نتایج جستجو برای عبارت :

گواهی شرکت در کنگره

بدین وسیله گواهی میشود محقق گرامی سرکار خانم مهدیه افشاری نیا در کنگره بین المللی سالانه یافته های نوین در علوم کشاورزی و منابع طبیعی، محیط زیست و گردشگری که با هدف تولید علم و توسعه فناوری و نظریه پردازی در جامعه برگزار گردید، شرکت نموده اند.
..::هوالرفیق::..
به ما، استیودنت‌ها، گفتند یک هفته کنگره [سوپر تخصصی] داریم و همه‌ی شما باید حضور داشته باشید؛ چرا که حضور غیاب دارد! کنگره‌ی خیلی مفیدی بود. برای استیودنت‌ها کمتر پیش می‌آید که بتوانند یک سریال را شروع و تمام کنند...
ادامه مطلب
..::هوالرفیق::..
به ما، استیودنت‌ها، گفتند یک هفته کنگره [سوپر تخصصی] داریم و همه‌ی شما باید حضور داشته باشید؛ چرا که حضور غیاب دارد! کنگره‌ی خیلی مفیدی بود. برای استیودنت‌ها کمتر پیش می‌آید که بتوانند یک سریال را شروع و تمام کنند؛ و یا کتاب رمان سنگینی را به سرانجام برسانند. هم با خانواده Smurfs آشنا شدم و هم بیشتر از Simpsons دانستم. حتی کیفیت جدید 1917 هم به یمن این کنگره منتشر شده بود.
از شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 تا 12 (اسماً) و تا 1 (رسماً) وقت داشتیم که
پنجمین جلسه ستاد کنگره بزرگداشت شهید آیت الله قدوسی نهاوندی، با حضور مسئولین کمیته های اجرایی و علمی در بخشداری مرکزی نهاوند برگزار شد.
در این جلسه ضمن بررسی اقدامات انجام شده کمیته‌های اجرایی، برنامه‌ریزی اقدامات آتی انجام گرفت.همچنین مقرر شد، تمام مطالبی که تحت عنوان کنگره، منتشر می‌شود از سوی کمیته علمی تایید شود.سایت کنگره نیز به عنوان منبع رسمی اخبار و برنامه‌های کنگره مشخص شد.
..::هوالرفیق::..
یک روز سر مورنینگ1 (Morning) رزیدنت2 به ما گفت که هفته آینده دارد کنگره زنان و مامایی برگزار می‌شود برای همین اساتید هیچ کدام نیستند. ما هم فکر کردیم کنگره سالانه‌ی OBGYN3  آلمان! یا یکی از این کشورهای اروپایی هست که پروفسورها دور هم جمع می‌شوند و مسائل فوق تخصصی را هر چه دقیق‌تر و به‌روزتر بررسی می‌کنند؛ احتمالا ما هم این هفته تعطیل می‌شویم که حسابی درس بخوانیم، جون خودمون...
ادامه مطلب
حجت الاسلام ناصر خدایاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: چهارمین کنگره ادبی سراسری «عقیله العرب» به زبان ترکی با هدف تبیین جایگاه حضرت زینب (س) در زنده نگه‌ داشتن قیام عاشورا، مهر امسال در ارومیه برگزار می‌شود.
شرکت در این کنگره سراسری برای عموم علاقه‌مندان در تمامی گروه‌های سنی آزاد بوده و زبان ارسال آثار باید ترکی آذربایجانی باشد و از هر شاعر حداکثر ۵ اثر پذیرفته خواهد شد.
۱۰ مهر، آخرین مهلت ارائه آثار برای حضور در ای
پاورپوینت تحلیل مرکز کنگره ترابلس
پاورپوینت تحلیل مرکز کنگره ترابلس، 13 اسلاید، قابل ویرایش، سایت این ساختمان در کنار پارک باغ وحش و جنگل واقع شده است. پان این ساختمان مرکزگرا بوده و این یک برتری کاربری نسبت به حجم مکعب شکل بنا می باشد. به خاطر توسعه و پیشرفت، یک هتل و چند ویلای خصوصی با تمام توابع موجود به موازات این کنگره ساخته...
بسمه تعالی
با سلام خدمت همه همکاران و دانشجویان رشته مقدس دامپزشکی 
بنده به عنوان عضو کوچکی از این جامعه ی بزرگ از همه علاقه مندان حوزه ی علوم پایه دامپزشکی دعوت می کنم جهت هم اندیشی و ارتقای دانش علوم پایه که نقش مهمی را در علم دامپزشکی و پزشکی ایفا می کند، در چهارمین کنگره ملی علوم پایه دامپزشکی شرکت کنند.
با تشکر 
و من الله التوفیق
پارسا جهانی
19 آذرماه
نگذارید چهره شهید گرانقدری مثل شهید قدوسی در زیر غبار فراموشی‌ها پنهان بماند.
مقام معظم رهبری (حفظه الله)
 
با تصمیم ستاد کنگره بزرگداشت شهید آیت الله قدوسی، به منظور فرصت بیشتر پژوهشگران و محققان جهت پرداختن به ابعاد مختلف و اهمیت شناخت شخصیت شهید آیت الله علی قدوسی نهاوندی (ره)، فرصت ارسال مقالات تا ۱۸ دی ماه ۱۳۹۸ مصادف با سالروز شهادت فرزند ایشان،  شهید محمدحسن قدوسی،  قرار داده شد.
مقالات برتر پس از داوری، اعلام و در مراسمی ویژه مورد ت
بر اساس تأیید کمیته علمی و هیأت داوران محترم بصورت شفاهی مورد پذیرش کامل قرار گرفته و در مجموعه مقالات علمی پژوهشی کنگره بین المللی سالانه یافته های نوین در علوم کشاورزی و منابع طبیعی، محیط زیست و گردشگری به چاپ رسیده است.
کلام بشر از گفتگو درباره شخصیت حضرت علی علیه السلام قاصر است، کسی که پیامبراکرم صلی الله علیه و آله به وصف او فرمود: "اگر دریاها مرکب و درختان قلم شوند، انسانها نگارشگر وجن ها شمارشگر باشند، هرگز نتوانند فضائل تو را بشمارند یا علی."مناقب خوارزمی ص235
در پرتو عنایات خداوند متعال و در ظل توجهات  حضرت بقیه اللّه الاعظم حجه بن الحسن العسکری عجل الله تعالی فرجه الشریف پروژه برگزاری کنگره مردمی چهاردهمین قرن شهادت امام علی (ع) با هدف آشنایی بهتر با
دبیر شورای سیاستگذاری اعلام کرد: دریافت آثار از 11 خردادماه 1398 آغاز می گردد.
وی اظهار داشت آثار مورد پذیرش کنگره در پنج بخش: کتاب، مقاله، پایان نامه، شعر و ادبیات، هنرهای تجسمی با موضوع تبیین سیره و خصائل امیرالمؤمنین امام علی(ع) در ابعاد مختلف صورت می پذیرد.
تمامی مخاطبین؛ عالمان، فرهیختگان دینی، استادان، نخبگان دانشگاهی، فرهنگیان، هنرمندان، شاعران و ادیبان و عموم مردم خصوصاً جوانان می توانند با مراجعه به سایت کنگره (http://imamali.wiki) ضمن کسب
کلام بشر از گفتگو درباره شخصیت حضرت علی علیه السلام قاصر است، کسی که پیامبراکرم صلی الله علیه و آله به وصف او فرمود: "اگر دریاها مرکب و درختان قلم شوند، انسانها نگارشگر وجن ها شمارشگر باشند، هرگز نتوانند فضائل تو را بشمارند یا علی."مناقب خوارزمی ص235
در پرتو عنایات خداوند متعال و در ظل توجهات  حضرت بقیه اللّه الاعظم حجه بن الحسن العسکری عجل الله تعالی فرجه الشریف پروژه برگزاری کنگره مردمی چهاردهمین قرن شهادت امام علی (ع) با هدف آشنایی بهتر با
MWC
همه علاقه‌مندان به حوزه موبایل حتما نام کنگره جهانی موبایل را شنیده‌اند. این کنگره که به MWC مشهور است هرسال در بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود. MWC مخفف عبارات Mobile World Congress است و همان‌طور که از نامش برمی‌آید نمایشگاهی برای تولیدکنندگان تلفن همراه، اپراتورهای ارتباطات و سازندگان نرم‌افزار و فروشندگان است.
به گزارش معاونت فرهنگی انجمن و سبک کانگ فو توآ ۲۱، روزهای ۲۴ و ۲۵ مردادماه ۹۸ پنجاه و هشتمین کنگره‌ی علمی، فرهنگی و ورزشی کانگ فو توآ ۲۱، با حضور بیش از ۸۰۰ نفر از ورزشکاران و مربیان این رشته و فرهیختگان و دانشگاهیان با رویکرد کارآفرینی در ورزش و پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی برگزار گردید.
ادامه مطلب
با عرض سلام و خسته نباشید دوستانی که تمایل به انجام مقاله کنفرانسی در کنفرانس دانشگاه دارمشتات در کشور آلمان را دارند با شماره زیر تماس حاصل فرمایند:
09103879650
hasan.khodadoost@yahoo.com
مزایای ارسال مقاله در کنفرانس:
چاپ رایگان مقالات برگزیده در ژورنال های ISI پشتیبان کنگره
اخذ پذیرش در مقطع دکتری و فوق لیسانس برای شرکت کنندگان
نمایه سازی و انتشار کلیه مقالات در کتاب و لوح فشرده مجموعه مقالات کنگره, پایگاه انجمن تکنولوژی و مهندسی لندن
صدور گواهینامه بی
انگار که این مقاله ی مروری از همون اول آنچنان که باید چنگی به دل خودم هم نزد.اول که برای کنگره ی شیراز فرستادمش و بعد از گرفتن تاییدیه به دلیل مشکلاتی که اون زمان برام به وجود اومد متاسفانه نتونستم به ارائه ی مقاله برسم و گواهی ارائه برامون صادر نشد.بعد از اون که خبردار شدم کنگره ی فوق العاده معتبری در کرمان قراره برگزار بشه چون عجله داشتم مجبور شدم همون مقاله رو برای این کنگره هم ارسال کنم.
متاسفانه امروز بعد از هفته ها چشم انتظاری برای تعمی
کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور رییس AFC و FIFA آغاز شد


 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا  به میزبانی پاریس و با حضور شیخ سلمان و اینفانتینو به هنراه مسئولین کشورهای عضو آغاز شد.
 
گفتنی است،مهدی تاج نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا و رییس فدراسیون فوتبال ایران در این کنگره حضور دارد.
 
انتهای پیام
 
گزارش AFC از عصر جدید تیم ملی ایران با ح
امشب سه تا پست اینستاگرام توجهم رو جلب کرد. اولیش راجع به کنگره‌ی زنان و مامایی بود که تو مهر برگزار میشه و تصویر زیر، گروه‌های هدف این کنگره است.

البته به نظرم اسمش رو می‌ذاشتن کنگره‌ی زنان و علوم‌آزمایشگاهی، یا زنان و پرستاری، یا زنان و آسیب‌شناسی، شاید کمتر خنده‌دار و گریه‌دار بود.

دومیش پست آخر خانم مرضیه هاشمی بود. من فالو ندارمش و با لینک به پستش رسیدم و چه خوب حرف می‌زنه. لینک نمی‌کنم، خودتون برید بخونید.

آخریش هم که کاپ طلا رو
ارغوان با صدای هزار هزارتا گنجشگ که داشتن جان عشاق شجریان رو زمزمه میکردن بیدار شد، رفت کنار پنجره و صورتش رو چسبوند به شیشه و گرمای صورتش  شوق زندگی رو انژکسیون کرد تو رگ سرد پنجره، پنجره جونگ رفت و کم کم رنگهای مداد رنگی برگ درختا رو نقاشی کردن، رنگ کردن.
برگشت نشست روبروی آینه و زل زد تو قاب عکس، زل زد تو چشمای ارسلان که تو عکس نشسته بود روی کنگره دیوار و دست دراز کرده بود سمت ارغوان.
گره موهاش رو باز کرد و ریخت روی شونه هاش، تمام برفی که آسم
در کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا ،چین بعنوان میزبان جام ملتهای اسیا 2023 انتخاب شد.


 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش سایت رسمی فدراسیون، کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا  به میزبانی پاریس و با حضور شیخ سلمان و اینفانتینو به همراه مسئولین کشورهای عضو آغاز شد.
 
گفتنی است،مهدی تاج نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا و رییس فدراسیون فوتبال ایران در این کنگره حضور دارد.
 
در این کنگره چین بعنوان میزبان جام ملتهای اسیا 2023 انتخاب ش
محورهای مقالات:
شهید آیت الله قدوسی نهاوندی و نهضت امام خمینی (ره)
شهید آیت الله قدوسی نهاوندی و شاخصه‌های حوزه علمیه انقلابی
شهید آیت الله قدوسی نهاوندی و دادستانی و دفاع از حقوق شهروندی
شهید آیت الله قدوسی نهاوندی و مبارزات سیاسی و اجتماعی
شهید آیت الله قدوسی نهاوندی و هدایت فکر و فرهنگی زنان جامعه
شهید آیت الله قدوسی نهاوندی و خطب، مواعظ و مکتوبات
شهید آیت الله قدوسی نهاوندی و اصول و مبانی تربیت طلاب
شهید آیت الله قدوسی نهاوندی و سیره ع
بنا به گزارش رسانه‌های آمریکایی این بودجه برخی موارد، از جمله مجوز کنگره برای عملیات نظامی احتمالی علیه ایران را در بر نمی‌گیرد.
پیش از این قانون‌گذاران دمکرات، که صاحب اکثریت در مجلس نمایندگان آمریکا هستند، تلاش کرده بودند تا حمله یا عملیات نظامی احتمالی علیه ایران را منوط به مجوز کنگره بکنند.
خبرهای:
#پاوه
#روانسر
#جوانرود
#ثلاث_باباجانی
#تازه_آباد_ثلاث
با سیروان پرس وقایع چهار شهرستان روانسر،ثلاث باباجانی،پاوه و جوانرود را دنبال نما
 
 
بهترین مشاور سبد فعلی برای جابجایی سهم رشده کرده با سهم رشد نکرده شما در بورس با معرفی سهام پرسود با دید کوتاه مدت و میان مدت (امروز یک سهم با دید میان مدت  با بازدهی 200 درصدی به کاربران گروه vip معرفی میکنیم شما هم برای عضویت و پرداخت به شماره 09351307055 در تلگرام در ارتباط باشید
مجلس نمایندگان آمریکا تصویب کرد: حمله به ایران بدون مجوز کنگره ممنوع استمجلس نمایندگان آمریکا به یک متمم لایجه بودجه دفاعی این کشور رای داد که اگر به تصویب نهایی برس
 
    کنگره جهانی موبایل 2020 با بیش از 100،000 شرکت کننده از نزدیک به 200 کشور جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.
    در حال حاضر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده امریکا گفته اند گیت های تست  کرونا ویروس ارسال شده به ایالت ها و حد اقل 30 کشور عیب دارند و به درستی کار نمی کنند.
ادامه مطلب
قلب جغد پیر شکست
جغدی روی کنگره های قدیمی دنیا نشسته بود. زندگی را تماشا میکرد. رفتن و ردپای آن را. و آدمهایی را می دید که به سنگ و ستون، به در و دیوار دل می بندند. جغد اما می دانست که سنگ ها ترک می خورند، ستون ها فرو می ریزند، درها می شکنند و دیوارها خراب می شوند. او بارها و بارها تاجهای شکسته، غرورهای تکه پاره شده را لابلای خاکروبه های کاخ دنیا دیده بود. او همیشه آوازهایی درباره دنیا و ناپایداری اش می خواند و فکر می کرد شاید پرده های ضخیم دل آدمه
فضا فضای عشق بود  فضای معنویت آرامش خاصی همه جا را فرا گرفته بود از  مرد و زن پیر و جوان از نوجوان تا کودک همه متحد بودن حضور داشتن با حضورشان به استقبال 1500شهید امده بودن  امد بودن بگویند که هنو ایثار و فدا کاری و یاد شما جاودان است .من نوجوانی که پر از شور و نشاطت پر از جاهلیت های کودکانه بودم و نمیدانسم اصلا چه چیزی باعث جذب من شده است  حال و هوای انجا آسمانی بود. مردم همه غرق در دریای عشق بودن مادری میگفت اگه بازم هم برگردم به عقب باز هم جنگ ش
بسم الله الرحمن الرحیم
(شهید مدافع حرم محمدحسین محمدخانی)
یکی از دوستان شهید خاطره ای را اینگونه بازگو می کرد:
در یکی از شب ها برای تدارکات برگزاری کنگره شهدا تا دیروقت بیدار 
بودیم. در آنجا سنگری کنده بودند. باران هم می بارید. رفت و مشغول
نماز و دعا شد. بهش گفتم
ادامه مطلب
ثبت شرکت در غرب تهران
شرکت: به معنای یک انجمن یا نگاه یا یک شخص حقیقی و حقوقی است.
شرکت قراردادی است که براساس آن اعضا یا شرکا سود حاصل از سرمایه را تقسیم می کنند.
انواع شرکت ها :
شرکت سهامی خاص
شرکت سهامی عام
شرکت تضامنی
شرکت بامسئولیت محدود
شرکت های نسبی
شرکت مختلط سهامی
شرکت مختلط غیر سهامی
شرکت تعاونی
بررسی های دنیا برای کرونا ویروس در ایران
کرونا در ایران
حامی اصلی این قطعنامه ، سناتور دموکرات ، تیم سن کین ، از ویرجینیا ، گفت که اندازه گیری قدرت جنگ مربوط به ترامپ یا حتی ریاست جمهوری نیست ، بلکه در عوض ، بازنگری مهم قدرت کنگره برای اعلام جنگ بود.این توهین نیست. او پیش از رأی گیری پنجشنبه گفت ، این کار ما است. کاین گفت: این اقدامات "برای متوقف کردن یک جنگ غیر ضروری" معرفی شده است.اعضای کنگره هر دو طرف پس از حمله ایالات متحده آمریکا ابراز نگرا
 
خرما نتوان خوردن ازین خار که کشتیم
دیبا نتوان کردن ازین پشم که رشتیم
بر حرف معاصی خط عذری نکشیدیم
پهلوی کبائر حسناتی ننوشتیم
ما کشتهٔ نفسیم و بس آوخ که برآید
از ما به قیامت که چرا نفس نکشتیم
افسوس برین عمر گرانمایه که بگذشت
ما از سر تقصیر و خطا درنگذشتیم
دنیا که درو مرد خدا گل نسرشتست
نامرد که ماییم چرا دل بسرشتیم
ایشان چو ملخ در پس زانوی ریاضت
ما مور میان بسته دوان بر در و دشتیم
پیری و جوانی پی هم چون شب و روزند
ما شب شد و روز آمد و بیدار نگشت
بسم الله الرحمن الرحیم دوست عزیز
زمینی که رویش راه می روی مین گذاری شده خیلی باید مواظب بودقدم برمی داری مین کانال تلگرام منفجر میشهاون ور تر قدم می گذاری کروکودیل نفس اماره باندازه قد و قامت شما دهان باز می کندتصمیمات جدی ای در اتاق فرمان دنیا گرفته شدهتصمیماتی که هیچیک از مسافرین دنیا حتی شما از آن مستثنی نیستید❗همه شماها رو می خواهند از این تفریحگاه دنیا اخراج کنند
اخراج حتمی است ❗بسیاری از شماها صلاحیت ماندن در این دنیا را ندارید!مسا
  تیم فوتبال بانوان ژاپن در دومین دیدار خود در رقابت‌های جام‌جهانی زنان مقابل اسکاتلند به برتری رسید.

\
 
  بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت های جام جهانی فوتبال زنان که در فرانسه برگزار می‌شود تیم ملی فوتبال ژاپن امروز در دومین دیدار خود موفق شد مقابل اسکاتلند با نتیجه۲ بر یک به برتری برسد.
 
سامورایی ها که در نخستین بازی خود مقابل آرژانتین به تساوی رسیده بودند امروز موفق شدند با نتی
 این گوشی با نام کامل LG V۶۰ ThinQ جایگزینی برای V۵۰S ThinQ محسوب می‌شود.
 
چهار دوربین یادشده به طور افقی در کنار هم قرار گرفته‌اند و دوربین سلفی گوشی مذکور هم در بالای تلفن همراه قرار دارد. یکی از مهم‌ترین مزایای گوشی وی ۶۰ باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپری است.
 
از جمله دیگر امکانات وی ۶۰ می‌توان به چهار میکروفون، پورت یو اس بی نوع سی و جک هدفون ۳.۵ میلی متری اشاره کرد. گفته می‌شود این گوشی دارای اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر نیز هست، هر چند در این
چگونه از سکته های مغزی پیشگیری کنیم؟
دبیر
علمی یازدهمین کنگره سکته مغزی گفت: فشارخون، دیابت، استعمال دخانیات،
مصرف الکل و چاقی از فاکتورهای خطر قابل تغییر در بروز سکته مغزی هستند.






دکتر سید حسین آقامیری در آستانه برگزاری یازدهمین کنگره سکته مغزی با
اشاره به اینکه توسعه بیمارستان‌های ویژه سکته مغزی در سراسر کشور جهت
ارائه خدمات بهتر و جامع به بیماران دچار این
﷽ #بیانات.رهبر رهبر انقلاب: اگر روحیه جهاد و شهادت گسترش یابد؛ گرایش به شرق و غرب رخت برخواهد بست بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای استان قزوین که در تاریخ ۱۴ آبان ۹۷ رهبر انقلاب اسلامی، شهدا را مایه رونق حیات معنوی در کشور و حفظ حرکت به سمت اهداف آرمان ها دانستند و افزودند: #
ادامه مطلب
در دیدار دست اندرکاران کنگره ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر که دوشنبه ۲۳ دی ۹۸ برگزار شده بود صبح امروز در بوشهر منتشر شد: کسی از دوستان ما میگفت اگر شهید نادر مهدوی متعلّق به کمونیست ها بود، یک چگوارا از او درست میکردند؛ یک چهر ه بین المللی مبارز. حضورش در منطقه خلیج فارس، آن درگیری اش با آمریکایی ها، بعد هم دستگیری و شکنجه و شهادتش/ رئیسعلی دلواری، آدم به این عظمت، آدم کمی که نیست، در بین نسل جوان ما چند درصد او را میشناسند؟ چند درصد اسم او را شنیده
به‌طور کلی در قانون تجارت هفت گونه شرکت تجاری وجود دارد :
۱- شرکت سهامی (شامل شرکت سهامی عام و شرکت سهامی خاص)
۲- شرکت با مسئولیت محدود
۳- شرکت تضامنی
۴- شرکت مختلط غیر سهامی
۵- شرکت مختلط سهامی
۶- شرکت نسبی
۷- شرکت تعاونی تولید و مصرف
 
در دیدار دست اندرکاران کنگره ملی ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی صبح امروز در محل برگزاری این همایش منتشر شد: خاطرات پدران و مادران شهدا و همسران شهدا، چیزهایی است که مثل جواهر قیمتی در دسترس ماست که اگر غفلت کنیم، از دست ما خواهد رفت، کما اینکه خیلی از آنها از دسترس ما رفته؛ بسیاری از پدران شهدا، مادران شهدا از دنیا رفته اند؛ بسیاری از آنها دچار فراموشی شده اند، در حالی که هر شهیدی، یک مجموعه درس است برای هر کسی که در حال آن شهید تدبّر کند.
ایسوزو نسل جدید پیکاپD-Max را بوسیله زودی روانه ی بازار تایلند خواهد کرد؛ ولی پیش از آن، برای استاندارد فعلی این خودرو نیز برنامه ای درون نظر گرفته و نسخه ای از آن را با شهرت Blade رونمایی کرده است که داخل بازار انگلستان عرضه خواهد شد. از این مدل فقط ۱۵۰ وسیله آن هم براساس میزان D-Max Blade Double ساخته می شود. ارزش این نمونه با صندوق کنگره ی دستی ۲۹ هزار و ۹۹۹ پوند (حدود ۳۶ هزاره دلار) و با جعبه کنگره ی خودکار ۳۰ هزار و ۹۹۹ پوند (حدود ۳۸ هزاره دلار) است. مقا
نویسنده و محقق : اشکان ارشادی 
سرحد واقعی اویغورستان یا ترکستان شرقی بیش از حدود امروزین آنست بلکه ازبک و تاجیک و دیگر حدود در حقیقت ترکستان شرقی را شامل می‌شود ولی در وسعت اعلامی استان سین کیانگ از سوی چین با اعلام وسعت کنگره اویغور تفاوتی زیاد آشکار است.به طوریکه چین ۱۶۶۶۸۰۰۰ کیلومترمربع اعلام کرده‌است ولی کنگره ۱۸۲۰۰۰۰ کیلومترمربع اعلام کرده‌است.تفاوت در حدود بیش از ۱۵۰۰۰۰ کیلومتر است.
بیست و شش آذر
روز یک نواخت و کسل کننده ای بود. بیمارستان چند ساعت کنگره نشستیم و بعدش هم خونه رفتیم. نهار لوبیا پلو و شام آش خوردم. تکواندوی ایرانی که شرح حال بچه های تکواندو در مسکو رو می گفت دیدم و خوشم اومد برای میرهاشم و آرمین هادی پور آرزوی موفقیت دارم تو المپیک . آبریزش بینی و سردردم برگشته. در طول روز به این فکر می کردم که چقدر دنیای ما سریع و زود رنج شده تا یه چیزی میخوایم باید همون لحظه بهش برسیم شاید اینترنت صبر مون رو کشته. تارکوفسکی کو
جونز در سال ۲۰۰۵ گفت : " اگر من می‌دانستم که اکنون چه می‌دانم ، من از قطعنامه ای حمایت کرده‌ام که به جنگ برود . " جونز گرمای خود را از همکاران GOP دریافت کرد . او در نهایت ۱۱، ۰۰۰ نامه به خانواده‌های سربازان کشته‌شده را امضا کرد و آن‌ها را به عنوان یک کفاره پس داد .
جونز در مصاحبه سال ۲۰۱۷ با آسوشیتد پرس گفت : " برای من ، it's یک مسئولیت مقدس است که باید با یک خانواده ارتباط برقرار کنم . و برای من بسیار ویژه است ، زیرا به تاسف من برمی گردد که من به رفتن
  رئیس فدراسیون فوتبال در مورد برخی از مفاد تفاهم‌نامه همکاری با چین توضیحاتی را ارائه کرد.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران چندی پیش برای حضور در کنگره فیفا راهی پاریس شد. در حاشیه این کنگره تاج با مسئولان فدراسیون فوتبال چین تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.
 
رئیس فدراسیون فوتبال در نشست خبری امروز اعلام کرد این تفاهم نامه به صورت کلی است و قرار است طرفین بر اساس آن دی
زمانی که استالین فوت کرد خروشچف جانشین او در کنگره حزب کمونیست شروع به باز گویی جنایات استالین کرد. همه حاضرین تعجب کرده بودند که چگونه یک رهبر از رهبر پیشین اینچنین تند انتقاد میکند. 
در حین سخنرانی که سالن مملو از جمعیت بود ناگهان فردی خطاب به خروشچف فریاد زد: پس تو آن زمان کجا بودی؟
سالن ساکت شد. خروشچف رو به جمعیت گفت: چه کسی این سوال را پرسید؟ هیچکس جواب نداد. دوباره گفت: کسی که این سوال را کرد بایستد، اما هیچ کس بلند نشد. خروشچف در حالی که
ثبت شرکت در کرج ثبت شرکت در کرج و انجام امور ثبتی در این شهر با توجه به وسعت شرکت ها و کارخانجات اهمیت بالایی دارد. انجام خدمات ثبتی مانند:
ثبت شرکت در کرج
ثبت برند در کرج
ثبت طرح صنعتی در کرج
ثبت اختراع در کرج
ثبت ایده در کرج
ثبت تقاضای کارت بازرگانی
اخذ رتبه بندی پیمانکاری
ثبت شرکت
شهرمامملوشده از یادمان هرشهید/هرکجایی درمحافل گفتمان هر شهید/کنگره برپابگردد باپیام رهبری/لطف حق شامل برای دوستان هرشهید/آن سعادت پیشگان راهست ماوای بهشت/میشود لطف شفاعت رهروان هر شهید/اشک چشمان بهاری یادمان جبهه هاست/خوش بحال شیعیان و عاشقان هرشهید/گریه کن برکربلا و آن شهیدان خدا/یاوران برولایت پیروان هرشهید/انقلاب مارسیده بر بلوغ افتخار/یادمان ازخمینی گلفشان هرشهید/رهبرفرزانه ما نائب صاحب زمان/پیروی ازولایت داستان هرشهید/دررکاب حض
چند روز پیش کلیپ سخنرانی سردار سلیمانی در کنگره 8000 شهید گیلان که مربوط به سال 95 بود رو دیدم. حرف های خیلی جذّابی رو بیان می کرد این شهید عزیز! جمله ی مشهور شرط شهیدشدن که بعد از شهادتشون منتشر شد هم مربوط به همین سخنرانی هست. یعنی:
عزیزانِ مشتاق، تا کسی شهید نبود شهید نمی شود، شرط شهید شدن، شهید بودن است. اگر امروز کسی را دیدید که بوی شهید از کلام او، از اخلاق او، از رفتار او استشمام شد بدانید او شهید خواهد شد. تمام شهدای ما این مشخصه را داشتند.
ا
نکاتی برای انتخاب تابلو فرش مناسبقبل از این که شما بخواهید تابلو فرشی انتخاب کنید باید تعیین کنید که آن را برای چه مکانی می خواهید.
تابلو فرشی که برای اتاق پذیرایی شما مناسب است، مسماً مناسب محیط اداری نیست.اینکه قصد خرید تابلو فرش ماشینی یا دستباف را دارید نیز تعیین کننده است و بستگی به بودجه شما دارد، همچنین جنس نخ آن نیز به بودجه شما بستگی دارد.پس از انتخاب مکان مناسب برای نصب تابلو فرش، حال باید به دکوراسیون و طراحی کلی محیط دقت کرد و من
نکاتی برای انتخاب تابلو فرش مناسبقبل از این که شما بخواهید تابلو فرشی انتخاب کنید باید تعیین کنید که آن را برای چه مکانی می خواهید.
تابلو فرشی که برای اتاق پذیرایی شما مناسب است، مسماً مناسب محیط اداری نیست.اینکه قصد خرید تابلو فرش ماشینی یا دستباف را دارید نیز تعیین کننده است و بستگی به بودجه شما دارد، همچنین جنس نخ آن نیز به بودجه شما بستگی دارد.پس از انتخاب مکان مناسب برای نصب تابلو فرش، حال باید به دکوراسیون و طراحی کلی محیط دقت کرد و من
۲۵ آذرماه در در دیدار دست اندرکاران کنگره شهدای استان هرمزگان: هر شهیدی یک نماد است؛ فرق هم نمیکند که این شهید، باسواد باشد، بیسواد باشد، کم سن باشد/ چهره شهدا را آنچنان که هست برای جوانهای امروز روشن کنید؛ این نمادها میشوند الگو برای جوان. و این به آنجا منتهی بشود که جوانها بتوانند در بین این چهره هایی که معرّفی شده اند و نشان داده شده اند، برای خودشان الگو انتخاب کنند، به آنها دل ببندند و راه آنها را دنبال کنند. این درست نقطه مقابل آن حرکتی
توی لابی شرکت نشستم برنامه نویس آقای ایمان سین رو دیده ام بهش گفتم همه ی vpn ها قطع بهم گفت توی شرکت به اینترنت شرکت وصل شو درست میشه بعد گوشیمو گرفت و برام درست ش کرد!!!! بعث ون vpn وصل من فکر کرده ام فقط روی سروی که من متصل ام اینجوری نگو روی سرورهای کلی شرکت این vpn سرور رو ست کرده اند!!! بعد بهم گفت آخر وقت امشب بهش پیام بدهم تا برای یه vpn شرکت روبرام بسازه تا بتونم استفاده کنم!
تحریم
 یک روزی ما ناهار را دعوت کرده بودیم و دو نوع غذا برایشان آورده بودیم سریع ما را صدا زد و گفت:‌مگر نمی دانید که زمان تحریم اقتصادی است، اگر دوباره دورقم غذا درست کردید من نخواهم خورد، در آن صورت سهمیه ما را بدهید که به جبهه کمک بکنیم. 
شهید سیداحمد رحیمی‌
منبع: اطلاعات دریافتی از کنگره سرداران و 23000شهید استانهای خراسان
پذیرایی از همایش با پک های ایپک
پذیرایی از همایش با پک های ایپک به بهترین و ساده ترین شکل انجام می پذیرد .
برگزاری همایش ها ، سمینارها و نشست های علمی و آموزشی در رشد و اعتلای فرهنگ جامعه نقشی بی بدیل دارند .
قبل از هر چیزی باید برنامه ریزی داشته باشیم که مراسم را چگونه پیش ببریم .
یکی از موضوعات مهمی که باید به آن توجه بسیار کرد مقوله پذیرایی است .
پذیرایی از اینگونه مراسم برای همگی ما از اهمیت بالایی برخوردار است .
پس پذیرایی باید درخور مهمانا
 
ساعد نیوز: کنگره بزرگ «عقیق سلیمانی» برای پاسداشت مجاهدت‌های شهیدان حاج «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» و دیگر شهدای مقاومت دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ با حضور فرزندان شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر خانواده‌های شهدا در تالار وزارت کشور برگزار شد.
ادامه مطلب
نحوه پذیرایی از همایش
نحوه پذیرایی از همایش همواره یکی از مهم ترین دغدغه های میزبانان می باشد .
ایپک با تهیه و تولید پک های پذیرایی همایش ، پذیرایی از مهمانان را برای شما راحت می کند .
شما می توانید با سفارش بسته های پذیرایی مراسمتان را هرچه باشکوه تر برگزار کنید .
شما می توانید صفر تا صد امور پذیرایی مراسم خود را به ایپک بسپارید .
ایپک با سال ها تجربه در زمینه پذیرایی از کنفرانس ، همایش ، سمینارهای آموزشی و... به شما کمک می کند تا هر آنچه که در ذ
 


30 سال سی تجربهموضوع(ها):
شهاوند، زمان، 1336 - - خاطرات. / معلمان - ایران - خاطرات / آموزش - عشایری - ایران
پدیدآور(ان): زمان شهاوند
ناشر (ان): شاپورخواست
 ۱۵۲ صفحه - رقعی (شومیز) - چاپ ۱ - ۱۰۰۰ نسخه 
 ISBN: 978-600-260-378-4 تاریخ نشر:۹۶/۱۰/۲۵  قیمت :۱۵۰۰۰۰ ریالکد دیویی:۳۷۱.۱۰۰۹۵۵  زبان کتاب:فارسی  محل نشر:لرستان - خرم‌آباد


 افق تجربه 7: تجارب برتر تربیتی رتبه‌های برتر کشوری در سال تحصیلی 1396 -97موضوع(ها):
معلمان - روابط با شاگردان - جنبه‌های روان‌شناسی - کنگر
 


30 سال سی تجربهموضوع(ها):
شهاوند، زمان، 1336 - - خاطرات. / معلمان - ایران - خاطرات / آموزش - عشایری - ایران
پدیدآور(ان): زمان شهاوند
ناشر (ان): شاپورخواست
 ۱۵۲ صفحه - رقعی (شومیز) - چاپ ۱ - ۱۰۰۰ نسخه 
 ISBN: 978-600-260-378-4 تاریخ نشر:۹۶/۱۰/۲۵  قیمت :۱۵۰۰۰۰ ریالکد دیویی:۳۷۱.۱۰۰۹۵۵  زبان کتاب:فارسی  محل نشر:لرستان - خرم‌آباد


 افق تجربه 7: تجارب برتر تربیتی رتبه‌های برتر کشوری در سال تحصیلی 1396 -97موضوع(ها):
معلمان - روابط با شاگردان - جنبه‌های روان‌شناسی - کنگر
 
 
 ـ خــونـدنــش بــد نــیــس... ـ جغدی روی کنگره های قدیمی دنیا نشسته بود. زندگی را تماشا می کرد. رفتن و ردپای آن را. و آدم هایی را می دید که به سنگ و ستون، به در و دیوار دل می بندند.جغد اما می دانست که سنگ ها ترک می خورند، ستون ها فرو می ریزند، درها می شکنند و دیوارها خراب می شوند.
او بارها و بارها تاجهای شکسته، غرورهای تکه پاره شده را لابلای خاکروبه های کاخ دنیا دیده بود. او همیشه آوازهایی درباره دنیا و ناپایداری اش می خواند و فکر می کردشایدپر
1/ بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستانمیدان کار مبارزین کردستان یک میدان هموار و آسوده و راحتی مثل بقیه ی شهرستانها نبود؛ ضدّانقلاب در خود شهرهایشان، حضور داشت و اینها ایستادند، با آنها جنگیدند.2/ طراحی دشمنان انقلاب این بود که از اختلافات مذهبی و قومی، برای شکست جمهوری اسلامی استفاده کنند. عناصر مؤمن و هوشمند در کردستان این توطئه را خنثی کردند/ کارهای عمرانی زیادی انجام گرفته منتها در مناطق کُر
پارک مشاهیر کُرد در سنندج به بهره برداری رسید



سنندج -
ایرنا - پارک مشاهیر همزمان با برگزاری کنگره مشاهیر کُرد در زمینی به
مساحت سه هزار و ٥۰۰ مترمربع احداث شده و روز چهارشنبه با حضور مسئولان
اجرایی و فرهنگی و برخی مهمانان این کنگره مورد بهره برداری قرار گرفت.
















 
دکتر سید حسین آقامیری فارق التحصیل رشته ی پزشکی عمومی از دانشگاه تهران ، با گذراندن دوره ی تخصصی در دانشگاه شهید بهشتی و فوق تخصصی در دانشگاه زوریخ(سوئیس) آنژیوپلاستی و سکته های مغزی ، در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و دبیر یازدهمین کنگره ی بین المللی سکته ی مغزی ایران می باشند.
ایشان از پیشگامان فراگیری علوم فوق تخصصی در زمینه ی سکته های مغزی پس از دریافت تخصص مغز و اعصاب بوده اند و از افتخارات ایشان می توان به راه اندازی مرکز
 
دکتر سید حسین آقامیری فارق التحصیل رشته ی پزشکی عمومی از دانشگاه تهران ، با گذراندن دوره ی تخصصی در دانشگاه شهید بهشتی و فوق تخصصی در دانشگاه زوریخ(سوئیس) آنژیوپلاستی و سکته های مغزی ، در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و دبیر یازدهمین کنگره ی بین المللی سکته ی مغزی ایران می باشند.
ایشان از پیشگامان فراگیری علوم فوق تخصصی در زمینه ی سکته های مغزی پس از دریافت تخصص مغز و اعصاب بوده اند و از افتخارات ایشان می توان به راه اندازی مرکز
تفاوت سمینار و همایش و ...
 
 
 
 
میتینگ Meeting همایش
هرنوع گردهمایی دو نفر یا بیشتر مردم برای تبادل اطلاعات؛ با اهداف تجاری، اجتماعی، مذهبی یا علمی را میتینگ می گویند. این واژه در فارسی به معانی جلسه، نشست، انجمن، ملاقات و همایش به کار رفته است. معمولاً میتینگ های کوچک بین دو تا 15 نفر و میتینگ های بزرگ با بیش از 15 نفر تشکیل می شود و می تواند انواع مختلفی مانند کنفرانس، کنگره‌، سمینار، کارگاه، سمپوزیوم و کانونشن (کنوانسیون) داشته باشد.
 
کنگره Con
همایش‌ها و
کنفرانس‌های علمی-پژوهشی، از نظر سطح برگزاری در سطوح مختلف منطقه‌ای، ملی، بین‌المللی
و دانشجویی برگزار می‌شوند. برای این که کنفرانس در هر یک از رده‌های فوق قرار
بگیرد، باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد.
از نظر
تعریف عمومی می‌توان گفت که همایش، گردهمایی است رسمی، متشکل از متخصصین و افراد
با تجربه که در آن ضمن طرح تازه‌های علمی، نتایج تحقیقات و پژوهش‌های انجام شده در
موضوع علمی مشخص به‌صورت ارائه مقاله، سخنرانی و پوستر برگزار
چند وقت پیش اتفاقی گذرم افتاد به یک سایت رسمی یک مرکز بزرگ فرهنگی که یکی از کارهای مهم و محوریش برگزار کردن کنگره‌ی ادبیه؛ رفتم تو بخش معرفی آثار برگزیده‌ی دوره‌های قبلش ببینم چه خبره.
شاید باورش براتون سخت باشه اما دیدم همین چیزایی که ما می‌نویسیم و رومون نمی‌شه منتشر کنیم و به چند نفر نشون می‌دیم و غیره، آخرشم اسمشو می‌ذاریم خزعبلات تا توهم نویسندگی و غیره بهمون دست نده -البته خیلی خیلی ضعیف‌تر و خزعبل‌ترش- اون‌جا ارائه شده، مقام هم
چند وقت پیش اتفاقی گذرم افتاد به یک سایت رسمی یک مرکز بزرگ فرهنگی که یکی از کارهای مهم و محوریش برگزار کردن کنگره‌ی ادبیه؛ رفتم تو بخش معرفی آثار برگزیده‌ی دوره‌های قبلش ببینم چه خبره.
شاید باورش براتون سخت باشه اما دیدم همین چیزایی که ما می‌نویسیم و رومون نمی‌شه منتشر کنیم و به چند نفر نشون می‌دیم و غیره، آخرشم اسمشو می‌ذاریم خزعبلات تا توهم نویسندگی و غیره بهمون دست نده -البته خیلی خیلی ضعیف‌تر و خزعبل‌ترش- اون‌جا ارائه شده، مقام هم
 
دکتر سید حسین آقامیری فارق التحصیل رشته ی پزشکی عمومی از دانشگاه تهران ، با گذراندن دوره ی تخصصی در دانشگاه شهید بهشتی و فوق تخصصی در دانشگاه زوریخ(سوئیس) آنژیوپلاستی و سکته های مغزی ، در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و دبیر یازدهمین کنگره ی بین المللی سکته ی مغزی ایران می باشند.
ایشان از پیشگامان فراگیری علوم فوق تخصصی در زمینه ی سکته های مغزی پس از دریافت تخصص مغز و اعصاب بوده اند و از افتخارات ایشان می توان به راه اندازی مرکز
برای اینکه بتوانید در کشور دانمارک ثبت شرکت انجام دهید لازم است که مدارکی را از قبل تهیه کنید. مدارک لازم به صورت زیر هستند:
1- پر نمودن فرم ثبت شرکت در کشور دانمارک2- تهیه اساسنامه شرکت3- کپی پاسپورت سهامداران شرکت با اسکن از کپی پاسپورت مدیرعامل شرکت متقاضی4- ایجاد حساب بانکی برای شرکت ثبت شده در کشور دانمارک5- ارائه طرح توجیهی برای فعالیت اقتصادی در کشور دانمارک
6- ارائه نام شرکت توسط فرد متقاضی که اقدام به ثبت نمودن شرکت در دانمارک نموده است
میدانی دلم برای روز های اوجم تنگ شده. خدا میداند آخرین باری که احساس آگاپه کردم چندین هزار سال قبل بوده. الان که بهش فکر میکنم واقعا یادم نمیاد آخرین بار کی احساس کردم راهی که میرم درسته؟ اما خب اون جایی یادم میاد که یه پوستر خیلی مزخرف تو یه کنگره ای ارائه دادم و هدفم فقط این بود که یه گواهی ارائه بگیرم ولی داور بهم گفت ؛ ((چقدر خوب انگلیسی حرف میزنی)) و خیلی خوشالم کرد. فکر میکنم امیرحسین هم اونجا بود اون موقع (کراش مشترک اون روز های من و نیکو) و
میدانی دلم برای روز های اوجم تنگ شده. خدا میداند آخرین باری که احساس آگاپه کردم چندین هزار سال قبل بوده. الان که بهش فکر میکنم واقعا یادم نمیاد آخرین بار کی احساس کردم راهی که میرم درسته؟ اما خب اون جایی یادم میاد که یه پوستر خیلی مزخرف تو یه کنگره ای ارائه دادم و هدفم فقط این بود که یه گواهی ارائه بگیرم ولی داور بهم گفت ؛ ((چقدر خوب انگلیسی حرف میزنی)) و خیلی خوشالم کرد. فکر میکنم امیرحسین هم اونجا بود اون موقع (کراش مشترک اون روز های من و نیکو) و
امام زمان(عج) درکلام شهید ولی الله چراغچی مسجدی
 در محور شلمچه یک روز به ما خبر دادند که یکی از بچه ها امام زمان ( عج ) را دیده حالات خاصی به او دست داده و گریه کرده است. تا این خبر به گوش شهید چراغچی رسید و گفت: هرکسی هست بگیرید و به زندان بیاندازیدش. دروغ می گوید برای خودش دکان باز کرده. امام زمان وجود دارد در تمام جبهه هاهست ولی نه به این شکل. 
منبع: اطلاعات دریافتی از کنگره سرداران و 23000شهید استانهای خراسان
آقا ما یه هفته (درواقع 8 روز) بهمون گذشت، هر روزش از روزهای قبل گردن کلفت‌تر و طولانی‌تر و پربارتر!
این 8 روز از جمعه شروع میشه که یه تحلیل فیلم خفن Joker داشت توش.... واقعا حرفای وحید حرف نداره 3>
شنبه‌ش که جلسه‌ی چند ساعته‌ی منابع انسانی شرکت سایه رو داشتیم... کلی بحث و تبادل اطلاعات با مدیر مجموعه و بچه‌هاشون... جلسه‌ی DeArc تو کافه گراف هم که به جای خود پربار و خفن :))
1شنبه که بارون زد و هوا بس ناجوان‌مردانه خوب شد و پیاده روی از دانشگاه تا پارک م
 
دکتر سید حسین آقامیری فارق التحصیل رشته ی پزشکی عمومی از دانشگاه تهران ، با گذراندن دوره ی تخصصی در دانشگاه شهید بهشتی و فوق تخصصی در دانشگاه زوریخ(سوئیس) آنژیوپلاستی و سکته های مغزی ، در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و دبیر یازدهمین کنگره ی بین المللی سکته ی مغزی ایران می باشند.
ایشان از پیشگامان فراگیری علوم فوق تخصصی در زمینه ی سکته های مغزی پس از دریافت تخصص مغز و اعصاب بوده اند و از افتخارات ایشان می توان به راه اندازی مرکز
واشینگتن دی سی، پایتخت ایالات متحده به دلیل حضر مردم مختلف از سراسر جهان تنوع زیادی در آن وجود دارد و حتما باید با خرید بلیط هواپیما واشینگتن از سایت سفرمی safarme.com این شهر را از نزدیک ببینید تا متوجه این چندگانگی باشید. اگر بلیط هواپیما خود به مقصد واشینگتن را خریداری نموده‌اید بدانید که در این شهر می‌توانید بزرگترین مجموعه‌ی بنای یادبود و موزه‌های آمریکای شمالی، همراه با محله‌های جالب را به تماشا نشست. موزه‌های اسمیتسونیان که بازدید
شرکت سامسونگ را بشناسید
سامسونگ ( Samsung) یک شرکت کنگلومرا (خوشه‌ای) چند ملیتی کره جنوبی می باشد که مقر اصلی این شرکت به نام شهر سامسونگ (Samsung Town) به صورت یک مرکز اداری و پارک فناوری اطلاعات  در شهر  سئول، کره جنوبی واقع می باشد.
این شرکت دارای  چندین شرکت تابع و همچنین زیر مجموعه هایی در صنایع  مختلف می باشد،  که اکثر آنها تحت نام برند سامسونگ با هم متحد شده اند و این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت چایبول (شرکت کنگلومرای کره جنوبی)شناخته می شود.
ادا
مرحله جدید فروش اینترنتی ایران خودرو از روز یک شنبه -20 بهمن ماه- آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت نیز ادامه خواهد داشت. در طرح پیش فروش اعتباری ایران خودرو، مشتریان امکان ثبت نام برای انواع محصولات این شرکت را دارند.
در طرح پیش فروش ایران خودرو ویژه دهه فجر، موعد تحویل خودروها برای مردادماه 99 خواهد بود.
آغاز ویرایش قراردادهای معوق مشتریان
ایران خودرو طی اطلاعیه ای که در تاریخ دهم دیماه، برای نمایندگی‌هایش منتشر کرده، خبرهای جدیدی به مشتر
یک خانواده‌ای شش پسرشان را در راه خدا داده‌اند؛ هم در راه‌پیمایی‌هایی که
شرکت کردند شهید شده‌اند، هم در مبارزه‌ی با ضدّانقلاب یا در جنگ تحمیلی
به شهادت رسیده‌اند؛ از این قبیل هست؛ این را بایستی نسل امروز بداند. جوان
امروز باید بداند که اینکه ما به این وضعیّت رسیده‌ایم، بحمدالله شجره‌ی
طیّبه‌ی انقلاب رشد کرده و به ثمر نشسته و کارهای زیادی انجام گرفته، چه
تلاشهایی در این راه صورت گرفته؛ مهم‌ترینش همین تلاش شهدای ما است؛ این را
بای
مشاور تلفنی پرورش شترمرغ
 
 
طبق تحقیقات دانشجویان و استادان علوم دامی جایگزین های بسیاری برای منبع انرژی طیور وجود دارد.
تفاله های ماءالشعیر، گوجه فرنگی و انگور منبع انرژی بسیاری خوبی برای طیور به جای ذرت است.
سالانه حدود چند صد هزار تن از این تفاله ها در کشور هدر می رود و بعضی مواقع نیز به دلیل دفع آنها، برای محیط زیست نیز مشکل ساز می شود.
آموزش دیجیتال و تلفنی پرورش شترمرغ
 
 
نخستین کنگره ملی فناوری های نوین در علوم دامی با هدف ارائه دستا
آگهی تغییرات شرکت : ماده 7 قانون ثبت شرکت‌ها چنین مقرر می‌دارد: تغییرات راجع به نمایندگان شرکت و یا مدیران شعب آن باید به اداره‌ی ثبت اسناد (اداره‌ی ثبت شرکت‌ها) اطلاع داده شود.تا وقتی که این اطلاع داده نشده عملیاتی که نماینده یا مدیر سابق به نام شرکت انجام داده عملیات شرکت محسوب است ،مگر اینکه شرکت اطلاع اشخاصی را که به استناد این ماده  ادعای حقی می‌کنند از تغییر نماینده یا مدیر خود به ثبوت به رساند.
ادامه  
 
 
ادامه مطلب
همه چیز درباره رتبه بندی شرکت و اخذ گرید
درباره مقوله رتبه بندی شرکت و اخذ گرید گفتنی های بسیاری است. به واقع باید گفت امروزه برای اینکه شرکت ها بتوانند با سازمان ها و نهادهای دولتی قرارداد ببندند و همکاری کنند نیازمند اخذ رتبه مناسب هستند و بدون اخذ رتبه هیچ نهاد و سازمان دولتی نمی تواند با این شرکت ها همکاری کند و وارد معامله شوند.
در زیر با شرایط و مدارک و نحوه اخذ گرید شرکت ها بیشتر آشنا می شویم.
انواع رتبه بندی شرکت ها شامل:
رتبه بندی شر
1- در شرایط کنونی اساسنامه فرم چاپی است که در سایت اینترنتی اداره ثبت
شرکت ها در اختیار موسسین شرکت است و موسسین با توجه به موضوع شرکت که در
اساسنامه نیز تعیین شده است فرم چاپی مناسب را انتخاب و پر می نمایند. 2-
طبق قانون 1392 موارد عمومی اساسنامه شرکت که در بخش کلیات مورد تدوین
قرار گرفته است بر کلیه شرکت ها از جمله شرکت تعاونی قابل اعمال است. در
اساسنامه معمولاَ نام شرکت با قید کلمه تعاونی ، هدف ، موضوع ، نوع ، حوزه
عملیات ، مدت ، مرکز اصلی عم
توسط برایانت اردندو مدیر ارشد سابق با دپارتمان امور سربازان قدیمی که پس از سواستفاده از موقعیت خود برای گرفتن تکالیف شغل آلو , تنزل درجه داده بودند , مجددا ً تصمیم گرفتند .براساس گزارش بازرس کل اداره از ماه سپتامبر , دیانا روبنس و کیمبرلی گریوز مدیران ارشد و مدیران منطقه‌ای بودند که متهم به استفاده از القاب خود برای خارج کردن زیردستان از مشاغل تحت تعقیب بودند .تلاش کرد تا زنان را در ماه اکتبر ثبت کند , اما این پرونده در ماه دسامبر به خاطر تشر
 
برای انواع ثبت شرکت باید بدانید که بتدریج با تخصصی تر شدن ثبت شرکت ها و تنوع در امور کسب و کار و فعالیت های مؤسسات تولید و خدماتی، برای نظم بخشیدن و رسمیت دادن به  فعالیت های شرکت های دولتی و خصوصی،لزوم قانونی نمودن و ثبت شدن رسمی آنها بیشتر احساس می شد.
به همین خاطر قوانین و مقررات خاصی برای ثبت انواع شرکت به مرحله اجرا درآمد.
نوجوانی زندگی می کرد در این آب و خاکمَردِ مَرد از چهره های تابناکعارفی پرهیزگار و زاهدی بی ادعااز همه دلبستگی های زمینی پاکِ پاکعاقبت جان را فدای مکتب و آیین نمودچهره ی مرد خدا آغشته شد با خون و خاکهست شهیدی از دیار فاضلین ، شهر نراقنام محمّد قجری آزاده ی این آب و خاک
علی(میرزاعلی) قجری فرزند غلامعلی اهل شهر نراق
 
‍ تقدیم جهت برگزاری کنگره گرامیداشت سردار پاسدار محمد علی قجری شهید آغازگر و خط شکن در شهر نراق تاریخ ۷ آذر ۱۳۹۸ 
به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان سرطان‌ها؛
رضا ملک‌زاده معاون سلامت وزارت بهداشت‌ و رئیس هفدهمین‌ کنگره‌ گوارش‌ و کبد ایران
صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت‌ این کنگره در ساختمان پژوهشگاه‌ کبد برگزار
شد، اظهار کرد: خوشبختانه در منطقه کرمانشاه امکانات خوبی از لحاظ پزشکی در حوزه
گوارش‌ و کبد وجود دارد ولی اگر آب آشامیدنی‌ در دسترس مردم نباشد‌ می‌تواند باعث‌ بروز
مشکلات عفونی‌ و یا حت
هر شرکت سهامی خاص یا سهامی عام به قسمت‌هایی مساوی تقسیم می‌شود که به هر یک از این قسمت‌ها یک سهم گفته می‌شود.
 
اساسی‌ترین فرق بین یک شرکت سهامی خاص با سهامی عام این است که همه می‌توانند سهام شرکت‌های عام را خرید و فروش کنند ولی سهام شرکت‌های سهامی خاص در مالکیت عده‌ای خاص است.
وقتی که شما یک سهم از شرکت خریداری می‌کنید در فعالیت‌ها، و سود و زیان آن شرکت شریک می‌شوید و سهامدار آن شرکت خواهید بود.
ورقه سهم چیست؟
 
ورقه سهم سند قابل معامل
دو داروی جدید برای درمان سرطان کلیه
کارشناسان کنگره سرطان اروپا معتقدند شناسایی دو روش درمانی جدید برای سرطان پیشرفته کلیه می‌تواند روند درمان این بیماری را متحول کند.
به گفته کارشناسان، دو داروی جدید می‌توانند شیوه موثری برای درمان نوع پیشرفته سرطان کلیه که به سختی درمان می‌شود و نیز کمکی برای افزایش طول عمر مبتلایان به آن باشند.یکی از این داروها، به اصطلاح ترمزهای سیستم ایمنی را برداشته و داروی دیگر سیگنال‌های رشد را در تومور سرطانی
آیا شما نیز از جمله کسانی هستید که مایل به شروع فعالیت اقتصادی از طریق ثبت و تاسیس شرکت در قزوین می باشند ؟ تا چه حد با شرایط و قوانین ثبت شرکت و مزایای آن آشنایی دارید ؟چنانچه می خواهید در خصوص تاسیس شرکت در قزوین بیشتر بدانید از شما دعوت می شود تا مقاله پیش رو را مورد مطالعه قرار دهید. ما شما را با اطلاعات مورد نیاز آشنا می نماییم.چه نوع شرکتی را می خواهید راه اندازی کنید ؟یک تصمیم مهم که باید قبل از اقدام به تاسیس شرکت بگیرید این است که ساختا
ثبت شرکت سهامی عام
برای شرکت های بزرگ ملی میسر و مقدور میباشد.
در این مثاله بیشتر به بررسی ماهیت این شرکت ها خواهیم پرداخت.
ثبت شرکت سهامی عام با توجه به آنکه این شرکت ها امکان فروش سهام در بازار بورس را دارند دشوارتر از انواع دیگر شرکت ها است.
توجه ترجمه این مقاله در ترنسلیت انجام شده که ممکن است کمی اشکال داشته باشد.
چه شد که به لیست "30 زیر 30" از Forbes معرفی شد؟
این هیجان انگیز و فروتن است. مردم بسیاری برای ابراز حمایت و تبریک گفتند. دیدن بسیاری از زنان قدرتمند در این لیست و همچنین مهاجران زیادی از جمله خودم بسیار هیجان انگیز بود!
Cove.tool به منظور کمک به متخصصان معماری و مهندسی در مبارزه با تغییرات آب و هوا است ، اما چگونه همه افراد دیگر می توانند کمک کنند؟
فعال شدن سیاسی و تحت فشار قرار
 
دکتر سید حسین آقامیری فارق التحصیل رشته ی پزشکی عمومی از دانشگاه تهران ، با گذراندن دوره ی تخصصی در دانشگاه شهید بهشتی و فوق تخصصی در دانشگاه زوریخ(سوئیس) آنژیوپلاستی و سکته های مغزی ، در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و دبیر یازدهمین کنگره ی بین المللی سکته ی مغزی ایران می باشند.
ایشان از پیشگامان فراگیری علوم فوق تخصصی در زمینه ی سکته های مغزی پس از دریافت تخصص مغز و اعصاب بوده اند و از افتخارات ایشان می توان به راه اندازی مرکز
ثبت شرکت مستقل خارجی در ایران تقریباَ مشابه ثبت شرکت داخلی
است اما ثبت شعبه یا نمایندگی شرکت خارجی مستلزم اثبات هویت قانونی شرکت
مادر در کشور متبوع خود است و ارائه مستندات مربوطه به عهده شرکت متقاضی
ثبت می باشد.به موجب ماده 3 قانون ثبت شرکت ها برای آنکه شخصیت حقوقی شرکت
خارجی در ایران شناخته شود و شرکت بتواند در ایران مبادرت به امور تجاری
کند،باید در مملکت اصلی خود شرکت قانونی شناخته شده و در اداره ثبت اسناد
تهران به ثبت رسیده باشد.عد
ثبت شرکت
ثبت شرکت
هنگامی که دو یا چند فرد برای انجام کار یا گسترش حرفه مورد نظر خود قصد تشکیل شرکت را داشته باشند بایستی قبل از هر
کاری اقدام به ثبت شرکت کنند.بر طبق قانون و سیاست های کشور فعالیت های اقتصادی به سوی خصوصی سازی پیش می رود و این مهم باعث می شود که شرکت های خصوصی بسیاری تشکیل شوند. تمامی این شرکت ها در حوزه های مختلف قصد خدمت رسانی دارند اما شرکتی ازنظر قانونی معتبر و اجازه ی کار دارد, که به طور قانونی ثبت شده باشد, به عبارت دیگر اف
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوانبه نقل از پایگاه خبری کنگره آمریکا [هیل]، نتایج نظرسنجی جدید نشریه وال استریت ژورنال و شبکه ان بی سی حاکی از آن است که بیش از نیمی از آمریکایی‌ها از اقدام دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مقابله با شیوع ویروس کرونا ناراضی هستند و معتقدند او در ابتدای وقوع بحران، آن را به اندازه کافی جدی نگرفته است.
بر این اساس، ۵۲ درصد رای دهندگان اعلام کردند ترامپ در اطلاع رسانی به موقع و اقدام سریع برای مقا
پس از کاشت درخت در منطقه حفاظت‌شده Halswell پارک در Parkland فلوریدا در ۲۴ جولای ۲۰۱۰ پس از کاشت درختان در منطقه حفاظت‌شده Marjory پارک داگلاس در حومه کریسچرچ در نیوزیلند گرد هم آمدند .
همانند کریستین ، راشل تیلور ، ۱۶ ساله ، یک دانشجوی سال سوم گفت که او بلافاصله پس از دریافت اخبار به دوستانش در کریسچرچ پیغام فرستاد . بعد از ظهر روز جمعه گفت که هنوز نشنیده است .
" من با ناباوری فهمیدم که حتی در حال رخ دادن است . تیلور گفت : " به قدری عجیب است که تمام دلایلی ک
مشاور تلفنی پرورش شترمرغ
 
 
تفاله های ماءالشعیرگوجه فرنگی و انگور منبع انرژی بسیاری خوبی برای طیور به جای ذرت است.
سالانه حدود چند صد هزار تن از این تفاله ها در کشور هدر می رود و بعضی مواقع نیز به دلیل دفع آنها، برای محیط زیست نیز مشکل ساز می شود.
آموزش مجازی پرورش شترمرغ
 
 
نخستین کنگره ملی فناوری های نوین در علوم دامی با هدف ارائه دستاوردهای جدید و ایجاد تعامل بین محققان و فعالان این صنعت در این خصوص نکات زیادی را بررسی که با ارتباط با متخ
در صورت موفقیت استیضاح و کنار رفتن ترامپ و سیاست‌هایش موجب خواهد شد که تحریم‌هایی که ترامپ علیه ایران وضع کرده بود از بین برود و شرایط مثل سابق شود، آمریکا به برجام پایبند بماند و اروپایی‌ها نیز از زیر فشار آمریکا برای تحریم ایران خارج خواهند شد.
به گفته تحلیلگران حتی شرایط کنونی و تحقیقات کنگره می تواند برای ایران مثبت باشد از این جهت که رئیس‌جمهوری آمریکا درگیر مشکلات داخلی می‌شود و فرصت کمتری برای صدمه زدن به کشورهای دیگر چون ایران خ
این وبلاگ به جهت پشتیبانی از وبسایت اصلی شرکت پکاج به نشانی PekajCo.IR ایجاد شده تا در مواقع اضطراری و در راستای پروتکل های پشتیبانی و نظارتی شرکت پکاج ، مشترکین شرکت پکاج از دسترسی به وبسایت محروم نباشند.
 
 
شرکت پکاج همگام با شعار « جهش تولید »
 
نوکیا یکی از بزرگترین کمپانی‌های تولیدکننده‌ی انواع گوشی موبایل در دنیا است که پس از سال‌های دوری و نوسان با مدل‌های جدید خود به بازار برگشته است.
کمپانی فنلاندی نوکیا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌ موبایل و تجهیزات مخابراتی در دنیا است که تا همین چند سال پیش جایگاه اول بهترین تولیدکننده را در اختیار داشت. اما متاسفانه بعد از تصمیمات اشتباه و پافشاری عجیب مدیران این شرکت بر استفاده از سیستم عامل اختصاصی سیمبین رفته رفته سهم زیادی
از آن جا که در شرکت های سهامی،سرمایه شرکت وثیقه ی طلب طلبکاران است و شخصیت شرکا در آن اهمیت ندارد، لذا نقل و انتقال سهام در آن آزادانه است.یعنی شریک می تواند در مواقع لزوم،با انتقال سهم خود از شرکت خارج شود.بنابراین،در شرکت های سهامی خاص آزادی انتقال سهم مورد قبول قرار گرفته است.اما به موجب ماده 41 ل.ق مجمع عمومی یا مدیران شرکت می توانند این آزادی را محدود نمایند و شروطی را برای انتقال سهام قرار دهند.بدین ترتیب،چنانچه در اساسنامه شرکت سهامی خ
ثبت شرکت تاسیساتی و تعمیراتی در تهران
ثبت شرکت تاسیساتی ، تاسیسات از شغل هایی است که طیف وسیعی از زیرشاخه های شغلی را شامل می شود که به طور خلاصه و دسته بندی شده می توان به موارد ذیل اشاره نمود : تاسیسات بهداشتی ، تاسیسات حرارتی ، تاسیسات برودتی ، تاسیسات آتش نشانی ، تاسیسات تفریحی ، تاسیسات نیروگاه ، تاسیسات پتروشیمی و غیره که هر کدام از این دسته بندی ها نیز دارای زیر مجموعه های خود می باشند.
ثبت شرکت تاسیساتی با هدف تامین آسایش و رفاه مرد
«نشان ولایت»، نشان عالی است که از سوی «کمیته عالی اهدای نشان مؤسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت(ع)» به محققان، ادیبان و هنرمندان متعهد در حوزه ولایت اهداء می گردد.اینک کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امیرالمؤمنین امام علی(ع) به مناسبت چهاردهمین قرن شهادت امام علی(ع) با هدف «تبیین سیره و خصائص امام علی بن ابیطالب(ع)» به منظور حمایت از آثار ارزشمند علمی، دینی، فرهنگی و هنری، با محوریت مؤلفه های فرهنگ علوی اسلامی این نشان را اعطا می نماید. بر ما «
اگر به دنبال کار در یک نتورکی هستید که موفقیت شما رو تضمین کنه باید خیلی از موارد رو در نظر بگیرید 
پست قبلی در مورد پلن درامدی بود
مورد دیگه ای که باید بهش اهمیت بدید اینه که:
در درجه اول نوع محصولی هست که در اون شرکت به فروش میرسه!
قیمت اون محصول در اون شرکت با محصولات مشابهش در اون کشور هم خوانی داشته باشه! 
قیمت محصول با ارزش واقعی محصول برابری کنه! 
شرکت تولید کننده محصول باشه (این مورد رو خیلیا بهش توجه نمیکنند یا اهمیتش رو نمیدونند تو یک
رتبه بندی شرکت ، از مهم ترین اقدامات اساسی که مالک یا مالکین شرکت بعد از ثبت شرکت خود انجام می دهند، اخذ رتبه و رتبه بندی شرکت می باشد.
رتبه بندی در شرکت ها به ترتیب از 1 تا 5 در نظر گرفته می شود که 1 بالاترین رتبه و 5 پایین ترین رتبه یک شرکت محسوب می شود.
از مهم ترین نکاتی که در اخذ رتبه و رتبه بندی یک شرکت مؤثر می باشد ، می توان موارد زیر را نام برد.
- میزان تجارب ، موفقیت و سوابق اجرایی شرکت در پروژه های قبلی.
- میزان توان مالی شرکت برای انجام فعالیت

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دانلود فایل های پی دی اف