروش سهام های فروش رفته حدوداً به
مبلغ ۲.۶ میلیارد تومان است، بنابراین تاثیر سهام فروخته شده بر روی هر
سهم این شرکت حدوداً ۲۴ ریال مثبت خواهد شد.
ادامه مطلب
اقتصادنیوز: امروز چهارشنبه ۱۱ دی در بازار داخلی طلا و ارز شاهد ثابت نسبی قیمت‌ها پس از روزها و ماه‌های پرالتهاب شد. قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار در بازار تهران که مرز روانی روزهای قبلی خود را شکست بود و از ۴۷۰ هزار تومان برای هر گرم پیشی گرفت بود امروز بدون تغییر ۴۷۶ هزارتومان معامله شد. همچنین قیمت سکه تمام هم چهارمیلیون و ششصدهزار تومان معامله شد.
به گزارش اقتصادنیوز، امروز چهارشنبه ۱۱ دی سکه طرح جدید به 4 میلیون و 659 هزار تومان و سکه طرح قدیم 4
ا توجه به باز شدن سامانه رسمی پیگیری وضعیت سهام عدالت و در راستای آگاه سازی هموطنان عزیز نسبت به صورت حساب سهام عدالت خود و اعضای خانواده ، گروه مشاوره هیواتک تصمیم گرفته است راهنمای استفاده از سامانه رهگیری سهام عدالت و پیگیری سهام عدالت با کد ملی را آماده کند. برای معرفی شماره حساب سهام عدالت و پیگیری سهام عدالت خود ادامه این مقاله را بخوانید.
در صورتی که با سهام عدالت آشنایی ندارید مقاله " راهنمای سامانه سهام عدالت و نحوه مشاهده صورتحس
چگونه متوجه شویم سهام عدالت داریم؟
برای آگاهی از این موضوع باید به سامانه www.samanese.ir رجوع شود. در صفحه اول دو گزینه مطرح می‌شود که در ابتدا باید انتخاب گزینه اول «ورود به سامانه» انتخاب شود.
پس از کلیک کردن گزینه فوق صفحه جدیدی باز می‌شود که در آنجا باید با تیک زدن گزینه «مطالب فوق را مطالعه نموده و می‌پذیرم»، گزینه «ادامه» کلیک شود.
پس از آن صفحه جدیدی باز می‌شود که با درج کدملی و کد امنیتی مطابق تصویر درج شده گزینه «ادامه» برای مشاهده اطلا
چگونه سهام عدالت خود را آزاد کنیم؟
سهام‌داران یک بار حق انتخاب دارند
دو روش آزادسازی فرقی با هم ندارند
 
 
فرایند آزادسازی سهام عدالت از امروز آغاز شده و سهام‌داران باید یکی از دو روش آزادسازی از طریق بورس یا از طریق شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی را انتخاب کنند و این انتخاب قابل تغییر نیست.
ادامه مطلب
✅ قیمت کتاب های درسی سال تحصیلی 99- 98 
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش آموزش و پرورش در بخشی از صحبت‌هایش به قیمت کتاب‌های درسی پایه‌های مختلف اشاره کرد وگفت: دوره ابتدایی قیمت کتاب شانزده هزار و ۱۰۰ تومان، پایه دوم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان بابت ۶ جلد کتاب، پایه سوم ۲۲ هزار و ۱۰۰ تومان بابت ۷جلد کتاب، پایه چهارم بابت ۷جلد کتاب ۲۲ هزارو ۶۰۰ تومان، پایه پنجم بابت ۷جلد کتاب ۲۲ هزارو ۶۰۰ تومان، پایه ششم بابت ۹جلد کتاب ۲۶ هزار و ۹۰۰ تومان و
شرکت پردازش اطلاعات مالی در بورس خیلی اهمیت دارد. منظور از ریسک، احتمال محقق نشدن پیش بینی ها یا به تعبیر دیگر، احتمال عدم موفقیت است. به عنوان مثال فرض کنید سرمایه گذاری با این پیش بینی اینکه قیمت سهام شرکت الف تا سال آینده، ۴۰ درصد رشد خواهد کرد و از ۱۰۰ تومان به ۱۴۰ تومان خواهد رسید، اقدام به خرید سهام این شرکت می کند.
حال اگر در پایان سال، قیمت سهام شرکت به جای ۱۴۰ تومان، به ۱۲۰ تومان برسد، پیش بینی این سرمایه گذار با ۵۰ درصد عدم موفقیت یا
 
 
 شاخص کل بورس تهران تا این لحظه از معاملات رشدنزدیک به ۱۹ هزار واحدی را تجربه کرده است. در حالی‌که عرضه اولیه سنگین شستا را در معاملات امروز شاهد هستیم اما پس از افزایش فشار فروش سهام در معاملات روزهای اخیر امروز بورس کار خود را با جهش عمومی قیمت‌ها آغاز کرد. شدت هیجان خرید بسیار بالا است و تشکیل صف نیز بر شدت این هیجان می‌افزاید. 
 ارزش معاملات خرد بورس تهران حدود ۴۱۰۰ میلیارد تومان است و همچنان تا رکوردهای تاریخی خود فاصله زیادی دارد.
این روز ها کسانی که اولین روز های ورود به بورس خود را سپری میکنند  و دوره های آموزشی من رو نگاه میکنند به من پیام میدن و اصرار دارن بدانند من در ماه چقدر از بورس درمیارم از اون ها اصرار از من انکار ، اخه نمیشه گفت.یک ماه بازار بده یک ماه بازار خوبه ، بعد اصلا نمیشه عدد گفت خب شایدیکی 100 هزار تومان پول داره  یکی 10 میلیون پول داره یکی 100 میلیون  نمیشه گفت اینها دقیقا در یک ماه یک اندازه سود میکنند ، شاید از لحاظ درصدی بشه چیزی فهمید ولی نمیشه از لح
سال نو مبارک
هر چند بخاطر بیماری کرونا عید دیدنی امسال در هیچ جا برگزار نمیشه اما برای عید خریدهایی کرده ام . چهار بسته شیرینی ، دو بسته شکلات و سه کیلو آجیل

 
چهار بسته شیرینی هر بسته 20 هزار تومان در مجموع 80 هزار تومان
دو بسته شکلات حاج عبدالله هر بسته 30 هزار تومان در مجموع 60 هزار تومان
سه کیلو آجیل درجه یک - کیلویی 85 هزار تومان در مجموع 240 هزار تومان
سه کیلو پرتقال درجه یک : 50 هزار تومان
کل خرید : 430 هزار تومان
 
بسته های افزایشی شرکت شاتل
در این مطلب با بسته های افزایشی اینترنت شرکت شاتل که یکی از بزرگ ترین ارائه دهندگان خدمات اینترنت پرسرعت ای دی اس ال در کشور است آشنا می شویم، این بسته ها امکان خرید جداگانه برای افزیش حجم را خواهند داشت که با قیمت منصفانه و حجم مناسب خود بسیار کاربردی هستند. این بسته ها در حال حاضر در دسترس خواهند بود.
تعرفه بسته های افزایشی اینترنت پرسرعت شاتل

مدت بسته
حجم
قیمت

ماهانه
6 + 4 گیگابایت (2 تا 7 صبح)
20 هزار تومان

ماهانه
13
سه عرضه اولیه باقیمانده سال ۹۸
1️⃣شرکت پدیده شیمی قرن (اکتیو)
تاریخ عرضه ۳۰ بهمن ۹۸
مبلغ مورد نیاز کمتر از ۲۰۰ هزار تومان
2️⃣ لاستیک یزد (پیزد)
 تاریخ عرضه نیمه اول اسفند ماه
 مبلغ مورد نیاز کمتر از ۱۰۰ هزار تومان
3️⃣ تامین سرمایه بانک ملت
 تاریخ عرضه نیمه اول اسفند
 مبلغ موردنیاز کمتر از ۱۰۰ هزار تومان
فردا در گروه vip سهمی کوتاه مدت با بازدهی 20 درصدی و سهمی میان مدت با بازدهی 250 درصدی معرفی میشود برای پرداخت و عضویت با شماره 09351307055 در تلگرام
 
در پی آزادسازی سهام عدالت، شورای عالی بورس امروز درباره این موضوع و همچنین تعیین عضو جدید هیات مدیره سازمان بورس ( با توجه به استعفای سعید فلاح پور )، ابطال احتمالی معاملات فولاد در بورس کالا و دیگر موارد ، تشکیل جلسه می‌دهد.
براساس این گزارش، این نهاد علاوه بر تدوین و تصویب مقررات مورد نیاز جهت انتقال سهام به صاحبان سهام عدالت باید زمینه ورود شرکت‌های سرمایه‌‌گذاری استانی به بازار سرمایه را هم فراهم کند.
از سوی دیگر ابطال معاملات فول
                                                                                
رئیس‌جمهور گفت: عرضه معادن کوچک و متوسط به بورس و اینکه مردم بیایند یک معدن و یا یک سهامی از معدن را خریداری کنند، موجب می‌شود هم بورس گشایش پیدا کند و هم معادن کوچک و متوسط سریع‌تر فعال شوند.
به گزارش «انتخاب»، سن روحانی رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح توسعه ذوب و انبار کنسانتره مجتمع مس شهر بابک، افزایش ۵۰ درصدی محصولات این مجتمع و رساندن این تولیدات به رقم ۱۲۰ هزار تن را
 
امروز هم نرخ خرید دلار و یورو در بانک‌ها کاهش داشت و هم نرخ خرید و فروش این دو ارز در صرافی‌های مجاز بانکی کاهش قیمت را تجربه کرد.
به گزارش ایسنا، در معاملات ارزی امروز (چهارشنبه) بانک‌ها هر دلار را به نرخ ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان از متقاضیان خریدند که بیش از ۲۵۰ تومان ارزان شده است.
همچنین نرخ خرید هر اسکناس یورو از سوی بانک‌ها ۱۶ هزار و ۳۷۰ تومان اعلام شده است که نسبت به دیروز نشانگر کاهش ۳۰۰ تومانی است.
در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نیز هر دلا
مجمع سالانه سیمان غرب با 80 درصد سهامداران رسمیت یافت. در پایان صاحبان سهام 30 تومان سود به ازای هر سهم را تقسیم کردند. گزارش هیات مدیره حسین مدرس خیابانی؛ مدیرعامل سیمان غرب در گزارشی که پیش‌روی صاحبان سهام در مجمع سالانه قرار داد، کارنامه سغرب را واکاوی کرد: الف سیمان غرب در سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 96 نزدیک 820 هزار تن تولید سیمان و یک میلیون تن تولید کلینکر داشت. کاهش تولید
ادامه مطلب
❌قیمت سوپر فود NBS خوراکی 
میزان مدتی که بسته های زیر جوابگو هست برای فردی می‌باشد که حدود ۶۰ الی ۷۰ کیلو وزن دارد و فردی که بدنش وزن بیشتری دارد طبیعتاً مدت قید شده کوتاه تر خواهد بود 
بسته ۱ماهه ۱۴۰ هزار تومانبسته ۲ماهه ۲۷۰ هزار تومانبسته ۴ماهه ۴۲۰ هزار تومانبسته خانواده به قیمت ۷۳۰ هزار تومانکرم  nbs معمولی ۱۹۰ هزار تومن
کرم  nbs از نوع vip قیمت ۲۸۰ هزار تومن
شیاف ۴۰ عددی ماریانا  ۹۹ تومن
ارسال رایگان به سراسر کشور
 
مشاوره و سفارش
۰۹۹۲۱۸۰۳۷
عرضه اولیه نماد کویر
 
امروز 240 میلیون سهم شرکت سپید فراب کویر (نماد کویر) در بازه قیمتی 6000 تا 6250 ریال در بورس تهران عرضه خواهد شد.
==============================با توجه به عرضه اولیه قبلی و مشارکت حدود 818 هزار کد حقیقی و حقوقی ، انتظار داریم امروز به هر کد حدود 290 سهم معادل 180 هزار تومان #کویر تخصیص داده شود.البته برخی پیش بینی ها از افزایش تعداد کدهای مایل به شرکت در عرضه اولیه به 1 میلیون کد اشاره دارد (که در اینصورت میزان سهام تخصیص یافته کاهش خواهد داشت)
***
اسحاق جهانگیری از کمبود اختیاراتش در دولت گله کرد و گفت :من تا این لحظه اجازه برکناری منشی خودم را نداشته‌ام، پس از من انتظار نداشته باشید که وکیل و وزیر را تغییر دهیم.
اسحاق جهانگیری در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ به عنوان کاندیدای پوششی روحانی وارد عمل شد و در دفاع تمام قد از او سنگ تمام گذاشت ؛به گونه ای که برخی اصلاح طلبان را به فکر تغییر نامزد اصلی خود وا داشت .
او خود را فرمانده اقتصاد مقاومتی دانست و گفت : من فرمانده اقتصاد مقاومتی هستم. ر
                                                                                                  سلامبا خرید سهام در سایت پک کلیک در فعالیت های ارزی و استخراج بیت کوین شریک خواهید شد.گروه پک کلیک با سرمایه های کاربران و اسپانسرها در زمینه استخراج ارز بیت کوین فعالیت نموده و سود حاصله بین کاربران اسپانسرها و مدیریت تقسیم خواهد .شدقوانین سهام:*سود سهام بصورت روزانه و هر شب ساعت 12 به موجودی اکانت کاربری حساب جاری اضافه خواهد شد.*برداشت سود سهام هر هفت روز یکب
روزهای اول اسفندماه 1397 پکیج برای منزل مسکونی خریداری کردم . نام پکیج بوتان بود و مدل 24 هزار .
آبگرمکن : 4 میلیون و 50 هزار تومان 
پنل ها : 3 میلیون و 100 هزار تومان
حوله خشک کن حمام : 200 هزار تومان
مجموعاً : 7 میلیون و 350 هزار تومان 

*
*
*
 
سهام قطعه‌ای از سرمایه یک شرکت است. هر سهم، نشان‌دهنده یا نمایندهٔ کوچکترین واحد مالکیتی، در یک شرکت یا کارخانه است. سهام دار بودن به این مهناست که دارندهٔ هر سهم یا سهام‌ دار، به همان نسبتی که سهام در اختیار دارد، در مالکیت شرکت یا بنگاه تولیدی شریک است.  شما وقتی سهام دار یک شرکت هستید به این معنی می باشد که شما صاحب قسمتی از شرکت هستید.

ادامه مطلب
برای خرید یک سری ظروف مسی به بازار رفته بودم.
قیمتهای این ظروف واقعا بالا رفته و برام جالب بود.
قیمت لیوان مسی از هجده هزار تومان شروع می شد و تا سی هزار تومان میرسید.
قیمت یک جای میوه ای بزرگ تقریبا چهارصد هزار تومان بود
قیمت یک پارچ آب را تقریبا یکصد و بیست هزار تومان 
 
چیزی که با توجه به مقایسه قیمتها مشاهده کردم حدودا بیست درصد قیمتها از داخل شهر پایین تر بود
البته توصیه می کنم به بازار سید اسماعیل بروید. قیمتهاش بهتره و مس فروشهای بیشتری
 
طی هفته‌های اخیر با وجود ریزش شدید قیمت نفت و نگرانی از حاشیه سود ناخالص منفی در شرکت‌های پالایشی اما استقبال گرمی از سهام این شرکت‌ها در بورس تهران شد. هجوم سنگین حقیقی‌ها به این نمادها باعث شد که بیشترین تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی را در بیشتر روزها برای سهام پالایشی شاهد باشیم. 
از سوی دیگر شرکت ملی پالایش و پخش به نمایندگی از دولت عرضه‌های قابل توجهی را در این نمادها انجام داد. البته این عرضه‌ها تنها به شرکت ملی پالایش و پخش محدود
                                                                                                  سلامبا خرید سهام در سایت پک کلیک در فعالیت های ارزی و استخراج بیت کوین شریک خواهید شد.گروه پک کلیک با سرمایه های کاربران و اسپانسرها در زمینه استخراج ارز بیت کوین فعالیت نموده و سود حاصله بین کاربران اسپانسرها و مدیریت تقسیم خواهد .شدقوانین سهام:*سود سهام بصورت روزانه و هر شب ساعت 12 به موجودی اکانت کاربری حساب جاری اضافه خواهد شد.*برداشت سود سهام هر هفت روز یکب
صد و پنجاهمین اجرای تئاتر جابر 
زمان: 23 آبان 1398،ساعت14
مکان: قم (سالن کوثر)
هزینه بلیط :
انفرادی 15 هزار تومان
گروهی:
20 نفر به بالا (برای طلاب و بسیجیان) نفری 10 هزار تومان
30 نفر به بالا 7 هزار تومان
50 نفر به بالا 5 هزار تومان
 رزروپیامکی:
09915192702
ادامه مطلب
به گزارش وبسایت روزنامه دنیای اقتصاد امروز15 اسفند 97 قیمت هر گرم طلای 18 عیار در بازار داخلی به مقدار 413020 تومان رسید این در حالیست که  در روز گذشته قیمت هر گرم طلای 18 عیار 417640 تومان اعلام شده بود که نسبا به امروز کاهشی در حدود چهار هزار تومان داشته همچنین گرم طلای 24 عیار با کاهش قیمت در حدود شش هزار تومان نسبت به روز گزشته به قیمت 550690 تومان در بازار داخلی معامله شد.
همچنین قیمت مثقال طلا که در روز گذشته 1809000 اعلام شده بود امروز با کاهش قیمت همرا
امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش نسبت به روز کاری قبل، 3 میلیون و  996 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 3 میلیون و 984 هزار تومان معامله می‌شود.
در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی 2میلیون و 48 هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و 249 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 889 هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای 18عیار هم 405 هزار و 900 تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1520.1 دلار معامله می
برای یک تازه وارد ارزش مند ترین مسئله تجربه هست و اونم فقط با خرید و فروش و تحلیل سهم های مختلف بدست میاد پس سهام بازی برای یک تازه وارد ضروری هست.
اگر می بینید که عده ای روی سهام داری تاکید می کنند و سهام بازی رو تکفیر می کنند به این معنی نیست که شما کم تجربه هم باید مثل اونا عمل کنید.
سهام بازی کنید تا پخته شید و بعد شهام داری کنید.
تا قبل از افزایش نرخ دلار، هزینه‌های اقامت چند روزه در کیش فرقی با استانبول نمی‌کرد؛ اما حالا که قیمت هتل و بلیط هواپیما برای سفر به ترکیه بیشتر شده هزینه‌ سفر به کیش برایمان کمتر به نظر می‌رسد. با یک حساب سرانگشتی می‌توانیم بفهمیم که برای یک سفر معمولی در آخر هفته و بدون خرید هیچ سوغاتی، از تهران به کیش باید بیشتر از ۲میلیون تومان پول داشته باشیم.
در تعطیلات سفر نکنیم
همیشه پروازهای رفت به کیش در روزهای تعطیل و همچنین چهارشنبه‌ها گران‌
حسن روحانی در نشست خبری روز گذشته گفت: در ترکیه یک لیتر بنزین ۱۵هزار تومان و در اروپا ۲۰ هزار تومان است؛ البته ما هم دنبال این نیستیم بنزین هزار تومانی را ۱۵ هزار تومان کنیم اما در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد تغییراتی در این زمینه هستیم.
بوسیله گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، ارزش سکه بهار آزادی امروز در راسته تهران افزودن و نرخ ارز کاهش یافت. طلا و ارز مقدار میزان تحول قیمت سکه طرح جدید ۴،۷۳۵،۰۰۰ تومان ۷۰،۰۰۰ تومان سکه طرح قدیم ۴،۶۰۰،۰۰۰ تومان ۲۰،۰۰۰ تومان نیم سکه ۲،۶۲۴،۰۰۰ تومان ۱۰۰،۰۰۰ تومان ربع سکه ۱،۶۵۳،۰۰۰ تومان ۱۰،۰۰۰ تومان مبلغ دما ۱،۰۱۰،۰۰۰ تومان ۳۰،۰۰۰ تومان هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۲۸،۳۰۰ تومان ۱۰،۲۰۰
حجم مبنا یکی از موضوعات مهم در تابلو خوانی و بازار خوانی  می باشد حجم مبنا حداقل تعداد سهام یک شرکت است که باید در طول روز معامله شود تا قیمت سهم بتواند بر اساس سقف دامنه نوسان روزانه افزایش یا کاهش داشته باشد.
هدف از تعیین حجم مبنا این است که که سرمایه گذاران اطمینان داشته باشند که نوسانات قیمت سهام در نتیجه خرید و فروش تعداد مشخصی از سهام است چرا که در غیر این صورت معامله حتی چند سهم می‌تواند قیمت سهام را تحت تاثیر قرار دهد و قیمت های غیر وا
رابطه طلا و سهام
 شاخص سهام داوجونز مجموعه ای از 30 شرکت برتر وال استریت است مانند اپل، وال مارت و...
♦️رابطه سهام با طلا مثل رابطه نفت با طلا معکوس است. با این تفاوت که معکوس بودن رابطه نفت و طلا بسیار بارزتر است.
مهمترین عامل تاثیر گذار بر قیمت نفت تنش با ایران و منطقه خلیج فارس است.
مهمترین عامل تاثیر گذار بر طلا و سهام، جنگ اقتصادی چین و آمریکا است.
 
❌محصولات با تخفیف ارائه میشود
ارسال رایگان به سراسر کشور
❌قیمت سوپر فود NBS خوراکی 
میزان مدتی که بسته های زیر جوابگو هست برای فردی می‌باشد که حدود ۶۰ الی ۷۰ کیلو وزن دارد و فردی که بدنش وزن بیشتری دارد طبیعتاً مدت قید شده کوتاه تر خواهد بود 
بسته ۱ماهه ۱۳۰هزار تومانبسته ۲ماهه ۲۶۰هزار تومانبسته ۴ماهه ۳۹۰هزار تومانبسته خانواده به قیمت ۷۰۰هزار تومان
❌قیمت سوپر فود NBS نوع VIP(سوپرفودnbs از نوع vip تغلیظ شده همان سوپرفود NBS معمولی اما خالصتر و قو
امتیاز اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن در شهریور ۱۳۹۶ در معاملات فرابورس ایران حدود ۴۲ هزار و ۴۰۰ تومان داد و ستد شد. همچنین هر ورق از اوراق تسه آذر ماه ۱۳۹۶ معادل ۴۴ هزار و ۳۰۰ تومان است.
علاوه بر این هر ورق از اوراق تسهیلات مسکن اردیبهشت ۱۳۹۸ نیز ۴۵ هزار و ۳۰۰ تومان داد و ستد شد. اوراق اسفند ماه سال ۱۳۹۶ هم ۴۵ هزار و ۱۰۰ تومان قیمت خورد.
از طرفی به جز تسه فروردین امسال که ۴۴ هزار و ۶۰۰ تومان معامله می‌شود، قیمت باقی تسه‌های منتشر شده در سال جاری
صد و پنجاه و نهمین اجرای تئاتر #جابر زمان:28 آذر 1398
ساعت ورودمخاطب(گشت وبازرسی):13:45
شروع اجرا:14:15
مکان: قم، بلوار جمهوری، میدان سپاه،نبش کوچه6، اداره کل تبلیغات اسلامی، سالن کوثر 
#بلیط :انفرادی 15 هزار تومانگروهی:20 نفر به بالا (برای طلاب و بسیجیان) نفری 10 هزار تومان30 نفر به بالا 7 هزار تومان50 نفر به بالا 5 هزار تومان
رزرو پیامکی: 0991512702
ادامه مطلب
⭕️ جناب رئیسی! فلسفه وجود شما اجرای عدالت است ولاغیر!
20 اسفند 1397: حجت الاسلام رئیسی در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید قوه قضاییه:
همه اقدامات فرع بر امنیت است؛ اجرای عدالت و پیشرفت فرع بر امنیت است؛ لذا مسئله امنیت مسئله‌ای نیست که بشود نسبت به آن کوچکترین اغماضی کرد.
از صحبتهای رئیس جدید قوه قضائیه ممنونیم اما باید دید در مرحله عمل چه میشود؛ کوتاه سخن اینکه به صحبتهایمان دقت کنیم که هرچند تعارضی کوتاه با محورهای اصلی حاکمیت نداشته
بازار سهام همچنان هم حمایت‌های دولتمردان را دارد و هم اخبار سیاسی حاوی کاهش تنش‌ها و به همین دلیل به نظر می‌رسد چشم‌انداز امید بخش‌تری نسبت به دیگر بازارها داشته باشد.
 
شاخص کل بورس در هفته پایانی دی ماه، با رشدی ۴۵۶۳۸ واحدی، در کانال ۳۹۹ هزار قرار گرفت تا تنها ۵۵۵ واحد با سقف تاریخی کانال ۴۰۰ هزار فاصله داشته باشد اما آیا این روند رو به رشد در هفته پیش‌رو ادامه خواهد داشت؟
قرار است در هفته پیش‌رو اکثر شرکت‌های بورسی و فرابورسی ابتدا گ
پونک باکس یک سایت ptc (کلیکی) ایرانی است که شما با کلیک بر روی تبلیغات میتوانید به کسب درآمد ریالی برسید . همچنین امکان خرید سهام از سایت و دریافت سود سهام هم برای کاربران سایت وجود دارد . همچنین امکان زیرمجموعه گیری هم فراهم است . فضای سایت به زبان فارسی و کار کردن و ثبت نام بسیار ساده است.
خلاصه مشخصات سایت:
تعداد تبلیغت روزانه:+17
قیمت کلیک ها :5 تا 100 تومان (برای تبلیغات طلایی 100 تومان پرداخت میشود)
حداقل برداشت :5000 تومان
مدیریت سایت : پونک رجبی
لی
در حال حال حاضر دمنوش های نیوشا در حوزه سلامتی بسیار خوب بوده است و مردم از این دمنوش ها بسیار راضی می باشند و در ادامه میحواهیم در خصوص دمنوش های لاغری نیوشا با شما صحبت کنیم و قیمت این محصولات را برایتان اعلام کنم.
این قیمت مربوط به شهریور ماه 98 می باشد و میتوانید آخرین قیمت این محصولات را از طریق سایت اصلی نیوشا نیز پیگیر باشید.
دمنوش ریزمیوه های قرمز نیوشا به قیمت 70 هزار توماندمنوش گزنه و برگ زیتون نیوشا  13 هزار توماندمنوش حس خوب زندگی نی
در حال حال حاضر دمنوش های نیوشا در حوزه سلامتی بسیار خوب بوده است و مردم از این دمنوش ها بسیار راضی می باشند و در ادامه میحواهیم در خصوص دمنوش های لاغری نیوشا با شما صحبت کنیم و قیمت این محصولات را برایتان اعلام کنم.
این قیمت مربوط به شهریور ماه 98 می باشد و میتوانید آخرین قیمت این محصولات را از طریق سایت اصلی نیوشا نیز پیگیر باشید.
دمنوش ریزمیوه های قرمز نیوشا به قیمت 70 هزار توماندمنوش گزنه و برگ زیتون نیوشا  13 هزار توماندمنوش حس خوب زندگی نی
ارزش بلیت فیلم های فستیوال فجربعد از معلوم شدن وب سایت اجراکننده فروش های بلیت فستیوال هم اکنون بها هر محرمانه از بلیت های حشنواره اعلام شد . که ارزش 132 هزار تومان را برای بلیت های فستیوال در لحاظ گرفته شده‌است . پیش فروش بلیت ها نیز در وبسایت cinematicket . org در ساعت 10 صبح شنبه 30 دی ماه اغاز می شود .به نقل از خبر گزاری عجم بها بلیت های فستیوال فجر در طول پیش فروش با بها خرید بلیت از کیشه تفاوت داراست . ارزش سزی بلیت فیلم ها ب
◀️طبقه بندی انواع سهام شرکت ها:
blue chipسهام معتبر
♦️سهام شرکت های بزرگ و مشهور که دارای محصولات با کیفیت و با سودآوری مطمئن می باشند و  اکثرا در تملک شرکت های نهادی مثل شرکت های بیمه و صندوق های بازنشستگی می باشد.
growth stock سهام رشدی
♦️این شرکت ها سود نقدی پرداخت نمی کنند اما بدلیل اینکه آینده خوبی برای سهم متصور است، سهامداران زیادی برای خرید سهام شرکت های رشدی در صف خرید قرار می گیرند و ارزش سهام دایما افزایش می یابد.
income stock 
سهام درآمدی
 ♦
 
روابط عمومی سمات اعلام کرد: 
 پارسال، در هر ماه به طور میانگین ۶۸ هزارو ۵۰۰ سهامدار جدید وارد بورس شده‌اند و شیب ورود سهامداران تازه وارد رفته رفته رشد کرده به طوری که در نخستین ماه سال ۵۵ هزار سهامدار جدید وارد بورس شده‌اند.
 این رقم در ماه پایانی سال ۹۸ از مرز ۱۷۲ هزار نفر هم عبور کرد.
 مطابق این اطلاعات پارسال در مجموع ۸۲۲ هزار سهامدار جدید وارد بورس شده اند که با اضافه شدن این تعداد سهامدار، جمعیت کل سهامداران بورس به ۱۱ میلیون و ۶۵۵ ه
راهنمای فروش و خرید کامپیوتر سیستم رده متوسط (راندمان خوب -سرعت بالا در کارهای روزمره- بازی با تنظیمات پایین یا متوسط)
سیستم با بودجه‌ی متوسط
 

قیمت
مدل
نام قطعه

۴۴٠ هزار تومان
Intel Core i3 6100
CPU

۴٧٠ هزار تومان
ASUS H170 Pro یا GA-H170-D3H
MotherBoard

۲۰۰ هزار تومان
GSkill Ripjaws V 2*4GB DDR4 2133MHz
RAM

٧٣٠ هزار تومان
Gigabyte GTX 950 OC WF 2X 2GB
VGA

۱٧۰ هزار تومان
Seagate 7200 64MB 1TB
HDD

۶۰ هزار تومان
Samsung 24X SATA
ODD

۲۹۰ هزار تومان
Green 600A-HP
Power

۱٧۰ هزار تومان
Green X2 Jaguar
Case

دو میلیون و ۵٣۰ هزار تومان
ج
❌محصولات با تخفیف ارائه میشود
ارسال رایگان به سراسر کشور
❌قیمت سوپر فود NBS خوراکی 
میزان مدتی که بسته های زیر جوابگو هست برای فردی می‌باشد که حدود ۶۰ الی ۷۰ کیلو وزن دارد و فردی که بدنش وزن بیشتری دارد طبیعتاً مدت قید شده کوتاه تر خواهد بود 
بسته ۱ماهه ۱۳۰هزار تومانبسته ۲ماهه ۲۶۰هزار تومانبسته ۴ماهه ۳۹۰هزار تومانبسته خانواده به قیمت ۷۰۰هزار تومان
❌قیمت سوپر فود NBS نوع VIP(سوپرفودnbs از نوع vip تغلیظ شده همان سوپرفود NBS معمولی اما خالصتر و قو
چهار سوال رئیس جمهور محترم :
 1_ چرا عدالت زیباست و رابطه عدالت با پیشرفت کشور چیست؟
2 _ رابطه عدالت با همدلی و همبستگی مردم چگونه است؟ موانع گسترش عدالت در کشور
 3_ چه کسانی از برقراری عدالت نگرانند؟4 -
4-مصادیق و زمینه‌های عدالت در حوزه آموزش و پرورش کدام است و در تعلیم و تربیت چه راهکارهایی پیشنهاد می‌دهید؟
«عدالت» مفهومی است که بشر از آغاز تمدن خود می شناخته و برای استقرار آن کوشیده است. عدالت، به معنای خاص کلمه، برابر داشتن اشخاص و اشیاء است. هدف عدالت همیشه تامین تساوی ریاضی نیست. مهم این است که بین سود و زیان و تکالیف و حقوق اشخاص، تناسب و اعتدال رعایت شود. پس، در تعریف عدالت می توان گفت:«فضیلتی است که به موجب آن باید به هر کس آنچه را که حق اوست داد.» حقوق و عدالت دو همزاد تاریخی هستند. در نظر برخی از نویسندگان، حقوق هنر دادگستری و پندار نیک است
دعوای چپ و راست اقتصادسیاسی همانقدر که حول محور دو مفهوم اصالت فرد یا اصالت جمع است، دعوای دو مفهوم اصالت آزادی یا اصالت عدالت نیز هست. در واقع فردگرایان بر آزادی پافشاری میکنند و جمع‌گرایان بر عدالت تکیه. البته هیچکدام از این دو مکتب در گرایشهای میانه‌روی خود، عدالت یا آزادی را نفی نمی‌کند اما اگر قرار باشد بین این دو یکی را انتخاب کند، یکی اولویت را بر آزادی و دیگری بر عدالت قرار میدهد.
ادامه مطلب
اسفند هم آمد ولی روز تولدم همراهش نیست! مانده ام با تولدی که روزی ندارد! ای اسفند بگو کجا روز تولدم را جا گذاشته ای تا به سمتش رهسپار شوم. ای اسفند، نشانی از روز تولدم بده. نگو باید یک سال دیگر به انتظار آمدنش بنشینم. ابراز ناراحتیت این دل پر خون را آرام نمی کند، سه سال شده و هر سال قول سال بعدی را می دهی! اسفند، نگاه کن، سال دارد به اتمام می رسد و من دلیلی برای جشن گرفتن ندارم. محدثه از من می پرسد؛ تولدت کی هست؟! جوابش را چه بدهم؟! بگویم: اسفند آخری
فروش فوری محصولات سایپا آغاز شد/ پراید 37 میلیون تومان قیمت خورد
فروش فوری 7 محصول سایپا از امروز آغاز شد. در این طرح، قیمت پراید 37 میلیون و 381 هزار تومان تعیین شده است.
به گزارش ندای زرند، گروه خودروسازی سایپا از صبح امروز فروش فوری 7 محصول خود را آغاز کرد. در این طرح خودروهای تیبا دوگانه‌سوز SX یورو 4 با قیمت 45 میلیون و 543 هزار تومان و تیبا SX موتور M15 یورو 4 با قیمت 42 میلیون و 43 هزار تومان عرضه می‌شود.
همچنین سایپا 131 با قیمت 37 میلیون و 381 هزار تومان
مجمع سالانه سیمان دورود با 60 درصد سهامداران رسمیت یافت. در پایان سودی بابت هر سهم تقسیم نشد و با تصویب صاحبان سهام، سیمان فارس و خوزستان، سیمان بهبهان، سیمان ارومیه، سیمان غرب و سیمان خزر به عنوان اعضای هیات مدیره به مدت دو سال ابقا شدند. گزارش هیات مدیره مدیرعامل سیمان دورود کارنامه سدور را تشریح کرد: الف در سال 1396 باوجود کاهش تولید نسبت به سال قبل، با بهبود قیمت‌های فروش درآمد بیشتری عاید سیمان دورود شد. مدیران سدور برای سال آینده هم وضعی
معرفی اکسل سبد سهام:اگر شما هم در بورس فعالیت دارید، این روز ها به دنبال فایلی(اکسل سبد سهام) در خصوص محاسبات مرتبط با سهام پرتفوی خود می باشید تا بتوانید منظم تر سهام خود را طبقه بندی کرده و محاسبات سهام خود را مطمئن تربه انجام برسانید . ما در این فایل اکسل به دنبال براورده کردن نیاز های مخصوص شما(هرآنچه که نیاز دارید) در خصوص سبد سهام پرتفوی به صورت کاملا کاربردی در قالب اکسل می باشیم .پیشنهاد میکنم حتما امکانات اکسل سبد سهام را با دقت تا آخر
گزارش توسط مهندس متین > بخش سیاسی سایت
 
از مجموع ۱۲۳ هزار میلیارد تومان یارانه پنهان بنزین، حدود ۱۱ هزار میلیارد تومان سهم سه دهک پایین (کم درآمد) و حدود ۶۷ هزار میلیارد تومان سهم سه دهک بالا (پردرآمد) بود؛ یعنی سه دهک بالا حدود شش برابر بیشتر از سه دهک پایین از یارانه‌های بنزین نفع می‌بردند.
ادامه مطلب
آخرین جزییات بازار اقلام اساسی در ایام پایانی سال/ آیا قیمت گوشت، مرغ و آجیل کاهش می‌‌یابد؟آخرین بررسی‌ها از سطح بازار عمده فروشی‌های مولوی نشان می‌دهد که قیمت هر کیلو برنج ایرانی ۱۳ تا ۲۰ هزار، برنج پاکستانی ۸ تا ۱۱ هزار، برنج هندی ۸ تا ۸ هزار و ۵۰۰، شکر ۳ هزار و ۸۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰، قند ۵ هزار تا ۶ هزار و ۵۰۰، لیموعمانی ۶۰ هزار، نخود ۱۰ تا ۱۲ هزار، لوبیا قرمز ۱۳ تا ۱۵ هزار، لوبیا چیتی ۱۲ تا ۱۵ هزار، عدس ۸ تا ۱۰ هزار، لپه ۱۰ تا ۱۳ هزار، رب گو
 
 
به گزارش نرخ روز دات کام ، قیمت دلار در بازار آزاد امروز یکشنبه ۲۰ بهمن ساعت ۲۰ با 5 تومان کاهش، 13,503 تومان معامله شد. در طی معاملات امروز، 13,509 تومان بیشترین قیمت و 13,500 تومان کمترین قیمت ثبت شده برای دلار است.
همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.
 
دلار تهران نقدی   13820 خریداردلار تهران فردایی ⏳ 13920 فروشنده
 
  1398/11/20    16:30
♻️قیمت جدید ارز خارجی :
نرخ دلار آمریکا در تهران 13.900 نرخ دلار آمریکا در هرات 13.810 نرخ دلا
و اسفند میرود که به خط پایان برسد،
دوان دوان و خسته، هول و بی قرار،
در انتظاری گیج و مبهم،
چه ماه غریبیست این اسفند،
چقدر شبیه زندگیست این اسفند،
گویی نیامده که باشد، آمده که برود،
اصلاً انگار برای تمام شدن شروع شده است .
و من عابر پیاده این روزهای پایانی سال،
پشت چراغ های قرمز تردید و تصمیم ها،
چشم انتظار حادثه چراغ سبزم،
شاید اجازه عبور پیدا کنم .
و چه ماه غریبیست این اسفند،
پاک و ساده و بی آلایش،
خسته از ۳۶۵ روز دویدن،
سال را تمام می کند.
شای

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تابان مارکت