نتایج جستجو برای عبارت :

کتابخانه های استان همدان تعطیل شد

 
رضوان سلماسی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را از سیاست های شورای اسلامی عنوان کرد و افزود: کارهای خوب و ارزشمندی با مشاوره و هدایت نهاد کتابخانه های عمومی مانند طرح پایتخت کتاب و نقاشی های دیواری در سطح شهر با موضوع کتاب را در دست پیگیری داریم.
 
 
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان در آئین آغاز بکار کتابخانه عمومی سیار شهر همدان گفت: ۱۱۴ کتابخانه عمومی در سطح استان دایر است که ۲۴ باب آن در شهر همدان به کتابخوان ها خدمات ارائه می کند.
عاط
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، به اطلاع کلیه شهروندان محترم می‌رساند با توجه به شیوع ویروس واگیردار کرونا به منظور اقدامات پیشگیرانه و رعایت اصول بهداشتی، بر اساس تاکیدات وزارت بهداشت و درمان، تمامی کتابخانه‌های عمومی سراسر استان همدان تا پایان روز جمعه مورخه 9 اسفندماه 98تعطیل می‌شود.
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، به اطلاع کلیه شهروندان محترم می‌رساند با توجه به شیوع ویروس واگیردار کرونا به منظور اقدامات پیشگیرانه و رعایت اصول بهداشتی، بر اساس تاکیدات وزارت بهداشت و درمان، تمامی کتابخانه‌های عمومی سراسر استان همدان تا اطلاع ثانویه تعطیل می‌ باشد.
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، به اطلاع کلیه شهروندان محترم می‌رساند با توجه به شیوع ویروس واگیردار کرونا به منظور اقدامات پیشگیرانه و رعایت اصول ایمنی بر اساس تاکیدات وزارت بهداشت و درمان، تمامی کتابخانه‌های عمومی سراسر استان همدان تا پایان روز جمعه 9 اسفندماه تعطیل می‌شود. لازم به ذکر است تمامی فعالیت‌های اداری برقرار است.
سلام ودرود بر همه اهالی شهر خوب همدان و ما در این مطلب میخاهیم به شما بهترین گروه تلگرام همدان رو معرفی کنیم و از شما درخواست کنیم که به عضویت گروه همدان در بیاین.
شما در گروه چت همدان میتوانید با دیگر دختر پسرای همدان چت کنید و دوستان خوبی را در گپ همدان پیدا کنید ویا اینکه تبلیغ لینک گروه خودتون رو به ما بدین تا براتون انجام بدیم.
کانال و گروه ما لینکدونی همدان هست و تبلیغات شما رو قبول میکنه.
سلام ودرود بر همه اهالی شهر خوب همدان و ما در این مطلب میخاهیم به شما بهترین گروه تلگرام همدان رو معرفی کنیم و از شما درخواست کنیم که به عضویت لینکدونی همدان در بیاین.
شما در گروه چت همدان میتوانید با دیگر دختر پسرای همدان چت کنید و دوستان خوبی را در گپ همدان پیدا کنید ویا اینکه تبلیغ لینک گروه خودتون رو به ما بدین تا براتون انجام بدیم.
کانال و گروه ما لینکدونی همدان هست و تبلیغات شما رو قبول میکنه.
مجموعه مهندسی اوژن تنها مرکز تخصصی تولید و واردات و نصب و راه اندازی انواع سیستم های کنترل تردد هوشمند و انواع راهبند اتوماتیک در جمهوری اسلامی ایران , مفتخر است تا زین پس در خدمت هموطنان خون گرم همدانی عزیزمان باشدو بتواند خدمتی بسیار ناچیز به این عزیزان عرضه نماید. این مجموعه به عنوان تنها تولید کننده راهبندهای امنیتی در کشور آماده انجام پروژه های فوق امنیتی در سطح استان همدان در زمینه نصب انواع راه بند امنیتی می باشد.
این مجموعه به عنوا
مجموعه مهندسی اوژن تنها مرکز تخصصی تولید و واردات و نصب و راه اندازی انواع سیستم های کنترل تردد هوشمند و انواع راهبند اتوماتیک در جمهوری اسلامی ایران , مفتخر است تا زین پس در خدمت هموطنان خون گرم همدانی عزیزمان باشدو بتواند خدمتی بسیار ناچیز به این عزیزان عرضه نماید. این مجموعه به عنوان تنها تولید کننده راهبندهای امنیتی در کشور آماده انجام پروژه های فوق امنیتی در سطح استان همدان در زمینه نصب انواع راه بند امنیتی می باشد.
این مجموعه به عنوا
پراکندگی ایل موسیوند را تا حدی می­توان به این شکل ترسیم کرد:
-         مرکز اصلی: منطقۀ خاوه در دلفان
-         شهرهای نورآباد و کوهدشت
-         روستاهای استان همدان و شهرهای همدان، نهاوند و ملایر
-         منطقۀ «پاچه لَک» شهرستان اَزنا
-         شهر بروجرد و روستاهای اطراف
-         خرم­ آباد، منطقۀ هرو و برخی پراکنده در بین بیرانوندها
-         منطقۀ خُنداب (شَرّا) در استان مرکزی
-         شهر دورود و برخی روستاهای اطراف
-         منط
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، محمدحسن باقری شکیبایی روز پنجشنبه ۲۸ فروردین افزود: بر بنیاد مطالعه داده ها و اطلس های پیش یابی هواشناسی، گردون بیشتر نقاط استان در ۲۴ شایسته کردن آینده، بی پیرایه تا قسمتی ابری و درون زمانه های بعدازظهر افزایش ابر بلافاصله پیش بینی می شود. وی با تقریر این که از عصر جمعه سامانه بارشی محلی همدان را فرامی گیرد، پیش بینی کرد: این سامانه بیشتر در جانب شمال شرق این استان فعال و بارش های آن در رزن بیشتر
با حضور علی نیکنام مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران، حسام قربانعلی مدیرکل امور مجلس و استان های نهاد کتابخانه ها، خانم یوسفی مسئول امور اجتماعی فرمانداری شهرستان شهریار آئین معارفه خانم زهرا رضایی به عنوان رئیس جدید اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار و تکریم آقای علی افسری سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار برگزار شد.
راهبند آکاردئونی مناسب کنترل ورود افراد به یک مکان خاص بوده و بیشتر در مراکزی که قرار است فستیوال یا جشنواره و یا کنسرت اجرا شود، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در یک راهبند آکاردئونی، هر لوکوموتیو قابلیت پوشش مسیر تا 40 متر را به صورت یکپارچه داشته و اگر عرض بیشتری باید مسدود گردد لازم است از دو لوکومتیو یا بیشتر استفاده گردد. 
شرکت نوین سازان پاسارگاد، بزرگترین تولید کننده انواع راه بندهای آکاردئونی در سراسر استان همدان، آماده ارائه خدمت به
در
تصادف عصر چهارشنبه (۲۹ خرداد) در روستای زاغه همدان راننده خوردوی کشنده ماک با سرعت از
کوچه‌های این روستا در حرکت بود که با یک پسر بچه ۱۲ ساله که مشغول
بازی با دوستانش بود برخورد کرد.
پسر بچه در دم فوت کرد و علت این تصادف بی توجهی راننده خودرو و سرعت غیر مجاز بود.
سرهنگ عزیزی رییس پلیس راه استان همدان با اعلام این خبر گفت: از ابتدای امسال در این روستا ۲ مورد تصادف منجر به فوت و ۴ مورد تصادف جرحی داشته ایم که در همه آن‌ها رعایت نکردن سرعت مجا
بمنظور کمک به کودکان آسیب دیده، کاهش آسیب‌های اجتماعی
در مناطق سیل‌زده، پرکردن اوقات فراغت و سرگرمی کودکان در میان هیاهوی
آواربرداری و امداد رسانی ، کتابخانه ها  اقدام به جمع آوری این اقلام  مذکور می کند.


علاقه مندان می‌توانند کتاب‌ها، اسباب بازی‌ها و سایر
هدایای فرهنگی خود را برای ارسال به مناطق سیل زده کشور  به نزدیکترین کتابخانه عمومی تحویل دهند.  فهرست کتابخانه‌های عمومی استان در پرتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی همدان به ن
امروز می خواهیم به شما گروه تلگرام همدان رو به شما معرفی کنیم.گروه همدان از بهترین و شلوغ ترین گروه های تلگرام می باشد.
از شما دعویت می کنیم تا به گروه همدان بیاید و از این گروه نهایت استفاده رو ببرید.
این لینکدونی لینکدونی همدان می باشد.
ر 9 آذر ماه 97  مسابقات سبک های آزاد استان همدان در شهرستان  ملایر برگزار شد  که کیوکوشین کان کاراته استان همدان با 12 فایتر حضور داشت.
که توانستند :یک مدال طلا  ( محمد متین شیری )
یک مدال نقره ( شایان شفعیی)
یک مدال برنز ( یاسر مرادی )
پنچ عنوان  چهارمی : ( علیرضا صادقی 30 -، امیر حسین قرایی 35 - ، سجاد فتحی در جزینی  40 - ، حسین نوری  45 + ) 
کسب کنند .
باربری مشهد
باربری مشهد که با برند تجاری نتسان شناخته می شود مفتخر است که طبق اذعان همه کارشناسان ارزان ترین باربری در سطح استان است که حمل بار و خرده بار و اثاثیه و انواع کالا های تولیدی و تجاری را بین دو شهر مشهد و همدان جمل و نقل می کن
 
حمل بار ارزان مشهد همدان
 
با نظر به تقاضای روز افزون اعضاء کتابخانه و خانواده های محترمشان، مبنی بر افزایش ساعت فعالیت کتابخانه، با پیگیریهای انجام شده و اخذ مجوز از اداره کل استان، ساعت کارکتابخانه  از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 21:00  و همچنین عصر پنجشنبه ها تا ساعت 19:00 مشغول به خدماتدهی به اعضاء و مراجعان محترم می باشد.دریافت
اینترنت ثابت در ۱۰ استان وصل می‌شود 
◀️ خبرنگار ایران در تماس با یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات از صحت خبر منتشر شده  مبنی بر وصل اینترنت در شش استان پرسید، این منبع آگاه با تایید خبر افزود ساعتی قبل مجوز برقراری ارتباطات اینترنت خانگی در ده استان کشور که به اپراتورها ابلاغ شده است، واصل شده است.
رفع محدودیت اینترنت ثابت در استانهای
خراسان شمالی
خراسان جنوبی
گلستان
سمنان
یزد
چهارمحال و بختیاری
همدان
اردبیل
زنجان
ایلام
به اپراتورها ابلا
شرکت نوین سازان پاسارگاد بزرگترین طراح و تولیدکننده انواع راهبندهای امنیتی در سراسر استان همدان آماده ارائه خدمت به تمامی ارگان های حساس و پادگان های نظامی می باشد. فروش انواع راه بندهای امنیتی و ضد انتحاری در همدان.
فروش راهبند امنیتی سرنیزه دار با قابلیت مقابله با تانک و انواع خودروهای نفر رو.
فروش انواع راه بند امنیتی دفنی با قابلیت نصب UPS روی آن برای کارکرد در زمان قطعی برق.
فروش انواع راهبندهای بولارد امنیتی در همدان
فروش انواع سیستم
بیکارترین استان‎ها کجاست؟
مطابق آمارهای ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران، بیشترین نرخ بیکاری به ترتیب در استان کرمانشاه با ۱۸.۴ درصد، استان چهارمحال بختیاری با ۱۷.۱ درصد و استان البرز با ۱۶.۱ درصد است.مطابق آمارهای ارائه شده از طرح آمارگیری نیروی کار پاییز ۹۸، استان های سمنان با ۶.۷ درصد و استان مرکزی با ۷.۱ درصد و استان همدان با ۷.۴ درصد به ترتیب کمترین نرخ بیکاری را در کشور دارا هستند.
 
با سلام
  به استحضار مراجعه کنندگان و اعضای محترم کتابخانه می رساند با توجه به راه اندازی کانال خبری اداره کل کتابخانه های عمومی استان در سامانه بله به آدرس
https://bie.im/zahedanlib
می توانند با عضویت در این کانال از اخبار و گزارشات کتابخانه های عمومی سراسر استان مطلع شوند.
با نظر به تقاضای روز افزون اعضاء و خانواده های محترمشان، مبنی بر افزایش ساعت فعالیت کتابخانه، با پیگیریهای انجام شده و اخذ مجوز از اداره کل استان، کتابخانه از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 21:00  و همچنین عصر پنجشنبه ها تا ساعت 19:00 مشغول به خدماتدهی به اعضاء و مراجعان محترم می باشد.
با نظر به تقاضای روز افزون اعضاء کتابخانه و خانواده های محترمشان، مبنی بر افزایش ساعت فعالیت کتابخانه، با پیگیریهای انجام شده و اخذ مجوز از اداره کل استان، ساعت کارکتابخانه  از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 21:00  و همچنین عصر پنجشنبه ها تا ساعت 19:00 مشغول به خدماتدهی به اعضاء و مراجعان محترم می باشد.
این آپارتمان مبله درهمدان و در بلوار کاشانی همدان در نزدیکی پارک لاله همدان قرار دارد.
شما با اجاره آپارتمان مبله در همدان میتوانید از امکانات خوب این سوئیت مبله همدان استفاده کنید.
این منزل مبله همدان دارای یک اتاق خواب است.اتاق خواب شامل سه تخت یکنفره میباشد. این آپارتمان مبله یکخوابه همدان در یک ساختمان سه طبقه بوده که طبقه اول آن حیاط و یکی از طبقات بالای آن تراس دارد. هر سه طبقه این منزل مبله همدان 80متر بوده و سیستم گرمایشی و سرمایشی آن
به مناسبت هفته کتاب از کتابداران کتابداران ، نویسندگان اهل قلم ، خیرین کتابخانه ایی و مدیران فعال نمونه کتابخانه های کانون های مساجد خراسان رضوی در نمایشگاه بین المللی کتاب و مطبوعات  مشهد مقدس 12آبان ماه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دکتر مروارید و مسئول دبیرخانه هماهنگی و نظارت برکانون های مساجد استان حاج اقای عبدالهی تجلیل شد .

ادامه مطلب
نشست روایت‌گری هشت سال دفاع مقدس با حضور مهدی ظفری، مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس؛ دکتر عاطفه زارعی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، اعضای کتابخانه مرکزی، اعضای بخش نابینایان و کم بینایان کتابخانه مرکزی و علاقمندان روز شنبه ۶ مهر ماه در کتابخانه مرکزی همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.
اتصال اینترنت که از دو شب پیش و در سطح اینترنت ادارات ، اینترنت شرکت هو و دانشگاه آغاز شده بود  شب گذشته به اینترنت خانگی در ۱۰ استان رسد
مردم استان‌های ایلام، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، یزد، همدان، اردبیل، سمنان، زنجان، گلستان و چهارمحال و بختیاری به اینترنت جهانی وصل شدند.طی اخبار رسیده از سوی وزارت ارتباطات، بسیاری از استان‌ها نیز تا امشب به اینترنت متصل می‌شوند و این فرآیند ادامه خواهد داشت. این منابع خبری از آغاز اتصال اینترنت همر
وزیر
فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پی سفر به جنوب استان سیستان و بلوچستان از
کتابخانه ساحل بازدید و با سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان و
کتابداران این کتابخانه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان، سید عباس صالحی، وزیر
فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به جنوب سیستان و بلوچستان ،از کتابخانه
عمومی ساحل چابهار بازدید کرد. در این بازدید که استاندار و فرماندار ویژه
چابهار نیز حضور داشت
در پی
انتشار فراخوان پیشنهاده برای پیاده‌سازی «دستورالعمل آمایش سرزمینی
کتابخانه‌های عمومی ایران» ۷۰ پیشنهاده از ۲۸ استان دریافت شد و از این
میان، تعداد ۱۸ پیشنهاده از ۱۸ استان در رقابت با دیگر پیشنهاده‌ها با کسب
حداقل‌های لازم انتخاب شدند.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری همدان از اجرای طرح کاداستر اراضی در ۲۵۰ هزار هکتار از منابع طبیعی استان خبر داد. 
کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر، به نقل از ایرنا، اسفندیار خزایی: این طرح به عنوان تک برگ کردن اسناد دفترچه‌ای اراضی ملی از سال ۹۷ از محل اعتبارت صندوق توسعه ملی آغاز شد.مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری همدان اضافه کرد: اجرای طرح کاداستر مصوب سال ۸۹ است که تا سال ۹۶ در استان همدان فقط ۵۰ هزار هکتار اجرا شده بود.خزایی با بیان این
در حالیکه ساعتی قبل خبر وصل شدن اینترنت در برخی استان‌های کشور در فضای مجازی منتشر شده بود، پیگیری‌های خبرنگار ایرنا نشان می‌دهد که مجوز برقراری ارتباطات اینترنت خانگی در ۱۰ استان کشور پیشتر به اپراتورها ابلاغ شده بود و هم اکنون اینترنت خانگی در ۱۰ استان کشور وصل شده است.بنا به پیگیری‌ها اینترنت ثابت در استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، سمنان، یزد، چهارمحال و بختیاری، همدان، اردبیل، زنجان و ایلام رفع محدودیت شده است.
مقا
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اینترنت جهانی در 10 استان کشور « خراسان های جنوبی و شمالی ، ایلام ، یزد ، اردبیل ، همدان ،گلستان ، سمنان ، زنجان و چهارمحال و بختیاری » متصل است و مردم این استان ها می توانند از اینترنت خانگی استفاده کنند .
همچنین برخی از منابع خبری اعلام کردند که بسیاری از استان ها هم اینترنت شان  تا امشب متصل خواهد شد .
لازم به ذکر است که برخی منابع از  اتصال اینترنت همراه بعد از اتصال اینترنت خانگی و ثابت خبر دادند  
 
منبع :
استقرار کتابخانه عمومی سیار قاصدک در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) رشت بعنوان میزخدمت
همزمان با چهلمین سالروز اقامه نماز جمعه کشور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان با حضور در محل استقرار کتابخانه عمومی سیار قاصدک در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) رشت به عنوان میز خدمت، به تشریح اقدامات مجموعه کتابخانه های عمومی استان پرداخت.
مدیرکل امور فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با اعلام راه‌اندازی پویش ملی «هر خانه یک کتابخانه» از ۱۲ اسفندماه، با همراهی موثر دستگاه های فرهنگی و اجرایی در سراسر کشور، همزمان با ایام تعطیلی کتابخانه‌های عمومی به دلیل توصیه‌های وزارت بهداشت، از عموم مردم برای پیوستن به این پویش دعوت کرد.
در پویش «هر خانه یک کتابخانه» از همه مردم دعوت می‌کنیم که به سراغ یکی از این کتاب‌ها رفته و با ارسال یک عکس با کتاب مورد نظر، خلاصه‌ای از آنچه که
بررسی های ایسنا نشان می‌دهد اینترنت خانگی در چند استان کشور برقرار شد.
گزارش واصله از خبرنگاران ایسنا در استانهای خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان،سمنان، یزد، همدان، چهارمحال و بختیاری،اردبیل، زنجان و ایلام حاکی از برقراری اینترنتهای خانگی در این استانهاست، ایسنا در تلاش است در خصوص این موضوع اطلاعات بیشتری کسب نماید.
بنا بر اعلام نهاد کتابخانه های عمومی کشور مبنی بر تعطیلی کتابخانه های عمومی سراسر کشور تا پایان سال 98، کتابخانه عمومی میرجعفری به علت شیوع کرونا تا پایان سال 98 تعطیل است. پس از پایان ایام تعطیلی خدمات کتابخانه از سر گرفته خواهد شد و اعضای محترم می توانند کتاب های امانتی خود را بدون هیچ مشکلی به کتابخانه برگردانند.
با توجه به دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با نظارت نمایندگانی از نهاد، کتابخانه عمومی میرجعفری ضدع
روز پنج شنبه هفته گذشته،در یک سانحه رانندگی در محور همدان ـ
اسدآباد یک مرد 54 ساله کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.
سرهنگ "جمشید باقری" فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اعلام این خبربه سایت پلیس گفت: در پی گزارش یک
فقره تصادف فوتی در محور همدان ـ اسد آباد به مرکز فوریت های پلیسی 110،
بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری 17 همدان برای بررسی به محل اعزام شدند.

 در بررسی های مقدماتی مشخص شد، یک سواری پیکان با
یک  سواری پژو 405 برخورد کرده که در نتیجه آن،
آقای حمید عسگری فرمانده وقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان همدان: 
در موقع عملیات مرصاد فرمانده سپاه همدان بودم، دستور گرفتیم که تجهیز شده و به مرصاد برویم. یادم می‌آید زنگ زدم به آقای دانش‌منفرد استاندار وقت همدان که تجهیزات به ما بدهند. آقای دانش‌منفرد به من گفت شما در جنگ رس استان را کشیدید و من چیزی ندارم به شما بدهم. زنگ زدم به حاج‌آقای موسوی همدانی، شب بود از خواب بیدارش کردم، ماوقع را گفتم. گفت پیگیری می‌کنم. صحبت کرد و آقای دان
استقرار کتابخانه عمومی سیار قاصدک در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) رشت بعنوان میزخدمت
 
همزمان با چهلمین سالروز اقامه نماز جمعه کشور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان با حضور در محل استقرار کتابخانه عمومی سیار قاصدک در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) رشت به عنوان میز خدمت، به تشریح اقدامات مجموعه کتابخانه های عمومی استان پرداخت.
 
جلسه تودیع و معارفه مدیر عامل شعبه استان قم در شهریور ماه 98 باحضور مسئولان و نمایندگان بیمه میهن در محل سرپرستی استان قم برگزار گردید.
 
بنده به سهم خود از زحمات جناب آقای میرزایی که حق استادی به گردن حقیر داشته کمال تشکر را دارم و امیدوارم در استان همدان همچون استان قم موفق باشند.
همچنین عرض تبریک و خوشامد خدمت جناب آقای جمالی دارم ، امیدوارم با یاری همکاران بتوانیم به آنچه ایشان برای شهر قم در نظر دارند دست یابیم.
شب گذشته بر اثر برخورد رخ به رخ یک دستگاه تریلی و پراید در جاده قدیم همدان - ساوه سه تن فوت و یک نفر مجروح شد.
سرهنگ رضا عزیزی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این حادثه
رانندگی در مسیر دوطرفه رخ داد افزود: تجاوز به چپ پراید عامل بروز این
سانحه دانست که منجر به جان باختن سه عضو یک خانواده شد.کامیون کشنده  پس از برخورد با پراید آن را له کرده و  حدود 100 متر آن را به سمت جلو هدایت کرده است.سرهنگ عزیزی گفته گرانی عوارض آزاد راه همدان - سا
«مریم زندی»، در گفت‌و‌گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: 6 عنوان کتاب در دست چاپ است که تا پایان سال جاری از این آثار رونمایی می‌شود.  
 مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان افزود: 9 داستان از 9 نویسنده مدانی با عنوان «موسیقی دیوارها»، یکی از آثار در دست چاپ است که در این کتاب داستان هایی با موضوعات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و موضوعات آزاد برای نوجوانان گردآوری شده است.
آموزش نویسندگی
مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری است
فعالیت کتابخانه ها در فضای مجازی ادامه می یابد...
هفته آینده(هفته اول اردیبهشت۹۹)فعالیت کتابخانه ها به منظور رعایت توصیه های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا دایر نخواهد بود.
با این حال پیگیری ها برای بازگشایی کتابخانه ها با در نظر گرفتن توصیه های بهداشتی در حال انجام است و به محض فراهم شدن شرایط مناسب فعالیت کتابخانه ها جهت ارایه خدمات حضوری مطابق قوانین و مقررات مناسب وصع موجود آغاز خواهد شد.
همدان ، یکی از کلانشهرهای ایران در منطقه غربی و کوهستانی ایران و مرکز شهر و استان همدان است. این شهر در دامنه کوه الوند در ارتفاع 1741 متر از سطح دریا واقع شده و یکی از سردترین شهرهای ایران است. همدان، قدیمی ترین شهر ایران و یکی از قدیمی ترین شهرهای جهان است.
 در سال 1385 ، مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای همدان را "پایتخت تاریخ و تمدن ایران" اعلام کرد. همدان اولین سرمایه امپراتوری اول ایران یعنی مادها بود. اما قدیمی ترین یافته ها از محوطه باستانی هگم
کتابخانه PIL که مخفف عبارت Python Imaging Library یا کتابخانه تصویر پایتون است، یکی از کتابخانه‌های پردازش تصویر با پایتون محسوب می‌شود. این کتابخانه، پشتیبانی از عملیات مرتبط با پردازش تصویر نظیر باز کردن، دستکاری و ذخیره‌سازی تصاویر در فرمت‌های مختلف را به زبان پایتون اضافه می‌کند. با این حال، توسعه آن از سال 2009 دچار وقفه شده است.
با نظر به تقاضای روز افزون اعضاء کتابخانه و خانواده های محترمشان، مبنی بر افزایش ساعت فعالیت کتابخانه، با پیگیریهای انجام شده و اخذ مجوز از اداره کل استان، ساعت کارکتابخانه  از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 21:00  و همچنین عصر پنجشنبه ها تا ساعت 19:00 مشغول به خدماتدهی به اعضاء و مراجعان محترم می باشد.دریافت ساعت کار
به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت وگو با ایلنا درباره آخرین آمار حوادث جوی تا صبح امروز ۱۳ فروردین گفت: تاکنون براثر حوادث جوی در ۱۵ استان کشور ۲۲ نفر مصدوم شده اند. همچنین از کل مصدومان ۱۴ نفر بوسیله صورت زمینی بوسیله مراکز درمانی واگذاری یافته اند و ۸ نفر در محل به عارض سرپایی تداوی شده اند. وی درباره مصدومان این حوادث گفت: ۲ نفر تو بوشهر، ۶ نفر در سیستان و بلوچستان، یک نفر در فارس، ۲ نفر داخل خراسان جنوبی،
اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر http://www.mirasbushehr.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان تهران http://tehran.ichto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان http://www.isfahancht.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان ایلام http://www.ilamchto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان جنوبی http://www.skchto.com/fa
اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان شمالی http://www.nkchto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان رضوی http://razavichto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان خوزستان http://www.miraskhz.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان سیستان و بلو
اینترنت من وصل شد(مخابرات)
امشب اول آذر نود وهشت...
بماند یادگار در ارشیو این بلاگ
قطعی نت بعد از شش روز........
لیست استان‌های متصل شده به شرح زیر است:(تا صبح 2 آذر)
خراسان شمالی
خراسان جنوبی
گلستان
سمنان
یزد
چهارمحال و بختیاری
همدان
اردبیل
زنجان
ایلام
مدیرعامل خانه کتاب درون این رسوم گفت: «خانه کتاب با شعار تجهیز کتابخانه های عمومی و کتابخانه های مدارس، اهدای تاریخچه به معرفت آموزان، کودکان و نوجوانان مناطق سیل زده بوسیله خاص روستاهای استان لرستان، این تاریخ ها را اهدا کرده است.» به گفته «نیکنام حسینی پور» هیئت قانونگذاری فرهنگی ناشران خردسال و نوجوان، رادیو فرهنگ، رادیو ایران، کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران، انتشارات دارالثقلین، انتشارات معرفت هوشیار، انتشارات سرخ، پایگاه خبری گلو
فروش انواع راهبند اتوماتیک در همدان با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت موجود در بازار.
انواع راهبند اتوماتیک پلاک خوان و راهبند تگ خوان،انواع گیت های نفر رو،انواع سیستم های کنترل تردد در همدان.
شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگ ترین مجری تخصصی انواع راهبند بازویی و اتوماتیک با بیش از یک دهه سابقه.
نصب و خدمات انواع راهبند بازویی الکترومکانیک و راهبند هیدرولیک اوژن در همدان.
جهت مشاوره و راهنمایی رایگان با واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید
مدیری
لالجین،
نام شهری است در شمال استان همدان که در فاصله ی 18 کیلومتری از مرکز استان، یعنی
شهر همدان قرار دارد.سفال
بعنوان اصلی ترین ره آورد شهر لالجین ، باعث شده از قدیم گردشگران و سرمایه گذاران
زیادی به این شهر جذب شوند. کارگاه های سفالگری لالجین به مرور و به همت خود مردم
پیشرفت کردند تا اینکه شاخه های جدید مرتبط با سفال، یعنی سرامیک و چینی نیز به
تولیدات این شهر اضافه شدند.
سفال لالجین یکی از بهترین سفال های ایران می باشد. قدمت سفال لالجین بر اس
بررسی های خبرنگاران نشان می‌دهد اینترنت خانگی در چند استان کشور برقرار شد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، گزارش واصله از خبرنگاران ما در استانهای خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان،سمنان، یزد، همدان، چهارمحال و بختیاری،اردبیل، زنجان و ایلام حاکی از برقراری اینترنتهای خانگی در این استانهاست.همچنین ما در تلاش هستیم در خصوص این موضوع اطلاعات بیشتری کسب نماییم.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 منبع:ایسنا
انتهای پیام/
Scrappy یک کتابخانه محبوب پایتون برای web scraping است. از این کتابخانه برای ساخت خزنده استفاده می‌شود. در ابتدا از این کتابخانه تنها برای scraping استفاده می‌شد، اما بعدها مواردی مانند داده‌کاوی، خودکارسازی تست‌ها و... مورد استفاده قرار گرفت. Scrapy کتابخانه‌ای متن‌باز و محبوب است.
 
 
برگزاری نشست کتابخوان نویسندگان استان در کتابخانه عمومی آیت الله اراکی
با فرا رسیدن ایام هفته کتاب و در روزهای پایانی این هفته  نشست کتابخوان و معرفی کتابهای نویسندگانی از استان توسط تنی چند از خود نویسندگان به همت بخش فرهنگی اداره کل کتابخانه های استان مرکزی در سالن مرجع کتابخانه عمومی آیت الله اراکی برگزار گردید. در این برنامه نویسندگان با معرفی آثار خود به شرح و توضیح در خصوص کتب معرفی شده در نشست پرداختند و سایر نوشته های خود نیز ا
توفیق موسیوند در سال 1315 در روستای ورکانه استان همدان در خانواده ای
ساده و روستایی چشم به جهان گشود. شغل خانوادگی خاندان موسیوند دامپروری
بود و تمامی اعضای خانه برای کسب درآمد و مایحتاج زندگی به یکدیگر در
کارهای مختلف کمک می کردند. وی در دوران کودکی و نوجوانی به چوپانی در دشت
های پهناور استان همدان مشغول بود و شب های تابستان در حالی که روی پشت بام
دراز می کشید، مدت ها به آسمان و ستارگان خیره می شد و به دلایل آفرینش
جهان و شگفتی های آن فکر می
کتابخانه اَدمونت در اتریش
این بنا در کوهپایه رشته کوه های آلپ واقع شده است. این کتابخانه زیبا، دومین کتابخانه بزرگِ وابسته به صومعه ها، در جهان است. سالن کتابخانه، در سال ۱۷۷۶ با سالنی به طول نزدیک به ۲۳۰ فوت طراحی شده که شامل ۲۰۰۰۰۰ جلد کتاب است. سقف آن، مراحلی از دانش بشری را نشان می دهد که بالاترین نقطه‌اش به وحی الهی می‌رسد.
استاندار همدان گفت: از سرمایه گذاران برای ایجاد کارخانه کاغذ از کربنات کلسیم در همدان حمایت می کنیم.
ایجاد کارخانه کاغذ در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید سعید شاهرخی، استاندار همدان در نشستی با سرمایه گذار طرح تولیدکاغذ گفت: از ساخت این صنعت حافظ محیط زیست در همدان حمایت می‌کنیم.
او افزود: دولت از تمام طرح محرک تولید و اشتغالزا حمایت کرده و زمینه را برای سرمایه گذاران فراهم می‌کند.
استاندار ادامه
با سلام و عرض ادب خدمت مراجعین و اعضای محترم کتابخانه ی سعدی
کلاس قصه گویی و خلاقیت هر هفته در کتابخانه ی سعدی برای رده ی سنی کودکان برگزار می شود. در این کلاس که به مدت یک ساعت در بخش کودک کتابخانه برگزار می گردد، بر اساس یک برنامه ی مدون، کتاب های ادبیات فاخر ایران، نظیر قصه های شاهنامه، کلیله و دمنه، حکایت های سمک عیار، داستان های هزار و یک شب و ... برا کودکان خوانده می شود و بر اساس داستان و بسته به خلاقیت کودکان نمایش، کاردستی و ... ساخته می ش
ترس این را داشتم که در غربت، دست از پا خطا کنم یا مال و دارایی اندکی که با خودم داشتم را از کف بدهم. اما همه چیز خیلی خوب بر مدار قرار و آرامش چرخید و سفر دلپذیری را برای من رقم زد.
صبح زود، تیغ آفتاب، به همدان رسیدم و در مرکز شهر اتاقی گرفتم و چند دقیقه ای استراحت کردم. نتوانستم بیشتر در اتاق بمانم و میخواستم هرچه زودتر، شهر را ببینم و به اصطلاح سرپری زده باشم. 
ادامه مطلب
کتابخانه اَدمونت در اتریش
 
این بنا در کوهپایه رشته کوه های آلپ واقع شده است. این کتابخانه زیبا، دومین کتابخانه بزرگِ وابسته به صومعه ها، در جهان است. سالن کتابخانه، در سال ۱۷۷۶ با سالنی به طول نزدیک به ۲۳۰ فوت طراحی شده که شامل ۲۰۰۰۰۰ جلد کتاب است. سقف آن، مراحلی از دانش بشری را نشان می دهد که بالاترین نقطه‌اش به وحی الهی می‌رسد.
 
بازار
سنتی همدان یکی از جاذبه های تاریخی این شهر است که مانند دیگر بازارهای قدیمی
شهرهای ایران دارای سقف است و در بعضی از قسمت های آن گنبدهایی با معماری ویژه ای
وجود دارد که از لحاظ وجود راسته های مختص به اصناف مختلف نیز تعلق گرفته است . مجموعه
بازار سنتی همدان  شامل 36 راسته بازار و
26 سرا و کاروانسرا است که به سبک قاجاریه با وسعتی حدود 30 هکتار در قلب شهر
همدان قرار گرفته است. فعالیت در بازار سنتی همدان به دو شکل عمده فروشی و خرده
فروشی است که د
به گزارش روابط عمومی و کتابخانه ملی کتابخانه های عمومی ، طبق بخشی که مصوب چهارشنبه 15 اردیبهشت توسط دبیرکل و کارکنان شرکت است ، کتابخانه های عمومی در سراسر کشور – پس از حدود سه ماه رعایت اورژانس با قوانین و مقررات بهداشتی و درمانی ، اورژانس را آغاز خواهد کرد. دارن کار میکنن.طبق راهنما ، در مثال اول ، بخش های بهداشتی موظفند مطابق با تعداد کتابخانه ها و کتابخانه ها ، مراکز بهداشتی از جمله سپر صورت ، ماسک ، دستکش یکبار و ضدعفونی کننده دست را تأم
همکاران و کتابداران عزیز
 
 خدا قوت
 
هفته کتاب امسال نیز به پایان رسید و جا داره از همه بزرگوارانی که در همه نقاط کشور به خصوص کتابخانه های عمومی استان سیستان و بلوچستان در راستای تکریم مقام کتاب، کتابدار و کتابخوان تلاش و کوشش نمودند به نوبه خودم تشکر نمایم.
علیرغم تلاش فراوان کتابداران چند کتابخانه فعال استان، متاسفانه امسال سهمی در میان برگزیدگان کشوری نهاد کتابخانه های عمومی کشور که در استان یزد برگزار شد نداشتیم. بنظر بنده  یکی از د
لیست نیازمندی های خرید و فروش فیش حج
 
 آخرین نیازمندی های خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع و استخدام نیروی کار دفتر ایران حج در کل کشور به شرح ذیل می باشد
در استان مازندران شهرستان ساری تعداد ۲ عدد فیش حج تمتع ثبت نام ۱۳۸۶/۱۱ موجود می باشد
یک عدد تمتع ثبت نام ۸۶/۰۸ در شهر تهران موجود است
تعداد ۲ عدد فیش حج تمتع تاریخ ۱۳۸۶ هر ماهی هم که باشد مشکلی نیست در استان آذربایجان شرقی و مرکزی خریداریم
یک عدد فیش حج تمتع ثبت نامی ۸۶/۰۹ تهران موجود است
۳ عدد
به گزارش ایکنا از همدان، آیت‌الله محمد محمدی قائینی، استاد درس خارج حوزه علمیه استان همدان، شنبه ۱۳ بهمن ماه در مراسم تقدیر از خادمین نماز دستگاه‌های اجرایی استان افزود: در مقام رفیع نماز همین بس که حضرت ابراهیم(ع) از خداوند می‌خواهد کاری کند تا برپا دارنده نماز باشد.وی با بیان اینکه حضرت ابراهیم(ع) از خداوند می‌خواهد که خود او و ذریه او را از برپا دارندگان نماز قرار دهد افزود: نماز حقیقت کمال انسانی است، هرچیزی را غایتی است و غایت خلقت ا
یک
دستگاه خودروی وَن حامل زائران عراقی در جاده ملایر - اراک و نزدیکی شهر
زنگنه واژگون شد که پس از انتقال مصدومان به بیمارستان یکی از آنها جان
باخت.
این خودروی «ون» با 9 سرنشین هنگام بازگشت از مشهد  در جاده ملایر -
اراک تردد می کرد که به علت لغزندگی سطح جاده و تردد با سرعت غیرمطمئنه در
سر پیچ، واژگون شد. هفت تن از سرنشینان این خودرو به صورت سطحی مصدوم شدند اما وضعیت جسمی 2 تن از آنها وخیم بود. یکی از مصدومان دچار شکستگی های متعدد بود و دیگر مصدو
شرکت نوین سازان پاسارگاد آماده ارائه خدمت به تمامی هموطنان عزیزمان در خصوص تولید و فروش انواع راهبند بولارد با 2 سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش در همدان  میباشد.
فروش و نصب انواع راه بند بولارد در همدان.
فروش و نصب انواع راهبند ستونی در همدان.
فروش و نصب انواع جک هیدرولیکی در همدان.
راهبندهای بولارد معمولا شکلی ستونی داشته و به صورت اتوماتیک عمل می کنند. این راه بندها، به صورت اتوماتیک از زمین بیرون آمده و مسیر مورد نظر را مسدود می
السلام علیک یا ابا عبدالله
▪️باز محرم رسید، ماه عزای حسین؛
سینه‌ی ما می‌شود، کرب و بلای حسین
 
