نتایج جستجو برای عبارت :

منظور از به نتایج "برتر" برای یک هشتگ وارد شوید چیست؟

اگر تا به حال هشتگ را در اینستاگرام جستجو کرده اید ، 
قبلاً در برنامه اینستاگرام تلفن همراه وجود داشت که شما فقط 9 پست برتر برای هر هشتگ را مشاهده می کنید ، اما به لطف یک به روزرسانی اخیر اکنون می توانید هنگام جستجوی هشتگ ، بین پست های "برتر" و "اخیر" جابجا شوید (توجه:
بدست آوردن در پست های برتر برای یک هشتگ راهی عالی برای کشف توسط کاربران جدید است. مانند نمایش در صفحه کاوش ، می تواند به یک اثر شبکه عظیم منجر شود که اساساً باعث می شود پست شما در ای
افزودن هشتگ به داستان شما یک روش عالی برای ارائه مطالب شما به فرصتی دیگر است که توسط مخاطبان جدید کشف شود.
وقتی افراد در هشتگ در اینستاگرام جستجو می کنند ، اگر به اندازه کافی محبوب باشد ، می توانند مجموعه ای از داستانهای برچسب خورده را در صفحه نتایج جستجو - از جمله مال شما ببینند!
می توانید 10 داستان هشتگ را به هر استوری اینستاگرام اضافه کنید ، از جمله 1 برچسب هشتگ قابل کلیک.
به عنوان مثال ، می توانید هشتگ های مبتنی بر متن خود را کوچکتر کنید (متن
اینستاگرام برخی از هشتگ های رایج و به ظاهر بی ضرر را برای همیشه ممنوع کرده است.
برخی از هشتگ ها ممکن است به طور موقت ممنوع شود و باعث می شود در یک جستجوی هشتگ در برنامه ظاهر یا ناپدید شوند.
از هشتگ ممنوعه استفاده نکنید! این می تواند باعث شود همه هشتگهای شما دیگر کار نکنند.
با استفاده از هشتگ های اینستاگرام موقت یا ممنوع ، می توانید حساب کاربری خود را سایبان ، مسدود یا مجازات کنید.
هنگامی که می خواهید یک هشتگ "جدید" را به یک پست اضافه کنید ، لیست
با نگاهی به عملکرد هشتگ هایی که در گذشته از آنها استفاده کرده اید می تواند یک راه عالی برای تصمیم گیری در مورد هشتگ هایی باشد که دوباره در آینده استفاده کنید.
ابزار تحلیلی بومی اینستاگرام Insights برخی از این داده ها را نگه می دارد - می توانید تعداد افراد را بر اساس هشتگ هایی که استفاده کرده اید روی پروفایل شما فرود بیایند:
اگر در یکی از برنامه های پرداخت شده بعدی قرار ندارید ، می توانید از "Hashtag Analytics" متعاقبا نیز برای ردیابی بینش های کلیدی درباره
اهمیت هشتگ‌ها: بدانید کجا، چرا و چگونه باید از آن استفاده کنید
دیگر هشتگ در شبکه‌های اجتماعی رویکرد جدیدی به حساب نمی‌آید.
به هرحال، اگر شما کسی هستید که به تازگی با هشتگ‌های شبکه‌های اجتماعی آشنا شده‌اید، چیزهایی هست که باید درباره‌ی آن‌ها بدانید.
 شاید فکر کنید که نشانه‌ی پوند (#) فقط برای زمانی که می‌خواهید پست صوتی خود را چک کنید به‌کار می‌رود ،اما باید بدانید که این نشانه وقتی وارد دنیای شبکه‌های اجتماعی می‌شود معنای کاملا م
هشتگ ها در اینستاگرام به دو دسته  Branded و Community تقسیم می شوند:
Branded Hashtags
حدود 70 درصد از هشتگ های اینستاگرام جزء این نوع محسوب می شوند. اغلب این نوع از هشتگ ها استفاده تجاری و بازاریابی دارند و مختص به شرکت و برند هستند و آنها را می توان شامل نام شرکت، محصولات و یا کمپین های تبلیغاتی دانست.
از مزیت های این آن می توان به داشتن قابلیت ارائه آمار دقیق اشاره کرد. به عنوان مثال شما به منظور بررسی وضعیت کمپین تبلیغاتی خود می توانید هشتگ مربوط به آن را سر
جدا از پست هایی که در اینستاگرام می‌گذارید، هشتگ‌گذاری فوق‌العاده مهم است. کپشن، داستان عکس شما را روایت می‌کند اما هشتگ باعث می شود پست های منتشر شده در معرض دید میلیون ها کاربر باشدوقتی یک کاربر به دنبال مطلبی می باشد که مرتبط با تجارت شما است، باید پست شما بین چند پست اول باشد، کاربردی ترین ابزار برای این کار هشتگ است
اگر این اتفاق نیافتد، شانس رقیب شما در بیشتر دیده شدن پستش بیشتر می‌شود. در نتیجه حجم فالوورهای رقیب شما بالا می‌رود
به عنوان مثال ، #happythanksgiving ، امسال به طور موقت ممنوع شد. چرا ممکن است بپرسید؟ این امر اسپم زیادی تولید کرده است. اینستاگرام روشهای خاصی را برای متوقف کردن دسترسی به اکانت های اینستاگرام اسپم به کار بست ، همانطور که بسیاری از هشتگ ها می توانند انجام دهند. اگرچه برخی از این ممنوعیت ها موقتی هستند ، بهتر است از استفاده کلی از آنها خودداری کنید. هشتگ هایی را پیدا کنید که هنوز هم معمول هستند و علاقه زیادی به مشارکت شما دارند ، اما در لیست هشتگ های م
هشتگ چیست؟
این مفهوم یک قابلیت است که کمتر در ایران استفاده شده است. هشتگ یک تویت جهانی در مورد موضوعات خاص است.  در حالت کلی تگ هایی وجود دارند که به شما کمک می کنند محتوای مشابه با تویت های خود را پیدا کنید. بر اساس گفته های منابع رسمی تویتر ( با ما همراه باشید ): 
هشتگ مشخصه مشترک در جامعه برای اضافه کردن محتوا و متا داده های به تویت است. هشتگ مانند تگ های فیلکر هستند البته تنها به پست شما اضافه می شوند. شما بوسیله  گذاشتن علامت (#hashtag) یک هشتگ ب
امروزه هشتگ‌ ها کل فضای اینترنت را در اختیار گرفته اند. هشتگ به کلمات یا عبارات کلیدی گفته می‌شود که بدون فاصله نوشته می‌شوند و یک علامت # قبل از آنها قرار می‌گیرد. عموما از هشتگها برای اشاره به رویدادها، کنفرانس‌ها، فرهنگ عامه، موضوعات مربوط به سرگرمی و موارد این چنینی استفاده می‌شود و راه خیلی خوبی برای دیده شدن محتوا هستند.
هشتگ‌ ها که در اصل به واسطه توییتر محبوبیت پیدا کردند، در حال حاضر در شبکه‌های اجتماعی مختلف مورد استفاده قرار
در درجه اول، سعی کنید اسپم مانند عمل نکنید. هشتگ‌ های مورد استفاده در کپشن باید طبیعی باشند. به طور میانگین، اکثر کسب و کارها از 2 و نیم هشتگ در هر پست استفاده می‌کنند. سعی کنید از یک تا چهار هشتگ استفاده کنید و از شلوغ شدن کپشن پیشگیری کنید تا خواندن آن آسان باشد.
اگر هشتگ‌ های اینستاگرام به صورت طبیعی در کپشن جای نمی‌گیرند، سعی کنید آنها را در انتهای کپشن یا حتی در اولین کامنت قرار دهید زیرا محل قرار دادن کپشن تاثیری در عملکرد آن ندارد.
اول یک عبارت را برای جستجو وارد کنید
عبارات مرتبط را اسکرول کنید
هشتگی را انتخاب کنید که با پست شما مرتبط باشد و حجم جستجوی زیادی داشته باشد
هشتگ‌ های مرتبطی را که اینستاگرام در صفحه هشتگ (hashtag) نمایش می‌دهد، بررسی کنید
روی یکی از تصاویر محبوب مربوط به آن هشتگ کلیک کنید
برای گرفتن ایده‌های بیشتر هشتگ‌ های اینستاگرام مرتبط در آن تصویر را بررسی کنید
انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
هشتگ در اینستاگرام اهمیت بسیاری دارد. شاید تنها راهی که برای افزایش فالوور اینستاگرام به ذهنتان می رسد، فالو / آنفالو کردن باشد، اما اینطور نیست!
استفاده صحیح از هشتگ در اینستاگرام می تواند سبب شود که بتوانید بدون فالو / آنفالو ، فالوورهای هدفمند و اکتیو جذب کنید! البته برای اینکار نیاز به یک استراتژی صحیح دارید.
در این مطلب می خواهم استراتژی های صحیح هشتگ گذاری در اینستاگرام را به شما آموزش بدهم. حتما این مطلب را تا انتها بخوانید و به تکنیک
مقدمه‌ای در رابطه با افزایش لایک اینستاگرام
این روزها اپلیکیشن هایی مثل اینستاگرام به منبع درآمد بسیاری از افراد تبدیل شده‌اند. اما کسب درآمد از اینستاگرام به همین سادگی نیست و برای اینکه یک پیج اینستا به درآمدزایی برسد، نیازمند این خواهید بود که تعداد فالوورها و لایک های پست هایتان افزایش یابد. به طور کلی هرچه تعداد لایک پست های اینستاگرام شما افزایش یابد، بدان معناست که شما محبوب تر شده‌اید و افزایش محبوبیت شما می‌تواند منجر به جذب ت
با توجه به الگوریتم اینستاگرام ، هشتگ‌ های اینستاگرام در اصل پروسه مرتب سازی اینستاگرام هستند. با توجه به این که هر روزه حدود 95 میلیون عکس در اینستاگرام منتشر می‌شود، ارائه محتوای درست و مناسب به افراد مناسب کار سختی است. استفاده از هشتگ های اینستاگرام کمک می‌کند تا پست‌های شما در معرض دید مخاطبینی قرار بگیرند که بیشترین علاقه را به دیدن آن‌ها دارند.
Krystal Gillespie، مدیر انجمن‌های شبکه‌های اجتماعی وبسایت HubSpot دلیل اهمیت هشتگ‌ های اینست
دانلود فیلم هشتگ - دوستی ها
https://www.doostihaa.com/1397/11/15/دانلود-فیلم-هشتگ.html
 
Translate this page
دانلود فیلم هشتگ با بازی نیوشا ضیغمی, دانلود فیلم کامل هشتگ, تماشای آنلاین فیلم هشتگ HD, دانلود فیلم ایرانی هشتگ Hashtag, دانلود رایگان فیلم هشتگ ۱۰۸۰p.

دانلود فیلم هشتگ کامل و رایگان با لینک مستقیم - تاپ کره تماشا - تماشا
https://tamasha.com/.../دانلود-فیلم-هشتگ-کامل-و-رایگان-با-لینک...
 

Translate this page
Jan 2, 2019 - دانلود کامل فیلم هشتگ کامل Full HD ا--> https://tinyurl.com/ycxw8d6k.

دانلود فیلم هشتگ -ک
قسمت ۱۴ سریال هشتگ خاله سوسکه,دانلود قسمت
14 سریال هشتگ خاله سوسکه,دانلود قسمت چهاردهم سریال هشتگ خاله
سوسکه,دانلود قسمت 14 15 16 17 18 هشتگ خاله سوسکه,هشتگ خاله سوسکه قسمت
14,هشتگ خاله سوسکه قسمت چهاردهم,دانلود رایگان,دانلود کامل,دانلود
مستقیم,نسخه بدون سانسور,دانلود کیفیت خوب,دانلود کیفیت عالی,دانلود با حجم
کم,دانلود کم حجم
دانلود سریال هشتگ خاله سوسکه قسمت چهاردهم با لینک مستقیم
دانلود قسمت 14 سریال هشتگ خاله سوسکه با کیفیت عالی 1080p
لینک دا
سلام ارتقای کیفیت عملکرد نمایندگان با این طرح قطعی ست اما چرا مردم اطلاع ندارند. ایا شغل خبرنگار و مثلن پزژک یکی است از لحاظ تعداد مشغول به کار و خدمت به مردم. ایا نباید خبرنگاران که تعداد زیادی هم هستند حساس باشند و در جنگ نرم چیزهایی که به نفع مردم است اطلاع رسانی قوی داشته باشند. به خصوص خبرگزاری های عمومی مثل شبکه خبر و باشگاه خبرنگاران جوان که هیچ بخش خاصی برای این قضیه اختصاص ندادن (اما برای چند روز قطعی اینترنت انجام دادند) و بسیاری از
فیدهای اینستاگرام دائما در حال تغییر هستند که البته این موضوع با توجه به 95 میلیون عکسی که هر روز در این پلتفرم به اشتراک گذاشته می‌شوند، طبیعی است. دیده شدن در این انبوه محتوا می‌تواند کار سختی باشد و به همین دلیل استفاده از هشتگ‌ های اینستاگرام می‌تواند مفید باشد.
هشتگ‌ ها در اینستاگرام، پست‌های مربوط به کاربران مختلف را در یک فید جمع می‌کنند و البته در هنگام جستجوی هشتگ، فقط اکانت‌های عمومی (public) قابل مشاهده هستند.
پیدا کردن محتوای ت
من + : بیا بدووییم
_ : دیوونه شدی دختر
+ : آره
+ : بدوییم ؟
_ : مسخره مون میکنن 
+ : نگاه اون سمت اون دو تا مرغ
عشقها هم دارن میدویین 
_ : عزیزدلم بچه نشو میخندن 
میگن نگاه پسره پا ب پا دختره داره
میدوییع
+ : بذا مسخره کنن 
بذا بخندن 
ولی ارزششو داره که
دل منو شاد کنی 
و با تو که بدوییم از تهـ
دل بخندم و یه خاطره
قشنگ بسازی واسه هر دو مون
_ : از دست تووو دختر باشه
دستمو بگیر 
+ : ۱ ...۲...
_ : ۳ بدوووو
نفس نفس +: تو که از من بچه تری
_ : پا به پای تو بچه میشم
# خیال پرداز
یه هشتگ در توییتر و شاید دیگر شبکه های اجتماعی راه افتاده بنام رای نمی دهم، تازگی ها هم که آمارش در اومده و سهم بیشتری از منتشرکننده های این هشتگ کشورهای دیگه هستن. خب بالاخره هستند کسایی که ممکنه تحت تاثیر مسائل حاشیه ایِ ساختگی قرار بگیرن و یا بعضی افراد هم بخاطر شرایط سخت زندگی و شاید از روی لجبازی قصد ندارن رای بدن.
ادامه مطلب
قسمت دهم هشتگ خاله سوسکه | دانلود قسمت 10 سریال هشتگ خاله سوسکه
دانلود قسمت دهم سریال هشتگ خاله سوسکه با کیفیت 4K Ultra HD
هشتگ خاله سوسکه قسمت 10 دهم به کارگردانی محمد مسلمی
قسمت دهم سریال هشتگ خاله سوسکه
لینک دانلود قرار گرفت
کارگردان: محمد مسلمی | ژانر: فانتزی، موزیکال، کودکانه | سال تولید: 1397 | تاریخ انتشار: 1397
تعداد قسمت ها: نامشخص | مدت زمان هر قسمت: 60 دقیقه | کیفیت ویدئو: اچ دی
فرمت: MP4 | تهیه کننده: حسن مصطفوی | حجم: متفاوت | محصول ایران
خلاصه داستا
بنام خداوند قادر ز هیچ
خداوند فکر و خداوند ایج 
خداوند افراد ایجی تبار 
هنر با هنرمند گرددبسیج
با سلام به همه کسانی که زادگاه خودشان و یا پدرانشان ایج بوده و این افتخار بزرگی است که منسوب به ایج باشیم و این وب لاگ اختصاص دارد به هنرمندان ایج اعم از :
شاعران 
بازیگران 
ورزشکاران 
خطاطان
نویسندگان 
ایده های برتر 
مدال آوران 
حافظان 
متفکران 
اندیشمندان 
دانشجویان برتر 
دانش آموختگان برتر 
مدرسان برتر 
صنف های برتر 
مشاغل برتر 
خیرین 
و.....
دانلود رایگان فیلم هشتگ با کیفیت عالی 1080p
دانلود فیلم سینمایی هشتگ (کامل و رایگان) | فیلم کمدی
دانلود فیلم هشتگ با لینک مستقیم
دانلود فیلم ایرانی هشتگ با کیفیت عالی 1080p
لینک دانلود قرار گرفت
دانلود فیلم هشتگ
گروه فیلم : اجتماعی – کمدی
سال تولید : 1397
کارگردان : رحیم بهبودی فر
بازیگران: نیوشا ضیغمی, بهاره رهنما, بیژن بنفشه خواه,
حدیث فولادوند, محمدعلی کیانی, مهرداد فلاحتگر, ارسلان قاسمی, امید
روحانی, محسن ملکی, جواد هاشمی, امیرعلی نیازی, محمدمه
ستفاده افراطی از هشتگ،‌ سه مشکل جدی دارد.
نخست اینکه حس کاربران را بد می‌کند و خواندن متن را دشوار می‌کند.
دوم اینکه نشان می‌دهد که شما به صورت تهاجمی در تلاش برای تبلیغ و توسعه صفحه خود هستید. این کار اگر چه ممکن است برای یک صفحه‌ی تبلیغاتی، قابل پذیرش باشد؛ اما برای برند یک فرد یا سازمان چندان مطلوب نیست.
سومین مشکل هم این است که ممکن است پست‌های شما توسط اینستاگرام به عنوان اسپم در نظر گرفته شوند.
نام اثر: هشتگ
کیفیت ها: full hd 1080p – hd 720p – sd 480p
مخاطب: بزرگسالان
نوع فیلم: سینمایی
محصول: ایران هشتگ
موضوع: کمدی
نویسنده و کارگردان: رحیم بهبودی فر
تهیه کنندگان: مقصود جباری و محمدعلی کیانی
با هنرنمایی: نیوشا ضیغمى ، بهاره رهنما ، بیژن بنفشه خواه ، حدیث فولادوند
سال تولید: 1396
تاریخ انتشار: 1398
مدت زمان: 84 دقیقه
درباره فیلم هشتگ
هشتگ فیلمی به کاگردانی و نویسندگی رحیم بهبودی‌فر و تهیه‌کنندگی مقصود جباری و محمدعلی کیانی محصول سال ۱۳۹۵ است.
ساعت بازیهای امروز لیگ برتر از سایت بلاگ دانلود دریافت کنید.
برنامه بازی های لیگ برتر خلیج فارس
ارائه نتایج موجود امتحانات ورزشی لیگ های درونی و لیگ برتر لیگ برتر 19 00 لیگ اروپا یک چهارم 23 30 مطالب مرتبط با دو های. به همه حال بازی آزادی تهران و خودرو سازی گروه آزادی در هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل خودرو سازی تبریز یک بر خالی پیروز.
ادامه مطلب
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
دانلود قسمت 13 سریال هشتگ خاله سوسکه
دانلود قسمت سیزدهم سریال هشتگ خاله سوسکه با کیفیت 4K Ultra HD
هشتگ خاله سوسکه قسمت 13 سیزدهم به کارگردانی محمد مسلمی
قسمت سیزدهم سریال هشتگ خاله سوسکه
کارگردان: محمد مسلمی | ژانر: فانتزی، موزیکال، کودکانه | سال تولید: 1397 | تاریخ انتشار: 1397
تعداد قسمت ها: نامشخص | مدت زمان هر قسمت: 60 دقیقه | کیفیت ویدئو: اچ دی
فرمت: MP4 | تهیه کننده: حسن مصطفوی | حجم: متفاوت | محصول ایران
خلاصه داستان:
شهر افسانه ها توسط دیو بزرگ دچار طلس
دانلود فیلم سینمایی هشتگ
فیلم ایرانی هشتگ ۱۳۹۵ به کارگردانی رحیم بهبودی فر
کارگردان: رحیم بهبودی نیا | ژانر: کمدی، خانوادگی | سال تولید: 1395 | تاریخ انتشار: 1397
مدت زمان: 80 دقیقه | نوع: سینمایی | مخاطب: خانواده | کیفیت: WEB-DL
حجم: متفاوت | تهیه کنندگان: مقصود جباری و محمدعلی کیانی
خلاصه داستان: نغمه و روژین مادرانی از طبقه متوسط جامعه هستند و باشگاه بدنسازی دارند. این دو چشم و هم چشمی زیادی در زمینه های پوشش و اتومبیل و تلفن همراه و .. با هم دارند و دیاکو
دانلود فیلم سینمایی هشتگ
فیلم ایرانی هشتگ ۱۳۹۵ به کارگردانی رحیم بهبودی فر
کارگردان: رحیم بهبودی نیا | ژانر: کمدی، خانوادگی | سال تولید: 1395 | تاریخ انتشار: 1397
مدت زمان: 80 دقیقه | نوع: سینمایی | مخاطب: خانواده | کیفیت: WEB-DL
حجم: متفاوت | تهیه کنندگان: مقصود جباری و محمدعلی کیانی
خلاصه داستان: نغمه و روژین مادرانی از طبقه متوسط جامعه هستند و باشگاه بدنسازی دارند. این دو چشم و هم چشمی زیادی در زمینه های پوشش و اتومبیل و تلفن همراه و .. با هم دارند و دیاکو
هشتگ ها پست ها و داستانهای شما را برای افرادی که به دنبال محتوای مرتبط با نام تجاری ، صنعت یا محصولات شما هستند ، قابل کشف می کند.قبل از استفاده از هشتگ برای به دست آوردن دنبال کنندگان بیشتر در اینستاگرام ، اطمینان حاصل کنید که انجام دهید و انجام ندهید را از استفاده از هشتگ در اینستاگرام نمی دانید.
شما می توانید حداکثر 30 هشتگ را در یک پست معمولی و حداکثر 10 هشتگ در یک Story قرار دهید
شما فقط می توانید پست های خود را برچسب گذاری کنید
انجام بدهید:  آ
اصولا هر اطلاعاتی که به دست میارم، دوست دارم با همه شیر کنم.  
Sharing is caring.
متاسفانه یکی از ضعف های بزرگ اینستاگرام اینه که تو بخش کپشن، فونت نداره و فقط این ویژگی رو تو بخش استوری اونم مختصر اختصاص داده. به همین دلیل، بیشتر مردم از هشتگ برای بولد کردن کلمه یا تغییر رنگ کلمه در آخر کپشن یا در میان نوشته ها برای تاکید استفاده میکنن. اونم درصورتی که پیج و اکانتشون پرایویته.
خب هشتگ  یک نماد پیشوندی و یکی از تگ های ابرداده است و اگه بخواهیم هشتگ رو
دانلود فیلم هشتگ
دانلود فیلم ایرانی هشتگ با لینک مستقیم و کیفیت عالی (اچ دی)
شما عزیزان میتوانید فیلم هشتگ را از رسانه مجاز تب مووی با سرعت بالا دریافت نمایید.
کارگردان : رحیم بهبودی فر
نویسنده : رحیم بهبودی فر
تهیه کننده : محمدعلی کیانی , مقصود جباری
ژانر : اجتماعی
مدت زمان فیلم : ۷۸ دقیقه
نمونه کیفیت : کلیک کنید
بازیگران : نیوشا
ضیغمی , بهاره رهنما , بیژن بنفشه خواه , حدیث فولادوند , محمدعلی کیانی ,
مهرداد فلاحتگر , ارسلان قاسمی , امید روحانی , م
مشتری برتر
 
 
در طول حدود سه دهه تولید وایت برد ثابت نمودیم که همواره برترین کیفیت را ارایه نموده ایم.
 
رضایت کاربران ما در این مدت عامل اصلی در بالا بردن کیفیت بوده است.از همه شما متشکریم.
مشتریان ما یقینا برتر از دیگران هستند......
به دعوت آقا احسان عزیز منم دو سه تا پیشنهاد بدم برای توسعه ی بیان. پویشه از اینجا شروع شده.
شاید از 10 سال دارم به صورت آماتور طراحی وب کار میکنم، و شاید 6-7 سال باشه که حرفه ای تر دنبالش کردم. ولی خب پیشنهادای زیادی به ذهنم نمیرسه، چون اینجا وبلاگه و وبلاگ ذاتش سادگیه. کما اینکه یه کمبودایی تو بیان حس میشه.
پیشنهادای من:
1- اضافه شدن اموجی به کامنتا. به نظرم خوبه.
2- تجدید نظر در ساختار آمارگیر. الان دیتای ناقص و غیر قابل اعتمادی ارائه میده.
3- اضافه ش
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
پرسپولیس در مجموع 18 دوره لیگ برتر، عنوان پرافتخارترین تیم را در اختیار دارد. در شرایطی که نوزدهمین دوره مسابقات طی هفته‌های آتی آغاز خواهد شد، ترین‌های این تیم در تاریخ لیگ برتر مرور شده است. پرسپولیس در ادوار گذشته لیگ برتر، دوران پرفراز و نشیبی را سپری کرد. این تیم نخستین تیمی بود که تعداد قهرمانی‌اش از یک بیشتر شد ولی در برخی از دوره‌ها خطر سقوط به دسته پایین‌تر را نیز احساس کرد ولی سرخپوشان در 3 فصل گذشته رویایی ظاهر شدند و با 3 قهرمان
برنامه نیم فصل دوم لیگ برتر ایران
- کمیته مسابقات برنامه نیم فصل دوم هجدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور در فصل ۹۸-۹۷ را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه نیم فصل دوم مسابقات هجدهمین دوره لیگ برتر به شرح زیر است:
ادامه مطلب
مشتری برتر
 
 
در طول حدود سه دهه تولید وایت برد ثابت نمودیم که همواره برترین کیفیت را ارایه نموده ایم.
 
رضایت کاربران ما در این مدت عامل اصلی در بالا بردن کیفیت بوده است.از همه شما متشکریم.
مشتریان ما یقینا برتر از دیگران هستند......
 
 
برای مشتریان خوبمان امکانات ویژه ای داریم:
 
وایت برد سرامیکی و مغناطیسی با عرض 100 و120 در طول نامحدود یک تکه....
09121144229
ما باید در فضای مجازی حمایت کنیم. فرقی نمی‌کند با چه گروهی طرف هستیم، مهم حمایت کردن است. ما باید صدا باشیم. حمایت از جوانانی که با هزار زحمت یک تئاتر را به روی صحنه می‌برند هم وظیفه‌ی ما است. ما باید در استوری اینستاگرام خود پوستر تئاتر آنها را بگذاریم و با فونت درشت و با هشتگ بنویسیم: از جوانان حمایت کنیم! تلاش ما نباید به این مرحله محدود شود، باید با تمام خانواده، دوستان و فامیل برای تماشای این تئاتر برویم. حتی اگر از کار آنها هم خوشمان نیا
 
نویسنده : دکتر سید بشیر حسنی - حسین حق پناه
تصویرگر : سعید شفیعی
ویراستار : زهره جعفری
ناشر : کتاب رواق اندیشه
توضیحاتی پیرامون کتاب :
نویسنده در این کتاب، به عمد، از فضای علمی و تخصصی رسانه و ارتباطات خارج شده و متناسب با نیاز عامه مردم، به عنوان مخاطب اصلی «نهضت سواد رسانه ای»، محتوای خود را با بیانی ساده و روان، اما در قالبی جذاب و متفاوت ارائه کرده است.در بخش ابتدایی کتاب، مقدماتی در مورد سواد رسانه ای و لزوم پرداختن به «نهضت سواد رسانه ای
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
اولش که بچه حزب اللهی وبلاگ می‌زند، وارد توییتر می‌شود یا پیج اینستاگرام می‌زند با انگیزه‌هایی خدایی شروع می‌کند، اما رفته رفته به جایی می‌رسد که این وسیله‌ای که قرار بود ابزار باشد خودش اصالت پیدا می‌کند و بچه حزب اللهی معتاد توجه و ارتباطات مجازی می‌شود:
خب گلِ من با 19 هزار تا دنبال کننده من چیکار کنم که کاردستی تو خونه درست می‌کنید؟
این که دیگه محشره، خودشم قبول داره فضا خیلی نخبگانیه:
:|
ایشون هم که یه طوری حرف می‌زنه که بعد خوندن
بچه ها خیلی مهمه حتما تا اخر بخونید
 
 
ما یه مشکل خیلی بزرگ داریم!!! جون هر کی دوس داری بذار توی سایت به آرمی ها بگو هشتگ ترند کنن! حتما فهمیدین تهیونگ از بعد مرگ مادربزرگش مثل قبل نیست و اون یه سال اول عادی بوده ولی بعد از اون نباید یکم بهتر بشه حالش؟ ما میبینیم که روز به روز لبخند از روی لباش محوتر میشه... با هیت هایی که توییتر با اکانت فیک آرمی میذارن(که هیترن) و یه سری سولو استنا که از گروه بیرونش میکنن احتمالا بدجور شکسته شده و میدونم همه اعضا
نامه های من به تو
برتر از منند...برتر از تو
زیرا نور
برتر است از چراغ
شعر
برتر از دفتر
بویه
برتر از لبها
نامه های من به تو
پر اهمیت تر از تو
از من
آنها تنها گواهانی هستند
که دیگران در آن
زیبایی تو را
و دیوانگی مرا
خواهند یافت
شعر از نزار قبانی
نامه های من به تو
برتر از منند...برتر از تو
زیرا نور
برتر است از چراغ
شعر
برتر از دفتر
بوسه
برتر از لبها
نامه های من به تو
پر اهمیت تر از تو
از من
آنها تنها گواهانی هستند
که دیگران در آن
زیبایی تو را
و دیوانگی مرا
خواهند یافت
شعر از نزار قبانی
دانلود سریال هشتگ خاله سوسکه قسمت 4 چهارم با کیفیت 4K Ultra HD
هشتگ خاله سوسکه قسمت 4 چهارم به کارگردانی محمد مسلمی
قسمت چهارم سریال هشتگ خاله سوسکه
کارگردان: محمد مسلمی | ژانر: فانتزی، موزیکال، کودکانه | سال تولید: 1397 | تاریخ انتشار: 1397
تعداد قسمت ها: نامشخص | مدت زمان هر قسمت: 60 دقیقه | کیفیت ویدئو: اچ دی
فرمت: MP4 | تهیه کننده: حسن مصطفوی | حجم: متفاوت | محصول ایران
خلاصه داستان:شهر افسانه ها توسط دیو بزرگ دچار طلسم تکرار می شود، این در حالی است که شب ه
تا آخر بخونید .. خیلی مهمه
 
ما یه مشکل خیلی بزرگ داریم!!! جون هر کی دوس داری بذار توی سایت به آرمی ها بگو هشتگ ترند کنن! حتما فهمیدین تهیونگ از بعد مرگ مادربزرگش مثل قبل نیست و اون یه سال اول عادی بوده ولی بعد از اون نباید یکم بهتر بشه حالش؟ ما میبینیم که روز به روز لبخند از روی لباش محوتر میشه... با هیت هایی که توییتر با اکانت فیک آرمی میذارن(که هیترن) و یه سری سولو استنا که از گروه بیرونش میکنن احتمالا بدجور شکسته شده و میدونم همه اعضا اینو تجربه
ما یه مشکل خیلی بزرگ داریم!!! جون هر کی دوس داری بذار توی سایت به آرمی ها بگو هشتگ ترند کنن! حتما فهمیدین تهیونگ از بعد مرگ مادربزرگش مثل قبل نیست و اون یه سال اول عادی بوده ولی بعد از اون نباید یکم بهتر بشه حالش؟ ما میبینیم که روز به روز لبخند از روی لباش محوتر میشه... با هیت هایی که توییتر با اکانت فیک آرمی میذارن(که هیترن) و یه سری سولو استنا که از گروه بیرونش میکنن احتمالا بدجور شکسته شده و میدونم همه اعضا اینو تجربه کردن ولی تهیونگ واقعا ضعیف
ما یه مشکل خیلی بزرگ داریم!!! جون هر کی دوس داری بذار توی سایت به آرمی ها بگو هشتگ ترند کنن! حتما فهمیدین تهیونگ از بعد مرگ مادربزرگش مثل قبل نیست و اون یه سال اول عادی بوده ولی بعد از اون نباید یکم بهتر بشه حالش؟ ما میبینیم که روز به روز لبخند از روی لباش محوتر میشه... با هیت هایی که توییتر با اکانت فیک آرمی میذارن(که هیترن) و یه سری سولو استنا که از گروه بیرونش میکنن احتمالا بدجور شکسته شده و میدونم همه اعضا اینو تجربه کردن ولی تهیونگ واقعا ضعیف
لیگ برتر پرتغال
شاید با ورود بازیکنان ایرانی مانند مهدی طارمی به تیم ریو آوره و یا عابدزاده و مهرداد محمدی به لیگ برتر پرتغال، با این لیگ کمی بیشتر آشنا شده باشیم اما باید در نظر داشته باشید که لیگ برتر پرتغال از لیگ های مشهور اروپا است و در بین ده لیگ برتر اروپا قرار دارد.
سازمان لیگ فوتبال پرتغال زیر نظر یوفا به فعالیت خود ادامه می دهد و قوانین و مقررات این لیگ تحت استاندارد های یوفا قرار دارد و به همین دلیل بازی های لیگ برتر پرتغال هموار
نفر سوم از سمت راست، مرحوم #حامد_هاکان
 
امروز به #حامد_هاکان فکر می کردم. به این که فوت کرد و فراموش شد!هیچکس آیا #هاکان گوش می دهد؟! من طرفدار محسن چاوشی ام ولی به #هاکان خیانت کرده ام! همیشه وقتی که آهنگ هایی که با محسن چاوشی خوانده را گوش می کردم، منتظر بودم خوانِشِ #هاکان تمام شود تا چاوشی بخواند..اگر من در زندگی ام چاوشی نشوم و بشوم #هاکان، آیا فراموش می شوم؟! این ترس چنان خوره به جانم چسبیده..مگر ما آدم های معمولی چه گناهی کرده ایم که در زمان
اگر شتر وارد سوراخ سوزن شد، طلحه و زبیر و اصحاب جمل هم وارد بهشت می‌شوند!
خدای عالم در آیه ۴۰ سوره اعراف می‌فرماید:
إنّ الّذین كذّبوا بآیاتنا واستكبروا عنها لا تفتّح لهم أبواب السّماء ولا یدخلون الجنّة حتّى یلج الجمل فی سمّ الخیاط وكذلك نجزی المجرمین .
همانا کسانی که آیات ما را دروغ پنداشتند و خود را برتر از ایشان شمردند درهای آسمان برایشان گشوده نمی‌شود و داخل در بهشت نمی‌گردند تا وقتی که شتر وارد سوراخ سوزن گردد و این چنین تبهکاران را س
بالاخره لوگو درست شد اگر نظر و یا پیشنهادی دارید با من(مدیریت‌گیم‌پلی‌برتر) در میان بگذارید‌. ممنون از همراهان گرامی‌. البته هنوز هدر سایت کمی مشکل داره چه در ویو موبایل و چه در کامپیوتر اگر برنامه‌نویسی تحت وب می‌دانید لطفا کمک کنید‌.
بالاخره لوگو درست شد‌. اگر نظر و یا پیشنهادی دارید با من(مدیریت‌گیم‌پلی‌برتر) در میان بگذارید‌. ممنون از همراهان گرامی‌. البته هنوز هدر سایت کمی مشکل دارد چه در ویو موبایل و چه در کامپیوتر اگر برنامه‌نویسی تحت وب می‌دانید لطفا کمک کنید‌.
نگذارید چهره شهید گرانقدری مثل شهید قدوسی در زیر غبار فراموشی‌ها پنهان بماند.
مقام معظم رهبری (حفظه الله)
 
با تصمیم ستاد کنگره بزرگداشت شهید آیت الله قدوسی، به منظور فرصت بیشتر پژوهشگران و محققان جهت پرداختن به ابعاد مختلف و اهمیت شناخت شخصیت شهید آیت الله علی قدوسی نهاوندی (ره)، فرصت ارسال مقالات تا ۱۸ دی ماه ۱۳۹۸ مصادف با سالروز شهادت فرزند ایشان،  شهید محمدحسن قدوسی،  قرار داده شد.
مقالات برتر پس از داوری، اعلام و در مراسمی ویژه مورد ت
نفر سوم از سمت راست، مرحوم #حامد_هاکان
 
امروز به #حامد_هاکان فکر می کردم. به این که فوت کرد و فراموش شد!هیچکس آیا #هاکان گوش می دهد؟! من طرفدار محسن چاوشی ام ولی به #هاکان خیانت کرده ام! همیشه وقتی که آهنگ هایی که با محسن چاوشی خوانده را گوش می کردم، منتظر بودم خوانِشِ #هاکان تمام شود تا چاوشی بخواند..اگر من در زندگی ام چاوشی نشوم و بشوم #هاکان، آیا فراموش می شوم؟! این ترس چنان خوره به جانم چسبیده..مگر ما آدم های معمولی چه گناهی کرده ایم که در زمان
ولایت اهل بیت علیهم السلام و برائت از دشمنان ایشان شرط اصلی شناخت خداست
ثقة الاسلام کلینی قدس الله روحه الشریف روایت کرده است:
۱- الحسین بن محمد، عن معلى بن محمد، عن الحسن بن علی الوشاء قال: حدثنا محمد ابن الفضیل، عن أبی حمزة قال: قال لی أبو جعفر علیه السلام: إنما یعبد الله من یعرف الله، فأما من لا یعرف الله فإنما یعبده هكذا ضلالا قلت: جعلت فداك فما معرفة الله؟ قال: تصدیق الله عز وجل وتصدیق رسوله صلى الله علیه وآله وموالاة علی علیه السلام والا
#وکیل #وکیل_سلام #وکیل_پایه_یک_دادگستری #مشاور_حقوقی #مشاوره_حقوقی_تلفنی #وکیل_خانواده #وکیل_طلاق #وکیل_خود_باشید #مشاوره_حقوقی #مشاور_حقوقی_تلفنی #وکیل_آنلاین #اطلاعات_عمومی #مشاور_طلاق #قاضی #دادگاه #وکیل_آنلاین #وکالت #شکایت #جرم #مجرم #وکیل_مهریه #وکیل_مالیات #وکیل_چک #وکیل_قرارداد #وکیل_بیمه #وکیل_شرکت #وکیل_کیفری #وکیل_نفقه #وکیل_حضانت #وکیل
داستان فیلم
نغمه و روژین مادرانی از طبقه متوسط جامعه هستند و باشگاه بدنسازی دارند. این دو چشم و هم چشمی زیادی در زمینه های پوشش و اتومبیل و تلفن همراه و .. با هم دارند و دیاکو پسر نغمه و رایکا پسر روژین هر دو در یک مدرسه درس میخوانند که از سطح ضعیفی برخوردار هستند. امیرعلی یکی دیگر از دانش آموزان درسخوان همان مدرسه است. او وقتی چشم و هم چشمی مادران همکلاسی های خود را می بیند پیشنهادی به مدیر مدرسه مى دهد...

درباره فیلم هشتگ
فیلم در سال 1395 ساخته ش
در این وبلاگ سعی می شود، برندهای برتر حوزه سئو و خدمات هر یک، با توجه به سطح خدمات دریافت شده، معرفی گردد.
انتشار اسم هر سایت، مبنی بر تایید یا رد همه محتوای آن سایت و یا فعالیت مورد بحث نیست و تنها تحلیل شخصی ارایه شده، مد نظر است.
 
با ما همراه باشید تا تکمیل پست...
ما یه مشکل خیلی بزرگ داریم!!! جون هر کی دوس داری بذار توی سایت به آرمی ها بگو هشتگ ترند کنن! حتما فهمیدین تهیونگ از بعد مرگ مادربزرگش مثل قبل نیست و اون یه سال اول عادی بوده ولی بعد از اون نباید یکم بهتر بشه حالش؟ ما میبینیم که روز به روز لبخند از روی لباش محوتر میشه... با هیت هایی که توییتر با اکانت فیک آرمی میذارن(که هیترن) و یه سری سولو استنا که از گروه بیرونش میکنن احتمالا بدجور شکسته شده و میدونم همه اعضا اینو تجربه کردن ولی تهیونگ واقعا ضعیف
سیو تیم برتر سال ۲۰۱۹
مشخصات : - سکه بی نهایت- باز بودن تمام بازیکنان برای خریدترکیب تبم برتر سال ۲۰۱۹ در بازی : رونالذو - آگئورو - مانه - امباپه - کین - مسی - هازارد - دیبالا - سانه - پوگبا - آلوز - لیخت - فان دایک - آلبا - آلیسون - دخ آلینک دانلود : 
http://uplod.ir/8nak9y1e4n80/Legends_save.zip.htm
سازنده : افشین دوست محمدی
شرکت های برتر ساخت اپلیکیشن
در مقالات قبلی به توضیح مزایای طراحی اپلیکیشن در محیط Native و مقایسه آن با اپلیکیشن های آنلاین و بدون کدنویسی پرداختیم. در این مقالات مشخص شد که برای ساخت حرفه ای و توسعه اپلیکیشن در محیطی پایدار و تضمین موفقیت آن در طولانی مدت، به شرکت های برتر ساخت اپلیکیشن نیاز خواهیم داشت. شرکت هایی که با داشتن اصول و پلتفرم های مناسب، بازار هدف را به درستی جستجو کرده و با مهارت و علم کافی به توسعه اهداف کسب و کارها بپردازند.

ا
ما یه مشکل خیلی بزرگ داریم!!! جون هر کی دوس داری بذار توی سایت به آرمی ها بگو هشتگ ترند کنن! حتما فهمیدین تهیونگ از بعد مرگ مادربزرگش مثل قبل نیست و اون یه سال اول عادی بوده ولی بعد از اون نباید یکم بهتر بشه حالش؟ ما میبینیم که روز به روز لبخند از روی لباش محوتر میشه... با هیت هایی که توییتر با اکانت فیک آرمی میذارن(که هیترن) و یه سری سولو استنا که از گروه بیرونش میکنن احتمالا بدجور شکسته شده و میدونم همه اعضا اینو تجربه کردن ولی تهیونگ واقعا ضعیف
خواهرشوهرِ گرامی مدتیه که بطور جدی، وارد فضای توییتر شده و داره برای مجموعه ی انقلابیشون، عضو جمع میکنه، یه مدت زوم کرد رو ما و به انحاء مختلف خواست من و حضرت آقا رو هم جذب کنه، آنقدر گفت و واگفت و اثر ندید، که دیگه از ما خسته و ملول و ناامید گشت و الان از روی مخِ ما دوتا، شیفت داده رو مخ عروس خاله بتول! 
کاملا قبول دارم که الان جنگ، جنگ رسانه س...
که میدون مبارزه، از خاکریز تبدیل شده به توییتر و اینستاگرام...
و همچنین قبول دارم که برای دفاع کردن ت
10 نیروی ویژه برتر جهان :
نیروهای ویژه به واحد های نظامی گفته میشود که طی مراحل و آموزش های ویژه نظامی، از آمادگی و توانایی بخصوص برخوردار میگردند و توانایی انجام ماموریت های بسیار حساس را دارا هستند. این افسران بر اساس توانایی ها فیزیکی از بین نیروهای عادی دست چین شده و پس از آزمون ها و تست ها به خدمت نیروی ویژه درمیایند.
ادامه مطلب
از هنرآموزان رشته های گرافیک ، پویانمایی و گرافیک رایانه ای علاقمند دعوت می شود پیشنهادات خود را در مورد جشنواره الگوهای برتر تدریس و نمونه آثار را در قالب فیلم ، عکس و متن تا تاریخ 97/11/5 به گروه هنر متوسطه دوم استان ارسال نمایند.
ما یه مشکل خیلی بزرگ داریم!!! جون هر کی دوس داری بذار توی سایت به آرمی ها بگو هشتگ ترند کنن! حتما فهمیدین تهیونگ از بعد مرگ مادربزرگش مثل قبل نیست و اون یه سال اول عادی بوده ولی بعد از اون نباید یکم بهتر بشه حالش؟ ما میبینیم که روز به روز لبخند از روی لباش محوتر میشه... با هیت هایی که توییتر با اکانت فیک آرمی میذارن(که هیترن) و یه سری سولو استنا که از گروه بیرونش میکنن احتمالا بدجور شکسته شده و میدونم همه اعضا اینو تجربه کردن ولی تهیونگ واقعا ضعیف
EXO's Kai Tops Worldwide Trends On Twitter As Fans Celebrate His Birthday.کای عضو گروه EXO متولد 14 ژانویه 1994 است امسال تولد 26 سالگی اش(طبق محاسبه سنی غربی) را جشن گرفت..طرفداران و اکسو ال های سراسر جهان تبریک های خود را به مناسبت این روز در توییتر به اشتراک گذاشتند..بعد از گذشت نیمه شب به وقت کره با تشکر از تلاش طرفداران هشتگ های  #OurHappinessKai و  #2020KaiDay و  #HappyKaiDay به ترتیب جزو 5 ترند برتر جهان در توییتر قرار گرفتند.
سال به سال توی تمام دنیا میگن آدم پیشرفت میکنه.البته آدم یا سازمانی یا ارگانی روبه جلو حرکت میکنند حالا بعد یکی دو دهسال دوباره سازمان لیگ برتر برنامه لیگ برتر را هفتگی اعلام میکند 
توی اخبارامروزاستقلال خوندم که دوهفته اول لیگ را اعلام کردند.
.بگذریم که سرم درد گرفته حوصله ندارم بازیها و تاریخ برگزاری به این صورت میباشد :
ادامه مطلب
آیا می خواهید از اسرار چگونه طراحان برتر گرافیک آرم های خود را ایجاد کنند؟
این مقاله دقیقاً نشان می دهد که چگونه طراحان برتر آرم های امروزی ، آرم های خود را ایجاد می کنند. این فرایند طراحی را نشان می دهد که این طراحان برای رسیدن به طراحی لوگوی نهایی خود می روند.

ادامه مطلب
الگوریتم های اصلی و الگوریتم های جدید اینستاگرام
 
 
 
عکس های فوتوشاپ :
 
الگوریتم جدید اینستاگرام با هدف جلوگیری از اخبار جعلی عکس های فتوشاپی به اشتراک گذاشته شده را در پلتفرم خود فیلتر می کند. کارشناسان صحت سنجش محتوا از این پس تصاویری که به طور دیجیتال تغییر داده شده اند را با عنوان اطلاعات غلط پرچم گذاری می کند. تصاویر و عکس های که به مقاصد هنری گرفته شده اند هم همینطور از این قاعده مستثنی نیستند. این حرکت جدید فیسبوک شرکت اصلی اینستاگر
دانشگاه ترکیه و تحصیل در دانشگاه‌های برتر دولتی و خصوصی :ما در این مقاله قصد داریم به معرفی دانشگاه‌های برتر ترکیه و مورد تایید وزارت بهداشت ایران بپردازیم.در ابتدا لیست دانشگاه‌ها برتر ترکیه را بصورت تیتر وار ذکر می کنیم.و در ادامه به معرفی تک تک دانشگاه‌ها به صورت جداگانه خواهیم پرداخت.
برای مطالعه ادامه مطلب لطفا کلیک نمایید 
 
دانشگاه ترکیه
 
میگما
این خارجیا که اینقدر متمدن و بافرهنگن، چرا نمیتونن درک کنن که هر کشوری فرهنگ مخصوص به خودشو داره، مثلا تو یه فرهنگی شاید دست دادن خانما با آقایون قبیح باشه، آر یو آندرستند؟؟؟
هشتگ اون آقائه که رفته مدال بده به دختر ایرانیه، دختره دست نداده این ضایع شده مث بچه ها قهر کرده!
قبول دارم هشتگش یه کم طولانیه!
بازهم لیگ برتر شروع شد و حرص و جوش خوردن ماهم دنبالش. 
به خدا نمیدونم چیکار کنم چی بگم ازی طرف اولین بازی استقلال بود ولی از طرف دیگه همین بازی اول هست که میبازیم و آخرش کارمون با یک دو امتیاز ضایع میشه.
خلاصه، داستان این فصل استقلال خدا کنه حکایت این چنداسال نباشه و انشالله این آخرین باخت فصلمون باشه
دانلود فیلم هشتگ با لینک مستقیم
دانلود فیلم ایرانی هشتگ با کیفیت عالی ۱۰۸۰p
لینک دانلود قرار گرفت

ژانر فیلم :  اجتماعی – کمدی
زبان فیلم :
سال انتشار : 1397
محصول کشور : ایران
کارگردان : رحیم بهبودی فر
کیفیت : 480.720.1080p
بازیگران : نیوشا ضیغمی, بهاره رهنما,
بیژن بنفشه خواه, حدیث فولادوند, محمدعلی کیانی, مهرداد فلاحتگر, ارسلان
قاسمی, امید روحانی, محسن ملکی, جواد هاشمی, امیرعلی نیازی, محمدمهدی
احمدی, آرتین پش
جناب آقای محرم آقازاده امیدوارم یه روزی این مطلب رو بخونی و بفهمی که واقعا تدریس و فن بیان بلد نیستی بعد چجوری این همه ویدئو پر کردی و گذاشتی تو کاسه معلمای بیچاره که به اجبار بشینن ببینن. واقعا اگه یه روزی از نزدیک ببینمت یه شی قابل توجه رو به سمتت پرتاب میکنم :|

هشتگ عصبانیت و کلافگی
‍ معاون پرورشی، تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند خبر داد :
درخشش دبیر زرندی در جشنواره الگوی برتر تدریس

معاون پرورشی، تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش زرند از کسب رتبه برتر استانی دبیر زرندی درپنجمین جشنواره الگوی برتر تدریس خبر داد. 
فرهاد اسدی در گفتگویی با اعلام این خبر گفت: در پنجمین جشنواره الگو های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی با موضوع آداب و معاشرت و گفتگو پایه هشتم مهدیه حسنی از دبیرستان  عفاف موفق ب
دلار گرون، ماشین گرون، موبایل گرون، گوشت گرون، میوه گرون، سبزی گرون 
اونوقت یک سری هستن نگران رای گیری برنامه های مجبوب صدا و سیما هستن
دارن بررسی میکنن که فلان برنامه سه روز پشت سرهم تقلب کرده... آخرش هم یه هشتگ میزنن #حق الناس
اونم توی یه شبکه اجتماعی فیلتر
زیبا نیست؟
در من شادی ای هست... شادی جستجوی هشتگ های لباسِ عروس... شادیِ جدی شدن... جدی بودن... در من شادیِ معشوقه بودن هست... شادی تعصب... شادی غیرت...
در من غمی هم هست... غم عظیم... ته دلم... از هر آنچه در دلم اطمینان داشتم و اطمینان بیهوده ای بود و تنها نتیجه‌اش شک به آینده و حال و هر آنچه هست بود...
شادی ای در تو هم هست... حس می‌کنم... می‌بینم... شادیِ آزادیِ رهایی از قید، بند، وابستگی، تعهد...
در من ترسی هم هست... مثل همیشه...
 
+ مستِ بی‌اندازه‌نوشَ‌م...
برای پنجمین سال متوالی بیمه آسیا رتبه اول گروه موسسات بیمه‌ای را کسب کردبیمه آسیا برای پنجمین سال متوالی، رتبه اول گروه موسسات بیمه‌ای شرکت‌های برتر ایران را کسب کرد.به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا و بنابر اعلام مرکز رتبه‌بندی شرکت های برتر سازمان مدیریت صنعتی، بیمه آسیا در بیست و یکمین سال رتبه‌بندی شرکت های برتر ایران و در میان 100 شرکت برتر کشور با در نظر گرفتن 33 شاخص وهشت پله صعود، برای پنجمین سال متوالی، رتبه اول گروه موسسات بیمه‌ای
آبان ماه بودوبساط گرانی ها و زمزمه های اعتراض و سودای اغتشاش.. اغلب مردم درخانه هایشان
خفته بودند و جرئت اغتشاش که ن حتی اعتراض مسالمت آمیز هم نداشتند.. جوانک هایی جوگیر
که کله هایشان بوی قورمه سبزی میداد با اغتشاش گران همراه شده بودند و ماشین ها ومغازه های
بسیاری را به آتش کشیدند.. مامورین حکومتی طبق وظایفشان لیدرهایشان را یافته و دستگیرکردند
اکنون بازپرس حکم اعدام سرداده و اغلب همان مردمی که حتی جرئت اعتراض مسالمت آمیزرا نداشتند
حالا درخ
در این مقاله اتفاقات و اخبار مهم ارزهای دیجیتال برتر بررسی شده است. همچنین از پیش بینی روند بزرگترین ارز دیجیتال یعنی بیت کوین تا محبوبیت EOS، ترون و اتریوم، و به موضوعات مختلفی در مورد ارزهای دیجیتال برتر پرداخته شده است.
ادامه مطلب
من همیشه دوست‌ داشتم یه وبلاگ همه پسند داشته باشم‌. به نظر شما چه‌چیزی این وبلاگ کم دارد که اگه داشته باشه بهتر می‌شود لطفا برای من بنویسید این وبلاگ با چه چیزی بهتر از الآن می‌شود باید چه امکاناتی را اضافه کنم و هرچیزی که باعث بهبود سایت می‌شود پیشاپیش از همه شما تشکر و قدردانی می‌کنم‌، لطفا به من در پیشرفت این وبلاگ کمک کنید‌.(مدیریت‌‌گیم‌پلی‌برتر)
دانلود فیلم ایرانی هشتگ
سال انتشار : 1398
ژانر : کمدی
⏰مدت زمان : 80 دقیقه
خلاصه داستان : نغمه و روژین مادرانی از طبقه متوسط جامعه هستند و باشگاه بدنسازی دارند،این دو چشم و هم چشمی زیادی در زمینه های پوشش و اتومبیل و تلفن همراه با هم دارند و دیاکو پسر نغمه و رایکا پسر روژین هر دو در یک مدرسه درس میخوانند که از سطح ضعیفی برخوردار هستند،امیرعلی یکی دیگر از دانش آموزان درس خوان همان مدرسه است،او وقتی چشم و هم چشمی مادران همکلاسی های خود را می بیند پی
نفرات برتر کنکور اعلام شدند؟ الان وقت این است که این نفرات برتر، از قلم چی پول بگیرند و بگویند آزمون هایش را شرکت می کرده اند. از گزینه دو هم. و بعد بگویند فقط کتاب های گاج را می خوانده اند. و فقط خیلی سبز و کلاغ سفید و پرتقال خونی هم! البته همه ی اینها بعد از این است که به سفارش صدا و سیما گفته اند هیچ آزمونی شرکت نکرده اند و هیچ کتاب کمک درسی نخوانده اند، الا نص اتم و اکمل کتب درسی رسمی!
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.شایدبرایش دنیاجوردیگری معنی پیدامینمو
سلام
تصمیم بر این شد که کانال سروش خانواده برتر مجددا فعال بشه .
مطالب کانال سروش خانواده برتر شامل موارد زیر هستند :
1 - لیست عنوان و آدرس پست های جدید
2 - معرفی بعضی از پست ها
3 - ارائه مطالب منتخب خانواده برتر و سایر منابع4 - عکس، کلیپ و صوت های آموزنده و سرگرم کننده
و ...
https://sapp.ir/khbartar1
آموزش دی اکتیو کردن اینستاگرام
اگر تصمیم گرفته‌اید که اکانت اینستاگرام خود را به صورت موقت غیرفعال
کنید تا در آینده قادر به استفاده مجدد از ان باشید باید مراحل زیر را
برای غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام طی کنید. در این صورت
اکانت شما به حالت غیرفعال شده تغییر خواهد یافت و تا زمانی که مجددا وارد
آن نشده باشید، فعال نخواهد شد. بنابراین به محض اینکه مجددا وارد اکانت
خود شوید، مجددا اکانت اینستاگرام شما فعال خواهد شد.
برای دی اکتیو اینستاگر
جواب این سوال بصورت انتزاعی "بله" است که در آن صورت هم باید کنکور دیگری برگزار شود اما در حالت عمومی و طبیعی جواب این سوال "خیر" است.
من در تعجبم که چطور این همه موسسه در تلویزیون میگویند که در طرح فلان شرکت کنید تا رتبه ی برتر شوید! مگر امکان دارد که همه ی شرکت کنندگان رتبه ی برتر شوند!؟ فرض کنید همه ی حدوداً یک میلیون دانش آموز کنکوری در یکی از این موسسات شرکت کنند. خیلی واضح است که نمی شود همه شان رتبه ی برتر شوند.
ادامه مطلب
رتبه برتر کنکور سراسری 98
درصد و کارنامه رتبه های برتر کنکور 98
فرمت PDF + لینک دانلود مستقیم قرار گرفت
نام درس : – | موضوع : کنکور سراسری 98 | نویسنده : سازمان سنجش
منتشر شده در نمره برتر | پایه و رشته : کنکور ریاضی , تجربی و انسانی
 
 
رتبه برتر کنکور سراسری 98 : ی در ادامه این متن شما میتوانید نفرات برتر کنکور سراسری 98 را مشاهده نمایید. همانطور که میدانید یک روز قبل از اعلام نتایج کنکور 98 ، رتبه های برتر نیز اعلام میشود .
 
رتبه برتر کنکور سراسری 98
رتبه برتر کنکور سراسری 98
درصد و کارنامه رتبه های برتر کنکور 98
فرمت PDF + لینک دانلود مستقیم قرار گرفت
نام درس : – | موضوع : کنکور سراسری 98 | نویسنده : سازمان سنجش
منتشر شده در نمره برتر | پایه و رشته : کنکور ریاضی , تجربی و انسانی
 
 
رتبه برتر کنکور سراسری 98 : ی در ادامه این متن شما میتوانید نفرات برتر کنکور سراسری 98 را مشاهده نمایید. همانطور که میدانید یک روز قبل از اعلام نتایج کنکور 98 ، رتبه های برتر نیز اعلام میشود .
 
رتبه برتر کنکور سراسری 98
امروز یکی از هم‌کارام می‌گفت:
سکه شده شیش و پونصد. یعنی اگه یه نفر مهریهٔ زنش - که فرضاً متولد هفتاده - هزار و سیصدوهفتادتا سکه باشه، هشت میلیارد و نه‌صدوپنج میلیون تومن بدهی بالقوه داره! با توجه به این اوضاع نابه‌سامان طلاق اگر مهریه‌ی مذکور به‌اجرا گذاشته بشه، این فرد کارگر هم باشه و ماهی سه تومن (پُرِ پُرِ پُرِ پُرِش) حقوق بگیره، و با فرض این‌که هیچی نخوره و نپوشه، دویست‌وچهل‌وهفت سال و سه ماه و خرده‌ای طول می‌کشه تا بدهیش صاف بشه.
+ ع
از امروز فعالیت وبلاگ تدریس برتر، با هدف آموزش نکات مربوط به تدریس خصوصی و آموزش شروع می شود.
مقالات این وبلاگ هم برای دانش آموزان، خانواده ها و دانشجویان مفید است، هم برای معلم های خصوصی و معلم های مدارس.
ما را از پیشنهادات و انتقادات خود مطلع کنید.
رتبه برتر کنکور سراسری 98
درصد و کارنامه رتبه های برتر کنکور 98
فرمت PDF + لینک دانلود مستقیم قرار گرفت
نام درس : – | موضوع : کنکور سراسری 98 | نویسنده : سازمان سنجش
منتشر شده در نمره برتر | پایه و رشته : کنکور ریاضی , تجربی و انسانی
 
 
رتبه برتر کنکور سراسری 98 : ی در ادامه این متن شما میتوانید نفرات برتر کنکور سراسری 98 را مشاهده نمایید. همانطور که میدانید یک روز قبل از اعلام نتایج کنکور 98 ، رتبه های برتر نیز اعلام میشود .
 
رتبه برتر کنکور سراسری 98
من همیشه دوست‌ داشتم یه وبلاگ همه پسند داشته باشم به نظر شما چه‌چیزی این وبلاگ کم داره که اگه داشته باشه بهتر میشه لطفا برای من بنویسید این وبلاگ با چه چیزی بهتر از الآن میشه باید چه امکاناتی را اضافه کنم و هرچیزی که باعث بهبود سایت میشه پیشاپیش از همه شما تشکر و قدردانی می‌کنم لطفا به من در پیشرفت این وبلاگ کمک کنید‌.(مدیریت‌‌گیم‌پلی‌برتر)
 
 
 
 
بنزین که قیمتش را کردند سه برابر، یکی دو روز بعد از آن اینترنت را هم قطع کردند،
یعنی چیزهایی که فکر می‌کردند برای‌شان خطرناک است و
پایه‌های حکومت‌شان را سست می‌کند،
از دسترس مردم خارج ساختند، مثل شبکه‌هایی که با آنها حالت را می‌پرسیدم.
امروز سه‌شنبه بود و الان سه روز بیشتر است که خیلی‌ها مثل من احساس می‌کنند
جایی گیر افتاده‌اند مثل شعب ابیطالب.
بانک‌ها آتش گرفت، فریادهایی که زده و خون‌هایی
بیشتر خرماهای جهان در خاورمیانه تولید می شود. مطابق اعلام سازمان غذا و کشاورزی (FAO) سازمان ملل ، کشورهای برتر تولید کننده خرما در سال 2016 بودند:مصر: حدود 1.7 میلیون تن تولید می شود. رایج ترین انواع خرما در مصر هانی و زاغول است.
ایران: 1.1 میلیون تن خرما تولید کرده است. رایج ترین نوع در ایران خرمای رطب مضافتی است.
ادامه مطلب
سال پیش که نه حتی اگه همین چهار ماه پیش به من میگفتی چهار ماه بعد مشغول چه کاری ای میگفتم خواب تموم شد صب بخیر!!!
ولی خب همه چیز خیلی یهویی شد و فک کنم اسمشو میتونیم بزاریم یهویی خوب!!
امروز موقع ناهار به دوستام گفتم هفته ی بعد من در حالی میام سر کلاس میشینم که تیر خوردم و خب اون مدرسه ندار های عوضی خندیدن.هشتگ کثافطای مرض
الان نمیخوام از تندباد دهن سرویسی ای که در طی هشت ماه آینده قراره بر من روا داشته بشه حرف بزنم ذاتا مهم هم نیست چون تموم میشه
 استفاده از یک درایو ذخیره‌سازی کند، مشکل بزرگی به‌شمار می‌رود و انتظار کشیدن جهت بارگذاری داده‌ها، چرخه‌های فرکانسی پردازنده شما را مختل می‌کند. به منظور افزایش سرعت خواندن و نوشتن به یک حافظه SSD سریع احتیاج خواهیم داشت. به همین دلیل وب‌سایت Tomshardware هر ساله بیش از 50 درایو مختلف را تست کرده و مدل‌های برتر را معرفی می‌کند.
ادامه مطلب
12 غذای برتر برای خوردن در صبح
علیرغم آنچه که شما شنیده اید ، خوردن صبحانه برای همه ضروری نیست.
در حقیقت ، نخوردن صبحانه ممکن است بهتر از خوردن غذاهای صبحانه ناسالم باشد.
 
با این وجود ، یک صبحانه مناسب و متعادل می تواند به شما انرژی بخشد و از خوردن بیش از حد در بقیهروز جلوگیری کند.
 
در اینجا 12 بهترین غذایی که می توانید صبح ها میل کنید ، آورده شده است.
 
ادامه مطلب
سه فاکتوراساسی در انتخاب یک شغل برتر
دانستن این سه فاکتور، عامل بسیار مهمی برای ایجاد کسب وکار در سود دهی بالااست . 
 
یکی از این حوزه ها شناخت نیاز مردم  و راه حل برای رفع نیاز آنها   دومی حوزه ای که  مشتریان در آنجا تجمع بیشتری بوجود می آورند
 
 سومی کسب وکارهای نوپا و کم رقیب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها