نتایج جستجو برای عبارت :

مهمترین عمل لاغری برای درمان فشار خون بالا

فشار خون بالا یکی از بیماری های رایج بین افراد در سنین مخلف است. به خصوص افرادی که در سنین بالا به سر می برند اکثرا از فشار خون بالا رنج می برند. در شبکه پزشکی و سلامت و ایران اخیرا مطلبی تحت عنوان همه چیز در رابطه با فشار خون بالا منتشر شده است که پیشنهاد می کنیم حتما مطالعه کنید. این مطلب به طور کامل به دلایل ابتلا به فشار خون بالا، شیوه های پیشگیری از فشار خون بالا و مدل های مختلف درمان فشار خون بالا پرداخته است.
همچنین در این مطلب شیوه خواندن
درمان فشار خون بالا
به طور کلی داشتن رژیم غذایی متعادل و کم نمک، دوری کردن از استرس و داشتن فعالیت بدنی و ورزش مناسب به کنترل فشارخون کمک می‌کند.
 در بین مواد غذایی کاهنده فشارخون بالا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ادامه مطلب
انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
آیا چاق هستید و در کنار آن با فشار خون بالا مواجه هستید؟ آیا میدانید هایپرتانسیون یا افزایش فشار_خون به چه معنا است و چگونه ایجاد میشود؟ با نحوه درمان آن آشنا هستید؟ دوست دارید هم چاقی و هم مشکل هایپرتانسیون خود را با هم درمان کنید؟ آیا میتوان با عمل لاغری به درمان فشار خون بالا کمک کرد؟
عمل لاغری و فشار خون : علت فشار خون بالا چیست؟
علل مختلفی میتوانند در بالا رفتن فشار خون دخالت داشته باشند. اما متاسفانه علایم بالا رفتن این فشار در سطوح پای
چه چیزهایی در مورد ش میدانید!
فشار خون، مقدار نیرویی است که در برابر دیواره های شریان ها اعمال می شود زیرا خون از طریق آنها جریان می یابد ،  به گفته انجمن قلب امریکا (AHA)در ایالات متحده حدود 85 میلیون نفر فشار خون بالا دارند که از هر سه نفر آنها یک نفر بالای 20 سال است.
موسسه ملی بهداشتNIH تخمین می زنند که حدود دو سوم افراد بالای 65 سال در ایالات متحده دارای فشار خون بالا هستنداگر بدون درمان و کنترل نشدن باقی بماند می تواند مشکلات بسیاری را به هم
چه چیزهایی در مورد فشارخون میدانید!
فشار خون، مقدار نیرویی است که در برابر دیواره های شریان ها اعمال می شود زیرا خون از طریق آنها جریان می یابد ،  به گفته انجمن قلب امریکا (AHA)در ایالات متحده حدود 85 میلیون نفر فشار خون بالا دارند که از هر سه نفر آنها یک نفر بالای 20 سال است.
موسسه ملی بهداشتNIH تخمین می زنند که حدود دو سوم افراد بالای 65 سال در ایالات متحده دارای فشار خون بالا هستنداگر بدون درمان و کنترل نشدن باقی بماند می تواند مشکلات بسیاری ر
چه چیزهایی در مورد فشارخون میدانید!
فشار خون، مقدار نیرویی است که در برابر دیواره های شریان ها اعمال می شود زیرا خون از طریق آنها جریان می یابد ،  به گفته انجمن قلب امریکا (AHA)در ایالات متحده حدود 85 میلیون نفر فشار خون بالا دارند که از هر سه نفر آنها یک نفر بالای 20 سال است.
موسسه ملی بهداشتNIH تخمین می زنند که حدود دو سوم افراد بالای 65 سال در ایالات متحده دارای فشار خون بالا هستنداگر بدون درمان و کنترل نشدن باقی بماند می تواند مشکلات بسیاری ر
 
وقتی شما چاقی مفرط داشته باشید، قلب شما برای تحمل وزن زیادتان ناچار است بیشتر کار کند. هرچه قلب بیشتر و سخت تر کار کند، فشار خون شما هم بیشتر و بالاتر میرود. هنگام تحمل وزن اضافی ، قلب شما باید سخت تر کار کند. هرچه قلب شما سخت تر باشد ، فشار خون شما بیشتر می شود.
افراد زیادی در جامعه به چاقی مفرط و مشکل هایپرتانسیون مبتلا هستند و تخمین زده میشود که بیشش از دو سوم این افراد تا زمانی که لاغر نشوند نه با ورزش و نه با رژیم غذایی نمیتوانند بیماری خو
آنچه در مورد فشار خون باید بدانید
فشار خون بیماری است که هیچ علامتی ندارد و از طریق معاینات دوره ای می توان به آن پی برد. در واقع فشار خون اندازه گیری نیرویی است که بر دیواره های سرخرگ اعمال می شود. این نیرو اگر خیلی پایین و یا خیلی بالا باشد شخص باید به پزشک مراجعه کند.

ادامه مطلب
علت مبتلا شدن به فشارخون
علل ابتلا به بیماری فشارخون
قلب عضوی است که خون را در اطراف بدن پمپاژ می کند, خونی که دارای سطح پایینی از اکسیژن می باشد به سمت ریه ها جابجا و پمپاژ می کنند و اکسیژن آن را تأمین می کند سپس خون غنی از اکسیژن به وسیله قلب در اطراف بدن به منظور تأمین عضلات و سلولهای ما تزریق می شود و پمپاژ خون فشار را ایجاد میکند, اگر یک فرد فشار خون بالا داشته باشد به این معنی است که دیواره های شریانی به طور ثابت تحت فشار زیادی هستند.

ادامه
لوزارتان متعلق به دسته داروهاییست که به مسدود کننده های گیرنده آنژیوتانسین یا ARBs معروفند. دسته دارویی به گروهی از داروها گفته می شود که عملکردی یکسان یا مشابه با هم دارند و اغلب برای درمان بیماری های مشابهی استفاده می شوند. از دیگر داروهای مسدود کننده گیرنده آنژیوتانسین می توان به المزارتان (olmesartan)، والزارتان (valsartan) و تلمیزارتان (telmisartan) اشاره کرد که درست مثل لوزارتان از آنها هم برای درمان فشار خون بالا استفاده می شود.
لوزارتان با مسدود کرد
نکات تغذیه ای برای کنترل فشار خون بالایک موز با اندازه متوسط حاوی 450 گرم پتاسیم است و بر همین اساس، یکی از قدرتمندترین داروهای طبیعی برای کنترل فشار خون محسوب می شود
فشار خون بالا یکی از بیماری های رایج در نقاط مختلف جهان محسوب می شود. دنبال کردن یک رژیم غذایی ناسالم و کم تحرکی از جمله عوامل موثر در ابتلا به فشار خون بالا هستند.
ادامه مطلب
فشارخون یکی از بیماری هایی است که شیوع نسبتا بالایی در سطح جامعه دارد. 
چاقی، دیابت، تغذیه نامناسب، مصرف سیگار، وراثت و استرس از جمله عوامل خطر مستعد کننده برای فشارخون محسوب می شود.
در مراحل ابتدایی این بیماری، اغلب نشانه های بالینی اندکی ممکن است بروز کند؛ اما بالا بودن فشارخون به مدت طولانی با عوارض جبران ناپذیری همراه است که از جمله آن ها می توان به خطر بروز بیماری های قلبی، سکته مغزی، نارسائی کلیوی و اختلالات بینایی اشاره کرد. .
 ✅ در
کاهش سریع فشار خون بالا کاهش سریع “فشار خون بالا” برای حفظ جان فرد مبتلا با راه و روش طبیعی ممکن است. درست است که داروها در این زمینه خوب عمل می کنند ولی بدون دارو هم می توان فشار خون را کاهش داد.                                                                                                                                                                     
ادامه مطلب
چند غذای مناسب برای فشار خون بالا
 
فشار خون بالا چیست؟
فشار خون بالا یا فشار خون بالا به فشار خون در برابر دیواره شریان شما اشاره دارد. با گذشت زمان ، فشار خون بالا می تواند باعث آسیب عروق خونی شود که منجر به بیماری های قلبی ، بیماری کلیوی ، سکته مغزی و سایر مشکلات می شود. فشار خون بالا گاهی اوقات قاتل خاموش نامیده می شود زیرا هیچ علامتی ایجاد نمی کند و می تواند سالها بدون توجه - و بدون درمان - بماند.
بر اساس مراکز کنترل و پیشگیری بیماری منبع قا
درمان فشار خون
روش های درمان
خوردن پیاز پخته با عسل اثر کم کننده فشار خون دارد .
پودر زیره سیاه ، عصاره زنجبیل و عسل از هر کدام یک قاشق چای خوری مخلوط و روزی یکبار میل نمایید تا فشار خون بالا پایین بیاید .
مصرف آبلیموی تازه با آب گرم و عسل در هنگام صبح یک درمان دیگر فشار خون می باشد .
2 قاشق غذاخوری پر برگ های زیتون را در یک چهارم لیتر آب جوش به مدت 10 دقیقه دم کنید
و پس از صاف کردن با عسل شیرین و در یک دوره درمانی به فاصله سه هفته هر شب یک فنجان از ای
فشار خون بالا در ۹۰ درصد افراد، علت شناخته شده‌ای ندارد و چون اغلب بی‌علامت است، قاتل بی‌صدا نامیده می‌شود.یکی دیگر از گیاهان دارویی مفید و معروف برای کاهش فشار خون، دانه کتان است. دانه کتان حاوی مقادیر بسیار خوبی از اسیدهای چرب امگا ۳ است و می تواند خطر ابتلا به مشکلات قلبی و عروقی را کاهش دهد.

ادامه مطلب
به گزارش عصرحباد؛ سید علی طاووسی، معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان برخوار در گفت و گو با خبرنگار عصرحباد گفت: طرح ملی کنترل فشار خون در شهرستان برخوار طبق ابلاغ کشوری از تاریخ ۹۸/۰۲/۲۸ آغاز شد و در تاریخ ۹۸/۰۴/۱۵ به اتمام رسید.وی اظهار داشت: با توجه به انجام کارهای آماری و تجزیه و تحلیل های در حال اجراء، آمار دقیق از شرکت کنندگان در این طرح از معاونت بهداشت و درمان استان بزودی به ما ابلاغ خواهد شد.طاووسی افزود: گروه هدف این طرح شامل کلیه افراد
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
میوه توت سفید حاوی مقادیر بالایی فیبر است که به کاهش قند خون افراد دیابتی کمک می کند.توت
سفید حاوی مقادیر بالایی آهن است که به درمان کم خونی در کودکان کمک می
کند. مقادیر بالای فیبر موجود در توت سفید برای بهبود حرکات روده و درمان
یبوست در کودکان مفید می باشد.توت سفید
حاوی مقادیر بالایی فیبر می باشد که به بهبود هضم غذا کمک می کند، نفخ معده
را کاهش می دهد و به سلامت دستگاه گوارش کمک می کند.پتاسیم
و منیزیم موجود در توت سفید باعث کاهش فشار خون ب
استفاده از اکسیژن پر فشار در درمان کودکان فلج مغزی
HBO یا اکسیژن پر فشار, قرار گرفتن فرد در معرض اکسیژن, با فشار کنترل شده در مدت زمان معین, یعنی معمولا بین 60 تا 90 دقیقه می باشد.
HBO عموما برای درمان مواردی مانند سوختگی‌ها, جراحات و زخمهای سخت استفاده می شود. در این موارد افزایش میزان اکسیژن خون بالاتر از 2000 درصد (البته بستگی به 
میزان عمق آسیب دارد), روند بهبودی را تسهیل می بخشد. این افزایش میزان اکسیژن خون, منجر به افزایش اکسیژن سلولی شده و سوخت
فشار خون، مقدار نیرویی است که در برابر دیواره های شریان ها اعمال می شود زیرا خون از طریق آنها جریان می یابد ، به گفته انجمن قلب امریکا (AHA)در ایالات متحده حدود 85 میلیون نفر فشار خون بالا دارند که از هر سه نفر آنها یک نفر بالای 20 سال است.
موسسه ملی بهداشتNIH تخمین می زنند که حدود دو سوم افراد بالای 65 سال در ایالات متحده دارای فشار خون بالا هستنداگر بدون درمان و کنترل نشدن باقی بماند می تواند مشکلات بسیاری را به همراه داشته باشد. مانند:نارسایی قلبی
ترانسمیتر فشار بالا خروجی 4 تا 20 میلی آمپر
ترانسمیتر فشار سری HODH یک تجهیز اندازه گیری فشار با کیفیت بالا ست که از بدنه و هوزینگ استیل ضد زنگ 304 ساخته شده و برای استفاده در اندازه گیری فشار  گازها و مایعات سازگار با فولاد ضد زنگ در فشارهای بسیار بالا در نظر گرفته شده است این سنسور فشار برای صنایع مختلف از جمله "ماشین آلات حفاری" ، "صنایع هیدرولیک و پنوماتیک فشار بالا"، " پروژه های تله متری" ، "صنایع شیمیایی و پتروشیمی"  و ... بسیار مناسب است.
با محص
اگر گهگاه با مشکل عدم نعوظ مواجه شدید، لازم نیست فورا نگران شوید و در پی درمان باشید. اما اگر عدم نعوظ به مشکلی همیشگی مبدل شد، می‌تواند شما را دچار استرس و نگرانی کند، بر اعتماد به نفس شما تاثیر بگذارد و در روابط عاطفی و جنسی شما نیز اثر منفی داشته باشد.
مشکل نعوظ و حفظ آن می‌تواند دلیل یک بیماری یا عارضه جسمی یا روانی باشد که نیاز به درمان دارد و حتی ممکن است از عوامل خطرساز و نهفته بیماری قلبی نیز به شمار رود.در خیلی از موارد، ناتوانی جنسی
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
 
 
چگونه تاثیر قارچ گانودرما بر روی فشار خون، باعث پیشگیری از سایر بیماری ها می شود؟
با تنگ شدن رگ ها و افزایش فشار خون، چربی و کلسترول در رگ ها تجمع می کند ( که به آن پلاک می گویند) و باعث تنگ تر شده ان میشود. متعاقبا قلب مجبور است تا با فشار بیشتری خون را به رگ ها بفرستد. همین موضوع باعث تپش قلب می شود. علاوه بر آن هنگامی که خون با فشار بیشتری از رگ ها عبور میکند، پلاک ها را به همراه خود از دیواره سرخرگ ها جدا می کند و یک لخته خون را با خود حمل میک
فشار چشم چیست و علائم


یک متخصص و جراح چشم ضمن اشاره به بیماری های مختلف چشمی، تاکید کرد که بالا ماندن فشار چشم برای مدت طولانی، باعث ایجاد صدمه به عصب بینایی و نهایتا کم بینایی و نابینایی
به گزارش آکا ایران به نقل از ایسنا،دکتر طاهری ، افزود: درمان عفونت های چشم معمولا قطره یا پماد آنتی بیوتیک موضعی مثل قطره کلرامفنیکل یا پماد ارتیرومایسین است. شستشوی چشم با چای سرد نیز برای تسکین علایم و کاهش ترشحات مفید است.
ادامه مطلب
1-زالزالکاین گیاه اروپایی شمالی، برای قرن ها جهت درمان بیماری های قلبی مورد استفاده قرار میگرفت. تحقیقات پزشکی از این حمایت میکند و زالزالک را بعنوان جایگزینی معمول استفاده میکنند. زالزالک همچنین بنظر میرسد که به دلیل ترکیبات ضد التهابی اش، یک درمان موثر فشار خون باشد. زالزالک میتواند با داروهایی مثل digoxin   Digitek, Lanoxinکه دارویی جهت درمان نوع خاصی از اختلالات قلبی است، تداخل داشته باشد. پس بدون مشورت پزشک این دو را با هم مصرف نکنید.
2- روغن ماهی
فشار خون بالا و دیابت دو علت عمده‌ی بروز نارسایی کلیه هستند. اگر کلیه‌های شما نتوانند عملکرد خود را انجام بدهند به درمان فوری برای به کار انداختن مجدد کلیه نیاز دارید. نشانه های نارسایی کلیوی عبارتند از خواب آلودگی، کم شدن حجم ادرار، احتباس آب، سردرد، عدم فعالیت بدنی، ضعف، سردرگمی، درد در قفسه‌ی سینه، خستگی، درد شکمی یا حالت تهوع.کلیه‌ها اندام‌های مهمی در بدن شما هستند زیرا نقش مهمی را در فیلتر کردن مواد زائد از خون، تنظیم فشار خون، افز
درمان خانگی برای چربی خون بالا و تغذیه ی مناسب این افراد
چربی خون بالا یک وضعیت مزمن است اما در بسیاری موارد از طریق رژیم غذایی سالم و تمرین منظم معکوس قابل برگشت است.چربی خون و کلسترول بالا معمولا بیماری قابل توجهی نیست، اما به طور جدی بر روی بدن تاثیر می گذارد , به طور کلی کلسترول بالا، می تواند منجر به انباشت پلاک در شریان ها شود، که به نام آترواسکلروز شناخته می شود.
این پلاک ها موجب گرفتگی رگ های خونی می شود و حمله قلبی و سکته را در پیش د
ماساژ شیاتسو یک روش جایگزین است که شامل فشار دستی است که بر روی نقاط خاص روی بدن در تلاش برای رفع تنش و درد اعمال می شود. طبق درمان شفابخش ژاپنی ، ماساژ شیاتسو (به معنی فشار انگشت) از شست ، انگشتان دست ، آرنج و زانوها برای تمرکز فشار در مسیرهای انرژی خاصی در بدن به نام نصف النهار استفاده می کند. این ماساژ همچنین به عنوان طب سوزنی شناخته می شود و باعث کاهش فشار خون و خستگی می شود و تصور می شود که گردش خون در بدن و همچنین عملکرد سیستم لنفاوی بهبود م
آب آوردن مغز در سالمندان یا هیدروسفالی با فشار طبیعی NPH
هیدروسفالی به کلام ساده یعنی آب آوردن مغز ،در این بیماری به دلایل متفاوت آب موجود در حوضچه های مغزی نمیتواند مسیر طبیعی خودرا طی کند و به همین دلیل در آنها تجمع یافته و بسته به فشار داخل مغز علائم متفاوتی را ایجاد میکند.
در این صفحه به هیدروسفالی با فشار طبیعی میپردازیم. این بیماران برخلاف انتظار ، با وجود جمع شدن آب در حوضچه های مغزی ، فشار داخل مغز بالا نمیرود.این حالت معمولا در سنین ب
وقتی فشار خون می افتد چکار کنیم
در حالی که اکثر مردم با مشکل
فشار خون بالا مواجه هستند، اما برخی افراد نیز ممکن است دچار افت غیرعادی
فشار خون شوند که این وضعیت نیز به نوبه خود بیمارگونه است و می‌توانید در
شرایط حاد، جان بیمار را تهدید کند
فشار خون نیرویی است که توسط جریان خون به دیواره رگ ها (عروق خونی)
وارد می‌شود. فشار خون توسط پمپ خون به درون سرخرگ‌ها (شریان) ایجاد شده و
با پاسخ سرخرگ‌ها به این جریان خون تنظیم می‌گردد.
 
فشارخون فرد به
درمان های ساده خانگی گرفتگی گوش
درمان گرفتگی گوش شرایط درد ناکی است و روی انسانها با هرسنی تاثیر می گذارد اما بیشتر درمیان کودکان بخصوص هنگام سرماخوردگی رایج است که باعث درد شده و روی شنوایی تاثیر می گذارد ؛ این حالت زمانی رخ می دهد که فشار درلوله شیپوری نامتعادل می شود و کانال گوش مسدود میگردد.
نشانه های انسداد گوش را قبل از درمان گرفتگی گوش بشناسید
کاهش شنوایی
احساس انفجار درگوش  
صدای باد داخل گوش
 مخاط و مایعاتی درگوش
از نشانه تا راه
در این نوشته قصد داریم به توصیف بیماری­های مقعدی بپردازیم و در مورد درمان فیستول، درمان کیست مویی، درمان شقاق، درمان فیشر، درمان آبسه مقعدی و درمان بواسیر صحبت کنیم. در ادامه به هریک از این موارد اشاره­ای خواهیم داشت و سپس به صورت مفصل، به موضوع درمان شقاق می­پردازیم.
درمان بواسیر
ادامه مطلب
چای ترش یا چای مالمیر یا چای مکه یا چای روزل یا چای قرمز از کاسبرگ گیاه چای ترش تهیه می‌شود و در بسیاری از مناطق دنیا به صورت نوشیدنی گرم یا سرد مصرف دارد. در آمریکای لاتین و بخصوص در جامائیکا مصرف آن متداول است. مزه آن ترش است و معمولاً با شکر نوشیده می‌شود.
 
مضرات چای ترش چیست؟
فشار خون
کسانی که فشار خون پایین دارند، می‌بایست در مصرف چـای ترش احتیاط لازم را داشته باشند تا دچار کاهش ناگهانی فشار و بروز مشکلاتی به‌مانند سرگیجه و حالت خفگی ن
سوییچ فشار بالای تصفیه آب ،وظیفه قطع برق سیستم را هنگام فشار بالا در مدار آبی برعهده دارد
سوئیچ فشار بالا تصفیه آب خانگی high pressure switch
هنگامیکه فشار آب در سیستم مدار آبی دستگاه تصفیه آب خانگی بالا میرود سوییچ فشاربالا ، برق دستگاه را قطع میکند،این حالت موقعی اتفاق می افتد که مخزن پر شده باشد و شیربرداشت بسته باشد(آب هدر رفتی نداشته باشد).

این سوییچ در مدار برقی بصورت سری با پمپ بسته میشود و محل آن معمولا بعد از خروجی آب تصفیه ممبران یا قبل از ف
از هر ۴ نفر بزرگسال یک نفر بوسیله فشار خون مبتلاست. از همین رو طرح ملی فشار خون بالا تا روزهای آینده در بکلی کشور اجرا می شود؛ طرحی بزرگ از سوی وزارت بهداشت که داخل آن با نگاهی دوراندیشانه به نکته زیاد مهمی توجه شده است. چنانچه انفراد به تنگ کردن خون رفعت مشغول باشد و درمان و داروی مناسب استفاده نکند، به بیماری های دیگری مبتلا می شود که ممکن است جان بی مانند را بوسیله خطر بیندازد و از طرفی خرج های بسیار زیادی را برای زیبایی سلامت، بیمه ها و قوم
یه قرص دکتر واسم تجویز کردهعوارض جانبیش رو که میخونی نوشته :  تهوع ، میگرن ، سردرد ، افزایش فشار خون ، افسردگی و ....
تا همینجا رو من تمااامش رو با هم دارم :| خب این چه درمانیه که یه جاتو درمان میکنه بقیه جاهاتو نابود میکنه دقیقا؟ :/ 
کاش اصن از خیر خوب شدن بگذرم؟ همونطوری حالم بهتر بود
درمان هم نکرده البته ://
سوییچ فشار بالای تصفیه آب ،وظیفه قطع برق سیستم را هنگام فشار بالا در مدار آبی برعهده دارد
سوئیچ فشار بالا تصفیه آب خانگی high pressure switch
هنگامیکه فشار آب در سیستم مدار آبی دستگاه تصفیه آب خانگی بالا میرود سوییچ فشاربالا ، برق دستگاه را قطع میکند،این حالت موقعی اتفاق می افتد که مخزن پر شده باشد و شیربرداشت بسته باشد(آب هدر رفتی نداشته باشد).

این سوییچ در مدار برقی بصورت سری با پمپ بسته میشود و محل آن معمولا بعد از خروجی آب تصفیه ممبران یا قبل از ف
معجزه عناب در درمان فشار خون!!! محصولی فوق العاده.

عناب سرشار از پتاسیم بوده و در درمان فشار خون بالا تاثیر شگفت انگیزی دارد.
عناب در طب سنتی طبیعتی معتدل دارد و به همین دلیل دارای خواص زیادی است.
روش مصرف:
برای استفاده از عناب در درمان فشار خون بالا ابتدا حدود ۸ تا ۱۰ عناب را کوبیده و در ۱.۵ لیوان آب، جوش می دهیم تا زمانی که حجم آب به یک لیوان برسد. بعد آن را صاف کرده و استفاده می کنیم. این کار را بین ۴۰ تا ۵۵ روز و روزی یک بار ادامه می دهیم.
توجه  د
فروش دستگاه درمان زردی
شرکت نی نی سالم با داشتن سابقه طولانی در درمان زردی نوزاد در کشور در حال حاضر با فروش دستگاه درمان زردی
دو نوع دستگاه درمان زردی نوزاد را جهت استفاده هموطنان عزیز در سراسر کشور به فروش میرساند.
این دستگاه ها از طریق مهندسی معکوس از پیشرفته ترین مدل دستگاه زردی ساخت کشور آلمان انجام شده است.
کلیه قطعات دستگاه درمان زردی مذکور به خصوص لامپ آن آلمانی بوده و در نتیجه ضمن داشتن کیفیت بالا عملکرد درمانی عالی نیز دارند.
دو نو
درمان سر درد با ماساژ نقاط فشاری در سر
نقاط فشار برای درمان انواع سر درد
هیچ چیز بدتر از سررد نمی تواند روز شما را خراب کند. در طب سنتی چینی و
طب فشاری که هزاران سال است برای کنترل درد مورد استفاده قرار می گیرد
نقاطی وجود دارد که با فشردن آن ها می توانید سردرد خود را درمان کنید و از
مصرف داروهای مسکن و عوارض جانبی آن ها بی نیاز شوید.به
گفته پل رابینسون Paul Robison، متخصص طب سوزنی در واشنگتن، با پیشرفت علم
بیشتر و از قبل به این نتیجه می رسیم که تحری
 
لق شدن دندان یکی از نگرانی های بیمارانی است که در حین درمان ارتودنسی هستند.
در چند روز اول که براکت ها گذاشته می شوند دندان ها تکان می خورند و احساس لق شدن دندان به بیمار دست می دهد.
این یک امر طبیعی است .
گرچه در برخی وارد ممکن است در صورتی که متخصص ارتودنسی آن را از قبل توضیح نداده باشد باعث نگرانی بیمار شود. 
چرا هنگام ارتودنسی حس لق شدن دندان به من دست می دهد؟
حرکت دندان از کجی به راستی با اعمال فشار توسط دستگاه ارتودنسی برای اصلاح فرم و مو
گروهی از پزشکان ژاپنی تایید کرده اند که مصرف آب گرم ناشتا، 100٪ در حل برخی از مشکلات  موثر است مانند:   1 میگرن 2 فشار خون بالا 3 فشار خون پایین 4 درد مفاصل 5 افزایش ضربان قلب و کاهش ضربان قلب 6 صرع 7 افزایش کلسترول 8 سرفه 9 ناراحتی های بدن 10 درد گلو 11 آسم 12 سرفه
13 انسداد رگها 14 بیماری مربوط به رحم و ادرار 15 مشکلات معده 16 اشتها نادرست 17 همچنین تمام بیماری های مربوط به چشم، گوش و گلو.
18 سردرد
 
* نحوه استفاده از آب گرم صبح زود بیدار شوید و حدود 2 ل
 
علت و درمان درد پشت چشم ها
 

درد پشت چشم می‌تواند تند و شدید باشد و یا کرخت کننده باشد. سایر علائم مرتبط با احساس درد پشت چشم‌ها شامل تب، اشک، قرمزی، بی حسی، دو بینی، ضعف، تحریک پذیری نسبت به نور، فشار در سینوس‌ها و احساس درد در صورت حرکت چشم‌ها می‌شود
ادامه مطلب
پارس فن ساز ارائه دهنده انواع پمپ های هوا مدلside-chanel با فشار استاتیک بالا جهت هوا رسانی به حوضچه ها در صنایع پرورش ماهی و صنایع مربوط به آتش نشانی.
برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.۰۹۱۲۵۰۰۵۴۲۴
#هواکش #سانتریفیوژ #تهویه #اگزوزفن #الکتروموتور #ضدانفجار #دمنده #مکنده #جت_فن #هواکش_سانتریفیوژ #محاسبه #اجرا #صنعتی #هواکش_صنعتی #طراحی
علل ابتلا به بیماری فشارخون
قلب عضوی است که خون را در اطراف بدن پمپاژ می کند ، خونی که دارای سطح پایینی از اکسیژن می باشد به سمت ریه ها جابجا و پمپاژ می کنند و اکسیژن آن را تأمین می کند سپس خون غنی از اکسیژن به وسیله قلب در اطراف بدن به منظور تأمین عضلات و سلولهای ما تزریق می شود و پمپاژ خون فشار را ایجاد میکند ، اگر یک فرد فشار خون بالا داشته باشد به این معنی است که دیواره های شریانی به طور ثابت تحت فشار زیادی هستند.
عوامل خطر و موثر در بیماری فش
در دیدار اساتید: آمریکاییها «فشار» برایشان راهبرد است؛ یک تاکتیک هم دارند به اسم مذاکره/ فشار می آورند تا طرف خسته شود و بعد میگویند حالا مذاکره کنیم. این مذاکره مکمل فشار است و برای آن است که محصول فشارها نقد شود/ راه مقابله هم این است که طرف مقابلشان، از ابزار فشار خود استفاده کند تا فشار را کم کند. اما اگر فریب دعوت به مذاکره را بخورد و بگوید پس احتیاجی به استفاده از اهرمهای فشار من نیست، آنوقت لغزیده و رفته و این یعنی باخت قطعی.
درمان صافی کف پا:
روش های مختلفی برای درمان صافی کف پا وجود دارد.
1. استفاده از کفش و کفی طبی برای درمان صافی کف پا:پس از اسکن کف پای بیمار، فایلی به دست می آید که با این فایل کفی درست می شود که کف پای بیمار را به شکل استاندارد با قوس کف پای کافی سوق می دهد. فرایند ساخت این کفی به صورت کاملا خودکار و با استفاده از دستگاه های با تکنولوژی بالا انجام می شود.2. حرکات اصلاحی و ورزشی برای درمان صافی کف پا :حرکات اصلاحی و ورزشی مختلفی وجود دارد که برای درما
جاک فروت یا جاکویرا این میوه در جنوب و غرب هند و سریلانکا و فیلیپین و بنگلادش می‌روید. میوه جاک فروت شبیه اناناس، اما از آن شیرین‌تر است. از چوب این درخت به خاطر استحکام بسیار آن در ساخت اثاث منزل استفاده می‌شود.
جک فروت سرشار از منگنز ،پتاسیم،ویتامین ب ،کاروتین،کمی کلسیم و آهن و نشاسته در طب چینی میوه خاصیت خنک کننده و بسیار مقوی است.مقوی برای کبدریشه آن برای درمان بیماریهای آسم و پوست مفید است.مغز میوه باعث سقط جنین می شود.
شیره گیاه همرا
 
دندان قروچه  ممکن است ناشی از جفت شدن نا مناسب دندان ها باشد اگر دندان های فک بالا بیش از حد دندانهای فک پایین را همپوشانی کند این مشکل را یک متخصص ارتودنسی خوب می تواند برطرف کند تعرفه ارتودنسی در هر یک از موارد خاص و انتخاب مورد بسته به تشخیص پزشک از هزینه های متفاوتی برخوردار است. هنوز اطلاع دقیقی مبنی بر عامل شناختن جلوزدگی فک بالا و ارتباط آن با دندان قروچه های شبانه به دست نیامده است.
اما ممکن است با درمان ارتودنسی فک بالا ، دندان قر
درمان استرس و اضطراب
در این مطلب می‌خوانید: درمان استرس با داروهای گیاهی,درمان استرس و اضطراب شدید,درمان دلشوره و اضطراب,درمان استرس با طب سنتی,درمان استرس و 
افسردگی,درمان دارویی استرس,درمان استرس و تپش قلب,برای درمان استرس چه بخوریم


ادامه مطلب
آموزش درمان زود انزالی به روش پیترتاک
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آموزش درمان زود انزالی به روش پیترتاک | filebartarkoshaweb.ir › filebartar › htmlدانلود ... برچسب ها: توضیحات محصول: آموزش درمان زود انزالی به روش پیترتاک درمان زود انزالی به روش پیترتاک آیا از این که هر بار رابطه جنسی شما بیشتر از چند ثانیه ...درمان زودانزالی با روش‌های خانگی - برترین هاhttps://www.bartarinha.ir › news › درمان-زودانزالی-با-روش‌های-خانگی۲۴ تیر ۱۳۹۸ - سیلوادوزین (Rapaflo). این دارو معمولا درم
زعفران چاشنی و رنگ دهنده غذا می باشد زعفران موجب کاهش چربی و کلسترول خون می گردد. زعفران آرام بخش، اشتها آور، ضد اسپاسم، پیشگیری کننده از بیماریهای قلبی و سرطان، تقویت کننده حافظه و کاهش دهنده فشار خون است. از گیاه زعفران در درمان بیماری آسم، بیماریهای پوستی، بیماری های چشم، عفونت ادراری، یرقان، پیش انداختن قاعدگی، رفع نفخ شکم، درمان معده درد و درمان کم خونی استفاده می شود.
زعفران به هضم غذا کمک می کند و تقویت کننده معده می باشد و به عنوان م
بیرون زدگی بواسیر یا هموروئید اتفاقی است که شما معمولاً آن را در درجه های ۳ یا ۴ تجربه می کنید. در این حالت برآمدگی و برجستگی های گوشتی از ناحیه مقعد به بیرون می زند که دو حالت دارد:
یا با فشار دست شما به داخل برمی گردد و یا با فشار دست هم به جای خود نمی رود، معمولاً بواسیر درجه ۴ اینگونه است و همیشه بیرون از مقعد باقی می ماند و در مواقع اجابت مزاج و یا نشستن باعث ایجاد درد و ناراحتی برای فرد می شود.
 به هر حال این موضوعی است که تقریباً تمام بیما
بهترین درمان کک و مک صورت
لکه های قهوه ای روی پوست صورت و بدن یعنی اختلالی بزرگ در زیبایی و جذابیت.برای درمان سریع کک و مک دو روش درمان دارویی و درمان خانگی با ماسک های گیاهی توصیه می شود.سریعترین روش درمان لکه های پوستی را بشناسید.

ادامه مطلب
خیانت در روابط عاطفی می‌تواند همچون یک زخم کاری عمل کرده و روح و روان افراد را بیازارد. درمان خیامت و پیامدهای آن همیشه به آسانی صورت نمی‌گیرد. به طوری که بسیاری از افراد سال‌های سال درگیر این موضوع می‌مانند و فشار روانی مزمنی را تحمل می‌کنند. این مسئله می‌تواند خود زمینه ساز مشکلات دیگری شده و شروع اختلالاتی نظیر افسردگی و اضطراب فراگیر را رقم بزند و افراد را با حالات ناخوشایند روحی مواجه سازد. برای درمان آسیب خیانت مراحلی وجود دارد و د
فشارسنج چیست؟فشار پارامتریست که در مباحث کنترل فرایند و قطعات ابزار دقیق بسیار مهم و اهمیت دارد، و مقدار این کمیت اسکالر برابر است با نیروی عمود بر سطح در واحد سطح، میزان فشار را توسط فشار سنج اندازه گیری می کنیم، فشار با واحد های مختلفی گفته می شود اما واحد استاندارد فشار در سیستم SI پاسگال است که برابر است با یک نیوتن نیرو که بر یک متر مربع از سطح جسمی وارد می شود.
ادامه مطلب
فشارسنج چیست؟فشار پارامتریست که در مباحث کنترل فرایند و قطعات ابزار دقیق بسیار مهم و اهمیت دارد، و مقدار این کمیت اسکالر برابر است با نیروی عمود بر سطح در واحد سطح، میزان فشار را توسط فشار سنج اندازه گیری می کنیم، فشار با واحد های مختلفی گفته می شود اما واحد استاندارد فشار در سیستم SI پاسگال است که برابر است با یک نیوتن نیرو که بر یک متر مربع از سطح جسمی وارد می شود.
ادامه مطلب
فشارسنج چیست؟فشار پارامتریست که در مباحث کنترل فرایند و قطعات ابزار دقیق بسیار مهم و اهمیت دارد، و مقدار این کمیت اسکالر برابر است با نیروی عمود بر سطح در واحد سطح، میزان فشار را توسط فشار سنج اندازه گیری می کنیم، فشار با واحد های مختلفی گفته می شود اما واحد استاندارد فشار در سیستم SI پاسگال است که برابر است با یک نیوتن نیرو که بر یک متر مربع از سطح جسمی وارد می شود.
ادامه مطلب
نحوه حذف لکه های تیره و جوش های پوست
لکه های تاریک در مقابل زخم ها
درمانهای خانگی
محصولات
درمان های داخل بدن
هر وقت جوش خوردید ، احتمالاً می خواهید آن را سریع بهبود دهید. اما گاهی اوقات ، لکه های آکنه حتی پس از از بین رفتن جوش ، علامت تیره ای روی پوست شما می گذارد. این ناامید کننده است ، اما غیر معمول نیست.
خلاص شدن از شر این نقاط تاریک بر روی پوست شما با درک اینکه چه چیزی در وهله اول ایجاد می شود ، شروع می شود.
هنگامی که یک جوش روی پوست شما ظاهر می
فشارسنج چیست؟فشار پارامتریست که در مباحث کنترل فرایند و قطعات ابزار دقیق بسیار مهم و اهمیت دارد، و مقدار این کمیت اسکالر برابر است با نیروی عمود بر سطح در واحد سطح، میزان فشار را توسط فشار سنج اندازه گیری می کنیم، فشار با واحد های مختلفی گفته می شود اما واحد استاندارد فشار در سیستم SI پاسگال است که برابر است با یک نیوتن نیرو که بر یک متر مربع از سطح جسمی وارد می شود.
ادامه مطلب
فشارسنج چیست؟فشار پارامتریست که در مباحث کنترل فرایند و قطعات ابزار دقیق بسیار مهم و اهمیت دارد، و مقدار این کمیت اسکالر برابر است با نیروی عمود بر سطح در واحد سطح، میزان فشار را توسط فشار سنج اندازه گیری می کنیم، فشار با واحد های مختلفی گفته می شود اما واحد استاندارد فشار در سیستم SI پاسگال است که برابر است با یک نیوتن نیرو که بر یک متر مربع از سطح جسمی وارد می شود.
ادامه مطلب
فشارسنج چیست؟فشار پارامتریست که در مباحث کنترل فرایند و قطعات ابزار دقیق بسیار مهم و اهمیت دارد، و مقدار این کمیت اسکالر برابر است با نیروی عمود بر سطح در واحد سطح، میزان فشار را توسط فشار سنج اندازه گیری می کنیم، فشار با واحد های مختلفی گفته می شود اما واحد استاندارد فشار در سیستم SI پاسگال است که برابر است با یک نیوتن نیرو که بر یک متر مربع از سطح جسمی وارد می شود.
ادامه مطلب
زَخم بَستر به آسیب بافت بدن (شامل پوست٬ درم٬ اپیدرم و ماهیچه) در اثر ایجاد فشار درازمدت بر یک یا چند نقطه از بدن گفته می‌شود. خوابیدن طولانی‌مدت در یک وضعیت ثابت، سائیدگی در صندلی یا بستر، استفاده از لگن بیمار نامناسب یا کشیدگی با ملحفه می‌تواند به بخشی از پوست یا بافت بدن آسیب بزند.زخم بستر اغلب در بخش‌های استخوانی بدن ایجاد می‌شود زیرا در این قسمت‌ها فشار بیشتری بر پوست وارد می‌شود و چربی کمتری برای محافظت از این ناحیه وجود دارد. باید
بسته شدن زخم به کمک خلا , زخم فشاری منفی یا زخم فشاری است ?
درمان به درمان زخم کمک می‌کند . در طول درمان , یک وسیله فشار هوا را بر روی زخم کاهش می‌دهد . این می‌تواند به التیام سریع‌تر زخم کمک کند .
گازها در اطراف ما فشار را بر روی سطح بدن ما قرار می‌دهند . دستگاه خلا زخم این فشار را در ناحیه زخم برداشته است . این می‌تواند به التیام زخم در چندین روش کمک کند . می‌تواند به آرامی مایع را از زخم در طول زمان بکشد . این می‌تواند تورم را کاهش دهد و به تمیز
یکی از بیماری های بسیار خطرناک که به عنوان قاتل خاموش شناخته می شود، بیماری فشار خون می باشد. در ایران حدود ۲۰ درصد از جمعیت بزرگسال، به این بیماری مبتلا هستند. در این مقاله و مطالب آینده، اطلاعات کاملی در خصوص این بیماری و درمان آن ارائه خواهیم داد. با سالم یابهمراه باشید. همچنین در طب سنتی اطلاعات، راهکارها و درمان های عملی جهت این موارد وجود دارد.
پمپاژ خون توسط قلب، فشاری به رگ‌های خونی وارد می‌کند که به آن فشار خون می‌گویند. وقتی فشار
اندازه گیری فشار خون اگر از حد نرمال بالا  است به پزشکتان اطلاع دهید.
در ارتباط با پزشک و...از آنها بخواهید فشار خون شما را اندازه گیری کنند.
قبل از اندازه گیری فشار خون باید با مثانه خالی باشد ،از غذا  نوشیدنی ،فعالیت بدنی ، درگیری های عصبی ، سیگار پرهیز کنید.
پتاسیم برای فشار خون بالا تاثیر بهبود دارد با مصرف میوه جات وسبزیجات می توانید پتاسیم را تامین کنید.
کم کردن مصرف نمک ، سدیم و چربی.
درمان درد دنبالچه
کبوتر باز و باسن ( ژست کبوتر ) زنی که کبوتر در حال اجرا برای باز کردن مفاصل باسن است , ژست کبوتر به باز کردن باسن کمک می‌کند .
این کشش یک حالت یوگا است که به باز کردن باسن کمک می‌کند . استخوان‌های ران و ماهیچه ساق پای خمیده را امتداد می‌دهد .
این حالت برای افراد با مشکلات زانو مناسب نیست .
چهار دست و پا را در جلو شانه و دور شانه از هم جدا کنید .
زانوی چپ را به جلو و کمی پشت و سمت چپ دست‌چپ با مچ پا به سمت استخوان کفل راست قرار دهید .
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
فشار خون در بارداری به چه علتی ایجاد می‌شود و چگونه می‌توان آن را کنترل کرد؟ فشار خون به طور کلی به وضعیتی گفته می‌شود که در آن دستگاه فشارسنج عددی بالای 130 روی 80 را نشان دهد. عوامل مختلفی از نوع تغذیه گرفته تا سبک زندگی می‌توانند روی افزایش فشار خون در دوران بارداری تأثیرگذار باشند. عدم پیگیری و کنترل این وضعیت می‌تواند عواقب جدی برای مادر و جنین به همراه داشته باشد و وضعیت هردوی آن‌ها را به خطر بیاندازد. در نتیجه پیشگیری، درمان و کنترل ف
به دلیل اینکه تزریق با فشار انجام می شود. انحلال پذیری دما و فشار فرق می کند اب آلوده تر است چون فشار بیشتری وارد شده ولی زمانی که اب وارد سطح می شود،و چون انحلال پذیری فقط تابع دما و فشار است و یک پدیده ترمودینامیکی است،پس ریت تاثیر ندارد، مگر اینکه شانس به تعادل رسیدن نداشته باشد.
فن سانتریفیوژ فشار بالا اصفهان (فن گریز از مرکز)
جهت دمیدن هوا و ایجاد فشار در خشک کن های صنعتی، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و سیمان، کوره های صنعتی و … .ظرفیت هوادهی تا 25000 متر مکعب بر ساعت و فشار تا 20000 پاسکال.مدل پروانه بصورت شعاعی و در سایزهای متفاوت.سیستم انتقال قدرت بصورت های اتصال مستقیم، غیرمستقیم و کوپلینگ.جنس کامل فن به همراه متعلقات از ورق فولادی( ST-37 ) با پوشش رنگ محافظ، ورق گالوانیزه، ورق آلومینیومی و ورق استنلس استیل.قابلیت نصب انو
آیا پس از جلسه درمان می توانم به محل کار بازگردم؟
آری. این درمان معمولاً «درمان زمان ناهار» نامیده می شود، چون مختصر و مفید است و به ندرت عوارض جانبی داشته باشد. پس از درمان با روش میکرودرم، پوست شما باید شاداب و جوان شود.
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
     آیا پس از جلسه درمان می توانم به محل کار بازگردم؟
آری. این درمان معمولاً «درمان زمان ناهار» نامیده می شود، چون مختصر و مفید است و به ندرت عوارض جانبی داشته باشد. پس از درمان با روش میکرودرم، پوست شما باید شاداب و جوان شود.
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
زندگی کردن با میخچه یکی از سخت‌ترین و دشوارترین مشکلات روی زمین است. بی‌شک کسی دوست ندارد با یک میخچه دردناک در خیابان قدم بزند یا برای انجام کارهای روزانه خود از این سر شهر به آن سر شهر برود. میخچه یکی از مشکلات رایجی است که بیشتر انسان‌ها دست کم یک‌بار آن را در طول زندگی تجربه می‌کنند.میخچه در نقاط مختلف پا به ویژه در ناحیه انگشتان و مفاصل آن دیده می‌شود.درحقیقت میخچه واکنشی است که پوست بدن در برابر فشارهایی قرارمی‌گیرد .
که به صورت مست
خواص و مضرات مصرف نعناع و فشار خون را بالا میبرد
خواص و مضرات مصرف نعناع و فشار خون را بالا میبرد در سایت جسارت
نعناع و فشار خون,نعناع کاهش فشار خون,عرق نعنا و فشار خون,عرق نعنا فشار خون,عرق نعنا برای فشار خون,تاثیر نعناع بر فشار خون,اثر نعناع بر فشار خون,تاثیر نعناع در فشار خون,چای نعناع برای فشار خون
خواص و مضرات مصرف نعناع و فشار خون را بالا میبرد
در این مطلب از فشارخون، از بیماری خود آگاه نیستند، توصیه بر کنترل منظم آن وجود دارد، زیرا این ب
 درمان زود انزالی به روش پیترتاک
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آموزش درمان قطعی زود انزالی به روش پیترتاک 100% تضمینی ...pitertak.com › فهرست محصولاتبه جای استفاده از داروهای تاخیری موقت و خطرناک کتاب راز درمان سریع زود انزالی به روش پیترتاک را به خدمت بگیرید آن وقت می توانید به صورت کاملا طبیعی و بدون ...
درمان زود انزالی به روش پیترتاک :: فایل تو فایلfiletofile.blog.ir › درمان-زود-انزالی-به-روش-پیترتاکدرمان زود انزالی به روش پیترتاک آیا از این که هر
پرازوسین دارویی است که برای درمان فشار خون بالا تجویز میگردد.این دارو در درمان بیمارانی که مشکل پروستات داشته و یا نارسایی احتقانی قلب، سندورم رینود و در آخر فئوکروموسیتوما دارند هم بکار میرود.برخی پزشکان این دارو را برای افرادی که دارای اختلال استرسی پس از آسیب روانی هستند هم تجویز می کنند.این دارو از طریق شل کردن رگ های خونی برای عبور راحت خون عمل میکند.شکل دارویی پرازوسین به صورت قرص و کپسول می باشد.احتیاط در خصوص مصرف پرازوسینممکن اس
آموزش درمان زود انزالی به روش پیترتاک
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
آموزش درمان قطعی زود انزالی به روش پیترتاک 100% تضمینی ...pitertak.com › فهرست محصولاتبه جای استفاده از داروهای تاخیری موقت و خطرناک کتاب راز درمان سریع زود انزالی به روش پیترتاک را به خدمت بگیرید آن وقت می توانید به صورت کاملا طبیعی و بدون ...
درمان زود انزالی به روش پیترتاک :: فایل تو فایلfiletofile.blog.ir › درمان-زود-انزالی-به-روش-پیترتاکدرمان زود انزالی به روش پیترتاک آیا از این که هر بار ر
کلسترول خون : تحقیقات نشان داده که مصرف اسفرزه به دلیل مقادیر بالای فیبر محلول می تواند به کاهش کلسترول خون بالا کمک کند.
یک
مطالعه نشان می دهد که مصرف روزانه اسفرزه به مدت شش هفته یک راه موثر
برای کاهش کلسترول خون بالا در افرادی که چاق و یا دارای اضافه وزن هستند،
می باشد.
فشار خون : مطالعات متعدد نشان داده است
که فیبر موجود در اسفرزه با کاهش فشار خون بالا و تقویت عضلات قلب، خطر
ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهد.
فشار خون پایین (BP) به عنوان افت فشار خون شناخته می شود. اگر فشار خون شما از 90 میلی متر جیوه و 60 میلی متر جیوه کمتر باشد فشار خون پایین دارید. پایین بودن فشار خون ممکن است به اندازه فشار خون بالا نگران کننده نباشد. اما اگر فشار خون شما دائماً پایین باشد، ممکن است این چیزی باشد که باید به آن توجه کنیم. اگر علامتی نداشته باشید نیازی به نگرانی از فشار خون پایین نیست. اما اگر علائمی مانند احساس سرگیجه و خستگی را احساس می کنید ، ممکن است علامت این باشد
تأثیر شگفت انگیز عسل بر درمان فشار خون
 
عسل دارای خواص درمانی بالایی بوده و می تواند بسیاری از بیماری ها را درمان نماید. یکی از این بیماری ها، فشار خون است که عسل تأثیر فوق العاده ای بر آن دارد. در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.
 
تأثیر عسل بر فشار خون
 
درمان فشار خون بالا با عسل امکان پذیر است. بیماری فشار خون یکی از متداول ترین بیماری های شناخته شده در جامعه ایرانی است.
بارها شده که همه ما به صورت روزانه در اخبار ت
حتما تا به حال خشکی دهان در صبح را تجربه کرده اید؛ اما آیا می دانید دلیل ایجاد این مشکل چیست؟ زمانی که غده های تولید کننده بزاق دهان شما برای مدت طولانی، بزاق کافی، تولید نکنند؛ بنابراین رطوبت دهانتان کم می‌شود و دچار خشکی دهان یا«زروستومیا» می شوید. در بین افراد مسن خشکی دهان رایج تر است و یکی از دلایل این موضوع، می تواند این باشد که آن ها بیشتر از دیگران، داروهای مختلف مصرف می کنند. البته دلایل دیگری هم برای ابتلا به خشکی دهان وجود دارد که
دستگاه جوان سازی پوست اراف مینی MINI R F
 
رفع جای جوش و جای زخم
بهبود و درمان ترک‌های پوست
لایه‌برداری و جوانسازی پوست صورت
درمان تعریق بیش از حد در ناحیه زیر بغل
لیفت و بالا کشیدن پوست در تمامی نواحی بدن
بهبود روزاسه و رگ‌های نمایان در زیر پوست صورت
جوانسازی پوست دست و رفع لکه‌های قهوه‌ای روی دست
بهبود رنگ و بافت پوست:رمان مشکلات مربوط به بافت پوست و منافذ بزرگ پوست
رفع زائده‌های پوستی، آفتاب سوختگی و لکه‌های پوستی و روشن کردن پوست صورت
د
طب سنتی و ایرانی از دیرباز نجاتگر جان بسیاری از انسان ها بوده و برای درمان بسیاری از بیماری ها به کار گرفته می شده است. یکی از انواع درمان ها، درمان فشار خون با طب سنتی می باشد که در موارد متعددی بسیار کارآمد و موثر واقع گردیده است. البته توصیه های طب سنتی تنها به خوردن داروهای گیاهی منتهی نمی شود. شما بر اساس توصیه های پزشکی و طب سنتی باید نحوه خوراک و رژیم غذایی، توصیه های رفتاری و پرهیز های لازم را نیز رعایت کنید. 
توصیه های طب سنتی برای کاهش
آب زرشک برای سم زدایی خون، کبد و کلیه، کاهش فشارخون بالا، درمان دیابت، کاهش چربی و کلسترول خون، درمان جوش صورت، لاغری و کاهش وزن و درمان سنگ کیسه صفرا مفید می باشد.
طرز تهیه آب زرشک:مقداری زرشک را خوب بشویید و ۲۴ ساعت در آب خیس کنید، سپس آن را در مخلوط کن بریزید و خوب مخلوط کنید. از صافی رد کنید آب زرشک شما آماده است.
از مطالب زیر دیدن فرمایید :
 
1-کمک به مدیریت و درمان هایپرپلازی خوش خیم پروستات
افزایش دفعات دفع ادرار، باعث می شود که شخص چندین بار در طول روز و شب نیازمند رفتن به دستشویی باشد و همین باعث ناخوشایند شدن زندگی می شود. به طور دقیقتر، دانه های کدو می توانند به تستوسترون تبدیل شده و DHT که هورمون ایجاد تورم در پروستات است را کنترل کنند. مصرف منظم تخمه کدو (به صورت روزانه) یا استفاده از یک مکمل با آن می تواند به عنوان یکی از بهترین روش ها، به کاهش این مسأله کمک کند.
2- کمک به تنظی
ارتودنسی دهان و دندان به جهت رفع مشکلات فک و دندان و بسته
به میزان شدت مشکل و عوامل وابسته به آن صورت می‌گیرد. در این روش درمانی،
با اعمال فشار اندک و جلسه به جلسه شاهد تغییرات نحوه قرارگیری دندان‌ها
خواهیم بود. لازم به ذکر است که بدانید درمان به روش ارتودنسی قابل تکمیل در یک جلسه نمی‌باشد و نیازمندی ما به زمان از جمله عوامل موثر در درمان و دریافت نتیجه دلخواه خواهد بود.

ادامه مطلب
راه های درمان زخم پای دیابتی
تخلیه فشار تخلیه فشار بر زخم , که معمولا ً تخلیه نامیده می‌شود , باید همواره بخشی از برنامه درمان زخم کف پایی باشد . همانطور که قبلا ً بحث شد , در نواحی با فشار بالا از پای دیوانه رخ می‌دهد . روش‌های زیادی برای کاهش فشار پا با موفقیت متغیر استفاده شده‌است . رایج‌ترین روش‌ها عبارتند از ریخته‌گری کامل تماسی , نیمه کفش , روروئک های کوتاه و پوشش‌های کف دست .
تزریق کل تماس به عنوان موثرترین روش برای تخلیه زخم پای دیابت
با دیاگ چگونه بفهمید کاتالیزور پر است یا سالم ؟⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️روی خودروهای انژکتوری سنسوری به نام مپ سنسور هست، کار این سنسور سنجش مقدار فشار مانیفولده، باید توجه داشت فشار هوای محیط چیزی حدود 900  هست و فشار جو، جایی که خلا کامل هست صفر هست، حال داخل مانیفولد به دلیل کشش هوا توسط پیستونها فشار افت میکند و طبیعتا چیزی بین صفر و فشار محیط.هر خودرویی باتوجه به سیستم برق و موتورش در حالت درجا مجاز به حداقل و حداکثر فشار خاصی میباشد، مثل
ورزش برای درمان یبوست به روش خانگی
 
ورزش برای درمان یبوست
 
یبوست یکی از رایج ترین مشکلات گوارشی است و اعلب اشخاص برای درمان آن راه حل های مختلفی را امتحان می کنند، انجام چند تمرین ورزشی ساده کمک زیادی به درمان این مشکل خواهد کرد.
ادامه مطلب

علل، علائم و درمان سنگ لوزه چیست؟
  
استفاده از دهان شویه می تواند برای درمان سنگ لوزه بسیار موثر باشد
 
لوزه ساختار گوشتی نرمی است که در گلو وجود دارد و به دلیل اینکه یکی از اجزای سیستم ایمنیست حاوی لنفوسیت هایی است که از طریق آنها از وارد شدن عفونت به ریه جلوگیری میکند . لوزه ها بطور 24 ساعته در حال مراقبت از ما در برابر تهاجم باکتری ها و ویروس ها میباشند .
ادامه مطلب
آیا عمل جراحی دیسک کمر خطرناک است؟





عمل جراحی دیسک کمر نوعی از جراحی است که برای درمان اعصاب تحت فشار در ستون فقرات کمر مورد استفاده قرار می گیرد.
عمل جراحی دیسک کمر  تنها زمانی توصیه می
شود که درمان های غیر جراحی کمکی به بهبودی فرد نکند. هدف از عمل جراحی
دیسک کمر بهبود علائمی مانند درد مداوم و بی حسی پاها ناشی از فشار در
اعصاب  ستون فقرات است. معمولا در این موارد پس از جراحی، مشکلات فرد تا
حدودی برطرف می شود.
ادامه م
درمان تیک در کودکان 
حتما کودکانی را دیده اید که در مواقعی شروع به بر هم زدن چشم ها و یا بالا انداختن شانه های خود می کنند و حتی توصیه های مکرر و مستقیم شما هم بر روی آنها اثری 
ندارد. این حرکات معمولا در پی تشنجات خانوادگی نیز تشدید می شود.

ادامه مطلب
 گل گاوزبانگل گاوزبان دارای طبیعت گرم و اثر نشاط آور، مقوی تمام بدن و آرامش بخش است. برگ های این گیاه به عنوان تصفیه کننده خون بسیار موثر هستند.این دمنوش ورم و التهاب کلیه ها را درمان و کلیه ها را تقویت می کند، ادارا آور است و در تنظیم اختلالات ادراری و تعریق، موثر است. برگ های تازه گل گاوزبان دارای مقدار زیادی ویتامین C است و درمان سرماخوردگی تنگی نفس و گلودرد، مفید است؛ به ویژه زمانی که با عسل طبیعی مخلوط شود.برای درمان افسردگی ها، یا افزایش
وارد شدن ضربه به شانه می تواند باعث ایجاد شکستگی در استخوان بازو یا گودی و حفره دور آن در محل مفصل شانه شود. در اکثر مواقع امکان درمان این آسیب دیدگی بدون استفاده از عمل جراحی با کیفیت مناسب و نتایج ماندگار وجود دارد. با این وجود بعضی از موارد آسیب دیدگی بهتر است با عمل جراحی درمان شوند، زیرا خطر التهاب مفاصل در صورت درمان نشدن آنها بالا می باشد. علاوه بر این بعضی از موارد آسیب دیدگی به خودی خود با استفاده از روش های درمانی عادی درمان نمی شوند
خاموش کننده آب و هوا : همانطور که از نام این خاموش کننده پیداست مواد داخلی آن عبارت است از آب به علاوه هوا ( هوا به داخل بدنه کمپرس شده )، بدنه این خاموش کننده مدام تحت فشار داخلی در اثر هوای فشرده قرار دارد به همین علت مقاومت بدنه آن باید بیشتر از نوع قبلی باشد ظرفیت آنها اکثرا دو گالنی و یکی از علائم مشخصه دستگاه های تحت فشار داشتن فشار سنج می باشد. فشار سنج این دستگاه ها معمولا دو کار انجام می دهند.
از روی آن فشار داخلی دستگاه دیده می شود.
۲- از
درمان آرتروز
در درمان آرتروز مقداری عسل خالص را روی پارچه تمیز پهن کنید و روی مفاصل بگذارید
و هر 24 ساعت یکبار این کار تجدید شود و همچنین در درمان دردهای زانو ،
آرنج و رگ ها و ماهیچه ها هر روز صبح ناشتا یک قاشق غذاخوری عسل بخورید و با کمی عسل موضع درد را ماساژ دهید .
درمان کوفتگی و خون مردگی
روش های درمان
جهت مداوای کوفتگی دست و پا و ... مقدار مساوی عسل و گلیسیرین را مخلوط نموده و به محل کوفتگی بمالید بهبود آن را تسریع می کند .
برای درمان خونمردگی ز
در حال حاضر بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی دستگاهی است که روند اسمز معکوس را انجام دهد. در فرآیند اسمز معکوس با اعمال فشار به مایع غلیظ که با یک پمپ فشار بالا انجام می گیرد، مایع با فشار با فیلتر شدن آلاینده ها از غشاء نیمه تراوا گذر می کند و تاثیر زیادی در بهبود شوری آب در مناطقی که آب لوله کشی آنها شور است دارد.در یک دستگاه آب تصفیه کن، با استفاده از سیستم اسمز معکوس آلاینده های بیشتری فیلتر شده و توسط بالا بردن تعداد فیلترها می توان کیفیت آب ر
فن دمنده فشار قوی، فن سانتریفیوژ فشار قوی، (ph-high pressure blowers) فن های سانتریفیوژ دمنده فشار بالا جهت تامین هوای پر فشار (فشار کمتر از کمپرسور ولی با حجم بالا و بصورت مداوم) مورد نیاز کارخانجات از قبیل کارخانه سیمان، کارخانه پخت آسفالت، تامین هوای نازل مشعل کارخانه های کوره ذوب فلزات و شیشه گری و... مورد استفاده قرار می گیرند.
فن دمنده فشار قوی با اسامی فن دمنده فشار مثبت و فن دمنده فشار بالا نیز در بازار نامیده می شوند.
نحوه ساخت و انتقال نیرو:ساخت
 

 
دیابت یکی از بیماری های ویرانگر و مزمن در سرتاسر دنیاست و زمانی بروز می کند که بدن نتواند به اندازه ی کافی یا به درستی از انسولین استفاده نماید. انسولین هورمونی است که در تنظیم قند خون (گلوکز) نقش دارد. حدود ۳/۸ درصد مردم جهان مبتلا به این بیماری اند و این رقم روز به روز در حال افزایش است
در واقع، تقریبا ۲۵ درصد کسانی که بیش از اندازه چاق هستند (شاخص توده ی بدنی(BMI) بالای ۳۵ دارند)، دچار دیابت نوع دو می شوند. دیابت نوع دو کنترل نشده منجر به مشک
چرا سیر را ناشتا بخوریم؟
 
 
در مورد خوردن سیر با معده خالی نظرات متفاوتی وجود دارد. ممکن است شنیده باشید که افراد آن را به عنوان نسخه خانگی می دانند که تاثیر بسیار کمی دارد اما افراد زیادی هستند که به فواید سیر ایمان دارند. مطالعات نشان می دهد اگر سیر با معده خالی و ناشتا خورده شود، درست مثل یک آنتی بیوتیک طبیعی است. سیر حاوی الایسین است که اثر ضدباکتریایی قوی دارد و می تواند عفونت را درمان کند. خوردن سیر با شکم خالی برای پیش گیری و درمان
کاهش سریع فشار خون
 درست است که داروها در این زمینه خوب عمل می کنند ولی بدون دارو هم می توان فشار خون را کاهش داد.
بیماری فشار خون  یک اختلال قلبی عروقی است که تعداد بیشماری از افراد ،در سراسر جهان را تحت تاثیر قرار میدهد به طوریکه طبق بر آورد های صورت گرفته شده.78 میلیون آمریکایی از ابتلا به فشار خون رنج میبرند.
تقریبا 16 میلیون از آنها ناشناخته باقی میمانند و تشخیص داده نمیشوند.
 مشکل بزرگ این است که ناشناخته ماندن بیماری ، درمان را به مشکل می

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

کربلایی محمدرضا