▪️کاش که ترکم شود غفلت و جرم و گناه
تا که بگیرم صفا، من ز صفای حسین سبک کیوکوشین کان کاراته استان همدان فرا رسیدن  ایام محرم و شهادت سیدالشهدا را ه دوستدارن این حضرت تسلیت عرض مینمایید.
چند سالی
است که شاهد رونق روزافزون فست فود ها هستیم . تا جایی که در قرن حاضر راه
اندازی فست فود و کسب و کار های مربوط به این حوزه جزء مشاغل پر درآمد و
پر سود محسوب می شوند . از این رو راه اندازی فست فود در هر ابعاد و سبکی
مورد اسقبال افراد زیادی قرار گرفته است . کرمان نیز یکی از شهر های پرتردد ایران است که سالانه توریست ها و مسافران بسیاری را میزبانی می کند . راه اندازی فست فود در همدان را می توان یکی از سرمایه گذاری های مطمئن و یک کسب و کار پر سو
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، موضوعات مختلف حوزه آب و رودخانه‌های استان همدان در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی دادگستری این استان مطرح و تصمیمات لازم در جهت صیانت از منابع آبی و حریم رودخانه‌ها اتخاذ و اعلام گردید.


رئیس کل دادگستری استان همدان در این جلسه با اشاره به پیامدهای عدم توجه به قوانین و شرایط طبیعت که موجب حوادث قهری نظیر خرابی‌های ناشی از سیل می‌گردد اظهار داشت: باید در این
به نام خدا
خب دوستان من صرفا شروع ++c از ابتدا نخواهم گفت :
مطالبی اضافه بر انچه هست خواهم گفت . هدف من تدریس نیست
 
هدف به اشتراک گذاشتن مطالب است.
 
خب همین طور که میدانیم هر زبانی یه سری حروف الفبا داره... در زبان های برنامه نویسی ابتدا باید تعریف شه که ما از چه الفباهایی (کتابخانه)  میخواهیم استفاده کنیم
برای این کار از :
#include <name>
#include 'name'
بجای name نام کتابخانه مورد نظرمون رو تایپ میکنیم
در برنامه نویسی کتابخانه های متعددی وجود داره
که من در
پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی شهر تویسرکان در 46 اسلاید
                تویسرکان یکی از شهرهای استان همدان در ایران است. این شهر مرکز شهرستان تویسرکان است و بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن (۱۳۹۵)، جمعیت آن ۵۵٬۷۰۸ نفر است. تویسرکان در جنوب کوه الوند و شهر همدان واقع شده‌است. از شمال به شهرستان همدان و بهار، از شمال غرب به شهرستان اسدآباد، شرق به شهرستان ملایر، از جنوب به شهرستان نهاوند، و از غرب به شهرستان کنگاور در استان کرمانش
استان ایلام (Ilam) که به عروس زاگرس معروف است، یکی از استان های ایران پهناور است که تمدنی بسیار غنی دارد. استان ایلام تقریبا جنگلی است. شمال این استان اقلیمی کوهستانی و جنوبش دشت های وسیعی دارد. مرکز این استان شهر ایلام است. این استان از شمال با استان کرمانشاه، از جنوب با استان خوزستان، از شرق با استان لرستان و از غرب با کشور عراق همسایه است. استان ایلام از نظر نفت و گاز منابع بسیار زیادی دارد. این استان به دلیل شرایط آب و هوایی آن، طبیعت بکر
در تاریخ 1398/08/28 دانش آموزان پایه نهم مدرسه سما از کتابخانه عمومی نیمروز زابل به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بازدید کردند که نحوه عضویت در کتابخانه و بخشهای مختلف کتابخانه معرفی گردید و در پایان کتاب حکایت های امیرحمزه صاحبقران و نسیم عیار نوشته محمدرضا شمس توسط کتابدار کتابخانه معرفی گردید و جلسه پرسش و پاسخ بین دانش آموزان برگزار شد.
مرحوم آیت الله هادی روحانی علاقه وافری به کتاب و کتابخوانی داشتند. با توجه به استفاده عموم پژوهشگران و طالبان علم ازکتابخانه حوزه خاتم الانبیاء(صدر) و همچنین عدم وجود کتابخانه عمومی مناسب در سطح شهر بابل ، آن مرحوم به فکر احداث یک کتابخانه عمومی بزرگ برآمدند تا جوابگوی خیل مراجعه کنندگان و مشتاقان علم و دانش باشند.
کتابخانه عمومی آیت الله روحانی به همت والای مرحوم آیت الله شیخ هادی روحانی در سال 1373 بنا و در سال 1378 تاسیس گردید.این کتابخانه 
اگر فرصت زیادی برای سفر ندارید و یا نمیتوانید روزهای زیادی را در سفر بمانید، زنجان از بهترین مقاصدی است که شما میتوانید آن را انتخاب کنید، به ویژه اگر در تهران، کرج، گیلان، همدان، ارومیه و یا حتی کمی آن سوتر در سمنان و اصفهان سکونت داشته باشید. دسترسی آزادراهی با ترافیک کم شما را سریع به زنجان و سایر نقاط استان میرساند.
مهمترین جاذبه‌های گردشگری زنجان سایت جهانی گنبد سلطانیه، بازار تاریخی، موزه رختشویخانه و موزه مردان نمکی در زنجان، غار
مدیرکل ثبت اسناد و املاک همدان گفت: با توجه به قانون کاداستر از یکم فروردین ۹۴ به مدت پنج سال این اداره کل مکلف است تمام اسناد و دفترچه‌ها را به سند تک برگی تبدیل کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اصغر پیرهادی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک همداندر جمع خبرنگاران گفت: ۳۱۸ هزار سند تک برگ از ابتدای سال ۸۹ تاکنون در این استان صادر شده‌است.
او با بیان اینکه بر این اساس از سال ۹۹ هیچگونه خدمتی به دارندگان دفترچه‌
یه روز که شهید حاج‌مجید صانعی موفق(مدافع حرم) اومده بود خونه ما و داشتیم در مورد یک سری مسابقات ورزشی برنامه‌ریزی می‌کردیم؛ چشمش به عکس امام خامنه‌ای افتاد که روی دیوار بود با حالت ناراحتی ازم پرسید که چرا فقط عکس امام خامنه‌ای رو گذاشتی پس عکس امام خمینی کو؟ من بهشون گفتم که فقط عکس امام خامنه‌ای رو داشتم.
شهید بزرگوار برام توضیح داد که منظورش چی بود ازین حرف، گفت اگه ما فقط از عکس امام خامنه‌ای استفاده کنیم به تنهایی، اونایی که کینه‌ا
شما برای رفتن به گروههای چت و گپ همدان نیاز دارید تا یک لینک یاب همدان داشته باشید و بعد از اینکه عضو این لینکدونی شدین میتونید به لینک های همدان دسترسی پیدا کنید.

ما هم در این برنامه قصد داریم تا این لینک یاب که به لینک یاب 140 معروف هست رو به شما معرفی کنیم تا بتونید به کمک اون به گروههای چت همدان برین و با دوستان همدانی خود یک چت و گپ دوستانه داشته باشید.

شما برای عضویت در گروه تلگرام همدان به لینک یاب همدان برید.
 اگر شما هم گروه تلگرام هم
کتابخانه:افزونه های کتابخانه و درخواست کتاب.
شما میتوانید پی دی اف کتاب هایی را که در کتابخانه قرار دارند دانلود و مطالعه کنید و همچنین شما میتوانید پی دی اف کتاب هایی را که از قسمت درخواست کتاب،درخواست می کنید،در کتابخانه قسمت کتاب های درخواستی دانلود و مطالعه کنید.
موفق باشید.
مبدا :اصفهان

مقصد :همدان-همدان

شروع تور :17 مرداد 1398ساعت 00:00
 
پایان تور :18 مرداد 1398
 
نوع سفر :زمینی اتوبوس اسکانیا
 
مدت اقامت :1روز1شب

درباره سفر - تور صعود به قله یخچال همدان
خدمات برنامه: سرویس رفت و برگشت مربی و راهنما بیمه مجوز میان وعده
 
برای اطلاع از قیمت تور و ثبت نام به سایت زیر مراجعه نمایید:
https://esfahan.tours/Agency/21579/Tour/880/%D8%B5%D8%B9%D9%88%D8%AF%20%D8%A8%D9%87%20%D9%82%D9%84%D9%87%20%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84%20%D9%87%D9%85%D8%AF%D8%A7%D9%86
اصفهان تور/https://esfahan.tours
✨*خواندن کتاب های خوب مانند گفتگو با بهترین ذهن های قرن های گذشته است“رنه دکارت”*✨جلسه انجمن کتابخانه عمومی پیشین در جهت بررسی مشکلات کتابخانه و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه با محوریت و موضوع هفته کتاب با حضور مسئولین شهرستان و بخش در محل بخشداری برگزار گردید.✨وبلاگ کتابخانه:pishinlb.blog.ir✨
با اتصال چهار کتابخانه روستایی به اینترنت همراه
100در صد کتابخانه های عمومی استان به سامانه سامان متصل شدند
با صدور مجوز استفاده از اینترنت همراه برای چهار کتابخانه های روستایی ،تمامی کتابخانه های عمومی استان به سامانه (سامان ) متصل شدند
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان ؛ با مساعدت اداره کل توسعه کتابخانه و مشارکتهای نهاد کتابخانه های عمومی کشور در زمینه استفاده از مودم های همراه در چهار کتابخانه عمومی
صبح زنگ زدم کتابخانه. خانم مسئول، پشت تلفن گفت تا ساعت ۷:۳۰ هستیم. اگر اشتباه نکنم، ۱۶ جلد کتاب را چپاندم توی کوله‌پشتی و بعد رفتم کیف دستی‌ام را از احسان گرفتم. نیمی از کتاب‌ها را گذاشتم توی آن و راهی کتابخانه شدم. رفتم طبقۀ دوم. همه‌چیز عوض شده بود. در را که باز کردم، هرچه خاطره بود به یادم آمد. از خرداد ٩١ تا آخرین باری که به آن‌جا رفته بودم. انگار هنوز میثم و امیرمحمد آن‌طرف نشسته بودند. آقای مسئول گفت کتاب‌هایی که به‌درد کتابخانه بخور
۱.  کتابخانه بریتانیا: این کتابخانه در لندن واقع شده و در سال ۱۹۷۳ تاسیس گردیده است. در این کتابخانه بالای ۱۵۰ میلیون نسخه کتاب موجود است. اگر یک فرد روزی ۵ کتاب بخواند ۸۰۰۰ سال طول میکشد تا تمام کتابهای آن را بخواند.
۲. کتابخانه کنگره: این کتابخانه در واشنگتن آمریکاست و بیش از ۱۴۰ میلیون نسخه کتاب و سند در آن جای گرفته است.
۳۰ کتابخانه سلطنتی کپنهاک: این کتابخانه در سال ۱۹۹۹ در کشور دانمارک تاسیس شده است. به خاطر معماری خیره کننده آن به الماس س
زبان پایتون یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی می باشد که کتابخانه های متعددی دارد.کتابخانهpygameیکی از کتابخانه های محبوب پایتون می باشد.این کتابخانه ی قدرتمند ابزار  های مختلفی را در جهت پیاده سازی بازی برای علاقمندان در این زمینه ارائه داده است.ما طی این دوره توسط این کتابخانه بازی های مختلفی را طراحی خواهیم کرد.امید است پس از پایان این دوره همه ی شما دوستان بتوانید کار با این کتابخانه را به طور کامل فراگیرید و بتوانید ایده های خود را
در تاریخ 1398/08/29 هنرستان فنی حرفه ای دخترانه عصمت از کتابخانه  بازدید کردند و کلاس گزارش نویسی با موضوع اهداف، منابع و خدمات کتابخانه  توسط مربی هنرستان برگزار شد که با مقررات و خدمات ارائه شده در کتابخانه آشنا شدند و در پایان فرم عضویت بین دانش آموزان توضیع شد.
کتابخانه عمومی شهر کانزاس در سال 1873 ساخته شد. در آن زمان به عنوان کتابخانه عمومی مدرسه مورد استفاده قرار می‌گرفت اما امروزه به یکی از شناخته‌ شده‌ترین کتابخانه‌های جهان تبدیل شده است.
این کتابخانه در سال 1889 تبدیل به کتابخانه عمومی شهر کانزاس شد. در سال 1897 ساختمان جدید این کتابخانه با هزینه 200 هزار دلاری افتتاح شد و یک سال بعد استفاده برای عموم مردم آزاد شد.
بین سال‌های 1960 تا 1980 این کتابخانه مجددا وسعت یافت و سال 1988 کاملا به شکل مستقل درآمد
کتابخانه جورج پی بادی در مریلند امریکا
 
این کتابخانه توسط فرد نیکوکاری به نام جورج پی بادی پایه گذاری شده است. او این کتابخانه را به عنوان یک هدیه، برای شهروندان بالتیمور به علت مهربانی و مهمان نوازی آنها ساخته است. کتابخانه پی بادی به خاطر درونی اش که یک اطاق‌ میانی بلند‌ دارد، شناخته شده است. پنج بالکن موج دار آهنی به حاشیه پر از کتاب متصل شده است و سقف نورگیر، کتابخانه را با نور طبیعی پوشش می دهد.
 
این زبان دارای توابع کتابخانه ای می باشد که برنامه برای اجرای هر دستور به تابع کتابخانه ای مربوطه مراجعه می کند که مانند کتاب راهنما می ماند و راهنمای استفاده از هر دستور در آن می باشد. 
نکته: برای معرفی توابع کتابخانه ای قبل از دستور main به شیوه زیر عمل می کنیم:
#include <تابع کتابخانه ای >
int main( ){
.................
.................
.................
}
اولین تابع کتابخانه ای تابع (iostream) می باشد. این تابع تمام دستورات مربوط به خواندن و نوشتن را شامل می شود.
دومین تابع کتا
لالجین، نام شهری است در شمال استان همدان که در فاصله ی 18 کیلومتری از مرکز استان، یعنی شهر همدان قرار دارد . سفال بعنوان اصلی ترین ره آورد شهر لالجین ، باعث شده از قدیم گردشگران و سرمایه گذاران زیادی به این شهر جذب شوند. کارگاه های سفالگری لالجین به مرور و به همت خود مردم پیشرفت کردند تا اینکه شاخه های جدید مرتبط با سفال، یعنی سرامیک و چینی نیز به تولیدات این شهر اضافه شدند . سفال لالجین یکی از بهترین سفال های ایران می باشد. قدمت سفال لالجین
ترس این را داشتم که در غربت، دست از پا خطا کنم یا مال و دارایی اندکی که با خودم داشتم را از کف بدهم. اما همه چیز خیلی خوب بر مدار قرار و آرامش چرخید و سفر دلپذیری را برای من رقم زد.
صبح زود، تیغ آفتاب، به همدان رسیدم و در مرکز شهر اتاقی گرفتم و چند دقیقه ای استراحت کردم. نتوانستم بیشتر در اتاق بمانم و میخواستم هرچه زودتر، شهر را ببینم و به اصطلاح سرپری زده باشم.
از مرکز شهر تا آرامگاه شیخ الرئیس را پیاده طی کردم. در همدان وجه غالب مردم بومی هستند
برگزاری نشست کتابخوان کتابخانه ای :
 به همت سحر همامی کتابدار کتابخانه ، نشست کتابخوان  با حضور جمعی از نوجوانان  علاقه مند به مطالعه  در محل کتابخانه برگزار گردید. در این نشست اعضای فعال کتابخانه به معرفی کتابهای مورد علاقه خود پرداختند.
پاورپوینت استان گلستان : 
در شرایط فعلی که مسافرت بدلیل شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی ممنوع شده است . از فرصت ها استفاده کنیم و مروری بر شهرها و جاهای دیدنی داشته باشیم . پاورپوینت استان گلستان بسیار جذاب و زیباست که شما را با نقاط دیدنی استان گلستان آشنا می کند. 
                                        تهیه پاورپوینت استان گلستان
چند سالی است که به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از روستاها و عشایر دوستدار کتاب در سطح استانی و ملی تقدیر بعمل می آید. علیرغم برخی فعالیتهای مناسب در حوزه کتابخانه های نهادی روستایی در استان، بدلیل عدم ارسال مستندات و شرکت در طرح، علیرغم درخشش کتابخانه های  روستایی غیر نهادی همانند کتابخانه بهار روستای رمین و کتابخانه پلین بهار روستای ابتر و ... نامی از همکاران پرتلاش کتابخانه های نهادی در این میان نیست. لذا مجددا شیوه نامه طرح و همچنین ب
کمک های کتابخانه های عمومی فارس به کودکان سیل زده لرستان ارسال شد

نخستین مجموعه اسباب بازی و هدایای فرهنگی اهدایی کتابخانه های عمومی استان فارس در قالب طرح پویش مهربانی، برای کمک به کودکان سیل زده لرستان ارسال شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس، روح الله منوچهری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ضمن همدردی با مردم استان های سیل زده کشور، عنوان کرد: در پی حادثه سیل اخیر، نهاد کتابخانه های عمومی کشور، به منظور ک
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی همدان 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل 29 20 70 70 – 021
افراد
بسیاری که فارغ التحصیل دبیرستان، هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش
هستند و همچنین افراد شاغلی که قصد دارند در کنار کار برای ارتقای شغلی
ادامه تحصیل دهند، متقاضی ثبت نام و ورود به دانشگاه علمی کاربردی هستند.
دانشگاه علمی کاربردی تنها دان
موقعیت جغرافیائی:: شهرستان ملایر سرزمینی است بادره ها ودشت های وسیع محاط در میان کوها با مساحتی در حدود 132008کیلومتر مربع  که از شمال به شهرستان همدان، ازمغرب به شهرستان توسرکان  ونهاوند از جنوب به شهرستان بروجرد و از شرق به شهرستان اراک محدود میشود این شهرستان پیوند ناگسستنی  از نظر طبیعی و همچنین ودر پیوندی دیرینه وتاریخی از نظر مناسبات اجتماعی واقتصادی با استان مرکزی ولرستان دارد واز نظرجمعیتی اغلب آنها شهر نشی
قفسه‎ کتاب جزو مهترین قسمت‎های مبلمان هر خانه و محیط کار است. قفسه کتابخانه نه تنها به مجموعه رمان‎های شما نظم می‎دهند بلکه همچنین نقش مکانی را ایفا می‎کنند که در آن آثار هنری خود را به نمایش می‎گذارید.
با اضافه کردن چند سبد حتی می‎توانید آن‎ها را به مکان عالی برای نگهداری خرت و پرت‎های خود تبدیل کنید. انتخاب صحیح یک قفسه کتابخانه باعث می‎شود تا چندین سال (یا حتی دهه) به استفاده از آن ادامه دهید. در این مطلب قصد داریم به نکاتی در مورد پ
بازار سنتی همدان یکی از جاذبه های تاریخی این شهر است که مانند دیگر بازارهای قدیمی شهرهای ایران دارای سقف است و در بعضی از قسمت های آن گنبدهایی با معماری ویژه ای وجود دارد که از لحاظ وجود راسته های مختص به اصناف مختلف نیز تعلق گرفته است . مجموعه بازار سنتی همدان شامل 36 راسته بازار و 26 سرا و کاروانسرا است که به سبک قاجاریه با وسعتی حدود 30 هکتار در قلب شهر همدان قرار گرفته است. فعالیت در بازار سنتی همدان به دو شکل عمده فروشی و خرده فروشی است که د
برگزاری نخستین کارگاه اموزشی «رفتار با کودکان خیابانی، کودکان کار و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست» کشور در گیلان
با حضور مدیرکل و جمعی از کتابداران کتابخانه های عمومی استان گیلان نخستین کارگاه آموزشی «رفتار با کودکان خیابانی، کودکان کار و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست» کشور، ویژه کتابداران کتابخانه های عمومی در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.
موقعیت جغرافیائی:: شهرستان ملایر سرزمینی است بادره ها ودشت های وسیع محاط در میان کوها با مساحتی در حدود 132008کیلومتر مربع  که از شمال به شهرستان همدان، ازمغرب به شهرستان توسرکان  ونهاوند از جنوب به شهرستان بروجرد و از شرق به شهرستان اراک محدود میشود این شهرستان پیوند ناگسستنی  از نظر طبیعی و همچنین ودر پیوندی دیرینه وتاریخی از نظر مناسبات اجتماعی واقتصادی با استان مرکزی ولرستان دارد واز نظرجمعیتی اغلب آنها شهر نشین هستند
کافیست تماس بگیرید و قیمت را مقایسه نمایید!!!
کاغذ A4 زیراکس هشتاد گرمی ( 80 گرمی ) بسیار شفاف و متراکم (کاغذ پرتغال،  برش و بسته بندی درجه یک ) بسیار مناسب برای دستگاه های
 کپی، فکس و پرینتر ها... می باشد 
قیمت60000 تومان 98/02/15
سفارش از 50 بسته به بالا پذیرفته می شود.
پخش در سطح استان همدان و شهرستان های همجوار
تلفن تماس: 09371989993 معینی
081-34945845

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها