نتایج جستجو برای عبارت :

پلی آف فوتسال

کمیته فوتسال خراسان رضوی در نظر دارد به منظورمعرفی باشگاه های فعال در رشته فوتسال و تجدید خاطره از هر باشگاه عکس تیمی به همراه اسامی کادر فنی و بازیکنان تیم‌ها را در این گروه بارگذاری نماید.شایان ذکر است به ترتیب رده های سنی و اولویت تیم‌های لیگ برتری اینکار انجام خواهد شد.
نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال ...؛#پلی_اف✒️■ دو تیم گیتی پسند و سن ایچ ساوه ، دقایقی قبل به مصاف هم رفتند .سن ایچی که به نوعی خط قرمز فرش آرا از جمله مرتضایی مدیر عامل این تیمشده است ...!!!مرتضایی اعلام کرده بود ، بدلیل  اعتراض و شکایتش نسبت به گل دقایق پایانی فرش ، اگر به این موضوع رسیدگی نشود ، و تصمیمی درباره ساوه ای ها گرفته نشود، برای همیشه از فوتسال کناره گیری میکند ...!!!¤ و اما حالا باید منتظر بود و دید ، باتوجه به حضور سن ایچ در دیدار پلی آف مقا
نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال ...؛#پلی_اف✒️■ دو تیم گیتی پسند و سن ایچ ساوه ، دقایقی قبل به مصاف هم رفتند .سن ایچی که به نوعی خط قرمز فرش آرا از جمله مرتضایی مدیر عامل این تیمشده است ...!!!مرتضایی اعلام کرده بود ، بدلیل  اعتراض و شکایتش نسبت به گل دقایق پایانی فرش ، اگر به این موضوع رسیدگی نشود ، و تصمیمی درباره ساوه ای ها گرفته نشود، برای همیشه از فوتسال کناره گیری میکند ...!!!¤ و اما حالا باید منتظر بود و دید ، باتوجه به حضور سن ایچ در دیدار پلی آف مقا
Futsal Team Bagher Al-ulum
In the Velayat Cup - August 21, 2018
تیم فوتسال باقر العلوم 
در جام ولایت _ ۳۰ مرداد ماه ۹۷
#سجاد_خلوصی
#ابوالفضل_بابایی
#ابوالفضل_التافی
#سید_حسین_نورایی
#رضا_بهلولی 
#امیر_حسین_حیدری
#محمد_طاها_صید_محمدی
#ابوالفضل_علیمحمدی
#احمد_صید_محمدی
#سید_علی_نورایی
مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان کاشمر با نزدیک شدن به روزهای پایانی دور مقدماتی از حساسیت بیشتری برخوردار شده و ترس از حذف و عدم صعود ، فضای خاصی را در هر بازی حاکم کرده است. مهم ترین مساله ای که در رقابت های امسال از همان روزهای اول آغاز رقابت ها قابل مشاهده است […]
ادامه مطلب
مسابقات فوتسال آقایان جام رمضان کاشمر ، با معرفی تیم های  برتر به کار خود پایان داد.
به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپرت از شهرستان کاشمر در گفتگو خبرنگار ما با ریاست محترم هیات فوتبال شهرستان کاشمر جناب اقای هادی پارسا کندری ایشان گفت : مسابقات فوتسال جام رمضان 1398 شهرستان کاشمر  با شرکت پانزده  تیم و در رده سنی آزاد از ابتدای ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی انقلاب شهر کاشمر  برگزار شد.

ادامه مطلب
رئیس هیات فوتبال شهرستان کاشمرخبر داد:

به گزارش خبرنگار ترشیز اسپرت ، هادی پارسا کندری  درباره مسابقات فوتسال جام رمضان افزود:  در دومین شب از مسابقات فوتسال جام رمضان امسال در روز جمعه (20اردیبهشت) با شرکت ۱۵ تیم و در قالب 3  گروه برگزار می شود.
ادامه مطلب
مسابقات لیگ فوتسال دهستان کمبل با حضور سرپستان ۹ تیم در منزل شخصی سلیمان باهویی قرعه کشی شد
گروه ۱
امید وشنام .اتحاد وشنام . کمبل بالاد . کمبل سلیمان
گروه ۲
امید دمبدف . پرومی . جوانان کمبل محمد عظیم .مکران گورانکش .  پلانی
روابط عمومی دهستان کمبل 
@kambelfootball
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال عصرحباد؛ مسابقه فوتسال رده بندی و فینال جام یادواره شهدای شهر حبیب اباد عصر روزگذشته با حضور حجت الاسلام غفوری نژاد رئیس کمسیون ورزشی شورای اسلامی حبیب آباد، و جمعی از پیشکسوتان و فوتبال دوستان برگزار شد.
در دیدار رده بندی تیم ستارگان مقابل تیم پاسارگاد حاضر نشد و نتیجه ۳-۰ به سود تیم پاسارگاد به پایان رسید.
در فینال مسابقات دو تیم سپاهان و آذرخش به مصاف همدیگر رفتند و بازی با نتیجه ۱-۵ با برد تیم سپاهان به
به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد نجفی مدیرعامل باشگاه مس سونگون پس از باخت این تیم مس ورزقان در فینالفوتسال جام باشگاه‌های آسیا در برابر ناگویا ژاپن گفت: از مردم شریف شهرستان ورزقان، خانواده شهدا، مسئولین و بویژه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران عذرخواهی می‌کنم. قول قهرمانی آسیا را داده بودم و نتوانستم به این قول خود عمل نمایم.
 
آموزش نویسندگی
 
او افزود: بازیکنان و کادرفنی مس تمام توان خود را
علاقه من از اونجا شروع شد که یک روز چند تا از رفیقام داشتن به سالن میرفتند،و تفریحشون رو اونجا انجام میدادند.روز هایی بود که من از بیکاری حوصله ام سر میرفت و تصمیم گرفتم که به سالن بروم.اولین بارهایی که شروع کردم به بازی کردن برای وقت گذرونی و تفریح بود اما بعد از مدت کوتاهی متوجه استعداد خود در پست دربازه بان شدم از ان زمان به بعد دوران تقریبا حرفه ایی خودم رو شروع کردم . در روز های تابستا هفته ایی یک جلسه تمرین تخصصی گلری میرفتم و روز به روز پ
                                                                 
جوان پر شور حال و غیرتی فوتسال کاشمر که در سال های اخیر با شهدای حیدری و بازرگانی محمدی یکتازی کرده است، در مورد شرایط باشگاه و فوتسال حرف های شنیدنی ای دارد که  با هم می خوانیم:
ادامه مطلب
                                                                 
جوان پر شور حال و غیرتی فوتسال کاشمر که در سال های اخیر با شهدای حیدری و بازرگانی محمدی یکتازی کرده است، در مورد شرایط باشگاه و فوتسال حرف های شنیدنی ای دارد که  با هم می خوانیم:
ادامه مطلب
سم الله الرحمن الرحیم
طبق رسالتی که احساس کردیم، سعی داریم خارج از حب و بغض های مرسوم، وظیفه خود را جهت معرفی و اطلاع رسانی در حوزه فوتبال و فوتسال کاشمر، انجام بدهیم. هدف اصلی ما، فعال شدن حوزه رسانه بوده و بدون وابستگی های خاص و بدور از انعکاس های مخرب، تریبونی برای همه اهالی این صنعت عظیم در شهرمان خواهیم شد. و با ایجاد چالش های مثبت، به دنبال راهکارها و ایده های نوین برای ارتقاء فوتبال و فوتسال شهر هستیم. در این راه، همه عزیزان را به یاری
تاریخچه فوتسال
نام فایل : تاریخچه فوتسال فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 14 حجم : 25 مگابایت تاریخچه فوتسالمنشا شکل گیری فوتسال به شهر مونت ویدئوی اروگوئه باز میگردد. در سال 1930، ژوان کارلوس سریانی، فوتبال پنج نفره را برای مسابقات جوانان در YMCA پی ریزی کرد. این رقابتها در زمینی به ابعاد زمین ...
دریافت فایل
به نام خدا
ضمن آرزوی بهروزی و سلامتی برای همه شما دوستان عزیزم 
خداوند بزرگ رو شاکریم که دوباره توفیق خدمت در عرصه ورزش فوتسال رو نصیب ما کرد.
به لطف خدا امسال پس از تلاش فراوان تونستیم یه سهمیه از مسابقات کشوری در رده ی نوجوانان بگیریم و تیم خوب پیام لالی رو بهمراه چند تن از دوستان خوب دزفولیمون عازم استان اصفهان کنیم. علی رغم تمام کم و کاستی ها ولی بعنوان اولین تجربه ی کشوری برای شهرستانی مثل لالی که تا کنون در هیچ رده و سطحی تیم رسمی و باش
عقد قرارداد تعدادی از نونهالان کانون باقر العلوم ع جهت شرکت در مسابقات لیگ فوتسال شهرستان تایباد

کانون فرهنگیو هنری باقر العلوم با هدف  ایجاد روحیه ی همدلی،یادگیری کار تیمی،مسئولیت پذیری ، بین نونهالان و با همکاری آقایان صید محمدی و علیمحمدی تیمی را از طرف مسجد امام محمد باقر راهی مسابقات لیک فوتسال شهرستان تایباد کردند .
 
با انصراف کویت از حضور در تورنمنت فوتسال مشهد این مسابقات با سه تیم برگزار می شود.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به برگزاری مسابقات مرحله نهایی قهرمانی فوتسال آسیا در اسفند سال جاری، کمیته فوتسال تورنمنت دوستانه‌ای را جهت آماده‌سازی مناسب تیم ملی فوتسال در سالن شهید بهشتی مشهد مقدس برگزار می‌کند.پیش از این قرار بود تیم ملی فوتسال کویت نیز علاوه بر اسلواکی و
خرید کفش فوتسال و فوتبال مردانه و پسرانه مدل WORLDCUP BLACK 
 
قیمت : 41700 تومان
 
 
برند : Miscellaneous
 
 
خرید پستی کفش فوتسال و فوتبال مردانه و پسرانه مدل WORLDCUP BLACK 
 
 
قیمت کفش فوتسال و فوتبال مردانه و پسرانه مدل WORLDCUP BLACK 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده این محصول و محصولات دیگر کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده این محصول و محصولات دیگر کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
تصاویر بیشتر
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده این محصول و محصولات دیگر کلی
نایب رئیس فدراسیون فوتبال بانوان از عدم بودجه جایزه رقابت های تیم های فوتسال بانوان آسیا علی رغم اینکه 2 سال می گذرد و خواستار این بازی شد ، انتقاد کرد.
به گزارش نت سنتر ، تیم فوتسال بانوان ایران در تاریخ 12 مه 1997 برای دومین بار پیاپی قهرمان آسیا شد. پس از این اجرا ، تصمیم گرفته شد که فوتبال به اعضا بپردازد ملی با 22 میلیون تومان ، اما صرف نظر از این که دو سال از قهرمانی می گذرد ، هنوز این جایزه پرداخت نشده است و اعضای تیم ملی بار
شکست در دیداری تدارکاتی
تیم فوتسال پیام وحدت عصر امروز ۱۶ آذر ماه ساعت ۱۶  در دیداری تدارکاتی و  به میزبانی تیم میثاق  به مصاف  این تیم  رفت و در پایان نتیجه را به تیم حریف واگذار کرد.
این بازی مهیج و دیدنی  ۷ گل در بر داشت ، که سهم تیم پیام وحدت ۳ و تیم میثاق ۴  بود.
گل های تیم پیام وحدت در این مسابقه دوستانه  را << پیمان رحمتی ،سهیل قنبری و سلمان باخدا>> به ثمر رساندند.

تیم پیام وحدت ؛ خود را برای حضور قدرتمندانه در لیگ فوتسال شهرستان تای
تیم جوانان ایران برابر میزبان شکست را پذیرا شد.


 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم جوانان ایران که برای حضور در تورنمنت بین المللی روسیه، به این کشور سفر کرده، در نخستین دیدار خود برابر تیم میزبان شکست خورد.
 
جوانان ایران در این بازی با نتیجه 2 بر یک برابر روسیه میزبان بازی را واگذار کردند.
 
انتهای پیام
 
بازیکن فوتسال گیتی پسند:هدفمان قهرمانی در لیگ برتر فوتسال است
شهرستان کاشمر روستای رزق آباد - ترشیز اسپرت
نوزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان روستایی روباز روستای رزق آباد دهستان بالاولایت بخش مرکزی کاشمر با حضور 10 تیم از روستا در زمین ورزشی روباز زیر نور روستا در حال برگزاری است.

ادامه مطلب
نرم افزار باشگاهی، آکادمی و مدارس فوتبال، فوتسال توسط سامانه فوتبالیت تهیه و طراحی شده است و توانسته بسیاری از نیازهای اولیه آکادمی های فوتبال را برطرف کرده  و مورد استقبال باشگاه ها و آکادمی های فوتبال قرار گیرد.
ادامه مطلب
  قرعه کشی هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال برگزار شد.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امروز با حضور مدیران باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال قرعه کشی لیگ برتر در شهرستان ساری برگزار شد.
 
بر اساس قرعه کشی هفته اول بازی‌های لیگ برتر فوتسال به شرح  زیر است:
 
شهروند ساری- سن ایچ ساوه
 
مقاومت البرز- سوهان محمدسیما
 
ستارگان ورامین- فرش آرا مشهد
 
ارژن شیراز- آذرخش بندرعباس
 
اهورا بهبهان- مس سو
در رده بندی جدید تیم های ملی فوتسال جهان در سال ۲۰۱۹ که امروز منتشر شد، تیم ملی فوتسال ایران بازهم رده اول آسیا و سوم جهان را در اختیار دارد.


 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس در رده بندی جدید تیم های ملی فوتسال جهان در سال ۲۰۱۹ که امروز منتشر شد، تیم ملی فوتسال ایران بازهم رده اول آسیا و سوم جهان را در اختیار دارد.
 
در این رده بندی تیم ایران با ۱۶۶۳ امتیاز در رده ۳ جهان قرار گرفته است. ایران تنها تیم آسیایی حا
 
تهیه کفش ورزشی مناسب اولین قدم به سوی سلامتی و ورزش کردن می باشد‏‏.‏‏ این کفش ورزشی با رویه چرم مصنوعی و زیره نرم و با دوام در مقابل سایش می تواند انتخابی مناسب برای فوتسال، هندبال، دویدن و پیاده روی و سایر تمرینات و ورزشهای باشگاهی باشد و به راحتی در طول روز می توان از آن استفاده کرد‏‏.‏کفی این کفش قابلیت ارتجاعی داشته و فشارهای وارد شده به پا را کاهش می‌دهد. زیره این کفش نیز بسیار باکیفیت بوده و در برابر سایش مقاوم است. از دیگر ویژگی‌
  تیم ملی فوتسال ایران کاندیدای کسب جایزه بهترین تیم سال 2019 شد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «فوتسال پلنت» در ادامه اعلام نامزدهای کسب جوایز بهترین های سال 2019 در فوتسال، تیم ملی کشورمان را جزو 10 کاندیدای کسب عنوان بهترین تیم فوتسال جهان در سال 2019 معرفی کرد.
* ۱۰ تیم نامزد کسب عنوان بهترین تیم سال 2019 به شرح زیر است:
1-تیم مردان برزیل
2- تیم بانوان برزیل
3- تیم مردان ایران
4-زیر ۲۰ سال ژاپن
5- تیم مردان پرتغا
 تیم  فوتسال المهدی  قهرمان مسابقات فوتسال  رده سنی نوجوانان جام رمضان در شهرستان حاجی
اباد گردید.

به
گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ، مسابقات فوتسال رده
سنی نوجوانان   به مناسبت ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی شهید
ذاکری  مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی
اباد با شرکت 5 تیم به صورت دوره ای  آغاز
گردیده بود   با قهرمانی تیم فوتسال نوجوانان  المهدی  مورخه 18/3/98به کار خود پایان داد .

بنابه
اظهار علی کشاورزی  رئیس هیئ
آینده سازان جنوب قهرمان مسابقات فوتسال جام فجر شهرستان حاجی آباد شد
.
به گزارش
روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ،مسابقات فوتسال رده سنی نونهالان
که بمناسبت دهه مبارک فجر با حضور 6 تیم در سالن ورزشی شهید ذاکری مجموعه ورزشی
انقلاب شهرستان حاجی آباد برگزار گردیده بود با قهرمانی تیم فوتسال  آینده سازان جنوب به پایان رسید .
 بنابه اظهار محمود معصومی نایب رئیس هیئت فوتبال
شهرستان حاجی آباد ،این رقابتها با حضور 6 تیم :رامین ،سقای
تیم فوتسال اسپاد  قهرمان مسابقات 4 جانبه فوتسال گرامیداشت هفته دفاع مقدس  در شهرستان حاجی آباد شد.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد مسابقات 4 جانبه فوتسال رده سنی جوانان که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همت هیئت فوتبال و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان    از روز چهار شنبه  مورخه 98/7/3در سالن ورزشی شهید ذاکری مجموعه ورزشی انقلاب  شهرستان حاجی آباد آغاز گردیده بود  جمعه مورخه 5/7/98با قهرمانی تیم فوتسال اس
مسابقات فوتسال  رده سنی
نونهالان  و نوجوانان و بزرگسالان  به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان حاجی آباد
  اغاز گردید .

به
گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ،مسابقات فوتسال رده سنی
نونهالان  و نوجوانان و بزرگسالان به
مناسبت ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی شهید ذاکری مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی اباد با شرکت 8 تیم در
دو گروه (رده نونهالان ) با شرکت 5 در رده سنی نوجوانان و با شرکت 12 تیم در سه
گروه رده سنی  بزرگسالان بص
 سید محمدناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال اسامی 14 بازیکن فوتسال جهت حضور در اردو و اعزام به تورنمنت چهار جانبه آستاراخان را اعلام کرد.

پخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


به گزارش خبر نگار ورزشی خبرگزاری فارس سید محمدناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال اسامی 14 بازیکن فوتسال جهت حضور در اردو و اعزام به تورنمنت چهار جانبه آستاراخان  اعلام کرد.
*اسامی دعوت شدگان به شرح زیر است:
علیرضا صمیمی ، مهدی جاوید، محمد شجری، ابوالقاسم عروجی،
  تیم ملی فوتسال ایران در جدیدترین رده‌بندی جهانی همچنان در صدر آسیا قرار دارد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، جدیدترین رنکینگ جهانی فوتسال اعلام شد و تیم ملی فوتسال ایران در رده ششم جهان قرار دارد.
شاگردان ناظم الشریعه با امتیاز 1603 همچنان در رده اول آسیا قرار دارند و بر بام قاره کهن تکیه زده‌اند.
در رده‌بندی جهانی تیم‌های فوتسال برزیل با امتیاز 1810، اسپانیا با امتیاز 1801 و آرژانتین با امتیاز 1694 در رده‌ها
چندتا از شاگردها رو بردم مسابقه‌ی فوتسال. در جریان بازی یکی ماتش می‌برد. یکی از استرس ناخن می‌جوید یکی وسط بازی خم می‌شد بند کفش ببنده! و البته خم شدن همانا و گل خوردن همان. باختیم در نهایت. چیزی که ناراحتم کرد گریه‌هاشون و افسوس خوردن‌هاشون بود..
  دروازه‌بان تیم ملی فوتسال کشورمان در جمع 10 نامزد دریافت عنوان برترین گلر جهان قرار گرفت.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت جهانی فوتسال پلنت که هر سال با نظرسنجی از اهالی این حوزه به معرفی برترین‌ها می‌پردازد، نظرسنجی خود برای سال 2019 را در بخش دروازه‌بان پیگیری کرد.
در میان 10 نامزد این عنوان، نام سپهر محمدی هم دیده می‌شود. سنگریان تیم ملی کشورمان در زمره نفرات شاخص فوتسال کشورمان در سال 2019 بود.
وی در
  تیم ملی فوتسال کشورمان همچنان در رده ششم جهان و اول آسیا قرار دارد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «فوتسال رنکینگ» امروز رده بندی هفتگی تیم های ملی فوتسال جهان را اعلام کرد که تیم ملی کشورمان مثل هفته گذشته بدون تغییر در رده ششم جهان و اول آسیا قرار گرفت.
10 تیم برتر دنیا در رده بندی جدید به ترتیب زیر است:
1-برزیل
2-اسپانیا
3-آرژانتین
4-روسیه
5-پرتغال
6-ایران
7-قزاقستان
8-ایتالیا
9-پاراگوئه
10-کرواسی

انتهــــ
تیم فوتسال اتحاد  قهرمان
مسابقات فوتسال جام رمضان رده سنی بزرگسالان  شهرستان حاجی آباد شد .

به گزارش
روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ،مسابقات فوتسال رده سنی بزرگسالان
 که بمناسبت  گرامیداشت ماه مبارک رمضان  با حضور 12 تیم در 3 گروه  4 تیمی  در سالن ورزشی شهید ذاکری مجموعه ورزشی انقلاب
شهرستان حاجی آباد برگزار گردیده بود با قهرمانی تیم فوتسال  اتحاد  در مورخه 18/3/98به پایان رسید .

 بنابه اظهار علی کشاورزی رئیس هیئت فوتبال
ش
مثل همیشه بچه ها رو برده بودیم سالن اما این دفعه فرق داشت. وقت سالن که از قبل کرایه کرده بودیم با شب شهادت امام باقر (ع) یکی شده بود ، اما موقع بستن قرارداد ما حواسمون نبود به این قضیه نبود.
سالن رو نمی تونستیم لغو کنیم چون از قبل پولش رو داده بودیم و اونقدر مایه دار نیستیم که بی خیال این پول بشیم. ما خودجوش و آتش به اختیار عمل می کنیم و از جیب برای کار فرهنگی خرج می کنیم و به جایی وابسته نیستیم. البته خدا خیر ها رو خیر بده که بعضی وقتا بهمون کمک می
اعضای انجمن ورزشی فوتسال  دبیرستان طلوع آزادی شهرکرد:

سمت در انجمن
رشته ورزشی      
نام و نام خانوادگی
ردیف

رئیس انجمن
فوتسال
محمد متین امینی
1

نائب رئیس انجمن
فوتسال
مهدی بابایی
2

دبیر انجمن
فوتسال
علی رضا بی باک
3

منشی انجمن
فوتسال
رضا تاجی
4
  اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال بانوان از سوی یاری اعلام شد.
بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال بانوان را که از 13 تا 16 دی ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود، را اعلام کرد.
اسامی به شرح زیر است:
سیده نسترن مقیمی، فرزانه توسلی، مهتاب بنایی، مه
بعد از فوتسال فقط یه عدد نوشابه سردِ شیشه‌ای می‌چسبه! از همونایی که شیشه‌هاشو نمی‌دن با خودت ببری خونه. از همون‌هایی که تو سال‌هایِ دبستان بعد از مدرسه می‌چسبید. و شاید بزرگتر که شدم، و ریش و سبیلم رو به سفیدی رفت، و در حالی که رویِ جعبۀ همین نوشابه‌ شیشه‌ای ها نشسته‌ام و در افکارم، حالِ الانِ خودم رو مرور می‌کنم ؛ بچسبه! نمی‌دونم والا، اما امیدوارم که نوشابه‌اش مزۀ حسرت نده.
سلام خسته نباشید خدمت همه ی اعضا خانواده برتر
پسر هستم با سن 19/5، با مهارت فوتسال خوب یعنی اگر نمره ی 100 رو هم به فوتسالیست های تیم ملی بدیم من در حد 75 هستم. میخوام برم وارد فوتبال بشم، علاقه م از بدو تولد فوتبال بوده. مطمئنم بعد 3 سال با تلاشی که تو خودم میبینم و سطحی که الان هستم به نمره 80 از 100 تو فوتبال برسم.
واقعا افرادی مثل رونالدینیو که از فوتسال اومدن به فوتبال و انقلاب کردن نظرشون اینه که اگر بتونی تو سالن حرکاتت رو به بهترین شکل انجام بدی
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال عصرحباد؛ در بازی اول تیم پایگاه بسیج هاجر به مصاف تیم مریخی پور رفت که این دیدار با نتیجه ١-٢ به سود تیم پایگاه بسیج هاجر به اتمام رسید.
زنندگان گل تیم پایگاه بسیج هاجر: خانم ها زهرا جعفری و کوثر جعفری
و زننده تک گل تیم مریخی پور خانم میترا خانی بود.
در بازی دوم تیم شفیع زاده و تیم کوثر به مصاف همدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ٠-٣ به سود تیم شفیع زاده به پایان رسید.
زنندگان گل: خانم ها آوا بیگی، مهسا طالبی و خانم
دبیرستان صادق آل محمد (ص) وردنجان در سال 1361 تاسیس گردیده است این آموزشگاه با 5000 مترمربع مساحت کل، و زیر بنای 600 متر مربع در دو طبقه توسط اداره کل نوسازی استان چهارمحال و بختیاری ساخته شده است این آموزشگاه دارای 13 کلاس درس، سه اتاق هوشمند، کارگاه، کتابخانه با حدود 500 جلد کتاب، نمازخانه مستقل با زیربنای 150 متر مربع، سیستم امنیتی، یک دستگاه تکثیر می باشد. سالن و حیاط آموزشگاه با امکانات فوتسال و میز پینگ پونگ در اختیار دانش آموزان می باشد.
  رییس سازمان لیگ فوتسال و مربی تیم ملی فوتسال یک دیدار از هفته سوم لیگ برتر را با حضور در سالن از نزدیک دنبال خواهند کرد.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رقابتهای هفته سوم لیگ برتر فوتسال امشب پیگیری می‌شود و به همین منظور محمدحسن انصاری فرد رییس سازمان لیگ فوتسال با حضور در ساوه بازی تیم سن ایچ برابر مس سونگون را تماشا خواهد کرد. در این بازی جواد اصغری مقدم ملی‌پ
یکی از برنامه هایی که میتونه باعث جذب بچه ها به مسجد و کلاس های مجموعه فرهنگی بشه ، کرایه کردن سالن فوتسال هست.
بچه ها فوتبال بازی کردن رو خیلی دوست دارن پس اگر در هفته یک بار سالن گرفته بشه و حضور در سالن فقط برای بچه هایی که مرتب در کلاس و نماز جماعت شر کت می کنند مجاز باشه
خواهید که تعداد قابل توجهی از بچه های جدید به جمع شما اضافه میشه. نگران هزینه هم نباشید از هر کدوم از بچه ها دو سه هزار تومان بگیرید تا خرج کرایه سالن دربیاد.
البته در سالن ب
;ldji
کمیته فوتسال  کاشمر
با سلام احترام خدمت تمام پیشکسوتان و جوانان ورزشکار کاشمر
در سال ٩٧ که وارد مجموعه هیات فوتبال شدم، با توجه به اینکه تمام مشکلات تیم داران را  به خاطر فعالیت در استان لمس کرده بودم، با هدف گذاری کار خودم را شروع کردم.
ادامه مطلب
ابعاد چمن مصنوعی فوتسال یا همان مینی فوتبال
این مطلب در مورد ابعاد چمن مصنوعی فوتسال که بدون شک پرکاربردترین کاربری چمن مصنوعی است،می‌باشد.
چمن مصنوعی فوتسال با توجه به ابعاد کوچکتر نسبت به زمین های استاندار فوتبالی طرفدار بی شماری را در سرتاسر جهان به خود اختصاص داده است به گونه ای که اگر فضای موجود ۳۷۵متر هم باشد می توان یک زمین کوچک را در ابعاد(۲۵×۱۵) راه اندازی کرد.
در صورتی که ابعاد زمین چمن مصنوعی فوتبال استاندارد به مراتب بیشتر ا
قوانین فوتسال قوانین فوتسال




دسته بندی
تربیت بدنی

فرمت فایل
doc

حجم فایل
9 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
8

قوانین فوتسال– قانون زمین فوتسالزمین بازیاندازه زمین بازی :طول = حداقل 25 متر و حداکثر 42 متر .عرض = حداقل 15 متر و حداکثر 25 متر .در مسابقات بین المللی برابر است با :طول = حداقل 38 متر و حداکثر 42 متر .عرض = حداقل 18 متر و حداکثر 25 متر .پهنای کلیه خطوط 8 سانتیمتر است .اندازه دایره وسط زمین 3 متر می باشد .فاصله نقطه پنالتی تا خط دروازه 6 متر می باشد .فاص
بسم الله الرحمن الرحیمباعنایت به پیشینه درخشان فوتبال، در منطقه ترشیز و به خصوص شهرستان کاشمر، نگارش تاریخ فوتبال و فوتسال این منطقه ، ضروری بوده و  پرداختن به تمامی اتفاقات ریز درشت این رشته خالی از لطف نخواهد بود. 
ادامه مطلب
  با توجه به تساوی مدعیان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال بانوان، هیات خراسان به صدر جدول صعود کرد.
بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد که در مهمترین بازی هفته تیم‌های شرکت ملی حفاری و مس رفسنجان به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی ۳ - ۳ به پایان رسید.
با توجه به تساوی این بازی و برتری پرگل هیات خراسان مقابل پا
چرا یکى دیروز نبود که بیاد به من بگه هى دیوونه بعد از دو سال بدون نرمش کردن فوتسال بازى نکن که اینجورى پاهات بگیره و دو قدمم نتونى راه برى :/ 
اولین گلمو با ضربه ایستگاهى زدم اصن باورم نمیشه چى بود لامصب ! خیلى خوب بود اصن یه خورده دورتر از نقطه ى پنالتى سمت راست اصن چه قوسى گرفت لعنتى چه گوشه ى دروازه اى نشست هوفف
ثبت بشه این حال خوب اینجا :)))) 
من چقدر فیزیکو بخش الکتریسیته و مدارها رو دوست دارم خعلى جذابن لامصب ها
  در بازی سوم از روز اول مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا در تبریز به مصاف هم رفتند در نتیجه تیم تایلند توانست قرقیزستان را شکست دهد


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا که در تبریز سالن پور شریفی در حال برگزاری است در اولین روز و بازی سوم تیم‌های جمهوری قرقیزستان و تایلند از ساعت 17 به مصاف هم رفتند.
 
تیم تایلند این بازی را بهتر از قرقیزستان شروع کرد که  در دقیقه
بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: همه بازیکنان جوان و با‌تجربه تلاش خود را می‌کنند تا تیم خوبی را راهی لیگ کنیم و به هدفمان که قهرمانی است، برسیم.


 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
مهران عالیقدر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص ادامه همکاری با باشگاه گیتی‌پسند اظهار داشت: شاید بعد از این‌که آن اتفاقات در فینال سال گذشته رخ داد، یک بدهی به باشگاه گیتی‌پسند داشتم، سعی کردم با ماندن ‌و کمک کردن به باشگا
  تیم ملی فوتسال بانوان ایران فروردین‌ماه 2 دیدار دوستانه با چین برگزار می‌کند.
بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهناز یاری گفت: سومین مرحله از اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال از 13 دیماه در مرکز ملی فوتبال  آغاز می شود. در این مرحله برنامه های تمرینی مختلفی را برای بازیکنان در نظر گرفته ایم و با توجه به زمان کوتاهی که در اختیار داریم سعی‌مان بر این است تا ملی پوشان
  با وجود اینکه مسئولان تیم فوتسال بانوان دریژنو فرخشهر مدعی شده‌اند چند آقا در جریان دیدار با شهروند ساری به بازیکنان آنها فحاشی کرده‌اند و درگیری هم ایجاد شده، اما مسئول کمیته مسابقات اعلام کرد هیچ گزارشی در این خصوص نرسیده است.

بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
به گزارش خبرگزاری فارس، هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان در حالی روز جمعه برگزار شد که شهروند ساری با نتیجه 5 بر 3 دریژنو را شکست داد.
لیلا بریانیان سرپرست تیم در
خلاصه داستان : افروز اردستانی (باران کوثری) کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان ایران است،با گلزنی افروز تیم ملی برای اولین بار به فینال بازیهای آسیایی راه پیدا می‌کند و عازم مالزی میشود،در فرودگاه افروز در میابد که توسط شوهرش ممنوع الخروج شده است و ..
ادامه مطلب
  در مسابقات فوتسال جام باشگاههای جهان که در تایلند در حال برگزاری است تیم
فوتسال مس سونگون در بازی دوم مقابل ال پوز مورسیا اسپانیا شکست سنگینی را
متحمل شد.


بخش جام جهانی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات فوتسال جام
باشگاههای جهان 2019 در بانکوک تایلند در حال برگزاری است. تیم فوتسال مس
سونگون نماینده ایران و آسیا در این مسابقات حضور دارد و در گروه C با
تیم‌های مگنوس برزیل و ال پوز مورسیا ا
برتری تیم نونهالان پیام وحدت  در هفته اول مسابقات لیگ شهرستان تایباد 




تیم فوتسال نوهالان  پیام وحدت  در هفته اول لیگ شهرستان تایباد موفق شد با نتیجه  5 بر 1 تیم اتحاد را شکست دهد .که گل های تیم پیام را در این دیدار << پمان رحیمی فر ، رسول کریمی ، سلمان با خدا ، سهیل قنبری و امیر حسین آذر بیگی >> به ثمر رساندند .
همچنین محمد طاها صید محمدی دروازبان تیم پیام وحدت که سه تک به تک را در این بازیاز حریف گرفت به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد
اراده یکی از مخوف ترین ابعاد انسانیست. روانشناسان متفق القول اند انسان بر اساس نیاز تعریف می شود شمایی که نیازتان تاپ شدن در دانشگاست یا احتمالا راضی کردن پدر و مادرتان خوب درس می خوانید و ربطی به اراده برای درس خواندن نیست. شمایی که نیازتان قهرمانی در جام رمضان فوتسال است با تمام وجود بازی می کنید و صحبتی از اراده نیست بسطش دهید به تمام موضوعات آنها می گویند اراده نیست انگیزه است اما کمی فلسفی تر می توان دید افرادی که کارهایی کرده اند نه بر
  جشن تولد کاپیتان تیم ملی کشورمان در اردوی کره‌جنوبی برگزار شد.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار دوستانه مقابل کره‌جنوبی در این کشور به سر می‌برد.
 
بعد از تمرین امروز با حضور بازیکنان و کادر فنی جشن تولد مسعود شجاعی در اردوی تیم ملی در کره جنوبی برگزار شد.
 
 
دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان برابر کره جنوبی روز سه شنبه 21 خردادماه ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه
  تیم فوتسال بانوان سایپا در دیدار حساس مقابل حریفش پیروز شد.

بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
به گزارش خبرگزاری فارس، هفته نخست لیگ برتر فوتسال
بانوان امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد که تیم‌های مدعی سایپا و هیات
خراسان موفق شدند حریفانشان را شکست دهند. تیم سایپا با هدایت نیلوفر
اردلان امروز مقابل مس رفسنجان قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد.

در
دیگر دیدار مهم هفته نامی نو مدافع عنوان قهرمانی میهمان شرکت ملی حفاری
ب
انتقام محترمانه‌ی خانم گل فوتسال از نامی نو
گلزن تیم هیات خراسان در لیگ فوتسال بانوان موفق شد دروازه نامی نو تیم سابقش را باز کند.
 
به گزارش ورزش سه، روز گذشته لیگ فوتسال بانوان در حالی پیگیری شد که در یکی از بازی‌های حساس تیم هیات خراسان از نامی نوی اصفهان میزبانی کرد. این بازی در حالی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید که سارا شیر بیگی ستاره تیم مشهدی یک گل زد.
 
او فصل گذشته در تیم نامی نو بازی می‌کرد. تیمی که وضعیت مالی بدی داشت و در پایان فص
  لیگ برتر فوتسال بانوان از روز جمعه 25 مرداد با برگزاری 7 دیدار آغاز می‌شود.


بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از به تعویق افتادن یک
هفته‌ای لیگ برتر فوتسال بانوان، قرار است از روز جمعه مسابقات لیگ با حضور
14 تیم آغاز شود. پارس‌آراء شیراز که پیش از کناره‌گیری خود را از لیگ
اعلام کرده بود دوباره به جدول برگشت.

تیم
سایپا تهران که با هدایت نیلوفر اردلان در لیگ شرکت کرده در بازی نخ
با اعلام برنامه سرمربی نارنجی پوشان تمرینات تیم فوتبال سایپا، 20 خرداد شروع خواهد شد.


 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، فصل نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، طبق برنامه پیشنهادی سازمان لیگ فوتبال از تاریخ 10 مرداد ماه آغاز خواهد شد و تیم فوتبال سایپا با سرمربیگری ابراهیم صادقی در این دوره از رقابت ها حضور خواهد داشت.
باشگاه سایپا با تعیین سرمربی این فصل خود پیش از
با توجه به مهلت کم باقی مانده تا قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتسال هنوز تکلیف تیم مقاومت قرچک مشخص نشده است.

 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتسال مقاومت قرچک که در لیگ برتر حضور دارد و متعلق به ارگان‌های نظامی است و تا به امروز توانسته از بازیکنان سرباز استفاده کند اما  سال گذشته فرماندهی سپاه طی بخشنامه‌ای به باشگاه‌های نظامی اعلام کرد که دیگر تیم‌های نظامی نمی‌توانند از بازیکنان سرباز استفاده 
  در مهمترین بازی هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال بانوان روز جمعه سایپا پذیرای نامی‌نو خواهد بود.
بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته بیست و یک لیگ برتر فوتسال بانوان روز جمعه با برگزاری 6 دیدار پیگیری می‌شود که در مهمترین بازی هفته شاگردان اردلان در تیم سایپا مقابل نامی‌نو مدافع عنوان قهرمانی قرار می‌گیرند. سایپا در لیگ امسال 13 برد را کسب کرده و با 41 امتیاز در رده چهارم قرار دارد. نا
یکی از برنامه هایی که میتونه باعث جذب بچه ها به مسجد و کلاس های مجموعه فرهنگی بشه ، کرایه کردن سالن فوتسال هست.
بچه ها فوتبال بازی کردن رو خیلی دوست دارن پس اگر در هفته یک بار سالن گرفته بشه و حضور در سالن فقط برای بچه هایی که مرتب در کلاس و نماز جماعت شر کت می کنند مجاز باشه
خواهید که تعداد قابل توجهی از بچه های جدید به جمع شما اضافه میشه. نگران هزینه هم نباشید از هر کدوم از بچه ها دو سه هزار تومان بگیرید تا خرج کرایه سالن دربیاد.
البته در سالن ب
روزبه شاه علیدوست، با تمدید قرارداد خود دهمین سال حضورش را در سایپا شروع می‌کند.


 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، روزبه شاه‌علیدوست، بازیکن باسابقه نارنجی پوشان با نظر کادر فنی فصل دهم خود را با سایپا در جام نوزدهم شروع خواهد کرد.
 
شاه علی دوست با وجود پیشنهاد های مختلف در سایپا ماند، تا در کنار ابراهیم صادقی کاپیتان و همبازی سابق خود فصل موفقیت آمیزی را
 شب گذشته مراسم تقدیر از تیم‌های شرکت کننده در تورنمنت فوتسال در مشهد برگزار شد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تورنمت 3 جانبه فوتسال مشهد که با حضور تیم‌های ایران، بلاروس و اسلواکی از روز یکشنبه 10 آذر برگزار شد روز گذشته با قهرمانی بلاروس و نایب قهرمانی ایران و عنوان سومی اسلواکی به پایان رسید. 
مراسم اهدا جوایز و ضیافت شام این مسابقات شب گذشته با دعوت محمدرضا کلایی شهردار مشهد در محله کوه
انتقام محترمانه‌ی خانم گل فوتسال از نامی نو
گلزن تیم هیات خراسان در لیگ فوتسال بانوان موفق شد دروازه نامی نو تیم سابقش را باز کند.
 
به گزارش ورزش سه، روز گذشته لیگ فوتسال بانوان در حالی پیگیری شد که در یکی از بازی‌های حساس تیم هیات خراسان از نامی نوی اصفهان میزبانی کرد. این بازی در حالی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید که سارا شیر بیگی ستاره تیم مشهدی یک گل زد.
 
او فصل گذشته در تیم نامی نو بازی می‌کرد. تیمی که وضعیت مالی بدی داشت و در پایان فص
ملی پوش فوتسال متهم به دو پینگ مدارک و مستندات خود را کمیته پزشکی ارائه داد.  
           بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


  به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از اعلام تست مثبت یکی از بازیکنان مطرح تیم ملی و باشگاه مس سونگون اخباری مبنی بر  احتمال محرومیت 4 ساله این بازیکن از میادین منتشر شد. 
پیگیری های خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس حکایت از این موضوع دارد که وی از یک سال گذشته تحت نظر پزشک و تحت درمان بوده است.این بازیکن به دلیل تجویز پزشک
ارشیا توکلی بازیکنی که 63 دقیقه برای داماش تو اون دیدار تاریخی مقابل پرسپولیس بازی کرد همکلاسی دوران دبیرستان من بود راجع به فینال جام حذفی و حواشیش حرفی ندارم بزنم. از کلاس ما نخبه ورزشی کم نداریم صابر تبار تیم ملی بسکتبال رفت تو تکواندو چند نفر خوب داشتیم که مقامای کشوری آوردن و تو فوتسال هنوزم چند تا از بهترینای استانیم. سه شب پیش زمانی که داشتم بازی پرسپولیس داماش رو میدیدم یاد خاطرات دبیرستان افتادم یاد شوخی خرکیای تو کلاس، کاری کرد بو
                                                                  
 
باشگاه شاهین از بهترین باشگاه های فعال، در رده فوتسال پایه ی کاشمر می باشد. شاهین علیرغم مشکلات موجود توانسته است خدمات فراوانی را به این رشته نموده و بازیکنان مستعد کاشمر را شناسایی و راه ورود آنان را به تیم های بزرگتر استان و کشور هموار کند. در ادامه صحبت های حامد عرب، در مورد فعالیت های باشگاه شاهین را خواهیم خواند:
ادامه مطلب
                                                                  
 
باشگاه شاهین از بهترین باشگاه های فعال، در رده فوتسال پایه ی کاشمر می باشد. شاهین علیرغم مشکلات موجود توانسته است خدمات فراوانی را به این رشته نموده و بازیکنان مستعد کاشمر را شناسایی و راه ورود آنان را به تیم های بزرگتر استان و کشور هموار کند. در ادامه صحبت های حامد عرب، در مورد فعالیت های باشگاه شاهین را خواهیم خواند:
ادامه مطلب
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.



مدت زمان: 17 ثانیه
فصل جدیدی از مدیریت فوتبال خراسان شروع شده است ، خراسان بزرگ با
پتانسیل فراوان در هر مقوله ای ، از قدیم الایام با داشتن نوسانات بسیار به
حق خود نرسیده است در این اثنا ، فوتبال این دیار همیشه مظلوم واقع شده و
در یک حالت یک قدم به جلو و چند قدم به عقب بوده است و میانگین مدیران
کارآمد و فوتبال فهم در این استان در حداقل خود قرار داشته است  ، بهر صورت
هر چه بوده و هست و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جناب آقای دکتر برادران
،رئیس سابق هیات فوتبال خراسا
هیچ‌وقت شرایطش پیش نیومد که گل بزنم و لباسم رو هلی‌کوپتری دور سرم بچرخونم. یا اینکۀ روی زانوهام شیرجه بزنم و دست به سینه برای دوربین‌ها ژست بگیرم. اون ترمی هم که توی دانشگاه فوتسال داشتیم، اون زمان‌هایی که بچه‌ها رو پام نمی‌اومدن و مجبور نبودم پاس گل بدم، مربی از زمین بازی می‌کشیدم بیرون.هیچ‌وقت نشد با دوستان بریم آزادی و با بردهای پرسپولیس و تیم ملی حنجره‌‌هامون رو به فنا بدیم. سهم‌ ما فقط دیدن چندتا برد و باخت حساس وسط چارسو بود و ام
جمعه رفتیم سالن و کمی فوتسال بازی کردیم. حالا یک هفته ای می شود که کل بدنم درد میکند. حتی کیسۀ صفرای بیچاره ام هم درد میکند.
فردا میرویم استخر. تمام خستگی این دوران را از تنم درخواهد کرد. خیلی کیف میدهد از آب داغ در بیایی و مثل پنگوئن خودت را بیندازی توی آب سرد.
احتمالا در هفته پنج شش ساعت اوقات فراغت کافی باشد.
یک کلاس خصوصی فتوشاپ دارم و یک شاگردِ تقریبا زرنگ. سخت مشغول ضبط دوره طراحی سایت هستم و همچنین در حال آماده کردن جزوه دوره جامع آموزش فت
من ۳۳ سال دارم و ۳ ساله که متاهلم و بچه نداریم. باشگاه رشته فوتسال ثبت نام کردم اما میترسم که پیشرفت نکنم. چون عینکی هستم و نمیشه با عینک دنبال توپ دوید. تازه عینک جدید گرفته ام و برای عمل لیزیک باید حداقل یک سال عینک بزنم تا شماره چشمم ثابت بشه. ضمنا میترسم در این مدت باردار بشم و مجبور بشم ورزش رو بذارم به کنار و افسرده بشم.
کمی ناامید شده ام بهم روحیه بدهید تو رو خدا...، مجرد که بودم برادر معتاد داشتم نمیذاشت سراغ چیزی برم، اذیتم میکرد، اذیت ها
  طبق اعلام نجفی مدیر عامل باشگاه مس سونگون اسماعیل تقی پور سرمربی این تیم به همراه تمامی کادر فنی برکنار شدند.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

 به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه مس سونگون ورزقان، نجفی مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان پیرو جلسات انجام شده در کمیته فنی باشگاه، تصمیمات اتخاذ شده را به شرح زیر اعلام نمود:با عنایت به عدم تحقق اهداف باشگاه و عدم قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۹ تایلند، ضمن توجه به تم
  سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال ایران گفت: امیدوارم روزی برسد که تیمم را روی سکوی جهانی ببرم.
بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتسال بانوان زیر 23 سال ایران در تورنمنت کافا موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند. هدایت این تیم برعهده نیلوفر اردلان بود که سالها در تیم‌های ملی فوتسال و فوتبال به میدان رفته و امسال نخستین حضورش را در تیم ملی به عنوان مربی تجربه می‌کرد.
نیلوفر اردلان در گ
به گزارش حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی عصرحباد؛ وحید امیری لژیونر کشورمان جدایی اش از تیم ترابوزان ترکیه قطعی شده است و طبق اعلام وکیل امیری این بازیکن  از چند تیم لیگ برتری برای فصل بعد پیشنهاد دریافت کرده که یکی از این تیم ها سپاهان است.
مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان ضمن تایید این مطلب در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بله طی نامه ای  درخواست رسمی خود را برای جذب وحید امیری به باشگاه ترابوزان ترکیه دادیم و منتظر پاسخ این باشگاه هستی
  در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان، روز جمعه تیم صدرنشین شرکت ملی حفاری میهمان پویندگان فجر شیراز خواهد بود.
بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان روز جمعه 15 آذرماه با برگزاری 6 دیدار پیگیری می‌شود. شرکت ملی حفاری که بعد از برتری در دیداری حساس مقابل سایپا به صدر جدول رسید، جمعه راهی شیراز می‌شود تا مقابل پویندگان قرار بگیرد. نماینده شیراز در رده نه
عادل فردوسی پور این روزها فارغ از هیاهو و حواشی فوتبال ، بیش از گذشته با توپ و مستطیل سبز سرگرم است.
فردوسی ‌پور و دوستانش هفته‌ای یک شب دور هم جمع می‌شوند و زیر نظر محمود کلهر تمرین می‌کنند؛ تمرینی که شور و هیجان عادل جذابیت‌های آن را دوچندان می‌کند.
آخرین تمرین تیم «رسانه – ورزش» اما دو مهمان ویژه داشت: جواد نکونام و مسعود مرادی.
در مسابقه درون‌تیمی نکونام در تیم عادل فردوسی پور پا به توپ شد و مرادی نیز قضاوت بازی را برعهده داشت.
این باز
پنج شنبه ها را دوست دارم اما چهارشنبه ها را بیشتر
چهارشنبه صدرا از ساعت ۴ می رود کانون روبروی خانه مان تا ساعت ۹.در کانون فرهنگی که وابسته به مسجد هست علاوه بر شنا و فوتسال داخل موکت بچه ها بازی های گروهی مثل مافیا و ...انجام می دن و برخی بازی های انفرادی فکری مثل اریگامی...در اخر اگر مناسبتی باشد جشن یا کمی عزاداری و دست آخر نماز و خانه.هیچ یک از کارها اجباری نیست و پسرها بنا به خواسته خود انجامش می دهند.
خدا این سید و دوستانش رو خیر بدهد مرد بسی
در راستای تکمیل زمین ورزشی روستا ، عملیات نصب چمن مصنوعی این مجموعه به اتمام رسید.
این مرحله با اعتباری بالغ بر 1/800/000/000 ریال انجام گرفت و پس از نصب چمن عملیات تکمیل زمین والیبال ، ایمن سازی و ساخت حفاظ برای کانیووها و موزاییک اطراف این مجموعه در دستور کار دهیاری قرار دارد.
 
کفش اسپرت طوسی مردانه
پرداخت درب منزل/ارسال رایگان
 
 
 
 
خرید و یا دیدن کفش های بیشتر از فروشگاه فرامد
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتانی مردانه طوسی | جدیدترین مدل های کتانی مردانه 2019 | ... https://botick.com › ... › کیف و کفش › کتانی مردانه › کتانی مردانه طوسی کفش مخصوص پیاده روی مردانه مدل اسکای کد 2-4104 طوسی 98 2019 · دیجی کالا digikala ... کفش و کتونی مردانه اسپرت نایک مدل NIKE AA1622-201 طوسی 98 2019. کفش اسپرت طوسی مردانه Golden Goose - Pinterest https://www.pinterest.com › pin Jul 22, 2019- This
فیلم سینمایی ایرانی
کارگردان: سهیل بیرقیتهیه کننده: مهدی داورینویسنده: سهیل بیرقیسال ساخت: ۱۳۹۶محصول کشور: ایرانمدت زمان: ۸۵ دقیقهژانر فیلم: اجتماعی
بازیگران: باران کوثری، امیر جدیدی، لیلی رشیدی، هدی زین‌العابدین، سحر دولتشاهی، عباس موسوی، مریم سرمدی و …
خلاصه داستان: افروز اردستانی کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان ایران است. با گلزنی افروز تیم ملی برای اولین بار به فینال بازی‌های آسیایی راه پیدا می‌کند و عازم مالزی می‌شود …
راهنمای
  هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتسال امروز با انجام 7 دیدار در شهرهای مختلف برگزار می شود که در حساس‌ترین بازی‌های این هفته مس سونگون میزبان گیتی پسند اصفهان است.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


 به گزارش خبرنگار ورزشی فارس هفته بیست و ششم و آخر لیگ برتر فوتسال امروز با انجام 7 دیدار در شهرهای مختلف در حالی امروز برگزار می شود. که تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله پلی اف مشخص شدند.مس سونگون، گیتی پسند اصفهان، فرش آرا مشهد،شهروند ساری،
با حضور مسئولین ارشد شهرستان ، زمین چمن مصنوعی فوتسال روستا افتتاح و به بهره برداری رسید.
به گفته امین ترک زاده دهیار روستا : این مجموعه با مشارکت دهیاری روستای سلیمان آباد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با اعتباری بالغ بر 4/000/000/000 ریال از محل درآمدهای محلی دهیاری و اعتبارات ماده 11 بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث و در آئینی با حضور مسئولین ارشد شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی از تلاش ها و همکاری آقایان حسن زاده بخشدار محترم بخش مرکزی،م
اگه قرار بود بین تمام رشته‌های ورزشی که امتحانشون کردم یکی رو انتخاب کنم حتما دو رو انتخاب می‌کردم. نه از جهت این‌که مادره و احترامش واجب، بلکه از این جهت ‌که هم مثل رشته‌های رزمی خشن نیست، هم اگر اصولی پیش بری آسیب آنچنانی مثل فوتسال نداره، مثل دوچرخه‌سواری تجهیزات خاصی نمی‌خواد، مقاومت بدنیت رو بالا می‌بره، تنفست رو تنظیم می‌کنه، ضربان قلبت متناسب می‌شه، سن خاصی نمی‌خواد و از همه مهم‌تر در مواقع لزوم می‌تونی مثل اسب بدوی! مع‌ا
14 راز ضروری برای متناسب سازی 5-یک طرف / فوتسال (2)
 
 
حتی مشخص شده است که از تناسب اندام خود بهتر از بازی کردن کامل بازی 11 و یک طرفه است زیرا به شما نیاز دارد تا زمان بیشتری را در مناطق حداکثر ضربان قلب خود اختصاص دهید.
 
بسیاری از افراد همچنین از آن می توانند روشی بسیار لذت بخش تر از آموزش فردی پیدا کنند - آخرین باری که آخرین بار برای نوشیدنی با همجواران خود رفتید فقط برای بحث در مورد چگونگی اجرای این مسابقه لذت بخش بود؟ اغلب اوقات ، من مشکوک هستم
به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی انجمنیون، مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران
در گفتگو با سایت اسپورزا بیان کرد: زمانی که به ایران آمدم شگفت زده شدم.
برای حضور در ایران اندکی شک و تردید داشتم، اما فوتبال این کشور اکنون
برای من بسیار جذاب است. مسئولان فدراسیون ایران پیشنهاد وسوسه کننده‌ای
ارائه کردند و سه روز با من در بلژیک مکاتبه کردند تا به ایران بروم و
امکاناتش را بررسی کنم.
ادامه مطلب
  تیم ملی والیبال بانوان ایران امروز در یک دیدار دوستانه برابر تیم سوان کره قرار گرفت و در پایان با نتیجه سه بر یک پیروز شد.


بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
به گزارش خبرگزاری فارس، بانوان ملی‌پوش ایران ست
اول را ۲۷ بر ۲۹ واگذار کردند اما سپس در سه ست پیاپی و با امتیازات ۲۵ بر
۱۷، ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۹ به برتری دست یافتند.

تیم
ملی بانوان ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در سئول حضور دارد و
در اولین دید
انسان های بزرگ، بزرگ فکر می کنند. نقش افراد موفق در پیشرفت هر کشور به همین قدرت و بزرگی است. متاسفانه مساله ای که امروزه در ایران با آن رو به رو هستیم این است که ما عموما از موفق شدن خود در کنار دیگران لذت نمی بریم. تنها اتفاقی که ما را خوشحال می کند، این است که ما موفق شویم و همزمان دیگران شکست بخورند. با این وصف همواره افرادی وجود دارند که علیرغم داشتن مسئولیت های کلیدی، هرگز به چشم نیامده و به قولی در حاشیه قرار می گیرند. از یک سرمایه دار خارج
14 راز ضروری برای متناسب سازی 5-یک طرف / فوتسال (1)
 
هر استانداردی را که بازی می کنید ، تقریباً مطمئن است که می توانید با بهبود اندام خود ، بازی خود را بالا ببرید به این دلیل است که تناسب اندام یکی از مؤلفه های اصلی اجرای مؤثر در زمین است و به همان اندازه مهارت های شما با توپ مهم است.
 
این یکی از عناصر اصلی است که یک بازیکن خوب را تشکیل می دهد:
 
عناصر یک بازیکن
 
برای بعضی ها ، شاید کسانی که تازه کار را شروع کرده اند ، چالش تناسب اندام این است که فقط
14 راز ضروری برای متناسب سازی 5-یک طرف / فوتسال (3)
 
 
3. انگیزه خود را پیدا کنید
اگر من برای همه کسانی که ادعا می کردند مناسب می شوم یک سکه داشتم اما بعد صد بهانه متفاوت می دادم که چرا برای آنها خیلی سخت است ، خیلی سریع پول نقد کافی دارم تا پیشنهاد نقل و انتقالات را در اختیار کریستیانو رونالدو قرار دهم تا به من بپیوندم. تیم 5 طرفه.
 
حقیقت این است که این "بدنسازان بدنسازی" مملو از عذر و بهانه هستند زیرا واقعاً انگیزه لازم برای جابجایی ندارند. بله ، ا
امروز آرمانو دیدم دوست دوران دبیرستانم. مهندسی برق میخونه. تو تعطیلات نوروز سینما فرهنگ "متری شیش و نیم" رو اکران کرد که رفتم دیدمش اما قرار گذاشتیم با آرمان وقتی سینما آزادی آوردش دوباره با هم بریم ببینمیش. همه خاطرهای دبیرستانم از جلو چشم رد شد: یادش بخیر سالن میگرفتیم میرفتیم فوتسال، یه بارش یادمه من تو دروازه بودم دقیق یادم نیست ولی بین 15 تا 20 تا گل خوردم :دی ... البته قوی بودن تیم مقابل هم در تعداد گلها بی تاثیر نبود.
یاد اون معلمِ شیمی سال
  یک نشریه ترکیه‌ای از لژیونر جدید ایران در لیگ حرفه‌ای این کشور تعریف کرد.


 
    بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، اللهیار صیادمنش که فصل گذشته در تیم استقلال تهران خوش درخشید،‌در نقل و انتقالات تابستانی راهی فنرباغچه شد.
 
او روز گذشته در دیدار دوستانه با تیم آلمانی هرتابرلین، تک گل تیمش را در باخت 2 بر یک به ثمررساند.
 
صیادمنش کمی بعد از حضورش در میدان تک گل بازی را زد.
 
 
همین مساله باعث شد تا سایت گازتا
امروز آرمانو دیدم دوست دوران دبیرستانم. مهندسی برق میخونه. تو تعطیلات نوروز سینما فرهنگ "متری شیش و نیم" رو اکران کرد که رفتم دیدمش اما قرار گذاشتیم با آرمان وقتی سینما آزادی آوردش دوباره با هم بریم ببینمیش. همه خاطرهای دبیرستانم از جلو چشم رد شد: یادش بخیر سالن میگرفتیم میرفتیم فوتسال، یه بارش یادمه من تو دروازه بودم دقیق یادم نیست ولی بین 15 تا 20 تا گل خوردم :دی ... البته قوی بودن تیم مقابل هم در تعداد گلها بی تاثیر نبود.
یاد اون معلمِ شیمی سال
دفاع 1 به 2 در فوتسال قسمت سوم
عبور از خط عبور - 2v1 دفاع
 
با انجام این کار به طور موثر شما گاهی می توانید دریابید که یک گذر ضعیف را
در اختیار دارید. با این وجود اغلب شما می توانید این حملات را به اندازه کافی
طولانی نگه دارید تا یکی از هم تیمی هایتان به عقب برگردد و به دفاع از خود بپیوندد
و آن را یک سناریوی 2 و 2 قرار دهید. این فرضیه است که هم تیمی های شما واقعا
دنبال پیگیری هستند.
 
4) زمانی که زمان مناسب است، توپ را فشار دهید
در برخی موارد شما خودتان ر
  تیم فوتبال پرسپولیس تمرین نوبت صبح امروز سه‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی
باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرین نوبت اول امروز را از ساعت 10 و 30 دقیقه
به مدت 90 دقیقه زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.

تمرین پس از صحبت‌های گابریل کالدرون با گرم کردن بدن‌ها آغاز شد.

سپس بازیکنان، پاسکاری‌های ترکیبی را در دستور کار قرار دادند.

با اعلام سرمربی
اخیراً بعد از پنج‌سال فارغ‌التحصیلی از دبیرستان، به گروه فارغ‌التحصیلان دبیرستان فرزانگان سه ادد شدم. گروه ساکتی‌ست که دبیر زبانِ سالِ سوم دبیرستان‌مان بی‌وقفه در آن پست فوروارد می‌کند. 
پست‌های امشب خانم ح. در مورد ممنوعیت افغانستانی‌ها برای ورود به بعضی از استان‌های کشور بود و ابراز تاسف نویسنده‌ی پست از این که امروز بازی فینال مسابقات فوتسال زیر بیست سال آسیا در تبریز بوده‌است، افغانستان یک پای فینال بوده‌است و متاسفانه مردم

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها