نتایج جستجو برای عبارت :

چیدمان دایره‌ای دوربین چهارگانه نوکیا 9.2

دوره های آنلاین یادگیری زبان انگلیسی بر پایه استاندارد CEFR اتحادیه اروپا، یادگیری مهارت های چهارگانه، لغات و گرامر بصورت تصویری، و دسترسی آنلاین در هر زمان و هر مکان.
برای مشاهده تمام دوره ها به لینک زیر مراجعه کنید:
مشاهده دوره های آنلاین زبان انگلیسی
یادگیری مهارت های چهارگانه زبان بصورت تصویری
یادگیری مهارت های چهارگانه زبان بصورت تصویری
دوره های آنلاین یادگیری زبان انگلیسی بر پایه استاندارد CEFR اتحادیه اروپا، یادگیری مهارت های چهارگانه، لغات و گرامر بصورت تصویری، و دسترسی آنلاین در هر زمان و هر مکان.
برای مشاهده تمام دوره ها به لینک زیر مراجعه کنید:
مشاهده دوره های آنلاین زبان انگلیسی
یادگیری مهارت های چهارگانه زبان بصورت تصویری
یادگیری مهارت های چهارگانه زبان بصورت تصویری
رندرهای گوشی پرچمدار نوکیا 9.2 یک مجموعه دوربین چهارگانه را نشان می‌دهد که در فضایی دایره‌ای شکل قرار دارد.
به گزارش کالاسودا و به نقل از gizchina، نوکیا، سازنده فنلاندی گوشی‌های هوشمند قصد دارد از جدیدترین گوشی پرچمدار خود یعنی نوکیا 9.2 رونمایی کند. هنوز با اطمینان نمی‌توان گفت که این دستگاه نوکیا 9.2 نامیده می‌‌شود و ممکن است نام آن تغییر کند. با این وجود گمانه زنی‌ها در مورد نام این گوشی زیاد است.
دو رندر جدید از این گوشی منتشر شده است که ن
شهر سوال ـ ۱- اعتکاف در غیر از مساجد چهارگانه (اعم از جامع و غیر آن) به
قصد رجاء مطلوبیت (به امید این‌که مطلوب خداوند واقع شود) مانعی ندارد.
مساجد چهارگانه: مسجد الحرام، مسجد النبی (صلی الله علیه وآله وسلّم)، مسجد
کوفه و مسجد بصره.بخش سایر مسائل شهر سوال بر بال اندیشه ها
ادامه مطلب
قیاس اقترانی حملی:
قیاس اقترانی حملی از چند قضیه حملیه تشکیل میشود.
برای آنکه قیاس اقترانی، مطلوب را نتیجه دهد، باید از دو مقدمه تشکیل شده باشد و باید در آن دو مقدمه، سه حد وجود داشته باشد: حدی که در هر دو مقدمه تکرار شده و مشترک میان آن دو است، و حدی که اختصاص به مقدمه نخست دارد؛ و حد دیگری که اختصاص به مقدمه دوم دارد. حدی که تکرار می شود و در هر دو مقدمه وجود دارد، همان است که میان دو حد دیگر ارتباط برقرار می کند. این حد در نتیجه، که از آن دو حد د
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از دیجیاتو : ویوو اس 5 (جایگزین ویوو اس 1) روز گذشته رسما در پکن معرفی شد. این گوشی برخلاف مدل های قبلی ویوو از نظر طراحی بسیار نوآورانه است و به نمایشگری حفره دار مجهز شده که پیشتر در پرچمداران سری گلکسی اس 10 سامسونگ و مدل میان رده گلکسی ام 40 شاهدش بودیم.
ادامه مطلب
قائم مقام شورای نگهبان:
رد صلاحیت و یا عدم احراز صلاحیت افراد به‌طور رسمی و طی یک نامه به فرد اعلام می‌شود.
ما به مراجع چهارگانه اعلام کرده‌ایم که باید هر چه گزارش درباره داوطلبان برای ما ارسال می‌کنند، مستند باشد چرا که مبنای قضاوت ماست
یکشنبه ، ۱۰آذر ۹۸@IrNews_24
[عکس 745×375]
مشاهده مطلب در کانال
﷽ مردی نزد پیامبر(ص) آمده و گفت:در پنهان به گناهانی چهارگانه مبتلا هستم؛
زنا، شرابخواری، سرقت و دروغ.
هر کدام را تو بگویی به خاطرت ترک می‌کنم.پیامبر (ص) فرمود: دروغ را ترک کن.مرد رفت و هنگامی که قصد زنا کرد با خود گفت:
اگر پیامبر (ص) از گناه من پرسید، باید انکار کنم
و این نقض عهد من است (یعنی دروغ گفته‌ام)
و اگر اقرار به گناه کنم، حدّ بر من جاری می شود.
دوباره نیّت دزدی کرد و همین اندیشه را نمود
و درباره کارهای دیگر نیز به همین نتیجه رسید.
به نزد پی
اولین کتاب از مجموعه کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی بانام Prospect 1 برای آموزش در پایه هفتم تحصیلی تألیف گردید و هم‌اکنون آماده دانلود برای شما می‌باشد. برای نخستین بار در این کتاب به آموزش هم‌زمان هر چهار مهارت ارتباطی گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن توجه شده و هیچ‌یک از این مهارت‌های چهارگانه به نفع دیگری کنار گذاشته نشده است.  
ادامه مطلب
مدرسه ساخت بازی های ویدئویی
دوره های سه گانه و چهارگانه بازی سازی از صفر را با لذت یادگیری تجربه کنید
استانداردهای آموزشی این مدرسه فراتر از سازمان فنی و حرفه ای - آموزش و پرورش و دانشگاه ها است
ثبت نام کنید
آدرس : استان آذربایجان غربی - بوکان - جنب کتابخانه پارک ملت - کوچه بهار 20
تلفن : 04446225036
همراه : 09357942170
مدرس : احمد کرمی بوکانی
اهم این مذاهب عبارتند از:[1]
1) مکتب حنفی: مکتب ابوحنیفه، نعمان بن ثابت (150-80 هـ ) که به «مذهب حنفی» مشهور است. او در کوفه به دنیا آمده و نزد تابعین و همچنین نزد امام صادق; دانش آموخت و سپس منصب تدریس و افتاء را در کوفه عهده­دار شد.
منصور عباسی از او برای پذیرش پست قضاوت دعوت نموده ولی او نپذیرفته و سرانجام به فرمان خلیفه تا زمان مرگ در زندان محبوس بود. او در فقه و فرائض، به اجتهاد پرداخته و به قیاس و رأی خویش عمل می­کرد. کتابهای «فقه اکبر» و «مسند اب
 مجازات شرعی انواع‌ زنا


 
1-زنای‌ مرد مجرد با زن‌ مجرد:

حد شرعی‌ آن‌ در صورت‌ ثبوت‌ در نزد حاکم‌ شرع‌،صدضربه‌شلاق‌ در دفعه‌ اول‌ تا سوم‌ ودر دفعه‌ چهارم‌ کشتن‌است‌.

 
2-زنای‌ مرد زن‌ دار{محصن‌} با زن‌ شوهر دار{محصنه}

زن‌ و مرد سنگسار می‌شوند.
 

3-زنای‌ مرد زن‌ دار «محصن‌»با زنی‌ مجرد

مرد سنگسار وزن‌ صدضربه‌ شلاق‌ می‌خورد.
 

4-زنای‌ مرد مجرد با زن‌ شوهردار«محصنه»

مرد صدضربه‌ شلاق‌ می‌خورد وزن‌ سنگسار می‌گرد
*قابل توجه مدیران، مشاورین، دبیران،دانش‌آموزان و والدین گرامی
نمون برگ‌های نظرات چهارگانه مشاوران/دبیران/دانش‌آموزان/والدین گرامی بر روی سامانه همگام بارگزاری شد.
زمان تکمیل نمون برگ‌ها از 22 دی‌ماه لغایت 22 بهمن‌ماه
نگاه نزدیک و جعبه گشایی گوشی realme X2 پرو‌ این گوشی با چیپست اسنپدراگون 855 پلاس،نمایشگر 90 هرتزی و قیمت پایه 380 دلاری پرچمداران رو به چالش کشیده است.‌ نمایشگر 6.5 اینچی ریلمی X2 پرو با پنل امولد و رزولوشن +1080p از نرخ رفرش 90 هرتزی پشتیبانی می‌کند.‌دوربین پشت گوشی چهارگانه است و از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، 13 مگاپیکسلی تله فوتو ، 8 مگایپیکسلی الترا واید و 2 مگاپیکسلی عمق سنج تشکیل شده است.‌مدل پایه ریلمی X2 پرو با قیمت 380 دلاری از 6 گیگابایت رم و 64 گیگاب
*قابل توجه مدیران، مشاورین، دبیران،دانش‌آموزان و والدین گرامی
نمون برگ‌های نظرات چهارگانه مشاوران/دبیران/دانش‌آموزان/والدین گرامی بر روی سامانه همگام بارگزاری شد.
زمان تکمیل نمون برگ‌ها از 22 دی‌ماه لغایت 22 بهمن‌ماه 98
در این مطلب تصمیم گرفته‌ایم که تا مقالاتی چهارگانه را به منظور راهنمای جامع خرید گوشی موبایل در بازه‌های قیمتی مشخص برای شما همراهان منتشر کنیم ( بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان )  تا به آسانی بتوانید گوشی متناسب با خودتان را تهیه کنید و با بهترین‌های موجود در بازار آشنا شوید.
ادامه مطلب
اجرای اسفالت در تهران
اسفالت یکی از بهترین عایق ها در زمینه حفاظت می باشد که کاربرد بسیاری دارد و کماکان جهت ساخت و ساز و کارهای عمرانی استفاده می شود .
اسفالت در تمامی محیط ها می تواند استفاده شود برای مثال در مدارس و تمامی پارگینگ ها برای تمامی خیابان ها و اتوبان ها و همچنین تمامی منازل برای عایق بندی کف و پشت وبام و... می توان استفاده کرد .
اسفالت در انواع مختلف همچون سرد و گرم می تواند اجرا شود . بسته به نوع پروژه می توان از نوع اسفالت مرتبط ا
در رابطه با ماهیت نهاد داوری اتفاق نظر وجود ندارد و ماهیت این نهاد حقوقی مدتها موضوع مناظره و چالش و اظهارنظرهایی بوده است که له و علیه آن صورت گرفته است. در این مورد چهار نظریه ماهیت قراردادی، ماهیت صلاحیتی، ماهیت مختلط و ماهیت مستقل یا خود آیین وجود دارد. پذیرش هرکدام از این نظریه ها میتواند آثار و نتایج متفاوتی بر داوری داشته باشد. ارزیابی نظریات چهارگانه با نگاهی به ماهیت و قلمرو اختیارات داوران، موقعیت آرای داوری و موضوع انتخاب قانون
ایرانیان از دیرباز براساس آموزه های زرتشت به طبیعت احترام می گذاشتند براساس نوشته هردوت در قرن پنجم پیش از میلاد ، ایرانیان هرگز عناصر چهارگانه مقدس خود شامل : آب ، هوا ،خاک  و آتش را آلوده نمی کردند و آن را گناهی بزرگ می دانستند.
در اوستا ، زرتشت از حمایت حیوانات صحبت میکند و آزار آنان را گناه کبیره میداند ،حتی برای تولد هر کودک بجای اینکه مانند اقوام دیگر  یک حیوان برای وی قربانی کنند به نام و برای او درخت می کاشتند.
براساس آموزه های زرتشتی
صلاحیت نامزدها از فیلتر:
فرمانداری ها
منابع چهارگانه
و شورای نگهبان گذشت.
بدیهی است صلاحیت همه ی نامزدها یکسان نباشد! آنچه که مهم است نامزدهای انتخاباتی باید "حد اقل ها" را داشته باشند.
انعکاس رای خود را در انتخاب حسن روحانی، به عنوان رئیس جمهور دیدیم!اگر درست عمل نکنیم شاید سالهای "نکبت بار" زندگیمان را افزایش دهیم .مثل امروز، که حتی انتخاب کنندگان آقای روحانی نیز، نه تنها توان دفاع از عملکرد ایشان را ندارند بلکه خود منتقد جدی ایشان هستند!
پس از رونمایی مدل مفهومی و برقی i4، بی‌ام‌و لوگوی خود را با تغییراتی نسبت به قبل، معرفی کرد. نشان تجاری جدید، حالتی تخت و دوبعدی و فاقد نوار سیاه‌رنگ خواهد داشت.
بنر ::‌ مهمان شوطی سال‌های اخیر، بسیاری از شرکت‌های تجاری بزرگ دنیا، مثل اپل و گوگل نیز لوگوی خود را از حالت سه‌بعدی به نمای تخت و دو‌بعدی تغییر داده‌اند. این اتفاق، سال گذشته برای فولکس‌واگن نیز رخ داد.
نشان تجاری بی ام و تغییر کرد
نشان تجاری بی‌ام‌و با حذف دایره‌ی سیاه‌رنگ،
چکیده:
در سال های اخیر گروه ها و افراد فراوانی به دفاع از حقوق زنان برخاسته و یا به صورتی ریشه ای تر، درباره جایگاه زن در نظام آفرینش سخن گفته اند . در این نوشتار، نویسنده جریان های مدافع حقوق زنان را در سه دسته «سیاسی » ، «سکولار» و «دینی » جای می دهد و گروه سوم را به دو طیف «تجدیدنظر طلب » و «اصول گرا» تقسیم می کند . بررسی ویژگی های هرکدام از این گروه های چهارگانه، از بخش های اصلی این نوشتار به شمار می آید .
در دهه گذشته کشور ما شاهد رشد فزاینده
خلال سال های اخیر، بسیاری از شرکت های تجاری بزرگ دنیا، مثل اپل و گوگل نیز لوگوی خود را از حالت سه گانه بعدی به نمای تخت و دو مربوط باینده تبدیل داده اند. این اتفاق، سال گذشته برای فولکس واگن نیز رخساره داد.نشان تجاری بی ام و با حذف سازمان ی سیاه رنگ، نوار سفید و سطر روشن BMW در اطراف خواهد داشت. مطابق انتظار، خطوط صلیبی و تقسیمات چهارگانه اداره ی میانی به فام های آبی و سفید، پابرجا خواهند وجود. با این ترفند، فضای بین سازمان ی میانی و بیرونی که حر
آنر دقایقی پیش و هنگام رویدادی اختصاصی از پرچم داران ۲۰۱۹ خویشتن رونمایی کرد. آنر ۲۰ و آنر ۲۰ پرو برای رقابت در بازار داغ گوشی های هوشمند، تا دندان به قابلیت های متنوع مجهز شده اند. ولی در این بین و مقابل سنت همیشگی هواوی، آنر ۲۰ پرو به عنوان گزینه ی رده بالاتر، به سخت ادوات توانمندی به خصوص در مقدر شدن دوربین مهیا شده است.مقالات مرتبط:آنر 20 و آنر 20 پرو با تمرکز بر دوربین و تراش کرین 980 معرفی شدندهواوی در این گوشی از جهیز دوربین چهارگانه ای بهر
طی سال های اخیر، بسیاری از شریک شدن های تجاری بزرگ دنیا، مشابه اپل و گوگل نیز لوگوی خویشتن را از حالت سه بعدی به نمای اورنگ و دو اینده تغییر داده اند. این اتفاق، سال گذشته برای فولکس واگن نیز رخ داد.نشان تجاری بی ام و با حذف اداره ی سیاه رنگ، نوار سفید و حروف روشن BMW تو پیرامون خواهد داشت. مطابق انتظار، خطوط صلیبی و تقسیمات چهارگانه دایره ی میانی به فام های آبی و سفید، پابرجا خواهند وجود. با این ترفند، فضای بین دایره ی میانی و بیرونی که حروف BMW د
این روزها که صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس در هیات اجرایی ( وزارت کشور) و پس از آن، در هیات نظارت( شورای نگهبان) مورد بررسی قرار می گیرد مردم انتظار دارند هر دو هیئت، مطابق قانون عمل نمایند بدیهی است که صلاحیت داوطلبان، به استعلام از منابع چهارگانه و تحقیقات محلی وابسته است و به دلیل اینکه معیارهای هیات اجرایی و هیات نظارت در احراز، عدم احراز و رد صلاحیت، یکسان است نباید افتراق معنا داری در نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان از طرف این دو هیات وجو
خلال سال های اخیر، بسیاری از همدستی های تجاری بزرگ دنیا، مثل اپل و گوگل همچنین لوگوی خویشتن را از حالت سه بعدی بوسیله نمای تخت و دو بعدی دگرگونی داده اند. این اتفاق، سال گذشته برای فولکس واگن همچنین رخ داد.نشان تجاری بی ام و با حذف دایره ی سیاه رنگ، نوار سفید و سطر مشهود BMW در اطراف خواهد داشت. مطابق انتظار، خطوط صلیبی و تقسیمات چهارگانه دایره ی میانی بوسیله فام های آبی و سفید، پابرجا خواهند بود. با این ترفند، فضای بین اداره ی میانی و بیرونی که
 
"پس شما این گونه دعا کنید: نام تو مقدس باد. پادشاهی تو بیاید. اراده تو، چنانکه در آسمان انجام می شود، بر زمین نیز به انجام رسد.
 
انجیل مَتی، باب 6، آیات 10- 9
انجیل مَتی یک از اناجیل چهارگانه عهد جدید می باشد که عیسی را به عنوان همان ماشیح موعود بیان می کند. باب 6 انجیل مَتی بیان کننده تعالیم آسمانی همچون صدقه، روزه، دعا و ... است. آیات 9 و 10 به طور خاص به مبحث دعا می پردازد.
 
 
برنامه مطالعه سالیانه کتاب مقدس (عهد قدیم و عهد جدید)
روز دوم
 
عهد عتیق
 
تاریخ انتخابات مجلس 98 و کلیات برنامه زمانبندی برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی
۹۸/۲/۱۰: اعلام رسمی تاریخ ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از طریق رسانه‌های گروهی توسط وزارت کشور
۹۸/۳/۱۰ تا ۹۸/۳/۱۶: مهلت استعفای داوطلبان انتخابات مجلس مشمول ماده ۲۹ قانون انتخابات
۹۸/۹/۱۰ تا ۹۸/۹/۱۶: دستور شروع انتخابات و ثبت نام از داوطلبان
۹۸/۹/۱۰ تا ۹۸/۹/۲۱: بررسی سوابق داوطلبان در مراجع چهارگانه
۹۸/۹/۱۷ تا ۹۸/۹/۲۶: بررسی صلاحیت
 زمان انتخابات مجلس ۹۸ در دو دور به تاریخ‌های ۲ اسفند ۱۳۹۸ و اردیبهشت ۱۳۹۹ خواهد بود. همچنین اولین انتخابات میان‌دوره‌ای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری استان‌های تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، استان فارس و قم نیز به صورت همزمان برگزار خواهد شد.پس از بررسی سوابق و صلاحیت داوطلبان در مراجع چهارگانه و اعلام نظر شورای نگهبان، وزارت کشور در ۲۲ بهمن اسامی نهایی نامزدهای انتخابات را به مراکز حوزه‌های انتخابیه اعلام می‌کند.در اواخر سال ۹
متن عبارات:
و الّذی یقوی عندی و أوردت دلائله فی الکتاب الکبیر ، هو أن جمیع الأخبار الموردة فی تلک الاصول الاربعة و غیرها من تألیفات الصدوق و البرقی و الصفّار و الحمیری و الشیخ و المفید، و ما تیسّر لنا - بحمد اللَّه - من الاصول المعتبرة المذکورة فی کتب الرجال، و قد أدخلت أخبارها فی کتاب البحار کلّها مورد العمل و أقوى من الأصول العقلیة و الاستحسانات و القیاسات المتداولة بین بعض المتأخرین من الأصحاب لکن لابدّ من رعایة أحوال الرجال عند الجمع بی
سخنگوی #شورای_نگهبان گفت: طرح اصلاح برخی قوانین مرتبط با #انتخابات به دلیل ایرادات و ابهامات فراوان، به #مجلس ارجاع شد.
گفتنی است نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته گذشته با اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس، نظارت استصوابی شورای نگهبان را محدود، شرط التزام به نظام برای کاندیداها را حذف، و احرازِ اعتقاد و التزام عملی کاندیداها به اسلام را از عهده شورای نگهبان خارج کردند.
نمایندگان، دادستان‌ها را از هیئت‌های اجرایی انتخابات حذف کردند و هم
در رابطه با ماهیت نهاد داوری اتفاق نظر وجود ندارد و ماهیت این نهاد حقوقی مدتها موضوع مناظره و چالش و اظهارنظرهایی بوده است که له و علیه آن صورت گرفته است. در این مورد چهار نظریه ماهیت قراردادی، ماهیت صلاحیتی، ماهیت مختلط و ماهیت مستقل یا خود آیین وجود دارد. پذیرش هرکدام از این نظریه ها میتواند آثار و نتایج متفاوتی بر داوری داشته باشد. ارزیابی نظریات چهارگانه با نگاهی به ماهیت و قلمرو اختیارات داوران، موقعیت آرای داوری و موضوع انتخاب قانون
 
نویسنده : اشکان ارشادی از کرمانشاه 
تا آنجا که من مطالعه کردم مذهب راستین عنوانی بود که در زمان صفویه بسیار رونق گرفت ولی جا نیفتاد و بمرور از خاطرات حذف شد. این عنوان در برابر مذهب سُنی عثمانی و سنی ازبکان تشویق شد. قرار بود نام مذهب راستین همه‌ی شیعیان را پوشش دهد ، بطور مثال دیگه شیعه زیدی ، شیعه جعفری ، شیعه دوازده امامی و غیره ، با نام مذهب راستین در برابر مذهب حقه‌ی عثمانی متحد شوند. ولی این نام بدلایلی از رونق افتاد ، در جایی می خواند
73-  و من کلام له (علیه السلام)
> قاله لمروان بن الحکم بالبصرة <
قَالُوا : أُخِذَ مَرْوَانُ بْنُ الْحَکَمِ أَسِیراً یَوْمَ الْجَمَلِ فَاسْتَشْفَعَ الْحَسَنَ وَ الْحُسَیْنَ (علیهما السلام) إِلَی أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ (علیه السلام) فَکَلَّمَاهُ فِیهِ فَخَلَّی سَبِیلَهُ فَقَالَا لَهُ یُبَایِعُکَ یَا أَمِیرَ الْمُؤْمِنِینَ قَالَ (علیه السلام) : أَ وَ لَمْ یُبَایِعْنِی بَعْدَ قَتْلِ عُثْمَانَ لَا حَاجَةَ لِی فِی بَیْعَتِهِ إِنَّهَا ک
نوکیا تو فاتحه فراغت وجود با برگزاری کنفرانسی درون رویداد MWC 2020 جدیدترین دستاوردهایش را در مرزوبوم ی موبایل به نمایش بگذارد؛ ولی عالمگیر ویروس کرونا، باعث تعطیلی کنگره ی جهانی موبایل بارسلونا ۲۰۲۰ شد. در جای پا این اتفاق، شرکت های مختلف رویدادهایی جداگانه برای رونمایی محصولات شان برگزار کردند. HMD گلوبال نیز پس از هفته ها انتظار، خاتمه ساعاتی پیش از سه گوشی متاخر پرده برداری کرد.نوکیا ۸.۳ اولین گوشی متاخر HMD به احصائیه می آید که از فناوری 5
نوکیا در ابتدا قرار حیات با برگزاری کنفرانسی داخل رویداد MWC 2020 جدیدترین دستاوردهایش را در حوزه ی موبایل به نمایش بگذارد؛ اما مسری ویروس کرونا، باعث تعطیلی دنده ی جهانی موبایل بارسلونا ۲۰۲۰ شد. داخل پی این اتفاق، شریک های مختلف رویدادهایی مجزا برای رونمایی محصولات شان برگزار کردند. HMD گلوبال نیز پس از هفته ها انتظار، فرجام ساعاتی پیش از سه گوشی متاخر پرده برداری کرد.نوکیا ۸.۳ اولین گوشی متاخر HMD به شمار می آید که از فناوری 5G پشتیبانی می یوا
این پاورپوینت مفهوم توسعه یافتگی ،دارای 30 اسلاید و موضوعات زیر است: مفهوم توسعه تفاوت رشد و توسعه تعاریفی از توسعه توسط فردمن ،تودارو و ... تعریفی جامع از توسعه ویژگیهای این تعریف توسعه درمحیط های چهارگانه شاما توسعه اقتصادی ، اجتماعی ،سیاسی و فرهنگی. توسعه فرهنگی از دیدگاه یونسکو نقش زنان در توسعه به طور کلی و در خاورمیانه      (( اعتماد به تواناییهای زنان )) توسعه از منظردین و قرآن ویژگیهای افراد توسعه یافته از دیدگاه قرآن   ...
دریافت فایل
✍️ 
نقطه شروع جنگ‌های چهارگانه اقتصاد ایران تورم است. تورم موضوع آزاردهنده‌ای
است که بخش‌های بزرگی از جمعیت کشور را با خود درگیر می‌کند. هیچ مساله‌ای -حتی فراتر
از مسائل اقتصادی، در حوزه‌های مهم سیاست یا فرهنگ، هرقدر هم حساسیت‌برانگیز باشد-
به اندازه تورم، گستردگی و اجماع در مخالفت با آن وجود ندارد. به عنوان مثال، امروز
در ایران در مقابل حدود 24 میلیون نفر شاغل، 3/3 میلیون بیکار وجود دارد. وقتی راجع
به سیاستی صحبت می‌کنیم که می‌خواهد ت
یادگیری خودآموز زبان انگلیسی در خانه با بسته 6 کتاب متد پنگان سون. 
این بسته هر 6 کتاب پنگان 7 را در خود دارد. و با دانلود این بسته تخفیف ویژه نصیب شما می‌شود. 
روی لینک کلیک کرده و مقاله را با دقت بخوانید. 
بعد از خواندن مقاله اگر تمایل دارید، به این ایمیل پیامی بفرستید تا نمونه‌ای از محصولات برای شما به طور رایگان ارسال شود:pangan7online@gmail.com
لطفاً فقط ای‌میل بزنید تا در جواب همان ای‌میل، همکاران من نمونه را ارسال کنند. متشکرم
لینک یادگیری خودآم
آسفالت کاری
آسفالت کاری امروزه کاربرد گسترده ای نسیت به گذشته پیدا کرده است. به طوری که در تهران و شهرهای پیشرفته این محصول در تمام حالت ها فروش می شود و اجرا می شود .
در همین بین شرکت ما در اجرای ایزوگام پیشتاز بوده است و همواره با اجرای ایزوگام و آسفالت در تمامی شهرهای اطراف تهران و خود تهران و کرج می باشد .
در همین باب قیمت اسفالت در تمامی شهرهای تهران متفاوت می باشد و ما دراین بین می توانیم با ارائه قیمت های متناسب مشتریان خود را با ر ضا
این رمان توسط جورج اورول زمانی نوشته شد که به تازگی جنگ جهانی دوم پایان یافته بود.  قهرمان این داستان وینستون اسمیت که نام کوچک آن از وینستون چرچیل، نخست وزیر انگلستان گرفته شده است و در مقابل آن زنی به نام جولیا قرار دارد که نام وی از جولیت قهرمان اثر معروف شکسپیر گرفته شده است.

در نیمه قرن بیستم و پس از یک جنگ هسته ای، دنیا بین سه ابرقدرت اوشینا (ایالات متحده) اوراسیا (شوروی) و ایستاسیا (چین) تقسیم می شود. کشور اوشینا که داستان در آن رخ می دهد
مکالمه انگلیسی در هتل، فرودگاه، کاریابی، اجاره خانه، درس و دانشگاه و هر موقعیتی که فکرش را بکنید. 
این کتاب شامل 501 مکالمه در تمام موقعیت‌های ممکن زندگی روزمره است.
کتاب در مجموع 70 هزار لغت دارد. البته به این معنی که مثلاً 7000 لغت هر یک ده بار در طول متن تکرار شده‌اند. این کتاب نه تنها به بالا رفتن سطح مهارت شما در Listening و Speaking کمک می‌کند، که بلکه دایره واژگان شما را هم بالا می‌برد. 
هر درس فایل صوتی خاص خود را دارد. 
لهجه کتاب انگلیسی آمریکن ا
برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.
دریافت فایل
 
 
تعریف ، مفهوم و چرخه مدیریت بحران — موسسه آموزش عالی آزاد 
رآیند پیش‌بینی و پیشگیری از وقوع بحران، برخورد و مداخله در بحران و سالم سازی بعد از وقوع بحران را مدیریت بحران گویند.مفهوم بحران می‌تواند به معنای انحراف...
 
مراحل چهارگانه مدیریت بحران - مدیریت بحران استان بوشهر
مقدمه. انسان از بدو خلقت همیشه در معرض آسیب های جدی ناشی از بلایای طبیعی بوده است. پدیده های خطر آفری
تندرستیخاک، گیاه، حیوان، انسان و سیاره همگی به مثابه یک پیکره یگانه هستند و می‌بایست سلامتی همگی آنها مورد توجه باشد. تندرستی افراد و جوامع از سلامتی اکوسیستم‌ها جدا نیست.
 
اکولوژیکشاورزی ارگانیک مبتنی بر حیات چرخه های زیستی و سیستمهای اکولوژیکی است. باید با آنها همکاری کنیم، از آنها بیاموزیم و یاریگر پایداریشان باشیم.
 
دادگریکشاورزی ارگانیک براساس روابطی که با توجه به محیط زیست مشترک و فرصت‌های زیستن، تضمین کننده دادگری (عدالت) باش
روش تدریس زبان خارجی
در آموزش زبان خارجی به زبان آموزان کمک می شود تا مهارت های "شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن" را به خود توسعه داده و دانش ساختاری پایه و واژگان ضروری زبان را در خود تقویت نمایند. در این فایل علاوه بر بیان مهارت های چهارگانه زبانی، روش های تدریس هریک از مهارتها بیان شده است. ____________________________________________ فرمت: word زبان: فارسی تعداد صفحه: 7 ...دریافت فایل
اسکندر فیروز، بنیان‌گذار و نخستین رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران، در ۹۳ سالگی در خارج از کشور درگذشت.
اسکندر فیروز زادهٔ ۱۶ مرداد ۱۳۰۵ در شیراز بود و از او به عنوان «پدر سازمان محیط زیست ایران» یاد شده‌ است. او تأسیس مؤسسه گیاه‌شناسی و باغ گیاه‌شناسی و همچنین طرح زیست‌محیطی پردیسان را در کارنامه فعالیت‌های خود دارد. همچنین با کوشش او مناطق چهارگانه تحت حفاظت ایران با نام‌های پارک ملی، اثر طبیعی ملی، پناهگاه حیات وحش و منطقه حفاظت‌
فلسفه هنر
در فلسفه هنر، مبانی هنر و آنچه هنر بر مبنای آن شکل می گیرد و هویت پیدا می کند، ضرورت و ماهیت هنر، مفاهیم اساسی در هنر مانند: زیبایی، فرم، نهاد، ارتباط هنرهای مختلف با یکدیگر، رابطه هنر با امور خارج از آن مانند:
فلسفه، دین، جامعه شناسی، روان شناسی،... تاریخ تحولات هنری، زمینه و علت این دگرگونی ها و سبک­ها و روش­های هنری، عوامل پیدایش، گسترش و افول این سبک ها مورد مطالعه قرار می­گیرد. با این وصف، فلسفه هنر گستره گسترده ای از مباحث را ش
به قلم دامنه. به نام خدا. «بررسی مبانی فڪری افراد». این، تز تازه‌ی عزیز جعفری‌ -فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیةالله- است ڪه خواسته علاوه بر منابع چهارگانه و تحقیقات محلی، مبانی فڪری افرادی ڪه وارد نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شوند، بررسی شود. فرض می‌گذارم نظام را با این تزِ فیلتری مستحڪم‌تر ڪردید، آن گاه ملت و نسل جدید را چه می‌ڪنید؟ فڪر آنها نسبت به نظام، با این‌گونه انسدادها و محدودڪردن‌ها، آیا منتقدانه‌تر، دلسردانه‌تر و حتی
به قلم دامنه. به نام خدا. «بررسی مبانی فڪری افراد». این، تز تازه‌ی عزیز جعفری‌ -فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیةالله- است ڪه خواسته علاوه بر منابع چهارگانه و تحقیقات محلی، مبانی فڪری افرادی ڪه وارد نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شوند، بررسی شود. فرض می‌گذارم نظام را با این تزِ فیلتری مستحڪم‌تر ڪردید، آن گاه ملت و نسل جدید را چه می‌ڪنید؟ فڪر آنها نسبت به نظام، با این‌گونه انسدادها و محدودڪردن‌ها، آیا منتقدانه‌تر، دلسردانه‌تر و حتی
اهتمام جدی جهت بهره برداری از بیمارستان سینا زرند تا نیمه اول سال جاری
معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید سرزده خود از پروژه در حال احداث سینا زرند، از اهتمام جدی عوامل جهت بهره برداری از بیمارستان تا قبل از اتمام نیمه اول سال جاری خبر داد.
ظهر امروز ۱۰ خرداد، مهندس علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی به اتفاق دکتر امیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، بلوردی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان، خنجری فرماندار و جمعی از مسئولین اجرایی، بهداش
اوپو نیت دارد ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر)، گوشی هوشمند جدیدی معرفی و بوسیله بازار عرضه کند. شریک شدن تولیدکننده ی چینی با نشر پوستر رسمی از اوپو رینو Ace، طراحی و مشخصات عمده دستگاه جدید خود را پیش از فرارسیدن موعد رونمایی رسمی به ابونمان گذاشت. پوستر جدید نشان می دهد باید خواستار دستگاهی با بریدگی بالای نمایشگر و نمایشگر با نرخ بدیع سازی ۹۰ هرتز باشیم.مقاله ی مرتبط:ریل می X2 نمایشگر Super AMOLED و حسگر اثر انگشت دامن نمایشگر خواهد داشتاوپو رینو Ace از دوربین
سوالات آزمون نوبت اول فارسی دهم انسانی سال 97
فارسی دهم دبیرستانفارسی دهم دبیرستان در رشته علوم انسانی از جمله درس های مهمی است که در این رشته باید با دقت و وسواس بدان پرداخت، روش های تدریس ویژه این درس را باید استادانه عملی کرد و ارزشیابی عملی و تحصیلی در این درس نیز باید ویژه و مخصوص باشد.در آزمون های این درس باید استعداد ها و توانایی های چهارگانه دانش آموزان سنجیده شود و با توجه به این توانایی ها نمره ای برای این درس تخصیص یابد.ما برای آزم
نبرد خیر و شر از قدیمی‌ترین دغدغه‌های انسانی است که به درون‌مایه‌ی داستان‌های زیادی در تاریخ ادبیات و سینما تبدیل شده است. در این نبردها قهرمان‌ها  در برابر ضدقهرمان‌ها که قدرت را در دست دارند، قد علم می‌کنند و برای نجات دنیا تلاش می‌کنند. علاوه بر داستان‌هایی با سبک و روایت واقعی، بسیار از داستان‌های دنیای فانتزی و تخیلی نیز در این ژانر آفریده شده‌اند. نویسندگان برجسته‌ای  آثار خارق‌العاده‌ای با درون مایه‌ی نبرد خیر و شر با تم
این کتاب ترجمه کتاب «الاِمامُ المَهدِی‌علیه السلام مِنَ المَهْدِ اِلَی الظُّهُورِ» اثر ارزشمندی از علامه فقید «آیت‌اللّه سید محمد کاظم قزوینی» است.سید محمد کاظم قزوینی به سال 1348 ه .ق در شهر مقدس کربلا در خانواده علمی و روحانی «قزوینی» - که از خاندان‌های اصیل و ریشه دار آن خطه به شمار می‌آمد - دیده به جهان گشود، او در مدت عمر پر برکت خود، علاوه بر اینکه سخنوری توانا بود؛ ده‌ها کتاب ارزشمند از خود به یادگار نهاد. بالاخره پس از عمری تلاش، جه
نبرد خیر و شر از قدیمی‌ترین دغدغه‌های انسانی است که به درون‌مایه‌ی داستان‌های زیادی در تاریخ ادبیات و سینما تبدیل شده است. در این نبردها قهرمان‌ها  در برابر ضدقهرمان‌ها که قدرت را در دست دارند، قد علم می‌کنند و برای نجات دنیا تلاش می‌کنند. علاوه بر داستان‌هایی با سبک و روایت واقعی، بسیار از داستان‌های دنیای فانتزی و تخیلی نیز در این ژانر آفریده شده‌اند. نویسندگان برجسته‌ای  آثار خارق‌العاده‌ای با درون مایه‌ی نبرد خیر و شر با تم
«خَلَقَ الْإِنسَانَ مِنْ عَلَقٍ» (علق/ 2)؛ «انسان را از خون بسته ی آویزان آفرید».

«علق» در اصل به معنی چسبیدن به چیزی است و لذا به خون بسته و هم چنین
به زالو که برای مکیدن خون به بدن می چسبد، «علق» گفته اند. از آنجا که
نطفه بعد از گذراندن دوران نخستین در عالم جنین، به شکل قطعه خون بسته
چسبنده ای در می آید که در ظاهر بسیار کم ارزش است، قرآن مبدأ آفرینش انسان
را همین موجود ناچیز می شمرد تا قدرت نمایی عظیم پروردگار روشن شود که از
موجودی چنان بی ا
 
 

در وسط چهار ضلع مسجد گوهرشاد، ایوان‌های چهارگانه‌ای وجود دارد. بزرگ‌ترین ایوان، ایوان جنوبی و قبله و محراب مسجد است که بر فراز آن گنبد و گلدسته‌ها قرار گرفته است و به نام ایوان مقصوره معروف است. ارتفاع ایوان مقصوره بیش از ۴۲ متر می‌باشد.در این ایوان، منبر بزرگ و قدیمی قرار دارد که از قدمت و نفاست حائز اهمیت می‌باشد این منبر نفیس از چوب گردو و گلابی با شیوه منبت کاری بدون به کار رفتن میخ و یا هر فلز دیگر ساخته شده است. منبر فوق چهارده پل
دانشجویان عزیز می توانند جهت انتخاب محل حوزه آزمون خود از تاریخ  1399/02/07 الی   13999/02/24 در سامانه گلستان از مسیر زیر اقدام نمایند:
منوی اصلی ----> آموزش ----> دانشجو  ----> درخواستها ----> انتخاب محل آزمون
چند نکته مهم:
1- برای تعیین حوزه آزمون باید بدهی شهریه دانشجو پرداخت شده باشد.
2- هیچ الزامی برای انتخاب حوزه آزمون نیست. یعنی عدم انتخاب حوزه آزمون به معنی شرکت دانشجو در جلسه آزمون دانشگاه قبولی خود می باشد.
3- پس از تأیید درخواست تغییر محل حوزه آ
دانشجویان عزیز می توانند جهت انتخاب محل حوزه آزمون خود از تاریخ  1398/08/20 الی   1398/09/11 در سامانه گلستان از مسیر زیر اقدام نمایند:
منوی اصلی ----> آموزش ----> دانشجو  ----> درخواستها ----> انتخاب محل آزمون
چند نکته مهم:
1- برای تعیین حوزه آزمون باید بدهی شهریه دانشجو پرداخت شده باشد.
2- هیچ الزامی برای انتخاب حوزه آزمون نیست. یعنی عدم انتخاب حوزه آزمون به معنی شرکت دانشجو در جلسه آزمون دانشگاه قبولی خود می باشد.
3- پس از تأیید درخواست تغییر محل حوزه آز
دانشجویان عزیز می توانند جهت انتخاب محل حوزه آزمون خود از تاریخ  1398/02/07 الی   1398/02/24 در سامانه گلستان از مسیر زیر اقدام نمایند:
منوی اصلی ----> آموزش ----> دانشجو  ----> درخواستها ----> انتخاب محل آزمون
چند نکته مهم:
1- برای تعیین حوزه آزمون باید بدهی شهریه دانشجو پرداخت شده باشد.
2- هیچ الزامی برای انتخاب حوزه آزمون نیست. یعنی عدم انتخاب حوزه آزمون به معنی شرکت دانشجو در جلسه آزمون دانشگاه قبولی خود می باشد.
3- پس از تأیید درخواست تغییر محل حوزه آز
درباره سنسور چندگانه چه میدانید؟
بسیاری از مبدل های فشار، با ملزومات سنجش دما قابل تهیه هستند. امروزه بسیاری از سنسورها با قابلیت تشخیص دما موجوند، و ما نیاز به ادغام اینها با انواع دیگر سنسور را داریم.
اکنون طراحی های حسگر سه و چهارگانه وجود دارد که باعث کاهش هزینه و پیچیدگی برای مصرف کنندگان می شوند. وسعت دامنه محصولات موجود همراه با داشتن تخصص این امکان را می دهد تا بر موانع طراحی غلبه کنیم و سبب ایجاد نوآوری های فراوانی در فیوژن سنسور ه
آبشار اوزان شاهین دژآبشار اوزان در شرایط جغرافیایی N365426 E463910 در استان آذربایجان غربی واقع شده‌است . این آبشار در جوار روستایی به همین اسم و در مسافت ۳۰ کیلومتری شرق شاهین دژ واقع شده‌است . بلندی این آبشار حدود ۱۵ متر است که در طول ۱۸۹۰ متری از تراز دریا واقع شده‌است . با اعتنا به این که این حیطه در شمال و غرب فلات جمهوری اسلامی ایران واقع شده , از آب و هوای کوهستانی و معتدل شامل است و به حیث محصور بودن در بین کوهستان زمستان
ذبح شرعی و تفاوت آن با ذبح غیر شرعی 


 
ذبح اسلامی
ذبح اسلامی یا ذبیحه یا ذبح حلال به
مجموعه دستورهایی گفته می‌شود که در دین اسلام برای شیوه‌ی ذبح توصیه
شده‌است. ذَبْح در لغت به معنای بریدن سر حیوانات است. در فقه اسلامی، ذبح
یکی از راه‌های تذکیه حیوانات است که با بریدن رگ‌های چهارگانه گردن حیوان،
تحقق پیدا می‌کند. ریشه قرآنی این دستورات فقهی از آیات سوره مائده و سوره
بقره استخراج شده است.
 
شیوه ذبح شرعی
شرایط تحقق ذبح شرعی
 
"رسولان به خداوند گفتند: ((ایمان ما را بیفزا!)) خداوند پاسخ داد: ((اگر ایمانی به کوچکی دانه خردل داشته باشید، می توانید به این درخت توت بگویید از ریشه برآمده در دریا کاشته شود، از شما فرمان خواهد برد.))"
 
انجیل لوقا، باب 17، آیات 6 و 5
 
انجیل لوقا یکی از اناجیل چهارگانه عهد جدید می باشد. انجیل لوقا بر این موضوع تاکید می کند که عیسی پسر خدا است.
باب 17 با عنوان "بخشایش، ایمان و وظیفه" از توصیه ای که عیسی مسیح با رسولان پیرامون بخشش فراوان سخن می گوید.
در مقاله قبل (طب سنتی -بخش۱۱- شناخت حالات سودا- بخش۳) با خلط سودا آشنا شدیم. همچنین در مقاله های گذشته تمامی اخلاط چهارگانه شامل صفرا، خون، بلغم و سودا و انواع آن ها و موارد تاثیر گذار بر آن ها و اندام هایی که با این اخلاط درگیر می باشند را بررسی نمودیم. در این مقاله به توضیح تاثیر مزاج های مختلف بر بدن انسان خواهیم پرداخت. با سالم یاب همراه باشید.
 
هرگاه مزاج اصلی یعنی مادرزادی به خشکی گراید، در همه سال های عمر جسم جوان می ماند. اگر این مزاج ب
معرفی اجمالی«البهجه المرضیه علی ألفیه ابن مالک» یا «النهجه المرضیه»، تألیف جلال‌الدین عبدالرحمن سیوطی، ادیب و دانشمند بزرگ قرن نهم هجری (متوفای ۹۱۱ ق)، یکی از مشهورترین شرح‌های مزجی بر اشعار الفیه ابن مالک (۶۷۱- ۶۰۰ ق) است. این کتاب معمولا یکی از کتاب‌هایی است که در پایه دوم حوزه تدریس می‌شود. به‌طور کلی این شرح از قدیم تاکنون علی‌رغم وجود کتاب‌های جدیدی که در زمینه ادبیات عرب توسط علما و ادبای عرب و غیر عرب نگاشته شده، هنوز هم به‌عنوا
پیش از این، تماشاگر حضور گوشی های شارپ در بازار ژاپن بوده ایم. حالا شرکت سابق الذکر این بار هم با دنباله ی روند قبلی، گوشیAquos R5G را فقط برای نمایش در بازار ژاپن معرفی کرد.مقاله ی مرتبط:داستان برند شارپ؛ از آهنگری تا آستان قدرتمند تو صنعت دیجیتالAquos R5G، اولین گوشی 5G شارپ، از پردازنده ی اسنپدراگون ۸۶۵ و صفحه نمایش ۶/۵ اینچی IPS با رزولوشن ۳۱۶۹ در ۱۴۴۰ و نرخ ترمیم ۱۲۰ هرتز و دو بریدگی داخل بالای پنل جلویی بخاطر جای گرفتن دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی ی
سالانه
افرادی زیادی از جای جای ایران و جهان برای زیارت روانه شهر قم می شوند. . پس‌ از وفات‌ حضرت‌ فاطمه‌ معصومه‌ (ع‌) آن‌ بزرگوار توسط‌ موسى
بن‌ خزرج‌ بن‌ سعد اشعرى قمى ‌به‌ خاک‌ سپرده‌ شد.  مرقد شریف‌ حضرت‌ معصومه‌ (س‌) در مرکز شهر قم‌
واقع‌ شده‌ است‌ ؛ که‌ این‌ مرقد از طرف‌ شمال‌ به‌ میدان‌ آستانه‌ ، از شرق‌ به‌
خیابان‌ آیت‌ الله مرعشى نجفى و از جنوب‌ به‌ مسجد اعظم‌ و خیابان‌ موزه ‌و از طرف‌
غرب‌ به‌ مدرسه‌ فیضیّه‌ منت
سالانه
افرادی زیادی از جای جای ایران و جهان برای زیارت روانه شهر قم می شوند. . پس‌ از وفات‌ حضرت‌ فاطمه‌ معصومه‌ (ع‌) آن‌ بزرگوار توسط‌ موسى
بن‌ خزرج‌ بن‌ سعد اشعرى قمى ‌به‌ خاک‌ سپرده‌ شد.  مرقد شریف‌ حضرت‌ معصومه‌ (س‌) در مرکز شهر قم‌
واقع‌ شده‌ است‌ ؛ که‌ این‌ مرقد از طرف‌ شمال‌ به‌ میدان‌ آستانه‌ ، از شرق‌ به‌
خیابان‌ آیت‌ الله مرعشى نجفى و از جنوب‌ به‌ مسجد اعظم‌ و خیابان‌ موزه ‌و از طرف‌
غرب‌ به‌ مدرسه‌ فیضیّه‌ منت
حسین کوچکیان فرد
همه روزه در متن
جامعه و درکنارمان شاهد وقوع ناهنجاری و جرایم متعددی هستیم که حکایت از وجود
نارسایی در عملکرد برخی از نهادها و ارکان جامعه دارد . در تحلیل چرایی آن هر گروه
از محققان از دیدگاهی خاص این مشکلات را مورد بررسی قرار می دهند و در این بین
جامعه شناسان از دید آسیب شناسی اجتماعی به موضوع می پردازند .
در ریشه یابی علل
پیدایی آسیب های اجتماعی از جمله به وارد شدن خدشه به سرمایه های اجتماعی در جامعه
اشاره می شود بی تردید فهم
حسین کوچکیان فرد
همه روزه در متن
جامعه و درکنارمان شاهد وقوع ناهنجاری و جرایم متعددی هستیم که حکایت از وجود
نارسایی در عملکرد برخی از نهادها و ارکان جامعه دارد . در تحلیل چرایی آن هر گروه
از محققان از دیدگاهی خاص این مشکلات را مورد بررسی قرار می دهند و در این بین
جامعه شناسان از دید آسیب شناسی اجتماعی به موضوع می پردازند .
در ریشه یابی علل
پیدایی آسیب های اجتماعی از جمله به وارد شدن خدشه به سرمایه های اجتماعی در جامعه
اشاره می شود بی تردید فهم
 پاسخ به دو پرسش پیرامون گام تحول 
1. چرا عرب‎های شبه‎جزیره‎ی عربستان، مکه و اطراف آن، جامعه‎ی معاصر نزول بودند؟
قرآن توان و ظرفیت خود در تمدن‎‎سازی و تحول‎آفرینی را از راه نزول در منطقه‎ی اُمّیِ مکه و توسط پیامبر امّی نشان داد. در هنگامه‎ی ظهور اسلام، چهار تمدن ایران، روم، مصر، و یمن وجود داشت و این تنها شبه‎جزیره‎ی عربستان، مکه و اطراف آن بود که هیچ‎گونه تمدنی نداشت و مردمانش بدترین دین و بدترین زندگی را داشتند؛ بی‎سواد، ناخوانا
هواوی P30 پرو یکی از پرطرفدارترین پرچمداران سال ۲۰۱۹ میلادی بود ، هم اکنون شرکت هواوی قصد دارد به منظور رقابت در بازارهای اروپایی این گوشی را در رنگ ‌های متنوع و جدید و با برنامه‌ های گوگل تحت نام نیو ادیشن (New Edition) روانه بازار کند.
پس از آنکه هفته گذشته وجود هواوی P30 پرو نیو ادیشن تأیید شد، شرکت هواوی سرانجام به شکل رسمی قیمت، مشخصات و رنگ ‌های این گوشی را تأیید کرد. اطلاعاتی که در ادامه می ‌خوانید مربوط به مدلی است که در آلمان بازار عرضه می
به
باور حکمای پزشکی قدیمی جهان، خصوصاً دو پزشک معروف جهان، ابو علی سینا و جالینوس
بزرگ، جهان از ترکیب چهار عنصر آتش، خاک، هوا و آب ساخته شده است.


·        
آتش عنصری: جسمی که سبکی مطلق دارد. گرم وخشک (حرکت
و تلطیف)

·        
هوای عنصری: جسمی که سبکی نسبی دارد. گرم وتر (
لطیف و سبک گرداندن و ایجاد تخلخل)

·        
آب عنصری: جسمی که سنگینی نسبی دارد. سرد وتر ( شکل
پذیری )

·        
خاک عنصری:جسمی که سنگینی مطلق دارد. سرد وخشک (حفظ
اشکال و پایداری)
ما یک ذات داریم، یک صفت داریم، یک ذات به اضافه صفت داریم، و یک نام داریم. چهار چیز ست در اینجا. ذات، شما یک انسان را ملاحظه اش کنید بدون اینکه چیزی برای او در نظر بگیرید؛ هیچی اصلا، خودش و خودش، حتی شما انسان بودنش را در نظر نگیرید، انسان بودن یک صفت است، خودش و خودش؛ این یک مطلب. 
یک چیزی داریم به نام صفات، صفات همان حالات نفسانی ست که داریم: یکی بخشنده ست، یکی بخیل هست، یکی ترسوست، یکی با حیاست، یکی بی حیاست؛ اینها صفاتی ست که بسیاری از آدم ها
گاهی توی زندگی عادی هم رخ میده
مثلا یه زن و شوهری با هم درگیرن یا دو تا
همکار توی دفتر طراحی با هم کنار نمیان
بعد وقتی کتابی میخونیم یا مدلی رو میبینیم
موضوع برامون روشن میشه مشکل رو میفهمیم و در گام بعدی مدلی برای عمل خواهیم داشت.
تفاوت های زن و مرد و کارهای
پژوهشی ک روی این کار کردن یا مثلا مدل mbti یا مدل بلبین که مولفه
های شخصیتی ادم رو تبیین میکنن.

از نمونه های اشناتر همین اخلاط چهارگانه که
کمک میکنه بفهمیم بدنمون چه ویژگی هایی داره و حالا ب
سردرد ها
اکثر افراد حداقل یکبار در سال دچار سردرد میشوند، اغلب سردرد ها فقط چند ساعت ادامه می‌یابند ولی بعضی از آنها چند روز یا حتی چند هفته به طول می‌انجامند.سردرد‌ ها در طب سنتی انواع گوناگونی دارند که حداقل به ۲۸ نوع میرسند که بصورت مبسوط در منابع طب سنتی ذکر شده، اما بیشتر سردردها ناشی از افزایش یا کاهش مزاج‌های چهارگانه از قبیل گرمی، سردی، تری و خشکی است که موجب بروز درد میشوند.
اما برای سردرد های ناشی از گرمی که بیشتر شقیقه و پیشانی
خودروی Bugatti هفته گذشته رکورد جدیدی را با سرعت بالا تعیین کرد ، هنگامی که یک "Bugatti Chiron " اصلاح شده از ۴۸۰ کیلومتر در ساعت در مسیر تست در شهر اهرا لسین آلمان پیشی گرفت.
در آن زمان شایعه شده بود که یک نسخه تولیدی از این ابرخودروی سریع میتواند رکورد جدیدی را ثبت کند.
و براساس گزارش Top Gear که روز یکشنبه منتشر شد ، این شایعات عملی شده است.
با Chiron Super Sport 300+ ، یک کوپه با تولید بسیار محدود که نه تنها جاده ای قانونی است ، بلکه قادر به برخورداری از انتهای اتومب
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از مهر، سرهنگ جمشید محبت خانی ضمن تقریر اینکه تا یک هفته گذشته تعداد محیط بانان مبتلابه ویروس کرونا ۱۰ نفر اما اکنون بوسیله ۱۶ نفر رسا است، بروز داشت: طبق اطلاعات واصله این هوا بانان وضعیت مناسبی دارند و در قرنطینه هستند ضمن آنکه پروتکل های بهداشتی نیز در مناطق چهارگانه به طور جد مراعات می شود. وی ضمن بیان اینکه سال ۹۸ خوشبختانه فضا بان مثال در سطح کشور نداشتیم، افزود: ۵۰ درصد نیروی محیط بانی تامین و مابقی
کاربران گرامی،محصول مورد نظر شامل پاورپوینت مزاج شناسی در 55 اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت انلاین،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت مزاج شناسی در 55 اسلاید قابل ویرایش ،بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید 3
کیفیت اخلاط چهارگانه
.1صفرا: گرم و خشک (مانند کیفیت آتش)
.2خون (دم): گرم و تر(مانند کیفیت هوا)
.3بلغم: سرد و تر (مانند کیفیت آب)
.4سودا: سرد و خشک (ما
در منفعت طب سنتی همین بس که این طب بر خلاف طب مدرن، به اعضای بدن و مشکلات آن به صورت یک کل واحد نگاه می کند. در این مقاله و مقاله های آینده،  با منفعت طب سنتی و عناصر چهار گانه آشنا خواهیم شد.
باید  دانست که جسم مردم ترکیبی از ماده و صورت است، ماده از عناصر چهار گانه یا (ارکان اربعه) تشکیل شده است که هر کدام با دیگری ناسازگار است. صورت همیشه نمی تواند عناصر را در حال صلح و پیوستگی نگاه دارد.
جسم همواره مواجه با هوا و سرما و گرماست و با آب و آتش و خاک
کرمانشاه (آوای فارسی:[kʰeɾmɒːnʃɒːh]) (کردی:کرماشان؛ آوای کردی جنوبی: [kʰɨɾmäːʃäːn] (3 بشنوید)) نهمین شهر پرجمعیت، و یکی از کلان‌شهرهای ایران و مرکزاستان کرمانشاه در ایران است، که دارای جمعیتی بالغ بر ۹۴۶٬۶۵۱ نفر در سرشماری سال ۱۳۹۵[۲۲] و مساحت آن ۹۳٬۳۸۹٬۹۵۶ متر مربع است.[۱۰][۲۳] شهر کرمانشاه بزرگترین شهر کردنشین محسوب می‌گردد[۲۴][۲۵][۲۶] و مهم‌ترین شهر در منطقهٔ مرکزی غرب ایران است.[۲۷][۲۸][۲۹][۳۰]کرمانشاهکرماشان[۱][۲]کشور3 ایراناستانکرمانشاهشهرستا
به قلم دامنه. به نام خدا. خاطره‌ی من با مفاتیح‌الحیات. روزی از نمایشگاه بین‌المللی ڪتاب -ڪه آن سال‌‌ها از جمله در سال ۱۳۹۱ در بزرگراه چمران برگزار می‌شد و بعدها در شهرڪ آفتاب- خسته و ڪوفته به سایه‌ی درختی در همان محوطه پناه برده بودم؛ درازڪِش و بی‌رمَق. به دوست و همڪارم گفتم: ڪتاب‌های منطقه‌ایی خریدی؟ لبخندی زد و گفت: منطقه‌ایی نه، اما منطقی خریدم! گفتم: منطقی چرا؟ حالا خندید و چون حال و اشتیاق مرا نسبت چنین ڪتاب‌هایی می‌دانست، حرفی نز
آسفالت کاری شمال تهران
از دیکر خدمات ارائه شده توسط شرکت ما آسفالت کاری در شمال تهران می باشد. شرکت ما با تلاش کارشناسان خود توانسته است آسفالت کاری شمال تهران را با بهترین کیفیت و قیمت های مطلوب ارائه نماید.همانطور که مشاهده می شود امروزه استفاده از پوشش آسفالت در سطح خیابان ها، پارکینگ ها، پشت بام ها و... بیشتر از دهه های گذشته به چشم می خورد.در همین راستا شرکت های زیادی اقدام به تولید و پخش آسفالت در شهر تهران نموده اند که یکی از موفق ترین
پیش نوشت: اگر با برخی مباحث روانشناسی شناختی و هیوریستیک و خطاهای مغز آشنایی نداشته باشید، بعید است مطالعه این مطلب فایده ی قابل توجهی برایتان داشته باشد.
 
فرض کنید بنا به دلایلی قرار است فردا آخرین روز زندگی شما باشد(دور از جانتان).
امروز را با خودتان خلوت کرده اید و می خواهید مروری بر زندگی تان داشته باشید. ضمناً به خطاهای حافظه و تحریف هایی که مغزتان موقع به خاطر آوردن اتفاقات گذشته انجام می دهد آگاه هستید ولی در نهایت مسئله مهم برای شما
 iPad Pro 12.9 تبلت اپل
سیستم عامل: iOS 12
پردازنده: octa coreظرفیت RAM: چهار گیگابایتحافظه داخلی: 1 ترابایتسایز صفحه نمایش: 12.9 اینچ
معرفی تبلت اپل iPad Pro 12.9
کمپانی اپل در سال 2018 از نسخه جدید تبلت خود موسوم به آیپد پرو رونمایی کرد که دارای صفحه نمایش بزرگ 12.9 اینچی است.
لازم به ذکر است که تبلت اپل iPad Pro 12.9 از مهر ماه سال 97 در بازار ایران موجود می باشد و در گروه تبلت های هیبریدی قرار می گیرد.
از
جمله ویژگی های آیپد پرو 12.9 می توان به پردازنده بسیار قدرتمند،
اسپی
 iPad Pro 12.9 تبلت اپل
سیستم عامل: iOS 12
پردازنده: octa coreظرفیت RAM: چهار گیگابایتحافظه داخلی: 256 گیگابایتسایز صفحه نمایش: 12.9 اینچ

معرفی تبلت اپل iPad Pro 12.9
کمپانی اپل در سال 2018 از نسخه جدید تبلت خود موسوم به آیپد پرو رونمایی کرد که دارای صفحه نمایش بزرگ 12.9 اینچی است.
لازم به ذکر است که تبلت اپل iPad Pro 12.9 از مهر ماه سال 97 در بازار ایران موجود می باشد و در گروه تبلت های هیبریدی قرار می گیرد.
از
جمله ویژگی های آیپد پرو 12.9 می توان به پردازنده بسیار قدرتمند،
ا
 iPad Pro 12.9 تبلت اپل
سیستم عامل: iOS 12
پردازنده: octa coreظرفیت RAM: چهار گیگابایتحافظه داخلی: 512 گیگابایتسایز صفحه نمایش: 12.9 اینچ
معرفی تبلت اپل iPad Pro 12.9
کمپانی اپل در سال 2018 از نسخه جدید تبلت خود موسوم به آیپد پرو رونمایی کرد که دارای صفحه نمایش بزرگ 12.9 اینچی است.
لازم به ذکر است که تبلت اپل iPad Pro 12.9 از مهر ماه سال 97 در بازار ایران موجود می باشد و در گروه تبلت های هیبریدی قرار می گیرد.
از
جمله ویژگی های آیپد پرو 12.9 می توان به پردازنده بسیار قدرتمند،
اس
قضیه:
قضیه یک جمله خبری است.
یا به قولی: هر قولی که مشتمل بر اثبات یا نفی خبری باشد، و بر خلاف انشا، قابل تصدیق و تکذیب باشد، قضیه نامیده می‌شود.
 
قضیه، قولی است مرکب که در آن حکم شده باشد به صدق جزء دوم بر همان چیزی که جزء اول بر آن صدق می‌کند (صورت اوّل)، یا به تبعیت و مصاحبت جزء دوم نسبت به جزء اول (صورت دوّم)، یا به معاندت و تباین جزء دوم با جزء اول (صورت سوّم)، و یا به سلبِ (اتحاد، تابعیت و تباینِ) جزء دوم از جزء اول (صورت چهارم). 
 
 صورت اول را
 iPad Pro 12.9 تبلت اپل
سیستم عامل: iOS 12
پردازنده: octa coreظرفیت RAM: چهار گیگابایتحافظه داخلی: 64 گیگابایتسایز صفحه نمایش: 12.9 اینچ
معرفی تبلت اپل iPad Pro 12.9
کمپانی اپل در سال 2018 از نسخه جدید تبلت خود موسوم به آیپد پرو رونمایی کرد که دارای صفحه نمایش بزرگ 12.9 اینچی است.
لازم به ذکر است که تبلت اپل iPad Pro 12.9 از مهر ماه سال 97 در بازار ایران موجود می باشد و در گروه تبلت های هیبریدی قرار می گیرد.
از
جمله ویژگی های آیپد پرو 12.9 می توان به پردازنده بسیار قدرتمند،
اسپی
قضیه:
قضیه یک جمله خبری است.
یا به اصطلاح: هر قولی که مشتمل بر اثبات یا نفی خبری باشد، و بر خلاف انشا، قابل تصدیق و تکذیب باشد، قضیه نامیده می‌شود.
قضیه، قولی است مرکب که در آن حکم شده باشد به صدق جزء دوم بر همان چیزی که جزء اول بر آن صدق می‌کند (صورت اوّل)، یا به تبعیت و مصاحبت جزء دوم نسبت به جزء اول (صورت دوّم)، یا به معاندت و تباین جزء دوم با جزء اول (صورت سوّم)، و یا به سلبِ (اتحاد، تابعیت و تباینِ) جزء دوم از جزء اول (صورت چهارم). 
 
صورت اول را 
درحالی که همگی در خواهش رونمایی رسمی گوشی های G9 و V60 از لفظ ال جی هستند، این همکاری بوسیله طور رسمی سه گوشی میان رده از سری K را شناساندن کرد.گوشی های جدید سری K ال جی دارای پردازنده ی هشت هسته ای (احتمالا مدیا تک) و صفحه عرضه ۶/۵ اینچی با نسبت های متفاوت، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و نیز استانداردMIL-STD-810G، جناب USB-C و حسگر اثر انگشت تو دنبال گوشی هستند. به نشانی آخرین وجه اشتراک می توان به کاربرد از دوربین های چهارگانه با چیدمان عمودی و جهیز صدای ف
AبدونGHAROOOON درنظرگرفتن ابرخودروی AMG One، مرسدس AMG GT63S با غلبه ۶۳۰ اسب بخاری خود تو حال حاضر پرعضله ترین خودرویی است که مرسدس بنز تولید می کند. برابوس، یکی از قوی ترین تیونرهای آلمانی، تصمیم پژمرده است تا دستی بوسیله سروروی موتور V8 تویین توربوی ۴ لیتری این خودرو بکشد و قدرت آن را افزودن دهد. خراج ی کار، سدان اسپرتی از آب درآمده است که ۷۸۹ اسب تبخیر قدرت دارد؛ یعنی ۱۵۹ اسب بخار بیشتر از میزان استاندارد این خودرو.برابوس درکنار تکثیر قدرت، سواری گش
سلام ، با نام من کپی مجاز است در غیر اینصورت حلال نیست.
امروزه نوشتن از خان بزرگ بسیار سخت هست چون این رسم تاریخ است که «از چهره‌هایی سفید کاملا سیاه بسازد و از چهره‌های سیاه متأسفانه سفید » . 
تنها برای اطلاع رسانی شیعیان عزیز این را بگویم که بعداز مختار ثَقفی ، اولجایتو خان کبیر مغول بود که اعلام رسمیت شیعه کرد و در هزارستان اکثر مغولهایی را که با دیگر اقوام ممزوج و مزدوج شده بودند را به دین اسلام در مذهب شیعه گرایش دادند ، همچنان هم هزاره
#مظاهر مراتب ذات خدا#در روی زمین#علامه مروجی سبزواری
⬅️ با توجه به اینکه:صورتی در زیر دارد آنچه در بالاستی،تمامی موجودات، ملکوتی دارند،و مراتب چهارگانه ی ذات خدا،در عالم طبیعت و ماده، مظهری دارند.
#مظهریعنی وجود رقیق شده و ضعیف شده، مثل نور خورشید که در سطح طبیعت، پهن است.
باید دانست که آن چهار مرتبه در #وجود آدمی هم تجلی و ظهور دارند.یعنی مرتبه ای از وجود آدمی هست که مرتبه ی لا اسمی و لا رسمی هست؛ مرتبه ای هست که #احدی است؛ مرتبه ی دیگر وجود
به
باور حکمای پزشکی قدیمی جهان، خصوصاً دو پزشک معروف جهان، ابو علی سینا و جالینوس
بزرگ، جهان از ترکیب چهار عنصر آتش، خاک، هوا و آب ساخته شده است.

·        
آتش عنصری: جسمی که سبکی مطلق دارد. گرم وخشک (حرکت
و تلطیف)
·        
هوای عنصری: جسمی که سبکی نسبی دارد. گرم وتر (
لطیف و سبک گرداندن و ایجاد تخلخل)
·        
آب عنصری: جسمی که سنگینی نسبی دارد. سرد وتر ( شکل
پذیری )
·        
خاک عنصری:جسمی که سنگینی مطلق دارد. سرد وخشک (حفظ
اشکال و پایداری)

ت
دلیل دوم: سنة
ابتدای سال تحصیلی عرض کردیم مجوزون و معتقدان به حجیت خبر واحد به چهار دلیل کتاب، سنت، اجماع و عقل تمسک کرده‌اند برای اثبات حجیت خبر واحد. دلیل اول که آیات بود تمام شد و مرحوم شیخ انصاری نتیجه گرفتند هیچ یک از آیات دال بر حجیت خبر واحد نیست.
دومین دلیلی که بر حجیت خبر واحد مورد استدلال قرار گرفته سنت و روایات است.
البته روشن است که در این دلیل باید تواتر روایات را ثابت کنند که به طور قطعی و یقینی حجیت خبر واحد ظنی ثابت شود و الا نمی
به قلم دامنه. به نام خدا. خاطره‌ی من با مفاتیح‌الحیات. روزی از نمایشگاه بین‌المللی ڪتاب -ڪه آن سال‌‌ها از جمله در سال ۱۳۹۱ در بزرگراه چمران برگزار می‌شد و بعدها در شهرڪ آفتاب- خسته و ڪوفته به سایه‌ی درختی در همان محوطه پناه برده بودم؛ درازڪِش و بی‌رمَق. به دوست و همڪارم گفتم: ڪتاب‌های منطقه‌ایی خریدی؟ لبخندی زد و گفت: منطقه‌ایی نه، اما منطقی خریدم! گفتم: منطقی چرا؟ حالا خندید و چون حال و اشتیاق مرا نسبت چنین ڪتاب‌هایی می‌دانست، حرفی نز
خودرو
نام خودرو
بی ام و 730Li

کشور سازنده

آلمان

سال (طراحی)
2016
مشخصات فنی
موتور
4 سیلندر 16 سوپاپه

حجم موتور
1998 سی سی

تنفس موتور
توربوشارژ

انتقال نیرو
دیفرانسیل عقب

حداکثر قدرت
258 اسب بخار در 5000 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور
400 نیوتن متر در 1550 دور در دقیقه

جعبه دنده
8 سرعته خودکار

شتاب 0 تا 100
6.3 ثانیه

حداکثر سرعت
250 کیلومتر در ساعت

وزن
1795 کیلوگرم

اندازه (میلیمتر)
5238 طول - 1902 عرض - 1479 ارتفاع

فاصله بین دو محور
3210 میلیمتر
مصرف سوخت و استانداردها
مصر
طب سنتی صناعتی است که طبیب به وسیله آن حالات جسمی مردم و صحت و بیماری را بررسی می کند تا هنگام تندرستی آنان، سلامتی آنها را حفظ کند و چون بیمار گردند، به تدابیر درست سلامتی و تندرستی را به آان باز گرداند. موضوع علم طب سنتی ، حفظ تندرستی و پیشگیری از بیماری  و روش های حفظ تندرستی و دور کردن بیماری و بکار بردن چیزهای سودمند است و هرگاه پزشک بخواهد در شاخه علمی از طب ماهر شود، باید علائم سلامت انسان را بشناسد. با سالم یاب همراه باشید.
طب سنتی و مفا
گر بر حسب مزاج، فصل بهار را بررسی کنیم این فصل در کیفیتهای چهارگانه که گرمی، سردی، تری و خشکی است معتدل است. به این دلیل که خورشید به سمت الراس (بالای سرمان) نزدیک می شود ولی کاملا در بالای سر ما قرار نگرفته تا به واسطه آن در هوا گرمی و خشکی پدید آورد.فصل بهار با همۀ سنین از جمله میانسالان، پیران و افرادی که دارای مزاج سرد و خشک هستند، سازگار تر است.و در افراد دارای مزاج گرم و تر یا بعضی از گرم و خشک ها باعث ایجاد دمل، زخم، جوش، خارش، جرب، ورم حل
نسل جدید از سدان لوکس جنسیس با قیمتی در حدود ۴۵ هزار دلار عرضه می‌شود. این محصول، با پیشرانه‌های قدرتمند و امکانات رفاهی متنوع، برای رقابت با مرسدس کلاس E و بی‌ام‌و سری 5 آماده شده است.
نسل اول جنسیس G80 در سال ۲۰۱۶ وارد بازار جهانی شد. طی آزمایش توسط مؤسسات مختلف، این سدان لوکس میان‌رده امتیازات بسیار خوبی در زمینه‌ی ایمنی و کیفیت فنی گرفت. نسل دوم G80 از اواسط سال جاری با چهره‌ی کاملا جدید تولید خواهد شد تا ضمن هماهنگی با دیگر محصولات مدرن
خودرو
نام خودرو
بی ام و 530i مدل 2017

کشور سازنده

آلمان

سال (طراحی)
2017
مشخصات فنی
موتور
4 سیلندر 16 سوپاپه

حجم موتور
1998 سی سی

تنفس موتور
توربوشارژ

انتقال نیرو
دیفرانسیل عقب

حداکثر قدرت
252 اسب بخار در 5200 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور
350 نیوتن متر در 1450 دور در دقیقه

جعبه دنده
8 سرعته خودکار

شتاب 0 تا 100
6.2 ثانیه

حداکثر سرعت
250 کیلومتر در ساعت

وزن
1615 کیلوگرم

اندازه (میلیمتر)
4935 طول - 1867 عرض - 1478 ارتفاع

فاصله بین دو محور
2974 میلیمتر
مصرف سوخت و استاندارد
مجموعه آموزش شمع سازی شامل سه بخش و بیش از 800 دقیقه فیلم آموزشی با زبان انگلیسی می باشد که آموزش شمع سازی در انواع مدل را برای علاقه مندان بههنر شمع سازی ارائه می کند.مجموعه آموزش شمع سازی دربردارنده آموزش ساخت شمع به صورت تزیینی، حکاکی، دکوپاژ، نوشیدنی، ژله ای، مناسبتی و شناور روی آب می باشد که مراحل را به صورت واضح همراه با نکات حائز اهمیت و زبان هندی بیان می کند. همچنین در این مجموعه علاوه بر ویدیو های آموزشی، مطالبی با عناوین ابزار

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها